mag je een commentaar niet ook in een ander relevant topic posten? Jawel toch?
En ik kom met inhoudelijke constateringen en had gehoopt dat iemand die kan ontkrachten of nuanceren. Commentaren als "je hebt geen verstand van telefoons" etc. zijn inhoudsloos. Jammer, want ik hoor graag inhoudelijke argumenten waarom de OP3 de betere keus zou zijn t.o.v. de Moto G4 Plus.
Het scherm IS namelijk minder scherp dan een LCD, wat wel jammer is als je veel tekst leest.
De helderheid VALT tegen, wat niet lekker is als je in de zomer buiten in de zon zit.
De kleuren ZIJN verzadigd, en het scherm is kwalitatief ronduit onvoldoende (zie de Anandtech review)
Accuduur IS mediocre.
De videokwaliteit IS gewoon niet best, staat in de review!
Scherpe randjes houdt echt niet lekker vast langer dan een kwartier. Had ooit Nexus 5, met 't zelfde euvel.
6GB klinkt heel stoer, maar als je apps nog steeds opnieuw moeten laden, dan heb je er niet veel aan.
En €400 is nog steeds best een fors bedrag en zeker niet "goedkoop". Ja ten opzichte van een (toch overpriced) Iphone, maar niet t.o.v. de Moto G4 Plus of een Nexus 5X.
Ik overweeg/overwoog zelf ook de OP3, maar dit zijn allemaal minpunten die de Moto G4 Plus/Nexus 5X niet heeft, of tenminste niet slechter doet. En die is €269. Dus waarom is de OP3 dan de betere keus? Ik zie het niet. Maar ik heb dan ook klaarblijkelijk geen "verstand" van telefoons...