Gelukkig mag Verstappen al wel drinken...
Wauuuw gewoon Wauuuw!
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
en net nu ik geen bier in huis heb 
Fantastische prestatie
Fantastische prestatie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zouden we met z`n allen niet eigenlijk een bedankkaartje moeten sturen naar Lewis.
(misschien wilde Lewis in z`n goedhartigheid eindelijk weer eens een spannende GP meemaken ? )
(misschien wilde Lewis in z`n goedhartigheid eindelijk weer eens een spannende GP meemaken ? )
How do you save a random generator ?
ga al die slowchat eens verwijderen uit dit topicgambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:57:
Fantastische prestatie
Ik vind de trotse blik van Vettel ook wel mooi hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik wel! Ik neem er nog een! Proost!gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:57:
Fantastische prestatie
-
Ja dat vond ik nog wel het mooiste eigenlijk je zag het gewoon aan hem.cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:58:
Ik vind de trotse blik van Vettel ook wel mooi hoor
/me Trekt een liter fles La Shouffe opengambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:57:
Fantastische prestatie
Wat een fantastische race en winst van max, super spannend en idd er is geschiedenis geschreven hier
[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 15-05-2016 15:59 ]
Even kijken hoor... dus we hebben een 18-jarig jochie dat net in z'n tweede seizoen zit in de F1, midden in het seizoen gepromoveerd wordt naar een ander team... en die dan nog niet eens de tijd heeft gekregen om z'n stoeltje op te warmen... en die wint dan gewoon en is de jongste winnaar ooit? En die komt ook nog eens uit Nederland?
Nee, dat kan niet. Volgens mij moet ik nog wakker worden
Zow. Hier kwam ook wat stres los na de finish. Bijna nog gemist omdat m'n zoon wakker werd ik en de voeding moest ophalen bij de verpleging.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kim zit op zijn praatstoel
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ik wil je wel knijpen, maar het is toch echt waar!RoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:59:
Even kijken hoor... dus we hebben een 18-jarig jochie dat net in z'n tweede seizoen zit in de F1, midden in het seizoen gepromoveerd wordt naar een ander team... en die dan nog niet eens de tijd heeft gekregen om z'n stoeltje op te warmen... en die wint dan gewoon en is de jongste winnaar ooit? En die komt ook nog eens uit Nederland?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Is dat een Aldi kloon.
Blij dat ik weer eens heb gekeken, zag start en crash en toen maar blijven kijken, haak vaak af tijdens de race, nu nergens voor nodig.
....Maar Jos, Max midden in zijn tweede seizoen overstappen naar Red Bull, is dat wel verstandig?RoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:59:

En nu maar zorgen dat Max niet de nieuwe Maldonado wordt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Moest dat nou... laat die man zich bij de F1 houden.
"When you grow up your heart dies"
Vettel ook sportief zeg!
Rai lult over zichzelf
Rai lult over zichzelf
RAI en VET geven wel Max de respect die hij verdient, netjes !
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zet die quick reply weer aan, ik kan niet snel emotioneel genoeg reageren zo!
https://wren.co/join/Devian
ik moet even herstellen. tranen met tuiten. Wat mooi dit.
Ik zou het doen!
Niki Lauda die Jos feliciteert op de Duitse RTL 

[ Voor 67% gewijzigd door bluemoon23 op 15-05-2016 16:06 ]
Pas in de laatste 5 rondjes durfde ik aan plaats 1 te denken, en de laatste 2 ronden begon ik het te geloven, omdat Raikkonen niet speciaal dichterbij meer kwam.
...
Un fucking believable. Ik geloofde het pas toen de uitslag in beeld stond.
Dit had ik nooit verwacht zo snel.
Dit had ik nooit verwacht zo snel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Toch frappant.
Gisteren kregen we van Nu.nl een push bericht over Douwe Bob die 11e was geworden bij de eurovisie, maar bij Max die een historische race rijdt en finished krijgen we niks.
Laatste paar rondes met tranen in mijn ogen, wat een race zeg!
Gisteren kregen we van Nu.nl een push bericht over Douwe Bob die 11e was geworden bij de eurovisie, maar bij Max die een historische race rijdt en finished krijgen we niks.
Laatste paar rondes met tranen in mijn ogen, wat een race zeg!
[ Voor 14% gewijzigd door lochpatje op 15-05-2016 16:06 ]
de adrenaline giert nog door m'n lichaam, dit was spannender dan de WK finale
Ik mis de BBC nu echt wel met de nabeschouwing....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik wel, van zowel NOS als NU.nl.lochpatje schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:05:
Toch frappant.
Flickr PSN ID= cheironnl
Echt wellochpatje schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:05:
Toch frappant.
www.google.nl
Op NOS.nl staat het wel groot op de voorpaginalochpatje schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:05:
Toch frappant.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik zit hier nog steeds met dikke ogen en trillende handen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Riccardio is duidelijk een beetje boos 
- Waarom krijgt degene aan de leiding niet de beste strategie
- ik heb tenminste geprobeerd in te halen
Hij gaat het zwaar krijgen
ik heb hem al binnen ze sturen ze in batcheslochpatje schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:05:
Toch frappant.
Ik ga voor t eerst die van RTL bekijken, denk ikBreezers schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:05:
Ik mis de BBC nu echt wel met de nabeschouwing....
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Hij was dus de laatste 32 ronden aan één stuk door aan de leiding. Z'n bandentactiek pakte perfect uit.
...
Idd....gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:06:
Hij reed namelijk zelfs met zn 3 stops zn banden aan flarden, dus NO WAY dat hij het ooit met 2 stops had kunnen doen....
toch maar kaartjes familiedagen besteld al is t om hem paar keer voorbij te zien komen
[ Voor 76% gewijzigd door spartacusNLD op 15-05-2016 16:09 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Serieus? Heeft hij dit geroepen? Hier op Ziggo Sports nog niets van de persconferentie gezien.gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:06:
werd er niet ergens gezegd dat de 3 stopper sneller zou zijn dan de 2 stopper?gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:06:
In progress: VW kever
Ach... achteraf is het makkelijk te zeggen welke de beste strategie was, vooraf... wie weet. Ik had het Riccardio gegund als hij op het podium zou komen maar helaas.gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:06:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik had echt gedacht dat Vettel en Ricciardo op nieuwere banden langzij zouden komen. Vraag mij af hoe verbaasd ze bij Red Bull en Ferrari zijn dat deze tactiek beter uit zou pakken..
Flickr PSN ID= cheironnl
Kort interview op SkySportsRoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:08:
[...]
Serieus? Heeft hij dit geroepen? Hier op Ziggo Sports nog niets van de persconferentie gezien.
hehe, zelfs op LeSports Live (Chinese tv) waren ze "Max" aan het schreeuwen, terwijl ze daar normaal altijd zo kalm commentaar leveren.
Waarom is die Australiër zo zuur? Op waarde geklopt lijkt me...
'Max did what he had to do.'

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Naast dit, wordt het nog spannend wat Mercedes naar buiten brengt, of dit eventueel gevolgen heeft (gridstraf?) of andere maatregelen binnen het team misschien.cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:08:
Ik had echt gedacht dat Vettel en Ricciardo op nieuwere banden langzij zouden komen. Vraag mij af hoe verbaasd ze bij Red Bull en Ferrari zijn dat deze tactiek beter uit zou pakken..
...
Nooit verwacht dat ik dit nog mee zou maken!

Het was heel close met de beide strategieen, als Vettel en Ricciardo niet onderling aan het bakkeleien waren gegaan waren ze er nog wel bij gekomen. Maar erlangs niet meer waarsch.
Wie Ricciardo?Dr. Strangelove schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:10:
De reactie van een echte sportsman, en ik bedoel dit niet lullig of cynisch.Dr. Strangelove schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:10:
www.google.nl
gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:06:
Als het al strategie van Red Bull was, dan is het hierom... Met een overwinning van Max schrijven ze geschiedenis. En heel wat meer publiciteit.Kenzi schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:09:
hehe, zelfs op LeSports Live (Chinese tv) waren ze "Max" aan het schreeuwen, terwijl ze daar normaal altijd zo kalm commentaar leveren.
Driver of the day: Ik zeg Hamilton!!
Wat een race .. prachtig
Wat een race .. prachtig
https://f1manager.info/ranking/4605
Echt zuur was Ric niet. Hij baalt natuurlijk dat hij niet op het podium staat en van de puncture en van de verkeerde strategie. maar van tevoren kan je dat niet weten.
Sowieso schrijf je zo!
inderdaad...MisteRMeesteR schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:11:
[...]
De reactie van een echte sportsman, en ik bedoel dit niet lullig of cynisch.
op Channel 4 was het ook niet zo zuur zoals het hierboven is beschreven... hij baalde gewoon dat hij zelf niet de winnaar was en niet op het podium kon komen... en zij alleen "achteraf gezien, had ik waarschijnljik niet de 3 stop moeten doen"
Ik ben wel benieuwd naar de beelden. Het zal wel even duren voor het ergens online staat.nadroJ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:11:
Echt zuur was Ric niet. Hij baalt natuurlijk dat hij niet op het podium staat en van de puncture en van de verkeerde strategie. maar van tevoren kan je dat niet weten.
...
Nu wil ik niet opscheppen...Malt007 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:13:
[...]
Ik denk serieus dat hij de beste uitgangspositie heeft.
Kijk even naar de tijd en de algemene consesus hier dat hij maximaal 4e ging worden toen.
Hoezo slaan ze de persco over op ziggo?
ik ben benieuwd naar alle beelden !Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de beelden. Het zal wel even duren voor het ergens online staat.
(vooral ook omdat mijn stream op kutmomenten uitviel (dat lag aan mijn internetverbinding overigens, niet aan de streams))
Zat het net te kijken, hij was echt niet boos ofzo, gewoon lullig van z'n banden, maar was blij dat er zo'n wedstrijd was tegen Ferrari.Luxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de beelden. Het zal wel even duren voor het ergens online staat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je had helemaal gelijk ja. Ongelofelijk knap dat hij RAI achter zich hield. En daarnaast hielp dat gepush van RIC op VET natuurlijk ook heel erg. Ze kwamen beide snel dichterbij, maar met dat gerotzooi verloren ze beide tijd en kwamen ze er niet meer bij.Malt007 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Nu wil ik niet opscheppen...
Kijk even naar de tijd en de algemene consesus hier dat hij maximaal 4e ging worden toen.
Heel solide gereden en de concurrentie kon het niet doen
Ik denk dat ze daar straks nog wel beelden van pakken.MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:13:
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 15-05-2016 16:14 ]
wat??MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:13:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
'Iedereen' (zelfs de andere coureurs zelf denk ik) dacht dat Verstappen, Vettel en Raikkonen nog gingen pitten. Of dat de banden wel zo slecht zouden zijn, dat ze daarop ingelopen worden, maar de rondetijden bleven prima en het stunten van Vettel met Ricardo, leverde ook tijd op.Malt007 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Nu wil ik niet opscheppen...
...
Straks..MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:13:
Ik keek op Channel 4 en het kwam behoorlijk zuur over op mij.P.O. Box schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:12:
[...]
inderdaad...
op Channel 4 was het ook niet zo zuur zoals het hierboven is beschreven... hij baalde gewoon dat hij zelf niet de winnaar was en niet op het podium kon komen... en zij alleen "achteraf gezien, had ik waarschijnljik niet de 3 stop moeten doen"
Maar ben wel eens met de comment hierboven, een topsporter hoort gewoon te balen als hij verliest, maar iets meer enthousiasme voor een teammaat was wel op zijn plek.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik had ook nooit verwacht dat hij zou uitrijden op die set. Had verwacht 12 rondjes voor het einde naar binnen en dan stampen op soft.
Echt super knap dit.
Echt super knap dit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mooie analyse op Sky over de crash van Ham en Ros.
Ben benieuwd of er een straf komt.
Sowieso schrijf je zo!
Volgens mij iets wat ze al vrij lang doe op Nederlandse tv, vroeger bij RTL was dat geloof ik ook al. Schijnbaar vinden ze het interessanter om ons gelul van de experts en de presentator voor te schotelen...MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:13:
Misschien is het niveau ook wat meer gericht op de 'simpelere' F1 kijker, die er denk ik volgende race wel een stuk meer zullen zijn
ja was erg interessant om te zien! erg goede vergelijkingen daar en duidelijke uitlegnadroJ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:16:
Mooie analyse op Sky over de crash van Ham en Ros.
erg benieuwd naar de uitslag van de beslissing.
Tuurlijk is ricciardo zuur, hij rijdt 1e, beide mercedessen eruit, en hij finisht 4e op strategie. Dat is gewoon zuur, helemaal als dat broekie dat voor het eerst in jouw auto rijdt gewoon wint.
erutangiS
Ik vind dat Rosberg goed gehandeld heeft. Dit ontbrak vorig jaar bij hem.
Foutje in engine mode of niet... Je gaat er niet zomaar voorbij, punt. Respect afdwingen!
Foutje in engine mode of niet... Je gaat er niet zomaar voorbij, punt. Respect afdwingen!
https://wren.co/join/Devian
Als Ziggo zo stopt zijn de beelden over. Ik kan nu niet genoeg beelden en dergelijke zien. Hopelijk komt er snel van alles online.
...
Wat was de conclusie voor de niet sky kijkerswickedm3n schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:17:
[...]
ja was erg interessant om te zien! erg goede vergelijkingen daar en duidelijke uitleg
erg benieuwd naar de uitslag van de beslissing.
Bij ZiggoGemist staat hij wss al snel onlineLuxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:19:
Als Ziggo zo stopt zijn de beelden over. Ik kan nu niet genoeg beelden en dergelijke zien. Hopelijk komt er snel van alles online.
Of je knipt alles uit de persco ... op laatste 10 seconden na
je snapt het niet he. jonge jonge jongeKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:20:
Of je knipt alles uit de persco ... op laatste 10 seconden na
Ik zou het doen!
ROS had de verkeerde setting aan staan (harvesting mode) waardoor hij langzamer ging. Hij corrigeerde dit, maar HAM was al aan het inhalen. ROS ziet dat en gooit het gat dicht. Het gevolg is bekend.fredgroes schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:19:
[...]
Wat was de conclusie voor de niet sky kijkers
Waiting on the world to change
lieten zij ook open...fredgroes schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:19:
[...]
Wat was de conclusie voor de niet sky kijkers
alleen werd er gezegd dat ROS niet met 100% focus aan het verdedigen was, hij was bezig met knoppen op zijn stuur.
Ja, dat is zo. Dat ga ik denk ik doen. Al heb ik alles goed gezien, maar ik vind commentaar op beelden (ook vanuit het buitenland) wel erg mooi om te zien zo. Eerder keek ik ook weleens terug. Dat is echt supertop met Ziggo. Zo heb ik vaker achter de vrije trainingen gezien, zonder dat ik wist hoe alles zou eindigen.Ryur schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:19:
[...]
Bij ZiggoGemist staat hij wss al snel onlinekan je hem terugkijken!
Straks geef ik m'n inlog aan een vriend die de race wil zien, die is nu ook enthousiast haha.
...
Zit nu nog bij te komen met champagne maar wat een race, de eerste keer dat ik dit meemaak en dan max mag zegevieren. Nederland Proost we hebben een nieuwe held erbij!
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
En daarom vind ik het vreemd dat Mercedes bij monde van Toto en Lauda de schuld meer legt bij Hamilton dan bij Rosberg. Beiden even schuldig. Op de slowmo beelden kon je goed zien dat Rosberg er niet 100% bij zat.wickedm3n schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:21:
[...]
lieten zij ook open...
alleen werd er gezegd dat ROS niet met 100% focus aan het verdedigen was, hij was bezig met knoppen op zijn stuur.
Toto was diplomatiek en legt de schuld niet bij de een of ander.
Lauda daarentegen gaf Ham direct de schuld (vrij snel na de crash idd).
Lauda daarentegen gaf Ham direct de schuld (vrij snel na de crash idd).
Sowieso schrijf je zo!
Beide schuld inderdaad, maar iedereen verdedigt door de binnenkant van de volgende bocht dicht te gooien, hamilton kon er zo nooit voorbij, dus vooral zijn fout imo.
erutangiS
Hij dwingt Lewis het gras op en neemt de volgende bocht de normale lijn alsof Lewis op gras gewoon kan remmen.Devian schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:18:
Ik vind dat Rosberg goed gehandeld heeft. Dit ontbrak vorig jaar bij hem.
Eerder oliedom dan goed gehandeld. Als je medeweggebruiker een fout maakt ben je pas groot als je zorgt dat zijn fout leidt tot jouw voordeel, en niet tot jouw nadeel.
Rosberg had hier met kousevoeten kunnen winnen als hij Lewis de 4de bocht vanaf het gras gewoon had laten uitglijden.
How do you save a random generator ?
wauw, just wauw..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Die Olav Mol zat volgens mij ook te janken in de laatste bocht
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
volgens mij? dat weet ik wel zeker!Pierre schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:25:
Nog nooit zo hard gehuild bij het Wilhelmus. Wat was dit een bizarre middag. Dit zal ik absoluut nooit meer vergeten.
Hij was niet de enige!Pierre schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:25:
je kunt nog wel 'race hoogtepunten' kijken (geen commentaar) via Ziggo F1 player.
...
Natuurlijk! Geweldig moment!Pierre schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:25:
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Niet een beetjePierre schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:25:
Coronel in de studio ook nu
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1