Had ik gedaan en kreeg ook gewoon een YT scherm, maar scherm bleef zwart en gaf afspeelfoutmelding.
Omdat je er een [ url ] ding in had staanfriggler schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:52:
[...]
Had ik gedaan en kreeg ook gewoon een YT scherm, maar scherm bleef zwart en gaf afspeelfoutmelding.
Ahh de reserve rijder voor RBR. Het is natuurlijk voor ons leken moeilijk in te schatten of Gasly beter is dan KVI. Heeft hij al rondjes gereden in een f1 bolide?Bosmonster schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:46:
Interessante quote uit interview met Franz Tost:
[...]
Afgelopen test in Barcelona heeft ie wat rondjes gemaakt en volgens mij ook een vrije training hier en daar.Hippocampus schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:39:
[...]
Ahh de reserve rijder voor RBR. Het is natuurlijk voor ons leken moeilijk in te schatten of Gasly beter is dan KVI. Heeft hij al rondjes gereden in een f1 bolide?
Erapaz schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:15:
Was het Max Verstappen Red Bull blikje al gepost? Deze week gespot in de supermarkt:
[afbeelding]

Die heb ik met handtekening!
Dat kwam door de edit en de [ s] [/s ]Martinspire schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:11:
[...]
Omdat je er een [ url ] ding in had staan
(maakt ook niet uit verder)
Net nog even gecheckt in 'mijn' AH, daar waren ze niet. Maar is ook en AH waar weinig jongeren komen, dus zal de voorraad misschien langer meegaan, dus geen nieuwe blikken.Erapaz schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Ja, inderdaad, de Albert Heijn. Voor zover ik weet normale prijs (maar heb eigenlijk geen idee wat Red Bull kost).
JaloersBosmonster schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:55:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 38% gewijzigd door Tralapo op 11-06-2016 17:51 ]
Geen, heb m'n vriendin in de rij gezetTralapo schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:49:
[...]
JaloersTwee of drie uur voor in de rij gestaan?
Oeh, zonde van die stift strepen, ruilen voor een schone?Bosmonster schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:55:
[...]
[afbeelding]
Ricciardo officieel bevestigd als F1 coureur voor Red Bull volgend jaar. Dus geen Ferrari of ander team.
Top voor Max
http://www.formula1.com/c...xclusive-christian-h.html
Top voor Max
Die zal wel een stevige koppijn gehad hebben daarnaCrazyFool schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:58:
[...]
Ik heb in dat filmpje alleen gezien dat er 1 iemand serieus bier aan het halen is geweest! Sjonge!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
alwaysleft schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:56:
Ricciardo officieel bevestigd als F1 coureur voor Red Bull volgend jaar. Dus geen Ferrari of ander team.
Top voor Max
RB13? Ze hebben het toch echt over dit jaar, slordig van de officiële site...Q: The RB13 - is it the best chassis on the grid?
CH: Ha, it is so hard to measure these things. It is always about the whole package - and in this the Mercedes package is still the best. We are working hard to close that gap and in Monaco we actually had the best engine/chassis package - but Montreal shows a slightly different picture again.
Bron RTLnieuwsDe prestaties van Max Verstappen doet Zandvoort dromen van de Formule 1. "Het kan echt", meent wethouder Gerard Kuipers tegen RTV Noord-Holland.
"Als het Rijk, provincie, gemeente en het Nederlandse bedrijfsleven er samen de schouders onder zetten, dan gieren de F1-motoren binnenkort weer op Circuit Park Zandvoort."
2019
De politiek, het circuit en de autobond KNAF denken dat in 2019 een Grand Prix kan worden georganiseerd in Nederland.
"We gaan daar zeker positief aan meewerken, het zou niet alleen goed voor Zandvoort zijn, maar een enorme uitstraling voor Nederland geven", zegt Bernhard van Oranje, mede-eigenaar van het circuit in Zandvoort.
Haalbaarheidsstudie
Of de Formule 1 daadwerkelijk naar Zandvoort terugkeert, hangt af van de haalbaarheidsstudie die eind 2016 klaar is. Hierin wordt bekeken of de plannen voor een organisatie van een Grand Prix levensvatbaar zijn.
In 1985 werd de laatste Formule 1-race in Zandvoort verreden. Het was de dertigste Grand Prix sinds 1952 en werd gewonnen door Niki Lauda.
Ben ik de enige die denkt dat hier weer een wethouder spreekt die "iets wil achterlaten voor het nageslacht"?
Ik zie het niet gebeuren. Het onderzoek alleen gaat al bakken met geld kosten, terwijl de mogelijkheden om het circuit aan te passen aan huidige racestandaarden (te) beperkt zijn.
Waarom niet geld steken in opleiding en zorgen voor bredere basis?
Ook dan zijn de banen aan een opknap beurt toe. En er moet dan meer geïnvesteerd worden in de kart sport. Ik zou hier in de buurt (ik woon relatief vlak bij Zandvoort) bijvoorbeeld ook geen fatsoenlijke buiten kartbaan weten. De enige die we hier hadden was in Amsterdam en die is ook al meer dan 10 jaar weg.nachtnet schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Waarom niet geld steken in opleiding en zorgen voor bredere basis?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Uiteraard zullen om in Nederland een autosport opleidingsklimaat te krijgen middelen gevonden moeten worden om circuits op te knappen en aan te leggen. Maar waarom zoveel tijd en geld steken in een onderzoek naar haalbaarheid van F1 in Nederland, terwijl je dat geld ook kunt steken hoognodige updates van bv. Zandvoort. Zandvoort ligt in een lastig gebied (qua mogelijkheden voor uitbreiding en overlast- en milieuregelgeving.)SnowDude schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:43:
[...]
Ook dan zijn de banen aan een opknap beurt toe. En er moet dan meer geïnvesteerd worden in de kart sport. Ik zou hier in de buurt (ik woon relatief vlak bij Zandvoort) bijvoorbeeld ook geen fatsoenlijke buiten kartbaan weten. De enige die we hier hadden was in Amsterdam en die is ook al meer dan 10 jaar weg.
Nog een paar dagen en dan zijn de omstandigheden weer totaal anders, hoge temperaturen en een volledig onbekend circuit (niet gesimuleerd bedoel ik). Heb er zin in.
http://imgur.com/a/MwPQM

Testing, one, two ...
Volledige set aan foto's (waar ook bovenstaande uit komt) van het Baku Circuit
#edit: oh de link stond er al bij
Ik blijf dat stukje bij dat kasteel maar krap vinden uitzien

Al is het uitkomen (na dat torentje) al meteen een stuk breder.

[ Voor 54% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-06-2016 07:24 ]
In Singapore is er ook zo'n smal stuk, na de chicane. Gaat altijd goed, er kan zelfs worden ingehaald (door iemand waarvan je het niet verwachtHoogie2004 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:22:
[afbeelding]
PSN: IS_DJ
poeh, het ziet er niet heel soepel uit:) een beetje meer geluk dan wijsheidi-dj schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:52:
[...]
In Singapore is er ook zo'n smal stuk, na de chicane. Gaat altijd goed, er kan zelfs worden ingehaald (door iemand waarvan je het niet verwacht)
[video]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
er zouden twee auto's langs elkaar passen, maar of dat in praktijk ook gaat gebeuren [..]Hoogie2004 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:22:
[afbeelding]
^- jah is al vaker gedeeld hier
ik hoop verwacht wel spectakel, lijkt aardig rap rond te gaan, toch nodige technische stukken. echt benieuwd naar deze track
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 14-06-2016 08:55 ]
Iemand toevallig een idee hoe hard het loopt met de kaartverkoop van de GP van Duitsland (Hockenheim)?
Zag daarnet dat deze op 31 juli is, middenin mijn vakantie, en dus kwam het idee op borrelen om daar heen te gaan.
Twee jaar terug ook geweest en het hele weekend op de Mercedes tribune gezeten (do t/m zo). Niet goedkoop, wel goed voor elkaar en helemaal niet druk. Ik zou niet weer een heel weekend heen willen, maar wellicht alleen de zaterdag en zondag.
Ben wel even in hoeverre ze dit jaar wel een uitverkocht huis verwachten.
Zag daarnet dat deze op 31 juli is, middenin mijn vakantie, en dus kwam het idee op borrelen om daar heen te gaan.
Twee jaar terug ook geweest en het hele weekend op de Mercedes tribune gezeten (do t/m zo). Niet goedkoop, wel goed voor elkaar en helemaal niet druk. Ik zou niet weer een heel weekend heen willen, maar wellicht alleen de zaterdag en zondag.
De veelal ongenuanceerde uitspraken van Villeneuve neem ik niet serieus in ieder geval.Martin0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:59:
[...]
Het is niet zo zeer een sneer, het is meer dat hij verteld wat villeneuve had gezegd en dat windsor er niet mee eens is omdat Max volgens de regels gehandeld heeft.
Helemaal niet als je niet groot genoeg bent om als je achteraf ongelijk hebt, dit toe te geven.
Als het nu opbouwende kritiek zou zijn, maar nee hij heeft altijd wat te zeuren en is altijd negatief.
Even kijken hoe Mr. Villeneuve met al zijn ervaring in 2001 achterop Ralf Schumacher knalt?
Hij had toen een beetje teveel haast, bang dat hij in zou worden gehaald door Verstappen die vlak achter hem zatalbino71 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:39:
[...]
Even kijken hoe Mr. Villeneuve met al zijn ervaring in 2001 achterop Ralf Schumacher knalt?
[video]
Hierbij is helaas wel een marshall om het leven gekomen...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ook al heeft bovenstaande filmpje niets met canada 2016 te maken ben ik wel benieuwd wat er nu precies in dit filmpje gebeurde.. Zie alleen in een flauwe bocht een auto vol op een andere auto rijden, geen duidelijke oorzaak.
Ik heb Mr Villeneuve nooit hoog gehad, sinds dat ik kijk (2001/2002 ofzo) heb ik het altijd al een grijs muisje gevonden, altijd middelmatig en nooit echt opvallend anders dan wat crashes enzo, Takuma Sato was ook een beetje zo bvb.albino71 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:39:
[...]
De veelal ongenuanceerde uitspraken van Villeneuve neem ik niet serieus in ieder geval.
Helemaal niet als je niet groot genoeg bent om als je achteraf ongelijk hebt, dit toe te geven.
Als het nu opbouwende kritiek zou zijn, maar nee hij heeft altijd wat te zeuren en is altijd negatief.
[video]
Ik luister liever naar bvb een eddie jordan, Die man heeft echt verstand van zaken gezien hij een eigen stal heeft gehad enzo.
Villeneuve rijd harder dan Ralf en het lijkt ook dat Ralf op den duur iets vertraagd waardoor Villeneuve niet meer kan reageren en dan boem links achter erop knallen, in de hekken vliegen en door stuiteren zoals Alonso dat deed begin dit jaar.nachtnet schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:10:
Ook al heeft bovenstaande filmpje niets met canada 2016 te maken ben ik wel benieuwd wat er nu precies in dit filmpje gebeurde.. Zie alleen in een flauwe bocht een auto vol op een andere auto rijden, geen duidelijke oorzaak.
[ Voor 23% gewijzigd door Martin0 op 14-06-2016 11:13 ]
Zou Toto Wolff een beetje balen dat hij zulke rare opmerkingen maakt? Zie dit stuk op rtlgp.
"When you grow up your heart dies"
beetje vreemd dat ie verstappen beticht van onvolwassenheid; als er iemand volwassen is voor zijn leeftijd...sjaool schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:30:
Zou Toto Wolff een beetje balen dat hij zulke rare opmerkingen maakt? Zie dit stuk op rtlgp.
gekke uitspraken
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Die Mr. Villeneuve kwam binnen in 1996 binnen als IndyCar-kampioen, pakte pole in zijn eerste race voor Williams en werd alleen door wat pech geen wereldkampioen F1 in z'n eerste seizoen. Denk dat hij echt wel weet waar hij het over heeftMartin0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Ik heb Mr Villeneuve nooit hoog gehad, sinds dat ik kijk (2001/2002 ofzo) heb ik het altijd al een grijs muisje gevonden, altijd middelmatig en nooit echt opvallend anders dan wat crashes enzo, Takuma Sato was ook een beetje zo bvb.
Ik luister liever naar bvb een eddie jordan, Die man heeft echt verstand van zaken gezien hij een eigen stal heeft gehad enzo.
[...]
Neemt niet weg dat het nogal een zuurpruim aan het worden is de laatste paar jaar
Ik weet wat hij gepresteerd heeft en dat het ook grotendeels komt door de supriore williams die tijdDesireHD schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Die Mr. Villeneuve kwam binnen in 1996 binnen als IndyCar-kampioen, pakte pole in zijn eerste race voor Williams en werd alleen door wat pech geen wereldkampioen F1 in z'n eerste seizoen. Denk dat hij echt wel weet waar hij het over heeft![]()
Neemt niet weg dat het nogal een zuurpruim aan het worden is de laatste paar jaar
Dat zou hetzelfde zijn als max nu instapt bij Mercedes.
alleen een beetje raar dat hij pareert dat verstappen niet volwassen is buiten zijn auto door te zeggen dat hij volwassen was in de auto..sheez88 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:42:
[...]
beetje vreemd dat ie verstappen beticht van onvolwassenheid; als er iemand volwassen is voor zijn leeftijd...
gekke uitspraken
Dat viel mij ook op inderdaad, kritiek was juist de onvolwassenheid buiten de auto, die hij vervolgens niet pareert. In interviews e.d. vind ik hem trouwens juist wel volwassen overkomen, maar dat terzijde.Snowhite0901 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:47:
[...]
alleen een beetje raar dat hij pareert dat verstappen niet volwassen is buiten zijn auto door te zeggen dat hij volwassen was in de auto..
Ja ik vind dat ook.. Maarja dat is wel redelijk subjectief natuurlijk. Ik heb nog nooit echt met hem gesproken misschien bedoelt hij wel in de normale omgang.Joster schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:49:
[...]
Dat viel mij ook op inderdaad, kritiek was juist de onvolwassenheid buiten de auto, die hij vervolgens niet pareert. In interviews e.d. vind ik hem trouwens juist wel volwassen overkomen, maar dat terzijde.
Oh kom op, Ja, de williams was goed. Maar JV was echt geen pannenkoek.Martin0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Ik weet wat hij gepresteerd heeft en dat het ook grotendeels komt door de supriore williams die tijd
Hij had ook de indy 500 en in dat jaar ook nog gewoon de indy racing league gewonnen.
Dat klopt inderdaad, maar toch ik zou Villeneuve geen grijs muisje willen noemen. Alleen al door zijn veel te grote race-overalls vond ik het al een aparte verschijning en hij heeft toch regelmatig de aandacht getrokken door do-or-die inhaalacties en weddenschappen over wel of niet liften in Eau RougeMartin0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Ik weet wat hij gepresteerd heeft en dat het ook grotendeels komt door de supriore williams die tijd
Die man heb ik ook altijd als veldvulling gezien, vergelijkbaar met nu: Ericsson, Nasr, Palmer etc. Daarbij was Jacques ook een beetje anders met zijn te grote overallen, kleding en brillen. Nooit echt kunnen waarderen.Martin0 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Zijn kampioenschap niet bewust meegemaakt maar daar heb ik wel het gevoel bij dat het meer mazzel is dan wijsheid. Net als dat Rosberg nu kampioen zou worden. Geen slechte coureur maar er zijn betere in mindere auto's.
Je kunt zelf wat rondkijken op de site van de Hockenheimring. Als ik zo eens kijk naar de beschikbare stoeltjes op de Mercedes tribune dan gaat het met de kaartverkoop best aardig. Meer dan 50% van de stoeltjes is al verkocht op die tribune.B-Real schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:27:
Iemand toevallig een idee hoe hard het loopt met de kaartverkoop van de GP van Duitsland (Hockenheim)?
Nee, merp!
In de Telesport van maandag staat dat Sainz mogelijk de overstap gaat maken naar het fabrieksteam van Renault.
Hoe kan dat een stap vooruit zijn
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nu is dat nog geen stap vooruit, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Renault veel meer budget heeft dan STR heeft, dus na verloop van tijd zou Renault toch weleens de betere optie zijn.Oogje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:27:
In de Telesport van maandag staat dat Sainz mogelijk de overstap gaat maken naar het fabrieksteam van Renault.
Als er dan toch naar gedrag buiten de auto wordt gekeken hoeft Mercedes niet buiten het eigen team te zoeken om iemand op zijn gedrag aan te spreken. Met alle Hamilton akkefietjes zou je toch verwachten dat uitgerekend Mercedes zich enigszins in zou houden.Snowhite0901 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:47:
[...]
alleen een beetje raar dat hij pareert dat verstappen niet volwassen is buiten zijn auto door te zeggen dat hij volwassen was in de auto..
Oogje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:27:

Telesport is toch telegraaf?
Ik heb het bericht verder nog nergens zien langskomen.. dus geloof er voorlopig nog niet heel veel van..
Zeker niet gezien deze video.
[Vimeo: https://vimeo.com/170472969]
Hierin zegt SAI zeker nog bij RB te blijven tot een kampioenschap....
Dat en Renault heeft flink ingezet op 2017. Zowel qua chassiswerk als qua aandrijflijn, dus ik verwacht wel dat die vooraan rijden volgend jaar.friggler schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:31:
[...]
Nu is dat nog geen stap vooruit, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Renault veel meer budget heeft dan STR heeft, dus na verloop van tijd zou Renault toch weleens de betere optie zijn.
Nee, merp!
Heb je een bron van deze afbeelding? Of zelf gemaakt?JackBol schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:49:
[...]
Rosberg heeft dit trucje eerder dit seizoen ook toegepast, maar mijn geheugen laat me in de steek
Edit: China was het, en het trucje heeft Rosberg zeker geholpen.
Een hele pitstop minder dan z'n concurrenten.
[afbeelding]
Ben iig op zoek naar zoveel mogelijk data van formule 1. Heb al de volgende sites:
Fia.com
http://en.mclarenf-1.com/
http://thegridgirls.com/2...iful-20-years-lap-charts/
http://www.statsf1.com/
http://www.chicanef1.com/
http://www.f1fanatic.co.uk/statistics/
driverdb.com
*knip*
2019 roepen ze sinds (her)intredefriggler schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:31:
[...]
Nu is dat nog geen stap vooruit, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Renault veel meer budget heeft dan STR heeft, dus na verloop van tijd zou Renault toch weleens de betere optie zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 14-06-2016 12:45 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Massa wordt ook een dagje ouder hè, dan gaat het allemaal niet meer zo soepelSnowhite0901 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:12:
[...]
poeh, het ziet er niet heel soepel uit:) een beetje meer geluk dan wijsheid
PSN: IS_DJ
Nu misschien nog niet nee. Echter kan hij ook niet eeuwig bij Toro Rosso blijven, voorheen was het max 2 jaar waarbij 2017 het jaar kan worden waarbij zowel Sainz als Kvyat nog een 3e jaar mogen blijven.Oogje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:27:
Ook zal Toro Rosso nooit kampioen worden aangezien Red Bull altijd het betere team zal blijven.
Sainz zal dus opzoeken moeten naar een ander team als hij een echte stap voorwaarts wil maken. De geruchten dat hij naar Ferrari kan geloof ik niet zozeer in. Bij Red Bull is de line up voor de komende jaren al vast, naar Mercedes zal hij ook niet gaan.
Eigenlijk is Renault dan niet zo gek. Die hebben in 2005/2006 bewezen dat ze een kampioensteam zijn en ik zou niet weten waarom ze dat op den duur niet opnieuw kunnen flikken. De budgetten en omvang van Renault zijn iets kleiner dan Ferrari/Red Bull/Mercedes, maar ik zie Renault nog wel een flinke stap maken de komende jaren.
Dat zal overigens wel tijd kosten, want ze hebben nu vooral nog last van de puinhoop van Lotus en een onderontwikkelde auto (lees: nauwelijks doorontwikkelde Lotus van 2015).
Dat. En volgensmij zijn zijn ze gewoon gefrustreerd dat ze Max niet aan zich konden binden....GH45T schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:33:
[...]
Als er dan toch naar gedrag buiten de auto wordt gekeken hoeft Mercedes niet buiten het eigen team te zoeken om iemand op zijn gedrag aan te spreken. Met alle Hamilton akkefietjes zou je toch verwachten dat uitgerekend Mercedes zich enigszins in zou houden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik geloof dat onderstaand fimpje hier nog niet is langsgekomen?
Het lange rechte stuk, heeft hier wel een terechte naam van "lang"!
[YouTube: https://youtu.be/EQgAET0KczI]
[YouTube: https://youtu.be/EQgAET0KczI]
Waiting on the world to change
Volgens mij wel maar iets van 20 pagina's geleden ofzo.pinda powerrr schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:39:
Ik geloof dat onderstaand fimpje hier nog niet is langsgekomen?
[video]
Het is wel een intressant parkours alleen ja waarschijnlijk een power circuit dus de RBR zal hier wat in het nadeel zijn.
Van een midfield B-team dat nooit meer zal zijn dan dat, naar een potentieel kamioenschapswinnend fabrieksteam.. wat is daar nou goed aan?Oogje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:27:
Zou geweldig zijn voor Sainz als die daar zijn carriere verder op kan bouwen!
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2016 13:52 ]
Toch is het ook nog steeds jammer dat Frijns geen kans gekregen heeft in de F1. Als we zien dat Sainz het gewoon erg goed doet en met de wetenschap dat Frijns praktisch altijd voor Sainz reed in de kampioenschappen die ze samen reden, is het ronduit jammer dat hij zich nu in een formule E moet voortbewegen....B-Real schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:01:
[...]
Nu misschien nog niet nee. Echter kan hij ook niet eeuwig bij Toro Rosso blijven, voorheen was het max 2 jaar waarbij 2017 het jaar kan worden waarbij zowel Sainz als Kvyat nog een 3e jaar mogen blijven.
Ook zal Toro Rosso nooit kampioen worden aangezien Red Bull altijd het betere team zal blijven.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
was het ook niet een beetje zijn eigen schuld? Beetje eigenwijs en eisen stellen en zo?koli-man schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:53:
[...]
Toch is het ook nog steeds jammer dat Frijns geen kans gekregen heeft in de F1. Als we zien dat Sainz het gewoon erg goed doet en met de wetenschap dat Frijns praktisch altijd voor Sainz reed in de kampioenschappen die ze samen reden, is het ronduit jammer dat hij zich nu in een formule E moet voortbewegen....
Ze
Wat het niet: bij RB wordt je als een hond behandeld, of zoiets?vhal schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:30:
[...]
was het ook niet een beetje zijn eigen schuld? Beetje eigenwijs en eisen stellen en zo?
http://www.formule1.nl/nieuws/een-wijze-les-voor-frijns/Arjantje72 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:51:
Ze
[...]
Wat het niet: bij RB wordt je als een hond behandeld, of zoiets?
Baku vind ik eigenlijk niet zo'n aantrekkelijk circuit en wie weet hoeveel huizen zo'n lapje ervoor hebben hangen om het er aantrekkelijker te doen ogen. Toch wel een circuit in Verweggistan / niemandsland.
Misschien is het mogelijk dat Sainz voor Renault rijdt, maar mag overstappen naar Red Bull als er plaats is. Dat kan hij tot dan Renault helpen en hebben zij een goede coureur, maar dan mogen ze een stuk sneller zijn volgens seizoen.
Misschien is het mogelijk dat Sainz voor Renault rijdt, maar mag overstappen naar Red Bull als er plaats is. Dat kan hij tot dan Renault helpen en hebben zij een goede coureur, maar dan mogen ze een stuk sneller zijn volgens seizoen.
...
De Formule 1 is een wereldsport, waarom zit iedereen toch met een west-europese mind op dit forum....Luxicon schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:53:
Baku vind ik eigenlijk niet zo'n aantrekkelijk circuit en wie weet hoeveel huizen zo'n lapje ervoor hebben hangen om het er aantrekkelijker te doen ogen. Toch wel een circuit in Verweggistan / niemandsland.
Voor jou is het verweggistan.....maar hoe je nu in vredesnaam aan niemandsland komt????
Wikipedia: Baku
Daarnaast komt er 1 foto hier voorbij dat er wat is opgehangen voor een huis....daar is ook nog commentaar op gegeven dat dit niet eens aan het circuit ligt.
Wikipedia: Baku Boulevard
Hier rijdt de F1 dus gewoon langs....
[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 14-06-2016 17:11 ]
Ja, hoe zou dat nou komen? Zou het wellicht meespelen waar je bent geboren, getogen en nog steeds woont?bvbal79 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:08:
[...]
De Formule 1 is een wereldsport, waarom zit iedereen toch met een west-europese mind op dit forum....
En ik ben met de criticaster hierboven. Niet vanwege het vermeende 'middle of nowhere' zijn van Baku, maar vanwege het circuit. Het enige gave eraan is dat ze langs een kasteel rijden, maar voor de rest zie ik weinig spannends aan dit circuit.
Er is een veel te krap deel (het enige gave deel) en verder hebben we vooral rechte stukken gevolgd door bochten van rond de 90 graden. Tsja, doet het niet echt voor me hoor. Dan zie ik liever ouderwets de treintjes op Magny-Cours eigenlijk.
Nee, merp!
Laten we het gewoon eerst eens allemaal aankijken en na de race maar zeggen wat we van de wedstrijd vonden? Het is teveel onvoorspelbaar nu om er werkelijk wat met onderbouwing van te kunnen zeggen misschien?PauseBreak schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:19:
[...]
Ja, hoe zou dat nou komen? Zou het wellicht meespelen waar je bent geboren, getogen en nog steeds woont?
En ik ben met de criticaster hierboven. Niet vanwege het vermeende 'middle of nowhere' zijn van Baku, maar vanwege het circuit. Het enige gave eraan is dat ze langs een kasteel rijden, maar voor de rest zie ik weinig spannends aan dit circuit.
Er is een veel te krap deel (het enige gave deel) en verder hebben we vooral rechte stukken gevolgd door bochten van rond de 90 graden. Tsja, doet het niet echt voor me hoor. Dan zie ik liever ouderwets de treintjes op Magny-Cours eigenlijk.
Testing, one, two ...
Hmm, als dit zo is zal het niet echt een leuke race voor Max gaan worden:
http://www.gpupdate.net/n...s-op-rechte-stuk-in-baku/

Twitterfeeds van de f1 teams lopen inmiddels vol met BAKU foto's... Ziet er wel stukken beter uit dan de hierboven geposte (repost) video met de track-ronde.
Zo, volgens Sky levert RIC's nieuwe contract hem 40 miljoen op over 2 jaar.
Niet slecht
Baku ziet er ook leuk uit:
Niet slecht
Baku ziet er ook leuk uit:
[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 14-06-2016 17:34 ]
Natuurlijk is de RB met de Tag Heuer niet de snelste, maar vergeet niet dat Marko hier ook de verwachting aan het downplayen is.... ben erg benieuwd, voor iedereen een nieuwe baan.... ik verwacht nog al wat neuzen en ander bodywork wat niet meer aan auto's zit...majoh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:24:
Cogitationis poenam nemo patitur
Je kunt er best wat van zeggen en vinden voordat er een race is geweest hoor. Ter illustratie, dit is de track layout map:hardware-lover schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:22:
[...]
Laten we het gewoon eerst eens allemaal aankijken en na de race maar zeggen wat we van de wedstrijd vonden? Het is teveel onvoorspelbaar nu om er werkelijk wat met onderbouwing van te kunnen zeggen misschien?
Een ding om even in je achterhoofd te houden is dat een aantal bochten geen echte bochten zijn (zie de video van Ted's Notebook over Baku) en dat het bochtigere gedeelte dermate krap is dat je daar niks kunt uithalen. En met wat pech heb je daar meerdere rode vlaggen als iemand ongelukkig stilvalt/crasht.
Dan zijn er nog wat filmpjes en impressies die je over het circuit heen leiden en dat doet het voor mij ook niet.
Nee, merp!
Denk dat je één ding zeker kan zeggen. Voor de rijders zal het in ieder geval, naast monaco, hier ook wel een unieke ervaring zijn.
Hopelijk ook voor de kijkers
Hopelijk ook voor de kijkers
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Weten ze onderhand al hoeveel rondjes ze willen gaan rijden?
(op formula1.com iig nog niet)
(op formula1.com iig nog niet)
Ik ben ook bang dat dit een doodgeboren kindje is net als Korea en India..
Track layout en onboard belooft weinig goeds wat betreft inhalen iig.
Track layout en onboard belooft weinig goeds wat betreft inhalen iig.
Hoe meer lange rechte stukken hoe moeilijker de Renault motor het heeft. Mercedes en Ferrari hebben daar gewoon een betere krachtige motor voor. Red Bull weer hetzelfde als Canada en gewoon het derde team daar. Max dus voor P5 en P6 strijdenBullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:34:
[...]
Natuurlijk is de RB met de Tag Heuer niet de snelste, maar vergeet niet dat Marko hier ook de verwachting aan het downplayen is.... ben erg benieuwd, voor iedereen een nieuwe baan.... ik verwacht nog al wat neuzen en ander bodywork wat niet meer aan auto's zit...
En in Oostenrijk wat meer zoals Barcelona is knallen voor het podium over 2,5 week
Voordeel is wel dat het excuus van geen ervaring op dit circuit hebben voor niemand geldt deze keer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Uiteindelijk gaat het nog steeds om puur motorvermogen, zeker op dit nieuwe circuitFiber schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:22:
Voordeel is wel dat het excuus van geen ervaring op dit circuit hebben voor niemand geldt deze keer...
Ziet er gaaf uit hoor, beetje en authentiek stratencircuit met veel highspeed elementen. Daarnaast krijg ik een zijderoute gevoel als ik de stad zie, ik weet niet of Baku daar vroeger op lag, maar het ademt wel die mystieke sfeer uit, die je van Europa naar China bracht. Dat gezegd te hebben, is het meer dan een leuke toevoeging aan het globale karakter dat Formule 1 uitstraalt.PauseBreak schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:41:
[...]
Je kunt er best wat van zeggen en vinden voordat er een race is geweest hoor. Ter illustratie, dit is de track layout map:
[afbeelding]
Een ding om even in je achterhoofd te houden is dat een aantal bochten geen echte bochten zijn (zie de video van Ted's Notebook over Baku) en dat het bochtigere gedeelte dermate krap is dat je daar niks kunt uithalen. En met wat pech heb je daar meerdere rode vlaggen als iemand ongelukkig stilvalt/crasht.
Dan zijn er nog wat filmpjes en impressies die je over het circuit heen leiden en dat doet het voor mij ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 14-06-2016 18:27 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
En ik maar denken dat het voor iedereen zou kunnen geldenFiber schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:22:
Testing, one, two ...
Maar niet als excuus voor mindere prestaties dan de resthardware-lover schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:44:
[...]
En ik maar denken dat het voor iedereen zou kunnen gelden
Helmut Marko geeft aan dat de RB 1.2 sec op het lange rechte stuk gaat verliezen...dit wordt dus nog slechter dan Montreal voor RB.
Dan heeft de race niet veel zin als iedereen je toch op het rechte stuk voorbij knalt, kun je compenseren wat je wilt.
Dan heeft de race niet veel zin als iedereen je toch op het rechte stuk voorbij knalt, kun je compenseren wat je wilt.
[ Voor 31% gewijzigd door bvbal79 op 14-06-2016 19:44 ]
misschien kunnen we ene gokje wagen; hoeveel rondjes worden de manors gelapt?bvbal79 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:42:
Helmut Marko geeft aan dat de RB 1.2 sec op het lange rechte stuk gaat verliezen...dit wordt dus nog slechter dan Montreal voor RB.
Nouja, die kunnen daar best wel wegrijden van anderen.himlims_ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:51:
[...]
misschien kunnen we ene gokje wagen; hoeveel rondjes worden de manors gelapt?
Denk opzich dat Manor best goed zullen doen in Baku: op de lange rechte stukken zijn ze snel, super snel (volgens mij snelste van iedereen?); op de bochtige stukken kan er niemand langs
FF heel hard gezegd dit
Ik heb wel zin in Baku, lijkt mij best leuke baan.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 14-06-2016 19:56 ]
Eens, Manor reed best hard op de rechte stukken op Montreal, duurde altijd wel even voor ze ingehaald werden, bleven nog best lang in beeldRyur schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:55:
[...]
Nouja, die kunnen daar best wel wegrijden van anderen.
Denk opzich dat Manor best goed zullen doen in Baku: op de lange rechte stukken zijn ze snel, super snel (volgens mij snelste van iedereen?); op de bochtige stukken kan er niemand langs
FF heel hard gezegd dit
Ik heb wel zin in Baku, lijkt mij best leuke baan.
Uhm... topsnelheid is één, maar als je al ingehaald bent voordat je op die topsnelheid zit heb je daar vrij weinig aan he
. Dat inhalen gebeurt bij Manor doorgaans al vrij snel op het rechte stuk of ergens in het bochtige, beide indicaties dat ze met te weinig snelheid uit een bocht komen.... Dan kun je nog zoveel topsnelheid genereren op het eind, maar als je er pas gebruik van kunt maken als te laat is heb je er niets aan
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat zeg ik dus in de post boven je, dat gebeurde dus juist niet meer in Canada....naitsoezn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:26:
Uhm... topsnelheid is één, maar als je al ingehaald bent voordat je op die topsnelheid zit heb je daar vrij weinig aan he. Dat inhalen gebeurt bij Manor doorgaans al vrij snel op het rechte stuk of ergens in het bochtige, beide indicaties dat ze met te weinig snelheid uit een bocht komen.... Dan kun je nog zoveel topsnelheid genereren op het eind, maar als je er pas gebruik van kunt maken als te laat is heb je er niets aan
Rising of Baku City Circuit
[YouTube: https://youtu.be/DYxdFNeoUdg]
[YouTube: https://youtu.be/DYxdFNeoUdg]
Testing, one, two ...
Blijft toch bizar om te zien, de hoeveelheid werk die verzet is om "even" een weekendje de formule 1 te kunnen hosten in Baku....
Als je ziet wat daar allemaal kan voor 1 weekend lijkt de Formule 1 terug naar Zandvoort halen een makkie
Als je ziet wat daar allemaal kan voor 1 weekend lijkt de Formule 1 terug naar Zandvoort halen een makkie
Ricciardo heeft voor twee jaar bijgetekend voor (naar verluidt) € 20 miljoen per jaar. (maar dat moet met een korrel zout genomen worden aangezien Red Bull nooit uitlatingen doet over salarissen en contracten)
http://sport.sky.it/sport...rdo-rinnovo-red-bull.html
En Seb!
En Seb!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Direct duidelijk waarom ze het evenement inzetten; "zendtijd kopen" voor de Baku-commercial.Robsta86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:57:
Blijft toch bizar om te zien, de hoeveelheid werk die verzet is om "even" een weekendje de formule 1 te kunnen hosten in Baku....
Wat ik overigens prima vind zolang ik er een goede race voor terugkrijg
- Edit,
Lol @ Seb hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door c0ne op 14-06-2016 23:07 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
lol
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vrinden, ibood heeft de 2015 redbull collectie in de aanbieding! Te vinden onder alle dagdeals onder aan de pagina!
I am the great Cornholio!
Haha die Vettel 
Maar nou vraag ik me af, zijn er video's waar te zien is hoe ze deze reactie heeft veroorzaakt?
Maar nou vraag ik me af, zijn er video's waar te zien is hoe ze deze reactie heeft veroorzaakt?
Tnx voor de tip. Helaas alleen caps met #3.MetaFrame schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 04:35:
Vrinden, ibood heeft de 2015 redbull collectie in de aanbieding! Te vinden onder alle dagdeals onder aan de pagina!

Zocht je er één met nummer 26 dan? Zonder nummer zijn ze er ook hoor, #33 ga je natuurlijk niet vinden uit 2015.
Als het misschien waar is, lijkt het Red Bull team voor de komende jaren wel staan. Dan hoop ik voor Sainz dat er iemand op staat en hem meeneemt. Al zou STR volgend jaar met de nieuwe motor ook nog best een heel goed team kunnen zijn.Rivanov schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:03:
Ricciardo heeft voor twee jaar bijgetekend voor (naar verluidt) € 20 miljoen per jaar. (maar dat moet met een korrel zout genomen worden aangezien Red Bull nooit uitlatingen doet over salarissen en contracten)
En Seb!![]()
[video]
Erg gelachen om de video van Seb haha
En wat betreft Baku, ik heb nog steeds een "Mheh" gevoel in mn lichaam als ik de track zie, de layout, de sfeer tot nu toe.
anders koop je er 2, knop de 3 van de ene en plak die op de andere erachter
Ik las ergens dat er een kans in zit dat Sainz naar Renault gaat volgend jaarRoyK schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:24:
[...]
Als het misschien waar is, lijkt het Red Bull team voor de komende jaren wel staan. Dan hoop ik voor Sainz dat er iemand op staat en hem meeneemt. Al zou STR volgend jaar met de nieuwe motor ook nog best een heel goed team kunnen zijn.
Erg gelachen om de video van Seb haha
En wat betreft Baku, ik heb nog steeds een "Mheh" gevoel in mn lichaam als ik de track zie, de layout, de sfeer tot nu toe.
Baku ben ik wel benieuwd naar.. het kan of oersaai worden of juist een sensationele race.. Het blijft een stratencircuit, maar de bochten zijn over het algemeen stukken breder dan de porseleinkast in Monaco.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
2016 vooralsnog ook nietArrne schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:20:
[...]
Zocht je er één met nummer 26 dan? Zonder nummer zijn ze er ook hoor, #33 ga je natuurlijk niet vinden uit 2015.
Aanbieding lijkt ook al weer verdwenen, zie alleen onderbroeken.
http://www.ibood.com/spor...les/13830/fun-in-the-sun/Bosmonster schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:02:
[...]
Aanbieding lijkt ook al weer verdwenen, zie alleen onderbroeken.
Wat heeft Channel 4 gedaan dat Seb hen zo op de hak neemt?
Cogitationis poenam nemo patitur
Dus Baku komt er aan - Ik ben er een paar jaren geleden nog geweest; het is een erg "gemaakte" stad, die hele promenade waar de GP wordt gehouden is allemaal nieuwbouw, hoe verder je de stad in trekt hoe slechter het wordt. Als je aankomt in Baku dan heeft we snelweg naar de stad een kilometers lange muur langs de kant, met mooie belichting, planten, vaasjes beelden etc... allemaal heel mooi - maar niemand ziet de doffe ellende die wordt verhult door die mooie muur. En dat somt Azerbaijan wel mooi op. Ik ben trouwens nog honderden Manats over die ik nergens kan inwisselen maar ja...
Naar aanleiding van Monaco vroeg ik me nog iets af; hoe "hobbelig" is dit (of ieder) straten circuit, en vormt dit nog problemen met de afstelling van de auto's?
Naar aanleiding van Monaco vroeg ik me nog iets af; hoe "hobbelig" is dit (of ieder) straten circuit, en vormt dit nog problemen met de afstelling van de auto's?
at your service
Het is maar waar je als land je prioriteiten legt. GDP per hoofd van de bevolking is in Nederland 4 keer zo hoog als in Azerbeidzjan. Komt denk ik mede omdat wij geen honderden miljoenen uitgeven aan dit soort fratsenRobsta86 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:57:
Sportpromotie is natuurlijk altijd goed om je als land een beetje op de kaart te zetten, als je het slim doet levert het wel wat op. Maar je hoofdstad volledig op de schop nemen voor 1 Grand Prix lijkt me als leek niet de meest zinvolle investering.
[ Voor 17% gewijzigd door alexbl69 op 15-06-2016 09:30 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zou dat een goede zet zijn? Renault heeft het moeilijk en bungelt achteraan. Met een STR ben je op dit moment een stuk competiver. Ik heb ook begrepen dat er nog niet veel aan zit te komen aan vers talent. Ik vrees dat Sainz een beetje vast zit.Chiron schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:01:
[...]
Ik las ergens dat er een kans in zit dat Sainz naar Renault gaat volgend jaarLijkt mij iets waarschijnlijker dan dat ie zijn derde jaar bij TR in gaat, als het doorschuiven naar RB niet lukt.
Baku ben ik wel benieuwd naar.. het kan of oersaai worden of juist een sensationele race.. Het blijft een stratencircuit, maar de bochten zijn over het algemeen stukken breder dan de porseleinkast in Monaco.
Naar mijn weten ligt er een verse asfaltlaag speciaal voor de GP.The_Butler schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:25:
Dus Baku komt er aan - Ik ben er een paar jaren geleden nog geweest; het is een erg "gemaakte" stad, die hele promenade waar de GP wordt gehouden is allemaal nieuwbouw, hoe verder je de stad in trekt hoe slechter het wordt. Als je aankomt in Baku dan heeft we snelweg naar de stad een kilometers lange muur langs de kant, met mooie belichting, planten, vaasjes beelden etc... allemaal heel mooi - maar niemand ziet de doffe ellende die wordt verhult door die mooie muur. En dat somt Azerbaijan wel mooi op. Ik ben trouwens nog honderden Manats over die ik nergens kan inwisselen maar ja...
Ze geven aan dat ze verwachten 1,2 seconden per ronde te verliezen op het rechte stuk. Maar niet op wie? Lijkt me sterk dat dit op het hele veld is. Het zal wel alleen over Mercedes gaan aangezien iets later in het stuk staat dat de ook deze race weer gelijk zijn aan Ferrari. Ik ben benieuwd.majoh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:24:
Lijkt me ook dat je minder accurate simulaties hebt op een circuit waar nog nooit een F1 auto gereden heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door XNL073 op 15-06-2016 09:43 ]
Het kan wel best zijn dat je in het bochtige deel lastig kan inhalen maar dat betekent niet dat je er geen tijd kan goedmaken. Je ziet niet continu precies achter iemand aan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1