Haters everywhere but I don’t really care
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Al is een week natuurlijk erg kort om dingen voor elkaar te krijgen... als je geld genoeg hebt als een Red Bull (en het mogelijk al langer wist) kan je nog wel eea fixen... Als je complete reclamebudget in die ene reclamespot is gaan zitten is het wat lastiger
Ja ik ook!CrazyFool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:49:
Gebeurt niet vaak, maar ik heb voor deze race toch wel een beetje kriebels in mijn buik
Vind Spanje meestal een saai race, en was van plan om hem te skippen; maar nu toch maar niet
Yes, was benieuwd of ze er geheel uit lagen en ik op zoek moest naar een alternatief / of dat dit tijdelijk was.
Me too!! pfff spannendCrazyFool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:49:
Gebeurt niet vaak, maar ik heb voor deze race toch wel een beetje kriebels in mijn buik

I have no special talent. I am only passionately curious.

Loop al de hele ochtend te ijsberen in huis
Wel mooi al die Toro Rosso merchandisingricardo246 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:50:
Kijk net even op Verstappen.nl.. Error.. To many connections
Hier ben ik ook nog het meest gespannen over de start ook. Als die er maar doorkomt.RoyK schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:50:
Fijne race allemaal!! Hopen dat alles goed gaat na de start. Het kan zomaar in tranen eindigen!![]()
Loop al de hele ochtend te ijsberen in huis
En het is volgens mij gewoon nog voor de volle mep...KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:50:
Wel grappig dat de Verstappen merchandise reclame nog niet is aangepast... allemaal Toro Rosso spul :-)
Al is een week natuurlijk erg kort om dingen voor elkaar te krijgen... als je geld genoeg hebt als een Red Bull (en het mogelijk al langer wist) kan je nog wel eea fixen... Als je complete reclamebudget in die ene reclamespot is gaan zitten is het wat lastiger
Waar vui zit, zit geen glans!
Dat wordt geld waard want dan ben je een originele fan en niet een succes-fan
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Had vorig jaar al een Redbull vestje gekocht, glazen bol werkt uitstekendfranssie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:52:
[...]
Dat wordt geld waard want dan ben je een originele fan en niet een succes-fan
Fijne race iedereen!
Voorspel je ook een podium voor Max vandaag?Marc3l schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:55:
[...]
Had vorig jaar al een Redbull vestje gekocht, glazen bol werkt uitstekend![]()
Fijne race iedereen!

Ze zullen er alsnog geld aan willen verdienen, hun leverancier zal het ook niet terug willen nemen of ze ook geld teruggeven omdat Max ineens voor een ander team rijd en Ziggo zal de reclame uitzending ook niet goedkoper gaan maken.Dibbuz schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:52:
[...]
En het is volgens mij gewoon nog voor de volle mep...
Graag even je beste start van het seizoen laten zien!
Dat is niet iets waar hij zo sterk in is, meestal toch?zetje01 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:57:
Kom op Max!
Graag even je beste start van het seizoen laten zien!
...
Ik ben vooral bang voor de start. Max heeft bepaald niet het starttalent wat zijn vader had (die reed er elke start gewoon 6 voorbij
De toro rosso kleding is al een paar dagen in de sale op verstappenshop.nlKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Ze zullen er alsnog geld aan willen verdienen, hun leverancier zal het ook niet terug willen nemen of ze ook geld teruggeven omdat Max ineens voor een ander team rijd en Ziggo zal de reclame uitzending ook niet goedkoper gaan maken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Inderdaad laat hij daar nog wel eens wat steekjes vallen. Daarom graag een goede, nuLuxicon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:58:
[...]
Dat is niet iets waar hij zo sterk in is, meestal toch?
of gewoon http://irc.tweakers.net/f1 klikken, zoals ook hieronder in 't roze staat gemeldderx666 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:59:
Voor de mensen die willen slowchatten tijdens de race is het misschien iets om naar het #Verstappen IRC kanaal te gaan: http://webchat.ircnet.net/ en dan bij channel: Verstappen invullen.
Voorspel ik elke race, moet hem nog een beetje afstellen
Met mijn oranje bril op gok ik op een P3
Klopt. Met alles minder dan plek 4 zou je nu toch minder tevreden zijn dan vantevoren. Tsja, gevolg van zo'n goede kwalificatie.PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:58:
Eigenlijk kan deze race alleen maar een deceptie worden, met de hoge verwachtingen van iedereen.
Ik ben vooral bang voor de start. Max heeft bepaald niet het starttalent wat zijn vader had (die reed er elke start gewoon 6 voorbij). En dan ook nog in een auto waar hij dat niet echt heeft kunnen testen. Houd mijn hart vast.
Achja, hij heeft ons al vaker verbaasd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als ie de start niet verknalt, en de pitstops goed gaan, zie ik P3 nog wel gebeuren.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verder kegelt Kvyat Vettel en Ricciardo dr af, dus de weg naar P1 ligt open
P6 kan ook nog. Achter Mercedes, Ferrari en Ricciardo is ok. Maar je wilt toch meer.PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:02:
Ik zou zeggen dat P4/P5 gewoon goed is in normale omstandigheden.
Oeps dubbelpost

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 15-05-2016 14:04 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
rik86 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:02:
P1, Hamilton heeft zoals elke week pech en Rosberg is ook wel eens aan de beurt
Verder kegelt Kvyat Vettel en Ricciardo dr af, dus de weg naar P1 ligt open
Dus..
Max P1 ? ;p
"When you grow up your heart dies"
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Flickr PSN ID= cheironnl
Waiting on the world to change
Mee eens. P3 zou erg mooi zijn, maar het belangrijkste voor hem is nu de race uitrijden en proberen zijn positie te houden. P4 rijden is toch al stevig in de punten, dan heeft ie zijn centen al verdiend voor Red Bull.PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:02:
Ik zou zeggen dat P4/P5 gewoon goed is in normale omstandigheden.
Haters everywhere but I don’t really care
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik herhaal.Phusebox schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:51:
Morgen Rosberg en Hamilton er samen af, dat zou pas mooi zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Lees mijn post van gisteren nog even door..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Flickr PSN ID= cheironnl
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
"When you grow up your heart dies"
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
erutangiS
|| Vierkant voor Wiskunde ||
ROS rijd verdedigende lijn. Lewis was fout.cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:07:
Die vooraan lag, je kunt toch niet iemand zo hard het gras op duwen?
Knap van Sainz trouwens.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou hij gewoon na zijn debuut bij Red Bull gelijk de eerste race gaan winnen?
Hangt er vanaf, als de wielen naast elkaar zitten niet, als dat nog niet zo was wel.vhal schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:08:
[...]
ik weet het niet hoor maar iemand richting het gras duwen is verdedigen?
Hij was beter weg iddcheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:08:
Verstappen had volgens mij een lekkere start maar leek door Ricciardo tegengehouden te worden.
Hopen dat Sainz die Ferraris kan ophouden en zich niet in een red bull boort dadelijk!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hopelijk houdt hij de Ferrari's een tijdje af en kan Verstappen een tijdje uitlopen.gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:07:
Vreemde start. Maar de inquisitie gaat nog gebeuren.
Knap van Sainz trouwens.
Dat vind ik ook wel een beetje. Sure, duw iemand het gras op, maar dan niet zeuren als die spint en je mee neemt.vhal schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:08:
[...]
ik weet het niet hoor maar iemand richting het gras duwen is verdedigen?
Flickr PSN ID= cheironnl
In de eerste bocht is VES er al weer voor bij.
Voor het eerst dat ik juich voor een crash.. en hoopde dat HAM ook ROS zou meenemen (sorry)
Sainz die maximaal profiteert van de mayhem
Knikkende knieën nu...
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1