LopendeVogel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:17:
[...]
Ja kijkend op je site wat je er allemaal mee geprutst heb is dat ook niet meer dan logisch haha.
Toyota's (die van ''vroeger'', starlet en etc) waren gewoon goed zolang je die dingen zo laat zoals ze zijn.. Supra zie je nu ook zo goed als niet meer rijden, elk merk heeft wel een domper ertussen zitten, en dat was bij Toyota helaas de Supra. De starlet zie je nu in elk dorp / stad nog altijd rijden en vlekkeloos apk's pakken.
Je ziet de supra weinig rijden om dat een goede supra niet te betalen is.En er gewoon weinig van verkocht zijn. Van mijn model zijn er geschat zo'n 250 van verkocht en er zijn maar 5 MkIV twin turbo's verkocht in Nederland. Hou er rekening mee dat mijn supra nieuw zo'n 100.000 gulden kostte in 1986, en zijn opvolger was in 1994 het dubbele.
Zo slecht zijn ze niet hoor, maar je de 3 liter turbo had een paar zwakke punten. De 2.5 en 3 liter twin turbo motoren zijn gewoon een beest van een motor, die met normaal gebruik niet kapot te krijgen is.
De starlet moet je al flink verprutsen wil je niet de klok (1 miljoen) halen. Dat ''apparaat'' van jou vind ik dan ook niet representatief voor wat Toyota te bieden had toen der tijd. (sorry dat ik het zeg) maar dat is gewoon New Kids on the Block style xd
Mijn supra is ontworpen voor de amerikaanse markt als tegenhanger voor de corvette en dergelijke auto's Het is een sportieve toerer, De MkIV stond in 1994 kwa performance boven een porsche 911 turbo, als je met een standaard MkIV vol in de remmen gaat dat schrik je je de eerste keer kapot.
Let wel er is een heel groot verschil tussen de TwinTurbo en de non turbo MkIV supras en dat is niet alleen de motor.
Subaru weinig ervaring mee, ik ken wel een dealer eigenaar die privé een Subaru Impreza WRX (rally editie, weinig van gemaakt) heeft, en dat is niks anders dan veel plezier en weinig ellende. Maar dat is dan ook niet representatief (1 voorbeeld).
De Subaru's die ik ken persen minimaal 500 pk uit het blok en dat schijnt de levensduur een beetje te verkorten

Daarnaast is F1 natuurlijk niet te vergelijken met de consumenten auto's

Ik ken niemand die privé een paar keer per jaar zijn motorblok vervangt haha

Ik ken genoeg mensen die elke 10.000 km hun motor reviseren (al dan niet omdat ze plof hebben gezegd

)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.