Stuur de support eens een berichtje via de Facebookpagina van OnePlus (NL of BE), ze antwoorden zeer snel. Of ze dat zomaar eventjes makkelijk kunnen wijzigen durf ik niet zeggen, zeker gezien er zou moeten bijbetaald worden.Jessed93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:33:
[...]
Jammer, had precies toch liever die otterbox gehad. Zal moeilijk nog te wijzigen zijn zeker?
Wow. Danny Winget laat een aantal camera samples zien in in zijn mini review (eerder een preview). Hieronder even snel een screenshot (met compressie dus..) van de foto, recht uit de video genomen.
Een die ik zelf heel mooi vond:

De vingerprintscanner is overigens onwijs snel.
Een die ik zelf heel mooi vond:

De vingerprintscanner is overigens onwijs snel.
[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 22:40 ]
Voor de mensen die wat foto's wilden van de Oneplus 3 soft gold:
http://www.pocket-lint.co...-to-know/gallery?photo=22
Eerder renders, maar toch.
http://www.pocket-lint.co...-to-know/gallery?photo=22
Eerder renders, maar toch.
Wat een flauwe VR launch was dat zeg 
Zeker omdat er geen goedkopere modellen gaan komen.
De prijs ligt net op het absolute maximum dat ik wou uitgeven, maar de specs zijn er dan ook wel naar.
Heeft er iemand ervaring met de otterbox cases? https://oneplus.net/nl/otterbox-case-for-oneplus-3
Ik vind de camera uitstulping maar storend en dit zou dat waarschijnlijk mooi oplossen + bescherming tegen vallen bieden.
In hoeverre beschermt dat effectief tegen vallen?

Als ik dat lees en combineer met de reviews die al beschikbaar zijn, zou ik toch echt wel willen bestellen.ulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:15:
Er is trouwens op het moment een Reddit AMA aan de gang van OnePlus, dus als je nog onbeantwoorde vragen hebt kun je ze hier stellen. https://www.reddit.com/r/...plus_ama_oneplus_3dition/
edit: Ook een soort van AMA van MKBHD over de OP3 https://www.reddit.com/r/.../4o2f8t/oneplus_3_review/
Zeker omdat er geen goedkopere modellen gaan komen.
De prijs ligt net op het absolute maximum dat ik wou uitgeven, maar de specs zijn er dan ook wel naar.
Heeft er iemand ervaring met de otterbox cases? https://oneplus.net/nl/otterbox-case-for-oneplus-3
Ik vind de camera uitstulping maar storend en dit zou dat waarschijnlijk mooi oplossen + bescherming tegen vallen bieden.
In hoeverre beschermt dat effectief tegen vallen?
Dit is waarschijnlijk niet het juist topic voor deze vraag, maar aangezien niemand nog echt ervaringen te melden heeft met dit toestel, hoop ik deze vraag hier toch te kunnen vermelden. Wat maakt voor jullie dit toestel zoveel aantrekkelijker dan de Moto Z (de lelijke positionering van diens vingerprintscanner daargelaten)?
Volgens de mensen van Oneplus komt deze iets later beschikbaar. Datum is nog onbekend.Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:46:
Heb zelf gelukkig de graphite via de launch app kunnen bestellen, nu kijkend in de shop zie ik alleen de graphite mijn vriendin wilt graag de gouden versie die hier in Spanje niet beschikbaar is, weet iemand of die in de Nederlandse shop beschikbaar is?
https://www.reddit.com/r/...a_oneplus_3dition/d496ryt
Voor mij persoonlijk alleen al het gebrek aan dual-sim mogelijkheid.moh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:47:
Dit is waarschijnlijk niet het juist topic voor deze vraag, maar aangezien niemand nog echt ervaringen te melden heeft met dit toestel, hoop ik deze vraag hier toch te kunnen vermelden. Wat maakt voor jullie dit toestel zoveel aantrekkelijker dan de Moto Z (de lelijke positionering van diens vingerprintscanner daargelaten)?
[ Voor 39% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 23:02 ]
Persoonlijk heb ik er niet echt naar gekeken. Had eerst de mi5 pro in de pre-order maar dat duurde zo ontzettend lang. Toen werd er steeds meer bekend over de OP3 en zoals de geruchten vrijwel direct leverbaar. Als ze het inderdaad waar maken om voor de 24e te leveren.moh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:47:
OP is volgens mij allang afgestapt van flagship killer onzin. Voor €399 gewoon verreweg de meeste bang for bucks.Chris.nl schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:43:
[...]
Een usb 3.0 aansluiting hebben zonder dat de 3.0 techniek erachter zit.
Geen woord gelezen over VoLTE mogelijkheden (dus waarschijnlijk niet)
Maar inderdaad wel 6GB aan snel geheugen (die eigenlijk niet nodig is), omdat dit wel een spec is waar mensen wild van worden? Ik ben inderdaad kritisch. Wellicht haal ik de OP3 ook, maar dan is dit wel een bewuste keuze waarbij is op de hoogte ben van de gebreken iov de andere vlaggenschepen.
Verwijderd
Bij de meest telefoons zitten er minimaal 3500 tot 4000mah batterij, volgens mij heb ik in de reviews gezien dat de telefoon een onscreen time heeft van 3 en half uur. dat vind ik erg jammer..
De prijs?moh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:47:
S7: 3000 mAhVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:07:
Bij de meest telefoons zitten er minimaal 3500 tot 4000mah batterij, volgens mij heb ik in de reviews gezien dat de telefoon een onscreen time heeft van 3 en half uur. dat vind ik erg jammer..
Xperia X: 2620 mAh
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Was het maar zo.. Iedereen droomt ervan, maar de vlaggenschepen hebben toch echt wat minder! De Galaxy S7 Edge buiten beschouwing gelaten dan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:07:
Volgens mij zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd kwa specs en prijs. Maarja, OP3 nu beschikbaar en De Z pas over 3/4 maanden.moh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:10:
[...]
De Moto Z wordt hoogstwaarschijnlijk ook 399 euro; dus daar zal het niet aan liggen...
Vind dit ook wel een mooie, geef de reddit-users wel gelijk met hun redenatie hier in:
https://gyazo.com/bc0092d38614e87b6deba35757f182e4
screenshot kon ik helaas niet uploaden via het fotoalbum (te laag karma
)
Dus de screenshot maar even zo gedeeld.
Had zelf ook graag een grotere batterij gezien, maar neem aan dat je met de OnePlus 3 een dag goed moet kunnen doorkomen.
screenshot kon ik helaas niet uploaden via het fotoalbum (te laag karma
Had zelf ook graag een grotere batterij gezien, maar neem aan dat je met de OnePlus 3 een dag goed moet kunnen doorkomen.
[ Voor 19% gewijzigd door tomdg op 14-06-2016 23:24 ]
Valt wel mee hoeveel gelijk ze hebben. Qua grootte (als in afmetingen) zal 4GB RAM geheugen praktisch niet verschillen met 6GB. Wil je er echter een grotere batterij in hebben, dan moet je je hele design weer om gooien.tomdg schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:22:
Vind dit ook wel een mooie, geef de reddit-users wel gelijk met hun redenatie hier in:
screenshot kon ik helaas niet uploaden via het fotoalbum (te laag karma)
Wat ik dus wil zeggen (en zij volgens mij ook): als ze het toch doen, doen ze het meteen maar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 23:25 ]
Zojuist tijdens de launch ook mijn eerste OP besteld. Hoewel groter dan ik gewend ben is dit volgens mij wel een van de beste dual sim telefoons die je voor dat geld kan krijgen. Er zijn natuurlijk wel nog wat andere (Chinese) merken, maar die zijn qua naamsbekendheid nog wel wat minder.
Qua specs vind ik dat ze een mooie telefoon hebben opgeleverd. Tuurlijk hadden ze ipv 6GB misschien een betere camera erin kunnen zetten of iets anders moois, maar dit is voor het geld toch een fantastisch mooie telefoon of niet?
Qua specs vind ik dat ze een mooie telefoon hebben opgeleverd. Tuurlijk hadden ze ipv 6GB misschien een betere camera erin kunnen zetten of iets anders moois, maar dit is voor het geld toch een fantastisch mooie telefoon of niet?
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Maar RAM is volgens mij makkelijker te vergroten zonder fysiek veel te veranderen aan de telefoon dan de batterij. Alhoewel ik wel liever had dat ze de telefoon iets dikker hadden kunnen maken met een grotere batterij zodat de camera niet uitsteekt.tomdg schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:22:
screenshot kon ik helaas niet uploaden via het fotoalbum (te laag karma)
offtopic: www.imgur.com
Hier trouwens nog een centraal topic met alle noemenswaardige reviews op één plek. Hier staan ook de belangrijkste antwoorden van de Reddit AMA. https://www.reddit.com/r/...lus_3_reviews_megathread/
edit: Het AMOLED scherm is dus een super AMOLED scherm van Samsung die is aangepast voor de OP3
edit: Het AMOLED scherm is dus een super AMOLED scherm van Samsung die is aangepast voor de OP3
[ Voor 21% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 23:31 ]
Daar heb je zeker gelijk in, alleen had persoonlijk graag gezien dat de camera bump niet bestond en deze ruimte werd opgevuld door extra batterij. Wanneer dit natuurlijk oorspronkelijk het plan had geweest van OnePlus had het design daarvoor niet omgegooid hoeven worden.Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:25:
[...]
Valt wel mee hoeveel gelijk ze hebben. Qua grootte (als in afmetingen) zal 4GB RAM geheugen praktisch niet verschillen met 6GB. Wil je er echter een grotere batterij in hebben, dan moet je je hele design weer om gooien.
Wat ik dus wil zeggen (en zij volgens mij ook): als ze het toch doen, doen ze het meteen maar goed.
Verder natuurlijk alleen maar mooi dat er 6GB RAM in zit, is altijd leuk, al hangt het er natuurlijk vanaf wat de gebruiker hier meer voor heeft moeten betalen.
Echter wanneer de batterij groter was geweest had dit natuurlijk ook weer extra gekost, dus moet zeggen dat ik het zo prima vind, maar mocht ik de smartphone ontworpen hebben had ik het dus waarschijnlijk anders gedaan
Klopt, ik waarschijnlijk ook.tomdg schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:31:
[...]
Daar heb je zeker gelijk in, alleen had persoonlijk graag gezien dat de camera bump niet bestond en deze ruimte werd opgevuld door extra batterij. Wanneer dit natuurlijk oorspronkelijk het plan had geweest van OnePlus had het design daarvoor niet omgegooid hoeven worden.
Verder natuurlijk alleen maar mooi dat er 6GB RAM in zit, is altijd leuk, al hangt het er natuurlijk vanaf wat de gebruiker hier meer voor heeft moeten betalen.
Echter wanneer de batterij groter was geweest had dit natuurlijk ook weer extra gekost, dus moet zeggen dat ik het zo prima vind, maar mocht ik de smartphone ontworpen hebben had ik het dus waarschijnlijk anders gedaan
Tja, net zoals dat we vroeger de gulden hadden en nu de euro, zijn er wel meerdere dingen veranderd. Blijven hangen in het verleden werkt niet altijd, dingen blijven veranderen en ook ten goede soms.zap8 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:32:
[...]
Paypal heeft er in het verleden erg dubieuze praktijken op na gehouden. Google voor meer info.
De Moto Z (dus niet de Force, die gaat nog een stukje duurder zijn) heeft momenteel in de Pricewatch een pre-order prijs van € 659,-. Wel wordt er gezegd dat de introductieprijs lager ligt dan Samsung S/Apple iPhone flagships, maarja, voor die twee merken betaal je dan ook standaard de hoofdprijsBPP schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:18:
[...]
Volgens mij zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd kwa specs en prijs. Maarja, OP3 nu beschikbaar en De Z pas over 3/4 maanden.
De OP3 heeft een geweldig pricepoint voor deze specs.
De lancering van de OP3 was wel een beetje matig, wel een Loop VR binnen gekregen vorige week maar de kwaliteit van die bril valt ook zwaar tegen... De wijze van introductie is grappig, maar niet meer dan dat. Kwam er jammer genoeg pas in mijn winkelmandje achter dat enkel de Graphite Edition verkrijgbaar is bij launch, dat viel me ook tegen.
Ik ben benieuwd hoe snel de Soft Gold variant uitkomt, dan kunnen mijn Moto X (en eventueel iPhone 6) met pensioen. Tenzij in de tussentijd er meer bekend wordt gemaakt over de Moto Z (Force), als deze niet overdreven duur wordt, kan de keuze nog wel eens lastig worden
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Dat heb jeulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:45:
[...]
Ik kan gewoon één gratis bestellen via MijnKPN, dus dat is geen probleem. Ik ben alleen benieuwd of ik zelf in de hand heb wanneer ik hem activeer. Ik heb dit namelijk ook al ééns bij vodafone gedaan (in een fysieke winkel) en vervolgens kon ik direct mijn oude niet meer gebruiken (terwijl ik mijn destijds nieuwe telefoon nog niet eens had).
Ja haha iedereen weer zijn eigen voorkeurDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:35:
Klopt, ik waarschijnlijk ook.Dat had echter wel weer een millimeter of 1/1.5 gescheeld en dat ligt wat gevoelig bij sommigen
Ik vond mijn OnePlus One ook niet dik of zo, maar 7.3mm vind ik ook niet heel verkeerd.
Die 7.3mm is inderdaad ook zeker niet verkeerd, de OnePlus 3 doet me door die dikte, kleur en materiaalgebruik weer erg denken aan mijn oude HTC One S.
Al is het schermformaat natuurlijk een wereld van verschil.
Kan ik de live wallpapers van mijn Xperia Z ook hierop gebruiken, of is dat iets dat is voorbehouden aan de schil van Sony?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Misschien een rare vraag maar hoe zit het met de flash op dit toestel? Dual led of single led? Ik zie het zo meteen niet ergens staan...als ik van gsmarena uitga denk ik single led flash...
Xperia live wallpapers zijn allang beschikbaar voor alle android toestellen.Jorgen schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:19:
Kan ik de live wallpapers van mijn Xperia Z ook hierop gebruiken, of is dat iets dat is voorbehouden aan de schil van Sony?
EnkelCh3ckmate schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:30:
Dual led of single led?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Encryption is verplicht vanaf Android 6. De spelregel van Google hierbij is "Als het Android draait en een lockscreen heeft, moet het versleutelt zijn". Bijvoorbeeld een TV met Android (apparaat met Android functionaliteit zonder lockscreen) hoeft dus niet encrypted te zijn, een mobieltje altijd. Je toestel zal dus out of the box encrypted zijn.THM0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:38:
Ondersteunt ie nou eigenlijk hardware encryption van de storage?
Ps. Deze reactie heb ik ff snel uit m'n hoofd gedaan, zonder Google te raadplegen. Kan dus zijn dat ik er naast zit.
Ik was sceptisch maar blijkbaar ondersteunt de OP3 VoLTE. Dat is mooi meegenomen.
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 15-06-2016 07:25 ]
https://forums.oneplus.ne...al-cyanogenmod-13.450156/
Een onofficiele CM13 is ook al uit.
Een onofficiele CM13 is ook al uit.

[ Voor 22% gewijzigd door BPP op 15-06-2016 08:13 ]
Ja klopt. Maar hoe wordt de encryptie gedaan? Is dat met een hardwarematige chip, of moet de CPU alle encryptie doen omdat het een softwarematige implementatie is?Chris.nl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 01:05:
[...]
Encryption is verplicht vanaf Android 6. De spelregel van Google hierbij is "Als het Android draait en een lockscreen heeft, moet het versleutelt zijn". Bijvoorbeeld een TV met Android (apparaat met Android functionaliteit zonder lockscreen) hoeft dus niet encrypted te zijn, een mobieltje altijd. Je toestel zal dus out of the box encrypted zijn.
Ps. Deze reactie heb ik ff snel uit m'n hoofd gedaan, zonder Google te raadplegen. Kan dus zijn dat ik er naast zit.
De encryptie wordt gedaan vanuit de SOC, aangezien die er ondersteuning voor heeft.THM0 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:25:
[...]
Ja klopt. Maar hoe wordt de encryptie gedaan? Is dat met een hardwarematige chip, of moet de CPU alle encryptie doen omdat het een softwarematige implementatie is?
VoLTE is bevestigd via de AMA op redditChris.nl schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:43:
[...]
Een usb 3.0 aansluiting hebben zonder dat de 3.0 techniek erachter zit.
Geen woord gelezen over VoLTE mogelijkheden (dus waarschijnlijk niet)
PokeGo: Bwuh
Dit zeker!iPodKiller schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:00:
Klinkt goed!!
Als ik verschillende previews zie/ lees/ bekijk met '3,5 uur onscreen-tijd' is dat wel erg belabberd (nog)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ben flink aan het twijfelen tussen de oneplus X en de oneplus 3.
Is het echt die 150 euro waard?
Ooit ben ik overgestapt naar microsoft mobile, omdat dit snel bleef.
Het probleem is dat ik gewoon teveel apps mis, die ik nodig heb (meastro magister app bv) en daarom wil ik terug naar android.
Blijft de oneplus X voorlopig (3/4 jaar) snel genoeg of moet ik dan echt de oneplus 3 hebben?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ooit ben ik overgestapt naar microsoft mobile, omdat dit snel bleef.
Het probleem is dat ik gewoon teveel apps mis, die ik nodig heb (meastro magister app bv) en daarom wil ik terug naar android.
Blijft de oneplus X voorlopig (3/4 jaar) snel genoeg of moet ik dan echt de oneplus 3 hebben?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Dat klinkt inderdaad niet heel geweldig. Ben benieuwd wat er in de accutests van tweakers naar voren komt.CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:02:
[...]
Dit zeker!
Als ik verschillende previews zie/ lees/ bekijk met '3,5 uur onscreen-tijd' is dat wel erg belabberd (nog)
De OnePlus X heeft nette specificaties en voldoet ook echt wel aan al je eisen. Echter is de OPX het budget model bij OP en dat zie je. De software updates zijn langzamer / duren langer en er is minder aandacht voor. Kwa snelheid en specs zal het toestel echt wel voldoen de komende 3/4 jaar, maar wat betreft software updates is nog weinig over te zeggen.miikit schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:04:
Ik ben flink aan het twijfelen tussen de oneplus X en de oneplus 3.
Sowieso is het update record van OnePlus nog erg nieuw. Ze brengen wel netjes en veel updates uit, maar het is maar de vraag voor hoelang. De OPO is nu iets meer dan 2 jaar oud en we hebben laatst weer een beveiligingsupdate mogen ontvangen, maar of we nog Android N krijgen is maar de vraag.
[ Voor 61% gewijzigd door rens-br op 15-06-2016 09:09 ]
Dit zal voor mij niet zo'n probleem zijn, ik zal er toch cyanogenmod opzetten. Dit heeft mijn vriendin ook op haar OPO en dit werkt perfect en genoeg updates.De OnePlus X heeft nette specificaties en voldoet ook echt wel aan al je eisen. Echter is de OPX het budget model bij OP en dat zie je. De software updates zijn langzamer / duren langer en er is minder aandacht voor. Kwa snelheid en specs zal het toestel echt wel voldoen de komende 3/4 jaar, maar wat betreft software updates is nog weinig over te zeggen.
Sowieso is het update record van OnePlus nog erg nieuw. Ze brengen wel netjes en veel updates uit, maar het is maar de vraag voor hoelang. De OPO is nu iets meer dan 2 jaar oud en we hebben laatst weer een beveiligingsupdate mogen ontvangen, maar of we nog Android N krijgen is maar de vraag.
Verder bedankt voor de ongelofelijk snelle reactie.
Graag gedaan! Mocht je verder nog vragen hebben over de OPX, kun je die beter even hier stellen: [OnePlus X] Ervaringen & Discussie.miikit schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:12:
[...]
Verder bedankt voor de ongelofelijk snelle reactie.
Welk (Chinees) toestel komt het meest in de buurt van de OP3, zowel qua specificaties als qua prijs? De OPO was destijds wel echt revolutionair, maar dat wordt wel steeds lastiger, volgens mij zijn er best wat concurrerende toestellen beschikbaar.
Het nadeel is van menig Chinees toestel is dat de 4G band 20 bijna altijd ontbreekt, daardoor heb je maar beperkte 4G. Dit geldt voor bijvoorbeeld alle Xiaomi toestellen en de Zuk toestellen.floriz87 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:52:
Welk (Chinees) toestel komt het meest in de buurt van de OP3, zowel qua specificaties als qua prijs? De OPO was destijds wel echt revolutionair, maar dat wordt wel steeds lastiger, volgens mij zijn er best wat concurrerende toestellen beschikbaar.
ZTE Axon 7 (heeft ook een 2k scherm, maar is nog niet uit), Leeco Le max 2. Echter beide merken worden slecht ondersteund door de developers, dus weinig custom firmware aanwezig en de Leeco is niet multi language. Beide hebben wel volledig 4G ondersteuning. De beschikbaarheid van goede custom firmware is voor mij belangrijk, daarom gisteren de hypetrain opgesprongen en een OP3 besteld.floriz87 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:52:
Klopt veel andere china phones nog geen goede ondersteuning voor 4g.
Maar dit komt langzamerhand wel.
Dan zit je vaak nog met de CR ondersteuning. En eventuele support.
De support van OP was in het begin ook niet super. Maar schijnt nu toch wel goed te zijn.
En de OP3 komt unlocked uit de doos en klaar om geflashed te worden.
De SD820 wordt goed ondersteunt en alle drivers zijn al beschikbaar gesteld door OP.
Daarom heeft OP voor mij een plus puntje. Toch een china phone maar wel met goede support en mogelijkheden.
Maar dit komt langzamerhand wel.
Dan zit je vaak nog met de CR ondersteuning. En eventuele support.
De support van OP was in het begin ook niet super. Maar schijnt nu toch wel goed te zijn.
En de OP3 komt unlocked uit de doos en klaar om geflashed te worden.
De SD820 wordt goed ondersteunt en alle drivers zijn al beschikbaar gesteld door OP.
Daarom heeft OP voor mij een plus puntje. Toch een china phone maar wel met goede support en mogelijkheden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Komen best prima foto's uit, tijdens het lopen schokt de OP3 naar mijn mening wel heel erg tov de S7. Verder als hij overschakeld van microfoon van S7 naar OP3 gaan mijn oren bloeden. Hele erge degradatie in geluid. Ben bang dat als ik op festivals iets op ga nemen ik nog steeds alleen maar 'brr grr rsffrr grr brr' hoor helaas.
Overall respect voor de camera van S7, wat is dit goed zeg!! De OP3 heeft uiteindelijk een prima camera, hier kunnen we prima mee uit de voeten
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maar goed klaar met de discussie over verschillen tussen China Phones en de OP3, anders raken we wel heel erg offtopic. Als je er nog meer over wilt weten, maak dan even een topic aan in MAA
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 15-06-2016 10:09 ]
pff wil eigenlijk nog 1 ding toevoegen aan m'n order maar ik denk dat dat niet gaat lukken.... ruim uur gewacht in de chat (100+ wachtenden voor me) tot deze een time-out kreeg, en een ticket aanmaken op de website lukt ook niet
Iemand nog tips om een order te veranderen?

Hetzelfde probleem hier3p0x schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:15:
pff wil eigenlijk nog 1 ding toevoegen aan m'n order maar ik denk dat dat niet gaat lukken.... ruim uur gewacht in de chat (100+ wachtenden voor me) tot deze een time-out kreeg, en een ticket aanmaken op de website lukt ook nietIemand nog tips om een order te veranderen?
Ze hebben een Nederlands nummer op hun website staan. Maar je wordt wel doorgelinkt naar de Engelstalige support. Ik heb gisteravond geprobeerd te bellen en na 1 uur in de wacht maar opgehangen, het is nu hartstikke druk daar..Jessed93 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:17:
[...]
Hetzelfde probleem hierHebben ze geen telefoonnummer met nederlandstalige support?
Ik denk wel dat een toestel flink duurder zal worden als ze hem waterproof maken. Dit omdat je dan van alles aan de behuizing enzo moet doen.DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:44:
Define Killer. Als jij Waterproof wilt, Meer MP's, Meer storage etc.
Dan moet je ook meer neerleggen.
Zelf zou ik ook wel waterresistant oid willen hebben. Een betere camera (al zien de samples voor mijn gebruik er goed uit). Maar puur betalen om met 180mbs te downloaden terwijl dat nog niet wordt aangeboden gaat mij te ver.
De 6gb zal ik vermoedelijk ook niet gebruiken. Maar de prijs van 399,- is nu nog behoorlijk aantrekkelijk.
Voor mij is het dan geen killer die alles en iedereen verslaat. Maar zeker met de meeste on par is.
Voor een mooie prijs.
De OnePlus 3 maakt gebruik van een USB-C 2.0. Ik had zelf 3.0 verwacht. Helemaal in combinatie met UFS 2.0 is het heerlijk om zo dingen over te zetten naar of van je telefoon.P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:46:
Een USB 3.0 aansluiting bestaat niet. De OP3 is uitgerust met een USB type-C aansluiting.
Heel gek is dat niet toch? Aangezien de accu pas goed cycled is na meer dan 5 dagen.CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:02:
Dit zeker!
Nee. Maar een live-chat is net zo snel:Jessed93 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:17:
Hetzelfde probleem hierHebben ze geen telefoonnummer met nederlandstalige support?
https://oneplus.net/nl/support
Enneh, ik zit er tóch stiekem over te twijfelen om een OnePlus 3 te kopen, en de OnePlus 2 te verkopen, maarrr:
Ik vind het nieuwe ontwerp echt heel mooi, maar aluminium/metaal krast zo snel. Ik heb nu de OnePlus 2 met gewoon een Sandstone cover. Beschadigd amper en is heerlijk stevig. Ik ben bang dat de OnePlus 3 minder sterk zal zijn.
2 dingen die ik kan doen:
- Een OnePlus 3 bestellen, en geen Sandstone cover erbij kopen (omdat ik het originele ontwerp mooi vind). Hierdoor loop ik wel risico op beschadigingen.
- Een OnePlus 3 bestellen, en wel een Sandstone cover erbij kopen. Het mooie aluminium ontwerp is dan niet meer te zien, maar hij is dan wel steviger.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
CALL USJessed93 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:17:
[...]
+31 (20) 808-5890
Available now
9:00am – 3:00am
Monday to Sunday
Geen idee of er Nederlandstalig opgenomen wordt. Denk het niet.
OnePlus lijkt me een degelijk bedrijfje maar je moet er volgens mij wel rekening mee houden dat ze nog geen 24uur na de launch van een nieuw toestel een enorme piek qua bestellingen / support requests hebben.
Niet als ie overbelast isAnonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:21:
Nee. Maar een live-chat is net zo snel:
MBHKD ofzo, had het toestel al 'enkele weken' in huis, dat is wel meer dan die vijf dagen.Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:21:
Heel gek is dat niet toch? Aangezien de accu pas goed cycled is na meer dan 5 dagen.
Volgens mij zag ik het bij Android Authority, weet niet hoe lang zij het toestel al in huis hadden, maar ook geen dag.
Tevens 'zet' een accu zich ook niet zo, dat je na 5 dagen opeens de dubbele hoeveelheid schermtijd krijgt.
Niet het dubbele, maar 30 minuten mag je tot zeker wel verwachten.CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:23:
MBHKD ofzo, had het toestel al 'enkele weken' in huis, dat is wel meer dan die vijf dagen.
Volgens mij zag ik het bij Android Authority, weet niet hoe lang zij het toestel al in huis hadden, maar ook geen dag.
Tevens 'zet' een accu zich ook niet zo, dat je na 5 dagen opeens de dubbele hoeveelheid schermtijd krijgt.
En ach. OxygenOS is nog steeds het proces wat het meeste vreet. Kan dus ook nog verbeterd worden
Dat begrijp ik, maar dat vind ik redelijk mwahmwah bij een 3000mAh-accu en AMOLED-scherm.Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:
Niet het dubbele, maar 30 minuten mag je tot zeker wel verwachten.
En ach. OxygenOS is nog steeds het proces wat het meeste vreet. Kan dus ook nog verbeterd worden.
M'n HTC 10 met QHD LCD-display doet dat nog stukken beter, dat had ik zo 1,2,3 niet echt verwacht.
We wachten de volledige reviews wel af
Het zal waarschijnlijk ook wel beter worden als je die wake on tap uitschakelt, NFC uit hebt als je het niet gebruikt, processen die je niet nodig hebt uitzet...Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:
[...]
Niet het dubbele, maar 30 minuten mag je tot zeker wel verwachten.
En ach. OxygenOS is nog steeds het proces wat het meeste vreet. Kan dus ook nog verbeterd worden.
Persoonlijk vind ik die shelf er leuk uitzien maar gebruik Google Now, heb niks met die gestures en gebruik betalen met NFC niet.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:26:
Dat begrijp ik, maar dat vind ik redelijk mwahmwah bij een 3000mAh-accu en AMOLED-scherm.
M'n HTC 10 met QHD LCD-display doet dat nog stukken beter, dat had ik zo 1,2,3 niet echt verwacht.
offtopic:
Klopt, maar jouw HTC 10 heeft wel een kleiner beeldscherm, en software engineers die meer ervaren zijn met het besturingssysteem. OxygenOS is nog niet zo oud.
Klopt, maar jouw HTC 10 heeft wel een kleiner beeldscherm, en software engineers die meer ervaren zijn met het besturingssysteem. OxygenOS is nog niet zo oud.
Ik ben overigens benieuwd of Tweakers een review zal publiceren over de OnePlus 3
Eens dat 3000 mAh aan de krappe kant is, maar ik denk wel dat ze een punt hebben dat DASH charge een grote impact kan hebben op je gebruik en je oplaad-gewoonte. Ik zie het best voor me dat ik hem dagelijks een half uurtje aan de lader hang in de auto of op kantoor, in plaats van om de dag een hele nacht.CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:26:
[...]
Dat begrijp ik, maar dat vind ik redelijk mwahmwah bij een 3000mAh-accu en AMOLED-scherm.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Klopt. We kunnen ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (al willen we dat wel).Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:21:
[...]
Ik denk wel dat een toestel flink duurder zal worden als ze hem waterproof maken. Dit omdat je dan van alles aan de behuizing enzo moet doen.
Voor mij hebben ze wel een sweetspot gehaald. Over een aantal jaar is het waarschijnlijk wel mogelijk om voor 399 een IP68 rating te krijgen.
Verder over de batterij. Ik had ook wat meer gehoopt. Of idd desnoods een wat dikkere telefoon.
Maar we gaan het straks zien. 2 volle dagen verwacht ik toch niet. En misschien idd een extra dash charger regelen(of in de auto) om in 30 min een powerboost te krijgen.
[ Voor 21% gewijzigd door DarkSide op 15-06-2016 10:32 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik zelf ben erg fan dbrand skins. Zo'n lederen skin staat ontzettend chique op een iPhone, dus waarschijnlijk ook op een OP3.Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:21:
[...]
Ik denk wel dat een toestel flink duurder zal worden als ze hem waterproof maken. Dit omdat je dan van alles aan de behuizing enzo moet doen.
[...]
De OnePlus 3 maakt gebruik van een USB-C 2.0. Ik had zelf 3.0 verwacht. Helemaal in combinatie met UFS 2.0 is het heerlijk om zo dingen over te zetten naar of van je telefoon.
[...]
Heel gek is dat niet toch? Aangezien de accu pas goed cycled is na meer dan 5 dagen.
[...]
Nee. Maar een live-chat is net zo snel:
Enneh, ik zit er tóch stiekem over te twijfelen om een OnePlus 3 te kopen, en de OnePlus 2 te verkopen, maarrr:
Ik vind het nieuwe ontwerp echt heel mooi, maar aluminium/metaal krast zo snel. Ik heb nu de OnePlus 2 met gewoon een Sandstone cover. Beschadigd amper en is heerlijk stevig. Ik ben bang dat de OnePlus 3 minder sterk zal zijn.
2 dingen die ik kan doen:Keuzes!
- Een OnePlus 3 bestellen, en geen Sandstone cover erbij kopen (omdat ik het originele ontwerp mooi vind). Hierdoor loop ik wel risico op beschadigingen.
- Een OnePlus 3 bestellen, en wel een Sandstone cover erbij kopen. Het mooie aluminium ontwerp is dan niet meer te zien, maar hij is dan wel steviger.
Hmm, ja, heb je gelijk in. Maar ik heb liever Sandstone, óf gewoon niks. Maar ja. Het is het een of het ander. Je kunt niet alles hebben.Danny.G schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:31:
Ik zelf ben erg fan dbrand skins. Zo'n lederen skin staat ontzettend chique op een iPhone, dus waarschijnlijk ook op een OP3.
Wat voor mij een goede test zou zijn, waardoor ik een eventuele keus kan maken, is een drop test, of een bend test of iets dergelijks.
Nuttig?
YouTube: OnePlus 3 Bend, Burn, & Drop Test
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-06-2016 10:35 ]
Bestel hem maar gewoon, ik zei een paar dagen geleden nog dat ik de revieuws zou afwachten, vind het jammer dat ie 'slechts' Cat.6 LTE ondersteunt, vind het jammer dat ie USB2.0 heeft en kon me toch niet inhouden hem toch te bestellen.... Bevalt ie na 14 dagen niet dan kan ie terug naar OnePlus of op V&A.Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:21:
2 dingen die ik kan doen:Keuzes!
Ik ken je niet, maar gezien je bovengemiddelde interesse in de OP3 kan je je vast niet beheersen
Natuurlijk gaat Tweakers dat doen, dit is juist een tweakers telefoonAnonymoussaurus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:28:
[...]
offtopic:
Ik ben overigens benieuwd of Tweakers een review zal publiceren over de OnePlus 3.
Prima camera de OnePlus One 3. Alleen de microfoon bij filmen is wat minder. Ach, prima prijs kwaliteit die OnePlus One 3Leoon. schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:07:
[...]
Komen best prima foto's uit, tijdens het lopen schokt de OP3 naar mijn mening wel heel erg tov de S7. Verder als hij overschakeld van microfoon van S7 naar OP3 gaan mijn oren bloeden. Hele erge degradatie in geluid. Ben bang dat als ik op festivals iets op ga nemen ik nog steeds alleen maar 'brr grr rsffrr grr brr' hoor helaas.
Overall respect voor de camera van S7, wat is dit goed zeg!! De OP3 heeft uiteindelijk een prima camera, hier kunnen we prima mee uit de voeten
Dat ze het druk hebben snap ikChris.nl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:22:
[...]
CALL US
+31 (20) 808-5890
Available now
9:00am – 3:00am
Monday to Sunday
Geen idee of er Nederlandstalig opgenomen wordt. Denk het niet.
OnePlus lijkt me een degelijk bedrijfje maar je moet er volgens mij wel rekening mee houden dat ze nog geen 24uur na de launch van een nieuw toestel een enorme piek qua bestellingen / support requests hebben.
YepChris.nl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:40:
Clickbait? Het is de OnePlus 2 in dat filmpje.
Eerste reviewer heeft zijn telefoon nu binnen. Zelf nog geen eens een verzendbevestiging binnen.
Hij is ontzettend te spreken over de bouwkwaliteit en hoeveel kleiner hij aan voelt dan de OnePlus One. Hij zei zelfs dat de telefoon kleiner is dan de OPO, maar dat is niet het geval. Hij voelt compacter.
Hij is ontzettend te spreken over de bouwkwaliteit en hoeveel kleiner hij aan voelt dan de OnePlus One. Hij zei zelfs dat de telefoon kleiner is dan de OPO, maar dat is niet het geval. Hij voelt compacter.
En heeft hij de reviewers kit gehad met alle extra's?Danny.G schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:47:
Eerste reviewer heeft zijn telefoon nu binnen. Zelf nog geen eens een verzendbevestiging binnen.![]()
Helaas niet.CodeIT schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:48:
[...]
En heeft hij de reviewers kit gehad met alle extra's?
Die reviewers edition was wel bizar vet geweest, wat een vet idee.
Ik neem aan dat die dash charge bundle voor degene is die een extra lader willen en er bij de telefoon sowieso wel 1 wordt geleverd?
"In de verpakkingseba schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:51:
Ik neem aan dat die dash charge bundle voor degene is die een extra lader willen en er bij de telefoon sowieso wel 1 wordt geleverd?
1x OnePlus 3
1x screenprotector
1x Dash Charge Type-C-kabel
1x Dash Charge-adapter
1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
1x snelstartgids"
Bron: https://oneplus.net/nl/3/specs
Is ook maar een beetje goedpraterij natuurlijkP1nGu1n schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:29:
Eens dat 3000 mAh aan de krappe kant is, maar ik denk wel dat ze een punt hebben dat DASH charge een grote impact kan hebben op je gebruik en je oplaad-gewoonte. Ik zie het best voor me dat ik hem dagelijks een half uurtje aan de lader hang in de auto of op kantoor, in plaats van een hele nacht.
Die Usb C cables zijn dus 2.0 zoals ik het nu lees. Kan ik dan via Ebay wel gewoon Usb C 3.1 kopen? Of gaat dit gevaarlijke situaties opleveren?
Het is gek genoeg wel mogelijk. Bij de OnePlus One deden ze ook goed wat verkeerd. Eerst 8 uur SOT, een update en bam ineens 4 uur.CLB schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:54:
[...]
Is ook maar een beetje goedpraterij natuurlijkMaar ik herken mezelf daar ook in bij de 10, met QC 3.0-ondersteuning, apparaat hangt nooit 's nachts aan de lader. Moet nog meer hands-ons bekijken, maar dat viel me negatief op en als dat rond de 3,5 uur ligt, dan wordt dat nooit heb dubbele, achja we zijn verwend
Hier inderdaad helaas hetzelfde probleem gehad met mijn OPO. Heel erg jammer, want dat maakte het toestel echt helemaal af. Je kon het toestel de hele dag echt gebruiken en aan het einde van de dag was die nog niet leeg.Danny.G schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:55:
[...]
Het is gek genoeg wel mogelijk. Bij de OnePlus One deden ze ook goed wat verkeerd. Eerst 8 uur SOT, een update en bam ineens 4 uur.Is nooit meer goed gekomen overigens, ik blijf nu hangen tussen de 3 en de 4 uur.
Grootste nadeel is dat je dit toestel niet met abonnement kunt bestellen, daarmee verliest je toch een flinke korting. Dat maakt de oneplus niet goedkoper of zelfs duurder dan de s7 (350euro icm tmobile abonnement zonder toestel toeslag op dit moment). En als je kunt kiezen voor de op3 of de s7 voor dezelfde, of zelfs een iets lagere prijs voor se s7 zie ik de s7 toch als superieur. Voor 300 euro was het een interessant toestel geweest, voor 400 concurreert hij met de s7 en dat kan hij niet winnen denk ik.
Toestel met abonnement bestellen, verkopen en losse OnePlus 3 kopen, fix0red
Hoe heb je dit berekend?Janpietertje89 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:13:
duurder dan de s7 (350euro icm tmobile abonnement zonder toestel toeslag op dit moment)
Mijn eerste OP(3) is inmiddels ook besteld; ben erg benieuwd. Jaren HTC gebruikt, maar mijn One X+ van bijna 4 jaar oud begint het echt te begeven..
Vraag voor de kenners. Ik heb laatst een Xiaomi powerbank gekregen (http://xiaomi-mi.com/powe...ower-bank-20000mah-white/) Zoals ik het begrijp ondersteund de OP3 de VOOC-quickcharge techniek. De powerbank in kwestie doet dat niet, maar de specs van de powerbank hebben het wel over ' fast charge technology DC 5V / 2A 9V / 2A 12V / 1.5A'. Heb ik hier nog mogelijk voordeel bij? Of zal mijn OP3 + powerbank zich 'normaal' opladen (mogelijk een tandje sneller)?
Vraag voor de kenners. Ik heb laatst een Xiaomi powerbank gekregen (http://xiaomi-mi.com/powe...ower-bank-20000mah-white/) Zoals ik het begrijp ondersteund de OP3 de VOOC-quickcharge techniek. De powerbank in kwestie doet dat niet, maar de specs van de powerbank hebben het wel over ' fast charge technology DC 5V / 2A 9V / 2A 12V / 1.5A'. Heb ik hier nog mogelijk voordeel bij? Of zal mijn OP3 + powerbank zich 'normaal' opladen (mogelijk een tandje sneller)?
Zou leuker zijn geweest als je dan nu de One+ X had besteldCarn82 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:15:
maar mijn One X+ van bijna 4 jaar oud begint het echt te begeven..
Haha, niet eens bij stilgestaanWatsonus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:16:
[...]
Zou leuker zijn geweest als je dan nu de One+ X had besteld
Helaas niet, die Xiaomi powerbank gebruikt alleen Quick Charge voor het laden van de powerbank zelf (input), de output is 5.1V / 2A.Carn82 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:15:
Mijn eerste OP(3) is inmiddels ook besteld; ben erg benieuwd. Jaren HTC gebruikt, maar mijn One X+ van bijna 4 jaar oud begint het echt te begeven..
Ben om, S6 te koop!
Oneplus3 zojuist besteld.
Oneplus3 zojuist besteld.
Ah zo, helder. Dank voor de toelichtingmevaka schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:20:
[...]
Helaas niet, die Xiaomi powerbank gebruikt alleen Quick Charge voor het laden van de powerbank zelf (input), de output is 5.1V / 2A.
Leuke vraag!moh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:47:
Waarom ik nu niet voor de Moto ga:
- Dunner, dus een accu die minder is: 2600mAh. Dat zal helemaal killing zijn met de 2560x1440 resolutie van dit toestel.
- Zal waarschijnlijk duurder worden. En als deze, zoals jij beweert, ook €399 gaat kosten, zal dat waarschijnlijk voor de 32GB versie gelden en niet de 64GB versie
- Komt pas op zijn vroegst in pas september uit. Een beetje te laat voor mij, ik wacht al zo lang
- Risico dat je garantie vervalt bij het rooten
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Idd mijn idee ook. Had eerst ook van WOW die Moto Z Force ziet er goed uit.Aurora schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:29:
[...]
Leuke vraag!Ik heb nogal specifieke eisen waar een telefoon aan moet voldoen, daarbij kwamen voor mij persoonlijk twee toestellen in beeld: De OP3 en inderdaad de Moto Z. Alleen 1 eis moest het spit delven en dat was een schermgrootte van maximaal 5,2".
Waarom ik nu niet voor de Moto ga:
- Dunner, dus een accu die minder is: 2600mAh. Dat zal helemaal killing zijn met de 2560x1440 resolutie van dit toestel.
- Zal waarschijnlijk duurder worden. En als deze, zoals jij beweert, ook €399 gaat kosten, zal dat waarschijnlijk voor de 32GB versie gelden en niet de 64GB versie
- Komt pas op zijn vroegst in pas september uit. Een beetje te laat voor mij, ik wacht al zo lang
- Risico dat je garantie vervalt bij het rooten
Maar de prijs van de Normale Moto Z gaat idd waarschijnlijk 399 worden. En dan idd nog 32GB.
Al zou je ook de 64GB voor 399 kunnen krijgen. Dan krijg je niet de Z Force 64 GB voor 399.-
Dus ook gegaan voor de OP3
Yesseba schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:51:
Nee dat levert geen gevaarlijke situaties op, je zal je toestel er alleen niet snel mee kunnen opladen. Die dashcharge werkt alleen met die specifieke lader en kabel.PetrCech_3 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:54:
Die Usb C cables zijn dus 2.0 zoals ik het nu lees. Kan ik dan via Ebay wel gewoon Usb C 3.1 kopen? Of gaat dit gevaarlijke situaties opleveren?
Alleen als je er ook een stupide duur abonnement bij neemt. Je wordt genaaid, linksom (veel hogere aanschafprijs) of rechtsom (duur abonnement).Janpietertje89 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:13:
Grootste nadeel is dat je dit toestel niet met abonnement kunt bestellen, daarmee verliest je toch een flinke korting. Dat maakt de oneplus niet goedkoper of zelfs duurder dan de s7 (350euro icm tmobile abonnement zonder toestel toeslag op dit moment). En als je kunt kiezen voor de op3 of de s7 voor dezelfde, of zelfs een iets lagere prijs voor se s7 zie ik de s7 toch als superieur. Voor 300 euro was het een interessant toestel geweest, voor 400 concurreert hij met de s7 en dat kan hij niet winnen denk ik.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
True, maar ik ga geen €40 betalen voor een beetje sneller laden. Hij ligt toch elke avond op het nachtkastje aan de lader..Chris.nl schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Nee dat levert geen gevaarlijke situaties op, je zal je toestel er alleen niet snel mee kunnen opladen. Die dashcharge werkt alleen met die specifieke lader en kabel.
Ok, deze gaat m'n Moto G (1st gen) vervangen. Is het al bekend wanneer de Soft Gold editie uit zal komen?
Inderdaad, ik had de S7 ook relatief goedkoop kunnen aanschaffen met een abonnement, alleen dan zou ik 2 jaar lang 12 euro meer aan abonnementskosten kwijt zijn, ten opzichte van mijn huidige Sim-Only. En na de 2 jaar nog steeds meer Sim-Only kosten hebben dan nu.Jeroenneman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:41:
[...]
Alleen als je er ook een stupide duur abonnement bij neemt. Je wordt genaaid, linksom (veel hogere aanschafprijs) of rechtsom (duur abonnement).
Dus per saldo zou ik mezelf in de vingers snijden, als ik nu dacht goedkoop uit te zijn.
Enigste wat ik wil weten is de onscreen time
Heb nu htc m7, microfoon voor bellen is verrot, en de batterij ook.. Dus denk dat de op3 wel een verbetering is..
Tenzij hij even goed presteert kwa batterij als mijn lamme htc, die haalt nu "nog maar" iets van 2 uur sot ofzo.. Maar da's bijna net zoveel als 3,5?
Htc 10 veel duurder.. De 9 even duur als de op3 ( maar slechter? )
Heb nu htc m7, microfoon voor bellen is verrot, en de batterij ook.. Dus denk dat de op3 wel een verbetering is..
Tenzij hij even goed presteert kwa batterij als mijn lamme htc, die haalt nu "nog maar" iets van 2 uur sot ofzo.. Maar da's bijna net zoveel als 3,5?
Htc 10 veel duurder.. De 9 even duur als de op3 ( maar slechter? )
Korting?? Je krijgt nóóit korting als je een abbo + toestel neemt, al lijkt dit soms wel zo.Janpietertje89 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:13:
Ik doe dit al jaren niet meer; als je gaat rekenen ben je met sim only + los toestel altijd goedkoper uit.
Er zijn in mijn omgeving nog steeds mensen die denken dat ze een toestel echt gratis krijgen bij hun abbo

En dan doodleuk langer dan twee jaar doen met hun toestel en niet beseffen dat dat toestel al lang is afbetaald..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.
- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.