[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.427 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
Ik heb mijn op3 nu anderhelve week in gebruik en ben heel tevreden.
Ik zie wel dat mijn OxygenOS nog op versie 3.2.1 staat en als ik controleer op update komt de melding
dat het systeem up to date is.

Moet je iets speciaal doen om naar een hogere versie te gaan of komt deze automatisch?
Ik woon in België.
Hier gewoon 3.2.2 :)B
Mss moet het toestel een bepaalde tijd geactiveerd zijn om in aanmerking te komen voor de laatste update.
Zou eigenlijk niet mogen maar denk niet dat dit ook zo is...is maar een gok :/

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
Ik heb mijn op3 nu anderhelve week in gebruik en ben heel tevreden.
Ik zie wel dat mijn OxygenOS nog op versie 3.2.1 staat en als ik controleer op update komt de melding
dat het systeem up to date is.

Moet je iets speciaal doen om naar een hogere versie te gaan of komt deze automatisch?
Ik woon in België.
Je krijgt hier automatisch een melding van. 3.2.4 is overigens ingetrokken, dus mogelijk dat je daarom niks vindt nu

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 18:10
Hebben ze alweer een update ingetrokken? Wat is er deze keer weer mis mee? Het enige wat ik tot nu toe heb gevonden is iets met een bug in de play store, maar daar heb ik nog niks van gemerkt...

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
citruspers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:33:
Hebben ze alweer een update ingetrokken? Wat is er deze keer weer mis mee? Het enige wat ik tot nu toe heb gevonden is iets met een bug in de play store, maar daar heb ik nog niks van gemerkt...
Google Pay werkte niet bij iedereen (al is dat in NL/BE waarschijnlijk een weinig gebruikte dienst) en sommigen hadden LTE verbindingsproblemen. Kans dat we met NL/BE providers nergens last van hebben, hier draait 3.2.4 tenminste prima, ook de accuduur is wat mij betreft fenomenaal gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:55
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik niet bereikbaar ben. SMS/bellen komt niet aan. Mensen krijgen meteen de voicemail. Wanneer ik dan 1 keer zelf bel, komen alle smsjes van "u heeft 1 gemiste oproep" binnen en kan ik wel weer gebeld worden.

Wat gaat er hier fout? Het lijkt erop alsof de sim niet actief is tot ik zelf iets doe. Moet ik me zorgen gaan maken of kan ik dit heel makkelijk oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:08

SaN

citruspers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:33:
Las dat de batterijduur een stuk slechter was geworden. Er zijn ook mensen die laat hebben van slechte GPS ontvangst na de update...

[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 19-08-2016 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 23-09 18:10
Ik krijg inderdaad wat vaker de error dat de GPS signal weg is (in pokemon go), maar met strava is de GPS juist veel beter dan voorheen. Erg vreemd.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
citruspers schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:30:
Ik krijg inderdaad wat vaker de error dat de GPS signal weg is (in pokemon go), maar met strava is de GPS juist veel beter dan voorheen. Erg vreemd.
Zie ook mijn comment hierboven:

Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:20:
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik niet bereikbaar ben. SMS/bellen komt niet aan. Mensen krijgen meteen de voicemail. Wanneer ik dan 1 keer zelf bel, komen alle smsjes van "u heeft 1 gemiste oproep" binnen en kan ik wel weer gebeld worden.

Wat gaat er hier fout? Het lijkt erop alsof de sim niet actief is tot ik zelf iets doe. Moet ik me zorgen gaan maken of kan ik dit heel makkelijk oplossen?
Bijzonder, ik werd gisteren benaderd door een collega dat ik maar niet te bereiken was (zelfde situatie die jij schets). Telefoon lag gewoon naast mij op mijn bureau, was dus niet 'bezet'. Op gegeven moment heb ik mijn telefoon ontgrendeld en hem nog eens laten bellen waarna hij wel over ging bij mij. Welke versie OS draai jij en welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Hiechel schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:12:
[...]

Bijzonder, ik werd gisteren benaderd door een collega dat ik maar niet te bereiken was (zelfde situatie die jij schets). Telefoon lag gewoon naast mij op mijn bureau, was dus niet 'bezet'. Op gegeven moment heb ik mijn telefoon ontgrendeld en hem nog eens laten bellen waarna hij wel over ging bij mij. Welke versie OS draai jij en welke provider heb je?
3.2.2 en T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
Ik ook 3.2.2 en bij mij VF. Meer mensen die dit issue hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 14:23
Hiechel schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

3.2.1, Telfort en 1 SIM. Hier dit probleem niet kunnen reproduceren (maar heb de telefoon ook net binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Hiechel schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:11:
[...]

Welk Sim slot heb je in gebruik? (en hoeveel sims totaal?)
Ik heb 1 simkaart en hij zat in slot 2, heb hem nu verplaatst naar 1. So far so good.
Het lijkt mij op een probleem dat de simkaart op 'niet actief' staat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Welk Sim slot heb je in gebruik? (en hoeveel sims totaal?)
Ik heb 1 simkaart en hij zat in slot 2, heb hem nu verplaatst naar 1. So far so good.
Het lijkt mij op een probleem dat de simkaart op 'niet actief' staat oid.
2 Sims dus beide in gebruik, werksim ook in Sim slot 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Hiechel schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

2 Sims dus beide in gebruik, werksim ook in Sim slot 2
Is het dan sim 1 of sim 2 die niet bereikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-03 21:38
Bij mij zit de op3 ook nog steeds op 3.2.1 na 2 weken. Snap er niets van. Heb contact gehad en ze zeiden dat het 'by batch' zou worden uitgerold. Wel apart dat andere mensen in NL het dan al wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:45
Ik zou even wachten met updaten naar 3.2.4, mijn GPS signaal is er namelijk niet op vooruit gegaan..

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djordi63
Runescom schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:40:
Ik zou even wachten met updaten naar 3.2.4, mijn GPS signaal is er namelijk niet op vooruit gegaan..
Oké, maar alsnog krijg ik 3.2.2 geen eens binnen.. dus heb geen eens de keuze of ik wil updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Djordi63 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Oké, maar alsnog krijg ik 3.2.2 geen eens binnen.. dus heb geen eens de keuze of ik wil updaten.
Mijn toestel werd ook geleverd met 3.2.1, ik heb toen via vpn 3.2.4 gedownload maar dat is nu gepauzeerd.. Er zitten te veel issues in, verwacht met niet al te lange tijd wel een nieuwe ota..

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
Runescom schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:48:
[...]

Mijn toestel werd ook geleverd met 3.2.1, ik heb toen via vpn 3.2.4 gedownload maar dat is nu gepauzeerd.. Er zitten te veel issues in, verwacht met niet al te lange tijd wel een nieuwe ota..
Hmm ja dat heb ik gelezen. Maar update 3.2.2 lijkt me beter dan 3.2.1
Alleen die krijg ik dus ook niet binnen Helaas. Denk gewoon afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wat ik uit de posts opmaak van het OnePlus forum, is dat ze alweer bezig zijn sinds gister om de update (3.2.4) te hervatten.

Zie hier: https://forums.oneplus.net/forums/OnePlus3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:48:
Wat ik uit de posts opmaak van het OnePlus forum, is dat ze alweer bezig zijn sinds gister om de update (3.2.4) te hervatten.

Zie hier: https://forums.oneplus.net/forums/OnePlus3/
Ik heb een vpn opgezet en kreeg direct update 3.2.4 binnen. Ik update alleen nog niet aangezien er veel mensen problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Djordi63 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:36:
Ik heb een vpn opgezet en kreeg direct update 3.2.4 binnen. Ik update alleen nog niet aangezien er veel mensen problemen mee hebben.
Nog steeds? Ook na de temporary stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:44:
[...]

Nog steeds? Ook na de temporary stop?
Ja! Gister toen ik het berichtje hier plaatste kreeg ik m binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:45
Das wel apart, hebben ze dan niks gefixt, maar rollen ze hem toch verder uit? Ik heb overigens nog geen problemen ondervonden op 3.2.4, alleen onbereikbaar geweest op 1 sim waar ik vroeger ook al geen bereik had.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
wwwhizz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:26:
Das wel apart, hebben ze dan niks gefixt, maar rollen ze hem toch verder uit? Ik heb overigens nog geen problemen ondervonden op 3.2.4, alleen onbereikbaar geweest op 1 sim waar ik vroeger ook al geen bereik had.
Google Pay schijnt gefixt te zijn, maar dan vanaf Googles kant. Blijkbaar had OnePlus die OTA gepubliceerd zonder hem eerst te laten goedkeuren door Google, en dan werkt Pay niet. Verder denk ik dat 3.2.4 niet zo slecht is als sommigen denken, ook hier geen enkel probleem, drain of spontane reboot met die ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:31
Weet iemand een goede camera app die de standaardapp vervangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• automaiti
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Het glas van mijn OP3 is gebarsten. Telefoon zat samen met mijn werktelefoon in mijn broekzak. Samsung met cover op voorkant OP3. Bij in of uitstappen auto misschien teveel druk? OP3 heeft ook nog een hard/soft case van tudia met opstaande beschermrand. Je zou zeggen dat Gorilla 4 wel tegen een stootje kan, ook getuige de filmpjes van OP3. Gelukkig aankoop met VISA dus verzekerd maar toch vind ik dit heel raar. Zal ticket aanmaken bij OP en heb gorilla ook gemaild omdat de OP3 niet vermeld staat bij hun als Gorilla 4 telefoon. Iemand hier een soortgelijke ervaring? Heb ook al op de OP forum op hun site bericht met foto achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jamesl schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:26:
Weet iemand een goede camera app die de standaardapp vervangt?
Zoals dit bij de meeste mobieltjes is, zal een alternatieve camera app meestal niet dezelfde kwaliteit foto's opleveren als de stock app. Zonder te rooten zal je de camera app ook niet kunnen vervangen, maar je kan er wel tig camera apps naast kunnen installeren. Kwestie van verschillende apps installeren en uitproberen lijkt me, ik ben zelf bij de stock app gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:31
Chris.nl schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Zoals dit bij de meeste mobieltjes is, zal een alternatieve camera app meestal niet dezelfde kwaliteit foto's opleveren als de stock app. Zonder te rooten zal je de camera app ook niet kunnen vervangen, maar je kan er wel tig camera apps naast kunnen installeren. Kwestie van verschillende apps installeren en uitproberen lijkt me, ik ben zelf bij de stock app gebleven.
Ja dacht ik al.. ik vind de Stock app niet zo mooi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Jamesl schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:28:
[...]

Ja dacht ik al.. ik vind de Stock app niet zo mooi
Niet zo mooi? Wat is er niet mooi aan? :P

Hah, verassende uitslag.. _O- :o Nee, dit is niet het verkeerde topic.

[ Voor 22% gewijzigd door Luca op 21-08-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:46:
[...]

Is het dan sim 1 of sim 2 die niet bereikbaar is?
Sim 2 ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:18:

[video]
En hier de conclusie, voor wie het filmpje niet helemaal wil kijken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/twoYQo95tHEXbjBqeOOuqYrk/medium.png

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 21-08-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Chris.nl schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

[afbeelding]
Ah, handig. Had ik zelf ook kunnen doen, maar niet eens aan gedacht. :P

Ik vond de OP3 ook vrij consistent presteren. Een eerste plek interesseert me niet, maar wel dat de camera het zo goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dat vind ik op zich fijn om te horen. Tot zover hebben de problemen zich bij mij niet meer voorgedaan met de sim in slot 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:18:
[video]
Verbaasd me echt moet ik zeggen. Persoonlijk vind ik het ook niet terecht. Op sommige video's zie je duidelijk dat de Samsungs gedetailleerdere foto's maken, en het contrast/de kleur vind ik mooier.

Dat hij op nummer 1 staat, de OnePlus 3, komt denk ik door de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

Verbaasd me echt moet ik zeggen. Persoonlijk vind ik het ook niet terecht. Op sommige video's zie je duidelijk dat de Samsungs gedetailleerdere foto's maken, en het contrast/de kleur vind ik mooier.

Dat hij op nummer 1 staat, de OnePlus 3, komt denk ik door de prijs.
Geen idee, kleine bias gebeurt wel eens ja. Wel was de camera vrij consistent bij de meeste foto's, zoals ik eerder ook al zei. Als je constant consistent presteert en niet echte 6jes hebt, is het gemiddelde al gauw wat hoger waardoor hij gemiddeld gezien dus best wel solide kan presteren.

Ach, Carl Pei was er blij mee en we weten ook al tijden dat de camera het zeker niet slecht doet. Teveel waarde moet je er niet aan hechten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Bij mij kraakt de luidspreker (die je tegen je oor houdt) enorm sinds een paar dagen. Lijkt dus wel stuk... Heb al geprobeerd schoon te blazen, etc, maar blijft kraken. Als ik hem heel zacht zet gaat het goed, maar zodra ik het volume iets omhoog doe tijdens het bellen gaat het enorm kraken....

Gevalletje terugsturen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Boyd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:17:
Bij mij kraakt de luidspreker (die je tegen je oor houdt) enorm sinds een paar dagen. Lijkt dus wel stuk... Heb al geprobeerd schoon te blazen, etc, maar blijft kraken. Als ik hem heel zacht zet gaat het goed, maar zodra ik het volume iets omhoog doe tijdens het bellen gaat het enorm kraken....

Gevalletje terugsturen denk ik?
Maar doet tie het alleen met bellen (telefoon app), of ook met whatsapp bellen, of skype bv? Als je het handsfree gebruikt (speaker), kraakt het dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
InflatableMouse schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Maar doet tie het alleen met bellen (telefoon app), of ook met whatsapp bellen, of skype bv? Als je het handsfree gebruikt (speaker), kraakt het dan niet?
Met whatsapp bellen ook dat probleem, handsfree speaker klinkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Boyd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Met whatsapp bellen ook dat probleem, handsfree speaker klinkt het wel goed.
Als je ook al gereboot hebt, zou ik inderdaad es bellen met de Support van 1P.

Wel jammer als tie voor zoiets lulligs terug moet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:53
Chris.nl schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

[afbeelding]
De OP3 maakt prima foto's hoor en bij daglicht zal het elkaar allemaal niet zoveel ontlopen. Maar ik denk dat beide Samsungs bij weinig licht toch echt beter presteren dan de OP3.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Mijn oneplus3 heeft enorme moeite met een GPS fix krijgen, en als het lukt is het vaak binnen een minuut weer weg. Dit is met Google maps, alle permissies correct ingesteld, high precision aan etc. Ik heb inmiddels een berg aan screenshots waar hij zoekende is voor 10+ minuten en geen fix krijgt. Ik moet alle apps uit het ram vegen en maps opnieuw starten om een fix te krijgen, ieg dat is de oplossing die nu lijkt te werken maar dit kan niet de bedoeling zijn.

Iemand tips om te checken of het hardware matig is?

[ Voor 3% gewijzigd door Flaat op 22-08-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:55
FlowDesign schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

De OP3 maakt prima foto's hoor en bij daglicht zal het elkaar allemaal niet zoveel ontlopen. Maar ik denk dat beide Samsungs bij weinig licht toch echt beter presteren dan de OP3.
Dat weet ik wel zeker.
Flaat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:39:
Mijn oneplus3 heeft enorme moeite met een GPS fix krijgen, en als het lukt is het vaak binnen een minuut weer weg. Dit is met Google maps, alle permissies correct ingesteld, high precision aan etc. Ik heb inmiddels een berg aan screenshots waar hij zoekende is voor 10+ minuten en geen fix krijgt. Ik moet alle apps uit het ram vegen en maps opnieuw starten om een fix te krijgen, ieg dat is de oplossing die nu lijkt te werken maar dit kan niet de bedoeling zijn.

Nee niet echt, er zijn wel programma's waarmee je kan kijken of hij überhaupt sattelieten vindt en of de GPS module dus actief is. Maar verder wordt het lastig. Het is in ieder geval niet normaal, dus alleen daarom al zou je een RMA aan kunnen vragen als je al het andere al geprobeerd hebt zoals bijvoorbeeld een facotry reset, update opnieuw flashen, ed)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n

Heb de GPS ook getest in een open ruimte? Dus op de weg of een open veld, niet in een gebouw of tussen hoge gebouwen

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
Ja dit is de hele vakantie in Spanje al aan de gang in de auto en lopend door stadjes en velden ik gebruik in Nederland geen GPS dus het valt me nu pas op. Hij fixed wel beter als we niet in de auto zijn. Zal even kijken of een reset helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 15:24
De 3.2.4 is gereleased OTA.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Afbeeldingslocatie: https://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20160807_001703.jpg
0.17 uur met 13 sec belichtingstijd met als enigste lichtbron het led lampje op de achtergrond

Even voor de vergelijking deze is van 0.14 uur maar dan met 3 sec belichtingstijd
Afbeeldingslocatie: https://i401.photobucket.com/albums/pp97/kleurenvlieg/IMG_20160807_001412.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-08-2016 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runescom
Cosmo_nl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:39:
[afbeelding]
0.17 uur met 13 sec belichtingstijd met als enigste lichtbron het led lampje op de achtergrond
Ziet er goed uit! (Inclusief het bier dan... :) 8)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
OTA 3.2.4 is nu ook gewoon in Nederland binnen te halen, tenminste, ik krijg net een melding. update is maar 26MB?

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Cosmo_nl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:39:
[afbeelding]

Even voor de vergelijking deze is van 0.14 uur maar dan met 3 sec belichtingstijd
[afbeelding]
Maar je had je telefoon wel op de tafel laten rusten zeker? Anders kan je met 13 seconden toch nooit een still frame krijgen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Tigerblood schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:27:
[...]

Maar je had je telefoon wel op de tafel laten rusten zeker? Anders kan je met 13 seconden toch nooit een still frame krijgen? :9
Ja dat klopt ik had hem op tafel laten rusten op de zijkant, en met de handjes in evenwicht houden :)
Runescom schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:40:
[...]

Ziet er goed uit! (Inclusief het bier dan... :) 8)
Bedankt, bier smaakte ook goed 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-08-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
InflatableMouse schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Als je ook al gereboot hebt, zou ik inderdaad es bellen met de Support van 1P.

Wel jammer als tie voor zoiets lulligs terug moet ...
Toch zelf opgelost! Speaker grill zat vol met vuil. Met een naaldje doorgeprikt en het is weer als van ouds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:59
Met GPS test buiten even kijken hoeveel sats hij vindt en hoe sterk het signaal is.

Screenshot van mijn tel (prima GPS) :
m.imgur.com/gallery/gg6jeho
Flaat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:00:
Ja dit is de hele vakantie in Spanje al aan de gang in de auto en lopend door stadjes en velden ik gebruik in Nederland geen GPS dus het valt me nu pas op. Hij fixed wel beter als we niet in de auto zijn. Zal even kijken of een reset helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Ik kreeg zojuist onverwachte visite in de tuin en dacht, laat ik eens de slowmotion uit proberen.

[ Voor 86% gewijzigd door Cosmo_nl op 22-08-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:10:
Ik kreeg zojuist onverwachte visite in de tuin en dacht, laat ik eens de slowmotion uit proberen.

[video]
Je hebt wel een gehandicapte uitgezocht lijkt het wel, haha.
Ben wel benieuwd naar de originele snelheid. De kwaliteit van het filmpje laat ook wel te wensen over, of ligt dat aan compressie van photobucket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
Majesty schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Je hebt wel een gehandicapte uitgezocht lijkt het wel, haha.
Ben wel benieuwd naar de originele snelheid. De kwaliteit van het filmpje laat ook wel te wensen over, of ligt dat aan compressie van photobucket?
Kan ik de originele snelheid ergens terug vinden? Ik heb een ander geüpload, ik had er 2 ff snel gemaakt. Hij liep nog redelijk snel door. Ik film normaal nooit alleen time-lapse op zijn tijd. Met filmen heb je nog te veel last van de auto-focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 13:20
Cosmo_nl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:51:
[...]

Kan ik de originele snelheid ergens terug vinden? Ik heb een ander geüpload, ik had er 2 ff snel gemaakt. Hij liep nog redelijk snel door. Ik film normaal nooit alleen time-lapse op zijn tijd. Met filmen heb je nog te veel last van de auto-focus.
Dat van die Auto-focus dus. Dat is echt wel jammer van het filmen met de OP3. Wij filmen vaak onze machines op het werk in Slowmotion, dan kan ik echt geen herfocus gebruiken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ik draai nu nog 3.2.1 maar krijg net een update melding. Weet iemand of alle problemen al zijn opgelost?

Ben nu in principe tevreden over de 3. GPS werkt prima en ik haal makkelijk 7 uur screen on Time wat browsen, whatsappen en video's kijken.

Zelfs met alleen Pokemon Go kom ik rond de 4 uur.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cosmo_nl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:51:
[...]

Oh nee dat lijkt me niet, maar dacht dat je misschien ook nog in normale modus had gefilmd.
Ik begrijp al waarom de kwaliteit voor mij te wensen over liet: slomo is natuurlijk in 720p en ik keek het op mijn laptop met 4k scherm 8)7 , geen wonder dat het niet mooi was op fullscreen.
Vimeo werkt wel een stuk beter dan Photobucket iig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
t_o_c schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:16:
Ik draai nu nog 3.2.1 maar krijg net een update melding. Weet iemand of alle problemen al zijn opgelost?

Ben nu in principe tevreden over de 3. GPS werkt prima en ik haal makkelijk 7 uur screen on Time wat browsen, whatsappen en video's kijken.

Batterijduur is bij mij alleen maar slechter geworden. Bij 3.2.1 was dit het beste. Verder geen problemen: werkt prima. Vermoed dat het te maken heeft met de nabijheidssensor die vanaf 3.2.2 actiever is geworden.

Zojuist geüpdatet naar 3.2.4, kreeg net de melding, hoop dat batterij nu weer zo is als 3.2.1 (haal nu 4 uur SOT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Flaat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:00:
Misschien is dit al voorbij gekomen hoor, maar ervaar je dit alleen met Google Maps? Of ook met andere applicaties? Voorbeeld: Pokémon Go.
t_o_c schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:16:

Kijk, dat zijn nog eens mooie resultaten :D. Gebruik je geen applicaties zoals Greenify? Alles stock (ook zonder root enzo dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
Anonymoussaurus schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:09:
[...]

Misschien is dit al voorbij gekomen hoor, maar ervaar je dit alleen met Google Maps? Of ook met andere applicaties? Voorbeeld: Pokémon Go.
zover ik kan zien alleen google maps, nu ik in ernst op zoek ben naar de oplossing voor het probleem lijkt het zelfs zo dat ik een fix heb als ik maps aan zet maar constant searching for GPS als ik een route aanzet. GPS tester ziet gewoon veel satalieten en de SNR lijkt buiten ook redelijk wat op de eerder geposte screengrab staat.

Wat zou het probleem met maps kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Compleet stock. Zal de komende paar dagen eens wat screenshots maken voordat ik hem weer oplaadt.

Moet er wel bij zeggen dat in veel gevallen de helderheid waarschijnlijk niet al te hoog stond dus dat heeft misschien ook wat geholpen al heb ik de telefoon ook gewoon buiten gebruikt.

De helderheid sensor is trouwens niet al te best. Vaak traag of doet gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordi63
Heb ook de update binnen gekregen. Ben benieuwd of die goed loopt en of me batterij lang meegaat. Op 3.2.1 kon ik 1,5 dag ermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Flaat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:57:
zover ik kan zien alleen google maps, nu ik in ernst op zoek ben naar de oplossing voor het probleem lijkt het zelfs zo dat ik een fix heb als ik maps aan zet maar constant searching for GPS als ik een route aanzet. GPS tester ziet gewoon veel satalieten en de SNR lijkt buiten ook redelijk wat op de eerder geposte screengrab staat.

Wat zou het probleem met maps kunnen zijn?
Je kunt de volgende dingen doen:
  • Andere applicatie gebruiken die je GPS gebruikt
  • Een oudere versie van Maps gebruiken (te vinden op het internet)
  • Je gegevens eventueel backuppen en een clean install doen
t_o_c schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:58:
Compleet stock. Zal de komende paar dagen eens wat screenshots maken voordat ik hem weer oplaadt.

Moet er wel bij zeggen dat in veel gevallen de helderheid waarschijnlijk niet al te hoog stond dus dat heeft misschien ook wat geholpen al heb ik de telefoon ook gewoon buiten gebruikt.

De helderheid sensor is trouwens niet al te best. Vaak traag of doet gewoon niks.
Heb je hem dan ook op automatisch? Of pas je het de hele tijd handmatig aan?
Djordi63 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:04:
Heb ook de update binnen gekregen. Ben benieuwd of die goed loopt en of me batterij lang meegaat. Op 3.2.1 kon ik 1,5 dag ermee doen.
Vergeet ook niet je system cache te legen. Mag nog wel eens helpen/ het een en ander verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Heb hem op adaptive staan maar soms moet ik hem wel handmatig aanpassen om de sensor soms niet goed reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:59
Heb je ook echt een fix met GPS test?

Maps kan ook op basis van Wifi en Tel netwerk een lokatie-fix geven als de GPS nog geen fix heeft.
Flaat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:57:
[...]
GPS tester ziet gewoon veel satalieten en de SNR lijkt buiten ook redelijk wat op de eerder geposte screengrab staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benerniet
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 16:29
Hum, ik krijg net de 3.2.4 OTA update gepushed....ik ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 13:31
Koen87 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:57:
[...]

Dat van die Auto-focus dus. Dat is echt wel jammer van het filmen met de OP3. Wij filmen vaak onze machines op het werk in Slowmotion, dan kan ik echt geen herfocus gebruiken...
Je kan de focus 'locken' door voordat je begint met filmen op het scherm aan te klikken wat je scherp wilt hebben en vervolgens ingedrukt te houden. Na een seconde ongeveer zal het rondje dat dan verschijnt blijven staan, met de melding 'AE/AF blok'. Automatische belichting en automatische focus zijn dan gelockt op dat punt ;-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emaerka
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-07 12:49
P1nGu1n schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

De OP3 ondersteunt geen MHL, SlimPort of DisplayPort en AFAIK geen andere USB Type-C alternate mode
Wel mijn duimpie op voor het antwoord, alleen hoopte ik dat toch iemand een manier had gevonden waarop het wel kan. Weet je ook of het wellicht in de toekomst wel zou kunnen komen?

offtopic: Toch fijn dat tweakers! In een ander forum dezelfde vraag gesteld en dan krijg je het antwoord dat het met chromecast en livetv kijken wel goed werkt... I know, dat was mijn vraag ook niet |:(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Luca
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/1ion1Wu.jpg

_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:53
Zo... en nu begint het wachten op de Android 7 update *D

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren update naar 3.2.4 gedaan, deze morgen gemerkt dat ik geen mobiel internet meer heb, dacht dat het aan 4G issue kon liggen die eerder gemeld was. Revert naar 3.2.2 maar daar ook geen mobiel internet. Begin nu te twijfelen als het aan mijn telefoon ligt of aan Proximus. Iemand tips als ik kan uitsluiten dat het aan mijn telefoon ligt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:40:
Gisteren update naar 3.2.4 gedaan, deze morgen gemerkt dat ik geen mobiel internet meer heb, dacht dat het aan 4G issue kon liggen die eerder gemeld was. Revert naar 3.2.2 maar daar ook geen mobiel internet. Begin nu te twijfelen als het aan mijn telefoon ligt of aan Proximus. Iemand tips als ik kan uitsluiten dat het aan mijn telefoon ligt?
  • Sim kaart stoppen in een andere telefoon
  • APN instellingen opnieuw instellen
  • Naar een andere locatie gaan en kijken of het werkt
  • Etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:40:
Heb identiek hetzelfde probleem voor (hoewel ik nog niet geprobeerd heb om terug te gaan naar 3.2.2). Gisterenavond update binnen gehaald, maar ik zat natuurlijk de hele avond op wifi. Nu op mijn werk merk ik ineens dat ik geen dataverbinding meer door krijg. Mijn provider is ook wel Proximus, dus eventueel kan het probleem ook wel daar zitten.

Vanavond maar eens bekijken, dan kan ik vandaag eindelijk eens een dag rustig doorwerken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Eppux schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:16:
[...]

Heb identiek hetzelfde probleem voor (hoewel ik nog niet geprobeerd heb om terug te gaan naar 3.2.2). Gisterenavond update binnen gehaald, maar ik zat natuurlijk de hele avond op wifi. Nu op mijn werk merk ik ineens dat ik geen dataverbinding meer door krijg. Mijn provider is ook wel Proximus, dus eventueel kan het probleem ook wel daar zitten.

Vanavond maar eens bekijken, dan kan ik vandaag eindelijk eens een dag rustig doorwerken :+.
Heb je KPN of een andere Provider die het KPN netwerk gebruikt? Er is namelijk een landelijke storing. ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:35

Tags NL

Harmful or Harmless?

JunkO schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Heb je KPN of een andere Provider die het KPN netwerk gebruikt? Er is namelijk een landelijke storing. ;)
Die zou om elf uur verholpen moeten zijn toch?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
JunkO schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Hij heeft Proximus en bevind zich dus vermoedelijk in België. Die zal wel geen last hebben van de KPN Storing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt :-) maar kans is dus dat het aan Proximus ligt vermits Eppux hetzelfde voorheeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:45:
Klopt :-) maar kans is dus dat het aan Proximus ligt vermits Eppux hetzelfde voorheeft
Even bevestigd bij een kennis op de Proximus helpdesk. Data netwerk ligt dus plat :).

EDIT: Probleem is bij deze opgelost blijkbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Eppux op 23-08-2016 13:51 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Terug op 3.2.4 en heb nu mobiel internet, was dus Proximus probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:38
Mijn oneplus3 heeft enorme moeite met een GPS fix krijgen
In de 3.2.4 update die nu beschikbaar is zit een fix voor GPS problemen, probeer eens of updaten je probleem oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Misschien een simpele oplossing, ik had hetzelfde probleem, maar wat bleek is dat de switch voor "Mobiele data" opeens uitstond onder mobiele netwerken in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Louw Post schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:17:
Misschien een simpele oplossing, ik had hetzelfde probleem, maar wat bleek is dat de switch voor "Mobiele data" opeens uitstond onder mobiele netwerken in de instellingen.
Was bij mij ook het geval, maar er waren (zijn) wel degelijk problemen bij Proximus: nieuws: Belgische telco Proximus kampt sinds dinsdagochtend met storing mobie...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:02
Tijdens de vakantie de OP3 camera gebruikt voor wat 4k filmpjes en wat point&click foto's om makkelijk te versturen via whatsapp. Blijft toch een best goede camera ondanks dat hij in de 1e week compleet werd afgebrand, het filmen lijkt ook veel beter dan bij de 1e firmware het geval was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EM2ddA6ECoFRKcOjb5shIigH/medium.jpg
De foto is gemaakt in Roemenië, het is een voormalig ziekenhuis voor wat ik begrepen had :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 23-08-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 21-09 18:56
Ik heb al een tijdje de 1+3. Ben er zeer tevreden over. 2 nadelen had ik, de auto brightness werkte niet lekker in sommige games. Scherm werd dan best donker. Dit gefixed door auto brightness uit te zetten.
Maar wat mij ook best irriteert. Als ik m'n scherm unlock, dan is een willekeurige app opgestart. Waarschijnlijk een app die al in m'n cache staat. Gisteravond de nieuwste ROM geupdate, maar vanochtend zelfde euvel.
Hebben jullie dit probleem ook? Stock software met Nova launcher.

Wat me ook een aantal keer is voorgekomen is dat ik op m'n scherm kijk en dan ben ik iemand aan het bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:16
Ik zit met een vervelend probleempje. Ik heb de app weer en radar op mijn oneplus staan. Alles werkt goed, behalve de widget. Die wilt maar niet updaten. Alleen als ik de widget verwijder en er terug opzet, update hij. Met accuweather net hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
koekroeck schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:00:
Ik zit met een vervelend probleempje. Ik heb de app weer en radar op mijn oneplus staan. Alles werkt goed, behalve de widget. Die wilt maar niet updaten. Alleen als ik de widget verwijder en er terug opzet, update hij. Met accuweather net hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?
Af en toe heb ik het probleem dat mijn klok ook stil blijft staan en de gmail widgets ook niet meer actualiseren. Ik herstart de telefoon dan en het probleem is opgelost. Probeer dat eens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:16
Koen87 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:10:
[...]

Af en toe heb ik het probleem dat mijn klok ook stil blijft staan en de gmail widgets ook niet meer actualiseren. Ik herstart de telefoon dan en het probleem is opgelost. Probeer dat eens?
Dat helpt wel, maar het is stom dat het na een tijdje dan weer niet werkt. Dus ik zoek een oplossing die altijd werkt:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
koekroeck schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:20:
[...]

Dat helpt wel, maar het is stom dat het na een tijdje dan weer niet werkt. Dus ik zoek een oplossing die altijd werkt:p
Het ligt iig niet aan Nova Launcher, ik draai namelijk stock. Sinds vandaag wel 3.2.4 erop gekregen, misschien wordt dat ook verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
koekroeck schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:00:
Heb je bij instellingen - accu - accuoptimalisatie, die app al niet geoptimaliseerd staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Suicyder schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:58:
Tijdens de vakantie de OP3 camera gebruikt voor wat 4k filmpjes en wat point&click foto's om makkelijk te versturen via whatsapp. Blijft toch een best goede camera ondanks dat hij in de 1e week compleet werd afgebrand, het filmen lijkt ook veel beter dan bij de 1e firmware het geval was.

[afbeelding]
De foto is gemaakt in Roemenië, het is een voormalig ziekenhuis voor wat ik begrepen had :P .
Om heel eerlijk te zijn: deze foto is prima voor op Facebook of op een ander social media platform, maar als ik hem op ware grootte bekijk, dan zie ik me toch een mooi schilderij. Gras, blokken hout, het dak, het lijkt wel alsof Van Gogh erop bezig is geweest ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Jeroenneman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Om heel eerlijk te zijn: deze foto is prima voor op Facebook of op een ander social media platform, maar als ik hem op ware grootte bekijk, dan zie ik me toch een mooi schilderij. Gras, blokken hout, het dak, het lijkt wel alsof Van Gogh erop bezig is geweest ;)
Dat moet je ook niet doen.

Als je deze op een 10x15 of zelfs een maatje groter uitprint voor in een foto album, dan is het een hele mooie, scherpe foto.

Als je hem 1920x1080 op je monitor of TV bekijkt, ziet tie er ook prachtig uit.

Met alle respect maar mensen moeten gewoon minder pixel peepen >:)

Enige keer dat je met zo'n foto een probleem hebt is wanneer je er een crop van moet maken omdat je niet dicht genoeg op je voorwerp kon komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Geluksvogels met jullie velen updates :p.

OxygenOS 3.5 Community Build for the OnePlus 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:02
Jeroenneman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Voor meer wandformaat foto's heb ik een DSLR. De camera van de OP3 valt me echter in zeer positieve zin op als het gaat om snel klikken voor inderdaad Facebook/whatsapp etc. (impressies)
InflatableMouse schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:55:
[...]
Met alle respect maar mensen moeten gewoon minder pixel peepen >:)

Enige keer dat je met zo'n foto een probleem hebt is wanneer je er een crop van moet maken omdat je niet dicht genoeg op je voorwerp kon komen.
Die grote aantallen pixels zijn alleen leuk als je een DSLR (bij voorkeur dan zelfs fullframe) met een goede lens hebt. Voor de rest maakt dit inderdaad prima foto's voor 10x15 afdrukken en andere doeleinden.

Ik was niet van plan een wand van 4x2,25 meter met de foto te vullen :+

Ik heb een stuk meer foto's gemaakt, maar de snelheid van focus en de kleursterkte stemmen mij zeer positief. Daarnaast blijft hij tijdens filmen niet meer 10x per seconden opnieuw een focuspunt zoeken. Heerlijk apparaat voor point&click en snel filmwerk.

Ik kan anders wel een 4k filmpje op YT zetten vanavond die gemaakt is vanuit een stoomtreintje :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Suicyder schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:14:
[...]

Ik kan anders wel een 4k filmpje op YT zetten vanavond die gemaakt is vanuit een stoomtreintje :D :P
Als het niet te veel moeite is ... graag!

Mijn laatste filmpjes stotteren als de hel. Niet om aan te zien. Geen focus issue, maar stotteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
What is OxygenOS 3.5?

Put simply, we think it’s a better OxygenOS. New features include:
Several UI improvements
New and improved OnePlus apps, including clock, weather and file manager
Improved camera software
More robust settings and and customization features

You may notice some of these new features right away, but the biggest changes have taken place behind the scenes. We’ve streamlined our platform, and OxygenOS 3.5 includes a lot of back-end enhancements that will improve our processes. The big goal here is to increase the speed and frequency of updates moving forward.

Why are we doing a community build?

Two reasons: first, we want to give you guys a chance to try our new software before anyone else. As always, OxygenOS is something we want to build together with you. Second, we need your feedback! OxygenOS 3.5 includes some back-end changes that we’re confident will improve the user experience in the long run, but there are some bugs that we’re working out now. These include:
Android Pay is not currently supported
Only English is currently supported in several OnePlus apps
Some performance issues
Some UI issues when using custom themes
System UI tuner is unstable (do not use); using the system UI tuner could cause serious issues that can only be resolved via factory reset
You will need to re-register your fingerprints if you have fingerprint authentication enabled
Thnx voor de info, 'k heb um als BETA op m'n mirror gezet.

Wie de Community Build flasht krijgt daar ook weer OTA Community Build updates bij. Wel netjes van OnePlus dat ze dit doen. Ik ga er zelf alleen niet aan beginnen, 3.2.4 draait hier prima en ik wil root niet missen (om OTA's kunnen installen). 'k Wacht de volgende officiële ROM wel weer af.

[ Voor 49% gewijzigd door Chris.nl op 24-08-2016 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:53:
Thnx voor de info, 'k heb um als BETA op m'n mirror gezet.

Wie de Community Build flasht krijgt daar ook weer OTA Community Build updates bij. Wel netjes van OnePlus dat ze dit doen. Ik ga er zelf alleen niet aan beginnen, 3.2.4 draait hier prima en ik wil root niet missen (om OTA's kunnen installen). 'k Wacht de volgende officiële ROM wel weer af.
Graag gedaan. Jij ook bedankt voor het beschikbaar stellen van je FTP :).

Ik wil hier nog wat aan toevoegen;

Als je weer terug wilt naar de officiële ROM (non-bèta) zul je een clean install/flash moeten doen.

Welke problemen er in de bèta zitten, en wat de changelog van OxygenOS 3.5 is, is op de volgende pagina te vinden: https://forums.oneplus.ne...for-the-oneplus-3.461235/

Pagina: 1 ... 44 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.