Daar lijkt het inderdaad wel erg op. Ik zie nu vanalles over Ricciardo passeren en over Sainz wordt niet meer gesproken terwijl Sainz enkele weken geleden nog de grote boeman was.
Van de huidige lichting rijders is Ricciardo in mijn ogen bij de betere. En als je bedenkt wat rijders allemaal moeten doen met als doel een GP te winnen, dan heeft hij, in mijn ogen, alle recht om te klagen als er twee "zekere" overwinningen verloren gaan door fouten.
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:50:
[...]
Hulkenberg rijdt ook al heel lang mee, ooit werd hij als de next big thing gezien...nog niet eens een podium mogen behalen. Hoor je die zo miepen van kijk mij zielig zijn zonder WK? Nope. Zie dat liever.
Hoeveel keer heeft Hulkenberg twee overwinningen verloren door fouten van het team? En als hij al klaagt (wat waarschijnlijk wel gebeurt), zal het hier niet verschijnen zolang hij geen team genoot is van Verstappen. Het moment dat hij en Verstappen in hetzelfde team zouden zitten, zal het hier wel verschijnen.
Maar ik heb dan misschien een andere mentaliteit dan de meeste als het gaat over sport: ik supporter
voor iemand maar niet
tegen iemand. Ik ben nu niet echt fan van een bepaalde rijder. Er zijn er wel een paar waar ik "sympathie" voor heb. Maar ik zal nooit maar dan ook nooit hopen dat een andere rijder uitvalt opdat mijn favoriet zou winnen (behalve mocht ik er geld op gezet hebben natuurlijk

)
Enkele maanden geleden speelde AA Gent in de Champions League. Waar ik woon, ben je echt een buitenbeentje als je niet supportert voor Club Brugge. Heb de match bekeken op café en daar waren mensen echt aan het hopen dat Gent ging verliezen. Ik had echt zoiets van " komaan, het is een belgische ploeg die Europees speelt. Daar supporter je dan toch voor".
Om het maar even met een totaal off topic voorbeeld te stellen