Vind het ook allemaal mooi hoor, maar Q1/Q2 zijn over een uur vergeten. Tot Q3 laat ik mijn oranje sjaal nog af
Euh nee hoorSmultie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:20:
[...]
Mocht ie willen
Ow, stond daar geen 16 eerst?

Berger was/is? oud-eigenaar van STR, dus ja hij heeft wel een link met RBR.Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:27:
Berger bij RBR stal?
Valt me wel op dat de naaf aardig tordeert zeg!
Q1 zegt helaas weinig. De snellere teams zullen pas in Q3 gaan vlammen.
Tomorrow is not today!
Massa disagrees..Spacey23 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:30:
Q1 zegt helaas weinig. De snellere teams zullen pas in Q3 gaan vlammen.
Polletje dan maar:PWM schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:27:
Vind het ook allemaal mooi hoor, maar Q1/Q2 zijn over een uur vergeten. Tot Q3 laat ik mijn oranje sjaal nog af
Poll: Max Verstappen gaat kwalificeren als...
• Eerste
• Tweede
• Derde
• Vierde
• Vijfde
• Zesde
• Zevende
• Achtste
• Anders...
Ook een poll maken? Klik hier

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik moet zeggen dat Carlos Sainz het ook best goed doet dit weekend. Zou de move ook voor hem een push gegeven hebben?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
En Max weer sneller dan Ricciardo.
"When you grow up your heart dies"
viel mij ook op ja:) lijkt er wel op jaTylocke schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:33:
Ik moet zeggen dat Carlos Sainz het ook best goed doet dit weekend. Zou de move ook voor hem een push gegeven hebben?
In progress: VW kever
Haha, fantastisch dit, weer P3
Meer dan een halve seconde op RIC, keer op keer verbaasd hij mij weer!
Edit: en Vettel! Ondanks foutje van Vet
Edit: en Vettel! Ondanks foutje van Vet
[ Voor 23% gewijzigd door knol_02 op 14-05-2016 14:36 ]
pff al die spanning moeten we nog steeds wachten tot Q3
crowd goes wild
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
+1
Ja, die maakt de baan onnodig langerTristan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:34:
Rai had een momentje!
Zeer nice. Ben heel erg benieuwd waar dit gaat eindigen vandaag. Vettel komt er vooralsnog niet aan en Raikonen ging voortijdig naar binnen.
Sector 3, Q2, min(S3 for all drivers), min(S3 in Q3) met 4:00 te gaan:
- Mercedes 28,7 28,2
- Red Bull 29,2 29,3
- Ferrari 29,5 29,5
Zou ik ook denken, maar hij zit wel telkens op grote afstand. Hoeveel kan hij nog meer?PWM schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:36:
[...]
Ik ook, maar 4de zou nog kunnen. Verwacht dat RIC ook nog wel een keer er langs gaat pushen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Q3 natuurlijk een extra setje banden om te kwalificeren. Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren voor Max... Ik blijf echt hopen op een P3.
VES is gewend ook in Q2 vol te moeten rijden. RIC is gewend altijd Q3 te halen en is gewend Q1/Q2 rustig aan te doen.RoD schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:37:
[...]
Zou ik ook denken, maar hij zit wel telkens op grote afstand. Hoeveel kan hij nog meer?
Maar, hoop dat ik er volledig naast zit hoor
KVI en RAI die mogelijk Q3 niet halen

Ergens heb je een punt. Ik ben benieuwd.PWM schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:38:
[...]
VES is gewend ook in Q2 vol te moeten rijden. RIC is gewend altijd Q3 te halen en is gewend Q1/Q2 rustig aan te doen.
Maar, hoop dat ik er volledig naast zit hoor
Sowieso schrijf je zo!
En hij pakt gewoon weer de Ferrari's in, netjes hoor 
Hopen dat hij dit in Q3 vol kan houden.
Hopen dat hij dit in Q3 vol kan houden.
p3
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bron: Skysports twitter:Breaking news: Max Verstappen is quite quick...

Kippenvel keer 1000 nu al. Max is de nieuwe racegod
Kvyat historisch 0,2 langzamer dan Ricciardo
Sainz nu 0,3 sneller dan Kvyat
=> Verstappen 0,1 sneller dan Ricciardo. Bedoelde je dit?
Ricciardo naar P5.
Stiekem wel een beetje blij mee. Zou vervelend zijn als hij in Q3 nog voorbij VES zou komen oidd0s schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:40:
Kvyat red het niet..
Toch bizar dat Max sneller is dan Ric. Ric ging toch nog naar buiten terwijl hij zeker veilig zat voor in Q3...
Sowieso schrijf je zo!
Nou nou nou.. Niet te vroeg juichenDevian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:42:
Ric word compleet weggereden door Max...
Euh ok? Iets met voorbarig?Devian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:42:
Het gaat lekker, maar zo'n kleine sample zegt weinig.Devian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:42:
Ric deed zelfs nog een extra rondje (banden setje verspild) terwijl hij veilig stond. Maar hij kwam maar 1 plekje hoger.Devian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:42:
Hij is gewoon sneller dan Ferrari man .............
Sergio Marchionne en Maurizio Arrivabene staan al bij Jos voor de deur met flappen te zwaaien!!!
/laat
Sergio Marchionne en Maurizio Arrivabene staan al bij Jos voor de deur met flappen te zwaaien!!!

/laat
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-05-2016 14:44 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat zeg ik hierboven. Echt heel bizar/supervet!RocketKoen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:43:
[...]
Ric deed zelfs nog een extra rondje (banden setje verspild) terwijl hij veilig stond. Maar hij kwam maar 1 plekje hoger.
Sowieso schrijf je zo!
Idd maar als het wel zo is en het zo blijft dus Verstappen op P3 ...... Dan wordt ik gek, ga ik allemaal gekke dingen doen dansen en springen enzo 🎉🎉🎉🎉
Samsung Flip 7
Op het bandje waarmee hij deze tijd zet moet hij toch starten?RocketKoen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:43:
[...]
Ric deed zelfs nog een extra rondje (banden setje verspild) terwijl hij veilig stond. Maar hij kwam maar 1 plekje hoger.
misschien was dit een nieuwer setje dan de andere?
SKY doet Side 2 Side vergelijking RIC en VES! Gaaf!
Wat is de top 10 nu? Zit in Frankrijk in een brakke caravan met dito verbinding jullie live blog te volgen.
Basement Bios ---- Exo-S
Hype? Welke hype?Jackson6 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:41:
Als max p3/p4 haalt is al die hype terecht geweest.
Ik had niets anders van hem verwacht..
-
het compliment van Damon Hill is echt geen kattepis..
Damon Hill @HillF1 · 5 min.5 minuten geleden
This is all very reminiscent of Michael Schumacher's early career
Waar ik meer benieuwd naar ben is het banden verbruik van Max in de race morgen. Dan weet je pas of hij nu alles er grofweg uitperst, of vrij 'smooth' deze snelle tijden kan rijden.
Hij kan nu al niet meer kapot. Ook niet als hij dadelijk wel RIC en/of de Ferraris voor zich heeft.
Maar als dit dadelijk nog steeds de stand is..
Pfffffff
Maar als dit dadelijk nog steeds de stand is..
Pfffffff
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Is de quickreply weer eens weg?

Heerlijk het vergelijk van hotlaps op Sky. Heerlijke zender
Max is echt wel op zoek naar de limiet gezien het feit dat hij nu regelmatig een kleine blokkering van een wiel heeft. Maar het gaat echt boven verwachting goed. Onvoorstelbaar.
https://twitter.com/Sylvana0902/status/731465646165360640Mystikal schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:44:
Wat is de top 10 nu? Zit in Frankrijk in een brakke caravan met dito verbinding jullie live blog te volgen.
Max is een van de beste in banden management dus verwacht daar geen problemenDacuuu schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:46:
Waar ik meer benieuwd naar ben is het banden verbruik van Max in de race morgen. Dan weet je pas of hij nu alles er grofweg uitperst, of vrij 'smooth' deze snelle tijden kan rijden.
Goede opmerking van Jan Lammers of die andere 21 rijders met de druk van Max wel aan kunnen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
HAM ROS VES RIC RAI VET PER BOT SAI ALOMystikal schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:44:
Ja, slow chat is verboden namens een paar happy few.
Die vergelijking maakte de Channel 4 commentator net ook. Ik weet alleen niet wie dat is.nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:45:
het compliment van Damon Hill is echt geen kattepis..
[...]
Die is inderdaad mooi, het gaat echt om sector 3, in sector 1 RIC iets sneller, sector 2 gelijk, maar sector 3 was heel duidelijk voor VES.NRG-81 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:44:
SKY doet Side 2 Side vergelijking RIC en VES! Gaaf!
Kvyat heeft wat meer aanpassingsproblemen, al is hij in ieder geval in Q2 gekomen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.htmlMystikal schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:44:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
gambieter schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:48:
[...]
Die is inderdaad mooi, het gaat echt om sector 3, in sector 1 RIC iets sneller, sector 2 gelijk, maar sector 3 was heel duidelijk voor VES.
Kvyat heeft wat meer aanpassingsproblemen, al is hij in ieder geval in Q2 gekomen.

niet helemaal waar dus
Sowieso schrijf je zo!
Give me the news!!!! Ik hoop echt top 5!
Basement Bios ---- Exo-S
Max is lekker bezig, alleen dat geouwehoer in de studio mogen ze van mij achterwege laten.Zowel bij Q2 als Q3 was het licht alweer op groen en zaten hun nog te kletsen..
Wat zei die?!ANdrode schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:47:
[...]
Die vergelijking maakte de Channel 4 commentator net ook. Ik weet alleen niet wie dat is.
Als Renault echt zijn zaakjes op orde heeft vanaf Canada dan zie ik Max echt wel een overwinning pakken dit jaar. Op pure racesnelheid. Noteerd iemand dit?
rofl
stop it, you're killing me !!!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-05-2016 14:52 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
*knip* troll
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 14-05-2016 15:03 ]
Oei oei, geen goede tijd voor Lewis. 1.23.277. Te hard moeten remmen
Sainz wel naar Q3. Die lijkt niet veel last te hebben van de veranderingen om hem heen...gambieter schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:48:
[...]
*knip* niet happen, TR plaatsen.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 14-05-2016 15:03 ]
Ik kijk gewoon niet komende minuten haha. Lees het zo wel, wat spannend.
Alle mensen P2 voor Max... tot nu toe dan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1