Jeroenneman schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:12:
[...]
Om heel eerlijk te zijn: deze foto is prima voor op Facebook of op een ander social media platform, maar als ik hem op ware grootte bekijk, dan zie ik me toch een mooi schilderij. Gras, blokken hout, het dak, het lijkt wel alsof Van Gogh erop bezig is geweest

Voor meer wandformaat foto's heb ik een DSLR. De camera van de OP3 valt me echter in zeer positieve zin op als het gaat om snel klikken voor inderdaad Facebook/whatsapp etc. (impressies)
Die grote aantallen pixels zijn alleen leuk als je een DSLR (bij voorkeur dan zelfs fullframe) met een goede lens hebt. Voor de rest maakt dit inderdaad prima foto's voor 10x15 afdrukken en andere doeleinden.
Ik was niet van plan een wand van 4x2,25 meter met de foto te vullen
Ik heb een stuk meer foto's gemaakt, maar de snelheid van focus en de kleursterkte stemmen mij zeer positief. Daarnaast blijft hij tijdens filmen niet meer 10x per seconden opnieuw een focuspunt zoeken. Heerlijk apparaat voor point&click en snel filmwerk.
Ik kan anders wel een 4k filmpje op YT zetten vanavond die gemaakt is vanuit een stoomtreintje