[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.401 views

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ik vind het overigens echt enorm onlogisch dat ze al 6 grote updates hebben gemaakt voor de OnePlus 3 (de 3.5.x builds bedoel ik dan), terwijl ze nog niet eens de final hebben. Dit vind ik erg raar, want:

Als er binnen een week de final uitkomt van 3.5 (3.5.6), heb je maar een maand met die update doorgebracht, omdat daarna alweer OxygenOS 4.0 komt (Android Nougat). Lijkt mij echt compleet verspilde moeite. Die tijd hadden ze beter kunnen steken in de ontwikkeling van OxygenOS 4.0 vind ik. Want om nou zoveel features en updates uit te brengen die je toch maar 1 maandje kunt gebruiken.

Was een soort van shower thought :p.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:47:
Ik vind het overigens echt enorm onlogisch dat ze al 6 grote updates hebben gemaakt voor de OnePlus 3 (de 3.5.x builds bedoel ik dan), terwijl ze nog niet eens de final hebben. Dit vind ik erg raar, want:

Als er binnen een week de final uitkomt van 3.5 (3.5.6), heb je maar een maand met die update doorgebracht, omdat daarna alweer OxygenOS 4.0 komt (Android Nougat). Lijkt mij echt compleet verspilde moeite. Die tijd hadden ze beter kunnen steken in de ontwikkeling van OxygenOS 4.0 vind ik. Want om nou zoveel features en updates uit te brengen die je toch maar 1 maandje kunt gebruiken.

Weet ik niet, een groot deel van de OxygenOS schil / features kan vast geport worden. Niet alle moeite en finetuning gaat verloren bij een Android upgrade.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:52

Er waren een paar mensen op xda die de closed beta hadden gekregen. Verwacht Nougat dit jaar!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21

Chris.nl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:55:
[...]

Weet ik niet, een groot deel van de OxygenOS schil / features kan vast geport worden. Niet alle moeite en finetuning gaat verloren bij een Android upgrade.
Nou dus wat hierboven staat dus.

Je hebt vermoedelijk de closed beta, waar de absolute musts voor Android 7 getest worden, hierbinnen kunnen ze dan Nougat glad strijken voor final release.
Vermoedelijk zijn de communitie builds voor de nieuwe features die ze aan het uittesten zijn.

Ik verwacht dat ze dus een final build gaan maken met Nougat en de goed werkende features van de Communitie builds. Maar dat is ook maar een aanname :+

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:55:
Klopt, maar als ze die features meteen hadden ingebouwd bij Android 7, was Android 7 veel sneller klaar geweest. Want nu moesten ze de features toevoegen aan Android 6, wat misschien weer anders is omdat het een andere Android versie is (?). Als ze dat nou meteen hadden toegevoegd aan Android 7, hadden ze Android 7 al vrij snel uit kunnen brengen, als je snapt wat ik bedoel.
Puddi Puddin schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:11:
Er waren een paar mensen op xda die de closed beta hadden gekregen. Verwacht Nougat dit jaar!
Dat sowieso. Uiterlijk eind december.

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Anonymoussaurus schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:07:
[...]

Dat sowieso. Uiterlijk eind december.
Heb je een bron bij "sowieso uiterlijk eind december" ?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:16:
Ik heb net even zitten Googlen, maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Terwijl ik het wel ergens heb gelezen. Sowieso is OnePlus al een tijdje geleden begonnen met het ontwikkelen van Android Nougat, en ze hebben een groter softwareteam. Ook zal het mooi aansluiten bij de nieuwe telefoon van OnePlus; de OnePlus 3T.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:07
Modbreak:En weer wat berichten verplaatst naar [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie

• joostprins
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-12-2016
Op 1 plek vragen is genoeg, joostprins in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen". Dat topic is het levertijden topic, niet hier.

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 10-11-2016 18:27 ]

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:34

Volgens mij testen ze al nougat dingen in de CB want de notificaties enzo zijn Nougat stijl...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er is sinds kort een oneplus community app, als dat nog niet bekend was hier:
Google Play: OnePlus Community
lauranvh schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:20:
Weet iemand hoe ik mijn factuur kan downloaden van de website of hem ergens anders vandaan kan halen?
Als je een BTW factuur zoekt. Die is er geloof ik niet. Er wordt blijkbaar geen BTW betaald over deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36

big_clarence

wat kan het schele

Wat mij verbaast is dat de Oneplus 3 niet naar voren komt als ik in de pricewatch van tweakers zoek via merken/oneplus. Ook niet als ik vanuit type cpu zoek naar snapdragon 820.
De 3T komt als enige oneplus-telefoon voor als je zoekt vanuit pricewatch. Zoek je vanuit algemeen, dan is de Oneplus 3 wel te vinden. Bij een artikel over dual-sim telefoons wordt de oneplus ook niet genoemd. Vreemd, want dit is toch echt een high-end dual sim telefoon, geen obscuur merk waar niemand iets van weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

big_clarence schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 06:39:
Wat mij verbaast is dat de Oneplus 3 niet naar voren komt als ik in de pricewatch van tweakers zoek via merken/oneplus. Ook niet als ik vanuit type cpu zoek naar snapdragon 820.
De 3T komt als enige oneplus-telefoon voor als je zoekt vanuit pricewatch. Zoek je vanuit algemeen, dan is de Oneplus 3 wel te vinden. Bij een artikel over dual-sim telefoons wordt de oneplus ook niet genoemd. Vreemd, want dit is toch echt een high-end dual sim telefoon, geen obscuur merk waar niemand iets van weet...
Het fp artikel gaat vooral over dualsim telefoons die in de winkels liggen in de Benelux.
Als ze elke dualsim telefoon uit China die ook beschikbaar is moeten gaan opnoemen kan je een paar pagina's vol schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_clarence
  • Laatst online: 12:36

big_clarence

wat kan het schele

Kenzi schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 06:56:
[...]

Het fp artikel gaat vooral over dualsim telefoons die in de winkels liggen in de Benelux.
Als ze elke dualsim telefoon uit China die ook beschikbaar is moeten gaan opnoemen kan je een paar pagina's vol schrijven.
Het artikel gaat zeker niet alleen over de winkels: ook de providers worden hierin meegenomen. En natuurlijk hoeven ze niet elke telefoon te noemen, maar Oneplus is geen onbeduidende Chinese telefoonboer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

big_clarence schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:10:
[...]

Het artikel gaat zeker niet alleen over de winkels: ook de providers worden hierin meegenomen. En natuurlijk hoeven ze niet elke telefoon te noemen, maar Oneplus is geen onbeduidende Chinese telefoonboer...
Ze noemen wel specifiek een model van ZTE en halen daarbij ook Xiaomi aan, maar OnePlus niet. Terwijl je de Xiaomi zelf uit China moet importeren, en OnePlus gewoon een NL store heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:16:
Nu wel :p.
nieuws: Android 7-update voor OnePlus 3 komt voor einde van het jaar uit
Ik had dus tóch gelijk :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Haha goeiemorgen! Ik las 't idd ook net! En, als ik 't daar goed lees krijgt de CB 't al een maandje eerder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
ascent schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:53:
[...]

Haha goeiemorgen! Ik las 't idd ook net! En, als ik 't daar goed lees krijgt de CB 't al een maandje eerder :-)
Misschien dan toch maar is de CB proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hier jeukt 't ook weer :-) Maar zoals met de vorige twee CB's bleek; wacht altijd even de eerste hotfix af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
yannickie111 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:18:
[...]

Ik liep vandaag toch langs de T-mobile shop, dus maar even naar binnen. Probleem uitgelegd en medewerker zei "ik kan natuurlijk niet de telefoon de schuld geven, maar ik kan de simkaart wel uitsluiten." Die is dus meteen vervangen, en even kijken of het daarmee opgelost is. :)
Update over mijn probleem met niet bereikbaar zijn/2G niet aangemeld op het netwerk.
Simkaart is dus vervangen, maar werd vandaag gebeld en de bellen kreeg niets te horen. Stuurde een WhatsAppje, even gebeld, en daarna was ik wel weer bereikbaar.
Heel raar en vervelend probleem dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
yannickie111 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:04:
[...]

Update over mijn probleem met niet bereikbaar zijn/2G niet aangemeld op het netwerk.
Simkaart is dus vervangen, maar werd vandaag gebeld en de bellen kreeg niets te horen. Stuurde een WhatsAppje, even gebeld, en daarna was ik wel weer bereikbaar.
Heel raar en vervelend probleem dit!
Bij T-mobile heb ik dit probleem ook een paar keer gehad met een Galaxy s4. Sinds ik de one+3 heb en bij KPN zit heb ik er nooit meer last van gehad, toeval? (Toestel heb ik nu een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
ZUIVERE311 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:53:
[...]

Bij T-mobile heb ik dit probleem ook een paar keer gehad met een Galaxy s4. Sinds ik de one+3 heb en bij KPN zit heb ik er nooit meer last van gehad, toeval? (Toestel heb ik nu een maand).
Geen idee, heel vervelend in ieder geval.
Medewerker in de T-shop was er niet bekend mee in ieder geval...

Iemand waar ik het er vanmiddag mee over had dacht dat het wellicht iets zou kunnen zijn dat de telefoon (voor accubesparing) van tijd tot tijd het telefoonproces afschiet...
Ik heb (niet bewust) apps geinstalleerd om extra accu te besparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:03

Laguna

Connaisseur

Laguna schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:57:
Ik weet niet wat het is, maar sinds kort irriteer ik me mateloos aan het touchscreen doordat ik nu om de haverklap onbedoeld iets selecteer terwijl ik over het scherm veeg of probeer te scrollen }:|
Niemand die dit probleem heeft? Ik heb mijn OP3 al sinds juli maar nooit dit probleem gehad. Het is echt iets van de laatste paar dagen maar het is echt heel irritant of ik nou aan het browsen ben of door m'n Facebook tijdlijn aan het scrollen ben of tekst tik middels vegen over het toetsenbord, overal selecteer ik nu onbedoeld dingen tijdens het scrollen/vegen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Laguna schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:04:
[...]

Niemand die dit probleem heeft? Ik heb mijn OP3 al sinds juli maar nooit dit probleem gehad. Het is echt iets van de laatste paar dagen maar het is echt heel irritant of ik nou aan het browsen ben of door m'n Facebook tijdlijn aan het scrollen ben of tekst tik middels vegen over het toetsenbord, overal selecteer ik nu onbedoeld dingen tijdens het scrollen/vegen.
Er zijn wel vaker meldingen van zoiets geweest in dit topic meen ik me te herinneren.
Om het echt zichtbaar te maken zou je een app kunnen gebruiken die alle touches op je scherm weergeeft.

Verder zou je de ghost touches misschien kunnen verhelpen door het scherm goed schoon te maken of een reset naar fabrieksinstellingen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Gebruikt iemand hier wel eens zijn smartwatch als remote voor de camerashutter? Op de google nexuscamera kan dat dus die heb ik gedownload via apkmirror. De op3 camera kan het helaas niet. De googlecamera doet het helaas niet op CB. Iemand tips voor alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Even een leuke update voor de OnePlus fans met handige informatie :)

Week 152: We Sell Our Gear, Carl Meets XDA, and What’s Next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

yannickie111 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:09:
[...]

Er zijn wel vaker meldingen van zoiets geweest in dit topic meen ik me te herinneren.
Om het echt zichtbaar te maken zou je een app kunnen gebruiken die alle touches op je scherm weergeeft.

Verder zou je de ghost touches misschien kunnen verhelpen door het scherm goed schoon te maken of een reset naar fabrieksinstellingen te doen?
Dat kan je ook bij opties voor ontwikkelaars aanzetten, had ik ook gedaan maar daar schiet je eigenlijk niks mee op.

Scherm is schoon en fabrieksinstellingen :X sorry hoor maar dat is echt zo'n dooddoener, net als tegen iemand die een probleem heeft met z'n PC/laptop roepen om Windows opnieuw te installeren.

Het zijn overigens geen ghost touches. Het scherm registreert het vegen regelmatig niet goed en maakt er dus een press van.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Hoe snel staat de snelheid van je aanwijzer? Instellingen => taal en invoer => snelheid van aanwijzer (mijne staat op de helft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

ZUIVERE311 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 17:53:
Hoe snel staat de snelheid van je aanwijzer? Instellingen => taal en invoer => snelheid van aanwijzer (mijne staat op de helft).
Hetzelfde, oftewel de default instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Heeft iemand ervaring met retourzenden? Heb hem nu bijna 2 weken maar voel me een beetje genaaid omdat er nu een nieuwe uitkomt. Heb de verpakking bijna helemaal bewaard, maar toestel is wel gebruikt maar geen zichtbare beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:01
crimedevil schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:20:
Heb de verpakking bijna helemaal bewaard, maar toestel is wel gebruikt maar geen zichtbare beschadigingen.
Je kunt hem ook op marktplaats of hier op Tweakers Vraag en aanbod kwijt.

Voor RMA/Retour is een apart topic waar je je vragen kwijt kunt:
[OnePlus] RMA & Support

[ Voor 16% gewijzigd door swhnld op 13-11-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Heeft iemand ervaring met retourzenden? Heb hem nu bijna 2 weken maar voel me een beetje genaaid omdat er nu een nieuwe uitkomt. Heb de verpakking bijna helemaal bewaard, maar toestel is wel gebruikt maar geen zichtbare beschadigingen.
Weet je wat ik niet helemaal snap? Met alle respect verder hoor.

Je koopt een toestel voor 400 euro, en blijkbaar vind je dat een goeie deal anders kocht je hem niet. En als er dan een duurder toestel uitkomt voel je je genaaid?

In alle eerlijkheid, ik snap dat niet. De nieuwe is toch duurder? Dus hoe voel je je dan genaaid? Er komt altijd wat nieuws en wat beters uit dan zou je je continue genaaid moeten voelen.

Wees gewoon blij en tevreden met wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
InflatableMouse schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:38:
[...]

Weet je wat ik niet helemaal snap? Met alle respect verder hoor.

Je koopt een toestel voor 400 euro, en blijkbaar vind je dat een goeie deal anders kocht je hem niet. En als er dan een duurder toestel uitkomt voel je je genaaid?

In alle eerlijkheid, ik snap dat niet. De nieuwe is toch duurder? Dus hoe voel je je dan genaaid? Er komt altijd wat nieuws en wat beters uit dan zou je je continue genaaid moeten voelen.

Wees gewoon blij en tevreden met wat je hebt.
Het ging mij nooit om het geld hoor. Ik ging na 7 jaar iOS naar Andriod. En OnePlus leek mij de uitgelezen kans om over te stappen. Dan is het jammer als er twee weken na ontvangst een nieuwe, betere versie uitkomt. Dat is gewoon zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik denk dat je dat beter kan vragen in [OnePlus] RMA & Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik snap dat wel een beetje, als je het toestel net ontvangen hebt en alweer gelijk een nieuwe versie beschikbaar komt. Als je dat van te voren wist, had je waarschijnlijk liever even gewacht en de nieuwste besteld. Beide waarschijnlijk gewoon prima toestellen, maar sommige mensen willen toch altijd liever de nieuwste, terwijl het de andere niks kan schelen.

De laatste dagen staat bij mij Bluetooth bovenaan als accuverbruik. Naar mijn weten heb ik niks veranderd. Ik heb idd wel altijd Bluetooth aanstaan, aangezien ik mijn Xiaomi Miband 1 met mijn telefoon geconnect heb, maar Bluetooth verbruik was nooit zo hoog geweest hiervoor. Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Dacht zelf misschien door een update van de miband app, anders zou ik ook zo snel niet weten waarom de accuverbruik van Bluetooth zo hoog is ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:10
Is er iets zinnigs te zeggen over het updatebeleid voor de OnePlus 3 als de 3T uitkomt?
Ik meende gezien te hebben dat Nougat er nog aan komt, maar gaat het daarna op een laag pitje? Is er iets bekend over de tijdsduur waarbinnen OnePlus nog (security)updates gaat uitbrengen?

Voor mij zou de 3 nl prima voldoen, maar als de ondersteuning straks 0 is....

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
klaaas schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:50:
Is er iets zinnigs te zeggen over het updatebeleid voor de OnePlus 3 als de 3T uitkomt?
Ik meende gezien te hebben dat Nougat er nog aan komt, maar gaat het daarna op een laag pitje? Is er iets bekend over de tijdsduur waarbinnen OnePlus nog (security)updates gaat uitbrengen?

Voor mij zou de 3 nl prima voldoen, maar als de ondersteuning straks 0 is....
Hier staat het (beta) updatebeleid van OnePlus, voor wat het waard is. Op dit moment wordt OxygenOS in beta op de OP3 ontwikkeld, kan me indenken dat dit verschuift naar de OP3t. Qua securityupdates heeft OnePlus me de indruk gegeven dat ik die tweemaandelijks mag verwachten, maar OnePlus 2 en X bezitters zullen dat betwisten. Qua updatebeleid zou ik me niet veel zorgen maken als je geduld hebt. Alle OnePlus toestellen draaien nu Android 6.0.1, de OP3 is niet het eerste toestel wat OnePlus wil laten voor wat het is. En... CyanogenMod is zeer bedreven met alle OnePlus toestellen, wat dat betreft doe je sowieso geen miskoop. Als dit niet zinnig genoeg klinkt kan je AnonymousWP aan z'n jasje trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 13-11-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje710
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-04 17:14
Hallo mede tweakers,

Ik ben al enige tijd in het bezit van een OnePlus 3 maar heb een probleem waar ik niet vanaf kom.
Wanneer ik video's kijk (Youtube, Dumpert in Chrome ect.) pauzeren mijn vidoe's.
Soms doet hij het gewoon naar behoren en vervolgens moet ik 10 keer op de play button drukken om 2 seconde verder in het filmpje te komen.

Ik ben er zeker van dat mijn internet verbinding niet het probleem is. Ik heb het gehad op verschillende wifi netwerken en ook op 4G. Daarnaast gebeurd het ook wanneer mijn video geheel gebufferd is.

Wanneer ik opzoek ga op het internet kan ik niet tot een oplossing komen. (zat eerst nog aan smart pauze te denken maar kan deze instelling niet vinden) Het probleem lijkt zich vaker voor te doen wanneer ik mijn mobiel neer leg maar hier ben ik niet geheel zeker van.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of een mogelijke oplossing?

Opnieuw opstarten van de mobiel werkt niet en ook na systeem updates is het probleem blijven bestaan. Het lukt me niet om het probleem op commando te laten gebeuren. Soms doet hij het weken goed en vervolgens kan ik een dag lang geen filmpje normaal kijken waardoor het naar mijn idee nog vreemder wordt.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:01
jeroentje710 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:04:
Hallo mede tweakers,

Ik ben al enige tijd in het bezit van een OnePlus 3 maar heb een probleem waar ik niet vanaf kom.
Wanneer ik video's kijk (Youtube, Dumpert in Chrome ect.) pauzeren mijn vidoe's.
Soms doet hij het gewoon naar behoren en vervolgens moet ik 10 keer op de play button drukken om 2 seconde verder in het filmpje te komen.

Heb je al geprobeerd een reset naar fabrieksinstellingen te doen en daarna geen backup terugzetten, maar alleen dat installeren wat je nodig hebt op het moment dat je het nodig hebt?

Gezien de onvoorspelbaarheid van je probleem ben ik namelijk genegen om een app de schuld te geven afhankelijk van updates er van. De enige methode is dan eliminatie, vanaf welk moment na een schone installatie krijg je het, en dan zoeken naar de oorzaak in combinatie met de apps die je dan geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
jeroentje710 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:04:
Hallo mede tweakers,

Ik ben er zeker van dat mijn internet verbinding niet het probleem is. Ik heb het gehad op verschillende wifi netwerken en ook op 4G. Daarnaast gebeurd het ook wanneer mijn video geheel gebufferd is.

Wanneer ik opzoek ga op het internet kan ik niet tot een oplossing komen. (zat eerst nog aan smart pauze te denken maar kan deze instelling niet vinden) Het probleem lijkt zich vaker voor te doen wanneer ik mijn mobiel neer leg maar hier ben ik niet geheel zeker van.

Opnieuw opstarten van de mobiel werkt niet en ook na systeem updates is het probleem blijven bestaan. Het lukt me niet om het probleem op commando te laten gebeuren. Soms doet hij het weken goed en vervolgens kan ik een dag lang geen filmpje normaal kijken waardoor het naar mijn idee nog vreemder wordt.

Alvast bedankt!
Die video's hè. Zijn die allemaal in Chrome? Welke versie gebruik je van Chrome? De stable of bèta of zelfs de dev versie? Probeer het anders eens met een andere browser, of doe zoals swhnld aangeeft, een schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje710
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:55:
[...]

Die video's hè. Zijn die allemaal in Chrome? Welke versie gebruik je van Chrome? De stable of bèta of zelfs de dev versie? Probeer het anders eens met een andere browser, of doe zoals swhnld aangeeft, een schone installatie.
Het gaat ook om video's op YouTube en Dumpert. Schone installatie heb ik nog niet geprobeerd en probeer ik ook nog even te vermijden. Als er geen andere oplossingen zijn wacht ik in elk geval Android 7 nog even af.

Daarnaast zal ik kijken of het probleem zich ook voor doet bij Firefox.

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Heb nu een weekje de Oneplus 3.

Lekker snel, snelste smartphone tot nu toe met weinig bloat zoals bkeend.

Batterij gaat goed mee, vergelijkbaar met mijn Sony Xperia Z3 die toch bekend stond voor zijn goede accuduur. Dash charge is zeer handig om even snel bij te tanken, niet dat dat al veel nodig is geweest maar het kan toch.

Kan er weinig op aanmerken eigenlijk.
5,5 inch is wel aangenaam maar groter ga ik toch niet meer gaan. Is wel de limiet.

Zeker heel tevreden voor de prijs die ik betaald heb.

Enige kleine opmerking is dat de charger lawaai maakt (soort van bliepend elektronisch geluidje), ik leg hem toch niet meer naast m'n bed in ieder geval. Ik heb nog een 2de charger en die heeft het ook. Zal te maken hebben met het feit dat er wel wat power passeert door het ding. Geen ramp in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nick87 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:22:
Enige kleine opmerking is dat de charger lawaai maakt (soort van bliepend elektronisch geluidje), ik leg hem toch niet meer naast m'n bed in ieder geval. Ik heb nog een 2de charger en die heeft het ook. Zal te maken hebben met het feit dat er wel wat power passeert door het ding. Geen ramp in ieder geval.
Dat is een bekend probleem bij de opladers van OnePlus. De oplader omdraaien (180 graden) en dan weer erin stoppen. Dat zou het probleem op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:52
Ik heb met mijn Dash-Chargers totaal geen last van de coilwhine. is dat echt zo storend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Anonymoussaurus schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:50:
[...]

Dat is een bekend probleem bij de opladers van OnePlus. De oplader omdraaien (180 graden) en dan weer erin stoppen. Dat zou het probleem op moeten lossen.
Niet alleen de laders van OP hoor. Veel meer laders maken een zacht piepend geluid. Is meer een algemeen lader issue. Het is mij in ieder geval veel vaker opgevallen. Wel is het bij de ene lader duidelijker aanwezig dan bij de andere. Maar mn Samsung of LG lader had het in ieder geval ook.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
jeroentje710 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:31:
[...]

Het gaat ook om video's op YouTube en Dumpert. Schone installatie heb ik nog niet geprobeerd en probeer ik ook nog even te vermijden. Als er geen andere oplossingen zijn wacht ik in elk geval Android 7 nog even af.

Daarnaast zal ik kijken of het probleem zich ook voor doet bij Firefox.

Bedankt voor de reacties!
Hey even iets anders, hoe zit het met je internet snelheid wanneer ze pauzeren?
Mocht je op dat moment een lage internetsnelheid hebben en je probeerd hd filmpjes te kijken dan zullen de filmpjes vanzelfsprekend *pauzeren* (bufferen).

Ik heb zelf er nooit last van gehad op mijn Oneplus3, zowel in het begin op de stabiele rom en sinds de community rom.

Alleen wanneer mijn internet slecht is, worden ze gepauzeerd (gebufferd) . Simpelweg omdat het filmpje dan geladen moet worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Cosmo_nl op 14-11-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
Nick87 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:22:
Heb nu een weekje de Oneplus 3.

Lekker snel, snelste smartphone tot nu toe met weinig bloat zoals bkeend.

Batterij gaat goed mee, vergelijkbaar met mijn Sony Xperia Z3 die toch bekend stond voor zijn goede accuduur. Dash charge is zeer handig om even snel bij te tanken, niet dat dat al veel nodig is geweest maar het kan toch.

Kan er weinig op aanmerken eigenlijk.
5,5 inch is wel aangenaam maar groter ga ik toch niet meer gaan. Is wel de limiet.

Zeker heel tevreden voor de prijs die ik betaald heb.

Herkenbare punten na nu ruim een week de OP3 te gebruiken. Al moet ik wel zeggen dat mijn oplaad-gedrag is veranderd nu met Dash Charge. Voorheen deed ik altijd 's avonds mijn telefoon in de lader en haalde die er in de ochtend weer uit. Nu (als ik nog minimaal 30% heb) doe ik hem pas als ik 's ochtends wakker word in de lader en zodra ik klaar ben om de deur uit te gaan haal ik hem eruit. Dan is hij (praktisch) vol en hoef ik hem niet nutteloos de hele nacht in de lader te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Wekko306 schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:02:
[...]

Herkenbare punten na nu ruim een week de OP3 te gebruiken. Al moet ik wel zeggen dat mijn oplaad-gedrag is veranderd nu met Dash Charge. Voorheen deed ik altijd 's avonds mijn telefoon in de lader en haalde die er in de ochtend weer uit. Nu (als ik nog minimaal 30% heb) doe ik hem pas als ik 's ochtends wakker word in de lader en zodra ik klaar ben om de deur uit te gaan haal ik hem eruit. Dan is hij (praktisch) vol en hoef ik hem niet nutteloos de hele nacht in de lader te hangen.
Akkoord, zou het ook zo kunnen doen inderdaad. Maar ja gewoontes afleren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
of je gooit de dash charger in je tas voor "noodgevallen" en een oud 220 blokje met een normale usb c kabel naast je bed. (dat is hoe ik het nu doe)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Opperhoof schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:38:
Ik heb sinds een ruime week ook een OP3 met versie 3.2.7. Ik heb last van random reboots tijdens het autorijden. Als ik in de auto bluetooth en GPS aan heb voor bijv. flitsmeiser, kan het zomaar gebeuren dat hij 3x opnieuw opstart in een kwartier. Daarna kan hij het zo weer een tijdje doen, en daarna begint hij weer.
In het begin dat de OP3 uitkwam waren hier ook verschillende meldingen van random reboots tijdens het wazen. Toen ik de mijne kocht, leek ik er geen last van te hebben. Echter, enkele weken later, had ik het ineens wél voor en rebootte mijn OP3 tot wel 4x toen op een traject van 100km. Vorige week heb ik het ook weer eens voor gehad.
Het gebeurt dus eerder zelden bij mij, maar als het gebeurt tijdens het navigeren is dat natuurlijk rete irritant. Juist doordat het zo zelden gebeurt, en het feit dat het een soft reboot is (na het rebooten draaien de apps gewoon weer verder), doet me toch vermoeden dat het eerder een software probleem is en geen hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17
Ik heb sinds een paar maanden steeds vaker dat mijn internet wegvalt. Is altijd op te lossen door de internetverbinding even aan en uit te zetten door twee keer op het netwerkicoontje te klikken in het pull down settings menu (=aan en uitzetten van de verbinding)
Toestel draait stock, eerste SIM waar mijn data verbinding via loopt is een Telfort kaartje. Tweede SIM wordt niet gebruikt voor data, is een KPN kaartje.

Meer mensen dit probleem? En belangrijker: iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje710
Cosmo_nl schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:01:
[...]

Hey even iets anders, hoe zit het met je internet snelheid wanneer ze pauzeren?
Mocht je op dat moment een lage internetsnelheid hebben en je probeerd hd filmpjes te kijken dan zullen de filmpjes vanzelfsprekend *pauzeren* (bufferen).

Ik heb zelf er nooit last van gehad op mijn Oneplus3, zowel in het begin op de stabiele rom en sinds de community rom.

Alleen wanneer mijn internet slecht is, worden ze gepauzeerd (gebufferd) . Simpelweg omdat het filmpje dan geladen moet worden.
De verbinding is niet het probleem. Het gebeurd ook wanneer een filmpje al volledig gebufferd is.

Ik wacht de Android update wel af en als het dan nog steeds gebeurd ga ik de fabrieksinstellingen proberen.

Als iemand anders nog een alternatieve oplossing heeft hoor ik het graag ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Abal0ne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
Nadat mijn camera een tijd terug gebarsten is heb ik hem van de week laten maken. Echter kon de plaatselijke telefoonreparateur niet aan camerlenzen voor de OP3 komen. Ik had ergens gelezen dat de lenzen van de S7 paste op die van de OP3. Dat hebben we dus gedaan en het paste precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Abal0ne schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:39:
Nadat mijn camera een tijd terug gebarsten is heb ik hem van de week laten maken. Echter kon de plaatselijke telefoonreparateur niet aan camerlenzen voor de OP3 komen. Ik had ergens gelezen dat de lenzen van de S7 paste op die van de OP3. Dat hebben we dus gedaan en het paste precies.
Hoe is de kwaliteit van de foto's nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abal0ne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06-2024
rens-br schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:09:
[...]

Hoe is de kwaliteit van de foto's nu?
De kwaliteit is nog steeds goed. Merk nagenoeg geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Laatst online: 12-09 15:17
Zo oké, nu ik die community ROM draai haal ik toch wel weer betere battery life dan eerst. Zat vandaag, terwijl ik het niet doorhad, op 5,5 uur screen-on-time terwijl dat eerst zo'n 4 a 4,5 was. I like :)

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 15-11-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:57:
Zo oké, nu ik die community ROM draai haal ik toch wel weer betere battery life dan eerst. Zat vandaag, terwijl ik het niet doorhad, op 5,5 uur screen-on-time terwijl dat eerst zo'n 4 a 4,5 was. I like :)
Een clean install of gewone 'upgrade'?

Ik verwacht overigens dat de volgende community build een Nougat versie wordt/is. Dan eindigen ze als final bij OxygenOS 4.0 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-B
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-08 18:34
Ik heb sinds vorige week mijn Oneplus3 en heb de ota naar oos 3.2.7 gedownload. Ik ben op het moment mijn batterij aan het monitoren en merk dat dit heel erg wisselend is. Afgelopen nacht is er slechts 1% batterij afgegaan in ~7h. Hierbij was de telefoon maar 4% awake. Ik merk echter dat met wakelockdetector de oneplus launcher mijn telefoon heel actief houd. Dit is te zien in op de afbeeldingen: http://imgur.com/a/8sFcH. Vandaag is de telefoon voornamelijk op mobiele data gehouden (ontvangst was gewoon goed) en wifi stond uitgeschakeld. Hierbij merkte ik dat het percentage aanzienlijk hoger was qua wakelocks. Waar de oneplus launcher s'nachts maar 5 minuten hield was dat vandaag al gauw een 1 uur. Dit liep rond de avond terug maar grotendeels van de dag was de telefoon 24% awake.

Heeft iemand anders dit ook ervaren of niet? En weten jullie hier een oplossing voor? Zelf heb ik de weer slider binnen de shelf uitgezet en de shelf zelf ook. Dit doet echter helemaal noppes.

PS. Zouden jullie upgraden naar de op3t als je m nog terug kon brengen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen-B op 15-11-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Ik zie nu toevallig op de OnePlus site dat de 3T met OxygenOS 3.5 geleverd wordt. Waarschijnlijk binnenkort dus ook voor de 3 beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jeroen-B schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:53:
Ik heb sinds vorige week mijn Oneplus3 en heb de ota naar oos 3.2.7 gedownload. Ik ben op het moment mijn batterij aan het monitoren en merk dat dit heel erg wisselend is. Afgelopen nacht is er slechts 1% batterij afgegaan in ~7h. Hierbij was de telefoon maar 4% awake. Ik merk echter dat met wakelockdetector de oneplus launcher mijn telefoon heel actief houd. Dit is te zien in op de afbeeldingen: http://imgur.com/a/8sFcH. Vandaag is de telefoon voornamelijk op mobiele data gehouden (ontvangst was gewoon goed) en wifi stond uitgeschakeld. Hierbij merkte ik dat het percentage aanzienlijk hoger was qua wakelocks. Waar de oneplus launcher s'nachts maar 5 minuten hield was dat vandaag al gauw een 1 uur. Dit liep rond de avond terug maar grotendeels van de dag was de telefoon 24% awake.

Heeft iemand anders dit ook ervaren of niet? En weten jullie hier een oplossing voor? Zelf heb ik de weer slider binnen de shelf uitgezet en de shelf zelf ook. Dit doet echter helemaal noppes.

PS. Zouden jullie upgraden naar de op3t als je m nog terug kon brengen?
Probeer eens het cache te wissen van de OnePlus Launcher. Dit is te vinden onder "apps" en dan "systeembestanden weergeven" zo uit m'n hoofd.

Hier iemand met exact dezelfde vraag als jij. Er zijn al antwoorden gegeven op zijn vraag. Misschien beantwoordt dat ook jouw vraag :).
Omer schreef op woensdag 16 november 2016 @ 00:01:
Ik zie nu toevallig op de OnePlus site dat de 3T met OxygenOS 3.5 geleverd wordt. Waarschijnlijk binnenkort dus ook voor de 3 beschikbaar?
Moeilijk te zeggen. Zou inderdaad ook kunnen, maar ze kunnen ook ineens door naar Nougat. Zoals ik hier uitleg: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2016 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-B
Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 00:19:
[...]

Probeer eens het cache te wissen van de OnePlus Launcher. Dit is te vinden onder "apps" en dan "systeembestanden weergeven" zo uit m'n hoofd.

Hier iemand met exact dezelfde vraag als jij. Er zijn al antwoorden gegeven op zijn vraag. Misschien beantwoordt dat ook jouw vraag :).

[...]

Moeilijk te zeggen. Zou inderdaad ook kunnen, maar ze kunnen ook ineens door naar Nougat. Zoals ik hier uitleg: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Helaas valt er niets te verwijderen wat betreft cache in de launcher. Ik had zelf ook al de System cache gecleared via de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jeroen-B schreef op woensdag 16 november 2016 @ 00:45:
Helaas valt er niets te verwijderen en wat betreft cache in de launcher. Ik had zelf ook al de System cache gecleared via de recovery.
Dat is raar. Bij mijn OnePlus 2 (ook met OxygenOS) kan dat wel. Of bedoel je dat er geen cache aanwezig is? Bij mij staat hij op 12KB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-B
Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 00:47:
[...]

Dat is raar. Bij mijn OnePlus 2 (ook met OxygenOS) kan dat wel. Of bedoel je dat er geen cache aanwezig is? Bij mij staat hij op 12KB.
Ja 12 kb bedoel ik. Er valt niets te clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:34:
[...]

Ik verwacht overigens dat de volgende community build een Nougat versie wordt/is. Dan eindigen ze als final bij OxygenOS 4.0 denk ik.
Was een clean install, maar draai hem nu al meer dan een weekje dus de resultaten zijn nu wat beter aan te nemen dan na slechts 1 a 2 dagen. :)

En dat zou heel tof zijn! Ben benieuwd. Die volgende build is er dan ook bijna al toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:34
[...]

Oneplus heeft zelf gezegd dat de volgende CB Nougat is en normaal nog deze maand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
superiscch schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:03:
[...]

Oneplus heeft zelf gezegd dat de volgende CB Nougat is en normaal nog deze maand komt.
Klopt!
Hij draait al in de gesloten beta en zou eind november/eerste week december komen naar de cumunity builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Cosmo_nl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:26:
[...]

Klopt!
Hij draait al in de gesloten beta en zou eind november/eerste week december komen naar de cumunity builds.
Dat gaat mooi worden. Als de CB dan ook een beetje stabiel draait, ga ik ook de CB maar is een slinger geven op mijn OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
Anonymoussaurus schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:50:
[...]

cool, ik heb hetzelfde problem, ik zal dit vanavond even proberen.

Los hiervan! Nougat! Ik moet me nog inlezen over wat Nougat voor voordelen biedt over Marshmallow.

[ Voor 12% gewijzigd door six-shooter op 16-11-2016 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:59:
Was een clean install, maar draai hem nu al meer dan een weekje dus de resultaten zijn nu wat beter aan te nemen dan na slechts 1 a 2 dagen. :)

En dat zou heel tof zijn! Ben benieuwd. Die volgende build is er dan ook bijna al toch?
De volgende build verwacht ik binnen nu en 1,5 week. Het is moeilijk te zeggen, maar het is namelijk al een tijdje geleden sinds 3.5.5. uitkwam. Dus vandaar waarom ik dat denk.
six-shooter schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:13:
cool, ik heb hetzelfde problem, ik zal dit vanavond even proberen.

Los hiervan! Nougat! Ik moet me nog inlezen over wat Nougat voor voordelen biedt over Marshmallow.
Lees de review en bekijk de videoreview anders eens :). Daar wordt je 100% zeker een stuk wijzer van.

reviews: Android 7 Nougat: multitasking, besparing en nieuwe meldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

't Zou OnePlus wel sieren als ze ook nog een officiële update tussendoor geven. Dus 3.5.x nog 1x stabiel als OTA voordat ze met de beta verderprutsen. Securitypatch van 3.2.7 staat ook nog steeds op 1 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-B
Hopelijk fixed 3.5 mijn oneplus launcher wakelock ook. Zit ondertussen al weer op 41m awake op ~6 uur. Telefoon verliest iets teveel % per uur atm naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
De laatste tijd mis ik de hele tijd telefoontjes. Ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik mijn koptelefoon op had tijdens gamen, maar dat is het dus helemaal niet. De ringtone werkt gewoon helemaal niet. Net getest door een vriend mij te laten bellen en het display ging alleen maar aan. Ook geen trilling terwijl dit allemaal aan staat. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik denk dat het te maken heeft met een icoontje die rechsbovenin staat die er eerst nooit stond. Een wit rondje met een zwarte horizontale streep.

[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 16-11-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:26:
De laatste tijd mis ik de hele tijd telefoontjes. Ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik mijn koptelefoon op had tijdens gamen, maar dat is het dus helemaal niet. De ringtone werkt gewoon helemaal niet. Net getest door een vriend mij te laten bellen en het display ging alleen maar aan. Ook geen trilling terwijl dit allemaal aan staat. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
En wat als jij iemand belt (bijvoorbeeld die vriend van je)? Hoor je hem dan wel overgaan via dat speakertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:30:
[...]

En wat als jij iemand belt (bijvoorbeeld die vriend van je)? Hoor je hem dan wel overgaan via dat speakertje?
Yep dat werkt goed. Maar ik denk zelf dat het 't witte rondje met zwarte streep is. Heb jij enig idee hoe ik dat weg krijg? Dat hoort er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:35:
Yep dat werkt goed. Maar ik denk zelf dat het 't witte rondje met zwarte streep is. Heb jij enig idee hoe ik dat weg krijg? Dat hoort er niet.
Wat bedoel je precies met "het witte rondje met zwarte streep"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:02
Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:38:
[...]

Wat bedoel je precies met "het witte rondje met zwarte streep"?
Ik denk dat icoontje van de alert slider als hij geactiveerd word.

Je heb prioriteit en stil. Op te lossen door de slider naar beneden te halen of de volume hoger te zetten. Je telefoon staat op stil of is alleen toegestaan om prioriteitsmeldingen door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Inderdaad, zet je schuifje eens terug naar beneden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Thanks mensen. Het was inderdaad de slider.

Normaal doe ik daar niets mee dus per ongeluk een keer aangedrukt, haha.

[ Voor 101% gewijzigd door devilsnight op 16-11-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
/edit, te laat

[ Voor 97% gewijzigd door Prulleman op 16-11-2016 18:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:30

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

*verkeerd topic.

sorry

[ Voor 91% gewijzigd door Jellabie op 16-11-2016 20:20 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OxygenOS Open Beta 7 (MM) for OnePlus 3

Raar dat er een oktober patch bij zit als het november is. Mooie changelog.

En jezus, dit had ik niet verwacht: nieuws: OnePlus stopt met verkoop van OnePlus 3

• Koen87
Derekboy2000 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:01:
[...]

welke kleur heb je dan goud?
(ik vind dat niet bij een telefoon passen, maar oke)
Nee Graphite. Want deze kleur wordt namelijk vervangen voor Gunmetal Gray. De gouden versie blijft ook voor de OP3T beschikbaar.

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:03:
[...]

Nee Graphite. Want deze kleur wordt namelijk vervangen voor Gunmetal Gray. De gouden versie blijft ook voor de OP3T beschikbaar.
ik heb ook grafiet. dus ik heb een zeldzame telefoon _/-\o_

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:50:
OxygenOS Open Beta 7 (MM) for OnePlus 3

Raar dat er een oktober patch bij zit als het november is. Mooie changelog.

En jezus, dit had ik niet verwacht: nieuws: OnePlus stopt met verkoop van OnePlus 3
Het is wel de november security patch, zie screenshot in https://forums.oneplus.ne...s-3.474234/#post-15392651

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Raar dat dat dan niet bij de changelog staat..

• Cosmo_nl
Afbeeldingslocatie: https://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Screenshot_20161117-125618.png

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zou het batterijverbruik meteen aangepakt zijn? Ik had vernomen dat het in 3.5.5 een drama was.

• rens-br
Modbreak:Berichten met betrekking tot de verkoopstop van de OnePlus 3 zijn hier offtopic en horen thuis in: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

• Cosmo_nl
Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:08:
[...]

Zou het batterijverbruik meteen aangepakt zijn? Ik had vernomen dat het in 3.5.5 een drama was.
Dat viel wel mee op 3.5.5, ik vind sowieso elke accu duur van minimaal 1 dag al meer dan prima. Ik ga me pas zorgen maken als ik de dag niet meer door kom :P

Die nieuwe klok is nou niet bepaald mijn stijl

Afbeeldingslocatie: https://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Screenshot_20161117-133636.png

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 17-11-2016 13:46 . Reden: Afbeelding verkleind ]

• rens-br
Cosmo_nl schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:30:
Die nieuwe klok is nou niet bepaald mijn stijl

[afbeelding]
Dat ziet er hetzelfde uit als die van mijn OnePlus One. Wat was de 'oude' layout?

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik vind het alleen hinderlijk dat de achtergrond kleur van de standaard wekker app niet te veranderen is..dat vieze paarsblauwige kleurtje hoort gewoon zwart te zijn..die kleurtjes op die tijdbolletjes maken me dan nog niet zoveel uit..in de huidige is het bij mij overigens rood ipv die nieuwe paarse kleur..

[ Voor 13% gewijzigd door Only op 17-11-2016 14:30 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Luca
rens-br schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:46:
[...]

Dat ziet er hetzelfde uit als die van mijn OnePlus One. Wat was de 'oude' layout?
Hetzelfde, maar dan waren bepaalde cijfers rood in plaats van nu paars.
Only schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:27:
Ik vind het alleen hinderlijk dat de achtergrond kleur van de standaard wekker app niet te veranderen is..dat vieze paarsblauwige kleurtje hoort gewoon zwart te zijn..die kleurtjes op die tijdbolletjes maken me dan nog niet zoveel uit..in de huidige is het bij mij overigens rood ipv die nieuwe paarse kleur..
Mee eens. Alleen verandert dit op basis van de tijd. In de avond is het namelijk gewoon donkergrijs.

• rens-br
Only schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:27:
Dat is inderdaad wel heel erg lelijk..Vreemde designkeus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
rens-br schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:08:
[...]

Dat is inderdaad wel heel erg lelijk..Vreemde designkeus.
Die keus komt vanuit Google zelf, hoor. :) Maar inderdaad wel een beetje vreemd.

• Cosmo_nl
Ik kan aan veel dingen wennen maar die kleur van die klok is gewoon verschrikkelijk.
Iemand een alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:41:
Ik kan aan veel dingen wennen maar die kleur van die klok is gewoon verschrikkelijk.
Iemand een alternatief?
Die app verwijderen / uitschakelen en Google Klok vanuit de playstore installeren? Die voorgeïnstalleerde Klok app lijkt er als 2 druppels water op, maar is niet de officiële.

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Cosmo_nl schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:41:
Iemand een alternatief?
"die klok"? Wat bedoel je precies? Ik zie een 'Clock' app in de app-lijst. Bedoel je die? Nog nooit gebruikt, maar als ik die opstart dan zie ik een donkerblauwe achtergrond met daarop witte cijfers. Dus waarschijnlijk bedoel jij iets anders.

• Cosmo_nl
Chris.nl schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:09:
[...]

Die app verwijderen / uitschakelen en Google Klok vanuit de playstore installeren? Die voorgeïnstalleerde Klok app lijkt er als 2 druppels water op, maar is niet de officiële.
:Y

• datadevil
  • Laatst online: 19:32
en hoe verwijder je hem dan?

• Cosmo_nl
Niet, heb hm bij apps uitgeschakeld

[ Voor 4% gewijzigd door Cosmo_nl op 17-11-2016 21:51 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.