Voor bellen en sms'en kan je in de instellingen aangeven: pak altijd sim 1, altijd sim 2 of altijd vragen
Voor data moet je sim 1 of sim 2 kiezen (vragen gaat bij data natuurlijk niet)
Wil je hele uitgebreide opties voor het kiezen wanneer welke sim te gebruiken, dan kan je deze app proberen:
Google Play: Dual SIM Selector Pro2. Ik lees dat er een paar mensen problemen hebben met GPS. Dat heeft mijn s3 met Resurrection Remix nu ook. Hij vind het GPS signaal niet snel als ik een andere afslag neem dan mijn navigatie aangeeft. En wat wordt er precies bedoelt met een 'gps lock'?
Ik lees hier regelmatig over GPS issues, maar zelf heb ik daar totaal geen last van. GPS werkt altijd, nooit reboots en snelle fix.
GurbY{nl} schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:15:
Iemand enig idee of aan te passen is dat een in landscape gemaakte foto, ook als de telefoon in portrait wordt gehouden normaal zichtbaar is? Bij mijn OnePlusOne had ik dat wel, als ik dan een foto in landscape maakte draaide het beeld mee als ik de telefoon in portrait hield. Op de 3 draait de foto een stukje mee, maar verspringt dan. Schermrotatie aan/uit maakt geen verschil..
Kan je uitleggen wat je bedoelt, ik begrijp er niks van

Wat zie je nu, en hoe zou je het willen zien?
[
Voor 6% gewijzigd door
P1nGu1n op 30-09-2016 12:50
]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.