My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nog niet gevonden. De vorige race stond het er heel snel op, maar nu..ATS schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:19:
[...]
Ha, mooi. Dat kon natuurlijk ook eigenlijk niet missen, maar toch... Zijn er eigenlijk al driver scores van Sky?
[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 16-05-2016 15:22 ]
[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2016 16:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max kan niets anders dan een 10 krijgen voor de race.ATS schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:19:
[...]
Ha, mooi. Dat kon natuurlijk ook eigenlijk niet missen, maar toch... Zijn er eigenlijk al driver scores van Sky?
Geen enkele fout...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
9JackBol schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:00:
[...]
Max kan niets anders dan een 10 krijgen voor de race.
Geen enkele fout...
Testing, one, two ...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hr0sJG_Dbrk]
Zelfde als Riccciardo, Had wel een 10 mogen/moeten zijn
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Weet je dat ik net precies het zelfde dachtAzzKickah schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:21:
Eigenlijk durf ik het niet te zeggen, maar Max staat nu 62 punten achter Rosberg.
Met de Renault upgrade in Canada... hoe dichtbij kan ie gaan komen??
Wat voor knotsgekke tijden gaan we tegemoet in ons kikkerlandje?
Samsung Flip 7
Zijn Q2 tijd was iets langzamer dan zijn tijd in Q3, dus wel een verbetering.Grrrrrene schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:24:
Voor een 10 moet naar mijn mening alles perfect gaan en dat is bij Verstappen niet helemaal het geval. Zijn Q2-tijd was als ik me niet vergis sneller dan zijn Q3-tijd en hij kon de tijd van Ricciardo niet evenaren, waardoor hij achter hem moest starten. Die 10 komt nog wel
Besloten om na jaren weer eens kaartjes voor de F1 te halen.
Dit keer na Spa toe. (laatste x klom ik nog over het hek en kwamen bij de belgische race club langs de baan terecht). Nu maar gewoon betaald
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sainz ook een 9... en terecht moet ik zeggen.
"When you grow up your heart dies"
Ik snap ze ook niet helemaal. Ricciardo, Verstappen, Sainz allemaal een 9.knol_02 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:19:
[...]
Zelfde als Riccciardo, Had wel een 10 mogen/moeten zijn
Verstappen heeft in de race geen fout gemaakt, en dat was bij Ricciardo wel anders met die actie op Vettel. Ok, qualli van Ricciardo was beter, maar dit zie ik niet zo. ik zou zeggen 8.5 vs 9 of 9 vs. 9.5. Niet 9 vs. 9. Sainz hebben we niet veel van gezien, behalve zijn uitstekende start. Dat is het nadeel van een race waarbij het in het voorveld zo spannend is: je ziet de gevechten in het middenveld niet meer.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waar sta/zit je? Heb gelukkig enige tijd geleden al de kaartjes gekocht voor Gold 3 Eau Rouge. Can't fucking wait!!!!DarkSide schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:41:
Max heeft toch heel wat los gemaakt.
Besloten om na jaren weer eens kaartjes voor de F1 te halen.
Dit keer na Spa toe. (laatste x klom ik nog over het hek en kwamen bij de belgische race club langs de baan terecht). Nu maar gewoon betaald
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 16-05-2016 16:53 ]
Normaal heb ik zilver (Hockenheim, nurnbergring,magny cours en spa).Rivanov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:44:
[...]
Waar sta/zit je? Heb gelukkig enige tijd geleden al de kaartjes gekocht voor Gold 3 Eau Rouge. Can't fucking wait!!!!
Dit x hebben we brons genomen. Gaan met z'n 4en.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Ben ik het met je eens, en deze quote is ook overdreven : "Carlos Sainz produced another stellar weekend for Toro Rosso" Ik kan mij zo 1,2,3 geen ander goed weekend herinneren zonder stomme fouten of outclassed worden door Max, maar goed het is wel een goede rijder.ATS schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:42:
[...]
Ik snap ze ook niet helemaal. Ricciardo, Verstappen, Sainz allemaal een 9.
Verstappen heeft in de race geen fout gemaakt, en dat was bij Ricciardo wel anders met die actie op Vettel. Ok, qualli van Ricciardo was beter, maar dit zie ik niet zo. ik zou zeggen 8.5 vs 9 of 9 vs. 9.5. Niet 9 vs. 9. Sainz hebben we niet veel van gezien, behalve zijn uitstekende start. Dat is het nadeel van een race waarbij het in het voorveld zo spannend is: je ziet de gevechten in het middenveld niet meer.
Dat staat er ook niet. Er staat dat TR weer een uitstekend weekend had dankzij CS. Staat niets over dat Carlos dat vaker heeft gedaanVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:08:
[...]
Ben ik het met je eens, en deze quote is ook overdreven : "Carlos Sainz produced another stellar weekend for Toro Rosso" Ik kan mij zo 1,2,3 geen ander goed weekend herinneren zonder stomme fouten of outclassed worden door Max, maar goed het is wel een goede rijder.
[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 16-05-2016 17:16 ]
Man man wat een race en wat een emoties!! Op teevee in de interviews, Jos, Olav, maar ook hier in het draadje .. Wij werden gék toen de beide Mercedessen eraf gingen!! Niet normaal ... En dan hoe de race zich ontvouwd, Max 2e maar bij de pitstop komt ie aan de leiding .. Heej wat geinig
ongeloveloos ... alles terug gelezen, teruggekeken, post-race interviews .. man man man .. En dan hebben ze de race nog niet eens uitvoerig geannalyseerd, want dít kón niet .. die mediums konden helemaal geen 35 ronden aan!!! Ric 's band ging al veeeel eerder kapot ... 3 stops was de beste strategie!!! Maar Max doet er maar 2 !!! Deze moet even inzinken, but believe you me, deze voelen ze, allemaal!! Max staat er!! Hooguit 2 rijders die er nog aan twijfelen, en Jaques Villeneuve uiteraard, maar die gaan hem in Monaco nog wel tegenkomen!! MET MAX IS NIKS ONMOGELIJK ... die gaat voor pole, of anders een 2e plek en doet een onmogelijke inhaalactie of betere strategie, komt aan kop en geen Hamilton of Rosberg of Vettel komt er omheen!! Max rijdt hem uit met 1 stop ....
Zo, nu die oranje/roze bril af .. ik kijk er scheel van

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Om het overzichtelijk te houden lijkt me het sowieso handig om eerst te kijken of het niet al eerder is geposthardware-lover schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:02:
Dit ziet er gelukkig al stukken beter uit zo!
http://www.redbullracing.com/athlete/max-verstappen
Verwijderd
Haha, idd je hebt gelijkAdlermann schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:11:
[...]
Dat staat er ook niet. Er staat dat TR weer een uitstekend weekend had dankzij CS. Staat niets over dat Carlos dat vaker heeft gedaan
Beste race die ik van hem heb gezien, maar niet zonder domme fout; gisteren ook weer door een rood licht gereden. Dat doet hij toch te vaak, pitslimieten overschrijden, paaltjes raken, weegbrug missen....Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:08:
[...]
Ben ik het met je eens, en deze quote is ook overdreven : "Carlos Sainz produced another stellar weekend for Toro Rosso" Ik kan mij zo 1,2,3 geen ander goed weekend herinneren zonder stomme fouten of outclassed worden door Max, maar goed het is wel een goede rijder.
Je hebt helemaal gelijk; hardware-lover in "[F1] Seizoen 2016 - Deel 2"Hoyden schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:31:
[...]
Om het overzichtelijk te houden lijkt me het sowieso handig om eerst te kijken of het niet al eerder is gepost
Zal er direct mee stoppen, als we dat allemaal doen natuurlijk
Testing, one, two ...
Dat was je zelf voor de race.hardware-lover schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:36:
[...]
Je hebt helemaal gelijk; hardware-lover in "[F1] Seizoen 2016 - Deel 2"
Zal er direct mee stoppen, als we dat allemaal doen natuurlijk
Na de race : scorpie in "[F1] Seizoen 2016 - Deel 2"
Maar goed, verder ontopic
Opzicht een leuk interview, valt me wel op dat hij z'n antwoorden herhaald uit eerdere interviews. En jammer dat de vragen gemuted worden, beetje raar. Maargoed, doet niets af aan zijn fantastische prestatie!
Zou ook wel een beetje vreemd zijn als hij op dezelfde vraag nu ineens een ander antwoord zou hebben natuurlijkPyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:02:
[...]
Opzicht een leuk interview, valt me wel op dat hij z'n antwoorden herhaald uit eerdere interviews. En jammer dat de vragen gemuted worden, beetje raar. Maargoed, doet niets af aan zijn fantastische prestatie!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Later op de avond RTL Late Night met Guido vd Garde, mama Sophie, zusje Victoria (Kondigt waarschijnlijk aan dat ze nieuwe Red Bull protege is met Jos als opleiderRivanov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:03:
Peptalk komt vanavond ook op Ziggo Sport Totaal Select.
Haha ja je hebt gelijk, heb zo'n beetje ieder filmpje wel gezien ondertussen. Je hoopt natuurlijk op iets nieuws maarja wat valt er nog te zeggen na zo'n prestatieMaverick schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:04:
[...]
Zou ook wel een beetje vreemd zijn als hij op dezelfde vraag nu ineens een ander antwoord zou hebben natuurlijkJe merkt dat wel vaker, maar normaliter struin je niet alle interviews af zoals de meesten na deze race gedaan hebben lijkt me.
Ik denk dat alles nu ook wel zo'n beetje gevraagd en gezegd is. Hij had het niet verwacht, beseft het nog niet helemaal, kan het niet geloven en geloofde pas met nog 5 rondjes te gaan dat het ging lukken omdat RAI's banden op waren. Ohja, en hij blijft nog even bij RBR, maar waarom zou hij vertrekken?Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:10:
[...]
Haha ja je hebt gelijk, heb zo'n beetje ieder filmpje wel gezien ondertussen. Je hoopt natuurlijk op iets nieuws maarja wat valt er nog te zeggen na zo'n prestatie
De hype is real in NL. Wauw

Dat is nu al 3x gezegd.alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:16:
RTL Late Night heeft moeder Max en zusje Max en Pauw onder andere Olav Mol.
De hype is real in NL. Wauw![]()
"Lewis Hamilton heeft op dit moment de meeste punten"sjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:00:
Straks in EditieNL F1 voor beginners... wie was hier ook alweer bang voor.

Vanavond om 19:30 is bij Ziggo Sport (die van Ziggo abonnees) Peptalk te zien met uitgebreid aandacht voor Max verstappen
Om 19.50 is ie echter ook te zien bij Ziggo Sport Totaal Select (de oude sport 1 dus).
En bij RTL Late Night om 22.30 is er (naast Douwe Bob) ook aandacht voor Max met zijn moeder Sophie en zus Victoria, plus coureurs Tom Coronel Jan Lammers, Giedo van der Garde plus Jack Plooij als gasten.
Eventueel in de topicwarning zetten
Dan vergeet je alleen nog dat ze het bij RTL Boulevard (dat we dat ooit nog mee mochten maken) gaan hebben Max. Ik denk alleen dat je er niet teveel van moet voorstellenMartinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:25:
Even resume dus:
Vanavond om 19:30 is bij Ziggo Sport (die van Ziggo abonnees) Peptalk te zien met uitgebreid aandacht voor Max verstappen
Om 19.50 is ie echter ook te zien bij Ziggo Sport Totaal Select (de oude sport 1 dus).
En bij RTL Late Night om 22.30 is er (naast Douwe Bob) ook aandacht voor Max met zijn moeder Sophie en zus Victoria, plus coureurs Tom Coronel Jan Lammers, Guido van der Garde plus Jack Plooij als gasten.
-
[ Voor 42% gewijzigd door Pierre op 16-05-2016 18:35 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hmm, maar ik hoef verder niet te weten wat voor roddels ze over zn vriendin kunnen vindenEdd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:26:
[...]
Dan vergeet je alleen nog dat ze het bij RTL Boulevard (dat we dat ooit nog mee mochten maken) gaan hebben Max. Ik denk alleen dat je er niet teveel van moet voorstellen
Verwijderd
Giedo.... niet Guido xDMartinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:25:
Even resume dus:
En bij RTL Late Night om 22.30 is er (naast Douwe Bob) ook aandacht voor Max met zijn moeder Sophie en zus Victoria, plus coureurs Tom Coronel Jan Lammers, Guido van der Garde plus Jack Plooij als gasten.
Spellingscontrole vond van niet
Maar goed, ben dan ook druk bezig. Net de Channel 4 race gezien, nu bezig met de Sky variant
#andijustcantgetenough
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2016 18:35 ]
Dat vind ik wel het jammere. Veel spuit11 door mooi weer kijkers en journalisten die ook een graantje mee willen pikken van de Max hype maar niet goed ingevoerd zijn in de F1. Daarnaast allerlei zenders die een item over Max willen doen, maar de deskundigheid missen en (bekende) Nederlanders gaan uitnodigen die er amper verstand van hebben. Natuurlijk tof dat F1 zo veel aandacht krijgt, maar het niveau op tv is soms echt drama.sjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:00:
Ik moest ook even denken maar zo zeiden ze het niet. Ze zeiden dat wie aan het eind de meeste punten heeft wereldkampioen is. En dat is op dit moment Hamilton. Dat sloeg dus niet op de meeste punten maar dat hij de huidige wereldkampioen is.Jimster schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:25:
[...]
"Lewis Hamilton heeft op dit moment de meeste punten"Dikke faal. Hebben ze bij de redactie helemaal niemand zitten die er een klein beetje verstand van heeft?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mja ach. Beter aandacht dan geen aandacht imo. Het is nog altijd beter dan de troep die ze anders uitzenden. Verder zal het me niet verbazen als dit de opstap is naar grotere aandacht voor F1. We zullen zeker tijdens het WK hebben dat cafés tussen de wedstrijden door, ook nog F1 gaan laten zien. En hoe meer mensen kijken, hoe groter budget ze hebben voor een uitzending in NL, hoe beter dat ze worden. Kun je niet echt tegen zijn imo. Of je moet graag voor een underdog sport zijn, dan kun je lekker wat anders gaan zoekenBee.nl schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:36:
[...]
Dat vind ik wel het jammere. Veel spuit11 door mooi weer kijkers en journalisten die ook een graantje mee willen pikken van de Max hype maar niet goed ingevoerd zijn in de F1. Daarnaast allerlei zenders die een item over Max willen doen, maar de deskundigheid missen en (bekende) Nederlanders gaan uitnodigen die er amper verstand van hebben. Natuurlijk tof dat F1 zo veel aandacht krijgt, maar het niveau op tv is soms echt drama.
En vergeet niet: het is ook vrij complex geworden wil je er veel voldoening uithalen. Het commentaar kan daarbij wel helpen, maar zonder de basis te begrijpen, zonder de aanpassingen van laatste jaren e.d. kan de reactie heel anders zijn.
En gezien Monaco geen slechte baan voor Red Bull is, kan dat wel de push zijn die F1 nodig heeft in NL. En misschien ook nog wat in het buitenland.
Schrijven ze nu Olav zijn naam verkeerd bij RTL Boulevard...

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 16-05-2016 18:46 ]
Maar zo ging het bij mij ook in 94 met Jos. Denk dat ik vanaf race 6 of 7 van dat seizoen haast geen race niet live heb gezien of iets later op de dag integraal.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dan mogen ze beginnen met het ontwerpen van een compleet nieuw circuit. Zandvoort en Assen zijn wat mij betreft compleet ongeschikt.sjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:45:
Deze hoeveelheid aandacht kan natuurlijk ook nog wel eens betekenen dat er weer eens een grand prix in Nederland georganiseerd gaat worden. Hier is al jaren sprake van maar dit kan wel eens net dat extra zetje gaan geven om het ook waar te maken.
Er stond in eerste instantie Olaf Mol.
Ja duh - tot Barnie was er geen Darten op TV, en Cricket wordt hier ook niet echt uitgezonden. Voetbal daarentegen erg veel (helaas want er zijn nog veel meer sporten waar NL'rs goed in zijn behalve voetbal).Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:46:
Het is typisch Nederlands om massaal iets te gaan volgen als we er goed in zijn. Ik zie in mijn omgeving ook heel veel mensen die nu ineens ook de F1 kijken.
<>
Nee het is dus niet iets typisch Nederlands - kijk om je heen en vergroot je wereld
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mooi toch? Een aantal fans zullen ook blijven hangen, wat alleen maar beter is voor de racesport in Nederland.Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:46:
Het is typisch Nederlands om massaal iets te gaan volgen als we er goed in zijn. Ik zie in mijn omgeving ook heel veel mensen die nu ineens ook de F1 kijken.
Maar zo ging het bij mij ook in 94 met Jos. Denk dat ik vanaf race 6 of 7 van dat seizoen haast geen race niet live heb gezien of iets later op de dag integraal.
Eens. Gewoon nieuwe baan maken. Kost niet alleen minder dan heel Zandvoort verbouwen, maar levert ook een boeiendere race op (zo boeiend is Zandvoort voor de kijker niet), minder geneuk over geluidsoverlast en een betere bereikbaarheid. En als ze nog een gebied kunnen pakken waar de kans op regen 1/2 is, lijkt me dat mooi meegenomenPhydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:48:
[...]
Dan mogen ze beginnen met het ontwerpen van een compleet nieuw circuit. Zandvoort en Assen zijn wat mij betreft compleet ongeschikt.
Er ligt nog een schaatsbaan in Biddinghuizen van 13 KM - hoeft alleen iets verbreedt te worden
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat is ieder land zo, maar voorheen was F1 ook altijd op televisie en was het ook populair. Toen het op RTL5 was of zo iets? Ik weet het niet precies meer.Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:46:
...
Ja absoluut. Ik ben alleen heel erg bang voor die wijsneuzen die je straks gaat krijgen als blijkt dat hij dit kunstje wellicht niet meer kan herhalen dit seizoen. Iets wat wat mij betreft reëler is dan een 2e overwinning.Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:50:
[...]
Mooi toch? Een aantal fans zullen ook blijven hangen, wat alleen maar beter is voor de racesport in Nederland.
Daar is al jaren sprake van, eerst in de Noordoostpolder en later richting Dronten geloof ik. We hebben hier in ieder geval meer dan genoeg ruimte voor een F1 circuit.franssie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:52:
[...]
Er ligt nog een schaatsbaan in Biddinghuizen van 13 KM - hoeft alleen iets verbreedt te worden
Sssssst. Breng ze nu niet op ideeënPhydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:54:
[...]
Ja absoluut. Ik ben alleen heel erg bang voor die wijsneuzen die je straks gaat krijgen als blijkt dat hij dit kunstje wellicht niet meer kan herhalen dit seizoen. Iets wat wat mij betreft reëler is dan een 2e overwinning.
Zandvoort is 10 jaar geleden al helemaal aangepakt voor een een of andere GP activiteit. Fietspaden zo breed als autobanen.sjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:56:
[...]
Daar is al jaren sprake van, eerst in de Noordoostpolder en later richting Dronten geloof ik. We hebben hier in ieder geval meer dan genoeg ruimte voor een F1 circuit.
Ik stel voor dat Schiphol de plannen voor een vliegveld in de Noordzee weer uit de kast trekt.
Laatste keer dat ik bij Circuit Zandvoort was is al weer wat jaren terug, maar net even op Google Maps gekeken en de bereikbaarheid is daar om te huilen natuurlijk.Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:50: minder geneuk over geluidsoverlast en een betere bereikbaarheid.
Alleen maar via wegen met 2 rijstroken, en mogelijkheden om het makkelijk te verbreden zijn er ook niet echt volgens mij
Daar wonen ook heel wat kapitaalkrachtige Nimby`s (Aerdenhout, Bloemendaal etc) die daar flink wat procedure`s over kunnen starten.
Assen is qua bereikbaarheid nog wel redelijk, maar dat circuit is te klein voor F1 en de wijken eromheen klagen nu al over geluidsoverlast (ook al lag het circuit er eerder dan die wijken....)
Ik zal je even van je wolk halen. Ten eerste kost het een bak met geld om überhaupt het circus langs te krijgen. Daarnaast moet de baan F1 waardig zijn, de rest van het circuit moet dat ooksjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:45:
Deze hoeveelheid aandacht kan natuurlijk ook nog wel eens betekenen dat er weer een grand prix in Nederland georganiseerd gaat worden. Hier is al jaren sprake van maar dit kan wel eens net dat extra zetje gaan geven om het ook waar te maken.
Dat hebben we allemaal niet, en dat gaat er ook niet komen. Veel te duur. Ja maar we hebben Zandvoort! Te klein, te oud, onbereikbaar en het kan geen 150.000 toeschouwers aan.
Edit : zandvoort heeft ook nog te maken met het aantal geluidsdagen. Als je F1 krijgt ga je daar problemen mee krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door asing op 16-05-2016 19:17 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hey dromen mag altijd.asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:16:
[...]
Ik zal je even van je wolk halen. Ten eerste kost het een bak met geld om überhaupt het circus langs te krijgen. Daarnaast moet de baan F1 waardig zijn, de rest van het circuit moet dat ook.
Dat hebben we allemaal niet, en dat gaat er ook niet komen. Veel te duur. Ja maar we hebben Zandvoort! Te klein, te oud, onbereikbaar en het kan geen 150.000 toeschouwers aan.
Edit : zandvoort heeft ook nog te maken met het aantal geluidsdagen. Als je F1 krijgt ga je daar problemen mee krijgen.
"Heb je de meeste punten aan het eind van het jaar dan ben je wereldkampioen. En op dit moment is dat Lewis Hamilton"Jimster schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:25:
[...]
"Lewis Hamilton heeft op dit moment de meeste punten"Dikke faal. Hebben ze bij de redactie helemaal niemand zitten die er een klein beetje verstand van heeft?
yep, en beter een F1 track dan een wielrennersberg
Dat is praktisch exact wat Alonso ook zei over F1 in Spanje. De sneer richting alles maar achter de paywall was heel duidelijk (en IMHO terecht), maar dat neigt weer richting een onderwerp dat in het andere topic moetLuxicon schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:52:
[...]
Dat is ieder land zo, maar voorheen was F1 ook altijd op televisie en was het ook populair. Toen het op RTL5 was of zo iets? Ik weet het niet precies meer.
Wat betreft een nieuw circuit: het schijnt nogal duur te zijn om een F1-race te hebben (5,3 miljoen voor zo'n weekend) en dat geld moet ergens vandaan komen. Grote circuits (Nürburgring / Hockenheim 2015 anyone?) uit de historie van de F1 haken daarom af. Waarom zouden we zoiets in Nederland dan wel rond krijgen?
Bij RTL5 was het vooral populair in de Verstappen jaren. Jos had ook een zeer grote schare aan fans.Luxicon schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:52:
[...]
Dat is ieder land zo, maar voorheen was F1 ook altijd op televisie en was het ook populair. Toen het op RTL5 was of zo iets? Ik weet het niet precies meer.
Verder; helemaal mee eens. Dit effect zie je overal en in elk land. In Spanje keek ook geen hond naar de F1, het was enkel MotoGP wat daar aandacht kreeg in die categorie van sport. Met de successen van Alonso is de populariteit daar ook gigantisch toegenomen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
O ja, die berg bij ons voor de deur... die was ik alweer even vergeten.franssie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:20:
[...]
yep, en beter een F1 track dan een wielrennersberg
Meer dan 5,3 miljoen per weekend, dat was het tekort dat men had.Grrrrrene schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:20:
[...]
Dat is praktisch exact wat Alonso ook zei over F1 in Spanje. De sneer richting alles maar achter de paywall was heel duidelijk (en IMHO terecht), maar dat neigt weer richting een onderwerp dat in het andere topic moet
Wat betreft een nieuw circuit: het schijnt nogal duur te zijn om een F1-race te hebben (5,3 miljoen voor zo'n weekend) en dat geld moet ergens vandaan komen. Grote circuits (Nürburgring / Hockenheim 2015 anyone?) uit de historie van de F1 haken daarom af. Waarom zouden we zoiets in Nederland dan wel rond krijgen?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Die Poll op hun website was verwarrend.sjaool schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:00:
Vraag 1: "Ga je nu vaker F1 kijken?"
Ik kijk al elke race, dus ik heb maar nee geantwoord. Ik kan niet meer vaker krijgen.
(Al heb ik deze race 2x gezien, dus technisch gezien zou ik wel Ja moeten antwoorden).
Als je een race wilt en daarbij een contract afsluit met Bernie voor 10 jaar, dan krijg je dit kostenplaatje voor je kiezen :Grrrrrene schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:20:
[...]
Dat is praktisch exact wat Alonso ook zei over F1 in Spanje. De sneer richting alles maar achter de paywall was heel duidelijk (en IMHO terecht), maar dat neigt weer richting een onderwerp dat in het andere topic moet

bron : http://www.totalsportek.c...ost-formula-1-grand-prix/
Dat is dus puur wat Bernie hebben wil. Al het andere (medisch centrum, beveiliging, bewaking, etc etc etc etc) moet dan nog betaald worden. Dat moet je weer terugverdienen met de verhuur van vreet en drink keten en uiteraard de toegangskaartjes voor de fans.
Reken maar dat je niet je eigen sponsoren mag gebruiken en meer van dat soort dingen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l2NofEicgTU]
Zolang ze het maar niet door ene H. Tilke laten ontwerpen[b]Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:50:
[...]
Eens. Gewoon nieuwe baan maken. Kost niet alleen minder dan heel Zandvoort verbouwen, maar levert ook een boeiendere race op (zo boeiend is Zandvoort voor de kijker niet), minder geneuk over geluidsoverlast en een betere bereikbaarheid. En als ze nog een gebied kunnen pakken waar de kans op regen 1/2 is, lijkt me dat mooi meegenomen
Dat vond ik eigenlijk best een rot moment voor een interview en het valt me mee dat Jos de rust heeft en neemt om gewoon te antwoorden. Op dat moment speelt namelijk net het Wilhelmus en krijgt Max de beker uitgereikt. Dat is toch een moment dat je als vader niet zou willen en moeten missen.SpaceAce schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:25:
Beelden van ORF, vooral mooi bij 4 minuten, interview emotionele Jos bij podium:
[video]
Kwestie van vraag en aanbod. Er kunnen maar zoveel weekends gereden worden en Bernie verkoopt het circus voor de hoogste prijs.Grrrrrene schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:20:
[...]
Dus de prijs wordt nu gewoon opgedreven door die oliestaatjes, voor wie het prestige is.
Wel redelijk 'lomp' van ORF om Jos te storen bij de podiumceremonie (opkomst Max) én het Wilhelmus.SpaceAce schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:25:
Beelden van ORF, vooral mooi bij 4 minuten, interview emotionele Jos bij podium:
[video]
Je kon ook duidelijk zien dat Jos eigenlijk geen zin had in het interview en telkens naar het podium keek (LOGISCH!)
Zo dom was mijn vraag dus niet hehe! Nog steeds niet duidelijk dus..friggler schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:53:
[...]
Oeps, je hebt gelijk![]()
"Lult niet meer" versta ik, maar de context is er totaal niet
Wel jammer vind ik persoonlijk, ik zie liever Hockenheim en Monza, dan Dubai en dergelijke. Ik vraag mij af of er fans zijn die dat soort circuits wel mooi vinden, en Hockenheim en Monza niet.JackBol schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:28:
[...]
Kwestie van vraag en aanbod. Er kunnen maar zoveel weekends gereden worden en Bernie verkoopt het circus voor de hoogste prijs.
Dus de prijs wordt nu gewoon opgedreven door die oliestaatjes, voor wie het prestige is.
...
Dat heb je mij ook nergens horen (of lezen) zeggenduderuud schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:30:
[...]
Zo dom was mijn vraag dus niet hehe! Nog steeds niet duidelijk dus..
Volgens mij ligt de webshop van Max er ook uit
[ Voor 52% gewijzigd door NiQo op 16-05-2016 19:41 ]
Ja, op Ziggo Sport Racing regelmatig een samenvatting te zien.Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:40:
Iemand al 'n goeie uitgebreide samenvatting tegengekomen?
Het hele land is gek geworden.
ik ben een heel doof persoon, maar ik kon het toch duidelijk verstaan... heb het even voor je uitgetiktduderuud schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:30:
[...]
Zo dom was mijn vraag dus niet hehe! Nog steeds niet duidelijk dus..
De druk staat nog steeds vol op de ketel voor de Nederlander Max Verstappen. Men... Dat ik dit als commentator mee maak... je lult niet meer... bizar, fucking bizar. Jaren zit je naar dingen te kijken en te hopen... en daar issie... Max Verstappen in de laatste bocht in Barcelona... Joheee, Johoooo, Jo-fucking-ho wat bizar... on-ge-lovelijk... sportoverwinningen zijn zo mooi... en deze is de allermooiste die ik in mijn leven gezien heb. What is happening roepen ze hier.... Sjongejongejonge.... Straatfeest.
Ik weet niet of je vaak Olav Mol hebt gehoord in je leven... maar de context voor "Je lult niet meer" is eigenlijk dat dat een soort van uitspraak is van Olav Mol die hij vaker doet, hij bedoelt daar iets mee van "Dat had je nooit voor mogelijk gehouden"... hij heeft het wel vaker in diezelfde context gebruikt
Het jaar is toch ook al bijna op de helft?tlpeter schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:42:
Bij het het RTL nieuws net een stukje over Verstappen. Een kart winkel welke normaal 50 karts per jaar verkoopt heeft er nu al 15 verkocht
Het hele land is gek geworden.
Ander topic vragenmathy_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:46:
Net terug van mijn weekend Texel met de Fam.
Wat ben ik blij dat ik in de middag er voor heb gekozen de race live te zien op mijn tablet ipv met mijn ouders Den Burg in te gaanHeel dat park wist na de finisch dat er een Nederland de F1 heeft gewonnen
![]()
Nu zit ik alleen met de volgende race, ik heb 5 jaar met mijn vriendin precies in het weekend van MonacoIk dacht een aantal maanden geleden leuk ik boek 4 dagen Parijs.
Maar nu kan ik de race dus niet goed zien![]()
Hier in NL kan ik mooi kijken via mijn tablet of telefoon, Maar weet iemand van jullie waar in Parijs de F1 live wordt uitgezonden? Volgens mij is het op canal +sport dus in het hotel zal wel niet lukken.
relatie beëindigen.mathy_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:46:
Wat ben ik blij dat ik in de middag er voor heb gekozen de race live te zien op mijn tablet ipv met mijn ouders Den Burg in te gaanHeel dat park wist na de finisch dat er een Nederland de F1 heeft gewonnen
![]()
Nu zit ik alleen met de volgende race, ik heb 5 jaar met mijn vriendin precies in het weekend van MonacoIk dacht een aantal maanden geleden leuk ik boek 4 dagen Parijs.
Hier in NL kan ik mooi kijken via mijn tablet of telefoon, Maar weet iemand van jullie waar in Parijs de F1 live wordt uitgezonden? Volgens mij is het op canal +sport dus in het hotel zal wel niet lukken.
Net tussen 19:20 en 19:50 op Ziggo Sport (14) een samenvatting van 30 min (met het originele commentaar van Olav).Pyr0_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:40:
Iemand al 'n goeie uitgebreide samenvatting tegengekomen?
Als je via horizon app kijkt heeft de player een aparte instelling voor kijken in het buitenland. Durf niet te zeggen of het daadwerkelijk werkt maar ik zou je bundel vast aanpassenmathy_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:46:
![]()
Hockenheim is verpest met de verbouwing, van mij mag die weg. Een aantal andere circuits zou ik echt een schande vinden als ze verdwijnen:Luxicon schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:34:
[...]
Wel jammer vind ik persoonlijk, ik zie liever Hockenheim en Monza, dan Dubai en dergelijke. Ik vraag mij af of er fans zijn die dat soort circuits wel mooi vinden, en Hockenheim en Monza niet.
- Monza
- Spa
- Suzuka
- Gilles Villeneuve
- Stiekem Interlagos ook wel
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
ik denk dat ze heeeeeel hard hun best doen om die snel te krijgen. de vraag zal heel hoog zijnRivanov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:55:
Hoe snel zou zijn nieuwe Red Bull cap beschikbaar zijn met Exact erop zoals die van Toro Rosso er ook is?
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1