[F1] Seizoen 2016 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 496.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-Ed schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:38:
Sjonge jonge, gisterenavond lekker aan de borrel, ik ging er nu eens goed voor zitten om een pagina of tien bij te lezen maar zie tot mijn grote schrik dat er maar 1 pagina bij is geschreven hier.. M'n koffie niet eens op gekregen en ik bel alweer bij :+
De Quick react knop is weg als test, misschien scheelt dat in het aantal reacties? Al is er niet zo heel veel te melden geweest sinds FP2. Ik hoop dat Verstappen goed mee kan blijven komen, een goede Q heeft en een nog degelijkere race. Het viel mij gisteren op bij de onboard beelden dat ie nog niet veel aan de knoppen op zijn stuurtje zit, dat zal ook wel enige tijd nodig hebben om goed in het hoofd te krijgen verwacht ik. Stuurtje is nogal anders dan van de STR. Daarnaast rijden er nog een paar bij die wat extra te bewijzen hebben en één daarvan rijd ook nog een thuis race, dus..... 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

hardware-lover schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:47:
[...]

De Quick react knop is weg als test, misschien scheelt dat in het aantal reacties? Al is er niet zo heel veel te melden geweest sinds FP2. Ik hoop dat Verstappen goed mee kan blijven komen, een goede Q heeft en een nog degelijkere race. Het viel mij gisteren op bij de onboard beelden dat ie nog niet veel aan de knoppen op zijn stuurtje zit, dat zal ook wel enige tijd nodig hebben om goed in het hoofd te krijgen verwacht ik. Stuurtje is nogal anders dan van de STR. Daarnaast rijden er nog een paar bij die wat extra te bewijzen hebben en één daarvan rijd ook nog een thuis race, dus..... 😏
Huh? Want het is de bedoeling om een lekker lopend treadje in te dammen? Dan ga ik wel op reddit verder :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:57
Als VES zich in de top7 weet te kwalificeren heeft hij het top gedaan, vind ik.

Bij het constructeurskampioenschap staat RBR 3, dus zou je zeggen plaats 5 en 6.
En dan kan er nog wel eens een Williams (met veel meer ervaring) tussenkomen en is 7 dus echt goed genoeg voor het eerste weekend in deze auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Waarom doen we niet gewoon een livesessie slowchat topic voor de mensen die daar zin in hebben, of is dat tegen de regels? Dan blijft het hier louter F1 nieuwtjes en geen wirwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Ik denk dat Sainz het ook goed gaat doen. Home grand prix.. beetje net dat extra.. zou ik wel leuk voor hem vinden. Hij is met 100% meegevallen in zijn reactie rondom de switch en heeft me positief verrast! I like him

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
Volgens mij heb ik nog nooit een volledige race gezien, maar zondag ga ik er is goed voor zitten. Als ik het goed begrepen heb is Max ongeveer de Messi qua talent in de F1. Dus dan verwacht ik nogal wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:41:
[...]

Nee ik zei ook "ik hoop het", het zal meer te verwachten zijn dat hij net iets achter RIC zal staan in de Q inderdaad.
Het vervelende voor Dan the Man is, voordat Max in de F1 kwam, hij met Red Bull de nieuwe Wereld Kampioen zou gaan worden.

Alle heren wisten het zeker, rijden kan hij wel, alleen de technische kant nog een beetje!

En dan ineens komt een mannetje van 17 en blijkt verschrikkelijk goed te zijn en wordt door alles en iedereen geprezen, ook door zijn collega's, dat hij de nieuwe Senna is, hoe hij rijdt!
Een geboren Kampioen.

En opeens wordt het van de ene op de andere dag je teammaat bij Red Bull!

Hamilton zei, hij is te nog te jong...Nee, hij is bang, want Max is een bedreiging.

En gisteren hadden ze een interview met Dan, over Max en dat het heel goed ging en je kon aan zijn gezicht zien en aan zijn stem horen, dat hij nu door heeft, dat het wel eens zou kunnen zijn, dat hij nooit Kampioen wordt!

Was een zielig gezicht, want hij moest even geduld hebben en de titel was hem als ware al belooft en binnen 24 uur heb je door dat je echt aan de bak moet, anders wordt hij ook ingeruild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
[...]

Ik mag aannemen dat z'n Race Engineer hem info geeft betr. motor-setting e.d. (knopjes).
Ook verwacht ik dat Max in de simulator al het nodige heeft meegekregen betreffende settings.
Meest opvallend vond ik (gezien diverse interviews) dat hij de nadruk legde op de zit-positie tov de TR.
Overstappen van een personen auto naar een truck vereist ook nodige aanpassing..
FP3 aanstaande..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

Voor quickchat kunnen jullie ook gezellig naar http://webchat.ircnet.net gaan, en daar bij channel "verstappen" invullen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Man, waar maak je je druk om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Haha, Nando ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
RoyK schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:50:
Ik denk dat Sainz het ook goed gaat doen. Home grand prix.. beetje net dat extra.. zou ik wel leuk voor hem vinden. Hij is met 100% meegevallen in zijn reactie rondom de switch en heeft me positief verrast! I like him
Dit kan voor Sainz ook best gunstig uitpakken. Max presteerde consistent beter dan hem, daardoor was de kans vrij groot dat als Max daar gebleven was hij aan het eind van het jaar had kunnen vertrekken.

Nu is hij misschien / waarschijnlijk de rest van het jaar sneller dan Kvyat en kan hij zijn plek voor volgend jaar veiligstellen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:42
wel echt rustig zo hier, wellicht te rustig. Slow-chat is misschien niet helemaal de bedoeling maar zoals nu No-chat..

verwachting zelf voor Q:

- Sainz gaat op of over de rand rijden om zich te bewijzen. (hoop dat hij zijn auto op de baan kan houden)

RIC zal net voor VES kwalificeren. ROS en HAM staan met 2 vingers in de neus 0,5 of 0,7 sec voor op 3&4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik verwacht dat over de limiet gaan eigenlijk eerder van Kvyat dan van Sainz (of Max for that matter).

Sainz kent de auto goed inmiddels. Kvyat wil laten zien wat hij waard is en heel hard zijn best doen. En hij zit in een minder snelle auto.

De kans op een fout lijkt me dan groter dan dat je de auto al kent of dat je ineens in een snellere auto zit dan voorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Overigens wel grappig dat "de jongeman waar we het niet over mogen hebben" erg ontspannen in de pit hangt. Ik had verwacht dat hij direct de baan op zou gaan.. Hij heeft duidelijk veel vertrouwen in de auto en set-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:12:
wel echt rustig zo hier, wellicht te rustig. Slow-chat is misschien niet helemaal de bedoeling maar zoals nu No-chat..

verwachting zelf voor Q:

- Sainz gaat op of over de rand rijden om zich te bewijzen. (hoop dat hij zijn auto op de baan kan houden)

RIC zal net voor VES kwalificeren. ROS en HAM staan met 2 vingers in de neus 0,5 of 0,7 sec voor op 3&4.
Chat via IRC. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Als er al druk op staat verwacht ik dat eerder bij RIC of SAI. VES en KVY zitten nog in de 'luxe' positie dat ze mogen wennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
Ja leuk 8)7
Ik haat IRC, rot lettertype!

Kan het niet gewoon weer in het topic?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Ik wil het ook in dit topic...

Max gisteren overigens de 1na snelste op de medium band...erg goed..

[ Voor 54% gewijzigd door Devian op 14-05-2016 11:26 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Dank je maar IRC is niet mijn ding... dat is fastchat en gewoon niet lekker bij te houden. Wat is er nu zo erg aan dat er over een free practice of wedstrijd gesproken wordt? Waar heb je anders een forum voor.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Lijkt weer vooral banden sparen...
Helft FP3 voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:27:
Lijkt weer vooral banden sparen...
Helft FP3 voorbij.
Ja, wel vreemd voor Max zou feeling met de auto toch meer prio moeten hebben.

Max nu wel naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Max de baan op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Max rijdt z'n zachte banden op

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan de Quick Reply terug aub?!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Hackus schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:31:
Max rijdt z'n zachte banden op
Wellicht gebruikte Softs?
Kon net niet zien of het gebruikte waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:32:
[...]

Wellicht gebruikte Softs?
Kon net niet zien of het gebruikte waren..
Volgens de livetiming nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

gebruikte ja. denk toch dat medium het beste zijn. zoveel mee getest in Barcelona.

Kwali zal wel met medium zijn vanmiddag

[ Voor 21% gewijzigd door Hackus op 14-05-2016 11:35 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:26
Indrukwekkende tijd van Alonso, volgens mij gaat de McLaren dit jaar nog een podium pakken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:39:
Indrukwekkende tijd van Alonso, volgens mij gaat de McLaren dit jaar nog een podium pakken.
Ws zegt zijn tijd helemaal niks als je zijn setup niet weet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Max 5e met 1:24.563 vóór RIC met 1:24.776 op de 7e plek .. that's a first!! :*)

Kvyat 18e en SAI 22e .. euh ..was ist loss :?

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-05-2016 11:41 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tethtoril
Ric was duidelijk op gebruikte Softs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:39:
Zou het in de strijd tussen de best-of-the-rest wel veel interessanter maken. (*best of the rest is alles na Mercedes.)

[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 14-05-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Zou het in de strijd tussen de best-of-the-rest wel veel interessanter maken.
Racepace is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:41:
Ric was duidelijk op gebruikte Softs.
Volgens mij hebben zowel Verstappen als Ricciardo de zachte compound gisteren niet gebruikt.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
RBR gaat testen met de B-Spec.. Mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tethtoril
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:43:
[...]

Volgens mij hebben zowel Verstappen als Ricciardo de zachte compound gisteren niet gebruikt.
Beiden hebben softs gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Edd

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:43:
[...]

In VT2 hebben ze wat rondjes gedaan op de zachte band.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Edd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:44:
[...]

In VT2 hebben ze wat rondjes gedaan op de zachte band.
Ah bedankt, ik had VT2 niet gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Rosberg in de problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:41:
Max 5e met 1:24.563 vóór RIC met 1:24.776 op de 7e plek .. that's a first!! :*)

Kvyat 18e en SAI 22e .. euh ..was ist loss :?
Erg mooi voor Max, maar er is nog 15 minuten te gaan dus kan zomaar omwisselen.

Ik denk dat Toro Rosso tot zover bezig was met hun race stints, omdat Sainz gisteren al snelle tijden reed (de regen voorspelling?). Als het regen is kan ik dat eerlijk gezegd niet zo begrijpen.. je zou zeggen dat kwalificatie minder belangrijk is dan race tenzij je echt perse verder vooraan wilt starten.

Sowieso zeggen de tijden lang niet alles. Het kan best zijn dat teams nog op andere engine modes rijden en met meer brandstof maar de coureur wel de randjes van de baan laat opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiaFilfVAAA4Zyw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:40:
[...]

Ws zegt zijn tijd helemaal niks als je zijn setup niet weet..
Idd, die is aan het rijden met een lege tank, hetzelfde als Saintz die nu opeens race-rondjes aan het testen is maar wilde gisteren graag showen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
HAM miste apex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
niet voor het eerst dit weekeinde. Vind het opvallend dat HAM zoveel moeite lijkt te blijven houden met de auto na kampioenschapsrace vorig jaar. Hij lijkt wat er veranderd is niet zo goed te verwerken als ROS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:48:
[...]

niet voor het eerst dit weekeinde. Vind het opvallend dat HAM zoveel moeite lijkt te blijven houden met de auto na kampioenschapsrace vorig jaar. Hij lijkt wat er veranderd is niet zo goed te verwerken als ROS.
ROS heeft het team van HAM dit jaar he.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Ik denk dat het andersom is...

Sinds Ham gewonnen heeft heeft Rosberg het los kunnen laten...en is hij beter gaan rijden, minder druk... Dat heeft hem zelfvertrouwen gegeven, waardoor hij een hele sterke reeks aan het neerzetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Ziggo stoort wel erg nu hier.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:48:
[...]

HAM is denk ik teveel bezig met zaken buiten de F1 en dat begint steeds meer invloed te krijgen, zo lijkt 't. Het is toch topsport waarbij je

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Moet je je antenne wat draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is eigenlijk niet best als de prestaties van Hamilton zo afhankelijk zouden zijn van zijn omringende team. Natuurlijk maakt het wel wat uit maar de auto is verder nog steeds hetzelfde. Ik denk dat Hamilton teveel bezig is met dingen buiten de F1 en zijn kop er niet meer zo goed bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hackus schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Moet je je antenne wat draaien
Dat hielp, thanks.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Max en Ric in een snel rondje nu...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik geloof dat in zomer 2015 Mercedes de auto meer naar Rosberg zijn voorkeuren aan het ontwikkelen is.

Als ik het goed hebt houdt Hamilton van beetje oversturige auto bij corner entry, die hij met trail braking stabiliseert.
Als Nico het tegenovergestelde heeft (onderstuur) kan ik goed voorstellen dat je de apex van langzame bochten gaat missen, want dan ga je met trail braking meer rechtdoor dan je zou willen :)
Maar tegelijk zou ik zeggen dat ze zoiets met anti-roll bar grotendeels kunnen fiksen.

Ik las ook op het nieuws dat men erg aan het zoeken is waarom Hamilton ook minder scherp presteert. Ik geloof dat die kerel binnen paar uur na de race alweer in z'n (prive) vliegtuig zit naar London/New York voor zijn muziek "carriere" en/of feestjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

jemig .. RAI goede tijd, nu 3e .. maar de Mercedessen zijn weer een volle seconde los :(

RIC 3e VES 3e !! *O*

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max sneller dan Ricciardo... interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verstappen naar de voorlopige 3e plek.. Boven Ricciardo. Erg goed!

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Lekker hoor Max! Sneller dan Ric :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Nice, Max (of is dit Slow Chat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Voorlopig doet Max het prima in de FP3

P3 met een tijd van 1.23.719

RIC staat op P4 met 1.23.816

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:54:
Nice, Max (of is dit Slow Chat?)
Fuck it, GO MAX!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Holy sh*t .. dit is sick!! wat is die gast snel/past ie zich snel aan !! :o

VET 3e :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-05-2016 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Damn Max....

*O* :)F :)B :Y _/-\o_ :9~

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Vettel ook goed!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
veel belovend dat snelheid en vertrouwen in de auto er zeker lijkt te zijn en dat het verschil met RIC al hele weekeinde niet heel groot is.

kan niet wachten op De Q.

Go VES.

mag dan voor Q quick reply weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:57:
Go VES.

:Y

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Indrukwekkend.... En dan te bedenken dat hij de auto nog moet leren kennen...
Wat gebeurt er dan als hij de auto goed kent én de motorupgrade is geweest? Rillingen krijg je er van toch?

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
veel belovend dat snelheid en vertrouwen in de auto er zeker lijkt te zijn en dat het verschil met RIC al hele weekeinde niet heel groot is.

kan niet wachten op De Q.

Go VES.

Idd, zijn naam staat gewoon voor een top coureur en over zijn leeftijd hoeft HAM nóóit meer te beginnen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Go VES.

_/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wat ik wel zie is dat Max WEER aan het einde van FP3 zijn boeltje op orde heeft, net als bij TR.

Goed hoor, erg goed...

KVY lijkt ook beter dan gisteren...

[ Voor 13% gewijzigd door albino71 op 14-05-2016 12:01 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Niet slecht Max.. en je krijgt natuurlijk verwijten tov zielige Kvyat..
Maar goed.. Qualify to come.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

KVY ook sneller dan SAI

voor wat het waard is gezien het maar een vrije training is... :O

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens Sky ging Ricciardo in een bocht wijd wat hem tijd kostte tijdens dat rondje. Maar dat doet verder niks af aan de prestatie van Max natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

pinda powerrr schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:59:
Indrukwekkend.... En dan te bedenken dat hij de auto nog moet leren kennen...
Wat gebeurt er dan als hij de auto goed kent én de motorupgrade is geweest? Rillingen krijg je er van toch?
Gisteren gaf hij al aan in een interview dat hij al vertrouwen had in de auto en die goed voelde. Ook vertelde hij dat hij nog niet de limiet had opgezocht.. Dus daar gaat zeker nog wat uitkomen.

Beetje dromen...
ROS valt uit met technische problemen, RAI kwalificeert slecht en maakt wat fouten in de race, HAM 1, VET 2, VES 3?? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:01:
Volgens Sky ging Ricciardo in een bocht wijd wat hem tijd kostte tijdens dat rondje. Maar dat doet verder niks af aan de prestatie van Max natuurlijk. :D
Driver error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Jah, dus te snel de bocht in en dus een rijdersfoutje (overdriven auto).
Zou de goedlachse Ricciardo dan toch ook de druk voelen?

Misschien dat de meest lyrische over Max hier nog niet eens lyrisch genoeg zijn.

Misschien is Max wel een belachelijk groot talent...

[ Voor 15% gewijzigd door albino71 op 14-05-2016 12:03 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

vhal schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:01:
KVY ook sneller dan SAI

voor wat het waard is gezien het maar een vrije training is... :O
Mjah.. De laatste 10 minuten van net waren toch meer kwalificatie simulaties. Beetje zien waar ze staan. Dus ik denk dat de uitslag van VT3 wel een klein beetje een beeld geeft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Edd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:01:
[...]

Gisteren gaf hij al aan in een interview dat hij al vertrouwen had in de auto en die goed voelde. Ook vertelde hij dat hij nog niet de limiet had opgezocht.. Dus daar gaat zeker nog wat uitkomen.
Niet alleen vertrouwen in de wagen maar hij zit ook hoger dus heeft meer overzicht op de baan. Ik denk dat dat ook wel wat uitmaken. Die limiet opzoeken komt inderdaad ook nog wel. Tot nu toe maakt wonderboy Max alle verwachtingen waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:01:
Niet slecht Max.. en je krijgt natuurlijk verwijten tov zielige Kvyat..
Maar goed.. Qualify to come.. O-)
Moet wel zeggen dat ik het best wel zielig vind voor Kvyat :P
Na 4 wedstrijden + podium plaats worden teruggezet maar zit natuurlijk meer achter wat wij niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Dat zegt net zo weinig als tijden in een vrije training.

Om niet wijd te gaan moet ie langzamer de bocht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Marc3l schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:04:
[...]

Na 4 wedstrijden + podium plaats worden teruggezet maar zit natuurlijk meer achter wat wij niet weten.
Hij zei in de Ziggo Special dat het met wel meer te maken heeft, dan enkel de race resultaten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Max heeft voor Red Bull een heel grote commerciële waarde, niet alleen op de baan maar ook ernaast. Kvyat is hoe je het ook wendt of keert een stuk minder op die punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:49
[...]

Na 1 jaar en 4 wedstrijden bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Max in ieder geval sneller dan teammaat. nu vanmiddag de kwali nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48
Netjes, benieuwd straks :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:06:
[...]

Max heeft voor Red Bull een heel grote commerciële waarde, niet alleen op de baan maar ook ernaast. Kvyat is hoe je het ook wendt of keert een stuk minder op die punten.
Klopt maar dit wisten ze vorig jaar ook wel.
Arjantje72 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:08:
[...]

Na 1 jaar en 4 wedstrijden bedoel je.
Bedoel meer seizoen is net begonnen.
Luxicon schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:05:
[...]

Hij zei in de Ziggo Special dat het met wel meer te maken heeft, dan enkel de race resultaten.
Zag het idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Dubbel commentaar bij Ziggo aub.. Neem aan dat ze de laatste weken hoop abo's hebben binnengekregen.. gebruik dat geld ten goede..
Enkele commentator (Zowel Rick als Olav) missen teveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Tethtoril schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:13:
Dubbel commentaar bij Ziggo aub.. Neem aan dat ze de laatste weken hoop abo's hebben binnengekregen.. gebruik dat geld ten goede..
Enkele commentator (Zowel Rick als Olav) missen teveel!
Zou daarnaast ook gezellig zijn, als het maar niet zo droog is als de medepresentator bij voetbal, die zitten elkaar alleen maar in de weg vind ik.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Luxicon schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Zou daarnaast ook gezellig zijn, als het maar niet zo droog is als de medepresentator bij voetbal, die zitten elkaar alleen maar in de weg vind ik.
Met Coronel (bijvoorbeeld) wordt het gegarandeerd niet saai..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet

FP3 results:
1 Nico Rosberg 1:23.078
2 Lewis Hamilton 1:23.204
3 Sebastian Vettel 1:23.225
4 Max Verstappen 1:23.719
5 Daniel Ricciardo 1:23.816
6 Kimi Raikkonen 1:24.110
7 Valtteri Bottas 1:24.356
8 Sergio Perez 1:24.472
9 Daniil Kvyat 1:24.553
10 Fernando Alonso 1:24.555
11 Nico Hulkenberg 1:24.585
12 Felipe Massa 1:24.621
13 Carlos Sainz 1:24.695
14 Romain Grosjean 1:24.981
15 Jenson Button 1:25.051
16 Kevin Magnussen 1:25.100
17 Esteban Gutierrez 1:25.130
18 Jolyon Palmer 1:25.376
19 Felipe Nasr 1:25.383
20 Marcus Ericsson 1:25.401
21 Pascal Wehrlein 1:26.097
22 Rio Haryanto 1:26.251
op naar kwalificatie paar uurtjes wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
Wil niet spammen... maar ik denk dat Max nog steeds opzoek is naar de grenzen van de RBR.
Merc en Fer lijken buiten bereik.. hopen op de B-Spec update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

nachtnet schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:24:
[...]

op naar kwalificatie paar uurtjes wachten nog.

Half uurtje toch?

edit:// Ah mijn fout, zag dat op Channel 4 de uitzending op 1200 UK tijd begon namelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 14-05-2016 12:33 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Om 14 uur start Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
14.00 uur

Edit: D-Ed was me voor.. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Tethtoril op 14-05-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Kwalificatie is om 14uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 11:57
http://irc.tweakers.net/f1

Voor straks tijdens de Q i.p.v. dit topic helemaal vol te spammen zoals ook alweer gebeurde met de FP3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Cubic X schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:31:

Voor straks tijdens de Q i.p.v. dit topic helemaal vol te spammen zoals ook alweer gebeurde met de FP3.....
_O- _O- _O- :)F :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knol_02
  • Laatst online: 29-05 09:48
Cubic X schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:31:

Een gevuld topic vind ik als lezer erg fijn, vooral afgelopen 1,5 jaar tijdens de Q en race

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:01

rammes

koekebakker 1e klas

ik snap ook niet waarom het nu ineens op ICR moet. Aub alles fijn in het topic plaatsen, slow of fast. 8)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
knol_02 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:33:
[...]

Een gevuld topic vind ik als lezer erg fijn, vooral afgelopen 1,5 jaar tijdens de Q en race
Er wordt geschiedenis geschreven as we speak en het enthousiasme dat dit opwekt noemt men spam...
Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Het topic voor de komende race vind je donderdagochtend voor de race als los topic.
[F1] Seizoen 2016-14 - GP van Italië

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1