[F1] Seizoen 2016-08 - GP van (nog net in) Europa Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 47.410 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:20
Mocht iemand een goede video lang zien komen zou die hem dan hier willen plaatsen?(jullie zijn vaak 10 x zo snel als dat ik dat ben)
(die was om 15:00 dus dat is bij ons??)

Alwaysleft was sneller dan mij

[ Voor 10% gewijzigd door Martin0 op 16-06-2016 14:05 ]

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:11
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:00:
Lightning fast, i've got him. De thursday press conference met o.a Vettel en Alonso voor de komende GP YouTube: 2016 Azerbaijan - Thursday Press Conference
haha wat een reactie van vettel
presentator: er zullen waarschijnlijk veel zeemeeuwen zijn omdat wij aan de kust zijn.
Vettel: Technische gezien is het een meer dus ik verwacht geen problemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
Hoogie2004 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:38:
Wel mooi om zoveel commentaar te zien dat dit een saaie race wordt. Terwijl er ook heel veel mensen zijn die Hockenheim in oude glorie terug willen. Het doet me daar overigens wel een beetje aan denken, ok, wat meer bochten, maar ook een smal technisch deel en verder veel hoge snelheid :)
Van wat ik me van het oude Hockenheim kan herinneren is dat er vrij veel uitrem/inhaalacties tijdens de race waren om en bij de chicanes bij de rechte stukken.

Ik vond het altijd een mooie race om te kijken omdat de wagens zo weinig downforce hadden dat normaal optrekken niet meer lukte zonder te corrigeren.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:09
Lasmibalsingh schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:17:
[...]
Van wat ik me van het oude Hockenheim kan herinneren is dat er vrij veel uitrem/inhaalacties tijdens de race waren om en bij de chicanes bij de rechte stukken.
Dat was toen misschien zo, maar met de moderne auto's waar de aero zo ver is door ontwikkeld wordt Hockenheim gewoon een PK wedstrijd.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
SnowDude schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Dat was toen misschien zo, maar met de moderne auto's waar de aero zo ver is door ontwikkeld wordt Hockenheim gewoon een PK wedstrijd.
Hockenheim was altijd een PK-circuit geweest, teams reden daar altijd low-drag en low-downforce.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Leuk weekend, eerst Le Mans en daarna de GP van Europa!
Ik weet niet wat ik van het lange rechte stuk vind, daar had prima een mooie chicane in gekund...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Lasmibalsingh schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:29:
[...]

Hockenheim was altijd een PK-circuit geweest, teams reden daar altijd low-drag en low-downforce.
Daarom waren Hockenheim en Monza in mijn ogen altijd de saaiste races.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
SnowDude schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:37:
[...]

Daarom waren Hockenheim en Monza in mijn ogen altijd de saaiste races.
Monza was altijd vrij saai omdat het niet de chicanes van het oude hockenheim had, het had veel meer een soort flow zonder echt tot lage snelheid af te remmen. Er kwamen later wel chicanes in Monza maar daarin werd ook vrij veel gevarieerd en ze brachten de auto's ook niet altijd tot een hele lage snelheid. Om de 4/5 jaar werden de chicanes aangepast in Monza, volgend jaar wordt er weer een gedeelte aangepast. Monza heeft mij nooit weten te bekoren...

Hockenheim daarentegen was juist een circuit waarbij altijd actie was omdat de auto's er vrij veel moesten optrekken vanuit hele lage snelheid. Dit zorgde ervoor dat als je goede tractie had bij het accelereren je voordeel had zelfs als je iets minder vermogen had dan de auto ervoor. En omdat aerodynamica hier weinig verschil maakte (iedereen reed hier met een low-drag / low-downforce pakket) konden auto's vrij dicht achter elkaar racen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 16-06-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Lasmibalsingh schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:54:
[...]

Monza was altijd vrij saai omdat het niet de chicanes van het oude hockenheim had, het had veel meer een soort flow zonder echt tot lage snelheid af te remmen. Er kwamen later wel chicanes in Monza maar daarin werd ook vrij veel gevarieerd en ze brachten de auto's ook niet altijd tot een hele lage snelheid. Om de 4/5 jaar werden de chicanes aangepast in Monza, volgend jaar wordt er weer een gedeelte aangepast. Monza heeft mij nooit weten te bekoren...

Hockenheim daarentegen was juist een circuit waarbij altijd actie was omdat de auto's er vrij veel moesten optrekken vanuit hele lage snelheid. Dit zorgde ervoor dat als je goede tractie had bij het accelereren je voordeel had zelfs als je iets minder vermogen had dan de auto ervoor. En omdat aerodynamica hier weinig verschil maakte (iedereen reed hier met een low-drag / low-downforce pakket) konden auto's vrij dicht achter elkaar racen.
Toch is/was er meer inhalen in de chicanes van Monza dan die van Hockenheim voor mijn gevoel. De chicanes op Hockenheim waren ook een stuk sneller waardoor echte uitrem acties lastiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:00:
Lightning fast, i've got him. De thursday press conference met o.a Vettel en Alonso voor de komende GP YouTube: 2016 Azerbaijan - Thursday Press Conference
Verbaasde me dat Alonso geen rondes in de SIM heeft gedaan. Of heeft Mclaren Honda dit niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Best krap :+

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/o0xto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/mrwp01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Vet ruim. Kunnen er zo 2 naast elkaar rijden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
wicked1980 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Verbaasde me dat Alonso geen rondes in de SIM heeft gedaan. Of heeft Mclaren Honda dit niet?
Dat lijkt me wel heel sterk toch? Met zo'n budget en basis, niet investeren in een simulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:04

PauseBreak

derp!

Nah, vrij breed :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ClEVflTWEAAPKfT.jpg

En het volledige programma, inclusief support races (via):

Friday, 17.06.16
GP 2 - Practice Session
Formula 1 – First Practice Session
Formula 1 – Second Practice Session
GP2 - Qualifying

Saturday, 18.06.16
GP 2 - Race 1
Formula 1 – Third Practice Session
Formula 1 - Qualifying

Sunday, 19.06.16
GP 2 - Race 2
2016 GRAND PRIX OF EUROPE

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:16:
Ik ben wel positief over het circuit, mooie stijl van huizen.
YouTube: Baku City Circuit - Onboard with Gulhuseyn Abdullayev

Zin in zondag.
Dat waren toch doeken die over de oude gevels gehangen werden? Fotootje ergens langs zien komen.
Als ze maar niet gaan wapperen als ze met 340+ langs komen gummen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Dat waren toch doeken die over de oude gevels gehangen werden? Fotootje ergens langs zien komen.
Als ze maar niet gaan wapperen als ze met 340+ langs komen gummen.
Er hangen geen doeken voor huizen langs het circuit.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:16
Dat huis waar een doek voor werd gehangen stond in de steigers was op de foto te zien. Waarschijnlijk gewoon een pand ergens in Baku welke gerenoveerd wordt. Hier in Nederland worden er dan ook wel eens mooie doeken voor gehangen in plaats van het simpele oranje of groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Toch aardig smal als je het zo weer ziet..

https://twitter.com/Gianludale27/status/743433088013901824
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/ext_tw_video_thumb/743431891949391872/pu/img/gnMm8o4gzDte9jj6.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De verwachtingen zijn niet al te hoog, maar misschien valt het allemaal wel mee.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De eerste curbstones aan de linkerzijde bij dat filmpje bij dat smalle gedeelte (turn 9), daar gaat toch iedereen wel vol overheen en blijft dan met de rechterwielen nog wel op de baan, dus geen probleem?

Overigens komen er meer filmpjes tevoorschijn via die twitter-account;
https://twitter.com/Gianludale27

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

hardware-lover schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:15:
De eerste curbstones aan de linkerzijde bij dat filmpje bij dat smalle gedeelte (turn 9), daar gaat toch iedereen wel vol overheen en blijft dan met de rechterwielen nog wel op de baan, dus geen probleem?

Overigens komen er meer filmpjes tevoorschijn via die twitter-account;
https://twitter.com/Gianludale27
Even een vraag; wanneer de SC het veld leidt, rijden ze dan met de SC op de limiet? Of is er een afgesproken snelheid die ze aanhouden?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JackBol schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:26:
[...]

Even een vraag; wanneer de SC het veld leidt, rijden ze dan met de SC op de limiet? Of is er een afgesproken snelheid die ze aanhouden?
SC trapt zo hard hij kan voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Smultie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:29:
[...]

Ik heb een beetje zitten googlen en volgens een interview met de Bernd is het een beetje van beide:
The teams also have a say and can influence the velocity. They inform Race Control if they want me to speed up or slow down.
I tend to drive at my limit during the safety car phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41
Smultie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:29:
[...]

De SC trapt zo hard als hij kan, tot een bepaalde marge. Hij moet 100% zeker weten dat hij niet wegglijdt en/of crashed.
Dus ze rijden op 98% van hun kunnen denk ik.

Ik vind het wel heel knap!
Alleen ik vind het wel jammer dat de SC (en medical car ook) van een merk auto's is, die ook al in de F1 rijden. Vooral omdat ze niet wisselen. Nu lijkt het net alsof Mercedes wordt voorgetrokken.

Ikzelf zou als F1 een onafhankelijk merk als SC gebruiken, bijvoorbeeld nu dus Audi.
In NASCAR bijvoorbeeld (ik weet, NASCAR is heel iets anders, maar als voorbeeld) is het wel van een van de 3 merken die in de wedstrijd rijden (Toyota, Chevrolet of Ford), maar daar wisselen ze genoeg tussen de merken als Pace Car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Ryur schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:48:
[...]

De SC trapt zo hard als hij kan, tot een bepaalde marge. Hij moet 100% zeker weten dat hij niet wegglijdt en/of crashed.
Dus ze rijden op 98% van hun kunnen denk ik.

Ik vind het wel heel knap!
Alleen ik vind het wel jammer dat de SC (en medical car ook) van een merk auto's is, die ook al in de F1 rijden. Vooral omdat ze niet wisselen. Nu lijkt het net alsof Mercedes wordt voorgetrokken.

Ikzelf zou als F1 een onafhankelijk merk als SC gebruiken, bijvoorbeeld nu dus Audi.
In NASCAR bijvoorbeeld (ik weet, NASCAR is heel iets anders, maar als voorbeeld) is het wel van een van de 3 merken die in de wedstrijd rijden (Toyota, Chevrolet of Ford), maar daar wisselen ze genoeg tussen de merken als Pace Car.
Dat wordt ook gewoon gesponsord.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

Een hoop negatieve berichten, maar ik ga er van het weekend gewoon weer lekker voor zitten.

Inhoudelijk vraag. Kan Red Bull niet met nog minder vleugel rijden om top snelheid te verhogen. En dan wat langzamer in het historische gedeelte. Of zet niemand vleugel?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:48:

Ze worden ook voorgetrokken, om een doodsimpele reden: ze hebben een grote zak geld neergelegd. Wil je daar een Audi hebben rijden? Leg ettelijke miljoenen op tafel en je krijgt je zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Mystikal schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:39:
Een hoop negatieve berichten, maar ik ga er van het weekend gewoon weer lekker voor zitten.

Inhoudelijk vraag. Kan Red Bull niet met nog minder vleugel rijden om top snelheid te verhogen. En dan wat langzamer in het historische gedeelte. Of zet niemand vleugel?
Ze gaan (zoals elke wedstrijd) op zoek naar de balans. Je wil niet op het historische gedeelte meer tijd verliezen dan dat je op 't rechte stuk wint.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:43:
[...]

Ze worden ook voorgetrokken, om een doodsimpele reden: ze hebben een grote zak geld neergelegd. Wil je daar een Audi hebben rijden? Leg ettelijke miljoenen op tafel en je krijgt je zin.
Bwoah, volgens mij word het Mercedes AMG F1 team niet voorgetrokken omdat Mercedes-Benz / Daimler AG de SC sponsoren. Ik zou ten minste geen concrete voorbeelden kunnen bedenken.

[ Voor 31% gewijzigd door JackBol op 16-06-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

JackBol schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:01:
[...]

Ze gaan (zoals elke wedstrijd) op zoek naar de balans. Je wil niet op het historische gedeelte meer tijd verliezen dan dat je op 't rechte stuk wint.
Dat klopt, maar daar kan je niet inhalen... Dus wellicht slechter kwalificeren en tijdens de race goedmaken. Op het rechte stuk kun je niet verdedigen. In het historische gedeelte wel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Mystikal schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:03:
[...]

Dat klopt, maar daar kan je niet inhalen... Dus wellicht slechter kwalificeren en tijdens de race goedmaken. Op het rechte stuk kun je niet verdedigen. In het historische gedeelte wel.
Ja, klopt, voor de racetrim kan dat natuurlijk een valide setup zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackBol schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:01:
Bwoah, volgens mij word het Mercedes AMG F1 team niet voorgetrokken omdat Mercedes-Benz / Daimler AG de SC sponsoren. Ik zou ten minste geen concrete voorbeelden kunnen bedenken.
Ze worden voorgetrokken bij de keuze van de Safety Car ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik vind de Mercedes als SC zelfs anti-reclame.
Die hele snelle auto die er rijdt lijkt nl nogal een slak met die F1 bolides achter hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Mystikal schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:39:

Weet je, je hebt helemaal gelijk ! Ik ga er gewoon voor zitten, het is een nieuw circuit met veel onbekende factoren en "tyre degredation" is een onbekende, net als mogelijke standing waves. Mijn gok is dat teams
wel even nodig hebben om uit te vogelen wat het beste is, en misschien iets meer op safe gaan spelen.

Vwb vleugel, tja dat blijft altijd een afweging. Als met minder vleugel meer verliest in het oude gedeelte dan dat je op dat rechte stuk kwijt bent. Ook houden banden niet van te veel glijden, dus waarschijnlijk zullen ze het niet heel veel minder vleugel rijden.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

The_Scarabial

MTB for life!

Ben heel benieuwd, een nieuw circuit brengt altijd verassingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Canada Onboard highlights:
[Vimeo: https://vimeo.com/170982142?ref=tw-share]

Rondje rond Baku met de medical car

En met stoffel + video

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2016 20:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 19:09

RoyK

Hobby tekenaar

Gek genoeg, sinds een paar races begin ik langzaam wel een beetje sympathie te voelen voor ROS. Hij is wel eens onhandig naar de media toe, maar tegelijk ook wel gewoon fair. En hij kan heel hard rijden.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sw3ex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10-2021
RoyK schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:05:
Gek genoeg, sinds een paar races begin ik langzaam wel een beetje sympathie te voelen voor ROS. Hij is wel eens onhandig naar de media toe, maar tegelijk ook wel gewoon fair. En hij kan heel hard rijden.
Ik ben altijd meer voorstander voor ROS geweest dan voor HAM. Hij komt veel natuurlijk en oprechter over (naar mijn mening natuurlijk). Bij HAM heb ik altijd de indruk dat hij aan crowd-pleasing doet en dat heeft bij mij een averechts effect.
Bovendien vind ik het best wel knap dat ROS de pers zowel in het Frans, Duits en Engels te woord staat.

Mijn thuis is waar mijn Stella staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Een filmpje van een rondje op het circuit met de medical car. Ik vind de eerste helft van het circuit best wel interessant alleen dat rechte stuk is wel heel erg lang...

* filmpje is alleen op YouTube te zien

[ Voor 7% gewijzigd door Dijkstraat op 16-06-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36
Dijkstraat schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:41:
Een filmpje van een rondje op het circuit met de medical car. Ik vind de eerste helft van het circuit best wel interessant alleen dat rechte stuk is wel heel erg lang...

[video]
Is alweer geblokkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:38
ff klikken op 'Bekijken op youtube' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Nu ik de video heb gezien ben ik nog minder enthousiast geworden. Ik had het al niet zo hoog maar probeer mezelf een beetje op te peppen. Of het moet zo een malle race worden dat het toch leuk wordt, of het wordt gewoon een super duffe race om naar te kijken. En het oog wil natuurlijk ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
sw3ex schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:35:
[...]

Ik ben altijd meer voorstander voor ROS geweest dan voor HAM. Hij komt veel natuurlijk en oprechter over (naar mijn mening natuurlijk). Bij HAM heb ik altijd de indruk dat hij aan crowd-pleasing doet en dat heeft bij mij een averechts effect.
Bovendien vind ik het best wel knap dat ROS de pers zowel in het Frans, Duits en Engels te woord staat.
En ik heb het totaal niet :)
Ben echt anti-ROS. Vind alles wat hij doet net té nep. Naast dat ik hem ook een relatief slechte rijder vind, als je kijkt hoe HAM hem afgelopen jaren heeft ingepakt.

Maar ter verdediging: ik heb nu echt een hekel aan heel Mercedes, vooral Toto Wolff kan ik niet uitstaan! Na iedere race komt er vast en zeker een bericht van hem in de trant van "ja het is een wonder dat wij de race hebben gewonnen want de motor van ROS was oververhit en de banden van HAM waren bijna op het einde, blahblahblah".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
Ryur schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:52:
[...]

En ik heb het totaal niet :)
Ben echt anti-ROS. Vind alles wat hij doet net té nep. Naast dat ik hem ook een relatief slechte rijder vind, als je kijkt hoe HAM hem afgelopen jaren heeft ingepakt.

Maar ter verdediging: ik heb nu echt een hekel aan heel Mercedes, vooral Toto Wolff kan ik niet uitstaan! Na iedere race komt er vast en zeker een bericht van hem in de trant van "ja het is een wonder dat wij de race hebben gewonnen want de motor van ROS was oververhit en de banden van HAM waren bijna op het einde, blahblahblah".
Volgens mij zijn die berichten van dezelfde aard als Cesar die zij dat de Belgen de dapperste waren (zijn we ook hoor :)B ) gewoon om je daden wat heroïscher te doen laten lijken. Ik heb wel de indruk dat ROS de laatste jaren wat afstandelijker is geworden tegenover de pres.
RoyK schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:
Nu ik de video heb gezien ben ik nog minder enthousiast geworden. Ik had het al niet zo hoog maar probeer mezelf een beetje op te peppen. Of het moet zo een malle race worden dat het toch leuk wordt, of het wordt gewoon een super duffe race om naar te kijken. En het oog wil natuurlijk ook wat!
Ik kijk er wel naar uit, de omgeving ziet er best wel mooi uit en volgens mij kan het best nog wel spannend worden. Ik ben wel een beetje bang voor een rode vlag als er tijdens de race iets gebeurt in die smalle bochten (vanaf bocht 8 is dat zeker).

[ Voor 26% gewijzigd door sw3ex op 16-06-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
sw3ex schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:58:
[...]

Volgens mij zijn die berichten van dezelfde aard als Cesar die zij dat de Belgen de dapperste waren (zijn we ook hoor :)B ) gewoon om je daden wat heroïscher te doen laten lijken.
Dat kan best, maar omdat ze de race (zoals de kijkers het zien) winnen met 2 vingers in de neus is het belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
Ryur schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:00:
[...]

Dat kan best, maar omdat ze de race (zoals de kijkers het zien) winnen met 2 vingers in de neus is het belachelijk.
Dat bedoelde ik ook. Toen der tijd bij RBR en Vettel was het exact hetzelfde, hoorde je de berichten op team radio dat ze zogezegd niet meer zeker waren van Vettel zijn banden en dat hij niet zo hard mocht pushen waarop die dat toch gewoon blijft doen tot het einde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:03
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/o0xto1.jpg
Obvious vraag: ( maar wel 1 waar ik het antwoord nog niet op gevonden heb) Waar zetten ze de kraan neer om wagens die in deze bocht crashen weg te hijsen?

Een auto is iets meer dan 5 meter lang, staat deze dwars en gecrashed in de bocht dan kun je er al bijna niet meer langs. (bocht is 7,6m breed) (auto's zijn momenteel 1,80 breed)

En nachtnet meldt zich ook weer in het raceweekeinde topic.

Even op twitter een rondje gridwalk foto's bekeken, maar ik zie nog geen kraan.. of mogelijkheden.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ClFVAS4WgAQOMcl.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ClEgNwFXEAAsXCZ.jpg:large

[ Voor 24% gewijzigd door nachtnet op 16-06-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
nachtnet schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:03:
[...]

Obvious vraag: ( maar wel 1 waar ik het antwoord nog niet op gevonden heb) Waar zetten ze de kraan neer om wagens die in deze bocht crashen weg te hijsen?

Een auto is iets meer dan 5 meter lang, staat deze dwars en gecrashed in de bocht dan kun je er al bijna niet meer langs. (bocht is 7,6m breed) (auto's zijn momenteel 1,80 breed)

En nachtnet meldt zich ook weer in het raceweekeinde topic.
Misschien rekenen ze er op dat de wagen genoeg momentum heeft tot de volgende bocht? (M.a.w. ik vraag het mij ook af)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:21
nachtnet schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:03:
[...]

Er is een stuk uitloop na het rechte stuk voor deze bocht, daar kan volgens mij prima een takelwagen staan. Een hijskraan zie ik op dit stuk inderdaad ook niet zo weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
RoyK schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:
Ik ben ook bang voor de race, maar als je niet aan het racen/inhalen denkt dan ziet het er toch prachtig uit? Vind ik in ieder geval wel. Dat stuk rond het kasteel heen zit zo'n mooie flow in en ruimte voor ontzettend vette camera beelden. Ik hoop ook dat ze alles vanuit een vrij laag oogpunt schieten om de snelheid echt duidelijk te maken.

Dan heb je nog dat stuk waar ze langs elkaar rijden. Als ze daar een mooie overhead van hebben zouden er ook wel wat mooie plaatjes uit kunnen komen.

De race zal wel niet veel voorstellen, maar de kwalificatie zal wel heel mooi worden :D (net als met de wall of champions in canada)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sw3ex
Misschien krijgen we een castle of champions?
Best wel balen dat ik examen heb tijdens FP1. Ik zou graag willen zien hoe de coureurs het circuit verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

[...]

Le Mans net gezien?
Die ging SC ging aardig op de limiet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
hjs schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:35:
[...]

Le Mans net gezien?
Die ging SC ging aardig op de limiet _/-\o_
Ja, ik zat te genieten! _/-\o_
Ik durf te wedden dat het tijdens de race nog wel langskomt in de highlights :D

[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 16-06-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

perpixel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:20:
[...]

Ik ben ook bang voor de race, maar als je niet aan het racen/inhalen denkt dan ziet het er toch prachtig uit? Vind ik in ieder geval wel. Dat stuk rond het kasteel heen zit zo'n mooie flow in en ruimte voor ontzettend vette camera beelden. Ik hoop ook dat ze alles vanuit een vrij laag oogpunt schieten om de snelheid echt duidelijk te maken.

Dan heb je nog dat stuk waar ze langs elkaar rijden. Als ze daar een mooie overhead van hebben zouden er ook wel wat mooie plaatjes uit kunnen komen.

De race zal wel niet veel voorstellen, maar de kwalificatie zal wel heel mooi worden :D (net als met de wall of champions in canada)
Het is gewoon smaak. Ik vind het hele kleur pallet (wit/beige/geel) mager en dan een heleboel hekken met hier en daar bomen. Het stukje met het kasteel is wel grappig. Het oogt allemaal maar een beetje te steriel. Al die rechte straatjes en gebouwen die ook erg veel op elkaar lijken. Ik zie deze bolides liever op circuits rijden dan door dit soort straatjes. Again, is allemaal persoonlijk. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 16-06-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Martinspire schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:56:

Rondje rond Baku met de medical car
[video]
Nice !!! Mooi om te zien hoe die 2 te keer gaan .. al is de safety car helemaal leip :P

Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is maar dat gaat wel ontiegelijk rap !!

:9~

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OVRc3oLLblQ]

"this looks like assassins creed" _O_

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2016 01:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij zo'n nieuw circuit gaan we hopelijk zien wie zich snel aan kan passen en de ideale setup kan vinden. Niets meer baseren op vorige seizoenen en ervaring, veel meer gokken wat gaat werken. Ik ben benieuwd :)

Het zal wel druk op de baan worden in Practice 1-3.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja ik vrees ook voor TR, Renault en RB, maar toch lijkt het me een gave race :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik hoop op een tactische finish; dus dat je in de laatste bocht van de laatste ronde eigenlijk niet voorop wilt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

F1 drivers voice concerns over Baku pit lane entry

...
The pit lane entry involves a tight chicane separate from the main straight, but at unrestricted speed, with another long stretch before the driver finally has to engage the car’s speed limiter.
...
Red Bull’s Australian Daniel Ricciardo said a driver could lose half a second on the pit lane entry if he slowed too early but there were also big risks in going too fast.

...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:17
Voor mijn gevoel kan het echt 2 kanten opgaan met deze GP...

Moeilijk in te schatten. Maar dat veel coureurs nu al beginnen te klagen over veiligheid... kan een leuk weekend worden :p

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik weet gewoon nog niet wat ik moet verwachten van deze race er zijn namelijk zoveel onbekenden vanwege de nieuwheid maar dit zal volgend jaar heel anders zijn. Dan is het een make it or break it circuit. Als in saaie race waar Mercedes iedereen op een rondje zet of spannende race waar alles kan gebeuren.

Persoonlijk verwacht ik nog wel een rode vlag als er iets bij het kasteel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Devian schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:49:
Maar dat veel coureurs nu al beginnen te klagen over veiligheid...
En dan zul je zien dat er niks noemenswaardig gebeurd en straks op een zogenaamd superveilig circuit klapt er weer 1 vol de muur in omdat die kilometer geasfalteerde uitloop strook 0,niks doen om de snelheid eruit te halen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Weet iemand de laptimes van Palmer en Ricciardo in de F1 2016 game? Ik kan ze nergens terugvinden, maar ben benieuwd hoe die tijd zich verhoudt tot de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Vanavond de FP1 en 2 terug kijken. zaterdag FP3 zien, daarna de grote twijfel tussen start Le-Mans en kwali van F1.. Le mans kijken tot diep in de nacht, overzappen naar UFC, LeMans laatste 3 uur + finish, F1 race en klaar weekend.. laat maar komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Devian schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:49:
Voor mijn gevoel kan het echt 2 kanten opgaan met deze GP...

Moeilijk in te schatten. Maar dat veel coureurs nu al beginnen te klagen over veiligheid... kan een leuk weekend worden :p
Er is er volgens mij maar één die het echt heeft aangehaald tijdens een interview, mogelijk is het leeftijd gerelateerd ;)

Het lijkt inderdaad leeftijd gerelateerd te zijn maar het gaat toch om meer dan één coureur die zich er zorgen over maakt.

http://vmag.com.au/f1-drivers-concerned-about-baku-safety/
A number of senior Formula One drivers have expressed their concerns over the safety of the Baku circuit ahead of this weekend’s European Grand Prix.
...

Ik vraag mij dan af, is de layout en het circuit als zodanig niet eerder besproken met de coureurs zodat ze hun zorgen en aanbevelingen dusdanig vroeg kunnen doen dat ze meegenomen worden met het ontwerp? Nu komt het een beetje over als mosterd na de maaltijd.

Ik ben vooral ook benieuwd hoe vlot ze daar zijn met opruimen, mocht het fout gaan ergens op het circuit.

[ Voor 46% gewijzigd door hardware-lover op 17-06-2016 10:09 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
thesystem schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:34:
Weet iemand de laptimes van Palmer en Ricciardo in de F1 2016 game? Ik kan ze nergens terugvinden, maar ben benieuwd hoe die tijd zich verhoudt tot de werkelijkheid.
Rekenk maar dat de ingame laptimes altijd sneller zijn. In F1 2015 waren m'n laptimes bijna altijd 2-4 seconde sneller dan pole position tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:04
[...]

Een tijdje terug stond er in de Autovisie een interview met Bernd Maylander waarin hij aangaf ongeveer op 90% te rijden om de simpele reden dat hij het zich het niet kan permitteren om die auto op te vouwen tijdens een safety-car periode. Hij rijdt er natuurlijk o.a. voor de veiligheid van de marshals e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

thesystem schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:34:
Kun je aan de hand van het filmpje bekijken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Heb er met de stopwatch erbij naar gekeken. Laptime van beide coureurs is rond de 1:47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimaltink2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
eerste vrije training gp2 was snelste lap 1:55.
http://www.gp2series.com/Live-Timing/Live-Timing-Inline/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
wilde het inderdaad net gaan vragen..

gelukkig is daar bij bocht 8 alles goed gegaan.. bocht 15 lijkt een grotere uitdaging.

ben benieuwd.. Channel4 staat hier al aan (Frasier..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kon nog makkelijk een seconde vanaf zei Ricciardo. Is een verschil van 10 seconde tussen GP2 en F1 reëel op dit circuit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Kunnen we op dat superlange rechte stuk nog wel een paar ploffende motoren verwachten? Het is toch een punt op het circuit waar de motoren het erg lang op vol vermogen moeten volhouden. 20 seconden hoor ik net op Sky F1.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 17-06-2016 10:57 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Commentator zegt net dat het lange stuk 2,2 meter lang is. Valt wel mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:25
Jackson6 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:57:
Hahaha, 2x achter elkaar ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jackson6 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:57:
2.2 meter valt inderdaad wel mee. :+ Ik denk dat het toch 2.2 kilometer moet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
En we zijn begonnen. Wie zal er voor de eerste code rood zorgen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
En we zijn onderweg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
Dijkstraat schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:01:
En we zijn begonnen. Wie zal er voor de eerste code rood zorgen? O-)
Maldonado? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Merk dat bij veel camera shots nog best wat bomen "in de weg" staan. Leer net dat GP2 al getraind heeft en voelden zich als proef personen.. veel gele vlaggen. Wat me bezorgd maakt is dat coureurs zich zorgen maken over de veiligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:45

Hoogie2004

Whohooooo

Als ik die onboard van Rosberg zie, is die laatste knik in het rechte stuk zeker niet voor iedereen volgas...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat een geneuzel over aerodynamica in de originele F1 thread... ben ik even blij dat ik hier rustig over FP1 kan praten. :+

Het circuit ziet er, nu er eindelijk de normale F1 wagen rondrijden, best wel grappig uit moet ik zeggen. De bocht (chicane) bij het kasteel kan nog wel eens voor een momentje gaan zorgen bij een paar coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
RoyK schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:07:
Merk dat bij veel camera shots nog best wat bomen "in de weg" staan. Leer net dat GP2 al getraind heeft en voelden zich als proef personen.. veel gele vlaggen. Wat me bezorgd maakt is dat coureurs zich zorgen maken over de veiligheid.
Rosberg maakt zich altijd zorgen om zijn veiligheid.

ik moet zeggen dat het asfalt er wel goed bij ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Was normaal wel een zekerheidje. Massa in Monaco en in Candada al een crash gehad in de trainingen dus vandaag misschien wel een hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimaltink2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Pirelli had van te voren aangegeven een tijd van ongeveer 1.43 te verwachten in de kwalificatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Bull heeft wel een mooie pitwall moet ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nu ik die onboard zie.. Op het rechte stuk.. Ligt in pitlane precies op het rechte stuk? Daar komen ze VOL GAS voorbij... Als daar iemand een verkeerde beweging maakt en de muur in schiet glijden ze zo de pit in lijkt het wel...

Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:10
Toch wel leuk, zo'n nieuw circuit.
Veel extra werk om de auto's goed af te stellen. Veel testen.

Overigens vind ook ik sommige bochten wel erg smal om doorheen te racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Tering wat hobbelt Hamilton op dat lange rechte stuk zeg. Heeft misschien de auto net wat te laag liggen (Vonkenregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
D-Ed schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:12:
Nu ik die onboard zie.. Op het rechte stuk.. Ligt in pitlane precies op het rechte stuk? Daar komen ze VOL GAS voorbij... Als daar iemand een verkeerde beweging maakt en de muur in schiet glijden ze zo de pit in lijkt het wel...

Vreemd!
Volgens mij zit er nog een bochtje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Weet iemand al wat de topsnelheden zijn zo na een paar rondjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Marc3l schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:12:
[...]

Volgens mij zit er nog een bochtje in.
Klopt, je gaat in het rechte stuk volgas, dan kom je in een kleine chicane, en dan heb je de pitstraat.
Dus als het misgaat, klapt diegene vol in de chicane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Dacuuu schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:13:
Weet iemand al wat de topsnelheden zijn zo na een paar rondjes?
340 rosberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ryur schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:14:
[...]

Klopt, je gaat in het rechte stuk volgas, dan kom je in een kleine chicane, en dan heb je de pitstraat.
Dus als het misgaat, klapt diegene vol in de chicane :)
Dat hopen ze idd maar zoals wel vaker te zien in de F1.. Een freak accident zit in een klein hoekje (of bochtje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

paar rondjes baku gezien; stel .. iemand stuitert hier tegen de muur na bocht 3(?) hoe da fck gaan ze die wagens daar weg krijgen? links/rechts huizen, zie nergens een kraan oid.

..... aaa ze doen dat hier in stijl; met een chopper :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
D-Ed schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Dat hopen ze idd maar zoals wel vaker te zien in de F1.. Een freak accident zit in een klein hoekje (of bochtje ;) )
Nouja, ik weet niet wat prettiger is, volgas in de pitstraat of volgas in de chicane.
Ik denk dat pitstraat toch prettiger minder pijnlijk is dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 17-06-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ClJFilaVYAE-1AT.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ClJE80YUsAADxHs.jpg:large

tijdens de reclame maar even wat foto's plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Walt mee nog dan..
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit dinsdag 21 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1