Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
480 dpimregeling2005 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:01:
Wat is het standaard DPI formaat van de oneplus 3 ?
I see red pixels.
480 DPI.mregeling2005 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:01:
Ik weet niet precies wat je met DPI formaat doet, maar de standaard DPI is 480mregeling2005 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:01:
Edit: anderen waren me voor
[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 19-06-2016 21:02 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Had hem met toolkit op 400 gezet en als ik reset doe, gaat ie niet terug, vandaar mijn vraag.
Ik heb de Rosewood cover, pasvorm zal hetzelfde zijn en is goed, de cover is echt heel dun dus met cover is het nog steeds alsof je een naakte telefoon gebruikt, ook zijn de randen mooi beschermd en steekt de camera niet meer uit. Echter gebruik ik de Oneplus nu naakt omdat die dan gewoon een stukje mooier is.Leoon. schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:54:
[...]
Iemand hier die naast de OP3 ook al de Sandstone cover heeft mogen ontvangen en hier zijn ervaring met mij over wil delen?
Overigens heeft m'n schoonvader de grijze flipcover erbij besteld, ook die is erg mooi, werkt met magnetisch klepje zodat het scherm mooi aan en uit gaat met het klepje, pasvorm is super.
Wat voor router heb je?Razer schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:53:
Heerlijk, uurtje naast je telefoon zitten, daarna maar eens scherm inschakelen omdat het zo rustig is. Vervolgens 5 mails binnen krijgen op Gmail, 4 Hangouts berichten, twee gemiste WhatsApp oproepen en 10 WhatsApp berichten... Zucht... Misschien voorlopig maar even terug naar OP2 tot dit gefixed is. Want dit kan gewoon echt niet, als je afhankelijk bent van notificaties kom je van koude kermis thuis.
Weet niet of dit alleen op wifi is of ook op data, mijn toestel was in elk geval verbonden met wifi.
Misschien gebruiken jij en Hasemike allebei een router waarbij de OP3 van slag raakt.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Als de Axon 7 uitkomt?Jamesl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:10:
Wanneer denken jullie dat Tweakers een review plaatst over de OP3?
Die ken ik niet? Wat is dat haha?
En is dit serieus
Dat had ik gelezen inderdaad, maar ook dat alles niet helemaal goed is en er wat haken en ogen aan zouden zitten. Wacht dan liever tot ik ga rootenwwwhizz schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:58:
[...]
Je hoeft em dus niet eens te rooten hiervoor hè?
Ik zag het later pas toen ik verder terug ging lezen, toen deed ik een super snelle edit. Wist stiekem wel dat het daar moet, maar hier zoveel sneller reactie. Scuzi.P1nGu1n schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:59:
[...]
3 en 4 posts boven je, staan 2 mogelijkheden genoemd
Edit: 9 en 10 posts inmiddels
Vraag hoort eigenlijk hier, maar volgens mij heeft nog niemand zijn accessoires ontvangen. Overigens kan staat hier een filmpje van het hoesje.
Dat kinkt goed, is inderdaad mooier om hem naakt te hebben. Maar ben zo bang dat er krassen op komen. Heb een siliconen case besteld maar dat zal wel niet zoveel doen als hij per ongeluk valt. Ik vind hem nu ook wat glad in de handen. Denk dat je dat die Rosewood cover hem goed beschermd bij een val?Ik heb de Rosewood cover, pasvorm zal hetzelfde zijn en is goed, de cover is echt heel dun dus met cover is het nog steeds alsof je een naakte telefoon gebruikt, ook zijn de randen mooi beschermd en steekt de camera niet meer uit. Echter gebruik ik de Oneplus nu naakt omdat die dan gewoon een stukje mooier is.
Overigens heeft m'n schoonvader de grijze flipcover erbij besteld, ook die is erg mooi, werkt met magnetisch klepje zodat het scherm mooi aan en uit gaat met het klepje, pasvorm is super.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ZTE Axon 7, komt ook deze zomer uit en zal een stevige concurrent worden voor de OP3. Dus het zou dan ineens een dubbeltest kunnen worden.Jamesl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:18:
[...]
Die ken ik niet? Wat is dat haha?
En is dit serieus
Vuil onder de screenprotector dus die er maar vanaf gehaald gelukkig verder geen schade
Wel Nova Launcher erop geïnstalleerd miste toch een aantal instellingen in de stock launcher van OxygenOS.
Hmm die ken ik nog helemaal niet hahaCedricB schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:21:
[...]
ZTE Axon 7, komt ook deze zomer uit en zal een stevige concurrent worden voor de OP3. Dus het zou dan ineens een dubbeltest kunnen worden.
Ik zit nu erg te twijfelen om de OP3 te bestellen of niet
Komt die Axon 7 volgende maand uit?
Toestel vrijdag binnen gekomen, bootloader unlocked, TWRP recovery geïnstalleerd, geroot. Verder stock. Geen probleem, alles gaat goed. Totdat ik ineens telefoontjes gemist heb. Ik dacht dat is raar, want volume staat max en ringtone is Old Telephone.
Geen ringtone bij normale GSM telefoontjes... Het rare is, als ik via whatsapp gebeld wordt, doet de ringtone het gewoon. Notificaties (whatsapp, mail, whatever) gaan prima. Trilmotor is een beetje zwak, maar dat was ik wel gewend bij de OPO.
Uiteraard heb ik het volume gecontroleerd, uiteraard heb ik het schuifje aan de linker kant geprobeerd. Op alle standen van het schuifje geen ringtone...
Iemand een idee? Is toch wel redelijke essentieel dat een telefoon geluid maakt als je gebeld wordt. Ik hoop niet dat ik iets basaals over het hoofd zie... maar het zou kunnen natuurlijk. Alvast bedankt!
Volgens wat ik lees zal hij in juli wel zal uitkomen. De 64 GB versie (de basisversie) zal €409 kosten: http://www.technobuffalo....ce-release-date-us-specs/Jamesl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:28:
[...]
Hmm die ken ik nog helemaal niet haha
Ik zit nu erg te twijfelen om de OP3 te bestellen of niet
Komt die Axon 7 volgende maand uit?
Er is al een thread voor de axon 7 ik stel voor dat je daar eens gaat kijken
Ik onder vind geen problemen op dpi 440 en heb hem niet geroot.Razer schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:55:
[...]
En vervolgens klopt helft van applicaties niet meer, zoals bijvoorbeeld SwiftKey. DPI is alleen goed aan te passen met root. Non root opties zijn halfbakken oplossingen, waar vaak wat haken en ogen inzitten.
Ah ja ik was net beetje op onderzoek uitgegaan.CedricB schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:38:
[...]
Volgens wat ik lees zal hij in juli wel zal uitkomen. De 64 GB versie (de basisversie) zal €409 kosten: http://www.technobuffalo....ce-release-date-us-specs/
Er is al een thread voor de axon 7 ik stel voor dat je daar eens gaat kijken
Loop nu met me oude HTC One M7 rond als vervanger van me total losse Xperia Z3+.
Zoek nu gewoon een telefoon met mer batterij dan die M7 want dat ding is snel leeg.
Die axon 7 lijkt beetje zelfde op de OP3 maar dan met boomsound
Maar de OP3 leeft wel veel meer bij de community volgens mij, dat spreek me wel meer aan.
Het lijkt opgelost. Gevonden in het Oxygen 3.1.2 bugs draadje op het forum van oneplus...revolised schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:35:
Mede-tweakers, ik heb een vreemd probleem, wellicht heeft 1 van jullie dit ook en opgelost, of is het hier voorbij gekomen.
Toestel vrijdag binnen gekomen, bootloader unlocked, TWRP recovery geïnstalleerd, geroot. Verder stock. Geen probleem, alles gaat goed. Totdat ik ineens telefoontjes gemist heb. Ik dacht dat is raar, want volume staat max en ringtone is Old Telephone.
Geen ringtone bij normale GSM telefoontjes... Het rare is, als ik via whatsapp gebeld wordt, doet de ringtone het gewoon. Notificaties (whatsapp, mail, whatever) gaan prima. Trilmotor is een beetje zwak, maar dat was ik wel gewend bij de OPO.
Uiteraard heb ik het volume gecontroleerd, uiteraard heb ik het schuifje aan de linker kant geprobeerd. Op alle standen van het schuifje geen ringtone...
Iemand een idee? Is toch wel redelijke essentieel dat een telefoon geluid maakt als je gebeld wordt. Ik hoop niet dat ik iets basaals over het hoofd zie... maar het zou kunnen natuurlijk. Alvast bedankt!
Slider in Priority stand zetten. Dan naar Instellingen --> Schuifregelaar meldingen --> Prioriteitsinstellingen --> Berichten veranderen naar Van Iedereen & Oproepen veranderen naar Van iedereen.
Er wordt nog wat getest, maar lijkt opgelost.
Rare bug... Maar goed, behalve dit euvel zeer tevreden.
DPI?Louw Post schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:17:
Iemand een idee hoe ik de wat geavanceerdere settings tevoorschijn krijg in de camera app? Dingen zoals dpi, sluitertijd, etc.
Sluitertijd kan je in Manual mode zelf regelen. Zelfde als ISO, Witbalans en focus.
Hier kan je ook de belichting meten op 1 punt en dan je focus slepen naar een ander punt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hamburger menu knop links boven (landscape), manueelLouw Post schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:17:
Iemand een idee hoe ik de wat geavanceerdere settings tevoorschijn krijg in de camera app? Dingen zoals dpi, sluitertijd, etc.
Dan heb je knopjes rechts die een halve cirkel openen
Oops bedoel ISO natuurlijk, teveel pagina's hier gelezen.DarkSide schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:23:
[...]
DPI?
Sluitertijd kan je in Manual mode zelf regelen. Zelfde als ISO, Witbalans en focus.
Hier kan je ook de belichting meten op 1 punt en dan je focus slepen naar een ander punt.
Bedankt beide, gevonden.Prulleman schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:24:
[...]
Hamburger menu knop links boven (landscape), manueel
Dan heb je knopjes rechts die een halve cirkel openen
Het Testrapport uit het Tweakers Testlab wordt al in de specificaties opgemaakt, dus ze zijn ermee bezig. Met mzzl lezen we deze week de review.Jamesl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:10:
Wanneer denken jullie dat Tweakers een review plaatst over de OP3?
Testrapport uit het Tweakers Testlab
Lees meer over hoe Tweakers producten test.
Accu
Accuduur - browsen (250 cd/m2) 389 minuten
Laadtijd 88 minuten
PCMark Android - Work 1.1 (accu) 423 minuten
Android & iOS
3DMark - Ice Storm Unlimited 30.326 punten
GeekBench - singlecore 2.322 punten
GeekBench - multicore 5.066 punten
GFXBench Manhattan - onscreen 46,0 fps
GFXBench Manhattan - offscreen 47,0 fps
GFXBench Manhattan (OpenGL ES 3.1) - onscreen 31,0 fps
GFXBench Manhattan (OpenGL ES 3.1) - offscreen 32,0 fps
GFXBench Car Chase - onscreen 18,0 fps
GFXBench T-Rex HD - onscreen 59,0 fps
GFXBench T-Rex HD - offscreen 91,0 fps
GFXBench Car Chase - offscreen 18,0 fps
Scherm
Gemiddelde grijswaardenfout 2,90 ΔE2000
Gemiddelde kleurfout 5,20 ΔE2000
Maximale helderheid 451 cd/m²
Kleurtemperatuur 6.752 kelvin
Contrast 10.000 verhouding
Android
PCMark Android - Work 1.1 (perf) 7.268 punten
Androbench - random write 17,65 MB/s
Androbench - random read 122,00 MB/s
RL Benchmark 11,60 seconden
AndEBench - native 18.396 iteraties per seconde
AndEBench - Java 1.837 iteraties per seconde
AndEBench - Java (singlecore) 738 iteraties per seconde
AndEBench - native (singlecore) 6.881 iteraties per seconde
Androbench - sequential read 424,00 MB/s
Androbench - sequential write 148,00 MB/s
[ Voor 63% gewijzigd door Chris.nl op 19-06-2016 22:33 ]
Wat ik niet snap:Chris.nl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:28:
Het Testrapport uit het Tweakers Testlab wordt al in de specificaties opgemaakt, dus ze zijn ermee bezig. Met mzzl lezen we deze week de review.
Testrapport uit het Tweakers Testlab
Lees meer over hoe Tweakers producten test.
Accu
Accuduur - browsen (250 cd/m2) 389 minuten
Laadtijd 88 minuten
PCMark Android - Work 1.1 (accu) 423 minuten
Hoezo 90 minuten? 90 minuten is anderhalf uur. Dat betekent dat hij eigenlijk in maximaal 1 uur opgeladen zou moeten zijn met Dash-Charge. 30 minuten = 60% namelijk.
[ Voor 41% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-06-2016 23:14 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Nee:Anonymoussaurus schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:14:
[...]
Wat ik niet snap:
Hoezo 90 minuten? 90 minuten is anderhalf uur. Dat betekent dat hij eigenlijk in maximaal 1 uur opgeladen zou moeten zijn met Dash-Charge. 30 minuten = 60% namelijk.
Wel raar dat hij op het laatste moment langzamer gaat. Klinkt niet logisch. Aangezien er in de beschrijving van Dash-Charge op de OnePlus site staat
Dat vind ik dan wel heel erg tegenstrijdig..Dash-Charge produceert een grotere elektrische stroom met een stabiele, consistente laadsnelheid. De meeste snelladers laden minder snel op als jij met iets intensiefs bezig bent, zoals gamen. Dash-Charge gaat gewoon op volle kracht door.
Maar ja, op diezelfde pagina staat wel bewijs dat het niet zo is natuurlijk: https://oneplus.net/nl/3/dashcharge
Maarrrr, vergeet niet dat dat is als je de telefoon gebruikt. Met het scherm gelocked (vaak in mijn geval), zal het gewoon wel consistent zijn.
Ah zeer nieuwsgierig, me handen jeuken een beetje omdat ik me irriteer aan mijn huidige telefoonChris.nl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:28:
[...]
Het Testrapport uit het Tweakers Testlab wordt al in de specificaties opgemaakt, dus ze zijn ermee bezig. Met mzzl lezen we deze week de review.
Als ik het vergelijk met mijn (kapotte) Z3+ heeft die 1.5 uur langer batterijduur en laadt die 2x zo snel op dus dat is wel gunstig.
Hoe is de helderheid van het scherm eigenlijk? ik zie dat die van de Z3 en bv de S7 +-650 cd/m^2 is en die van de OP3 'slechts' 451 cd/m ^2 , is dat een groot verschil?
De tweede quote slaat op het doorladen onder hoge belasting, niet op het % van de batterij.Anonymoussaurus schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:22:
[...]
Wel raar dat hij op het laatste moment langzamer gaat. Klinkt niet logisch. Aangezien er in de beschrijving van Dash-Charge op de OnePlus site staat
[...]
Dat vind ik dan wel heel erg tegenstrijdig..
Maar ja, op diezelfde pagina staat wel bewijs dat het niet zo is natuurlijk: https://oneplus.net/nl/3/dashcharge
Maarrrr, vergeet niet dat dat is als je de telefoon gebruikt. Met het scherm gelocked (vaak in mijn geval), zal het gewoon wel consistent zijn.
Continu snelladen tot 100% zou funest zijn voor de accu na een paar cycli.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nu volgende week (of deze week, hoe je het ook wil noemen) die voor hier nog. Bijna een kwestie van vertalen wordt het denk ik, al wordt de review dan wel behoorlijk groot denk ik zo. Wie houdt daar van?
[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 19-06-2016 23:39 ]
Zolang hij overzichtelijk is mag hij heel lang zijn!Danny.G schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:38:
al wordt de review dan wel behoorlijk groot denk ik zo. Wie houdt daar van?
Oh help, dat wordt aardig wat typen dus.CedricB schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:43:
[...]
Zolang hij overzichtelijk is mag hij heel lang zijn!
De camera review moest ook al opgesplitst worden in de starting post en de eerste comment omdat ik het 10.000 karakter limiet had bereikt. Ik zat op de 12.000. Alleen voor de camera.
Dus als jullie ook zoiets willen, laat het weten!
[ Voor 38% gewijzigd door Luca op 19-06-2016 23:47 ]
Op de OnePlus site staat onderstaand, dat zou verschil in helderheid kunnen verklaren.Jamesl schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:23:
[...]
Ah zeer nieuwsgierig, me handen jeuken een beetje omdat ik me irriteer aan mijn huidige telefoon![]()
Als ik het vergelijk met mijn (kapotte) Z3+ heeft die 1.5 uur langer batterijduur en laadt die 2x zo snel op dus dat is wel gunstig.
Hoe is de helderheid van het scherm eigenlijk? ik zie dat die van de Z3 en bv de S7 +-650 cd/m^2 is en die van de OP3 'slechts' 451 cd/m ^2 , is dat een groot verschil?
Ons indrukwekkende Optic AMOLED-scherm van 5,5 inch produceert de meest schitterende en levensechte kleuren. De speciale gammacorrectie zorgt voor een meer natuurlijke kijkervaring. De dubbele polarisatielaag staat garant voor een perfect leesbaar scherm, ook in fel zonlicht. Het resultaat? Het zwartste zwart, het witste wit en authentieke kleuren, en dit alles bij een veel lager energieverbruik. Dit is een veel slimmer smartphonescherm.
60% in 30 minuten is geen 100% in 50 minuten, anders zouden ze dat laatste wel geadverteerd hebben.Anonymoussaurus schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:14:
[...]
Wat ik niet snap:
Batterijen laden niet op een constant tempo. Ook hier is de 80/20-regel van toepassing (niet exact, maar het principe wel).
Graag. Hoe uitgebreider, hoe beterDanny.G schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:46:
[...]
Oh help, dat wordt aardig wat typen dus.![]()
De camera review moest ook al opgesplitst worden in de starting post en de eerste comment omdat ik het 10.000 karakter limiet had bereikt. Ik zat op de 12.000. Alleen voor de camera.Werd gewaardeerd, dat wel..
Dus als jullie ook zoiets willen, laat het weten!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat Dash-Charge gewoon met volle kracht door laadt slaat terug op de tweede zin van de geciteerde tekst, niet op de eerste. Snelladen zorgt namelijk voor veel warmte. Wanneer je intensief bezig bent komt er nog meer warmte vrij, en dus zal een reguliere telefoon dan minder snel laden. Bij Dash-charge wordt de hitte in de adapter in het stopcontact ontwikkelt (meen ik) en kan de OP3 dus ook snelladen tijdens intensief gebruik.Anonymoussaurus schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:22:
[...]
quote:
Dash-Charge produceert een grotere elektrische stroom met een stabiele, consistente laadsnelheid. De meeste snelladers laden minder snel op als jij met iets intensiefs bezig bent, zoals gamen. Dash-Charge gaat gewoon op volle kracht door.
[...]
Dat vind ik dan wel heel erg tegenstrijdig..
OnePlus 3 RAM Management FIX
mooi dat het 'gefixt' kan worden maar beetje jammer dat het nodig is blijkbaar..
Heb liever dat de notificaties gefixed worden dan dithabermas schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:00:
was dit al ter sprake gekomen?
OnePlus 3 RAM Management FIX
mooi dat het 'gefixt' kan worden maar beetje jammer dat het nodig is blijkbaar..
Ik heb namelijk een probleem wat ik nog niemand anders heb zien hebben, dus dat zal niet gefixt worden.
Op wifi is de top snelheid op dit moment: 0.3 Mbit. Mbit
Vergeleken met een S6 ernaast. Die zat op 48 Mbit.
Ook ziet hij maar 4 wifi netwerken. Van de 25 die je normaal kan ontvangen in mijn huis.
Ook bij het mobiele netwerk zijn er ook dit soort problemen, alleen wel minder erg. Ik krijg niet meer dan H. Zelfde simkaart, in een nexus 4 op dezelfde plek levert H+ op. Ik heb op mijn OP3 nog nooit H+ gehad.
Ik kan dus ook eigenlijk niks doen, youtube filmpjes laden niet. Webpaginas zijn ontzettend traag.
bah
[ Voor 9% gewijzigd door Kodess op 20-06-2016 08:41 ]
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Is een aantal posts voor je de waarschijnlijke oplossing al voor gegeven:Soullancer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:15:
[...]
Heb liever dat de notificaties gefixed worden dan dit
revolised schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:02:
Slider in Priority stand zetten. Dan naar Instellingen --> Schuifregelaar meldingen --> Prioriteitsinstellingen --> Berichten veranderen naar Van Iedereen & Oproepen veranderen naar Van iedereen.
[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 20-06-2016 08:54 ]
Nee helaas dat werkt ook niet, vanochtend nog maar eens alles geprobeerd waaronder de PNF app, diverse "keep wifi alive" apps, deze instellingen, factory reset, router reset enz. Elke keer valt de phone totaal stil na een paar minuten. Staat nu ook op diverse andere forums. Mijn oude phone die ernaast ligt notified ondertussen gewoon door.flippiej schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:49:
[...]
Is een aantal posts voor je de waarschijnlijke oplossing al voor gegeven:
[...]
Helaas sluit ik mij aan bij Kodess en heb ik een Return shipment ticket geopend.
Niet alleen vanwege de notification problemen maar ook vanwege de value voor money, noem mij gek maar ik vergelijk hem eerder met diverse china phones van rond de 200-300 als met de flagships van 600-700. Oneplus is natuurlijk ook een china phone net als mijn oude Oppo.
En een deel door mijzelf natuurlijk, voor de hype gevallen, tis "gewoon" maar een phone.
[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 20-06-2016 09:00 ]
Als eind vandaag de wifi weer slecht is gaat ie de deur uit, ik ga niet elke dag een reboot doen.
Nu moet ik nog H+ zien te krijgen, en de bluetooth energie verbruik omlaag.
15% batterij voor idle bluetooth....
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Toch jammer om te horen dat er mensen zijn met problemen.Kodess schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:56:
Een reboot gedaan, nu doet wifi het wel weer -_-.
Als eind vandaag de wifi weer slecht is gaat ie de deur uit, ik ga niet elke dag een reboot doen.
Nu moet ik nog H+ zien te krijgen, en de bluetooth energie verbruik omlaag.
15% batterij voor idle bluetooth....
Heb BT ook aan staan. En mijn smartwatch is de hele dag gekoppeld.
En heb gisteren bijna 2 uur muziek gestreamed in de auto via BT. Maar dat heeft echt geen impact op de batterij.
Lijkt wel of er toch wat quality issues zijn met een aantal batches of zo.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hmm dat is wel balen. Ik heb zelf nog wel een tijdje te gaan voor hij bij mij binnenkomt dus hopelijk is er tegen die tijd wel een fatsoenlijke oplossing gevonden. Neemt niet weg dat dit wel een issue is die er niet in zou mogen zitten en/of zeer snel een update voor zou moeten worden uitgebracht.HaseMike schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Nee helaas dat werkt ook niet, vanochtend nog maar eens alles geprobeerd waaronder de PNF app, diverse "keep wifi alive" apps, deze instellingen, enz. Elke keer valt de phone totaal stil na een paar minuten. Staat nu ook op diverse andere forums. Mijn oude phone die ernaast ligt notified ondertussen gewoon door.
Helaas sluit ik mij aan bij Kodess en heb ik een Return shipment ticket geopend.
Niet alleen vanwege de notification problemen maar ook vanwege de value voor money, noem mij gek maar ik vergelijk hem eerder met diverse china phones van rond de 200-300 als met de flagships van 600-700. Oneplus is natuurlijk ook een china phone net als mijn oude Oppo.
ulTimaS schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:50:
In de Reddit thread over Whatsapp berichten heeft ene brianacton gereageerd dat het een bad build was en ze zsm een nieuwe uitbrengen. Ik weet niet of dit de echte Brian Acton is, maar er is ook zojuist bij mij een nieuwe update gekomen voor whatsapp. Even afwachten of dit het verhelpt. (Ik gebruik de beta versie btw)
Lichtelijk off-topic, dus dit is het enige wat ik erover zal zeggen. Ik heb vanochtend vroeg de beta update geïnstalleerd, en krijg sindsdien weer notificaties van WhatsApp! Puur zodat iedereen met hetzelfde probleem het weet
De connectie met WhatsApp Web is echter nog steeds niet goed.P1nGu1n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:23:
[...]
offtopic:
Lichtelijk off-topic, dus dit is het enige wat ik erover zal zeggen. Ik heb vanochtend vroeg de beta update geïnstalleerd, en krijg sindsdien weer notificaties van WhatsApp! Puur zodat iedereen met hetzelfde probleem het weet
Dash charging ook?jostefa schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:36:
Ik heb direct cm13 op mijn OnePlus 3 geflashed. Werkt tot nu toe naar behoren.
Heb je ook de dash charge functionaliteit?jostefa schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:36:
Ik heb direct cm13 op mijn OnePlus 3 geflashed. Werkt tot nu toe naar behoren.
Bij mij komt vrijwel elk whatsapp, sms, email, etc direkt binnen.
Alleen als ik op een KPN fon wifi spot zit krijg ik geen whatsapp binnen maar dit geeft die ook netjes aan, KPN blokkeerd whatsapp op KPN fon wifi.
Ik heb het met verschillende mogelijkheden getest, email (gmail+Exchange) vanaf en pc naar m'n mobiel, sms, whatsapp met m'n werk telefoon maar alles komt direkt binnen op m'n scherm.
Dat zou niet moeten en niet mogen (wettelijk gezien: netneutraliteit).Cosmo_nl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:02:
KPN blokkeerd whatsapp op KPN fon wifi.
In the window.
Is dit niet zo omdat je eerst moet betalen om gebruik van de hotspot te kunnen maken?TomONeill schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:05:
[...]
Dat zou niet moeten en niet mogen (wettelijk gezien: netneutraliteit).
Are you a one or a zero
Ik las dat ze pas recent de kernel sources hadden vrij gegeven. Hoe kan het dan, dat een CM13 al werkt? Werkt dat ook zonder de kernel sources?jostefa schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:49:
Weet niet waar je dat aan kan zien, maar hij laadt gewoon extreem snel op. Accu was 40% vol, toen hing ik hem aan de lader en dan zie je het percentage iedere 40 seconden o.i.d. omhoog gaan. Dus ik denk het wel
Ze hadden ze gereleased tegelijkertijd met de telefoon.KontI schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:18:
[...]
Ik las dat ze pas recent de kernel sources hadden vrij gegeven. Hoe kan het dan, dat een CM13 al werkt? Werkt dat ook zonder de kernel sources?
Update:
Goed, Bluetooth slurpt na de reboot ook geen power meer. Notificaties lijken bij mij sinds gisteren ook gewoon stabiel te gaan. Krijg email berichten vrijwel instant. Whatsapp blijft nu goed, en web houdt ook verbinding.
Enige issue is nu dus nog:
-Geen H+, alleen H.
-Thuis Wifi is 0.3 MBit..
[ Voor 15% gewijzigd door Kodess op 20-06-2016 10:31 ]
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Ik heb geen last van het wifi issue, heb ook gewoon lte (waarbij ik bij mijn 1+ 1 altijd H of 3g had muv wat grote steden)Kodess schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Ze hadden ze gereleased tegelijkertijd met de telefoon.
Update:
Goed, Bluetooth slurpt na de reboot ook geen power meer. Enige issue is nu dus nog:
-Geen H+, alleen H.
Mogelijk is je wifi issue te wijden aan een vervelende frequentie oid?
KontI schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:18:
[...]
Ik las dat ze pas recent de kernel sources hadden vrij gegeven. Hoe kan het dan, dat een CM13 al werkt? Werkt dat ook zonder de kernel sources?
bronDash charge was included in his earlier CM builds. But when oneplus released the source in public, they removed dash drivers. Hence grarak had to remove it in latest build.
De (kernel) driver voor dash charge heeft dus eerder in CM gezeten, maar moest verwijderd worden omdat OnePlus deze driver niet officieel beschikbaar / open source heeft gemaakt. Dit betekent dus wel dat de driver 'bekend' is. De custom kernel bakkers hebben hem misschien alweer (zonder officiële toestemming) toegevoegd? Dat de driver niet open source is, betekend niet dat ie niet gebruikt kan/zal worden.
Denk niet dat het de frequentie is. Als het wifi probleem zich voordoet ziet hij namelijk opeens ook bijna geen andere netwerken meer. En die zitten op andere frequenties.Driftkikkertje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Ik heb geen last van het wifi issue, heb ook gewoon lte (waarbij ik bij mijn 1+ 1 altijd H of 3g had muv wat grote steden)
Mogelijk is je wifi issue te wijden aan een vervelende frequentie oid?
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Misschien heb je een productiefout te pakken, wel sneu voor je natuurlijk.Kodess schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:36:
[...]
Denk niet dat het de frequentie is. Als het wifi probleem zich voordoet ziet hij namelijk opeens ook bijna geen andere netwerken meer. En die zitten op andere frequenties.
Japeroen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 00:33:
60% in 30 minuten is geen 100% in 50 minuten, anders zouden ze dat laatste wel geadverteerd hebben.
Batterijen laden niet op een constant tempo. Ook hier is de 80/20-regel van toepassing (niet exact, maar het principe wel).
Weet ik, weet ik.WhySoSerious schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:27:
Dat Dash-Charge gewoon met volle kracht door laadt slaat terug op de tweede zin van de geciteerde tekst, niet op de eerste. Snelladen zorgt namelijk voor veel warmte. Wanneer je intensief bezig bent komt er nog meer warmte vrij, en dus zal een reguliere telefoon dan minder snel laden. Bij Dash-charge wordt de hitte in de adapter in het stopcontact ontwikkelt (meen ik) en kan de OP3 dus ook snelladen tijdens intensief gebruik.
Het gaat mij eerder om het 1e citaat. Dat spreekt namelijk de grafiek een beetje tegen.
Ook al een factory reset gedaan? Op het forum gekeken of je de enige bent?Kodess schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:39:
Mijne gaat helaas terug jongens.
Ik heb namelijk een probleem wat ik nog niemand anders heb zien hebben, dus dat zal niet gefixt worden.
Op wifi is de top snelheid op dit moment: 0.3 Mbit. Mbit
Vergeleken met een S6 ernaast. Die zat op 48 Mbit.
Ook ziet hij maar 4 wifi netwerken. Van de 25 die je normaal kan ontvangen in mijn huis.
Ook bij het mobiele netwerk zijn er ook dit soort problemen, alleen wel minder erg. Ik krijg niet meer dan H. Zelfde simkaart, in een nexus 4 op dezelfde plek levert H+ op. Ik heb op mijn OP3 nog nooit H+ gehad.
Ik kan dus ook eigenlijk niks doen, youtube filmpjes laden niet. Webpaginas zijn ontzettend traag.
bah
P1nGu1n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:23:
offtopic:
Wauw. Ik heb nog niet eens een update ontvangen van WhatsAppDanny.G schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:31:
De connectie met WhatsApp Web is echter nog steeds niet goed.
Welke versie draaien jullie?
Wat voor een snelheid bereik je met H? Want ik heb nog nooit H+ gehad op mijn OnePlus 2. Volgens mij deelt OxygenOS dat H+ gewoon onder in H.Kodess schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:30:
Ze hadden ze gereleased tegelijkertijd met de telefoon.
Update:
Goed, Bluetooth slurpt na de reboot ook geen power meer. Notificaties lijken bij mij sinds gisteren ook gewoon stabiel te gaan. Krijg email berichten vrijwel instant. Whatsapp blijft nu goed, en web houdt ook verbinding.
Enige issue is nu dus nog:
-Geen H+, alleen H.
Ook al een keer je cache ge-wiped + netwerk eruit gegooid (op je telefoon)?
Overigens: dit zijn dus genoeg redenen voor mij om even te wachten op de OnePlus 3. Totdat er veel gefixt is.
nothing stops this train
Dat betekent wel dat hij niet gebruikt mag worden. De Linux en dus OP3 kernel valt onder de GPL licentie. Ze moeten dus de kernel sources vrijgeven. Kernel releasen met DASH charge zonder de broncode vrij te geven mag helaas niet.Chris.nl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:35:
[...]
[...]
bron
Dat de driver niet open source is, betekend niet dat ie niet gebruikt kan/zal worden.
WhatsApp Web werkt ook prima bij mij, ik draai 2.16.130Anonymoussaurus schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:44:
Wauw. Ik heb nog niet eens een update ontvangen van WhatsApp. Zolang je maar berichten blijft sturen binnen die 30 minuten, is het goed
.
Welke versie draaien jullie?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dat van H kan je goed gelijk in hebben... heb namelijk wel gewoon 10 Mbit down.Anonymoussaurus schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:44:
[...]
Wat voor een snelheid bereik je met H? Want ik heb nog nooit H+ gehad op mijn OnePlus 2. Volgens mij deelt OxygenOS dat H+ gewoon onder in H.
Ook al een keer je cache ge-wiped + netwerk eruit gegooid (op je telefoon)?
Ik ga thuis nog even kijken of de wifi kak is, zo ja, factory reset.
Is het daarna nog steeds niet gefixt gaat ie denk ik wel terug.
Naast een S6 vind ik het er prima uitzien, de S6 heeft iets meer 'springende' kleuren.westergas schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:52:
Wat vinden jullie van de kwaliteit van het scherm? Dat word in sommige reviews omschreven als licht teleurstellend. Iemand die hem met een S6 kan vergelijken bijvoorbeeld?
[ Voor 25% gewijzigd door Kodess op 20-06-2016 10:54 ]
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Dus hebben ze de kernel vrijgegeven, zonder DASH charge (broncode). Maar dit betekent imo niet dat ze op XDA geen custom kernel met DASH charge kunnen maken. De driver is namelijk al bekend, en volgens mij weer toe te voegen door de XDA developers.P1nGu1n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:51:
[...]
Dat betekent wel dat hij niet gebruikt mag worden. De Linux en dus OP3 kernel valt onder de GPL licentie. Ze moeten dus de kernel sources vrijgeven. Kernel releasen met DASH charge zonder de broncode vrij te geven mag helaas niet.
[...]
WhatsApp Web werkt ook prima bij mij, ik draai 2.16.130
Dat is een beetje overdreven, natuurlijk hoor je iedereen hier met klachten, hoeveel mensen komen het topic in om te melden dat alles perfect werkt??Kol Nedra schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:48:
lijkt wel of iedereen wat problemen heeft met OP3, ik twijfel om hem te halen maar ik denk dat ik nog wel 6 maanden wacht ivm kinderziektes
Er is altijd een kans op "problemen" bij de eerste batches.Kol Nedra schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:48:
lijkt wel of iedereen wat problemen heeft met OP3, ik twijfel om hem te halen maar ik denk dat ik nog wel 6 maanden wacht ivm kinderziektes
Zelf nog geen grote issues gehad met mijn OP3. En het is een mooie update van mijn OPO.
Wat ik op dit moment jammer vindt is het geheugen. Dat hij niet gebruik maakt van de volle 6gb.
Al ben ik geen grote multitasker. Als ik een spel speel, dan speel ik dat spel.
En stop ik, dan stop ik ook. Als ik later op de dag of de volgende dag besluit om weer te spelen dan vind ik het op zich niet erg dat hij moet laden.
Maar het is wel een rare design beslissing.
Inderdaad, alle reviewers hadden hem ook meer dan een week, zonder problemen.MrDrako schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:59:
[...]
Dat is een beetje overdreven, natuurlijk hoor je iedereen hier met klachten, hoeveel mensen komen het topic in om te melden dat alles perfect werkt??
De mensen die problemen hebben, waaronder ik, hebben waarschijnlijk gewoon flinke pech
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Mijne komt volgende week en door de reacties lijkt het een een toestel met (nog) veel schoonheidsfoutjes. Dus ja ook ik ben wat bezorgd.
Dus de 'kleine' problemen moeten mensen er niet van weerhouden om het toestel te kopen? En kan de Mi5 of Zuk 2 Pro soort gelijke probleempjes hebben? In het geval dat ik op safe wil spelen ga ik voor de LG Nexus 5X (32GB) of de Moto G4 Plus, maar..... *OnePlus 3*Kodess schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:00:
[...]
Inderdaad, alle reviewers hadden hem ook meer dan een week, zonder problemen.
De mensen die problemen hebben, waaronder ik, hebben waarschijnlijk gewoon flinke pech
De kwaliteit van het geluid wat ik op neem met de one is echt vreselijk, als ik dan bijvoorbeeld de filmpjes van mn vrienden bekijk die zijn opgenomen met een iphone 6 kan ik daar niet tegenop
Suh dude
Nope, helaas nog niet. Voor oneplus.net heb ik heb de microfoon wel getest door mijn speakers en subwoofers hard te zetten en dit dichtbij te filmen, waar de subwoofer heel laag kan gaan. Wie weet heb je er wat aan. Deze ga ik ook verwerken in de review hier op Tweakers. De microfoon klinkt een stuk beter. Ook merkte ik dit op bij WhatsApp voice messages, het geluid is veel 'warmer' (positief).pannekoek141 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:27:
Is er eigenlijk al iemand die met de Oneplus 3 naar een festival of concert is geweest?
De kwaliteit van het geluid wat ik op neem met de one is echt vreselijk, als ik dan bijvoorbeeld de filmpjes van mn vrienden bekijk die zijn opgenomen met een iphone 6 kan ik daar niet tegenop
Video 1
Video 2
[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 20-06-2016 11:34 ]
Bedankt om dit te testen dit is voor mij ook heel belangrijk, dus volgens de jouw testen is er ook onbruikbare (overstuur) audio bij het filmen van concert / optreden van "Electronische" muziek. Net zoals de OnePlus One.Danny.G schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:29:
[...]
Nope, helaas nog niet. Voor oneplus.net heb ik heb de microfoon wel getest door mijn speakers en subwoofers hard te zetten en dit dichtbij te filmen, waar de subwoofer heel laag kan gaan. Wie weet heb je er wat aan. Deze ga ik ook verwerken in de review hier op Tweakers. De microfoon klinkt een stuk beter. Ook merkte ik dit op bij WhatsApp voice messages, het geluid is veel 'warmer' (positief).
Video 1
Video 2
Net als 90% van alle telefoons...vanengelandt schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:36:
[...]
Bedankt om dit te testen dit is voor mij ook heel belangrijk, dus volgens de jouw testen is er ook onbruikbare (overstuur) audio bij het filmen van concert / optreden van "Electronische" muziek. Net zoals de OnePlus One.
Geen probleem. Een andere reviewer heeft ook zijn audio review klaar en daar zitten wat meer voorbeelden tussen die je waarschijnlijk iets beter op weg helpen.vanengelandt schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:36:
[...]
Bedankt om dit te testen dit is voor mij ook heel belangrijk, dus volgens de jouw testen is er ook onbruikbare (overstuur) audio bij het filmen van concert / optreden van "Electronische" muziek. Net zoals de OnePlus One.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 20-06-2016 11:44 ]
Er is een manier om dat geheugenprobleem op te lossen al weet ik zelf niet of het veilig is te doen. Maar verwacht zelf dat OP wel met een update komt die dit mogelijk oplost.DarkSide schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:00:
[...]
Er is altijd een kans op "problemen" bij de eerste batches.
Zelf nog geen grote issues gehad met mijn OP3. En het is een mooie update van mijn OPO.
Wat ik op dit moment jammer vindt is het geheugen. Dat hij niet gebruik maakt van de volle 6gb.
Al ben ik geen grote multitasker. Als ik een spel speel, dan speel ik dat spel.
En stop ik, dan stop ik ook. Als ik later op de dag of de volgende dag besluit om weer te spelen dan vind ik het op zich niet erg dat hij moet laden.
Maar het is wel een rare design beslissing.
De volledige 6GB gaan ze niet toestaan. Er is namelijk geen geheugenprobleem, aangezien OnePlus dit bewust op deze manier heeft toegepast. Dit met de gedachte dat het de batterij duur ten goede komt.PvtMashkov schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:46:
[...]
Er is een manier om dat geheugenprobleem op te lossen al weet ik zelf niet of het veilig is te doen. Maar verwacht zelf dat OP wel met een update komt die dit mogelijk oplost.
Dat is ook zo ja.Danny.G schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:47:
[...]
De volledige 6GB gaan ze niet toestaan. Er is namelijk geen geheugenprobleem, aangezien OnePlus dit bewust op deze manier heeft toegepast. Dit met de gedachte dat het de batterij duur ten goede komt.
Hmm dit geeft een redelijk goeie indicatie, moet het eigenlijk alleen nog een keertje horen dat iemand met de oneplus 3 naast een Function-One speaker staatDanny.G schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:29:
[...]
Nope, helaas nog niet. Voor oneplus.net heb ik heb de microfoon wel getest door mijn speakers en subwoofers hard te zetten en dit dichtbij te filmen, waar de subwoofer heel laag kan gaan. Wie weet heb je er wat aan. Deze ga ik ook verwerken in de review hier op Tweakers. De microfoon klinkt een stuk beter. Ook merkte ik dit op bij WhatsApp voice messages, het geluid is veel 'warmer' (positief).
Video 1
Video 2
Suh dude
Klopt. Ook geen probleem om mijn telefoon te rooten etc.PvtMashkov schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:46:
[...]
Er is een manier om dat geheugenprobleem op te lossen al weet ik zelf niet of het veilig is te doen. Maar verwacht zelf dat OP wel met een update komt die dit mogelijk oplost.
Maar......het is gewoon raar dat een bedrijf zegt hier heb je 6gb. En oh ja we zorgen er zelf wel voor dat er nooit meer dan 3-4 gb gebruikt kan worden.
Net als ze de SD820 op 1ghz max zouden zetten. Want dat is beter voor de accu.
Als ze echt bang zijn voor accu moeten ze gewoon een optie toevoegen om het aan/uit te zetten.
O shit, ik was afgelopen vrijdag nog naar een club geweest en vergeten te testen. Het is geen concert, maar ik kon de geluidsopname wel testen. Misschien komend weekend.pannekoek141 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:27:
Is er eigenlijk al iemand die met de Oneplus 3 naar een festival of concert is geweest?
Ok het is misschien geen issue, maar het is wel gewoon stom.Danny.G schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:47:
[...]
De volledige 6GB gaan ze niet toestaan. Er is namelijk geen geheugenprobleem, aangezien OnePlus dit bewust op deze manier heeft toegepast. Dit met de gedachte dat het de batterij duur ten goede komt.
De telefoon zou zo gewoon nog beter kunnen presteren.
Zouden bij alle 3 deze week moeten verschijnen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
https://androidworld.nl/a...enkomende-berichten-juni/
Ik denk, maar weet niet 100% zeker natuurlijk, dat ze de multitasking op deze manier hebben gelimiteerd om batterij te sparen. Maar wanneer er apps uit komen die de volledige 6gb kunnen benutten dat dit wel kan. Dus het zit erin, is gewoon beschikbaar, maar niet om alle apps multitaskend in de achtergrond te houden. Het is zover ik kan vinden niet zo dat je maar de helft kunt gebruiken ofzo.DarkSide schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:49:
[...]
Klopt. Ook geen probleem om mijn telefoon te rooten etc.
Maar......het is gewoon raar dat een bedrijf zegt hier heb je 6gb. En oh ja we zorgen er zelf wel voor dat er nooit meer dan 3-4 gb gebruikt kan worden.
Als ze echt bang zijn voor accu moeten ze gewoon een optie toevoegen om het aan/uit te zetten.
Hoe komt het dan dat bij sommige gmail en andere notificaties ook achterwege blijven vraag ik me hardop af???????raanoniem schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:11:
Whatsapp geen specifiek oneplus 3 probleem. Zie onderstaande link. Er worden te vaak en te snel de verkeerde conclusies getrokken.![]()
https://androidworld.nl/a...enkomende-berichten-juni/
Stomme is dat ik af en toe mijn huidige Lumia af en toe moet rebooten om updates te krijgen, maar dat ligt vermoedelijk aan het toestel, niet zozeer aan WASoullancer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:17:
[...]
Hoe komt het dan dat bij sommige gmail en andere notificaties ook achterwege blijven vraag ik me hardop af???????
Fair enough. Het is overigens 'vrij simpel' aan te passen als je root hebt.DarkSide schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:52:
[...]
Ok het is misschien geen issue, maar het is wel gewoon stom.
De telefoon zou zo gewoon nog beter kunnen presteren.

3 procent in een nacht van 10 uur.
[ Voor 6% gewijzigd door Neyluzz op 20-06-2016 12:31 ]
Is dat een bèta? Want ik draai die van 26 mei (2.16.95). Als ik via pc naar Google Play ga, is de nieuwste, de update van 15 juni.P1nGu1n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:51:
WhatsApp Web werkt ook prima bij mij, ik draai 2.16.130
Of de telefoon even dik als de camera maken, en er een grotere accu in knallenDarkSide schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:49:
Klopt. Ook geen probleem om mijn telefoon te rooten etc.
30% of 3% ?Neyluzz schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:29:
Ik ben goed te spreken over de standby tijd / Doze.
[afbeelding]
3 procent in een nacht van 10 uur.
lijkt me duidelijk, 3% in de nacht (vlakke lijn) en 27% in de ochtend/dag (inc screen on en ander gebruik)
Zag niet dat die lijn net iets naar benden liep.Prulleman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:52:
[...]
lijkt me duidelijk, 3% in de nacht (vlakke lijn) en 27% in de ochtend/dag (inc screen on en ander gebruik)
Neem nog een bakkieLuukth schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:58:
[...]
Zag niet dat die lijn net iets naar benden liep.
Hmm er is geen emote met koffie, owjee
Idd een beta, tevens hier te krijgen. Overigens leek de bug alleen bij de vorige beta op te treden, 2.16.129Anonymoussaurus schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:42:
[...]
Is dat een bèta? Want ik draai die van 26 mei (2.16.95). Als ik via pc naar Google Play ga, is de nieuwste, de update van 15 juni.
Nu maak ik veelvuldig gebruik van Nandroid backups en TitaniumBackup Pro. Call me paranoid maar als er iets mis gaat heb ik liever een backup te veel dan te weinig
Voorheen heb ik ook welles een (deel van) Nandroid backup met TitaniumBackup terug gezet.
Mijn probleem is eigenlijk dat ik nog nooit encryptie op een telefoon heb gehad en ik niet goed weet wat voor nadelen hier aan kleven. Is mijn Nandroid backup nu ook encrypted? Ik vond hem namelijk wel debiel groot (10GB). En indien het inderdaad encrypted is, zal ik het dus niet met TB kunnen restoren?
Ik las ergens dat er om een wachtwoord gevraagd gaat worden of iets dergelijks. Wat men daar mee bedoelt: geen idee.InflatableMouse schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:26:
Is mijn Nandroid backup nu ook encrypted? Ik vond hem namelijk wel debiel groot (10GB). En indien het inderdaad encrypted is, zal ik het dus niet met TB kunnen restoren?
Misschien een vraag voor het [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's topic.
* dat klopt
[ Voor 17% gewijzigd door Prulleman op 20-06-2016 14:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.