[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.753 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Wat vinden jullie van uitspraak van GUI trouwens;

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/24ln01v.png

Ik vond het middelvingertje van HAM ook wel wat overdreven en erg neerbuigend. De uitleg van GUI vond ik ook best prima eigenlijk;
"Waar ik me vooral over verbaasde, was dat ik kritiek kreeg omdat ik de blauwe vlaggen genegeerd zou hebben. Maar de regels schrijven voor dat je snellere auto's binnen twee rondjes voorbij moet laten en dat je dit op de meest veilige plek moet doen. Ik deed dit op het rechte stuk, binnen één rondje. Eerder kon eigenlijk niet, ik kan moeilijk stil gaan staan in een bocht. En de bochten liggen vol marbles, dus dan zou ik mijn eigen banden ruïneren. En zoals gezegd: dat hoeft ook niet. Op de Hungaroring is het rechte stuk de meest veilige plek om coureurs voorbij te laten, zeker als het er twee zijn. Dat heb ik gedaan, de regels zijn heel duidelijk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

Ik vond wel dat GUI te laat aan de kant ging. Dit had op meerdere plekken gekund, zoals ook alle andere coureurs deden. Dat HAM zijn middelvinger gebruikt, tja. Niet erg netjes, maar als er achter je 2 coureurs strijden om de 1e plek, wil je gewoon niet de oorzaak zijn dat er wat gebeurt ofzo.

En van zijn lijn gaan had niet gehoeven. Minder gas was ook prima, dan was HAM zelf over de marbles gaan rijden. Dat gebeurt ook zo vaak.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Ik denk dat GUI gelijk heeft: HAM moet niet zo overdrijven. Vettel had wat dat betreft wel een goede reactie vond ik na afloop van Hongarije. In de race klaagde hij over het niet aan de kant gaan, maar achteraf relativeerde hij dat door te stellen dat hij eigenlijk niet zo moet zeuren en dat de achterblijvers hun best doen om veilig aan de kant te gaan en dat dat bepaald niet makkelijk is. Heat of the moment dingetje denk ik dan, ook bij HAM.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ATS schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:31:
Ik denk dat GUI gelijk heeft: HAM moet niet zo overdrijven. Vettel had wat dat betreft wel een goede reactie vond ik na afloop van Hongarije. In de race klaagde hij over het niet aan de kant gaan, maar achteraf relativeerde hij dat door te stellen dat hij eigenlijk niet zo moet zeuren en dat de achterblijvers hun best doen om veilig aan de kant te gaan en dat dat bepaald niet makkelijk is. Heat of the moment dingetje denk ik dan, ook bij HAM.
Ik heb idd alleen Vettel gehoord na afloop daarover.
Van HAM heb ik niks gehoord in de post-race comments, jammer dat HAM dat niet op dezelfde manier doet

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 29-07-2016 09:40 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

YakuzA schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:39:
[...]

Ik heb idd alleen Vettel gehoord na afloop daarover.
Van HAM heb ik niks gehoord in de post-race comments, jammer dat HAM dat niet op dezelfde manier doet
Dat klopt, HAM hebben we daarover niet gehoord. Maar ik denk dat het ook bij hem een heat of the moment dingetje is.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Ik geef Guttierez groot gelijk, hij houdt zich aan de regels. Dat Hamilton wat tijd verliest is dan jammer, het staat hem ook vrij om z'n auto er een paar bochten eerder naast te zetten en gewoon een inhaalactie te doen. Je hand opsteken als gebaar dat je er niet blij mee bent kan ik me voorstellen, een middelvinger vind ik overdreven.

Jammer overigens dat die radioregels weer afgeschaft zijn, vond het wel prima eigenlijk dat je bij een probleem aan de auto gewoon de pits in moet.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kenhas schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 07:22:
[...]
Kleine nuance: frontale bescherming voor ongelukken.
Ik weet het, qua woorden kleine verschil maar toch. Als een auto over kop gaat, is dat daarom niet een frontaal ongeluk maar o.a. daarvoor dient het systeem wel
Goed opgemerkt :)

Ik had de volgorde van de woorden verpest bij een edit. Ik heb hem nu aangepast zodat het getrouwer overeenkomt het met artikel. Er werd niets gezegd over ongelukken, wat er wel staat: "frontale cockpit bescherming om de veiligheid te verhogen".

Dit zegt eigenlijk niet zoveel over de vorm van de verandering. Dit zou je kunnen uitvoeren met een "hogere cockpitrand aan de voorkant"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:16
XyritZz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:48:
Ik geef Guttierez groot gelijk, hij houdt zich aan de regels. Dat Hamilton wat tijd verliest is dan jammer, het staat hem ook vrij om z'n auto er een paar bochten eerder naast te zetten en gewoon een inhaalactie te doen. Je hand opsteken als gebaar dat je er niet blij mee bent kan ik me voorstellen, een middelvinger vind ik overdreven.
Weet niet waar het volgende vandaag komt (geen bron)
"Waar ik me vooral over verbaasde, was dat ik kritiek kreeg omdat ik de blauwe vlaggen genegeerd zou hebben. Maar de regels schrijven voor dat je snellere auto's binnen twee rondjes voorbij moet laten en dat je dit op de meest veilige plek moet doen. Ik deed dit op het rechte stuk, binnen één rondje. Eerder kon eigenlijk niet, ik kan moeilijk stil gaan staan in een bocht. En de bochten liggen vol marbles, dus dan zou ik mijn eigen banden ruïneren. En zoals gezegd: dat hoeft ook niet. Op de Hungaroring is het rechte stuk de meest veilige plek om coureurs voorbij te laten, zeker als het er twee zijn. Dat heb ik gedaan, de regels zijn heel duidelijk."
Hoe houdt hij zich aan de regels? Hij spreekt over twee ronden tijd die je hebt om een snellere wagen te laten passeren. Ik heb zelfs nog nooit gehoord van die regel. Enkel dat, als je drie keer blauwe vlaggen negeert, je een straf krijgt. Ook als er een paar bochten verder een recht stuk is.
Dat moet inderdaad gebeuren in veilige omstandigheden. Maar het is aan de tragere wagen om de snellere wagen door te laten. Daar leid ik uit af dat het aan de tragere wagen is om ervoor te zorgen dat er op een veilige manier ingehaald kan worden. Moet ie daarvoor door de marbles, is het zijn probleem.

Maar die middelvinger kan niet. Moet toegeven dat ik het niet gezien had. Had gezien dat ie zijn hand opstak maar niet de middelvinger. Een geval van "in the heat of the battle" maar toch niet echt netjes

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Kenhas schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Weet niet waar het volgende vandaag komt (geen bron)

[...]

Hoe houdt hij zich aan de regels? Hij spreekt over twee ronden tijd die je hebt om een snellere wagen te laten passeren. Ik heb zelfs nog nooit gehoord van die regel. Enkel dat, als je drie keer blauwe vlaggen negeert, je een straf krijgt. Ook als er een paar bochten verder een recht stuk is.
Dat moet inderdaad gebeuren in veilige omstandigheden. Maar het is aan de tragere wagen om de snellere wagen door te laten. Daar leid ik uit af dat het aan de tragere wagen is om ervoor te zorgen dat er op een veilige manier ingehaald kan worden. Moet ie daarvoor door de marbles, is het zijn probleem.

Maar die middelvinger kan niet. Moet toegeven dat ik het niet gezien had. Had gezien dat ie zijn hand opstak maar niet de middelvinger. Een geval van "in the heat of the battle" maar toch niet echt netjes
Bron; GPUPDATE http://www.gpupdate.net/n...lde-verantwoordelijkheid/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:41

derx666

mecker ende blaet

Maar Gutierrez houdt zich dus helemaal niet aan de regels.

Op de F1 website staat (https://www.formula1.com/...ng-f1-racing/Flags.html):
Blue flag
Warns a driver that he is about to be lapped and to let the faster car overtake. Pass three blue flags without complying and the driver risks being penalised. Blue lights are also displayed at the end of the pit lane when the pit exit is open and a car on track is approaching.
Verder staat in de FIA Formula 1 Sporting Regulations 2016 (http://www.fia.com/file/40714/download/14519?token=aIudaF8D)
27.9 As soon as a car is caught by another car which is about to lap it during the race the driver
must allow the faster driver past at the first available opportunity. If the driver who has been
caught does not allow the faster driver past, waved blue flags will be shown to indicate that he
must allow the following driver to overtake.
Oftewel onze vriendelijke Mexicaan moet de regels een nalezen...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
derx666 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:15:
Maar Gutierrez houdt zich dus helemaal niet aan de regels.

Op de F1 website staat (https://www.formula1.com/...ng-f1-racing/Flags.html):

[...]

Verder staat in de FIA Formula 1 Sporting Regulations 2016 (http://www.fia.com/file/40714/download/14519?token=aIudaF8D)

[...]

Oftewel onze vriendelijke Mexicaan moet de regels een nalezen...
Ga je ook niet terugvinden in het regelboek. Concrete afspraken over omgang met blauwe vlaggen worden ieder race weekend per circuit besproken tijdens de rijders briefing.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Op reddit heeft iemand met photoshopskills een vergelijking gemaakt tussen 2016 en 2017. Ziet er best wel netjes uit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wTJrtKZ.jpg

Credits naar /u/TheRacingElf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jammer dat ze die bizar complexe voorvleugels niet aan hebben gepakt. Die zorgen ervoor dat je in de vuile lucht van je voorganger niet in kan halen.

Wel leuk: met de huidige generatie motoren is inhalen bij accelereren uit een bocht makkelijker geworden. Vroeger was inhalen eigenlijk alleen mogelijk door uit te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BlauweFles schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:54:
Jammer dat ze die bizar complexe voorvleugels niet aan hebben gepakt. Die zorgen ervoor dat je in de vuile lucht van je voorganger niet in kan halen.

Wel leuk: met de huidige generatie motoren is inhalen bij accelereren uit een bocht makkelijker geworden. Vroeger was inhalen eigenlijk alleen mogelijk door uit te remmen.
Ik denk dat het toch echt wel aan meer ligt dan alleen de voorvleugel? Anders was de oplossing oh-zo-simpel geweest :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

Beste heren,

Aangezien ik niet weet waar ik het moet plaatsen dan maar hier in dit topic. Voor het eerst in mijn leven ga ik een GP van dichtbij meemaken. Echter moet ik er ook een beetje hip opstaan op het circuit zelf. Daarom heb ik via de verstappenshop (de officiele dealer) (ligt hier om de hoek) een driver cap van max aangeschaft welke voor de race verzonden zou worden.

Verder wil ik eigenlijk ook nog een shirt aanschaffen. Ik wil eigenlijk niet het shirt van RB aandoen maar gewoon een shirt waar iets van onze Max op staat. Helaas hadden/hebben ze deze niet meer bij de officiele dealer. Daarom mijn vraag. Weten jullie misschien waar ik nog zoiets kan kopen?

Ben er zelf eigenlijk alleen nog maar tegengekomen op Alieexpress. Maar dat zal met de GP van Belgie nog maar net of net niet op tijd binnen zijn. Vandaar dat ik hem daar eigenlijk niet wil bestellen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gehehehe

"Formule 1-veteranen vinden Max nog een beetje wild"

http://nos.nl/artikel/212...-nog-een-beetje-wild.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vorige week in Hongarij geweest en langs het circuit is zat te koop kwa kleding. Zag toen helaas niet iets specifiek voor Max, zelfs Red Bull caps met nr 33 hadden ze niet ;( maar misschien heb jij meer geluk.

[ Voor 2% gewijzigd door pjlgt op 29-07-2016 14:34 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37

Crazy D

I think we should take a look.

Oxigeon schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:09:
Beste heren,

Aangezien ik niet weet waar ik het moet plaatsen dan maar hier in dit topic. Voor het eerst in mijn leven ga ik een GP van dichtbij meemaken. Echter moet ik er ook een beetje hip opstaan op het circuit zelf. Daarom heb ik via de verstappenshop (de officiele dealer) (ligt hier om de hoek) een driver cap van max aangeschaft welke voor de race verzonden zou worden.

Verder wil ik eigenlijk ook nog een shirt aanschaffen. Ik wil eigenlijk niet het shirt van RB aandoen maar gewoon een shirt waar iets van onze Max op staat. Helaas hadden/hebben ze deze niet meer bij de officiele dealer. Daarom mijn vraag. Weten jullie misschien waar ik nog zoiets kan kopen?

Ben er zelf eigenlijk alleen nog maar tegengekomen op Alieexpress. Maar dat zal met de GP van Belgie nog maar net of net niet op tijd binnen zijn. Vandaar dat ik hem daar eigenlijk niet wil bestellen.
Gewoon op het circuit. Alle teams staan er met zooi :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
pjlgt schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:34:
Vorige week in Hongarij geweest en langs het circuit is zat te koop kwa kleding. Zag toen helaas niet iets specifiek voor Max, zelfs Red Bull caps met nr 33 hadden ze niet ;( maar misschien heb jij meer geluk.
Dat viel mij ook tegen in Oostenrijk.

Binnenkort wel verkrijgbaar:
https://www.verstappensho...driver-cap-2016-pre-order

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Solictice schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:05:
Op reddit heeft iemand met photoshopskills een vergelijking gemaakt tussen 2016 en 2017. Ziet er best wel netjes uit.

[afbeelding]

Credits naar /u/TheRacingElf
Ziet er echt beter uit idd. Die lelijke smalle hoge achtervleugel van de laatste jaren.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

frankivo schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:11:
[...]

Dat viel mij ook tegen in Oostenrijk.

Binnenkort wel verkrijgbaar:
https://www.verstappensho...driver-cap-2016-pre-order
Die drivercap heb ik dus ook besteld :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:16
Grimmie187 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:01:
[...]

Ga je ook niet terugvinden in het regelboek. Concrete afspraken over omgang met blauwe vlaggen worden ieder race weekend per circuit besproken tijdens de rijders briefing.
Maar nooit van zijn leven ga je twee ronden de tijd krijgen om iemand te laten passeren. En als ik mij niet vergis, is GUT ook bestraft voor het negeren van de blauwe vlaggen. Kan ook voor iets anders geweest zijn maar dacht dat het voor blauwe vlaggen was.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
FIA: Verstappen was 'firm but fair' in Raikkonen defence

Formula 1's race stewards at the Hungarian Grand Prix came to the conclusion that Max Verstappen's defence against Kimi Raikkonen was "firm but fair", despite two separate requests to look into the matter.

F1 race director Charlie Whiting revealed ahead of talks about the matter in the drivers' briefing at the German Grand Prix that two stewards investigations had been launched in Hungary over Verstappen's actions.

One of those had been during the race, and the other after the chequered flag. But the conclusion both times was that Verstappen had not broken F1's rules in his tough defence.

Speaking about the matter at Hockenheim, Whiting said: “I think a lot of people, including the teams concerned, felt that Max had moved more than once to defend his position - which we don't believe he did.

“There is no actual rule about moving in a braking zone, although it is a fairly undesirable thing according to most drivers. But we will discuss this later [in the briefing].

“I think it was on the edge of being fair, but the stewards – I asked them to look at both incidents during the race, and I asked them to review it again after the race - and they felt it was firm but fair. 'Robust defence' was the explanation they used.”
Bron

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oxigeon schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:09:
Beste heren,

http://www.f1store.nl/rijders/max-verstappen.html

Hier heb ik ook mijn Red Bull Racing polo besteld enige tijd geleden. Was dag later binnen (verstappen.nl had deze toen nog niet in het assortiment)

Toro Rosso pet destijds wel bij verstappen.nl besteld. Was ook dag later binnen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kijkt niemand Team Principals' Press Conference ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Martinspire

Awesomeness

Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:10:
kijkt niemand Team Principals' Press Conference ?
Ik kijk hem altijd achteraf als ie hier in het topic wordt geplaatst ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:08
Kwam zojuist dit filmpje tegen op youtube. De auto's waarmee de coureurs naar het circuit rijden;

spoiler:
Kvyat: Skoda Octavia, Verstappen: Aston Martin Rapide S
verschil moet er zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49
Haha echt idioot hoe Fisichella daar achterop de auto van Schumacher zit...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Volgens mij heb je stiekem in het Hockenheim topic gekeken :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Phusebox schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:21:
[...]

Nooit eerder gezien? Zo werden vroeger de cockpit-camera beelden gefilmd. Mét loeizware camera op de schouder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Zo. Ik was bijna vergeten hoe saai het vroeger was. 1 inhaalactie in de eerste 13 ronden. (Buiten de start)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hackus schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:38:
[...]

Volgens mij heb je stiekem in het Hockenheim topic gekeken :D
Nope. zag hem in youtube toevallig bij het "recommended" gedeelte voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:52

sjaool

Every life should have 9 cats

Phusebox schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:21:
[...]

Echt één van de mooie en unieke momenten uit de F1. :)
Dat zul je nu helaas niet meer zien gebeuren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49
Ik heb die race ook zeker gezien maar kon me dit niet echt herinneren. Wel andere 'lifters'.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hier een uitgebreid verhaal over de wijzigingen in de regels:
Whiting explains decisions on Halo, track limits, Safety Car starts and radio ban

Alonso denkt er het zijne van:
Alonso out of patience with FIA after latest rule tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:40
Heeeeeeejjjjjj
What we decided was that we would be happy to take a more relaxed position on that provided that the full content of all the conversations was provided to the broadcaster with the sole intention of making sure spectators and fans get better content.
Now the feedback is that we’ve gone too far and this actually has not been the best thing and the Commercial Rights Holder feels he can improve the content for the fans with the radio conversations. This is contingent upon the teams providing all the content from their discussions with the drivers, because before they had privacy buttons and they were chopping out great big chunks of it. So now they’ve got to provide everything to the broadcasters and this is seen as a way to improve the experience for the fans and spectators.
Dus de FIA vind al het radio gebabbel prima als alle radio openbaar is en overgegeven wordt aan de uitzender (FOM). Dat wil zeggen dat we niet meer selectief wat krijgen voorgeschoteld maar gewoon alles. :9

Ik ben voor!

[ Voor 23% gewijzigd door asing op 30-07-2016 00:40 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 11:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Strange... Red Bull zet Buemi in tijdens de eerste test met de 2017 band. Hebben ze een mooie kans om de coureurs meer meters te laten maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
MikeyMan schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:08:
Strange... Red Bull zet Buemi in tijdens de eerste test met de 2017 band. Hebben ze een mooie kans om de coureurs meer meters te laten maken :?
Teams hebben niet voor niets test drivers.
Daarnaast komt er misschien een stoeltje vrij bij STR.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RocketKoen schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:30:
[...]
Teams hebben niet voor niets test drivers.
Daarnaast komt er misschien een stoeltje vrij bij STR.
Maar niet voor Buemi verwacht ik, die heeft er al gereden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Redbull probeerde laatst voor whatever reason Buemi te hypen bij Renault: Horner: We now are offering Buemi to Renault. Als dat nog steeds speelt kan dit een verklaring zijn (kilometers maken).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Damon Hill laat op twitter goed zien hoeveel sectoren er in het echt op en circuit zijn:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ComfzqwWAAAqqLY.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37

Crazy D

I think we should take a look.

YakuzA schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:35:
Zo. Ik was bijna vergeten hoe saai het vroeger was. 1 inhaalactie in de eerste 13 ronden. (Buiten de start)
Vroeger was alles beter he.... Je had toen ook pokke saaie races, alleen die vergeet je makkelijk :) Wel leuk om weer eens wat stukjes te zien.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
voot de geïnteresseerden: zodirect op radio 1 (half acht) een uur lang Jan Lammers in een soort zomergasten radio versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
P.O. Box schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:27:
voot de geïnteresseerden: zodirect op radio 1 (half acht) een uur lang Jan Lammers in een soort zomergasten radio versie.
Thanx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hardware-lover schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:39:
[...]

Maar niet voor Buemi verwacht ik, die heeft er al gereden.
Pierre Gasly

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr33n135
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:15
Duidelijke woorden van Jantje Lammers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
Gr33n135 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:59:
Duidelijke woorden van Jantje Lammers!
Altijd fijn en interessant om naar hem te luisteren. Alleen vergeet hij nogal eens wat de vraag was. :D

In september naar een meeting waar Jan Lammers gaat praten over zijn ervaring in de autosport. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr33n135
Heerlijk nuchter die man. Mooi om naar te luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uhh en waar was Jan Lmmers dan aan het woord. Is er een link :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr33n135
Radio 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 21:30

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Pfff .. dat zouden we nu ronduit saai vinden, maar zo ging het wel idd. Zelfs Schumacher die geen aanval plegen kon maar leidzaam achter Giancarlo aan reed. En dan door pech en dergelijke toch nog wat actie .. en Schumacher naar 2. Ik wist helemaal niet (meer) dat Berger en Alesi naar Benetton gegaan waren .. en Hill dan .. ow en Jos .. afzien!! Nee dan gaat het nu wel wat spannender .. zelfs de snelheid knalde er niet vanaf op die rechte stukken :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
ANdrode schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:34:
Damon Hill laat op twitter goed zien hoeveel sectoren er in het echt op en circuit zijn:
[afbeelding]
More data :9~
Als dat in de abo versie komt ga ik dokken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
http://www.nporadio1.nl/s...ndingen/418169-2016-07-30

Vanaf +/- 30:00 stuk met Jan Lammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 31 juli 2016 @ 07:23:
[...]

More data :9~
Als dat in de abo versie komt ga ik dokken. :)
Ja ik ook :)

En ik ga straks tijdens de race even kijken op dat timing kanaal van Sport 1. Heel misschien is dat dezelfde feed…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Räikkönen heeft een abonnement op de kont van Max

wtf.. wat is dat nou weer voor titel :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:30
Die titel is nog tot daar aan toe, wtf is dit voor quote (geheel zonder toelichting of context ook)
NOS-commentator Louis Dekker: "De vraag is niet of Max een keer van de baan vliegt, maar wanneer. En als hij eraf gaat, is er een grote kans dat Räikkönen mee vliegt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja dr wordt altijd veel gehaat op Olav Mol, maar die Louis Dekker kan er ook wat van. Man NOS gooi die gast er ook eens uit. Dan wordt je weer serieus genomen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Qua F1 neem ik de NOS al sowieso niet serieus...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

DJTimo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:43:
[...]
Die titel is nog tot daar aan toe, wtf is dit voor quote (geheel zonder toelichting of context ook)
[...]
Njah, een abonnement op de kont van Max suggereert letterlijk dat Max zijn kont prostitueert aan Kimi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 19:49

MikeVM

- Baloo -

hoe zit dat eigenlijk met de bedragen die een zender moet betalen om f1 te mogen uitzenden.
is dat een vast bedrag per land of schaalt dat naar het aantal inwoners.
bijvoorbeeld belgie is kleiner dan nederland, daarbovenop zijn we nog eens tweetalig,

eigenlijk vind ik het gewoon kut dat ik als vlaming nergens kan kijken in het nederlands of engels.
mijn keuzes zijn nu, kijken naar ladeux in het frans, betalen aan telenet en luisteren naar comentators die de helft missen en geen goede insights hebben, (als je sky/bbc gewoon bent, dan is het zonde om 20 euro per maand te betalen voor ondermaatse commetaar imho) of een duitse zender.
en die streamkwaliteit van sky trek ik niet meer.

danku bernie :'(

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik denk dat je in dit topic moet zijn: [F1] Waar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

sjaool schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:41:
[...]

Echt één van de mooie en unieke momenten uit de F1. :)
Dat zul je nu helaas niet meer zien gebeuren.
Dat wij nu een coureur piggybacked achterop een F1 wagen gaan zien zal niet snel meer gebeuren inderdaad. Absoluut een mooi en uniek moment uit de F1. Maar het heeft ook enkele jaren nodig gehad om tot dat besef te komen natuurlijk. Destijds gebeurde dit weleens vaker, maar dan met de voetjes in de cockpit naast de coureur. Ook toen was dit bijzonder, maar niet van hetzelfde niveau als dat we nu terugblikken.

Aan de andere kant wordt de kracht van mooie en unieke gebeurtenissen natuurlijk alleen maar sterker als blijkt dat in de toekomst de kans op herhaling kleiner is. Ondanks dat lijkt het wat mij betreft erop dat wij op dit moment bij het begin staan van het schrijven van een geheel nieuwe geschiedenis van deze momenten. Dat lijk ik namelijk af te lezen aan het gedrag van huidige en vroegere coureurs.

Na de eerste race, huldiging én P1 van VES voor het team van RBR merkte ik tijdens de ceremonie dat VET zichzelf duidelijk opstelde als officieus podium-mentor van VES. Als er iemand is die weet hoe speciaal zo'n moment is, dan is het VET. Na de huldiging werd er even naar gevraagd. Interviewer: "Realiseerde jij wat je had bereikt en wat je te wachten stond tijdens en na je eerste huldiging?". VET: "Ik had geen idee, het effect van dat soort gebeurtenissen landt pas enkele jaren later".

Dus ja, of wij nog mooie en unieke momenten uit de F1 mee gaan maken? Als VES op deze manier doorgaat, wat hij tot op heden zeer consistent doet, dan staan wij over enkele jaren te dringen voor een kaartje van het Verstappen Museum. En museum gevuld met mooie en unieke momenten uit de F1 sinds nu. Het is misschien juist prettig dat VES behoorlijk nuchter is. Juist op het moment dat het begrip waar VET over spreekt bij VES landt, en dat gaat vaak nogal rauw, komt de kans op zo'n toekomst in gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
ANdrode schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:34:
[afbeelding]
Wow dat ziet er tof uit zeg, zou gaaf zijn om dat ergens real-time te kunnen bekijken tijdens de race.

Ben nu stiekem ook wel benieuwd hoe deze graphic er uit zag tijdens de pole lap van Rosberg op de Hungaroring :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57

Chiron

Moderator Discord
Vettel is aan het testen met de 2017 bandjes:

https://twitter.com/Grand...60026380398649344/photo/1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cown2auXgAAYCpB.jpg

Zien er wel aardig breed/dik uit :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Die achtervleugel is ook wat anders dan normaal volgens mij... Het zou toch een 2015 auto moeten zijn?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 10:28

Edd

Damian schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:31:
Die achtervleugel is ook wat anders dan normaal volgens mij... Het zou toch een 2015 auto moeten zijn?
Het is een 2015-auto met aanpassingen, zodat ze de downforce hebben die ze in 2017 verwachten. Vandaar de grotere achtervleugel ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Chiron schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:29:

[afbeelding]

Wow :). Ik vind het een optische verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 15:30
ANdrode schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Wow :). Ik vind het een optische verbetering :)
Dit is inderdaad een stuk beter.
Dat wordt na volgend seizoen gecorrigeerd met de Halo. :')

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Wat een sloffen, lijkt wel een dragster _O-

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:57

Chiron

Moderator Discord
Ben benieuwd, zal ook wel een andere benadering nodig hebben om er temperatuur in te krijgen, die massa rubber.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Als ik het zo zie is die achtervleugel nog wel erg hoog, die gaan toch ook een stukje lager staan volgend jaar?

Ben erg benieuwd hoor naar de nieuwe auto's; gaat er sowieso een stuk beter uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 16:41
XyritZz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:00:
Als ik het zo zie is die achtervleugel nog wel erg hoog, die gaan toch ook een stukje lager staan volgend jaar?

Ben erg benieuwd hoor naar de nieuwe auto's; gaat er sowieso een stuk beter uit zien.
Dit is inderdaad een model om te testen hoe de aero in 2017 zou kunnen werken echter word de "echte" achtervleugel nog lager, deze is even hoog als het 2016 model.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:04
Chiron schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:29:

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/8/f1-2017-pirelli-tyres-make-track-debut/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image1.img.640.medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/8/f1-2017-pirelli-tyres-make-track-debut/_jcr_content/articleContent/manual_gallery/image11.img.640.medium.jpg

meer foto's beginnen te verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 22:00
nachtnet schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

afgetrainde engineer op de foto ook:)

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Het lijken wel banden van een tractor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 23-09 11:40

Damian

Insane Obtrusion

Arrne schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:18:
Het lijken wel banden van een tractor. :P
Als ze er 5 seconde sneller door gaan per rondje helemaal prima ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:18

vhal

ಠ_ಠ

Ik vraag mij af hoe deze gigantische banden (ze zijn wel erg breed) i.c.m. een vochtige baan zich houden. De huidige full-wets zijn al gevoelig voor aquaplaning.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 10:28

Edd

vhal schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:21:
Ik vraag mij af hoe deze gigantische banden (ze zijn wel erg breed) i.c.m. een vochtige baan zich houden. De huidige full-wets zijn al gevoelig voor aquaplaning.
Het grappige is dat ze vandaag de Wets aan het testen zijn.. Maarehm ik vind ze er verdomd veel uitzien als slicks...

Plaatje van Pirelli met de testdagen en welke banden dan getest worden:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CoxGucuWcAAs4Qp.jpg

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Nee, vanmorgen zijn er installation laps op slicks gereden. Vanmiddag en morgen wordt er op wets en intermediates gereden.

https://twitter.com/pirellisport

http://www.pirelli.com/gl...m_content=post_2016-07-31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Zouden die brede banden niet een ouderwetse F1-knee-jerk-reaction zijn?

Ik houd m'n hart vast voor banen als Monaco. Dit jaar gingen ze al bijna sneller dan ooit. Straks gaan ze met 1000PK motoren (geen tokens meer!) door Monaco scheuren met zieke bochtensnelheden, in een poging om weer meer mensen te interesseren in F1. Maar hoe ver kun je hierin gaan?

Ik ben enerzijds enorm benieuwd naar F1 2017, maar het zou me ook niet verbazen als de FIA in 2018 weer probeert om de bochtensnelheden enorm te verlagen.

2017 zou dus wel eens het snelste seizoen ooit kunnen worden voor een lange tijd... get your popcorn ready..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
nachtnet schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Hebben ze ergens een onuitputtelijke rubberbron gevonden? haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:22

Wom

Jasphur schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Hebben ze ergens een onuitputtelijke rubberbron gevonden? haha.
In de nabije toekomst ga je banden kunnen kopen waar paardenbloemen voor gebruikt zijn. In eerste instantie als een bijkomend product in de compound, maar later als volledige grondstof voor de autoband.

En als ik naar mijn gazon kijk is de paardenbloem redelijk onuitputtelijk :+

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 01-08-2016 13:37 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Daniel Ricciardo Driver of the day. En terrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Esthetisch vind ik het persoonlijk echt een leuke stap vooruit

[ Voor 179% gewijzigd door Jasphur op 01-08-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ecclestone plays down Sachsenring rumours

Werkelijk? Zou iemand serieus hebben gedacht dat daar een F1 race op verreden zou kunnen worden?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
hardware-lover schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:16:
Ecclestone plays down Sachsenring rumours

Werkelijk? Zou iemand serieus hebben gedacht dat daar een F1 race op verreden zou kunnen worden?
Ik ken heel die baan niet. Maar als ik zo de circuit lay-out bekijk, lijkt me het mij best een geinig circuit. Waarom zou daar geen F1 op gereden kunnen worden? Faciliteiten? Te smalle of te korte baan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jasphur schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:22:
[...]
Ik ken heel die baan niet. Maar als ik zo de circuit lay-out bekijk, lijkt me het mij best een geinig circuit. Waarom zou daar geen F1 op gereden kunnen worden? Faciliteiten? Te smalle of te korte baan?
Voor MotoGP kan deze baan prima, vooral de vrije val daar is heel leuk. Maar een Formule 1 bolide is heel wat anders dan een motor. Zoals ie nu is, is ie vooral erg kort, en zoals in het artikel ook te lezen is zouden er miljoenen tegenaan gegooid moeten worden om deze F1 waardig te maken. Dan lijkt Zandvoort nog eerder een kanshebber, hoewel ook niet serieus te nemen als kandidaat.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
hardware-lover schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Voor MotoGP kan deze baan prima, vooral de vrije val daar is heel leuk. Maar een Formule 1 bolide is heel wat anders dan een motor. Zoals ie nu is, is ie vooral erg kort, en zoals in het artikel ook te lezen is zouden er miljoenen tegenaan gegooid moeten worden om deze F1 waardig te maken. Dan lijkt Zandvoort nog eerder een kanshebber, hoewel ook niet serieus te nemen als kandidaat.
Hmm. Kan ik mij wel wat bij voorstellen.

Overigens: een kort circuitje met een rondetijd van 40seconden oid lijkt mij best geinig eigenlijk. Bestaan die in de F1 geschiedenis?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ Was een beetje gaan rondneuzen naar F1-circuits, en het is geen antwoord op je vraag, maar kwam er zo achter dat er een formule 1 race geweest is op dit circuit :D :
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/Circuit_AVUS.svg/611px-Circuit_AVUS.svg.png

_O-

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

naitsoezn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:46:
^^ Was een beetje gaan rondneuzen naar F1-circuits, en het is geen antwoord op je vraag, kwam er zo achter dat er een formule 1 race geweest is op dit circuit :D :[afbeelding]

_O-
_/-\o_ Ferrari 1-2-3 :D

Wel goed voor inhaalacties op die dragstrip :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
^^ Was een beetje gaan rondneuzen naar F1-circuits, en het is geen antwoord op je vraag, maar kwam er zo achter dat er een formule 1 race geweest is op dit circuit :D :[afbeelding]

_O-
Helden circuit. Denk dat hier niet perse een RBR op het podium zou gaan eindigen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jasphur schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:52:
[...]

Helden circuit. Denk dat hier niet perse een RBR op het podium zou gaan eindigen. :+
Manor FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

^^ Was een beetje gaan rondneuzen naar F1-circuits, en het is geen antwoord op je vraag, maar kwam er zo achter dat er een formule 1 race geweest is op dit circuit :D :[afbeelding]

_O-
Vorig jaar nog langsgereden; http://photorator.com/pho...-used-to-be-a-race-track-

Afbeeldingslocatie: https://photorator.com/photos/images/avus-motorway-in-berlin-that-used-to-be-a-race-track--17486.jpg

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

_O-
Ik denk dat Mercedes wel voor deze zou zijn. :+
Verder moet dit ook even gezegd worden:
I'm gonna drive and I'm gonna go fast and I'm gonna turn to the left sometimes!
En nu wachten we op de eerste die de referentie doorheeft. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:33:
[...]

Ik denk dat Mercedes wel voor deze zou zijn. :+
Verder moet dit ook even gezegd worden:

[...]

En nu wachten we op de eerste die de referentie doorheeft. ;)
Als ik mij niet vergis. South Park?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jasphur schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:34:
[...]

Als ik mij niet vergis. South Park?
Dat was wel heel snel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

_O-
Wauw, heftige kombaan zat daar vroeger op!

Afbeeldingslocatie: https://speedhunters-wp-production.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2009/08/avus_nordkurve.jpg

Afbeeldingslocatie: https://speedhunters-wp-production.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2009/08/1936avusNordk.jpg

Afbeeldingslocatie: https://primotipo.files.wordpress.com/2016/05/avu-banking.png

Afbeeldingslocatie: https://speedhunters-wp-production.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2009/08/AVUS_track_banking.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Oyster op 01-08-2016 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Achter de schermen van de afgelopen GP: Red Bull crew @ Ricciardo's pit stop - let op hun reactie na de geslaagde stop :)

https://streamable.com/0exc

Mooi om die spirit te zien!

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1