Een weekje duschengbondkwok schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Zal wel even duren. Reviewtoestel is vandaag pas binnen gekomen. Nederland is helaas een 2e rangs land
Oeh, I like! Ga ik zeker proberen te verwerken in de review. Heb geen QC kabel, dus dat wordt gewoon een standaard kabel en oplader, een gewone lader en de dash charge kabel en een dash charge lader en normale kabel.Edzeau schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:29:
@Danny, zou je op termijn wellicht ook willen testen hoe lang het duurt om het toestel op te laden met een gewone lader?
Ik ga het proberen.
Ik zou ook graag meer over de camera horen. Ik begrijp dat die van de Galaxy S7 ongeëvenaard is. Als de OP3 camera maar evengoed of beter is dan die van mijn Xperia Z, dan ben ik al heel tevreden. Dat toestel maakte prachtige foto's. We zijn nu 3 jaar verder, dus ik hoop dat de camera in de OP3 dat niveau toch ook wel haalt. Verder lees ik ook veel goeds over de foto's van bijv. LG's G4 en de Lumia 950. Ik ben benieuwd of de OP3 dat kan bijbenen.
V.w.b. de discussie over de prijs van de opladers, ben ik het eens dat ze nogal duur zijn. Een autolader zou ik ook graag hebben, maar € 29,95 voor zo'n ding is natuurlijk behoorlijk aan de prijs. Leuk dat je telefoon dat zeer gunstig geprijsd is, maar de accessoires zijn dat nog niet. Daarnaast is het lastig om te kiezen, want er zijn tig verschillende oplaadopties in hun webshop.
Tot nu toe ben ik echt zeer geïnteresseerd in de OP3. Ik heb nu tijdelijk een Elephone P6000 te leen, maar het is zeer waarschijnlijk dat ik na het lezen van wat reviews de komende tijd, uiteindelijk deze telefoon ga kopen.
V.w.b. de discussie over de prijs van de opladers, ben ik het eens dat ze nogal duur zijn. Een autolader zou ik ook graag hebben, maar € 29,95 voor zo'n ding is natuurlijk behoorlijk aan de prijs. Leuk dat je telefoon dat zeer gunstig geprijsd is, maar de accessoires zijn dat nog niet. Daarnaast is het lastig om te kiezen, want er zijn tig verschillende oplaadopties in hun webshop.
Tot nu toe ben ik echt zeer geïnteresseerd in de OP3. Ik heb nu tijdelijk een Elephone P6000 te leen, maar het is zeer waarschijnlijk dat ik na het lezen van wat reviews de komende tijd, uiteindelijk deze telefoon ga kopen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Iedereen lijkt laaiend enthousiast.
Het "Optic AMOLED" paneel is overigens een super AMOLED van Samsung paneel maar een beetje getweakert door middel van soft- en hardware
Overigenssss, ik heb DHL opgebeld aangezien ik nog steeds geen code had gekregen en ze gaven me de code: waarschijnlijk morgen binnen
Het "Optic AMOLED" paneel is overigens een super AMOLED van Samsung paneel maar een beetje getweakert door middel van soft- en hardware
Overigenssss, ik heb DHL opgebeld aangezien ik nog steeds geen code had gekregen en ze gaven me de code: waarschijnlijk morgen binnen
Ook een batterij?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:31:
Ik vraag mij alleen af wat de batterij is na 1.5 jaar. Meestal daalt het snel
Op GSMarena vond ik een vergelijking van de specificaties van de ZTE Axon 7 en de Lenovo ZUK 2, t.o.v. de OP3. http://www.gsmarena.com/c...Phone2=8067&idPhone3=8125 Handig voor wie nog wil kiezen.
Op zich doen de telefoons niet voor elkaar onder. Als ik het goed zie mist de OP3 een drukgevoelig display en SDcard-mogelijkheid t.o.v. de Axon 7. Van de ZUK2 was nog niet bekend (althans in die lijst) of hij een FM-radio had. Die ga ik trouwens wel missen denk ik. Ik gebruikte hem niet vaak, maar het is wel fijn om te hebben. De OP2 lijkt weer meer 3G en 4G banden te ondersteunen dan de rest.
[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 15-06-2016 18:40 ]
In de engadget review wordt gesproken over minor bugs, alsof iedereen dan weet waar hij het over heeft....
Welke bugs heeft hij het precies over?
Waar hij vooral op doelt is dat ze softwarematig en snel op te lossen zijn, vermoed ik.InflatableMouse schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:23:
In de engadget review wordt gesproken over minor bugs, alsof iedereen dan weet waar hij het over heeft....
Ik denk zaken als dat je niet te snel over het scherm moet 'zwaaien' omdat het minder soepel werkt als bij Motorola.InflatableMouse schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:23:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit hoort in levertijden
[ Voor 79% gewijzigd door 13art op 15-06-2016 20:59 ]
PokeGo: Bwuh
Dus, wie gaat er als eerste Android N op z'n OnePlus 3 flashen? 
nieuws: Google brengt definitieve versie van sdk van Android N uit
Dom foutje van me. Niet goed gelezen. Is enkel de SDK, voor ontwikkelaars dus.
nieuws: Google brengt definitieve versie van sdk van Android N uit
Dom foutje van me. Niet goed gelezen. Is enkel de SDK, voor ontwikkelaars dus.
[ Voor 34% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-06-2016 20:20 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Cogitationis poenam nemo patitur
Helaas de pagina ff kwijt, maar ergens stond dat het scherm niet gekalibreerd is en veel te blauw oogt. Nu valt mij dit totaal niet op in de reviews. Iemand iets gezien?
Wat mij opvalt is dat de accu maar 3000 mAh is. Wel jammer t.o.v. alle andere specs. Ik heb besloten deze te bestellen als vervanger van mijn Honor 6 waarvan ik totaal niet onder de indruk ben van de accu en die is zelfs 3100 mAh. Ik hoop dat het ligt aan dat hij bij koop 3100 mAh is en ondertussen flink in capaciteit gedaald is en niet dat ik met de Oneplus 3 ook na een werkdag met een lege accu thuis kom (zonder veel gebruik onder werktijd).
Alleen het aantal mah zegt natuurlijk niet zoveel. Welke processor er gebruikt wordt, wat voor een scherm er gebruik wordt, in hoeverre de processen geoptimaliseerd zijn, etc. zijn ook allemaal van invloed. Maar goed de meeste mensen zullen er wel een dag mee kunnen doen gok ik.Kyhfin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:54:
Wat mij opvalt is dat de accu maar 3000 mAh is. Wel jammer t.o.v. alle andere specs. Ik heb besloten deze te bestellen als vervanger van mijn Honor 6 waarvan ik totaal niet onder de indruk ben van de accu en die is zelfs 3100 mAh. Ik hoop dat het ligt aan dat hij bij koop 3100 mAh is en ondertussen flink in capaciteit gedaald is en niet dat ik met de Oneplus 3 ook na een werkdag met een lege accu thuis kom (zonder veel gebruik onder werktijd).
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Is het waarschijnlijk dat er nog een tweede variant komt? Voorheen werd er gesproken van een tweede variant met minder ram geheugen.
Die komt er niet, bevestigd door Oneplus zelf. Er komt wel nog een soft gold-versie.scorpio81 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:00:
Is het waarschijnlijk dat er nog een tweede variant komt? Voorheen werd er gesproken van een tweede variant met minder ram geheugen.
Nope. Is al vermeld dat er geen Lite versie komt.scorpio81 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:00:
Daarbij komt er ook geen OPX2.
OP gaat zich focussen op 1 highend toestel en dat is de OP3 zoals die er nu is.
En wil het update proces e.d. gaan verbeteren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat zouden jullie zeggen, Galaxy S6 of One Plus 3? Galaxy S7 vind ik nog te prijzig en wil ook eens iets anders dan Samsung. Heb nu btw een Galaxy S5.
Keuze tussen de S6 en OP3, maar je wilt wat anders dan samsung.. Dan zou ik voor de OP3 gaan.Linkje3 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:25:
Wat zouden jullie zeggen, Galaxy S6 of One Plus 3? Galaxy S7 vind ik nog te prijzig en wil ook eens iets anders dan Samsung. Heb nu btw een Galaxy S5.
Tevens zijn veel mensen hier net zoals ik aardig hyped over de OP3 dus wellicht beetje sturend
Misschien domme vraag, maar wat zegt dit precies?
Dat het op dit moment in principe de meest krachtige telefoon is.Edzeau schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Is geen domme vraag hoor.
Dat ie de snelste isEdzeau schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Dat is waar, maar zo zwaar is de Honor 6 ook niet. Gelukkig laadt de Oneplus wel snel op. Ik denk dat scherm van de Honor 6 wel wat energieintensiever is en dat de accu qua levensduur gewoon niet al te best is. Nouja die 3000 mAh is het enige waar ik bang voor ben, maar ik zal het gaan zien.l3art schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:58:
[...]
Alleen het aantal mah zegt natuurlijk niet zoveel. Welke processor er gebruikt wordt, wat voor een scherm er gebruik wordt, in hoeverre de processen geoptimaliseerd zijn, etc. zijn ook allemaal van invloed. Maar goed de meeste mensen zullen er wel een dag mee kunnen doen gok ik.
Wat ik naast de al eerder gestelde vraag over de kwaliteit van de camera, nog zou willen weten, is of de software bepaalde "foefjes" heeft die ik van onze huidige telefoons ben gaan waarderen.Jorgen schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:06:
Ik zou ook graag meer over de camera horen. Ik begrijp dat die van de Galaxy S7 ongeëvenaard is. Als de OP3 camera maar evengoed of beter is dan die van mijn Xperia Z, dan ben ik al heel tevreden. Dat toestel maakte prachtige foto's. We zijn nu 3 jaar verder, dus ik hoop dat de camera in de OP3 dat niveau toch ook wel haalt. Verder lees ik ook veel goeds over de foto's van bijv. LG's G4 en de Lumia 950. Ik ben benieuwd of de OP3 dat kan bijbenen.
Sony Xperia Z: volume instellen voor 3 (of meer) verschillende dingen: oproepen, alarm, apps
Huawei Ascend G620s: alle geopende apps in 1 x sluiten
De Elephone P6000 die ik nu gebruik, heeft allebei namelijk niet.
Vandaag nog even de OPO van een collega vastgehouden maar blijf toch tegen het formaat aanhikken. M'n Nexus 5 ligt gewoon beter in de hand en is makkelijker te bedienen. Tevens hoe groter, hoe oncomfortabeler in je broekzak (voornamelijk als je zit dan).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Alle geopende apps in 1 x sluiten kan met stock Android geloof ik niet. Nu zit het systeem zo in elkaar dat dit ook niet meer nodig is. Iets waar ik zelf ook even aan moest wennen, maar zeker geen problemen mee heb.Jorgen schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Sony Xperia Z: volume instellen voor 3 (of meer) verschillende dingen: oproepen, alarm, apps
Ik zat er ook een tijd mee, maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als ik een telefoon met high-end specs wil ik er één moet kopen met een scherm die >5" is helaas. Iedereen zegt altijd dat je er snel aan went, maar dit moet ik nog zien.Laguna schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:17:
Vandaag nog even de OPO van een collega vastgehouden maar blijf toch tegen het formaat aanhikken. M'n Nexus 5 ligt gewoon beter in de hand en is makkelijker te bedienen. Tevens hoe groter, hoe oncomfortabeler in je broekzak (voornamelijk als je zit dan).
Verwijderd
Heb hier de LG G3 en QHD scherm en daar doe ik makkelijk een dag mee met een 3000mAh accu, ik denk dat je je bij de OP3 daar echt niet zorgen over hoeft te maken en de Snapdragon 820 schijnt ook nog energiezuinig te zijn.Kyhfin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:58:
[...]
Dat is waar, maar zo zwaar is de Honor 6 ook niet. Gelukkig laadt de Oneplus wel snel op. Ik denk dat scherm van de Honor 6 wel wat energieintensiever is en dat de accu qua levensduur gewoon niet al te best is. Nouja die 3000 mAh is het enige waar ik bang voor ben, maar ik zal het gaan zien.
Heb nu nog geeneens een jaar de moto g 2015, maar deze is me eigenlijk veel te langzaam en vooral de kleine hoeveelheid opslaggeheugen en ram storen mij best wel de laatste tijd. Gisteren voor het eerst de OP3 'ontdekt' en net meteen besteld
Kan niet wachten..

Kan niet wachten..
[ Voor 4% gewijzigd door Stefan_99 op 15-06-2016 22:36 ]
Ondersteunt de OP3 feitelijk usb type c to hdmi/dp?
Is die video output actief? (geen idee wat voor chip/driver/connector er dan aanwezig moet wezen).
Lijkt dat ik het al gevonden heb: https://www.reddit.com/r/...a_oneplus_3dition/d4967z7
Noppes dus. Al heeft dat technisch niks te zien met usb2.0/3.0.
Is die video output actief? (geen idee wat voor chip/driver/connector er dan aanwezig moet wezen).
Lijkt dat ik het al gevonden heb: https://www.reddit.com/r/...a_oneplus_3dition/d4967z7
Noppes dus. Al heeft dat technisch niks te zien met usb2.0/3.0.
[ Voor 41% gewijzigd door anessie op 15-06-2016 22:46 ]
Ik denk dat dat je deze vergelijking niet helemaal kunt weerspiegelen tegen de OP3. Iemand in een video review had hier een opmerking over gemaakt. De voorgaande OP toestellen voelden wat log en oncomfortabel in de hand door de scherpe randen.Laguna schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:17:
De OP3 daarentegen voelt met zijn unibody design een stuk smoother aan en door zijn geringe dikte voelt deze niet log aan in de hand, aldus de gast van 1 van de video reviews.
In je broekzak zit iedere telefoon minder log als deze niet al te dik is.
Door de bovenstaande redenering ga ik ook overstag. Ik kom van een 5,2" telefoon, die ik persoonlijk al wat te groot vond
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Grootte blijft gewoon een persoonlijke kwestie.
Zelf had ik ook eerst van WOW wat groot en log die OPO.
En met een hand kan ik niet van hoek naar hoek gaan met mijn duim.
Had gedacht ik neem weer een 5" versie. Maar toen ik de OPX even had om mee te spelen, was ik blij toen ik mijn OPO weer gebruikte.
Voor mij is 5,5" dus prima.
Zelf had ik ook eerst van WOW wat groot en log die OPO.
En met een hand kan ik niet van hoek naar hoek gaan met mijn duim.
Had gedacht ik neem weer een 5" versie. Maar toen ik de OPX even had om mee te spelen, was ik blij toen ik mijn OPO weer gebruikte.
Voor mij is 5,5" dus prima.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
5.2" naar 5.5" valt ook nog eens vies tegen hoor. Maar alles went, dat was met je eerste 42"/50" tv ook zo, al zijn de argumenten om hem vlot te bedienen natuurlijk wel belangrijker met een telefoon.Aurora schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:48:
[...]
Ik kom van een 5,2" telefoon, die ik persoonlijk al wat te groot vond
Eerst maand(je) ben je gegarandeerd niet tevreden, nadien vind je 5" telefoons voor kinderen. Al is 5.2" wél het ideale compromis voor veel mensen.
De volume instellingen: Dat zit in stock android, en heeft OxygenOS ook.Jorgen schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:07:
[...]
Wat ik naast de al eerder gestelde vraag over de kwaliteit van de camera, nog zou willen weten, is of de software bepaalde "foefjes" heeft die ik van onze huidige telefoons ben gaan waarderen.
De Elephone P6000 die ik nu gebruik, heeft allebei namelijk niet.
Alles in 1 x sluiten, heeft OxygenOS ook.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Ja, precies. Ik vermoed dat na 1.5 jaar die accu ook gewoon drastisch is verlaagd in capaciteit.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:21:
[...]
Heb hier de LG G3 en QHD scherm en daar doe ik makkelijk een dag mee met een 3000mAh accu, ik denk dat je je bij de OP3 daar echt niet zorgen over hoeft te maken en de Snapdragon 820 schijnt ook nog energiezuinig te zijn.
Ik lees hierboven ook veel reacties over het formaat. Blijft altijd een persoonlijk ding. Hij is meer dan een centimeter breder dan mijn huidige telefoon en ik zei steeds dat ik niet breder wou en eigenlijk al aan de brede kant vond. Ik doe alles met één hand en ben bang dat ik nu mezelf moet aanwennen twee handen te gebruiken. Zoals hierboven genoemd gaan de snellere telefoons steeds groter. Bovendien hoor ik van de mensen die ik ken met een groot scherm juist altijd hele positieve reacties. Al is dat wel een gevaarlijke vergelijking, want diegene die er al positief in staan nemen het ook eerder.
was niet zo'n fan van het design aan de voorkant (redelijk standaard) maar na alle positieve reviews van de bekende android reviewers toch maar eentje besteld
ben vooral benieuwd naar de camera, daar zijn de reviewers het niet allemaal over eens zo te zien.
[ Voor 23% gewijzigd door habermas op 15-06-2016 23:17 ]
Zit te twijfelen tussen deze OP3 en de Nexus 6p. Ik heb nu een Nexus 5x, die gaat naar m'n vriendin.
* De 5x maakt geweldige foto's, die 6p maakt ze net zo of heel iets beter. Ik hoop dat de OP3 vergelijkbare foto's maakt.
* Het 5.5" scherm is effectief net zo groot of groter dan de 5.7" vanwege de hardware buttons op de OP3.
* Beide hebben een premium gevoel.
* Van beide zijn Geheugen en SoC meer dan voldoende voor mij.
Lastig...
Nog even een opmerking. Voor de Nexus 5x zijn er USB-C kabels en adapters welke de telefoon om zeep helpt. Wellicht dat dat ook voor de OP3 geldt...
* De 5x maakt geweldige foto's, die 6p maakt ze net zo of heel iets beter. Ik hoop dat de OP3 vergelijkbare foto's maakt.
* Het 5.5" scherm is effectief net zo groot of groter dan de 5.7" vanwege de hardware buttons op de OP3.
* Beide hebben een premium gevoel.
* Van beide zijn Geheugen en SoC meer dan voldoende voor mij.
Lastig...
Nog even een opmerking. Voor de Nexus 5x zijn er USB-C kabels en adapters welke de telefoon om zeep helpt. Wellicht dat dat ook voor de OP3 geldt...
[ Voor 4% gewijzigd door oNo op 15-06-2016 23:33 ]
Mwah dikte is inderdaad wel een factor maar niet voor het bedienen van het scherm. In je broekzak is dikte juist ondergeschikt aan de omtrek (tot op zekere hoogte natuurlijk), voornamelijk de lengte is een issue eigenlijk. Je leest wel eens reacties dat mensen dan eerst hun telefoon uit hun broekzak halen voor ze gaan zitten..Aurora schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:48:
[...]
Ik denk dat dat je deze vergelijking niet helemaal kunt weerspiegelen tegen de OP3. Iemand in een video review had hier een opmerking over gemaakt. De voorgaande OP toestellen voelden wat log en oncomfortabel in de hand door de scherpe randen.
De OP3 daarentegen voelt met zijn unibody design een stuk smoother aan en door zijn geringe dikte voelt deze niet log aan in de hand, aldus de gast van 1 van de video reviews.
In je broekzak zit iedere telefoon minder log als deze niet al te dik is.
Door de bovenstaande redenering ga ik ook overstag. Ik kom van een 5,2" telefoon, die ik persoonlijk al wat te groot vond
Op papier lijkt 0,3" groter niet veel, maar in de praktijk kan dit juist het kantelpunt zijn.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Jammer dat de OnePlus 2 er niet bij staat.
Wel opwindend zeg
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik vind dit altijd zulke onzin. Kijk nou eens naar die uitslagen van de top 5. En het verschil van de uitslag tussen 1 en de top 5. Stelt toch geen klap voor? Waar hebben we het over?
Ik vind jouw 'Wow!' dan ook erg overtrokken. Nou niet echt world changing uitslag ofzo.
Als aanvulling:Laguna schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:32:
[...]
Mwah dikte is inderdaad wel een factor maar niet voor het bedienen van het scherm. In je broekzak is dikte juist ondergeschikt aan de omtrek (tot op zekere hoogte natuurlijk), voornamelijk de lengte is een issue eigenlijk. Je leest wel eens reacties dat mensen dan eerst hun telefoon uit hun broekzak halen voor ze gaan zitten..
Op papier lijkt 0,3" groter niet veel, maar in de praktijk kan dit juist het kantelpunt zijn.
Voor mensen die twijfelen over de grootte vergeleken met hun huidige toestel: http://www.phonearena.com...ze/OnePlus-3/phones/10017
Ik moet er juist aan wennen om terug naar 5.5" te gaan.. Zit nu op 5.9" en dat bevalt prima.ulTimaS schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:21:
[...]
Ik zat er ook een tijd mee, maar ik heb me er maar bij neergelegd dat als ik een telefoon met high-end specs wil ik er één moet kopen met een scherm die >5" is helaas. Iedereen zegt altijd dat je er snel aan went, maar dit moet ik nog zien.
Toch wel een stuk groter dan mijn huidige telefoon http://www.phonearena.com...HTC-One/phones/10017,7678Aurora schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:46:
[...]
Als aanvulling:
Voor mensen die twijfelen over de grootte vergeleken met hun huidige toestel: http://www.phonearena.com...ze/OnePlus-3/phones/10017
Ja die kende ik al, maar helaas heb je er in de praktijk niet heel veel aan. Daarvoor moet je het toestel toch in je hand ervaren.Aurora schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:46:
[...]
Als aanvulling:
Opstootjes bij pop-up event in India 
YouTube: Fights in OnePlus 3 Pop Up Event (New Delhi)(June 15th)
YouTube: OnePlus 3 Popup Event | OnePlus 3 Hands-On
[ Voor 30% gewijzigd door ocn op 16-06-2016 00:06 ]
Nou zeg, slecht humeur of zo?MauriX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:41:
[...]
Ik vind dit altijd zulke onzin. Kijk nou eens naar die uitslagen van de top 5. En het verschil van de uitslag tussen 1 en de top 5. Stelt toch geen klap voor? Waar hebben we het over?
Ik vind jouw 'Wow!' dan ook erg overtrokken. Nou niet echt world changing uitslag ofzo.

Ik vind het wel 'Wow', omdat ik rekening houd met de prijs. Dat jij dat niet wow vindt, hoef je me niet zo te laten weten.
Zat hier ook al te vergelijken, zelfde telefoon (htc one)ulTimaS schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Toch wel een stuk groter dan mijn huidige telefoon http://www.phonearena.com...HTC-One/phones/10017,7678

Ik hoop maar gewoon dat het snel went, maar mijn htc is echt af.. en de +700 euro voor de nieuwe m10 vind ik teveel $$$..
Dus ik hoop dat dit een smile tovert
Best druk bij die pop-up events:ocn schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:59:
Opstootjes bij pop-up event in India
London: http://imgur.com/EuIiRlK
Berlijn: http://imgur.com/53qSElC,ZVUdMV4,QcA2Dgl,OpMxhmG,nJTKQ3W
Niks van aantrekken en concentreer je nu maar op de reviewDanny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:06:
[...]
Nou zeg, slecht humeur of zo?![]()
Vind je het nou echt nodig om zo lekker negatief te reageren, of had het ook op een andere manier gekund?
Ik vind het wel 'Wow', omdat ik rekening houd met de prijs. Dat jij dat niet wow vindt, hoef je me niet zo te laten weten.
Kan je ook eens kijken of met een fatsoenlijke powerbank de telefoon nog steeds goed oplaad?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dat is oh zo moeilijk.Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:08:
[...]
Niks van aantrekken en concentreer je nu maar op de review![]()
Kan je ook eens kijken of met een fatsoenlijke powerbank de telefoon nog steeds goed oplaad?
Ik heb de telefoon jammer genoeg nog niet, wordt waarschijnlijk vrijdag pas. Blijkbaar hebben ze gewacht met het versturen van de telefoons van ons, zodat ze met de rest mee kunnen.
Ik heb overigens de OnePlus powerbank, die beoordeeld werd als goed, dus dat kan ik wel voor je testen. Alleen al het testen van de verschillende combinaties van opladers en kabels en dan ook nog eens de powerbank gaat me al de nodige tijd kosten. Dus wanneer die review online komt, moeten we maar zien....

Altijd fijne reviews van MKBHD.
Vorig jaar werd OxygenOS door PCM nog afgekraakt. Ik ben benieuwd wat de bevindingen nu zijn.
Die hadden we natuurlijk al gezien. Dat was 1 van de reviews die gelijk na het vervallen van het embargo online kwam
[ Voor 8% gewijzigd door Aurora op 16-06-2016 03:09 ]
Heb je ook een forum link?
Leuke test. Sinds OPPO VOOC = Oneplus Dash Charge kunnen we stellen dat dit systeem echt wel het beste momenteel beschikbare is (indien je de telefoon oplaad tijdens gebruik).
Leuke test. Sinds OPPO VOOC = Oneplus Dash Charge kunnen we stellen dat dit systeem echt wel het beste momenteel beschikbare is (indien je de telefoon oplaad tijdens gebruik).
[ Voor 97% gewijzigd door anessie op 16-06-2016 04:53 ]
Hmm idd ik zie het nu, ik had op YouTube gezocht in het topic maar blijkbaar kijkt de zoekfunctie niet in video tags.Aurora schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 02:56:
[...]
Die hadden we natuurlijk al gezien. Dat was 1 van de reviews die gelijk na het vervallen van het embargo online kwamZeer fijne reviews en altijd met hogere resoluties geüpload.
Ik denk dat dit sowieso een betere manier is om op te laden. Je telefoon blijft gewoon lekker koel, wat juist voor de gezondheid van de batterij heel gunstig is. En het is ook nog eens verrekte snel.anessie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 03:42:
[video]
Vraag mij toch wel af hoe goed het voor de accu is om zo snel op te laden, ondanks de lage temperaturen. Overweeg om gewoon bij m'n "trage" HTC lader te blijven en Dash Charge alleen te gebruiken als ik echt haast heb.
Jep, dit heb ik ook gemerkt tijdens mijn eerste indruk. Mijn Nexus 6P heeft een meer gele neiging, maar de OnePlus is duidelijk wat blauwer. Beiden op max helderheid.S_Chief schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:49:
Helaas de pagina ff kwijt, maar ergens stond dat het scherm niet gekalibreerd is en veel te blauw oogt. Nu valt mij dit totaal niet op in de reviews. Iemand iets gezien?
Mocht dat zo zijn, moeten we allemaal gewoon gaan klagen zodat ze het gaan fixen dmv een update.chengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:22:
[...]
Jep, dit heb ik ook gemerkt tijdens mijn eerste indruk. Mijn Nexus 6P heeft een meer gele neiging, maar de OnePlus is duidelijk wat blauwer. Beiden op max helderheid.

Blauw is wat dat betreft best wel een sterke kleur, als je een gelig scherm gewend bent en je ziet een iets witter scherm, kun je al gauw denken dat het best blauw is. Geen idee of dat nu ook zo is, maar ik heb het zelf wel eens met mijn OPO als ik een ander zijn (goedkopere) telefoon heb gebruikt.
Heeft OxygenOS niet zo'n schermkalibratie tool ingebouwd? Of ben ik nu weer teveel gewend aan custom ROMS.
[ Voor 34% gewijzigd door Luca op 16-06-2016 08:31 ]
Is dit niet toevallig de nachtmodus die niet goed aanstaat/werkt? Deze filtert natuurlijk blauw weg voor meer geel maar het tegenovergestelde gebeurd dan ook wellicht wanneer het niet goed werktchengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:22:
[...]
Jep, dit heb ik ook gemerkt tijdens mijn eerste indruk. Mijn Nexus 6P heeft een meer gele neiging, maar de OnePlus is duidelijk wat blauwer. Beiden op max helderheid.
HOI.
Klopt, maar dat komt weer in Android NEdzeau schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:21:
[...]
Alle geopende apps in 1 x sluiten kan met stock Android geloof ik niet. Nu zit het systeem zo in elkaar dat dit ook niet meer nodig is. Iets waar ik zelf ook even aan moest wennen, maar zeker geen problemen mee heb.
Sowieso is de kans klein dat je er je apparaat mee sloopt, dit is vooral gevaarlijk voor adapters. Daarnaast geldt het niet voor de OP3. Het gaat alleen maar op voor apparaten die USB type-C 3.1 ondersteunen in combinatie met niet-USB-C naar USB type-C kabels. Die foutieve kabels missen een weerstand waardoor een apparaat meer stroom kan trekken dan een adapter kan leveren, dit kan je adapter beschadigen.oNo schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:32:
Meer info: nieuws: Google: sommige usb-c-kabels van derden zijn gevaarlijk bij opladen l...
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
6GB RAM eh?
YouTube: OnePlus 3 vs Galaxy S7 Edge Speedtest Comparison!
Blijkbaar nogal nutteloos als de software niet op orde is.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Mooi om te zien dat het zo goed werkt. Als VOOC = DASH, dan is dat erg fijn.anessie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 03:42:
[video]
Gave screensaver trouwens op zijn Mac. Iemand die weet welke dat is?
Dat is wel minder inderdaad. Echter is de telefoon net uit, dus een update gaat daar sowieso wel voor uitkomen. Plus je moet in je achterhoofd houden dat de S7 Edge duurder was, zowel nu nog als bij release. En Samsung heeft heeft natuurlijk een veel groter (meer ervaren?) team wat vast een effect heeft op de optimalisatie.Jeroenneman schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:50:
6GB RAM eh?
Desondanks mag OnePlus er wel wat aan doen..
Potverdorie, zij hebben die vette reviewers edition wel gekregen!rens-br schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:02:
Tweakers heeft het toestel overigens vandaag ontvangen en stuurde deze 'vervelende' foto:
[afbeelding]
Een review is dus te verwachten binnen nu en twee weken.
[ Voor 28% gewijzigd door Luca op 16-06-2016 09:06 ]
Of ze hebben er gewoon een hele shitload aan accessoires bij besteldDanny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:03:
[...]
Potverdorie, zij hebben die vette reviewers edition wel gekregen!
Heb je die van jou al binnen?
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 16-06-2016 09:08 ]
Haha wie weet.rens-br schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:07:
[...]
Of ze hebben er gewoon een hele shitload aan accessoires bij besteld
Als je goed kijkt, zijn er aparte vakjes voor in ieder geval de autolader en de cases. Lucky bastards. Alleen al als collectors item lijkt het me vet.
Blijkbaar kreeg je deze goodies als je een pop-up event bezocht. De telefoon vast niet.

Bron
[ Voor 29% gewijzigd door Luca op 16-06-2016 09:13 ]
Dat was me inderdaad ook al opgevallen. Misschien heb je dan toch gelijkDanny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:09:
[...]
Als je goed kijkt, zijn er aparte vakjes voor in ieder geval de autolader en de cases. Lucky bastards. Alleen al als collectors item lijkt het me vet.
Nope. Super deluxe editie van de OnePlus. 5 cases, OnePlus Loop, Dash Car charger. Overigens vond ik de case erop doen afbreuk doen aan het design. #altijdnaaktrens-br schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:07:
[...]
Of ze hebben er gewoon een hele shitload aan accessoires bij besteld
Heb je die van jou al binnen?
Nope geen nachtmodus. Maar er is overduidelijk een verschil in wit, waarbij de OnePlus meer blauwig oogt.Bananenspin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:41:
[...]
Is dit niet toevallig de nachtmodus die niet goed aanstaat/werkt? Deze filtert natuurlijk blauw weg voor meer geel maar het tegenovergestelde gebeurd dan ook wellicht wanneer het niet goed werkt
[ Voor 31% gewijzigd door chengbondkwok op 16-06-2016 09:20 ]
Ik zeg de cases verloten na de review
Dat slaat nergens opJeroenneman schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:50:
6GB RAM eh?

128MB is ook nutteloos als de software niet op orde is

Daarnaast is zo'n meting nou niet bepaald nauwkeurig.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik mag hopen dat ze er nog een update voor pushen. Met 6 GB RAM nog steeds geen browser tabs in geheugen houden... zelfs mijn stokoude Moto G met 1GB RAM lukt dat.Danny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:03:
[...]
Dat is wel minder inderdaad. Echter is de telefoon net uit, dus een update gaat daar sowieso wel voor uitkomen. Plus je moet in je achterhoofd houden dat de S7 Edge duurder was, zowel nu nog als bij release. En Samsung heeft heeft natuurlijk een veel groter (meer ervaren?) team wat vast een effect heeft op de optimalisatie.
Desondanks mag OnePlus er wel wat aan doen..
Dit soort dingen moet je bij de launch op orde hebben. (Niet dat dit per se Oneplus fout is, Android gaat hier gewoon slecht mee om. Een Nexus vs iPhone speedtest is ook huilen met de pet op).
Nauwkeurig genoeg om te zien dat er gewoon vaak herladen moet worden. En de rest van je bericht slaat nergens op. Dit is een telefoon met 2GB RAM meer dan zijn tegenstander, die minder apps in het geheugen houdt...P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:19:
[...]
Dat slaat nergens op![]()
128MB is ook nutteloos als de software niet op orde is
Daarnaast is zo'n meting nou niet bepaald nauwkeurig.
[ Voor 22% gewijzigd door Jeroenneman op 16-06-2016 09:21 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ah ok. Dus toch de speciale 'reviewers edition' gekregen / gekocht?chengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:18:
[...]
Nope. Super deluxe editie van de OnePlus. 5 cases, OnePlus Loop, Dash Car charger.
Daar staat een Shirt, muismat? en een hoesje. Zie ik dat goed?Danny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:09:
[...]
Blijkbaar kreeg je deze goodies als je een pop-up event bezocht. De telefoon vast niet.![]()
[afbeelding]
Bron
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 16-06-2016 09:23 ]
Ik weet niet helemaal wat dat witte is, maar je moet die grijze tas (?) ook niet vergeten hè.rens-br schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:23:
Daar staat een Shirt, muismat? en een hoesje. Zie ik dat goed?
LinusTechTips vind ik ook altijd wel fijn om naar te luisteren.
Daar had ik inderdaad overheen gekeken. Ik moet zeggen. Het zijn nou niet echt goodies waarvan ik denk. Jammer dat ik er niet bij was.Danny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:26:
[...]
Ik weet niet helemaal wat dat witte is, maar je moet die grijze tas (?) ook niet vergeten hè.Daar staat rechtsonder het OnePlus logo op.
Klopt, tenzij je fan tot hart en nieren bent. Oh, en tenzij de telefoon erbij zat.rens-br schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:33:
[...]
Daar had ik inderdaad overheen gekeken. Ik moet zeggen. Het zijn nou niet echt goodies waarvan ik denk. Jammer dat ik er niet bij was.
Voor de rest niks spannends, maar altijd leuk om gratis te krijgen.
Welke cover heeft Linus om de OP3 zitten? Zo dun als deze is heb ik ze nog nergens gezien.
Een Dbrand-skin, zoals altijd.BitsThatByte.nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Welke cover heeft Linus om de OP3 zitten? Zo dun als deze is heb ik ze nog nergens gezien.
heb je wel de hele video bekeken?????BitsThatByte.nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:35:
[...]
dbrand skins
dBrand, link staat onder het filmpjeBitsThatByte.nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Jammer dat er geen pop-up Store event in Amsterdam was.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
DarkSide schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:36:
[...]
heb je wel de hele video bekeken?????![]()
dbrand skins
Thx. Ik was gestopt met kijken bij "Good work on the OnePlus three. Keep it up." Daarna beginnen de reclames.
Ja, de OP3 ondersteunt LTE Cat.6wwwhizz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:41:
nieuws: T-Mobile claimt landelijke dekking voor 4g+
Heeft de OP3 ondersteuning voor 4G+?
Ook techradar heeft nu een review voor ons klaar staan.. http://www.techradar.com/.../oneplus-3-1323353/review
Enige minpuntjes volgens Techradar zijn de accuduur, camera en geen uitbreidbaar geheugen.
Enige minpuntjes volgens Techradar zijn de accuduur, camera en geen uitbreidbaar geheugen.
De reviews zijn ook in het oude topic geplaatst, misschien een idee om een overzicht te hebben van noemenswaardige reviews in de TS?
Hier staan de reviews op een rijtje https://www.reddit.com/r/...lus_3_reviews_megathread/
Hier staan de reviews op een rijtje https://www.reddit.com/r/...lus_3_reviews_megathread/
Nee hoor accuduur zien ze niet als minpunt. Ik vind hun andere minpuntjes wel meevallen.JackL89 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:01:
Ook techradar heeft nu een review voor ons klaar staan.. http://www.techradar.com/.../oneplus-3-1323353/review
![]()
![]()
Only 64GB, no microSD slot (tja, dat kan je zien als minpunt vergeleken bij de S7 en HTC10 e.d.)
Full HD resolution (tja, dat kan je zien als minpunt, als je VR wil gebruiken, ik vind het ws prima)
Camera could be better
Dit. En mensen vergeten ook dat het UFS storage is en niet emmc, wat ook een groot verschil is.Chris.nl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:18:
[...]
Nee hoor accuduur zien ze niet als minpunt. Ik vind hun andere minpuntjes wel meevallen.
Only 64GB, no microSD slot (tja, dat kan je zien als minpunt vergeleken bij de S7 en HTC10 e.d.)
Full HD resolution (tja, dat kan je zien als minpunt, als je VR wil gebruiken, ik vind het ws prima)
Camera could be better
Is dit niet wat jullie zoeken? Screenshot van de video review van LinusTechTips hierboven. Check de video, daar schuift hij het heen en weer.chengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:22:
[...]

Zit er in oxygen os een ingebouwde DPI aanpassing? Dat vind ik zo prettig aan cyanogenmod...
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ik ben benieuwd of ze het issue met double tap to wake (DT2W) hebben verholpen waar de OPX nog altijd last van heeft. Standaard vibreert het toestel wanneer je DT2W doet. Het irritante is dat dit ook gebeurd wanneer je in gesprek bent met het toestel aan je oor. De enige manier om dit op te lossen is om DT2W uit te zetten.
Dat zit er niet in, dat vind ik inderdaad ook 1 van de prettigste toevoegingen van Cyanogenmod.vandermark schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:33:
Zit er in oxygen os een ingebouwde DPI aanpassing? Dat vind ik zo prettig aan cyanogenmod...
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Als je aan het bellen bent met je telefoon aan je oor, hoef je toch geen scherm te zien, en dus ook geen DT2W te doen?dreester schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:33:
Ik ben benieuwd of ze het issue met double tap to wake (DT2W) hebben verholpen waar de OPX nog altijd last van heeft. Standaard vibreert het toestel wanneer je DT2W doet. Het irritante is dat dit ook gebeurd wanneer je in gesprek bent met het toestel aan je oor. De enige manier om dit op te lossen is om DT2W uit te zetten.
Of bedoel je dat je scherm DT2W registreert terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was?
[ Voor 52% gewijzigd door Japeroen op 16-06-2016 11:53 ]
Als je rooted bent, kan je die wel aanpassen in je build.prop file. Op mijn OPO gebruik ik altijd 400 ipv 480, en aangezien de OP3 dezelfde schermgrootte en resolutie heeft, zal ik die hier ook wel instellen.Japeroen schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:37:
[...]
Dat zit er niet in, dat vind ik inderdaad ook 1 van de prettigste toevoegingen van Cyanogenmod.
[...]
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Als je aan het bellen bent met je telefoon aan je oor, hoef je toch geen scherm te zien, en dus ook geen DT2W te doen?
Of bedoel je dat je scherm D2TW registreert terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was?
[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 16-06-2016 11:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.