[F1] Seizoen 2016-08 - GP van (nog net in) Europa Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:
  • 47.421 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Snowdog schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:59:
[...]

Die race waarin er maar 2 Ferrari's en eh... 2 Jordans (ofzo?) aan de start verschenen omdat de banden van ofwel Bridgestone, ofwel Michelin niet veilig waren was inderdaad een stuk spannender en zeker een reden om thuis voor te blijven? :P lekker negatief doen -.-
Tja dat was toen eerst nog een dreigement. Dat ze het echt zouden doen was niet 100% zeker.... maar ja dat was wel de meest verschrikkelijke "race" ooit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Snowdog schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:59:
[...]

Die race waarin er maar 2 Ferrari's en eh... 2 Jordans (ofzo?) aan de start verschenen omdat de banden van ofwel Bridgestone, ofwel Michelin niet veilig waren was inderdaad een stuk spannender en zeker een reden om thuis voor te blijven? :P lekker negatief doen -.-
Michelin's die niet werkten :)
Ferrari, Jordan & Minardi (o.a. Christijan Albers dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Als de GP2 start een voorbode is voor de F1 morgen... :P
Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:41:
[...]
Monaco heeft sfeer en historie, dit is allemaal nep en kunstmatig gecreëerd.
En Monaco is niet kunstmatig gecreëerd? De sfeer en nostalgie isover de jaren natuurlijk ook gegroeid. Ik kan mij voorstellen dat er vroeger ook mensen waren die Monaco tien keer niks vonden (die zijn er nu nog trouwens ;) ).

[ Voor 80% gewijzigd door sjaool op 18-06-2016 10:12 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:09:
Als de GP2 start een voorbode is voor de F1 morgen... :P
:D
Mooie crash.

Gasly zeurt altijd zoveel :(
sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:09:
En Monaco is niet kunstmatig gecreëerd? De sfeer en nostalgie isover de jaren natuurlijk ook gegroeid. Ik kan mij voorstellen dat er vroeger ook mensen waren die Monaco tien keer niks vonden (die zijn er nu nog trouwens ;) ).
Ik bijvoorbeeld. Ik heb een hekel aan Monaco, geen leuke race :)
Zou niet rouwig om zijn als hij vertrok van de kalender (qua race, qua historie moet hij er eigenlijk wel inzitten).

[ Voor 54% gewijzigd door Ryur op 18-06-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:11:
[...]

:D
Mooie crash.

Gasly zeurt altijd zoveel :(
Yep. Leuk om het circuit nu eens te zien in een race. Dat geeft meteen een heel ander beeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ook netjes: FOM heeft een hoop aantal camera's aangepast!
Veel betere shots nu van de gebeurtenis op de baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:15:
Ook netjes: FOM heeft een hoop aantal camera's aangepast!
Veel betere shots nu van de gebeurtenis op de baan!
Ja, het is nu veel beter te zien. Er zijn ook nog genoeg inhaalpunten zo te zien. :)

Die camera door het hek na het kasteel lijkt bijna boven de baan te hangen, ook door het redelijk lage standpunt. :P

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 18-06-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Ik hou mijn hart vast voor morgen met die marshalls. Zeer amateuristisch! Incorrecte vlaggen, SC borden, opruimen na crashes....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Als de GP2 een indicatie is van de F1 race van morgen dan komen we niet achter de safetycar vandaan

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Het zal aan mij liggen. Maar volgens mij komen de hoogteverschillen in het circuit nu ook veel beter in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
leekers schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:28:
Als de GP2 een indicatie is van de F1 race van morgen dan komen we niet achter de safetycar vandaan
De GP2 race is niet te vergelijken met de F1 race :)
Die GP2-racers nemen veel risico's.

Waar ik bij GP2 schitterende races heb gezien, heb ik op hetzelfde circuit juist een super saaie F1 race gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:33:
[...]

De GP2 race is niet te vergelijken met de F1 race :)
Die GP2-racers nemen veel risico's.

Waar ik bij GP2 schitterende races heb gezien, heb ik op hetzelfde circuit juist een super saaie F1 race gezien!
Ik ben bang dat het niet veel beter zal zijn , trouwens wat een enorme vuile baan is het ongelofelijk veel opvliegend papier en stof is niet te geloven .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

leekers schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:37:
[...]

Ik ben bang dat het niet veel beter zal zijn , trouwens wat een enorme vuile baan is het ongelofelijk veel opvliegend papier en stof is niet te geloven .
Ik wilde het net zeggen. Gigantisch veel opwaaiend vuil, papier (of het moet van de barriers komen) en zand.

Btw, als het veld morgen dicht bij elkaar ligt moet je je zeer zeker niet verremmen. Doe je dat een keer dan is het echt achteraan aansluiten, uithuilen en overnieuw beginnen.

[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 18-06-2016 10:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:47
Phusebox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:41:
[...]

Monaco komt aan op rijderskwaliteit en durf. HIer gaat het puur om motorvermogen.

Monaco heeft sfeer en historie, dit is allemaal nep en kunstmatig gecreëerd.
Ieder circuit is kunstmatig gecreëerd. Het is namelijk ooit op een tekentafel beland en iemand heeft besloten dat het zo gaat zijn als dat het nu is. Voor jou is het een gevoelskwestie. Als een race al sinds een jaar of 50 op de kalender staat (Monaco, Spa, Interlagos, Monza) dan heeft het ineens sfeer en historie en anders niet. Beetje een vreemde gedachte. Yas Marina en andere nieuwe zandbakbanen hebben het inderdaad niet, maar om Baku er meteen bij te zetten want "nieuwe baan" gaat me wat ver.

Wat het voor mij leuk maakt is de gelegenheid om in te halen en bochten waar je als coureur titanium cohones voor nodig hebt. Voor Monaco is alleen dat laatste van toepassing. Historie heeft het ook, want staat al lang op de kalender, sfeer ook met al die boten. Maar het blijft een optocht waar de spanning alleen zit in de vangrail.

Wat Baku betreft, ja het is een nieuw circuit. Door een stad die deels uit het jaar 1200 stamt. De baan mag dan nieuw zijn, de plek heeft historie. Het kent het langste "rechte" stuk op de kalender met 2.2km. Dat is misschien niet leuk als je een Renault achterin hebt, maar het feit dat je met 350 aan komt zetten en dan af moet remmen voor een haakse bocht.... doe het maar eens. En dan hebben we een stukje "Monaco/Macau" wat ik persoonlijk geweldig vind. Het is nauw, de vangrail staat dichtbij, het gaat omhoog en er zitten wat bochten in. Als je bedenkt dat je vleugel op Monza-stand staat (plat dus), dan heb je hier een uitdaging.

En waarom dan Baku? Ted legde het uit in zijn Notebook. Het land zwelgt in de olie. Er is veel geld (niet eerlijk verdeeld, maar het is er wel). Olie raakt op, dus ook dat van hun. Vandaar dat ze nu al proberen hun bron van inkomsten te verleggen naar iets met meer toekomstperspectief. En dat zijn de toeristen. Dus grote sportevenementen :P . Hence, a race.

Ik ben geen fan van Tilke banen, maar Herman moest het doen met wat hij had. En in dit geval was dat de plattegrond van Baku. Ik vind dat ze het goed gedaan hebben.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Nou de GP2 race was een succes 22 starters en 10 gefinished .
Ongeveer 70 % van de race achter de safety car en misschien 4x DRS enabled .

De baan is enorm vuil met stof en papier , ik heb nog nooit zoveel troep zien vliegen gaat gezellig worden morgen !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Je kan ook altijd nog Le Mans gaan kijken dit weekend! Waarschijnlijk een stuk spannender en leuker dan rondjes rijden op een kunstmatig, lelijk, oninspirerend, voorspelbaar, recht toe recht aan circuit dat tot overmaat van ramp ook nog ligt in een tot op het bot corrupt land.

Mijn uitslag voor de race:
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Bottas
4. Vettel
5. Raikonnen
6. Perez
7. Ricciardo
8. Verstappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Le Mans kijken is voor mij net zoiets als gras zien groeien... Het is een leuke prestatie voor de jongens maar ik vind er niet veel aan. Doe mij dan maar rondjes op Baku. Ik zie wel potentie voor een leuke en enerverende race. Er zijn uitdagingen genoeg voor de coureurs op deze baan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
leekers schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:10:
Nou de GP2 race was een succes 22 starters en 10 gefinished .
Ongeveer 70 % van de race achter de safety car en misschien 4x DRS enabled .

De baan is enorm vuil met stof en papier , ik heb nog nooit zoveel troep zien vliegen gaat gezellig worden morgen !
Het is maar hoe je het bekijkt. De complete top 4 van het kampioenschap lag eruit. Voor de F1 zouden dat dus Rosberg, Hamilton, Vettel en Ricciardo zijn. Die laatste 2 zou ik jammer vinden, de eerste 2 mogen elkaar best weer een keer elimineren. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Dit verschijnt zojuist op motorsport.com:

http://www.motorsport.com...-over-baku-safety-789389/

"Shut up or Go Home!" aldus onze grote vriend 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door CptMeatball op 18-06-2016 11:23 ]

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:14:
Le Mans kijken is voor mij net zoiets als gras zien groeien... Het is een leuke prestatie voor de jongens maar ik vind er niet veel aan.
Dat valt wel mee hoor. Zet de televisie maar eens aan. Daar gebeurt eigenlijk net zoveel als in een F1-race, maar dan 24 uur lang. Zeker als de kop dicht bij elkaar ligt is het erg spannend. Een jaar of wat terug moest de leidende auto binnen een handvol minuten half herbouwd worden en die jongens kregen het voor elkaar. Ronduit spectaculair.

Ook dat je niet af bent als je de grindbak in gaat vind ik een prettige toevoeging :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Dat verbaast mij niets Bernie "I want the money" Ecclestone zal het een rotzorg zijn wat er met rijders of publiek gebeurd .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die oude malloot moeten ze wilsonbekwaam laten verklaren en in een tehuis stoppen. Hij vindt (of vond voor Heineken) sociale media maar een modern dingetje waar hij liever niet mee te maken had. Als dat geen blijk is van niet meer meekomen dan weet ik het ook niet meer.

Don't Bernie and drive. Die oude knar mag wieberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Cubic X schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:11:
Je kan ook altijd nog Le Mans gaan kijken dit weekend! Waarschijnlijk een stuk spannender en leuker dan rondjes rijden op een kunstmatig, lelijk, oninspirerend, voorspelbaar, recht toe recht aan circuit dat tot overmaat van ramp ook nog ligt in een tot op het bot corrupt land.

Mijn uitslag voor de race:
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Bottas
4. Vettel
5. Raikonnen
6. Perez
7. Ricciardo
8. Verstappen
Ik voorspel dat minimaal 2 van dat lijstje in de muur belanden :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

CptMeatball schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:20:
Dit verschijnt zojuist op motorsport.com:

http://www.motorsport.com...-over-baku-safety-789389/

"Shut up or Go Home!" aldus onze grote vriend 8)7
Ik ben het op zich wel met ze eens. De coureurs zijn niet voor niets F1 coureur geworden om te kunnen racen en daar hoort nu eenmaal een soort gevaar/spanning bij. Kun je daar niet tegen dan moet je niet gaan racen. De F1 is op dit moment zoveel malen veiliger maar de coureurs lijken steeds minder risico's te durven nemen. Er zijn er maar een paar in het hele veld die hier wel toe bereid zijn lijkt het.

O, en btw ik ben absoluut geen Hamilton fan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:26:
[...]

Ik ben het op zich wel met ze eens. De coureurs zijn niet voor niets F1 coureur geworden om te kunnen racen en daar hoort nu eenmaal een soort gevaar/spanning bij. Kun je daar niet tegen dan moet je niet gaan racen. De F1 is op dit moment zoveel malen veiliger maar de coureurs lijken steeds minder risico's te durven nemen. Er zijn er maar een paar in het hele veld die hier wel toe bereid zijn lijkt het.

O, en btw ik ben absoluut geen Hamilton fan. :P
Hmm, ik weet het niet. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als iemand zich straks (half) dood rijdt... Er is op dit moment zoveel gezeur betreft veiligheid van het circuit en het wordt merendeels afgewimpeld onder het mom van: "grow a pair, and start racing". Als er straks coureurs zijn die met een kersverse "pair" met 250, head-on een muur in gaan mag je hopen dat dat ook mee helpt om je ruggengraat te beschermen... :X

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Leuk en aardig allemaal, maar dan zijn de klagende coureurs behoorlijk selectief. Dan moeten ze stelling nemen en vooral gaan klagen over Monaco. O nee, die heeft weer 'historische waarde'. Baku heeft meer uitloopstroken dan Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Van mij mogen ze best klagen, maar zend dan gewoon niet alles uit. Het voegt voor mij niks toe tijdens een sessie of een race.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
CreativeS schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:36:
Leuk en aardig allemaal, maar dan zijn de klagende coureurs behoorlijk selectief. Dan moeten ze stelling nemen en vooral gaan klagen over Monaco. O nee, die heeft weer 'historische waarde'. Baku heeft meer uitloopstroken dan Monaco.
Snelheden liggen daar wel een heel stuk lager, met 150 of 300 kmh de muur in maakt wel echt wat verschil.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Polbeer91 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Snelheden liggen daar wel een heel stuk lager, met 150 of 300 kmh de muur in maakt wel echt wat verschil.
Alsof je de hele baan 300 rijdt en in Monaco niet boven de 150 uitkomt, schei toch uit man. Zo kan ik overal ook wel een punt aan lullen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 18-06-2016 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04
Vanmiddag 14:30 voorbeschouwing Mol met een intervieuw van Toto Wolf wat hij nou echt van Max vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 21:10
MilesD. schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:43:
Vanmiddag 14:30 voorbeschouwing Mol met een intervieuw van Toto Wolf wat hij nou echt van Max vind...
Op mijn tv zijn ze begonnen met FP3 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Raar, op Sport 1 Ziggosport Select beginnen ze pas om 12.15 maar op Ziggosport Racing al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

zetje01 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:59:
[...]

Op mijn tv zijn ze begonnen met FP3 nu.
Dat is grappig, op mijn tv ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Zeer benieuwd hoe het gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

De weersomstandigheden schijnen nu beter te zijn voor Red Bull volgens Sky F1.

Nu weer een goot afdekking los in de pitstraat. Gaat lekker daar. :-(

[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 18-06-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Gaat alweer lekker... :O

[ Voor 6% gewijzigd door bartus1989 op 18-06-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Putje er af in de pit.. kom op...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ziek kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Bottas heeft de nodige schade opgelopen. Het bargeboard zit een gat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je zou denken dat na die putdeksel in Monaco ze nu alles wel goed zouden vastlassen, maar ja...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:25
Ongelooflijk... Voor de veiligheid zoeken we naar een lelijke oplossing voor rondvliegend spul... Maar we organiseren wel gewoon weer een race op asfalt met draincovers die spontaan loskomen...

Mag hopen dat de kosten voor de schade op de organisatie worden verhaald

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Serieus en rijden constant F1 auto's overheen en waarmee zit het ding vast? Wat is het 1 m6 boutje???!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Die marshalls hebben ook geluk! Rondvliegend dekseltje is niet grappig...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

beany schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:06:
Die marshalls hebben ook geluk! Rondvliegend dekseltje is niet grappig...
Final Destination visioenen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
bartus1989 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:06:
Serieus en rijden constant F1 auto's overheen en waarmee zit het ding vast? Wat is het 1 m6 boutje???!
Volgens mij zou een M6 als je die op de juiste manier gebruikt dit nog wel kunnen hebben...dus waarschijnlijk nog iets slechters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Saturnus schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Volgens mij zou een M6 als je die op de juiste manier gebruikt dit nog wel kunnen hebben...dus waarschijnlijk nog iets slechters.
Waarschijnlijk is het niet dezelfde kwaliteit als we hier hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ah mooi, ves is aan het rijden :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Saturnus schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Ik denk toch echt dat dat boutje minimaal het dubbele is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 14:01

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

bartus1989 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:06:
Volgens mij ligt het er gewoon los op, zwaartekracht enzo :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:13:
[...]

Volgens mij ligt het er gewoon los op, zwaartekracht enzo :+
Dat bedoelde ik inderdaad ook te zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

HAM had daar wel even een 'ho shit' momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik hoop dat ie er een keer snoeihard in klapt, is zijn mental state ook weer ff ingedamt en kan Ros weer even uitlopen, leuk voor het kampioenschap ;)

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
En BOT is klaar voor deze sessie :(
Hopelijk voldoende tijd voor de Q dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

voorlopig staan ze een dikke seconde voor op de rest... :z

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10-2021
Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:30:
En BOT is klaar voor deze sessie :(
Hopelijk voldoende tijd voor de Q dan maar!
Jammer want hij zag er wel sterk uit tijdens FP2

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Veel reclame op Sky zeg .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
En voor zoveel verschillende gokkantoren...
Die van just-eat is best wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Moah dat buitje maakte hem dragelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Channel4 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
En dan te bedenken dat je toch best wel veel geld moet betalen om het te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Max blijft wel erg lang binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kan je net zo goed naar Ziggo Sport kijken zonder reclame :+

Vettel nagenoeg de enige tot dus ver die in de buurt komt van Mercedes. Die vibraties aan het eind van het rechte stuk zijn overigens bizar, met name Renault lijkt uit elkaar te trillen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Maar wat nou als de voorvleugel of wielophanging afbreekt bij het aanremmen na het rechte stuk, is anders al een paar keer voorgekomen .. dan ben ik benieuwd wat de auto tegenkomt daar op het eind ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

VES en RIC zijn op de baan :)

Goeie tijd van RIC !!

[ Voor 30% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-06-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:40:
Maar wat nou als de voorvleugel of wielophanging afbreekt bij het aanremmen na het rechte stuk, is anders al een paar keer voorgekomen .. dan ben ik benieuwd wat de auto tegenkomt daar op het eind ... :/
Een chicane van die kunststof barriers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Als die dan maar niet met water gevuld zijn en ze er onderop schuiven a la Monaco :/

Mooie schuiver van Sainz!!

[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
RAI heeft z'n weekend nog steeds niet :/

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

ROS zet het veld maar weer op 1 seconde... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

alexbl69 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:52:
RAI heeft z'n weekend nog steeds niet :/
Niet alleen dit weekend helaas. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Boem is ho

Wat een dombo die Perez. Om op dit moment die wagen in de reling te hangen... Hopen voor hem dat hij klaar is voor de Q.

[ Voor 86% gewijzigd door alexbl69 op 18-06-2016 13:01 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ohh, sonde PER tikt de muur ff aan in het laatste rondje.

(zelfde bochtje als RIC?)

[ Voor 20% gewijzigd door Hippocampus op 18-06-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Dat was FP3

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Perez vernaggelt z'n auto nog even... Jammer.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
En het zal helaas wel niet de laatste zijn vandaag als de druk omhoog gaat straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Een RICje voor Perez! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ach weer een plekje winst voor Max zo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Dat word hard werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
5 plaatsen straf voor de bakwissel.

Zo zonde, ze zaten er bovenop en dan hebben ze 2 uur om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Tikte hij met de achterband niet de muur aan tijdens het insturen van de bocht? Ik dacht dat het achterwiel al scheef was toen hij de muur vol raakte.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Achterkant gleed weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:03:
Tikte hij met de achterband niet de muur aan tijdens het insturen van de bocht? Ik dacht dat het achterwiel al scheef was toen hij de muur vol raakte.
Gewoon te vroeg op het gas en daardoor te dwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Pffff. Daar maakt PER geen vrienden mee zo. Veruit de lompste actie van het weekend.

MAS tikte ook heel licht de muur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:24

Fiber

Beaches are for storming.

Wel fijn dat het veld dichter bij elkaar zit dan gisteren. De verschillen lijken kleiner geworden, al is het gat met de beide Merc's nog erg groot.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 21:10
Heerlijk als een auto een uitloopstrook op moet, en daar even een perfect 180-je doet.
Echt lekker om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Preview voor de race morgen???

[YouTube: https://youtu.be/ux-ROJxt62g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
Ik hoop vooral dat ze niet teveel achter de SC gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

Zo, net even de laatste minuten nog meegepakt. Dombo die PER zeg! Ben benieuwd of ze zo snel die auto kunnen fixen.
Den dat VES zich net hoeft te schamen als hij strak in Q een P7 doet, lastige baan voor de auto en Q's zijn nog niet zijn specialiteit. Maar aan de hand van bovenstaand filmpje ben ik wel bang voor de gehele middensectie die bij de start gezellig met zijn allen door die 90gr bocht willen :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Iemand nog voorspellingen welke teams vooraan eindigen in de race? Ik moet mijn F1 manager nog invullen. :P

1. Mercedes
2. Ferrari (Vettel, wie anders)
3. Williams (Bottas dan, die is al races lang verschrikkelijk goed bezig)
4. Red Bull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:20:
Iemand nog voorspellingen welke teams vooraan eindigen in de race? Ik moet mijn F1 manager nog invullen. :P

1. Mercedes
2. Ferrari (Vettel, wie anders)
3. Williams (Bottas dan, die is al races lang verschrikkelijk goed bezig)
4. Red Bull
Geen Force India in je lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Grrrrrene schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:21:
[...]

Geen Force India in je lijstje?
Nee, ik denk dat die in de race tegen gaan vallen. Maar eigenlijk geen idee. Ze liggen als coureurs wel dichter bij elkaar dan Ferrari en Williams. Dus qua punten zou het niet zo gek zijn. Maar goed, dan moeten ze het in de race ook nog waar gaan maken... en met dat laatste foutje van Perez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:24:
[...]

Nee, ik denk dat die in de race tegen gaan vallen. Maar eigenlijk geen idee. Ze liggen als coureurs wel dichter bij elkaar dan Ferrari en Williams. Dus qua punten zou het niet zo gek zijn. Maar goed, dan moeten ze het in de race ook nog waar gaan maken... en met dat laatste foutje van Perez?
Tsja, Ricciardo zette hem ook in de vangrail natuurlijk en ook Hamilton kwam er akelig dichtbij, al raakte hij hem niet. We zullen zien, het gevecht voor p3 lijkt een erg mooi gevecht te gaan worden. Of misschien wel het gevecht voor P1 als Mercedes ons weer een cadeautje gunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:42
Als je dit ziet zou p7 wel lekker zijn (of elke oneven P): mooi buitenom in bocht 1 :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Grrrrrene schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Tsja, Ricciardo zette hem ook in de vangrail natuurlijk en ook Hamilton kwam er akelig dichtbij, al raakte hij hem niet. We zullen zien, het gevecht voor p3 lijkt een erg mooi gevecht te gaan worden. Of misschien wel het gevecht voor P1 als Mercedes ons weer een cadeautje gunt :P
Ik hoop het. :P

Voorlopige opstelling van team voor nu (ik kan nog wijzigen):
Mercedes AMG
Force India
Fernando Alonso
Esteban Gutiérrez

Pole: Hamilton
Snelste ronde: Rosberg
Winnaar: Hamilton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Buxton op Twitter:
"Faces at Force India a bit glum. No confirmation but hearing Checo is likely to need a new gearbox. Damned shame if so. Was looking great."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:47:
Buxton op Twitter:
"Faces at Force India a bit glum. No confirmation but hearing Checo is likely to need a new gearbox. Damned shame if so. Was looking great."
Ai, dat is geen goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
Speculatief vraagje: Stel dat Button volgend jaar bij McLaren blijft, naar welk ander team zou Stoffel Vandoorne kunnen gaan? Of met andere woorden heeft McLaren een soort van 2de team zoals Torro Rosso voor Red Bull?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nope.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Carlos naar Ferrari en Stoffel naar Toro Rosso... Maar dit zal waarschijnlijk natuurlijk niet gaan gebeuren. :P

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 18-06-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Ai, dat is geen goed nieuws.
En bevestiging is ook op Social Media te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:14:
[...]

En bevestiging is ook op Social Media te vinden :)
Dan maar over op Ferrari want ik vrees dat Red Bull echt te kort gaat komen.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit dinsdag 21 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1