nog nooit problemen gehad met ING bankieren of de draadloos betalen app, werkt op alle de N5 en de OP3 met alle roms inc verschillende rootvarianten. ING checked er gewoon niet op.ascent schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:36:
[...]
Mét root ja? Het was mijn indruk dat de ING een geroot toestel blokkeert. Of heb je een roothider oid in gebruik?
Hm ik zou zweren dat ze daar iets mee deden. De mobile pay app dan?Prulleman schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:58:
[...]
nog nooit problemen gehad met ING bankieren of de draadloos betalen app, werkt op alle de N5 en de OP3 met alle roms inc verschillende rootvarianten. ING checked er gewoon niet op.
Gebruik hier zowel de ING als de Rabobank app op mijn OPO met COS13 en root en werkt gewoon meteen zonder omwegen.ascent schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:36:
[...]
Mét root ja? Het was mijn indruk dat de ING een geroot toestel blokkeert. Of heb je een roothider oid in gebruik?
check, thanks. Misschien was 't dan idd 't mobiel-betalen-appje van de ING
Haha dat kriebelen ken ik en wil eigenlijk ook graag een OnePlus 3, maar mijn OnePlus One werkt gewoon nog perfect. Dus kan voor mezelf geen reden vinden om de aankoop van de OP3 te rechtvaardigen.l3art schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:57:
[...]
Ik denk dat het een soort van ziekelijke drang is om toch steeds weer iets nieuws wil proberen. Dat is bij mij wel het gevalVaak begint het bij een nieuw interessant toestel toch weer te kriebelen.
Ja daarin had ik een voordeel, ik kom van een Lumia 640 af. Het was daarmee prima te rechtvaardigen een ander toestel te nemen.
De beperking qua apps was de doorslaggevende factor. Maar de camera die zoveel beter is, dat is gewoon heerlijk. Ik heb tegenwoordig ook geen compacte camera meer mee standaard.
De beperking qua apps was de doorslaggevende factor. Maar de camera die zoveel beter is, dat is gewoon heerlijk. Ik heb tegenwoordig ook geen compacte camera meer mee standaard.
Ook die werkte hier prima met root.ascent schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:32:
check, thanks. Misschien was 't dan idd 't mobiel-betalen-appje van de ING.
OK, top, da's één minder reden om geen root te doen :-) CM14.1 lijkt vrij stabiel te zijn, misschien toch eens testen!
Weet iemand hoe je die afschuwelijk google search bar verwijderd?
Ik heb wat gegoogled en ik las dat je Google Now hiervoor moet verwijderen. Zijn er geen andere opties?
// Edit, gevonden
Een keer naar rechts swipen in het edit menu....
Ik heb wat gegoogled en ik las dat je Google Now hiervoor moet verwijderen. Zijn er geen andere opties?
// Edit, gevonden

Een keer naar rechts swipen in het edit menu....
[ Voor 18% gewijzigd door vosje88 op 07-11-2016 10:59 ]
Nee, ook die doet het gewoonascent schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:32:
check, thanks. Misschien was 't dan idd 't mobiel-betalen-appje van de ING
/Edit spuit 11 @me
[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 07-11-2016 10:51 ]
Ook hier hebben ze het over een cel die ze leeg trekken tot 3v (vol is een li-ion 4,2v). Kijk eens met een batterij monitor programma hoeveel volt je hij is als er 10% op jou telefoon straat. Bijna zeker dat het voltage dan veel hoger ligt (rond de 3,5v schat ik zo). Dat is dus niet leeg zoals de definitie van jouw bron leeg noemt.roT- schreef op maandag 07 november 2016 @ 00:40:
[...]
Je verhaal klopt gedeeltelijk.
Dat 20%-80% verhaal is weldegelijk waar.
Bron: http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries
Het is voor de battery het beste tussen de 40 en 80% te blijven. Als hij onder de 20% duikt en dan volledig wordt opgeladen is 'schadelijker' dan steeds volledig opladen vanaf 50-60% naar 100%
Over het algemeen wordt 3,2 V aangehouden als ondergrens voor Lithium cellen. Ontladen tot 3 V valt wat mij betreft gewoon onder mishandelen, en zal je telefoon waarschijnlijk niet toestaan idd.
Daar komt bij: als je de cel tot 3,2 V ontlaadt, en zo weglegt, dan is de degradatie inderdaad onnodig hoog. Als je 'm echter direct weer oplaadt valt het heel erg mee. Zolang je er geen dagelijkse gewoonte van maakt, niets aan de hand.
Daar komt bij: als je de cel tot 3,2 V ontlaadt, en zo weglegt, dan is de degradatie inderdaad onnodig hoog. Als je 'm echter direct weer oplaadt valt het heel erg mee. Zolang je er geen dagelijkse gewoonte van maakt, niets aan de hand.
0% lading is ook maar een toegekende waarde waarbij de schade "beperkt" blijft. Daar zullen richtlijnen voor zijn, maar afhankelijk van settings, (regel)hardware etc zal de schade bij 0% of 20% bij verschillende toestellen en accu's ook anders zijn. In theorie zou je een accu icm een telefoon kunnen configureren voor een lange levensduur, hogere capaciteit of een compromis er tussen in.boppos schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:00:
[...]
Ook hier hebben ze het over een cel die ze leeg trekken tot 3v (vol is een li-ion 4,2v). Kijk eens met een batterij monitor programma hoeveel volt je hij is als er 10% op jou telefoon straat. Bijna zeker dat het voltage dan veel hoger ligt (rond de 3,5v schat ik zo). Dat is dus niet leeg zoals de definitie van jouw bron leeg noemt.
Voor RC spul (drones, auto's, etc) worden meestal LiPo accus gebruikt waarbij dit soort zaken zelf in te stellen zijn via de charger en via de ESC (regelunit). "Leeg / 0%" is niet meer dan een ingesteld minimum voltage per cell.
hier wat interssant leesvoer
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2015863
zal vast niet 1 op 1 gelden voor smartphone accu's, maar veel verschil zal er ook niet zijn
Ik heb hem eruit gehad en "schoongemaakt". Ben benieuwd.AndriesLouw schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:04:
[...]
Ik denk dat een helpdesk hetzelfde gaat antwoorden: Telefoon uit, simkaart verwijderen, schoonpoetsen, paar minuutjes wachten, de boel weer in elkaar, en aanzetten. Lost de meeste problemen met aanmelden bij netwerk wel op.
Maar men kan daar wat meer zien dan ik in mijn glazen bol, dus belletje kan nooit kwaad. Soms is het gewoon een simkaart die aan het einde van de levensduur is.
Het lijkt me raar als het einde simkaart is, want 3G/4G en uitgaande 2G doen het prima. (En ook inkomende 2G doet het prima als ik een keer bel...)
Hier wordt gesuggereerd dat de GPS issues van de OP3 in community build 3.5.x zouden zijn verdwenen.
Zijn er OP3 gebruikers die offline navigeren (TT Go, Sygic of Here WeGo) of online (Google maps of Waze bv.) die dat kunnen bevestigen?
Zijn er OP3 gebruikers die offline navigeren (TT Go, Sygic of Here WeGo) of online (Google maps of Waze bv.) die dat kunnen bevestigen?
Mijn batterij is bij 4,3V vol en bij 3.5V leeg de slijtage die je krijgt als je hem van 0-100% laadt is minimaal. Niet over na denken gewoon van je telefoon genieten.
Dit. Is ook beter voor jet hart/stress niveauPuddi Puddin schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:05:
Mijn batterij is bij 4,3V vol en bij 3.5V leeg de slijtage die je krijgt als je hem van 0-100% laadt is minimaal. Niet over na denken gewoon van je telefoon genieten.
Ik heb werkelijk nog nooit een telefoonaccu binnen 3 jaar zo stuk gekregen dat de telefoon onbruikbaar werd (als in: ik moet een dag mee kunnen overleven). Ik denk niet dat de meesten (veel) langer dan 3-4 jaar doen met een smartphone.
Heb nu ineens een apart 'dingetje' met mijn OP3. Even snel deze thread doorzocht, maar kon het niet vinden. Als ik mijn wifi uitzet (quicktoggle of via settings zelf) dan gaat het niet meteen uit, maar blijft een tijdje heel snel switchen tussen aan en uit. Heb al geprobeerd cache op te ruimen vanuit de recovery etc. Na een tijdje blijft de Wifi wel echt uit, maar duurt soms wel 1 a 2 minuten. Geen ramp, maar het ziet er raar uit. Overigens op stock 3.2.7, wel rooted. Het is pas recent begonnen (of valt me iig pas sinds kort op). Iemand anders die wellicht ook zoiets gezien heeft?
Voor de CB-ers, er is inmiddels een hotfix voor 't permissie-probleem
Ik gebruik TT Go, eerst op de official build, en vlak daarna op de 3.5.3, 3.5.4. en nu de 3.5.5. Tot nu toe (klop het af) zou ik niet weten waar het GPS issue over zou gaan; altijd bijzonder snel een fix en geen uitval tijdens navigeren...wsmaal schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:04:
Hier wordt gesuggereerd dat de GPS issues van de OP3 in community build 3.5.x zouden zijn verdwenen.
ik heb op de officele builds ook geen problemen gehad, naast 2 reboots tijdens google maps navigatie (met BT aan, voor zover dat van invloed is/was)GurbY{nl} schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:57:
[...]
Ik gebruik TT Go, eerst op de official build, en vlak daarna op de 3.5.3, 3.5.4. en nu de 3.5.5. Tot nu toe (klop het af) zou ik niet weten waar het GPS issue over zou gaan; altijd bijzonder snel een fix en geen uitval tijdens navigeren...
Eerlijk gezegd heb ik maar 1 keer een jumpy GPS fix gehad, niet zozeer qua locatie maar snelheidsmeting in Here WeGo.wsmaal schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:04:
Voor de rest altijd zonder problemen een snelle fix gehad en goede metingen.
Apps welke ik wel aan heb gehad met GPS:
Here WeGo
Google Maps
Sygic (om te proberen)
Pokemon Go..... (sja het gebruikt toch GPS)
en nog wel een aantal.
Zelfs in dalen in Roemenië geen issues gehad, waar ik ze wel had verwacht. En ik heb het toestel toch sinds Juni.
Ik heb sinds een ruime week ook een OP3 met versie 3.2.7. Ik heb last van random reboots tijdens het autorijden. Als ik in de auto bluetooth en GPS aan heb voor bijv. flitsmeiser, kan het zomaar gebeuren dat hij 3x opnieuw opstart in een kwartier. Daarna kan hij het zo weer een tijdje doen, en daarna begint hij weer.
Zijn er meer mensen die dit hebben (gehad)? Ik denk er nu sterk over om hem binnen de 14 dagen retour te sturen.
Heeft iedereen dit probleem, of is er gewoon iets mis met de hardware van mijn telefoon?
Zijn er meer mensen die dit hebben (gehad)? Ik denk er nu sterk over om hem binnen de 14 dagen retour te sturen.
Heeft iedereen dit probleem, of is er gewoon iets mis met de hardware van mijn telefoon?
hm, nee, dat herken ik absoluut niet. Ook 3.2.7 hier, en regelmatig lange ritten met flitsmeister, google maps en gepaired aan m'n VW Polo gemaakt, geen centje pijn.
Edit never mind. Ik was niet wakker.ascent schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:48:
Voor de CB-ers, er is inmiddels een hotfix voor 't permissie-probleem
[ Voor 27% gewijzigd door GurbY{nl} op 08-11-2016 08:21 ]
Hoe is jullie batterijduur eigenlijk?
Ik gebruik CM en haal rond de 5h schermtijd op een acculading over 2 dagen.
Ik gebruik hibernation manager op stock CM kernel.
Nog tips?
Ik gebruik CM en haal rond de 5h schermtijd op een acculading over 2 dagen.
Ik gebruik hibernation manager op stock CM kernel.
Nog tips?
-
Verwijderd
Google services trekt op dit moment aardig mijn accu leeg. (Niet google PLAY services)
Zijn hier nog tips voor, heb zojuist cache van google services geleegd. Kan verder weinig vinden hier in dit topic.
Zijn hier nog tips voor, heb zojuist cache van google services geleegd. Kan verder weinig vinden hier in dit topic.
Het lijkt dan toch waar te zijn, mensen.

https://mobile.twitter.co...status/795677902117502976
Het leek mij handig dit hier ook te delen voor potentiële kopers..

Dit wijst op een defect toestel, retourneren als ik jou was!Opperhoof schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:38:
Ik heb sinds een ruime week ook een OP3 met versie 3.2.7. Ik heb last van random reboots tijdens het autorijden. Als ik in de auto bluetooth en GPS aan heb voor bijv. flitsmeiser, kan het zomaar gebeuren dat hij 3x opnieuw opstart in een kwartier. Daarna kan hij het zo weer een tijdje doen, en daarna begint hij weer.
Ben erg benieuwd! Zal waarschijnlijk geen Oneplus 3T zijn maar een andere naam. Dit betekent ook dat Nougat om de hoek staat!Danny.G schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:34:
Het lijkt dan toch waar te zijn, mensen.
[afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Puddi Puddin op 07-11-2016 19:05 ]
Aangezien het updatebeleid van OP niet super blijkt te zijn maak ik mij wel wat zorgen omtrent de toekomstige updates van de 3.
Ik snap niet dat ze halfjaarlijks een update uitbrengen. Hebben ze niet gezien dat dit bij Sony niet echt werkte?
Ik snap niet dat ze halfjaarlijks een update uitbrengen. Hebben ze niet gezien dat dit bij Sony niet echt werkte?
Ben ik ook bang voor. Nu er een nieuw toestel komt bestaat het risico dat de softwareontwikkeling voor de OP3 wegvalt.
Het kan nooit erger worden dan bij de OnePlus 2 gebruikers (dus ook ik). Wij hebben al 2 maanden en 2 dagen geen update meer gehad. En de laatste update waren alleen maar saaie fixes..S_Chief schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:35:
Ben ik ook bang voor. Nu er een nieuw toestel komt bestaat het risico dat de softwareontwikkeling voor de OP3 wegvalt.

Zie ook deze post: Anonymoussaurus in "[OnePlus 2] Ervaringen en Discussie"
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik kreeg met mijn Oneplus One nog regelmatig updates anderswhistleblazer schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:27:
Aangezien het updatebeleid van OP niet super blijkt te zijn maak ik mij wel wat zorgen omtrent de toekomstige updates van de 3.
Security updates.Dennahz schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:50:
[...]
Ik kreeg met mijn Oneplus One nog regelmatig updates andersEn dan nog: als alles prima werkt, waarom zou je dan telkens updates willen hebben.
Da's eigenlijk nog belangrijker dan bug fixes waarvan het overgrote merendeel de meeste mensen niet eens dwars zit.
Het klinkt inderdaad heel belangrijk, maar hoe vaak hoor je nu daad smartphones echt doelwit zijn? Heel enkele keer zie je een bericht. Maar dat ging volgens mij meestal via duistere apps die mensen installeerde. Met apps in de playstore ben je best veilig volgens mij. Aan die security updates hoeft denk ik nog niet te zwaar getilt te worden. Al is het natuurlijk wel een kwestie van tijd voordat via de lucht oid telefoons doelwit worden.InflatableMouse schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:53:
[...]
Security updates.
Da's eigenlijk nog belangrijker dan bug fixes waarvan het overgrote merendeel de meeste mensen niet eens dwars zit.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hoe kom je bij halfjarig? Wat ik er van begrijp mag je om de maand een OTA verwachten.whistleblazer schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:27:
Klopt. Het gebeurt wel af en toe dat er besmette apps via de store binnenkomen, er was laatst nog een bericht over iets in Azie als ik me goed herinner. Zo nu dan hoor je wel over iets, meestal lame spelletjes of gokapps.l3art schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:20:
[...]
Het klinkt inderdaad heel belangrijk, maar hoe vaak hoor je nu daad smartphones echt doelwit zijn? Heel enkele keer zie je een bericht. Maar dat ging volgens mij meestal via duistere apps die mensen installeerde. Met apps in de playstore ben je best veilig volgens mij. Aan die security updates hoeft denk ik nog niet te zwaar getilt te worden. Al is het natuurlijk wel een kwestie van tijd voordat via de lucht oid telefoons doelwit worden.
Maar dan draai ik het maar even om: wacht je met updaten totdat het mis gaat of update je maar gewoon preventief?
Ik denk dat ik het antwoord wel weet
Ik heb me niet zo duidelijk uitgedrukt maar ik bedoel een hardware "update" met de snapdragok 821 etc.Chris.nl schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:30:
[...]
Hoe kom je bij halfjarig? Wat ik er van begrijp mag je om de maand een OTA verwachten.
Begrijp me niet verkeerd, mijn op3 komt ergens deze week toe en ik zal hem zeker houden tenzij de op3t meer zal bieden voor dezelfde prijs.
Ach natuurlijk, als ik beter had gelezen had ik het wellicht ook zo opgevat. Tja, of de OP3t de OP3 gaat vervangen of dat ze naast elkaar blijven bestaan, welke prijskaartjes eraan komen hangen en of OnePlus daar uiteindelijk verstandig aan doet is koffiedik kijken. Ik gun OnePlus het succes wel.whistleblazer schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:01:
[...]
Ik heb me niet zo duidelijk uitgedrukt maar ik bedoel een hardware "update" met de snapdragok 821 etc.
Begrijp me niet verkeerd, mijn op3 komt ergens deze week toe en ik zal hem zeker houden tenzij de op3t meer zal bieden voor dezelfde prijs.
Begrijpelijk dat je even achter je oor krabt wanneer je net een OP3 besteld hebt.
Ja, dat dacht ik dus ook. Niet dus. Dit bewijst dat OnePlus niet eens belofte kan houden. Want we (OnePlus 2 users) hebben al sinds 5 september (2 maanden en bijna 3 dagen) geen updates meer ontvangen. Erg vervelend, want ik heb vorig jaar ook gewoon 400 euro moeten lappen voor mijn telefoon. Bij het begin werden wij bij lange na niet zo vertroeteld met updates zoals jullie nu.Chris.nl schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:30:
Hoe kom je bij halfjarig? Wat ik er van begrijp mag je om de maand een OTA verwachten.
Wij OP3-ers komen denk ik gezellig naast jullie in 't verdomhoekje zitten. Tenzij:
- OP3T staat voor Tablet; dan is 't anders genoeg dan de OP3 phone
- OP3T staat voor 3 Triangle... want wie wil er nou een dorito-shaped phone aan z'n kop
- OP3T staat voor Tablet; dan is 't anders genoeg dan de OP3 phone
- OP3T staat voor 3 Triangle... want wie wil er nou een dorito-shaped phone aan z'n kop
Hoi, iets wat me net opviel: Onder 'Sound & notification' heb ik 'Also vibrate for calls' aan staan. Echter: met de alert slider op 'Silent', trilt ie niet bij inkomende calls. Weet iemand hoe dit zit? Ik zou graag trillen willen in Silent modus.
Edit: Okay, blijkbaar moet je daarvoor een aparte app installeren: https://forums.oneplus.ne...r-to-all-vib-none.369263/. Jammer dat dat niet standaard kan met de slider.
Wel misleidend: Wat je onder 'Sound & notification' ziet is niet WYSIWYG: Als je de slider naar 'Silent' schuift. dan zie je 'Ring volume' netjes naar 0 gaan, maar 'Also vibrate for calls' BLIJFT op 'aan' staan. Dus je zou verwachten dat ie wel trilt in Silent modus. Naja.
Edit: Okay, blijkbaar moet je daarvoor een aparte app installeren: https://forums.oneplus.ne...r-to-all-vib-none.369263/. Jammer dat dat niet standaard kan met de slider.
Wel misleidend: Wat je onder 'Sound & notification' ziet is niet WYSIWYG: Als je de slider naar 'Silent' schuift. dan zie je 'Ring volume' netjes naar 0 gaan, maar 'Also vibrate for calls' BLIJFT op 'aan' staan. Dus je zou verwachten dat ie wel trilt in Silent modus. Naja.
[ Voor 50% gewijzigd door Omer op 07-11-2016 22:43 ]
Het maakt mij weinig uit hoor dat er straks weer een nieuwe telefoon aankomt. Heb net m'n OnePlus 3 binnen en die blijft ook wel een jaar of 2-3 (hopelijk).
Hoop dat ie niet zo eindigt als m'n OnePlus 1 -> kapot scherm, na vervangen scherm alleen maar ellende met m'n 3G en uiteindelijk ook WiFi verbinding. Heb het ding echt vaak vervloekt. Jammer, want het was altijd zo'n fijn toestel. (Tbh: als het schermpje niet kapot gegaan was en ik dus ook die problemen niet had gehad, dan zou ik hem gewoon gehouden hebben).
Hoop dat ie niet zo eindigt als m'n OnePlus 1 -> kapot scherm, na vervangen scherm alleen maar ellende met m'n 3G en uiteindelijk ook WiFi verbinding. Heb het ding echt vaak vervloekt. Jammer, want het was altijd zo'n fijn toestel. (Tbh: als het schermpje niet kapot gegaan was en ik dus ook die problemen niet had gehad, dan zou ik hem gewoon gehouden hebben).
ehm.. ik kan het fout hebben, maar de laatste update van de OP3 is ook van begin september.Anonymoussaurus schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:18:
[...]
Ja, dat dacht ik dus ook. Niet dus. Dit bewijst dat OnePlus niet eens belofte kan houden. Want we (OnePlus 2 users) hebben al sinds 5 september (2 maanden en bijna 3 dagen) geen updates meer ontvangen.
Laatste beveiligsupdate is van 1 september.. en telefoon is up to date.
Ligt eraan hoe je het wilt bekijkenDruiper schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:08:
ehm.. ik kan het fout hebben, maar de laatste update van de OP3 is ook van begin september.
Laatste beveiligsupdate is van 1 september.. en telefoon is up to date.
Wat is het criterium om uit de beta-fase te gaan?Anonymoussaurus schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:25:
[...]
Ligt eraan hoe je het wilt bekijken. De laatste update (3.2.7) is van 30 september. Dat was namelijk een hotfix. Als we gaan kijken naar een update (3.2.6) die functies brengt, is dat op 18 september, dus ook nog steeds niet begin september
. Buiten dat zijn er vanaf 3.5 (bèta) immens veel functies toegevoegd. Ondertussen zitten ze op 3.5.5. Wat betekent dat er al 6 grote updates zijn geweest. Binnen nu en een paar weken komt er dus een OTA die enorm veel functies toevoegt.
Hier de uitleg van OnePlus.Lizard schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 00:23:
[...]
Wat is het criterium om uit de beta-fase te gaan?
Closed Beta
(~4 updates per month)
This is where all OxygenOS code begins. Sometimes, these builds are referred to as “alpha builds.” Here, our software team tests new (and sometimes experimental) code and features. The big goal here is to get initial feedback on new ideas. These builds lack the stability of polished software, but offer early access. New code and features often come to Closed Beta builds weeks or months before going public. In order to receive Closed Beta builds, you have to apply to be a certified Closed Beta tester. This is quite an elite crew, though, as we usually only accept about 60 closed beta testers at any given time.
Open Beta (Community Builds)
(~2 updates per month)
Anyone can try these builds (including you). Once a new feature or change passes initial quality tests in Closed Beta, they’ll be added to Open Beta. The software here is much more stable and less likely to include major bugs, but still not quite ready for final release. To make a long story short, Open Beta is the second, semi-public step for feedback and bug testing, ensuring that only the best code makes it to official release.
Official Release (OTA)
(~1 update every 1-2 months)
This is the final step. Once code has undergone several rounds of internal and community feedback throughout the Closed and Open Beta programs, the best of the best is released on the official version of OxygenOS. These are the updates that you automatically receive via OTA if you don’t opt in to any sort of beta program. In the nutshell, these are the builds that go out to all of our users across the globe. While these builds are stable and polished, the feedback doesn’t stop. We still continue to collect and analyze feature requests and bug reports, and we actually have some big things in the works to make the feedback process even better.
Logisch silent mode is silent. Zet hem op priority mode dus het midden.Omer schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:26:
Hoi, iets wat me net opviel: Onder 'Sound & notification' heb ik 'Also vibrate for calls' aan staan. Echter: met de alert slider op 'Silent', trilt ie niet bij inkomende calls. Weet iemand hoe dit zit? Ik zou graag trillen willen in Silent modus.
Haha, maar dan ga je er vanuit dat je een keuze hebt. Ik update ook gewoon als er een update komt. Maar dat is voor mij niet met het ook op security updates. Ik vind zelf vernieuwingen interessanter dan de security updates.InflatableMouse schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:35:
Maar dan draai ik het maar even om: wacht je met updaten totdat het mis gaat of update je maar gewoon preventief?
Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Als er geen updates meer zouden komen dan zou ik meer balen van dat er geen vernieuwingen meer worden doorgevoerd.
Ik vind t NIET logisch dat je trillen niet zou kunnen aanzetten in Silent Mode. Maar laten we daar maar niet over discussiëren :-)Puddi Puddin schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:28:
[...]
Logisch silent mode is silent. Zet hem op priority mode dus het midden.
Wat betreft Priority Mode:
1. Ok, als ie bij jou in Priority Mode WEL trilt, dan hoor ik dat graag (Want: bij mij trilt ie ook in Priority Mode NIET);
2. Het gaat mij om echt helemaal stil. En Priority Mode is volgens mij niet helemaal stil.
Kan je niet gewoon de slider helemaal omlaag zetten, en dan handmatig met de volumeknoppen op tril zetten? Dan heb je namelijk enkel trillen.Omer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:32:
Ik vind t NIET logisch dat je trillen niet zou kunnen aanzetten in Silent Mode. Maar laten we daar maar niet over discussiëren :-)
Wat betreft Priority Mode:
1. Ok, als ie bij jou in Priority Mode WEL trilt, dan hoor ik dat graag (Want: bij mij trilt ie ook in Priority Mode NIET);
2. Het gaat mij om echt helemaal stil. En Priority Mode is volgens mij niet helemaal stil.
Dank voor t meedenken. Klopt, dat alternatief kwam ik idd óók tegen in mijn zoektocht. Nadeel hiervan is wel dat je nadien weer je volume op t juiste niveau terug moet zetten. En dat zou ik juist graag willen vermijden.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:54:
[...]
Kan je niet gewoon de slider helemaal omlaag zetten, en dan handmatig met de volumeknoppen op tril zetten? Dan heb je namelijk enkel trillen.
Wellicht dat ze die optie een keer in een update toevoegen. Is er niet zoiets als een wishlist die je kan doorgeven aan OnePlus? :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Omer op 08-11-2016 11:06 ]
Oneplus community/forumOmer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:06:
[...]
Dank voor t meedenken. Klopt, dat alternatief kwam ik idd óók tegen in mijn zoektocht. Nadeel hiervan is wel dat je nadien weer je volume op t juiste niveau terug moet zetten. En dat zou ik juist graag willen vermijden.
Wellicht dat ze die optie een keer in een update toevoegen. Is er niet zoiets als een wishlist die je kan doorgeven aan OnePlus? :-)
Op het forum kijken ze er niet echt naar. Je zou eens een eigen topic kunnen maken met wishlists ofzo. Alhoewel daar ook echt al heel veel topics van zijn. Als er een update komt, zou je in het topic van de aankondiging, dat kunnen vermelden. Want ze kijken meer in hun zelfgemaakte topics, dan in topics van anderen.
Er is nog een alternatief:Omer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:06:
[...]
Dank voor t meedenken. Klopt, dat alternatief kwam ik idd óók tegen in mijn zoektocht. Nadeel hiervan is wel dat je nadien weer je volume op t juiste niveau terug moet zetten. En dat zou ik juist graag willen vermijden.
Suicyder in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
kortom, als je op na 1 druk op volume op het belletje of tril icoontje tikt, dan onthoud ie het volume.
Persoonlijk vind ik em niet heel praktisch en kies ik liever het gewenste volume als ik em van tril afhaal (wat ik overigens zelden doe, maar dat komt ook doordat je met een smartwatch geen geluid meer nodig hebt). Maar als het switchen tussen tril en fixed volume belangrijk is, dan werkt het prima.
je zou ook nog kunnen kijken of deze doet wat je wil:
Google Play: Notification Slider
Dank voor de suggesties. Liever geen aparte apps om dit te bereiken (Om eventuele negatieve side-effects te vermijden). Dus ik zal de 'volume op 0 zetten' optie voorlopig eens gaan uitproberen.
Nadeel van deze optie is overigens dat je je phone daartoe eerst moet unlocken bedenk ik me nu..
Nadeel van deze optie is overigens dat je je phone daartoe eerst moet unlocken bedenk ik me nu..
[ Voor 19% gewijzigd door Omer op 08-11-2016 12:02 ]
unlocken hoeft niet, maar je scherm moet wel aan staanOmer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:01:
Dank voor de suggesties. Liever geen aparte apps om dit te bereiken (Om eventuele negatieve side-effects te vermijden). Dus ik zal de 'volume op 0 zetten' optie voorlopig eens gaan uitproberen.
Dank, je hebt gelijk zie ik. Maar blijft nog steeds een extra handeling.Prulleman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:04:
[...]
unlocken hoeft niet, maar je scherm moet wel aan staan
Door dat bij je contacts aan te gevenikt schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:11:
Hoe "Star" ik iemand die ik op WhatsApp heb, zodat die door de Priority Notifications komt?
Een bericht "starren" heeft niets met priority notifcations te maken. Maar je kan @naam van de persoon intypen, en hem dan taggen. Dan krijgt diegene in een groepsgesprek wél een melding. Is dat wat je bedoelt?ikt schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:11:
Hoe "Star" ik iemand die ik op WhatsApp heb, zodat die door de Priority Notifications komt?
Ik denk dat 't gaat over 't al dan niet geven van notificaties op basis van het instellen als priority contact van die persoon in je Androidsysteem. Whatsapp kijkt daar immers ook naar.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:12:
[...]
Een bericht "starren" heeft niets met priority notifcations te maken. Maar je kan @naam van de persoon intypen, en hem dan taggen. Dan krijgt diegene in een groepsgesprek wél een melding. Is dat wat je bedoelt?
Oh bedankt! Dat in contacten klopt.
Het "starren" van dit menu:
http://i.imgur.com/lhpqczf.png
Het "starren" van dit menu:
http://i.imgur.com/lhpqczf.png
[ Voor 25% gewijzigd door ikt op 08-11-2016 13:32 ]
Ik zit nog steeds dagelijks te stoeien met mijn fingerprint scanner. Werkt bij mij na instellen van mijn vingers nagenoeg perfect, maar de dag erna gaat het te vaak achter elkaar fout. Het vreemde was dat de duim van mijn vriendin die ik ook had ingesteld het wel vaak gewoon doet. Ik heb mijn vingers daarom maar op andere toestellen geprobeerd. Op een xiaomi Redmi note 3 en een iPhone 6s, maar beide toestellen hebben geen problemen met mijn vingers. Op het OP forum heb ik alleen dit kunnen vinden: https://forums.oneplus.ne...ngerprint-scanner.457970/
Ik heb momenteel al mijn vingers verwijderd en als test eerst alleen even mijn duim een paar dagen geleden ingesteld. Die deed het zonet ook weer niet, dus ik heb als 2e vinger nogmaals hetzelfde duim ingesteld en dat werkte weer perfect. Alleen het rare is, daarna heb ik het pas toegevoegde duim weer verwijderd, dus heb weer alleen hetzelfde duim erin staan die het niet deed. En nu doet die het weer
.
Ik vind het vreemd dat ik deze problemen met de vingerafdruk scanner heb, want ik hoor eigenlijk hier nog steeds niemand over klagen. Iemand nog een suggestie waar het aan kan liggen?
Ik heb momenteel al mijn vingers verwijderd en als test eerst alleen even mijn duim een paar dagen geleden ingesteld. Die deed het zonet ook weer niet, dus ik heb als 2e vinger nogmaals hetzelfde duim ingesteld en dat werkte weer perfect. Alleen het rare is, daarna heb ik het pas toegevoegde duim weer verwijderd, dus heb weer alleen hetzelfde duim erin staan die het niet deed. En nu doet die het weer
Ik vind het vreemd dat ik deze problemen met de vingerafdruk scanner heb, want ik hoor eigenlijk hier nog steeds niemand over klagen. Iemand nog een suggestie waar het aan kan liggen?
Heel vreemd, stel je je vinger goed in door in veel verschillende hoeken te draaien? Ik kan mijn vingers er ondersteboven, scheef of recht van voren op leggen en hij doet het.xileS schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:29:
Ik zit nog steeds dagelijks te stoeien met mijn fingerprint scanner. Werkt bij mij na instellen van mijn vingers nagenoeg perfect, maar de dag erna gaat het te vaak achter elkaar fout. Het vreemde was dat de duim van mijn vriendin die ik ook had ingesteld het wel vaak gewoon doet. Ik heb mijn vingers daarom maar op andere toestellen geprobeerd. Op een xiaomi Redmi note 3 en een iPhone 6s, maar beide toestellen hebben geen problemen met mijn vingers. Op het OP forum heb ik alleen dit kunnen vinden: https://forums.oneplus.ne...ngerprint-scanner.457970/
Ik heb momenteel al mijn vingers verwijderd en als test eerst alleen even mijn duim een paar dagen geleden ingesteld. Die deed het zonet ook weer niet, dus ik heb als 2e vinger nogmaals hetzelfde duim ingesteld en dat werkte weer perfect. Alleen het rare is, daarna heb ik het pas toegevoegde duim weer verwijderd, dus heb weer alleen hetzelfde duim erin staan die het niet deed. En nu doet die het weer.
Wow! Had je niet eerst wat andere opties kunnen uitproberen alvorens dit soort drastische maatregelen te treffen?xileS schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:29:
Ik heb momenteel al mijn vingers verwijderd (...)
[ Voor 20% gewijzigd door Omer op 10-11-2016 12:34 ]
Bij mij moest het ook meerdere keren gebeuren voordat die een goed patroon had. Vooral wat er op het scherm staat volgen en plaatsen op je duim die die niet ziet zo veel mogelijk entries proberen te geven. Blijkbaar is mijn rechterduim slecht af te lezen - ook bij de gemeente moest ik meerdere keren mijn duim proberen te scannenxileS schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:29:
Ik heb momenteel al mijn vingers verwijderd en als test eerst alleen even mijn duim een paar dagen geleden ingesteld. Die deed het zonet ook weer niet, dus ik heb als 2e vinger nogmaals hetzelfde duim ingesteld en dat werkte weer perfect. Alleen het rare is, daarna heb ik het pas toegevoegde duim weer verwijderd, dus heb weer alleen hetzelfde duim erin staan die het niet deed. En nu doet die het weer.
Ik wil ook graag even inhaken op het vibrate verhaal. Ik kan mijn toestel met geen mogelijkheid meer op alleen trillen zetten, het is óf helemaal silent óf geluid en trillen. Het lijkt alsof ik dit probleem kreeg na het updaten van community build 3.5.3 naar 3.5.4. Zit jij toevallig ook op deze build?Omer schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:26:
Ik gebruikte altijd de app "alert slider" om de knop aan de zijkant te customizen naar middelste stand > trillen, maar dit werkt nu ook niet meer.
Ik kan ook niet meer het volume helemaal naar beneden zetten totdat trillen aan gaat, hij blijft altijd op het één na laagste niveau staan.

[ Voor 5% gewijzigd door JunkO op 08-11-2016 15:11 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Ik zit op 3.2.7.JunkO schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:09:
[...]
Ik wil ook graag even inhaken op het vibrate verhaal. Ik kan mijn toestel met geen mogelijkheid meer op alleen trillen zetten, het is óf helemaal silent óf geluid en trillen. Het lijkt alsof ik dit probleem kreeg na het updaten van community build 3.5.3 naar 3.5.4. Zit jij toevallig ook op deze build?
Ik gebruikte altijd de app "alert slider" om de knop aan de zijkant te customizen naar middelste stand > trillen, maar dit werkt nu ook niet meer.
Ik kan ook niet meer het volume helemaal naar beneden zetten totdat trillen aan gaat, hij blijft altijd op het één na laagste niveau staan.
Ik liep vandaag toch langs de T-mobile shop, dus maar even naar binnen. Probleem uitgelegd en medewerker zei "ik kan natuurlijk niet de telefoon de schuld geven, maar ik kan de simkaart wel uitsluiten." Die is dus meteen vervangen, en even kijken of het daarmee opgelost is.AndriesLouw schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:04:
[...]
Ik denk dat een helpdesk hetzelfde gaat antwoorden: Telefoon uit, simkaart verwijderen, schoonpoetsen, paar minuutjes wachten, de boel weer in elkaar, en aanzetten. Lost de meeste problemen met aanmelden bij netwerk wel op.
Maar men kan daar wat meer zien dan ik in mijn glazen bol, dus belletje kan nooit kwaad. Soms is het gewoon een simkaart die aan het einde van de levensduur is.
Ja, snap er geen ene * van. Heb echt al heel vaak opnieuw op verschillende manieren ingesteld. Als die het eenmaal doet, dan doet die het idd perfect. Maarja een dag later dus gelijk niet meer. Het lijkt erop dat mijn vingers elke dag en op elke moment van de dag anders zijn ofzo.Sluw schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:53:
[...]
Heel vreemd, stel je je vinger goed in door in veel verschillende hoeken te draaien? Ik kan mijn vingers er ondersteboven, scheef of recht van voren op leggen en hij doet het.
Oke grapje, ik heb gelukkig al mijn vingers nogOmer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:55:
[...]
Wow! Had je niet eerst wat andere opties kunnen uitproberen alvorens dit soort resolute matregelen te treffen?
Nou als ik het scherm moet volgen is het "druk, rol uw vinger en schuif uw vinger", wat ze met rol uw vinger bedoelen weet ik ook niet helemaal. En volgens mij registreert die je afdruk al op het moment als je de sensor aanraakt, dus dat schuiven maakt ook niet echt verschil lijkt mij zo.ikt schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:11:
[...]
Bij mij moest het ook meerdere keren gebeuren voordat die een goed patroon had. Vooral wat er op het scherm staat volgen en plaatsen op je duim die die niet ziet zo veel mogelijk entries proberen te geven. Blijkbaar is mijn rechterduim slecht af te lezen - ook bij de gemeente moest ik meerdere keren mijn duim proberen te scannen
Nu ik dit typ, werkt mijn rechter duim wel weer goed, terwijl ik nog niks veranderd heb aan de afdruk die ik paar dagen geleden heb toegevoegd. Terwijl die vanmiddag toch wat problemen had met mijn duim. Misschien heeft die meer moeite met mijn vingerafdrukken als ik mijn handen net gewassen heb? En heeft de OP3 liever vieze vingers?
Schuin maakt natuurlijk wel uit want jij legt niet altijd even recht je vinger op de sensor. Vandaar ook het rollen en verschuiven bij het inleren van de vingerafdrukken.
Nu wordt het nieuwe model ook door OnePlus geteased:
https://twitter.com/oneplus/status/796049807609622528
Rol je vinger is zeg maar van de linke zijkant van je vinger naar de rechter zijkant bewegen en andersom.xileS schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:41:
[...]
Ja, snap er geen ene * van. Heb echt al heel vaak opnieuw op verschillende manieren ingesteld. Als die het eenmaal doet, dan doet die het idd perfect. Maarja een dag later dus gelijk niet meer. Het lijkt erop dat mijn vingers elke dag en op elke moment van de dag anders zijn ofzo.
[...]
Oke grapje, ik heb gelukkig al mijn vingers nog. Maar aangezien ik altijd problemen heb met mijn vingerafdrukken goed in te stellen, probeer ik eerst de perfecte instelling voor mijn rechter duim te vinden i.p.v. gelijk meerdere vingers in te stellen.
[...]
Nou als ik het scherm moet volgen is het "druk, rol uw vinger en schuif uw vinger", wat ze met rol uw vinger bedoelen weet ik ook niet helemaal. En volgens mij registreert die je afdruk al op het moment als je de sensor aanraakt, dus dat schuiven maakt ook niet echt verschil lijkt mij zo.
Nu ik dit typ, werkt mijn rechter duim wel weer goed, terwijl ik nog niks veranderd heb aan de afdruk die ik paar dagen geleden heb toegevoegd. Terwijl die vanmiddag toch wat problemen had met mijn duim. Misschien heeft die meer moeite met mijn vingerafdrukken als ik mijn handen net gewassen heb? En heeft de OP3 liever vieze vingers?
T-7 wat zou dat betekenen? Een 7" phablet?Lizard schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:24:
[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 08-11-2016 22:18 ]
Lizard schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:24:
Bedankt voor de infoSluw schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:15:
T-7 wat zou dat betekenen? Een 7" phablet?
Even wachten op de update, dit zit in 3.5.5Omer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:01:

Ik heb 3.5.4 ofzo nooit gebruikt maar in 3.5.5 kun je dit aanpassen in de Instellingen, misschien daarmee?JunkO schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:09:
[...]
Ik wil ook graag even inhaken op het vibrate verhaal. Ik kan mijn toestel met geen mogelijkheid meer op alleen trillen zetten, het is óf helemaal silent óf geluid en trillen. Het lijkt alsof ik dit probleem kreeg na het updaten van community build 3.5.3 naar 3.5.4. Zit jij toevallig ook op deze build?
Wikipedia: CountdownSluw schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:15:
[...]
Rol je vinger is zeg maar van de linke zijkant van je vinger naar de rechter zijkant bewegen en andersom.
[...]
T-7 wat zou dat betekenen? Een 7" phablet?
Thanx. Maar waar kijk ik nu precies naar? Is dit onder Settings -> 'Sound & Notification'? Zo te zien niet, aangezien ik daar een stuk meer opties heb (En bovendien zie ik bij jou bovenin "Stil" staan; Zie ik bij mij niet).superiscch schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:06:
[...]
Even wachten op de update, dit zit in 3.5.5
[ Voor 15% gewijzigd door Omer op 08-11-2016 23:47 ]
Is duidelijk wanneer 3.5.5 Community build naar de Stable build komt? Of is de Community build stabiel genoeg om op over te stappen om deze vibrate when silent functie te krijgen?
Moeilijk om te zeggen. Sommige Community Builds zijn stabieler dan de ander. Als ik jou was zou ik dit topic eens doorlezen om te kijken of er mensen zijn met problemen: OxygenOS 3.5.5 Open Beta 6 (MM) for OnePlus 3swhnld schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:28:
Is duidelijk wanneer 3.5.5 Community build naar de Stable build komt? Of is de Community build stabiel genoeg om op over te stappen om deze vibrate when silent functie te krijgen?
Het is inderdaad altijd slim om de thread door te lezen en altijd minstens een dag te wachten met updaten. 3.5.4 had de simlock PIN bug, 3.5.5 had 't permissieprobleem en voor beide bugs zijn na verloop van tijd een hotfix uitgebracht.
Dan deed ik het toch goed.Sluw schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:15:
[...]
Rol je vinger is zeg maar van de linke zijkant van je vinger naar de rechter zijkant bewegen en andersom.
Dit krijg ik trouwens ook regelmatig tijdens het instellen:

Dat is als een bepaald stukje van vinger niet lukt en heletijd opnieuw probeer. In dit geval gewoon de grootste middelste stuk van mijn duim.
[ Voor 3% gewijzigd door xileS op 09-11-2016 15:03 ]
Gister is die Fix voor permission uitgerold over ota, volgens mij zette deze alles weer terug naar standaard. Ik moest apps weer toestemming geven.ascent schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:40:
Het is inderdaad altijd slim om de thread door te lezen en altijd minstens een dag te wachten met updaten. 3.5.4 had de simlock PIN bug, 3.5.5 had 't permissieprobleem en voor beide bugs zijn na verloop van tijd een hotfix uitgebracht.
Hebben ze dan van alle apps alle permissies weggehaald of hoe hebben ze dat aangevlogen?Cosmo_nl schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:17:
[...]
Gister is die Fix voor permission uitgerold over ota, volgens mij zette deze alles weer terug naar standaard. Ik moest apps weer toestemming geven.
Nee niet alles. Van een aantal apps stonden nog een beperkt aantal permissies aan. Ik krijg een beetje de indruk dat ze "gereset" zijn; dus eigenlijk alsof je de app voorheen had, die daarna verwijderd hebt, en opnieuw geïnstalleerd. Maar dan slechts voor een beperkt aantal.ascent schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:36:
[...]
Hebben ze dan van alle apps alle permissies weggehaald of hoe hebben ze dat aangevlogen?
Mja, dat vraag ik mij dus ook af. Scanner pakt mijn vingers ook vaak genoeg wel, maar dus ook regelmatig niet. Zoals net, wordt mijn vinger ruim 10x achter elkaar geweigerd. Daarna blijf ik het proberen met hetzelfde stukje duim totdat die hem wel pakt. En nu werkt die (tijdelijk) weer perfect.Sluw schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:12:
Dan is er of iets met je scanner of iets met je vingers
Het enige moment wanneer mijn scanner mijn vinger niet vind is als ik er vuil of vocht aan heb zitten. Of na klussen verschrikkelijk droge handen heb (van schuren ofzo)xileS schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:08:
[...]
Mja, dat vraag ik mij dus ook af. Scanner pakt mijn vingers ook vaak genoeg wel, maar dus ook regelmatig niet. Zoals net, wordt mijn vinger ruim 10x achter elkaar geweigerd. Daarna blijf ik het proberen met hetzelfde stukje duim totdat die hem wel pakt. En nu werkt die (tijdelijk) weer perfect.
Mja, dat merk ik ook weleens. Maar zonet kon de staat van mijn duim in 1 minuut tijd niet zoveel veranderen lijkt mij. Dat die eerst helemaal niet gepakt wordt en na 10x proberen opeens weer wel. Toch wel vreemd steeds.Suicyder schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:14:
[...]
Het enige moment wanneer mijn scanner mijn vinger niet vind is als ik er vuil of vocht aan heb zitten. Of na klussen verschrikkelijk droge handen heb (van schuren ofzo)
Je heb de 3.5.5 community build? Zit niet in versie 2.7 hé.Omer schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:46:
[...]
Thanx. Maar waar kijk ik nu precies naar? Is dit onder Settings -> 'Sound & Notification'? Zo te zien niet, aangezien ik daar een stuk meer opties heb (En bovendien zie ik bij jou bovenin "Stil" staan; Zie ik bij mij niet).
Indien het eerste stel ik me toch vragen hoe goed je zoek, want het staat gewoon bij 'Schuifregelaar meldingen' en dan bij 'Stil'
Heeft iemand trouwens de touch latency opgemerkt? Ik zit op 3.2.7 en er is een significante vertraging tussen mijn vinger en het scherm. Als de optie aanstaat die de aanraakpositie laat zien lijkt die flink achter mijn vinger te liggen. Daarbovenop is wat eronder is ook nog eens vertraagd, wat een dubbel sloom effect oplevert.
OnePlus 3: https://streamable.com/5p95
Z3 Compact: https://streamable.com/88vg
Ik zit op 3.2.7 (Had ik ergens aan t begin van t draadje vermeld). Ik had wel door dat t niet in 3.2.7 zat, maar ik kon jouw plaatje niet plaatsen omdat ik t over de 'Sound & notification' settings had. Ik kreeg t idee dat ze die helemaal overhoop hadden gegooid in 3.5.5. Maar jij zit dus gewoon ergens anders te kijken zie ik nu: Alert slider. (Wat ook niet hielp is dat we allebei een andere taal hebben ingesteldsuperiscch schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:56:
[...]
Je heb de 3.5.5 community build? Zit niet in versie 2.7 hé.
Indien het eerste stel ik me toch vragen hoe goed je zoek, want het staat gewoon bij 'Schuifregelaar meldingen' en dan bij 'Stil'
Maar goed, er gaat dus een 3e optie bij Alert slider bijkomen lijkt t. Mooi!
Dank voor t ophelderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Omer op 09-11-2016 20:54 ]
Volgens mij was dit ook al aanwezig in het begin. Staat me tenminste iets van bij..ikt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:33:
Heeft iemand trouwens de touch latency opgemerkt? Ik zit op 3.2.7 en er is een significante vertraging tussen mijn vinger en het scherm. Als de optie aanstaat die de aanraakpositie laat zien lijkt die flink achter mijn vinger te liggen. Daarbovenop is wat eronder is ook nog eens vertraagd, wat een dubbel sloom effect oplevert.
Ik weet niet wat het is, maar sinds kort irriteer ik me mateloos aan het touchscreen doordat ik nu om de haverklap onbedoeld iets selecteer terwijl ik over het scherm veeg of probeer te scrollen
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik merk er op 3.2.7 niets van. Heb het net getest en zelfs met die optie geactiveerd blijft de aanraakpositie goed onder m'n vinger liggen. 'k Moet zinloos snel swipen wil ik een trace maken.ikt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:33:
Dus als je even snel veegt als ik dat deed kreeg je minder vertraging? Bij m'n oude Sony moest ik wel degelijk onnodig snel heen en weer voordat het zichbaar werd, maar met de OP3 is dit voelbaar/merkbaar traag.Chris.nl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:32:
[...]
Ik merk er op 3.2.7 niets van. Heb het net getest en zelfs met die optie geactiveerd blijft de aanraakpositie goed onder m'n vinger liggen. 'k Moet zinloos snel swipen wil ik een trace maken.
Ik krijg inderdaad minder vertraging te zien dan bij jou filmpje. In dagelijks gebruik ervaar ik totaal geen lag / vertraging. Voor mij is het dus geen issue bij 3.2.7.ikt schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:44:
[...]
Dus als je even snel veegt als ik dat deed kreeg je minder vertraging? Bij m'n oude Sony moest ik wel degelijk onnodig snel heen en weer voordat het zichbaar werd, maar met de OP3 is dit voelbaar/merkbaar traag.
Goed nieuws dat ze er in ieder geval mee bezig zijn!ascent schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:18:
[afbeelding]
Dit kwam ineens langs in 't Telegramkanaal van OP.. Schijnt de closed beta te zijn (dus nog vóór de Community Builds)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.