Dat is de finish niet... Dat was de streep ervoor waar je nog net de spoiler van Vettel ziet, zie:

[ Voor 9% gewijzigd door JJFS op 15-05-2016 19:38 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is de finish niet... Dat was de streep ervoor waar je nog net de spoiler van Vettel ziet, zie:
[ Voor 9% gewijzigd door JJFS op 15-05-2016 19:38 ]
Er staat dat er een samenvatting is van 21.00 tot 21.30 op Ziggo sport selectspartacusNLD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:26:
[...]
dus zo op ziggo select om 20:15 extra uitzending?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"When you grow up your heart dies"
Misschien een extra ingelaste uitzending vanwege de overwinning. Die gids staat al weken van te voren geprogrammeerd. Zal straks eens kijken.Pierre schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:31:
[...]
Er staat dat er een samenvatting is van 21.00 tot 21.30 op Ziggo sport select
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, is idd een extra uitzending.Rivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:32:
[...]
Misschien een extra ingelaste uitzending vanwege de overwinning. Die gids staat al weken van te voren geprogrammeerd. Zal straks eens kijken.
Sky zat zich het ook af te vragen hoor, omdat hij nog 33 rondjes ofzo zou moeten op z'n laatste set en dat is erg krap. Maar toen hadden ze het over de training waar hij dat ook lange tijd kon volhouden, dus zonder issues zou hij het gaan halen. Goeie gok, had ook kunnen aflopen met een klapband.Jackson6 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:14:
Ik verbaasde me echt dat die Olav Mol zo dom is dat hij niet door had dat Max voor een tweestopper ging. Als je al zo lang die F1 doet, hoe kan je dat soort zaken dan niet doorhebben.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij had in 2012 ook een relatief "rampjaar" met veel mechanische pech en een onnodige crash bij het WK; het jaar daarop domineerde hij weer alles. Ik heb er wel vertrouwen in.fynrd1 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:28:
[...]
Enige wat hij mist, is het omgaan met tegenslag, of een mindere periode. Hamilton reed in zijn eerste seizoen al om het kampioenschap, en heeft de andere facetten pas in latere seizoenen geleerd. Vettel zit ook nog in dat proces, zie 2014 en nu ook 2016.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 15-05-2016 19:37 ]
Gelukkig wel! Ze reden het gaatje redelijk makkelijk dicht, maar vervolgens konde ze er niet makkelijk voorbij.alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:23:
[...]
Maar ik zie als Max voor de Ferrari's rijdt niet Vettel of Raikkonen zo snel langs hem komen.
Max kan prima verdedigen, zie zijn F3 tijdperk. De man kent geen druk, wat ook bij verdedigen van pas komt.
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2016 19:42 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
503 Service UnavailableRivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:36:
Mooie stukjes met o.a. Hill en Coulthard op Ziggo website.
Schitterend om de omhelsing tussen Jos en Max te zien.
http://www.ziggosporttotaal.nl/video/
Is zelfs als je de race gezien hebt bijna niet uit de beelden af te leiden.. van start tot finish eigenlijk alleen top 4 gezien.Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:42:
Iemand een linkje naar een fatsoenlijke samenvatting van de race? Die van ziggo is wat kort en focused voornamelijk op Max. Wil eik ook wel ff weten wat de rest van het veld gedaan heeft
Ik geloof, dat hij toen ook een mentalcoach oid. had aangesteld, of was dat al in het seizoen ervoor?Roamor schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:36:
[...]
Hij had in 2012 ook een relatief "rampjaar" met veel mechanische pech en een onnodige crash bij het WK; het jaar daarop domineerde hij weer alles. Ik heb er wel vertrouwen in.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Server trekt het niet .....Rivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:36:
Mooie stukjes met o.a. Hill en Coulthard op Ziggo website.
Schitterend om de omhelsing tussen Jos en Max te zien.
http://www.ziggosporttotaal.nl/video/
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
achja.. dat gaan we nu krijgen heh. Alle NL media die de hele F1 al jaren negeren willen nu natuurlijk ook wat zeggen.sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:32:
Mooi bijna tien seconden stilstaande Max Verstappen bij het begin van het RTL 4 journaal.
Met Christiaan Horner als teambaas bij Arden.. Zo is de cirkel naar vandaag weer rond.Roamor schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:29:
[...]
Waarom zou je dat Raikkonen aanrekenen? Wie weet wat er nog gebeurt, zie bijvoorbeeld deze klassieker:
[video]
lol ja daarom vraag ik ook ernanachtnet schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:43:
[...]
Is zelfs als je de race gezien hebt bijna niet uit de beelden af te leiden.. van start tot finish eigenlijk alleen top 4 gezien.
http://www.formula1.com/c...hlights_-_Spain_2016.htmlPyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:42:
Iemand een linkje naar een fatsoenlijke samenvatting van de race? Die van ziggo is wat kort en focused voornamelijk op Max. Wil eik ook wel ff weten wat de rest van het veld gedaan heeft
Ondanks de verontrustende nieuwsberichten over de gezondheid van Michael Schumacher hoop ik toch dat hij wel wat nieuws meekrijgt over de F1 en de ontwikkelingen rond Max.SinergyX schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:41:
Max en Schumacher, had mooi geweest al had hij nog gereden.
[afbeelding]
Ik zou het doen!
Waiting on the world to change
Maar dat hebben Vettel en Schumacher in zekere zin ook gehad. En die hebben gewoon de statistieken opgeleukt met meer en meer races winnen, kampioenschappen pakken... De grootste coureurs worden vooral onthouden vanwege de statistieken waarbij ze veel beter waren dan de rest en records vestigden die lange tijd bleven staan.TommyGun schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:08:
[...]
Ik ben absoluut geen pessimist
Ik ben echter wel van mening dat het wellicht wat te snel gaat, maar dat is meer een gevoel dat ik zelf denk ik zou hebben; races winnen op je 18e in de Formule 1, wat is er dan nog te behalen? Juist de hele weg daar naartoe (in de achterhoede beginnen, een team opbouwen) waar je meerdere jaren over doet en vervolgens WK worden lijkt mij veel meer bevredigend.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb me laten vertellen dat topsporters gewoon willen winnen. Overal. Altijd.TommyGun schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:08:
[...]
Ik ben absoluut geen pessimist
Ik ben echter wel van mening dat het wellicht wat te snel gaat, maar dat is meer een gevoel dat ik zelf denk ik zou hebben; races winnen op je 18e in de Formule 1, wat is er dan nog te behalen? Juist de hele weg daar naartoe (in de achterhoede beginnen, een team opbouwen) waar je meerdere jaren over doet en vervolgens WK worden lijkt mij veel meer bevredigend.
Bij OF hoeft er maar 1 waar te zijnRyur schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:23:
[...]
Ja sorry
Bij ons thuis is het als je een OF-vraag krijgt en beide zijn waar dat het antwoord "ja" is.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
XOR dan
AND bedoel je
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 15-05-2016 19:59 ]
right in the feelsRivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:59:
Prachtig trotse blik van Vettel. Wauw.
Feliciteerde ook heel mooi Verstappen direct na afloop.. duurde echt enkele seconden dat hij in de cockpit hing van Verstappen.
[afbeelding]
Ik zou het doen!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 17% gewijzigd door Rukapul op 15-05-2016 20:05 ]
Vettel lijkt me echt een hele geschikte kerel. Is nu bij Ferrari ook super serieus bezig met ontwikkeling, komt nooit negatief over, sociaal naar de rest van het paddock.Rivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:59:
Feliciteerde ook heel mooi Verstappen direct na afloop.. duurde echt enkele seconden dat hij in de cockpit hing van Verstappen.
[afbeelding]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Zie Ricciardo er nu pas tussen zitten.
Vlak naast Max nog wel.
Heel vet die analyse, top werkHarrie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:01:
Is de video analyse van Sky van het Rosberg-Hamilton incident hier al gepost?
Ik dacht van niet. Heb even een paar pagina's terug gekeken...
Hij is hier te vinden:
https://streamable.com/ys32
Met een oprechte glimlach
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 15-05-2016 20:08 ]
Dat is gewoon z'n gezicht.. Hij lacht nooit, hoor
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Waarom is het eigenlijk geen VER? Er is toch geen rijder die met VER begint?sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:06:
[...]
VES zal nu zeer zeker geen VER meer gaan worden voor de mensen die dachten dat dat ooit zou gebeuren.
DDOS door F1 kijkersspartacusNLD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:10:
De ziggo sport website heeft een DDOS lijkt t wel.. steeds eruit
Dat was Raikkonen in parc fermé; maar idd mooie foto!Rivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:59:
[afbeelding]
Jean Eric Vergnedon_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:10:
[...]
Waarom is het eigenlijk geen VER? Er is toch geen rijder die met VER begint?
Vergne.don_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:10:
[...]
Dat is een hele fijne analyse en scherp gezien door Sky! Rosberg was dus gewoon een setting vergeten aan te passen op de startgrid. Dat is niet zo handig. Dat verandert mijn view op het ongeval dus.Harrie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:01:
Hij is hier te vinden:
Heeft nog een SuperLicentie (nu door Ferrari), dus zijn naam blijft totdat zijn superlicentie niet wordt verlengd (en dan pas na 2 jaar).don_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:12:
Maar die was toch allang weg voordat Max begon bij Toro Rosso?
[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 15-05-2016 20:13 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Officieel is VER de 3de rijder van Ferrari. Als Kimi of Vettel niet kan rijden komt JEV in actiedon_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:13:
Ah, zo werkt het dus. Dank je wel voor jullie reacties!
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 15-05-2016 20:16 ]
Jazeker wel, Vergne heeft nog VER gereserveerd.don_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:10:
[...]
Jep, sums it up nicely.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Dat was het al.spartacusNLD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:18:
extra uitzending nu
The Sunday of an 18 year old Max Verstappen;
Get promoted to one of the biggest racing teams in the world.
Finish and win the race as the youngest ever.
Go home and have sex with hot girlfriend.
Bathe in pools of money.
Look forward to decades of continued success.
The Sunday of a 30 year old me;
Look forward to my chicken kiev dinner and hope I don't get caught in traffic tomorrow to my 9-5 job.
Bedankt, kan helaas nog geen beeld materiaal vinden.Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:10:
Volgens mij vroeg net nog iemand voor n linkje naar de press conference, motorsport.com heeft het voor ons uitgetyped:
http://www.motorsport.com...-press-conference-737161/
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Nouja, zo leuk vind ik Mikaela niet, jullie wel dan?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Mooi gemaakte analyse.Harrie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:01:
Hij is hier te vinden:
het is maar wat je leuk vind, ik vind Mikaela er veel leuker uitzien.Ryur schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:22:
[...]
Nouja, zo leuk vind ik Mikaela niet, jullie wel dan?
Ik vond Max' vorige vriendin Sabre Cook leuker
...
Verwijderd
Q: (Barna Zsoldos – Nemzeti Sports) Max, now at your first Formula One Grand Prix victory, Sebastian and Kimi are sharing the podium with you, but can you remember what you were doing and where were you when they won their first F1 Grands Prix?
MV: (To Sebastian) When was yours? 2008? Monza. Probably I was go-karting, yeah, somewhere, having fun. Yours?
KR: 2003.
MV: I was six years old so I can’t remember. I don’t know
SV: Got picked up from the kindergarten.
MV: Yeah, probably.
Dit was het meest klotige scenario dat je voor hem kon bedenken: vervangen door de volgende GP winnaar, terug in het team overklast door de rijder die niet goed genoeg was om door te gaan naar RBR en dan in de race als een dweil rijden. Maar vergeet ook niet dat die kerel een enorme mentale dreun heeft gehad. Daar kom je niet zomaar even overheen, dat kost tijd. We zullen het de rest van het seizoen zien hoe hij zich verhoudt t.o.v. Sainz
Ik vond hem anders niet zo slecht rijden, maar net als Ricciardo en Vettel reed hij (en niet Sainz) een 3 stop. Dus in die zin niet raar dat ie erachter finished. Verder wel snelste ronde en toch een punt. Dus zoveel balen zal ie ook niet.Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:29:
[...]
Dit was het meest klotige scenario dat je voor hem kon bedenken: vervangen door de volgende GP winnaar, terug in het team overklast door de rijder die niet goed genoeg was om door te gaan naar RBR en dan in de race als een dweil rijden. Maar vergeet ook niet dat die kerel een enorme mentale dreun heeft gehad. Daar kom je niet zomaar even overheen, dat kost tijd. We zullen het de rest van het seizoen zien hoe hij zich verhoudt t.o.v. Sainz
[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0_ op 15-05-2016 20:34 ]
Ik kan anders nog steeds stemmen hoor. (al eerder gedaan btw)aicaramba schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:33:
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/vote.html
Driver of the day. Het stemmen is gesloten, de uitslag is nog niet bekend. Maar het lijkt er op dat ze al een voorschot hebben genomen met een foto van de winnaar.
Hier ook. Volgens mij wordt dat pas om 21.00 gesloten en bekend gemaakt?Hoyden schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:35:
[...]
Ik kan anders nog steeds stemmen hoor. (al eerder gedaan btw)
Hij ziet nog steeds het resultaatscherm van zijn eigen stemHoyden schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:35:
[...]
Ik kan anders nog steeds stemmen hoor. (al eerder gedaan btw)
Ik vind ze er allebei prima uitzien, maar Mikaela heeft net een leuker koppieLuxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:27:
[...]
het is maar wat je leuk vind, ik vind Mikaela er veel leuker uitzien.
www.steamloco.info
Passing on the magic!
Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:34:
Gaat wel echt op een belachelijk tempo in dit topic, vorige week zondag ge-opend. En nu al 3277 reacties
The ramblings of an idiot
Inderdaad. Ik had gehoopt op de persconferentie, interviews, etc.sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:54:
Nou, die extra uitzending van Ziggo stelde ook weer niks voor. Alleen een uitgebreide samenvatting en verder eigenlijk niks nieuws.
Daar hoef je niet op te hopen bij Ziggo. Daar hebben ze geen rechten voor.don_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:56:
[...]
Inderdaad. Ik had gehoopt op de persconferentie, interviews, etc.
Persconferentie wellicht niet, nee. Maar zelfgemaakte interviews welRivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:57:
[...]
Daar hoef je niet op te hopen bij Ziggo. Daar hebben ze geen rechten voor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rechten is vaak het issue ja.Rivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:57:
[...]
Daar hoef je niet op te hopen bij Ziggo. Daar hebben ze geen rechten voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 15-05-2016 20:59 ]
Commercieel heel sterk van RB natuurlijk en slim.
De interviews staan gewoon op hun website www.ziggosporttotaal.nldon_jorg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:57:
[...]
Persconferentie wellicht niet, nee. Maar zelfgemaakte interviews wel
Kopen
The ramblings of an idiot
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq