Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:34
simons schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:05:
telkens als ik na een game wil quiten hangt het spel, blijft in het scherm met de ronddraaiende puntjes rechts boven in... taakbeheer, taak eindigen, bf1 reageert niet meer... niet gehad voor de patch. Iemand een idee?
Je bent niet de enige, moet de applicatie telkens weer opnieuw opstarten. :'(

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

DoubleDutch schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:59:
[...]

Blijkbaar klopt het wel, komen steeds meer boze reacties over de rental servers.

Anyway, renting a server is absolutely pointless in this game.

- You're limited to a 6 map rotation
- You can't kick/ban
- You can't appoint admins
- There are no VIP slots anymore
- No server banner
- Can't choose which weapons can/cannot be used. Only the specific class
- Can't join your own server when its full (LOL)
- Get kicked from your own server when idle
- Can't disable skill-based autobalance
- You can't choose the next map in-game

Lekker waardeloos en ik hoor ook al weinig goeds over de hardcore mode dat je niet ziet wie in je team zit. |:(
Ik heb ook een blik geworpen maar het slaat inderdaad nergens op. Wilde een server maken zonder Suez, zonder elite classes en met een iets verhoogd ticketaantal maar je kan alleen kiezen uit een paar opties en zelf geen getallen ingeven en dan ontbreken de helft van de maps ook nog eens... En er zijn in de US en EU geen servers meer beschikbaar. :F

Dice heeft al aangegeven dat ze werken aan de basisfuncties maar dat dit er nog niet in zit... :?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• DoubleDutch
Even hardcore geprobeerd na veel kritiek op de bf forums, maar ben blij verrast en het speelt heerlijk, nu nog een hardcore mode met de scout disabled,zitten toch alleen maar te campen van een afstand.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03
Weet je wat ook verrekte Kilo Utrecht Tango is ? Dat venster wanneer iemand in je vriendenlijst op de Xbox One (PS4 zal het ook wel hebben) een game joined. Dan krijg je een popup venster tijdens het spelen:
There is a game available for your party. Do you want to join ?
Dan kun je dus op A drukken om te accepteren en op B om te annuleren.

Gisteravond: Ik zit in een Attack plane op Empire's Edge....Ik vlieg op de A vlag die door de vijand veroverd werd. Ik zie 3 man daar rond de vlag zitten en zet een duik vlucht in. BAM, daar komt het pop up venster met de tekst dat iemand uit mijn vriendenlijst een server gejoined is. Ik zit midden in mijn duikvlucht en kan dus alleen op A of B drukken. Ik was al zo dicht bij de grond dat ik dus crash. Bedankt Dice.... Ik druk na de crash op B omdat ik die vriend niet wil joinen.

Een uur later. Ik zit met wat vrienden in een party chat en squad op Aragonne Forest. Ik wordt afgeschoten door een enemy. Ik krijg de killcam te zien en wacht rustig, maar te vergeefs op een Medic die me komt reviven..... Die komt dus niet. Ik wil op A drukken om opnieuw te spawnen.... BAM komt die pop up weer met de vraag of ik die vriend wil joinen. Omdat mijn duim al op de A knop lag, druk ik dus op de A knop van mijn controller. Gevolg.....ik leave de game en wordt in de wachtrij gezet van die vriend die ik niet wil joinen.....

Echt Dice fix die onzin.....waarom op A en B moeten drukken ? Je kan toch ook een andere knop daarvoor gebruiken ? En waarom die popup uberhaupt..... Ik wil dat niet. :( :(

Dus als iemand weet waar ik die popup windows uit kan zetten ?

EDIT: Deze dus, maar dan krijg je hem te zien in-game

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sblHCol.png

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 17-11-2016 07:59 ]

XBL: MRE Inc

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
Bijvullen van mortieren door ammo crate gaat ook veel sneller lijkt wel....granaten nog steeds wat langer als je die aan t bijvullen bent.

Sowieso de nieuwe manier van mortieren is effe wennen, maar als je het eenmaal doorhebt lukt het alsnog goed :)

PSN: Maichel

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Wow, gisteravond voor het eerst met headset gespeeld. Wat een verschil :D

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Maichel
Nu ik hier headset lees....

Voor degene met een PS4 en PS4 headset (de Gold bijvoorbeeld), het maakt echt zeker een verschil of je het profiel "shooter" aanzet/upload naar je headset. Tipje dus :)

• DoubleDutch
Maichel schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:57:

Voor degene met een PS4 en PS4 headset (de Gold bijvoorbeeld), het maakt echt zeker een verschil of je het profiel "shooter" aanzet/upload naar je headset. Tipje dus :)
Hoe bedoel je?

• Maichel
Voor de PS4 headset is een "companion app" die je kan downloaden naar je PS4 uit de PSN Store. In die "app" kan je verschillende profielen naar je headset sturen (denk aan racen, shooter, enzovoort). Als je het profiel "shooter" gebruikt merk je zeker verschil in bijvoorbeeld Battlefield.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.us.playstation.com/pscomauth/groups/public/documents/webasset/head_app7.jpg

• DoubleDutch
Maichel schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:06:
[...]

Voor de PS4 headset is een "companion app" die je kan downloaden naar je PS4 uit de PSN Store. In die "app" kan je verschillende profielen naar je headset sturen (denk aan racen, shooter, enzovoort). Als je het profiel "shooter" gebruikt merk je zeker verschil in bijvoorbeeld Battlefield.

[afbeelding]
Thx wist ik niet, ga het vandaag maar eens proberen. d:)b

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
donvalentino schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:38:
[...]

In dit geval de Mondragon storm, maar dacht het met alle medics wel het probleem te hebben (dit was overigens voor de patch, nog niet getest hierna, vanavond maar is doen).
De Mondragon wordt geladen met 2 clips van telkens 5 kogels. Als je pakweg 4 van je 10 kogels hebt afgevuurd, moeten die individueel vervangen worden omdat een clip er steeds 5 bevat. Net zoals bij de bolt-action geweren. De magazijn-gevoede wapens (Selbstlader of M1907 o.a.) hebben dit probleem niet en vervangen alle kogels in 1 beweging. Het is dus geen bug :)

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

• Peter_Aragorn

Ik gebruik hier een eigen AMP/DAC voor. Maar anders is het zeker een tip!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

SebkeClaes schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:58:
[...]

De Mondragon wordt geladen met 2 clips van telkens 5 kogels. Als je pakweg 4 van je 10 kogels hebt afgevuurd, moeten die individueel vervangen worden omdat een clip er steeds 5 bevat. Net zoals bij de bolt-action geweren. De magazijn-gevoede wapens (Selbstlader of M1907 o.a.) hebben dit probleem niet en vervangen alle kogels in 1 beweging. Het is dus geen bug :)
Thx voor je antwoord.
Misschien toch die andere wapens is proberen, ik vind deze toch wel het fijnst maar wie weet :P

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
donvalentino schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:03:

Thx voor je antwoord.
Misschien toch die andere wapens is proberen, ik vind deze toch wel het fijnst maar wie weet :P
Ik gebruik hoofdzakelijk de Selbstlader M1916 Optical, tragere rate of fire maar eens je die doorhebt zijn follow-up shots echt heel erg accuraat. Plus 26 kogels in 1 magazijn, altijd fijn. Voor close range zou ik de Autoloading 8 Extended aanraden, hogere rate of fire, minder accuraat op afstand, maar voelt gewoon heel erg fijn aan. Persoonlijke voorkeur uiteraard!

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Wat blijft Suez toch een waardeloze map! :(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 22:17
SebkeClaes schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:10:
[...]

Ik gebruik hoofdzakelijk de Selbstlader M1916 Optical, tragere rate of fire maar eens je die doorhebt zijn follow-up shots echt heel erg accuraat. Plus 26 kogels in 1 magazijn, altijd fijn. Voor close range zou ik de Autoloading 8 Extended aanraden, hogere rate of fire, minder accuraat op afstand, maar voelt gewoon heel erg fijn aan. Persoonlijke voorkeur uiteraard!
De Selbstlader is inderdaad een geweldige gun, zeker als je jezelf kunt bedwingen en net iets trager kan schieten dan de maximale vuur snelheid. Dan is hij ook nog eens super accuraat, plus 3 shot kill op elke afstand en inderdaad 26 kogels in een magazijn. Autoloading is ook lekker maar heeft maar weinig damage op afstand.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

telkens als ik na een game wil quiten hangt het spel, blijft in het scherm met de ronddraaiende puntjes rechts boven in... taakbeheer, taak eindigen, bf1 reageert niet meer... niet gehad voor de patch. Iemand een idee?
Dit is Xbone en PS4 topic hè? Of heeft de xbone taakbeheer?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

excuses je hebt gelijk bbblije....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
The_Worst schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:45:
Wat blijft Suez toch een waardeloze map! :(
Gisteren voor het eerst Suez (Conquest) gedaan, maar als je de trein hebt is het wel heel erg lastig voor de tegenstander om nog terug te komen. Ze kunnen praktisch niet bij de trein komen. Het enige is met de AT Gun met zijn alle op de trein gaan schieten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

simons schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:27:
excuses je hebt gelijk bbblije....
Hier hoef jij je absoluut niet voor te verexcuseren! En het was ook niet vervelend bedoeld, maar meer in de trant "wij spelen op de console dus kunnen je niet helpen" :(

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Jumpman schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:37:
[...]

Gisteren voor het eerst Suez (Conquest) gedaan, maar als je de trein hebt is het wel heel erg lastig voor de tegenstander om nog terug te komen. Ze kunnen praktisch niet bij de trein komen. Het enige is met de AT Gun met zijn alle op de trein gaan schieten.
Zodra de tegenstander inderdaad de trein heeft en je als aanvaller verdrongen bent tot de eerste vlag is het zeer lastig om nog te kunnen flanken want je bent gewoon kannonenvoer want je kan nauwelijks dekking zoeken.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
The_Worst schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:10:
[...]

Zodra de tegenstander inderdaad de trein heeft en je als aanvaller verdrongen bent tot de eerste vlag is het zeer lastig om nog te kunnen flanken want je bent gewoon kannonenvoer want je kan nauwelijks dekking zoeken.
Flanken? Je kunt toch de hele andere kant van de map gebruiken om te flanken? Daar rijd ik regelmatig met paard of loop ik en dat gaat prima. Je ziet er ook regelmatig iemand met een tank staan.

En ja, je moet hem dan wel uitschakelen met at-rockets of iets. Wat op zich gewoon kan als je spawned en even schiet voor je verder gaat. Doe je dat met een paar man, dan heb je hem zo. Verder nog tanks, maar dan moet je niet op 1 plek blijven staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:52
bbblije schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:06:
[...]

Hier hoef jij je absoluut niet voor te verexcuseren! En het was ook niet vervelend bedoeld, maar meer in de trant "wij spelen op de console dus kunnen je niet helpen" :(
Helaas speelt dit probleem zich ook op de PS4 af, en waarschijnlijk ook op de Xbone. Na klikken op Quit blijft rechtsboven het laadicoontje staan met zwart scherm. Het spel volledig sluiten is dan het enige wat helpt. Zowel voor de patch als na de patch.

[ Voor 3% gewijzigd door XNL073 op 17-11-2016 14:43 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

XNL073 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:42:
[...]

Helaas speelt dit probleem zich ook op de PS4 af, en waarschijnlijk ook op de Xbone. Na klikken op Quit blijft rechtsboven het laadicoontje staan met zwart scherm. Het spel volledig sluiten is dan het enige wat helpt. Zowel voor de patch als na de patch.
Ik heb er geen last van op de PS4, ja de laadschermen duren lang. Maar met geduld kom ik altijd waar ik moet zijn.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:52
bbblije schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:49:
[...]

Ik heb er geen last van op de PS4, ja de laadschermen duren lang. Maar met geduld kom ik altijd waar ik moet zijn.
Bij mij is het ook maar af en toe. De ene keer werkt het meteen binnen 5 seconden. Een andere keer zit ik 5 minuten te wachten en gaat ie niet verder.

[ Voor 3% gewijzigd door XNL073 op 17-11-2016 14:55 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
Hier heb ik ook telkens last van als ik wil stoppen met de game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:25
Jumpman schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:04:
[...]

Hier heb ik ook telkens last van als ik wil stoppen met de game.
Yep, ook elke keer. Voor de patch niet.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Niet eerder bij stilgestaan! Ga ik morgenavond eens testen. Bedankt voor de tip!

Verwijderd

Na de eerste weken BF1 moet ik zeggen dat dit de slechtste Multiplayer ervaring is die ik heb meegemaakt in een Battlefield game. (nagenoeg alles gespeeld vanaf 1942) Op de een of andere manier kom ik niet lekker in de potjes en vallen veel wapens me tegen. Maar het ergst is nog wel (en daar kan de game niet zoveel aan doen) de playerbase: 95% van de random spelers lijkt gewoon niet door te hebben wat teamplay is of wat de unieke eigenschappen van een class inhouden. (revives, wat zijn dat? o is je ammo op, jammer joh!) Iedereen loopt een beetje als een kip zonder kop rond en probeert maar wat flags te cappen. De avonden dat ik met bekenden speel zijn nog wel te doen, maar als ik solo speel dan is het echt niet te harden.

Ik ga maar weer even terug naar BF4 en over een tijdje kijken hoe BF1 er voor staat, misschien lost het zich vanzelf wel op.

• TRK

TRK

Als het nog niet langs is het geweest. Wat de Battlefest deze 12 dagen inhoud:

https://www.battlefield.c...field-in-a-new-battlefest

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:00:
Na de eerste weken BF1 moet ik zeggen dat dit de slechtste Multiplayer ervaring is die ik heb meegemaakt in een Battlefield game. (nagenoeg alles gespeeld vanaf 1942) Op de een of andere manier kom ik niet lekker in de potjes en vallen veel wapens me tegen. Maar het ergst is nog wel (en daar kan de game niet zoveel aan doen) de playerbase: 95% van de random spelers lijkt gewoon niet door te hebben wat teamplay is of wat de unieke eigenschappen van een class inhouden. (revives, wat zijn dat? o is je ammo op, jammer joh!) Iedereen loopt een beetje als een kip zonder kop rond en probeert maar wat flags te cappen. De avonden dat ik met bekenden speel zijn nog wel te doen, maar als ik solo speel dan is het echt niet te harden.

Ik ga maar weer even terug naar BF4 en over een tijdje kijken hoe BF1 er voor staat, misschien lost het zich vanzelf wel op.
Dit merk ik zelf ook en was bij BF4 inderdaad naar mijn ervaring heel anders. Zou het komen omdat veel CoD spelers de switch hebben gemaakt naar BF1?

PSN id: PENo1

• SaddeW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-11-2024

Wat betreft het al dan niet reviven: Als je "dood" bent dan zie je welke medics er in de buurt lopen. Maar ik vraag me af of je ook de Medics te zien krijgt, die geen revive-spuitje bij zich hebben? Zo ja, dan kan het inderdaad al snel lijken alsof men vaak bewust weigert te reviven...

PSN: SaddeW

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

P.E.No.1 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:10:
[...]

Dit merk ik zelf ook en was bij BF4 inderdaad naar mijn ervaring heel anders. Zou het komen omdat veel CoD spelers de switch hebben gemaakt naar BF1?
Dat zou een logische verklaring zijn ja 8)7

Al ben ik denk ik één van de weinige cod spelers die geswitcht is en vol voor de objectives gaat / squad speler is, reviven kan echt verslavend zijn haha.

Verwijderd

Compleet noob met het spel.
Wat heb ik aan die warpacks? Kan ik die skins ook equippen ?
En wat zijn een beetje de betere wapens per klasse ?

• TRK

TRK

SaddeW schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:42:
[...]

Wat betreft het al dan niet reviven: Als je "dood" bent dan zie je welke medics er in de buurt lopen. Maar ik vraag me af of je ook de Medics te zien krijgt, die geen revive-spuitje bij zich hebben? Zo ja, dan kan het inderdaad al snel lijken alsof men vaak bewust weigert te reviven...
Dat vraag ik me ook wel af ja. Ik speel 100% altijd als medic maar ben ook wel benieuwd of mensen zonder spuitje zichtbaar zijn als je dood bent.

• Maichel
TRK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:52:
[...]

Dat vraag ik me ook wel af ja. Ik speel 100% altijd als medic maar ben ook wel benieuwd of mensen zonder spuitje zichtbaar zijn als je dood bent.
Ik ben bijna altijd Medic zonder spuitje :X

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:18

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Apart dat je deze ervaring hebt. Erg jammer. Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik vind dit de beste BF tot nu toe. Nou speel ik voornamelijk met een clubje mensen die wel begrijpt hoe je Battlefield moet spelen. _/-\o_ GiveMeThoseTags, MRE, MartinSpire, XS.........

Xbox Live: Miesjh NL

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
donvalentino schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:44:
[...]

Dat zou een logische verklaring zijn ja 8)7

Al ben ik denk ik één van de weinige cod spelers die geswitcht is en vol voor de objectives gaat / squad speler is, reviven kan echt verslavend zijn haha.
Misschien helemaal logisch is het niet maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat ex-CoD spelers misschien niet gelijk doorhebben wat de bedoeling is in de game en toch meer alleen maar voor de kills gaan..ik bedenk maar wat ..

PSN id: PENo1

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Dat heb ik nu ook ja.

• DoubleDutch
TRK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:52:
[...]

Maichel schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:53:
[...]

Ik ben bijna altijd Medic zonder spuitje :X
Dan moet dit even uitgezocht worden als we met de mensen van tweakers aan het spelen zijn, 5 medics in een squad allen zonder spuitje, dan kun je meteen zien of je maatjes ook onder in beeld komen te staan met de aantal meters. d:)b

• SaddeW
DoubleDutch schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:10:
[...]

[...]

Dan moet dit even uitgezocht worden als we met de mensen van tweakers aan het spelen zijn, 5 medics in een squad allen zonder spuitje, dan kun je meteen zien of je maatjes ook onder in beeld komen te staan met de aantal meters. d:)b
Strak plan! Wanneer? :P
Laatste twee keer ('s avonds) dat ik keek was er helemaal niemand van de community aan het spelen. Leek me vrij sterk met 100+ man, maar volgens mij doe ik niks fout? :)

DoubleDutch schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:10:
[...]

[...]

Bespaar je de 'moeite', medics zonder spuitje komen niet in de nearby :)

Maar ze mogen wel zo'n nearby functie aan de medic toevoegen, zodat die dat ook ziet..

• SaddeW
poor Leno schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:31:
[...]

Bespaar je de 'moeite', medics zonder spuitje komen niet in de nearby :)

Maar ze mogen wel zo'n nearby functie aan de medic toevoegen, zodat die dat ook ziet..
Zodat hij zich schuldig kan voelen omdat hij geen spuitje bij heeft..?

• TRK

TRK

poor Leno schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:31:
[...]

Dat zou inderdaad een fantastische update zijn.

• DoubleDutch
SaddeW schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:28:
[...]

Strak plan! Wanneer? :P
Laatste twee keer ('s avonds) dat ik keek was er helemaal niemand van de community aan het spelen. Leek me vrij sterk met 100+ man, maar volgens mij doe ik niks fout? :)
Volgens mijn werkt het niet, zie ook nooit iemand in die lijst, ga gewoon random mensen joinen.

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 22:24
Hetzelfde bij mij. Helaas nog niet samen kunnen spelen met 1 van jullie. Zie idd ook nooit iemand online van de tweakers community. Dat zou voor mij de game zoveel leuker maken. Nu soms random bij een goede squad maar vaker bij mensen die als een kip zonder kop rond rennen. Uiteraard mogen mensen me toevoegen psn is robbert26031984

[ Voor 9% gewijzigd door Errr-Tieee op 17-11-2016 20:38 ]

• TRK

TRK

Errr-Tieee schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:37:
Hetzelfde bij mij. Helaas nog niet samen kunnen spelen met 1 van jullie. Zie idd ook nooit iemand online van de tweakers community. Dat zou voor mij de game zoveel leuker maken. Nu soms random bij een goede squad maar vaker bij mensen die als een kip zonder kop rond rennen. Uiteraard mogen mensen me toevoegen psn is robbert26031984
Gewoon mensen uit de lijst toevoegen. Ik speel vaak in een squad met tweakers en gaat prima. Zie ook nooit iemand spelen vanuit de community binnen ps4.

• Bintzak
  • Laatst online: 19-11 22:54

In BF1942 was dat net zo, alleen in clan potjes had je teamwork.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 11:30
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:47:
Compleet noob met het spel.
Wat heb ik aan die warpacks? Kan ik die skins ook equippen ?
En wat zijn een beetje de betere wapens per klasse ?
Warpacks zijn skins die je in het menu aan kunt passen als je ze hebt verzameld.

Wapens moet je unlocken op basis van je level. Als je dus level 1 assault bent kun je alleen maar wapens met klasse 1 kopen met warbonds.

• MRE-Inc
Miesjh schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:59:
[...]

Apart dat je deze ervaring hebt. Erg jammer. Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik vind dit de beste BF tot nu toe. Nou speel ik voornamelijk met een clubje mensen die wel begrijpt hoe je Battlefield moet spelen. _/-\o_ GiveMeThoseTags, MRE, MartinSpire, XS.........
Mjah, wij zijn dan ook BF veteranen he ;) Maar zonder gekheid....Ik verlang terug naar BF3, nog steeds, dat had ik ook al in de BF4 tijd. De destructie is gewoon 10x beter in BF3.

Ik zag een filmpje van Martinspire voorbij komen waarin in Fao Fortress een gedeelte van het fort aan puin werd geschoten... Vervolgens trapt Martin een beetje tegen mega grote rotsblokken en die verschuiven gewoon....Hoe nep......

Nee, BF3 was echt top..... Gebouwen die realistisch instortten, wapens die beter aanvoelden....mappen die eigenlijk best goed in elkaar zaten.....

Vanmiddag eens serieus echt als medic gespeeld. Dus niet focussen op kills en vlaggen, maar puur op de doodshoofden op de minimap. Maar wat een triestheid zeg. Heb me werkelijk waar een slag in de rondte gelopen om bij 8 van de 10 gedode team mates voor niks aan te komen omdat ze al weer op A gedrukt hadden en dus niet gerevived konden worden. En dan lagen ze niet eens zo ver weg. Die gasten lieten zich gewoon naast mij afschieten en drukken direct op A. Stond overigens wel gewoon bovenaan in die 2 potjes. Dus gewoon lamlendig wat kills lopen maken en strooien met medpacks en wat reviven.....

[ Voor 44% gewijzigd door MRE-Inc op 17-11-2016 21:00 ]

• TRK

TRK

MRE-Inc schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:55:
Vanmiddag eens serieus echt als medic gespeeld. Dus niet focussen op kills en vlaggen, maar puur op de doodshoofden op de minimap. Maar wat een triestheid zeg. Heb me werkelijk waar een slag in de rondte gelopen om bij 8 van de 10 gedode team mates voor niks aan te komen omdat ze al weer op A gedrukt hadden en dus niet gerevived konden worden. En dan lagen ze niet eens zo ver weg. Die gasten lieten zich gewoon naast mij afschieten en drukken direct op A. Stond overigens wel gewoon bovenaan in die 2 potjes. Dus gewoon lamlendig wat kills lopen maken en strooien met medpacks en wat reviven.....
Dat is altijd zo frustrerend, die mensen die de skip knop spammen. Zodra ik dat doodskopje zie knipperen ga ik ook al niet heen om te reviven, lekker laten liggen... :)

• SaddeW
TRK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:59:
[...]

Dat is altijd zo frustrerend, die mensen die de skip knop spammen. Zodra ik dat doodskopje zie knipperen ga ik ook al niet heen om te reviven, lekker laten liggen... :)
Ik begreep trouwens ook dat het skippen er niet voor zorgt dat je weer eerder kunt spawnen. Je moet nog steeds dezelfde tijd wachten als dat je niet zou skippen. Het enige wat je er mee bereikt is dat je niet meer gerevived kan worden..

• MRE-Inc
SaddeW schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:26:
[...]

Ik begreep trouwens ook dat het skippen er niet voor zorgt dat je weer eerder kunt spawnen. Je moet nog steeds dezelfde tijd wachten als dat je niet zou skippen. Het enige wat je er mee bereikt is dat je niet meer gerevived kan worden..
Precies zo dom om eerder te skippen. Ik werd vanmiddag nog na de standaard revive tijd gerevived. Was toch dood, dus besloot om even wat settings aan te passen. Revive tijd was al lang voorbij, werd ik ineens alsnog gerevived. Volgens mij kan je iemand langer reviven dan in BF3 en BF4.

• Vlassie1980
Wat is Fao Fortress irritant in Domination zeg. Kan echt binnen 2 minuten klaar zijn als je een lockdown hebt.

• SaddeW
MRE-Inc schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:29:
[...]

Precies zo dom om eerder te skippen. Ik werd vanmiddag nog na de standaard revive tijd gerevived. Was toch dood, dus besloot om even wat settings aan te passen. Revive tijd was al lang voorbij, werd ik ineens alsnog gerevived. Volgens mij kan je iemand langer reviven dan in BF3 en BF4.
Klopt, viel mij ook op. Die timer is de "time before respawn", wat niet gelijk is aan de revive tijd. Geen idee of je oneindig kunt blijven liggen tot iemand je een keer komt reviven?

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
SaddeW schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:26:
[...]

Andere class snel kiezen kan dan wel

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
Heb vandaag sniper only gezocht (was lachen in bf4) Kwam daarna een server tegen op de ps4: TDM, scout only, geen explosieven en geen pistolen.

1 shot kill. Wat is dat gruwelijk!
Heb dat echt scheel gespeelt in cod uo en cod 2 vroeger.

• TRK

TRK

SaddeW schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:15:
[...]

Klopt, viel mij ook op. Die timer is de "time before respawn", wat niet gelijk is aan de revive tijd. Geen idee of je oneindig kunt blijven liggen tot iemand je een keer komt reviven?
Je kan niet oneindig lang blijven liggen. Ik blijf namelijk altijd wel even liggen voor een review maar na een halve min ofzo springt die gewoon naar je spawnscherm.

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
Damn die patch heeft het alleen maar slechter gemaakt. Soms spawn ik zonder wapens of in een map waar alles donker is. Ook het leaven is nog niet helemaal vlekkenloos. Vind het jammer dat ze veel verhelpen aan balance, maar dan het joinen/leaven/spawnen weer erger gemaakt hebben. Dat is toch iets wat ik het liefst goed voor elkaar heb als ik een potje wil spelen!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Zonder wapens haha!!!

Wel realistisch, in wwi moest je af en toe ook maar zelf aan een wapen zien te komen hehe.

• Maichel
Gisteren voor t eerst 2 "Squad XP Bonus" in Battlepacks. Vanavond eens gebruiken, ben benieuwd hoeveel extra XP dat precies geeft :)

• Wisewish
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-07 07:31
Ben Battlefield speler van den eerste dag..

Nu zat ik een tijdje in het Tweakers BF 4Platoon.

Is deze er ook voor Battlefield 1?

En ik moest zelf overigens enorm wennen aan de hele "nieuwe" battlefield ervaring met oudewetse wapens en setings.
Vond hem dan ook de eerste week voornamelijk frustrerend, raak schieten? nee :)

Maar nu inmiddels gewend aan de manier hoe de wapens werken, en de scopes.
Zelf speel ik 80% van de tijd medic met Selbstlader M1916 Factory en dan schiet je behoorlijk raak!

Verder vind ik de BAR van de support class ook goed, als je eenmaal het bursten door hebt schiet hij super accuraat namelijk.

Vliegtuigen is niks voor mij, tanks doe ik sporadisch maar op dat paard ren ik nog weleens een paar rondjes voor wat instant kills met zwaard..

Als er mensen hem op de XB1 spelen, voeg mij gerust toe!

Wisewish NL

• vladimirN
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
edit: verkeerde draadje

[ Voor 106% gewijzigd door vladimirN op 18-11-2016 11:37 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb het idee dat na de patch de performance/graphics zijn teruggenomen.. op de ps4 pro. ook heb ik meer rare glitches.. verdwijnende bomen en textures.. heel vaag.

iemand dit ook opgevallen ? lijkt minder stabiel te draaien allemaal..

Verwijderd

shakespeare schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:40:
ik heb het idee dat na de patch de performance/graphics zijn teruggenomen.. op de ps4 pro. ook heb ik meer rare glitches.. verdwijnende bomen en textures.. heel vaag.

Op mijn ps4 PRO heb ik het niet.

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 22:24
Ook maar eens War Pigeon uitgeprobeerd. Eigenlijk best wel een leuke spelmodus als je het eenmaal doorhebt. Ik dacht een soort capture the flag maar als snel had ik door dat je de war pigeon dus bij je moet houden, cover zoeken en je teamleden moeten alles uit de kast halen zodat je de war pigeon vrij kan laten. Ook leuk voor de easy kills aangezien veel mensen als een gek op die duif af gaan en jij net wat achter blijft. Veel mensen hebben dan alleen nog maar oog voor die war pigeon. Nog 2 levels voor support lvl10 en dan het lvl10 wapen eens uittesten. Heeft iemand dat lvl10 wapen al van de support en zo ja is het wat??

• MRE-Inc
Wisewish schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:52:
Ben Battlefield speler van den eerste dag..

Nu zat ik een tijdje in het Tweakers BF 4Platoon.

Is deze er ook voor Battlefield 1?

En ik moest zelf overigens enorm wennen aan de hele "nieuwe" battlefield ervaring met oudewetse wapens en setings.
Vond hem dan ook de eerste week voornamelijk frustrerend, raak schieten? nee :)

Maar nu inmiddels gewend aan de manier hoe de wapens werken, en de scopes.
Zelf speel ik 80% van de tijd medic met Selbstlader M1916 Factory en dan schiet je behoorlijk raak!

Verder vind ik de BAR van de support class ook goed, als je eenmaal het bursten door hebt schiet hij super accuraat namelijk.

Vliegtuigen is niks voor mij, tanks doe ik sporadisch maar op dat paard ren ik nog weleens een paar rondjes voor wat instant kills met zwaard..

Als er mensen hem op de XB1 spelen, voeg mij gerust toe!

Wisewish NL
Tweakers platoon heb je niks aan. Ja je kunt joinen, daar houdt het op.

Vliegen vind ik dan wel weer leuk. Vooral die snipertjes die in Sinai Desert achter een kleine duin liggen, wegschieten. Ze denken dat ze onzichtbaar zijn, maar als je niet te hoog vliegt, zie je allemaal zwarte puntjes op het gele zand liggen. Even de canon erop en ze zijn dood.....Heerlijk.... Wordt steeds beter met het vliegen. Het bommen werpen was in het begin nog lastig, maar dat gaat nu ook een stuk beterder.

Vliegen is wel een stuk lastiger dan in BF3 en BF4. Vliegtuigen zijn langzamer, draaien minder snel en het zicht in zo'n dubbeldekker is gewoon slecht mbt het vizier. Het vizier is erg blurry namelijk....

• DoubleDutch
shakespeare schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:40:

http://powerupgaming.co.u...wngrades-ps4-pro-version/

• Vlassie1980
Op de PS4 heb ik nog steeds last van FPS drops bij Conquest en veel spelers. Lijkt me sterk dat ze dat nog kunnen fixen.

Verder buggy graphics waarbij de kogels als grijze/zwarte strepen door het scherm gaan.

De moeilijkheidsgraad van dit spel is soms echt confronterend. Wordt echt structureel doorzeefd soms. Merk ook dat ik teveel zonder teamwork speel maar heb ook geen zin om te VOIP-en.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:28
Vlassie1980 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:41:
Op de PS4 heb ik nog steeds last van FPS drops bij Conquest en veel spelers. Lijkt me sterk dat ze dat nog kunnen fixen.

Verder buggy graphics waarbij de kogels als grijze/zwarte strepen door het scherm gaan.

De moeilijkheidsgraad van dit spel is soms echt confronterend. Wordt echt structureel doorzeefd soms. Merk ook dat ik teveel zonder teamwork speel maar heb ook geen zin om te VOIP-en.
Hoe wil je in teamverband spelen als je geen zin hebt te communiceren?

Enfin, veel gezever van mensen in dit topic dat in BF1 veel mensen spelen die samenwerken en de classes niet snappen. Hetzelfde commentaar voor elk BF spel sinds 1942. Nee, het was vroeger niet beter; randoms zijn altijd even onbetrouwbaar geweest. Fuck, de term "blueberries" is voor BF4 uitgevonden... Het is gewoon zo dat herinneringen een romantischer beeld scheppen omdat je je vooral herinnert met vrienden te spelen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• dangerpaki
  • Laatst online: 18:39
Ik had dus ook het gevoel dat het allemaal opeens wat minder was. Nou maar hopen dat dit een fout is en niet een lange reeks van games wordt waarbij MS met zijn contracten publishers dwingt om niet voor de PS4 pro te optimaliseren.
Dice heeft op de forums en Twitteer bevestigd dat ze bij de volgende patch de aim/movement gaan aanpassen *O*

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Heb de game ook weer even links gelegd ondanks ik het een super toffe setting vind.
Maar het niet samen spelen van de squads spelen me toch parte.
Even weer rainbow siege spelen en dan later als de grote deel van de "cod" spelers weer zijn afgehaakt dan ga ik er denk weer in.
Want erger me nu meer dan dat ik plezier heb en dat is niet leuk.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:12
poor Leno schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:20:
Dice heeft op de forums en Twitteer bevestigd dat ze bij de volgende patch de aim/movement gaan aanpassen *O*
Maar waarom is dat belangrijk? Jij speelt al met muis en toetsenbord en dan is een extra handicap wel verdiend. Met een controller is de assist juist enorm handig. Die ene keer dat hij op het verkeerde poppetje target maak mij niet heel veel uit.

spoiler:
Cheater! >:)

YouTube

• Peter_Aragorn
Niks gepland op de zaterdag en de hele dag alleen thuis. Meer mensen online vanmiddag?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Die mechanics van dat paard snap ik nog steeds niet 8)7

Soms wordt ik door zo'n paard op een paar meter afstand gemest maar ik heb ook vaak zat dat ik naast iemand sta en dat ik nog geen 'hit' krijgt terwijl het mes wel dwars door het poppetje heen gaat 8)7 Meest frustrerende classe dat paard.

Iemand zei dat je makkelijk op de PS4 je loadout kan aanpassen als Tanker / Pilot / Cav maar ik kan dat nergens vinden 8)7

• To easy
RedHat schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:08:
Die mechanics van dat paard snap ik nog steeds niet 8)7

Soms wordt ik door zo'n paard op een paar meter afstand gemest maar ik heb ook vaak zat dat ik naast iemand sta en dat ik nog geen 'hit' krijgt terwijl het mes wel dwars door het poppetje heen gaat 8)7 Meest frustrerende classe dat paard.

Iemand zei dat je makkelijk op de PS4 je loadout kan aanpassen als Tanker / Pilot / Cav maar ik kan dat nergens vinden 8)7
Ik ook niet op de xbox. Je kan wel via het hoofdmenu je soldiers aanpassen, maar voertuigen kan je alleen de skins veranderen...... Ik doe het nu dus nog steeds ingame die tanks aanpassen.

• MRE-Inc
Gisteravond even een lekker potje op Fao Fortress zitten hoeren in een Attack Plane :) Gelukkig een mede tweaker die de machine gun aan de achterkant goed bediende en de vijandelijke jagers neer haalde en spotte.

Uiteindelijk mijn 1e service start voor de Attack plane gehaald en in 1 potje 25-1 gedaan. Toch blijft de AA gun overpowered. Je wordt echt nog steeds in no time uit de lucht geschoten.

Verder lijkt het wel alsof de aim assist in vliegtuigen ook aanwezig is als je inzoomt met de gun. Voelde de attack plane helemaal naar rechts trekken ipv de vijanden die ik op het oog had....

Blijft allemaal erg moeilijk voor Dice.....

• To easy
MRE-Inc schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:17:
Gisteravond even een lekker potje op Fao Fortress zitten hoeren in een Attack Plane :) Gelukkig een mede tweaker die de machine gun aan de achterkant goed bediende en de vijandelijke jagers neer haalde en spotte.

Uiteindelijk mijn 1e service start voor de Attack plane gehaald en in 1 potje 25-1 gedaan. Toch blijft de AA gun overpowered. Je wordt echt nog steeds in no time uit de lucht geschoten.

Verder lijkt het wel alsof de aim assist in vliegtuigen ook aanwezig is als je inzoomt met de gun. Voelde de attack plane helemaal naar rechts trekken ipv de vijanden die ik op het oog had....

Blijft allemaal erg moeilijk voor Dice.....
Ja die AA gun is idd nog OP. Zat gister in een zappelin en die word ook nog steeds binnen no time afgeknalt daardoor.
Uffeltje schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:05:
[...]

Maar waarom is dat belangrijk? Jij speelt al met muis en toetsenbord en dan is een extra handicap wel verdiend. Met een controller is de assist juist enorm handig. Die ene keer dat hij op het verkeerde poppetje target maak mij niet heel veel uit.

spoiler:
Cheater! >:)
Ja grappig, maar ik speel al heel lang weer met controller. Nog voor BF1..

Het gaat erom dat de aimassist van veel te ver al snapped, in vergelijking met BF4.. Dat maakt aimen echt te makkelijk.
En ik kan niet een insta-180 maken op 100% sensitivity.
Maar ik ben gelukkig niet de enige, verrevan, lees de fora er maar op na.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:12
poor Leno schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:55:
[...]

Ja grappig, maar ik speel al heel lang weer met controller. Nog voor BF1..

Het gaat erom dat de aimassist van veel te ver al snapped, in vergelijking met BF4.. Dat maakt aimen echt te makkelijk.
En ik kan niet een insta-180 maken op 100% sensitivity.
Maar ik ben gelukkig niet de enige, verrevan, lees de fora er maar op na.
Hmm, ik wist niet beter dan dat jij met een muis en toetsenbord speelde.

Probleem is volgens mij vooral dat de sticks anders reageren dan in BF4. Het eerste kwart gaat erg traag, maar de rest gaat plots heel snel. Door de plotse grote versnelling kan ik nog steeds niet goed mikken.

Na 1000+ uur in BF4 te hebben gestoken kan ik er in ieder geval niet aan wennen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 19-11-2016 17:07 ]

YouTube

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
Gevolgd door
Toch blijft de AA gun overpowered.
Iets zegt me dat dit niet helemaal klopt. Die gunner aan de achterkant kan toch niet elke AA gun uitschakelen? En toch zo lang in de lucht.

Overigens vind ik ook de AA gun overpowered, maar dat komt door mijn vlieg-skills. Ze moeten vooral de range aanpassen, niet de schade imo. Anders krijg je ze straks nooit meer uit de lucht. En die Attack planes met clusterboms zijn echt te irritant.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
Martinspire schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:38:
[...]

Gevolgd door

[...]
Iets zegt me dat dit niet helemaal klopt. Die gunner aan de achterkant kan toch niet elke AA gun uitschakelen? En toch zo lang in de lucht.

Overigens vind ik ook de AA gun overpowered, maar dat komt door mijn vlieg-skills. Ze moeten vooral de range aanpassen, niet de schade imo. Anders krijg je ze straks nooit meer uit de lucht. En die Attack planes met clusterboms zijn echt te irritant.
Ging niet speciaal over dat ene potje he. In de tussen tijd nog meer potjes gespeeld en zat op een gegeven moment ook in de zeppelin. Werd ik ook in 2 schoten uit geknald door de AA. En vandaag ook weer 3x uit mijn vliegtuig geschoten door een AA vanaf de andere kant van de map. Dat gaat echt nergens over.

Uit de patch notes:
Decreased damage of AA cannons against planes and plane parts.
Misschien de damage niet -1 doen, maar -40 op een schaal van 100. Nu gaat het echt nergens over.

• dangerpaki
Ik vind dat van de AA een beetje onzin. Mensen die dit vragen willen hun gang kunnen gaan in een bliegtuigje zonder dood te gaan. Maar zo werkt het niet. Alles heeft zn zwakke punten. Die bestuurder van de AA is in principe zo in zn rug neer te steken.
Uffeltje schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:07:
[...]

Hmm, ik wist niet beter dan dat jij met een muis en toetsenbord speelde.

Probleem is volgens mij vooral dat de sticks anders reageren dan in BF4. Het eerste kwart gaat erg traag, maar de rest gaat plots heel snel. Door de plotse grote versnelling kan ik nog steeds niet goed mikken.

Na 1000+ uur in BF4 te hebben gestoken kan ik er in ieder geval niet aan wennen.
Ja dit ook :/

En er zijn heel veel die het zo hetzelfde voelen... Daarom gaan ze t aanpassen :D

Typisch DICE om "to fix something that aint broken" |:(

• Peter_Aragorn
Weer heerlijke potten gehad vanavond :)

• To easy
Poe dat fog of war is toch minder leuk dan ik dacht. Je kan helemaal niet goed merken of je iemand dood hebt en wtf is dat met alleen handguns dan???

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jeroenimoes schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 01:06:
[...]

Hoe wil je in teamverband spelen als je geen zin hebt te communiceren?

Enfin, veel gezever van mensen in dit topic dat in BF1 veel mensen spelen die samenwerken en de classes niet snappen. Hetzelfde commentaar voor elk BF spel sinds 1942. Nee, het was vroeger niet beter; randoms zijn altijd even onbetrouwbaar geweest. Fuck, de term "blueberries" is voor BF4 uitgevonden... Het is gewoon zo dat herinneringen een romantischer beeld scheppen omdat je je vooral herinnert met vrienden te spelen.
Vriendinnen!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
dangerpaki schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 03:38:
[...]

Ik had dus ook het gevoel dat het allemaal opeens wat minder was. Nou maar hopen dat dit een fout is en niet een lange reeks van games wordt waarbij MS met zijn contracten publishers dwingt om niet voor de PS4 pro te optimaliseren.
Zou MS dat werkelijk kunnen eisen? Kan het me niet voorstellen dat ontwikkelaars daarin meegaan. Tombraider ziet er op de PS4 Pro toch ook beter uit?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Ik begrijp sommige mensen niet in dit spel :p. Gaan ze allemaal naar B om te cappe en laten ze a achter aan de vijand over zonder pardon.

Verwijderd

Zijn er hier al mensen die de losse Premium Pass a € 49,99 hebben aangeschaft? Kan ik verwachten dat deze vóór maart 2017, wanneer de eerste DLC verschijnt, nog in een aanbieding voorbij komt?

• dangerpaki
Lekker Ventje schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:46:
[...]

Zou MS dat werkelijk kunnen eisen? Kan het me niet voorstellen dat ontwikkelaars daarin meegaan. Tombraider ziet er op de PS4 Pro toch ook beter uit?
Ik heb geen idee. Ik hoop het inderdaad dat ze dat niet kunnen eisen of in ieder geval dat developers dat niet accepteren en dat openlijk melden zodat de fabrikanten zich onthouden van dit soort praktijken.

Overigens loopt er al ook een topic op het dice forum en op een andere externe forum waar toch duidelijk wordt dat er inderdaad wat gedaan is met de kwaliteit van gfx op de PS4 wat met name schijnt op de pro opvalt.

[ Voor 18% gewijzigd door dangerpaki op 20-11-2016 10:57 ]

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:46:
Ik begrijp sommige mensen niet in dit spel :p. Gaan ze allemaal naar B om te cappe en laten ze a achter aan de vijand over zonder pardon.
Mensen moeten nog leren dat je het team in 2 moet splitsen bij Operations..
De meesten willen gewoon aanvallen en kills halen.. Flag defenden als aanvaller kan soms 'saai' zijn.

Wat nog erger is, zijn tankers die met de tank buiten de capzone blijven staan |:(

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 20-11-2016 11:02 ]

• Niek-panna
  • Laatst online: 19-11 06:39
Is er eigenlijk een beetje een levendige battlefield 1 community hier waar ik mijzelf kan inschrijven waadoor ik eens samen (serieus) kan spelen met iemand?

PSN nickname: RedrumNL

[ Voor 7% gewijzigd door Niek-panna op 20-11-2016 11:03 ]

PSN ID: RedrumNL

• Peter_Aragorn
Niek-panna schreef op zondag 20 november 2016 @ 11:03:
Is er eigenlijk een beetje een levendige battlefield 1 community hier waar ik mijzelf kan inschrijven waadoor ik eens samen (serieus) kan spelen met iemand?

Eigenlijk speel ik nagenoeg altijd met minimaal vier mensen van Tweakers, als ik online ga. Dus ja, die is er zeker. Zal je vanavond ff toevoegen.

• Niek-panna
@Peter_Aragorn, dat zou tof zijn.

Ben alleen deze week nog niet in staat om online te komen daar ik tot de 28e op mijn werk zit.

• To easy
poor Leno schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:59:
[...]

Mensen moeten nog leren dat je het team in 2 moet splitsen bij Operations..
De meesten willen gewoon aanvallen en kills halen.. Flag defenden als aanvaller kan soms 'saai' zijn.

Wat nog erger is, zijn tankers die met de tank buiten de capzone blijven staan |:(
Ja die tanks die buiten cap zones staan vind ik ook verschrikkelijk. Heb sws het idee dat er alleen ego's in tanks gaan voor hun persoonlijke scores. Het is hun goed recht, maar helpt in operations bijvoorbeeld totaal niet. Ik vind niks mooiers om met een full friend squad een heavy tank te pakken en echt vol voor de objectives te gaan!

• dangerpaki
Niek-panna schreef op zondag 20 november 2016 @ 11:03:

Zoek even in het communities menu van de PS4 (dus niet in BF1) naat 'tweakers'. Dan vind je ook een BF1 community. Even aanmelden en je kunt zien wie er allemaal online zijn en spelen. Kan je joinen.

• Niek-panna
dangerpaki schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:15:
[...]

Zoek even in het communities menu van de PS4 (dus niet in BF1) naat 'tweakers'. Dan vind je ook een BF1 community. Even aanmelden en je kunt zien wie er allemaal online zijn en spelen. Kan je joinen.
Ga ik doen.

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:41
Wanneer ik met support speel en mortieren wil gebruiken kom ik met geen mogelijkheid terug naar me wapen. Ik blijf dus in de positie van mortieren zitten. Iemand een idee of is het een bug?
Pagina: 1 ... 73 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.