Over titels gesproken: ik zit met een enorm intern dilemma over welk team ik volgend jaar de titel "gun".Grimmie187 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:55:
[...]
Ik vind het bij Vettel mooi om te zien dat hij zo gegroeid is qua karakter sinds het laatste jaar RBR. Hij heeft toen best wel een tik gehad van zijn duel met Ricciardo dat jaar, realiseerde zich dat zijn zegetocht bij RBR voorbij was.. Vervolgens (met duidelijk Schumi in zijn achterhoofd) de stap naar Ferrari gemaakt en vanaf dag 1 in zijn oren geknoopt hoe moeilijk Schumi het hier had in het begin en hoe hij dit omzette naar titels.
Zoals hij als nieuwe zoon bij Ferrari werd binnengehaald en hoe natuurlijk hij hier mee om ging deed mij eigenlijk best veel en moest hierbij ook direct denken aan Gilles en Schumi.
Nee, wat betreft een volgende titel voor Ferrari zal het niet aan de coureur liggen zolang Vettel hier rijdt
Het wordt tijd dat Ferrari nog eens hun dominantie laat zien, Ferrari is toch een mijn lievelingsteam en zoals gezegd gun ik het Vettel (of Raikonnen eigenlijk ook) wel.
Langs de andere kant is (Claire) Williams enorm hard aan het werken voor hun comeback naar de top, bovendien is het ook zo'n team met een mooie geschiedenis. Met bonuspunten als Massa dit voor elkaar speelt, ik kan nog steeds balen als ik terugdenk aan de ontknoping van het kampioenschap in 2008.
Dan hebben we ook nog McLaren, die staan momenteel nog wat verder achter maar stiekem hoop ik dat ze binnenkort een topwagen klaar hebben voor Stoffel Vandoorne.
Rosberg mag van mij dit jaar wereldkampioen worden, Vettel volgend jaar en hopelijk hebben we het seizoen erna een spannende strijd tussen 3 of 4 teams/coureurs ;-)
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.