[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:08
Vroeg me ook al af waarom ik geen 3.1.3 kreeg. Maar zullen zien wanneer hij uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Heeft er ook iemand iets van een changelog van 3.1.3 dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:55
evanraalte schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Zit hier trouwens iedereen al op 3.1.3? Ik zit nog op 3.1.2 en krijg geen melding dat 3.1.3 uit is?
3.1.3 is ook nooit officieel uitgebracht maar opgedoken op XDA (gelekt?)
Louw Post schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:14:
[...]

Komt die niet als update beschikbaar dan? Lijkt me wel toch? :?
Geen idee, als ze nu 3.1.4 aan het testen zijn wordt die mogelijk overgeslagen
ulTimaS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:18:
Heeft er ook iemand iets van een changelog van 3.1.3 dan?
Changelog is AFAIK niet bekend, hij is ook nooit officieel uitgebracht

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Na het zien van dit topic op XDA forum, weet ik toch wel dat het display van de OnePlus 3 gewoon goed is.

http://forum.xda-develope...on-op3-vs-note-4-t3403910

Vergeleken met 1 van de beste displays op de markt ( Note 4) doet hij het gewoon heel goed. :) Was mijn enige concern nog over de OnePlus 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Het kan natuurlijk zijn dat ik het eerder niet gemerkt heb en riep ik vrolijk geen last te hebben van de doze-problematiek en vertraagde notifications, maar sinds ik 3.1.3 draai en een factory reset heb gedaan, heb ik last van emails die niet binnenkomen met K-9. Als de telefoon dan wakker maak bliebt tie en heb ik ineens nieuwe mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:30
Weten we gelijk waarom 3.1.3 nooit officieel is vrijgegeven... ;)

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

alwaysleft schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:25:
Na het zien van dit topic op XDA forum, weet ik toch wel dat het display van de OnePlus 3 gewoon goed is.

Vergeleken met 1 van de beste displays op de markt ( Note 4) doet hij het gewoon heel goed. :) Was mijn enige concern nog over de OnePlus 3 :)
Dat is natuurlijk subjectief ;)

Niet om mensen af te schieten, maar binnen een seconde zie je dat de linkerkant gewoon te rood is, te saturated, onnatuurlijke huidkleuren, en teveel contrast.

(Such are the downsides van eenmaal correct sRGB gewend zijn, helaas)

-Edit, lijkt aan de testopzet te liggen, waarbij de user zelf heeft liggen klooien met settings...

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenneman op 23-06-2016 11:44 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

En dit gebeurd er als een gerespecteerde reviewer met quotes komt als "worst display" ook al bedoelde hij het puur persoonlijk. De review van Anandtech is gewoon totaal uit zijn verband gerukt en lekkere clickbait titels zijn verspreid.
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:29:
Weten we gelijk waarom 3.1.3 nooit officieel is vrijgegeven... ;)
Nee hoor, ik heb er ook last van met 3.1.2 voornamelijk met gmail.

[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 23-06-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Tja, ik zag gisteren het verschil tussen de pixeldichtheid van de OPX en OP3 omdat ik er naar keek. Vandaag zie ik al geen pixels meer, kwestie van gewenning. Wat mij betreft heeft de OP3 geen super maar een goed scherm. Ik ben dik tevreden!

Nog geen 4G+ gezien, maar op Vodafone al wel 53down 30up gehad. WiFi trekt de volle snelheid van m'n 50/50 glasvezelverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
He bah, dacht lekker snel de dpi aan te passen zonder root, maar dat blijkt dus ook geen geweldige oplossing te zijn. Rooten heb ik echter ook nog geen zin in. :') Pech dan maar voor nu. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Jeroenneman schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:31:
[...]

Dat is natuurlijk subjectief ;)

Niet om mensen af te schieten, maar binnen een seconde zie je dat de linkerkant gewoon te rood is, te saturated, onnatuurlijke huidkleuren, en teveel contrast.

(Such are the downsides van eenmaal correct sRGB gewend zijn, helaas)
Ja maar die sukkel vriendelijke vriend moet z'n brightness niet voluit zetten en al helemaal niet de slider op z'n warmst. Hoe denk je dan in godsnaam dat het er uit gaat zien? 7(8)7

Wat tie had moeten doen is de brightness van beide gelijk zetten zodat de kleuren niet oververzadigen en de kleur temperatuur ergens rond het midden. Als je iets doet moet je het goed doen anders vergelijk je appels met peren.

Full brightness is alleen handig in felle (zon)licht, in elke andere situatie niet. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk maar in het algemeen genomen dus.

De kleur temperatuur slider ook, vol links of vol rechts zijn uitersten en niet de beste standen. Wederom alleen te gebruiken in uitzonderlijke situaties zoals in het donker een witte pagina met text lezen, dan zou je de brightness laag en de kleur temp omhoog kunnen zetten als je dat prettig vind. Niet dat het er dan beter uitziet maar omdat het prettiger is.
S_Chief schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:36:
He bah, dacht lekker snel de dpi aan te passen zonder root, maar dat blijkt dus ook geen geweldige oplossing te zijn. Rooten heb ik echter ook nog geen zin in. :') Pech dan maar voor nu. :p
Hoezo niet?? Dat stelt echt niets voor en is toegestaan, verlies er niet je garantie mee, etc etc. Guide op 1plus forum is stap voor stap te volgen, kan niet mis gaan denk ik en je hebt er alleen maar voordelen mee. Twrp recovery erop, supersu, Nandroid backups, titaniumbackup of iets soortgelijks.

[ Voor 18% gewijzigd door InflatableMouse op 23-06-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-01-2022

In dit voorbeeld vind ik de OP3 eigenlijk slecht presteren. Wel persoonlijk natuurlijk, maar de kleuren zijn veel te rood. De OP3 in het voorbeeld heeft de kleur temperatuur dan ook op zijn warmst staan, wat duidelijk te zien is op de foto.

Omdat ik benieuwd was heb ik de originele foto eens geopend op mijn OP3 en dat lijkt qua kleuren véél meer op de originele foto. Dus een slechte test wat mij betreft, maar ik ben wel tevreden met het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Ja maar die sukkel vriendelijke vriend moet z'n brightness niet voluit zetten en al helemaal niet de slider op z'n warmst. Hoe denk je dan in godsnaam dat het er uit gaat zien? 7(8)7

Wat tie had moeten doen is de brightness van beide gelijk zetten zodat de kleuren niet oververzadigen en de kleur temperatuur ergens rond het midden. Als je iets doet moet je het goed doen anders vergelijk je appels met peren.

Full brightness is alleen handig in felle (zon)licht, in elke andere situatie niet. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk maar in het algemeen genomen dus.

De kleur temperatuur slider ook, vol links of vol rechts zijn uitersten en niet de beste standen. Wederom alleen te gebruiken in uitzonderlijke situaties zoals in het donker een witte pagina met text lezen, dan zou je de brightness laag en de kleur temp omhoog kunnen zetten als je dat prettig vind. Niet dat het er dan beter uitziet maar omdat het prettiger is.
Yep, las het al in de comments.

Wie zet er nu in een test, de slider helemaal VOL naar rechts, en doet niet eens de moeite om de screen protector eraf te halen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
S_Chief schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:36:
Kan je aangeven wat de complicaties van die methode zijn? Kan veel mensen helpen in de toekomst ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 16:09
MagicTempest schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:49:
[...]

Ik heb niet helemaal hetzelfde, maar wel iets vergelijkbaars. Mijn OP3 koppelt niet automatisch. Ik moet handmatig de OP3 elke keer vertellen dat hij moet koppelen. Na het koppelen blijft hij dan wel verbonden.
Nu een dag verder heb ik het vermoeden dat het misschien aan de Doze functie ligt. Het valt me op dat de telefoon en de auto wel koppelen wanneer ik hem vlak daarvoor nog heb gebruikt, maar als ik hem een langere tijd gewoon in mijn zak heb zitten niet. Ik moet dat nog even verder bevestigen, maar het is wel interessant.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
En weer een review online; http://www.phonearena.com/reviews/OnePlus-3-Review_id4214.
"This brings us to the actual colors. Put simply: this is one of the worst displays on a phone that has some serious ambitions."
}:| }:|

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Jeroenneman schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:43:
[...]

Yep, las het al in de comments.

Wie zet er nu in een test, de slider helemaal VOL naar rechts, en doet niet eens de moeite om de screen protector eraf te halen?
Ik ga het voor de gein zelf een keer doen denk ik.

Ik heb 2 tablets, Nvidia Shield K1, Asus N\exus 7, aan telefoons een S5, LG G2, Moto H, Oneplus 3, iphone 5s, Nexus 5X en aan m'n pc hangt een 24" dell ultrasharp, gecalibreerd notabene.

Foto's kan ik met m'n Nex-7 nemen, denk dat ik daarmee ook de brightness van de devices redelijk gelijk kan instellen, door een wit scherm en lichtmeting te doen met de camera. Mischien niet heel nauwkeurig maar wel goed genoeg, denk ik.

En dan zo'n dergelijk plaatje als in die xda test, temperatuur goed zetten, foto's van maken.

Wat denken jullie? Nuttige besteding van de vrije tijd of wat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JackL89 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:49:
En weer een review online; http://www.phonearena.com/reviews/OnePlus-3-Review_id4214.
"This brings us to the actual colors. Put simply: this is one of the worst displays on a phone that has some serious ambitions."
Conclusie is dat het gewoon een middelmatig scherm is maar voor de meeste mensen gewoon goed. Als je display het belangrijkste vindt zijn er gewoon betere toestellen op de markt. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:50:
[...]

Ik heb 2 tablets, Nvidia Shield K1, Asus N\exus 7, aan telefoons een S5, LG G2, Moto H, Oneplus 3, iphone 5s, Nexus 5X en aan m'n pc hangt een 24" dell ultrasharp, gecalibreerd notabene.

Foto's kan ik met m'n Nex-7 nemen, denk dat ik daarmee ook de brightness van de devices redelijk gelijk kan instellen, door een wit scherm en lichtmeting te doen met de camera. Mischien niet heel nauwkeurig maar wel goed genoeg, denk ik.

En dan zo'n dergelijk plaatje als in die xda test, temperatuur goed zetten, foto's van maken.

Ja, doen!! Heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:50:
[...]

Ik zou er dan wel voor kiezen om met de beste camera de foto te maken, en om op devices waar het kan de juiste "modus" te kiezen. De Nexus 5X heeft zo'n profiel, en de S5 ook volgens mij. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 13:43
Waarom neem je dan niet de rest v/d review mee? hij krijgt gewoon een 8.7 en een 9, dikke prima dus!
Lees vooral de rest v/d review en laat je niet misleiden door een stukje tekst met negativiteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Jeroenneman schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:57:
[...]

Ik zou er dan wel voor kiezen om met de beste camera de foto te maken, en om op devices waar het kan de juiste "modus" te kiezen. De Nexus 5X heeft zo'n profiel, en de S5 ook volgens mij. Ben benieuwd!
Wordt geen foto test maar scherm test. Bijvoorbeeld met dat test plaatje van XDA, die geef ik dan weer op alle schermpjes nadat ik de brightness en temperatuur zoveel mogelijk gelijk heb gezet. Dan neem ik met de Sony NEX-7 foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Tuurlijk.. het is niet het beste scherm dat er is of goed is gecalibreerd, maar sommige reviews doet het lijken alsof het absoluut waardeloos is terwijl 95% van de gebruikers het niet eens zullen merken. In deze video review van Michael Fisher (voorheen PocketNow nu voor zichzelf) zegt hij dit ook.
YouTube: OnePlus 3 Review: Killer Flagship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:59:
[...]

Wordt geen foto test maar scherm test. Bijvoorbeeld met dat test plaatje van XDA, die geef ik dan weer op alle schermpjes nadat ik de brightness en temperatuur zoveel mogelijk gelijk heb gezet. Dan neem ik met de Sony NEX-7 foto's.
Haha, ik was in de war. Ik dacht dat je met een Nexus 7 de foto's ging nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
alwaysleft schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Conclusie is dat het gewoon een middelmatig scherm is maar voor de meeste mensen gewoon goed. Als je display het belangrijkste vindt zijn er gewoon betere toestellen op de markt. Simpel.
En dat zou ik het liefst met eigen ogen willen beoordelen voor aanschaf, maar dat gaat dus niet.
Accuduur is overigens te vergelijken met de G5, tegenvallend dus. Alhoewel je dan wel weer super snel kan opladen!

Man man man, het wordt er niet makkelijker op. Op vele gebieden voldoet de telefoon aan mijn mensen;
- snelheid in dagelijks gebruik (SD820)
- goede camera
- dichtbij Stock Android, maar met extra leuke functionaliteiten

Alleen het scherm en de accuduur... :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

JackL89 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:02:
[...]

En dat zou ik het liefst met eigen ogen willen beoordelen voor aanschaf, maar dat gaat dus niet.
Accuduur is overigens te vergelijken met de G5, tegenvallend dus. Alhoewel je dan wel weer super snel kan opladen!

Man man man, het wordt er niet makkelijker op. Op vele gebieden voldoet de telefoon aan mijn mensen;
- goede camera

Waarbij de accuduur door sommigen wordt geprezen, en door anderen juist vergruisd.. :?

Volgens komt ie er in de "zware" duurtesten slecht uit, maar in low use juist goed. Hoog verbruik in active use, en laag verbruik in idle? Dunno, maar het wordt er inderdaad niet duidelijker op.

Evenals het RAM management. Michael Fisher roemt het, in andere vids zien we juist teleurstellende prestaties... (heeft waarschijnlijk te maken met 5 "grote" apps die wel in RAM worden gehouden, terwijl je met 12 "kleine" apps, tegen die build.prop limiet aanloopt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
ulTimaS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:59:
[...]

Tuurlijk.. het is niet het beste scherm dat er is of goed is gecalibreerd, maar sommige reviews doet het lijken alsof het absoluut waardeloos is terwijl 95% van de gebruikers het niet eens zullen merken. In deze video review van Michael Fisher (voorheen PocketNow nu voor zichzelf) zegt hij dit ook.
YouTube: OnePlus 3 Review: Killer Flagship
Dat is dus zo verwarrend voor mij. Ga ik het zien? Ga ik er 'last' van hebben? Of oogt het voor mij allemaal prima. Ik ben verkoopadviseur op het gebied van telecom, dus ik heb ervaring met veel smartphones. Voor mij oogde de LG G4 prima, totdat ik een S7 Edge zag _/-\o_ ; wauw! Side-to-side zie je vaak wel een verschil tussen smartphones (niet altijd even groot), maar in dagelijks gebruik valt het wellicht amper op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
P1nGu1n schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:43:
[...]

Kan je aangeven wat de complicaties van die methode zijn? Kan veel mensen helpen in de toekomst ;)
Staan gewoon in dit topic beschreven, had het met de zoekfunctie gevonden.
InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:40:
Hoezo niet?? Dat stelt echt niets voor en is toegestaan, verlies er niet je garantie mee, etc etc. Guide op 1plus forum is stap voor stap te volgen, kan niet mis gaan denk ik en je hebt er alleen maar voordelen mee. Twrp recovery erop, supersu, Nandroid backups, titaniumbackup of iets soortgelijks.
Deed dat soort dingen vroeger wel eens, maar ik heb er nu gewoon geen zin in/tijd voor. Simpel. :p

[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 23-06-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
JackL89 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:42:
Iemand al ervaringen met T-Mobile en de OP3?

De meeste problemen (RAM issue, push meldingen, bluetooth connectie etc) die ik hier lees zullen denk ik van tijdelijke aard zijn. Qua camera zal de Samsung S7 overall gewoon 'wat' beter zijn, maar in de vergelijkingen die ik heb gezien is voor mij het verschil minimaal. Wat voor mij echt dealbreakers zouden kunnen zijn;
- tegenvallend scherm (hele tegenstrijdige verhalen... :F )
- slecht bereik met mobiel netwerk

Sowieso is er een hele community die bezig is met finetunen, dat is altijd mooi!

VANDAAG dan echt de fikse knoop doorhakken.... :X hoe langer ik wacht, des te meer ik ga twijfelen. Ik lees zoveel (positief & negatief), dat ik er bijna knettergek van word. :+ :+
Doe niet zo moeilijk en bestel hem. Gebruik hem 2 weken en stuur hem terug bij niet tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 16:38

CodeIT

Code IT

MagicTempest schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Nu een dag verder heb ik het vermoeden dat het misschien aan de Doze functie ligt. Het valt me op dat de telefoon en de auto wel koppelen wanneer ik hem vlak daarvoor nog heb gebruikt, maar als ik hem een langere tijd gewoon in mijn zak heb zitten niet. Ik moet dat nog even verder bevestigen, maar het is wel interessant.
Waarschijnlijk wel. Als je root hebt eenvoudig aan te passen met de Doze settings editor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ze komen op een kleurtemperatuur van 8.280 kelvin terwijl Tweakers.net hem getest heeft op 6.752 kelvin. Misschien dat ze bij Tweakers wel ff de moeite hebben genomen om hem eerst met de kleurschuif zo goed mogelijk af te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
CodeIT schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:22:
[...]

Waarschijnlijk wel. Als je root hebt eenvoudig aan te passen met de Doze settings editor.
Hmm, dat is interessant, maar ik heb mijn telefoon niet geroot en dat mag ik ook niet aangezien ik de telefoon voor mijn werk gebruik en in het beleid van mijn werk staat dat het rooten of jailbreaken van telefoons die zakelijk gebruikt worden niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-09 11:57
[...]

- goede camera

Accuduur is helemaal niet tegenvallend. Waar ik met mijn OnePlus One zo'n 3/3.5u screen-on-time haalde, haal ik nu gewoon 5 a 6 uur.

Dan kan je zeggen, ja SOT zegt ook niks, maar als je bijna een verdubbeling ziet in SOT dan kun je toch wel concluderen dat de telefoon lekker zuinig is. Al helemaal aangezien de accu kleiner is dan de OPO.

Ook van mede reviewers heb ik dit gehoord overigens. Vrijwel iedereen is positief.

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 23-06-2016 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Laguna

Connaisseur

alwaysleft schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Eens. Overigens is het scherm wel iets wat 3 jaar geleden nog high-end was (een vergelijkbaar scherm werd namelijk gebruikt in de Galaxy Note 3), maar inmiddels dus best achterhaalt is. In die review van 3 jaar geleden werd er namelijk nog het volgende over gezegd:

The display technology is, again, Super AMOLED but Samsung has abandoned the RGB design from the Note II and gone for a diamond-shaped PenTile matrix instead. However, at these insane pixel density levels there's no visible pixilation whatsoever, even if you have 20/20 vision.

Dit terwijl de pixeldichtheid lager is dan die van de OP3 (386 ppi vs 401 ppi) :+

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

MagicTempest schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:47:
[...]

Hmm, dat is interessant, maar ik heb mijn telefoon niet geroot en dat mag ik ook niet aangezien ik de telefoon voor mijn werk gebruik en in het beleid van mijn werk staat dat het rooten of jailbreaken van telefoons die zakelijk gebruikt worden niet is toegestaan.
Je kunt ook met adb Doze uitschakelen, hiervoor hoef je niet geroot te zijn, maar als je de 1P3 opnieuw start is deze wijziging weer ongedaan gemaakt. Wellicht wel genoeg om je vermoeden te testen.
Zie: https://forums.oneplus.ne...1149/page-6#post-14987240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

[...]

- goede camera
Je vergeet de camera die uitsteekt, alleen daarom zou ik hem al niet kopen.
Ze hadden beter een 3600 mah accu kunnen plaatsen zodat de camera niet uitstak, waardeloos ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04 19:27
Ik heb net mijn nieuwe NFC simkaart van KPN er in gedaan (in de 3) maar deze word dus niet herkend door de Rabo Wallet App. Heb allebei de simslots geprobeerd. Hebben meer mensen hier last van? En is er een mogelijke work around? Erg jammer als dit uit eindelijk niet zou werken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:53

oNo

Bierkameel schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:28:
[...]
Ze hadden beter een 3600 mah accu kunnen plaatsen zodat de camera niet uitstak, waardeloos ontwerp.
Daarentegen kan je bv een tpu case gebruiken zodat de camera maar minimaal of niet uitsteekt en wel beschermd wordt. De telefoon inclusief case blijft dan lekker plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

oNo schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Daarentegen kan je bv een tpu case gebruiken zodat de camera maar minimaal of niet uitsteekt en wel beschermd wordt. De telefoon inclusief case blijft dan lekker plat.
True maar je accu word er niet groter van...
Platter is niet altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vraagje die me zo te binnen schiet. Neem toch aan dat de uitstekende lens antikras is ala iPhone 6 en hoger? Dus dat die niet kan krassen. Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
oNo schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Met de officiele cases van OnePlus steekt de camera ook niet meer uit :)

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Bierkameel schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:28:
[...]

Ben ik met je eens en ik denk vele met jou. Mischien een andere opties was een bolle achterkant zoals bijvoorbeeld bij een HTC One M7, deze lag lekker in de hand. Nadeel is wel dat hij wiebelt als je hem plat op tafel legt.
PBvB schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:34:
Ik heb net mijn nieuwe NFC simkaart van KPN er in gedaan (in de 3) maar deze word dus niet herkend door de Rabo Wallet App. Heb allebei de simslots geprobeerd. Hebben meer mensen hier last van? En is er een mogelijke work around? Erg jammer als dit uit eindelijk niet zou werken.. :(
ulTimaS in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
ulTimaS in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 35% gewijzigd door ulTimaS op 23-06-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Laatst online: 26-09 08:41
PBvB schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:34:
Eerder vandaag had iemand hetzelfde probleem. Het schijnt dat de RaboWallet app de Oneplus telefoons nog niet ondersteund. Dat staat ook op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
CodeIT schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Je kunt ook met adb Doze uitschakelen, hiervoor hoef je niet geroot te zijn, maar als je de 1P3 opnieuw start is deze wijziging weer ongedaan gemaakt. Wellicht wel genoeg om je vermoeden te testen.
Zie: https://forums.oneplus.ne...1149/page-6#post-14987240
Dat ga ik deze week wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Leuke teardown video, het lijkt niet al te moeilijk om hem uit elkaar te halen voor nieuwe batterij o.i.d.
Netjes en goed gebouwd toestel wordt ook gezegd.

YouTube: OnePlus 3 Teardown, Screen Replacement, Battery fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 22:00
Danny.G schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:50:
[...]
Accuduur is helemaal niet tegenvallend. Waar ik met mijn OnePlus One zo'n 3/3.5u screen-on-time haalde, haal ik nu gewoon 5 a 6 uur.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor battery life mensen krijgen die op een Custom ROM zitten zoals Cyanogenmod of Paranoid Android. Als je hier zo door het topic leest, lees je toch veel over gemiste notificaties etc. Ditkan duiden op een te agressief afgestelde doze en radio management waardoor je dus een vertekend beeld krijgt van de battery life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

OTA 3.1.4. krijgt sRGB en beter RAM management (klik).

Eerst krijgen reviewers van de OnePlus 3 (weet niet wie dat zijn) deze OTA en dan op basis van de feedback zal deze door worden gezet naar de rest.
What exactly can you expect from this update? First up, the OTA will enable sRGB mode, accessible from Settings > Developer Options. Turning sRGB mode on will tone down the colors shown by the OnePlus 3, which have been by AnandTech and others for being generally inaccurate. That said, this update may not affect other issues with the display, including the relatively low peak brightness and bluish cast.
Screenshots van vergelijkingen tussen sRGB (links) en de default (rechts):
Afbeeldingslocatie: http://cdn04.androidauthority.net/wp-content/uploads/2016/06/oneplus-3-color-management-2-840x630.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn04.androidauthority.net/wp-content/uploads/2016/06/oneplus-3-color-management-1-840x630.jpg

Daarnaast zijn er nog andere optimalisaties te vinden in deze OTA, maar welke dat zijn is niet bekend.

[ Voor 4% gewijzigd door TomONeill op 23-06-2016 14:49 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Tigerblood schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor battery life mensen krijgen die op een Custom ROM zitten zoals Cyanogenmod of Paranoid Android. Als je hier zo door het topic leest, lees je toch veel over gemiste notificaties etc. Ditkan duiden op een te agressief afgestelde doze en radio management waardoor je dus een vertekend beeld krijgt van de battery life.
Heb ik echter geen last van.. :P

De battery life is niet extra ordinary op zich, beetje in de lijn der verwachting als je naar de hardware kijkt. Moet dus prima kunnen op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:44

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Sinds gisteren geniet ik ook van de OP3. Nu loop ik tegen een klein dingetje aan:

Ik heb de hardware buttons omgewisseld; net als bij de OPO is rechts nu de 'back' button en links... Tsja, dat was bij mij op de OPO de menuknop. In sommige apps kom je dan in het instellingen menu. En dat lukt nu niet meer!
Je kan in de settings de functies toewijzen voor deze buttons. Zo is het ingedrukt houden van mijn homeknop net als bij de OPO weer het 'recents' menu waar je apps kan 'killen'.
Maar tussen de toe te wijzen opties is 'menu' niet meer zichtbaar. Hoe kan ik die linker hardware button weer gebruiken voor de menu optie?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

Nyarlathotep schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:11:
Sinds gisteren geniet ik ook van de OP3. Nu loop ik tegen een klein dingetje aan:

Ik heb de hardware buttons omgewisseld; net als bij de OPO is rechts nu de 'back' button en links... Tsja, dat was bij mij op de OPO de menuknop. In sommige apps kom je dan in het instellingen menu. En dat lukt nu niet meer!
Je kan in de settings de functies toewijzen voor deze buttons. Zo is het ingedrukt houden van mijn homeknop net als bij de OPO weer het 'recents' menu waar je apps kan 'killen'.
Maar tussen de toe te wijzen opties is 'menu' niet meer zichtbaar. Hoe kan ik die linker hardware button weer gebruiken voor de menu optie?
De menuknop waar jij over spreekt wordt volgens mij sinds Android 4 niet echt meer gebruikt. De drie puntjes hebben die knop overgenomen, zoals in dit voorbeeld: Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/nQSM0.png

In the window.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Iets waar ik net over nadacht:

Mensen hebben het over misgelopen notificaties en allerlei omslachtige opties om het tegen te houden. Wat je ook kunt proberen is, van de apps waarbij je het merkt, de batterij optimalisaties uitzetten. Dat zijn namelijk voor zover ik weet gewoon apps die Doze meeneemt in het hele "Doze-process".

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Nou hier gaat tie.

Van Links naar Rechts, Van Boven Naar Onder:
Het origineel, Dell Ultrasharp gecalibreerd, OnePlus 3 0%, OnePlus 3 25%, OnePlus 3 50%, OnePlus 3 75%, OnePlus 3 100%
OrigineelDell Ultrasharp calibratedOnePlus 3 0%OnePlus 3 25%OnePlus 3 50%OnePlus 3 75%OnePlus 3 100%

Download ze en bekijk ze full screen om zelf een goed beeld te vormen. Plaatjes zijn op een 50% downscale onbewerkt.

Wat ik heb gedaan is de helderheid van mijn Dell Ultrasharp scherm gemeten met een Sony NEX-7 camera. Op de OnePlus heb ik adaptive brightness uitgezet en de brightness level aangepast zodat de NEX-7 dezelfde waardes meet als op de Dell. Ik kwam uit op ongeveer 60% helderheid.

Vervolgens heb ik iets overbelicht op de NEX om een foto te krijgen die vergelijkbaar is qua helderheid met het origineel. Vervolgens heb ik foto's gemaakt van het OnePlus 3 scherm op verschillende color balance waarden: Uit, een kwart, halverwege, driekwart en maximaal. Dat komt dus overeen met de namen van de plaatjes in procenten.

Nu moet ik er heel eerlijk bij zeggen dat de foto's van de schermen geen recht doen aan hoe het er in het echt uit ziet. Op de foto's van de 1P3 is het net of alles onwijs oververzadigd is en alle detail wegvalt maar dat is absoluut niet zo. Op 60% helderheid is het welliswaar heel klein beetje oververzadigd maar lang niet zo erg als op de foto's. Kijk dus alleen puur naar de toon van de kleuren en niet naar hoe verzadigd het lijkt.

Het is dus heel simpel: om het grijs echt grijs te krijgen op de OnePlus 3 en vergelijkbaar met de Dell, moet de color balance op 100%, waarbij de felle oranje en rode kleuren je netvlies beschadigen. Zodra je de slider naar 75 of 50% laat zakken zie je dat grijs blauw wordt.

Ik begrijp nu dus ook de kritiek veel beter, het is niet heel erg goed gesteld met de kleurechtheid van het scherm. Als dat belangrijk voor je is, of je gebruikt het toestel professioneel, dan is het inderdaad een probleem. In dat geval adviseer ik dat je je toestel calibreert (dat kan namelijk ook gewoon op Android!).

Voor mijzelf relativerend is het nog steeds geen probleem. Mijn scherm staat meestal maar op 10 tot 25% helderheid en de color balance op 60%. Met die settings is het voor mij gewoon goed en laten we eerlijk wezen, het is voor mij geen photo bewerkingsstation. Ik ben geen fotograaf of photoshopper dus ik vind het helemaal gescheten. Vergelijkend met elk ander toestel oogt het gewoon goed of beter. Ik snap ook niet goed waarom men hier zo hard over struikelt want als ik kijk naar mijn Nvidia Shield tablet, LG G2, Nexus 5X en Galaxy S5 zijn die stuk voor stuk slechter. Heb over geen van die allen zulk hard commentaar gelezen maar OnePlus moet gekielhaald worden, gestenigd en verbannen tot de diepste krochten in de hel. Sorry, ik vind het zelfs na mijn eigen tests onterecht. Ik onderken nu wel het probleem maar voor de normale gebruiker is er absoluut geen probleem. Maar trek je eigen conclusies, don't take my word for it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Danny.G schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:17:

Mensen hebben het over misgelopen notificaties en allerlei omslachtige opties om het tegen te houden. Wat je ook kunt proberen is, van de apps waarbij je het merkt, de batterij optimalisaties uitzetten. Dat zijn namelijk voor zover ik weet gewoon apps die Doze meeneemt in het hele "Doze-process".
Al geprobeerd, heeft geen zin. Wat ik ervan gelezen heb is dat de whitelist niet werkt in OxygenOS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Klopt, ik heb outlook, whatsapp, buienradar e.d. gewoon uitgesloten van de optimalisatie en voor zover ik weet nog geen notificatie misgelopen. Gebruik daarnaast zelfs Greenify in de agressieve modus (met dezelfde apps hiervoor uitgesloten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Brammos85 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:02:
Vast al gevraagd, maar is die Dash Charge nu inclusief, of moet ik die los toevoegen?
Dash charger en kabel worden standaard meegeleverd. Wil je geen dash lader gebruiken dan stop die die kabel in een normale lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill

TomONeill

InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:22:
Ik begrijp nu dus ook de kritiek veel beter, het is niet heel erg goed gesteld met de kleurechtheid van het scherm. Als dat belangrijk voor je is, of je gebruikt het toestel professioneel, dan is het inderdaad een probleem. In dat geval adviseer ik dat je je toestel calibreert (dat kan namelijk ook gewoon op Android!).

Voor mijzelf relativerend is het nog steeds geen probleem. Mijn scherm staat meestal maar op 10 tot 25% helderheid en de color balance op 60%. Met die settings is het voor mij gewoon goed en laten we eerlijk wezen, het is voor mij geen photo bewerkingsstation. Ik ben geen fotograaf of photoshopper dus ik vind het helemaal gescheten. Vergelijkend met elk ander toestel oogt het gewoon goed of beter. Ik snap ook niet goed waarom men hier zo hard over struikelt want als ik kijk naar mijn Nvidia Shield tablet, LG G2, Nexus 5X en Galaxy S5 zijn die stuk voor stuk slechter. Heb over geen van die allen zulk hard commentaar gelezen maar OnePlus moet gekielhaald worden, gestenigd en verbannen tot de diepste krochten in de hel. Sorry, ik vind het zelfs na mijn eigen tests onterecht. Ik onderken nu wel het probleem maar voor de normale gebruiker is er absoluut geen probleem. Maar trek je eigen conclusies, don't take my word for it!
Heb je tips over hoe je dat kunt doen (apps? andere hacks?)? Neem aan dat daar root voor nodig is?

Ben het volledig met je eens. OnePlus doet zijn best een boven-mid-range telefoon uit te brengen voor een mid-range prijs en dat is naar mijn mening helemaal geslaagd.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:22:
Nou hier gaat tie.

Van Links naar Rechts, Van Boven Naar Onder:
Het origineel, Dell Ultrasharp gecalibreerd, OnePlus 3 0%, OnePlus 3 25%, OnePlus 3 50%, OnePlus 3 75%, OnePlus 3 100%
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Download ze en bekijk ze full screen om zelf een goed beeld te vormen. Plaatjes zijn op een 50% downscale onbewerkt.

Wat ik heb gedaan is de helderheid van mijn Dell Ultrasharp scherm gemeten met een Sony NEX-7 camera. Op de OnePlus heb ik adaptive brightness uitgezet en de brightness level aangepast zodat de NEX-7 dezelfde waardes meet als op de Dell. Ik kwam uit op ongeveer 60% helderheid.

Vervolgens heb ik iets overbelicht op de NEX om een foto te krijgen die vergelijkbaar is qua helderheid met het origineel. Vervolgens heb ik foto's gemaakt van het OnePlus 3 scherm op verschillende color balance waarden: Uit, een kwart, halverwege, driekwart en maximaal. Dat komt dus overeen met de namen van de plaatjes in procenten.

Nu moet ik er heel eerlijk bij zeggen dat de foto's van de schermen geen recht doen aan hoe het er in het echt uit ziet. Op de foto's van de 1P3 is het net of alles onwijs oververzadigd is en alle detail wegvalt maar dat is absoluut niet zo. Op 60% helderheid is het welliswaar heel klein beetje oververzadigd maar lang niet zo erg als op de foto's. Kijk dus alleen puur naar de toon van de kleuren en niet naar hoe verzadigd het lijkt.

Het is dus heel simpel: om het grijs echt grijs te krijgen op de OnePlus 3 en vergelijkbaar met de Dell, moet de color balance op 100%, waarbij de felle oranje en rode kleuren je netvlies beschadigen. Zodra je de slider naar 75 of 50% laat zakken zie je dat grijs blauw wordt.

Held. _/-\o_ _/-\o_

Dat scheelt me weer veel getest. Ik ben het eens met je conclusie, de manier waarop dit naar de consument wordt gebracht is ontzettend overdreven en slaat eigenlijk nergens op.

Qua hardware is er eigenlijk niks aan te merken op het toestel en het lijkt alsof men dat wat probeert te compenseren door het zo idioot overdreven te verkondigen.

Afijn, mijn visie. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Toevoegend aan mijn eigen verhaal hierboven, als ik de helderheid zet zoals ik normaal kijk, nu effe op 25% en ik zoom in op bv een van de portretten of dat mokkeltje op het strand zodat het even groot is als het op de Dell wordt weergegeven, dan valt het echt allemaal wel mee. Ik zal nog even proberen of ik daar een gecombineerde foto van kan maken.
TomONeill schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:29:
[...]

Heb je tips over hoe je dat kunt doen (apps? andere hacks?)? Neem aan dat daar root voor nodig is?

Ben het volledig met je eens. OnePlus doet zijn best een boven-mid-range telefoon uit te brengen voor een mid-range prijs en dat is naar mijn mening helemaal geslaagd.
Calibreren bedoel je? Ik heb het zelf nooit gedaan maar een snelle search met Google zegt dat je dat gewoon met zo'n colorite spider of wat dan ook kan doen. Appjes staan de in de Store en zijn zelfs gratis volgens mij. Dus als je iemand kent met zo'n spider kan je het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

InflatableMouse schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:35:
Toevoegend aan mijn eigen verhaal hierboven, als ik de helderheid zet zoals ik normaal kijk, nu effe op 25% en ik zoom in op bv een van de portretten of dat mokkeltje op het strand zodat het even groot is als het op de Dell wordt weergegeven, dan valt het echt allemaal wel mee. Ik zal nog even proberen of ik daar een gecombineerde foto van kan maken.
Ik kwam op hetzelfde uit in vergelijking met mijn Dell ultrasharp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

ulTimaS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:38:
[...]

Ik kwam op hetzelfde uit in vergelijking met mijn Dell ultrasharp.
Precies. Net nog even geprobeert of ik daar foto's van kan maken maar dat werkt niet. De telefoon wordt dan te donker en de monitor te flets. In werkelijkheid zijn ze bijna hetzelfde behalve dat de telefoon meer contrast heeft en wat blauwig is in het grijs.

Het probleem lijkt dus wel groter te worden als je de helderheid hoog hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Ik heb vaak mijn OP3 in mijn broekzak terwijl ik muziek luister. Nou heb ik heel vaak dat als ik hiermee aan het lopen ben dat er opeens naar het volgende of vorige nummer wordt gegaan, of er wordt op pauze gedrukt etc. Ik gebruik poweramp (al denk ik niet dat dat een probleem is). Denk ook niet dat het aan de gestures ligt, steeds als het gebeurt haal ik mijn telefoon aan mijn zak en staat het scherm aan. Volgens mij wordt er dus gewoon op de lockscreen controls gedrukt. Moet het scherm niet uit blijven als hij in je zak zit door die sensor? Meer mensen die hier problemen mee hebben?

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Watsonus schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:46:
Ik heb vaak mijn OP3 in mijn broekzak terwijl ik muziek luister. Nou heb ik heel vaak dat als ik hiermee aan het lopen ben dat er opeens naar het volgende of vorige nummer wordt gegaan, of er wordt op pauze gedrukt etc. Ik gebruik poweramp (al denk ik niet dat dat een probleem is). Denk ook niet dat het aan de gestures ligt, steeds als het gebeurt haal ik mijn telefoon aan mijn zak en staat het scherm aan. Volgens mij wordt er dus gewoon op de lockscreen controls gedrukt. Moet het scherm niet uit blijven als hij in je zak zit door die sensor? Meer mensen die hier problemen mee hebben?
Waarom niet eerst proberen om de gestures uit te zetten? Dan kan je het met zekerheid uitsluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Heb je smartlock of gestures aan staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Gaat helaas niet werken. Dat is dus de bug in OxygenOS. Zie dit draadje voor meer info: https://forums.oneplus.ne...ion-issues.451149/page-13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

CodeIT schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:00:
[...]

Gaat helaas niet werken. Dat is dus de bug in OxygenOS. Zie dit draadje voor meer info: https://forums.oneplus.ne...ion-issues.451149/page-13
Volgens mij gaat het ook alleen maar om apps die gebruik maken van GCM en niet de apps die een eigen pushnotificatie server hebben zoals bijvoorbeeld WhatsApp dat heeft. Overigens komen die nu wel goed binnen komen. Bij whatsapp was het ook een bug van Whatsapp zelf en had geen relatie met deze bug van OP.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 23-06-2016 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Een video test tussen de OnePlus 3 en Galaxy S7 Edge.

Ik ben toch positief verrast.. Vergeleken met een S7 Edge doet de 3 het naar mijn mening erg goed. Het is een beetje van "De keer doet die het beter en dan de ander weer". Vooral de OIS en EIS moet OnePlus dringend mee bezig. De noise cancelation van de mic(s) is te sterk, maar dat is vrijwel puur software. Alsnog klinkt het niet heel slecht.

En man, die front facing camera van de OP3. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 23-06-2016 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 29-09 14:07
Danny.G schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:15:

En man, die front facing camera van de OP3. :D
Dat is de oude back facing camera van de iPhone 5 toch? Niet zo gek dus want die was ook al erg goed destijds als main camera. Slim gedaan van OnePlus.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
JunkO schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Dat is de oude back facing camera van de iPhone 5 toch? Niet zo gek dus want die was ook al erg goed destijds als main camera. Slim gedaan van OnePlus.
Bijna goed, het is die van de iPhone 5s! :)

En inderdaad ontzettend slim van ze, je ziet dat de keuze zijn vruchten afwerpt want de Galaxy S7(Edge) had al een van de beste front facing camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

ulTimaS schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:08:
[...]

Volgens mij gaat het ook alleen maar om apps die gebruik maken van GCM en niet de apps die een eigen pushnotificatie server hebben zoals bijvoorbeeld WhatsApp dat heeft. Overigens komen die nu wel goed binnen komen. Bij whatsapp was het ook een bug van Whatsapp zelf en had geen relatie met deze bug van OP.
Klopt als een bus. Dat is ook mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
JackL89 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:42:
Iemand al ervaringen met T-Mobile en de OP3?

De meeste problemen (RAM issue, push meldingen, bluetooth connectie etc) die ik hier lees zullen denk ik van tijdelijke aard zijn. Qua camera zal de Samsung S7 overall gewoon 'wat' beter zijn, maar in de vergelijkingen die ik heb gezien is voor mij het verschil minimaal. Wat voor mij echt dealbreakers zouden kunnen zijn;
- tegenvallend scherm (hele tegenstrijdige verhalen... :F )
- slecht bereik met mobiel netwerk

Sowieso is er een hele community die bezig is met finetunen, dat is altijd mooi!

VANDAAG dan echt de fikse knoop doorhakken.... :X hoe langer ik wacht, des te meer ik ga twijfelen. Ik lees zoveel (positief & negatief), dat ik er bijna knettergek van word. :+ :+
Misschien moet ik dat ook maar doen, wachten tot ie in stock is schiet eigenlijk ook niet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 22:07
Kwam er vandaag achter dat je met SIM cards management drie opties hebt, altijd bellen met SIM 1, altijd met SIM 2, of altijd erom vragen.
Nu wil ik dat ie er altijd om vraagt, behalve in de auto.

Als ik in de auto aan het rijden ben, telefoon uiteraard verbonden via Bluetooth, dan wil ik eigenlijk liever dat ie altijd zelf een SIM kiest om mee te bellen.
Mijn Honor 6 Plus deed dat namelijk gewoon op die manier, standaard SIM 1 pakken wanneer je via Bluetooth wilt bellen (wanneer de bel-opdracht komt van het Bluetooth verbonden apparaat, de auto).

Bij de Oneplus 3 is het standaard echter het een of het ander.

Ik heb elk settings-scherm doorlopen maar kon niks vinden.
Weet iemand hoe je dat toch aan zou kunnen passen? :?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Ik kon de ITV Online app van de KPN niet downloaden ivm de Oneplus 3 niet compatibel zou zijn.
Echter werkt de app gewoon perfect :)
https://mega.nz/#!o1JhTZQ...0uJJvhjvWkak1SgJbEVDOfspw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
FlowDesign schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:36:
Kwam er vandaag achter dat je met SIM cards management drie opties hebt, altijd bellen met SIM 1, altijd met SIM 2, of altijd erom vragen.
Nu wil ik dat ie er altijd om vraagt, behalve in de auto.

Als ik in de auto aan het rijden ben, telefoon uiteraard verbonden via Bluetooth, dan wil ik eigenlijk liever dat ie altijd zelf een SIM kiest om mee te bellen.
Mijn Honor 6 Plus deed dat namelijk gewoon op die manier, standaard SIM 1 pakken wanneer je via Bluetooth wilt bellen (wanneer de bel-opdracht komt van het Bluetooth verbonden apparaat, de auto).

Bij de Oneplus 3 is het standaard echter het een of het ander.

Ik heb elk settings-scherm doorlopen maar kon niks vinden.
Weet iemand hoe je dat toch aan zou kunnen passen? :?
Ik heb het niet geprobeerd, maar in de screenshots zie ik dat deze app dat (en meer) automatisch voor je kan regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
P1nGu1n schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:10:
[...]

Ik heb het niet geprobeerd, maar in de screenshots zie ik dat deze app dat (en meer) automatisch voor je kan regelen ;)
Thanks, zal het eens gaan testen :)

Edit: so far so good. Heb het nog niet in de auto getest met Bluetooth, maar alles werkt tot nu toe vlekkeloos :)

[ Voor 13% gewijzigd door FlowDesign op 23-06-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 22:34
De laatste 2 dagen loopt mijn telefoon zo leeg in mijn broek Android systeem en Android besturingssysteem zijn de boos doener voel hem ook echt warm worden iemand enig idee naar een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Weet iemand hoe je trillingen als je vinger scanner aanraakt kan uitschakelen

[ Voor 5% gewijzigd door Replay256 op 23-06-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
reinierkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:45:
De laatste 2 dagen loopt mijn telefoon zo leeg in mijn broek Android systeem en Android besturingssysteem zijn de boos doener voel hem ook echt warm worden iemand enig idee naar een oplossing?
Dat is echt een vervelend probleem dat vaak erg moeilijk op te lossen is. Vaak is een factory reset uiteindelijk de beste en vooral snelste oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
DarkSide schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Het is mooi als ze je de optie geven. Wil je poppy of wat meer naturel.
Overigens vind ik de poppyness nog wel meevallen als ik de OP3 gebruik de afgelopen dagen.
Ook hopen dat de RAM goed aangepakt wordt. Of dat ze je daar ook een optie voor geven hoe je om wilt gaan qua management.
Keuzes zijn persoonlijk, en het zou mooi zijn als men die overlaat aan de eindgebruiker (zonder root oid toe te hoeven passen). Dat is wat android mooi maakt m.i. En iets wat juist past bij een bedrijf als OP.
Sommige mensen zeggen: 'slecht dat de telefoon niet direct af is', maar je maakt als bedrijf gewoon keuzes. Dat geldt voor alle producenten van mobiele telefoons.

Ik vind het zelf juist heel positief dat ze bij Oneplus luisteren naar de community en daar zo snel mee aan de slag gaan. Ze konden ook voet bij stuk houden of er niet eens op reageren (dat doen genoeg bedrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 10:31
Dat valt mij ook op, maar bij mij is er wellicht een factor (bijbaan in een distributiecentrum = veel metaal) die hieraan bijdraagt. Zondag ff in de gaten houden als ik vrij ben. Naar school heb ik zeer goed bereik en gaat m'n batterij makkelijk 5 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Hoe doet de batterij het in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:55
Voor de geintereseerden:

een close up van het one+3 scherm en een close up van het one+2 scherm:
YouTube: OnePlus 3 vs OnePlus 2: The difference a year makes...

Imo is het verschil toch redelijk klein van pentile vs rgb.

[ Voor 3% gewijzigd door M_K_ op 23-06-2016 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

DarkSide

theres no place like ::1

Tomski1986 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:01:
Bij mij gewoon goed.
Sot van 4-5 uur. Ik kan lang bellen. BT connecties met de auto om spotify te draaien.
Gamen. En kom de dag prima door.
Vandaag drukke dag gehad en bijna niets met mijn telefoon gedaan. Nu slecht 1h34 SoT en nog 69% accu over.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
FlowDesign schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:58:
[...]

Dat is echt een vervelend probleem dat vaak erg moeilijk op te lossen is. Vaak is een factory reset uiteindelijk de beste en vooral snelste oplossing.
Pff lekker dan misschien dat maar eens doen dan. Hij houd de processor gewoon bijna hele tijd actief heel raar

[ Voor 8% gewijzigd door reinierkramer op 23-06-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
reinierkramer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Pff lekker dan misschien dat maar eens doen dan. Hij houd de processor gewoon bijna hele tijd actief heel raar
Heb je al een restart gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 07:17
Ik heb een OPT (daarvoor de OPO) en heb hetzelfde probleem. Voor mij is de "oplossing" om de fingerprint scanner uit te schakelen. Probeer het eens een dag, ik ben benieuwd naar je resultaat.
Ik had dit probleem oorspronkelijk niet op de OPT, echter sinds de native Android API voor de fingerprint scanner wordt gebruikt (ipv de Oneplus API) heb ik dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Sportsshooter schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:25:
[...]

Ik heb een OPT (daarvoor de OPO) en heb hetzelfde probleem. Voor mij is de "oplossing" om de fingerprint scanner uit te schakelen. Probeer het eens een dag, ik ben benieuwd naar je resultaat.
Ik had dit probleem oorspronkelijk niet op de OPT, echter sinds de native Android API voor de fingerprint scanner wordt gebruikt (ipv de Oneplus API) heb ik dit probleem.
Zou best goed kunnen aangezien ik best een strakke broek aan heb op het werk zal ik morgen eens proberen 👍 restart heb ik al geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 20:41
Edit : verkeerd topic

[ Voor 90% gewijzigd door Stampertjen op 23-06-2016 22:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 21:02
De eerste (?) review met de nieuwe OTA. De helderheid is hoger, met de sRGB mode zijn de kleuren accuraat en er blijven meer apps in het geheugen zitten. Precies wat er door de gebruikers (en reviewers) gevraagd werd, mooi dat OnePlus hier zo snel op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:35
Jo... schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:08:
De eerste (?) review met de nieuwe OTA. De helderheid is hoger, met de sRGB mode zijn de kleuren accuraat en er blijven meer apps in het geheugen zitten. Precies wat er door de gebruikers (en reviewers) gevraagd werd, mooi dat OnePlus hier zo snel op reageert.
Leek ook wel mee te vallen met dat scherm, dat ze het geheugen beter geoptimaliseerd hebben is wel goed om te horen.

Vraagje aan degenen die hem al hebben, her en der lees ik wat over slechte(re) wifi/mobiele ontvangst. Hoe zijn jullie ervaringen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Tomski1986 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:01:
Hier 48% over met 3:30 screen on time. Imho dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Jo... schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:08:
Vertaling voor de mensen die beter Engels spreker dan Frans :P

Ga hem nu even lezen, zal hem dan wel samenvatten voor de rest

[ Voor 4% gewijzigd door P1nGu1n op 23-06-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:54

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb hem ook gelezen, maar dan in de Nederlandse vertaling. Google Translate is leuk, maar van Frans naar Nederlands gaat het niet helemaal goed. Zover ik het begrijp zijn ze best tevreden over de manier waarop OnePlus met de kritiek is omgegaan en zijn ze blij met update 3.1.4.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• P1nGu1n
Highlights van het artikel:

sRGB:
  • Moet na iedere boot (net als de Nexus 6P) aangezet worden.
  • Kleuren zijn veel realistischer en milder (minder verzadigd).
  • Maximale helderheid is gestegen van 340 cd /m2 naar 480 cd /m2 (zowel classic, als sRGB)
  • Kleurtemperatuur slider is niet meer aan te passen met sRGB mode aan
  • Waar wit eerst blauwig was, is het nu wat meer richting het geel
  • Kleurtemperatuur is bijna perfect, ongeveer 6500K, dat is terug te zien in de data:
Afbeeldingslocatie: https://images.frandroid.com/wp-content/uploads/2016/06/oneplus-3-srgb.jpg
Classic boven, sRGB onder

RAM:
Ze hebben 14 applicaties opgestart, alle 14 zijn in het RAM gebleven.
Word, Facebook, Instagram, Twitter, Subway Surfers, Gmail, Chrome, YouTube, Adobe Clip, FrAndroid, Spotify, Netflix and Hitman Sniper
Jorgen schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:31:
Ik heb hem ook gelezen, maar dan in de Nederlandse vertaling. Google Translate is leuk, maar van Frans naar Nederlands gaat het niet helemaal goed.
Daarom vertaal ik altijd alles naar Engels, die vertaling is superieur aan andere talen

[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 23-06-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Pepperoni schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:13:
[...]

Leek ook wel mee te vallen met dat scherm, dat ze het geheugen beter geoptimaliseerd hebben is wel goed om te horen.

Vraagje aan degenen die hem al hebben, her en der lees ik wat over slechte(re) wifi/mobiele ontvangst. Hoe zijn jullie ervaringen hier mee?
Heb nog geen problemen gehad met de ontvangst. Is vrijwel hetzelfde als wat ik had op me OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
P1nGu1n schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:34:

sRGB:
  • Maximum brightness stijgt van 340 cd /m2 (classic) naar 480 cd /m2 (sRGB)
  • Color balance (kleur temperatuur??) is niet meer aan te passen met sRGB mode aan
  • Kleurtemperatuur is bijna perfect, ongeveer 6500K, dat is terug te zien in de data:
[afbeelding]

RAM:
Word, Facebook, Instagram, Twitter, Subway Surfers, Gmail, Chrome, YouTube, Adobe Clip, FrAndroid, Spotify, Netflix and Hitman Sniper

[...]

Daarom vertaal ik altijd alles naar Engels, die vertaling is superieur aan andere talen
Met die build.prop hack heb ik as we speak 37 apps in het geheugen met 2.4 GB :)

Heb overigens prima ontvangst op WiFi, LTE etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:54

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sRGB:
[afbeelding]

RAM:

[...]

Samen met alle andere positieve dingen die ondanks alle kritiek toch naar boven komen de laatste dagen, ben ik toch nog steeds erg geïnteresseerd in deze telefoon. Ook de foto- en videovergelijkingen van de afgelopen dagen, kwamen er erg positief uit. Nu dus nog weer de car charger in stock, dan kan ik alles in 1 x bestellen. Mooi!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik twijfel nog erg tussen de OP3 en de Galaxy S7. Die laatste kan ik voor 400 euro overnemen van iemand. Het gaat me met name om de kwaliteit van de camera, en de waterdichtheid van de S7.
Tegelijk weet ik ook dat Touchwiz en alle zooi van Samsung erop staat. Lastig hoor. Als ik dit allemaal zo lees is de OP3 samen met de community best een heel sterke combinatie.

Ik blijf nog even lezen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 21:02

sRGB:
[afbeelding]

RAM:

[...]

Mooie samenvatting, alleen is het scherm volgens mij wel zowel in de klassieke als in de sRGB modus helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
FlowDesign schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:39:
[...]

Met die build.prop hack heb ik as we speak 37 apps in het geheugen met 2.4 GB :)
Zoveel hebben ze hier niet getest, dus wat de nieuwe max is weet ik niet :P
Jo... schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:43:
[...]

Mooie samenvatting, alleen is het scherm volgens mij wel zowel in de klassieke als in de sRGB modus helderder.
Je hebt gelijk, had het verkeerd geïnterpreteerd. Heb het aangepast, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
P1nGu1n schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:56:
Heb je hier een bron van? Voor het eerst dat ik dat hoor
Beetje laat, maar zie ook hier: nieuws: OnePlus werkt aan update voor geheugenbeheerproblemen OnePlus 3

Stond eerder ook in dit topic, en op het forum van OnePlus.
Ging onder andere dus ook over het scherm :).

- goede camera

Hoezo..?????
Ik zie nogal goeie reacties, en positieve reacties van gebruikers, omtrent de accuduur. Soms meer dan 5,5 uur aan Screen-on-Time :). Na een aantal cycles natuurlijk :).
JackL89 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:08:
Dat is dus zo verwarrend voor mij. Ga ik het zien? Ga ik er 'last' van hebben? Of oogt het voor mij allemaal prima. Ik ben verkoopadviseur op het gebied van telecom, dus ik heb ervaring met veel smartphones. Voor mij oogde de LG G4 prima, totdat ik een S7 Edge zag _/-\o_ ; wauw! Side-to-side zie je vaak wel een verschil tussen smartphones (niet altijd even groot), maar in dagelijks gebruik valt het wellicht amper op.
Tsja, maar die S7 Edge is natuurlijk wel een stukje duurder :P. Niet de moeite waard naar mijn mening.
alwaysleft schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:37:
Vraagje die me zo te binnen schiet. Neem toch aan dat de uitstekende lens antikras is ala iPhone 6 en hoger? Dus dat die niet kan krassen. Iemand die het weet?
Ik weet niet of deze vraag al beantwoord is, maar zie hier: YouTube: OnePlus 3 Bend Test - Scratch Test - Burn Test - Durability video
Ligt dat niet aan je oortjes? Dat heb ik met mijn OnePlus 2 namelijk ook. Dan gaat het draadje verkeerd zitten, en gaan de knopjes 'op' de draad erop reageren.
Maar als ik het zo hoor, waarschijnlijk niet :+.
Cache cleanen? Cache cleanen van al je apps (via "opslag" in instellingen). Desnoods een factory reset (of via recovery data + cache remove).
S_Chief schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:20:
Hier 48% over met 3:30 screen on time. Imho dikke prima.
:o. Verdikkie. 7 uur aan Screen-on-Time. Netjes hoor. :*)
ravi400 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:37:
Heb nog geen problemen gehad met de ontvangst. Is vrijwel hetzelfde als wat ik had op me OPO.
Het verschil is alleen dat de OnePlus One geen 800MHz ondersteund. De OnePlus 3 ondersteund alles, net zoals de OnePlus 2. :)

Overigens:
offtopic:
dit weekend ben ik niet in de gelegenheid snel te reageren. Heel soms heel kort, maar daar blijft het bij. Zondag ben ik weer volledig bereikbaar (dringende dingen kunnen via PM, maar ik verwacht niet dat dit zal gebeuren :+).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Pagina: 1 ... 19 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.