[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.436 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Galukon schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:18:
[...]

Als goed is kan je je Titanium Backup files gewoon importeren van je S7 naar je laptop en dan die weer moven naar je OP3. Vervolgens kan je als goed is je backup terugzetten op je OP3. Weet niet of daar verschil in zit als je naar een andere telefoon verplaatst. Dat zou je het beste hier kunnen vragen omdat je natuurlijk ook geroot bent. [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's
thanks! ga ik daar ff verder speuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 08:55
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:09:
[...]

Volgens Adam Krisko is er hard gewerkt aan denoise. Meer info kreeg ik niet :-)
Dat is goed nieuws. Zonder HD modus lijkt de camera bijna geen ruisreductie toe te passen, terwijl je daar wel heel veel kan winnen.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:20:
[...]

Graag! Kun je ook de nieuwe pictogrammen laten zien?
De update is nog niet beschikbaar voor mijn telefoon helaas. Ook is de uitleg wat vaag in het Engels: "Updated custom icon packs". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Danny.G schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:24:
[...]

De update is nog niet beschikbaar voor mijn telefoon helaas. Ook is de uitleg wat vaag in het Engels: "Updated custom icon packs". :P
Zojuist update 3.2.0 binnen gekregen voor mijne, inderdaad ook iets over custom icon packs maar ook verbeterde GPS, bug fixes in galerij en clock, sRGB modus beschikbaar en verbeterde RAM management.

Ben benieuwd :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Voor iedereen die geroot en geTWRPt is en de update gaat flashen, zorg dat je je backups niet op je internal storage laat staan en neem even de moeite een keer extra te rebooten en je Nandroid backup/TB naar een PC of OTG-USB veilig te stellen.

Je gaat niet de eerste zijn bij wie toch zijn internal storage leeg is na een dergelijke update.

Just sayin' .... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Steevo_S schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Zojuist update 3.2.0 binnen gekregen voor mijne, inderdaad ook iets over custom icon packs maar ook verbeterde GPS, bug fixes in galerij en clock, sRGB modus beschikbaar en verbeterde RAM management.

Ben benieuwd :)
Correct! Hier een overzichtje van de changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Veel mensen zullen er weinig mee doen, maar:

Een gebruiker van het OnePlus forum zegt dat zijn AnTuTu benchmark score van 142.000 naar 146.000 is gegaan. Dit natuurlijk door software optimalisaties (RAM management?). Afijn, dat is dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Laatst online: 20-07-2022
in Deutschland of Belgie wel beschikbaar is, het is me wel gelukt via VPN ota update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 20:54
InflatableMouse schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:58:
[...]

Gaat ook niet meer gebeuren als je system een keer read/write gemount is geweest. Daarom krijg je de eerste keer in TWRP de vraag of je system read-only wilt houden.

Dus als je build.prop of andere tooltjes heb gedownload/gedraaid die system schrijf permissies nodig hadden dan gaat het OTA niet meer gebeuren. Volgens mij krijg je dan de notificatie niet eens meer (zoals bij mij).
Je krijgt wel gewoon een notificatie, maar het zal mislukken aangezien tijdens de installatie de integriteit van het systeem wordt gecontroleerd.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
OK. Even geduldig wachten op een zipje op oneplus.net dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
svdhorst schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:01:
OK. Even geduldig wachten op een zipje op oneplus.net dus?
"Better safe than sorry". :P

Het gaat vast niet lang duren voordat er een verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:30

Nox

Noxiuz

Ik heb de mijne binnen (joepie)

Echter, ik wilde net even GPS proberen, maar deze krijgt geen fix waar alle andere telefoons wel een fix hebben. Is getest bij het raam, kan het zijn dat de OP3 voor de eerste keer echt naar buiten moet voor een fix en verbetert dit daarna?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Carn82 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:14:
[...]

nice :) Ik ben een OP-noob; hoe lang duurt de verspreiding hiervan? Hebben we het doorgaans over dagen of eerder weken?
Binnen 48 uur willen ze het voor elke telefoon gereed hebben. https://forums.oneplus.ne...soon-on-oneplus-3.453875/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Nu ook een eigen aankondiging van OnePlus.
This will be an incremental rollout. We should reach 100% coverage in the next 48 hours or so.
Bron

Zo zo, 48 uur. Dan maar niet hopen dat er een flinke bug in zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
NoxiuZ schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:05:

Echter, ik wilde net even GPS proberen, maar deze krijgt geen fix waar alle andere telefoons wel een fix hebben. Is getest bij het raam, kan het zijn dat de OP3 voor de eerste keer echt naar buiten moet voor een fix en verbetert dit daarna?
Ligt er misschien een beetje aan waar je bent maar als de rest het krijgt zou de OP3 het ook moeten krijgen? Ik heb eigenlijk nergens last van met GPS, heb de telefoon dan wel pas sinds vrijdag maar het afgelopen weekend erg veel GPS nodig gehad. En in die tijd in verschillende gebieden geweest, drukke stad en dicht bebost gebied in omgeving noord Overijssel maar werkelijk elke keer een fix binnen een aantal seconden... Misschien te maken met waar je bent dan, al lijkt mij dat sterk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
er is inmiddels ook een full zip beschikbaar, maar de download is erg traag:
https://forums.oneplus.ne...3858/page-4#post-15044524
http://otafs.coloros.com/...2342_741e629725ed457b.zip
(OnePlus3Oxygen_16_OTA_010_all_1607012342_741e629725ed457b.zip)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Prulleman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:10:
Top, ik moet nu werken. Maar dan zet ik vanavond laat die volledige ROM ook op m'n mirror servertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

De eerste klachten zijn ook al binnen: Notification issue bestaat schijnbaar nog steeds.

Dat zou heel erg jammer zijn ... :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P1nGu1n
Prulleman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:10:
Met een beetje creatief kip- en plakwerk* heb ik deze URL weten te maken, die voor mij een stuk sneller is!

https://s3.amazonaws.com/...2342_741e629725ed457b.zip

offtopic:
*door het combineren van jouw URL en die op deze pagina

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
P1nGu1n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Met een beetje creatief kip- en plakwerk* heb ik deze URL weten te maken, die voor mij een stuk sneller is!

offtopic:
haha, 23 minute of 14 uur :) top!
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/ota_download.png

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

P1nGu1n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:33:
[...]

offtopic:
Jij bent mijn vriend >:) .

Binnen minuut de oude download ingehaald, dit schiet tenminste op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
storage is overigens ook echt lekker rap, (in ieder geval in vergelijking met mijn andere devices). Een TWRP backup maken van 8GB in 3 minuten >:)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 18:06
ulTimaS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Binnen 48 uur willen ze het voor elke telefoon gereed hebben. https://forums.oneplus.ne...soon-on-oneplus-3.453875/
Redactie heeft hem al :) Dus waarschijnlijk vandaag zal er een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

chengbondkwok schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Redactie heeft hem al :) Dus waarschijnlijk vandaag zal er een update komen.
Hadden ze de test versie niet dan die eerder al naar reviewers is verstuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
InflatableMouse schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:50:
[...]

Hadden ze de test versie niet dan die eerder al naar reviewers is verstuurd?
Nee :( OnePlus wilde het niet meer naar meer partijen sturen.

Overigens heb ik het zipje naar mijn OneDrive geüpload, wellicht dat dat sneller gaat.

https://1drv.ms/u/s!AimtURwYOhG-go0YMi_Jr3bMhmPbvw

[ Voor 20% gewijzigd door chengbondkwok op 04-07-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 25-09 08:55

GPS (zonder Assisted peiling, zonder Google's location trucjes enzo) kan er best een poosje (tot 20min) over doen om zonder geshciedenis een goede peiling te krijgen. Althans, dat is mijn ervaring met oudere telefoons die dat soort foefjes niet hadden.

Als het GPS systeem is geupdate zou het best kunnen dat hij even helemaal opnieuw moet beginnen. En anders een keertje opnieuw opstarten ;)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:44

Anders met deze app kijken of 'ie uberhaupt satellieten ziet.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Cool. Upate dus best snel beschikbaar gesteld (al moet mijn telefoon hem nog ontvangen).
Dit zal iig een gedeelte van de problematiek oplossen.
Ze zijn goed bezig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:37
Tweakers heeft de beeldscherm test herhaald met de nieuwe update: nieuws: Update die kleurafwijking scherm OnePlus 3-update aanpakt is beschikbaar. En de afwijking is nu echt minimaal te noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
rens-br schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:11:
Tweakers heeft de beeldscherm test herhaald met de nieuwe update: nieuws: Update die kleurafwijking scherm OnePlus 3-update aanpakt is beschikbaar. En de afwijking is nu echt minimaal te noemen!
Kortom, gewoon goed scherm nu dus. Mooi dat ze het zo snel hebben weten te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Goed nieuws dat er zo snel geupdate wordt. Ben wel benieuwd of er ook iets in is verwerkt dat de problemen met de 'doze' functie oplost.

EDIT: even beter moeten lezen. Danny G heeft een change log gepost in dit forum waarbij dit wel genoemd wordt. Ben benieuwd. Als het goed is komt mijn OP3 vandaag aan (als DHL hem nu wel echt komt brengen...)

EDIT 2: @Danny G, je was mij echt net seconden voor met je post hieronder :) Widle net op versturen klikken voor mijn 1e edit.

[ Voor 58% gewijzigd door simthadim op 04-07-2016 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
simthadim schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:17:
Goed nieuws dat er zo snel geupdate wordt. Ben wel benieuwd of er ook iets in is verwerkt dat de problemen met de 'doze' functie oplost.
Dat valt waarschijnlijk onder de 'Notificatie problemen zijn opgelost'. Voor de een heeft de update geholpen, voor sommigen niet las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Zijn er 'waaghalzen' die deze OP3 zonder hoesje/cover in gebruik hebben? Is de grip ok zonder hoesje/cover?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prulleman
Ik heb zojuist de 1.2GB file via TWRP geflashed (dirty) met gelijk supersu erachteraan. nu netjes 3.2.0 met behoud van data. sRGB is weer even wennen (was net aan het zuurstok kleurtjes gewend :+ ).

notification issue heb ik nog niet echt last van gehad, maar wellicht gebruik ik mijn telefoon zoveel dat ie amper dozed..

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
Geert1976 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:34:
Zijn er 'waaghalzen' die deze OP3 zonder hoesje/cover in gebruik hebben? Is de grip ok zonder hoesje/cover?
Als je je telefoon goed vasthoudt, is het geen probleem. ;) Wanneer m'n handen zweten (tempraturen beginnen te stijgen), voelt het wel wat gladder aan.

Maar goed, mijn vorige telefoon was de S6. Als ik het daarmee vergelijk valt dit reuze mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dan ben ik een waaghals.
Ik gebruik nooit hoesjes of covers e.d. Ik vindt dat lelijk. Ondanks dat er best mooie tussen zitten.

Ben niet bang voor beschadigingen. Het is gewoon een telefoon en ik ga daar normaal mee om.
Dus gewoon elke dag gebruiken. Ben wel zuinig op mijn spullen, maar niet extra voorzichtig met fluwelen handschoenen en een speciaal kussentje etc.

Nog geen krasjes oid te zien. Ziet er nog tip top uit.
Hij is wel glad. een stuk gladder dan mijn OPO. Dus momenten dat ik mijn OPO nog kon redden vanwege de extra grip die Sandstone leverde, zou bij de OP3 misschien kunnen betekenen dat stoep en de OP3 wat eerder kennis met elkaar maken.
Maar dat weerhoudt mij er niet van om gewoon lekker "naakt" rond te blijven lopen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simthadim
Ik heb nog nooit zo hard op dit forum zitten lurken voordat ik de telefoon kocht. Wat ik veel lees is dat het wel echt glad is. Heb zelf een heel goedkoop (90ct) TPU hoesje besteld vij Aliexpress om deze reden.

Lees ook dat de OP3 erg warm kan worden in de zak door de fingerprint reader of de gestures het scherm de hele tijd activeren. Mogelijk dat een flipcase dit kan voorkomen (schijnt namelijk ook nog niet opgelost te zijn met de 3.2.0 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
DarkSide schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:41:
[...]

Dan ben ik een waaghals.
Ik gebruik nooit hoesjes of covers e.d. Ik vindt dat lelijk. Ondanks dat er best mooie tussen zitten.

Ben niet bang voor beschadigingen. Het is gewoon een telefoon en ik ga daar normaal mee om.
Dus gewoon elke dag gebruiken. Ben wel zuinig op mijn spullen, maar niet extra voorzichtig met fluwelen handschoenen en een speciaal kussentje etc.

Nog geen krasjes oid te zien. Ziet er nog tip top uit.
Hij is wel glad. een stuk gladder dan mijn OPO. Dus momenten dat ik mijn OPO nog kon redden vanwege de extra grip die Sandstone leverde, zou bij de OP3 misschien kunnen betekenen dat stoep en de OP3 wat eerder kennis met elkaar maken.
Maar dat weerhoudt mij er niet van om gewoon lekker "naakt" rond te blijven lopen.
Eens! Ik heb jarenlang iPhone's gehad. Altijd een doodzonde om daar hoesjes omheen te doen. Zonde vh design.

Nu een Samsung S7, ook geen hoesje. Alleen Dbrand skin achter

OP3 krijgt denk ik ook alleen de Dbrand skin achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:55
Idd hoesjes zijn zonde. Ik snap dat mensen hun telefoon in perfecte staat willen houden, maar doe dit gewoon door er zuinig mee om te gaan.

Wat heeft het voor een bedrijf voor nut om zo veel aandacht aan het design en de looks te besteden, als iedereen er toch meteen een lelijk hoesje om doet...
Of rijdt iedereen hier ook met bumpers om zijn auto, om eventuele steenslag of andere beschadigingen te voorkomen? :P
Maar goed ik raak wat te ver offtopic nu.

De oneplus 3 gisteren ook besteld, hij komt ter vervanging van mijn Samsung note 4. Deze begint toch wat traag te raken ondanks het gebruik van custom roms die de samsung bloatware er af gooien.
Het unibody design van de oneplus 3 ziet er prachtig uit, en de vingerscanner lijkt me ook een verademing.
Cant wait :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Voor mensen die de update nog niet binnen krijgen is er ook een mogelijkheid om de update te forceren.
ExcaliburFC in 'nieuws: Update die kleurafwijking OnePlus 3-scherm aanpakt is be...

edit: zelf getest en het werkt!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nCK1RQjm.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ulTimaS op 04-07-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 11:04
Zojuist geprobeerd en dit werkt :)
ulTimaS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:58:
Voor mensen die de update nog niet binnen krijgen is er ook een mogelijkheid om de update te forceren.
ExcaliburFC in 'nieuws: Update die kleurafwijking OnePlus 3-scherm aanpakt is be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
NG00 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:57:
Wat heeft het voor een bedrijf voor nut om zo veel aandacht aan het design en de looks te besteden, als iedereen er toch meteen een lelijk hoesje om doet...
Of rijdt iedereen hier ook met bumpers om zijn auto, om eventuele steenslag of andere beschadigingen te voorkomen? :P
Ik heb het nooit gezien, maar ik ken mensen die bubbeltjesplastic aan hun bumpers zouden hangen als het er niet vreemd uitzag. :/

Ik ben het overigens wel met je eens. Je betaalt al gauw 600 à 700 euro (behalve voor OP3 natuurlijk :D ) voor een flagship toestel, en men stopt dat ding gelijk in een hoesje van een euro. Beetje voorzichtigheid en je toestel blijft zo goed al nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25
carnage6 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:17:
Zojuist geprobeerd en dit werkt :)
[...]
Kreeg na het downloaden de melding dat de download niet geverifieerd kon worden. Ben daarom maar weer opnieuw begonnen. *fingers crossed*

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 17:48

Patrick89

PSN : Gamesource

chengbondkwok schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:50:
[...]

Nee :( OnePlus wilde het niet meer naar meer partijen sturen.

Overigens heb ik het zipje naar mijn OneDrive geüpload, wellicht dat dat sneller gaat.

https://1drv.ms/u/s!AimtURwYOhG-go0YMi_Jr3bMhmPbvw
LEKKKKRR bezig :) 2min download tijd

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
C31lak schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:18:
[...]

Ik heb het nooit gezien, maar ik ken mensen die bubbeltjesplastic aan hun bumpers zouden hangen als het er niet vreemd uitzag. :/

Ik ben het overigens wel met je eens. Je betaalt al gauw 600 à 700 euro (behalve voor OP3 natuurlijk :D ) voor een flagship toestel, en men stopt dat ding gelijk in een hoesje van een euro. Beetje voorzichtigheid en je toestel blijft zo goed al nieuw.
Deels mee eens:). Alleen heb ik na enkele dagen gebruik toch besloten om een cover voor de achterkant te bestellen. Deze is (voor mij) simpelweg té glad. Heb nog niet eerder een phone gehad met zo'n gladde achterkant.

Btw, de camera valt met weinig licht toch enigszins tegen (erg veel ruis), vooral t.o.v. mijn nexus 5x (die beduidend beter is in low-light). Ben benieuwd of het met de update iets beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:08
ri0ta schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:22:
[...]

Btw, de camera valt met weinig licht toch enigszins tegen (erg veel ruis), vooral t.o.v. mijn nexus 5x (die beduidend beter is in low-light). Ben benieuwd of het met de update iets beter is.
ben ook benieuwd, laat je het even weten? thnx :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
[...]
De 5X heeft dan ook grotere pixels. misschien HD aanzetten? Dat schijnt veel te helpen in low light (niet HDR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
[...]

Deels mee eens:). Alleen heb ik na enkele dagen gebruik toch besloten om een cover voor de achterkant te bestellen. Deze is (voor mij) simpelweg té glad. Heb nog niet eerder een phone gehad met zo'n gladde achterkant.

Ik heb de telefoon niet, maar ik dacht ergens in een review gezien te hebben dat een bepaalde instelling bij low light HDR of HD veel ruis genereerde, het uitzetten van deze optie scheelde veel ruis en gaf veel betere foto's. Wellicht dat iemand met een OP3 dit kan bevestigen/testen.
chengbondkwok schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:27:
[...]

De 5X heeft dan ook grotere pixels. misschien HD aanzetten? Dat schijnt veel te helpen in low light (niet HDR).
Waarschijnlijk was het dan HD aanzetten :9

[ Voor 15% gewijzigd door KraveN op 04-07-2016 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
KraveN schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:29:
[...]

Ik heb de telefoon niet, maar ik dacht ergens in een review gezien te hebben dat een bepaalde instelling bij low light HDR of HD veel ruis genereerde, het uitzetten van deze optie scheelde veel ruis en gaf veel betere foto's. Wellicht dat iemand met een OP3 dit kan bevestigen/testen.
The other way around. ;) HD aanzetten in low light verbetert de prestaties (eigen de foto's zelf) ontzettend. Amper tot geen ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik ben er nog niet over uit of ik sRGB optie mooier vind dan de initiele kleuren. Ik denk dat dit meer met gewenning te maken heeft, dus ik ga de telefoon maar een paar dagen met sRGB color mode gebruiken.

edit: Weet iemand trouwens al wat er bedoeld wordt met "Updated custom icons packs"?

[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 04-07-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
ulTimaS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:31:
Ik ben er nog niet over uit of ik sRGB optie mooier vind dan de initiele kleuren. Ik denk dat dit meer met gewenning te maken heeft, dus ik ga de telefoon maar een paar dagen met sRGB color mode gebruiken.

edit: Weet iemand trouwens al wat er bedoeld wordt met "Updated custom icons packs"?
Bij mij is de sRGB nogal gelig....volgens mij zie ik iets over het hoofd om dit 'normaal' te krijgen. Iemand een idee? Of hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
ulTimaS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:31:
Je kan via de menuknop de iconpacks alsook de grote daarvan aanpassen/veranderen. Neem aan dat ze dit bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
ri0ta schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Bij mij is de sRGB nogal gelig....volgens mij zie ik iets over het hoofd om dit 'normaal' te krijgen. Iemand een idee? Of hoort dit zo?
Bij mij ook. Stiekem vindt ik het scherm in de normale stand mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Kees_frl schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:26:
[...]

ben ook benieuwd, laat je het even weten? thnx :)
chengbondkwok schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Danny.G schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:30:
[...]

The other way around. ;) HD aanzetten in low light verbetert de prestaties (eigen de foto's zelf) ontzettend. Amper tot geen ruis.
HD aanzetten helpt idd, maar is bij lange na niet zo goed t.o.v. mijn nexus 5x. Is enigszins ook logisch om dat de 5X idd grotere pixels heeft. Heb net even snel getest, lijkt ietsjes beter (zo op het oog), maar nog steeds niet super. Kan me voorstellen dat als je een phone hiervoor heb gehad wat een veel mindere cam had, dat je het niet eens opvalt. Maar het verschil t.o.v. andere phones is er iig zeker. Bij daglicht blijft het echter een geweldige cam:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
hsst schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:42:
[...]

Komt omdat je de blauwige tint gewend bent denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hsst schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:42:
[...]

kwestie van gewenning, toen ik overstapte van mijn N5 naar de OP3, vond ik de OP3 veel te blauw, nu zie ik dat blauwe niet meer, maar met rgb lijkt ie inderdaad wel weer geler.
Ik zal em vanavond nog eens naast de N5 leggen en kijken hoe het er dan uitziet. ik vermoed dat ik na 1-2 dagen aan rgb gewend ben en dat dan de standaard weer te blauw en te gesatureerd is

volgens metingen is ie nu erg goed en was ie redelijk slecht..
wat je mooi en of prettig vind hoeft helemaal niks met technische metingen te maken te hebben, dus laat je vooral niet tegenhouden door metingen en benchmarks en zet en standaard profiel terug als je niet aan sRGB kan wennen!

[ Voor 20% gewijzigd door Prulleman op 04-07-2016 16:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Prulleman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:46:
[...]

kwestie van gewenning, toen ik overstapte van mijn N5 naar de OP3, vond ik de OP3 veel te blauw, nu zie ik dat blauwe niet meer, maar met rgb lijkt ie inderdaad wel weer geler.
Ik zal em vanavond nog eens naast de N5 leggen en kijken hoe het er dan uitziet. ik vermoed dat ik na 1-2 dagen aan rgb gewend ben en dat dan de standaard weer te blauw en te gesatureerd is
Mwoah, ik betwijfel het:). Wat mij betreft echt behoorlijk gelig (vooral als je het naast een iPad air 2 bijv legt, of een galaxy s7 edge). Ik heb het iig maar weer uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

[...]

Ik denk dat dit komt omdat je de meer blauwige scherm gewend was dan lijkt het al snel gelig.
simthadim schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Je kan via de menuknop de iconpacks alsook de grote daarvan aanpassen/veranderen. Neem aan dat ze dit bedoelen.
Ah ja dankje, ik zie het. Ik weet alleen niet hoe het voor de update was. (setting, default, rifon, dives)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SE2BuBPm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9cB327xm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V2ruaqQm.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L4hjjL4m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Chris.nl schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:15:
[...]
Ik heb de screenshot bewust langer gemaakt dan nu nodig, dan kan ik die in de toekomst aanpassen ipv deze hele post.
Ehm, dat is dus gewoon een nieuwe afbeelding invoegen? Dan maakt het toch niet uit hoe groot/lang/breed je vorige afbeelding was? Dat, of ik heb geen idee wat je bedoelt... ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:12:
[...]

Ehm, dat is dus gewoon een nieuwe afbeelding invoegen? Dan maakt het toch niet uit hoe groot/lang/breed je vorige afbeelding was? Dat, of ik heb geen idee wat je bedoelt... ;)
Formaat van afbeelding ligt vast in post, als ik een nieuwe afbeelding met hetzelfde formaat/naam upload hoef ik die post (formaat afbeelding) niet te wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:28
To be honest.. Ik vind de niet-sRGB kleuren mooier :) Ik heb ook nooit wat te zeuren gehad op het scherm trouwens:P Wel mooi dat het aan of uit kan, dan is iedereen happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
evanraalte schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:27:
To be honest.. Ik vind de niet-sRGB kleuren mooier :) Ik heb ook nooit wat te zeuren gehad op het scherm trouwens:P Wel mooi dat het aan of uit kan, dan is iedereen happy :)
Ik ga de update vanavond laat installeren, waarschijnlijk ben ik nu al zo gewend aan mijn persoonlijke voorkeur (ingesteld met schuif) dat die sRGB kleuren wennen zijn of ik ze helemaal niet instel. Maar ja, de andere fixes zijn wel de moeite waard om die update te installeren, de komende weken / maanden zullen de huidige / nieuwe bugjes wel weer gladgestreken worden.

Los van het bugfixen hoop ik dat OnePlus de securityupdates ook maandelijks meegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 11:55
Wat misschien wel helpt is eerst even de night mode aan te zetten en dan weer uit. Zo wen je aan de gelige modus en is srgb weer wat witter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is de videocamera met deze update nu ook in 60fps op 1080p te gebruiken? Dat was in veel reviews toch ook een punt van kritiek, meen ik.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Heeft iemand (met root en unlocked bootloader) de update naar 3.2.0 OTA kunnen installeren? Na het downloaden krijg ik gelijk TWRP te zien, en een .img of .zip is nergens te vinden.

Heb voor het laatst 2 jaar terug iets geflasht. Mijn voorkeur gaat daarom naar OTA updates. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimerax
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 16:34
Chimerax schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:33:
Heeft er nog iemand problemen met de Google Camera app, specifiek bij het nemen van panorama en 360 foto's?
Die is bij mij heel erg traag. Het duurt na de eerste foto enkele seconden voordat de volgende is genomen.
Dit heb ik bij mijn OnePlus one helemaal anders ervaren.
Iemand die hier een antwoord op weet?? Werkt echt voor geen meter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:38
Prulleman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:38:
Ik heb zojuist de 1.2GB file via TWRP geflashed (dirty) met gelijk supersu erachteraan. nu netjes 3.2.0 met behoud van data. sRGB is weer even wennen (was net aan het zuurstok kleurtjes gewend :+ ).

notification issue heb ik nog niet echt last van gehad, maar wellicht gebruik ik mijn telefoon zoveel dat ie amper dozed..
Ga ik nu ook proberen want die 007>010 update ZIP flashen met TWRP lukt niet.

Had al een backup gemaakt met TWRP en naar m'n laptop gekopieerd.
Vervolgens wil ik de 007 naar 010 patch via TWRP installeren, maar dat weigert ie (iets met onverwachte content op EMMC).
Ik zit momenteel wel op 3.1.2. en dat is wel 007 meen ik.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
FlowDesign schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:35:
[...]

Ga ik nu ook proberen want die 007>010 update ZIP flashen met TWRP lukt niet.

Had al een backup gemaakt met TWRP en naar m'n laptop gekopieerd.
Vervolgens wil ik de 007 naar 010 patch via TWRP installeren, maar dat weigert ie (iets met onverwachte content op EMMC).
Ik zit momenteel wel op 3.1.2. en dat is wel 007 meen ik.
Als je 3.1.2 geroot had, moet je eerst de volledige 3.1.2 rom opnieuw flashen voor de OTA

- edit -

Dus kan je eigenlijk net zo goed direct de volledige 010 rom (dirty)flashen.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 04-07-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Chris.nl schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:37:
[...]

Als je 3.1.2 geroot had, moet je eerst de volledige 3.1.2 rom opnieuw flashen voor de OTA

- edit -

Dus kan je eigenlijk net zo goed direct de volledige 010 rom (dirty)flashen.
Ah, vandaar :+

Maar dan kan ik net zo goed meteen de full 010 update er overheen flashen en dan opnieuw rooten toch?

Ik las hierboven dat iemand dat dirty heeft gedaan en dat dat goed ging met behoud van data.

Edit:
2 zielen 1 gedachte :P

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 04-07-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
FlowDesign schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:39:
[...]

Ah, vandaar :+

Maar dan kan ik net zo goed meteen de full 010 update er overheen flashen en dan opnieuw rooten toch?

Ik las hierboven dat iemand dat dirty heeft gedaan en dat dat goed ging met behoud van data.

Edit:
2 zielen 1 gedachte :P
Jep, volledige 010 rom flashen, daarna SuperSU flashen en "klaar" met behoud van instellingen, apps en data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 22:34
C31lak schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:40:
[...]

Als je je telefoon goed vasthoudt, is het geen probleem. ;) Wanneer m'n handen zweten (tempraturen beginnen te stijgen), voelt het wel wat gladder aan.

Maar goed, mijn vorige telefoon was de S6. Als ik het daarmee vergelijk valt dit reuze mee.
Telefoon is best heel glad te noemen die van mij heb ik al een paar keer laten vallen met als resultaat de lens kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Laatst online: 20-07 16:34
Jorgen schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:48:
Is de videocamera met deze update nu ook in 60fps op 1080p te gebruiken? Dat was in veel reviews toch ook een punt van kritiek, meen ik.
Niet dat ik weet. Als ik via de stock camera app film is het nog steeds geen 60fps. Misschien zit het ergens verstopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
Chris.nl schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:41:
[...]

Jep, volledige 010 rom flashen, daarna SuperSU flashen en "klaar" met behoud van instellingen, apps en data.
Yo, gelukt met behoud van alle apps en data :)
Supersu meteen er overheen ging ook goed.
Alleen de DPI terugzetten van 480 naar 420 moest ik opnieuw doen. Daardoor ook m'n homescreen ff opnieuw indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
FlowDesign schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:28:
[...]
Alleen de DPI terugzetten van 480 naar 420 moest ik opnieuw doen. Daardoor ook m'n homescreen ff opnieuw indelen.
Raar, mijn dpi is 400 gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
anessie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:35:
[...]

Ik had het met de app LeDPI gedaan, inclusief wijziging in build.prop.
Maar door een full update te flashen wordt de build.prop overschreven, dus raar vind ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
FlowDesign schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:38:
[...]

Ik had het met de app LeDPI gedaan, inclusief wijziging in build.prop.
Maar door een full update te flashen wordt de build.prop overschreven, dus raar vind ik het niet :)
idem, dus raar ;)

Al had ik als app Easy DPI Changer gebruikt op 3.1.3, maar dat zou identiek moeten wezen.

[ Voor 12% gewijzigd door anessie op 04-07-2016 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
anessie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:35:
[...]

Tja, sommige onderdelen van OxygenOS worden met een update soms zo aangepast dat ook instellingen een dirtyflash niet overleven. Kan dus wezen dat er verschillende resultaten zijn. Misschien had de één de DPI met een app aangepast en de ander handmatig (staat het DPI regeltje op een andere plek in de build.prop). Veel variabelen dus om rekening mee te houden.

Zelf neem ik bij een update vaak even de tijd voor een factory reset en het opnieuw instellen. Om er zeker van te zijn dat ik niet tegen 'bugs door dirty-flash' aanloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
FlowDesign schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:28:
[...]

Yo, gelukt met behoud van alle apps en data :)
Supersu meteen er overheen ging ook goed.
Als ik mijn dpi aanpast gaat de hele telefoon raar doen. Camera werkt niet meer lekker. Foto's zijn soms compleet groen. Screenshots maken werkt niet altijd. En ik vind de letters veel te klein :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 13:32
Weet iemand een goede dab+ radio waarvan je zeker weet dat bleutooth goed wertk met de op3? Mijn huidige radio heeft kuren, was met dr iphone ook maar dit is bijna niet werkbaar. Moet handsfree kunnen bellen en liefst ook muziek via bt.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
[...]

Nee, dat SRGB is gewoon ontzettend lelijk en idd veel te geel.
SRGB niet aanzetten en de Color Mode zo ver mogelijk naar rechts schuiven is nog minder geel dan mét SRGB en zelfs dan vind ik het nog te geel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Voor mij geen sRGB modus, ben te gewend geraakt aan de oververzadigde eyecandy :+

Hoop nog wel dat oneplus ooit de Dash charge code etc vrijgeeft, wil graag weer terug naar CyanogenMod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Luukth schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:40:
[...]

Als ik mijn dpi aanpast gaat de hele telefoon raar doen. Camera werkt niet meer lekker. Foto's zijn soms compleet groen. Screenshots maken werkt niet altijd. En ik vind de letters veel te klein :*)
Hoe/waarmee heb je dat gedaan?

400 vond ik te klein, maar 480 te groot.
Ik heb 'm op 420 gezet en dat gaat bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
FlowDesign schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:43:
[...]

Hoe/waarmee heb je dat gedaan?

400 vond ik te klein, maar 480 te groot.
Ik heb 'm op 420 gezet en dat gaat bij mij goed.
Ik heb het aangepast in de build.prop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Laatst online: 07-09 17:57
Luukth schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:53:
[...]

Ik heb het aangepast in de build.prop
An de update flashen ben je dat weer kwijt en moet je de build prop weer editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
STolsma schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:54:
[...]

An de update flashen ben je dat weer kwijt en moet je de build prop weer editten.
Ja snap ik, maar ik kreeg problemen erbij als ik in de build.prop iets bewerkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Laatst online: 07-09 17:57
Luukth schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:55:
[...]

Ja snap ik, maar ik kreeg problemen erbij als ik in de build.prop iets bewerkte.
Dat probleem heb ik niet. Ik heb alleen de DPI aangepast in de build prop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond24
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-06 23:58
ulTimaS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:58:

edit: zelf getest en het werkt!
[afbeelding]
Dit werkt uitstekend. Draai nu 3.2.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simthadim
stin00 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:42:
Voor mij geen sRGB modus, ben te gewend geraakt aan de oververzadigde eyecandy :+

Hoop nog wel dat oneplus ooit de Dash charge code etc vrijgeeft, wil graag weer terug naar CyanogenMod.
Kan mij ergens herinneren dat ze dit ergens begin juli zouden doen. Geen officieel statement, maar heb de bron even niet meer. Even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
simthadim schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:16:
[...]

Kan mij ergens herinneren dat ze dit ergens begin juli zouden doen. Geen officieel statement, maar heb de bron even niet meer. Even zoeken.
Eind juli ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Heb een paar kleine vraagjes nav mijn nieuwe op3.

Hoe krijg ik de brightness slider terug als swipe in mijn home scherm? Bij de opo is het een kwestie van sliden en dan is de phone meteen gedimt.

Ik had altijd icoontjes zonder text eronder. Verder had ik een aangepaste grid (4x6). Dit lijkt nu niet te kunnen. Bij de customisation settings kan ik wel de 4x6 grid kiezen (met smalle icons) maar de grid blijft 4x4....??

Verder een mooie eerste experience :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Zo hij is binnen hoor :D

3.2.0 aan het downloaden en we kunnen los :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

GustavSan schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:46:
Heb een paar kleine vraagjes nav mijn nieuwe op3.

Hoe krijg ik de brightness slider terug als swipe in mijn home scherm? Bij de opo is het een kwestie van sliden en dan is de phone meteen gedimt.

Ik had altijd icoontjes zonder text eronder. Verder had ik een aangepaste grid (4x6). Dit lijkt nu niet te kunnen. Bij de customisation settings kan ik wel de 4x6 grid kiezen (met smalle icons) maar de grid blijft 4x4....??

Verder een mooie eerste experience :)
eerste was volgens mij een CM only optie. Door idd boven op het scherm de sliden kon je brightness aanpassen.

2e. Geen idee hoe je dat eerst voor mekaar gekregen had. Maar het kan met......hier komt ie weer......Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
DarkSide schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:53:
[...]

eerste was volgens mij een CM only optie. Door idd boven op het scherm de sliden kon je brightness aanpassen.

2e. Geen idee hoe je dat eerst voor mekaar gekregen had. Maar het kan met......hier komt ie weer......Nova.
Is dat dezelfde Nova die nu 50 cent is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

MrGizMo schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:39:
[...]

Is dat dezelfde Nova die nu 50 cent is?
The one and only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
tym87 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:44:
[...]

En hoe is de test verlopen? Of is het nog weekend voor jou ? :+
De feest-test. Hier een klein fragment met audio: http://www9.zippyshare.com/v/S8tlBGS0/file.html

Hier moet ik wel een kanttekeningen bij plaatsen:
  • Dit filmpje is geschoten net om de hoek van de muziek, hier klonk de bass een stuk harder dan de overige tonen. Aangezien het geluid dus al wat vervormd was waar ik stond, zal dit in normale situaties dus iets beter klinken.
  • Geschoten op een evenement
  • Gefilmd op 1080p 30fps (video weggelaten ivm privacy ander publiek)
Videokwaliteit verraste me zeer positief, zeker na de mindere reviews over filmen. Audiowaliteit is matig naar mijn mening.

[ Voor 36% gewijzigd door P1nGu1n op 04-07-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hoe zet ik die irritante Shelf uit? (of beter: compleet verwijderen) Of kan dat alleen met een root?

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 04-07-2016 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Geert1976 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:47:
hoe zet ik die irritante Shelf uit? Of kan dat alleen met een root?
Long-press op je 'bureaublad', in die menu's heb je ergens die optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
P1nGu1n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:48:
[...]

Long-press op je 'bureaublad', in die menu's heb je ergens die optie
zo, das nog eens een antwoord binnen 10 seconden! haha top! thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
P1nGu1n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:45:
[...]

De feest-test. Hier een klein fragment met audio: http://www9.zippyshare.com/v/S8tlBGS0/file.html

Hier moet ik wel een kanttekeningen bij plaatsen:
  • Dit filmpje is geschoten net om de hoek van de muziek, hier klonk de bass een stuk harder dan de overige tonen. Aangezien het geluid dus al wat vervormd was waar ik stond, zal dit in normale situaties dus iets beter klinken.
  • Geschoten op een evenement
  • Gefilmd op 1080p 30fps (video weggelaten ivm privacy ander publiek)
Videokwaliteit verraste me zeer positief, zeker na de mindere reviews over filmen
Afgelopen weekend ook een filmpje geschoten op Have a nice day festival en de audio is super :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Nja voor 50 cent moet ik het gewoon eens proberen ;)
Geert1976 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:47:
hoe zet ik die irritante Shelf uit? (of beter: compleet verwijderen) Of kan dat alleen met een root?
Haha was er ook even naar aan het zoeken, ook meteen uitgezet

[ Voor 26% gewijzigd door MrGizMo op 04-07-2016 21:54 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.