‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

"Ja, ze kan goed koken"
"Ja, ik ben blij dat ze mij op de wereld heeft gezet"
"Ja, ze kan goed gasgeven"
"Wat denk je zelf Olav!"don_jorg schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:10:
Ik vind het heerlijk hoe hij reageert. Precies zoals je verwacht: nuchter. Het is een ijskonijn die af en toe wat ontdooit en dat past bij hem
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, die ja
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 16-05-2016 20:14 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dit is toch juist heel simpel?mathy_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:46:
Net terug van mijn weekend Texel met de Fam.
Wat ben ik blij dat ik in de middag er voor heb gekozen de race live te zien op mijn tablet ipv met mijn ouders Den Burg in te gaanHeel dat park wist na de finisch dat er een Nederland de F1 heeft gewonnen
![]()
Nu zit ik alleen met de volgende race, ik heb 5 jaar met mijn vriendin precies in het weekend van MonacoIk dacht een aantal maanden geleden leuk ik boek 4 dagen Parijs.
Maar nu kan ik de race dus niet goed zien![]()
Hier in NL kan ik mooi kijken via mijn tablet of telefoon, Maar weet iemand van jullie waar in Parijs de F1 live wordt uitgezonden? Volgens mij is het op canal +sport dus in het hotel zal wel niet lukken.
Fuck dat weekend parijs, maar er een romantisch weekend Monaco van
Wat een lol met naambordjes daar bij Ziggo.
"Ja misschien vannacht, maar dat kan ik me toch niet meer herinneren."
Klopt. Mooie nabeschouwing met de hoofdrolspeler 👌🏻Rivanov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:22:
Doen ze goed bij Ziggo om 'm zolang in de uitzending te hebben. Ik weet dat ze contract met Max hebben, maar toch erg netjes.
Komt wel op Ziggo GemistSmultie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:50:
Is dit achteraf nog terug te kijken? Kan nu helaas niet achter de TV.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Minichamp. Zoals gewoonlijk leverbaar NA het seizoenXyritZz schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:51:
[...]
Weet iemand toevallig wat een goed merk is van die dingen?

Deze plek is te koop.
Het bizarre vind ik dat ik een 1:18 model van Jos heb staan die je volgens mij ergens kon sparen ofzo (ik weet echt niet meer waar ik hem vandaan had), maar ik heb die als scholier kunnen betalen, dus ik denk dat ik er 30-40 gulden (jaja, lang geleden) voor heb betaald. Nu kost een model van de Toro Rosso van VES 200 euroKeeZ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:58:
[...]
Minichamp. Zoals gewoonlijk leverbaar NA het seizoen. Voorbestellen kan natuurlijk al wel.

@hieronder: [F1] Waar te kijken?
[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 16-05-2016 21:02 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Replay TV als je Ziggo hebt. En anders komt het geloof ik ook gewoon op de Ziggo website.Smultie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:50:
Is dit achteraf nog terug te kijken? Kan nu helaas niet achter de TV.
Ben het nu wéér aan het terugkijken.
Ik denk dat die komende week al wel op de site zal staan als pre-order. Vind het alleen wel raar dat Jumbo nu ontbreekt? Heeft die het contract toch beëindigd of mag ie maar 1 persoonlijke sponsor meenemen naar Red Bull?bk1985 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:56:
[...]
ik denk dat ze heeeeeel hard hun best doen om die snel te krijgen. de vraag zal heel hoog zijn
Jumbo staat op de helm. Exact op pet én helm.Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:05:
[...]
Ik denk dat die komende week al wel op de site zal staan als pre-order. Vind het alleen wel raar dat Jumbo nu ontbreekt? Heeft die het contract toch beëindigd of mag ie maar 1 persoonlijke sponsor meenemen naar Red Bull?
Net nog even Toro Rosso pet besteld. Zodra RBR pet uitkomt die ook. En ga nog de Red Bull hoodie bestellen. Wilde aan het begin van het seizoen al het Toro Rosso jack bestellen maar stelde dat nog even uit.. nu toch maar RBR bestellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 16-05-2016 21:08 ]
Ah exact
Maar wel leuke uitzending verder. Ik vind alleen dat er wel wat meer vragen gesteld hadden kunnen worden. Kwam nu weinig bijzonders uit qua antwoorden wat we nog niet wisten.
Haha idd, gewoon om te fucken daar.L1nt schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:57:
Mocht het zo zijn dat de auto goed genoeg is voor nog 1 podium dit jaar laat het dan aub Texas zijn
Maar ik durf de uitdaging wel aan: komende race staat ie eerste startrij
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2016 21:09 ]
/edit: Toch wel Jumbo.

[ Voor 40% gewijzigd door Rivanov op 16-05-2016 21:10 ]
[ Voor 110% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2016 21:15 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Check mijn edit hierboven.Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:11:
[...]
Nee, kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al zie ik daar geen Exact meer staan, dus het is nu wel óf of, niet én en
Dit blijft een mooie foto, de grote boze Helmut Marko kijkt hier ook als een soort trotse papa. Die behandeld Max op de zelfde manier als Vettel destijds, daarom verwacht ik ook dat Max zich meer kan veroorloven qua fouten als Kvyat, Algesuari etc.
Welke fouten?knol_02 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:24:
[...]
Dit blijft een mooie foto, de grote boze Helmut Marko kijkt hier ook als een soort trotse papa. Die behandeld Max op de zelfde manier als Vettel destijds, daarom verwacht ik ook dat Max zich meer kan veroorloven qua fouten als Kvyat, Algesuari etc.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Max er de volgende race 2 Ferrari's af kegelt.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Dat kán niet eens, want Max ligt er in Monaco mijlenver voorStoney3K schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:27:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Max er de volgende race 2 Ferrari's af kegelt.

Jos staat gewoon nog in de paddock en heeft denk ik geen zin om op andere dingen te letten dan op Max' auto.Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:28:
Even een raar idee. Wat als Olav Mol en Ziggo voortaan Jos Verstappen erbij krijgen als extra commentator (bij Olav)? Dan is ie bij de race (wat ie toch al wel is) en hebben ze daar gewoon iemand bij die ook goed weet wat er speelt en waar je naar moet kijken. Bovendien een goede instap bij Red Bull om daar toch wat extra info van te verkrijgen. Lijkt me interessant
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Volgens mij was het de bedoeling om Max minder te gaan managen en daar op de achtergrond te duiken. Niet zozeer uit F1 an sich? En het is niet de eerste keer dat ze je verassenRoamor schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:31:
Lijkt mij niet logisch gezien zijn stappen terug uit de publiciteit.
Verder bedoel ik dus dat ie alleen in de uitzending van de race aanwezig is met extra commentaar en de tijden/strategieën in de gaten houden. Dat lijkt me verder prima mogelijk?
Hij was volgens mij nu niet in de paddock (alleen aan het eind) maar gewoon ergens in de motorhome of hospitality aan het kijken volgens mij. En waar krijg je het meeste mee van de race zelf? Niet vanachter een random scherm van iets wat je toch niet kunt verstaan of vanuit de pitstraat, dat is toch echt bij commentators.daniellammers schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:31:
[...]
Jos staat gewoon nog in de paddock en heeft denk ik geen zin om op andere dingen te letten dan op Max' auto.
Verder lijkt het me vooral leuk en als er toch iemand bij Olav bij moet, dan denk ik dat Jos dat prima kan doen. Die kunnen elkaar volgens mij wel prima vinden
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2016 21:35 ]
Zo begreep ik hem tenminste. Maar na een tijdje zal het vast wel weer gaan kriebelen en misschien belandt ie wel op de bank bij Ziggo of misschien wel bij Olav.
Max doet zo goed als alles foutloos maar het kan snel gaan in F1 en het scheelt allemaal altijd maar zo weinig. Wie weet tikt hij Hamilton er 2 GP's achter elkaar af, we weten niet wat de toekomst brengt en in het geval van Max denk ik dat het heel mooi is dat wij dat niet weten omdat hij ons iedere keer positief verrast. Als hij volgende week opnieuw saint devote invliegt bij een inhaalactie zullen de kritieken wel een stuk minder zijn door deze overwinning.
Pff nu ik overwinning type realiseer ik me dat ik het nog steeds niet kan bevatten...
Haters everywhere but I don’t really care
There, i fixed itknol_02 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:37:
Wie weet tikt Hamilton hem er 2 GP's achter elkaar af..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als dit maar geen Coronelletje wordt
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vliegveld Twente een optie?asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:16:
[...]
Ik zal je even van je wolk halen. Ten eerste kost het een bak met geld om überhaupt het circus langs te krijgen. Daarnaast moet de baan F1 waardig zijn, de rest van het circuit moet dat ook.
Dat hebben we allemaal niet, en dat gaat er ook niet komen. Veel te duur. Ja maar we hebben Zandvoort! Te klein, te oud, onbereikbaar en het kan geen 150.000 toeschouwers aan.
Edit : zandvoort heeft ook nog te maken met het aantal geluidsdagen. Als je F1 krijgt ga je daar problemen mee krijgen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Even wikipedia van Lewis H.gekeken, hij ook niet.
Dan besef je pas hoe uniek Max is. Speechless.
Dat is inderdaad opvallend, vooral omdat dit bij RIC ook al is gebeurd dit seizoen.Lasmibalsingh schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:42:
Ik keek net naar een fotogallerij van afgelopen race en wat mij opviel was dat op Max zijn RB12 aan de linkerkant van de neus zijn FOM-camera was afgebroken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook erg mooie foto's!
Ze moeten van de oude merchandise af volgens mij.Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:47:
Voor de echte die-hard fans:
Verstappen Exact driver cap tijdelijk inclusief gratis F1-jaarboek!
Ik heb dat jaarboek trouwens: niet de moeite waard.
Toen straks al besteld.Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:47:
Voor de echte die-hard fans:
Verstappen Exact driver cap tijdelijk inclusief gratis F1-jaarboek!
Ik had zelf een hoodie van STR 2016 en een hoodie van RBR 2015 besteld (was uitverkoop voor nog geen 30 euro). Ik betrap me er zelf nu ook al op dat ik de RBR al vaker aan heb gedaan in de afgelopen week dan de STR. Kleurtjes net iets anders en Infiniti staat er nog op. Verder zijn de sponsoren redelijk hetzelfde.
Maar goed, tijd voor een 2016 RBR ... iets.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
De echte F1 fans weten dat zolang hamilton en rosberg niet uitvallen hij kansloos is voor de overwinning.
Morgen praat toch iedereen op zijn werk of school over max.
Wat een Max mania gekte.
Jammer dat Red Bull z'n merchandise niet heeft aangepast met het Aston Martin logo.Smarron schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:55:
Ik had een STR 2016 teamshirt voor mijn zoontje (7) besteld. Hij wilt hem nu al niet meer aan.![]()
Ik had zelf een hoodie van STR 2016 en een hoodie van RBR 2015 besteld (was uitverkoop voor nog geen 30 euro). Ik betrap me er zelf nu ook al op dat ik de RBR al vaker aan heb gedaan in de afgelopen week dan de STR. Kleurtjes net iets anders en Infiniti staat er nog op. Verder zijn de sponsoren redelijk hetzelfde.
Maar goed, tijd voor een 2016 RBR ... iets.
Zal nog wel komen. De vraag zal wel toenemen de komende tijd wat ook weer mogelijk maakt om meer verschillende merch uit te brengen. Verder is het al wel grappig om te horen dat de stalletjes van monaco al Nederlandse vlaggen aan het inslaan zijn voor de komende race. Dus die gave merch komt welRivanov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:56:
[...]
Jammer dat Red Bull z'n merchandise niet heeft aangepast met het Aston Martin logo.
Ik zat hier ook al over na te denken, officieel de laatste zal ongetwijfeld Jenson Button in zijn BGP001 omdat dat een "nieuw" team was. Voor de rest zou ik niet weten wie in zijn eerste race bij een nieuw team gewonnen heeft.alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:47:
Even 1 ding nog, ik kan me niet heugen dat er ooit 1 iemand is geweest die zijn eerste race in een top-team gelijk won.
Even wikipedia van Lewis H.gekeken, hij ook niet.
Dan besef je pas hoe uniek Max is. Speechless.
Won Alonso niet z'n 1e wedstrijd voor Ferrari.knol_02 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:59:
[...]
Ik zat hier ook al over na te denken, officieel de laatste zal ongetwijfeld Jenson Button in zijn BGP001 omdat dat een "nieuw" team was. Voor de rest zou ik niet weten wie in zijn eerste race bij een nieuw team gewonnen heeft.
Maar beide hadden al in "snelle" auto's gezeten natuurlijk. Jenson oa. in Williams en BAR, en Alonso was al 2x wereldkampioen.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik heb deze als achtergrond en daar viel het me ook al op.Lasmibalsingh schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:42:
Ik keek net naar een fotogallerij van afgelopen race en wat mij opviel was dat op Max zijn RB12 aan de linkerkant van de neus zijn FOM-camera was afgebroken:
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 6% gewijzigd door alwind op 16-05-2016 22:03 ]
Heb je toevallig een link naar die gallery? Ben al de hele tijd op zoek naar goede high-res foto's van Max in de RB.Lasmibalsingh schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is de link naar de gallery: http://www.f1fanatic.co.u...nish-grand-prix-pictures/AzzKickah schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:03:
[...]
Heb je toevallig een link naar die gallery? Ben al de hele tijd op zoek naar goede high-res foto's van Max in de RB.
Overigens heb ik zelf even paar wallpapers gemaakt in 1280x800 - 1600x900 - 1920x1080
https://onedrive.live.com..._usiQ&ithint=folder%2cpng
Precies, ze hadden al in topteam gezeten...derx666 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:02:
[...]
Won Alonso niet z'n 1e wedstrijd voor Ferrari.
Maar beide hadden al in "snelle" auto's gezeten natuurlijk. Jenson oa. in Williams en BAR, en Alonso was al 2x wereldkampioen.
Max is dus echt een once in a lifetime talent. ☺
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 16-05-2016 22:05 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Dat valt wel mee, daar zijn er een hele shitload van verkocht.sjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:44:
De hype begint nu echt te komen. Gekkenwerk. Toch ook maar een Toro Rosso cap van Max aanschaffen... collectors item volgens opa Verstappen.
Wat wel collectorsitems zijn zijn de schaalmodelletjes van Verstappen, gelimiteerd op 750 en 1000 stuks.
Die waren vorig jaar al binnen een dag uitverkocht. Stonden destijds als (1:43 modelletje) voor 300 euro op marktplaats terwijl ze 75 euro kostte.
Die zullen nu wel duurder worden gok ik zo. Zeker ook omdat er een certificaat met handtekening van Max bij zit.
Ik heb nummer 43 van de uitgave van jongste puntenscorer ooit
Wie weet levert het een heleboel nieuwe F1 liefhebbers op als straks de nieuwigheid eraf is en de vele 1 day fly volgers weer verdwenen zijn. Ik ben door de knal van Senna F1 gaan kijken. Ik keek toevallig, ik volgde de F1 nog niet. De klap maakte een enorme indruk en het was natuurlijk gesprek van de dag daarna op school. Toch maar naar de race erna kijken.. en zo geschiede kijk ik al dik 20 jaar F1.sevinc schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:55:
Heel nederland heeft nu hoge verwachtingen van hem als je ziet wat het heeft teweeggebracht.
De echte F1 fans weten dat zolang hamilton en rosberg niet uitvallen hij kansloos is voor de overwinning.
Morgen praat toch iedereen op zijn werk of school over max.
Wat een Max mania gekte.
Ik denk dat er over 10 of 20 jaar F1 liefhebbers hier praten omdat ze toen, toen die gekke Max het hele land op zijn kop zetten zijn eerste zege pakte F1 zijn gaan kijken.
Foto van het jaar dit wat mij betreft. Zo mooi om te zien he
Ik vind die foto waarop Alonso hem de hand schudt en je Max' lachende ogen in de helm kunt zien nog net een tandje mooier. Vochtige oogjes hiervosss schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:19:
[...]
Foto van het jaar dit wat mij betreft. Zo mooi om te zien he
Ik hoop dat ze nog eens een litho gaan maken net zoals ze van Jos hebben gemaakt in zijn Benetton periode. Deze hangt al 20+ jaar aan de muur (nu in de mancave) en er één van Max naast hebben zou natuurlijk wel gaaf zijn...XyritZz schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:51:
[...]
Grappig wel; zei aan het begin van het seizoen al eens tegen een paar vrienden van me dat ik in 2017 een miniatuur van de RBR zou kopen als Max de overstap zou maken omdat ik de livery zo tof vind. Na deze overwinningen is het eigenlijk wel leuk om gewoon de miniatuur van z'n eerste overwinning te kopen. Zal er over een maand of 6 wel zijn denk ik (verbaast me altijd hoe ver die miniaturen achterlopen). Weet iemand toevallig wat een goed merk is van die dingen?

Nummer 217 van de 750 die er ooit gemaakt zijn.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
AzzKickah schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:23:
[...]
Ik vind die foto waarop Alonso hem de hand schudt en je Max' lachende ogen in de helm kunt zien nog net een tandje mooier. Vochtige oogjes hier

Deze foto maar dan van de andere kant? Die ben ik nog niet tegengekomen.
Uiteraard zijn er ook een paar zure citroentjes (kvyat, etc.)
39

Kijk die vent stralen. Zo trots. En dat op onze Max.
Ik giet af en toe wel één naar binnen en het Max-blikje ga ik zeker wel kopenFiber schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:28:
Zou Red Bull door deze gekte nou echt meer blikjes van hun energie drankje verkopen in Nederland...? Ik koop ze nooit en ben het nu ook niet van plan...

RTL Late Night begint nu
The ramblings of an idiot
Dat van Alonso stond mij niet meer bij, maakt het inderdaad niet minder bijzonder.alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:05:
[...]
Precies, ze hadden al in topteam gezeten...
Max is dus echt een once in a lifetime talent. ☺
Dit zelfde heb ik met Sepang 2001, dit is voor mij de eerste race die ik kan herinneren als een race die ik echt met spanning kon volgen daarvoor was ik nog te jong om er iets van te snappen. Sindsdien zo goed als alle grand prix's gezien.RoyK schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:12:
[...]
Wie weet levert het een heleboel nieuwe F1 liefhebbers op als straks de nieuwigheid eraf is en de vele 1 day fly volgers weer verdwenen zijn. Ik ben door de knal van Senna F1 gaan kijken. Ik keek toevallig, ik volgde de F1 nog niet. De klap maakte een enorme indruk en het was natuurlijk gesprek van de dag daarna op school. Toch maar naar de race erna kijken.. en zo geschiede kijk ik al dik 20 jaar F1.
Ik denk dat er over 10 of 20 jaar F1 liefhebbers hier praten omdat ze toen, toen die gekke Max het hele land op zijn kop zetten zijn eerste zege pakte F1 zijn gaan kijken.
Zo zullen er ongetwijfeld nu kinderen geboeid zijn en met het succes wat nog komen gaat zullen dat er nog veel meer worden!
Tijd voor RTL Late Night!
Ik ben geloof ik begonnen met kijken vlak voor Jos de Masters won in '93... op de middelbare school keek ik samen altijd met een klasgenootje en dat doen we nog steeds met regelmaat. In 96 is er ooit eens een fles Moët gekocht voor als Jos ooit eens een race zou winnen, die stond er zondag nog steeds
Ik hoef niet te vragen of die fles op is wel?R2D2 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:32:
[...]
Ik ben geloof ik begonnen met kijken vlak voor Jos de Masters won in '93... op de middelbare school keek ik samen altijd met een klasgenootje en dat doen we nog steeds met regelmaat. In 96 is er ooit eens een fles Moët gekocht voor als Jos ooit eens een race zou winnen, die stond er zondag nog steeds
Welke foto is dat?AzzKickah schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:23:
[...]
Ik vind die foto waarop Alonso hem de hand schudt en je Max' lachende ogen in de helm kunt zien nog net een tandje mooier. Vochtige oogjes hier
Net even peptalk gezien, leuke uitzending.
[ Voor 7% gewijzigd door Pinin op 16-05-2016 22:44 ]
www.casarodriguillo.com
Die javosss schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:28:
[...]
[afbeelding]
Deze foto maar dan van de andere kant? Die ben ik nog niet tegengekomen.
High-res heb ik ook nog niet gevonden

Zelf keek ik zo nu en dan wel eens als ik er toevallig bij uitkwam.R2D2 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:32:
[...]
Ik was op 1 mei 94 in een elektronicazaak aan het kijken voor een stereotoren die ik al tijden wilde hebben. Die was in de aanbieding sinds die dag. Mijn broertje kwam me er speciaal voor halen; ik was in het bos aan het mountainbiken en mn voorvork was na een iets te fanatieke jump afgebroken. Dus ik was al ridder te voet terug naar huis aan het wandelen toen mn broertje me tegen kwam om te vertellen dat die JVC in de aanbieding was.
Enfin, mn fiets thuis neer getieft en naar de winkel. Vooraan stonden alle tv's, achterdoor de stereotorentjes.
Ik liep naar binnen en dacht nog hey F1, tof, even kijken, die stereo loopt niet weg.
En net op dat moment hoor ik Olav roepen Mijn god wat gebeurd hier allemaal!
Ik zag Senna op 50 TV's tegelijk loeihard rechtdoor schieten.
Ik stond aan de grond genageld. Ik heb geen idee hoe lang ik nog voor die 50 TV's heb gestaan en of ik die stereo uberhaupt nog gekocht heb die dag, maar dat heeft toen zo een indruk op mij gemaakt dat ik sindsdien geen race meer live gemist heb. Ofja, tot een paar jaar terug dan dat ik in ploegendienst ging werken, maar dan was het opnemen en zodra ik thuis kwam kijken.
Stom dat je zo een dingen bij blijven.
[ Voor 14% gewijzigd door vosss op 16-05-2016 22:42 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Weet je dat zeker? Want in 1996 is de winkeltijdenwet aangepast. Daarvoor mochten winkels op zondag niet open zijn....vosss schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:42:
Ik was op 1 mei 94 in een elektronicazaak aan het kijken voor een stereotoren die ik al tijden wilde hebben.
Of was het Karl wendlinger? Ik zat aan de grond genageld, heb Senna zijn uitvaart live gevolgd.McBoom schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:51:
[...]
Weet je dat zeker? Want in 1996 is de winkeltijdenwet aangepast. Daarvoor mochten winkels op zondag niet open zijn....
Ratzenberger waarschijnlijk. Zelfde weekend, maar op zaterdag.asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:53:
[...]
Of was het Karl wendlinger? Ik zat aan de grond genageld, heb Senna zijn uitvaart live gevolgd.
[ Voor 16% gewijzigd door alexbl69 op 16-05-2016 22:55 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat denk ik dan ookalexbl69 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:53:
[...]
Ratzenberger waarschijnlijk. Zelfde weekend, maar op zaterdag.
Klopt, hoe kom ik dan op Karl? Die leeft nog!alexbl69 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:53:
[...]
Zelfde jaar. Monaco. Zelfs nog even in coma gelegen volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door alexbl69 op 16-05-2016 22:59 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik weet dat zeker. De winkel hier gaf er geen zak om. Denk ik. Geen idee. Die winkel was open. Geen idee waarom, net een verbouwing gehad of iets weet ik veel. Dat het niet mocht zal hendig, maar de zaak was openMcBoom schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:51:
[...]
Weet je dat zeker? Want in 1996 is de winkeltijdenwet aangepast. Daarvoor mochten winkels op zondag niet open zijn....
meen te herinneren dat ze die maar beperkt mogen wijzigen; dit omdat seb(?) en nog paar zeer regelmatig van helm opmaak veranderen wat niet echt herkenbaar / consistent was.Tristan schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:50:
Ik vind trouwens Max zijn helm design niet zo heel erg mooi. Dat kan echt beter!
ze zijn wel hard vooruit gegaan bij williams met de pits

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 16-05-2016 23:13 ]
Kimi was na afloop ook een brok enthousiasme, NOT. Maar dat zal wel komen omdat hij dat jochie van 18 maar niet voorbij kon.Fietsbel schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:29:
Het viel mij ook op hoeveel mensen trots naar Max keken en reageerde. Allonso die gelijk naar Max ging, Vettel met een trotse blik naar max. etc. Mooi om te zien.
Uiteraard zijn er ook een paar zure citroentjes (kvyat, etc.)
Vettel en zeker Alonso waren gewoon echt sportief en leken oprecht blij voor Max.
Van mij mogen HAM en ROS elkaar over 2 weken nog wel een keer van de baan rijden. Dan hebben we tenminste weer een 'Battle for 1st' in plaats van Cruise to win. Want het was volgens mij voor het eerst in tijden dat links bovenin beeld weer eens 'Battle for 1st' kwam te staan, strijden tot het eind, zo hoort het.
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 16-05-2016 23:12 ]
Bedankt voor die opmerking ik had de cap al in de Red Bull Shop besteld en baalde al een beetje dat daar geen jaarboek bij zat.Bosmonster schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:49:
[...]
Ik heb dat jaarboek trouwens: niet de moeite waard.
Damn, dit lees ik net op de wiki van Ratzenberger.alexbl69 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:53:
[...]
[video]
...When track officials examined the wreckage of Senna's racing car, they found a furled Austrian flag. Senna had planned to raise it after the race, in honour of Ratzenberger.[7]
FIA president, Max Mosley, attended the funeral of Ratzenberger, despite the overwhelming attention on Senna's funeral, both in the world of motorsport and worldwide. In a press conference ten years later Mosley said, "Roland had been forgotten. So I went to his funeral because everyone went to Senna's. I thought it was important that somebody went to his."[8] Other members of the Formula 1 community who attended were Johnny Herbert, Heinz-Harald Frentzen, and Ratzenberger's compatriots Karl Wendlinger and Gerhard Berger: they were the only four F1 drivers who attended.[9]
[ Voor 37% gewijzigd door Oyster op 16-05-2016 23:22 ]
Ik weet wel zeker dat zeer meer van gaan verkopen aangezien je bij 4 blikjes een toegangskaartje krijgt voor de Jumbo Racedagen met Max op Zandvoort krijgt. Dat wordt echt een gekkenhuis daar.Fiber schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:28:
Zou Red Bull door deze gekte nou echt meer blikjes van hun energie drankje verkopen in Nederland...? Ik koop ze nooit en ben het nu ook niet van plan...
Van de andere producten waar je een kaartje bij krijgt moet je meteen vier stuks kopen.
Misschien je eigen tekst even teruglezensjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:22:
[...]
Ik weet wel zeker dat er meer van gaan verkopen aangezien je bij 4 blikjes een toegangskaartje krijgt voor de Jumbo Racedagen met Max op Zandvoort krijgt. Dat wordt echt een gekkenhuis daar.
Van de andere producten waar je een kaartje bij krijgt moet je meteen vier stuks kopen.
https://wren.co/join/Devian
Ah, jammer! Ik ben verwend door de MotoGP / Valentino Rossi vrees ik..himlims_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:10:
[...]
meen te herinneren dat ze die maar beperkt mogen wijzigen; dit omdat seb(?) en nog paar zeer regelmatig van helm opmaak veranderen wat niet echt herkenbaar / consistent was.
Leuke gesprekken bij RTL Late Night trouwens, vooral het stukje over Kvyat
Z'n moeder en Lammers etc leggen uit wat het verschil is tussen Kvyat en Max.. Max analyseert alleen maar races en Kvyat kijkt Game of Thrones.
Die Red Bull verpakking zitten vier blikjes in maar telt als één aankoop.
Je bent inderdaad verwent met Rossi..... Voor mij was het dit weekend de éérste keer dat ik bewust de TV inschakelde om de F1 te kunnen volgen inplaats van de MototGPTristan schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:34:
[...]
Ah, jammer! Ik ben verwend door de MotoGP / Valentino Rossi vrees ik..
Leuke gesprekken bij RTL Late Night trouwens, vooral het stukje over Kvyat
Z'n moeder en Lammers etc leggen uit wat het verschil is tussen Kvyat en Max.. Max analyseert alleen maar races en Kvyat kijkt Game of Thrones.![]()
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1