[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:02:
[...]

Onder APNs staat bij mij "APN settings are not available for this user"

Het + - je is grayed out, kan er wel op klikken en een nieuwe APN invullen, maar als ik op Save druk, doet ie niets. :S
Net een 2e APN aangemaakt als test.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/OP3/Screenshot_20160627-230032.jpg

Apart dat ie dat bij jou niet slikt dan. Wat als je hem opnieuw opstart zonder je Ziggo SIM erin, die nieuwe APN aanmaakt / opslaat en dan opnieuw je Ziggo SIM erin doet? (ik zeg ook maar wat, maar je weet maar nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:06
Tja. Al geprobeerd met een reboot etc., Als de sim eruit is kan ik helemaal geen cellular instelling aanpassen :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/InWkZZbiCzIVmR4RmABDCNo9/thumb.png

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Jeroenimoes schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:11:
Tja. Al geprobeerd met een reboot etc., Als de sim eruit is kan ik helemaal geen cellular instelling aanpassen :+
[afbeelding]
Lang leve de zoekfunctie:
Momus in "4G instelling OnePlus 2"

Misschien is dit ook voor jou de oplossing?

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:17

Laguna

Connaisseur

Chris.nl schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:42:
[...]

Een antwoord waar je wellicht iets aan hebt:

[...]

Hier bijvoorbeeld het verschil tussen de OP3 - iPhone 6S Plus - Nexus 5X

[afbeelding]

- edit -

O, ik zie nu dat ulTimaS al een soortgelijk antwoord had gegeven.. :+

[...]
Die website is leuk om een idee te krijgen, maar verder heb je er niks aan. Daarvoor moet je het toestel toch echt in je handen hebben.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 22:06
Hm, die stappen had ik al uit mezelf geprobeerd, en nu na het wederom invullen van het grayed-out plusje pakt ie hem toch....

Zal wel een bug zijn in Oxygen OS?

Bedankt in ieder geval! NIet aan gedacht ook bij de OP2 te zoeken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:20:
[...]

Die website is leuk om een idee te krijgen, maar verder heb je er niks aan. Daarvoor moet je het toestel toch in je handen hebben.
Klopt, ik heb 'm eerder al een DM gestuurd met m'n woonplaats. Aangeboden dat als ie in de buurt woont hij de OP3 in de vingers kan krijgen en checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 18:43
Zijn er meer mensen met het volgende probleem:

Ik probeer via de telefoon nieuwe contacten aan te maken (in het adresboek)
Echter zodra ik het nieuwe contact wil op slaan krijg ik de volgende melding:
Kan wijzigingen in contact niet opslaan.

Zijn er meer mensen met dit probleem, of is er iemand die een oplossing weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
slabetje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:47:
Zijn er meer mensen met het volgende probleem:

Ik probeer via de telefoon nieuwe contacten aan te maken (in het adresboek)
Echter zodra ik het nieuwe contact wil op slaan krijg ik de volgende melding:
Kan wijzigingen in contact niet opslaan.

Zijn er meer mensen met dit probleem, of is er iemand die een oplossing weet ?
Op wat sla je de contactpersoon op? Google? Microsoft? Lokaal? SIM-kaart?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:42:
[...]

Een antwoord waar je wellicht iets aan hebt:

[...]

Hier bijvoorbeeld het verschil tussen de OP3 - iPhone 6S Plus - Nexus 5X

[afbeelding]

- edit -

O, ik zie nu dat ulTimaS al een soortgelijk antwoord had gegeven.. :+

[...]
Thx voor alle antwoorden.
Hopelijk is ie toch wat kleiner dan de iPhone 6+. Die is toch echt te groot (en onaangenaam breed) voor mij.
Ik heb normaal formaat handen en zou graag op z'n minst een inkomende oproep met één hand willen beantwoorden zonder schrik dat het toestel uit mijn handen glijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 18:43
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:49:
[...]

Op wat sla je de contactpersoon op? Google? Microsoft? Lokaal? SIM-kaart?
Ik heb het even na gekeken,

De gegevens worden op de simkaart opgeslagen.

Ik moet er wel bij zeggen, dat het nog een vrij oude simkaart is van HI prepaid.
Deze is tevens op maat geknipt, naar een NANO simkaart.

Bellen, SMS, en gebeld worden is geen probleem (dit werkt naar behoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:23:
[...]

Ook niet als je maar 150 euro hoeft bij te leggen?

[...]
Hmm, dat is al makkelijker. Al zou Ik zelf zeggen van niet. Alles wat je in principe zou willen doen op Android kan je ook al met de OP2 doen. Zou ik zelf 150 euro uitgeven aan benzine, een etentje, 15 keer karten, mini-stedentrip.

Zal wel niet het beste antwoord zijn voor een tweaker, maar kan je nou echt nog beter gamen op je OP3 dan op de OP2? Tuurlijk, hij is sneller, maar ga je dit effectief gebruiken/merken als je incidenteel een spelletje speelt? . Tenzij je 2 uur per dag zit te gamen op dat ding en dat consequent lang doet zeg ik nee. De net iets betere camera zal je ook niet echt rijker maken. etc

Voor mij was het een upgrade van aan galaxy ace naar OP3, dan is het 't meer dan waard in mijn optiek ;)

[ Voor 13% gewijzigd door simthadim op 28-06-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Strunkie op 28-06-2016 00:17 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
NoxiuZ schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:28:
[...]

Ik heb een gepolariseerde zonnebril - dat ding is briljant - maar het nadeel is dat mn Nexus 5 niet afleesbaar is in landscape modus. Kan jij testen of de OP3 nu wel leesbaar is en zoja in welke stand? Dubbel gepolariseerd zou betekenen dat hij totaal NIET af te lezen zou moeten zijn.

Dit heeft nogal effect want als ik in de auto zit moet ik hem voor navi gebruiken en dan wil ik hem of horizontaal of verticaal kunnen gebruiken. Hoe maakt mij niet veel uit...

Dat ik hem evt. niet portrait kan gebruiken... tsja, dan pak ik hem in landscape vast als ik niet in de auto zit. Scheelt boetes met tussendoor op de telefoon spelen in de auto :+
Kwaliteit van m'n filmpje is om te janken, maar ik heb de OP3 voor een beeldscherm gezet en een rotatiefilmpje gemaakt van achter een gepolariseerde bril. Komt erop neer dat het beeldscherm zwart wordt onder een bepaalde hoek, maar mijn OP3 in alle standen goed afleesbaar is. Dubbel gepolariseerd lijkt dus best positief.

[Video: http://1chris.nl/OP3/rbrndj.mp4]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 19:33

Nox

Noxiuz

Chris.nl schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:32:
[...]

Kwaliteit van m'n filmpje is om te janken, maar ik heb de OP3 voor een beeldscherm gezet en een rotatiefilmpje gemaakt van achter een gepolariseerde bril. Komt erop neer dat het beeldscherm zwart wordt onder een bepaalde hoek, maar de OP3 in alle standen goed afleesbaar is. Dubbel gepolariseerd lijkt dus best positief.

[video]
Top, bedankt voor het checken!

Ik hoorde dat horizontaal al wel ging, dat het verticaal ook goed gaat is alleen maar beter.

Heb hem besteld, dus ben binnenkort hier ook wel te vinden. Moet alleen nog kijken voor een autohouder...

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:46
Nou, hij is binnen!

Kom van een HTC m7 af, heb de op 3 ingesteld en vind t eerlijk gezegd net zo'n kwalitatief hoog aanvoelende telefoon als de HTC.
Hij is vlot, scherm is mooi, opladen gaat snel, camera is prima en de front is beter dan ik had. Leuke foefjes in oxy, snelle fingerscan

Heb een otterbox erbij en flipcase, niks op aan te merken.
Standaard scherm Protector zit er nog op, blijft erop tot de nillkin er is, heb er eerlijk gezegd geen last van.

Enigste wat ik minder vind, maar dat kan ik op 3 niet aanrekenen is dat ik wat dingen van me HTC mis. Zoals blinkfeed achtig nieuwsoverzicht links, en ik moet zelf op zoek naar goede apps voor Mail, contacten, agenda enz.

Ennnn er zitten geen streepjes of balkjes in de wifi icoontje, batterij en signaal... Ennnn ik kan in het dropdown menuutje geen extra snelkoppelingen invoegen.

Het gedoe over t amoled pentile scherm.. Ik kan t echt niet zien Sorry jongens :p

[ Voor 9% gewijzigd door Soullancer op 28-06-2016 01:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vandaag zou de review komen op Tweakers las ik ergens over deze telefoon. Heel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25
Soullancer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 01:07:
Nou, hij is binnen!

Enigste wat ik minder vind, maar dat kan ik op 3 niet aanrekenen is dat ik wat dingen van me HTC mis. Zoals blinkfeed achtig nieuwsoverzicht links, en ik moet zelf op zoek naar goede apps voor Mail, contacten, agenda enz.

Ennnn er zitten geen streepjes of balkjes in de wifi icoontje, batterij en signaal... Ennnn ik kan in het dropdown menuutje geen extra snelkoppelingen invoegen.

Het gedoe over t amoled pentile scherm.. Ik kan t echt niet zien Sorry jongens :p
Nieuwsoverzichten zijn ook vast wel met apps/widgets te regelen. Geen idee of OxygenOS zijn eigen systeem ook dit zou kunnen. Ik ben zelf meteen overgestapt op Nova.
Tja als je inderdaad niet zelf contacten, gmail oid gebruikt zal je je eigen apps moeten gaan zoeken/gebruiken. Genoeg mogelijkheden die, denk ik, ook beter zijn dan de standaard HTC apps.

Die icoontjes dat is een android dingetje. Het standaard Android uiterlijk zeg maar. Ook niet mijn favoriet, daarom dat dus maar aangepast :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:32
Sinds gisteren in gebruik, ik heb alleen een issue met YouTube. Ik krijg bij bijna alle filmpjes maximaal 480p voorgeschoteld :? (maar bij een enkele wel 1080p)

Het wordt sinds een dag of twee gemeld op meerdere fora:Het komt voor op meerdere modellen, waaronder veel OP3's. Ik heb van alles geprobeerd, update deïnstalleren, 1 na laatste versie proberen, data verwijderen, maar ik krijg het niet opgelost. Iemand een oplossing?

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 15:51
Jeroenimoes schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:48:
Nu aan het instellen.

Ik heb problemen met mijn Ziggo SIM... Bij de instellingen onder Cellular ziet ie de Ziggo SIM prima,maar ik mag van het toestel er zelf geen Acces Point aan toevoegen, waardoor ik dus mijn mobiele data niet kan configureren :S
Iemand een idee waar dat in kan zitten?

Over het scherm: Als hij zo naast mijn Nexus 5 ligt merk je toch wel duidelijk dat de kleurencalibratie op de OP3 heel anders is. Kleuren zijn duidelijk 'oversaturated'. De Nexus 5 oogt dus een stuk rustiger. Ook de max helderheid is een stuk minder. Maarja, eerst maar eens wachten op die OTA updates :P
Zeker weten dat je automatische helderheid hebt uitstaan? Want ik heb het idee dat de OP3 juist een hogere helderheid heeft dan de Nexus 5 als ik ze naast elkaar leg.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

P1nGu1n schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:48:
Sinds gisteren in gebruik, ik heb alleen een issue met YouTube. Ik krijg bij bijna alle filmpjes maximaal 480p voorgeschoteld :? (maar bij een enkele wel 1080p)

Het wordt sinds een dag of twee gemeld op meerdere fora:Het komt voor op meerdere modellen, waaronder veel OP3's. Ik heb van alles geprobeerd, update deïnstalleren, 1 na laatste versie proberen, data verwijderen, maar ik krijg het niet opgelost. Iemand een oplossing?
Je zou tijdelijk OGYoutube kunnen gebruiken totdat Google het heeft gefixt? Heb je nog meer functies ook! _/-\o_
NoxiuZ schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:34:
[...]

Top, bedankt voor het checken!

Ik hoorde dat horizontaal al wel ging, dat het verticaal ook goed gaat is alleen maar beter.

Heb hem besteld, dus ben binnenkort hier ook wel te vinden. Moet alleen nog kijken voor een autohouder...
Nog even ter bevestiging: met een RayBan gepolariseerde Wayfarer zie je het scherm verticaal (portrait) zoals normaal, horizontaal (landscape) is het iets donkerder maar nog steeds duidelijk te zien! Dit in tegenstelling tot mijn Nexus 5 waar het net leek alsof het scherm uit stond als je hem horizontaal hield haha :+

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:39
Hmm vannacht even battery drain getest. Alles aan en van 29 naar 21%.. Telt dit als battery drain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Oke, dit zuigt.

Ik gebruik syncthing om verschillende directories van mn foon te syncen met mn pc's.

Vanacht titaniumbackup gescheduled, ruim 1GB. Syncthing pakt die dus ook mee, maar dat draait alleen snachts als tie aan de oplader hangt en dat is thuis en dan heb ik wifi.

Wifi deed het vanacht niet, ik vermoed door doze ... kan dat? Want toen ik hem vanochtned oppakte had ik wel degelijk wifi enalbed.

Anyway, heeft dus vanacht die dikke giegelbyte over mobile data lopen syncen :( . Ik had nog een gieg over, ik moet nog 2 dagen maar ben er nu dus mooi doorheen. :'( .

heb syncthing nu maar verteld om alleen over wifi te syncen maar ik vind het wel waardeloos. Ik wil eigenlijk m'n foto's direct gesynced hebben en dat doet tie nu dus pas aan het einde van de dag als ik thuis op wifi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25
Ottie93 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:50:
[...]

Zeker weten dat je automatische helderheid hebt uitstaan? Want ik heb het idee dat de OP3 juist een hogere helderheid heeft dan de Nexus 5 als ik ze naast elkaar leg.
Het scherm van de OP3 kan inderdaad een stuk feller dan de Nexus 5 of de OP1 die ik hiervoor had, waarschijnlijk moet je even een vinkje uitzetten bij automatische helderheid.. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
Conclusie naar de telefoon een week te hebben gebruikt:
Fingerprint werkt super, ik heb alleen de training een paar keer over gedaan om ervoor te zorgen dat mijn hele vinger goed wordt herkend.
Accu is er goed. Ik haal prima de hele dag
Scherm kwaliteit goed genoeg (niet het beste scherm maar ik vind het prima)

Bugs:
Automatische helderheid zorgt er soms voor dat het scherm te donker is
Telefoon is 1 keer warm geweest in mijn broekzak

Geen vastlopers/resets of andere vreemde dingen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Soullancer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 01:07:
Nou, hij is binnen!

Kom van een HTC m7 af, heb de op 3 ingesteld en vind t eerlijk gezegd net zo'n kwalitatief hoog aanvoelende telefoon als de HTC.
Hij is vlot, scherm is mooi, opladen gaat snel, camera is prima en de front is beter dan ik had. Leuke foefjes in oxy, snelle fingerscan

Heb een otterbox erbij en flipcase, niks op aan te merken.
Standaard scherm Protector zit er nog op, blijft erop tot de nillkin er is, heb er eerlijk gezegd geen last van.

Zie de posts hieronder. Wellicht zitten jouw opties er ook bij. Ik heb nog geen OP3 dus kan ik ht niet voor je checken.

[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Jorgen schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:56:
[...]

Zie de posts hieronder. Wellicht zitten jouw opties er ook bij. Ik heb nog geen OP3 dus kan ik ht niet voor je checken.

[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Nee, daar zit alleen batterij percentage en demo mode ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
slabetje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:58:
Ik heb het even na gekeken,

De gegevens worden op de simkaart opgeslagen.

Ik moet er wel bij zeggen, dat het nog een vrij oude simkaart is van HI prepaid.
Deze is tevens op maat geknipt, naar een NANO simkaart.

Bellen, SMS, en gebeld worden is geen probleem (dit werkt naar behoren)
Al eens geprobeerd op de telefoon? Of op een andere manier?
simthadim schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:01:
Hmm, dat is al makkelijker. Al zou Ik zelf zeggen van niet. Alles wat je in principe zou willen doen op Android kan je ook al met de OP2 doen. Zou ik zelf 150 euro uitgeven aan benzine, een etentje, 15 keer karten, mini-stedentrip.

Zal wel niet het beste antwoord zijn voor een tweaker, maar kan je nou echt nog beter gamen op je OP3 dan op de OP2? Tuurlijk, hij is sneller, maar ga je dit effectief gebruiken/merken als je incidenteel een spelletje speelt? . Tenzij je 2 uur per dag zit te gamen op dat ding en dat consequent lang doet zeg ik nee. De net iets betere camera zal je ook niet echt rijker maken. etc

Voor mij was het een upgrade van aan galaxy ace naar OP3, dan is het 't meer dan waard in mijn optiek ;)
Niet voor gamen. Maar meer omdat het kan. Naja. Ik zal de verschillen op een rijtje zetten (die in me opkomen en de reden waarom ik het zou doen):
  • Snellere fingerprintscanner
  • AMOLED
  • UFS 2.0 opslag
  • Meer RAM (ga ik toch niet merken)
  • Zuinigere hardware
  • Dash-Charge
  • Betere camera's
  • NFC
  • Meer functies in OxygenOS
  • Ik hoef maar 150 euro bij te leggen als het goed is
alwaysleft schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:54:
Vandaag zou de review komen op Tweakers las ik ergens over deze telefoon. Heel benieuwd naar.
Ik verwacht de review rond een uur of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:01:
[...]

Al eens geprobeerd op de telefoon? Of op een andere manier?

[...]

Niet voor gamen. Maar meer omdat het kan. Naja. Ik zal de verschillen op een rijtje zetten (die in me opkomen en de reden waarom ik het zou doen):
  • Snellere fingerprintscanner
  • AMOLED
  • UFS 2.0 opslag
  • Meer RAM (ga ik toch niet merken)
  • Zuinigere hardware
  • Dash-Charge
  • Betere camera's
  • NFC
  • Meer functies in OxygenOS
  • Ik hoef maar 150 euro bij te leggen als het goed is
[...]

Ik verwacht de review rond een uur of 12.
Gewoon doen. Als je er slechts 150 voor hoeft te betalen heb je voor weinig een mooi nieuw toestel.
Zelf geen fan van de sd810 en gemis van nfc maakte voor mij de OP2 niet interessant.
Come join the club 😀

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:58
alwaysleft schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:54:
Soon my friend.... Soon..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
DarkSide schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:13:
Gewoon doen. Als je er slechts 150 voor hoeft te betalen heb je voor weinig een mooi nieuw toestel.
Zelf geen fan van de sd810 en gemis van nfc maakte voor mij de OP2 niet interessant.
Come join the club 😀
Ik wacht nog even. Totdat OxygenOS voor de OnePlus 3 optimised is, en alles vlekkeloos werkt. :)
Om een uur of 11 of 12 dus :p.

[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-06-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Ik wacht nog even. Totdat OxygenOS voor de OnePlus 3 optimised is, en alles vlekkeloos werkt. :)

[...]

Om een uur of 11 of 12 dus :p.
Hahaha, er komt altijd wel weer een volgende update met nieuwe features. Ik heb m'n G5 verkocht en de Op3 gekocht, ga daar zeker geen spijt van krijgen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:20:
Hahaha, er komt altijd wel weer een volgende update met nieuwe features. Ik heb m'n G5 verkocht en de Op3 gekocht, ga daar zeker geen spijt van krijgen.
Met nieuwe functies, ja. Maar ik bedoel meer 'de grote problemen'. Zoals RAM management. Kleurenprofielen. En dat soort dingetjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Met nieuwe functies, ja. Maar ik bedoel meer 'de grote problemen'. Zoals RAM management. Kleurenprofielen. En dat soort dingetjes :).
Wil je afwachten tot ze er zijn of tot ze getest zijn en goed door de tests/reviews komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:24:
[...]

RAM management is geen probleem,was een bewuste keuze begreep ik maar dat wordt veranderd, kleurprofielen ook. Tegen de tijd dat jij hem binnen hebt is de update er al verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:11:
[...]

Je zou tijdelijk OGYoutube kunnen gebruiken totdat Google het heeft gefixt? Heb je nog meer functies ook! _/-\o_

[...]

Nog even ter bevestiging: met een RayBan gepolariseerde Wayfarer zie je het scherm verticaal (portrait) zoals normaal, horizontaal (landscape) is het iets donkerder maar nog steeds duidelijk te zien! Dit in tegenstelling tot mijn Nexus 5 waar het net leek alsof het scherm uit stond als je hem horizontaal hield haha :+
Ja, herkenbaar, met mijn Nexus 5 kon ik horizontaal ook niets beginnen.

@tweakers: wanneer komt de review online :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:51
Gisteren is m'n toestel binnengekomen.

Leuk ding. Eerste Android toestel wat geen MIUI is. Ik moet dus best wennen aan alle Google meuk. Ik wacht nog even totdat er een stabiele CM is en dan installeer ik dat zooi.
Ik heb er een accesoire pack erbij besteld waaronder een Tempered glass bescherming. Kan ik de reeds opgeplakte screenprotector er zo af halen? Of is daar een speciale methode voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Russel88 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:10:

Leuk ding. Eerste Android toestel wat geen MIUI is. Ik moet dus best wennen aan alle Google meuk. Ik wacht nog even totdat er een stabiele CM is en dan installeer ik dat zooi.
Ik heb er een accesoire pack erbij besteld waaronder een Tempered glass bescherming. Kan ik de reeds opgeplakte screenprotector er zo af halen? Of is daar een speciale methode voor?
Gewoon een hoekje pulken en vervolgens gaat hij er vrij makkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
InflatableMouse schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:26:
Wil je afwachten tot ze er zijn of tot ze getest zijn en goed door de tests/reviews komen?
Ik wil afwachten totdat de 'problemen' zijn opgelost, waar veel mensen het over hebben in bijvoorbeeld dit topic.
Reviews zijn altijd prettig om te lezen en te schrijven. ;)
janvanduschoten schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:27:
RAM management is geen probleem,was een bewuste keuze begreep ik maar dat wordt veranderd, kleurprofielen ook. Tegen de tijd dat jij hem binnen hebt is de update er al verwacht ik.
Klopt, en op die 2 dingen wacht ik dus juist :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:19
janvanduschoten schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:20:
[...]

Niet tevreden over G5? In G5 topic was je best positief over de G5, premium build, voelde goed aan, geen oneffenheden.

Waarom nu toch OP3 boven LG G5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
Ik denk dat ik nog 1 jaartje uit ga zingen voordat ik een nieuwe telefoon haal, ik heb nu de OPO maar die doet het nog vlekkeloos en is nog steeds megasnel! Wanneer de OP4 komt schaf ik die aan :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31

Eventueel kan je met een stukje tape een hoekje vastnemen en zo de screenprotector er van trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Bij je Tempered Glass screen protector zit een soort plastic kaartje (onderste gereedschap). Daar kan je die oude er makkelijk mee af krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De review

- edit - kak is ie me voor

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 28-06-2016 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:25
En is je voorspelde +3 comment al binnen geharkt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noclaim71
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 08:19
Sinds gisteren ook de bezitter van de OP3. Mooi toestel, iets groter dan ik gewend ben, maar kan nog niet bepalen of dit een voor- of nadeel is.
Zojuist op het werk de 2de simkaart geactiveerd. Nu ben ik alleen aan het kijken of ik verschillende beltonen kan koppelen aan beide sim's. Ik wil graag op basis van gebelde sim de beltoon kunnen bepalen om zo de belgroep te kunnen onderscheiden.
Ook zou ik graag een aparte belgroep willen aanmaken die ALTIJD gebruik maakt van SIM 2 wanneer ik ga bellen en hetzelfde geldt dan ook voor een andere groep, die altijd sim 1 gaat gebruiken. Zo kan ik op basis van belgroep zakelijk en prive gescheiden houden, zonder dit te moeten kiezen op het moment van bellen.
Werk namelijk wat lastiger in de auto als je voice dailing gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Review is erg lovend, ook het mindere scherm komt gewoon goed uit de test. Indrukwekkend toestel zeg, de OnePlus 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
flippiej schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:02:
En is je voorspelde +3 comment al binnen geharkt? ;)
Nee, nog niet. Tot nu toe alleen maar een (One)+3 in totaal ;).
gallery: AnonymousWP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:25
Ik vind het trouwens gek dat Tweakers in de Pricewatch voor het toestel niet gewoon gelinkt heeft naar de officiële website dat je hem daar kan kopen. Zoals het nu wordt weergegeven lijkt het alsof het toestel nog steeds niet verkrijgbaar is, terwijl dat natuurlijk wel zo is en hij ook niet op een gegeven moment verkrijgbaar gaat worden vanaf andere normale webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
flippiej schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:39:
Ik vind het trouwens gek dat Tweakers in de Pricewatch voor het toestel niet gewoon gelinkt heeft naar de officiële website dat je hem daar kan kopen. Zoals het nu wordt weergegeven lijkt het alsof het toestel nog steeds niet verkrijgbaar is, terwijl dat natuurlijk wel zo is en hij ook niet op een gegeven moment verkrijgbaar gaat worden vanaf andere normale webwinkels.
Dit komt omdat de OnePlus webshop niet aangesloten is aan de Pricewatch. De clicks zijn niet gratis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Razer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Niet tevreden over G5? In G5 topic was je best positief over de G5, premium build, voelde goed aan, geen oneffenheden.

Waarom nu toch OP3 boven LG G5?
Klopt, was in het begin een goed toestel vond ik.Na verloop van tijd ging ik me irriteren aan de vingerafdrukscanner die op de achterkant zit. Niet praktisch als hij 90% van de tijd op z'n rug ligt. En een pietluttig ding misschien, het geluid van het knopje als je hem indrukt klinkt erg cheap :X
Ook qua batterij viel hij me erg tegen, zeker in vergelijk met de G2 die ik had. Ook begon ik na een tijdje wat meer oneffenheden te voelen bij de behuizing, vooral de overgang op de achterkant tussen het scherm en de module. It cannot be unseen :p

Ook het gebrek aan custom ROM's e.d. en de tweakbaarheid (hoe gaat het dan bijvoorbeeld met de camera mudule?) Ik denk dat ik veel meer kan met de Op3 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
Volgens de review:

waarbij je ook de kleur van het lampje per app-melding kunt instellen. Zo gebruiken we groen voor WhatsApp en blauw voor Facebook. Het blijft een fijne functie, hoe simpel het ook is.

Maar als ik in instellingen/aanpassing/led-notificaties kijk kan ik dit niet per app instellen. Wat mis ik hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
STolsma schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:03:
Volgens de review:

waarbij je ook de kleur van het lampje per app-melding kunt instellen. Zo gebruiken we groen voor WhatsApp en blauw voor Facebook. Het blijft een fijne functie, hoe simpel het ook is.

Maar als ik in instellingen/aanpassing/led-notificaties kijk kan ik dit niet per app instellen. Wat mis ik hier??
instellingen/aanpassing/led-notificaties "per app notification" onderaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
ravi400 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:05:
[...]

instellingen/aanpassing/led-notificaties "per app notification" onder aan
Maar bij de per app notification kan je niet de kleur instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

oNo

Iemand die een Nexus 6p heeft/had en nu een OP3?

Ik twijfel heel erg om mijn 6p te vervangen voor de OP3.
- hardwarebuttons (voor mij een dikke +)
- erg snel (weet niet of ik het ga merken, kan geen kwaad)
- 64 GB (lekker)
- OxygenOS (ik verwacht weinig verschil met Pure Nexus)

Ik ben benieuwd hoe het kleine verschil in grootte aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
STolsma schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:06:
[...]

Maar bij de per app notification kan je niet de kleur instellen.
Ah je hebt gelijk. Zie dat het alleen bij WhatsApp kan bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
oNo schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:08:
Iemand die een Nexus 6p heeft/had en nu een OP3?

Ik twijfel heel erg om mijn 6p te vervangen voor de OP3.
- hardwarebuttons (voor mij een dikke +)
- erg snel (weet niet of ik het ga merken, kan geen kwaad)
- 64 GB (lekker)
- OxygenOS (ik verwacht weinig verschil met Pure Nexus)

Ik ben benieuwd hoe het kleine verschil in grootte aanvoelt.
Jep :) Het is ietsjes kleiner, maar ligt fijner in de hand. De processor wordt beduidend minder snel warm dan bij de Nexus 6P. Verder heb ik de Google Now Launcher geïnstalleerd, en de Google Dialer, zodat ik een zo goed als stock ervaring heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
ravi400 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Ah je hebt gelijk. Zie dat het alleen bij WhatsApp kan bij mij.
Bij WhatsApp is het dan ook een optie van de app zelf.

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 12:42
Goede review, die van Tweakers.

Ook fijn om te zien dat mijn ervaringen en meningen in mijn eigen review niet echt afwijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik vrees dat mijn OP3 retour gaat, camerafocus lijkt bij mij erg slecht (blijft continue scherpstellen), krijg meer wazige foto's dan ik ooit van tevoren gemaakt heb, ook erg veel ruis, ook al gebruik ik de HD modus.

Batterij loopt leeg als een malle, half uur runkeeper aan met GPS en gewoon 10% eraf :'( (dat doet mijn oude telefoon beter helaas), dit alles nog zonder simkaart.

Het beeldscherm kan beter (update komt eraan, weet ik). Toestel is wel retesnel, alleen de vraag is, heb ik dat nodig? Geef eerlijk toe dat het een impulsaankoop is geweest

De grootte en het gewicht valt mij heel erg mee, zeg het niet vaak maar ligt goed in de hand :D

[ Voor 6% gewijzigd door Segafreak83 op 28-06-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 27-09 12:27
Segafreak83 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:39:
Ik vrees dat mijn OP3 retour gaat, camerafocus lijkt bij mij erg slecht (blijft continue scherpstellen), krijg meer wazige foto's dan ik ooit van tevoren gemaakt heb, ook erg veel ruis, ook al gebruik ik de HD modus.

Batterij loopt leeg als een malle, half uur runkeeper aan met GPS en gewoon 10% eraf :'( (dat doet mijn oude telefoon beter helaas), dit alles nog zonder simkaart.
GPS op de fiets heb ik zelf nog niet getest.

Met betrekking tot de camera, tijdens filmen blijft hij inderdaad continu scherpstellen, ik heb het idee dat de camera-app daar mede schuldig aan is.
Foto's zijn echter prima te noemen, in het donker wel handmatig settings instellen, maar dat doe ik altijd al, ik flits zo min mogelijk :P (zeker als je mensen fotografeert, die zijn ineens blind, wat een licht geeft die LED zeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Suicyder schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:51:
[...]

GPS op de fiets heb ik zelf nog niet getest.

Met betrekking tot de camera, tijdens filmen blijft hij inderdaad continu scherpstellen, ik heb het idee dat de camera-app daar mede schuldig aan is.
Foto's zijn echter prima te noemen, in het donker wel handmatig settings instellen, maar dat doe ik altijd al, ik flits zo min mogelijk :P (zeker als je mensen fotografeert, die zijn ineens blind, wat een licht geeft die LED zeg)
Het scherpstellen gebeurd tijdens het nemen van een foto, zonder überhaupt iets te doen, daardoor ontstaat bij mij vaak een onscherpe foto. In het donker heb ik nog geen foto genomen, alleen overdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 27-09 12:27
Segafreak83 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:56:
[...]

Het scherpstellen gebeurd tijdens het nemen van een foto, zonder überhaupt iets te doen, daardoor ontstaat bij mij vaak een onscherpe foto. In het donker heb ik nog geen foto genomen, alleen overdag.
Heb je er ook last van als je een focuspunt aangeeft door even een tikje op een punt van het scherm te geven? Ik deed dit eigenlijk altijd al standaard op mijn vorige toestel, eigenlijk automatisch op deze ook om zo zelf het item te kiezen waar het toestel op moet focussen.

edit:
Een foto en een panorama test van eerder vandaag.
Instellingen, HDRa volautomatisch, standaard camera app
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/sdEbGeJYAoKeMxqvPt3LUhYH/medium.jpg

Instellingen, volautomatisch, standaard camera app
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/upSpRqMTaHmU51H8SjEIyEdD/medium.jpg

edit2:
Nog een foto zonder compressie erbij, ook volautomatisch met standaard camera app
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/maXLqpP6IZQjVukznVXjiz23/medium.jpg
Dat is normaal een golfbaan op foto 1 en 3 :P

[ Voor 40% gewijzigd door Suicyder op 28-06-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 27-09 10:20
chengbondkwok schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Jep :) Het is ietsjes kleiner, maar ligt fijner in de hand.
Ietsje? Nogal een understatement :) De OP3 is duidelijk een stuk kleiner dan de joekel van een 6P met een 5,7" scherm

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
te bizar weer dit... bij installeren van whatsapp en verifieren van nummer zou - als je een backup in google drive hebt gemaakt - je history automatisch overgezet worden. maar nee hoor, hier natuurlijk weer geen verzoek om overzetten. dus met veel moeite de whatsapp logs via ES file explorer overgezet naar drive, is er bij de OP3 nergens een whatsapp mapje te vinden (ook niet na starten van chats) :s die hoort toch gewoon, net als mn OPO, in /sdcard/ te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
habermas schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:23:
te bizar weer dit... bij installeren van whatsapp en verifieren van nummer zou - als je een backup in google drive hebt gemaakt - je history automatisch overgezet worden. maar nee hoor, hier natuurlijk weer geen verzoek om overzetten. dus met veel moeite de whatsapp logs via ES file explorer overgezet naar drive, is er bij de OP3 nergens een whatsapp mapje te vinden (ook niet na starten van chats) :s die hoort toch gewoon, net als mn OPO, in /sdcard/ te zitten?
Nee. Interne opslag > WhatsApp > Databases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Segafreak83 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:39:

Het beeldscherm kan beter (update komt eraan, weet ik). Toestel is wel retesnel, alleen de vraag is, heb ik dat nodig? Geef eerlijk toe dat het een impulsaankoop is geweest

De grootte en het gewicht valt mij heel erg mee, zeg het niet vaak maar ligt goed in de hand :D
Heb je je wel eens afgevraagd of dat juist een simkaart gebruiken niet veel betere accuduur zal geven? Ik denk (wanneer software bug) dat dit juist de issue is, constant en constant proberen volop uit te zenden om zendmasten te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:26:
Nee. Interne opslag > WhatsApp > Databases.
thanks, gevonden. na verwijderen van de app en opnieuw installeren vond ie nu gelukkig wel een backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
habermas schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:31:
thanks, gevonden. na verwijderen van de app en opnieuw installeren vond ie nu gelukkig wel een backup
"sdcard" is het sowieso niet. Vergeet niet dat de OnePlus 3 alleen interne opslag heeft, en dus geen micro-sd slot ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de review gelezen van tweakers. En...
  • Scherm is minder scherp dan een LCD
  • Helderheid valt tegen
  • Kleuren te verzadigd
  • Accuduur middelmatig
  • lagere kwaliteit video opnames
  • Scherpe randjes, dus houdt minder lekker vast
  • Software en RAM gebruik niet geoptimaliseerd
  • €400 is nog steeds best een fors bedrag en zeker niet "goedkoop"
Dan is de Moto G4 Plus een betere keus, en veeel goedkoper. Misschien iets minder design en mindere specs, maar in de praktijk merk je daar weinig van. Lijkt mij de veel betere deal. Helaas, want de OP3 is wel heel mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:41:
  • Helderheid valt tegen
  • Kleuren te verzadigd
  • Accuduur middelmatig
Dan is de Moto G4 Plus een betere keus, en veeel goedkoper. Misschien iets minder design en mindere specs, maar in de praktijk merk je daar weinig van. Lijkt mij de veel betere deal. Helaas, want de OP3 is wel heel mooi!
Naar aanleiding van jouw conclusie, concludeer ik dat je maar weinig verstand hebt van smartphones en dingen vergeet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Helderheid valt tegen
  • Kleuren te verzadigd
  • Accuduur middelmatig
Volgens mij heb je totaal geen idee waar je over praat.
Ik zou er eens wat reviews op na slaan. Tweakers heeft dit jaar twee telefoons een 9 gegeven, de S7 en OP3. In de historie is die 9 sowieso heel zeldzaam. Zegt genoeg.

OP3 is een high-end top smartphone die zich met de grote jongens kan meten en zelfs op aardig wat vlakken de gevestigde namen verslaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Nee, nog niet. Tot nu toe alleen maar een (One)+3 in totaal ;).
gallery: AnonymousWP
Niet 1 +3 reactie, we hebben gefaald :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
  • Helderheid valt tegen
  • Kleuren te verzadigd
  • Accuduur middelmatig
Stefan_99 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:49:
Naar aanleiding van jouw conclusie, concludeer ik dat je maar weinig verstand hebt van smartphones en dingen vergeet..
Razer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:53:
Volgens mij heb je totaal geen idee waar je over praat.
Ik zou er eens wat reviews op na slaan. Tweakers heeft dit jaar twee telefoons een 9 gegeven, de S7 en OP3. In de historie is die 9 sowieso heel zeldzaam. Zegt genoeg.

OP3 is een high-end top smartphone die zich met de grote jongens kan meten en zelfs op aardig wat vlakken de gevestigde namen verslaat.
Ach. Hij heeft z'n comment gewoon gekopieerd. Kijk maar: Verwijderd in 'reviews: OnePlus 3: één plus drie is negen'

Ik ga er niet eens op reageren. Want het klopt voor geen kant. Ik neem het niet serieus. Naja, sommige dingen kloppen wel, maar die zijn dan x100 gedaan qua hoe 'erg' het is.
Chris.nl schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:53:
Niet 1 +3 reactie, we hebben gefaald :+
Hè verdraaid :+. Achja, in ieder geval een +2 :p. Alhoewel ik het niet alleen voor de puntjes doe :p. Vind het ook gewoon leuk. :)

Edit: laat maar :P. Is weer gemod naar +1 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 13:40

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik vraag me af hoe de accu zich houdt na een jaar dashchargen, kan iemand dit enigzins voorspellen of toelichten?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Glorificationer426 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:03:
Ik vraag me af hoe de accu zich houdt na een jaar dashchargen, kan iemand dit enigzins voorspellen of toelichten?
Er zijn wat tests gedaan op youtube, waarbij het opviel dat de accu verhoudingsgewijs met andere snellaadtechnieken / smartphones het koelst bleef. Warmte is schadelijk voor de accu dus dat hij het koelst blijft is dus een goed vooruitzicht! Wellicht blijft de accu zo'n 2/3 jaar goed. Daarna is hij relatief makkelijk te vervangen (teardown filmpje op youtube gezien).

'k Ben nu aan het werk, vanavond laat zal ik de filmpjes in dit bericht plempen.

- edit -

Onderstaand al de teardown video. Het filmpje waarbij de hittevorming tijdens het opladen werd vergeleken heb ik helaas niet terug kunnen vinden, excuus...

[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 28-06-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Glorificationer426 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:03:
Chris.nl schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:24:
[...]

Er zijn wat tests gedaan op youtube, waarbij het opviel dat de accu verhoudingsgewijs met andere snellaadtechnieken / smartphones het koelst bleef. Warmte is schadelijk voor de accu dus dat hij het koelst blijft is dus een goed vooruitzicht! Wellicht blijft de accu zo'n 2/3 jaar goed. Daarna is hij relatief makkelijk te vervangen (teardown filmpje op youtube gezien).

'k Ben nu aan het werk, vanavond laat zal ik de filmpjes in dit bericht plempen.
Hier alvast 1 filmpje, vind deze zelf erg duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:50
Het schokkerige in het filmen en de wat 'mindere' kwaliteit vind ik wel jammer, heb net een tweede kleine en filmen doe ik juist erg veel.
Is dat een hardware matige beperking of zou dat met een software update nog verbeterd kunnen worden? :) (naast de vraag of ze dat ook nog maar van plan zijn)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:46
Ik heb oxygenOS 3.1.2 hier staan, bij controleren vind hij geen nieuwe updates.. klopt t dat er al wel nieuwere versies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Soullancer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:55:
Ik heb oxygenOS 3.1.2 hier staan, bij controleren vind hij geen nieuwe updates.. klopt t dat er al wel nieuwere versies zijn?
Er is 3.1.3, maar die is niet aangeboden via een OTA, dus je zit op de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

Deze al voorbij gekomen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 12:42
Kees_frl schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:32:
Het schokkerige in het filmen en de wat 'mindere' kwaliteit vind ik wel jammer, heb net een tweede kleine en filmen doe ik juist erg veel.
Is dat een hardware matige beperking of zou dat met een software update nog verbeterd kunnen worden? :) (naast de vraag of ze dat ook nog maar van plan zijn)
Nee, dit is juist een software 'probleem'. De telefoon beschikt namelijk over OIS (Optical Image Stabilization), wat hardware matig is. Daarnaast wordt de camera ook nog eens bijgestaan door EIS (Electronic Image Stabilization). Dit zou in principe voor een minder schokkend beeld moeten zorgen, mits dit goed wordt geïmplementeerd via de software. Nou we kunnen allemaal wel zien dat dat niet het geval is, waardoor het bijna zeker is dat dit via software verbeterd moet worden. :)
Zoals verwacht doet de Galaxy S7 het op een aantal punten beter. :P Toch doet de OnePlus 3 het nog best goed naar mijn mening.

[ Voor 15% gewijzigd door Luca op 28-06-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 15:05
Ik heb mijn op3 vandaag mogen ontvangen, dus meteen even installeren maar het rare is sim1 zit in slot 1 daarmee kan ik bellen, sim2 zit in slot2 en daarmee kan ik niet bellen maar wel data gebruiken

Als ik iemand bel of iemand probeert mij te bellen dan is het meteen oproep beëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Leuke review, maar ik vind een 9 persoonlijk echt te hoog voor dit toestel. Het scherm (slecht afgesteld, geen QHD), de software issues (voornamelijk notificatie bugs en het vreemde RAM management), de camera bump op de behuizing, geen Micro SD slot, en de accuduur ten opzichte van telefoons met QHD schermen. Het zijn allemaal minpunten die wel benoemd worden, maar je dan weer niet in de plus- en minpunten column ziet verschijnen. Zo zou aan de andere kant het 'open' karakter van de telefoon en de Dual SIM capaciteit juist als pluspunt moeten worden opgesomd naar mijn mening.

Ook vind ik dat dash charger te veel wordt opgehemeld. Toegegeven, het werkt goed. Maar als Apple weer met een andere connector op de proppen komt schreeuwen we hier moord en brand over proprietary standards en het onnodig op kosten jagen van de consument, maar met dash charge is dit ineens geen issue meer?

Ook vind ik het meenemen van de prijs in het algemene cijfer voor een product hoogst discutabel. Als een telefoon een 5 verdient maar slecht 99 euro kost, is het dan ineens een 6? En als een duur Samsung toestel bijna perfect is maar een premium vereist is het geen 9,5 maar een 8,5 of 9? Ik bedoel, hoe ga je iets subjectiefs als prijsperceptie objectief reflecteren in een cijfermatige beoordeling?

De OP3 is een goed en interessant toestel, maar een 9? Nee. Een dikverdiende 8 is een betere reflectie van wat het toestel biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Vandaag rondje gefietst met Google Fit, ergens gaat er iets goed fout:
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/pWryHggfEnX0pKOLarrR6ovJ/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/yKKJwgCFmwS2n3ppj2qxCbz4/medium.png

Iemand enig idee hoe dit kan?😭

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je een commentaar niet ook in een ander relevant topic posten? Jawel toch?
En ik kom met inhoudelijke constateringen en had gehoopt dat iemand die kan ontkrachten of nuanceren. Commentaren als "je hebt geen verstand van telefoons" etc. zijn inhoudsloos. Jammer, want ik hoor graag inhoudelijke argumenten waarom de OP3 de betere keus zou zijn t.o.v. de Moto G4 Plus.

Het scherm IS namelijk minder scherp dan een LCD, wat wel jammer is als je veel tekst leest.
De helderheid VALT tegen, wat niet lekker is als je in de zomer buiten in de zon zit.
De kleuren ZIJN verzadigd, en het scherm is kwalitatief ronduit onvoldoende (zie de Anandtech review)
Accuduur IS mediocre.
De videokwaliteit IS gewoon niet best, staat in de review!
Scherpe randjes houdt echt niet lekker vast langer dan een kwartier. Had ooit Nexus 5, met 't zelfde euvel.
6GB klinkt heel stoer, maar als je apps nog steeds opnieuw moeten laden, dan heb je er niet veel aan.
En €400 is nog steeds best een fors bedrag en zeker niet "goedkoop". Ja ten opzichte van een (toch overpriced) Iphone, maar niet t.o.v. de Moto G4 Plus of een Nexus 5X.

Ik overweeg/overwoog zelf ook de OP3, maar dit zijn allemaal minpunten die de Moto G4 Plus/Nexus 5X niet heeft, of tenminste niet slechter doet. En die is €269. Dus waarom is de OP3 dan de betere keus? Ik zie het niet. Maar ik heb dan ook klaarblijkelijk geen "verstand" van telefoons... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razer
Tigerblood schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:43:
[...]
De OP3 is een goed en interessant toestel, maar een 9? Nee. Een dikverdiende 8 is een betere reflectie van wat het toestel biedt.
Voor jou mening :)

Het scherm (slecht afgesteld, geen QHD)
[Update komt er aan, en zelf kun je kleuren al flink tunen zoals redactie ook heeft gedaan

de software issues (voornamelijk notificatie bugs en het vreemde RAM management)
RAM is keuze, levert geen enkel issue voor gebruiker op, notificaties heeft niet iedereen last van

de camera bump op de behuizing en de accuduur ten opzichte van telefoons met QHD schermen
Ik haal met gemak 8 uur screen on time, laat andere telefoon zien die dit ook doet, alle andere flag ships ook camera bump, daar ook niet aangerekend

Ook vind ik dat dash charger te veel wordt opgehemeld. Toegegeven, het werkt goed. Maar als Apple weer met een andere connector op de proppen komt schreeuwen we hier moord en brand over proprietary standards en het onnodig op kosten jagen van de consument, maar met dash charge is dit ineens geen issue meer?
Lader wordt standaard meegeleverd, USB-C is de standaard en telefoon is met elke andere lader op te laden, in tegen stelling tot Apple producten die jij nu noemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Strunkie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:45:
Vandaag rondje gefietst met Google Fit, ergens gaat er iets goed fout:
[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand enig idee hoe dit kan?😭
Je hebt een ATB? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Goed opgevallen ;) ja klopt, maar daarmee kan ik alsnog niet 100km/u :)

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Strunkie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:58:
[...]

Goed opgevallen ;) ja klopt, maar daarmee kan ik alsnog niet 100km/u :)
Dat snap ik ja. Maar dat verklaart wel waarom je kriskras door het land gefietst bent. :)
Maar inderdaad dat is gek. Hopelijk wordt de GPS fix ook gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Jorgen schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:00:
[...]

Dat snap ik ja. Maar dat verklaart wel waarom je kriskras door het land gefietst bent. :)
Maar inderdaad dat is gek. Hopelijk wordt de GPS fix ook gefixt.
Oh ik dacht dat je het zag a.d.h.v. het kleurtje, nee ik ging gewoon over de weg :')

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Krom Nederlands. Het is naar uw mening of dat is jouw mening. :+
Razer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:51:
Update komt er aan, en zelf kun je kleuren al flink tunen zoals redactie ook heeft gedaan
Maar hoe veel mensen zijn op de hoogte van de slechte standaardcalibratie, en hoeveel gaan er die sRGB functie vinden? Tweakers wel, je buurman waarschijnlijk niet. Feit blijft dat out-of-the-box de calibratie van het scherm, om het plat te zeggen, gewoon zuigt. Ook is het nog niet bekend of de software update de calibratie volledig recht kan trekken. Het kan ook nog een hardwarematig gebrek/beperking zijn.
RAM is keuze, levert geen enkel issue voor gebruiker op, notificaties heeft niet iedereen last van
Een merkwaardige keuze, die lastig te verantwoorden is. De bewering van OP dat het RAM management accubesparing oplevert, is nog nergens aangetoond. Bovendien, als je 6 GB erin stopt maar je gebruikt het vaker niet dan wel, is het niets meer dan een marketing gimmick, een statement in de spec wars.
[...]Ik haal met gemak 8 uur screen on time, laat andere telefoon zien die dit ook doet, alle andere flag ships ook camera bump, daar ook niet aangerekend
De Nexus 6P en Huawei P9 zijn helemaal vlak. De Galaxy S7 en HTC 10 hebben een minimale bump ten opzichte van de OP3.
Lader wordt standaard meegeleverd, USB-C is de standaard en telefoon is met elke andere lader op te laden, in tegen stelling tot Apple producten die jij nu noemt
Wat heb je aan USB-C als een standaard USB-C kabel niet op volledige snelheid oplaadt in combinatie met de Dash charger? En wat heb je aan USB-C als de implementatie geen USB 3.0 ondersteund? Nauwelijks voordelen t.o.v. micro USB als zowel de laadtechnieken en data transfer technieken niet worden ondersteund.

Je argument dat het werkt met standaard kabels en laders is geen argument vóór dash charge. Het feit blijft dat het een proprietary techniek is met een niche appeal, waardoor je al je QC 2/3.0 laders in de kast kan flikkeren als je op volle snelheid je OP3 wilt opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Strunkie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:01:
[...]

Oh ik dacht dat je het zag a.d.h.v. het kleurtje, nee ik ging gewoon over de weg :')
Het wordt wel volledig off topic op deze manier, maar ik dacht aan de hand van het kaartje inderdaad te zien dat je van de gebaande paden afgegaan was (of dat de GPS gek was geworden omdat je kennelijk sommige stukken vaker had gedaan of ineens ergens anders was). Nou ja, goede conclusie van je fiets, dat wel. :)

Hopelijk kan iemand anders je meer vertellen om je probleem op te lossen. Ik kan alleen goed fietsen gokken.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 28-06-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:50:
mag je een commentaar niet ook in een ander relevant topic posten? Jawel toch?
En ik kom met inhoudelijke constateringen en had gehoopt dat iemand die kan ontkrachten of nuanceren. Commentaren als "je hebt geen verstand van telefoons" etc. zijn inhoudsloos. Jammer, want ik hoor graag inhoudelijke argumenten waarom de OP3 de betere keus zou zijn t.o.v. de Moto G4 Plus.

Het scherm IS namelijk minder scherp dan een LCD, wat wel jammer is als je veel tekst leest.
De helderheid VALT tegen, wat niet lekker is als je in de zomer buiten in de zon zit.
De kleuren ZIJN verzadigd, en het scherm is kwalitatief ronduit onvoldoende (zie de Anandtech review)
Accuduur IS mediocre.
De videokwaliteit IS gewoon niet best, staat in de review!
Scherpe randjes houdt echt niet lekker vast langer dan een kwartier. Had ooit Nexus 5, met 't zelfde euvel.
6GB klinkt heel stoer, maar als je apps nog steeds opnieuw moeten laden, dan heb je er niet veel aan.
En €400 is nog steeds best een fors bedrag en zeker niet "goedkoop". Ja ten opzichte van een (toch overpriced) Iphone, maar niet t.o.v. de Moto G4 Plus of een Nexus 5X.

Ik overweeg/overwoog zelf ook de OP3, maar dit zijn allemaal minpunten die de Moto G4 Plus/Nexus 5X niet heeft, of tenminste niet slechter doet. En die is €269. Dus waarom is de OP3 dan de betere keus? Ik zie het niet. Maar ik heb dan ook klaarblijkelijk geen "verstand" van telefoons... 8)7
- Ik kom van een Nexus 5 (lcd fullhd) en ik merk niks van minder scherpe text.
- De helderheid valt helemaal niet tegen, je kunt -makkelijk- buiten in de zon het scherm zien. Nog beter, ik navigeerde onlangs in de auto gewoon op ~10% helderheid. Dat zou onmogelijk zijn geweest met m'n N5.
- De kleuren zijn wellicht verzadigd, maar je kunt met de slider het e.e.a. naar je smaak aanpassen. En na update wordt dat ook verder opgelost, dus niks meer om over in paniek te raken.
- Accuduur is gewoon goed te noemen, ik haal regelmatig (als ik er dan eens aan denk om er naar te kijken) 6+ uur screen on time.
- In vergelijking met de Nexus 5 houdt ie heerlijk vast in de hand, niks scherpe randjes
- De 6 GB kan gewoon door apps gebruikt worden dus je hebt er wel zeker wat aan. Alleen de hoeveelheid apps die in het geheugen blijven staan was 'beperkt'. Na volgende update niet meer.

Maar ik neem aan dat je het toestel ook persoonlijk hebt getest en daadwerkelijk last hebt van alle bovenstaande punten? Want in dat geval: lekker terug sturen dat ding.

En anders: gewoon niet kopen dat ding. Opgelost!

edit:
Tigerblood schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:08:
[...]

Wat heb je aan USB-C als een standaard USB-C kabel niet op volledige snelheid oplaadt in combinatie met de Dash charger? En wat heb je aan USB-C als de implementatie geen USB 3.0 ondersteund? Nauwelijks voordelen t.o.v. micro USB als zowel de laadtechnieken en data transfer technieken niet worden ondersteund.

Je argument dat het werkt met standaard kabels en laders is geen argument vóór dash charge. Het feit blijft dat het een proprietary techniek is met een niche appeal, waardoor je al je QC 2/3.0 laders in de kast kan flikkeren als je op volle snelheid je OP3 wilt opladen.
Dat zal ik je vertellen: USB-C is de nieuwe standaard, dus maar goed dat ze die aansluiting gekozen hebben.

Verder heeft Dash charging wel enkele (grote) voordelen tegenover de andere laadtechnieken (warmte ontwikkeling in lader, door kunnen blijven laden als het scherm aan is en/of je werkt met de telefoon). Dus het is een prima oplossing wat dat betreft.

[ Voor 17% gewijzigd door RaptorRVL op 28-06-2016 23:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Tigerblood schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:08:
Maar hoe veel mensen zijn op de hoogte van de slechte standaardcalibratie, en hoeveel gaan er die sRGB functie vinden? Tweakers wel, je buurman waarschijnlijk niet. Feit blijft dat out-of-the-box de calibratie van het scherm, om het plat te zeggen, gewoon zuigt. Ook is het nog niet bekend of de software update de calibratie volledig recht kan trekken. Het kan ook nog een hardwarematig gebrek/beperking zijn.
Maar de buurman ziet het verschil waarschijnlijk überhaupt niet eens. De enige mensen die over de calibratie van het scherm vallen zijn juist mensen die super veeleisend zijn en misschien 1% van de totale doelgroep is. Dit zijn ook de mensen die dit soort updates ook gewoon nauw in de gaten houden (tweakers).

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 28-06-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
ulTimaS schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:21:
[...]

Maar de buurman ziet het verschil waarschijnlijk überhaupt niet eens. De enige mensen die over de calibratie van het scherm vallen zijn juist mensen die super veeleisend zijn en misschien 1% van de totale doelgroep is.
Waarbij er ook maar één slechte review op het hele internet van pro-reviewers is geweest die scherm matig vond en dat is Anandtech, vervolgens wordt dat overal overgenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Razer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:22:
[...]

Waarbij er ook maar één slechte review op het hele internet van pro-reviewers is geweest die scherm matig vond en dat is Anandtech, vervolgens wordt dat overal overgenomen :P
Anandtech heeft alleen wel gelijk. Ik snap echt niet waarom mensen zo enthousiast worden van een over saturated scherm...

Anyway, we kunnen hier nog lang over ouwehoeren, het wordt gefixed.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
ulTimaS schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:21:
[...]

Maar de buurman ziet het verschil waarschijnlijk überhaupt niet eens. De enige mensen die over de calibratie van het scherm vallen zijn juist mensen die super veeleisend zijn en misschien 1% van de totale doelgroep is. Dit zijn ook de mensen die dit soort updates ook gewoon nauw in de gaten houden (tweakers).
Heb je cijfers die die 1% onderbouwen? Als je scherp was had je gezegd dat je buurman niet onder de doelgroep valt, had je een punt gehad. Zoals de Tweakers review met recht vermeld is de doelgroep early adopters, veeleisende gebruikers die op zoek zijn naar het nieuwste op het gebied van techniek. Juist deze doelgroep is erg gevoelig voor dit soort zaken.

Kijk naar de shots van het homescreen in de video review en foto's van het homescreen in reviews op andere sites. Allemaal laten ze eenzelfde waas zien waarbij de witte vlakken opvallen omdat ze er niet wit uitzien.

Ik word sowieso een beetje moe van die 'is niet waar' roepers in dit topic zonder dat ze valide argumenten aandragen. Ik ben blij dat je tevreden bent met je nieuwe aankoop, het is ook een mooi ding. Maar ga niet de fanboy lopen uithangen en terechte kritiek afdoen als onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Strunkie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:28:
[...]

Anandtech heeft alleen wel gelijk. Ik snap echt niet waarom mensen zo enthousiast worden van een over saturated scherm...

Anyway, we kunnen hier nog lang over ouwehoeren, het wordt gefixed.
Iets dat uit metingen slecht naar voren hoeft voor het oog natuurlijk niet slecht te zijn.
32 graden buiten kan lekker warm zijn, maar kan ook snik heet zijn...

Maar goed zoals je zegt, het wordt opgelost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Razer schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:29:
[...]

Iets dat uit metingen slecht naar voren hoeft voor het oog natuurlijk niet slecht te zijn.
32 graden buiten kan lekker warm zijn, maar kan ook snik heet zijn...

Maar goed zoals je zegt, het wordt opgelost :+
Ik had de negatieve reacties nog niet gelezen voordat ik hem kreeg. Toen ik het scherm voor het eerst zag dacht ik dat ik een defect display had :+.

Ik kom trouwens vanaf een Galaxy s6 edge+.

^ Post is hierboven!

Pagina: 1 ... 23 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.