Waiting on the world to change
What is happening!!!
"When you grow up your heart dies"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
OMFG
Wat is hier gebeurt zeg.....
tranen in mijn ogen....
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ok, nu noem ik het wel een geweldige prestatie.Kees schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:56:
[...]
Ik doe het hem niet na, maar ik zou het ook geen geweldige prestatie willen noemen. Dat noem ik het pas als hij voor een mercedes en riciardo staat.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Flickr PSN ID= cheironnl
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hij wint hem
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Yamaha MT-09
Hij bemoeid zich niet met riciardo en Vettel.
Die Duitsers ook helemaal gek van Max

Max kan trouwens goed Duits spreken, hier een interview op Youtube samen met vader Jos YouTube: Max & Jos Verstappen @ Sport und Talk aus dem Hangar-7, 24/08/2015
Nu interview bij Duitse RTL met Jos
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
6KleineJoop schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:47:
15 mei 2015, een historische dag!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Hij rijdt hem gewoon uit!
Hij kan als geen beste met die banden omgaan!
Gewoon gewonnen door die 2e stint extra lang door te rijden!
Wat een geschiedenis!
Niemand zal ook meer twijfelen aan die switch naar RBR

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
erutangiS
La dolce vita - non farmi ridere
Het is de spanning, ik heb echt geen idee wat er gebeurt is, wat een race! 2016!
Nou.... Verschrikkelijk spannend dus
puntje van mijn stoel. En geen tijd om hier te spammen
alsof de F1 ook maar in de verte zo onprofessioneel ismaartend schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:49:
hebben natuurlijk het Wilhelmus niet, ben benieuwd wat ze dan gaan afspelen.

Dit dus.
De zege zou mooier zijn geweest met rosberg en hamilton in de race.
GO MAX.
Hij heeft een heel rijtje in één keer gehaald.
Wilhelmus is gelukt

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Het Wilhemus!KopjeThee schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:52:
Daar is ie!!!
-

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
+1JBplap schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:08:
Max gaat gewoon de winst pakken,
Max rijd hem uit en hoeft alleen Rai nog achter zich te houden.
Called it
Ik zal de volgende keer weer kijken zodat 'ie weer wint.
Signature
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Sympathiek van je!!mimang schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:53:
Ik kijk nooit F1, kijk vandaag 1x... En Max wint.
Ik zal de volgende keer weer kijken zodat 'ie weer wint.
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1