Kodess schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:10:
Ik heb vandaag toch wel een erg groot minpunt ontdekt (die hopelijk met een software update zal vervallen...)
Scenario:
Ik stuur mijn vriendin een bericht, met de vraag hoe laat we ergens moeten zijn.
Na een uur iets anders te hebben gedaan kijk ik op mijn telefoon. Geen nieuwe berichten.
Ik open whatsapp. Opeens stromen de whatsapp berichten binnen.
Van 3 kwartier gelden
Ze hebben de OP3 toch iets te zuinig afgesteld -_-
Dat is wel erg toevallig. Ik begon er namelijk ook over, maar dan in
het OnePlus 2 topic.
Geen idee of dat nou aan Android 6 ligt, WhatsApp Web, of OxygenOS.
Haha. Ik zit in hetzelfde schuitje. De mijne is ook nog maar 8 maanden oud. Ik heb misschien wel geluk, en kan mijn OnePlus 2 aan mijn nicht (familielid) verkopen.
Inderdaad niet omdat het moet, maar omdat het kan. De OnePlus 2 is snel genoeg, maar ik word wel hyped van die nieuwe features enzo.

Dat denk ik niet. Zie ook hierboven. Is dus OxygenOS op zich. Of het kan natuurlijk ook GMS zijn. Hopelijk wordt het gefixt. Zolang ik berichtjes krijg, heb ik het probleem uiteraard niet. Laat die berichtjes maar komen

.
Ik kan bevestigen dat dit niet werkt. Helaas

. Maar ja, degene die het probleem veroorzaakt heeft, zal wel met een oplossing komen

.
Kodess schreef op zondag 19 juni 2016 @ 00:00:
Ik vermoed, aangezien er ook al is aangegeven dat mensen met een OPO en andere telefoons met Android 6 hier last van hebben, dat het te maken heeft met de Whatsapp update van gisteren in combinatie met android 6.
WhatsApp update? Ik heb hier nog geen update binnen hoor. Of zit je in de beta?
Kanibanani schreef op zondag 19 juni 2016 @ 00:28:
Geen idee of dit ermee te maken heeft, misschien dat dit jullie probleem verhelpt. Het kan zijn dat whatsapp gekilled wordt door de Memory management.
Ik heb de Memory management aangepast (root nodig) en heb geen last van notificaties die uitblijven. Ook blijven mijn apps in het geheugen staan. Ik heb nog geen idee wat dit betekent voor de batterijduur, maar vooralsnog heb ik geen last van battery drain.
Voor Memory management zie
http://www.xda-developers...ouble-the-apps-in-memory/. Gebruik op eigen risico!
Ik denk het niet

. Ik sluit alle apps altijd, en laat WhatsApp op m'n telefoon gewoon openstaan en lock dan mijn telefoon. Dat is dan ook de enige applicatie die open staat.
Geen idee. Welke versie heb je? Ik heb versie 2.16.95 namelijk. Ik denk dan eerder dat het aan WhatsApp Web ligt in plaats van de mobiele applicatie.
Kyhfin schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:03:
Ja, maar het is nu duidelijk dat de meeste het met WhatsApp beta hebben. Laten we dat dus niet verder in dit topic behandelen, want het is geen 'probleem' van de telefoon. Dat is het nadeel als je een beta probeert, die zijn gewoon nog niet klaar.
Wie zegt dat het aan de beta ligt? Ik gebruik de stable versie, en heb het ook. Bovendien is het niet duidelijk wie er in dit topic welke versie draait, en of zij bèta tester zijn of niet.