Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.073 views

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:17
martinusz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:24:
Waar je bijvoorbeeld ook goed het verschil kan zien is bij Riedewald, in plaats van via Sanchez naar bijvoorbeeld Veltman of El Ghazi te spelen, speelt hij nu direct naar Veltman of El Ghazi, klein verschil, maar maakt zoveel verschil in het tempo van het spel!

Wat ik nog mooi vind van Younes is dat hij ook vaak de combinatie zoekt, en ik denk dat dat met Traore ook een mooie combi kan gaan worden, via 3-4 kaatsen de zestien inkomen en afronden.
Helemaal mee eens, dat zouden meer spelers moeten doen. Een mannetje overslaan met het inpassen. Niet degene direct naast je, maar die daar weer naast (of nog verder). De bal is altijd sneller dan een speler, zeker als er iemand tussen staat die de bal aan moet nemen, om moet draaien (of bijdraaien) en dan de bal doorspelen.
Niet een helemaal juiste vergelijking wellicht, maar van de week met de Olympische spelen bij het Hockeyen, zo snel als die van kant wisselen (over links loopt vast, hup naar rechts), kunnen ze wat dat betreft wel wat van leren, maar ze slaan daar vaker een schakel over.
Zeker in de afgelopen wedstrijd zie je dat ze het verdedigend best aardig hadden staan bij de russen, maar als je dan sneller kan schakelen, van de ene naar andere kant, krijg je de ruimte veel meer. Daarnaast is dat dan niet meer te belopen voor een tegenstander. Je zag een paar keer dat de spits door probeerde te jagen, dit had hij niet gedaan als een speler was overgeslagen, omdat de afstand voor het afjagen dan groter wordt.

Maar ach, het is zo simpel buiten het veld, het zelf doen is toch echt een stuk lastiger. ;)

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-11 10:40

Qu3st

chim0 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:12:

Thanks! Iedereen hier is toch al tegen me. :'( ;) :D

En om vaker van Dordt naar Amsterdam af te reizen wordt een duur grapje, vrees ik. ;)
Aaaaah! Haha en ook de ArenA voor je gevoel :+

Je moet er wat voor over hebben he?! Mijn vrij reizen maakt zulke uitjes wel wat makkelijker.
Precies! Iemand die de bal wél door het midden in één keer naar de spits durft te spelen i.p.v. tikkie breed. Ik zag wel een paar keer dat Traoré zich ergerde aan het feit dat ie niet aangespeeld werd. Dan bood ie zich aan maar kreeg de bal niet, omdat die ander hem niet durfde te geven. Gewoon een beetje meer lef in je donder. Dan gaat het maar een paar keer mis, so what? Daar leer je van. Ze zijn nog jong. Riedewald heeft wel rust in zijn spel, vind ik. Dat is ook fijn, dat je zo'n type speler in je ploeg hebt, die af en toe de rust bewaart. Alleen het tempo mag van wel wat hoger, hoor. Het is vaak te lang wachten met die bal, dan is het moment al weg. Als het tempo wat hoger ligt (ook al resulteert het soms in balverlies) dan ziet het er ook al wat indrukwekkender uit. Ik hou van snel spelen.
Inderdaad, je zag hem ook paar keer de bal ophalen bij de verdediging. Is denk ik ook wel kwestie van tijd. Als men door heeft dat Traoré in de dekking aangespeeld kan worden en iets kan creëren, dan gaan ze hem vaker zoeken en vinden. Riedewald speelt inderdaad sterk, ik vind hem zekerder spelen dan Bazoer of Veltman.
Ajax is idd bezig met Leon Bailey, heb de naam al vaker gehoord maar verder voor mij niet zo bekend. Hier mensen die jongen weleens bezig gezien?

Zou begeerd worden door PSG, Man. City en Chelsea maar zou zelf graag eerst (via) naar Ajax willen. Talent van het jaar in Belgie?

[video]
Ziet er veelbelovend uit! Nog wel een ego speler van wat ik zie, maar als hij zijn mannetje uit kan spelen is het een aanwinst ten opzichte van El Ghazi. Laat hem maar komen en El Ghazi naar AC Milan.

[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 18-08-2016 10:00 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-11 01:19

Niemand is tegen je :) :>
Het is alleen zo opvallend dat je zo'n ander beeld bij de wedstrijd hebt dan de meeste hebben gezien. Maar je zegt zelf al dat je heel veel niet goed kon zien :+
Weet ik, was ook een grapje. Maar iedereen ziet hetzelfde behalve ik? Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Iedereen kijkt anders naar een wedstrijd en voor iedereen zijn verschillende dingen belangrijk, dus vind het een beetje raar dat je dat zegt. Toegegeven, ik kijk idd naar hele specifieke dingen, die ik alleen voor mezelf zie en daar moeilijk met anderen over kan discussiëren maar dat is juist het mooie van voetbal: lekker slap ouwehoeren erover. Ze zeggen toch weleens dat we 16 miljoen coaches hebben in Nederland? :+
Want er werd juist al vaker de val direct naar Klaassen of Traore gespeeld in de punt, maar het meeste ging over de vleugels, daar lag de ruimte immers.
Klopt, maar de zogenaamde "killing ball" zie ik niet bij Ajax of niet vaak genoeg.
Waar je bijvoorbeeld ook goed het verschil kan zien is bij Riedewald, in plaats van via Sanchez naar bijvoorbeeld Veltman of El Ghazi te spelen, speelt hij nu direct naar Veltman of El Ghazi, klein verschil, maar maakt zoveel verschil in het tempo van het spel!
Tja, als er geen speler van de tegenpartij in de buurt staat, durf ik hem ook wel in één keer aan de back te geven. Is gewoon een balletje breed over 20 meter. Wat is daar bijzonder aan? En op El Ghazi bedoel je een lange bal, neem ik aan? Tja, ook dat is niet bijzonder toch? Lange bal moet af en toe ook gewoon kunnen. Daar vind ik niks mis mee. Ik sta zelf linkshalf en geef hem ook regelmatig een peer naar de andere kant.
Wat ik nog mooi vind van Younes is dat hij ook vaak de combinatie zoekt, en ik denk dat dat met Traore ook een mooie combi kan gaan worden, via 3-4 kaatsen de zestien inkomen en afronden.
Dat vond ik ook mooi om te zien idd. Maar dat bedoel ik, dat soort dingen wil ik gewoon vaker zien. Gewoon bam, gas erop. Je bent Ajax! >:)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-11 01:19
Gonadan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

We geloven best dat je dat gezien hebt, maar er was veel meer te zien. Ben je niet gewoon in slaap gevallen? O-)
Van het spel? Bijna wel ja. :+

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37

[...]

En om vaker van Dordt naar Amsterdam af te reizen wordt een duur grapje, vrees ik. ;)

[...]
Tja, je kan ook een paar kilometer van je huis ook naar een stadion gaan waar die sfeer wel leuk is ;-)

• Qu3st

Qu3st

rikoos schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Tja, je kan ook een paar kilometer van je huis ook naar een stadion gaan waar die sfeer wel leuk is ;-)
Hij gaat voor goed voetbal naar het stadion! :+

• rikoos
Qu3st schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Hij gaat voor goed voetbal naar het stadion! :+
Leuk hoor om naar een gelijkspel te kijken ;-)

EDIT: OKAY ik hou op sorry ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door rikoos op 18-08-2016 10:04 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
rikoos schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Leuk hoor om naar een gelijkspel te kijken ;-)

EDIT: OKAY ik hou op sorry ;-)
Inderdaad:

15 aug. - Eerste divisie
Jong Utrecht 1 - 1 Dordrecht

Of bedoelde je die niet? :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Prijs van Ramselaar ligt onder de 4,5 ex bonussen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:35
chim0 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:55:

Klopt, maar de zogenaamde "killing ball" zie ik niet bij Ajax of niet vaak genoeg.
Tja waar zie je die bal nog wel (toevallig bij Roda afgelopen weekend :+ ) Hier is je verwachtingspatroon wellicht iets te hoog geweest, ze speelden tegen een muur, 5 of 6 verdedigers op klein stukje, dan wordt een killing ball ook al veel lastiger natuurlijk.
Tja, als er geen speler van de tegenpartij in de buurt staat, durf ik hem ook wel in één keer aan de back te geven. Is gewoon een balletje breed over 20 meter. Wat is daar bijzonder aan? En op El Ghazi bedoel je een lange bal, neem ik aan? Tja, ook dat is niet bijzonder toch? Lange bal moet af en toe ook gewoon kunnen. Daar vind ik niks mis mee. Ik sta zelf linkshalf en geef hem ook regelmatig een peer naar de andere kant.
Daar is niets bijzonders aan, behalve dat de afgelopen 6 seizoenen dat balletje niet direct werd gespeeld en het spel dus al vertraagd werd ;) en er zit wel degelijk meer risico aan zo'n bal, de kans op onderschepping is natuurlijk groter dan dat je safe naar het mannetje naast je speelt. Ook die lange bal over de hele as van het veld is een stuk vaker gebruikt dan ervoor, hup die bal openen naar de andere kant!
Dat vond ik ook mooi om te zien idd. Maar dat bedoel ik, dat soort dingen wil ik gewoon vaker zien. Gewoon bam, gas erop. Je bent Ajax! >:)
Conclusie is dus eigenlijk dat het best leuke wedstrijd was ;)
En Traore zal zeker nog groeien, die jongen had net 3x getraind met ze :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Joster schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:08:
Best een redelijke prijs, het is in ieder geval wat anders dan de 10 miljoen die Twente voor Ziyech wil hebben. :+

Of hij het waard is dat is afwachten.

• Martinusz
Joster schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:08:
Goeie deal van PSV zou ik zeggen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Tweaking Art schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Best een redelijke prijs, het is in ieder geval wat anders dan de 10 miljoen die Twente voor Ziyech wil hebben. :+

Tja, dat is idd altijd afwas. Maar zo'n speler moet je nu wel halen, want als hij zich zo blijft ontwikkelen is hij volgend jaar veel te duur.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Leuk hoor Ramselaar, maar voor wie moet hij gaan spelen dan?
Ja ze hebben veel wedstrijden natuurlijk.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Tweaking Art
Trouwens of Ramselaar de nieuwe Sneijder is wat ik op VI las dat betwijfel ik ten zeerste maar goed er bij nemen en maar kijken hoe hij zich ontwikkeld.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:20:
Van Ginkel speelde vorig seizoen toch ook genoeg? Die is beter dan Ramselaar, maar dan nog. Met Guardado en Hendrix heb je toch min of meer 2 verdedigende middenvelders, met Propper en Ramselaar 2 aanvallend ingestelde.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:20:
Van Ginkel was behoorlijk belangrijk afgelopen jaar, en je wilt met het ook op met name de extra CL en bekerwedstrijden meer breedte in je selectie (= rust voor zwaarbelaste spelers).

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• dutchgio
Hendrix banken, Ramselaar er in. Die kan vervolgens niet alles spelen dus zet je Hendrix er dan in.

PSV betaald veel, maar wel voor een goede speler, met potentie. Verder hebben ze ook nog niet heel veel gedaan op de transfermarkt dus het moet kunnen.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Waarom zou Hendrix moeten banken? Hij heeft toch al bewezen een goede kracht te zijn voor PSV? Ramselaar heeft alleen nog laten zien aardig bij FCU te kunnen ballen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dan moet je ook geen dingen posten die objectief gezien pertinent onwaar zijn. :+
Nu weet ik dat jouw lat nogal hoog ligt qua voetbalvermaak, maar ook jij vond het wel beter van vorig jaar toch? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
JST94 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:06:
Waarom zou Hendrix moeten banken? Hij heeft toch al bewezen een goede kracht te zijn voor PSV? Ramselaar heeft alleen nog laten zien aardig bij FCU te kunnen ballen.
Eens

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Tweaking Art schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:13:
[...]

Persoonlijk kan het mij nooit wat verotten hoeveel mijn club uit geeft als het team en het voetbal maar beter word. Wat dat betreft heb ik aan Overmars niet mijn beste vriend :+

Mijn hoop was dat Ajax van het geld van Milik Haller en Ziyech ging halen, ondanks dat het klopt wat Bosz zegt dat er genoeg middenvelders zijn denk ik dat Ajax met die spelers er bij een geweldig team op de been kan zetten.

Haller
Younes Klaassen Ziyech
Bazoer Gudelj
Dijks Veltman Sanchez Tete
Cillisen

Met dat elftal kan ik als we aan het einde van het seizoen niet kampioen worden geen excuses verzinnen en gewoon buigen voor psv :)

• D-e-n
  • Laatst online: 21:02
Ziyech wil echter niet op rechts en is daar ook niet zo goed

• Gonadan

Gonadan

Ajax zit nog achter een buitenspeler aan naar het schijnt, Bailey.

https://www.ajaxlife.nl/u...iley-wederom-op-de-korrel

Altijd leuk om te lezen dat die slappe het weer niet aan durfde en nu misschien de hoofdprijs moet betalen of hem überhaupt niet binnen kan harken. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
Gonadan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:40:

Altijd leuk om te lezen dat die slappe het weer niet aan durfde en nu misschien de hoofdprijs moet betalen of hem überhaupt niet binnen kan harken. :')
Goedemorgen. :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gonadan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:40:

Hoezo dat? Ajax mocht hem niet vastleggen toen hij een jeugdspeler was bij AS Trencin. KRC Genk heeft toen samen met zijn zaakwaarnemer een behoorlijk louche en illegaal spelletje gespeeld, Bailey heeft zelfs voor zijn 16e een ontwerpovereenkomst getekend bij Genk, wat volgens de UEFA helemaal niet mag. Zie ook:
http://www.hln.be/hln/nl/...ire-om-jonge-tester.dhtml

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Hendrix, Ramselaar en Dijks in voorselectie Oranje. Hendrix werd hoog tijd om in ieder geval eens in de voorselectie te zitten, maar Dijks?

Overigens ben ik zeer benieuwd wie Blind gaat laten keepen nu Cillessen hopeloos uit vorm is. Mij lijkt Zoet, maar misschien Stekelenburg?

• Gonadan

Gonadan

Whoeps. Ik kreeg hem net binnen per pushbericht maar had mij in het topic alleen gefocust op een knikkebollende kenner. :D
Han schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:50:
Hoezo dat? Ajax mocht hem niet vastleggen toen hij een jeugdspeler was bij AS Trencin. KRC Genk heeft toen samen met zijn zaakwaarnemer een behoorlijk louche en illegaal spelletje gespeeld, Bailey heeft zelfs voor zijn 16e een ontwerpovereenkomst getekend bij Genk, wat volgens de UEFA helemaal niet mag. Zie ook:
http://www.hln.be/hln/nl/...ire-om-jonge-tester.dhtml
Toen het verhaal van Ajax speelde was hij al minimaal 17. Het verhaal van Genk kende ik niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rikoos
Niku schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:55:
Hendrix, Ramselaar en Dijks in voorselectie Oranje. Hendrix werd hoog tijd om in ieder geval eens in de voorselectie te zitten, maar Dijks?

Overigens ben ik zeer benieuwd wie Blind gaat laten keepen nu Cillessen hopeloos uit vorm is. Mij lijkt Zoet, maar misschien Stekelenburg?
Dijks, Depay en Narsingh? Heel apart alle drie zijn nou niet echt bijzonder het laatste half jaar. Wel terecht dat Karsdorp er bij zit, als je aanvallend wilt spelen is dit veruit de beste (en snelste) rechtsback in Nederland.

Riedewald & Locadia vindt ik ook twijfelgevallen maar daar valt nog wel wat voor te zeggen.

Zoet moet echt gaan keepen, lees de buitenlandse stukken erop na en men is daar overtuigd dat dit de beste keeper van NL is, leuk dat Cillessen het op het WK leuk deed maar daarna heeft hij niets meer echt kunnen laten zien en maakt tegenwoordig wekelijks fouten wat Ajax punten kost. 1) Zoet, 2) Stekelenburg/Cillessen 3) Vorm

• D-e-n
Er moeten er gelukkig nog wel 16 af.

Ik vraag me wel af of Blind iemand als De Roon wel eens bekijkt. En zit Fer nog op de radar? Ook kun je je afvragen waarom Pieters er bijvoorbeeld niet bij zit. Willems heeft ook niet echt de vorm nog. Ik zou nu voor van Aanholt als basisspeler kiezen.

Huntelaar hoeft van mij niet meer, net als Sneijder. Je moet je elftal te specifiek aanpassen om ze op te kunnen stellen. Accepteren ze een rol als reserve?

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-11 13:15
Of Hoedt van Lazio? Wikipedia: Wesley Hoedt

[ Voor 67% gewijzigd door FDMK op 18-08-2016 13:31 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:21:
Er moeten er gelukkig nog wel 16 af.
Wat meteen de vraag oproept wat de waarde van de voorselectie is.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23

Superkiwi

Hoi doei

Niku schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:55:
Een paar (dure) foutjes en dan gelijk hopeloos uit vorm?
Als we zo gaan redeneren kunnen we er wel meer afschrijven ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Afschrijven is ook weer overdreven natuurlijk maar het zou mij niet verbazen wanneer inderdaad Zoet onder de lat gaat staan in de basis 11.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:23

Superkiwi

Hoi doei

O dat zou mij ook niets verbazen hoor.
Overigens denk ik dat Vermeer ook nog steeds een prima keus is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Ik schrijf hem niet af, het lijkt me gezien zijn huidige vorm alleen zeer onverstandig om hem in Oranje op te stellen.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-11 22:40
Niku schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:53:
[...]

Ik schrijf hem niet af, het lijkt me gezien zijn huidige vorm alleen zeer onverstandig om hem in Oranje op te stellen.
Als je de beste keeper moet opstellen dan moet je op dit moment gewoon Zoet kiezen. Meest stabiele factor van alle NL'se keepers op dit moment.

• Gonadan

Gonadan

Als Ajacied zou ik dat nog toejuichen ook. Wellicht wordt Cillessen dan eens écht wakker geschud en gaat hij er weer gewoon voor de volle 100% tegenaan. Die ouwe zeur.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Niku

Niku

Alagaesii

Remmetje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:55:
[...]

Als je de beste keeper moet opstellen dan moet je op dit moment gewoon Zoet kiezen. Meest stabiele factor van alle NL'se keepers op dit moment.
Precies.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:39
Tja, voorselectie..... Inderdaad maar goed dat er nog veel vanaf moeten. Niet te veel woorden aan vuil maken, want er zitten weer een hoop belachelijke keuzes bij van onze incompetente bondscoach

• dutchgio
Stekelenburg is naar Koeman als eerste keeper, Lloris bij Tottenham geblesseerd en dus is Vorm daar de komende weken/maanden de doelman. Ook prima opties.
NL elftal kies je de beste selectie, niet omdat iemand zoveel potentieel heeft om dat over een paar jaar te zijn. Nu dus geen Cilessen nu die in een mindere periode zit is niks mis mee.

• Niku

Niku

Alagaesii

• Gonadan

Gonadan

dutchgio schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:01:
Stekelenburg is naar Koeman als eerste keeper,
Dat is de vraag, Hart gaat daar mogelijk ook heen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Toch even ingaan op die voorselectie. Heeft die blind een hekel aan Kongolo ofzo. Ik snap echt niet dat dat stuk poep aan het hoofd staat. Wel Karsdorp en Dijks, geen Kongolo? W...T...F

Hoedt ook al compleet niet in beeld, terwijl ie het prima doet

Om over de selectie van Depay, Narsingh en Vilhena nog maar te zwijgen....

Wanneer is de maat vol en barst de bom bij de knvb zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2016 14:16 ]

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:15:
Toch even ingaan op die voorselectie. Heeft die blind een hekel aan Kongolo ofzo. Ik snap echt niet dat dat stuk poep aan het hoofd staat. Wel Karsdorp en Dijks, geen Kongolo? W...T...F
Mwoh... zo goed vind ik Kongolo ook weer niet. Niet dat de andere geselecteerden nu zo goed zijn, maar dat Kongolo er niet bij zit kan ik prima mee leven.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tweaking Art
Ok Cillessen misschien niet in het doel maar om dan die grabbelaar Zoet in het doel te zetten... dat gaat me ook te ver.

Laat Stekelenburg maar weer eens een keer keepen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tweaking Art schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:37:
Ok Cillessen misschien niet in het doel maar om dan die grabbelaar Zoet in het doel te zetten... dat gaat me ook te ver.

Laat Stekelenburg maar weer eens een keer keepen.
Deze trol hoeft niet verder gevoerd te worden.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Tweaking Art
<knip>

Gaan we voortaan zo reageren op moderatie?

[ Voor 79% gewijzigd door Ramzzz op 18-08-2016 14:47 ]

• Gonadan

Gonadan

Ach ja, Blind kan het toch niet goed doen, ook al was hij de beste coach ter wereld. Ik kan geen selectie bedenken waar ik écht vertrouwen in heb en eens lekker voor ga zitten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Natuurlijk kan hij het goed doen. De laatste wedstrijden waren al veel beter. Hopelijk heeft hij gezien waarom.

• Gonadan

Gonadan

Dus hij kan het niet goed doen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Niku

Niku

Alagaesii

Als hij ons wereldkampioen maakt heeft hij het verdomme goed gedaan :+

Edit: Kak. Hij kan het dus niet goed doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Niku op 18-08-2016 15:19 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:33
Vorm en Stekelenburg moet je niet meer aan beginnen.
Lloris is over 2 maanden dacht ik weer terug en dan is Vorm gewoon weer 2e keus.
Bij Stekelenburg is het nog niet zeker of hij wel 1e keus is aangezien Everton nog bezig is met Hart en als ze hem halen dan word deze 1e keus.

Je moet ze niet selecteren op basis van 1 wedstrijd.

De verdediging en doelman zou ik gewoon elke wedstrijd hetzelfde laten zodat ze aan elkaar wennen.
Ik zou er alleen iets aan veranderen wanneer 1 van hun een paar maanden lang in een dip zit of wanneer iemand anders maanden lang heeft laten zien beter te zijn.

Nooit selecteren of opstellen op basis van de afgelopen week, want zo krijg je er nooit automatisme in.

ps.
Op sommige plaatsen zie ik mensen zeuren over Dijks. Er vallen nog pakweg 13 man af van deze groep en daar zal hij denk ik wel bijzitten. Ondanks dat mensen hem de zwakke schakel bij Ajax noemen doet hij het nu al een tijdje vrij goed. Verdedigend en aanvallend.

De echte discussie zou moeten zijn waarom in hemelsnaam Depay er bij zit. En ik betwijfel dat hij zal afvallen.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 18-08-2016 15:55 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Omdat Depay nog steeds 1 van de betere NL spelers is en er zeker ook niks beters is op linksbuiten?

• LZ86
Han schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Mwoh... zo goed vind ik Kongolo ook weer niet. Niet dat de andere geselecteerden nu zo goed zijn, maar dat Kongolo er niet bij zit kan ik prima mee leven.
Kongolo is op LB veel beter dan Dijks, zijn voorzetten komen tenminste nog eens bij de spits. Als je Dijks oproept moet je Kongolo ook oproepen.

maar ik ben het absoluut met je eens dat het aardig armoe troef is voor het NL elftal. maar als blind goede opties niet eens overweegt ( Kongolo, Hoedt ) dan sta je al 1-0 achter

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2016 16:30 ]

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:29:
Kongolo is op LB veel beter dan Dijks.
Nee, dat vind jij. Misschien is niet iedereen het daar mee eens. Laten we in ieder geval wat Europese wedstrijden afwachten, in de eredivisie doet hij het redelijk, maar geweldig is het niet. Kongolo is nog nooit echt getest en speelt, met alle respect, bij Feyenoord. Je kan Dijks wellicht niks vinden, echter speelde hij al Europees en maakte hij deel uit van de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie. Dat is uiteraard ook allemaal te bagatelliseren, maar Kongolo stelt er voorlopig alleen een basisplaats bij Feyenoord tegenover. Als hij dit seizoen op Europees niveau goed presteert dan ga ik het zeker helemaal met jou eens zijn :)

• D-e-n
Speelt Hoedt wel bij Lazio?

Het valt centraal achterin met die armoe overigens behoorlijk mee hoor. Bruma, de Vrij, Vlaar: daar is niks mis mee en Van Dijk speelt ook gewoon premier league. Wellicht ziet Blind Kongolo niet als back nu maar voor mij zou het ook een zeer serieuze optie zijn, in elk geval in een 433.

Ik ben overigens benieuwd wat Bosz nu gaat doen met Tete. Als Veltman de nieuwe back wordt moet dat gevolgen hebben voor Oranje.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 18-08-2016 16:47 ]

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:25:
Omdat Depay nog steeds 1 van de betere NL spelers is en er zeker ook niks beters is op linksbuiten?
Welke al absurd lang niets heeft laten zien. Als je hem dan toch blijft selecteren laat je zien dat je niet hoeft te presteren om bij Oranje te komen.

Word hij ook geselecteerd als hij straks het hele seizoen op de tribune zit?
Dat we voor de rest niemand hebben klopt, maar dit geeft gewoon aan dat de huidige tactiek niet bij Oranje past, want we hebben er de spelers niet voor.

Door aan een ongeschikte tactiek te blijven plakken zorgt ervoor dat er spelers bij de selectie (en waarschijnlijk ook basis) zitten die niet goed genoeg zijn.

Gewoon voor een 4-4-2 gaan met een diamant op het middenveld. Daar hebben we wel de spelers voor.

Depay moet zich eerst maar weer eens gaan bewijzen voordat hij uberhaubt in de voorselectie mag zitten.

ps.
Dat Ajax met Bailey bezig is, zou dit betekenen dat er nog iemand vertrekt?
Ik weet dat Muric en Fischer weg zijn, maar toch.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 18-08-2016 17:00 ]

• Han
  • Niet online

Han

Ik heb al meerdere keren gelezen dat El Ghazi is aangeboden bij diverse clubs, waaronder AC Milan die in het verleden interesse heeft getoond in hem. Ik denk zelf ook dat een vertrek het beste is voor hem, hij heeft meerdere jaren de kans gekregen om zich te bewijzen maar hij boekt geen vooruitgang, sterker nog, hij speelt minder dan enkele seizoenen geleden.

Als Bailey gehaald wordt dan zal El Ghazi waarschijnlijk vertrekken.

• Deadsy
Han schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:11:
Ik heb al meerdere keren gelezen dat El Ghazi is aangeboden bij diverse clubs, waaronder AC Milan die in het verleden interesse heeft getoond in hem. Ik denk zelf ook dat een vertrek het beste is voor hem, hij heeft meerdere jaren de kans gekregen om zich te bewijzen maar hij boekt geen vooruitgang, sterker nog, hij speelt minder dan enkele seizoenen geleden.

Als Bailey gehaald wordt dan zal El Ghazi waarschijnlijk vertrekken.
Denk ook dat hij de voornaamste kandidaat is. Deed het tegen Rostov weer eens zeer goed. Maar de afgelopen 2 jaar had hij ook een paar goede wedstrijden, maar het grootste gedeelte viel hij gewoon vies tegen.
Aan het begin van vorig seizoen scoorde hij erop los maar die wedstrijden viel hij ook tegen, tot hij dan uit het niets wist te scoren.

Zou wel grappig zijn als ze El Ghazi voor 15mln+ verkopen en dan voor minder Bailey halen.

De reacties op diverse plekken zijn wel grappig, vrij veel mensen willen niet begrijpen dat het in andere landen eenvoudiger is om een werkvergunning te krijgen dan in Nederland en dat de transfer hierop in het verleden is afgeketst.
Wat je al niet leert van FM :+

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:43:
Speelt Hoedt wel bij Lazio?

Het valt centraal achterin met die armoe overigens behoorlijk mee hoor. Bruma, de Vrij, Vlaar: daar is niks mis mee en Van Dijk speelt ook gewoon premier league. Wellicht ziet Blind Kongolo niet als back nu maar voor mij zou het ook een zeer serieuze optie zijn, in elk geval in een 433.

Ik ben overigens benieuwd wat Bosz nu gaat doen met Tete. Als Veltman de nieuwe back wordt moet dat gevolgen hebben voor Oranje.
Hoedt staat basis zelfs. En met een centrum Bruma & Blind heb je gewoon een zeer degelijk centrum staan. (Van Dijk valt me in Oranje eigenlijk altijd tegen.) Tete zou mijn RB zijn, LB weet ik eigenlijk niet. Normaal gesproken zou ik Willems zeggen, maar die speelt echt ontzettend slecht de laatste tijd. Eigenlijk zou ik weer voor Pieters opteren, maar die komt opvallend genoeg niet voor in de plannen van Blind.

• LZ86
Snap ook niet dat ie het ene moment zegt dat het tijd is voor nieuwe jongens en daarom v persie, Hunterlaar e.d thuislaat, en het volgende moment doodleuk weer die Huntelaar selecteerd

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
Jasper Cillessen staat in de belangstelling van FC Barcelona. Althans, dat meldt El Mundo Deportivo. De Catalaanse krant schrijft dat de Ajax-doelman in beeld is om Claudio Bravo op te volgen.

Bravo staat op het punt te verkassen naar Manchester City, waardoor er een plek vrijkomt onder de Barça-lat. Cillessen zou de belangrijkste kandidaat zijn om met Marc-André Ter Stegen te concurreren in Camp Nou, met de Duitser als meest waarschijnlijke eerste keus.

Naast de 27-jarige Cillessen staan ook Diego Alves (Valencia) en Pepe Reina (Napoli) op het lijsje. De komst van de Ajacied zou echter 'logischer' zijn, door zijn lagere prijskaartje. El Mundo Deportivo schat de transferwaarde van Cillessen op een bedrag tussen de tien en twaalf miljoen euro.

Ajax en Barcelona zouden zelfs al in verregaande onderhandeling zijn over een transfer van de Oranje-international, maar de volgende stap kan pas worden gezet als Bravo de club daadwerkelijk heeft verlaten. De timing van het Spaanse transfergerucht is opvallend, omdat Cillessen afgelopen dinsdag (opnieuw) in de fout ging tegen FK Rostov.
Jullie willen de aankomende keeper van FC Barcelona op de bank zetten?.. :+ Lijkt me een beetje een onzin bericht, sowieso laat Ajax hem niet voor dat bedrag gaan..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• D-e-n
Niku schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:44:
[...]
Hoedt staat basis zelfs. En met een centrum Bruma & Blind heb je gewoon een zeer degelijk centrum staan.
Blind gaat uiteindelijk banken onder Mourinho dus ik zou uiteindelijk neigen naar De Vrij en Bruma.
Tete zou mijn RB zijn
Klopt maar als Bosz voor Veltman kiest kun je dat als bondscoach moeilijk negeren.
LB weet ik eigenlijk niet. Normaal gesproken zou ik Willems zeggen, maar die speelt echt ontzettend slecht de laatste tijd.
Willems heeft na zijn blessure zijn oude niveau nog lang niet bereikt. Als je nog wat aanvallende kracht wilt is V Aanholt een prima optie en anders Kongolo. En Pieters kan in noodgevallen ook nog.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik ben aan het zoeken... iemand die weet op welke zenders novi sad - az komt?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
Geruchten over Cilissen naar Barcelona??

https://twitter.com/MikeVerweij/status/766303144531943424

[ Voor 43% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-08-2016 18:08 ]

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:04:
Ik ben aan het zoeken... iemand die weet op welke zenders novi sad - az komt?
Komt op Fox Sports.

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
Als hij het meldt dan zit er vaak toch wel een kern van waarheid in..
Jasper Cillessen (27) staat vlak voor een droomtransfer. De keeper van Ajax kan Claudio Bravo opvolgen bij FC Barcelona, dat een bod tussen de 10 en 12 miljoen euro bij Ajax neerlegde. Bronnen rond de speler hebben dat inmiddels bevestigd.
Ondanks dat hij niet zo sterk aan het seizoen begonnen is, zou het toch een flinke aderlating zijn. Zou zo 1 2 3 niet weten wie hem kan/moet vervangen. Onana is nog te wisselvallig bij Jong Ajax, echter als je nu iemand anders haalt schrijf je hem ook af..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Deadsy
Niku schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:44:
[...]

Hoedt staat basis zelfs. En met een centrum Bruma & Blind heb je gewoon een zeer degelijk centrum staan. (Van Dijk valt me in Oranje eigenlijk altijd tegen.) Tete zou mijn RB zijn, LB weet ik eigenlijk niet. Normaal gesproken zou ik Willems zeggen, maar die speelt echt ontzettend slecht de laatste tijd. Eigenlijk zou ik weer voor Pieters opteren, maar die komt opvallend genoeg niet voor in de plannen van Blind.
Wie je op de back posities neerzet is zwaar afhankelijk van wat je van ze verwacht. Is de prioriteit aanvallen/opbouwen of verdedigen?

Willems vind ik sinds hij terug is van zijn blessure een stuk minder.

Betreffende Cillisen. Wie zou je zo laat nog kunnen halen die minimaal net zo goed is?
Mensen kraken hem graag af maar een doelman die net zo goed is vind je niet zo snel.

• D-e-n
Vermeer terug kopen? :+

Als het betekent dat hij bij Barcelona tweede keep wordt kost dat Cillessen dus wel zijn plek bij Oranje

• Martinusz
Ohjeej waar haal ie nu nog een keeper vandaan, Stekelenburg maar terugnemen? Die wordt toch weer 2de keeper in Engeland, of wellicht een Vorm zien te paaien....

• dutchgio
Steek heeft net een transfer gemaakt, dat wordt lastig. Moet je huren, als keeper niet ideaal.
Vorm kan door blessure van Lloris niet. In de Eredivisie ook niet echt een opvolger in beeld. Room misschien?

Maar 10 miljoen schiet je niet veel mee op. Als het richting de 20 gaat wordt het interessant.

• Deadsy
Vermeer ligt er geloof ik ook nog een paar maanden uit en ze zullen voor hem wel een leuk bedrag willen.
Stekelenburg zal denk ik ook vrij duur worden, want ook al zal het waarschijnlijk de 2e keeper worden ze willen hem niet kwijt en als Hart niet komt zal hij misschien 1e keus worden.

Gewoon 30miln vragen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Als Barcelona daadwerkelijk heeft geboden, zie ik het wel rond komen. Twaalf miljoen voor een keeper is best wel veel geld en Cillessen zal zelf ook wel willen vermoed ik.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 10:06
Zou vervelend zijn als Cillessen zo laat in de transferperiode nog weg zou gaan, maar 12 miljoen voor een 27 jarige keeper kan je niet laten lopen. Zeker omdat hij een beetje stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling.

Dan maar een jaartje Boer op doel en een keeper uit de jeugd doorschuiven.

• Deadsy
Niku schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:40:
Als Barcelona daadwerkelijk heeft geboden, zie ik het wel rond komen. Twaalf miljoen voor een keeper is best wel veel geld en Cillessen zal zelf ook wel willen vermoed ik.
Dan moet Ajax wel de regel breken dat in augustus de prijzen voor basis spelers omhoog gaan.
En als ze iemand halen moeten ze daar al mee bezig zijn. Want je gaat daarmee niet wachten tot de verkoop rond is en je nog dichter bij het sluiten van de markt bent.

Misschien die gast van Rostov, vond dat hij goede reflexen had.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
Ajax zal nu vol voor Lamprou gaan.

• Harribo
Cillesen naar Barca? Klinkt als broodje aap.

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:45:
Cillesen naar Barca? Klinkt als broodje aap.
heeft in diverse CL wedstrijden toch een mooi visite kaartje afgegeven, dus ik begrijp het wel, speelde ook goed in de grote stadions.
En als je ziet wat er voor een beetje goede doelman met naam gevraagd word dan begrijp ik wel waarom ze voor een reserve doelman in Nederland kijken.

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:47:
[...]

heeft in diverse CL wedstrijden toch een mooi visite kaartje afgegeven, dus ik begrijp het wel, speelde ook goed in de grote stadions.
En als je ziet wat er voor een beetje goede doelman met naam gevraagd word dan begrijp ik wel waarom ze voor een reserve doelman in Nederland kijken.
Reserve? Mmm dat wordt geloofwaardiger

Hij heeft ook lelijke visitekaartjes afgegeven.
Die keeper van Rostov deed het leuk

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:49:
[...]

Reserve? Mmm dat wordt geloofwaardiger

Hij heeft ook lelijke visitekaartjes afgegeven.
Die keeper van Rostov deed het leuk
Voor de basis gaan ze hem echt niet halen, alhoewel ik me wel kan indenken dat hij een eerlijke kans krijgt. Want Ter Stegen heeft ook zijn blunders gehad.

En de keeper van Rostov is denk ik wel het niveau waar ze naar moeten kijken, afhankelijk van wat ze willen.
Een jonge doelman die flink minder is maar veel potentie heeft of iemand die er direct staat en waar je dan niet veel mee achteruit gaat.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:01
Natuurlijk is dat er wel eentje uit de jeugdopleiding :+

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sorry, maar Boer kan er echt geen ene moer van, de paar keer dat hij speelde was het echt drama. Als Cillessen weggaat moet er gewoon iemand gekocht worden, als ze met Boer doorgaan is elke wedstrijd echt bij voorbaat lastig.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 23:22
Zoet zal wel te duur zijn, of niet willen banken, anders verkies je hem toch altijd boven Cilessen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Qu3st

Qu3st

HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:02:
Sorry, maar Boer kan er echt geen ene moer van, de paar keer dat hij speelde was het echt drama. Als Cillessen weggaat moet er gewoon iemand gekocht worden, als ze met Boer doorgaan is elke wedstrijd echt bij voorbaat lastig.
Onana is beter dan Boer.

• HeatWave

HeatWave

Wellicht, maar die is ook redelijk wisselvallig, wat ik er dan van meekrijg.

• Martinusz
Die keeper van Rostov kopen, deal persoonlijk rond maken, maar pas definitief na de wedstrijd volgende week :+ hehe

• HeatWave

HeatWave

Zou trouwens best kunnen dat het al een tijdje speelt, ik heb hem echt nog nooit zo veel fouten zien maken als de afgelopen 3 wedstrijden...

Het blijft achterlijk, competitie is begonnen, kwalificatie CL, maar je kan nog al je spelers kwijtraken als club...

• Deadsy
HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:14:
Zou trouwens best kunnen dat het al een tijdje speelt, ik heb hem echt nog nooit zo veel fouten zien maken als de afgelopen 3 wedstrijden...

Het blijft achterlijk, competitie is begonnen, kwalificatie CL, maar je kan nog al je spelers kwijtraken als club...
Inderdaad, moet gewoon op 1 augustus dicht.
Nederlandse clubs moeten hun selectie al vroeger op orde hebben dan de Duitsers, Spanjaarden of Engelsen.

mag je als je pech hebt 3 of 4 wedstrijden na begin van het seizoen je basis op belangrijke plekken veranderen.

• Tweaking Art
Ik vind het maar riskant om Cillessen zo maar te laten gaan, zie maar een opvolger voor hem te vinden.

Ajax kan hem laten gaan als ze denken dat Onana er klaar voor is maar ik zou hem in ieder geval niet verkopen voor de play-off wedstrijden.

Misschien moeten ze dezelfde verkoopstrategie gebruiken als bij Arek Milik?, lijkt me een klusje voor Marc Overmars. :P

• HeatWave

HeatWave

Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

Inderdaad, moet gewoon op 1 augustus dicht.
Nederlandse clubs moeten hun selectie al vroeger op orde hebben dan de Duitsers, Spanjaarden of Engelsen.

mag je als je pech hebt 3 of 4 wedstrijden na begin van het seizoen je basis op belangrijke plekken veranderen.
Ja, je bent als in het nadeel omdat je je overal voor moet kwalificeren en dan heb je dik een maand geen idee of je nog wel een selectie hebt de 31ste.

En de KNVB moet ook eens kappen met "de competitie spannend houden" als er ploegen europees spelen moet je als NATIONALE bond die ploegen een beetje ontzien zodat ze meer kans maken om door te gaan. Dat is toch zo eenvoudig als de pest?

We zakken maar af en af als land, en de KNVB helpt eigenhandig een handje mee aan de totale ondergang van het Nederlandse voetbal :').

• Deadsy
HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:23:
[...]

En de KNVB moet ook eens kappen met "de competitie spannend houden" als er ploegen europees spelen moet je als NATIONALE bond die ploegen een beetje ontzien zodat ze meer kans maken om door te gaan. Dat is toch zo eenvoudig als de pest?

We zakken maar af en af als land, en de KNVB helpt eigenhandig een handje mee aan de totale ondergang van het Nederlandse voetbal :').
Als we dat doen mogen we ook niet meer zeuren als ze het in andere landen doen.

Ik vind het zelf onzin. We doen hier soms al moeilijk als er 4 dagen tussen zitten.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:59:
Blind gaat uiteindelijk banken onder Mourinho dus ik zou uiteindelijk neigen naar De Vrij en Bruma.
Hoe kom je daarbij dan? Vind jij dat of heeft Mourinho dat laten blijken? Het laatste wat ik mee kreeg is dat hij gewoon speelde een Mourinho zich positief uit liet. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:26:
[...]

Als we dat doen mogen we ook niet meer zeuren als ze het in andere landen doen.

Ik vind het zelf onzin. We doen hier soms al moeilijk als er 4 dagen tussen zitten.
Het is toch gewoon in het algemeen landsbelang? Nederland zakt elk jaar verder af en de KNVB doet daar doodleuk aan mee, ik snap er niets van.

• LZ86
HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:23:
[...]
Ja, inderdaad.

Maar dat gaat helaas niet veranderen met v Oostveen aan het roer. Je zou bijna denken dat t een Duitser is ( v Östfein ofzo) die als opdracht heeft ons voetbal kapüt te maken.

De aanstelling van bondsprutser Blind, de Twente-affaire, v Breukelen aanstellen als TD, de kwestie Advocaat een paar dagen geleden en ga zo maar verder. Zolang die man er zit gaat de parachute niet open om onze vrije val enigzins te remmen.

• HeatWave

HeatWave

Leon Zwiers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:28:
[...]

Ja, inderdaad.

Maar dat gaat helaas niet veranderen met v Oostveen aan het roer. Je zou bijna denken dat t een Duitser is ( v Östfein ofzo) die als opdracht heeft ons voetbal kapüt te maken.

De aanstelling van bondsprutser Blind, de Twente-affaire, v Breukelen aanstellen als TD, de kwestie Advocaat een paar dagen geleden en ga zo maar verder. Zolang die man er zit gaat de parachute niet open om onze vrije val enigzins te remmen.
Niveau Luxenburg, here we come :{.

Van leidend voetballand naar marge-speler. En dan ook nog deels zelf veroorzaakt, chapeau KNVB!

• Deadsy
HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:28:
[...]

Het is toch gewoon in het algemeen landsbelang? Nederland zakt elk jaar verder af en de KNVB doet daar doodleuk aan mee, ik snap er niets van.
Dat ze een dag minder rust krijgen dan dat ze graag hadden zal denk ik een zeer kleine rol spelen in het feit dat we zo zeer afzakken.
We verliezen vooral veel punten aan de clubs die geeneens door de kwalificatie rondes komen, door te verliezen van clubs die soms ook nog eens flink minder zijn.

• Harribo
Tweaking Art schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:21:
Ik vind het maar riskant om Cillessen zo maar te laten gaan, zie maar een opvolger voor hem te vinden.

Ajax kan hem laten gaan als ze denken dat Onana er klaar voor is maar ik zou hem in ieder geval niet verkopen voor de play-off wedstrijden.

Misschien moeten ze dezelfde verkoopstrategie gebruiken als bij Arek Milik?, lijkt me een klusje voor Marc Overmars. :P
Voor het geld... prima deal
En voor Cillesen zelf natuurlijk fantastisch

Cillesen was de laatste tijd nu geen wereld keeper

• Tweaking Art
Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:35:
[...]

Voor het geld... prima deal
En voor Cillesen zelf natuurlijk fantastisch

Cillesen was de laatste tijd nu geen wereld keeper
Ja voor Cillessen wel.

Maar ik zit nu naar twitter te kijken naar de namen die rond gaan en daar word ik niet erg vrolijk van. :+

Misschien is dit een optie, Onana het seizoen afmaken en voor volgend seizoen een keeper aantrekken met aflopend contract, Tim Krul heeft een contract tot 2017, Robbin Ruiter trouwens ook.

Ehh kan nou niet zeggen dat ik erg blij ben met die opties... :+ Misschien hebben de scouts een minder bekend alternatief.

Dan kan je in ieder geval Onana een kans geven zich te bewijzen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 18-08-2016 19:53 ]

• dutchgio
Onana is ook niks hoor, gevalletje Lamprou maar dan nog op een lager niveau ook. :+
Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder