Ik zou het doen!
Haha die Vettel: 'Eat this, punk!'
Wel mooi dat die gasten het hem allemaal gunnen. Alonso kwam hem ook nog even opzoeken toen hij de auto in Parc Fermé parkeerde.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik kan me dergelijke situaties van vorig seizoen nog goed herinneren met Lewis die Nico van de baan dwong. Op het moment dat Nico begon met naar rechts sturen zat Hamilton nog iets links achter hem. Vergeet ook niet dat dit in fracties van een seconde gebeurt en dat het in een slow motion fragment heel makkelijk is om te zeggen "OMG, hij drukt hem van de baan". Hamilton nam een groot risico en is de grote verliezer nu. Ik vind 50/50 schuld, maar ik ben dan ook niet zo chauvinistisch als Sky en of ROS of HAM nu kampioen wordt zal me worst wezen, ik ben voor VESenchion schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:24:
[...]
Hij dwingt Lewis het gras op en neemt de volgende bocht de normale lijn alsof Lewis op gras gewoon kan remmen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit seizoen zal de F1 een stuk populairder worden zo. Gezien de Mercedes niet urenlang op 1 en 2 rijdt en ieder in slaap valt.Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:28:
[...]
Ik kan me dergelijke situaties van vorig seizoen nog goed herinneren met Lewis die Nico van de baan dwong. Op het moment dat Nico begon met naar rechts sturen zat Hamilton nog iets links achter hem. Vergeet ook niet dat dit in fracties van een seconde gebeurt en dat het in een slow motion fragment heel makkelijk is om te zeggen "OMG, hij drukt hem van de baan". Hamilton nam een groot risico en is de grote verliezer nu. Ik vind 50/50 schuld, maar ik ben dan ook niet zo chauvinistisch als Sky en of ROS of HAM nu kampioen wordt zal me worst wezen, ik ben voor VES
...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Geen rechten neem ik, zal toch wel voor zo'n spelletje gaan.Hoyden schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:31:
Blijkbaar toch geen persco bij Ziggo. Wel apart eigenlijk?
Waarom zou je eigenlijk bij Ziggo kijken?Hoyden schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:31:
Al afgelopen de uitzending, interviews later op de site ...
Hebben veel mensen een mening (en niet perse positief denk ik ) over
La dolce vita - non farmi ridere
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max heeft in 1 klap ook een meer passend plekje in het klassement :
http://www.gpupdate.net/nl/stand/234/formule-1-stand-2016/
Van het Kvyat verhaal zullen we nu ook gelukkig wel even verlost zijn.
Gemak, dat is het enige.. TV aan en beeld...
Bij SkySportsF1 zenden ze de persco na de race vaak niet eens uit. Nu ook niet. Niet interessant genoeg.Hoyden schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:31:
Ja, ga ik nu ook maar overwegen. Hoewel RTL op zich ook prima was.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:32:
[...]
Gemak, dat is het enige.. TV aan en beeld...
http://www.dumpert.nl/med...ppen_wint_gp_spanje_.html
1.30min
de mooiste minuten samen gevat
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 15-05-2016 16:35 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
vond ik ook vreemd ja..Bee.nl schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:22:
[...]
En daarom vind ik het vreemd dat Mercedes bij monde van Toto en Lauda de schuld meer legt bij Hamilton dan bij Rosberg. Beiden even schuldig. Op de slowmo beelden kon je goed zien dat Rosberg er niet 100% bij zat.
we wachten de beslissing van de race directors maar af:P
In progress: VW kever
Samsung Flip 7
- Mercedes rijders die elkaar de baan af kegelen (was voor mij al het moment waarop ik een goede kans voor RBR/Verstappen zag
- Van begin tot einde spanning om de leiding
- Het wilhelmus
- MAX VERSTAPPEN
Het eerste weekend in een nieuwe auto, en hij flikt het gewoon
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Tomorrow is not today!
Ik ook!Spacey23 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:37:
Ik kijk nooit geen Formule 1 meer.
Verwijderd
Oh echt wel... Dit is nog maar het begin!! Go Max!!Spacey23 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:37:
Ik kijk nooit geen Formule 1 meer. Mooier dan dit wordt het toch niet!
En ook goed voor de sport
Ik heb zitten juichen als een hooligan toen die Mercs eraf ging en toen die laatste 18 laps
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Iedereen die de race heeft gekeken weet dat.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En natuurlijk was er een clash van de Mercedes, maar toch.. hij moest het maar wel even doen. Wat een gast! een machine! Met meer dan 15 rondes Raikonen in je nek!
Volgens mij had Olaf het ook even niet meer aan zijn stem te horen haha!! whoooohoooooo!!!
zo.. vanavond op mijn gemak eens het internet op om mezelf nog even digitaal te vermaken. Helaas ging Ziggo niet naar de pers conferentie toe, alleen het Nederlandse stukje. Dus dat wil ik vanavond nog even zien. Ik begreep via via dat ze op sky eindeloos doorgingen op de crash van Hamilton wat vervelend kan zijn voor de niet Engelse volgers. Maar bevestiging heb ik hier niet van.
Gaaf dat RB en Ferrari aan elkaar gewaagd zijn zo. Anders had Mercedes op 60 seconden ergens voorin gereden.
15 mei 2016 is er 1 om te onthouden!
Nouja, het was / is afwachten hoe Mercedes het naar buiten brengt.
...
Dit is niet het officieel verhaal van Mercedes, maar een bericht geschreven naar aanleiding van Laudas uit spraken tijdens de race.Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:41:
[...]
Nouja, het was / is afwachten hoe Mercedes het naar buiten brengt.
Toto heeft al politiek gebracht dat er iemand geblamed werd en dat iedereen teleurgesteld was.
Samsung Flip 7
Sky had volledige analyse van de crash. Hopen zo Max nog voor de camera te krijgen. Verder geen persconferentie footage. Komt later vanmiddag wel online.RoyK schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:40:
Man man man man, ik kom weer een beetje op aarde. Met mijn kinderen in de woonkamer staan dansen, juichen, staan springen! ik had het bijna te emotioneel! Ik kan het nog steeds niet bevatten.
En natuurlijk was er een clash van de Mercedes, maar toch.. hij moest het maar wel even doen. Wat een gast! een machine! Met meer dan 15 rondes Raikonen in je nek!
Volgens mij had Olaf het ook even niet meer aan zijn stem te horen haha!! whoooohoooooo!!!
zo.. vanavond op mijn gemak eens het internet op om mezelf nog even digitaal te vermaken. Helaas ging Ziggo niet naar de pers conferentie toe, alleen het Nederlandse stukje. Dus dat wil ik vanavond nog even zien. Ik begreep via via dat ze op sky eindeloos doorgingen op de crash van Hamilton wat vervelend kan zijn voor de niet Engelse volgers. Maar bevestiging heb ik hier niet van.
Gaaf dat RB en Ferrari aan elkaar gewaagd zijn zo. Anders had Mercedes op 60 seconden ergens voorin gereden.
15 mei 2016 is er 1 om te onthouden!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
P6!
Ook erg mooi dat hij een tijdje P3 heeft kunnen rijden, deze race was precies wat die jongen even nodig heeft.JackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:43:
Moeten we het nog even hebben over Sainz? Die heeft ook een fenomenale race gereden!!!
P6!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Zo blijkt maar weer dat Mercedes te dominant is, zij maken Formula 1 tot een saai en voorspelbaar circus. Mercedes moet eruit
Ricciardo en Kvyat moeten wel aan het zuurstof en permanent onder suicide watch komen te staan
Sainz? Dan kan je het ook over Vettel hebben, van P5 naar P3..... Goed manJackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:43:
Moeten we het nog even hebben over Sainz? Die heeft ook een fenomenale race gereden!!!
P6!
Nee maar Serieus, P6 is P8 als de Mercedesboys niet aan het kegelen waren geslagen....
Daar hoort de TR toch ook thuis? Zo rond P8 t/m 10
Cogitationis poenam nemo patitur
Absoluut die kan ook een mooi potje sturenJackBol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:43:
P6!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is voor hem natuurlijk een baan die hem erg goed ligt, maar denk ook dat de switch van Max, vooral Ricardo en Sainz erg motiveren om beter te presteren.c0ne schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:44:
[...]
Ook erg mooi dat hij een tijdje P3 heeft kunnen rijden, deze race was precies wat die jongen even nodig heeft.
...
Ik zou het doen!
zeker goed maar hij reed gewoon zijn rondjes dus niet speciaal vind ik.. net als BOT denk ik.. dat is gewoon de positie van die auto'sc0ne schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:44:
[...]
Ook erg mooi dat hij een tijdje P3 heeft kunnen rijden, deze race was precies wat die jongen even nodig heeft.
Op dit YouTube kanaal komen de meeste interviews terecht. Ze staan ook wel op de website van Sky, maar het is vaak een beetje random of je wel of niet een lokalisatie-error krijgt.Breezers schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:30:
Worden de beelden van Sky of andere media later nog vrijgegeven zodat men deze kan nakijken of niet ?
Nog niet.rammes schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:45:
iemand al een linkje van de persco.
Smiling as the shit comes down...
YouTube: F1 2016 Spain GP - Max Verstappen Post Race Press Conference HD
https://www.facebook.com/...180813768/?type=2&theater
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Tja, als je zo redeneert is MAX eigenlijk ook maar P3Bullet NL schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:45:
[...]
Sainz? Dan kan je het ook over Vettel hebben, van P5 naar P3..... Goed man
Nee maar Serieus, P6 is P8 als de Mercedesboys niet aan het kegelen waren geslagen....
Daar hoort de TR toch ook thuis? Zo rond P8 t/m 10
[removed]
Haha Max kreeg kramp van het juichen tijdens de inlap.
Al was hij P3 dan was dat nog steeds een topprestatie geweest van Max.redwing schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:49:
[...]
Tja, als je zo redeneert is MAX eigenlijk ook maar P3Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de echte klassering en dan is P6 zeer goed voor de TR.
"When you grow up your heart dies"
On-ge-loof-lijk.
btw nieuw record voor meeste posts in kortste tijd op dit forum?

Werkt niet?ScrooLoose schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:47:
[url="[img=800,405]http://static.tweakers.net/ext/f/EdYvbdon0hHqJ5K8autoNkB4/full.jpg[/img]"]Arme Maldonado[/url]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Lijkt me logisch, maar hij heeft toch echt P1 gehaald net als dat Sainz P6 haalde. Beide zijn gewoon erg goede prestaties. Bij bijna elke overwinning is er wel ergens iets waar ze geluk mee hebben gehad dus kijk naar de eindklassering en ga dat niet minder maken doordat anderen zijn uitgevallen. Dat hoort ten slotte net zo goed bij de racesjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:50:
[...]
Al was hij P3 dan was dat nog steeds een topprestatie geweest van Max.
[removed]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dan kan Vettel achter Max aanrijden bedoel je?
YouTube: F1 2016 Spain - Post Race Interview - Jos Verstappen & Christian Horner
hij is echt goed! zo rustig zo netjes...
echt gaaf om te zien! gaan we nog jaren van genieten!
Jammer van het stukje aan het einde, daar gaat hij precies in het Nederlands verderBiggg schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:55:
was deze al gepost? interview met Jos en Horner na de race:
YouTube: F1 2016 Spain - Post Race Interview - Jos Verstappen & Christian Horner
Maar bizar hoe simpel hij nog is, rustig en happy, we hebben weer een NL icoon erbij
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2016 16:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vooraf werd gedacht dat 3-stops het snelste was. Dus beide team leaders, Ricciardo en Vettel, gingen voor een 3-stops strategie. De team 2nd's, Verstappen en Raikkonen, gingen voor de 2 stops strategie.
Nou het is het heel makkelijk om achteraf te zeggen dat de 2-stops strategie beter was, maar ik ben het daar niet meer eens.
Vettel wilde bij zijn laatste stop een undercut doen bij Ricciardo en daarom pitte hij heel vroeg. Niet veel later dan Rai en Ves, zelfs. Ricciardo pitte 6 rondes laten met een paar seconde achterstand, maar door zijn betere banden kon hij het gat snel dicht rijden.
Ik denk dat deze beslissing van Vettel om de undercut te proberen bij Ricciardo ervoor zorgde dat het voordeel van Vettel tov van Verstappen en Raikkonen zo goed als 0 was. Tel daar bij op dat Ricciardo het niet lukte om voorbij Vettel te komen en op het einde van de race zijn de voordelen van een 3-stops strategie bijna helemaal weg.
Ik denk dus dat het niet zozeer lag aan de betere strategie voor Raikkonen en Verstappen, maar dat het een fout was van Vettel om een undercut te proberen en daardoor het voordeel van de strategie flink te verkleinen.
The ramblings of an idiot
Mwa. Niks speciaals. Race uitgereden.. puntjes gehaald.McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:
En? Hoe heeft Max het gedaan?
Niet slecht voor een 1e race in een nieuwe auto.McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:
Heb je onder een steen gezeten of nietMcBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is dit een troll?McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:
Hij is als eerste gefinisht.
McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:

Ik blijf het raar vinden dat zo'n persconferentie niet op F1.com wordt getoond. Zo jammer dat allerlei fans dingen niet kunnen zien omdat er geen rechten voor betaald worden door hun tv-aanbieders
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Even geduld! Komt vanzelf op YouTube.Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:01:
[...]
Ik blijf het raar vinden dat zo'n persconferentie niet op F1.com wordt getoond. Zo jammer dat allerlei fans dingen niet kunnen zien omdat er geen rechten voor betaald worden door hun tv-aanbieders
Matig, slechte start, paar risky keuzes op pits, laptimes zoveel lager dan Ferrari.. dacht eerste plek ofzo, niets bijzonders.McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zeker mobile strike zitten spelen?McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:00:
Dat is niet correct.... Ricciardo heeft na de race aangegeven dat hij zich afvroeg waarom er van de originele strategie werd afgeweken tijdens de race terwijl achteraf blijkt dat de originele strategie (2 stops) de winnende was...aicaramba schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:59:
Bij deze mijn analyse betreft de bandenstrategieën.
Vooraf werd gedacht dat 3-stops het snelste was. Dus beide team leaders, Ricciardo en Vettel, gingen voor een 3-stops strategie. De team 2nd's, Verstappen en Raikkonen, gingen voor de 2 stops strategie.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Voor de race zei die kerel van Pirelli ook dat 3 stops de snelste was. Ik denk dat niemand echt had verwacht dat ze dit tempo 30 rondjes lang konden rijden.P.O. Box schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:02:
[...]
Dat is niet correct.... Ricciardo heeft na de race aangegeven dat hij zich afvroeg waarom er van de originele strategie werd afgeweken tijdens de race terwijl achteraf blijkt dat de originele strategie (2 stops) de winnende was...

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Tering zeg.... Ik heb nog nooit zo vol spanning naar een F1-race gekeken. En ik kijk al sinds '95.... Hoe dichterbij de finishlijn kwam, des te harder begonnen de handjes te trillen. Ik was net zo'n veer die opgewonden werd. Toen Max als eerste over de finish kwam kwam de ontlading. M'n dochter keek me aan of ik gek geworden was en zette het gelijk op een huilen.
Het was een snaarstrakke race met geen of weinig fouten van Max

The ramblings of an idiot
Commentatoren op Sky zeiden bij max z'n pitstop al meteen dat hij 5 rondjes tekort gaat komen en het niet gaat lukken, hij heeft in dat opzicht wel beetje geluk gehad dat z'n banden het vol konden houden.Harrie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:05:
[...]
Voor de race zei die kerel van Pirelli ook dat 3 stops de snelste was. Ik denk dat niemand echt had verwacht dat ze dit tempo 30 rondjes lang konden rijden.
Hij geeft aan dat hij nog sneller kon
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik baalde *alweer* dat Olav er bij zat..... Na de stop van Rici en Vettel de hele tijd beginnen over "Ja, nou is het voorbij natuurlijk. Ze halen Max veel te laat binnen. Als ie nou gaat komt ie achter Vettel terecht". Terwijl overduidelijk was, op dat moment al, dat ze voor een stop minder zouden gaan.MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:27:
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik ben nu echt wel blij dat ik olav hierbij had. Dat stukje emotie maakt het nog even wat mooier!
Ik vondt het zowieso heel erg raar dat ze Riciardo al zo vroeg naar binnen haalden. Die had net 14 ronden er op zitten op de Medium terwijl die makkelijk 20 ronden mee moeten kunnen (en zoals we nu allemaal weten; nog veel langer!)
Blijkbaar was de 2-stop strategie wel beter, want het bleek de winnende.aicaramba schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:59:
Bij deze mijn analyse betreft de bandenstrategieën.
Nou het is het heel makkelijk om achteraf te zeggen dat de 2-stops strategie beter was, maar ik ben het daar niet meer eens.
Indien je een vrije baan hebt zal een 3-stopper ongetwijfeld sneller zijn dan een 2-stopper, maar je hebt geen vrije baan. Vandaag is weer gebleken (en dat wisten de teams natuurlijk al), dat je met vrijwel gelijkwaardige auto's elkaar hier niet voorbij komt aangezien er gekke aero-dingetjes gebeuren zodra je binnen 1 seconde van je voorganger komt.
Een 3-stopper betekent t.o.v. een 2-stopper echter per definitie dat je wel direct tegenstanders in zult moeten halen, want jij moet sneller rijden om voor de extra stop te compenseren. Als je dan weet dat inhalen vrijwel onmogelijk is, is een 2-stopper tijdens een race op dit circuit dus altijd een betere keuze.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat zal hij krijgen? Weer een boete? Van het weekend had hij er al eentje gescoord van 600 euro voor het te snel rijden in de pits..Polbeer91 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:06:
Sainz moet op het matje komen voor het verlaten van de pit (voor de race) terwijl dat niet mocht. https://twitter.com/AlbertFabrega/status/731861395545980929
-
Max wennen?Phydomir schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:03:
Wel fijn dat Max komende week mee mag testen. Kan hij nog een beetje wennen aan de Red Bull.

McBoom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:06:
[...]
Tering zeg.... Ik heb nog nooit zo vol spanning naar een F1-race gekeken. En ik kijk al sinds '95.... Hoe dichterbij de finishlijn kwam, des te harder begonnen de handjes te trillen. Ik was net zo'n veer die opgewonden werd. Toen Max als eerste over de finish kwam kwam de ontlading. M'n dochter keek me aan of ik gek geworden was en zette het gelijk op een huilen.
Het was een snaarstrakke race met geen of weinig fouten van Max![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Daar dacht ik even aan toen hij steeds zo'n goede exit had bij de laatste bocht. Bijzonder hoe hij Raikkonen steeds precies ver genoeg achter hem kon houden. Misschien dat hij daar even wat extra gas gaf?
...
Klein maxje 6 jaar geleden, let op zijn laatste opmerking. Hilarisch
Sky Sports F1’s Anthony Davidson believes that Rosberg was in the wrong engine mode at the start, leading to the car slowing and starting to harvest energy in Turn Three, allowing Hamilton to get a run at him:
“The harvesting light starts flashing and Rosberg then reacts to it. His hand goes down and makes a switch change, then he presses a button on the top left, then he looks in the mirror as Hamilton is making his move and puts him on the grass.
“He was reacting to something Lewis wasn’t and then he tried to squeeze the gap but it was too late.
“As soon as Hamilton sees that light flashing he knows what is happening and goes for the move.
“He goes for the gap, but the angle Rosberg is coming over. It was risky, but that is racing. It was very aggressive from Rosberg I must say.
“So why was Rosberg’s car harvesting energy through that corner when Hamilton’s wasn’t? It looks to me based on the switches that Nico wasn’t in the right mode, or at least a different mode to his team-mate around that part of the track.
“As they go through the corner, after it starts to harvest he realises he is losing power and his hand goes down to that switch. When his hand comes back the switch is pointing to the right, the same angle as Lewis’.
“I think he was so maxed out on his mental capacity, he couldn’t rely on his natural racing senses and special awareness to see what was going on around him.”
Smiling as the shit comes down...
een keertje een repost doen van mijzelf:scorpie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:07:
Ok, en nu zoek ik goede wallpapers.. Ik heb er bijzonder weinig van kunnen vinden die aan mijn (blijkbaar hoge) standaarden voldoen.. Statisch beeld met de auto van Max. Iemand? (Andere mooie wallpapers zijn ook prima ;p )

max tijdens de race op 1 in de auto
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1