[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.751 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
sjaool schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:52:
Zo negatief is Villeneuve anders helemaal niet. Hij is kritisch maar voor de rest is er niks mis met dat interview.

[video]
Dit is niet kritisch, dit is van Villeneuve gewoon niet toe willen geven dat je hem zwaar onder schat hebt.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Max mist volgens Villeneuve snelheid in de race.... volgens mij heeft hij naar een heel andere Max zitten kijken. Raar figuur.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:52:
Zo negatief is Villeneuve anders helemaal niet. Hij is kritisch maar voor de rest is er niks mis met dat interview.

[video]
I don't know him .... balblablablablablablalb ;w

//edit; heb filmpje afgekeken - maar hij geft zelf aan "dat hij m niet kent", beetje vreemd contrast dan

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 15-07-2016 15:50 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:07:
[...]

I don't know him .... balblablablablablablalb ;w
Inderdaad...Hij [Max] doet niets fout omdat hij geluk heeft, en toen ben ik maar gestopt.

Een nietszeggende sukkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vind een hoop van die ex F1 coureurs maar niks...
Zo'n Herbert of Villeneuve zijn maar azijnzeikers, willen op die manier aandacht voor zichzelf houden.
Kritiek is prima, maar feiten verdraaien is toch wel wat anders(een mening is natuurlijk geen feit, maar als het met verkeerde info onderbouwd word dan is het m.i. niet juist)

Gelukkig zijn er ook positieve bij zoals DC of Hill. Hakkinen kan ik wel waarderen, hij is wel sceptisch (geweest) over Max maar voelt zich niet te groot om niet bij te draaien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:23:
[...]

Inderdaad...Hij [Max] doet niets fout omdat hij geluk heeft, en toen ben ik maar gestopt.

Een nietszeggende sukkel....
Ach ja, lekker Villeneuve bashen zoals iedereen dat wel doet op rioolsites als gpupdate enz. omdat hij wat te 'negatiefs' vertellen heeft over onze Max :z Neem dan even de moeite om even verder te kijken dan die paar seconden en te roeptoeteren wat voor nietzeggende sukkel hij wel niet is...

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

kevlar01 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:28:
Vind een hoop van die ex F1 coureurs maar niks...
Zo'n Herbert of Villeneuve zijn maar azijnzeikers, willen op die manier aandacht voor zichzelf houden.
Kritiek is prima, maar feiten verdraaien is toch wel wat anders(een mening is natuurlijk geen feit, maar als het met verkeerde info onderbouwd word dan is het m.i. niet juist)

Gelukkig zijn er ook positieve bij zoals DC of Hill. Hakkinen kan ik wel waarderen, hij is wel sceptisch (geweest) over Max maar voelt zich niet te groot om niet bij te draaien
Brundle vind ik ook goed en Webber is best grappig.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:49
vhal schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:12:
[...]

Ach ja, lekker Villeneuve bashen zoals iedereen dat wel doet op rioolsites als gpupdate enz. omdat hij wat te 'negatiefs' vertellen heeft over onze Max :z Neem dan even de moeite om even verder te kijken dan die paar seconden en te roeptoeteren wat voor nietzeggende sukkel hij wel niet is...
Als ik lees wat hij zegt dan ontstijgt het de niveau van de coments niet anders? Villeneuve zit in een rol en die kan hij niet zomaar aanpassen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Toch wel lachen dat sommige mensen niet tussen de regels door kunnen lezen/luisteren naar wat Villeneuve zegt. Hij is echt bij lange na niet zo negatief als in een aantal reacties hier boven wordt gesuggereerd. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

[...]

De rest van het filmpje is ook niet veel spannends om eerlijk te zijn. En dat zeg ik met mijn oranje bril af. Hij is vanaf dag 1 het niet eens met wat er gebeurd rondom Max en dat heeft hij niet los gelaten. Het begint een beetje op die generaal te lijken toen der tijd in Irak die maar bleef beweren (propaganda) dat er forse weerstand werd geboden tegen de Amerikanen terwijl achter hem colonne's Amerikaanse tanks op hun gemakje de stad in reden. Ben even zijn naam kwijt :)

Gevonden

Dat gezegd hebbende heb ik deze man altijd maar zuur in het leven zien staan als het om F1 gaat. Over wie hij ook praat, het is bijna altijd negatief.

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 15-07-2016 15:19 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JackBol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:14:
Brundle vind ik ook goed en Webber is best grappig.
Brundle .... dat is net mijn buurmeisje van 6 ... is er niets te melden - dan zuigt ze t wel uit haar duim :X :+

niet veel zeggend interview;
http://www.autosport.com/...up-his-game-for-ricciardo

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

himlims_ schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:49:
[...]

Brundle .... dat is net mijn buurmeisje van 6 ... is er niets te melden - dan zuigt ze t wel uit haar duim :X :+
Ja een beetje de tijd vullen doet hij wel. Maar wat ik aan hem waardeer is dat hij tijdens actie direct kan duiden wat er aan de hand is. Vaak zit je naar Olav te kijken en heb je al lang door wat er aan de hand is en dan zit hij nog in zijn eigen wereldje.

Brundle is erg scherp en op die momenten kan hij vaak een actie ook duiden in het grotere geheel van bijv. een strategie die gevoerd wordt. Ik zal niet zeggen dat ik alles direct door heb, maar soms zie je dat een team overduidelijk een strategische beslissing maakt, Brundle vertelt je dan meestal wel waarom ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:35
sjaool schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:16:
Toch wel lachen dat sommige mensen niet tussen de lijnen door kunnen lezen/luisteren naar wat Villeneuve zegt. Hij is echt bij lange na niet zo negatief als in een aantal reacties hier boven wordt gesuggereerd. :)
Dat vind ik eerlijk gezegd nog het meest rare aan dit artikel/Villeneuve. Eigenlijk is hij best wel positief maar hij vertikt het om dat gewoon te zeggen en toe te geven dat hij in het begin te negatief was.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

JackBol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:55:
[...]

Vaak zit je naar Olav te kijken en heb je al lang door wat er aan de hand is en dan zit hij nog in zijn eigen wereldje.
Vond dat bijv. in Oostenrijk ook.. Toen had Vettel die plofband en dan hoor je een paar seconden later Olav pas omdat hij op zijn timetable scherm aan het turen is (wat natuurlijk top is, hieruit haalt hij de info waarmee hij duidelijk kan maken of iemand dichterbij komt qua laptimes etc).
Alleen blijft het natuurlijk wel jammer.. Vind hem een prima commentator maar hij krijgt gewoon teveel info te verwerken om in zijn eentje te doen.
Bij MotoGP is het wel een duo(Eurosport) en bij de BBC(F1 vorig jaar) was dit ook zo(volgens mij bij Sky / Channel ook).
Maar goed deze discussie is al te vaak gevoerd hier volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

kevlar01 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Vond dat bijv. in Oostenrijk ook.. Toen had Vettel die plofband en dan hoor je een paar seconden later Olav pas omdat hij op zijn timetable scherm aan het turen is
Nou, dat snap ik nog wel. Hij is maar in z'n eentje. Maar soms heeft hij strategie gewoon niet door. Dan raaskalt hij een verhaal hoe hij denkt dat de wereld in elkaar zit. Terwijl een team met iets heel anders bezig is. Dat frustreert mij nogal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:50

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:06:
Max mist volgens Villeneuve snelheid in de race.... volgens mij heeft hij naar een heel andere Max zitten kijken. Raar figuur.
Als ik straks in m'n 2006 Ford Focus C-Max 1.6 Turbo diesel een stoplicht sprintje wil doen met een Audi RS6 dan mis ik ook snelheid 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:07:
[...]

Als ik straks in m'n 2006 Ford Focus C-Max 1.6 Turbo diesel een stoplicht sprintje wil doen met een Audi RS6 dan mis ik ook snelheid 8)7
oh ja, want aan jouw rechtervoet zal het niet liggen he ? :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:50

Player1S

Probably out in the dark

P.O. Box schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:10:
[...]

oh ja, want aan jouw rechtervoet zal het niet liggen he ? :+ :+ :+
Tenzij de bodem weg roest kan ik het pedaal niet verder in trappen O-)

Maar kom op....Hij reed iedereen behalve de 2 Mercedesen eruit. En 1 daarvan kon ie in de regen wel aanvallen.
En dan komt ie snelheid te kort?? |:(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 18:27
LopendeVogel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:35:
[...]

Wat TotaalTV niet weet (hun weten volgens mij niks, en al helemaal niet als je kijkt naar de woorden die ze neerzetten) is dat er ook een Formula E is (elektrische wagens).

Nee denk maar niet dat Apple de Formula / F1 FE etc opkoopt. TotaalTV mist een stukje bekendheid denk ik en op deze manier willen ze wat bekender worden, jammer dat hun artikel vol staat met fouten waardoor niemand ze meer serieus kan nemen.
Ik denk dat Digital Trends
http://www.digitaltrends....automotive-f1-bid-rumors/

en Business Insider http://uk.businessinsider...1-rumour-2016-7?r=US&IR=T

dan ook wat bekender willen worden.

We zullen het zien, maar als het klopt nekt dat de F1. Er zijn al teveel verschillende content aanbieders en er zijn maar weinig mensen die alles nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 15-07-2016 16:23 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 22:24

Bleh!

:)

L1nt schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:36:
[...]

Kan een stukje lost in translation zijn. Misschien waren ze niet alles echt kwijt kwijt maar ze zaten wel 6-10 rondjes zonder stroom dus ook minstens 6-10 rondjes zonder data. Misschien wel 11 of 12 rondes voordat alle systemen weer up and running zijn.

Dan ben je dus wel ruwweg 1/5e van de informatie van die race kwijt. Best veel. En dat lijkt natuurlijk wel beetje op alle data kwijt zijn want de data die je hebt is niet compleet dus onvoldoende om een goed beeld te schetsen.
Geen radio lijkt mij toch wel een issue. Oh ze mogen toch niks zeggen >:)

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
L1nt schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Tenzij de bodem weg roest kan ik het pedaal niet verder in trappen O-)

Maar kom op....Hij reed iedereen behalve de 2 Mercedesen eruit. En 1 daarvan kon ie in de regen wel aanvallen.
En dan komt ie snelheid te kort?? |:(
Precies, natuurlijk komt hij snelheid te kort qua top op de rechte stukken dat zal niet aan Max liggen maar eerder aan de auto, een gaspedaal indrukken en goed schakelen is voor hun net zo makkelijk als voor ons een computer aanzetten...
Maar zou deze gast het niet kunnen hebben over de ronde tijden, dat die sneller zouden kunnen met de auto van Max?

Max is ook 1x eruit ''gevlogen'' als hij dat niet gedaan had, was hij inderdaad sneller geweest :P

Maar goed ik wordt sowieso soms wel moe van die oud ''coureurs'', ook die gast wat in de Ziggo Studio elke keer op de bank zit (niet die kale wat niks weet maar die oud coureur).. Hij weet het ook altijd beter te vertellen en hoe hij had gedaan zou hebben.. Enige wat ik keer op keer denk: waarom zit je daar op de bank dan en niet in de wagen?
Nu snap ik dat sommige beter zijn in kritiek geven (omdat ze er gewoon veel verstand van hebben, zie je net zo goed bij het voetbal terug, de meeste coaches kunnen nog geen 100 meter rennen) dan het zelf uit te voeren, maar al die oud coureurs doen alsof ze het beter hadden gekund, blijft alleen keer op keer bij praatjes :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:22:
[...]

Ik denk dat Digital Trends
http://www.digitaltrends....automotive-f1-bid-rumors/

en Business Insider http://uk.businessinsider...1-rumour-2016-7?r=US&IR=T

dan ook wat bekender willen worden.

We zullen het zien, maar als het klopt nekt dat de F1. Er zijn al teveel verschillende content aanbieders en er zijn maar weinig mensen die alles nemen.
Zelfs al zou Apple de F1 willen overnemen, dan betekent dat niet automatisch dat het alleen op Apple TV beschikbaar gaat komen natuurlijk.
LopendeVogel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:35:
[...]

Precies, natuurlijk komt hij snelheid te kort qua top op de rechte stukken dat zal niet aan Max liggen maar eerder aan de auto, een gaspedaal indrukken en goed schakelen is voor hun net zo makkelijk als voor ons een computer aanzetten...
Maar zou deze gast het niet kunnen hebben over de ronde tijden, dat die sneller zouden kunnen met de auto van Max?

Max is ook 1x eruit ''gevlogen'' als hij dat niet gedaan had, was hij inderdaad sneller geweest :P

Maar goed ik wordt sowieso soms wel moe van die oud ''coureurs'', ook die gast wat in de Ziggo Studio elke keer op de bank zit (niet die kale wat niks weet maar die oud coureur).. Hij weet het ook altijd beter te vertellen en hoe hij had gedaan zou hebben.. Enige wat ik keer op keer denk: waarom zit je daar op de bank dan en niet in de wagen?
Nu snap ik dat sommige beter zijn in kritiek geven (omdat ze er gewoon veel verstand van hebben, zie je net zo goed bij het voetbal terug, de meeste coaches kunnen nog geen 100 meter rennen) dan het zelf uit te voeren, maar al die oud coureurs doen alsof ze het beter hadden gekund, blijft alleen keer op keer bij praatjes :D
Ik vind Doornbos als analist bij Ziggo eigenlijk prima te pruimen. Stuk beter dan het gros van de andere gasten die ze in de studio vragen. Ik zeg: stuur die vent met Olav mee, en zet hem er naast. Dat pitreport mogen ze laten zitten; dat is 90% van de tijd toch niet te verstaan en levert eigenlijk nooit iets op dat ik tijdens de race zou willen weten.

[ Voor 53% gewijzigd door ATS op 15-07-2016 16:57 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
LopendeVogel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:35:
[...]
:P

In mijn optiek geeft Doornbos over het algemeen uitstekend commentaar en met zowel F1 als Indy ervaring is hij zeker een een toevoeging voor het programma. Robert is, en ik denk dat hij dat zelf ooik zal beamen niet het aller grootste talent, maar hij is door hard werken wel vrij ver gekomen in de race wereld.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
SnowDude schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:00:
[...]

In mijn optiek geeft Doornbos over het algemeen uitstekend commentaar en met zowel F1 als Indy ervaring is hij zeker een een toevoeging voor het programma. Robert is, en ik denk dat hij dat zelf ooik zal beamen niet het aller grootste talent, maar hij is door hard werken wel vrij ver gekomen in de race wereld.
Oooh hij doet het zeer zeker niet slecht (het is niet op en top arrogantie, gelukkig maar), maar ook hij kan opmerkingen hebben... Dusja ik weet niet of het zo vreemd is dat oud coureurs het doen (zo bedoelde ik het min of meer :D ).. Opmerkingen waarbij ik zoiets heb van: ej doe het anders eens even voor dan hoe het moet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Eens, Doornbos heeft wel commentator skills. Heb een paar Indycar wedstrijden gezien en zijn commentaar komt heel natuurlijk over en hij heeft leuke anekdotes.
Ook daar is het overigens een duo presentatie(Indycar).
Volgens mij wil Olav dat zelf niet... Kan ik me ergens wel voorstellen, F1 is wel 'zijn kindje', maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:12
De
[...]

Hij zegt dat Max te langzaam is, wat langzaam zijn dan Ricciardo en Saintz... |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Met Doornbos heb ik geen probleem, in tegenstelling tot Albers. Doornbos kon in het begin ook nog wel eens terugvallen op "toen ik nog reed" en "in mijn tijd" maar heeft dat aardig losgelaten en doet aardig objectief verslag. Soms onderbreken ze hem als hij net wat dieper in de techniek wil duiken, dat vind ik dan wel jammer.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:12
kevlar01 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:03:
Eens, Doornbos heeft wel commentator skills. Heb een paar Indycar wedstrijden gezien en zijn commentaar komt heel natuurlijk over en hij heeft leuke anekdotes.
Volgens mij wil Olav dat zelf niet... Kan ik me ergens wel voorstellen, F1 is wel 'zijn kindje', maar toch
Dit jaar vind ik Doornbos heel goed te pruimen, lekker relaxed en toch veel kennis.
Nee hij mag wel blijven van mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
kevlar01 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:03:
Even offtopic: maar Indycar is niet duo presentatie :).
Alleen Indy500 is duo (Robert & Frank), bij de 'normale' Indy wedstrijden is het alleen Frank

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 20:18

d0s

sssst

c0ne schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:24:
Met Doornbos heb ik geen probleem, in tegenstelling tot Albers. Doornbos kon in het begin ook nog wel eens terugvallen op "toen ik nog reed" en "in mijn tijd" maar heeft dat aardig losgelaten en doet aardig objectief verslag. Soms onderbreken ze hem als hij net wat dieper in de techniek wil duiken, dat vind ik dan wel jammer.
Ik snap helemaal niks van mensen die kritisch waren/zijn op Doornbos. Dat is toch een erg likeable down-to-earth persoon :) En oprecht fan van Max, prachtig om te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 18:34

Bestla

Kvinne

Yup, amen to that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Zo, weekendje duitsland gepland met een vriend van me. En toevallig ook maar ff kaartjes gekocht voor de GP van Duitsland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 17:08
Nu al zin in volgende week, vandaag zelf het circuit gereden middels de prut game F1 2015 op de xb1.
Veel bochten en geen hele lange rechten stukken.
Denk dat dit goed gaat zijn voor RedBull en Verstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

c0ne schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:24:
Wat is er van Albers nog terecht gekomen? Hij heeft nog een beetje in de DTM zitten bungelen als ik me niet vergis? ik kan er weinig over vinden. Is het kaarsje in de racerij uitgegaan?

Ik moet eigenlijk altijd wel lachen om Doornbos. Droge humor.. wat mij betreft gaat hij naast Olaf zitten met zn twee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
RoyK schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 23:37:
[...]

Wat is er van Albers nog terecht gekomen? Hij heeft nog een beetje in de DTM zitten bungelen als ik me niet vergis? ik kan er weinig over vinden. Is het kaarsje in de racerij uitgegaan?

Ik moet eigenlijk altijd wel lachen om Doornbos. Droge humor.. wat mij betreft gaat hij naast Olaf zitten met zn twee! :)
Tweede in een ALMS race in 2009 op Leguna Sega en 5de in Dancing with the stars. En nog een blauwe maandag teambaas van Caterham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45

backupdevice

No Risk , Full Push

Daarnaast doet hij investeringen. Tevens is zijn vrouw vrij ziek geweest en heeft hij besloten om meer tijd bij zijn gezin door te brengen in Monaco. Niet slecht dus.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
En Doornbos doet iets met een of andere interactieve dildo of iets dergelijks :)

Overigens qua commentaar kan ik Doornbos ook prima hebben, maar als ik moet kiezen dan kies ik elke dag voor Lammers. Prettige stem, kent het klappen van de zweep en heeft meer kennis in huis dan een Doornbos, vooral op technisch vlak altijd mooi om te horen. Bovendien is hij (net als de rest van Nederland :P ) hartstikke fan van Max :)

=edit=
En nog meer JV uitspraken:
Jacques Villeneuve, de Formule 1-kampioen van 1997, is niet verbaasd door de huidige trend dat elke natte race achter de safety car wordt gestart. De kwestie is onder de aandacht gekomen na de GP van Siverstone waar toeschouwers afgelopen zondag werden beroofd van een normale start van de Grand Prix-race door een voorafgaande regenbui.

"Wat verwacht je?" aldus Villeneuve. "De meeste coureurs zijn nog kleuters. Als je de fans in de toekomst wil blijven vermaken hebben we helden nodig. Idolen waar ze tegenop kunnen kijken en die ze willen nadoen."

"Maar wat ze vandaag de dag zien, zijn lafaards die miljoenen verdienen terwijl ze zich achter een safety car verschuilen. Wat een F1-coureur zo speciaal maakt, komt niet meer naar buiten."

De beslissing van de FIA stewards om Nico Rosberg na de race te bestraffen voor het te veel ontvangen informatie via de radio, waardoor hij van een tweede naar een derde plek terugviel, werd door Villeneuve zwaar bekritiseerd. "De Formule 1 raceleiding zou het resultaat van een voetbalwedstrijd nog annuleren als er een cornervlag vijf millimeter hoger zou zijn dan de rest."
Wat een zure man is dat zeg :)

[ Voor 81% gewijzigd door vosss op 17-07-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

Kaartjes voor Spa gekocht. Brons staanplaats voor de zondag, zal mij benieuwen :P

Hoe laat moet je op het circuit zijn om nog enigszins redelijke plekken te hebben?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Vrijdag. ;)

Brons is redelijk goed te doen, kwestie van rustig aan naar het plekje toe werken waar je wil zijn. Het zijn allemaal staanplaatsen dus vrije keus en tegen het heuveltje naast Kemmel kun je redelijk zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door max op 17-07-2016 11:24 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Arfman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:12:
Kaartjes voor Spa gekocht. Brons staanplaats voor de zondag, zal mij benieuwen :P

Hoe laat moet je op het circuit zijn om nog enigszins redelijke plekken te hebben?
Afgaand op vorig jaar toch wel voor 9 uur, maar dat kon dit jaar ook al wel eens te laat zijn. Zeker tegenover de schermen loopt het altijd snel vol, maar dat is ook een beetje afhankelijk van wat je een goed plekje vind ;)

Wij staan iig om 7 uur voor de poort, uitslapen kan tijdens de porches wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 12:40

Wom

Arfman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:12:

Zo vroeg mogelijk is mijn ervaring van twee keer brons. Beetje afhankelijk van waar je wil zitten, maar de goeie plekken met zicht op schermen gaan als eerste.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Wom schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Zo vroeg mogelijk is mijn ervaring van twee keer brons. Beetje afhankelijk van waar je wil zitten, maar de goeie plekken met zicht op schermen gaan als eerste.
Heeft iemand de voorgaande jaren op de 17-27 tribune gezeten of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 21:02

The_Scarabial

MTB for life!

waar koop je het beste tickets voor spa? Als ik zoek krijg ik megaveel sites waar ze tickets verkopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

backupdevice schreef op zondag 17 juli 2016 @ 08:11:
Daarnaast doet hij investeringen. Tevens is zijn vrouw vrij ziek geweest en heeft hij besloten om meer tijd bij zijn gezin door te brengen in Monaco. Niet slecht dus.
Ah, ik had geen idee. Ik hoop dat het goed met hun gaat. Ondanks dat Albers het achteraan moest doen, was het voor mij toen een kleine extra opleving om F1 te kijken. Ik herinner me nog een enorme klapper die hij maakt in de eerste ronde, helemaal over de kop. Imola?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
The_Scarabial schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:53:
waar koop je het beste tickets voor spa? Als ik zoek krijg ik megaveel sites waar ze tickets verkopen :|
http://www.sportstadion.nl/f1tickets NL organisatie die ook gelinked is met verstappen.nl

https://www.spagrandprix.com/nl/ De Spa eigen organisatie (hier heb ik ze vandaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

Bedankt voor de tips iedereen! Ik ga eens op zoek naar een kaart met plekken waar de schermen staan, zoals je wellicht al merkt was dit ene beslissing die onder het genot van een aantal biertjes op een BBQ is genomen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 12:40

Wom

Arfman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:37:
Bedankt voor de tips iedereen! Ik ga eens op zoek naar een kaart met plekken waar de schermen staan, zoals je wellicht al merkt was dit ene beslissing die onder het genot van een aantal biertjes op een BBQ is genomen ;)
Dat zijn meestal de beste beslissingen die er zijn. Veel plezier met de voorpret ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
BBC website (Andrew Benson) valt weer naar een nieuw dieptepunt - en noemt Hamilton's eerste lap afgelopen week in Silverstone "One of the greatest laps of all time'" . Andrew heeft het hier dus niet over Hamilton's laatste kwalificatie lap, daar ben ik het er volledig mee eens dat onder die druk hij daar echt een goede prestatie had neergezet. Nee, de schrijver van het artikel heeft het over lap 6 - als de safety car naar binnen is en Hamilton wegrijd van de rest Rosberg. Als enige geen last van spray en schone lucht voor em; en dat dan de beste lap aller tijden durven noemen... zucht

Hij geeft later nog wat verslag over Verstappen en de staat bij Ferrari maar kom op zeg. dit is geen veren in de reet steken meer; dit is het anaal inbrengen van zes volwassen pauwen met de scherpe kant naar binnen....

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18
The_Scarabial schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:53:
Heb ze gewoon op de officiële Spa-Francorchamps website besteld enkele maanden geleden. Heb ze inmiddels ook al enkele weken binnen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43
vosss schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:23:
En Doornbos doet iets met een of andere interactieve dildo of iets dergelijks :)

Overigens qua commentaar kan ik Doornbos ook prima hebben, maar als ik moet kiezen dan kies ik elke dag voor Lammers. Prettige stem, kent het klappen van de zweep en heeft meer kennis in huis dan een Doornbos, vooral op technisch vlak altijd mooi om te horen. Bovendien is hij (net als de rest van Nederland :P ) hartstikke fan van Max :)

=edit=
En nog meer JV uitspraken:

[...]

Wat een zure man is dat zeg :)
Wie neemt JV nog serieus dan :D En bovendien slaat dit stukje over kleuters (wederom) nergens op, want het zijn met name de oudere coureurs die het eerst miepen over veiligheid (de Massa's en de Button's).

En om nog even terug te komen over het gebrek aan snelheid van Verstappen in de race: 7(8)7
Al sinds de eerste race die Max voor Red Bull rijdt, rijdt hij gemiddeld gezien vergelijkbare of snellere rondetijden dan Ricciardo. Vooral de laatste twee races heeft hij Ricciardo toch aardig in de tang. Het is gewoon heel duidelijk te zien als je de rondetijden met elkaar vergelijkt.

Dus nee, ik zie JV als een ongetalenteerde, afgedankte circusclown die deze uitspraken puur doet om in de belangstelling te staan.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenTheStig op 17-07-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
JV is gewoon weg in het dieptepunt van zijn leven denk ik, een soort midlife crisis.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

The_Butler schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:47:
BBC website (Andrew Benson) valt weer naar een nieuw dieptepunt - en noemt Hamilton's eerste lap afgelopen week in Silverstone "One of the greatest laps of all time'" . Andrew heeft het hier dus niet over Hamilton's laatste kwalificatie lap, daar ben ik het er volledig mee eens dat onder die druk hij daar echt een goede prestatie had neergezet. Nee, de schrijver van het artikel heeft het over lap 6 - als de safety car naar binnen is en Hamilton wegrijd van de rest Rosberg. Als enige geen last van spray en schone lucht voor em; en dat dan de beste lap aller tijden durven noemen... zucht

Hij geeft later nog wat verslag over Verstappen en de staat bij Ferrari maar kom op zeg. dit is geen veren in de reet steken meer; dit is het anaal inbrengen van zes volwassen pauwen met de scherpe kant naar binnen....
En hij reed weg van Rosberg, waarvan we inmiddels weten dat het geen uitblinker is in "vochtige omstandigheden"...
JeroenTheStig schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Wie neemt JV nog serieus dan :D En bovendien slaat dit stukje over kleuters (wederom) nergens op, want het zijn met name de oudere coureurs die het eerst miepen over veiligheid (de Massa's en de Button's).

En om nog even terug te komen over het gebrek aan snelheid van Verstappen in de race: 7(8)7
Al sinds de eerste race die Max voor Red Bull rijdt, rijdt hij gemiddeld gezien vergelijkbare of snellere rondetijden dan Ricciardo. Vooral de laatste twee races heeft hij Ricciardo toch aardig in de tang. Het is gewoon heel duidelijk te zien als je de rondetijden met elkaar vergelijkt.

Dus nee, ik zie JV als een ongetalenteerde, afgedankte circusclown die deze uitspraken puur doet om in de belangstelling te staan.
Eens hoor, maar Ricciardo is ook echt niet lekker in vorm de laatste races. Die kan mijnsinziens wel beter dan wat ie heeft laten zien. Denk dat het allemaal (de vele fouten van het team en de fenomenale vorm van Max) iets teveel in z'n koppie is gaan zitten.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 17-07-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
The_Butler schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:47:

Als een Nederlander geweldig praat over Max mag het wel...maar een Brit mag het niet voor een Brit op hun nationale tv?

Snap je probleem hier echt niet, waar jij je druk om maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
bvbal79 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:04:
[...]

Als een Nederlander geweldig praat over Max mag het wel...maar een Brit mag het niet voor een Brit op hun nationale tv?

Snap je probleem hier echt niet.
Mijn probleem is dat de BBC veels te over the top is, ik ben het ook niet eens met bepaalde Nederlandse media die ongefundeerd niet meer naar de feiten kijken....
De Britten mogen uiteraard en begrijpelijk opkomen voor Lewis, maar op deze manier?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

YouTube: British GP 2016 - Drivers Parade

Voor de geinteresseerden.
Helaas valt het geluid soms weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
The_Butler schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:11:
[...]
Mijn probleem is dat de BBC veels te over the top is, ik ben het ook niet eens met bepaalde Nederlandse media die ongefundeerd niet meer naar de feiten kijken....
De Britten mogen uiteraard en begrijpelijk opkomen voor Lewis, maar op deze manier?
Bedoel je misschien Sky?

De andere twee zenders die recent F1 uitzonden (Channel 4 en BBC) zijn een stuk neutraler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
ANdrode schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:07:
[...]

Bedoel je misschien Sky?

De andere twee zenders die recent F1 uitzonden (Channel 4 en BBC) zijn een stuk neutraler.
Ja, net als de NOS een stuk neutraler is. Die zijn bijvoorbeeld met wielrennen ook lovend over renners uit andere landen. Maarja, Ziggo is echt commercieel (net als Sky lijkt me) en die zijn een stuk minder behoudend en meer overdreven vind ik.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Luxicon schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:05:
[...]

Ja, net als de NOS een stuk neutraler is. Die zijn bijvoorbeeld met wielrennen ook lovend over renners uit andere landen. Maarja, Ziggo is echt commercieel (net als Sky lijkt me) en die zijn een stuk minder behoudend en meer overdreven vind ik.
Olav Mol verexcuseert zich er ook niet voor en geeft ruiterlijk toe dat hij max toe juigt.
Vaak luister ik BBC5 via de Official F1 app terwijl ik via de Ziggo op mute mee kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

JackBol schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Olav Mol verexcuseert zich er ook niet voor en geeft ruiterlijk toe dat hij max toe juigt.
Vaak luister ik BBC5 via de Official F1 app terwijl ik via de Ziggo op mute mee kijk.
Hij is inderdaad Pro-Max, maar hij kan het ook waarderen als bijv een Perez een podium pakt. Maar je hebt wel gelijk.

Loopt het geluid van BBC5 (ongeveer) gelijk met de beelden?
Misschien eens leuk om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

ANdrode schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:07:
[...]

Bedoel je misschien Sky?

Dat de BBC geen races meer live uitzendt wil niet zeggen dat ze niets meer aan F1 coverage doen...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
ATS schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:13:
[...]

Dat de BBC geen races meer live uitzendt wil niet zeggen dat ze niets meer aan F1 coverage doen...
Ok ik had de context van het BBC artikel even gemist.

Toch vind ik ze mijlenver voor liggen op Sky. Daarvan ben ik de verliefdheid die presentatoren, met name Ted, op Hamilton hebben zat. Ik snap het als je voor een coureur bent. Ik snap het ook als je dat als presentator laat zien. Toch gaat "Ja Hamilton moet die plek echt gewoon terug krijgen van Rosberg, hij kreeg maar twee ronden voor de undercut!" mij te ver :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

kevlar01 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Hij is inderdaad Pro-Max, maar hij kan het ook waarderen als bijv een Perez een podium pakt. Maar je hebt wel gelijk.

Loopt het geluid van BBC5 (ongeveer) gelijk met de beelden?
Misschien eens leuk om te proberen :)
De beeb loopt ongeveer 30 seconde achter. Maar ik heb zo'n horizon box dus ik kan de tv even op pauze zetten en op het punt dat het gelijk loopt weer op play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zal de terugkeer van Imola dan eindelijk waarheid worden?

Ik hoop van wel!

Imola signs agreement with Ecclestone for Italian GP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Lewis Hamilton suggests double engine change to Mercedes

Lewis Hamilton has suggested to Mercedes he takes a double penalty at a grand prix to build of pool of engines to get him through the 2016 Formula 1 season.

Hamilton reached his maximum tally of five turbochargers and MGU-Hs when his Mercedes was given a fresh power unit for the Austrian Grand Prix, making a 10-place grid penalty later in the year almost inevitable.

Slim, moet Max dat ook niet gaan doen t.z.t. met wat onderdelen?

Valtteri Bottas 'wants to commit' to Williams for 2017 says manager

Valtteri Bottas is keen to secure another year with the Williams team according to his manager, Didier Coton, and expects the team will be happy to do so given what they've achieved together.

It comes as Williams are reviewing their line-up of Bottas and Felipe Massa - which has remained stable for the past three seasons - with speculation they could opt for a completely new driver pairing.

Bottas dacht even aan doorstoten naar een topteam, maar merkt dat de stoeltjes voor het komende jaar weer langzaam vol beginnen te raken. Als je dan een aflopend contract hebt, moet je manager vragen om zijn arm voorzichtig weer in het achterste van je huidige team proberen te plaatsen.

Er blijven nog wel een paar onzekerheidjes over voor silly season gelukkig:
Rosberg
Palmer
Alonso
Button
Massa
Bottas
Kvyat

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Alonso staat al vast

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
ATS schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:54:
[...]

Zelfs al zou Apple de F1 willen overnemen, dan betekent dat niet automatisch dat het alleen op Apple TV beschikbaar gaat komen natuurlijk.

[...]

Ik vind Doornbos als analist bij Ziggo eigenlijk prima te pruimen. Stuk beter dan het gros van de andere gasten die ze in de studio vragen. Ik zeg: stuur die vent met Olav mee, en zet hem er naast. Dat pitreport mogen ze laten zitten; dat is 90% van de tijd toch niet te verstaan en levert eigenlijk nooit iets op dat ik tijdens de race zou willen weten.
Behalve zijn uitspraak "voetje naar beneden" word ik doodmoe van (zegt het 5x per aflevering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik heb hem er toch bijgezet omdat ik denk dat hij stopt als de McLaren niet snel genoeg is.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albino71 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:01:
Ik heb hem er toch bijgezet omdat ik denk dat hij stopt als de McLaren niet snel genoeg is.
Alonso weet heel goed dat McLaren zijn enige kans is op een titel. Er komt dit seizoen nog 50bhp beschikbaar, en dat is nog in de 'oude' configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATS schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:54:
Jack Plooij doet zijn best, maar weet inderdaad nul relevante informatie los te scharrelen in de pits. Daarvoor moet je blijkbaar toch een beetje ingevoerd zijn in het wereldje.
Sniffels schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:54:
Behalve zijn uitspraak "voetje naar beneden" word ik doodmoe van (zegt het 5x per aflevering)
Probeer zelf maar eens live steeds maar weer iets orgineels te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

albino71 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:35:
Lewis Hamilton suggests double engine change to Mercedes

Lewis Hamilton has suggested to Mercedes he takes a double penalty at a grand prix to build of pool of engines to get him through the 2016 Formula 1 season.

Hamilton reached his maximum tally of five turbochargers and MGU-Hs when his Mercedes was given a fresh power unit for the Austrian Grand Prix, making a 10-place grid penalty later in the year almost inevitable.

Slim, moet Max dat ook niet gaan doen t.z.t. met wat onderdelen?
Volgens de huidige regels misschien toegestaan maar het riekt imo een beetje naar valsspelen.
Maar ja... als het mag. :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 11:54
ScrooLoose schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Volgens de huidige regels misschien toegestaan maar het riekt imo een beetje naar valsspelen.
Is gewoon heel slim en zeker als ze het doen op een baan waar ze makkeljk kunnen inhalen, dan kan hij vanaf achteraan gewoon nog naar een P3 rijden ofzo(jammer genoeg).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:33
Ik kan me herinneren dat McLaren iets soortgelijks vorig jaar had gedaan. Toen viel het gewoon binnen de reglementen.

Al was er toen wel een extra straf voor het wisselen van motoren boven de limiet, namelijk een drive through penalty. Dat werd in de tweede helft van vorig jaar trouwens afgeschaft.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:13:
[...]

Jack Plooij doet zijn best, maar weet inderdaad nul relevante informatie los te scharrelen in de pits. Daarvoor moet je blijkbaar toch een beetje ingevoerd zijn in het wereldje.
Heb recentelijk het boek van Olav gelezen, en Jack is blijkbaar al jarenlang de pitreporter van Olav. Waarom hij nog steeds overkomt als iemand die 't voor het eerst doet is mij dan ook een beetje verbazingwekkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die regels zijn nooit bedoeld geweest om op deze manier uitgevoerd te worden, dus in de zin van: tijdens een weekend meerdere nieuwe motoronderdelen pakken. Maar laat ze er maar misbruik van maken, misschien veranderen de regels dan op termijn :)

Probleem voor Max is dat hij de komende race(s?) op banen rijdt waar hij een podium moet kunnen pakken in z'n RBR. Een motorwissel (CE) komt hem dus nu heel slecht uit. Aan de andere kant zit hij ook in een auto die je vrij eenvoudig naar voren kunt rijden en bezit hij daarnaast het talent om dat ook daadwerkelijk te doen ;)

Laten we wel wezen: een race waarbij Max van achteren moet starten is niet saai om naar te kijken :)

[ Voor 47% gewijzigd door Grrrrrene op 18-07-2016 12:28 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:13:
[...]

[...]

Probeer zelf maar eens live steeds maar weer iets orgineels te zeggen :P
Klopt, werd op een gegeven moment ook gek van de dingen die zeker zijn (was ook 1 van de terugkerende uitspraken van Olaf Mol).

Jack is er eigenlijk alleen maar voor de interviews voor en na de race, tijdens heeft hij niet eens een radio verbinding, want dat is weer een stuk duurder voor Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
[...]

Vorig jaar deed Mclaren dat ook. En toen is het ook niet aangepakt. Dus ik juich het alleen maar toe. Gewoon de eerste race 20 motoren en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:13

PauseBreak

derp!

Adlermann schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Vorig jaar deed Mclaren dat ook. En toen is het ook niet aangepakt. Dus ik juich het alleen maar toe. Gewoon de eerste race 20 motoren en gaan :)
Dat werkt alleen maar tegen je. Zeker volgend jaar met vrije ontwikkeling. Gebruikte motoren (en onderdelen daarvan) worden geseald door FIA en mogen ook niet worden aangepast als er een upgrade beschikbaar is.

Wat ik graag zou zien is dat de FIA de beperking in het aantal motoren los laat. Het was bedoeld als kostenbesparing, maar heeft dat niet opgeleverd. Motoren zijn alleen maar duurder geworden omdat de kwaliteitscontrole veel stringenter is geworden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Luqq schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Heb recentelijk het boek van Olav gelezen, en Jack is blijkbaar al jarenlang de pitreporter van Olav. Waarom hij nog steeds overkomt als iemand die 't voor het eerst doet is mij dan ook een beetje verbazingwekkend.
Wat ik me nog kan herinneren is dat Alard Kalff het samen met Olav deed en die deed het, in mijn herinnering, wel erg goed. Kreeg grote namen voor de microfoon met uitspraken die er toe deden. Dit is echter alweer een tijdje geleden dus mijn herinnering kan me in de steek laten..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
PauseBreak schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Dat werkt alleen maar tegen je. Zeker volgend jaar met vrije ontwikkeling. Gebruikte motoren (en onderdelen daarvan) worden geseald door FIA en mogen ook niet worden aangepast als er een upgrade beschikbaar is.

Wat ik graag zou zien is dat de FIA de beperking in het aantal motoren los laat. Het was bedoeld als kostenbesparing, maar heeft dat niet opgeleverd. Motoren zijn alleen maar duurder geworden omdat de kwaliteitscontrole veel stringenter is geworden.
Vroeger was het ook wel erg absurd hoor. Dat je gewoon voor elk raceweekend 3 of meer motoren gebruikte.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 12:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, als het 3x1 miljoen is versus 1x 5 miljoen is nog maar de vraag wat er absurd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
[...]

Kijk je pas sinds dit jaar F1? Vorig jaar veelvuldig bij Honda gedaan :) En ook Renault deed het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Adlermann schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Punt is alleen dan ze toen 25 gridpenalty's kregen, wat lastig is als je als 14e vertrekt en er maar 8 verliest. Volgens mij ging men toen over op tijdstraffen, maar werd dat in de ban gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:13

PauseBreak

derp!

RocketKoen schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:54:
[...]

Vroeger was het ook wel erg absurd hoor. Dat je gewoon voor elk raceweekend 3 of meer motoren gebruikte.
Dan praat je over een behoorlijke tijd terug. Overigens zitten veel teams nog steeds op 2 motoren per raceweekend. Een motor die eerder al is gebruikt en een iets nieuwere, al dan niet de B-spec, afhankelijk van het circuit. En er zit wel een aanzienlijk verschil in 3 motoren per raceweekend of 5 motoren per seizoen. Daar is vast wel een compromis tussen te vinden ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache4u schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:47:
Wat ik me nog kan herinneren is dat Alard Kalff het samen met Olav deed en die deed het, in mijn herinnering, wel erg goed. Kreeg grote namen voor de microfoon met uitspraken die er toe deden. Dit is echter alweer een tijdje geleden dus mijn herinnering kan me in de steek laten..
Klopt, Allard Kalff had duidelijk een goede relatie met coureurs en teamleden en kreeg daarom juist wel al die informatie los. Wat dat betreft is het echt het tegenovergestelde van wat Jack Plooij weet te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

kevlar01 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:56:
YouTube: British GP 2016 - Drivers Parade

Voor de geinteresseerden.
Helaas valt het geluid soms weg.
Dat is helaas bijna altijd zo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ps, ik zit me te bedenken wat ik aan gaat doen als ik naar Spa gaat. Ik zag een heleboel mensen met oranje shirtjes zitten in Oosterijk. Is dat de trent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Die oranje shirts kreeg je met je tickets, als je die besteld had met die speciale Verstappen-actie. Vandaar dat het ook meteen een hele tribune vol met oranje shirts was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:48
JackBol schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:06:
[...]

Nou, dat snap ik nog wel. Hij is maar in z'n eentje. Maar soms heeft hij strategie gewoon niet door. Dan raaskalt hij een verhaal hoe hij denkt dat de wereld in elkaar zit. Terwijl een team met iets heel anders bezig is. Dat frustreert mij nogal :+
"Vroeger" frustreerde mij dat ook nogal, maar als je het zelf beter weet/denkt te weten, dan kan je het verhaal van Olav toch langs je heen laten gaan?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

bvbal79 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:58:
[...]

Kijk je pas sinds dit jaar F1? Vorig jaar veelvuldig bij Honda gedaan :) En ook Renault deed het.
Of het eerder gedaan is doet er niet zo veel toe, ik vind het een beetje vals spelen. B)

En nee ik kijk al veel langer F1 ;) maar wel wat actiever weer sinds er medelander met talent mee doet :)
Eigenlijk sinds begin jaren 90 F1 gekeken maar wat minder 1-2 jaar na dat Hakkinen stopte.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

alesandro_46 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:21:
[...]

"Vroeger" frustreerde mij dat ook nogal, maar als je het zelf beter weet/denkt te weten, dan kan je het verhaal van Olav toch langs je heen laten gaan?
Een nieuwe tic van Olav is om de rondetijden verkeerd voor te lezen, die is wel irritant.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:56
RoyK schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:18:
ps, ik zit me te bedenken wat ik aan gaat doen als ik naar Spa gaat. Ik zag een heleboel mensen met oranje shirtjes zitten in Oosterijk. Is dat de trent?
Geen idee of je ook Facebook hebt, maar iemand heeft een evenement gemaakt met als doelstelling om een zo groot mogelijk oranje legioen te verzamelen in Spa:

https://www.facebook.com/events/1767979680155739/

Ook heeft hij wat geregeld dat er voor een (in mijn ogen) vrij schappelijk prijsje oranje shirts besteld kunnen worden.

Je zal in ieder geval niet raar aangekeken worden als je daar in het oranje gekleed rondloopt denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Robsta86 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Geen idee of je ook Facebook hebt, maar iemand heeft een evenement gemaakt met als doelstelling om een zo groot mogelijk oranje legioen te verzamelen in Spa:

https://www.facebook.com/events/1767979680155739/

Ook heeft hij wat geregeld dat er voor een (in mijn ogen) vrij schappelijk prijsje oranje shirts besteld kunnen worden.

Je zal in ieder geval niet raar aangekeken worden als je daar in het oranje gekleed rondloopt denk ik ;)
haha ik doe op hockemheim alleen m'n red bull petje eventueel op en dat moet het maar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Imola akkoord met Ecclestone voor organisatie Italiaanse GP.

Zou het dan toch?

Wel bijzonder, aangezien Monza net zijn circuit heeft aan laten passen om zowel F1 als MotoGP te kunnen hosten.

Wat mij betreft prima hoor! Imola vond ik altijd een boeiendere race dan Monza. Hoewel de historie bij Monza wel weer boekdelen spreekt.

Zou gaaf zijn als ze toch iets bedenken om ze allebei op de kalender te houden

[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-07-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:08:
Wel bijzonder, aangezien Monza net zijn circuit heeft aan laten passen om zowel F1 als MotoGP te kunnen hosten.

Wat mij betreft prima hoor! Imola vond ik altijd een boeiendere race dan Monza. Hoewel de historie bij Monza wel weer boekdelen spreekt.
Tsja, geld. Als men geen geld neerlegt, komt de F1 niet die kant op.

Overigens vind ik Imola zelf ook een stuk leuker dan Monza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 11:54
StealthyPeanut schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:08:
Imola akkoord met Ecclestone voor organisatie Italiaanse GP.

Zou het dan toch?

Zou gaaf zijn als ze toch iets bedenken om ze allebei op de kalender te houden
Zoals het verleden san marino en italië

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:33
Grrrrrene schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:26:
Die regels zijn nooit bedoeld geweest om op deze manier uitgevoerd te worden, dus in de zin van: tijdens een weekend meerdere nieuwe motoronderdelen pakken. Maar laat ze er maar misbruik van maken, misschien veranderen de regels dan op termijn :)

Een motorwissel (CE) komt hem dus nu heel slecht uit.
De auto van max zit nog oké qua motorwissels, hij zit als het goed is op 2/5.

ICE = internal combustion engine, CE = control electronics (elektronica kabelboom + sensoren etc, incl. ECU).

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Lasmibalsingh schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:23:
[...]

De auto van max zit nog oké qua motorwissels, hij zit als het goed is op 2/5.

ICE = internal combustion engine, CE = control electronics (elektronica kabelboom + sensoren etc, incl. ECU).
CE is exclusief de ecu ;)

Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1