Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:02
Nog meer mensen die last hebben van een onspeelbaare bf1?

Kan mensen wel 5 raken met een shotty en ze hebben nog 100% health als ze mij neer halen.

Val door het plafond van huizen.

Krijg meerde keer midden in een spel een zwart beeld en dan de melding disconnected bla bla dat mijn internet verbinding niet goed is.

Met de Sweeper SL haal ik iemand pas neer na 5x raak te schieten.

Mensen springen door het beeld alsof het kikkers zijn.

Mensen reviven doet het gewoon niet meer bijna.

En ik word helemaal gaar van dat masker op zetten als ik dat helemaal niet wil.

Er zitten steeds vaker mensen op daken van huizen te snipen, hoe komen ze daar op?

Kan nog wel even door gaan, is net of ik een totaal ander spel speel. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleDutch op 23-11-2016 20:30 ]

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
Nog zo'n vreemd ding. Dat melee gebeuren. Net voor de geloof 3e keer vanavond. Zie figuur aan andere kant heuvel op me afkomen met wat ander volk, ik duik vol vurend in het zand met de MG (200 patronen per magazijn). Kereltje komt de heuvel over VOL in mijn crosshair (terwijl ik vol aan het vuren ben, één en al hits), maar toch melee't ie mij??

• DoubleDutch
dijkhua schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:41:
Nog zo'n vreemd ding. Dat melee gebeuren. Net voor de geloof 3e keer vanavond. Zie figuur aan andere kant heuvel op me afkomen met wat ander volk, ik duik vol vurend in het zand met de MG (200 patronen per magazijn). Kereltje komt de heuvel over VOL in mijn crosshair (terwijl ik vol aan het vuren ben, één en al hits), maar toch melee't ie mij??
Ach dat hele mele gebeuren is broken as hell, hoe vaak ik iemand 3x sla met zo'n schep en de ander steek me in een keer neer.

• ThunderaceNL
DoubleDutch schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:50:
[...]

Ach dat hele mele gebeuren is broken as hell, hoe vaak ik iemand 3x sla met zo'n schep en de ander steek me in een keer neer.
Probeer eens niet met de platte kant :o

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Is er ergens een site waar je info kan vinden over wapens. Zoals bv meest noobvriendelijk ed.

Nu level 10 en geen idee wat ik nu moet unlocken. Als ik naar damage kijk, dan scheelt dat vaak niks, of is nog minder dan de standaard wapens die je krijgt als je begint.

Is me nog helemaal niet duidelijk allemaal. Vandaar de vraag naar noobinformatie sites haha, ;-).

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Jackfrags geeft hier wel een goede uitleg±

YouTube: BEST GUNS - Battlefield 1 Ultimate Class Guide

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ok, ga het morgen eens rustig bekijken.
DoubleDutch schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:50:
[...]

Dat was jij he? Gisteren rondjes 'melee-end' om elkaar rennen, voordat ik je gewoon neerschoot.. Mij lukte de melee ook niet :/

(T-bagje was even nodig :> )

• DoubleDutch
poor Leno schreef op donderdag 24 november 2016 @ 06:34:
[...]

Dat was jij he? Gisteren rondjes 'melee-end' om elkaar rennen, voordat ik je gewoon neerschoot.. Mij lukte de melee ook niet :/

(T-bagje was even nodig :> )
Hahaha dat kan maar zo, was gisteren maar 1x ge T-baged. _O-
Maar rondjes mêlee was ik de hele avond aan het doen.

Wat is je ID?

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-11 21:58
Ik heb maar even een kleine sniper montage gemaakt >:) Wat is die Martini Henry toch een fijne sniper :+ :+

YouTube: Battlefield 1 - Sick Sniper montage | BF1 scout class

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
To easy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:13:
[...]

Stukje gezien en dat was voldoende om te lachen en te denken ja die lopen er echt rond haha.
Nja goed, die gast roept de hele tijd: hij heeft me moeten horen dat moet wel, ik klom over de muur dat heeft die zeker weten gehoord.
Uhm.. Ik heb weleens dat ik 's avonds het geluid zeer zacht zet, en al helemaal wanneer de vrouw wilt slapen, dan hoor je echt niet iemand achter je aan rennen hoor, al schiet een tank naast me dat hoor ik niet. Soms ben ik aan het bellen en spelen tegelijk, dan staat de tv al helemaal uit qua volume. Dan hoor je echt niet als er iemand achter je rent.. Maar goed, of dit mij zou kunnen gebeuren? Ik kijk toch wel iets vaker achter me of daar niet iets zit, hoewel je meestal pas achter je kijkt wanneer je gehit bent.

Echter weet die JackFrag schijnbaar niet dat je ook het volume uit kan zetten oftewel, je bent dan de slechtste speler ooit.

Wat ook op valt, wat is BF1 toch makkelijk op de PC, mij lijkt dat helemaal niet meer leuk (ik heb hem om onder andere die reden ook niet gekocht voor de PC maar alleen voor de x one). Het aimen, zelfs op die afstand is veel te makkelijk op de PC, dan vind ik onze consoles toch wel iets realistischer overkomen :D Op de PC lijkt het wel quake/unreal ofzo haha

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
the_virus26 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:47:
Ik heb maar even een kleine sniper montage gemaakt >:) Wat is die Martini Henry toch een fijne sniper :+ :+

YouTube: Battlefield 1 - Sick Sniper montage | BF1 scout class
Tip spot ook ondertussen dan maak jij het jezelf alleen maar makkelijker voor je 2de schot en help je ook je matties :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
Zijn er mensen die de puzzelstukjes al compleet hebben voor 1 van de 2 wapens? Heb nu voor beide 2 stukjes, duurt eeuwen :)

PSN: Maichel

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Jeetje wat kunnen er toch frustrerende potjes tussen zitten.
Potje ops, met in 'team' alleen maar snipers en gasten die dan tanks pakken en cross map staan te schieten.

PC Specs

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03
LopendeVogel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:04:
[...]

Nja goed, die gast roept de hele tijd: hij heeft me moeten horen dat moet wel, ik klom over de muur dat heeft die zeker weten gehoord.
Uhm.. Ik heb weleens dat ik 's avonds het geluid zeer zacht zet, en al helemaal wanneer de vrouw wilt slapen, dan hoor je echt niet iemand achter je aan rennen hoor, al schiet een tank naast me dat hoor ik niet. Soms ben ik aan het bellen en spelen tegelijk, dan staat de tv al helemaal uit qua volume. Dan hoor je echt niet als er iemand achter je rent.. Maar goed, of dit mij zou kunnen gebeuren? Ik kijk toch wel iets vaker achter me of daar niet iets zit, hoewel je meestal pas achter je kijkt wanneer je gehit bent.

Echter weet die JackFrag schijnbaar niet dat je ook het volume uit kan zetten oftewel, je bent dan de slechtste speler ooit.

Wat ook op valt, wat is BF1 toch makkelijk op de PC, mij lijkt dat helemaal niet meer leuk (ik heb hem om onder andere die reden ook niet gekocht voor de PC maar alleen voor de x one). Het aimen, zelfs op die afstand is veel te makkelijk op de PC, dan vind ik onze consoles toch wel iets realistischer overkomen :D Op de PC lijkt het wel quake/unreal ofzo haha
Geluid via de tv ? Koop een 5.1/7.1 headset en je BF1 beleving neemt met 100% toe. Serieus. Je hoort alles overal om je heen. Maakt de game echt veel leuker.

Als ik zijn filmpjes en van andere bekijk met PC gameplay, dan is het echt makkelijk. Gasten die met de heavy machine gun die op de bomber zit gemakkelijk 30 kills maken. Nou ik heb het geprobeerd... Alleen hitmarkers......

XBL: MRE Inc

• LopendeVogel
MRE-Inc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:18:
[...]

Geluid via de tv ? Koop een 5.1/7.1 headset en je BF1 beleving neemt met 100% toe. Serieus. Je hoort alles overal om je heen. Maakt de game echt veel leuker.

Als ik zijn filmpjes en van andere bekijk met PC gameplay, dan is het echt makkelijk. Gasten die met de heavy machine gun die op de bomber zit gemakkelijk 30 kills maken. Nou ik heb het geprobeerd... Alleen hitmarkers......
Ik heb een turtle headset die al ongeveer 2 jaar aan het stof happen is :P Ik heb er niks mee, voor mij voegt het niks toe aan de beleving (wel gedacht, daarom ook een degelijke 5.1 gekocht die heerlijk zit).
Daarnaast vind ik het relatief asociaal om me volledig af te zonderen terwijl ik wel in dezelfde ruimte zit (woonkamer), daar waar ik vroeger toen ik thuis woonde wel altijd shooters deed met de headset op kan dit ook een rol spelen. Ik communiceer redelijk veel met mijn vrouw, ook indien ik eens een spelletje doe, vind ik veel leuker dan me afzonderen terwijl ze tegen me praat.

Jaa dat van de PC deel ik dus ook volledig, gaat helemaal nergens over.. Als je hem in bovenstaand filmpje ziet schieten met zijn tankgewehr, nja kom op hahaha. BF1 - PC is gewoonweg alles behalve realistisch, die iets wat betere graphics vallen in het niets vergeleken de betere gameplay van onze consoles.
Dat viel me al op met de beta die ik gratis gedownload had op zowel de x one als de PC, de PC is gewoon zo overdreven makkelijk (ook weer niet, want je wordt van ''kilometers'' ver in 1x neergeschoten alsof het niks is) en bovendien zeer onrealistisch.
Op de x one moet je zoals in het echt, toch wel een beetje de tijd nemen om te mikken en dan de kunst om raak te schieten.

Stel je kon in het echt zo spelen als op de PC dan was de oorlog wel gewonnen door 1 persoon :P

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
MRE-Inc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:18:
[...]

Zorg dat de piloot cirkels maakt om een punt van de vijand. Als de piloot als een gek alle kanten op aan het vliegen is dan zie je niks en raak je ook bijna niks.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-11 21:58
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:46:
[...]

Tip spot ook ondertussen dan maak jij het jezelf alleen maar makkelijker voor je 2de schot en help je ook je matties :)
Thanks voor de tip. Ik ga het inderdaad al steeds meer doen maar moet het er echt ff inslijpen dat ik eerst op die r1 knop ram voordat ik hem neerhaal :+

• LopendeVogel
PSYVIRII schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:28:
[...]

Zorg dat de piloot cirkels maakt om een punt van de vijand. Als de piloot als een gek alle kanten op aan het vliegen is dan zie je niks en raak je ook bijna niks.
Hij heeft het over de bomber, dan kan je niet als een gek vliegen dat ding is heel stug.
Gisteren nog even monta grappa (oid) gedaan, ook de bomber geprobeerd maar dat is niet leuk met al die AA guns. Je bent al dood voordat je ergens in de buurt komt en je kan niks doen met je bomber. Daarnaast duurt het afkoelen van een AA gun veel korter dan dat ik 1 repair kan uitvoeren.
De enemy zat volgens mij letterlijk het gehele potje op de 2 AA guns bij hun hoofdbasis, ik dacht eerst door achter de bergen om te vliegen maar dat lukt ook niet, zodra je daar voorbij komt ben je binnen moa 3-5 seconde uit de lucht geknald :P

Fortress zelfde verhaal, er hoeven maar 2 tegenstanders non stop bij zo'n AA gun te zitten en je kan niks met de bombers.

Zoals in monta grappa, ik dacht weet je wat, ik ga gewoon de enemy uitschakelen, pak ik daarna wel de bomber. Oke done easy want hij zat alleen maar in de lucht te kijken met zijn AA gun. Ik pak de bomber en ja hoor hij zat er weer. Heel hoog vliegen heeft geen nut, je blijft altijd in zijn range, oke begrijpelijk.. Maar doe iets aan die AA guns. Zelf denk ik aan de cooldown time die moet langer of minder kogels alvorens de cooldown komt.
Dan is het aan de AA gunner om raak te schieten en niet in het wild en met de paar kogels die hij toevallig raakt dat hij je direct neerhaalt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt maar 1 persoon nodig om die AA tijdje stil te houden, in een AA heb je 0,0 bescherming dus het is een vrij easy kill.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MRE-Inc
LopendeVogel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:25:
[...]

Ik heb een turtle headset die al ongeveer 2 jaar aan het stof happen is :P Ik heb er niks mee, voor mij voegt het niks toe aan de beleving (wel gedacht, daarom ook een degelijke 5.1 gekocht die heerlijk zit).
Daarnaast vind ik het relatief asociaal om me volledig af te zonderen terwijl ik wel in dezelfde ruimte zit (woonkamer), daar waar ik vroeger toen ik thuis woonde wel altijd shooters deed met de headset op kan dit ook een rol spelen. Ik communiceer redelijk veel met mijn vrouw, ook indien ik eens een spelletje doe, vind ik veel leuker dan me afzonderen terwijl ze tegen me praat.

Jaa dat van de PC deel ik dus ook volledig, gaat helemaal nergens over.. Als je hem in bovenstaand filmpje ziet schieten met zijn tankgewehr, nja kom op hahaha. BF1 - PC is gewoonweg alles behalve realistisch, die iets wat betere graphics vallen in het niets vergeleken de betere gameplay van onze consoles.
Dat viel me al op met de beta die ik gratis gedownload had op zowel de x one als de PC, de PC is gewoon zo overdreven makkelijk (ook weer niet, want je wordt van ''kilometers'' ver in 1x neergeschoten alsof het niks is) en bovendien zeer onrealistisch.
Op de x one moet je zoals in het echt, toch wel een beetje de tijd nemen om te mikken en dan de kunst om raak te schieten.

Stel je kon in het echt zo spelen als op de PC dan was de oorlog wel gewonnen door 1 persoon :P
Haha, grappig, hier thuis andersom.... Hier vindt men het aso als iedereen kan meegenieten met mijn game geluid, dus zet ik de koptelefoon op. Ik vind het echt heerlijk met dat ding op. Ik hoor gewoon mijn squad achter me spawnen, die vijandelijke sniper links van mij die ligt te campen (en dan op een bezoekje en schop trakteer), die attack plane die van rechts naar links vliegt en zijn bommen dropt..... Ik zou echt niet meer zonder 5.1/7.1 geluid kunnen.
LopendeVogel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:42:
[...]

Hij heeft het over de bomber, dan kan je niet als een gek vliegen dat ding is heel stug.
Gisteren nog even monta grappa (oid) gedaan, ook de bomber geprobeerd maar dat is niet leuk met al die AA guns. Je bent al dood voordat je ergens in de buurt komt en je kan niks doen met je bomber. Daarnaast duurt het afkoelen van een AA gun veel korter dan dat ik 1 repair kan uitvoeren.
De enemy zat volgens mij letterlijk het gehele potje op de 2 AA guns bij hun hoofdbasis, ik dacht eerst door achter de bergen om te vliegen maar dat lukt ook niet, zodra je daar voorbij komt ben je binnen moa 3-5 seconde uit de lucht geknald :P

Fortress zelfde verhaal, er hoeven maar 2 tegenstanders non stop bij zo'n AA gun te zitten en je kan niks met de bombers.

Zoals in monta grappa, ik dacht weet je wat, ik ga gewoon de enemy uitschakelen, pak ik daarna wel de bomber. Oke done easy want hij zat alleen maar in de lucht te kijken met zijn AA gun. Ik pak de bomber en ja hoor hij zat er weer. Heel hoog vliegen heeft geen nut, je blijft altijd in zijn range, oke begrijpelijk.. Maar doe iets aan die AA guns. Zelf denk ik aan de cooldown time die moet langer of minder kogels alvorens de cooldown komt.
Dan is het aan de AA gunner om raak te schieten en niet in het wild en met de paar kogels die hij toevallig raakt dat hij je direct neerhaalt.
Langere cooldown mag idd wel. Het duurt 12 seconden om mijn vliegtuig te repareren namelijk. Gelukkig weet ik nu op de meeste mappen de AA gun te vinden en schakel ik die vaak eerst uit.

Volgens mij zijn diegenen die zeggen dat de AA niet generfd moet worden ook diegenen die zelden tot nooit vliegen....

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Vinden jullie het surround geluid niet van een abominabel niveau? Ik gebruik een vrij aardig 7.1 systeem met een aardige versterker maar ik hoor echt niet goed waar de voetstappen vandaan komen eerlijk gezegd. De instellingen staan goed en alles werkt zoals het hoort, daar ligt het echt niet aan. Bijvoorbeeld een spel als modern warfare 2 presteerde op dit vlak al beter :)

De geluidseffecten zijn overigens top maar de plaatsing slaat nergens op.

• MRE-Inc
Malt007 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:35:
Vinden jullie het surround geluid niet van een abominabel niveau? Ik gebruik een vrij aardig 7.1 systeem met een aardige versterker maar ik hoor echt niet goed waar de voetstappen vandaan komen eerlijk gezegd. De instellingen staan goed en alles werkt zoals het hoort, daar ligt het echt niet aan. Bijvoorbeeld een spel als modern warfare 2 presteerde op dit vlak al beter :)

De geluidseffecten zijn overigens top maar de plaatsing slaat nergens op.
Eens..... In COD MW2 kon ik echt elke geluid pinpointen, kreeg daar zelfs op de Xbox 360 destijds berichten dat ik een cheater was omdat ik precies wist waar iemand zat, puur door het geluid.

In BF1 heb ik er ook meer moeite mee. Mijn instellingen staan op headset icm surround. War tapes gebruik ik niet meer.... Voetstappen hoor je sowieso in BF al heel erg slecht.....

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 24-11-2016 11:42 ]

• To easy
the_virus26 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:28:
[...]

Thanks voor de tip. Ik ga het inderdaad al steeds meer doen maar moet het er echt ff inslijpen dat ik eerst op die r1 knop ram voordat ik hem neerhaal :+
haha snap ik. Het is even wennen het gebruiken, maar als het er eenmaal inzit dan zie je ook fijn het echt is!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

nog even over die Sweeper SL, wat een heerlijke gun is dit.
Mede omdat ik er dus gisteren achter kwam dat je ook dit ding automatisch kan laten schieten ipv single shot.

Ik had dit tijdens de lauch van de game geprobeerd maar kan me herinneren dat dit toen bij mij niet werkte...

Anyway, heerlijk!

• SaddeW
  • Laatst online: 25-11-2024
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:16:
[...]

haha snap ik. Het is even wennen het gebruiken, maar als het er eenmaal inzit dan zie je ook fijn het echt is!
Mijn R1 knop doet het niet goed meer (blijft soms haken), waarschijnlijk doordat ik er zo op zit te spammen altijd :+

PSN: SaddeW

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

SaddeW schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:24:
[...]

Mijn R1 knop doet het niet goed meer (blijft soms haken), waarschijnlijk doordat ik er zo op zit te spammen altijd :+
Even knopje eraf wippen, wat smeerolie en vervolgens weer opklikken en je kan weer gaan. ;)

• To easy
SaddeW schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:24:
[...]

Haha ik het op mijn xbox elite controller veranderd naar een ander knopje. Ik was ook bang dat je zo'n kapot kapot spammed,
MRE-Inc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:25:
[...]

Volgens mij zijn diegenen die zeggen dat de AA niet generfd moet worden ook diegenen die zelden tot nooit vliegen....
Nee dat zijn degenen (zoals ik) die op een game van Monte Grappa zo'n 10x door een bomber/attack plane worden gepakt. Dus ja, dan hoop ik dat ik hem toch wel een keer te pakken krijg.

Net als een heavy tank die gewoon veel teveel damage doet (vooral veel splashdamage) daar hij niet bedoelt is als killing machine maar meer als troepentransport. Die landship is voor killing machine, maar vooral ook omdat je daar als driver niet de sterkste gun hebt en je dus geforceerd wordt om samen te werken. Vreemd genoeg is de heavy tank echter sterker. Heavy slaat echter niet op poweroutput maar op armor.

Van mij mag de damage output van de AA wel wat minder en de range ook, maar niet zo erg als dat sommigen willen. Je hebt die dingen namelijk ook nodig tegen behemoths

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2016 13:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SaddeW
donvalentino schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:23:
Mede omdat ik er dus gisteren achter kwam dat je ook dit ding automatisch kan laten schieten ipv single shot.

Ik had dit tijdens de lauch van de game geprobeerd maar kan me herinneren dat dit toen bij mij niet werkte...

Anyway, heerlijk!
Misschien per ongeluk op de controller een keer "pijltje naar beneden" gedrukt? Deze toggled namelijk "fire-mode". Ik heb meermaals meegemaakt dat ik oog en oog met iemand stond en de fire-knop snel in hield, maar blijkbaar had ik daarvoor "pijltje naar beneden" per ongeluk geaaid en kwam er dus maar een schamel kogeltje uit... }:O

• MRE-Inc
Martinspire schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:30:
[...]

Nee dat zijn degenen (zoals ik) die op een game van Monte Grappa zo'n 10x door een bomber/attack plane worden gepakt. Dus ja, dan hoop ik dat ik hem toch wel een keer te pakken krijg.

Net als een heavy tank die gewoon veel teveel damage doet (vooral veel splashdamage) daar hij niet bedoelt is als killing machine maar meer als troepentransport. Die landship is voor killing machine, maar vooral ook omdat je daar als driver niet de sterkste gun hebt en je dus geforceerd wordt om samen te werken. Vreemd genoeg is de heavy tank echter sterker. Heavy slaat echter niet op poweroutput maar op armor.

Van mij mag de damage output van de AA wel wat minder en de range ook, maar niet zo erg als dat sommigen willen. Je hebt die dingen namelijk ook nodig tegen behemoths
Jij vliegt niet of zeer, zeer zelden, dus mijn eerdere opmerking klopt gewoon. Je hebt vaak genoeg de kans gehad om bij mij in de attack jet te spawnen, maar dat doe je nooit. Zou je eens moeten doen, dan weet je dat de AA generfd moet worden.

Maar goed, je statement dat je op Monte Grappa 10x door een attack plane gekilled wordt, slaat nergens op, want je wordt ook door de BAR, MP18, Martini Henry, MG15 etc etc etc afgeschoten.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Maichel schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:14:
Zijn er mensen die de puzzelstukjes al compleet hebben voor 1 van de 2 wapens? Heb nu voor beide 2 stukjes, duurt eeuwen :)
Ik heb er 0. Per ongeluk verkocht voor scraps 8)7

PSN: Von_Smallhausn

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

SaddeW schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:40:
[...]

Misschien per ongeluk op de controller een keer "pijltje naar beneden" gedrukt? Deze toggled namelijk "fire-mode". Ik heb meermaals meegemaakt dat ik oog en oog met iemand stond en de fire-knop snel in hield, maar blijkbaar had ik daarvoor "pijltje naar beneden" per ongeluk geaaid en kwam er dus maar een schamel kogeltje uit... }:O
Haha ja pijltje naar onder inderdaad. Zag ineens rechts in je scherm dat b.v. links medic crate is en zag ineens dat pijltje naar onder ook iets deed.
Kan me herinneren dat ik nadat het spel uit kwam dit op alle guns probeerde maar nergens lukte..

Anyway, single shot is deze gun ook prima te doen.

• PSYVIRII
MRE-Inc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:25:
[...]

Haha, grappig, hier thuis andersom.... Hier vindt men het aso als iedereen kan meegenieten met mijn game geluid, dus zet ik de koptelefoon op. Ik vind het echt heerlijk met dat ding op. Ik hoor gewoon mijn squad achter me spawnen, die vijandelijke sniper links van mij die ligt te campen (en dan op een bezoekje en schop trakteer), die attack plane die van rechts naar links vliegt en zijn bommen dropt..... Ik zou echt niet meer zonder 5.1/7.1 geluid kunnen.
[...]

Langere cooldown mag idd wel. Het duurt 12 seconden om mijn vliegtuig te repareren namelijk. Gelukkig weet ik nu op de meeste mappen de AA gun te vinden en schakel ik die vaak eerst uit.

Ze kunnen ook gewoon quick restore op de bomber gooien.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

MRE-Inc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:41:
[...]

Jij vliegt niet of zeer, zeer zelden, dus mijn eerdere opmerking klopt gewoon. Je hebt vaak genoeg de kans gehad om bij mij in de attack jet te spawnen, maar dat doe je nooit. Zou je eens moeten doen, dan weet je dat de AA generfd moet worden.

Maar goed, je statement dat je op Monte Grappa 10x door een attack plane gekilled wordt, slaat nergens op, want je wordt ook door de BAR, MP18, Martini Henry, MG15 etc etc etc afgeschoten.
Dat ik niet veel vlieg wil niet zeggen dat ik er geen zak van begrijp. Ja ik kan ook wel met een bomber wat rondjes vliegen, maar daar is meestal weinig aan. Ik krijg in ieder geval geen harde plasser van telkens dezelfde route vliegen en bommen laten vallen om vervolgens de kills onderin beeld te krijgen. Net zo saai als vanuit een behemoth schieten.

Ik heb er echter vaak/lang genoeg in gezeten om te weten dat de AA erg irritant zijn en daarom zeg ik ook dat de range/schade wel iets omlaag mag. Maar weer niet zoveel als dat jij wilt anders krijg je sommige vliegtuigen nooit meer uit de lucht. Ik weet nog goed dat er een aantal gasten met Heli of Jet ook onaantastbaar waren in vorige BF games en daar heb ik weinig zin in. Het voegt wat mij betreft weinig toe voor het algemene gevecht en je moet ze gebruiken voor hetgeen ze bedoeld zijn en dat is niet echt plane vs infantry maar plane vs tanks. Toch word ik vooral door attack planes of anderen gepakt (en niet bijvoorbeeld een bomber) als ik als infantry speel. Dus lijkt het me dat dáár juist wel een nerf voor nodig is. Net als mijn voorbeeld van de heavy tank hierboven. Vooral die ene die die granaten naar beneden dropt, daar moet wat aan gedaan worden. Liefst een langere time-to-detonation of iets. Je moet dat gebruiken om mensen uit een gebied te halen, niet om kills te farmen. Net als dat vliegtuigen veel vaker een tank uit moeten schakelen (iets wat ik jou ook amper zie doen als je vliegt). Want dat is hun deel in de rock-paper-scissors indeling van de game.

Verder kun je de range van de AA wel nerfen, maar dan raak je op een gegeven moment de behemoth niet meer en die is al veel te dominant.

En tenslotte, dat ik al vaak door guns wordt neergeschoten naast de bomber doet er niet toe. Ja dat weet ik, maar dat is iets waar ik grip op heb en waar ik duidelijk wat aan kan doen. De random bombers is gewoon niks tegen te beginnen want daar zijn de maps veel te open voor.

Dat ik vervolgens 52-20 sta aan het eind van een potje conquest ziet er op het oog misschien redelijk uit, maar dat betekend niet meteen dat we het dan maar moeten accepteren. Ook met zo'n score kom ik een hoop bullshit tegen. En is het misschien tot je doorgedrongen dat ik gewoon goed ben in het opzoeken van de tegenstander om zulke scores te halen? Dat is puur doordat ik de objectives al probeer te verdedigen als ze worden overgenomen. Ik zie de rest vaak pas ergens heen gaan als er weer veel punten te halen zijn, maar zo win je geen potje conquest. Ik haat juist zo'n benenwagen-insteek van sommigen omdat je dan meer bezig bent met punten halen en lopen dan dat je daadwerkelijk in de actie zit. Helaas resulteert dit vaak in situaties waar ik in mijn eentje tegen veel tegenstanders op moet boksen, maar steeds regelmatiger lukt me dat waardoor ik ineens 8 kills haal rond een vlag en uiteindelijk de meeste flags-defended heb.

Ik zweer het, als je eens een pot met me meeloopt dan zul je zien hoe ik (fair & square) aan mn kills kom. Niet vanwege luck of meesterlijke gun-skills, maar omdat ik ga waar de actie is en door hard te werken en goed na te denken. Die punten interesseren me werkelijk geen hond als ik aan het spelen ben, maar ze komen uiteindelijk vanzelf. Ik heb ook nooit de meeste flag captures maar wel regelmatig (ik denk 1 op de 2 of 3 potten) de meeste kills. En dat levert me genoeg op om MVP te worden. Tenminste, als die lamme bombers niet weer langskomen voor wat easy kills door overpowered wapens

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2016 15:41 ]

• DoubleDutch
donvalentino schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:23:

Anyway, heerlijk!
Is mijn meest gebruikte gun in bf1, maar op automatisch zakt de damage per afgeschoten kogel enorm en win je het meestal niet van de andere automatische wapens, gewoon burst schieten met dat ding. d:)b

• PSYVIRII
Martinspire schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:34:
[...]

Dat ik niet veel vlieg wil niet zeggen dat ik er geen zak van begrijp. Ja ik kan ook wel met een bomber wat rondjes vliegen, maar daar is meestal weinig aan. Ik krijg in ieder geval geen harde plasser van telkens dezelfde route vliegen en bommen laten vallen om vervolgens de kills onderin beeld te krijgen. Net zo saai als vanuit een behemoth schieten.

Ik heb er echter vaak/lang genoeg in gezeten om te weten dat de AA erg irritant zijn en daarom zeg ik ook dat de range/schade wel iets omlaag mag. Maar weer niet zoveel als dat jij wilt anders krijg je sommige vliegtuigen nooit meer uit de lucht. Ik weet nog goed dat er een aantal gasten met Heli of Jet ook onaantastbaar waren in vorige BF games en daar heb ik weinig zin in. Het voegt wat mij betreft weinig toe voor het algemene gevecht en je moet ze gebruiken voor hetgeen ze bedoeld zijn en dat is niet echt plane vs infantry maar plane vs tanks. Toch word ik vooral door attack planes of anderen gepakt (en niet bijvoorbeeld een bomber) als ik als infantry speel. Dus lijkt het me dat dáár juist wel een nerf voor nodig is. Net als mijn voorbeeld van de heavy tank hierboven. Vooral die ene die die granaten naar beneden dropt, daar moet wat aan gedaan worden. Liefst een langere time-to-detonation of iets. Je moet dat gebruiken om mensen uit een gebied te halen, niet om kills te farmen. Net als dat vliegtuigen veel vaker een tank uit moeten schakelen (iets wat ik jou ook amper zie doen als je vliegt). Want dat is hun deel in de rock-paper-scissors indeling van de game.

Verder kun je de range van de AA wel nerfen, maar dan raak je op een gegeven moment de behemoth niet meer en die is al veel te dominant.

En tenslotte, dat ik al vaak door guns wordt neergeschoten naast de bomber doet er niet toe. Ja dat weet ik, maar dat is iets waar ik grip op heb en waar ik duidelijk wat aan kan doen. De random bombers is gewoon niks tegen te beginnen want daar zijn de maps veel te open voor.

Dat ik vervolgens 52-20 sta aan het eind van een potje conquest ziet er op het oog misschien redelijk uit, maar dat betekend niet meteen dat we het dan maar moeten accepteren. Ook met zo'n score kom ik een hoop bullshit tegen. En is het misschien tot je doorgedrongen dat ik gewoon goed ben in het opzoeken van de tegenstander om zulke scores te halen? Dat is puur doordat ik de objectives al probeer te verdedigen als ze worden overgenomen. Ik zie de rest vaak pas ergens heen gaan als er weer veel punten te halen zijn, maar zo win je geen potje conquest. Ik haat juist zo'n benenwagen-insteek van sommigen omdat je dan meer bezig bent met punten halen en lopen dan dat je daadwerkelijk in de actie zit. Helaas resulteert dit vaak in situaties waar ik in mijn eentje tegen veel tegenstanders op moet boksen, maar steeds regelmatiger lukt me dat waardoor ik ineens 8 kills haal rond een vlag en uiteindelijk de meeste flags-defended heb.

Ik zweer het, als je eens een pot met me meeloopt dan zul je zien hoe ik (fair & square) aan mn kills kom. Niet vanwege luck of meesterlijke gun-skills, maar omdat ik ga waar de actie is en door hard te werken en goed na te denken. Die punten interesseren me werkelijk geen hond als ik aan het spelen ben, maar ze komen uiteindelijk vanzelf. Ik heb ook nooit de meeste flag captures maar wel regelmatig (ik denk 1 op de 2 of 3 potten) de meeste kills. En dat levert me genoeg op om MVP te worden. Tenminste, als die lamme bombers niet weer langskomen voor wat easy kills door overpowered wapens
Hoe vaak je dood gaat van een bomber of attack plane ligt ook aan je teamgenoten in de lucht. Heb vaak genoeg dat ik alleen flares aan het gooien ben en het luchtruim schoon houdt voor mijn teamgenoten (ook de snipers die gemarkt zijn sloop ik meteen in de bergen). Als je een beetje kan vliegen dan kan je juist wel beter een plane pakken. Ik zie het vaak genoeg dat iemand een plane pakt en gelijk eruit springt bij een punt.
Voor teamwork werkt een vliegtuig ook perfect want je kan je teamgenoten droppen achter enemy line en tegelijk spotten en Air support geven.

En voor tank... Gebruik de Field cannon.. Holy shit dat ding sloopt echt alles nu.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:19
[...]

Ik herken mij hier volledig in, en sluit mij volledig bij aan. De helft van mijn deaths zijn door bomber of attacks of door omdat je niet tegen 3 man aan kan boksen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• MRE-Inc
[...]

Ik zeg ook niet dat je er niks van begrijpt, maar dat je opermerking kant nog wal raakt. Tevens vlieg ik niet met de bomber (te traag) en ook niet met de fighter (is alleen tegen andere vliegtuigen) maar met de attack plane. Die kan prima infanterie clearen bij vlaggen.
Ik heb er echter vaak/lang genoeg in gezeten om te weten dat de AA erg irritant zijn en daarom zeg ik ook dat de range/schade wel iets omlaag mag. Maar weer niet zoveel als dat jij wilt anders krijg je sommige vliegtuigen nooit meer uit de lucht.
Ik heb volgens mij nergens aangegeven in hoeverre de nerf voor de AA moet zijn. Ik heb alleen gezegd dat momenteel de balans AA vs Plane 75-25 is in het voordeel van de AA en dat dat wat meer gelijk getrokken moet worden. Hoe Dice dat dan uiteindelijk gaat implementeren, daar kan ik niks over zeggen.
Ik weet nog goed dat er een aantal gasten met Heli of Jet ook onaantastbaar waren in vorige BF games en daar heb ik weinig zin in. Het voegt wat mij betreft weinig toe voor het algemene gevecht en je moet ze gebruiken voor hetgeen ze bedoeld zijn en dat is niet echt plane vs infantry maar plane vs tanks.
Dat was in BF3 ook zo. Iig met Rush heb ik altijd menig tank gesloopt. In CQ was de damage die je tegen tanks/lav etc deed gewoon te weinig. In BF4 is de Little Bird met juiste uitrusting nog steeds erg OP.
Toch word ik vooral door attack planes of anderen gepakt (en niet bijvoorbeeld een bomber) als ik als infantry speel. Dus lijkt het me dat dáár juist wel een nerf voor nodig is. Net als mijn voorbeeld van de heavy tank hierboven. Vooral die ene die die granaten naar beneden dropt, daar moet wat aan gedaan worden. Liefst een langere time-to-detonation of iets. Je moet dat gebruiken om mensen uit een gebied te halen, niet om kills te farmen. Net als dat vliegtuigen veel vaker een tank uit moeten schakelen (iets wat ik jou ook amper zie doen als je vliegt). Want dat is hun deel in de rock-paper-scissors indeling van de game.
Ik zou best de tanks uit willen schakelen, maar de bomber is daar te traag voor dus dan wordt je of door die tank tijdens het aanvliegen uit de lucht geschoten of door de AA. De fighter doet gewoon te weinig damage en de attack plane waar ik dus veel mee vlieg doet met de anti-tank load out ook te weinig damage. Je hebt dan 1 zwaar kaliber anti-tank round die je dan ook nog eens raak moet schieten. Dan moet je dus nog snel switchen naar je secondary bommen en die op de juiste plek droppen om het verder te slopen. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar dat is dus verdomde lastig. Verder helpt het ook niet echt dat het spotten niet lekker werkt. Ik zie echt nauwelijks tanks gespot worden. Tja, probeer ze dan maar eens goed te lokaliseren, de juiste aanvlieg route te vinden en ze te slopen.
Eensch....daarom moet er ook goed gekeken worden hoe die AA generfd wordt, want je moet er wel behemoths mee kunnen raken, maar nou ook weer niet een vliegtuig in 3 rounds de lucht uit kunnen knallen.
Tuurlijk kun je wat aan die bombers doen. Je kunt ze spotten, maar ik zie in de potjes die wij spelen echt nooit iemand een vliegtuig spotten. Althans ik zie ze nooit op de minimap oplichten als gespot zijnde, iig veel te weinig. Zodra ik ze zie vliegen, schakel ik ze wel uit. Ik zelf ook al vaak genoeg in de party chat geroepen dat iemand die attack plane die mij op de korrel heeft uit de lucht moet schieten met de AA, maar dat gebeurd ook veel te weinig. Net zoals ons team nauwlijks een AA gunner afschiet....
Dat ik vervolgens 52-20 sta aan het eind van een potje conquest ziet er op het oog misschien redelijk uit, maar dat betekend niet meteen dat we het dan maar moeten accepteren. Ook met zo'n score kom ik een hoop bullshit tegen.
Daarvoor moet je bij Dice zijn...die krijgen het voor elkaar om elke BF release dezelfde fouten te maken. Overpowered shotguns, overpowered cavalry, overpowered tanks etc. etc....
En is het misschien tot je doorgedrongen dat ik gewoon goed ben in het opzoeken van de tegenstander om zulke scores te halen?
Hoho, easy bro....het was niks persoonlijks. Ja ik weet dat je goed bent en daarom speel ik ook graag met jou in een team. De winkansen nemen dan zeker met 25% toe. Het is niet voor niks dat ik bij oa jou een melding op mijn laptop of telefoon krijg dat Martinspire online is. Die heb waarschuwing heb ik voor jou, XS en GiveMeThoseTags ingesteld omdat ik met jullie als squad zelf ook beter ga spelen.
Dat is puur doordat ik de objectives al probeer te verdedigen als ze worden overgenomen. Ik zie de rest vaak pas ergens heen gaan als er weer veel punten te halen zijn, maar zo win je geen potje conquest. Ik haat juist zo'n benenwagen-insteek van sommigen omdat je dan meer bezig bent met punten halen en lopen dan dat je daadwerkelijk in de actie zit. Helaas resulteert dit vaak in situaties waar ik in mijn eentje tegen veel tegenstanders op moet boksen, maar steeds regelmatiger lukt me dat waardoor ik ineens 8 kills haal rond een vlag en uiteindelijk de meeste flags-defended heb.
Mjah...hoe anderen spelen, weet ik niet, maar als het even kan spawn ik op jou omdat onze speel stijlen wel redelijk gelijk liggen. Ik houd er ook niet van dat wanneer we weg lopen bij een vlag in CQ en dat die dan gelijk weer gecapped wordt door de tegenstander, dat we dan niet terug lopen om alsnog dat hele gebied rond die vlag te clearen. Ik speel zelf niet echt voor de punten of kills. Ja tuurlijk vind ik het leuk om met 20-4 te eindigen en bij de eerste 5 te staan met xp, maar ik speel voornamelijk omdat ik het gewoon leuk vind. Ik ben zelf ook een van de weinigen van ons BF3 groepje die BF4 tot aan de release van BF1 is blijven spelen. Die unlocks en medals boeien me allemaal niet, dat weet jij ook.
Euh, ik loop redelijk vaak met je mee en ik zie wel dat je fair en square aan je kills komt. Mij opmerking over dat vliegen was ook meer in de trend van: als je niet echt weet waar je over praat, zeg er dan niks over. Er wordt hier geroepen door sommigen dat de AA helemaal niet overpowered is. Ga ik dan hun gamertag opzoeken op bfstats, dan zie ik dat ze 3 minuten gevlogen hebben in BF1. Tja.....dat zegt genoeg. Van jou weet ik dat je ook kan vliegen (net als XS) maar dat jij liever met beide benen op de grond staat. Ik vind vliegen zelf erg leuk om te doen ook omdat het wat lastiger is om zo kills te maken en supportive te zijn voor je squad. Ik vlieg niet voor de kills, maar meer om de tegenstander flink te trollen/ontregelen en dat lukt best aardig :D Het is ook verdomde klote om elke keer door zo'n plane afgeschoten te worden, maar goede piloten voegen daadwerkelijk wel wat toe aan de overwinning.

Dus nogmaals, neem het niet persoonlijk op :)

MRE-Inc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:14:
[...]

Ik zou best de tanks uit willen schakelen, maar de bomber is daar te traag voor dus dan wordt je of door die tank tijdens het aanvliegen uit de lucht geschoten of door de AA. De fighter doet gewoon te weinig damage en de attack plane waar ik dus veel mee vlieg doet met de anti-tank load out ook te weinig damage. Je hebt dan 1 zwaar kaliber anti-tank round die je dan ook nog eens raak moet schieten. Dan moet je dus nog snel switchen naar je secondary bommen en die op de juiste plek droppen om het verder te slopen. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar dat is dus verdomde lastig. Verder helpt het ook niet echt dat het spotten niet lekker werkt. Ik zie echt nauwelijks tanks gespot worden. Tja, probeer ze dan maar eens goed te lokaliseren, de juiste aanvlieg route te vinden en ze te slopen.
Maar dan doe je dus niet waar vliegtuigen primair voor bedoeld zijn en dat is ook precies mijn punt. Ik zie vrijwel geen enkel vliegtuig op tanks gaan en alleen maar easy kills voor infantry scoren. Dat maakt ze nutteloos want daar heb je al andere zaken voor (infantry en tanks). Ergo: die dingen moeten ze nerfen tegen infantry. Of ze dan anti-tank dingen moeten boosten is iets anders (waar ik helemaal voor ben) maar je neemt meteen weer het verkeerde over van mijn post.
[...]

Eensch....daarom moet er ook goed gekeken worden hoe die AA generfd wordt, want je moet er wel behemoths mee kunnen raken, maar nou ook weer niet een vliegtuig in 3 rounds de lucht uit kunnen knallen.
Maar waarom mag een AA niet snel een vliegtuig uit de lucht knallen? Dat is toch het risico van dicht over vlaggen vliegen? Als je langer wilt vliegen, zul je niet alleen maar op de vlaggen (en dus infantry) moeten vliegen maar juist meer moeten doen en ook meer focussen op de AA zelf. Volgens mij is het vrij makkelijk om te zien of iemand op een AA gun zit en dus is het gewoon je eigen schuld als je erdoor neer gaat.
[...]

Tuurlijk kun je wat aan die bombers doen. Je kunt ze spotten, maar ik zie in de potjes die wij spelen echt nooit iemand een vliegtuig spotten. Althans ik zie ze nooit op de minimap oplichten als gespot zijnde, iig veel te weinig. Zodra ik ze zie vliegen, schakel ik ze wel uit. Ik zelf ook al vaak genoeg in de party chat geroepen dat iemand die attack plane die mij op de korrel heeft uit de lucht moet schieten met de AA, maar dat gebeurd ook veel te weinig. Net zoals ons team nauwlijks een AA gunner afschiet....
Ik spot ze regelmatig als het kan, maar meestal klim ik gewoon zelf in een AA om ze uit de lucht te knallen (mits in de buurt). Maar zoals gezegd: ik word erdoor gekilled en daarna zie je ze bijna nooit meer. Dan kun je weinig spotten.

En ik wil je best helpen, maar heb het vaak niet door of ben bezig. Dat ik dan in mn eentje een vlag moet aanvallen omdat we een man te weinig komen in de squad op de grond. Leuk dat je wilt vliegen, maar misschien is het niet handig als je de pot ook nog wilt winnen. Het effect van vliegtuigen op de uitkomst van een pot is klein. Eigenlijk alleen als er een behemoth in het spel is, daarbuiten weinig. Mogelijk ook omdat je dus weinig kunt doen tegen tanks, maar BF1 lijkt er de game niet voor te zijn.

En als je toch al niks meeneemt tegen tanks, wat hebben we dan nog werkelijk aan je :+
[...]

Hoho, easy bro....het was niks persoonlijks. Ja ik weet dat je goed bent en daarom speel ik ook graag met jou in een team. De winkansen nemen dan zeker met 25% toe. Het is niet voor niks dat ik bij oa jou een melding op mijn laptop of telefoon krijg dat Martinspire online is. Die heb waarschuwing heb ik voor jou, XS en GiveMeThoseTags ingesteld omdat ik met jullie als squad zelf ook beter ga spelen.
O+ *O*
[...]

Ik houd er ook niet van dat wanneer we weg lopen bij een vlag in CQ en dat die dan gelijk weer gecapped wordt door de tegenstander
Oh man dat gebeurt echt te vaak. En zeker bij randoms dat je met 8 (blauwe) man op een vlag staat maar er nog gewoon enemies omheen lijken te lopen en iedereen al weer weg is en ik nog even 4 man die net buiten de capture zone staan nog even om leg |:(
[...]

Euh, ik loop redelijk vaak met je mee en ik zie wel dat je fair en square aan je kills komt. Mij opmerking over dat vliegen was ook meer in de trend van: als je niet echt weet waar je over praat, zeg er dan niks over. Er wordt hier geroepen door sommigen dat de AA helemaal niet overpowered is. Ga ik dan hun gamertag opzoeken op bfstats, dan zie ik dat ze 3 minuten gevlogen hebben in BF1.
Ik dacht dat je het tegen mij specifiek had. Nou heb ik ook niet veel minuten gevlogen, maar genoeg om te zien hoe de balans was. Verder kijk ik regelmatig omhoog om te zien hoe het in de lucht ervoor staat. En ook op de scoreboard of er iemand uitspringt (heel handig dat je nu per class kunt zien hoe of wat). Daarnaast heb ik wel weer aardig wat kills in de AA maar daarmee weet ik ook weer de andere kant van het verhaal ;)
Jij vind het overpowered omdat je er vaak door dood gaat, ik vind het wel meevallen als ik ermee aan het schieten ben.

Het is wel zo dat je makkelijker kills haalt met AA dan in een AA van BF4 of BF3, maar dat komt omdat de vliegtuigen anders zijn. Misschien moet je ook nagaan dat die vliegtuigen ook amper armor hebben en je dus kunt verwachten dat ze snel naar beneden gaat.

Wat ik sinds de laatste patch ook zie is dat je wel vaker "vehicle destroyed" ziet, maar mensen er nu sneller uit springen. Je kunt dus wel overleven, maar niet inclusief vliegtuig.
Van jou weet ik dat je ook kan vliegen (net als XS) maar dat jij liever met beide benen op de grond staat.
Mwoah, heli's vond ik altijd wel geinig, maar vliegtuigen hebben me nooit getrokken. En ben dan ook niet zo heel fantastisch hoor. Een heli kon ik leuk mee vliegen (al heb ik nog nachtmerries van al die palen waar je tegenaan kon vliegen in eerdere games)
Ik vind vliegen zelf erg leuk om te doen ook omdat het wat lastiger is om zo kills te maken en supportive te zijn voor je squad. Ik vlieg niet voor de kills, maar meer om de tegenstander flink te trollen/ontregelen en dat lukt best aardig :D Het is ook verdomde klote om elke keer door zo'n plane afgeschoten te worden, maar goede piloten voegen daadwerkelijk wel wat toe aan de overwinning.
Mja dat effect merk ik dus op de grond minder. Al ben ik er wel blij om want ik werd in BF4 e.d. ook veel te vaak gekilled door heli's of tanks gesloopt door jets :+ }:O

Gekilled worden door air-vehicles als jets, vliegtuigen en heli's voelt voor mij altijd alsof je door een airstrike geraakt wordt of op een claymore trapt: het is flauw en er komt vaak weinig skill bij kijken (of komt vooral voor bij no-lifers, mensen met 50 servicestars op een voertuig en 3 infantry kills). Idem als de behemoth me killed. Nou leuk je hebt een trigger ingedrukt nadat je op de kaart een punt ergens hebt gezet. Bravo.

Verwijderd

Hebben jullie dit ook? dat je na een aantal uren battlefield 1 het niks meer begint te vinden? :p. Ik begin het nu al een beetje zat te worden eerste wereld oorlog

• PSYVIRII
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:52:
Hebben jullie dit ook? dat je na een aantal uren battlefield 1 het niks meer begint te vinden? :p. Ik begin het nu al een beetje zat te worden eerste wereld oorlog
Laat me raden... Je speelt vaak solo ?

Het heeft niets met ww1 te maken, meer de gelaagdheid (unlocks e.d.).. En zo kunnen er bijvoorbeeld best nog een 10tal maps bij.. (Operations)

• MRE-Inc
Martinspire schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:41:
[...]
Maar dan doe je dus niet waar vliegtuigen primair voor bedoeld zijn en dat is ook precies mijn punt. Ik zie vrijwel geen enkel vliegtuig op tanks gaan en alleen maar easy kills voor infantry scoren. Dat maakt ze nutteloos want daar heb je al andere zaken voor (infantry en tanks). Ergo: die dingen moeten ze nerfen tegen infantry. Of ze dan anti-tank dingen moeten boosten is iets anders (waar ik helemaal voor ben)
Klopt, in BF1 doe ik bijna niks tegen tanks. Ik neem ze wel onder vuur, maar dan krijg je dus hooguit een +30xp voor een aantal rounds die je raakschiet. De loadout momenteel is te zwak tegen tanks. Dat is dan in vergelijking met BF4 waarin ik eigenlijk 95% van mijn vliegtijd besteedde aan het vernietigen van voertuigen. Eerst rocketpods erop loslaten en 60% damage doen om vervolgens met de machine gun het af te maken. Dat in 1 goed getimede run, soms 2. Dat gold voor tanks en vooral boten. In BF1 lukt het je gewoon niet om in 1 run een tank te vernietingen en dat is best frustrerend. Daarom besteed ik mijn tijd er momenteel ook niet echt aan. Ja als ik hem zie staan in mijn vliegroute, dan pak ik hem mee, maar ik ga niet speciaal tank hunten zoals ik dat in BF3 en BF4 deed.
maar je neemt meteen weer het verkeerde over van mijn post.
Sorry, dat was niet de bedoeling. Ik probeer gewoon te reageren en met punten te komen om mijn verhaal te onderbouwen, niet speciaal om je af te zeiken.
Maar waarom mag een AA niet snel een vliegtuig uit de lucht knallen? Dat is toch het risico van dicht over vlaggen vliegen?
Dat mag wel, maar niet van 30km afstand zoals het nu is. Dat laatste filmpje die ik gister of eergisteren postte op Monte Grappa dat ik eerst 5 kills maak en daarna bij B of D door de AA neergehaald wordt, dat filmpje had ik ook kunnen gebruiken om te zeiken op de AA gun, maar heb dat bewust niet gedaan omdat ik gewoon op 10 meter van die AA gun vlieg. Dan vraag je erom om neergehaald te worden. Wat mij stoort is dat ik echt vanaf afstanden neer gehaald wordt waarvan ik gewoon denk, onmogelijk van die afstand....dus OP.
Als je langer wilt vliegen, zul je niet alleen maar op de vlaggen (en dus infantry) moeten vliegen maar juist meer moeten doen en ook meer focussen op de AA zelf. Volgens mij is het vrij makkelijk om te zien of iemand op een AA gun zit en dus is het gewoon je eigen schuld als je erdoor neer gaat.
Ja en nee. Ik loop me rot te spotten en weet op elke map de AA gun te vinden. Het is echt nauwelijks te zien of er iemand achter de AA gun staat als die niet gespot is of nauwelijks valt te spotten door mijzelf. Het is dat ik zelf goed oplet. Als ik bv die zwarte wolkjes van ontploffende AA rounds zie, dan weet ik wel dat die bemand is, maar als de AA gunner lang genoeg wacht met schieten, dan zie je het echt nauwelijks. Neem bv die AA gun op Monte Grappa die bij de E vlag in de loopgraven staat. Daar zie je echt vanuit de lucht niet of die bemand is als die niet door je team gespot is.
Ik spot ze regelmatig als het kan, maar meestal klim ik gewoon zelf in een AA om ze uit de lucht te knallen (mits in de buurt). Maar zoals gezegd: ik word erdoor gekilled en daarna zie je ze bijna nooit meer. Dan kun je weinig spotten.
Van jou weet ik wel dat jij weet hoe je BF speelt. Maar van de vele randoms.....tja.....
En ik wil je best helpen, maar heb het vaak niet door of ben bezig. Dat ik dan in mn eentje een vlag moet aanvallen omdat we een man te weinig komen in de squad op de grond. Leuk dat je wilt vliegen, maar misschien is het niet handig als je de pot ook nog wilt winnen. Het effect van vliegtuigen op de uitkomst van een pot is klein. Eigenlijk alleen als er een behemoth in het spel is, daarbuiten weinig. Mogelijk ook omdat je dus weinig kunt doen tegen tanks, maar BF1 lijkt er de game niet voor te zijn.
Hangt van de pot af he....als je dik achterstaat is het misschien niet nuttig afhankelijk van wat de enemy doet. Verder weet ik niet of BF1 wel of niet de game is om wat tegen tanks te kunnen doen. Ik denk zelf van wel, maar dan moet er wel wat aan de loadout van de vliegtuigen gedaan worden als in: het moet wat sterker tegen tanks worden.
En als je toch al niks meeneemt tegen tanks, wat hebben we dan nog werkelijk aan je :+
>:) Ik drop ook spot flares he....daardoor kan jij weer kills maken en vlaggen cappen ;). Weet je hoe vaak ik in beeld krijg: Spot assist +25 ? Vaak genoeg iig om behulpzaam te zijn voor mijn team. En nu komt natuurlijk mijn dooddoenertje: De enige reden dat jij zoveel vlaggen defend is natuurlijk omdat ik de grond troepen die onderweg waren, althans 90% daarvan, al heb platgebombardeerd. De overige 10% laat ik aan jou over ;) :P Nee serieus....ik krijg aardig wat spot assists in de attack plane en probeer zoveel mogelijk te helpen. De kills bij de C vlag op Fao Fortress zijn echt wel skill. Ik drop die bommen eerst op de huisjes om vervolgens in de 2e run de bommen in de huisjes te droppen waar 3 man van de enemy de vlag zit te defenden.
Misschien moet je ook nagaan dat die vliegtuigen ook amper armor hebben en je dus kunt verwachten dat ze snel naar beneden gaat.
Dat is op zich logisch, maar dan kunnen ze net zo goed geen vliegtuigen in de game stoppen, maar dan is het eigenlijk geen BF meer. Tuurlijk weet ik dat die vliegtuigen van toen, eigenlijk niks voorstelden, maar dit is een game he, dus het mag best wat gebalanceerd worden om het voor de verschillende speelstijlen (piloot, tanker, infanterie) leuker te maken.
Een heli kon ik leuk mee vliegen (al heb ik nog nachtmerries van al die palen waar je tegenaan kon vliegen in eerdere games)
Oh maak je maar geen zorgen, de zgn Dice physics zitten nog steeds in BF1. Met het puntje van je vliegtuig vleugel de vlaggen mast raken en keihard crashen is er nog steeds bij :(
Gekilled worden door air-vehicles als jets, vliegtuigen en heli's voelt voor mij altijd alsof je door een airstrike geraakt wordt of op een claymore trapt: het is flauw en er komt vaak weinig skill bij kijken (of komt vooral voor bij no-lifers, mensen met 50 servicestars op een voertuig en 3 infantry kills). Idem als de behemoth me killed. Nou leuk je hebt een trigger ingedrukt nadat je op de kaart een punt ergens hebt gezet. Bravo.
Ja en nee..... om kills te maken met een vliegtuig moet je toch wel redelijk kunnen vliegen en dat is echt niet zo makkelijk in BF games. Er komt echt wel skill bij kijken zeker in BF1 omdat je geen guided wapens hebt. Voor BF4 heb je misschien gelijk. Daarin hoef je alleen maar je guided missle te locken en de lock zien vast te houden en je had kills, maar bij BF1 is dat dus echt niet zo. De rockets pods in BF4 waren zelfs semi-guided. Zelfs met de heavy machine gun die op de attack plane zit, moet ik echt wel goed richten om kills te maken omdat ze dus echt aan zwaartekracht onderhevig zijn. Je kunt je vizier niet richten en luk raak schieten, je moet echt rekening houden met de afstand. Het is zeker geen COD richt en schiet werk

Overigens kunnen we wel eens een lege server joinen om te testen wat de damage is van vliegtuigen met verschillende loadouts op tanks. Ben wel benieuwd wat de damage is van de anti tank kit op mijn attack plane tegen een 100% tank.

• Errr-Tieee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 22:24
Lvl 10 met support behaald. De gun die je unlockt is aardig. Alleen qua stats toch echt minder dan de merci. Nu richten op de scout class maar damn ff inkomen daarmee. Maak nog erg veel missers. Maar eens ff goed kijken welke wapens voor midrange en longrange zijn. En hoop ook bij deze dat ik t snel onder de knie krijg.

• To easy
Ja BF1 met squad is echt voor uren speel plezier, maar alleen houd ik het ook vaak max 2 uur vol nu en denk ik dit was voldoende. Maar dat maakt de game niet minder voor mij ofzo!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53
poor Leno schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:20:
Het heeft niets met ww1 te maken, meer de gelaagdheid (unlocks e.d.).. En zo kunnen er bijvoorbeeld best nog een 10tal maps bij.. (Operations)
Ik mis de oude achievements ook wel; het medalsysteem is ruk. Battlepacks zijn ook compleet oninteressant. Zou veel meer onderscheidende voertuig-skins willen zien.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:41
Ik heb het idee dat de mics het niet eens doen in een random Squad. Mijn mic staat aan, ook de VoIP, maar ik hoor nooit iemand en zie ook nooit een luidspreker bij mijn naam staan.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:20:
Helemaal mee eens!!!

Ben met alle classes level 10 maar dat maakt me niet zoveel uit. Minder wapens is minder keuzen is lekker snel spelen zonder gepuzzel!

Ik speel alleen maar operations want daar heb je automatisch sneller teamplay. Maar het aanbod maps is wat karig :( ik speel namelijk alleen de eerste 2. Komt omdat in de alpen alleen maar snipers in de bergjes liggen met hun pikkie te spelen en in die woestijn maps hebben een overkille aan "pony's of doom"

Ik wil meer maps in dorpjes, bossen, steden en loopgraven.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:09
Een belangrijke toevoeging is inderdaad meer close combat maps. Teveel maps zitten momenteel vol met snipers. Het is ook niet dat die snipers goed zijn maar het zijn er zoveel...

• DoubleDutch
Misschien een idee om samen met tweakers een server te huren en daar de scout uit te zetten. 😜

Verwijderd

DoubleDutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:19:
Misschien een idee om samen met tweakers een server te huren en daar de scout uit te zetten. 😜
Of een scout limit van 8 op 40 ofzo
Jeroenimoes schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:28:
[...]

Ik mis de oude achievements ook wel; het medalsysteem is ruk. Battlepacks zijn ook compleet oninteressant. Zou veel meer onderscheidende voertuig-skins willen zien.
Grappig dat je dat zegt, want toeval wil dat als je gaat kijken bij 'Inventory' van de Battlepacks tab in-game, dan staat er onderaan "id_p_cat_vehicle_skins" (oid)
Je kunt er nog niet op klikken en het is dus overduidelijk een error die we waarschijnlijk nog niet mochten zien..

Dus hopelijk vehicle skins in de nog te komen revisions :D

• DoubleDutch
Weet iemand of Dice tweaks server side kan toepassen zonder een update zo dat wij het niet merken?
Heb echt het gevoel dat sommige wapens minder zijn geworden, onderandere de SL Sweeper.

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:32
DoubleDutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:51:
Weet iemand of Dice tweaks server side kan toepassen zonder een update zo dat wij het niet merken?
Heb echt het gevoel dat sommige wapens minder zijn geworden, onderandere de SL Sweeper.
Zou best wel eens kunnen dat ze dat kunnen doen, echter weet ik niet of dat ook het geval is.

Van mij mag er iig wel weer een update komen, er zijn nog te veel bugs.....!

Een game leaven houd voor mij 9 van de 10 keer in dat ik close application kan doen omdat hij blijft hangen.
Die revive bug is ook echt irritant aan het worden, sta je daar met je gun in je hand en je kan niet schieten.

Ook merk ik dat het overdag veel beter spelen is, als je dan op iemand schiet gaan ze ook dood, in de avond uren gebeurt het erg vaak dat ik een volle clip op iemand leeg schiet en er weinig gebeurt, gisteren ook in argonne forest, loop daar met een shotgun echt een meter voor mij een enemy schiet 2 keer en krijg alleen hitmarkers, vervolgens word ik met 1 kogel afgeknald...

Verder vermaak ik me uitstekend met de game :D
Zeker als je een goede squad met tweakers hebt d:)b

PSN: SmokeInTheFaceNL

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:07
Ik heb pas enkele uurtjes BF1 erop zitten. Wat een supergame vind ik het op dit moment.
Wel al ettelijke malen grote frustratie gehad met de aiming (de vijand lacht zich wellicht kapot)

Ik wil wel al iedereen bedanken voor de updates. De info die ik hier terugvind is héél leerrijk (sweeper SL idd een fijn wapen)

• ThunderaceNL
smokeintheface schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:02:
[...]

Ook merk ik dat het overdag veel beter spelen is, als je dan op iemand schiet gaan ze ook dood, in de avond uren gebeurt het erg vaak dat ik een volle clip op iemand leeg schiet en er weinig gebeurt, gisteren ook in argonne forest, loop daar met een shotgun echt een meter voor mij een enemy schiet 2 keer en krijg alleen hitmarkers, vervolgens word ik met 1 kogel afgeknald...
Dit dus. Had gisteren werkelijk de slechtste avond tot op heden. Continu 1 op 1 gevechten verliezen kan een keer, maar stééds na meerdere treffers zelf kapot geschoten worden?!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

dijkhua schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:54:
[...]

Dit dus. Had gisteren werkelijk de slechtste avond tot op heden. Continu 1 op 1 gevechten verliezen kan een keer, maar stééds na meerdere treffers zelf kapot geschoten worden?!
Ik heb dit volgens mij ook een keer gehad. Dacht zal wel een slechte dag hebben, maar het viel me op dat elke keer als ik op het romp richtte van het lichaam na soms na 5 kogels de vijand nog niet dood wilde... Terwijl het meestal met 3 kogels al een kill is.
De server tickrate moet gewoon naar 45Hz.. 30 is gewoon te weinig voor de juiste hitreg :/

• DoubleDutch
Damnnnn dacht even dat het aan mij lag, heb gisteren de ps4 uit frustratie maar uit gezet, niks lukte laatste potje domination ging ik zelfs 2-28. :'(

Op het moment zitten er veel bugs in de game en dit icm lack of maps begin ik het wat minder te vinden,hopelijk krijgen we snel een update.
Het ergste waar ik mij aan stoor is de masker die je telkens op verkeerde momenten op zet en de tergend lange laadtijden na en afgerond potje. |:(

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
bij mij gaat het als een speer... veel beter als cod bijv. dit is enkel op reactie/ping vermogen.

Bf moet je gewoon doorkrijgen, weten waar de vijand loopt.. weten wat je doet.. nades gooien op juiste momenten.. capturen van flags.. als de vijand met zn allen bij A loopt ga jij naar D..

Dat maakt BF1 de ultieme game van 2016, meestelijke graphics, goed balanced.. ga zo maar door.
hoop enkel nog op wat double xp events. heb wel squad double xp gehad uit een battlepack.

• SaddeW
DoubleDutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:56:
[...]
Het ergste waar ik mij aan stoor is de masker die je telkens op verkeerde momenten op zet
[...]
Deze snap ik niet. Heb je dat dan niet zelf in de hand wanneer je dat ding opzet?

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Damnnnn dacht even dat het aan mij lag, heb gisteren de ps4 uit frustratie maar uit gezet, niks lukte laatste potje domination ging ik zelfs 2-28. :'(

Op het moment zitten er veel bugs in de game en dit icm lack of maps begin ik het wat minder te vinden,hopelijk krijgen we snel een update.
Het ergste waar ik mij aan stoor is de masker die je telkens op verkeerde momenten op zet en de tergend lange laadtijden na en afgerond potje. |:(
Dat masker inderdaad. Ik dacht al dat het aan mijn controller lag of mn brieke vingers maar echt irritant. Wil je je spuit pakken om te reviven zet je je masker op :(

PSN id: PENo1

• LuPo
  • Laatst online: 21:00
P.E.No.1 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:53:
[...]

Dat masker inderdaad. Ik dacht al dat het aan mijn controller lag of mn brieke vingers maar echt irritant. Wil je je spuit pakken om te reviven zet je je masker op :(
Ow ik dacht ook dat dat aan mij lag. Het is dus een bug?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• To easy
P.E.No.1 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:53:
[...]

Helemaal als je nog maar een paar levens hebt en net door dat masker op en af je de extra damage krijgt waardoor je dood gaat...

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:56:
[...]

Helemaal als je nog maar een paar levens hebt en net door dat masker op en af je de extra damage krijgt waardoor je dood gaat...
Precies dat ja..gelukkig ben ik dan niet de enige ik dacht echt dat het aan mij lag haha

PSN id: PENo1

• To easy
P.E.No.1 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:59:
[...]

Precies dat ja..gelukkig ben ik dan niet de enige ik dacht echt dat het aan mij lag haha
Nee gebeurd me helaas vaak zat. Vooral in die benauwde bunkers is er geen ontsnappen aan haha!

• PSYVIRII
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:
[...]

Nee gebeurd me helaas vaak zat. Vooral in die benauwde bunkers is er geen ontsnappen aan haha!
Heb wel al vaak gehad waar ik een masker opzet en helemaal geen masker zie. Geeft wel een voordeel als je elite vlammenwerper speelt _/-\o_

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
Hier hetzelfde, zelf speel ik bijna alleen maar operations en switch dan naar support(mortier :+ ) of medic om een beetje mensen te reviven.. Probeer wel elk potje af te ronden door gewoon mijn manier van spelen aan te passen. En als we totaal "ge-steamrolled" worden ga ik lekker in me tentje met de Gewehr m.95 Infantry een beetje achter de eerste linie liggen >:) Zelf haal ik wel 't meeste voldoening uit om als agressieve recon spelen. Ook in een modus als domination, probeer 1-2 teammates tussen mij en de vijand te houden zodat die (normaal gesproken) de eerste kogels opvangen. Maar als je een team om je heen hebt dat niet weet wat hij/zij aan het doen is wordt het wel frustrerend.

• steefje
  • Laatst online: 19-11 14:42
frank131331 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:48:
[...]

Hier hetzelfde, zelf speel ik bijna alleen maar operations en switch dan naar support(mortier :+ ) of medic om een beetje mensen te reviven.. Probeer wel elk potje af te ronden door gewoon mijn manier van spelen aan te passen. En als we totaal "ge-steamrolled" worden ga ik lekker in me tentje met de Gewehr m.95 Infantry een beetje achter de eerste linie liggen >:) Zelf haal ik wel 't meeste voldoening uit om als agressieve recon spelen. Ook in een modus als domination, probeer 1-2 teammates tussen mij en de vijand te houden zodat die (normaal gesproken) de eerste kogels opvangen. Maar als je een team om je heen hebt dat niet weet wat hij/zij aan het doen is wordt het wel frustrerend.
Ik had die frustratie in het begin ook. maar sinds ik ben geswitched naar Conquest gaat het stukken beter. Haal nu gemiddeld tus de 10K en 20K aan punten per potje, een k/d ratio van 2+ en verover veel vlaggen.

PSN ID Binloading_nl

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 12:46
steefje schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:51:
[...]
Ik had die frustratie in het begin ook. maar sinds ik ben geswitched naar Conquest gaat het stukken beter. Haal nu gemiddeld tus de 10K en 20K aan punten per potje, een k/d ratio van 2+ en verover veel vlaggen.
Ja misschien moet ik ook maar is weer switchen. Vind rush trouwens ook wel een leuke afwisseling af en toe.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:46
poor Leno schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:09:
De server tickrate moet gewoon naar 45Hz.. 30 is gewoon te weinig voor de juiste hitreg :/
Waarom niet gewoon 60? Dan is het op alle platforms gelijk. Gelukkig is 30 wel nog altijd beter dan de 10 die we bij BF4 release hadden. :o

YouTube

Dat zou alleen chill zijn als we locked 60 fps hebben.. Maar dat is helaas niet zo :/

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 25-11-2016 13:20 ]

Verwijderd

PSYVIRII schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:18:
[...]

Laat me raden... Je speelt vaak solo ?
Yep. Speel ook meestal in de ochtend wanneer ik tijd heb draai namelijk vaak nacht diensten :O

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:07
Momenteel speel ik ook liever single players ipv multi players aangezien ik niet zoveel game tijd heb en ik overlopen word.
Echter vind ik battlefield multiplayer echt wel de moeite. Zeker het speltype 'conquest'
Grote werelden, grote troops... Misschien mochten er iets meer mappen zijn, maar ja
Ik vind het ideaal om snel een paar potjes te gamen en ik leer veel bij!

• MRE-Inc

Kun je aan de PS4 geen externe ssd hangen dan en daar de game op zetten ? Ik begon me ook steeds meer te ergeren aan de lange laadtijden, maar toen stond de game op mijn Xbox One op de interne schijf. Alle voertuigen waren al weg als ik dan in een potje kwam.... Toen een SSD van 256GB gekocht en BF1 daar op gezet. Nu zit ik altijd als eerste in de map en moet ik echt wachten totdat er boven in het scherm 15/15 spelers to start game staat. Ik kan nu al wel vast de attack plane voor mezelf reserveren.

Zodra je dan ook in het score scherm zit en onder aan die countdown ziet: Next round starts in x seconds, dan zit ik ook echt in de nieuwe map als die timer op 0 staat.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:29:
[...]

Kun je aan de PS4 geen externe ssd hangen dan en daar de game op zetten ? Ik begon me ook steeds meer te ergeren aan de lange laadtijden, maar toen stond de game op mijn Xbox One op de interne schijf. Alle voertuigen waren al weg als ik dan in een potje kwam.... Toen een SSD van 256GB gekocht en BF1 daar op gezet. Nu zit ik altijd als eerste in de map en moet ik echt wachten totdat er boven in het scherm 15/15 spelers to start game staat. Ik kan nu al wel vast de attack plane voor mezelf reserveren.
Heb er nu ook een gehaald en in mijn tas zitten, vanavond aansluiten en overkopieeren en kijken hoe snel het gaat (256Gb Samsung Evo SSD)

https://powershellisfun.com

• PSYVIRII
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:30:
[...]

Heb er nu ook een gehaald en in mijn tas zitten, vanavond aansluiten en overkopieeren en kijken hoe snel het gaat (256Gb Samsung Evo SSD)
Let wel op als je direct een voertuig selecteerd dat je 8 van de 10 keer gewoon spawn als tanker of pilot zonder voertuig 8)7

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

PSYVIRII schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:34:
[...]

Let wel op als je direct een voertuig selecteerd dat je 8 van de 10 keer gewoon spawn als tanker of pilot zonder voertuig 8)7
Gelukkig spawn ik niet in die dingen, ben gewoon Scout en heb geen tank of vliegtuig nodig :P

• PSYVIRII
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:36:
[...]

Gelukkig spawn ik niet in die dingen, ben gewoon Scout en heb geen tank of vliegtuig nodig :P
He beetje afwisseling kan nooit kwaad. :P

Als je teminste maar geen Japanse piloot of jihad-tanker bent :+

[ Voor 11% gewijzigd door PSYVIRII op 25-11-2016 14:41 ]

• steefje
  • Laatst online: 19-11 14:42
frank131331 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:53:
[...]

Ja misschien moet ik ook maar is weer switchen. Vind rush trouwens ook wel een leuke afwisseling af en toe.
Ik ben ook altijd een liefhebber van Rush geweest. Echter, in BF1 merk ik dat het teamwork niet echt geweldig is als je niet in een squad speelt. Niemand kommert zich dan om tanks en in je eentje zijn die krengen erg lastig. Mijn ervaring is dat je in Conquest wat meer teamwork hebt.

PSN ID Binloading_nl

• DoubleDutch
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:29:
[...]

Zodra je dan ook in het score scherm zit en onder aan die countdown ziet: Next round starts in x seconds, dan zit ik ook echt in de nieuwe map als die timer op 0 staat.
Heb er nog aan zitten denken om een SSD te halen, maar het laden ligt gewoon aan bf1, weet niet of iemand bekend is met killzone shadow fall, daar zijn de laadtijden zeer kort.
Maar weet dat het spel pas kort uit is en Dice kennende loopt die over een tijdje wel weer soepel net als de vorige bf games.

• Niek-panna
  • Laatst online: 19-11 06:39
Ik heb een SSHD in mijn pro gedaan en sindsdien zit ik altijd als eerste in de map en kan zodoende altijd een tank pakken wat ik daarvoor niet kon.

Scheelt dus aanzienlijk.

PSN ID: RedrumNL

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56
Ik moet zeggen dat ik geen last heb van de laadtijden. Heb niet eens tijd om naar de wc te gaan.

• DoubleDutch
Ga er vanavond even de stopwatch op aan zetten hoe lang het duurt om bv naar conquest te gaan,maar denk als je TDM en Domination speelt het potje eerder voorbij is dan de laadtijd van een nieuw potje.
SaddeW schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:42:
[...]

Deze snap ik niet. Heb je dat dan niet zelf in de hand wanneer je dat ding opzet?
Is een bekende bug die al in de Bèta zat en waar niks aan gedaan is.
Telkens als ik iemand wil reviven zet ik een masker op, of als ik dynamiet bij een tank wil gooien gaat dat ding op. |:(

[ Voor 50% gewijzigd door DoubleDutch op 25-11-2016 16:08 ]

Dat is niet echt een bug.. Dat komt omdat je controller D-pad een beetje slapjes is..

Als je teveel aan de bovenkant van links/rechts pijl drukt, registreert ie dat je naar boven drukt :/
(Het is één knop he)

Ik zou niet echt weten hoe dit op te lossen is. Misschien de pijl naar boven minder gevoelig maken? Of langer ingedrukt houden?
Maarja dan klaagt iedereen dat t te lang duurt voordat t masker op gaat..

Het is dezelfde 'bug' bij BF4 dat je geweer plots op single shot staat.. (Pijl naar beneden)

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 25-11-2016 16:31 ]

DoubleDutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:23:
[...]

Heb er nog aan zitten denken om een SSD te halen, maar het laden ligt gewoon aan bf1, weet niet of iemand bekend is met killzone shadow fall, daar zijn de laadtijden zeer kort.
Maar weet dat het spel pas kort uit is en Dice kennende loopt die over een tijdje wel weer soepel net als de vorige bf games.
Hoe het op de PS4 zit qua snelheidsverschil weet ik niet, maar ik zit vrijwel meteen nadat de vorige pot van het end-of-round screen af gaat al in de nieuwe game. Echt iets van 4 seconden soms en ik kan alweer customizen/spawn selecteren. Spelen gaat vaak nog niet omdat er dan eerst 20 man actief moet zijn, maar je bent altijd al bij de eerste vlag aanwezig ipv dat je pas in de game komt nadat vlag 2 al gepakt is als je de default Xbox One schijf gebruikt.

• To easy
Martinspire schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:09:
[...]

Hoe het op de PS4 zit qua snelheidsverschil weet ik niet, maar ik zit vrijwel meteen nadat de vorige pot van het end-of-round screen af gaat al in de nieuwe game. Echt iets van 4 seconden soms en ik kan alweer customizen/spawn selecteren. Spelen gaat vaak nog niet omdat er dan eerst 20 man actief moet zijn, maar je bent altijd al bij de eerste vlag aanwezig ipv dat je pas in de game komt nadat vlag 2 al gepakt is als je de default Xbox One schijf gebruikt.
Ik heb sinds de eerste update ook dat ik altijd rdy ben voordat het potje vol zit en kan beginnen en gebruik nog gewoon de interne hardeschijf van de xbox!
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:12:
[...]

Ik heb sinds de eerste update ook dat ik altijd rdy ben voordat het potje vol zit en kan beginnen en gebruik nog gewoon de interne hardeschijf van de xbox!
Welke versie Xbox heb je dan? De S of nog de oude en van welk jaar dan toevallig? Want dan ben je werkelijk de eerste waar ik dat bij hoor.

Overigens heb ik ook wel het idee dat het nu wat sneller is, maar dat wachten op het moment dat iedereen ready is, blijft irritant :> >:)
Maar momenteel zijn een aantal andere bugs nog steeds wat irritanter. Stiekem hoop ik dat er nog een update komt voor het eind van het jaar, maar ik heb er een hard hoofd in.

• To easy
Martinspire schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:17:
[...]

Welke versie Xbox heb je dan? De S of nog de oude en van welk jaar dan toevallig? Want dan ben je werkelijk de eerste waar ik dat bij hoor.

Overigens heb ik ook wel het idee dat het nu wat sneller is, maar dat wachten op het moment dat iedereen ready is, blijft irritant :> >:)
Maar momenteel zijn een aantal andere bugs nog steeds wat irritanter. Stiekem hoop ik dat er nog een update komt voor het eind van het jaar, maar ik heb er een hard hoofd in.
De eerste versie toen die in duitsland uit was. Zoals ik al zei voor de patch was het verschillend, maar nu is die aanzienelijk sneller en kan ik ook vaker voertuigen kiezen haha!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

YouTube: St Quentin Challenge Battlefield 1 Mooie uitleg over het verschil in vliegen en hoe moeilijk het in BF1 is door de OP anti-air

• DoubleDutch
poor Leno schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:29:
Dat is niet echt een bug.. Dat komt omdat je controller D-pad een beetje slapjes is..

Als je teveel aan de bovenkant van links/rechts pijl drukt, registreert ie dat je naar boven drukt :/
(Het is één knop he)

Ik zou niet echt weten hoe dit op te lossen is. Misschien de pijl naar boven minder gevoelig maken? Of langer ingedrukt houden?
Maarja dan klaagt iedereen dat t te lang duurt voordat t masker op gaat..

Het is dezelfde 'bug' bij BF4 dat je geweer plots op single shot staat.. (Pijl naar beneden)
Heb hier 3 controllers 2 oude en een van 2 maand en alle drie doen hetzelfde.
En op het Battlefield forum stromen er klachten over dit euvel binnen.

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Ik speel graag medic maar ik stoor mij er kapot aan. Als je iemand wil reviven en juist voor je aankomt skipt hij 😡😡😡

• DoubleDutch
Heb de tijd bijgehouden met het opstarten van operations, van het begin tot ik begin te lopen, snelste was 1:48 en de langzaamste 5:12.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Stijnb_ schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:25:
Ik speel graag medic maar ik stoor mij er kapot aan. Als je iemand wil reviven en juist voor je aankomt skipt hij 😡😡😡
Rifle grenade ipv je spuit pakken, schijt hebben aan die revives. Spelers base bestaat uit te veel COD veteranen en ongeduldige minderjarigen! Reviven heeft pas zin als je met een squid vrienden speelt, solo is een no go!
bbblije schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:10:
[...]

Rifle grenade ipv je spuit pakken, schijt hebben aan die revives.
Dat is dikke onzin. Gewoon je spuitje bij je hebben, er zijn er genoeg die wel gerevived willen worden.
Vooral zo gaan spelen, dan wordt t helemaal niets |:(

-
[...]
Reviven heeft pas zin als je met een squid vrienden speelt
Afbeeldingslocatie: http://thenaturalspace.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/squids-are-friend.jpg

_O-

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

DoubleDutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:23:
Heb de tijd bijgehouden met het opstarten van operations, van het begin tot ik begin te lopen, snelste was 1:48 en de langzaamste 5:12.
Heb gisteravond de tijden niet opgenomen na het koppelen van mijn USB SSD schijf, maar het is echt beduidend sneller! Als ik zeg in de party dat ik al in het level zit en kan kiezen voor lopen, vliegtuig of tank.. Dan is de rest nog aan het laden, kon zelfs drinken pakken en terug lopen en dan nog eerder als sommige in de party.

Stijnb_ schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:25:
Je ziet de revive-icon knipperen als iemand de revive skipt. En ja je hebt regelmatig dat je te laat komt. De meesten wachten tot ongeveer de helft van de cirkel omdat dat volgens mij het moment is dat je skip ook daadwerkelijk tot een nieuwe respawn lijdt. Maar als je eenmaal goed aan het reviven bent, zie je dat men heel snel leert dat ze deze keer niet moeten skippen omdat de kans op revives groot is.

Dan ga je van max 10 revives per pot ineens naar de 30 toe. Zeker bij Rush of Operations schakelt dat snel om, maar ook bij conquest zie je toch wel mensen gaan wachten op den duur of sommigen ook medic spelen omdat ze weten dat ze dat terug krijgen.

Its a dirty job but somebody's got to do it. Het is niet altijd even leuk, maar datzelfde heb je met andere classes ook. Een support die geen ammo dropt (al heb ik het idee dat sommigen nooit door hun ammo gaan hier :+ ), een assault die een tank niet sloopt of een recon die niet spot, zo heeft elke class wat. En als je met een volle party speelt, dan merk je dat het wel effect heeft. Met randoms gaat het minder, maar onmogelijk is het echt niet. Maar je moet vaak een aantal revives doen voordat je ziet dat het effect heeft. En bij sommige potjes merkte ik dat het ook lag aan of ik in de buurt stond of niet. Dan herkennen ze je naam en zie je ineens dat ie niet meer knippert :Y :Y)
bbblije schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:10:
[...]

Rifle grenade ipv je spuit pakken, schijt hebben aan die revives. Spelers base bestaat uit te veel COD veteranen en ongeduldige minderjarigen! Reviven heeft pas zin als je met een squid vrienden speelt, solo is een no go!
Ga dan lekker met je COD buddies spelen |:(
Of waarom de neuk speel je dan medic?

• DoubleDutch
GiveMeThoseTags schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:55:
[...]

Heb gisteravond de tijden niet opgenomen na het koppelen van mijn USB SSD schijf, maar het is echt beduidend sneller! Als ik zeg in de party dat ik al in het level zit en kan kiezen voor lopen, vliegtuig of tank.. Dan is de rest nog aan het laden, kon zelfs drinken pakken en terug lopen en dan nog eerder als sommige in de party.
De laadtijden zullen vast stukke sneller zijn met een SSD, maar als je dan uiteindelijk weer moet wachten op de andere spelers schiet je er eigenlijk niks mee op. _O-

Gisteravond even een potje met wat mede tweakers gespeeld (geen mc),
wel een lekker gevoel als je operations na 3 lange rondes wint met verdedigen en dat je de trein twee keer uitschakelt heeft me trouwens flink wat levens gekost. ;(
DoubleDutch schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:07:
[...]

De laadtijden zullen vast stukke sneller zijn met een SSD, maar als je dan uiteindelijk weer moet wachten op de andere spelers schiet je er eigenlijk niks mee op. _O-
Je kunt je loadout aanpassen voordat je begint, je kunt in een tank of voertuig spawnen naar keuze (wat je niet altijd meer lukt anders)(tenzij je last hebt van die bug natuurlijk dat je spawned zonder voertuig) en je kunt alvast naar het andere team als je party te groot is en je verdeeld wordt. En dan nog dat je de eerste captures mee kunt doen waardoor je toch weer 1000+ punten erbij krijgt.

Als je moet wachten met laden dan heb je eigenlijk nergens voordeel
Gisteravond even een potje met wat mede tweakers gespeeld (geen mc),
wel een lekker gevoel als je operations na 3 lange rondes wint met verdedigen en dat je de trein twee keer uitschakelt heeft me trouwens flink wat levens gekost. ;(
Mja en dan gaat er alsnog iemand met de punten vandoor. Van mij mag iedereen die schade doet aan de trein wel 1000 punten erbij krijgen en mensen die 25% of meer deden nog iets van 2500 erbij. Puur omdat het zo belangrijk is.

Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.