[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
SinergyX schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:06:
[...]

Commentatoren op Sky zeiden bij max z'n pitstop al meteen dat hij 5 rondjes tekort gaat komen en het niet gaat lukken, hij heeft in dat opzicht wel beetje geluk gehad dat z'n banden het vol konden houden.
Verschil was dat Max na zijn laatste stop het relatief rustig aandeed. Raikkonen en met name Vettel gingen de eerste ronden na de stop veel sneller. Maar daarmee brand je alleen maar je rubber op, terwijl ze Max (zolang hij geen fout maakte) toch niet voorbij zouden kunnen komen.

Het was voor Max veel belangrijker om in zijn laatste stint maximaal aan bandenmanagement te doen dan om het gat met Raikkonen in stand te houden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:06:
[...]

:+

Tering zeg.... Ik heb nog nooit zo vol spanning naar een F1-race gekeken. En ik kijk al sinds '95.... Hoe dichterbij de finishlijn kwam, des te harder begonnen de handjes te trillen. Ik was net zo'n veer die opgewonden werd. Toen Max als eerste over de finish kwam kwam de ontlading. M'n dochter keek me aan of ik gek geworden was en zette het gelijk op een huilen.

Het was een snaarstrakke race met geen of weinig fouten van Max _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F
Eentje heb ik geteld. Kleine lock-up in laatste ronde. Heel miniem foutje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lewis ook aardig humble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:09:
[...]

Daar dacht ik even aan toen hij steeds zo'n goede exit had bij de laatste bocht. Bijzonder hoe hij Raikkonen steeds precies ver genoeg achter hem kon houden. Misschien dat hij daar even wat extra gas gaf?
Dat gevoel had ik ook dat ie wel harder kon, maar dat het niet hoefde. Op deze manier wist hij RAI achter zich te houden zonder dat het ten koste ging van het verbruik en/of de bandjes. d:)b

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:20
Red Cell schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:09:
Ik had m'n slapende 3 maanden oude dochter op schoot, die werd ook huilend wakker van pappa's gejoel en gejuich :$ :)F
[...]
Die van mij is een half jaar en begon 15 rondjes voor het einde te huilen, dus daar heb ik mee lopen ijsberen door de kamer (oke, ook een beetje vanwege de zenuwen :+ ) en die ging tijdens het juichen maar met papa mee lachen. Mijn zoon van 3 was al die tijd gewoon aan het spelen en dacht bij het juichen: nou ja laat ik ook maar mee doen, het zal wel zo horen *O*

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:06:
[...]

.. En ik kijk al sinds '95....
Ik heb Niki Lauda nog zijn wenkbrauwen zien verbranden. Verder heb ik jaren geen F1 meer gekeken. Vandaag zag ik hoe diezelfde Niki Lauda zijn pet afnam voor Verstappen. Als hij dat doet, betekent dat iets. Er komen mooie tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:12:
[...]

Dat gevoel had ik ook dat ie wel harder kon, maar dat het niet hoefde. Op deze manier wist hij RAI achter zich te houden zonder dat het ten koste ging van het verbruik en/of de bandjes. d:)b
De extra hersencapaciteit die vorig jaar al veel geroemd is en veel rijders niet hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KopjeThee schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:13:
[...]

Ik heb Niki Lauda nog zijn wenkbrauwen zien verbranden. Verder heb ik jaren geen F1 meer gekeken. Vandaag zag ik hoe diezelfde Niki Lauda zijn pet afnam voor Verstappen. Als hij dat doet, betekent dat iets. Er komen mooie tijden.
Zijn interview was ook enkel lof over max, en dat zegt behoorlijk wat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Max op Sky Sports

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Leuk feestje daar bij Red Bull in de pitbox... (Sky F1)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Leuk feitje mensen. Red Bull had al 2 jaar niet meer gewonnen. Laatste keer was België 2014 met als winnaar Ricciardo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Wat een historische dag.. :)F En wij waren erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Kan nu al niet wachten op de rest van de 16 races!! :D :D :)F :)F

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021

Hier krijg ik lang niet alles mee, en het geluid is irritant slecht (mono bijvoorbeeld). :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

YOHEE YOHOO :)F

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Absoluut genieten. Nog steeds onwerkelijk.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CigbyLRXIAAxv_-.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CigbyuEW0AAYwj9.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
scorpie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:17:
Kan nu al niet wachten op de rest van de 16 races!! :D :D :)F :)F
Ik zie hem in Monaco ook wel het podium halen. Echt rijderscircuit Monaco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

* McBoom is ondertussen allerlei filmpjes/nabeschouwingen aan het verzamelen om te kijken als de kleine op bed ligt... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vettel steekt hand in eigen boezem en zegt dat het zijn call was om voor deze strategie te gaan. Petje af voor Max van Vettel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:01
Afbeeldingslocatie: https://davidlibido.stackstorage.com/index.php/s/FPvkSyljnQtPvgS/download

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://www.skysports.com/...on-rosberg-crash-analysis

goede analyse voor wie hem nog niet gezien heeft.. ff hola installeren als hij niet werkt :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Jan Lammers op NPO1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
Op NPO1 nu ook over max, om 19:00 weer over Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tralapo schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:19:
Absoluut genieten. Nog steeds onwerkelijk.

[afbeelding]

[afbeelding]
Geweldig. Team stond ook al 2 jaar droog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jOqle0w.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Aan de ene kant ben ik geneigd om het een racingincident te noemen... Maarrrr.... Toch vind ik de situatie niet in het voordeel van ROS spreken... IMHO was het wel een huge fuck up van ROS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:25:
[...]

Aan de ene kant ben ik geneigd om het een racingincident te noemen... Maarrrr.... Toch vind ik de situatie niet in het voordeel van ROS spreken... IMHO was het wel een huge fuck up van ROS.
Yep, ben ik het eens. Vond het heel apart hoe snel Lauda zich alweer uitsprak in voordeel van Rosberg terwijl het Lauda normaliter is die mega-pro HAM is.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Gezien ze beiden geen straf krijgen wordt het ook afgedaan als een race incident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Idd.als je 160 (?) pk mist door een verkeerde engine mode, moet je je verlies pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:10
BBC Jennie Gow meld op Twitter dat het Hamilton-Rosberg incident door de stewards wordt afgedaan als racing incident. Geen straffen dus.

https://twitter.com/JennieGow/status/731863712999608320

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als geste zou Max ook een paar flessen champagne richting Lewis en Nico kunnen sturen met een bedankbriefje erbij. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19
Lewis had verstandiger moeten zijn. Rosberg laat hem er niet zomaar langs, en hetw as nog maar de eerste ronde.

Ik ben blij dat het zo gegaan is! Linksom of rechtsom denkt Lewis wel beter na voordat hij zomaar wat doet. Die situatie was vorig jaar andersom.

Het is verder beoordeeld, met alle data die ze meer hebben als wij, dat het een race incident is.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:29:
Als geste zou Max ook een paar flessen champagne richting Lewis en Nico kunnen sturen met een bedankbriefje erbij. :+
'You two will be next' :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ok, nu écht de allerlaatste.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AUPFc62.jpg

:+ :+

[ Voor 7% gewijzigd door max op 15-05-2016 17:33 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Het blijft altijd zo dat ROS voor HAM reed, precies als in Rusland toen VET er ook KYV werd afgeregeld, ondanks dat ROS waarschijnlijk in de verkeerde engine mode stond. Dat was gewoon dom, maar dat ontslaat HAM niet van zijn verantwoording als achterligger een andere keuze te maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:27:
Idd.als je 160 (?) pk mist door een verkeerde engine mode, moet je je verlies pakken.
Ik vraag me dan wel af waarom Rosberg Hamilton kon inhalen in de 1e bocht. Ik zou verwachten dat als je zoveel minder pk hebt dat dat niet zou lukken, want de start van Hamilton was ook niet heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Devian schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:29:
Lewis had verstandiger moeten zijn. Rosberg laat hem er niet zomaar langs, en hetw as nog maar de eerste ronde.

Ik ben blij dat het zo gegaan is! Linksom of rechtsom denkt Lewis wel beter na voordat hij zomaar wat doet. Die situatie was vorig jaar andersom.

Het is verder beoordeeld, met alle data die ze meer hebben als wij, dat het een race incident is.
Nou ja... Als Lewis had gezien dat Nico aan het harvesten was, waardoor hij een klap vermogen miste is het niet zo raar dat hij er voorbij ging/wilde. Ik denk ook dat het een ingecalculeerd risico van Nico was dat ze er allebei af zouden kunnen gaan. Nu hebben ze allebei geen punten, dus Lewis heeft minder races om het verschil weg te werken. Als Lewis voor Nico geëindigd was was het verschil minder groot geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

En vanavond alle zenders af die dit gaan bespreken, heb nu al zin in het 6 uur journaal :P

Motor-Forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Bullet NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Het blijft altijd zo dat ROS voor HAM reed, precies als in Rusland toen VET er ook KYV werd afgeregeld, ondanks dat ROS waarschijnlijk in de verkeerde engine mode stond. Dat was gewoon dom, maar dat ontslaat HAM niet van zijn verantwoording als achterligger een andere keuze te maken.
VET-KVY en HAM-ROS is niet echt te vergelijken. KVY reed VET (2x) van achteren aan. ROS dwong hier HAM het gras op waardoor hij geen kant meer op kon. Gezien de regels (zie plaatje eerder gepost in dit topic) had ROS HAM toch wel wat meer ruimte moeten gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

http://www.redbullracing.com/athlete/max-verstappen

Netjes, meteen geupdated met nieuwe stats ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kawaii schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Ik vraag me dan wel af waarom Rosberg Hamilton kon inhalen in de 1e bocht. Ik zou verwachten dat als je zoveel minder pk hebt dat dat niet zou lukken, want de start van Hamilton was ook niet heel slecht.
Precies dit vraag ik me ook af. Buitenom over het vuile deel van de baan is hij Hamilton voorbij gekomen met zijn "160pk missende bolide". Hoe?

Verder herhaal ik wat ik eerder zei: ROS en HAM hebben allebei een enorm risico genomen en verloren. Of het nu 50/50 of 60/40 of 40/60 schuld is, het boeit niet: allebei hadden ze dit kunnen voorkomen. En even herinnerend hoe bot HAM geregeld de deur dichtgooide bij ROS, kon hij dit terug verwachten.

Ik snap de regels prima, maar ergens heeft Vettel ook wel gelijk natuurlijk: tegenwoordig lijkt het zo te zijn dat je de auto er gewoon naast gooit, zodat je aan bovenstaande regel voldoet, en daarna maar ziet of je de bocht nog haalt (zie Ricciardo op Vettel). Je hoeft dus alleen je voorvleugel maar naast de auto ervoor te gooien en je hebt recht op de binnenbocht? Ik vind het maar bizar hoor. Je legt je lot in handen van de ander: heeft hij je gezien? Kan hij de bocht nog halen zonder de apex aan te tikken? Haal jij de bocht zonder in de andere bolide te crashen?

Als je zo'n risico loopt, eindigt het soms in tranen en ik denk dat Hamilton zich dat beseft. Natuurlijk: ook Rosberg deed wat fout, maar de hele situatie ontstond toen Hamilton zijn auto aan de binnenkant positioneerde terwijl het gat al aan het slinken was.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_6re7YwXspA]
Post-race interview met RIC

En Rosberg na de race: https://streamable.com/u9cn, en Hamilton: https://streamable.com/1e7h (leuke opmerking over Max op het eind imo)

[ Voor 45% gewijzigd door R4NCOR op 15-05-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ziggo Sport Totaal herhaald de race nu blijkbaar via het informatie kanaal. Nouja, dan ga ik dat maar kijken. 8)

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Nou vind ik VET wel een slecht voorbeeld. Die begint te miepen bij elke inhaalactie die een andere coureur bij hem probeert/doet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

max schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:31:
Ok, nu écht de allerlaatste.

[afbeelding]

:+ :+
Waar is het origineel? We missen er namelijk nog een over Villeneuve om dit artikel: http://www.gpupdate.net/n...n-in-f1-verkeerd-besluit/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:39:
Nou vind ik VET wel een slecht voorbeeld. Die begint te miepen bij elke inhaalactie die een andere coureur bij hem probeert/doet :+
"Seriously guys what are we doing here?!"

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:37:
[...]

Precies dit vraag ik me ook af. Buitenom over het vuile deel van de baan is hij Hamilton voorbij gekomen met zijn "160pk missende bolide". Hoe?
Naast de 'engine mode' die nu verkeerd stond heb je ook nog zelf een knop die je kan inhouden om de engine mode even op het hoogst te zetten (push to pass / overtake button). Het lijkt me dus dat hij dat gebruikt om in de eerste bochten voorop te rijden, en er pas achter kwam dat hij verkeerd stond toen hij een klein gaatje had en push to pass los liet.

Tenminste, ik weet vrij zeker dat die knop er is, maar misschien niet op elke auto...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kawaii schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Die eerste paar bochten zijn een aardige uitdaging. Net niet vol gas, vechten voor tractie.
Kan me goed voorstellen dat die 160pk minder juist voor een mooie exit hebben gezorgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
2 dingen, iemand link met gehele persconferentie na de race?

En mooi ook Alonso die Max komt feliciteren. Echte sportman _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Laatst online: 15-09 04:55

StarWing

Huh ?!?

Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:37:
[...]

Als je zo'n risico loopt, eindigt het soms in tranen en ik denk dat Hamilton zich dat beseft. Natuurlijk: ook Rosberg deed wat fout, maar de hele situatie ontstond toen Hamilton zijn auto aan de binnenkant positioneerde terwijl het gat al aan het slinken was.
Het verschil is, ondertussen heeft ROS er HAM al 2x uitgeknikkert, en omgekeerd niet.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Martinspire schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:41:
[...]

Waar is het origineel? We missen er namelijk nog een over Villeneuve om dit artikel: http://www.gpupdate.net/n...n-in-f1-verkeerd-besluit/
Leef je uit

Afbeeldingslocatie: http://cdn-8.motorsport.com/static/img/mgl/1700000/1730000/1735000/1735300/1735378/s8/f1-german-gp-2014-l-to-r-jacques-villeneuve-with-jos-verstappen-and-his-son-max-verstappen.jpg

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:30
alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:43:
2 dingen, iemand link met gehele persconferentie na de race?

Nog niet online.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Martinspire schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:41:
[...]

http://wikisend.com/download/217874/max-jos-pun.psd

Hier heb je hem als PSD, kun je zo je eigen tekst in plakken. :P

[ Voor 4% gewijzigd door max op 15-05-2016 17:46 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ja, dat vond ik ook prachtig om te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:01

Iemand hier beeld van? Heb dat ff gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

max schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:45:
[...]

http://www.filedropper.com/max-jos-pun

Hier heb je hem als PSD, kun je zo je eigen tekst in plakken. :P
Hmm, momenteel geen Photoshop geïnstalleerd. Heb je hem niet zonder? Gewoon als PNG of JPG?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UhqccZA.png
Haha, mooie kop. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:19
Toch mooi om dat eens in het nederlands te horen:

http://www.formula1.com/c...ew_na_race_in_Spanje.html

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Was ik overigens de enige die een volledige hartverzakking kreeg bij de plofbank van RIC? Ik had het niet door en zag opeens een Red Bull zonder band, en hoorde mol: NEEE OOH NEE. Nou, toen was ik ook even 2 seconden klaar :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Ricciardo zijn reactie op Sky. Veel verwijten toch na het team en Vettel op het einde. Jammer YouTube: 2016 Spain - Post-Race: Daniel Ricciardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:49:
Was ik overigens de enige die een volledige hartverzakking kreeg bij de plofbank van RIC? Ik had het niet door en zag opeens een Red Bull zonder band, en hoorde mol: NEEE OOH NEE. Nou, toen was ik ook even 2 seconden klaar :p
Yep...ik dacht dat het Max was :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
alwaysleft schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:49:
Ricciardo zijn reactie op Sky. Veel verwijten toch na het team en Vettel op het einde. Jammer YouTube: 2016 Spain - Post-Race: Daniel Ricciardo
Vind je het gek. Die ziet vandaag (net als veel van zijn collega's) flink wat toekomstdromen in rook opgaan ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wauw, wat een race.. Wat een middag :D

Het is zo bizar knap, hij rijdt 3 dagen in die auto en wint vervolgens 'even' de race. Natuurlijk mazzel dat de Mercedessen wegvallen, maar om dan zo'n race neer te zetten.. Just WOW..

Tijdens de race had ik al steeds het gevoel dat Max een twee stopper zou doen. Toen hij zo lang doorreed na de 2e stop van RIC wist ik het: hij gaat het proberen met een 2 stopper.. Olav had het niet door natuurlijk, maar dat is normaal :P Echter, toen hij als 4e op de baan kwam na die 2e stop had ik niet verwacht dat hij weer terug zou komen op 1 en die race nog wint ook.. Het besef dat het wel eens zou kunnen gaan lukken was zo'n 10-15 rondjes voor het einde. Spannendste 20 minuten ooit, kon niet stil blijven zitten. Sowieso, voor Nederlanders althans, de spannendste F1 race ooit, maar goed dat is ook een vleugje chauvinisme :+

Ik zeg: Max wordt sportman van 2016. Kan haast niet anders _/-\o_ :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:49:
Neuh, ik had wel door dat het Max niet was, vond het wel sneu voor Ricciardo, hij had toch een erg goed weekend en een podium had er wel ingezeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
StarWing schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:44:
[...]

Het verschil is, ondertussen heeft ROS er HAM al 2x uitgeknikkert, en omgekeerd niet.
ROS heeft heel vaak acties van HAM moeten ontwijken. Dat is het verschil: ROS snapt dat het vasthouden van zijn lijn geen zin heeft omdat het in tranen eindigt, HAM moet dat nog gaan snappen :) Ik vind het echt een prima leermomentje voor HAM hoor, zeker na zijn "Nico hit me, Nico hit me" boordradio op Spa (geloof ik) toen hij Nico eigenlijk gewoon doodleuk van de baan reed en daarbij zijn voorvleugel raakte. Dat fragment werd tot in den treuren herhaald bij Sky tijdens de intro tune ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 15-05-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waarom embedden jullie niet even de YouTube video's? Kijkt veel makkelijker. Geowon even [video] ervoor en [/video] erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:56
Zijn er al reacties van Hamilton en Rosberg inmiddels?

Edit: net te laat :+

[ Voor 18% gewijzigd door Tosemime op 15-05-2016 17:56 ]

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Neuh, ik had wel door dat het Max niet was, vond het wel sneu voor Ricciardo, hij had toch een erg goed weekend en een podium had er wel ingezeten.
Wat ik dan niet snap, hij rijdt een stuk minder ronden op de zelfde banden als de rest het laatste deel, maar die van hem gaat wel stuk. Dus met een 2stops was hij veel eerder uitgevallen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:53:
[...]

ROS heeft heel vaak acties van HAM moeten ontwijken. Dat is het verschil: ROS snapt dat het vasthouden van zijn lijn geen zin heeft omdat het in tranen eindigt, HAM moet dat nog gaan snappen :) Ik vind het echt een prima leermomentje voor HAM hoor, zeker na zijn "Nico hit me, Nico hit me" boordradio op Spa (geloof ik) toen hij Nico eigenlijk gewoon doodleuk van de baan reed en daarbij zijn voorvleugel raakte. Dat fragment werd tot in den treuren herhaald bij Sky tijdens de intro tune ;)
Dan pak je toch wat minder puntjes als leider. Nu heb je alleen maar RAI dichter bij laten komen.

[ Voor 75% gewijzigd door jip_86 op 15-05-2016 17:57 . Reden: quote ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:10

pinda powerrr

Slow down...

Mr_Size schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:51:

Nee, joh, in NL is voetbal belangrijker. Je weet wel, die sport waar ze vallen en doen alsof ze geraakt zijn en die fans die afspreken in een weiland om elkaar af te maken. Dat is vééél belangrijker....

Hoe was de tijdlijn ook alweer?

- Zorgen om een een F1 stoeltje te krijgen
- Rustig wennen aan de F1 en het circus/ervaring opbouwen
- Proberen naar een beter team te gaan
- Proberen een podium te pakken
- Proberen een keer 1e te worden
- Wereldkampioen worden

Kan aan mij liggen, maar er gaan een paar stappen wel erg snel deze week :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
hjs schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:56:
[...]

Wat ik dan niet snap, hij rijdt een stuk minder ronden op de zelfde banden als de rest het laatste deel, maar die van hem gaat wel stuk. Dus met een 2stops was hij veel eerder uitgevallen, toch?
Ligt eraan hoe je rijdt. Hij had een veel hogere snelheid, net als RAI toen hij net geswitcht was naar mediums na zijn 2e stop. VES liet ze komen en heeft RAI lange tijd in zijn turbulente lucht laten harken op een circuit waarvan iedereen weet dat het er onmogelijk inhalen is. Alle KERS bewaren tot die laatste bocht met dat lange rechte stuk en RAI is kansloos en loopt alleen z'n banden te verkloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
hjs schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:56:
[...]

Max die was waarschijnlijk banden aan het sparen (enkel in die laatste bocht extra aanzetten), terwijl Ricardo nogal aan het pushen was om Vettel voorbij te komen, en daar ook het één en ander gebeurde, waardoor de banden extra hard slijten denk ik? Of toch toeval? O-)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
jip_86 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:56:
[...]

Dan pak je toch wat minder puntjes als leider. Nu heb je alleen maar RAI dichter bij laten komen.
Die vraag kun je ook aan HAM stellen natuurlijk. Nu is hij ineens 3e in het kampioenschap, RAI zal HAM dankbaar zijn ;)

Overigens zal ROS wel denken: als ik nu weer plaats maak, gaat HAM nog denken dat ik altijd ruimte maak. Hij moet niet onderdanig zijn en de deur keihard dichtgooien voor z'n teamgenoot. Dat heeft hij in het verleden te weinig gedaan en ik denk dat HAM vooral moet wennen aan de assertievere Rosberg.

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 15-05-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:00:
[...]

Max die was waarschijnlijk banden aan het sparen (enkel in die laatste bocht extra aanzetten), terwijl Ricardo nogal aan het pushen was om Vettel voorbij te komen, en daar ook het één en ander gebeurde, waardoor de banden extra hard slijten denk ik? Of toch toeval? O-)
Ric had al een paar keer aangevallen bij Vettel, stukje van de baan afgegaan en een keer wat rook met het remmen na een actie.

[ Voor 60% gewijzigd door wontcachme op 15-05-2016 18:00 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Rivanov schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:55:
Waarom embedden jullie niet even de YouTube video's? Kijkt veel makkelijker. Geowon even [[url=" ervoor en "]video[/url]] erachter.
Heel vreemd. Bij mij starten een aantal video's niet. Ook niet als ik ze direct in YT open. Andere YT filmpjes werken wel gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
pinda powerrr schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:58:
[...]

Nee, joh, in NL is voetbal belangrijker. Je weet wel, die sport waar ze vallen en doen alsof ze geraakt zijn en die fans die afspreken in een weiland om elkaar af te maken. Dat is vééél belangrijker....

Hoe was de tijdlijn ook alweer?

- Zorgen om een een F1 stoeltje te krijgen
- Rustig wennen aan de F1 en het circus/ervaring opbouwen
- Proberen naar een beter team te gaan
- Proberen een podium te pakken
- Proberen een keer 1e te worden

- Wereldkampioen worden

Kan aan mij liggen, maar er gaan een paar stappen wel erg snel deze week :P
check. kan dit seizoen ook nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19
Hoofditem al op 18.00 journaal net. Alleen nog geen beelden :p

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Headline op RTL nieuws met beelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Harrie

NederVlaming

duderuud schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:33:
En vanavond alle zenders af die dit gaan bespreken, heb nu al zin in het 6 uur journaal :P
Man, viel dat journaal even tegen... Hopelijk om 20u meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Harrie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:03:
[...]

Man, viel dat journaal even tegen... Hopelijk om 20u meer.
RTL nieuws was wel leuk. Waren ook bij Coronel kartcentre in Huizen.
En hadden de prachtige beelden van huilende Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
Interview met Hamilton
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6neOQRDCVIY]

[ Voor 17% gewijzigd door Biggg op 15-05-2016 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:09
Mr_Size schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:51:

Nee wordt hij niet. Formule 1 wordt sowieso in dat soort verkiezingen ondergewaardeerd maar dit jaar zal een van de mannelijke olympiërs met olympisch goud dit winnen. Dat is sowieso ook iemand die eigenlijk wereldkampioen is en dat is Max voorlopig nog niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:10

pinda powerrr

Slow down...

De NOS heeft geen rechten voor de beelden. Het wordt tijd dat er ook geld gaat naar andere sporten (en dan bedoel ik niet eens alleen F1). Miljoenen naar het voetbal, terwijl NL zoveel meer helden heeft, waarvan Max nu de grootste :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:41
pinda powerrr schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:04:
De NOS heeft geen rechten voor de beelden. Het wordt tijd dat er ook geld gaat naar andere sporten (en dan bedoel ik niet eens alleen F1). Miljoenen naar het voetbal, terwijl NL zoveel meer helden heeft, waarvan Max nu de grootste :)
De NOS heeft wel beelden, mogen ze pas vanaf 19:00 uitzenden.
Dit werd al gezegd in de uitzending van 17:00 waar Jan Lammers bij was

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zPiRSNi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Volgend seizoen kampioen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somoghi
  • Laatst online: 02-09 20:58
Zozo zelfs Hamilton neemt zn petje af :)

Omdat het kan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vergeet niet dat dit een geluk was vanuit Mercedes, als zij er weer zijn is het weer iets ander verhaal. Monaco is wel max z'n baan, maar die Mercedes is gewoon bloedsnel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
[video]https://www.youtube.com/watch?v=61NcPTH_q_8%5B/youtube"]YouTube: 2016 Spain - Post-Race: Max Verstappen talking to Simon Lazenby[/video]
Bij Brundle, Hill en Lazenby

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Pff ja nu ga je allemaal van die goedweer-kijkers en meelopers krijgen die dan volgende race inschakelen en roepen dat het weer niks is als hij niet op het podium staat...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Phusebox schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:08:
Pff ja nu ga je allemaal van die goedweer-kijkers en meelopers krijgen die dan volgende race inschakelen en roepen dat het weer niks is als hij niet op het podium staat...
Volgens mij snappen mensen wel dat P6 normaal zijn positie is momenteel.

...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Ha, welkom Phusebox, die zelfs bij iets moois als dit nog een zure opmerking kan maken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

goedweerkijkers negeer ik al 22 jaar. niet van aan trekken

Ik zou het doen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NiaX schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:07:
[video]
Bij Brundle, Hill en Lazenby
I want to win, we want to win.

Simple as that. Man ow man wat een legend, nu al _/-\o_
Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1