[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.398 views

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Mijn GPS lijkt ineens niet meer te werken sinds een paar uur. Ook niet na meerdere herstarts.
Elke applicatie die GPS gebruikt geeft dezelfde, foute, locatie aan...
Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik heb die Open Beta 7 op mijn phome gezet en ineens heb ik last van random reboots, en het meest vervelende: Echo feedback. Als ik bijv met mijn vriendin bel heb ik soms dat ik mijzelf hoor en op dat moment hoor zij mij niet. Iemand ook dit probleem of evt
. een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:09:
Ik heb die Open Beta 7 op mijn phome gezet en ineens heb ik last van random reboots, en het meest vervelende: Echo feedback. Als ik bijv met mijn vriendin bel heb ik soms dat ik mijzelf hoor en op dat moment hoor zij mij niet. Iemand ook dit probleem of evt
. een oplossing?
Vreemd, ik draai hem ook en heb daar geen last van. Bellen ging ook prima.

Het enigste wat mij duidelijk opvalt, is dat het soms even duurt voordat de icoontjes verschijnen als ik terug ga naar mijn Home screen vanuit een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Cosmo_nl schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:51:
[...]

Niet, heb hm bij apps uitgeschakeld
mm..dan maar mee leren leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:35
Sinds een paar dagen een 'probleem' met de OP3-dialer. Ik maakte altijd gebruik van de zoekoptie van de dialer om, naast mijn contacten (dat werkt gewoon), ook naar bedrijven in de buurt te zoeken. Als ik het goed heb is dat een Google Now-functie die 'Nearby' is genoemd. Sinds enkele dagen werkt het echter niet meer. Is er hier iemand die de functie kent/gebruikt en kan checken of het nog werkt? Ofwel is iemand die weet hoe ik het weer aan de praat zou kunnen krijgen?

OP3 draait op OxygenOS versie 3.2.7.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://tr1.cbsistatic.com/hub/i/r/2015/08/27/1ecaf12d-7ff4-47b0-af5a-d8a86d58569d/resize/620x/4d8f93c0b794a099185ca38aeae8a013/dialerb.png

Edit: Blijkbaar ben ik in de war met mijn vorige telefoon. Bij de OP3 werkt het niet: https://forums.oneplus.ne...-op3-phone-dialer.457874/.

Ik vond het wel echt een topfunctie. Iemand een work-around?

[ Voor 36% gewijzigd door bazzemans op 18-11-2016 11:28 . Reden: img toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
T9 dialing werkt er niet eens in. 8)7 Vind dat ook bijzonder tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
S_Chief schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:31:
T9 dialing werkt bij mij anders prima?

[ Voor 71% gewijzigd door bazzemans op 18-11-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

S_Chief schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:31:
Werkt hier gewoon hoor (heb de laatste update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jullie hebben gelijk! Voorheen werkte het bij mij niet, dus ik ging maar typen (QWERTY). Werd tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb net mijn OP3 maar even gereset naar fabrieksinstellingen. Hopen dat dit het probleem van niet bereikbaar zijn op random momenten oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:19
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:09:
. een oplossing?
Heb je al een fabrieksreset gedaan? Mijn ervaring met grote OS updates op welke mobiele telefoon dan ook, heb je problemen na die tijd, fabrieksreset en het is altijd opgelost (als je geen backup terugzet, doe je dat wel heb je 20 procent kans op nog problemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:34
Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:08:
[...]

Zou het batterijverbruik meteen aangepakt zijn? Ik had vernomen dat het in 3.5.5 een drama was.
Ik vind hem goed... Nu 2,5u sot met 47% resterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Nu online
swhnld schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:29:
[...]

Heb je al een fabrieksreset gedaan? Mijn ervaring met grote OS updates op welke mobiele telefoon dan ook, heb je problemen na die tijd, fabrieksreset en het is altijd opgelost (als je geen backup terugzet, doe je dat wel heb je 20 procent kans op nog problemen).
Ja, helaas heb ik dat al gedaan ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
superiscch schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:52:
Ik vind hem goed... Nu 2,5u sot met 47% resterend.
Dat zou betekenen dat je theoretisch gezien net niet de 5 uur zal aantikken. Terwijl ik toch wel betere Screen-on-Times voorbij heb zien komen. Zal wel per gebruiker verschillen dan. Want op het forum van OnePlus staat er best veel over.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Laatst online: 17:34
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:12:
[...]

Dat zou betekenen dat je theoretisch gezien net niet de 5 uur zal aantikken. Terwijl ik toch wel betere Screen-on-Times voorbij heb zien komen. Zal wel per gebruiker verschillen dan. Want op het forum van OnePlus staat er best veel over.
Ik neem die dingen altijd met een korreltje zout. Als ik m'n scherm met scherm aan naast me leg ga ik ook makkelijk 7u halen. Ik draai niks van Greenify toestanden, constant op wifi of LTE. Vaak ook Bluetooth voor hoofdtelefoon, alles van sync staat aan... Op m'n werk is ontvangst ook niet optimaal.

Ik ben er zeer tevreden mee. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik heb mijn Oneplus 3 vandaag ontvangen, maar ik vraag mij af of ik die community build zou flashen. Wat bied dit extra ten opzichte van de normale build?

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Twoto123 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:08:
Ik heb mijn Oneplus 3 vandaag ontvangen, maar ik vraag mij af of ik die community build zou flashen. Wat bied dit extra ten opzichte van de normale build?
Meer features/instellingen etc, en mogelijk wat bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:43:
[...]

Meer features/instellingen etc, en mogelijk wat bugs.
Wat zijn de verbeteringen van de camera(app)?

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:12:
[...]

Ik zit nu op 5 uur en 40 minuten met nog 10% resterend. Veel Chrome, Facebook en WhatsApp. Best aardig dus. :)
Twoto123 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 00:05:
[...]

1080p 60fps filmen.

[ Voor 55% gewijzigd door Luca op 19-11-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Klopt het dat de OP3 op een 2,4 GHz WiFi kanaal maar max 40 Mbps haalt? Want ik zit thuis WiFi te testen en op de OP3 komt die dus niet echt hoger dan 40 Mbps. Op 5 GHz haalt hij wel snelheden boven de 150 Mbps. Ik heb thuis een 180/30 abo geloof ik trouwens, wat volgens mij een beetje overkill is voor onze huishouden (in de toekomst misschien toch maar downgraden ;p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:22
Meer dan 40 Mbit halen via 2,4Ghz WiFi is sowieso een haast onmogelijke opgave, lijkt me dus niet persé een OP3 dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
xileS schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:47:
Klopt het dat de OP3 op een 2,4 GHz WiFi kanaal maar max 40 Mbps haalt? Want ik zit thuis WiFi te testen en op de OP3 komt die dus niet echt hoger dan 40 Mbps. Op 5 GHz haalt hij wel snelheden boven de 150 Mbps. Ik heb thuis een 180/30 abo geloof ik trouwens, wat volgens mij een beetje overkill is voor onze huishouden (in de toekomst misschien toch maar downgraden ;p).
Nee dat klopt niet. Hier meer info.
De maximale linksnelheid op 2.4GHz is 72Mbps, via 5GHz is de maximale linksnelheid 433Mbps.

Via 2.4GHz trek ik m'n volle 50/50 glasvezellijntje bij een Ookla speelstest, dus >40Mbps is echt haalbaar met de OP3. Misschien kan je het ook eens op de WiFi bij vrienden / familie testen? Ooit heb ik op 5GHz 220Mbit/s gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Chris.nl schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:24:
[...]

De maximale linksnelheid op 2.4GHz is 72Mbps, via 5GHz is de maximale linksnelheid 433Mbps.

Via 2.4GHz trek ik m'n volle 50/50 glasvezellijntje bij een Ookla speelstest, dus >40Mbps is echt haalbaar met de OP3. Misschien kan je het ook eens op de WiFi bij vrienden / familie testen? Ooit heb ik op 5GHz 220Mbit/s gehaald.
IK haal max 90mbps op mijn WNDR3800 (5ghz) netgear router, op mijn PC haal ik gewoon de max 150mbps van ziggo, op tablet haal ik ook gewoon de max. waar ligt dit aan iemand een idee dat hij geen hogere snelheden kan halen de OP3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
mcDavid schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:53:
Meer dan 40 Mbit halen via 2,4Ghz WiFi is sowieso een haast onmogelijke opgave, lijkt me dus niet persé een OP3 dingetje.
Mja, daarom heb ik het ook even op een laptop geprobeerd en die komt op ongeveer 80 Mbps. Zullen vast wel meerdere toestellen die dit niet halen, maar dit leek voor mij dat er een cap op zit.
Chris.nl schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:24:
[...]

Ja de linksnelheid van 72 Mbps op 2,4 GHz zie ik ook, maar met een speedtest kom ik niet veel boven de 40 Mbps uit. Zie ook resultaten hier: jannes_beterams in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Ik heb getest met Google Play: Simple Speed Test en Google Play: Speedtest.net (deze geeft net iets hogere waarden)

[ Voor 10% gewijzigd door xileS op 19-11-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
xileS schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:01:
[...]

Mja, daarom heb ik het ook even op een laptop geprobeerd en die komt op ongeveer 80 Mbps. Zullen vast wel meerdere toestellen die dit niet halen, maar dit leek voor mij dat er een cap op zit.

[...]

Ja de linksnelheid van 72 Mbps op 2,4 GHz zie ik ook, maar met een speedtest kom ik niet veel boven de 40 Mbps uit. Zie ook resultaten hier: jannes_beterams in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Ik heb getest met Google Play: Simple Speed Test en Google Play: Speedtest.net (deze geeft net iets hogere waarden)
Je kan dit het best testen met WiFi speed test. Daarmee kan je lokaal vanaf je PC een server draaien, zonder afhankelijk te zijn van een externe server. Zelf had ik de PC bekabeld verbonden met router en via WiFi met de OP3 op 5GHz 220Mbit/s behaald.

- edit -

Wacht, dan doe ik ff een test op 2.4GHz, dan hebben we het over hetzelfde.

- edit -

Hmz.. 52Mbit/s up en 48Mbit/s down. Hij haalt inderdaad niet de max van 72Mbit/s. Praktisch gezien lig ik er niet wakker van omdat m'n glasvezel ook 50/50 is en ik m'n mobiel nooit gebruik om grote bestanden te downloaden :+

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/Screenshot_20161119-142643.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 19-11-2016 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik lig er ook (net) niet wakker van, maar het viel mij op dat de OP3 niet boven de 40Mbps ging op 2,4 GHz WiFi en de macbook van mijn vriendin wel gewoon 80 Mbps haalde. Dacht misschien zit er idd een cap op de OP3 voor de 2,4 GHz band. Ben ondertussen bezig om een AP beter te positioneren thuis, dan kan ik gewoon in elke kamer met 5 GHz verbonden blijven.
Maar gezien niemand thuis die 180/30 Mbps snelheid echt nodig heeft, denk ik er over na om snelheid te downgraden naar 60/10. Snel zat lijkt mij zo, aangezien thuis zelfs bijna geen computers meer worden gebruikt. Bijna alles kan tegenwoordig gewoon op de mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Sinds een paar dagen de OP3.
Bevalt echt prima als opvolger van de One.
Daar draaide ik CM13 op en dat mis ik toch wel erg.
Zo vindt ik de app drawer van OP maar niets, vind de alfabet selectie zoals bij CM veel fijner. Ook mis ik de instellingen voor tijdgebonden prioriteits meldingen. Een schuifje is leuk, maar bij CM ging mijn telefoon om 23uur op prioriteit meldingen, in het weekend wat later.
Ik dacht dat dit een standaard Android instelling was.
Zit deze mogelijkheid niet in Oxygen?

DPI setting.... Ook niet aanwezig? :/

[ Voor 4% gewijzigd door Oxellaar op 19-11-2016 16:52 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
xileS schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:56:
Ik lig er ook (net) niet wakker van, maar het viel mij op dat de OP3 niet boven de 40Mbps ging op 2,4 GHz WiFi en de macbook van mijn vriendin wel gewoon 80 Mbps haalde. Dacht misschien zit er idd een cap op de OP3 voor de 2,4 GHz band. Ben ondertussen bezig om een AP beter te positioneren thuis, dan kan ik gewoon in elke kamer met 5 GHz verbonden blijven.
Maar gezien niemand thuis die 180/30 Mbps snelheid echt nodig heeft, denk ik er over na om snelheid te downgraden naar 60/10. Snel zat lijkt mij zo, aangezien thuis zelfs bijna geen computers meer worden gebruikt. Bijna alles kan tegenwoordig gewoon op de mobiel.
Ligt eraan met hoeveel gebruikers je tegelijkertijd wil streamen, maar dan zou 60 idd nog snel zat kunnen zijn voor een gezin, mits bijvoorbeeld eventuele torrentz gecapped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Heb even mijn op3 op 2,4 gezet.
Experiabox V10
Afbeeldingslocatie: https://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/Screenshot_20161119-203303.png

Wifi snelheid hangt ook wel een beetje af van je instellingen in je modem/router.
Gebruik bijvoorbeeld Google Play: Wifi Analyzer om te kijken welke kanalen het beste zijn voor je. En 20 0f 40hz op je modem/router kan enorm verschil maken.

[ Voor 51% gewijzigd door Cosmo_nl op 19-11-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:19
Oxellaar schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:47:
Sinds een paar dagen de OP3.
Bevalt echt prima als opvolger van de One.
Daar draaide ik CM13 op en dat mis ik toch wel erg.
Dan zet je toch CM13 op de OP3? Zie ook het aparte Root en Custom Roms topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
swhnld schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:51:
[...]

Dan zet je toch CM13 op de OP3? Zie ook het aparte Root en Custom Roms topic.
Ik heb CM14 er al op gehad, maar dat liep een beetje fout, telefoon was gebrickt :X Met wat getob weer stock kunnen krijgen. Ik wacht nog even voor ik weer naar CM14 ga, totdat de nightly wat meer "af" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 08:33
Gisteravond gaan slapen met nog 50% batterij, vanmorgen was het toestel uitgevallen. Dacht nog dat ik slaapdronken wat verkeerd gedrukt had, maar batterij bleek dus gewoon helemaal leeggelopen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
Drwho1 schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:47:
Gisteravond gaan slapen met nog 50% batterij, vanmorgen was het toestel uitgevallen. Dacht nog dat ik slaapdronken wat verkeerd gedrukt had, maar batterij bleek dus gewoon helemaal leeggelopen te zijn.
Dit heb ik ook weleens en geen idee waar dat opeens vandaan komt die drain, leeg je cache geheugen en start opnieuw op dit werkt bij mij dan .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:03:
[...]
Ligt eraan met hoeveel gebruikers je tegelijkertijd wil streamen, maar dan zou 60 idd nog snel zat kunnen zijn voor een gezin, mits bijvoorbeeld eventuele torrentz gecapped worden.
Lijkt mij idd ook, thuis wordt ook nauwelijks meer gedownload. Zo'n 180/30 Mbps verbinding is meer voor de heb lijkt het zo aangezien er niet echt optimaal gebruik van wordt gemaakt (al helemaal, als niet alle toestellen de maximale snelheid eruit halen). 30 Mbps upload is handig, maar voor die aantal keren dat er iets geüpload wordt is 10 Mbps ook wel genoeg. Voor een downgrade van internetsnelheid kom ik bij mijn provider geloof ik € 7,50 per maand goedkoper uit (weet alleen niet of ik probleemloos mag downgraden). Binnenkort maar eens overwegen, genoeg offtopic iig. Was even bijna vergeten dat dit de OP3 topic is ;p.
Cosmo_nl schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:37:
Experiabox V10
[afbeelding]

Wifi snelheid hangt ook wel een beetje af van je instellingen in je modem/router.
Gebruik bijvoorbeeld Google Play: Wifi Analyzer om te kijken welke kanalen het beste zijn voor je. En 20 0f 40hz op je modem/router kan enorm verschil maken.
Ik heb een speedtest iig gedaan op de WiFi van een Hitron modem (zakelijk modem van Ziggo) en een Ziggo "extra wifi-punt" (wat een TP-Link Archer C7 is maar met ziggo firmware en ingesteld als een AP). Op beide WiFi signalen op de 2,4 GHz band, haalde ik dus maar max 40 Mbps met de OP3. Ik ben nu wel jaloers dat jullie 10 Mbps meer halen :+. Wifi Analyzer is een app die ik ook altijd standaard op mijn mobiel heb staan, en ik probeer altijd al de meest gunstige kanalen eruit te kiezen. 20/40hz, heb ik geloof ik voor beide apparaten op automatisch staan. Kan dat vanavond wel even testen of dat verschil maakt. Alle speedtests zijn uitgevoerd op dichte afstanden van de WiFi punten, dus daar kan het iig ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Twoto123 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 00:05:
Van OxygenOS 3.5.5.? Ik snap je niet helemaal :?

In de volgende changelog (3.5.5) zie ik in ieder geval niets staan over de camera: OxygenOS 3.5.5 Open Beta 6 (MM) for OnePlus 3
Danny.G schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 00:08:
Ik zit nu op 5 uur en 40 minuten met nog 10% resterend. Veel Chrome, Facebook en WhatsApp. Best aardig dus. :)
Is dat met 3.5.5? Want dat is dan best netjes. Ik vind wel een aantal threads over batterijverbruik in 3.5.5. Kijk maar: https://forums.oneplus.ne...ry&o=date&c[title_only]=1
Cosmo_nl schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:37:
Experiabox V10
[afbeelding]

En 20 0f 40hz op je modem/router kan enorm verschil maken.
Daarom zet ik dat gewoon op "automatisch" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:45:
[...]
Is dat met 3.5.5? Want dat is dan best netjes. Ik vind wel een aantal threads over batterijverbruik in 3.5.5. Kijk maar: https://forums.oneplus.ne...ry&o=date&c[title_only]=1
Yup, 3.5.5. Ik ben meer dan tevreden, dit is weer zoals het was bij release. Zit nu ook op 78% met zo'n 1.5u SOT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:50:
Yup, 3.5.5. Ik ben meer dan tevreden, dit is weer zoals het was bij release. Zit nu ook op 78% met zo'n 1.5u SOT. :P
Dat is niet verkeerd. Wel vreemd dat er best veel topics zijn op het OnePlus forum dan, over dat 'probleem' wat jij niet lijkt te hebben :p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:51:
[...]

Dat is niet verkeerd. Wel vreemd dat er best veel topics zijn op het OnePlus forum dan, over dat 'probleem' wat jij niet lijkt te hebben :p.
Ach, je wil niet weten hoe weinig last ik heb gehad van blijkbaar bestaande problemen. Ook nooit last gehad van die reboots wanneer je ging navigeren bijvoorbeeld. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:57
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:51:
[...]

Denk typisch een geval van mensen die tevreden zijn hebben geen behoefte om dat te delen en mensen die een probleem hebben zoeken een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sluw schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:12:
Denk typisch een geval van mensen die tevreden zijn hebben geen behoefte om dat te delen en mensen die een probleem hebben zoeken een oplossing.
Klopt, immers worden negatieve dingen eerder gemeld dan positieve dingen natuurlijk.

Ik weet niet of jullie het al wisten, maar binnen nu en 2 weken komt Nougat voor de OnePlus 3 uit (als community build. Dus bèta). ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Even een dagje naar het bos geweest in het storm achtige weer.
Natuurlijk veel kiekjes geschoten en ben steeds onder de indruk wat de Oneplus 3 kan.

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/a/img922/3557/Rtc0mx.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Cosmo_nl op 21-11-2016 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:55:
Even een dagje naar het bos geweest in het storm achtige weer.
Natuurlijk veel kiekjes geschoten en ben steeds onder de indruk wat de Oneplus 3 kan.

[afbeelding]
Naar mijn mening is de foto niet zo scherp, maar dat komt natuurlijk omdat de camera niet op zoveel dieptes tegelijk kan focussen (in dit geval bij het bos is dat erg moeilijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:10:
[...]

Naar mijn mening is de foto niet zo scherp, maar dat komt natuurlijk omdat de camera niet op zoveel dieptes tegelijk kan focussen (in dit geval bij het bos is dat erg moeilijk).
Eigenlijk wel vreemd, op mijn Tv van 120cm zien ze er scherp uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:10:
[...]

Cosmo_nl schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:31:
[...]

Don't worry. Het zijn thumbnails die uitvergroot worden, waardoor ze waziger worden en detail verliezen. Tenminste, daar heeft het alle schijn van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:31:
Ik kijk op een 21,5" full HD monitor, maar zie veel pixels en is niet echt scherp.
Danny.G schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:19:
Don't worry. Het zijn thumbnails die uitvergroot worden, waardoor ze waziger worden en detail verliezen. Tenminste, daar heeft het alle schijn van. :)
Natuurlijk heb ik gewoon de originele upload geopend. Namelijk die van photobucket (direct link: http://i401.photobucket.c...g/IMG_20161120_124051.jpg). Ook dan is hij nog steeds onscherp naar mijn mening. Lijkt me dus raar, want hij zegt dat de foto bij hem wel scherp is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:51:
[...]

Ik kijk op een 21,5" full HD monitor, maar zie veel pixels en is niet echt scherp.

[...]

Natuurlijk heb ik gewoon de originele upload geopend. Namelijk die van photobucket (direct link: http://i401.photobucket.c...g/IMG_20161120_124051.jpg). Ook dan is hij nog steeds onscherp naar mijn mening. Lijkt me dus raar, want hij zegt dat de foto bij hem wel scherp is.
Die foto is ook maar 312,27 KB en 1.024px × 576px.

Ik vind de OP3 leuk voor panorama's. Foto'tjes van in de zomer:
https://c2.staticflickr.c...01222486_9c3fd2ffee_o.jpg (7.015,48 KB en 6.719px × 3.160px )

https://c2.staticflickr.c...94080052_ab8504042e_o.jpg (14.651,7 KB en 10.321px × 3.637px :9 )
-> zijn echt super voor in een groot fotoboek van bv Pixum :9~

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:06:

https://c2.staticflickr.c...01222486_9c3fd2ffee_o.jpg (7.015,48 KB en 6.719px × 3.160px )

https://c2.staticflickr.c...94080052_ab8504042e_o.jpg (14.651,7 KB en 10.321px × 3.637px :9 )
Dan lijkt het me dat photobucket die foto hartstikke erg downscaled. Want een gemiddelde foto die de OnePlus 3 neemt is minstens 1,5MB.

Die foto's zijn wel echt majestueus! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:51:
[...]

[...]

Misschien word het eens tijd dat je zelf een Oneplus 3 aanschaft, dan kan je met je eigen ogen zien hoe de Oneplus 3 is.
En kan je zelf met de echte ervaringen er over praten, inplaats van alles klakkeloos van het internet over te nemen wat je leest.
Laatst was er nog zoon mooi item op Tv, over mensen die al het (nep)nieuws geloven wat er op Facebook word gezet, volgens mij pas jij daar ook wel bij.
Gelukkig zijn er mensen hier die wel een Oneplus 3 hebben en weten dat de kwaliteit meer als voldoende zijn, en weten hoe de echte ervaringen zijn van de Oneplus 3, inplaats van alleen ervaringen te lezen en meteen hun oordeel al klaar hebben liggen op basis van alleen te lezen ipv de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:39:
Misschien word het eens tijd dat je zelf een Oneplus 3 aanschaft, dan kan je met je eigen ogen zien hoe de Oneplus 3 is.
En kan je zelf met de echte ervaringen er over praten, inplaats van alles klakkeloos van het internet over te nemen wat je leest.
Laatst was er nog zoon mooi item op Tv, over mensen die al het (nep)nieuws geloven wat er op Facebook word gezet, volgens mij pas jij daar ook wel bij.
Gelukkig zijn er mensen hier die wel een Oneplus 3 hebben en weten dat de kwaliteit meer als voldoende zijn, en weten hoe de echte ervaringen zijn van de Oneplus 3, inplaats van alleen ervaringen te lezen en meteen hun oordeel al klaar hebben liggen op basis van alleen te lezen ipv de realiteit.
Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen als ik mijn mening geef over een foto, wat misschien de schuld is van Photobucket (dat Photobucket het downscaled). Klaarblijkelijk heb je ook het nieuws niet gevolgd, want de OnePlus 3 is niet eens meer verkrijgbaar/te bestellen omdat ze nu de OnePlus 3T hebben uitgebracht. Je doet nu alsof ik alles afkraak van de OnePlus 3 en dat ik de camera afschuwelijk vind. Integendeel, ik vind echt dat je super mooie foto's kan maken met de OnePlus 3. Daarvoor hoef je geen OnePlus 3 te hebben om dat te kunnen zien. Maar sorry, jouw foto vind ik niet echt mooi qua kwaliteit. Natuurlijk zegt dat geen drol over jou als degene die de foto maakte, maar meer over de downscale van Photobucket :(.

Ook een beetje raar dat je nu ook totale off-topic dingen erbij gaat halen als "Laatst was er nog zoon mooi item op Tv, over mensen die al het (nep)nieuws geloven wat er op Facebook word gezet, volgens mij pas jij daar ook wel bij.". Slaat volkomen nergens op. Maar goed, dat zijn jouw woorden en dat is jouw gedachten. Niet de mijne :).

Wat neem ik dan klakkeloos over volgens jou? Ik plaats hier nieuwtjes, updates, en zet mij in om problemen op te lossen die mensen in dit topic hebben met hun OnePlus 3 (dus ook software). Ik kan dus prima meepraten over de OnePlus 3, ook al heb ik geen OnePlus 3.

Als er verder nog kritiek is of je wilt hier op reageren, kun je dat kwijt via een DM. Het is immers niet wenselijk om hier een discussie te gaan houden over off-topic dingetjes. Via dit topic ga ik er in ieder geval niet meer op in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:50:
[...]

Ik heb een speedtest iig gedaan op de WiFi van een Hitron modem (zakelijk modem van Ziggo) en een Ziggo "extra wifi-punt" (wat een TP-Link Archer C7 is maar met ziggo firmware en ingesteld als een AP). Op beide WiFi signalen op de 2,4 GHz band, haalde ik dus maar max 40 Mbps met de OP3. Ik ben nu wel jaloers dat jullie 10 Mbps meer halen :+. Wifi Analyzer is een app die ik ook altijd standaard op mijn mobiel heb staan, en ik probeer altijd al de meest gunstige kanalen eruit te kiezen. 20/40hz, heb ik geloof ik voor beide apparaten op automatisch staan. Kan dat vanavond wel even testen of dat verschil maakt. Alle speedtests zijn uitgevoerd op dichte afstanden van de WiFi punten, dus daar kan het iig ook niet aan liggen.
@Cosmo_nl thanks je hebt me op het goede spoor gezet. Zonet even de Channel Bandwidth van de 2,4 GHz band op 20 MHz en 40 MHz getest en blijkbaar kom ik met 20 MHz op de OP3 net iets hoger uit met een speedtest :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VC6EXFv.jpg
Maar dan lijkt er nog steeds wel een cap op de OP3 te zitten van 50 Mbps op de 2,4 GHz band (geen idee of andere mobieltjes wel hoger halen).

Voor de 5 GHz band heb Ik het op 80 MHz staan en dat lijkt gewoon prima te werken. Daarop haal ik gewoon de maximale snelheden met de OP3.
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:45:
[...]

Daarom zet ik dat gewoon op "automatisch" :).
Dat had ik dus ook, maar ik haal hogere snelheden op de 20 MHz Channel Width.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:37:
[...]

Als er verder nog kritiek is of je wilt hier op reageren, kun je dat kwijt via een DM. Het is immers niet wenselijk om hier een discussie te gaan houden over off-topic dingetjes. Via dit topic ga ik er in ieder geval niet meer op in.
Ik voel me niet aangevallen, jij blijkbaar wel.
Ik praat alleen over de Oneplus 3 en vertel jouw om er zelf een aan te schaffen, zodat je met je eigen ervaringen er over kan praten en niet alleen ervaringen van het internet af hoeft te plukken.
En daarbij voer ik geen discussie, ik heb het alleen over de Oneplus 3. Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je beter over een Oneplus 3 kan praten door er zelf één te hebben.
En dat dingetje over (nep)nieuws over Facebook is imprensiepe volledig on-topic, jij haalt immers je Oneplus 3 ervaringen van het internet, ik van mijn Oneplus 3.

Nogmaals maak je over mij geen zorgen, ik maak me niet druk. Ik praat alleen over de Oneplus 3 ervaringen omdat ik er één heb.
En waardeer de mensen hier die een Oneplus 3 hebben die ook hun ervaringen met hun Oneplus 3 delen.
Zo kunnen de Oneplus 3 eigenaren hun ervaringen delen en elkaar helpen met problemen.

Zo Back to topic. (Was ik eigenlijk al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikverschuren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06-2022
Net een week op de Op3.
Ik kom van een 2jaar oude S5 af dus dan is deze Op3 wel erg snel. Maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Lekker groot, ligt goed in de hand, snelle vingerafdrukscanner en waar ik heel blij mee ben is dat er weinig bloatware op staat.
Mijn alternatief voor de uitgestorven Nexus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
Danny.G schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:08:
[...]

Ach, je wil niet weten hoe weinig last ik heb gehad van blijkbaar bestaande problemen. Ook nooit last gehad van die reboots wanneer je ging navigeren bijvoorbeeld. _O-
Je bent niet de enige daarin, paar keer in het topic vermeld dat ik blijkbaar niet die issues heb.

Ik kan er dan ook niet naar op zoek maar gebruik het toestel zoals ik altijd heb gedaan. Mijn SoT is misschien iets lager dan sommige, maar dat heeft ook te maken met het gebruik, dat zal niet anders geweest zijn met een S7 of een ander toestel.

Ik heb deze nu bijna een half jaar, maar het is toch wel een tijdje geleden dat ik zo tevreden was met een telefoon, ook nog na een half jaar gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik heb maar 1 keer een soft boot gehad terwijl waze aanstond, dit terwijl ik het toch meerdere keren per week gebruik. Dus het valt mee. Waar ik wel last van heb is het continu scherp stellen van de camera wanneer ik een filmpje maak. Maar dat doe ik niet zo vaak. Voor de rest geen enkel ander probleem in de 4 maanden dat ik hem nu gebruik. Sot is rond de 4,5 uur per dag dat betekent om 8 uur van de lader en om 1 uur s'nachts er weer aan met nog iets van 15% over.

[ Voor 15% gewijzigd door sigilens op 21-11-2016 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:00
xileS schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:41:
[...]

@Cosmo_nl thanks je hebt me op het goede spoor gezet. Zonet even de Channel Bandwidth van de 2,4 GHz band op 20 MHz en 40 MHz getest en blijkbaar kom ik met 20 MHz op de OP3 net iets hoger uit met een speedtest :)
[afbeelding]
Maar dan lijkt er nog steeds wel een cap op de OP3 te zitten van 50 Mbps op de 2,4 GHz band (geen idee of andere mobieltjes wel hoger halen).

Voor de 5 GHz band heb Ik het op 80 MHz staan en dat lijkt gewoon prima te werken. Daarop haal ik gewoon de maximale snelheden met de OP3.

[...]

Dat had ik dus ook, maar ik haal hogere snelheden op de 20 MHz Channel Width.
50 is redelijk normaal voor een single stream (1x1) apparaat op 2.4Ghz

De eerder genoemde Macbook heeft afhankelijk van het model 2x2 of 3x3, op een fatsoenlijke zender zal de Macbook simpelweg 2 of 3 keer zo snel zijn bij verder gelijkblijvende omstandigheden.

Als je in plaats 1, 2 ontvangsteenheden hebt verdubbelt dat circa de snelheid

Wat mij wel opvalt is dat de telefoon op 2.4Ghz altijd op 72Mbit verbind...dat is normaal voor 20Mhz kanaalbreedte maar niet voor de 40Mhz stand. Overigens wil je 40Mhz eigenlijk niet gebruiken op 99% van de Nederlandse plaatsen

Met 1x1 20Mhz =72Mbps
Met 1x1 40Mhz =150Mbps
Met 2x2 20Mhz =150Mbps
Met 2x2 40Mhz =300Mbps

Echter krijg ik met 40Mhz nog steeds 72Mbps waar ik dus 150Mbps zou verwachten. Wifi-N 5Ghz en Wifi-AC doen hier overigens wel netjes 150Mbps en 433Mbps zoals het hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SmokingCrop schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:06:
[...]

Ik zou bijna denken dat het Davos is :+ Wel echt hele mooie foto's.

Ik heb die van mij sinds zaterdag binnen, en inderdaad, hij maakt geweldige foto's.

Edit: Dit is inderdaad de Davoser See volgens mij <3 bonus punten voor die omgeving op de foto zetten

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 21-11-2016 11:31 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
corset schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:28:
[...]

Ik zou bijna denken dat het Davos is :+ Wel echt hele mooie foto's.

Ik heb die van mij sinds zaterdag binnen, en inderdaad, hij maakt geweldige foto's.

Edit: Dit is inderdaad de Davoser See volgens mij <3 bonus punten voor die omgeving op de foto zetten
Onderste link is het meer bij Sankt Moritz (st. moritzersee) en de bovenste foto is getrokken vanaf het bovenste uitkijkpunt van de Corvatsch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:55
Ik heb de OnePlus 3 nu ruim een week in gebruik, en ben er zeer tevreden mee. Lekker snelle mobiel met een bijna stock Android erop.
Wat betreft de camera: geen idee of die kwalitatief goede foto's levert.
Als ik foto's neem, dan maak ik die met een echte camera.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SmokingCrop schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:23:
[...]

Onderste link is het meer bij Sankt Moritz (st. moritzersee) en de bovenste foto is getrokken vanaf het bovenste uitkijkpunt van de Corvatsch :)
Dan lijkt het aardig op elkaar haha :D Dacht echt dat het Davos was (vanwege de astma kliniek daar aardig watgeweest). Blijven toch mooie plekken voor foto's

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:35
Xfile schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:32:
Ik heb de OnePlus 3 nu ruim een week in gebruik, en ben er zeer tevreden mee. Lekker snelle mobiel met een bijna stock Android erop.
Wat betreft de camera: geen idee of die kwalitatief goede foto's levert.
Als ik foto's neem, dan maak ik die met een echte camera.
Ik heb de specs er even op na gekeken.
Maar in de OP3 zit toch echt een echte camera...

Een behoorlijk goede zelfs, vergeleken met de digitale camera van mijn ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
kleefei schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:31:
[...]

Ik heb de specs er even op na gekeken.
Maar in de OP3 zit toch echt een echte camera...

Een behoorlijk goede zelfs, vergeleken met de digitale camera van mijn ouders.
Er zit een hele kleine sensor in de OnePlus 3.
Niet te vergelijken met mijn Nikon D600 camera.
http://www.fotohulp.nl/camera-beeldsensor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
Hallo,

Heb nog maar een weekje mijn nieuwe oneplus 3, zeer tevreden met alles alleen af en toe in de auto met gebruik van icoyote verliest de gps signaal. meestal na min ofzo terug. heb eens bij verlies direct de gps test app geopend en had direct signaal. gps fix is ook direct, geen problemen mee.

heb stock oneplus 3. lijkt me software probleem te zijn op eerste zicht. heb al een uur gereden zonder drop dan weg terug 3 drops. op 30min van werk naar huis 2 drops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Xfile schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:25:
[...]

Er zit een hele kleine sensor in de OnePlus 3.
Niet te vergelijken met mijn Nikon D600 camera.
http://www.fotohulp.nl/camera-beeldsensor.html
Appels met peren?
Een phonecam vergelijken met een DSLR is raar.
Het is trouwens bij een DSLR niet op de eerste plaats de sensor die voor de mooie goede foto zorgt, maar vooral je glas..
De beste DSLR maakt nog steeds slechte foto's als je er beroerd glas opzet.

Mooie foto's worden gemaakt door de persoon die het toestel bedient.

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:41
Hoi allen, ik zit met een probleempje, en misschien dat jullie de oplossing hebben.

Ik heb sinds deze maand Ziggo Mobiel (overgestapt van T-Mobile) maar ik krijg mijn internet maar niet werkend. De helpdesk kon me niet vooruit helpen want ja... One+ dat kenden ze niet. Ook hun sms'je met alle instellingen komt niet aan.

Ik heb nu mijn APN instellingen handmatig ingesteld (via de instructie op de site a.d.h.v. een Motorola Moto G) maar dan nog krijg ik geen 4G (LTE w/e), weten jullie raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
JAMF schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:24:
[...]

Appels met peren?
Een phonecam vergelijken met een DSLR is raar.
Het is trouwens bij een DSLR niet op de eerste plaats de sensor die voor de mooie goede foto zorgt, maar vooral je glas..
De beste DSLR maakt nog steeds slechte foto's als je er beroerd glas opzet.

Mooie foto's worden gemaakt door de persoon die het toestel bedient.
Mijn opmerking gaat over het feit dat ik niet fotografeer met een mobiel, maar met een camera.
En ik heb de reden opgegeven.

Wat betreft de kwaliteit van de foto die de digitale camera aflevert: het is een combinatie van software en hardware.

En ja, ik weet dat de fotograaf de foto maakt, en niet de camera. Het is een gevleugelde uitspraak uit de wereld van de fotografie. Het is me op de academie bijgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Potato42 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:31:
Hoi allen, ik zit met een probleempje, en misschien dat jullie de oplossing hebben.

Ik heb sinds deze maand Ziggo Mobiel (overgestapt van T-Mobile) maar ik krijg mijn internet maar niet werkend. De helpdesk kon me niet vooruit helpen want ja... One+ dat kenden ze niet. Ook hun sms'je met alle instellingen komt niet aan.

Ik heb nu mijn APN instellingen handmatig ingesteld (via de instructie op de site a.d.h.v. een Motorola Moto G) maar dan nog krijg ik geen 4G (LTE w/e), weten jullie raad?
Dit is niet zozeer een OP probleem lijkt mij, maar heb je überhaupt wel 3G bereik dan?
Zo ja, dan kijk eens hier naar.
Zo nee, probeer eens een andere simkaart in je mobiel.

Normaal gesproken pakt hij het meteen. Of je kan eens proberen de simkaart in een andere simkaart slot van je OP3 te doen, you never know ;)
Vortexmerc schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:54:
Hallo,

Heb nog maar een weekje mijn nieuwe oneplus 3, zeer tevreden met alles alleen af en toe in de auto met gebruik van icoyote verliest de gps signaal. meestal na min ofzo terug. heb eens bij verlies direct de gps test app geopend en had direct signaal. gps fix is ook direct, geen problemen mee.

heb stock oneplus 3. lijkt me software probleem te zijn op eerste zicht. heb al een uur gereden zonder drop dan weg terug 3 drops. op 30min van werk naar huis 2 drops.
Probeer eens een andere app met navigeren, zoals Here WeGo. Zo kan je zien of het niet toevallig aan de app ligt.

[ Voor 27% gewijzigd door Koen87 op 21-11-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:22:
[...]

Thanks, alle apps zijn standaard blijkbaar geoptimaliseerd bij accuoptimalisatie. Ik heb het ook allemaal maar zo gelaten eerst en alles deed het prima en ik had hier voorheen ook geen last van. Vandaag heb ik ook gewoon wel weer keurig een melding gekregen.

Alsnog heb ik voor de zekerheid de accuoptimalisatie uitgezet voor de google agenda app. Ik zal maar een belangrijk agendapunt missen..
Accuoptimalisatie staat uit voor Google Agenda, maar ik merk dat die toch weer geen meldingen heeft gegeven voor sommige punten waar ik bv heb staan melding 1 dag van te voren. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Bestaat er de mogelijkheid om, op het moment dat wifi is ingeschakeld maar niet verbonden is met een netwerk, het ‘signaalicoontje’(4g) rood te laten kleuren/knipperen.
Ik vraag dit omdat met regelmaat mijn wifisignaal wegvalt (ligt aan wifi netwerk, niet telefoon). Bestaat hier een app voor?

Ik weet dat er andere opties bestaan zoals toewijzen welke app welk netwerk mag gebruiken, maar dat is niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
MauriX schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:12:
Bestaat er de mogelijkheid om, op het moment dat wifi is ingeschakeld maar niet verbonden is met een netwerk, het ‘signaalicoontje’(4g) rood te laten kleuren/knipperen.
Dit zal niet standaard gaan. De icoontjes die in de noficatiebalk zijn, zijn systeembased. Dat wil zeggen dat deze niet zomaar aan te passen zijn. Wellicht kun je nog iets doen met Root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
yannickie111 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:46:
Ik heb net mijn OP3 maar even gereset naar fabrieksinstellingen. Hopen dat dit het probleem van niet bereikbaar zijn op random momenten oplost.
Helaas...
Ging 3 dagen goed. Kreeg net weer geen berichtje binnen met een bevestigingscode. En ja hoor, helaas weer niet te bereiken (wel weer na zelf even kort bellen).

Erg vervelend dit, maar ik zou geen enkele oplossing meer weten...
T-mobile heeft sim vervangen, zelfde probleem, telefoon gereset, zelfde probleem....

Gebeld kunnen worden is toch wel een belangrijke optie van de telefoon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:12
Potato42 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:31:

Wat bij mij een keer het probleem was dat er een proxy ingesteld stond.
Dit wilde niet werken.

Ga naar instellingen -> Mobiele Netwerken -> Namen Toegangspunten -> 'je provider aanklikken' - staat hier de proxy ingesteld ?
Zo ja, verwijder deze en kijken wat er dan gebeurd (wel je instellingen opslaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:41
SpiriTNL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:17:
[...]

Wat bij mij een keer het probleem was dat er een proxy ingesteld stond.
Dit wilde niet werken.

Ga naar instellingen -> Mobiele Netwerken -> Namen Toegangspunten -> 'je provider aanklikken' - staat hier de proxy ingesteld ?
Zo ja, verwijder deze en kijken wat er dan gebeurd (wel je instellingen opslaan)
Bedankt voor de tip, maar de APN heb ik zelf ingesteld en toen heb ik (volgens instructie Ziggo) geen proxy ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Nog een update over "niet gebeld kunnen worden"...

T-mobile zegt doodleuk, ligt aan de telefoon. Oneplus zegt ligt aan de provider....
Ik kan mijn telefoon ter reparatie aanbieden bij Oneplus, maar dat wil ik eigenlijk niet (en is niet echt de oplossing volgens mij).
Zeker met eerdere ervaringen in dit topic denk ik dat het aan T-mobile ligt (in combinatie met de telefoon?). Vervelend, hopen dat het opgelost is als ik over kan stappen over iets meer dan een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004

GurbY{nl}

GurbY{nl}

yannickie111 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:15:

T-mobile zegt doodleuk, ligt aan de telefoon. Oneplus zegt ligt aan de provider....
Ik kan mijn telefoon ter reparatie aanbieden bij Oneplus, maar dat wil ik eigenlijk niet (en is niet echt de oplossing volgens mij).
Zeker met eerdere ervaringen in dit topic denk ik dat het aan T-mobile ligt (in combinatie met de telefoon?). Vervelend, hopen dat het opgelost is als ik over kan stappen over iets meer dan een half jaar.
Ik heb ook T-mobile, maar hier geen last van. Met de simkaart in een ander toestel gaat het wel goed, en met een ander simkaartje (andere provider!) in je OP3 gaat het ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

ikt

Notificaties van bijvoorbeeld E-mail komt soms veel later aan dan op mijn oude telefoon, iemand die dit ook is opgevallen? Ik heb meestal mijn Galaxy Nexus op 7.1 naast me liggen, als ik dan een mailtje krijg via Gmail, Outlook, iets op Twitter of een Telegram bericht - de Galaxy Nexus gaat meteen over, maar mijn OP3 wacht er flink mee...

Silent mode/do not disturb niet aan, ze staan allebij gewoon op trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikverschuren
  • Laatst online: 03-06-2022
Even een vraag :hoe zijn jullie ervaringen mbt gps?ik merkte tijdens het hardlopen dat ik beduidend minder snel zou lopen dan met de gps van mijn oude S5. Kan natuurlijk ook zijn dat de s5 te rooskleurig was 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

yannickie111 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:15:

Ik heb ook T-mobile en heb dit helemaal niet. Andere sim proberen/aanvragen, ander simslot in de telefoon gebruiken?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ikt schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:56:
Notificaties van bijvoorbeeld E-mail komt soms veel later aan dan op mijn oude telefoon, iemand die dit ook is opgevallen? Ik heb meestal mijn Galaxy Nexus op 7.1 naast me liggen, als ik dan een mailtje krijg via Gmail, Outlook, iets op Twitter of een Telegram bericht - de Galaxy Nexus gaat meteen over, maar mijn OP3 wacht er flink mee...

Silent mode/do not disturb niet aan, ze staan allebij gewoon op trillen.
Er is een bug met Doze. Waarschijnlijk komen al je notificaties gewoon binnen wanneer je Doze/sluimermodus uitschakelt in de opties voor ontwikkelaars. Qua accuduur merk ik vrijwel geen verschil met Doze uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
GurbY{nl} schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:51:
[...]
Ik heb ook T-mobile, maar hier geen last van. Met de simkaart in een ander toestel gaat het wel goed, en met een ander simkaartje (andere provider!) in je OP3 gaat het ook goed?
janvanduschoten schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:00:
[...]
Ik heb ook T-mobile en heb dit helemaal niet. Andere sim proberen/aanvragen, ander simslot in de telefoon gebruiken?
Ik heb er tot een tijd geleden ook geen last van gehad. Simkaart is al vervangen door T-mobile, en andere simslot is ook al geprobeerd, helpt allemaal niet.
Het vervelende is dat het ook niet op gezette tijden voorkomt (en ik ook pas weet dat het weer zover is als ik zelf weer een keer bel en dan een bericht krijg dat ik een voicemail heb)...

Een andere simkaart wil ik wel proberen (andere persoon/provider), alleen ken ik maar weinig mensen die even een week van sim willen ruilen. Het gaat soms een paar dagen achter elkaar goed, en dan ineens steeds weer fout binnen een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Chris.nl schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:30:
[...]

Er is een bug met Doze. Waarschijnlijk komen al je notificaties gewoon binnen wanneer je Doze/sluimermodus uitschakelt in de opties voor ontwikkelaars. Qua accuduur merk ik vrijwel geen verschil met Doze uitgeschakeld.
Dat is geen bug, dat is precies het doel van Doze. Doze reduceert het batterijgebruik door onbelangrijke apps (zoals e-mailclients) minder vaak de telefoon te laten ontwaken na een bepaalde tijd in standby. Hoge prioriteit zaken zoals binnenkomende telefoontjes zullen uiteraard wel altijd de telefoon kunnen ontwaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
Hallo allemaal.

Heb zelf de OP3 nu een maandje of 2 ofzo, bevalt me heel goed, super tevreden.
Dit weekend viel me echter iets op, was de eerste keer dat ik de foon op pc aansloot, had even geen lader mee maar wel een usb C kabeltje voorhanden, laden bleek echter quasi onmogelijk. Bijna 8 uur ingezeten en af en toe gebruikt => 2% bijgeladen :s
Bij controle via een app zag ik idd laadstromen van om en bij de 80mA. Ik dacht dat USB2 5V 0,5A kon leveren? Of heeft het hier niets mee te maken en ligt dit puur aan HW/SW van oneplus zelf?

In auto heb ik een ladertje van BT oortje, die geeft 750mA en daarmee kan ik perfect mobiele data + GPS gebruiken en nog relatief vlot bijladen ook.

PS: klein "probleempje", ben verder heel erg tevreden met DASH charge, toen ik de OP3 bestelde had ik echt iets van die rommel moet ik niet. Nu ik het heb vind ik het echt de beste charge methode die ik ervaren heb. Batterij wat laag, nuja, moet me toch nog scheren, tanden poetsen etc => weer 30% bijgeladen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Pure_evil op 22-11-2016 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Radiant schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:31:
Dat is geen bug, dat is precies het doel van Doze. Doze reduceert het batterijgebruik door onbelangrijke apps (zoals e-mailclients) minder vaak de telefoon te laten ontwaken na een bepaalde tijd in standby. Hoge prioriteit zaken zoals binnenkomende telefoontjes zullen uiteraard wel altijd de telefoon kunnen ontwaken.
Klopt. Maar misschien is het een bug dat als je een app uitsluit van Doze, dat nog steeds de app wordt afgesloten door Doze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

yannickie111 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:23:
[...]

[...]

Een andere simkaart wil ik wel proberen (andere persoon/provider), alleen ken ik maar weinig mensen die even een week van sim willen ruilen. Het gaat soms een paar dagen achter elkaar goed, en dan ineens steeds weer fout binnen een paar uur.
Koop gewoon een prepaid simmetje van Lebara ofzo... Als je mazzel hebt krijg je die gewoon uitgedeeld bij een bezoekje aan drukke winkelstraat..

Weekje bellen met een ander nummer en je weet waar je aan toe bent

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Radiant schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:31:
[...]

Op het moment dat de apps die je handmatig uitsluit van doze toch geen hoge prioriteit krijgen is er sprake van een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Ik duik even hierlangs. Momenteel bezit ik een iPhone 6, in januari kan ik over. Ik zit te twijfelen om over te stappen naar een Android toestel. Prijsverschillen in de iPhone 6s en 7 met een abonnement scheelt maar een twee euro bij de KPN.

Nu lees ik hier en daar matige recensies over de OxygenOS ROM van OnePlus zelf. Is dat iets om me zorgen over te maken of merk je daar niet zoveel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
Martindo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:12:
Ik duik even hierlangs. Momenteel bezit ik een iPhone 6, in januari kan ik over. Ik zit te twijfelen om over te stappen naar een Android toestel. Prijsverschillen in de iPhone 6s en 7 met een abonnement scheelt maar een twee euro bij de KPN.

Nu lees ik hier en daar matige recensies over de OxygenOS ROM van OnePlus zelf. Is dat iets om me zorgen over te maken of merk je daar niet zoveel van?
Prima OS hoor en binnekort een update naar Android N 7.?
van een iPhone naar Android is vaak al een hele verandering en de OP3 is echt een super snel apparaat zo niet 1 van de of zelfs de snelste die er te krijgen is.

Waarschijnlijk is nu alleen nog de OP3T te bestellen, de ge-upgrade OP3 met een iets snellere processor en volgens mij 16mp selfie cam ipv de 8mp.

[ Voor 5% gewijzigd door User_TS op 22-11-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
User_TS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:29:
[...]

van een iPhone naar Android is vaak al een hele verandering en de OP3 is echt een super snel apparaat zo niet 1 van de of zelfs de snelste die er te krijgen is.

Waarschijnlijk is nu alleen nog de OP3T te bestellen, de ge-upgrade OP3 met een iets snellere processor en volgens mij 16mp selfie cam ipv de 8mp.
Ja, het plan is dan sowieso voor de OP3T te gaan. Advies is ook voor mijn broer, die wilde eerst de Pixel. Hem even hierop gewezen, krijg je veel meer waard voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Zijn er hier meer gebruikers van Allo op de OP3?
De app geeft bij mij een enorme battery drain, 2800mah in amper vier uur tijd.

Verwijderen en opnieuw installeren geeft geen resultaten.... Iemand een oplossing, behalve het niet gebruiken van Allo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online
De OnePlus 3T draait een nieuwere versie van oxygenOs, wanneer kan ik deze op de normale 3 verwachten?

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
User_TS schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:29:

7.0 :). 7.1 helaas niet. Ja, klopt helemaal :). De OnePlus 3 is niet meer te bestellen, en de OnePlus 3T heeft ook een 400mAh meer batterij.
Twoto123 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:21:
De OnePlus 3T draait een nieuwere versie van oxygenOs, wanneer kan ik deze op de normale 3 verwachten?
De OnePlus 3T draait momenteel op de Community Build 3.5.1. Het is dus een bèta. Jij kunt een zelfs nog nieuwere versie draaien als je wilt, maar dat is dan ook een bèta, en dat is 3.5.5 bèta 7. Zie hier:

OxygenOS Open Beta 7 (MM) for OnePlus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:41
Ik heb mij OP3 nu ruim 2 weken en ben erg tevreden. Eindelijk verlost van mijn Moto G 1st gen die niet meer vooruit te branden was. De OP3 is lekker vlot en het grotere formaat wende sneller dan ik had gedacht. Andere telefoons lijken nu ineens klein.

Vandaag is de laatste dag dat ik gebruik zou kunnen maken van de 15 dagen return policy. Stiekem knaagt het toch een beetje of ik hem toch niet voor de 3T zal gaan omruilen. Ik wee de verschillen zijn klein, maar ja als tweaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Sinds 2 maanden heb ik de OP3 en ben er erg tevreden over alleen vind ik de batterij nogal snel leeg gaan. Ik zit eigenlijk elke avond wel onder de 10% waar ik bij mijn HTC M8 of Galaxy vaak nog mere dan 50% over had. Het scheelt natuurlijk dat je hem snel kan opladen, maar ik kan niet overal een Dash charger mee heen slepen.

Bij intensief gebruik zoals de krant lezen, een spelletje spelen of Youtube wordt het bijna lachwekkend.Zie de screenshots van een paar weken geleden toen ik s'cohtends vroeg moest vliegen en de batterij een paar uur later op 25% zat (in de lucht vliegtuigmodus aan)
Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/open?id=0B56Cl8kYlFE0bGFlLVJpdHNDNFk
Afbeeldingslocatie: https://drive.google.com/open?id=0B56Cl8kYlFE0cF8yQXFfX0pfeWc

Betreft mijn gebruik:
- zitten 2 simkaarten in
- Wifi vrijwel altijd aan
- voor om te mailen en berichten
- lees sochtends de krant enz
- Gestures en Google feed staat uit tbv batterij besparing

Ik ben erg benieuwd of andere gebruikers zich hier in herkennen of dat er wellicht iets met mijn batterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ginkgo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:33:
Vandaag is de laatste dag dat ik gebruik zou kunnen maken van de 15 dagen return policy. Stiekem knaagt het toch een beetje of ik hem toch niet voor de 3T zal gaan omruilen. Ik wee de verschillen zijn klein, maar ja als tweaker...
Dan kan ik je aanraden om wat reviews te lezen. De reviews die tot nu toe zijn verschenen, zijn hier te vinden: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie#Nieuws
DSW schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:44:
Sinds 2 maanden heb ik de OP3 en ben er erg tevreden over alleen vind ik de batterij nogal snel leeg gaan. Ik zit eigenlijk elke avond wel onder de 10% waar ik bij mijn HTC M8 of Galaxy vaak nog mere dan 50% over had. Het scheelt natuurlijk dat je hem snel kan opladen, maar ik kan niet overal een Dash charger mee heen slepen.

Bij intensief gebruik zoals de krant lezen, een spelletje spelen of Youtube wordt het bijna lachwekkend.Zie de screenshots van een paar weken geleden toen ik s'cohtends vroeg moest vliegen en de batterij een paar uur later op 25% zat (in de lucht vliegtuigmodus aan)
[afbeelding]
[afbeelding]

Betreft mijn gebruik:
- zitten 2 simkaarten in

Ik ben erg benieuwd of andere gebruikers zich hier in herkennen of dat er wellicht iets met mijn batterij is.
Hmm.. al eens je system cache opgeschoond? Wat is trouwens je screen-on-time? Dat is namelijk wel belangrijk, om te concluderen of het goed of slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Ik heb de reviews gelezen en daarin is wel terug te lezen dat de batterij duur niet het speerpunt is van de telefoon maar dat het zo erbarmelijk is haal ik er niet uit.

In de screenshot is de informatie te zien (ik kan ze zelf niet zien in mijn post, hier twee andere links (https://postimg.org/image/kiufmn7oh/ en https://postimg.org/image/spmfe7xr5/). Dus de screentime was 11% op een uur of 5/6.

Ik zal de systeem cache is even gaan opschonen, thanks voor de tip en de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 08:06
DSW schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:44:

[afbeelding]
[afbeelding]

Betreft mijn gebruik:
- zitten 2 simkaarten in

Heb ook een tijdje een behoorlijke battery drain gehad, waarbij ik de avond niet haalde. Een reboot van de telefoon, waarna ik de automatische backup heb uitgezet, heeft bij mij geholpen het batterij verbruik naar weer bijna 2 dagen te krijgen.

In het batterijverbruik (bij accu) stond dat het "Android system" bijna 20% van het verbruik opsnoepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Niet online
In de lijst van batterij verbruik staan bij mij naast apps ook een paar cijfers zoals: 99007, 99014, 99005....

Weet iemand wat dit betekent?

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Verwijderde apps. Bij het opnieuw opstarten verdwijnen die als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Twoto123 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:15:
In de lijst van batterij verbruik staan bij mij naast apps ook een paar cijfers zoals: 99007, 99014, 99005....

Weet iemand wat dit betekent?
Dat kunnen applicaties zijn die geüpdatet of verwijdert zijn. Een reboot lost dit op :).
rens-br schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:25:
Verwijderde apps. Bij het opnieuw opstarten verdwijnen die als het goed is.
offtopic:
That awkward mindshare O+

[ Voor 25% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-11-2016 12:27 ]

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De samenvatting van de AMA over de OnePlus 3T staat online op XDA!

https://www.xda-developer...undup-oneplus-3t-edition/

Er staan ook wat dingen over de OnePlus 3. Vandaar dat ik het ook hier plaats.

Whoops. Blijkbaar was ik nog steeds de laatste die had gereageerd..

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-11-2016 11:50 ]

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:22
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan de automatische helderheidssettings?
De lichtsensor lijkt me niet heel accuraat, vaak wisselt de helderheid naar rare niveaus die niet bepaald aansluiten bij het omgevingslicht. De helderheidsslider heb ik eigenlijk altijd op minimaal staan, maar dan nog is het in omgevingen met weinig licht vaak te fel. terwijl het in omgevingen met veel licht, te donker is (maar dat zou je verwachten met de slider op minimaal).
Pagina: 1 ... 61 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.