Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33
Bandeleros schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:49:
Wanneer ik met support speel en mortieren wil gebruiken kom ik met geen mogelijkheid terug naar me wapen. Ik blijf dus in de positie van mortieren zitten. Iemand een idee of is het een bug?
Vierkantje vasthouden op de ps4!

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 22:24
Niek-panna schreef op zondag 20 november 2016 @ 11:03:
Is er eigenlijk een beetje een levendige battlefield 1 community hier waar ik mijzelf kan inschrijven waadoor ik eens samen (serieus) kan spelen met iemand?

PSN nickname: RedrumNL
Heb je toegevoegd!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:33
Eindelijk rank 10 met Medic, maar wat een teleurstellende gun is die Selbstlader 1906 -O-

PSN: bollsie

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 22:24
sjufke schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:47:
Eindelijk rank 10 met Medic, maar wat een teleurstellende gun is die Selbstlader 1906 -O-
Waarom dan? Ik doe support lvl10 halen en dan daarna denk ik maar eens alles richten op scout. Hele andere manier van spelen. Als ik t niks vind stop ik daar snel mee. We gaan t zien deze week. Helaas weinig tijd gehad om te spelen. Heb je een paar keer online gezien!

• sjufke
Ten opzichte van de Mondragón en M1916 bied dit wapen gewoon niet heel veel meer. Het zal ook wel gewenning zijn, maar de 3 potjes die ik er nu mee rondgelopen heb geven mij weinig reden om er verder nog naar om te kijken.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Iemand die dit kan verklaren?

We zaten vanavond met onze vaste Squad op een server. Op een gegeven moment was het 7 tegen 32. Dit wisselde wel een beetje maar ons team bleef 2 ronde lang qua aantal 1:3 staan. We zijn nu maar gestopt maar is er op de PS4 geen balancing? Dit was wel heel extreem.

De samenstelling veranderde ook maar er bleven gewoon mensen het andere team joinen. Op het laatst stonden we met 11 man tegen 32 maar dat verschil kan toch nooit door leavers alleen komen? 2 mappen lang ook (we verloren wel 200-1000 en 300-1000 dus heel lang duurde het niet maar toch)

[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 20-11-2016 22:41 ]

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
Wat een teleurstelling dit spel met name die extreme houterig besturing in combinatie met die irritante frame drops . Star Wars battlefront had vrijwel 60fps constant maar dit lijkt nergens op en wat is die support verschrikkelijk slecht kwa wapens.

Of ben ik de enigste?

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Amdwarrior schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:01:
Wat een teleurstelling dit spel met name die extreme houterig besturing in combinatie met die irritante frame drops . Star Wars battlefront had vrijwel 60fps constant maar dit lijkt nergens op en wat is die support verschrikkelijk slecht kwa wapens.

Of ben ik de enigste?
Ik heb geen last van framedrops meer sinds de patch. Daarvoor heel af en toe 1 momentje en dit betreft de xbox one. Ook de besturing vind ik wel prima verder eigenlijk. Heeft het niet iets met jou sensitivity te maken misschien?

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:41
Toch nog een paar heerlijke potjes gehad. Je merkt wel meteen wanneer je squad weg valt (werd laat) dat het een stuk minder goed gaat/ leuk is.

Toch maar de mensen blijven opzoeken met bf.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:49
To easy schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:06:
[...]

Ik heb geen last van framedrops meer sinds de patch. Daarvoor heel af en toe 1 momentje en dit betreft de xbox one. Ook de besturing vind ik wel prima verder eigenlijk. Heeft het niet iets met jou sensitivity te maken misschien?
Staat op 40 vond bf4 toch stuk soepeler spelen

• sv2203
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Amdwarrior schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:01:

Of ben ik de enigste?
heb alleen als ik in het vliegtuig zit last van framedrops, en dan vooral bij halve loopings en barrel rolls.

Speel zelf over het allemaal, vooral nu met support, vond de begin wapen wel een fijne wapen, redelijk weinig terugslag en een groot magazijn.

Als je level 3 hebt speel je BAR vrij, daar speel ik nu mee, heb het idee dat ik hier sneller mensen mee kill, mag ook wel want er zitten maar 20 kogels in een magazijn.

PSN: Vonkiii

• sv2203
Level 9 bij medic, maar als ik naar de grafieken keek was het lvl 10 wapen niet zo heel denderend.

Zag je vandaag nog online(Vonkiii) probeerde ook nog bij je te joinen, maar kreeg vaak failed to connect server, en als ik er wel in kwam schoot de wachtrij niet echt op.

Vandaag mijn hoogste xp's gehaald, 60,000 in een ronde :p

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:48
Was ind een teleurstelling, alle andere lvl10 wapens zijn 10x beter, misschien als ze er tien kogels in het magazijn doen dat het wat beter word, maar blijf verloopig gewoon bij mijn SL sweeper, in mijn ogen beter dan de montdrago. :9

• sjufke
DoubleDutch schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:01:
[...]

Was ind een teleurstelling, alle andere lvl10 wapens zijn 10x beter, misschien als ze er tien kogels in het magazijn doen dat het wat beter word, maar blijf verloopig gewoon bij mijn SL sweeper, in mijn ogen beter dan de montdrago. :9
Inderdaad. Of de damage iets omhoog. Die is nu gelijk aan de Mondragón en de M1916. Ga mezelf dan ook niet benadelen met dat kleine magazijn. 9 vd 10 keer komt er toch nog een enemy om de hoek rennen en leg ik het meestal gewoon af omdat ik kogels te kort komt.

Ren nu vooral rond met de M1916 optical, maar ga switchen naar de Mondragón Optical vanwege de iets hogere RoF _/-\o_

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:46:
Zijn er hier al mensen die de losse Premium Pass a € 49,99 hebben aangeschaft? Kan ik verwachten dat deze vóór maart 2017, wanneer de eerste DLC verschijnt, nog in een aanbieding voorbij komt?
Ja ik heb de premium al aangeschaft..

En nee, die premium pass zal voor de eerste expansion echt niet als aanbieding voorbij komen :+

psn: HertogJack

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03
dangerpaki schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:02:
Ik vind dat van de AA een beetje onzin. Mensen die dit vragen willen hun gang kunnen gaan in een bliegtuigje zonder dood te gaan. Maar zo werkt het niet. Alles heeft zn zwakke punten. Die bestuurder van de AA is in principe zo in zn rug neer te steken.
Nee zo is het niet. Tegenstand vanaf de grond tegen vliegtuigen is absoluut nodig, maar zoals het nu is, werkt het gewoon te veel in het nadeel van de piloot. Het probleem is dat het repairen 12 seconden duurt nadat je geraakt bent. De repair aktie wordt onderbroken als je in die 12 seconden nog eens geraakt wordt. Dan heb je nog het feit dat de AA geen direct hit nodig heeft want die AA rounds ontploffen in de lucht (te zien aan de zwarte wolkjes). Ook is de range gewoon te ver. In de meeste mappen ben je al dood in je vliegtuig voordat je bv achter een berg hebt kunnen vliegen.

Ook is het vliegtuig totaal onbestuurbaar als je geraakt wordt, wat ook niet ten goede komt van de repair aktie. Tevens kun je je vliegtuig niet besturen als je aan het repairen bent, dus 12 seconden lang ben je een sitting duck die geen ontwijkende manoeuvres kan maken.

Ik snap je punt wel met betrekking tot de no-life piloten die denken lekker 98-0 te kunnen halen voor eigen gewin, of de admins in BF4 die in de server omschrijving haden staan: No Igla, No stinger om zelf maar lekker te kunnen hoeren in vliegtuigen.... Maar de meeste piloten zijn average en maken hooguit 3-4 kills alvorens ze uit de lucht geschoten worden.

Dit bedoel ik dus. Gisteravond nog even gevlogen, je bent gewoon kansloos als je onder vuur wordt genomen door de AA. http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23722664

XBL: MRE Inc

• UNION1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-03-2021
Goedemorgen!

Ik ben opzoek naar een groepje tweakers met de leeftijd 20+
ik ben zelf 26 jaar en een paar dagen in de week online. (xbone)

xbox; Tief Hoofd NL

• UNION1
MRE-Inc schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:34:
[...]

Nee zo is het niet. Tegenstand vanaf de grond tegen vliegtuigen is absoluut nodig, maar zoals het nu is, werkt het gewoon te veel in het nadeel van de piloot. Het probleem is dat het repairen 12 seconden duurt nadat je geraakt bent. De repair aktie wordt onderbroken als je in die 12 seconden nog eens geraakt wordt. Dan heb je nog het feit dat de AA geen direct hit nodig heeft want die AA rounds ontploffen in de lucht (te zien aan de zwarte wolkjes). Ook is de range gewoon te ver. In de meeste mappen ben je al dood in je vliegtuig voordat je bv achter een berg hebt kunnen vliegen.

Ook is het vliegtuig totaal onbestuurbaar als je geraakt wordt, wat ook niet ten goede komt van de repair aktie. Tevens kun je je vliegtuig niet besturen als je aan het repairen bent, dus 12 seconden lang ben je een sitting duck die geen ontwijkende manoeuvres kan maken.

Ik snap je punt wel met betrekking tot de no-life piloten die denken lekker 98-0 te kunnen halen voor eigen gewin, of de admins in BF4 die in de server omschrijving haden staan: No Igla, No stinger om zelf maar lekker te kunnen hoeren in vliegtuigen.... Maar de meeste piloten zijn average en maken hooguit 3-4 kills alvorens ze uit de lucht geschoten worden.

Dit bedoel ik dus. Gisteravond nog even gevlogen, je bent gewoon kansloos als je onder vuur wordt genomen door de AA. http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23722664
Ik ben gestopt met vliegen (Bomber iig.) krijg meestal 1 ronde om te bombarderen daarna is het over. de AA is erg vervelend. misschien is het vertragen van de AA de oplossing.?

• MRE-Inc
UNION1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:39:
[...]

Ik ben gestopt met vliegen (Bomber iig.) krijg meestal 1 ronde om te bombarderen daarna is het over. de AA is erg vervelend. misschien is het vertragen van de AA de oplossing.?
Bomber heb ik een paar keer geprobeerd. Die is gewoon te traag. Dan heb je nog de voor en achter gunner die nooit bemand zijn. Je wordt als veredelde taxi gebruikt. Dan moet je nog geluk hebben dat je net boven een vlag vliegt die gecapped wordt door de tegenstander om je bommen te droppen want tanks en andere voertuigen zijn te wendbaar en kunnen zo je bommen ontwijken. Dan heb je bijna de hele lengte van de map nodig om een beetje fatsoenlijk aan te kunnen vliegen.

Een langere cool down voor de AA zou iig een begin zijn. Ook minder rounds kunnen afvuren voordat dat ding overheat.....

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Ik snap al dat gezeur niet, als ze de aa minder maken dan worden de bombers weer te sterk. Met huidige settings maak ik al genoeg kills met een bomber, van mij mogen ze meer aa in spel gooien :)

• UNION1
Wil hem toch even hier achterlaten; http://xboxdvr.com/gamer/Tief%20Hoofd%20NL/video/23724089

Model-10 A Factory is zo OP. erg leuk om mee te rushen..

(zie hem vliegen 00;17)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

UNION1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:06:
Wil hem toch even hier achterlaten; http://xboxdvr.com/gamer/Tief%20Hoofd%20NL/video/23724089

Model-10 A Factory is zo OP. erg leuk om mee te rushen..

(zie hem vliegen 00;17)
Laatste tijd zie ik enorm veel mensen spelen met dit wapen. Vind het persoonlijk een wapen voor noobs, maar dat is mijn mening natuurlijk!
Het zijn ook vaak dezelfde spelertjes; shotguns en gas :/

... Dat gas gas gas gas gassssssssssss echt veel te vaak grrrrrrr :(

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

poor Leno schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:27:
Het zijn ook vaak dezelfde spelertjes; shotguns en gas :/

... Dat gas gas gas gas gassssssssssss echt veel te vaak grrrrrrr :(
Vooral op de bos map, elk gangetje en de bunkers er vol mee. Gasmasker op en hipfire handgun en Martini Henry :P

https://powershellisfun.com

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TRK schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:25:
[...]

Laatste tijd zie ik enorm veel mensen spelen met dit wapen. Vind het persoonlijk een wapen voor noobs, maar dat is mijn mening natuurlijk!
Shotty's zijn altijd youloveemoryouhateem wapens, elke shooter heeft wel een shotgun, maar snap niet echt waarom er meteen OP moet worden geroepen. Moment dat je maar iets sneller kills maakt dan een ander wapen, hoppa OP.

Nu ook weer gezeur van die bipods op de LMG's die zijn toegevoegd, je kan daar ~50-100 meter behoorlijk accuraat mee schieten, hoppa, meteen OP.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
SC4RF4C3 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:21:
Ik snap al dat gezeur niet, als ze de aa minder maken dan worden de bombers weer te sterk. Met huidige settings maak ik al genoeg kills met een bomber, van mij mogen ze meer aa in spel gooien :)
Die mening deel ik ook. Zolang er mensen idioot hoge scores kunnen halen denk ik dat er geen reden is om die AA te downgraden. Maar goed. Meningen verschillen.

• UNION1
SinergyX schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:37:
[...]

Shotty's zijn altijd youloveemoryouhateem wapens, elke shooter heeft wel een shotgun, maar snap niet echt waarom er meteen OP moet worden geroepen. Moment dat je maar iets sneller kills maakt dan een ander wapen, hoppa OP.

Nu ook weer gezeur van die bipods op de LMG's die zijn toegevoegd, je kan daar ~50-100 meter behoorlijk accuraat mee schieten, hoppa, meteen OP.
Oneshot kill met een shotgun (headshot) 20m is niet OP ?

• UNION1
TRK schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:25:
[...]

Ja, er is veel over te zeggen. maar als iemand die niet graag afwacht is dit heerlijk om in tempo een bunker leeg te maken. probeer dat maar eens met een rifle

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UNION1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:39:

Nee, genoeg andere wapens die in relatieve tijd dezelfde TTK halen, of nog beter (medic 0.4, assault 0.6).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MRE-Inc
dangerpaki schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:38:
[...]

Die mening deel ik ook. Zolang er mensen idioot hoge scores kunnen halen denk ik dat er geen reden is om die AA te downgraden. Maar goed. Meningen verschillen.
Idioot hoge scores haal je niet alleen door goed te vliegen. Daar komt meer bij kijken. Als je eigen team bijvoorbeeld op Sinai Desert vlag C, D en G in handen heeft (op deze punten staat een AA gun) dan kun je als piloot aardig los gaan omdat je geen last hebt van de AA gun en geen last hebt van vijandige vliegtuigen omdat deze door je eigen team worden uitgeschakeld met de AA gun.

Ben je echter piloot bij de tegenpartij die dus niet vlag C, D en G in handen heeft, dan wordt je dus om de haveklap door de AA uit de lucht geschoten en maak je geen schijn van kans.

Die AA gun bij vlag G dekt oa vlag A en B en D af. De AA gun bij D dekt vlag D, F en E af en de AA gun bij C dekt het gebied rond C en F af. De balans is dan gewoon zoek. Kun je zeggen van: tja dan moet je team beter je best doen, maar dat heb je zelf natuurlijk niet in de hand.

Verwijderd

UNION1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:39:
[...]

Precies dit, zo vaak gekilled door shotties die hun shotties als snipers gebruiken.. Zitten ze half verstopt en knallen ze mij op 30m afstand in 1x dood?

Ik haat shottynoobs.. Zovaak dat ik op ze schiet en hun uit schrikreactie mij perongeluk hitten. en ik ben dan uiteraard in 1x dood..

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:08:
[...]

Precies dit, zo vaak gekilled door shotties die hun shotties als snipers gebruiken.. Zitten ze half verstopt en knallen ze mij op 30m afstand in 1x dood?

Ik haat shottynoobs.. Zovaak dat ik op ze schiet en hun uit schrikreactie mij perongeluk hitten. en ik ben dan uiteraard in 1x dood..
Lekker boeiend die shotty's, uiteindelijk eindigen die nooit hoog als het goed is.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Misschien een vreemde vraag, ik heb BF1 gekocht voor de PS4, heb het spel nu +- 10 uur gespeeld, beetje story mode, maar vooral online, ik moet zeggen, ik vind het helemaal niets aan. Dit is de eerste BF die ik speel. CoD kon ik altijd waarderen. Nu heb ik het idee dat ik het vooral bagger vind omdat ik er slecht in ben. Online heb ik vaak een KD van 0,65 o.i.d. terwijl bij CoD ik juist vaak 2.0 heb, ik wil in ieder geval een K/D halen van 1.0. Nu vraag ik me af of het zal liggen aan mijn skill niveau of dat het spel niets voor mij is.

Wordt je beter in het spel als je het vaker speelt? En hoe lang duurt het voordat je online een fatsoenlijk wapen vrij speelt? Ik ben nu rank 5 of 6, maar heb nog steeds de wapens waarmee ik begon. Heb wel 260 munten of zo, dus kan wel iets kopen. Daarnaast heb ik een paar wapens in mijn inventory, gekregen uit boxes, kan ik die ook gebruiken? Of zijn dat enkel skins voor wapens?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
verkoop hem maar gewoon, denk dat dat het beste is.

• MRE-Inc
miicker schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:40:
Misschien een vreemde vraag, ik heb BF1 gekocht voor de PS4, heb het spel nu +- 10 uur gespeeld, beetje story mode, maar vooral online, ik moet zeggen, ik vind het helemaal niets aan. Dit is de eerste BF die ik speel. CoD kon ik altijd waarderen. Nu heb ik het idee dat ik het vooral bagger vind omdat ik er slecht in ben. Online heb ik vaak een KD van 0,65 o.i.d. terwijl bij CoD ik juist vaak 2.0 heb, ik wil in ieder geval een K/D halen van 1.0. Nu vraag ik me af of het zal liggen aan mijn skill niveau of dat het spel niets voor mij is.

Wordt je beter in het spel als je het vaker speelt? En hoe lang duurt het voordat je online een fatsoenlijk wapen vrij speelt? Ik ben nu rank 5 of 6, maar heb nog steeds de wapens waarmee ik begon. Heb wel 260 munten of zo, dus kan wel iets kopen. Daarnaast heb ik een paar wapens in mijn inventory, gekregen uit boxes, kan ik die ook gebruiken? Of zijn dat enkel skins voor wapens?
Je hebt je ook verdiept in de verschillen tussen COD en BF ? Ik bedoel, in BF kun je geen headshot maken van de ene kant van de map naar de andere kant van de map zonder je vizier goed af te stellen. Anders gezegd, in BF speelt zwaartekracht ook een rol. Zelfs wapen attachments zijn/waren van invloed op waar je kogels terecht komen al heb je in BF1 minder attachments dan in BF4 zoals silencer, heavy barrel, foregrips etc....

Je moet dus echt een beetje nadenken als je iemand neer wilt schieten. Binnen de sweet spot ? Dan is een body shoot vaak voldoende. Buiten de sweet spot ? Dan zul je echt headshots moeten maken. Vijand op lange afstand ? Vizier dus aanpassen op 75/150/300 meter.

Over de wapens.... Het is dus niet zo in BF1 dat de wapens die je pas later kunt kopen ook beter zijn.... Ik speel als level 60 nog steeds met het begin wapen, MP18 en Cei-Rigotti.

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 21-11-2016 12:51 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
MRE-Inc schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:28:
[...]

Idioot hoge scores haal je niet alleen door goed te vliegen. Daar komt meer bij kijken. Als je eigen team bijvoorbeeld op Sinai Desert vlag C, D en G in handen heeft (op deze punten staat een AA gun) dan kun je als piloot aardig los gaan omdat je geen last hebt van de AA gun en geen last hebt van vijandige vliegtuigen omdat deze door je eigen team worden uitgeschakeld met de AA gun.

Ben je echter piloot bij de tegenpartij die dus niet vlag C, D en G in handen heeft, dan wordt je dus om de haveklap door de AA uit de lucht geschoten en maak je geen schijn van kans.

Die AA gun bij vlag G dekt oa vlag A en B en D af. De AA gun bij D dekt vlag D, F en E af en de AA gun bij C dekt het gebied rond C en F af. De balans is dan gewoon zoek. Kun je zeggen van: tja dan moet je team beter je best doen, maar dat heb je zelf natuurlijk niet in de hand.
Maar wat jij dus aangeeft is dat er geen fatsoenlijke auto balance is voor teams. Dat is een ander probleem. Maar mijns inziens dus geen reden om de AA minder effectief te maken zoals sommigen beweren. Of om de vliegtuigjes sterker te maken zoals weer anderen beweren.
Als je naar de overgrote spelers kijkt in BF1 dan halen ze niet eens een K/D ratio van 2 over het algemeen. Waarom zou dat in een vliegtuig opeens anders moeten?
Het gaat er nou eenmaal in BF om dat je op de objectives speelt. Dus je killt een aantal met je vliegtuig. Wordt geraakt. Dan spring je eruit om lopend je objective te pakken of lopend die AA terug te pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 21-11-2016 12:56 ]

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:16
miicker schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:40:

De basis is dat Battlefield absoluut niet draait om je behaalde KD-ratio. Ik snap dat het frustrerend is als je constant doodgaat, maar dit is niet het uitgangspunt van Battlefield. Punten haal je binnen door veel op de objective te spelen. Zoals je gemerkt hebt levert een kill zo'n 120 punten op en het overnemen van een vijandelijk punt zo'n 800 punten. Als je enkel plezier kunt beleven aan het behalen van een goede KD-ratio, dan is het wellicht beter om bij CoD te blijven. PTFO:)

PSN: xMaurice93

• To easy
Met squad spelen en voor objectives gaan daar is waar je de shitload aan punten mee haalt. Ik vind killen ook mooi, maar met een goeie squad eindig je altijd boven iemand die puur voor kills gaat!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Maurice079 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:55:
[...]

De basis is dat Battlefield absoluut niet draait om je behaalde KD-ratio. Ik snap dat het frustrerend is als je constant doodgaat, maar dit is niet het uitgangspunt van Battlefield. Punten haal je binnen door veel op de objective te spelen. Zoals je gemerkt hebt levert een kill zo'n 120 punten op en het overnemen van een vijandelijk Als je enkel plezier kunt beleven aan het behalen van een goede KD-ratio, dan is het wellicht beter om bij CoD te blijven. PTFO:)
Het is zeker niet zo dat ik daar enkel plezier uit haal, games als war pigeons en operations vind ik leuk, maar idd gewoon frustrerend als ik 1000 keer dood ga :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• MRE-Inc
dangerpaki schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:52:
[...]

Maar wat jij dus aangeeft is dat er geen fatsoenlijke auto balance is voor teams. Dat is een ander probleem. Maar mijns inziens dus geen reden om de AA minder effectief te maken zoals sommigen beweren. Of om de vliegtuigjes sterker te maken zoals weer anderen beweren.
Als je naar de overgrote spelers kijkt in BF1 dan halen ze niet eens een K/D ratio van 2 over het algemeen. Waarom zou dat in een vliegtuig opeens anders moeten?
Het gaat er nou eenmaal in BF om dat je op de objectives speelt. Dus je killt een aantal met je vliegtuig. Wordt geraakt. Dan spring je eruit om lopend je objective te pakken of lopend die AA terug te pakken.
Nee ik bedoel niet de auto balance tussen teams waarbij het ene team 16 spelers heeft en het andere team 25. Ik bedoel de balans tussen de wapens/voertuigen en damage die ze doen.

AA is overpowererd omdat je in luttele seconden een vliegtuig uit de lucht kunt schieten. Het vliegtuig daarentegen heeft 12 seconden nodig om te kunnen repairen en in die tijd kun je niks met het vliegtuig, niet besturen, niet schieten, helemaal niks en je bent zelfs stuurloos. Die balans klopt niet.

De AA gun hoeft niet zo nodig gebuffed te worden, maar zorg dan dat de repair functie van een vliegtuig niet 12 seconden duurt voor 20% health, maar bijvoorbeeld 3 seconden voor 5% health. Dan heeft het vliegtuig iig wat meer kans om aan een AA gun te ontkomen. De balans AA vs Vliegtuig is nu 75-25 in het voordeel van de AA gun terwijl dat beter 60-40 zou kunnen zijn.....

Verwijderd

miicker schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:57:
[...]

Het is zeker niet zo dat ik daar enkel plezier uit haal, games als war pigeons en operations vind ik leuk, maar idd gewoon frustrerend als ik 1000 keer dood ga :+
Als je te vaak dood gaat moet je je speelstijl misschien aanpassen.
Vaker dekking zoeken bijvoorbeeld, of van huisje naar huisje bewegen.

Ik had in het begin ook een lage K/D, maar zoals hierboven al gezegd; dat is niet waar BF om draait.
Ook had ik moeite met aimen op een controller (kom van PC).
Ben nu bijna rank 9 en overall een stuk beter geworden, waardoor m'n K/D ook richting 1.0 gaat!
En dan heb ik nog geen wapens gekocht..

• Swedgin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-01-2022
Waar kun je je stats vinden van de multiplayer op de xbox? Zo van langste kill streak enzo? Vind ik nergens terug.

Vanochtend eens een groep gezocht via de xbox zelf. Werkt goed en je geraakt makkelijk bij een groepje mensen met een mic.

[ Voor 3% gewijzigd door Swedgin op 22-11-2016 02:00 ]

• sv2203
Swedgin schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:47:
Waar kun je je stats vinden van de multiplayer op de xbox? Zo van langste kill streak enzo? Vind ik nergens terug.

Vanochtend eens een groep gezocht via de xbox zelf. Werkt goed en je geraakt makkelijk bij een groepje mensen met een mic. Stoners ftw :p
ze hebben iig een Battlefield app voor op je telefoon, kan je je stats zien en vergelijken met je vrienden.

• Swedgin
sv2203 schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:31:
[...]
ze hebben iig een Battlefield app voor op je telefoon, kan je je stats zien en vergelijken met je vrienden.
Ait, thanks. Jammer dat ze dit niet ook ingame tonen. Zal eens het emailadres en wachtwoord moeten opzoekn.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:09
Had gisteren echt een kut avond online. Schoot een heel mag leeg op de vijand en dan 2 hits, potjes die eindigde in 1000-300 en oneindig veel snipers die je neerschieten van de meest vreemde plekken.

Mijn kd was dan nog positief, het speelplezier waa veel minder door bovenstaande..

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
ik word persoonlijk ook doodmoe van al die snipers, mede daardoor zelf de scout class nog maar 1x aangeraakt.

• basje050
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 08:35
Als iemand zin heeft om te spelen op Xbox One : https://account.xbox.com/nl-NL/Profile?gamerTag=basje050

• bbblije
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik merk dat veel mensen op een te "vierkante" field of view spelen. Naar mijn vrienden kijkend spelen veel nog op de standaard settings waardoor je beeld veel kleiner is dan het kan zijn en waardoor je dus maar 2/3 ziet van wat er om je heen gebeurt. Dit is de reden dat als je bij je team spawned er enemies naast of achter je zitten die de rest van je team heeft gemist!

Settings > Video > Field of View +/- 75%

Dit maakt je beeld, Breedbeeld.

Settings > Video > Ads Field Of View ON

Dit zorgt er voor dat je beeld niet kleiner wordt als je inzoomd.

Oja, en spot verdomme alles dat je ziet bewegen!!!! ;)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:31
Net toch enorm lopen vloeken en geraged quit uit bf1 door die verschrikkelijke #^$£¥@ game join pop-up. |:( Echt goede pot met vol squad bijna op einde van map, ik was dood wil skippen en hop die pop-up en join heerlijk een andere server. ;w -O- :(

[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 21-11-2016 22:09 ]

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Weer erg fijne potjes gehad met in totaal acht man van hier. Wel jammer dat je als Party verdeeld wordt over beide partijen als je eenmaal met z'n achten in de top 10 staat...

Hellriegel is wel fijn, maar toch die Model-10 shotgun ook wel.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MRE-Inc
bbblije schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:57:
Ik merk dat veel mensen op een te "vierkante" field of view spelen. Naar mijn vrienden kijkend spelen veel nog op de standaard settings waardoor je beeld veel kleiner is dan het kan zijn en waardoor je dus maar 2/3 ziet van wat er om je heen gebeurt. Dit is de reden dat als je bij je team spawned er enemies naast of achter je zitten die de rest van je team heeft gemist!

Settings > Video > Field of View +/- 75%

Dit maakt je beeld, Breedbeeld.

Settings > Video > Ads Field Of View ON

Dit zorgt er voor dat je beeld niet kleiner wordt als je inzoomd.

Oja, en spot verdomme alles dat je ziet bewegen!!!! ;)
Dit had ik geprobeerd alleen weet ik niet meer of de FoV nou hoger dan 75% stond bij mij. Ik vond het beeld ineens erg vertekenend en er toch wat vreemd uitzien. Een beetje fisheye achtig.... Ga het vanavond nog wel eens proberen. Kijken of het idd wat uitmaakt.

Voor in de vliegtuigen heb ik het wel aangepast en zelfs op 200% gezet. Dan zie je in 3rd person view het vijandelijke vliegtuig tenminste en dat scheelt een hoop nu je geen radar hebt.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
DigitalError schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:35:
ik word persoonlijk ook doodmoe van al die snipers, mede daardoor zelf de scout class nog maar 1x aangeraakt.
Dan moet je is een keer scout gebruiken met infantry wapens. Scout kan ook close range super lekker spelen. Ook support je je team goed met flares. Heb al genoeg snipers afgeknald die alleen maar aan het campen zijn of gewoon omlopen en die schep in hun rug rammen. Ook is het vaak handig met open velden om 1 teamgenoot rond te laten vliegen in een Attack vliegtuig. Die heeft een lading flares bij zich. Gewoon communiceren waar hij die moet droppen.

Ook een tip is als je scout speelt en je hebt iemand in je team als support. Schiet een flare in de richting waar de snipers zitten en pomp dat hele gebied vol met mortieren.

[ Voor 11% gewijzigd door PSYVIRII op 22-11-2016 11:51 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
PSYVIRII schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:47:
[...]

Dan moet je is een keer scout gebruiken met infantry wapens. Scout kan ook close range super lekker spelen. Ook support je je team goed met flares. Heb al genoeg snipers afgeknald die alleen maar aan het campen zijn of gewoon omlopen en die schep in hun rug rammen. Ook is het vaak handig met open velden om 1 teamgenoot rond te laten vliegen in een Attack vliegtuig. Die heeft een lading flares bij zich. Gewoon communiceren waar hij die moet droppen.

Ook een tip is als je scout speelt en je hebt iemand in je team als support. Schiet een flare in de richting waar de snipers zitten en pomp dat hele gebied vol met mortieren.
Heb je mooi verwoord, het enige wat je dan nodig hebt is teamwork en dat is op het moment ver te zoeken in BF1, met vrienden lukt het misschien maar met randoms kun je het vergeten. ;)

• To easy
DoubleDutch schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:03:
[...]

Heb je mooi verwoord, het enige wat je dan nodig hebt is teamwork en dat is op het moment ver te zoeken in BF1, met vrienden lukt het misschien maar met randoms kun je het vergeten. ;)
Miss over 1 maand ofzo dat iedereen nog meer ingespeeld is. Tenminste daar blijf ik op hopen als je zonder vrienden speelt haha!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:52

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

To easy schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:15:
[...]

Miss over 1 maand ofzo dat iedereen nog meer ingespeeld is. Tenminste daar blijf ik op hopen als je zonder vrienden speelt haha!
Een tip van een "veteraan". Zorg dat je skill hoger uitvalt dan +/- 400. Dan zal je via quick match veel betere servers/spelers tegenkomen.
Ik speel 80% van de tijd solo. Af en toe frusterend om te zien dat andere mensen niet weten hoe ze hun class moeten spelen of de game mode. Zeker met operations!
Maar gewoon slim spelen, ander mans kit oppakken en daarmee weer verder ownen. ;)

• PSYVIRII
DoubleDutch schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:03:
[...]

TDM en Domination kan je dan ook spelen. Loopt iedereen als een kip zonder kop rond te rennen. Speel ik vaak als ik gewoon mensen wil afknallen :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• MRE-Inc
PSYVIRII schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:47:
[...]

Ook support je je team goed met flares.
Hoe werkt die flare precies in BF1 ? Ik speel elke avond met een paar Tweakers waarvan er 1 altijd scout is en altijd de flare gun gebruikt. Echter zie ik de vijand zelden op de mini map verschijnen terwijl we weten dat er in dat gedeelte een paar vijanden zitten. Werkt het alleen close range of iets dergelijks ? In BF3 en BF4 zag je de vijand altijd wel op de minimap tenzij ze een geluidsdemper op het wapen hebben zitten... In BF1 zie je niemand op de minimap, zelfs niet als ze schieten...

• PSYVIRII
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:46:
[...]

Hoe werkt die flare precies in BF1 ? Ik speel elke avond met een paar Tweakers waarvan er 1 altijd scout is en altijd de flare gun gebruikt. Echter zie ik de vijand zelden op de mini map verschijnen terwijl we weten dat er in dat gedeelte een paar vijanden zitten. Werkt het alleen close range of iets dergelijks ? In BF3 en BF4 zag je de vijand altijd wel op de minimap tenzij ze een geluidsdemper op het wapen hebben zitten... In BF1 zie je niemand op de minimap, zelfs niet als ze schieten...
View van je map aanpassen. Als hij standaard staat dan zie je maar een paar meter om je heen. Gewoon een beetje met de settings tweaken. Ook handig voor voertuigen om dit te checken.

• Swedgin
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:46:
[...]

Schiet je zo'n flare af, dan zie je een "witte" cirkel op de mini map. Iedere vijand die daarin zich bevindt, wordt normaal weergegeven op de mini map en krijgt een bolletje boven zijn kop.
Lopen er mensen door je flare, schieten ze in brand en kun je ze ook doden. Heb zo ook al een paar kills gehaald 8)

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
Swedgin schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:50:
[...]

Schiet je zo'n flare af, dan zie je een "witte" cirkel op de mini map. Iedere vijand die daarin zich bevindt, wordt normaal weergegeven op de mini map en krijgt een bolletje boven zijn kop.
Lopen er mensen door je flare, schieten ze in brand en kun je ze ook doden. Heb zo ook al een paar kills gehaald 8)
Verder is het ook handig om te letten op de rode vlakken rond je minimap. Deze geeft rode vlakken aan wanneer er een wapen van de tegenstander wordt afgevuurd die in de buurt is, en geeft hiermee dus de richting aan (zoals in Battlefront).

• PSYVIRII
TIP voor beginnende piloten die attack plane vliegen: Kom hoog aanvliegen en ga in duikvlucht met je standaard wapen om infantry te raken. Drop dan je bommen op het laatste moment over het gebied en druk daarna gelijk op je Flare optie. Dan sloop je de boel en geef je je teammaten de kans om de rest af te schieten.

PS: Dit is voor de Ground Support Attack Plane.
Voor voertuigen kan de Tank Hunter Attack Plane gekozen worden. De shells zijn ook goed voor infantry (doen bijna net zoveel damage als artillery).

[ Voor 24% gewijzigd door PSYVIRII op 22-11-2016 13:02 ]

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de flare OP as f*ck vindt en hoopt dat die wat generfed wordt? Ik ben dus van plan BF1 aan te schaffen over paar weekjes maar kijk regelmatig wat streams op twitch en het valt mij gewoon op. Ding kan je gewoon meters vooruit schieten en hij laat je van een groot gebied zien waar iedereen zit. Met Bf3/4 moest je tenminste moeite doen om zo'n sensor tactisch te plaatsen, en als die dan geplaatst was kan je er als tegenstander tenminste wat tegen doen om te voorkomen dat je nog langer gespot bent. Nu loopt iedereen gewoon flares te knallen en je kan er niks tegen doen. Sowieso de logica van flares die een heel gebied spotten snap ik niet maar goed het kan aan mij liggen, ben benieuwd hoe jullie het ervaren. Als ik het zo zie mag dat ding generfed worden in, radius of resupply of wat dan ook. En dan bedoel ik met name voor de scout class

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56
Jezus, je hebt het spel nog niet eens gespeeld en begint nu al over wapens die OP zijn?

• MRE-Inc
PSYVIRII schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:00:
TIP voor beginnende piloten die attack plane vliegen: Kom hoog aanvliegen en ga in duikvlucht met je standaard wapen om infantry te raken. Drop dan je bommen op het laatste moment over het gebied en druk daarna gelijk op je Flare optie. Dan sloop je de boel en geef je je teammaten de kans om de rest af te schieten.

PS: Dit is voor de Ground Support Attack Plane.
Voor voertuigen kan de Tank Hunter Attack Plane gekozen worden. De shells zijn ook goed voor infantry (doen bijna net zoveel damage als artillery).
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23764690

Ik doe het even vakkundig voor ;) Had alleen niet gezien dat de AA bemand was, anders had ik die eerst afgeschoten. Die flares vergeet ik overigens nog wel eens.... :(

• PSYVIRII
kidicoke schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:09:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de flare OP as f*ck vindt en hoopt dat die wat generfed wordt? Ik ben dus van plan BF1 aan te schaffen over paar weekjes maar kijk regelmatig wat streams op twitch en het valt mij gewoon op. Ding kan je gewoon meters vooruit schieten en hij laat je van een groot gebied zien waar iedereen zit. Met Bf3/4 moest je tenminste moeite doen om zo'n sensor tactisch te plaatsen, en als die dan geplaatst was kan je er als tegenstander tenminste wat tegen doen om te voorkomen dat je nog langer gespot bent. Nu loopt iedereen gewoon flares te knallen en je kan er niks tegen doen. Sowieso de logica van flares die een heel gebied spotten snap ik niet maar goed het kan aan mij liggen, ben benieuwd hoe jullie het ervaren. Als ik het zo zie mag dat ding generfed worden in, radius of resupply of wat dan ook. En dan bedoel ik met name voor de scout class
99% van de scouts zitten achterin de map dus maak je maar niet zorgen over flare spammen. Ook de tijd van de flares zijn van korte duur. Ze hebben al de mortieren generfd en die kan je niet meer achter elkaar spammen als iemand een flare popt. Meeste potjes (Vooral operations ) weet je vaak toch al waar de vijand zit.

• PSYVIRII
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:31:
[...]

Ik doe het even vakkundig voor ;) Had alleen niet gezien dat de AA bemand was, anders had ik die eerst afgeschoten. Die flares vergeet ik overigens nog wel eens.... :(
Dat was nog voor de AA nerf zeker 8)7

• maffeleo

maffeleo

kidicoke schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:09:
Heb je überhaupt wel eens Battlefield gespeeld ? Het is altijd mogelijk om de vijand te spotten waardoor die zichtbaar is op de mini map. Een flare is daar een onderdeel van zoals in de vorige delen ook al zat.
Spotten is de sleutel tot succes met Battlefield.
Misschien toch maar overwegen om Call of Duty MW aan te schaffen :w

Over iets OP gesproken. De gas granaat is een leuk onderwerp. 2 gasgranaten kan je dragen met een behoorlijke range zelfs door muren heen. Laat ze daar maar eens naar kijken.
De flare doet z'n werk goed keep it that way !

• MRE-Inc
PSYVIRII schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:33:
[...]

Dat was nog voor de AA nerf zeker 8)7
Nee, dat was gisteravond....Dus NA de AA nerf.... Dat zei ik op voorgaande pagina's van dit topic al.... Óf de repair tijd moet korter voor de vliegtuigen óf de range en damage moet generfd worden voor de AA.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:53
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:31:
[...]

Hoe kom je aan de shells? Als ik kijk bij de unlocks van attack plane, staan ze er niet tussen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• MRE-Inc
Buizerd__NL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:40:
[...]

Hoe kom je aan de shells? Als ik kijk bij de unlocks van attack plane, staan ze er niet tussen.
Dit is mijn loadout. Is volgens mij gewoon standaard. Je moet wel het goede vliegtuig selecteren bij je spawnpoint, de attack plane:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EXxOG7O.png

• Buizerd__NL
Ingame zien de shell icoon er anders uit, dan bij customize of ben ik blind?

• MRE-Inc
Buizerd__NL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:52:
Ingame zien de shell icoon er anders uit, dan bij customize of ben ik blind?
Je bedoelt de bommen toch die gedropt worden ? In game zie die er idd anders uit. Als je op de grond staat, dan zie je een stuk of 8 handgranaat icoontjes als een attack plane die bommen laat vallen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

MRE-Inc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:39:
[...]

Nee, dat was gisteravond....Dus NA de AA nerf.... Dat zei ik op voorgaande pagina's van dit topic al.... Óf de repair tijd moet korter voor de vliegtuigen óf de range en damage moet generfd worden voor de AA.
AA moet niet verder generfed worden. Vliegtuigen moeten spelen zoals het bedoeld is. Hoog vliegen en duikvluchten maken, zoveel mogelijk buiten de range van de AA blijven. De game is goed in balans! Maar spelers willen altijd dat hun favoriet het meest OP is.

• maffeleo

maffeleo

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Haha holy fck, wat is de battlefield community veranderd. Nu snap ik sommige mensen wel, succes hier. Niet eens de moeite waard om op sommige mensen te reageren _O-

• maffeleo

maffeleo

bbblije schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:58:
[...]

AA moet niet verder generfed worden. Vliegtuigen moeten spelen zoals het bedoeld is. Hoog vliegen en duikvluchten maken, zoveel mogelijk buiten de range van de AA blijven. De game is goed in balans! Maar spelers willen altijd dat hun favoriet het meest OP is.
In sommige maps staan er teveel AA guns bij elkaar waardoor vluchten niet mogelijk is. De nerf heeft het goed aangepakt, alleen nu nog wat meer verspreiden of 1 weg halen per map. Maar als je handig genoeg bent met vliegen kan je makkelijk weg komen.
Wat goed zou zijn is the "Emercency repair" op vliegtuigen toepassen. Alleen krijg je dan eindeloze lucht gevechten tussen vliegtuigen. Of een soort flash effect, dat de AA gunner verblind is en 2 seconden jou niet kan raken.

• MRE-Inc
[...]

Heb je wel eens gevlogen ? Heb je mijn filmpje gezien ? Ik maak een duikvlucht, dat is wat ik eigenlijk continue doe. Hoog vliegen, duikvlucht nemen, bommen droppen, optrekken en weer hoog vliegen. Toch wordt je zo uit de lucht geknald. De AA guns staan op elke map zo opgesteld dat je er bijna niet aan kunt ontkomen....

Overigens heeft hoog vliegen geen zin, want de range van de AA is nog steeds te groot. De spelers die niet of zelden vliegen, zullen dat wellicht niet zo snel in willen zien, maar als je aardig wat uur in de vliegtuigen doorbrengt en van elke range uit de lucht geschoten wordt, dan zul je snel merken dat de AA OP is.

In BF4 kon je bij bv de stealth jets nog je afterburner aanzetten, plots afremmen en een flinke bocht nemen waardoor de igla en stinger rakketten je niet konden raken. In BF1 zijn de vliegtuigen zo langzaam en de damage van de AA zo groot, dat je gewoon geen kans maakt. Ook niet omdat de repair tijd 12 seconden in neemt. Je hoeft met de AA gun niet eens voltreffers te maken, de AA rounds ontploffen gewoon in de buurt van je vliegtuig en je hebt damage. Kun je niet op tegen repairen....

• PSYVIRII
Ze moeten NIKS nerfen. Ik vermaak me best met alle wapens en voertuigen. Als ik uit de lucht word geknald door een AA gun jammer dan. Spawn ik wel als grondtroep en knal lekker daar door. Veel mensen zitten ook nog steeds te bitchen over de tanks enz. Straks worden die opeens generfd en zijn ze als papier-machè. Op dit moment is het wat moeite om een tank op te blazen maar geeft wel een goed gevoel als ik 5 man de lucht in knal.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Ben er eerlijk over, heb er nog geen tijd ingestoken maar is die minimap ook links boven te krijgen ipv links beneden?

Ik vergeet steeds dat er nog een minimap is nu :X

[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 22-11-2016 15:06 ]

PC Specs

• PSYVIRII
Griffx schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:04:
Ben er eerlijk over, heb er nog geen tijd ingestoken maar is die minimap ook links boven te krijgen ipv links beneden?

Ik vergeet steeds dat er nog een minimap is nu :X
Is wel een optie voor.
Instructie:
Je moet je monitor een kwart slag draaien.

• maffeleo

maffeleo

PSYVIRII schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:28:
[...]

Is wel een optie voor.
Instructie:
Je moet je monitor een kwart slag draaien.
Wel de juiste kant op he B)

• Buizerd__NL
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:57:
[...]

Je bedoelt de bommen toch die gedropt worden ? In game zie die er idd anders uit. Als je op de grond staat, dan zie je een stuk of 8 handgranaat icoontjes als een attack plane die bommen laat vallen.
Ja die inderdaad. Thanks anyways.

Hier ook nog een paar filmpjes van mijn kant. Een paar waar wel wat geluk bij kwam kijken, maar toch ...

Vooral van deze verbaas ik me erover dat ik dat overleefde:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/23788944#t=7

Deze is wel gaaf en uiteindelijk hilarisch omdat iemand met een bajonet charge tegen de muur oploopt:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/23729748

Altijd fijn zo'n snipernest uitschakelen:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/23729900

Zo zijn de meeste spawns op mn squadmates, maar warempel overleef ik deze:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/23789362#t=9

En deze flag defend is ook wel episch:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/23789363

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
Martinspire schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:05:
Hier ook nog een paar filmpjes van mijn kant. Een paar waar wel wat geluk bij kwam kijken, maar toch ...

Vooral van deze verbaas ik me erover dat ik dat overleefde:
http://xboxdvr.com/gamer/Martinspire/video/23788944#t=7
Hier zie je ook meteen het probleem het het paard. Die gasten weten gewoon dat het bereik op die dingen te groot is. Je kan van 10 meter afstand gewoon iemand neer sabelen. Dus die gast dacht ik sabel je wel neer ook al staat er een artillerie kanon tussen ons in.... Of hij is gewoon n00b.....als ik hem zo in het rond zie zwaaien denk ik dat dat niet eens zo'n gekke gedachte was..... Verder ga ik natuurlijk flink wat suppression van rechts waardoor ze jou niet konden raken.... ;)

• To easy
maffeleo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:25:
[...]

Een tip van een "veteraan". Zorg dat je skill hoger uitvalt dan +/- 400. Dan zal je via quick match veel betere servers/spelers tegenkomen.
Ik speel 80% van de tijd solo. Af en toe frusterend om te zien dat andere mensen niet weten hoe ze hun class moeten spelen of de game mode. Zeker met operations!
Maar gewoon slim spelen, ander mans kit oppakken en daarmee weer verder ownen. ;)
Mijn skill is 447, maar merk niet echt verschil eigenlijk.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
[...]

Nja ik zie het toch iets anders, ik speel graag met de bomber, maar het kan niet in elke map. Uiteraard moet ik niet overpowered zijn maar dat ben ik ook totaal niet. Wel is het dat een AA me binnen een paar sec kapot heeft, soms vlieg ik zo hoog en zover weg en nog kapot, dan zie je op de ''killcam'' dat de AA echt gewoon overdreven ver weg was.
Hadden ze überhaupt in WW1 wel een AA gun zoals in BF1? In Fortress is het in ieder geval niet leuk, het gehele level staat vol met AA guns die je binnen enkele tellen uit de lucht schiet.
Hoe ze het beter kunnen doen weet ik ook niet, ik denk: minder ''kogels''. De range is een twijfel gevalletje, ze moeten mij wel kunnen raken indien ik heel hoog ga anders wordt ik er nooit uit geschoten dat is ook niet leuk. Maar ik moet niet ik weet niet hoever weg zijn en alsnog gewoon 100% geraakt worden.
Misschien de acc aanpassen zodat die iets minder nauwkeurig is.
De bomber is ook alles behalve nauwkeurig :P
Ik merk in ieder geval niks van de AA nerf, is die wel generfed? Ze hebben aangegeven heel veel zaken verandert te hebben waarbij mij maar heeeel weinig opvalt.

Ja de support vind ik nu nog leuker omdat de wapens gewoon extreem goed geworden zijn, misschien wel te goed.

Het spotten, tsja ook een dubbel gevoel bij, ja ik vind het spotten leuk indien een kennis voorin de bomber zit en zo iedereen spot, dat maakt het voor mij helemaal makkelijk.
Van de andere kant, zelfs anno 2016 kan dat niet, in WW1 al helemaal niet. BF1 zou mij weer terug naar de basic moeten sturen in combinatie met een nieuw jasje. Dat spotten valt daar totaal niet in, voelt voor mij zelfs als cheaten. Veel rook? Ooh ze zijn al gespot jou gewoon op het rode logo schieten.
Rook moet juist voor spanning zorgen, maar goed logisch, niemand gebruikt ze want het heeft toch geen nut :D

Ik speel het al sinds de beta's / proef en had de ultimate in de pre-order en ik speel het nog altijd met plezier.. Maar toch begin je je wel aan dingen te storen die ik in BF4 totaal niet had. Al met al nog altijd zeer positief, echter snap ik het leuke van het spotten niet. Voor mij mogen ze dat volledig verwijderen, ja ik zal wat bommen missen maar dat is ook meer dan logisch. Ik blijf erbij dat het spotten voelt als cheaten, je ziet de mensen rennen achter de muren, achter de bergen en etc dat gaat nergens over.

Straks eens even kijken of je bij de browser lijst in de filter dat spotten uit kan zetten maar ik ben bang van niet.

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 23-11-2016 10:16 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

To easy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:16:
[...]

Mijn skill is 447, maar merk niet echt verschil eigenlijk.
Door een aantal klote potjes zat mijn skill opeens op 250. Dan merk je wel dat skill er toe doet hoor! Zowel je eigen team als de tegenstander die geen idee heeft wat ze aan het doen zijn. Het is te vergelijken met silver hell in csgo! Als je ongeluk hebt blijf je gematched worden met mensen die een hele match ergens in een hoekje blijven zitten. Verschrikkelijk moeilijk om dan te winnen! En dan blijft je skill laag :(

Skill is gebaseerd op 60% SPM, 30% KPM en 10% K/D.

Dus als je blijft verliezen en weinig kills maakt dan is je score per minuut laag, zowel als je kills per minuut.

Gelukkig heb ik gisteren wat heerlijke potten gespeeld met wat vrienden die een hogere skill hebben. Nu zit ik gelukkig weer rond de 400!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Als ik in het customize soldier scherm zit heb ik alle klasses 0 rank. Dus daar kan ik niets aanpassen/weapons kopen maar ingame ben ik wel bijvoorbeeld met medic rank 5.hebben meer mensen dit?

PSN id: PENo1

• PSYVIRII
P.E.No.1 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:31:
Als ik in het customize soldier scherm zit heb ik alle klasses 0 rank. Dus daar kan ik niets aanpassen/weapons kopen maar ingame ben ik wel bijvoorbeeld met medic rank 5.hebben meer mensen dit?
Volgens mij werk het voor in het menu nog niet helemaal lekker. Ook de app tript hem nog steeds. Constant reset van de settings.

• To easy
bbblije schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:47:
[...]

Door een aantal klote potjes zat mijn skill opeens op 250. Dan merk je wel dat skill er toe doet hoor! Zowel je eigen team als de tegenstander die geen idee heeft wat ze aan het doen zijn. Het is te vergelijken met silver hell in csgo! Als je ongeluk hebt blijf je gematched worden met mensen die een hele match ergens in een hoekje blijven zitten. Verschrikkelijk moeilijk om dan te winnen! En dan blijft je skill laag :(

Skill is gebaseerd op 60% SPM, 30% KPM en 10% K/D.

Dus als je blijft verliezen en weinig kills maakt dan is je score per minuut laag, zowel als je kills per minuut.

Gelukkig heb ik gisteren wat heerlijke potten gespeeld met wat vrienden die een hogere skill hebben. Nu zit ik gelukkig weer rond de 400!
Maar kijk dat zegt al genoeg doormiddel van een goeie squad moet je er dus uit komen. Ik snap niet dat er dan zoveel mensen spelen die geen idee hebben haha. Zoals ik al eerder zei hopen dat het over 1 maandje en verder iedereen ook een stuk beter is. Je ziet het al aan kleine dingen, zoals meer reviven en het gebruik van flares etc. Dat was de eerste weken echt amper aan de orde.

• PSYVIRII
To easy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:07:
[...]

Maar kijk dat zegt al genoeg doormiddel van een goeie squad moet je er dus uit komen. Ik snap niet dat er dan zoveel mensen spelen die geen idee hebben haha. Zoals ik al eerder zei hopen dat het over 1 maandje en verder iedereen ook een stuk beter is. Je ziet het al aan kleine dingen, zoals meer reviven en het gebruik van flares etc. Dat was de eerste weken echt amper aan de orde.
Om veel punten te scoren kan je ook met je squad bij 1 punt blijven en constant door je squadleader die te marken. Vooral met operations als defender. Dan is je squad ook niet steeds alle kanten op aan het rennen.

Monte Grappa is een mooi voorbeeld als je op de berg aan het verdedingen bent (punt B ). Iedereen samenwerken in de bunker en de punten knallen alle kanten op.

Tip: vergeet niet als squadleader het punt snel te marken die terug word gepakt. Je krijgt sowieso punten als niemand van jou squad bij het punt is.

• To easy
PSYVIRII schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:47:
[...]

Om veel punten te scoren kan je ook met je squad bij 1 punt blijven en constant door je squadleader die te marken. Vooral met operations als defender. Dan is je squad ook niet steeds alle kanten op aan het rennen.

Monte Grappa is een mooi voorbeeld als je op de berg aan het verdedingen bent (punt B ). Iedereen samenwerken in de bunker en de punten knallen alle kanten op.

Tip: vergeet niet als squadleader het punt snel te marken die terug word gepakt. Je krijgt sowieso punten als niemand van jou squad bij het punt is.
Ja dat ken ik wel. Ik probeer ook altijd squad leader te zijn. Gelukkig kun je dat snel krijgen als je om orders vraagt en een leader hebt die niks doet. Ik markeer alles wat ik kan markeren haha.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

YouTube: THE WORST PLAYER - Battlefield 1

• To easy
Stukje gezien en dat was voldoende om te lachen en te denken ja die lopen er echt rond haha.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

To easy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:13:
[...]

Stukje gezien en dat was voldoende om te lachen en te denken ja die lopen er echt rond haha.
Ik wist dat het erg was, maar zo erg :o Dit soort... zitten dan ook op plekken waar je ze totaal niet verwacht, om vervolgend meedogenloos geoond te worden door zo iemand. Als je maar lang genoeg in een debiele corner blijft zitten, dan komen de enemies vanzelf naar jou toe :/

Het ergste is vaak dat hij in eerste instantie niet door heeft dat jouw hele team al een keer langs hem is gelopen, en die ene keer dat jij dan voorbij komt.. OONED! ;w ;(

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:08
Spelers die achter een AA zitten zijn erg makkelijk te snipen, gezien de AA guns altijd in the open staan. Als alleenstaande piloot in een bomber is het gewoon erg lastig, ook hier geldt met een squad (gunner voor en achter) en een jager houdt je het veel langer vol. Of AA generfd moet worden is lastig te zeggen, gezien er geen rakketten/stingers etc. zijn moet Dice wat om het in balans te houden. Ik ben bang dat als AA teveel generfd wordt, dat zeker de jagers oppermachtig worden, gezien die ook nog snel zijn. En Fao Fortress blijft lastig voor vliegtuigen omdat je daar nergens snel achter de rotsen kan vliegen. Laag over zee is een optie, maar dan ben je ook goed te raken door 2 á 3 AA guns.

Zelf moet ik erg werken aan mijn 1 tegen 1 skill, hier leg ik het gewoon veel te vaak af.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Revives zijn niet beter, het is alleen dat de overgebleven mensen die nodig medic spelen, wel revivers waren. Tot er weer een medal is met 20 kills met riflenades, kan je het weer een tijdje vergeten.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:52
Ik heb me af en toe op de medals gefocust als doel om er zoveel mogelijk te halen (Ik wil altijd een doel hebben in een spel) maar ik ben nu overgestapt op de Codex. Om er daar zoveel mogelijk van de krijgen. Deze zijn wat algemener en verpesten niet echt een class.
XNL073 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:30:
Ik heb me af en toe op de medals gefocust als doel om er zoveel mogelijk te halen (Ik wil altijd een doel hebben in een spel) maar ik ben nu overgestapt op de Codex. Om er daar zoveel mogelijk van de krijgen. Deze zijn wat algemener en verpesten niet echt een class.
Ik heb ondertussen de medals voor deze week alweer klaar. Voor de meeste wapens wil ik best 100 kills halen, maar sommigen zijn gewoon vrij nutteloos (meeste shotguns of de pistols bv). Dus ik denk dat ik het (zeker deze week) maar gewoon laat zitten. Zag in ieder geval dat ik al aardig wat medals heb waardoor ik nu niet echt geneigd ben om ze nogmaals te halen als ik ze al heb. Iets wat bij BF3/4/H eigenlijk wel het geval was. Nog een week of 4 en ik heb straks nog maar iets van 1 medal per week, welke ik dan ook waarschijnlijk niet wil doen. De Behemoth dingen of waar je ongelofelijk veel geluk bij moet hebben laat ik lekker zitten voorlopig. Ik verwacht dan ook dat sommige medals nog wel aangepast worden omdat het haal-percentage dan op <1% ligt.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2016 17:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
Jumpman schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:27:
Spelers die achter een AA zitten zijn erg makkelijk te snipen, gezien de AA guns altijd in the open staan. Als alleenstaande piloot in een bomber is het gewoon erg lastig, ook hier geldt met een squad (gunner voor en achter) en een jager houdt je het veel langer vol. Of AA generfd moet worden is lastig te zeggen, gezien er geen rakketten/stingers etc. zijn moet Dice wat om het in balans te houden. Ik ben bang dat als AA teveel generfd wordt, dat zeker de jagers oppermachtig worden, gezien die ook nog snel zijn. En Fao Fortress blijft lastig voor vliegtuigen omdat je daar nergens snel achter de rotsen kan vliegen. Laag over zee is een optie, maar dan ben je ook goed te raken door 2 á 3 AA guns.

Zelf moet ik erg werken aan mijn 1 tegen 1 skill, hier leg ik het gewoon veel te vaak af.
Moet je wel een squad hebben die dat ook willen. Velen vinden het saai om in de bomber/attack plane als gunner te zitten. Neem daarbij dat de gun in de attack plane niet gebruikt kan worden tegen grondtroepen. Die gun doet overigens ook erg weinig damage tegen andere vliegtuigen. Het is ook behoorlijk moeilijk om met die machine gun iets te raken.

De heavy gun op de bomber kan tegen grondtroepen gebruikt worden, maar dan moet je op de console al veel geluk hebben. Op de pc is het makkelijker om iets op de grond te raken.

Jagers wordt niet te machtig want de machine guns doen eigenlijk nauwelijks damage en je vliegt zelfs op de laagste snelheid al te snel om één man fatsoenlijk te kunnen raken. Toevallig gister het verkeerde vliegtuig geselecteerd en toen zat ik dus in zo'n (redelijk snelle) jager. Geprobeerd om grond troepen te raken, maar dat was echt niet te doen en ik kan best wel een beetje vliegen al zeg ik het zelf.

De attack plane zou wellicht iets te overpowered kunnen worden, maar het spotten in vliegtuigen is al zo gigantisch klote, dat je echt redelijk laag moet vliegen om iets fatsoenlijks te kunnen spotten. Het spotten lukt vaker niet dan wel. Als je dan laag vliegt, dan wordt je naast de AA ook vaak door grondtroepen onder vuur genomen en dat levert ook al damage op. Dat staat zelfs in het laadscherm van de map. "All weapons do damage against planes" Ook wel logisch gezien de vliegtuigen van toen nauwelijks bepantsering hadden.

Pagina: 1 ... 74 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.