Ik heb een aantal vragen/problemen met mijn OnePlus 3:
- Geen notificatie-LED WhatsApp
- Slimme Wi-Fi wisselaar werkt niet (schakelt niet automagisch over)
- Heel zwakke verbinding; 33 à 50% in plaats van 70/80% qua sterkte met m'n secundaire router, waarbij dit bij mijn OnePlus 2 beter was
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd met punt 1. Een klasgenoot van mij heeft een 3T, die ook 4.1.1 draait. Hij ontvangt wél notificaties, en zijn instellingen zijn equivalent aan die van mij...
Als ik naar boven loop zou hij automatisch moeten overgeschakelen van router, maar dat doet hij niet automatisch. Wellicht dat dit door punt 3 komt wat ik nu ga toelichten.
Ik heb thuis 2 routers. Één beneden, en één boven. Die router van beneden heeft ineens een sterker signaal dan de router van boven

. Wat is dat voor een logica? Ik zit immers boven. Met mijn OnePlus 2 had ik dat probleem helemaal niet (qua sterkte). Dat verklaart waarschijnlijk ook dat hij niet automatisch overgaat, omdat de router beneden qua signaal sterker is (somehow).
Heeft iemand last van bovenstaande problemen? Een oplossing zou natuurlijk hartstikke fijn zijn!
Vanaf welke versie kom je? 3.2.8? Ik zit nu op een clean install van 4.1.1, maar tijdens het gebruiken van m'n telefoon drained hij vrij snel (2 uur Screen-on-Time met not 50%). Ik had toch rond de 5 à 6 uur verwacht

. Ik heb geen problemen met wakelocks. Je kunt dan beter een factory reset doen.