In progress: VW kever
U zeiPWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:58:
Eigenlijk kan deze race alleen maar een deceptie worden, met de hoge verwachtingen van iedereen.
Ik ben vooral bang voor de start. Max heeft bepaald niet het starttalent wat zijn vader had (die reed er elke start gewoon 6 voorbij). En dan ook nog in een auto waar hij dat niet echt heeft kunnen testen. Houd mijn hart vast.
jah
man man man.. als je hier geld op in had gezet....
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat een flapdrol ben je dan als Rosberg om je teamgenoot zo af te dekken. Doet me denken eerdere snij acties die hij deed. En nu loopt het eindelijk ook voor ROS eens slecht af.
Ik zeg alleen maar mooi, is bijna gegarandeerd podium voor VES.. misschien wel meer
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Heeft ook geen zin voor VES om er vlak achter te hangen, lekker laten lopen zo. En straks paar rondjes langer door op deze banden.Jackson6 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:11:
Ric loopt wel wat uit nu.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sainz houdt de ferrari's gewoon een beetje tegen.
Max kan dus vrijuit rijden
. Rosberg deed niks raars.. Gewoon zijn race lijn volgen. Hamilton was een beetje domWom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:12:
Fout ligt wel bij Rosberg denk ik? Gevoelsmatig dan toch. Sainz rijdt zichzelf ook wel in de kijker hoor!
I have no special talent. I am only passionately curious.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Allemaal softs uit de Q2 zit de top 9.kdeboois schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:14:
Wat voor banden rijdt verstappen op ?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Zou toch zweren dat VES al een keer eerder een ronde aan de leiding heeft gereden (door late pitstop natuurlijk)RoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:13:
Zou fijn zijn als Ricciardo eerder de pits in gaat. Dan kan VES even aan de leiding rijden en dat is dus nog nooit gebeurd (ja, ik hoorde het ook net). Betekent op deze manier niet veel, maar is toch een mijlpaaltje, dan
ja echt heerlijk weekend gaaat dit (hopelijk) worden!M@cer schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:14:
Oh wat heerlijk dat die 2 irritante Mercedessen elkaar van de baan rammen... En dan ook nog tijdens de eerste race van Max in de Red Bull...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Hij reed op kop, maar ging toen volgens mij ook zelf gelijk naar binnen.PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Zou toch zweren dat VES al een keer eerder een ronde aan de leiding heeft gereden (door late pitstop natuurlijk)
Waiting on the world to change
Rosberg ging erg vroeg naar rechts. De vraag is waar hij reed toen Hamilton er langs ging.ricardo246 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:14:
[...]
. Rosberg deed niks raars.. Gewoon zijn race lijn volgen. Hamilton was een beetje dom
Hamilton was in ieder geval niet erg blij. Handen voor gezicht toen hij de baan af vloog, stuurtje weggooien…
Nee net niet. ROS was al weer naar buiten voor dat VES P1 had.PWM schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Zou toch zweren dat VES al een keer eerder een ronde aan de leiding heeft gereden (door late pitstop natuurlijk)
- Lewis Hamilton
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
de balans lijkt nog zeker niet optimaal..
Knap gedaan
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
VES op een 1-stop, wisselt halverwege naar medium, zodat RIC kan sprinten op de supersofts?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Vreemd, ik zag Sainz veel meer glijden en glibberen in de bochten tov Vettel, maar dat kan wellicht aan mij liggencheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:18:
Die TR ligt toch wel stabiel in de bochten hoor. Waar de Ferrari behoorlijk wiebelt ziet Sainz er heel relaxed uit.
Knap gedaan
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk dat je in hele lage race klassen al hoort te leren dat in de remzones van lijn wijzigen gevaarlijk is.CaptainPanda schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:16:
Zoals Lauda het ook zegt, omdat Rosberg de leiding heeft en de lijn mag kiezen. Hamilton zat er ook nog lang niet naast. Aan de andere kant kwam hij er wel heel hard op af, dus het is niet gek dat Hamilton het probeerde, maar Rosberg had hier misschien geen rekening mee kunnen houden in die split second.
Om van links naar rechts van de baan te raggen is absurd.
Tegelijk zou je zeggen dat Hamilton iets marge zou moeten houden in lap 1 (of bocht 3 beter gezegd) als je weet dat je teamgenoot zo'n snij-persoon is.
Tussen de 2015 en 2016 motor zit gewoon een te groot klasseverschil. Sainz kon de Ferraris nooit lang achter zich houden. Desalniettemin doet hij het super goed. Sainz gaan we nog lang zien in F1.cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:19:
Jammer dat Sainz niet tot de volgende DRS binnen de seconde kon blijven, dat had helemaal top geweest
Gaat hard inderdaad.RoD schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:20:
Vettel komt nu wel hard dichterbij, overigens. Pakt zo'n drie tiende per rondje.
eerlijk gezegd had ik ook wel verwacht dat de racepace van de Ferrari's wel beter was de de RBR..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
"When you grow up your heart dies"

Eventjes, maar het staat
hopelijk rondje erbij voor Maxfrankyboy707 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:22:
Stop voor ric, ves op 1
[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 15-05-2016 14:23 ]
39
Verwijderd
Hij heeft het rondje toch niet afgemaakt, dan telt het nietsjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:24:
Zeer goede pitstop van Max. Toch een rondje op P1 gereden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij gaat over start/finish in de pitlaneVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:25:
[...]
Hij heeft het rondje toch niet afgemaakt, dan telt het niet
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Jij zegt het, ik dacht het :Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:25:
[...]
Hij heeft het rondje toch niet afgemaakt, dan telt het niet
Waren het niet al oude tijden?Pyr0_ schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:26:
En dat op mediums...
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik vind het ineens lastig om te kijken, ik verwacht steeds in het middenveld te moeten kijken, maar nee
Waiting on the world to change
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Edit: 1.6sjaool schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:28:
Gat lijkt wel weer groter tussen VET en VES.
[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 15-05-2016 14:32 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Je hebt gelijk, hij zit er nu al zo'n beetje bij. Eens kijken of VES z'n positie kan verdedigen.Señor Sjon schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:30:
VET heeft sowieso een paar goede ronden op nieuwe mediums, die zit zo op de staart van Verstappen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Vettel ruikt de overwinning al en schuift Ric eraf😝😂Pierre schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:32:
Vettel gaat hem wel inhalen
Klopt jaMrSleeves schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:33:
Was het niet Vettel vorig jaar die aan Hamilton en Rosberg vroeg of ze elkaar van de baan konden rammen..
Welke timing bekijk jij?mell33 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:33:
17sec voor op nr3, dit moet lukken voor 2de podium plek.
I have no special talent. I am only passionately curious.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dit topic is gesloten.
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1