[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.632 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
Cubic X schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:31:
http://irc.tweakers.net/f1

Voor straks tijdens de Q i.p.v. dit topic helemaal vol te spammen zoals ook alweer gebeurde met de FP3.....
Excuses.. maar wil je dat we niet spreken over Max tijdens FP, Qualy en Race?
Max is géén spam!
Dit is het beste wat NL ooit heeft voortgebracht in de F1, mensen zijn enthousiast.. en terecht!
Ik ben nog nooit zo hyped-up geweest sinds Senna zijn debuut maakte.
En, nee! Max is geen Senna.. Max is.. een Nederlander die zich boven het maaiveld uitsteekt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:38:
[...]

Excuses.. maar wil je dat we niet spreken over Max tijdens FP, Qualy en Race?
Max is géén spam!
Dit is het beste wat NL ooit heeft voortgebracht in de F1, mensen zijn enthousiast.. en terecht!
Ik ben nog nooit zo hyped-up geweest sinds Senna zijn debuut maakte.
En, nee! Max is geen Senna.. Max is.. een Nederlander die zich boven het maaiveld uitsteekt.
Er mag uiteraard best over gepraat worden...maar is het echt nodig dat 10 mensen hetzelfde posten in 1 minuut? Wat voegt het toe dat 10 mensen een rondetijd van Max posten? Of de huidige positie van Max gemeld door 10 mensen? Dat voegt helemaal niks toe en dat kan mooi op IRC.

Dit topic is voor nieuws, discussies (en dat is iets anders dan 10x een rondetijd posten...), het delen van technische ontwikkelingen/kennis en min of meer vragen stellen over recente ontwikkelingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Cubic X schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:31:
http://irc.tweakers.net/f1

Voor straks tijdens de Q i.p.v. dit topic helemaal vol te spammen zoals ook alweer gebeurde met de FP3.....
Misschien 100 berichten in de tijd dat FP3 verreden werd.. wil je voortaan alleen nog maar uitslagen hebben? :? Kijk dan het 8 uur journaal op NPO 1..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Het lijkt erop dat sommige mensen niet willen beseffen dat IRC gewoon veel te snel gaat. Dan krijg je echt Twittergedrag en is er al helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Nee, IRC laat ik lekker links liggen, doe mij het forum maar.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
+1 waarom niet gewoon in dit topic? Ik kan vaak niet kijken maar volg dit topic live. En kan ik ook even rustig terugscrollen, irc gaat mij te snel en is het net niet. Beetje jammer dit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Misschien dat er iemand een topic aan kan ( wil maken ) waarbij het gewoon wel allemaal toegstaan is? Het F1 tijden topic of iets dergelijks of het max Verstappen nieuws en F1 tijden topic ? Kunnen de azijnpissers hier blijven en de enthousiastelingen zoals ik zich daar begeven 👍🏻

Samsung Flip 7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Please mensen blijf in topic, zowel Q als race kan ik niet live zien. Laat me maar meegenieten op forum zonder dat ik allerlei troep moet instellen om op IRC te kunnen op mn smartphone

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Cubic X schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:45:
[...]

Er mag uiteraard best over gepraat worden...maar is het echt nodig dat 10 mensen hetzelfde posten in 1 minuut? Wat voegt het toe dat 10 mensen een rondetijd van Max posten? Of de huidige positie van Max gemeld door 10 mensen? Dat voegt helemaal niks toe en dat kan mooi op IRC.

Dit topic is voor nieuws, discussies (en dat is iets anders dan 10x een rondetijd posten...), het delen van technische ontwikkelingen/kennis en min of meer vragen stellen over recente ontwikkelingen.
inderdaad... dit topic bevat een hoop posters die lijden aan het "first post" syndroom. ze willen allemaal graag de eerste zijn die een tijd, fout, crash meldt.
ook posts als "haha... die presentator van sky"... zonder verder de moeite te nemen om dan te vertellen wat er zo leuk was.. zonder de situatie te beschrijven... en ook posts als "ROS out" zonder te beschrijven wat er mis gaat... deze posts getuigen alleen maar van geilheid naar de submit knop...

dat tijden, gebeurtenissen, e.d. worden geplaatst vind ik niet zo erg. ik gebruik het topic soms ook om de race of Q te volgen, maar graag wat meer beschrijving in een post zou niet misstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
dave1972 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:51:
Misschien dat er iemand een topic aan kan ( wil maken ) waarbij het gewoon wel allemaal toegstaan is? Het F1 tijden topic of iets dergelijks of het max Verstappen nieuws en F1 tijden topic ? Kunnen de azijnpissers hier blijven en de enthousiastelingen zoals ik zich daar begeven 👍🏻
Ansich best goed idee, het F1 tijden en slowchat topic? Zulke topics zijn er toch al meer hier op tweakers? Hoe staan de mondjes hier tegenover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:47:
Het lijkt erop dat sommige mensen niet willen beseffen dat IRC gewoon veel te snel gaat. Dan krijg je echt Twittergedrag en is er al helemaal geen touw meer aan vast te knopen. Nee, IRC laat ik lekker links liggen, doe mij het forum maar.
IRC gaat veel te snel en is transient. Je gaat minder op elkaar in. Het heeft wel voordelen >:):

| #MAXimaal | Welkom bij #f1 - voor al je babbels over F1 en autosport | 1) REGEN 2) ??????? 3) PROFIT | PSSST : 1) google ace stream 2) 1de37bb1b77fb8e4a9a470884094a43ad622c0c0 of 1eb540f64dff11d8f4a3b13509f2038b70a6a635 NEW 7-3-2016 : a249d8ef8b9facb7376d7c2e7ca15b14aea44dae B)

Ik vind het herhalen van dezelfde nieuwsberichten in dit topic jammer. Net zoals de meta posts. Dat zorgt voor spam.

Actualiteit (iemand die zich verremt, strategie tijdens kwalificatie) hoort er zeker in. Voor een overzicht van het nieuws is er TV en bijvoorbeeld espn.co.uk/f1/.

Als je die discussies allemaal wilt splitsen (door bijvoorbeeld 'waar is het commentaar nu beter') dan maak je met dat hokjesfetisjisme een levend topic kapot.

Google de hashes even voordat je denkt dat dit een modbreak waard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:De metadiscussie over IRC, QR etc hoort hier NIET thuis. Ook de flames dient men achterwege laten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05 09:48
Fp3 geeft toch wel veel (valse) hoop, hoe groot schatten jullie de kans dat Max boven Ric kwalificeert?

P7 zou ik al gigantisch goed vinden maar Max mikt waarschijnlijk wel een stukje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Prachtig om te zien wat voor natuurlijk talent max is.

Hij heeft zich vrijdag voorgesteld aan de auto en rijd zaterdag in fp3 een vierde tijd.

Belachelijk het zou verboden moeten worden!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
knol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:02:
Fp3 geeft toch wel veel (valse) hoop, hoe groot schatten jullie de kans dat Max boven Ric kwalificeert?

P7 zou ik al gigantisch goed vinden maar Max mikt waarschijnlijk wel een stukje hoger.
Ik draai P3 om max op 5 en Ric op 4 👏🏻

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Edd

knol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:02:

Ik verwacht natuurlijk nu dat hij minimaal op P4 kwalificeert. RIC mag dan op P5 ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Edd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:07:
[...]

Ik verwacht natuurlijk nu dat hij minimaal op P4 kwalificeert. RIC mag dan op P5 ;)
Multi 333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Zijn er nog meer mensen met slecht beeld op ziggo? Met dat irritante gepiep...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 19:20
Voor mij is dit het topic 'F1 Seizoen 2016', niet 'Het Grote Max Verstappen Topic'.

Ook ik, als Belg, ben zeer opgewonden dat Max naar Red Bull is gegaan en zal straks met quali op puntje van mijn stoel zitten. Maar ik kom hier om nieuws te lezen, geen slow chat.
95% van wat er nu gepost wordt, mag gerust geschrapt worden.

Er zijn geruchten dat Arrivabene op het einde van het seizoen zijn koffers mag pakken. Als het hier al vermeld geweest, is het voor mij volledig verloren gegaan tussen alle spam

Of dat de motor van Rosberg blijkbaar problemen heeft gehad vanmorgen.

Of dat Horner helemaal niet tevreden is met de "versoepeling" van het motor reglement.

Een verschijnsel wat zich meer en meer voor doet, is dat mensen te gehaast zijn om te lezen of hun vraag/opmerking misschien al gepost is. Ik zou het ook niet doen. Je komt een uur na je vorig bezoek eens kijken en er zijn tien pagina's bij gekomen. Ik zou dan ook de moeite niet meer doen om die tien pagina's te lezen om te zien of mijn vraag/opmerking al voorbij gekomen is

Maar voor mij is het om het even hoor. Als het zo blijft, dan bekijk ik het topic gewoon niet meer.

En het is maar mijn persoonlijke mening. Zeker geen nood aan reacties hierop

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

dave1972 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:04:
[...]

Ik draai P3 om max op 5 en Ric op 4 👏🏻
En wie valt erbuiten dan? een Merc of een Ferrari?

Overigens hoop ik dat Max zo cool en onverwaand blijft, die sterralures van HAM zie ik niet zo zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
Kenhas schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:14:
Voor mij is dit het topic 'F1 Seizoen 2016', niet 'Het Grote Max Verstappen Topic'.

Ook ik, als Belg, ben zeer opgewonden dat Max naar Red Bull is gegaan en zal straks met quali op puntje van mijn stoel zitten. Maar ik kom hier om nieuws te lezen, geen slow chat.

Er zijn geruchten dat Arrivabene op het einde van het seizoen zijn koffers mag pakken. Als het hier al vermeld geweest, is het voor mij volledig verloren gegaan tussen alle spam

Of dat Horner helemaal niet tevreden is met de "versoepeling" van het motor reglement.

Een verschijnsel wat zich meer en meer voor doet, is dat mensen te gehaast zijn om te lezen of hun vraag/opmerking misschien al gepost is. Ik zou het ook niet doen. Je komt een uur na je vorig bezoek eens kijken en er zijn tien pagina's bij gekomen. Ik zou dan ook de moeite niet meer doen om die tien pagina's te lezen om te zien of mijn vraag/opmerking al voorbij gekomen is

Maar voor mij is het om het even hoor. Als het zo blijft, dan bekijk ik het topic gewoon niet meer.

Als de interesse er is zal het vast worden opgepakt toch ? Niets wat dat in de weg ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
JBplap schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Overigens hoop ik dat Max zo cool en onverwaand blijft, die sterralures van HAM zie ik niet zo zitten.
Ik gok op een Ferrari .... Merc is op dit moment fenomenaal, ook Ham die misschien niet in beste doen is, maar die schat ik wel in bij de eerste drie.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
JBplap schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:14:
[...]

De keer dat Max bij RTL late night zat naast Katja hebben veel "gewone" mensen gezien dat het super aardige en relaxte jongen is. Dat werd door heel veel mensen gewaardeerd, ik hoop ook dat het hele media circus en politieke gebeuren hem niet als persoon veranderd in de loop van de jaren. Dat hij al zoveel bereikt heeft op jonge leeftijd heeft hem ook niet veranderd hij is nog steeds heel toegankelijk en ziet zich zelf niet als een beter persoon als iemand anders. Dat waardeer ik ook erg, op jonge leeftijd kan dat nogal een impact hebben zoals bij een Justin Bieber bijvoorbeeld.

Kimi zie ik wel achter RBR eindigen nu je die posities noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:00
MaXeRs schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:16:
[...]

Als de interesse er is zal het vast worden opgepakt toch ? Niets wat dat in de weg ligt.
Waar hij op doelt is dat mensen het fijner vinden op berichten te posten over hoe geweldig hun Max vinden. En ik geef hem totaal geen ongelijk. Als je sommige berichten hier leest is het alsof mensen spontaan klaar komen in hun broek. Ook ik vind het te gek maar om nou willekeurig berichten te gaan posten hoe geweldig hij wel niet is gaat mij een beetje te ver.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik (als lurker) sluit me aan bij wat Kenhas hierboven beschrijft. Ik vind het persoonlijk niet erg om 10 pagina's aan ''OMG wat een actie'' en ''Max ligt nu 7e :)F '' reacties door te scrollen maar ik kan begrijpen dat dit voor veel mensen vervelend is.

Ideale oplossing lijkt mij een apart topic waarin live tijdens trainingen, qualificatie en races gechat mag worden en dat dit topic voor nieuwtjes en interessante feitjes gebruikt word. Het zou zonde zijn om het enthousiasme voor Max compleet af te schaffen op dit forum of om dit te verplaatsen naar IRC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Wat een gezever vandaag.

Als je een krant leest of een tijdschift lees je ook alleen de stukjes of berichten die je interesant vind.
Sinds wanneer kan je niet over een bericht scrollen wat je niet aanstaat?

Het is een forum over formule 1 ....en Max is nou eenmaal Formule 1.
Hes the future en the future is now.

Laat mensen lekker posten...en gebruik je scrol knop zoals ieder ander mens.

Veel plezier iedereen met de Q.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ricciardo says contractual situation 'open'
...
According to Corriere, Ricciardo's boss Horner has also been linked with a shock switch to Ferrari.

Ricciardo said: "Really? I don't believe that, but I can't speak for him.
"

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Klagen dat het moeilijk te volgen is en dan aparte topics gaan voorstellen....

Want dat is overzichtelijker? Constant switchen tussen tabs om elk topic bij te kunnen houden en bij elke post die je wil maken eerst een flow-chart volgen om te bepalen in welk topic die zou moeten?

Ongelooflijk.

Anyways, Max doet het gewoon weer. Twee FP's oefenen en in FP3 gewoon boven z'n teammate.
Kan niet wachten tot de Quali begint. Gelukkig nog maar een half uurtje.

Ik zie Max nog wel boven RIC qualificeren ook. Zou RIC al lichtelijk zenuwachtig worden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Kenhas schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:14:

Ik zou het zonde vinden als Arrivabene weg moet, vind zijn uitstraling wel bij Ferrari passen en hij heeft leuke momenten met zijn Italiaanse Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Tweede poging. We gaan hier dus niet bediscussiëren of de quickreply aan of uit moet zijn in dit topic of dat er per race een apart topic zou moeten zijn. Dat kan je in het feedbacktopic doen.

Actualiteit, Sport & Politiek - Terugkoppelingtopic

We blijven niet waarschuwen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Feihcretsam schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:21:
Ik (als lurker) sluit me aan bij wat Kenhas hierboven beschrijft. Ik vind het persoonlijk niet erg om 10 pagina's aan ''OMG wat een actie'' en ''Max ligt nu 7e :)F '' reacties door te scrollen maar ik kan begrijpen dat dit voor veel mensen vervelend is.

Ideale oplossing lijkt mij een apart topic waarin live tijdens trainingen, qualificatie en races gechat mag worden en dat dit topic voor nieuwtjes en interessante feitjes gebruikt word. Het zou zonde zijn om het enthousiasme voor Max compleet af te schaffen op dit forum of om dit te verplaatsen naar IRC.
Oops sorry cross post Mod !

Ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht van dergelijke reacties en scroll verder.
Ach je 1000 mensen 1000 meningen.

Als alles weer voorbij en vergeten is wordt het weer slow chat. :)

Zie er wel naar uit om Esteban Ocon in een Renault te zien rijden voor volgend seizoen.

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 14-05-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dit topic heeft last van dezelfde symptomen waarvan het "Welke film heb je laatst gezien"-topic last heeft. Iedereen meent dat hij/zij de waarheid in pacht heeft en staat totaal niet open voor kritiek.

Weet je wat: eieren voor mijn geld > :w

Veel plezier met kwali mensen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tethtoril
Raven__NL schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:20:
[...]

Waar hij op doelt is dat mensen het fijner vinden op berichten te posten over hoe geweldig hun Max vinden. En ik geef hem totaal geen ongelijk. Als je sommige berichten hier leest is het alsof mensen spontaan klaar komen in hun broek. Ook ik vind het te gek maar om nou willekeurig berichten te gaan posten hoe geweldig hij wel niet is gaat mij een beetje te ver.
Typisch Hollands: "klaar komen" als er een Nederlander goed voor de dag komt (..) ?
'Hun Max' ?
'Te ver' ?

Ik geniet weer van F1 sinds Vettel 2008 Monza; Dat het een NL coureur betreft is ongekend!
Max heeft nog geen podium, hij heeft alleen FP3 gewonnen tegenover een van de snelste qualifiers.
Ik geniet als Nederlander, en Vlamingen mogen ook genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
hardware-lover schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:24:
...
According to Corriere, Ricciardo's boss Horner has also been linked with a shock switch to Ferrari.

"
Interessant, hoe serieus is dit te nemen? Dit is een move die nooit in mij op zou komen. Vettel en Horner zijn natuurlijk wel vriendjes en Vettel heeft zich aardig beslissingsbevoegd gemaakt daar in Maranelo volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

knol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:32:
[...]

Interessant, hoe serieus is dit te nemen? Dit is een move die nooit in mij op zou komen. Vettel en Horner zijn natuurlijk wel vriendjes en Vettel heeft zich aardig beslissingsbevoegd gemaakt daar in Maranelo volgens mij.
Ik denk niet dat Vettel zit te wachten op iemand die in 2014 hem in de schaduw heeft gezet. Daarnaast is er altijd wel wat met een tweede rijder bij Ferrari al lijkt het dit seizoen nu eens omgekeerd te zijn :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
knol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:32:
[...]

De laatste week wel geruchten gehoord over de druk waaronder Arrivabene zit. Wellicht wil men weer een 2-eenheid als Todt-Schumacher, en dat Vettel daar Horner beter bij vind passen?

Ik zie overigens Horner ook niet zomaar gaan, met het vooruitzicht en opgaande lijn bij Red Bull, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Roamor schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:36:
[...]
Ik zie overigens Horner ook niet zomaar gaan, met het vooruitzicht en opgaande lijn bij Red Bull, maar je weet het nooit.
Als Horner gaat, zie ik hem eerder gaan als (een van de?) vervanger(s) van Bernie.
Verwacht dat Horner daar wel goed voor zouden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik zie Horner niet zomaar vertrekken bij Red Bull, die man is volgens mij Red Bull. Ik zie in hem net zoals hierboven meer een heel goede opvolger voor Bernie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Hij stond vandaag ook mooi met Bernie te spreken. Liep hij direct naar Horner toe of sprak hij daar met meer mensen? Misschien logisch, gezien de wijzigingen bij Red Bull.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:56
Als ik het goed gehoord heb zegt Olav net dat Aldo da Costa (nu Mercedes) Arrivabene mogelijk op moet volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
StevoMark10 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:41:
Als ik het goed gehoord heb zegt Olav net dat Aldo da Costa (nu Mercedes) Arrivabene mogelijk op moet volgen...
Die geruchten gaan al langer.
James Key & Aldo da Costa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
hardware-lover schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:24:
...

"
Laten we hopen voor Red Bull dat Ricciardo en Horner beide blijven.

Horner is een uitstekende teambaas, die is niet zomaar op te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Valt me nu pas op aan die jumbo reclame: hij heeft nergens een verwijzing naar Toro Rosso aan. Stiekeme hint alvast?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

here we go medemafkezen! :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Olav mol die aan het gissen is dat er een langdurende verbintenis met de overgang van Max gemoeid is maar dat was toch al ergens bevestigd of waren dat ook geruchten? (2019)

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 14-05-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Wognummer schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:00:
Olav mol die aan het gissen is dat er een langdurende verbintenis met de overgang van Max gemoeid is maar dat was toch al ergens bevestigd of waren dat ook geruchten? (2019)
Alleen geruchten. Hier is geen bevestiging van gekomen.
Maar het is wel logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ryur schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:01:
[...]

Alleen geruchten. Hier is geen bevestiging van gekomen.
Maar het is wel logisch :)
ahh ok :+ nee dan zat ik er totaal naast idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:04
Jos Verstappen heeft wel verteld dat er een langdurig contract is, maar wilde niet zeggen voor hoeveel jaar dat dan is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Christian Horner heeft dit weekend al diverse malen op Sky Sports gezegd dat het een verlenging van zijn contract is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Niet zwart op wit natuurlijk maar vanochtend vermelde Rick Winkelman dat volgens Horner dit de rijders van de aankomende jaren zijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
HAM op softs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:11
Net als de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Medium is te langzaam, dat zou teveel risico op een Q1 exit zijn. Met de situatie in het WK kan Hamilton momenteel geen risicio's nemen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Waarschijnlijk Merc op used softs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Max! Held!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Nou, voorlopige P3 is niet verkeerd!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
my god held.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Wat een baas is Max toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knol_02
Gigantisch strak weer! Held!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is nog geen Q3 maar nu toch al kippenvel van de P3 van Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:13

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

w00000t VES !!! *O*

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sneller dan de Ferrari's in de eerste run. Hartstikke prima :) Hier kan een mooie kwalificatie inzitten, ben benieuwd of hij Ricciardo voor kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:13:
Het is nog geen Q3 maar nu toch al kippenvel van de P3 van Max.
Als doel was q3 halen (bron: even kwijt) dan doet max het weer best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Baas ^_^

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:08:
[...]
De Medium is te langzaam, dat zou teveel risico op een Q1 exit zijn. Met de situatie in het WK kan Hamilton momenteel geen risicio's nemen :)
Mercedes is wel een totaal andere klasse dan de rest van de teams in sector 3. Dat is dus mechanische grip.

Channel 4: "This sector gives a good indication of the performance in Monte Carlo"

Sector 3, Q1, min(S3 for all drivers) met 3:00 te gaan:
  • Mercedes 28,2
  • Red Bull 29,3
  • Ferrari 29,5

[ Voor 12% gewijzigd door ANdrode op 14-05-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Ric red het niet!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Maar Max zijn ronde was njet foutloos. Laatse sector zag je veel overstuur bij het uit accelereren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
RoD schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:13:
Sneller dan de Ferrari's in de eerste run. Hartstikke prima :) Hier kan een mooie kwalificatie inzitten, ben benieuwd of hij Ricciardo voor kan blijven.
Voor nu wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Niet slecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50
Dacuuu schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:14:
Maar Max zijn ronde was njet foutloos. Laatse sector zag je veel overstuur bij het uit accelereren.
Ja, Max leek een beetje te glijden. Zeker niet foutloos.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ANdrode schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Mercedes is wel een totaal andere klasse dan de rest van de teams in sector 3. Dat is dus mechanische grip.

Channel 4: "This sector gives a good indication of the performance in Monte Carlo"
Dacht dat dat juist het domein van RB was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

nadroJ schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:15:
[...]

Ja, Max leek een beetje te glijden. Zeker niet foutloos.
Als die ronde van Max niet foutloos was dan heeft Ricciardo er nog een harde kluif aan om voor hem te kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
MikeyMan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:15:
[...]
Ik dacht dat RB meer een aero team is. Hun voordeel zit dan in de gemiddeld/erg snelle bochten waar het niet aan komt op acceleratie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:16:
[...]

Als die ronde van Max niet foutloos was dan heeft Ricciardo er nog een harde kluif aan om voor hem te kwalificeren.
kan nu al niet wachten op post kwalificatie interviews.. (of naar het kladblokje van Ted)

Nou ja.. eerst maar eens de live Q volgen.. :P

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 14-05-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
MikeyMan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:15:
[...]

De Mercs verliezen enorm veel downforce als ze achter iemand zitten. De redbulls hebben daar veel minder last van.
Maar als je vooraan rijdt heb je dat ook niet nodig ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:16:
[...]

Max overtreft toch mijn verwachtingen nu al. Maar Q3 draait het om. Come on Max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, Q1 al in de pocket t.o.v. RIC! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Massa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Als er niets mis is met de auto van Massa is dit wel een enorme misser. Die Williams moet toch zeker q2 kunnen halen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Massa ligt er nu al uit. Dat is wel pijnlijk voor Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Oef Massa op p18. Dat is een teleurstelling, voor hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Waarom ging MAS nog naar buiten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:19:
Oef Massa op p18. Dat is een teleurstelling, voor hun ;)
Mocht ie willen :)

Ow, stond daar geen 16 eerst?

[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 14-05-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

massa kan nie met de druk om gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
Massa....idioot!! Daar begint mijn team al punten te verliezen in de pool ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Devian schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:20:
Massa....idioot!! Daar begint mijn team al punten te verliezen in de pool ;)
Lijkt me toch een foute inschatting van zijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Reclame op een betaalzender..
Massa valt beetje tegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

_O- Massa, hoe verzin je het om nog een rondje te willen doen met 1:15 nog op de klok. Zijn blik van zojuist zegt al genoeg _O- :')

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:21:
Wat dan? Tijdens de race is geen reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Is toch niets te zien op de baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Nu alle Ziggo klanten bij Sport 1 kunnen is het een stuk makkelijker om reclame te verkopen. Dat zorgt hopelijk volgend jaar voor een radio link vanuit de pits.

Channel 4: Massa ging er wel uit voor een tweede ronde, te laat voor de vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Marc3l schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Is toch niets te zien op de baan :)
Ze hadden ook Jantje's inzicht laten kunnen tonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Geen problemen mee zolang de actie op de baan maar te zien is.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:24:
[...]

Ze hadden ook Jantje's inzicht laten kunnen tonen..
Dat is nu ook het geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:43

Fiber

Beaches are for storming.

'What a Massive surprise...!' ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Er is nu niks te zien hoor. Sky is gewoon nog live maar je ziet gewoon overal shots van het circuit en paddock. En interviews gezien hun rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zie de Lammers dan trots (en ergens toch wel wat verbaasd) zijn en shinen!!! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Help!!!! op 14-05-2016 14:26 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

#lief dagboek draait overuren...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Williams en Force India vallen dit jaar toch erg tegen. Ze hebben de Mercedes engine maar het chassis mist blijkbaar nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 19:46
Massa had last van verkeer in z'n outlap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Berger bij RBR stal?
Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1