[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.333 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:46
Precies Shinchan03!
@Boe2: 5 jaar is gewoon niet reeel en heeft niks met te veel geld hebben te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rkonings schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:29:
Precies Shinchan03!
@Boe2: 5 jaar is gewoon niet reeel en heeft niks met te veel geld hebben te maken
Zo irreel dat ik en vele anderen het WEL doen. Zo onwaarschijnlijk dat ik zelfs mensen ken die nog effectief met een dumphone rondlopen.

Kom eens buiten ofzo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
mb1234 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:58:
In het echte leven is dit alcohol als beauty mode, hoe meer je drinkt hoe mooier het word :P
offtopic:
Nu begrijp ik waarom alcoholisten, alcoholisten zijn geworden! :D
MauriX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:16:
Wie koopt er nou een telefoon voor 5 jaar? Sterker nog, wie baseert daar nou zijn keuze op?
5 jaar geleden hadden we het nog over de Samsung Galaxy s1 en S2.
Die heeft toch niemand meer? Realistisch zijn.....'dude'...
boe2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:27:
Kijk, nog een verwende tiener die op kosten van mama en papa woont.
Laten we het een beetje leuk houden. Dit is niet het topic om te gaan discussiëren over wie er meer te besteden heeft dan de ander. Ieder doet wat hij/zij wilt. Buiten dat. Smartphones zijn gewoon kwetsbaarder dan de telefoons van vroeger. Er zullen vast wel telefoons zijn die meer dan 5 jaar meegaan, maar dan gaat de performance wel dik achteruit.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:28:
Ik heb dit jaar alleen al 3 telefoons gehad 8)7

Heeft er iemand problemen met geen geluid? Of na de update van oxygen OS?
Ik heb zelf een OnePlus 2, en merk dat het bass geluid echt onderuit is gegaan na de update van OxygenOS 2.2.1 > 3.0.2. Komt wellicht doordat Maxxaudio er niet meer in zit.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
[...]

Helaas heb je dat verkeerd ingeschat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Ik heb zelf een OnePlus 2, en merk dat het bass geluid echt onderuit is gegaan na de update van OxygenOS 2.2.1 > 3.0.2. Komt wellicht doordat Maxxaudio er niet meer in zit.
Het valt op dat de rotverwende pubers die letterlijk ieder jaar hun telefoon weggooien nu op hun achterste poten staan. Zielig.

Wat een schande he zeg, waarde uit je telefoon willen halen.

Maar goed, OP3 is dus niet voor mij, en ik ben de onredelijke persoon om over de batterij te durven klagen.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 16-06-2016 16:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
boe2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:31:
Het valt op dat de rotverwende pubers die letterlijk ieder jaar hun telefoon weggooien nu op hun achterste poten staan. Zielig.

Dat kan je eerlijk vinden of niet. Bij ieder huishouden werkt het anders. De 1 krijgt alles wat hij wilt, de ander moet er hard voor werken. Een andere optie is de middenweg tussen bovengenoemde.

offtopic:
En meteen concluderen dat het om pubers gaat, is ook onzin. Want je hebt geen glazen bol om te kijken wie er achter de user zit. Ook volwassenen kunnen dit soort gesprekken voeren. Daar hoef je geen puber voor te zijn.

Maar laten we weer on-topic gaan :).

[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-06-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:46
@boe: koop een Zuk Z1, vorig jaar gekocht a 289 euro incl verzendkosten, telefoon doet het nog steeds.
zal het ongetwijfeld over 2 jaar ook nog wel doen
daarna wordt het een drama ivm patches en updates die niet meer komen en je dus met een onveilige telefoon rondloopt, wat voor iedereen verschillend is.

dat mensen met een dumbfoon rondlopen prima, lekker laten doen.... moet je ook niet gaan reageren in dit topic op de OP3
Mijn collega belt me dagelijks met zijn Nokia 6210i
hij is ook de enige die ik sms...

hoe dan ook 5 is jaar in niet reeel.... de wereld veranderd.... niks aan te doen....
vraag me ook echt af hoe veilig een S1 of S2 nog is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
boe2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Zo irreel dat ik en vele anderen het WEL doen. Zo onwaarschijnlijk dat ik zelfs mensen ken die nog effectief met een dumphone rondlopen.
Het is niet nodig hier te komen schelden als iemand een andere mening heeft.

Als je een telefoon wil gebruiken tot ie kapot gaat, of je zoekt een telefoon die 5 jaar mee moet kunnen, dan vallen alle telefoons met niet verwisselbare accu af. Dus is geen enkele Oneplus telefoon voor jou een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsp
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12-2022

hsp

boe2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:31:
[...]

Waar baseer je dat op? Ik ben zelf namelijk ook zo'n 'rotverwende puber', en de helft van mijn klas loopt nog gewoon met een goedkope telefoon van 2-3 jaar oud rond, en de rest misschien net met hun tweede toestel.
Ik loop zelf met mijn tweede toestel rond, en dat is een telefoon die de voorgaande twee jaar door mijn vader is gebruikt. Ik ga de Oneplus 3 ook halen, en die betaal ik gewoon zelf. Ben ik dan een rotverwende puber?

[ Voor 17% gewijzigd door hsp op 16-06-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:10:
Paar dingen die mij een beetje dwars zitten bij deze mobiel en OxygenOS

- De camera steekt uit, dat was heerlijk bij de OPO en is nu even wennen.
- De telefoon word toch wel warm nu ik mijn apps/settings aan het herstellen ben
- Kan het batterij icoontje niet aanpassen?
- De DPI kan je alleen aanpassen met root

Verder:
Hij is ontzettend responsive
Ik heb nog nooit zo'n snelle vingerafdruk scanner gezien, ik dacht eerst dat het toeval was wat die Youtubers lieten zien maar hij is echt snel
Camera is voor mij stukken beter dan de OPO
Batterij icoontje opgelost

Nog twee dingen die mij opvallen:
De powerknop voelt wat fragiel aan, bij de OPO voelde die beter aan
De screenprotector sluit niet volledig aan, zit een 3/4mm aan ruimte tussen de rand wat eigenlijk geen gezicht is (komt waarschijnlijk door die 2.5d scherm).

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:37:
[...]

De screenprotector sluit niet volledig aan, zit een 3/4mm aan ruimte tussen de rand wat eigenlijk geen gezicht is (komt waarschijnlijk door die 2.5d scherm).
Is dat niet in met in het achterhoofd sommige cases gedaan? Zoals de otterbox die wat over het scherm heenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
[...]

En ik mezelf maar achter mijn oren krabben met eigen huis, compleet top werkende HTC M8 en zojuist bestelde OP3. Denk dat ik een Matrix leef dan....

Er zijn natuurlijk gewoon mensen die elke twee jaar (of zelfs één) een nieuwe telefoon met leuke nieuwe features hebben. Deze telefoon geeft je de mogelijkheid dat wat vaker te doen! Ben zeer benieuwd, heb alle reviews gelezen en heb nog niets gezien wat me niet aanstaat. De batterij van mijn M8 gaat langer dan een dag mee, maar daar heb ik zelfs na twee jaar nog niets aan. Elke nacht aan de oplader terwijl ik nog 40% over heb, dus 40% mindere batterij is acceptabel imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mb1234 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:29:
Ik probeer mijn bestelling af te ronden, maar op het moment dat ik wil betalen via paypal, vraagt hij om mijn creditcardnummer. Ik heb alleen geen creditcard gekoppeld aan mijn paypal account.

Hoe doen jullie dit?
Ja ofwel eentje koppelen...lijkt me logisch :) Of een bankrekening koppelen, kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Ja ofwel eentje koppelen...lijkt me logisch :) Of een bankrekening koppelen, kan ook.
Ja dat klopt, ik probeer nu mijn bankrekening te koppelen. Ik krijg dan alleen een foutmelding |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick87
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 19:06
Je kan tegenwoordig ook saldo via iDeal op je PayPal account zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
mb1234 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:46:
[...]

Ja dat klopt, ik probeer nu mijn bankrekening te koppelen. Ik krijg dan alleen een foutmelding |:(
Bankrekening koppelen kan een paar dagen duren ;)
Je kunt beter je PayPal opwaarderen, dus via iDeal geld erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Droid schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:51:
[...]

Bankrekening koppelen kan een paar dagen duren ;)
Je kunt beter je PayPal opwaarderen, dus via iDeal geld erop zetten.
Hij is al gekoppeld, ik moet alleen de autorisatie nog accepteren.

Als ik dat op die manier doe, krijg ik dan niet de vraag of ik een creditkaart wil koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

[...]

Zijn er mensen die de screenprotector erop laten? Ik haal als het erop zit bij levering dat ding er meteen af. Voelt voor mij altijd meer aan als een protectie voor het in de doos doen, vervoeren enz.

Desalniettemin is het wel raar dat ie niet aansluit. Zag ook op een YouTube filmpje dat er echt een hele rand zichtbaar was omdat ie niet aansluit.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:55:
[...]

Zijn er mensen die de screenprotector erop laten? Ik haal als het erop zit bij levering dat ding er meteen af. Voelt voor mij altijd meer aan als een protectie voor het in de doos doen, vervoeren enz.

Desalniettemin is het wel raar dat ie niet aansluit. Zag ook op een YouTube filmpje dat er echt een hele rand zichtbaar was omdat ie niet aansluit.
Ik laat hem er voorlopig opzitten maar vind het persoonlijk geen gezicht en stoort ook als je het scherm draait en een filmpje kijkt of bijvoorbeeld spelletje speelt.

Het is ook een flinke rand wat er overblijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

mb1234 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:54:
[...]

Hij is al gekoppeld, ik moet alleen de autorisatie nog accepteren.

Als ik dat op die manier doe, krijg ik dan niet de vraag of ik een creditkaart wil koppelen?
Autorisatie doen ze door twee keer een paar cent over te maken op je bankrekening. De hoeveelheid dien je vervolgens in te vullen op de webpagina. Het kan, zoals eerder vermeld, een paar dagen duren voordat het geld op je bankrekening staat.

Wanneer je direct geld op je PayPal zet ben je sneller met bestellen in ieder geval. Dan haalt ie 't geld gewoon daar vanaf en heb je niks te maken met koppelingen.

Edit:
Om antwoord te geven op je vraag: nee. Ik heb geen creditcard en die heb je ook niet nodig met een bankkoppeling. Je krijgt alleen die vraag als je geen (geverifieerde) bank- of creditcardkoppeling of geld op je PayPal hebt staan.

[ Voor 14% gewijzigd door TomONeill op 16-06-2016 17:02 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

[...]

Bij mij gaat de screenprotector er direct af. Als hij bijna onzichtbaar was dan had ik er nog even over nagedacht, maar wat ik heb gezien is het gewoon lelijk en sluit niet goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-08 22:10

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
[...]

Bij OnePlus is de screenprotector een echte screenprotector en geen transport plastic-je zoals bij de meeste fabrikanten. Op alle OnePlus telefoons zit standaard een screenprotector.
Natuurlijk is het niet de beste, lang niet zelfs, maar het is beter dan zo'n transport plastic-je bij een €700 kostende telefoon.

Persoonlijk ga ik altijd voor de glazen screenprotectors. Deze voeler heel prettig aan, laten niet los, vergelen niet en beschermen beter dan plastic. Helaas waren ze al uitverkocht toen ik de OP3 bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:57:
[...]

Autorisatie doen ze door twee keer een paar cent over te maken op je bankrekening. De hoeveelheid dien je vervolgens in te vullen op de webpagina. Het kan, zoals eerder vermeld, een paar dagen duren voordat het geld op je bankrekening staat.

Wanneer je direct geld op je PayPal zet ben je sneller met bestellen in ieder geval. Dan haalt ie 't geld gewoon daar vanaf en heb je niks te maken met koppelingen.

Edit:
Om antwoord te geven op je vraag: nee. Ik heb geen creditcard en die heb je ook niet nodig met een bankkoppeling.
De stap van het overmaken van een paar cent op mijn bankrekening heb ik al voltooid. Het gaat hier om de SEPA machtiging tot automatische incasso.

Oké bedankt, dan ga ik dat zo eens proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
De Sandstone backcovers zijn ook op..... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BitsThatByte.nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Bij OnePlus is de screenprotector een echte screenprotector en geen transport plastic-je zoals bij de meeste fabrikanten. Op alle OnePlus telefoons zit standaard een screenprotector.
Natuurlijk is het niet de beste, lang niet zelfs, maar het is beter dan zo'n transport plastic-je bij een €700 kostende telefoon.

Persoonlijk ga ik altijd voor de glazen screenprotectors. Deze voeler heel prettig aan, laten niet los, vergelen niet en beschermen beter dan plastic. Helaas waren ze al uitverkocht toen ik de OP3 bestelde.
Ach, straks 4 stuks bestellen op aliexpress voor 4euro en gratis verzending *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 08:08
kan je vlot je apps en andere instellingen overzetten van je opo naar de op3 via nfc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
jimmypop1 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:14:
kan je vlot je apps en andere instellingen overzetten van je opo naar de op3 via nfc ?
Bij de eerste keer opstarten vraagt hij om een tap and go instelling via NFC, het uiteindelijke overzetten gaat via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als ik kijk naar de afbeeldingen van de glazen screenprotector op de site van OnePlus, lijkt het erop dat deze ook niet mooi aansluit op de bezels.

Afbeeldingslocatie: https://content.oneplus.net/media/catalog/product/cache/15/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/_/4_2_4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Euh, ik bel dan al wel iets ouder, maar een telefoon die langer bij mij blijft dan 2 jaar? Dat is nog niet voorgekomen. Zelf mijn vrouw wil om de 2 jaar een andere omdat ze er op uit gekeken is. Natuurlijk heeft de een meer met een bepaald soort product dan de ander.

Vergelijk het met een auto, een 2e hand Aygo van 3000 euro voldoet voor 85% van de mensen in hun dagelijkse vervoersbehoefte... Maar.... Toch zijn er mensen die een mooie groter auto voor de deur willen hebben staan.

Ik heb op dit moment een Note 4, mijn vrouw een Note 3 met een 5.5" scherm, de reden voor de keuze van de OP3 is dan ook dat het scherm net zo groot is als haar huidige toestel die nu net 2 jaar oud is.
Ik heb een jaartje de Note 4, na eerst een S6 Edge gehad te hebben (te klein) Ik zit zelf met smart te wachten op de Note 7 (5,8" schem!!)

Een telefoon is in zekere zin een verbruiksartikel, waar ik na maximaal 2 jaar toch wel klaar mee ben....
Ik begrijp heus wel dat het een behoorlijke uitgave is, maar toch... als je het er voor over hebt, lekker doen, anders niet!

Ik vindt het opvallend hoe positief men allemaal over de OP3 is, de OP1 was een succes, de 2 iets minder. Ze lijken echt iets gehad te hebben van "nu brengen we een kliller op de markt"

De accugrote is vergelijkbaar met soort gelijke telefoons, als ze echt hadden willen scoren had er een QHD scherm in gemoeten met een acuu van +/- 3600mAH

Maar goed, je moet wat te dromen hebben, toch?

Weet iemand trouwens wat voor type glas de OP3 heeft? Gorilla 3 bijvoorbeeld?
Hier in huis maken we nooit gebruik van screenprotectors, we met die rommel... Glas voet het beste aan en ziet er het mooiste uit. Het is een gebruiksvoorwerp ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2016 17:27 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Als ik kijk naar de afbeeldingen van de glazen screenprotector op de site van OnePlus, lijkt het erop dat deze ook niet mooi aansluit op de bezels.

[afbeelding]
En zo ziet het er dus echt uit... geen gezicht :(

Iemand trouwens al de optie terug gevonden om het scherm te blokkeren door twee keer op de notificatie balk te tappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Iemand trouwens al de optie terug gevonden om het scherm te blokkeren door twee keer op de notificatie balk te tappen?
Ik vrees dat dat een functie is die je eerder in custom roms gaat terugvinden..

Vrees niet! De eerste CM13 unofficial is al beschikbaar op XDA of het forum van OnePlus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:We hebben nu genoeg geschreven over de gebruiksduur van een product, voor de 1 is dit 3 maand en de ander doet 5 jaar met een toestel. Het is niet relevant voor het topic en we laten dit onderwerp dan ook maar achter ons.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Wouter06 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:31:
[...]

Ik vrees dat dat een functie is die je eerder in custom roms gaat terugvinden..

Vrees niet! De eerste CM13 unofficial is al beschikbaar op XDA of het forum van OnePlus! :)
Word inderdaad helaas weer flashen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 08:08
is 4G(+) beschikbaar in beide slots van de dual sim ?

[ Voor 16% gewijzigd door jimmypop1 op 16-06-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 22:04

CodeIT

Code IT

Voor degenen die hem al hebben ontvangen. Is de bootloader unlocked? Ik krijg mijne morgen en anders wordt dat de eerste stap voordat ik de data over ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:32:
[...]

Word inderdaad helaas weer flashen ;w
Helaas? Je bent nog geen flashoholic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
CodeIT schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:33:
Voor degenen die hem al hebben ontvangen. Is de bootloader unlocked? Ik krijg mijne morgen en anders wordt dat de eerste stap voordat ik de data over ga zetten.
In de settings (developer settings) kan je de bootloader in 1 klik unlocken (onder USB debugging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

jimmypop1 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:32:
is 4G(+) beschikbaar op alle 2 de plaatsen van de dual sim ?
Als vervolg vraag hier op...

Kan je bij de OP3 ook aangeven via welke (voorkeursimcard) hij moet bellen en/of data moet gebruiken?
Is het dus mogelijk om telefoongespreken (uit) te laten verlopen via simcard A en Data (in/uit) van simcard B?
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:34:
[...]

In de settings (developer settings) kan je de bootloader in 1 klik unlocken (onder USB debugging)
Gebeurd dit zonder reset van de telefoon? Bij veel andere merken is het zo dat indien de bootloader unlockt wordt dit een factoryreset tot gevolg heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
anessie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:34:
[...]

Helaas? Je bent nog geen flashoholic? ;)
Op mijn OPO deed ik niets anders, maar had hoop met OxygenOS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Bullet NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:34:
[...]

Kan je bij de OP3 ook aangeven via welke (voorkeursimcard) hij moet bellen en/of data moet gebruiken?
Is het dus mogelijk om telefoongespreken (uit) te laten verlopen via simcard A en Data (in/uit) van simcard B
Mijn tweede SIM is nu nog micro, ik ga die vandaag laten knippen en kan dan morgen testen of dit mogelijk is, tenzij iemand eerder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Bullet NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:34:
[...]

Is het dus mogelijk om telefoongespreken (uit) te laten verlopen via simcard A en Data (in/uit) van simcard B?

[...]

Gebeurd dit zonder reset van de telefoon? Bij veel andere merken is het zo dat indien de bootloader unlockt wordt dit een factoryreset tot gevolg heeft.
Van reddit, ik heb hem helaas nog niet
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PZWCqGR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Bullet NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:24:
[...]

Weet iemand trouwens wat voor type glas de OP3 heeft? Gorilla 3 bijvoorbeeld?
De OnePlus 3 heeft Gorilla Glass 4.
CodeIT schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:33:
Volgens mij kun je de bootloader ook achteraf unlocken zonder dataverlies. Iemand die dit kan bevestigen?

De mogelijkheid dat dit kan, ook dat er nu al ROMs zijn is echt ongelooflijk snel.

[ Voor 49% gewijzigd door TomONeill op 16-06-2016 17:41 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NuFU7fB.png

In sim settings zie ik het volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:28:
[...]

Het grote nadeel van een 2.5D scherm, er is geen screenprotector bechikbaar die netjes van rand tot rand loopt, alleen de stickers die je met vocht moet plakken (Ultimate shield etc), maar die zien er ook niet uit. Op mijn vorige toestellen heb ik altijd een glazen protector gebruikt, de Oneplus 3 wordt de eerste waar ik op Gorilla Glass moet vertrouwen ... Zo'n dikke rand is inderdaad echt geen gezicht.
TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:39:
[...]

De OnePlus 3 heeft Gorilla Glass 4.

[...]

Volgens mij kun je de bootloader ook achteraf unlocken zonder dataverlies. Iemand die dit kan bevestigen?

De mogelijkheid dat dit kan, ook dat er nu al ROMs zijn is echt ongelooflijk snel.
Bootloader unlock gaat altijd samen met dataverlies. Dat heeft met de veiligheid van je data te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Vin87 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:55:
[...]

Het grote nadeel van een 2.5D scherm, er is geen screenprotector bechikbaar die netjes van rand tot rand loopt, alleen de stickers die je met vocht moet plakken (Ultimate shield etc), maar die zien er ook niet uit. Op mijn vorige toestellen heb ik altijd een glazen protector gebruikt, de Oneplus 3 wordt de eerste waar ik op Gorilla Glass moet vertrouwen ... Zo'n dikke rand is inderdaad echt geen gezicht.
Gorilla glass is vrij krasbestendig. Zolang je de telefoon niet bij je sleutels oid doet is, er volgens mij niks aan de hand. Barsten daarentegen kan ie niet zo goed tegen, maar daar helpt een screenprotector ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Heb nu dus het vreemde probleem dat ik geen foto's kan maken met mijn one plus 3 met de originele app wel met elke andere app maar niet met de app van one plus zelf . Heb de telefoon al een update gegeven en al een keer alles terug gezet naar fakbrieks instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
Weet iemand of het mogelijk is om te recorden in 1080p 60fps? Bij sommige reviews staat dit erbij maar weet niet 100% zeker of dit klopt, omdat het niet vermeld staat op de website van one plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
ulTimaS schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:28:
[...]

LinusTechTips vind ik ook altijd wel fijn om naar te luisteren.
YouTube: OnePlus 3 -> 407sec

Dat stukje heeft hij een mooi punt, als zijn collega's al moeten "zoeken" om verschillen te zien tussen S7/Iphone6S/OP3 (dag)shots dan wordt er verder veel te veel over details gezeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Lijkt duidelijk software probleem zoals eerder aangehaald, om nou 200 euro meer uit te geven voor iets wat volgende OTA weg kan zijn lijkt me nogal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
Probleem met de screenprotectors is dat vrijwel alle (high-end) smartphones met een 2.5D scherm komen: iPhone 6(s), S7, HTC 10, Huawei P9, Sony Xperia X en nu dus ook de Oneplus 3.

Voor veel van deze toestellen komen enige tijd na launch full cover glass protectors uit, veelal vrij prijzig in het begin. Persoonlijk ga ik de Nillkin Amazing H+ PRO proberen, deze is nog wat dunner dan de gemiddelde Tempered Glass.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Luukth schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:11:
Weet iemand of het mogelijk is om te recorden in 1080p 60fps? Bij sommige reviews staat dit erbij maar weet niet 100% zeker of dit klopt, omdat het niet vermeld staat op de website van one plus.
Ik weet wel dat ie 120 frames per seconde kan opnemen in 720p, dus het lijkt mij heel aannemelijk dat 1080p 60fps is. 2160p is 30fps.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

laatste week van Juli dus, hou dat maar aan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steevo_S
Een van de eerste mobieltjes die op lage brightness in de volle Spaanse zon goed te lezen is, dikke tien voor het scherm dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Gebruik nu een Nexus 5,stock rom, standaard telefoon en software.
Wat is dan een beetje handige manier om data, settings, accounts, contacten en apps over te zetten? Kan dit via het google account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

MauriX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:25:
Wat is dan een beetje handige manier om data, settings, accounts, contacten en apps over te zetten? Kan dit via het google account?
Sommige data, zoals je WiFi netwerken en contacten gaan mee (idd via je Google Account). Apps kun je instellen dat die via de Google Play store opnieuw worden gedownload. Save games ligt aan de game of die in Google Play Games zit of niet. Accounts volgens mij niet, settings (achtergrond, lettertypegrootte) ook niet.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 12:35
Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:05:
Een van de eerste mobieltjes die op lage brightness in de volle Spaanse zon goed te lezen is, dikke tien voor het scherm dus!!!
Is het scherm goed, of dimmen andere schermen gewoon beter? Hoe is het scherm in een donkere omgeving? Is de laagste stand dan niet te fel? Just wondering.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
MauriX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:25:
Wat is dan een beetje handige manier om

data
Beide apparaten verbinden met computer en kopiëren maar
settings
Apparaten naast elkaar leggen, en alles overtikken... Het zijn andere roms, dit kan je niet kopiëren.
accounts
Titanium Backup, root vereist
contacten
Synchroniseren met je Google account
en apps over te zetten?
Root: Titanium Backup, zonder root: Helium Backup
Kan dit via het google account?
Meeste niet

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Enig idee of je usb 3.1 c kabel kan gebruiken om op te laden zonder problemen? dat hoeft geen dash te wezen, maar voor snachts via mijn oude htc lader van 1amp?

Of is een adaptertje verstandiger aan het uiteinde van de micro usb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Soullancer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:32:
Enig idee of je usb 3.1 c kabel kan gebruiken om op te laden zonder problemen? dat hoeft geen dash te wezen, maar voor snachts via mijn oude htc lader van 1amp?

Of is een adaptertje verstandiger aan het uiteinde van de micro usb kabel
Dat is geen probleem, die is backwards-compatible

[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 16-06-2016 19:33 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Laatst online: 21-12-2022
Zo vanmorgen vroeg was die bezorgt en zojuist uit mijn werk onder het genot van een heerlijke bak koffie even met de Oneplus 3 gespeeld.
Wat mij als eerst opviel was dat die ondanks zijn grote formaat heerlijk in de hand ligt, en helemaal niet groot aanvoelt.
Even snel een paar puntjes wat opvalt, snel, mooi scherm, snelle vingerscanner, snelle camera en een goed geluid uit de speaker.
Ben nu de update aan het uitvoeren en daarna weer even verder spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Cosmo_nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:34:
Zo vanmorgen vroeg was die bezorgt en zojuist uit mijn werk onder het genot van een heerlijke bak koffie even met de Oneplus 3 gespeeld.
Wat mij als eerst opviel was dat die ondanks zijn grote formaat heerlijk in de hand ligt, en helemaal niet groot aanvoelt.
Even snel een paar puntjes wat opvalt, snel, mooi scherm, snelle vingerscanner, snelle camera en een goed geluid uit de speaker.
Bedankt voor je ervaringen! Erg goed te horen dat het grote formaat niet groot aanvoelt. Ik wilde in de eerste instantie gaan voor een 5,2 inch scherm, maar omdat daar niks voor was dat aan mijn eisen voldeed kwam ineens de OP3 voorbij.

Ook goed te horen dat het geluid goed is! Ik heb nu een LG Nexus 5 en vind het geluid erg tegenvallen (hoe hard ie kan). Ben erg benieuwd!

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
l3art schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:29:
[...]

Is het scherm goed, of dimmen andere schermen gewoon beter? Hoe is het scherm in een donkere omgeving? Is de laagste stand dan niet te fel? Just wondering.
In het donker moet ik nog testen maar als ik hem vergelijk met mijn opo dimt hij net zo goed maar is hij een stuk beter te lezen in de volle zon. Waar ik bij de opo helderheid vol moest zetten kan ik hem nu op ongeveer 25% laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zou je eens wat apps kunnen openen, en testen hoe het geheugen management is? Worden apps of tabbladen in de browser afgesloten bij plus 10 tot 15 apps? Thanx voor testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
reinierkramer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:07:
Heb nu dus het vreemde probleem dat ik geen foto's kan maken met mijn one plus 3 met de originele app wel met elke andere app maar niet met de app van one plus zelf . Heb de telefoon al een update gegeven en al een keer alles terug gezet naar fakbrieks instellingen.
Opgelost inmiddels? Nog best wat bugs zo te horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:40:
[...]

Opgelost inmiddels? Nog best wat bugs zo te horen....
Nou deels als ik de aspect ratio naar 16; 9 zet doet de camera het nu wel maar kreeg als waarschuwing mee als ik er eentje verder ga dan ga ik naar 1;1 ratio en doet de hele camera het niet meer en moet ik de telefoon dus reseten. , maar laat ik ook het positieve vertellen de vingerafdrukscanner werkt zoveel beter als bij de 2 zoveel sneller en makkelijker in gebruik en gewoon door de menu's heen voelt de telefoon ook veel sneller.

[ Voor 20% gewijzigd door reinierkramer op 16-06-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
reinierkramer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:46:
[...]

Nou deels als ik de aspect ratio naar 16; 9 zet doet de camera het nu wel maar kreeg als waarschuwing mee als ik er eentje verder ga dan ga ik naar 1;1 ratio en doet de hele camera het niet meer en moet ik de telefoon dus reseten.
Heel slordig :/ Nog meer bugs gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:47:
[...]

Heel slordig :/ Nog meer bugs gevonden?
Voorderst nog niks gevonden werkt alles prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Voor de mensen die een OPO hadden en nu de 3, kunnen jullie wat vergelijkingen maken? Ik bedoel qua gevoel (andere textuur, dat weet ik maar ik bedoel door kleinere bezels) enzo, software is sowieso anders. SOT is wat gelijkaardig snap ik.

De lader van de OPO is ook te gebruiken zeker, zonder dash dan? (niet de kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zou je het volgende willen testen? (vinden vast de buren leuk >:) )
Versterker op maximaal, leuk nummer uitzoeken (kan natuurlijk eventueel ook in de auto) en dat dan keihard afspelen. Dan een stukje met de camera opnemen. Hoe is de geluidskwaliteit dan? Is het geluid overstuurd en kraakt het aan alle kanten, of is het geluid nog netjes (voor telefoon begrippen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
l3art schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Zou je het volgende willen testen? (vinden vast de buren leuk >:) )
Versterker op maximaal, leuk nummer uitzoeken (kan natuurlijk eventueel ook in de auto) en dat dan keihard afspelen. Dan een stukje met de camera opnemen. Hoe is de geluidskwaliteit dan? Is het geluid overstuurd en kraakt het aan alle kanten, of is het geluid nog netjes (voor telefoon begrippen)?
Is dat niet wat deze persoon gedaan heeft? :)
YouTube: OnePlus 3 Video/Audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
reinierkramer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:49:
[...]

Voorderst nog niks gevonden werkt alles prima tot nu toe.
Geen ram geheugen issues zoals in de bekende filmpjes dat apps afgesloten worden bij meer dan 10 a 15 apps en traag doet laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Geen idee, ik weet niet hoe hard het geluid daar staat... Kan op elk volume zijn... Of is dat iemand uit het topic hier die dat gedaan heeft? Zo ja dan heb ik dat gemist, iets met overdag werken enzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
De eerste (beperkte) teardown is ook een feit.
YouTube: Oneplus 3 Event/Official Photo Samples/Charge Speed Test/Takedown
l3art schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:22:
[...]

Geen idee, ik weet niet hoe hard het geluid daar staat... Kan op elk volume zijn... Of is dat iemand uit het topic hier die dat gedaan heeft? Zo ja dan heb ik dat gemist, iets met overdag werken enzo ;)
Dit is de context van dit filmpje:
https://www.reddit.com/r/...ive_had_the_phone/d4agn8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
alwaysleft schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:19:
[...]

Geen ram geheugen issues zoals in de bekende filmpjes dat apps afgesloten worden bij meer dan 10 a 15 apps en traag doet laden?
Ik heb nog geen enkele vertraging meegemaakt haha toestel is super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

1600MP front camera. beat that S7 8)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 10:52
DarkSide schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:34:
[...]

1600MP front camera. beat that S7 8)
Eh nee, alleen achterkant heeft 16 MP ;)

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ottie93 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:36:
[...]

Eh nee, alleen achterkant heeft 16 MP ;)
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/w884df.png

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
Ik weet niet wie die afbeelding gemaakt heeft, maar het is onzin. Zie hier de officiële specs:
https://oneplus.net/nl/3/specs

Oftewel: 16 MP achter, 8 MP voor.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ottie93 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:43:
[...]

Ik weet niet wie die afbeelding gemaakt heeft, maar het is onzin. Zie hier de officiële specs:
https://oneplus.net/nl/3/specs

Oftewel: 16 MP achter, 8 MP voor.
I know.
Is gewoon een slechte vertaling uit het chinees van het filmpje van Japeroen. Vond gewoon grappig.
Tis niet dat er 18MP of 20MP gezegd wordt. Maar 1600!!!!MP.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkSide op 16-06-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
Haha, oke, dat verklaart je bericht. Ik dacht al :P

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ok klinkt veel belovend... Somehow ben ik nog niet 100% overtuigd... Wellicht vind ik de speakers in het filmpje niet groot genoeg 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Mocht iemand vh weekend eennfestivalletje pakken, wil je dan in het lawaai een filmpje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:45:
[...]

Ik weet wel dat ie 120 frames per seconde kan opnemen in 720p, dus het lijkt mij heel aannemelijk dat 1080p 60fps is. 2160p is 30fps.
Ja klopt had ik ook gezien, alleen op het one plus Forum reageerde iemand dat dit niet kon. Nu weet ik niet in hoeverre ik die personen daar kan vertrouwen. En misschien is het op te lossen met een andere camera app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Weet iemand al of de kwaliteit van de DAC beter is dan de Oneplus One? Ik heb de 3 al besteld, en mijn grootste commentaar op de OPO is de slechte DAC, bij gebruik van duurdere headphones is het geluid belabberd, mijn macbook en oudere HTC M7, produceren veel beter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Bert2000 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:08:
Weet iemand al of de kwaliteit van de DAC beter is dan de Oneplus One? Ik heb de 3 al besteld, en mijn grootste commentaar op de OPO is de slechte DAC, bij gebruik van duurdere headphones is het geluid belabberd, mijn macbook en oudere HTC M7, produceren veel beter geluid.
Beter weet ik (nog) niet, maar ze gebruiken in de OP3 de DAC van de Snapdragon 820. De kwaliteit is dus hetzelfde als die van toestellen die ook de S820 hebben, misschien kan je daar wat mee.

Edit: bron gevonden: Reddit AMA

[ Voor 11% gewijzigd door P1nGu1n op 16-06-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luukth schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:00:
[...]

Ja klopt had ik ook gezien, alleen op het one plus Forum reageerde iemand dat dit niet kon. Nu weet ik niet in hoeverre ik die personen daar kan vertrouwen. En misschien is het op te lossen met een andere camera app.
De IMX298 is in ieder tot het volgende in staat:

Full resolution @30 frame/s (Normal / HDR). 4K2K @30 frame/s (Normal / HDR) 1080p @60 frame/s (Normal /
HDR

Zie Sony IMX298 Product Brief:
http://www.sony.net/Produ...sor1/products/imx298.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Luukth schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:11:
Volgens de CEO niet (bij de vraag en antwoord staan geen resolutie genoemd, maar ik neem aan dat dit 1080p is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
MauriX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:00:
Mocht iemand vh weekend eennfestivalletje pakken, wil je dan in het lawaai een filmpje maken?
Ik ga toevallig volgende week naar een festival (JeraOnAir). Ik heb alleen geen OnePlus 3, maar een OnePlus 2, maar daar heb je vrij weinig aan. ;)

Zoals het op die video hierboven klinkt, klinkt het best prima. De microfoon van de OnePlus 2 is prima, dus ik weet zeker dat die van de OnePlus 3 nog beter is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:16:
[...]

Volgens de CEO niet (bij de vraag en antwoord staan geen resolutie genoemd, maar ik neem aan dat dit 1080p is)
En volgens AndroidCentral wel:
http://www.androidcentral.com/oneplus-3
The 16MP sensor has relatively small 1.12-micron pixels, and is backed up by an f/2.0 lens and optical image stabilization. On the video side, it can handle 4K at 30 fps, 1080p at 60 fps and 720p at 120 fps.
Maarja, dat kan ook een aanname zijn, weet niet in hoeverre zij dit controleren. We moeten even iemand spreken die 'm al in huis heeft hier.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Je kunt in de camera applicatie van OnePlus gewoon resolutie enzo instellen hoor ;). Het aantal fps doet hij automatisch als het goed is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:38:
Je kunt in de camera applicatie van OnePlus gewoon resolutie enzo instellen hoor ;). Het aantal fps doet hij automatisch als het goed is :).
Het gaat om het aantal fps bij 1080p opnamen. De vraag is of deze 60 is.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:24:
[...]

Zoals het op die video hierboven klinkt, klinkt het best prima. De microfoon van de OnePlus 2 is prima, dus ik weet zeker dat die van de OnePlus 3 nog beter is :).
Die video zegt echt helemaal niks op dat gebied, totaal niet vergelijkbaar met festivals of concerten. De mic in de OP2 presteert op dat gebied iig benedenmaats:

De OPX doet het niet veel beter :') :

Ik vrees dat de OP3 het niet veel beter zal doen op dat gebied.. Helaas besteden maar weinig fabrikanten aandacht hieraan.

[ Voor 17% gewijzigd door Laguna op 16-06-2016 21:47 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:39:
Het gaat om het aantal fps bij 1080p opnamen. De vraag is of deze 60 is.
Ik ook ;). Daar heb ik het ook over.
Laguna schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:40:
Die video zegt echt helemaal niks op dat gebied, totaal niet vergelijkbaar met festivals of concerten. De mic in de OP2 presteert op dat gebied iig benedenmaats:

[video]
Ik zelf luister thuis harde muziek. Zit veel bass in (breakdowns). Anyway, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een genre je luistert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:10:
[...]

Beter weet ik (nog) niet, maar ze gebruiken in de OP3 de DAC van de Snapdragon 820. De kwaliteit is dus hetzelfde als die van toestellen die ook de S820 hebben, misschien kan je daar wat mee.

Edit: bron gevonden: Reddit AMA
Bedankt voor je reactie, wellicht dat ik m'n op3 dan maar verkoop, lees slechte verhalen over de standaard DAC, zeker als hij vergeleken wordt met de DAC van de S7(exynos versie) of HTC 10.

Bron: http://beebom.com/snapdragon-820-vs-exynos-8890/

[ Voor 4% gewijzigd door Bert2000 op 16-06-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Wat dat betreft ga ik er waarschijnlijk op achteruit met mijn HTC One M7, die had echte supergoeie geluidsopname bij videos (voor telefoon opnames althans).

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Bert2000 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:48:
[...]

Bedankt voor je reactie, wellicht dat ik m'n op3 dan maar verkoop, lees slechte verhalen over de standaard DAC, zeker als hij vergeleken wordt met de DAC van de S7(exynos versie) of HTC 10.
Dacht dat die wel meeviel. Geen Boomsound. Maar zeker met koptelefoon niet tegenviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:46:

[...]

Ik zelf luister thuis harde muziek. Zit veel bass in (breakdowns). Anyway, het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een genre je luistert..
Uhh ja maar waarom zou je met je telefoon opnemen wat je thuis luistert :p

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Mooi ding.. De temperatuur van de iPhone 6s zijn camera faalde gigantisch en ik wilde het toch even snel hier plaatsen. Excuses daarvoor. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ap0GyGM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WwPYCPP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l6335fA.jpg

Echt een waanzinnig mooi toestel, een van de mooiste die ik heb gezien.
Pagina: 1 ... 6 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.