Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand die hier ook voornamelijk TDM speelt? Ik lijk hier zwaar in de minderheid.

Ideale spelmodus om even snel een paar potjes te fraggen zodra vrouw en kind in bed liggen. :)

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 17:20
Martinspire schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:50:
[...]
Je kunt je loadout aanpassen voordat je begint, je kunt in een tank of voertuig spawnen naar keuze (wat je niet altijd meer lukt anders)(tenzij je last hebt van die bug natuurlijk dat je spawned zonder voertuig) en je kunt alvast naar het andere team als je party te groot is en je verdeeld wordt. En dan nog dat je de eerste captures mee kunt doen waardoor je toch weer 1000+ punten erbij krijgt.

Als je moet wachten met laden dan heb je eigenlijk nergens voordeel

[...]
Mja en dan gaat er alsnog iemand met de punten vandoor. Van mij mag iedereen die schade doet aan de trein wel 1000 punten erbij krijgen en mensen die 25% of meer deden nog iets van 2500 erbij. Puur omdat het zo belangrijk is.
Daar heb je gelijk aan.
MaZo schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:41:
Iemand die hier ook voornamelijk TDM speelt? Ik lijk hier zwaar in de minderheid.

Ideale spelmodus om even snel een paar potjes te fraggen zodra vrouw en kind in bed liggen. :)
Ik heb meestal wel wat meer mensen in mn party maar vanmiddag wel even Fog of War gespeeld om alle codexen van pistols binnen te halen. Kan het overigens aanraden om ze allemaal even uit te proberen. Kom tot de conclusie dat de meeste revolvers echt poep zijn. Voornamelijk door de ultra-trage reloadanimatie. Tip ook verder: als je moet reloaden met een traag wapen: ga liggen. Veel spelers hebben dat veel te laat door.

Anyways, zit nu op 54/62 met alle normale wapens gedaan, nog maar 3 pistolen, tripwire en 4 pilot guns. 1 van de pistols is trouwens de colibri maar ik denk niet dat ik daar veel zin in heb om te halen :X
Op zich kan ik het een rondje proberen, maar volgens mij kun je zelfs met fog of war niks mee neerschieten en kun je hem beter als trololol wapen in de MP gebruiken in de hoop eens wat te raken.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2016 00:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 22:54
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:29:
[...]

Kun je aan de PS4 geen externe ssd hangen dan en daar de game op zetten ? Ik begon me ook steeds meer te ergeren aan de lange laadtijden, maar toen stond de game op mijn Xbox One op de interne schijf. Alle voertuigen waren al weg als ik dan in een potje kwam.... Toen een SSD van 256GB gekocht en BF1 daar op gezet. Nu zit ik altijd als eerste in de map en moet ik echt wachten totdat er boven in het scherm 15/15 spelers to start game staat. Ik kan nu al wel vast de attack plane voor mezelf reserveren.

Zodra je dan ook in het score scherm zit en onder aan die countdown ziet: Next round starts in x seconds, dan zit ik ook echt in de nieuwe map als die timer op 0 staat.
Eigenlijk zouden ze het systeem zoals in de oude BF games gewoon moeten terug halen, lopen naar je tank of vliegtuig.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03
DoubleDutch schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:07:
[...]

De laadtijden zullen vast stukke sneller zijn met een SSD, maar als je dan uiteindelijk weer moet wachten op de andere spelers schiet je er eigenlijk niks mee op. _O-
Jawel hoor, je kan een voertuig selecteren. Ik ben volgens mij een van de weinigen van het Tweakers groepje die daadwerkelijk vliegt, dus ik heb er wel veel voordeel van, want in elke pot ben ik als 1ste die een attack plane reserveert.

Vliegen geeft mij net iets meer uitdaging, dus ik hoef nu niet te wachten in de spawn totdat er een vliegtuig vrijkomt. Ik zie overigens nog erg vaak dat iemand een vliegtuig pakt om er boven een vlag uit te springen :F
Martinspire schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:02:
Een support die geen ammo dropt (al heb ik het idee dat sommigen nooit door hun ammo gaan hier :+ ),
Als je met de hellriegel en shotgun speelt, dan kom ik continu ammo te kort. Niet omdat ik veel mis schiet, maar gewoon omdat ik 4-5 man uitschakel, suppression doe....dan gaat het hard....

Hier nog even een paar leuke....Even Martinspire trollen al had hij me in de pot daarna ook 3x :D

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23925109

Hier een 6 kills-in-een-keer in de attack plane:
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23925122

En Martinspire nog een keer in de attack plane >:)
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23925139

Merk ook wel dat het met 2 Tweakers squads wat lekkerder vliegt dan met 1 squad van 5. Met 2 squads heb je altijd wel 1 tail gunner en 1 die de AA bemant. Dan is vliegen echt heerlijk, spot flares droppen, bommen droppen en de ene na de andere kill binnen halen.

XBL: MRE Inc

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:50:
[...]
Je kunt je loadout aanpassen voordat je begint, je kunt in een tank of voertuig spawnen naar keuze (wat je niet altijd meer lukt anders)(tenzij je last hebt van die bug natuurlijk dat je spawned zonder voertuig) en je kunt alvast naar het andere team als je party te groot is en je verdeeld wordt. En dan nog dat je de eerste captures mee kunt doen waardoor je toch weer 1000+ punten erbij krijgt.

Als je moet wachten met laden dan heb je eigenlijk nergens voordeel
Dat dus.. Je kan ondertussen rustig wat drinken pakken plus loadout aanpassen en de rest is dan nog steeds aan het wachten en kan, als het level geladen is, gelijk beginnen met rennen omdat de rest dan al aan het cappen is.

https://powershellisfun.com

• SaddeW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-11-2024
poor Leno schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:29:
Dat is niet echt een bug.. Dat komt omdat je controller D-pad een beetje slapjes is..

Als je teveel aan de bovenkant van links/rechts pijl drukt, registreert ie dat je naar boven drukt :/
(Het is één knop he)

Ik zou niet echt weten hoe dit op te lossen is. Misschien de pijl naar boven minder gevoelig maken? Of langer ingedrukt houden?
Maarja dan klaagt iedereen dat t te lang duurt voordat t masker op gaat..

Het is dezelfde 'bug' bij BF4 dat je geweer plots op single shot staat.. (Pijl naar beneden)
Ah OK, ik heb er zelf nog geen last van gehad ondanks ik er toch al heel wat uurtjes op heb zitten. Lijkt me dus inderdaad waarschijnlijk dat het een controller-dingetje is...

PSN: SaddeW

Het is dat ik het niet opgenomen heb, maar met die tank in amiens had ik jullie ook erg vaak. Zag dat ik er 37 kills mee had (2 tanks, dat wel) dus ik gok dat ik jullie allemaal wel wat meer heb afgeschoten dan jullie mij. Serieus wat hadden jullie daar moeite mee :X >:)

Verder ook aardig wat aan het teabaggen geweest :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:59

Licko

ZVDK

MRE-Inc schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:10:
[...]

Jawel hoor, je kan een voertuig selecteren. Ik ben volgens mij een van de weinigen van het Tweakers groepje die daadwerkelijk vliegt, dus ik heb er wel veel voordeel van, want in elke pot ben ik als 1ste die een attack plane reserveert.
Haha those days are over. Gister ssd er in gezet ;)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Licko schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:23:
[...]

Je was het ook zat dat iedereen sneller was ;)

https://powershellisfun.com

• Licko

Licko

ZVDK

GiveMeThoseTags schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:29:
[...]

Je was het ook zat dat iedereen sneller was ;)
Ergerde me helemaal kapot inderdaad haha. Moet wel op terug zijn voordat de ronde begint, want je vliegtuig begint gewoon te vliegen :+

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• MRE-Inc
Martinspire schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:02:
[...]
Het is dat ik het niet opgenomen heb, maar met die tank in amiens had ik jullie ook erg vaak. Zag dat ik er 37 kills mee had (2 tanks, dat wel) dus ik gok dat ik jullie allemaal wel wat meer heb afgeschoten dan jullie mij. Serieus wat hadden jullie daar moeite mee :X >:)

Verder ook aardig wat aan het teabaggen geweest :+
Klopt, mij had je 4x. 3x met de tank, 1x normaal. We moesten ook elke keer jullie halve team wegschieten alvorens we op de tank los konden gaan. Je werd volgens mij ook telkens gerepareerd toen je bij D onder de brug op de rails stond. Zo zie je maar, wanneer er echt goede teamplay is, dan is het vrij moeilijk om een tank kapot te maken.
[...]

Beter, kunnen we elkaar dekking geven in de vliegtuigen. Laat maar weten, dan knal ik je achtervolgers neer ;) Dat mis ik namelijk wel, een goede backup of goede tailgunner. Jij en Synergy XL zijn de enigen die bij mij als tailgunner instappen en me in de lucht houden door de achtervolgers af te knallen.

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 27-11-2016 14:18 ]

• DoubleDutch
[...]

Maakt het nog uit welke ssd?
En is er ergens een stap voor stap uitleg over het installeren ervan in een PS4?

• Licko

Licko

ZVDK

DoubleDutch schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:51:
[...]

Maakt het nog uit welke ssd?
En is er ergens een stap voor stap uitleg over het installeren ervan in een PS4?
Geen idee hoe t zit bij een ps4. Ik heb een xbox ;)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

Ik had gisteren een fijne kill zeg!.

Ik schiet vliegtuigen wel vaker uit de lucht, maar deze was zo ver weg en vloog ook nog eens in een bocht :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zZ4LjmpPSJk]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ssd in mijn ps4 ging prima.
In de ps4 pro krijg ik het niet aan de praat.
Hij wilt de firmware 4.06 van de usb niet laten. 3 sticks geprobeerd. Van 2,16,32gb op alle filesystems. Hij zegt bij de 2gb dat ie niet bruilbaar is en bij de rest vind ie em niet

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik zie hier veel het verhaal voorbij komen om een SSD te plaatsen in de ps4 om wachttijden te verlagen. Ook voornamelijk online waardoor de kans groter is om een tank/vliegtuig of paard te bemachtigen.

Is dit daadwerkelijk van grote invloed (online)?
Heb vrij recent de PS4 Pro aangeschaft zonder SSD, deze aangesloten op een bekabeld netwerk. En heb echt nog nooit mis gegrepen op een tank/vliegtuig etc?

Moet er wel bij vertellen dat ik glasvezel heb, weet niet in hoeverre dit een toegevoegde waarde is.
Weet niet of andere dit ook ervaren of heb ik vaak geluk?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

Bandeleros schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:13:
Ik zie hier veel het verhaal voorbij komen om een SSD te plaatsen in de ps4 om wachttijden te verlagen. Ook voornamelijk online waardoor de kans groter is om een tank/vliegtuig of paard te bemachtigen.

Heb vrij recent de PS4 Pro aangeschaft zonder SSD, deze aangesloten op een bekabeld netwerk. En heb echt nog nooit mis gegrepen op een tank/vliegtuig etc?

Moet er wel bij vertellen dat ik glasvezel heb, weet niet in hoeverre dit een toegevoegde waarde is.
Ik heb een SSD aan mijn xbox ONE hangen, ben 99 van de 100 als eerste in de game.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:36

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik had met mijn ssd in de gewone ps4 soms veel voordeel. Ligt aan het spel ook. Wat van cd geladen wordt gaat even snel of niet merkbaar veel sneller. Spellen die op de harddisk staan vliegen de laadtijden omlaag.
The Division bijvoorbeeld was ik als eerste in alles wat je kon bedenken, levels laden tot travelen.

In BF1 is het vooral het mappen laden wat sneller is. Dus wanneer je de game opstart zit je er als eerste in. Kan zeker schelen. Ik had in de beta vooral de eerste paar minuten voordeel. Nu wacht ie tot er genoeg mensen zijn voor de map start. Althans bij conquest.

Bij mij is het nog even uitvogelen waarom de ssd niet pakt. Maar erin gaat ie zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door ApC_IcE op 27-11-2016 22:32 ]

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
Zo met operations 64 man en dan het stukje argone forrest is echt bruut als je een shotgun pakt. Ging 73-13 en ging allemaal te makkelijk haha. Heerlijk rushen en 1shot kills maken :)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30

Is opzich wel leuk, maar je haalt er zo weinig experience mee. Duurt dus gewoon langer voordat je alle wapens hebt unlocked :)

Meestal Domination! Conquest is ook wel leuk maar dan blijkt maar weer hoe slecht ik eigenlijk ben :P
Operations duurt helemaal lang maar is wel gaaf als ik wat tijd heb.

In vergelijking met Star Wars Battlefront is dit wel wat lastiger, daar kon ik in een Team Deathmatch nog wel eens bovenaan komen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-11-2016 00:00 ]

• MRE-Inc
Bandeleros schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:13:

Ik heb de 1TB PS4 van november 2015, echter gebruik ik deze console zelden voor multiplayer games. Mijn Xbox One is mijn main console. Ik weet de verschillen niet tussen de normale PS4 en de PS4 Pro qua interne hardware, maar het kan goed zijn dat bv de doorvoersnelheiden van de PS4 Pro mbt disk activiteit hoger liggen dan bij de normale PS4 waardoor de laadtijden van BF1 ook wat lager zijn voor PS4 Pro bezitters. Er zullen online vast wel video's van zijn.

Laat ik het zo zeggen. De doorvoersnelheden van de interne HDD van de Xbox One zijn iig bagger vergeleken met de externe SSD die op USB3 aangesloten zit. Ik had op de Xbox 360 ook al Battlefield 3 op USB3 disk staan, alleen was daar het spawn systeem anders dan bij BF1.

Overigens moet ik zeggen dat het spawn systeem van BF1 best wel prima werkt voor mij. Ik heb iig nog maar 1x last gehad dat ik zonder voertuig spawnde terwijl ik wel een voertuig geselecteerd had. In BF3 en 4 met het voertuig spawn systeem had je vaak nog veel van die gasten die de enige jet als taxi gebruikten en er na 20 seconden al weer uit sprongen zodat je nog eens 90 seconden kon wachten alvorens in de jet te kunnen spawnen.

Mijn vrouw en kind liggen ook vaak al te slapen als ik ga gamen en ik speel gewoon Conquest met een aantal Tweakers hier inclusief party chat. Mijn consoles staan gewoon in de woonkamer en met de deur dicht, een goede 5.1/7.1 headset en niet al te hard praten (ik let er eigenlijk niet eens op), werkt dat allemaal zonder klachten van boven.

Mijn vrouw speelt gewoon mee met BF1 8) Niets zegt meer "Ik hou van je" dan een kogel door d'r kop heen jagen :+

Ze komt soms ook met leuke ideën. Wist je dat je bijvoorbeeld kan landen op de Zeppelin? Dankzij haar met een Attack Plane geprobeerd en haar afgezet + opgehaald tot 2x toe. Daarna nog met een bomber geprobeerd (als je eenmaal erop geland bent kun je ook makkelijk je bommen droppen :+).

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Reefun schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:03:
Mijn vrouw speelt gewoon mee met BF1 8) Niets zegt meer "Ik hou van je" dan een kogel door d'r kop heen jagen :+

Ze komt soms ook met leuke ideën. Wist je dat je bijvoorbeeld kan landen op de Zeppelin? Dankzij haar met een Attack Plane geprobeerd en haar afgezet + opgehaald tot 2x toe. Daarna nog met een bomber geprobeerd (als je eenmaal erop geland bent kun je ook makkelijk je bommen droppen :+).
Echt tof om dit te lezen haha! _/-\o_

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
De perfecte relatie :)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Nog steeds genieten hoor met deze game.
Heerlijk samenspel en deze game ligt mij echt goed aangezien ik weinig shooters speel.

Sta vrijwel structureel in de top 3.

Ben nu bijna rang 80 en wat mij opvalt is dat ik met toch al aardig wat packs pas twee puzzelsstukjes heb :S

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:26
Ik heb ook afgelopen vrijdag BF1 opgehaald bij Gamemania (35 euro met Black Friday Actie)

Wat een heerlijke game toch weer, ik kan er weliswaar geen fluit van maar vermaakt me er toch prima mee
Ze moeten alleen snel even een patch uitbrengen dat het spel niet meer vast loopt tijdens het afsluiten :+
En met die patch ook het 'spotten' weer even beter maken, dat werkt ook nog niet helemaal

• DoubleDutch
Ricloo86 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:14:
Nog steeds genieten hoor met deze game.
Heerlijk samenspel en deze game ligt mij echt goed aangezien ik weinig shooters speel.

Sta vrijwel structureel in de top 3.

Ben nu bijna rang 80 en wat mij opvalt is dat ik met toch al aardig wat packs pas twee puzzelsstukjes heb :S
Ben nu lvl 55 en heb er al 5 bij de een 3 en ander 2.
Welke battle packs haalde jij ze eruit?

Ik heb ze namelijk uit die van 400 en 900 scrap, verkoop telkens de skins en haal dan de 2 duurste battle packs. :Y

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Speel sinds kort ook bf1 op de ps4. Nu kom ik van fps games op de pc en heb ik erg veel moeite om het mikken onder de knie te krijgen.

Het valt mij op dat ik eigenlijk alleen met de m95 infantry kills gemaakt krijg. De auto-aim / aimassist op deze gun werkt opvallend goed. En doordat vaak maar één kogel nodig is, krijg ik nog wel eens iemand dood.

Zijn er andere guns die goed werken in combinatie met de aim assist voor echte noobs?
Dat zeker! Daarom ben ik ook met haar getrouwd :+

Maar heeft ook z'n nadelen. Alles moet 2x. 2x een XB1, TV, Headset. De game zelf kan gewoon 1x (haar xbox als mijn home xbox ingesteld en dan digitaal kopen, dan kan zij ook gewoon spelen).

Alleen nog altijd irritant als we dan in een squad zitten en dan denken dat ze een 12 jarig jochie is. En dan de tientallen friend requests die ze dan vervolgens krijgt als ze erachter komen dat ze een vrouw is.... Maar goed. Hé. Zijn ergere dingen op de wereld gelukkig :+
JunkieLimbo schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:18:
Speel sinds kort ook bf1 op de ps4. Nu kom ik van fps games op de pc en heb ik erg veel moeite om het mikken onder de knie te krijgen.

Het valt mij op dat ik eigenlijk alleen met de m95 infantry kills gemaakt krijg. De auto-aim / aimassist op deze gun werkt opvallend goed. En doordat vaak maar één kogel nodig is, krijg ik nog wel eens iemand dood.

Zijn er andere guns die goed werken in combinatie met de aim assist voor echte noobs?
Ik kom ook van FPS games van de pc, maar toen ik de switch naar console maakte (CoD4 toendertijd) heb ik altijd direct aim assist uit gezet.

Zeker bij Battlefield 1 (en 3/4) is de aim assist bij de console nogal apart. Stel voor dat je er 4 voor je heb staan, dan heeft de aim assist de neiging om te "zweven" tussen de targets waardoor je nooit echt "zuiver" kan aimen.

Mijn advies ; Probeer het zonder aim assist. Ja, In het begin zal het barslecht gaan. Maar na verloop van tijd wordt je er vanzelf beter in. Het zal nooit zo "zuiver" zijn als met muis en toetsenbord welke simpelweg accurater zijn. Maar het is zeer zeker te doen. d:)b

• Ricloo86
DoubleDutch schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:12:
[...]

Ben nu lvl 55 en heb er al 5 bij de een 3 en ander 2.
Welke battle packs haalde jij ze eruit?

Ik heb ze namelijk uit die van 400 en 900 scrap, verkoop telkens de skins en haal dan de 2 duurste battle packs. :Y
Oh heb er al zoveel geopend dat ik geen idee meer heb, koop in principe alleen die van 900 en scrap alles.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

FabianGTI schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:21:
Ik heb ook afgelopen vrijdag BF1 opgehaald bij Gamemania (35 euro met Black Friday Actie)

Wat een heerlijke game toch weer, ik kan er weliswaar geen fluit van maar vermaakt me er toch prima mee
Ze moeten alleen snel even een patch uitbrengen dat het spel niet meer vast loopt tijdens het afsluiten :+
En met die patch ook het 'spotten' weer even beter maken, dat werkt ook nog niet helemaal
Ik denk niet dat ze met een patch het spotten makkelijker zullen maken. In vorige BF delen kon je de spotknop spammen, maar nu moet je met je vizier echt naar de vijand richten en op een juist moment spotten. Zodra je de knop spamt krijg je ook een melding dat je te vaak op de spotknop drukt. Jammer genoeg merk ik dat er enorm weinig wordt gespot, maar of het hierdoor komt...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:31
TRK schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:09:
[...]

Ik denk niet dat ze met een patch het spotten makkelijker zullen maken. In vorige BF delen kon je de spotknop spammen, maar nu moet je met je vizier echt naar de vijand richten en op een juist moment spotten. Zodra je de knop spamt krijg je ook een melding dat je te vaak op de spotknop drukt. Jammer genoeg merk ik dat er enorm weinig wordt gespot, maar of het hierdoor komt...
Tijdens één van mijn laatste potten (afgelopen donderdag alweer) bizar veel punten met spotten gekregen in de mist op Fao Fortress. Ik zag drie squads en zat achter ze met één squadmate, ik heb met de binoculairs constant de twee tanks en de losse soldaten gespot, gezien ik in mijn eentje zo dood zou zijn. Wat de squadmate wel overkwam. Voor de tegenstander zat een squad van ons team, die alles gericht gekilled heeft ook al gingen ze telkens schuilen achter een rots partij, gevolg twee keer squad wipe en wat losse soldaten. Ook al heb ik zelf geen kill gemaakt, het gaf wel het BF gevoel.

Ik merk wel dat ik langzaam beter wordt door Tweakers squadmates hier.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:26
[...]

Gister hadden we ook steeds een spotter in onze squat, soms was ik het, maar zelfs wanneer je dan goed zicht hebt door een vizier, spot hij soms dan toch niet

Werkt trouwens wel mooi hoor, iedereen wordt verraden >:)

Wordt inderdaad wel een stuk minder gespot in deze Battlefield, maar in BF4 was er dan ook 'auto spotting' :')
FabianGTI schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:38:
[...]

Gister hadden we ook steeds een spotter in onze squat, soms was ik het, maar zelfs wanneer je dan goed zicht hebt door een vizier, spot hij soms dan toch niet

Werkt trouwens wel mooi hoor, iedereen wordt verraden >:)

Wordt inderdaad wel een stuk minder gespot in deze Battlefield, maar in BF4 was er dan ook 'auto spotting' :')
Periscope werkt brilliant inderdaad. Zeker als je iemand consequent achterin heb zitten welke continu zit te spotten.

Ik vind het spot systeem goed zo. Met BF4 kon je er zo mee "cheaten" door op plekken te spotten, hopen dat je iemand vond en dan knallen maar. Nu moet je echt daadwerkelijk op letten. Ik vind het best zo d:)b

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ricloo86 schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:39:
[...]

Oh heb er al zoveel geopend dat ik geen idee meer heb, koop in principe alleen die van 900 en scrap alles.
Ik voeg jullie vanavond toe op PSN.
Tot nu toe aardig wat met vrienden gespeeld maar is niet echt het Squad gevoel, lijkt nog of ik solo speel...

• Ricloo86
donvalentino schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:29:
[...]

Ik voeg jullie vanavond toe op PSN.
Tot nu toe aardig wat met vrienden gespeeld maar is niet echt het Squad gevoel, lijkt nog of ik solo speel...
Gezellig! Altijd goed (vanavond wel een FIFA pro clubs avond met het team volgens mij, dus wordt dan een andere keer!)

• DoubleDutch
Wilde vanavond ook even spelen, vriendin is sporten Kids op bed, moet ik om 19.00uur naar me werk om een storing op te lossen bah, hopelijk op tijd thuis.

Misschien handig als leden even in hun signature hun PSN/XBOX naam even vermelden is net zo makkelijk.

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:32
DoubleDutch schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:34:
Wilde vanavond ook even spelen, vriendin is sporten Kids op bed, moet ik om 19.00uur naar me werk om een storing op te lossen bah, hopelijk op tijd thuis.

Misschien handig als leden even in hun signature hun PSN/XBOX naam even vermelden is net zo makkelijk.
Altijd fijn....ik heb deze week late dienst tot 22:00, dus als je wat later thuis bent...ik zal waarschijnlijk wel online zijn....

Vanmorgen ook nog even gespeeld maar das ook niet alles...te weinig servers die vol zijn en te weinig tweakers online ivm squadplay haha, dan maar weer op de rambo tour 8)

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:52
Ik heb gisteren eens wat clips bij elkaar gegooid. Onder andere met een vliegende tank en een paar 'It's Magic' momenten. :P

YouTube

• DoubleDutch
smokeintheface schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:33:
[...]

Altijd fijn....ik heb deze week late dienst tot 22:00, dus als je wat later thuis bent...ik zal waarschijnlijk wel online zijn....

Vanmorgen ook nog even gespeeld maar das ook niet alles...te weinig servers die vol zijn en te weinig tweakers online ivm squadplay haha, dan maar weer op de rambo tour 8)
Dan is mijn vriendin ook al thuis kan ik geen MC gebruiken, maar ben dan denk ik nog wel aan het spelen
:w

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:36
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de aim van BF1 echt niet oké is.

Call of duty blijft altijd prima spelen met controller, maar BF1 heeft een hele vreemde acceleratie naarmate de stick meer naar buiten wordt geduwd, alsof er een soort grens is waarbij eens overschreden de acceleratie een enorme kick krijgt.

Ligt dat aan mij? :P

Heb overigens uniform soldier aiming aangezet en beetje gespeeld met soldier aim sensitivity (uiteraard niet ADS ivm met uniform aiming), maar voel nog weinig verbetering.

[ Voor 8% gewijzigd door IngamerX op 28-11-2016 21:13 ]

Spawnde net in de fighter. Perfecte timing :D

• To easy
[...]

Idd jammer dat weinig spotten, maar ik heb wel eens dat ik 5 keer de spot knop moet rammen om zo een spot te krijgen dus daar gaat ook wat mis.

• MRE-Inc
Gisteravond met een paar tweakers maar weer eens Operations gespeeld. Die woestijnmappen.... Wij waren defenders....

Dice doet er echt alles aan om het aanvallende team te laten winnen.

Als verdediger heb je geen enkel voertuig of vliegtuig. De AA gun staat in vol in open terrein en de snipers van het aanvallende team hebben vrij zicht vanuit hun spawn. Dan heeft de aanvallende partij 2 tanks, 2 vliegtuigen en 2 paarden en een attack boot. Al deze voertuigen spawnen vrij kort achter elkaar en gedurende de hele tijd.

Het verdedigende team kan al nauwelijks gebruik maken van de AA omdat je direct wordt weggeschoten door de snipers die in cover op de bergen liggen. Onze eigen snipers hebben de grootste moeite om de aanvallende snipers af te schieten omdat ze achter rotsen liggen en de attack boot, vliegtuig en cavalerie hebben vrij spel omdat het terrein helemaal open is.

Desondanks met goed teamplay toch gewonnen ondanks 2 behemoths en de nog steeds vele bugs in het spel. Overigens een flink aantal keer zowaar gerevived door diverse medics, alleen heb je er geen kloot aan als je daarna niet kan schieten met je primary wapen en eerst moet switchen of zelfs 3x moet switchen omdat de hele animatie over de zeik is.

Begin van de avond even alleen gespeeld als attack plane piloot en geleerd van mijn vorige fouten. Niet blijven zitten in de attack plane als de ticket counter op 995 staat en eruit springen. Dat leverde me nu een 23-0 op ipv een 23-1 omdat je na het Defeat/Won scherm crasht en een extra gratisch death van Dice krijgt....

Vliegen gaat met de dag beter als de AA niet bemand wordt. Eerst haalde ik amper 5 kills in een pot. Nu vlieg ik steeds vaker de hele pot zonder crash met +20 kills of meer.

De Dice physics zijn overigens wel weer op en top Okay.... Ik mag met mijn vliegtuig wel doorvliegen als ik met de punt van mijn vleugel een van de kasteel torens raak op Empire's Edge (die bij D vlag) maar ik crash daarentegen wel keihard als diezelfde vleugel het puntje van de vlaggenmast raakt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lBtB6Ge.gif

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
MRE-Inc schreef op maandag 28 november 2016 @ 06:59:
[...]

Ik heb de 1TB PS4 van november 2015, echter gebruik ik deze console zelden voor multiplayer games. Mijn Xbox One is mijn main console. Ik weet de verschillen niet tussen de normale PS4 en de PS4 Pro qua interne hardware, maar het kan goed zijn dat bv de doorvoersnelheiden van de PS4 Pro mbt disk activiteit hoger liggen dan bij de normale PS4 waardoor de laadtijden van BF1 ook wat lager zijn voor PS4 Pro bezitters. Er zullen online vast wel video's van zijn.

Laat ik het zo zeggen. De doorvoersnelheden van de interne HDD van de Xbox One zijn iig bagger vergeleken met de externe SSD die op USB3 aangesloten zit. Ik had op de Xbox 360 ook al Battlefield 3 op USB3 disk staan, alleen was daar het spawn systeem anders dan bij BF1.

Overigens moet ik zeggen dat het spawn systeem van BF1 best wel prima werkt voor mij. Ik heb iig nog maar 1x last gehad dat ik zonder voertuig spawnde terwijl ik wel een voertuig geselecteerd had. In BF3 en 4 met het voertuig spawn systeem had je vaak nog veel van die gasten die de enige jet als taxi gebruikten en er na 20 seconden al weer uit sprongen zodat je nog eens 90 seconden kon wachten alvorens in de jet te kunnen spawnen.

[...]

Mijn vrouw en kind liggen ook vaak al te slapen als ik ga gamen en ik speel gewoon Conquest met een aantal Tweakers hier inclusief party chat. Mijn consoles staan gewoon in de woonkamer en met de deur dicht, een goede 5.1/7.1 headset en niet al te hard praten (ik let er eigenlijk niet eens op), werkt dat allemaal zonder klachten van boven.
De vriend van mijn nichtje heeft circa een maand geleden de xbox one S gehaald, en die is duidelijk sneller dan de xbox die wij allemaal gebruiken (standaard xbox one) in Battlefield1.
Bij ons staat die een paar sec op het loading scherm, en hij zit al een voertuig te selecteren haha. Hij vind het leuk om in de heavy tank te zitten, en in elk potje rijd hij vanaf het begin met de heavy tank.
Hoe het met externe opslag gaat weet ik niet, daar zal ook vast en zeker verschil in zitten. Maar goed ik kom altijd zo halverwege in het potje wanneer sommige al begonnen zijn (waarschijnlijk die met de xbox one s of een externe ssd), eerlijk? Moa ja waarom niet, hun hebben meer geld erin gestoken en zijn (onbewust/onbedoeld) sneller.

• LopendeVogel
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:50:
Gisteravond met een paar tweakers maar weer eens Operations gespeeld. Die woestijnmappen.... Wij waren defenders....

Dice doet er echt alles aan om het aanvallende team te laten winnen.

Als verdediger heb je geen enkel voertuig of vliegtuig. De AA gun staat in vol in open terrein en de snipers van het aanvallende team hebben vrij zicht vanuit hun spawn. Dan heeft de aanvallende partij 2 tanks, 2 vliegtuigen en 2 paarden en een attack boot. Al deze voertuigen spawnen vrij kort achter elkaar en gedurende de hele tijd.

Het verdedigende team kan al nauwelijks gebruik maken van de AA omdat je direct wordt weggeschoten door de snipers die in cover op de bergen liggen. Onze eigen snipers hebben de grootste moeite om de aanvallende snipers af te schieten omdat ze achter rotsen liggen en de attack boot, vliegtuig en cavalerie hebben vrij spel omdat het terrein helemaal open is.

Desondanks met goed teamplay toch gewonnen ondanks 2 behemoths en de nog steeds vele bugs in het spel. Overigens een flink aantal keer zowaar gerevived door diverse medics, alleen heb je er geen kloot aan als je daarna niet kan schieten met je primary wapen en eerst moet switchen of zelfs 3x moet switchen omdat de hele animatie over de zeik is.

Begin van de avond even alleen gespeeld als attack plane piloot en geleerd van mijn vorige fouten. Niet blijven zitten in de attack plane als de ticket counter op 995 staat en eruit springen. Dat leverde me nu een 23-0 op ipv een 23-1 omdat je na het Defeat/Won scherm crasht en een extra gratisch death van Dice krijgt....

Vliegen gaat met de dag beter als de AA niet bemand wordt. Eerst haalde ik amper 5 kills in een pot. Nu vlieg ik steeds vaker de hele pot zonder crash met +20 kills of meer.

De Dice physics zijn overigens wel weer op en top Okay.... Ik mag met mijn vliegtuig wel doorvliegen als ik met de punt van mijn vleugel een van de kasteel torens raak op Empire's Edge (die bij D vlag) maar ik crash daarentegen wel keihard als diezelfde vleugel het puntje van de vlaggenmast raakt.

[afbeelding]
Hmm maar is het bij operations niet zo dat je alle punten moet veroveren om te winnen?
Ik speel het niet vaak, ik heb het 3 of 4x gedaan en mij viel me op dat ik echt de gedachten had dat we dik ingemaakt werden (als defend) maar toch gewoon wonnen..
Of andersom, wij waren de aanvallers, wij gingen als een speer en toch verloren we het potje.

Ja qua death/kill ratio doe je het als aanvaller misschien beter, maar om de ''oorlog'' te winnen moet er alsnog veel gebeuren als aanvaller zijne.

Kan zijn dat ik er naast zit hoor, zoveel ervaring heb ik niet met Operations, maar om daadwerkelijk te winnen moet je als aanvaller toch behoorlijk veel doen dacht ik zo?

• LopendeVogel
Reefun schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:07:
Spawnde net in de fighter. Perfecte timing :D

[video]
Haha als ik dat zo zie, dan vraag ik me af waarom die attack vliegtuigjes altijd kamikazee tegen mijn bomber aanvliegen, elk potje knalt er wel een attack vliegtuig van de tegenstander tegen mijn vleugel.. Dit terwijl de attack nog feller reageert dan een F16 anno 2016 op steroïde (te fake haha).
Naar mijn weten is er geen archievement oid voor toch om iemand uit de lucht te botsen ipv te schieten? Ik weet vrijwel zeker indien ik nu bf1 opstart, een bomber pak dat ik binnen 10 sec uit de lucht gehaald wordt door de extreem sterke AA gun of dat ik een frontale botsing krijg met een attack vliegtuig -.- Ofja niet eens frontaal, soms vliegen ze gewoon van achter mij vol op me in. Dit terwijl ze extreem fel sturen / bewegen kunnen ze me dus easy ontwijken, toch doen ze dat niet?

• MRE-Inc
LopendeVogel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:13:
[...]

Haha als ik dat zo zie, dan vraag ik me af waarom die attack vliegtuigjes altijd kamikazee tegen mijn bomber aanvliegen, elk potje knalt er wel een attack vliegtuig van de tegenstander tegen mijn vleugel.. Dit terwijl de attack nog feller reageert dan een F16 anno 2016 op steroïde (te fake haha).
Naar mijn weten is er geen archievement oid voor toch om iemand uit de lucht te botsen ipv te schieten? Ik weet vrijwel zeker indien ik nu bf1 opstart, een bomber pak dat ik binnen 10 sec uit de lucht gehaald wordt door de extreem sterke AA gun of dat ik een frontale botsing krijg met een attack vliegtuig -.- Ofja niet eens frontaal, soms vliegen ze gewoon van achter mij vol op me in. Dit terwijl ze extreem fel sturen / bewegen kunnen ze me dus easy ontwijken, toch doen ze dat niet?
Attack plane en Fighter hebben een soort van auto gas geven optie. Op het moment dat ik rechterstick naar voren duw, geef ik gas bij, trek ik hem naar achter, dan rem ik af, maar laat ik hem los dan gaat het gas weer half open. Je hoeft dus eigenlijk geen gas te geven om rechtdoor te blijven vliegen. Ook ik heb daar nog wel eens moeite mee als ik een bomber achtervolg. Die bomber gaat zo langzaam dat wanneer ik mijn pookjes los laat, ik dat ding nog inhaal. Dus je moet echt afremmen en ik denk dat er velen zijn die dat in alle commotie vergeten. Mannen kunnen blijkbaar toch niet meerdere dingen tegelijk. Vliegen, gas terugnemen, op iemand richten en dan ook nog vuren >:) Voor sommigen te veel van het goede....

• LopendeVogel
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:37:
[...]

Attack plane en Fighter hebben een soort van auto gas geven optie. Op het moment dat ik rechterstick naar voren duw, geef ik gas bij, trek ik hem naar achter, dan rem ik af, maar laat ik hem los dan gaat het gas weer half open. Je hoeft dus eigenlijk geen gas te geven om rechtdoor te blijven vliegen. Ook ik heb daar nog wel eens moeite mee als ik een bomber achtervolg. Die bomber gaat zo langzaam dat wanneer ik mijn pookjes los laat, ik dat ding nog inhaal. Dus je moet echt afremmen en ik denk dat er velen zijn die dat in alle commotie vergeten. Mannen kunnen blijkbaar toch niet meerdere dingen tegelijk. Vliegen, gas terugnemen, op iemand richten en dan ook nog vuren >:) Voor sommigen te veel van het goede....
Conclusie, dan maar de Japanse Kamikazee techniek hanteren? Haha :D

• Ricloo86
Ik kan normaal echt niet vliegen en laat het echt links liggen, maar wil toch medals halen (omdat het kan) en daar zat de vlieg medal bij.
Mijn tanden erin gezet en maar blijven proberen, uiteindelijk medal gehaald en vindt vliegen nu ook echt leuk en gaat goed.

Gebruik het enkel nuttig om snipers af te maken, en bij operations te supporten.
Moet wel zeggen dat ik tegen AA's echt kansloos ben. die zoek ik meestal gelijk op en maak ze kapot.

• MRE-Inc
Ricloo86 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:45:
Ik kan normaal echt niet vliegen en laat het echt links liggen, maar wil toch medals halen (omdat het kan) en daar zat de vlieg medal bij.
Mijn tanden erin gezet en maar blijven proberen, uiteindelijk medal gehaald en vindt vliegen nu ook echt leuk en gaat goed.

Gebruik het enkel nuttig om snipers af te maken, en bij operations te supporten.
Moet wel zeggen dat ik tegen AA's echt kansloos ben. die zoek ik meestal gelijk op en maak ze kapot.
Vliegen is ook leuk. Ik moest er ook niks van hebben eerst. Toen, in de BF3 tijd toch maar tijd in gestoken en het gaf destijds best wel een lekker gevoel als je met de A10 uit BF3 in een pot rush een tank die een mcom staat te verdedigen compleet afschiet.

In BF4 ook veel gevlogen en aardig wat kills gemaakt. Nu in BF1 was het even wennen omdat de vliegtuigen gewoon een stuk trager aanvoelen. Ook heb ik het idee dat er nu wat meer skill nodig is om iets te kunnen raken omdat je geen laser guided rakketten hebt of rocket pods die semi auto lock zijn.

Ik moet toch elk potje best wel moeite doen om wat te raken. Het is ook niet zo dat je kogels exact neerkomen waar jij op richt met je vizier. Hangt allemaal af van de afstand icm de zwaarte kracht.

Het bommen werpen in de attack plane is ook iets wat je op een gegeven moment onder de knie krijgt. In het begin zat ik echt te richten als je naar je bommen schakelt. Nu weet ik gewoon exact wanneer ik ze moet droppen. Het is een soort van automatisme geworden.

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:49
code is vergeven...

[ Voor 84% gewijzigd door j0rDy op 29-11-2016 09:44 ]

j0rDy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:30:
Hoi, ik heb bij een aanschaf van een product een code gekregen voor een gratis wapen in Battlefield 1. Als ik hier iemand blij mee kan maken, stuur even een DM!
Welke? En welk platform? :)

[ Voor 133% gewijzigd door poor Leno op 29-11-2016 09:33 ]

• j0rDy
Geen idee, ik heb alleen de code in de mail gekregen.

Edit: Te verzilveren via Origin?

[ Voor 25% gewijzigd door j0rDy op 29-11-2016 09:35 ]

• Ricloo86
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:14:
[...]

Vliegen is ook leuk. Ik moest er ook niks van hebben eerst. Toen, in de BF3 tijd toch maar tijd in gestoken en het gaf destijds best wel een lekker gevoel als je met de A10 uit BF3 in een pot rush een tank die een mcom staat te verdedigen compleet afschiet.

In BF4 ook veel gevlogen en aardig wat kills gemaakt. Nu in BF1 was het even wennen omdat de vliegtuigen gewoon een stuk trager aanvoelen. Ook heb ik het idee dat er nu wat meer skill nodig is om iets te kunnen raken omdat je geen laser guided rakketten hebt of rocket pods die semi auto lock zijn.

Ik moet toch elk potje best wel moeite doen om wat te raken. Het is ook niet zo dat je kogels exact neerkomen waar jij op richt met je vizier. Hangt allemaal af van de afstand icm de zwaarte kracht.

Het bommen werpen in de attack plane is ook iets wat je op een gegeven moment onder de knie krijgt. In het begin zat ik echt te richten als je naar je bommen schakelt. Nu weet ik gewoon exact wanneer ik ze moet droppen. Het is een soort van automatisme geworden.
Eens, de bomber is het draaien gewoon erg traag en je bent echt makkelijk doelwit, helemaal als je laag vliegt.

Ik moet ook nog erg wennen waar de bommen vallen, nu maak ik nog gebruik van switchen tussen het vizier en weer snel terug schakelen.

LopendeVogel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:13:
[...]

Piloten in bombers maken de fout om relatief laag te vliegen. Je kan met de bomber ontzettend hoog vliegen, zo hoog dat je zelfs buiten het bereik van AA zit. Ik speel meestal Operations, en als ik aanval ga ik eerst alle AA posities langs om ze te bombarderen buiten hun bereik. Daarna ga ik pas lager vlieger om mijn front gunner ook de kans te geven om flink wat vijanden mee te pakken.

Wat betreft de Fighters, Het rammen snap ik ook niet. Soms gebeurd het écht per ongeluk, maar het valt me op dat sommige piloten het erom doen. In de bomber is het lastig ze ontwijken, maar het is niet onmogelijk. Wist je dat je gewoon een looping of barrelroll kan doen in een bomber? :+ ;)
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:14:
[...]

Op de PC vloog ik altijd als ik de kans kreeg, en op de console (vanaf BF3) ook. Met een scout heli door tunnels heen, onderste boven onder bruggen door met een Jet, lekker stunten.

Uiteindelijk vind ik het vliegen in BF1 echt héérlijk t.o.v. andere BF games. Waarom? Geen lock-on wapens! Het is echt een verademing om niet continu *BEEPBEEPBEEPBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP* te horen of allemaal HUD dingen die me afleiden (alhoewel een hoogte meter wel érg fijn zou zijn :+).

Of om weer een strafe run te moeten afbreken omdat iemand met een stinger op je aan het mikken is, of een scout heli welke op 800m hoogte je continu probeert te locken.... uch.

Nu, In BF1, ervaar ik dogfights "zoals ze horen" naar mijn mening. Het komt neer op pure, rauwe skills. En dan ben ik specifiek verliefd op de Fighter Plane + Trench Fighter kit. Hiermee kun je iedere vliegtuig in één klap uitschakelen, plus het is ideaal ook om AA mee uit te schakelen. Hoge hoogte vliegen (nogmaals, buiten het bereik van de AA), vervolgens een duikvlucht recht er boven op, bommen erop en meteen afbreken. Hetzelfde met de attack plane en ground support package.
Ricloo86 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:45:

AA is makkelijk te ontwijken als je het eenmaal door heb. Zodra je de welbekende AA gun knallen om je heen hoort, eerst vlug controleren of hij daadwerkelijk van de vijand is (Select op de XB1 om je map te vergroten, dan zie je direct een blauwe of rode AA icoon), zo ja, probeer tegen de knallen in te vliegen. Nooit, en dan ook nooit in een vaste baan vliegen. Als je een bocht maakt, doe er een barrel roll bij, verander van hoogte continu. Geef ze nooit de kans om je te "leaden" want dan word je juist geraakt.

PLUS, Leer de plekken van de AA kennen en leer wat hun bereik is. Bijvoorbeeld met Fao Fortress bij de laatste punten, er komen dan 2 AA's in het fort zelf. Echter, deze kunnen niet zo laag richten (niet voorbij de muren zeg maar), waardoor je prima laag over het water aan kan komen vliegen en ze direct kan bombarderen als je omhoog komt. Geeft ook meteen een mooi schrik effect voor ze 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Reefun op 29-11-2016 09:40 ]

j0rDy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:33:
Geen idee, ik heb alleen de code in de mail gekregen.

Edit: Te verzilveren via Origin?
Maar is t op PS? of XBox?

• j0rDy
Code is vergeven aan piripi, die kan jullie straks hopelijk meer vertellen

• Ricloo86
Jij hebt ook altijd pech he! :P

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:07
j0rDy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:38:
De code is wederom beschikbaar voor non-xbox players.

Getracht in te voeren op
https://www.battlefield.c...lefield-1/redeem/triforce

Maar ik kreeg een foutmelding. Dus mogelijks niet voor de Xbox beschikbaar.

• MRE-Inc
Reefun schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:36:

Uiteindelijk vind ik het vliegen in BF1 echt héérlijk t.o.v. andere BF games. Waarom? Geen lock-on wapens! Het is echt een verademing om niet continu *BEEPBEEPBEEPBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP* te horen of allemaal HUD dingen die me afleiden (alhoewel een hoogte meter wel érg fijn zou zijn :+).

Of om weer een strafe run te moeten afbreken omdat iemand met een stinger op je aan het mikken is, of een scout heli welke op 800m hoogte je continu probeert te locken.... uch.
Dit dus....het is idd nu een stuk fijner zonder die lock on wapens. Scout heli's.....blegh...... gewoon op elke map in het midden op 800m blijven hangen en elk vliegtuig kunnen locken. Of wat dacht je van de mobiele AA in BF4 die altijd lekker in de eigen spawn stond, dermate snel kan accelereren zodat je er altijd net naast schoot.....
Nu, In BF1, ervaar ik dogfights "zoals ze horen" naar mijn mening. Het komt neer op pure, rauwe skills. En dan ben ik specifiek verliefd op de Fighter Plane + Trench Fighter kit. Hiermee kun je iedere vliegtuig in één klap uitschakelen, plus het is ideaal ook om AA mee uit te schakelen. Hoge hoogte vliegen (nogmaals, buiten het bereik van de AA), vervolgens een duikvlucht recht er boven op, bommen erop en meteen afbreken. Hetzelfde met de attack plane en ground support package.
Fighter nog nauwelijks gebruikt. Vind die machine guns net iets te matig. Eergisteren nog +35xp gekregen nadat ik zowat point blank op een bomber zat te schieten alvorens mijn guns aan het overhitten waren. Vliegt overigens wel lekker, snel en wenbaar, maar prefereer toch de attack plane. Die is wat langzamer, maar de guns zijn een stuk fijner en doen meer damage. Plus als je eenmaal goed kunt mikken met de bommen die je dropt, dan maak je elke run wel 2 to 4 kills als je op een groepje infanterie afvliegt.
AA is makkelijk te ontwijken als je het eenmaal door heb. Zodra je de welbekende AA gun knallen om je heen hoort, eerst vlug controleren of hij daadwerkelijk van de vijand is (Select op de XB1 om je map te vergroten, dan zie je direct een blauwe of rode AA icoon), zo ja, probeer tegen de knallen in te vliegen. Nooit, en dan ook nooit in een vaste baan vliegen. Als je een bocht maakt, doe er een barrel roll bij, verander van hoogte continu. Geef ze nooit de kans om je te "leaden" want dan word je juist geraakt.
Ik blijf het vreemd vinden dat de ene keer dat ik geraakt wordt door een AA gun, mijn attack plane compleet onbestuurbaar is met 90% over en de andere keer met 40% over vlieg ik alsof er niks gebeurd is.
PLUS, Leer de plekken van de AA kennen en leer wat hun bereik is. Bijvoorbeeld met Fao Fortress bij de laatste punten, er komen dan 2 AA's in het fort zelf. Echter, deze kunnen niet zo laag richten (niet voorbij de muren zeg maar), waardoor je prima laag over het water aan kan komen vliegen en ze direct kan bombarderen als je omhoog komt. Geeft ook meteen een mooi schrik effect voor ze 8)
AA guns weet ik nu allemaal wel te staan. Kwam er eergister idd pas achter dat select op de Xbox One controller een grotere map weergeeft 8)7 Verder moet ik mijn controles nog wat fine tunen of de elite controller kopen aangezien ik nooit achter of naast me kijk. Op een of andere manier werkt dat niet fijn bij mijn huidige controller instellingen. Wellicht dat het met de elite controller dedicated kan worden toegewezen aan een van de extra hendeltjes aan de onderkant.

• j0rDy
Bij de mail staan deze instructies:

Deze key kunt u rechtstreeks via Origin verzilveren. Dit doet u bij het veld -add a game code-.

• donvalentino

donvalentino

Hoe werkt nu precies het punten systeem in Conquest? Maw, hoe meer vlaggen hoe meer tickets, maar wanneer krijg je die, bij het killen van de enemy of?
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:01:
Dit dus....het is idd nu een stuk fijner zonder die lock on wapens. Scout heli's.....blegh...... gewoon op elke map in het midden op 800m blijven hangen en elk vliegtuig kunnen locken. Of wat dacht je van de mobiele AA in BF4 die altijd lekker in de eigen spawn stond, dermate snel kan accelereren zodat je er altijd net naast schoot.....
Precies! Vreselijk. Helemaal gestoord werd ik van die Scout Heli's. Zeker als je nog achtervolgt wordt door 2 andere jets dan ben je de hele match bezig met ontwijken i.p.v. lucht ondersteuning bieden.
Fighter nog nauwelijks gebruikt. Vind die machine guns net iets te matig. Eergisteren nog +35xp gekregen nadat ik zowat point blank op een bomber zat te schieten alvorens mijn guns aan het overhitten waren. Vliegt overigens wel lekker, snel en wenbaar, maar prefereer toch de attack plane. Die is wat langzamer, maar de guns zijn een stuk fijner en doen meer damage. Plus als je eenmaal goed kunt mikken met de bommen die je dropt, dan maak je elke run wel 2 to 4 kills als je op een groepje infanterie afvliegt.
De truc met alle vliegtuigen en overheaten, alleen vol automatisch schieten als je 100% zeker weet dat alle kogels raak gaan. Voor de rest, altijd in bursts schieten (2 a 3 kleine bursts, en dan 1 sec tussen pauze). Zo kun je continu door blijven schieten zonder zorgen te maken. Plus je kan paar schoten lossen, checken waar ze terecht komen en daarop corrigeren. Terwijl als je vol automatisch schiet je heel veel kogels mist omdat je schiet en mikt tegelijkertijd.
Ik blijf het vreemd vinden dat de ene keer dat ik geraakt wordt door een AA gun, mijn attack plane compleet onbestuurbaar is met 90% over en de andere keer met 40% over vlieg ik alsof er niks gebeurd is.
Ligt eraan waar je ze raken. Je krijgt een ander effect als ze direct je motor raken, je vleugels of je aileron bijvorobeeld. Als je vleugel beschadigd raakt dan zie je dat door gaans onderin (vliegtuig wordt rood). Maar er is een bug waarbij je Aileron geraakt wordt waardoor je continu blijft barrel rollen, maar waarbij hij het niet rood aan geeft.
AA guns weet ik nu allemaal wel te staan. Kwam er eergister idd pas achter dat select op de Xbox One controller een grotere map weergeeft 8)7 Verder moet ik mijn controles nog wat fine tunen of de elite controller kopen aangezien ik nooit achter of naast me kijk. Op een of andere manier werkt dat niet fijn bij mijn huidige controller instellingen. Wellicht dat het met de elite controller dedicated kan worden toegewezen aan een van de extra hendeltjes aan de onderkant.
Free-look in de cockpit first person is de linker stick. Meestal als ik weg vlieg om te repareren, hou ik LB ingedrukt, vervolgens ook LS, met de RS achter me kijken, RB gelijktijdig om te spotten. Als ik zie dat er iemand achter me zit dan maak ik direct een duikvlucht/ontwijkings manouvres. Het is even wennen, maar het is zeker te doen. Het is alleen beetje hand-twister spelen :+

*edit : Linkje erbij m.b.t. free-look/repareren tegelijkertijd : http://xboxdvr.com/gamer/Reefun/video/24002047

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:33
piripi schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:55:
[...]

De code is wederom beschikbaar voor non-xbox players.

Getracht in te voeren op
https://www.battlefield.c...lefield-1/redeem/triforce

Maar ik kreeg een foutmelding. Dus mogelijks niet voor de Xbox beschikbaar.
Ik wil het wel proberen op de ps4 :+

PSN: bollsie

• To easy
j0rDy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:38:
Ik denk een Golden gun met autolock en 1 shot kills :+

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30
Gisteren de scoped BAR unlocked, maar als ik naar onderstaand filmpje kijk dan lijkt die veel minder recoil te hebben als wanneer ik hem gebruik, is dit gepatched of komt het doordat de speler op pc speelt en ik op PS4. Ik kan echt niet met mijn BAR zo nauwkeurig aimen en schieten op PS4...

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Vlassie1980 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:58:
Gisteren de scoped BAR unlocked, maar als ik naar onderstaand filmpje kijk dan lijkt die veel minder recoil te hebben als wanneer ik hem gebruik, is dit gepatched of komt het doordat de speler op pc speelt en ik op PS4. Ik kan echt niet met mijn BAR zo nauwkeurig aimen en schieten op PS4...

[video]
Sowieso is met een muis makkelijker de recoil onder controle te houden en dat zie je ook in het filmpje. Het is net zo als de andere LMG's dat als je schiet toch je thumbstick iets naar beneden moet trekken. Kan ook zijn dat hij een muis gebruikt met sniper knop die de DPI heel laag gooit zodat hij weinig moeite moet doen om het wapen onder controle houden.

Ik zelf gebruik vaak de Storm uitvoering en daar moet je ook de recoil onder controle krijgen.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• MRE-Inc
Begin me steeds meer te irriteren aan de onbalans en de bugs die momenteel nog steeds in BF1 zitten.

Gisteravond een potje operations gedaan (Monte Grappa map en Empire's Edge map). Op Monte Grappa waren wij aanvallers en hadden we direct 2 vliegtuigen en een tank. De verdedigers hadden niks. Op zich prima, maar waarom heeft de verdedigende partij geen tank en geen vliegtuigen ? Geen balans dus....

Bij de 2e sector heeft de verdedigende partij wel een AA maar nog steeds geen tank. Bij de laatste sector waarbij je 1 vlag in het fort hebt, hebben ze 2x een AA, artillery en 3 vliegtuigen..... Tja.....

Uiteindelijk op Monte Grappa gewonnen, dus door naar de Empire's Edge map. Ging op zich ook goed, balans was er wel in het eerste gedeelte. Beide kanten geen vliegtuigen...maar wij wel een tank.

Op de voor laatste sector, waar op CQ de C, D en E vlaggen staan, hadden ze 3 vliegtuigen. Wij hadden ook 3 vliegtuigen, maar bij niemand kwam het ook maar in het hoofd om als tail gunner mee te gaan. Als je dan bij de verdedigers 2 goede piloten hebt zitten die via de party chat samenwerken en ook allebei een tail gunner hebben, dan wordt je dus afgeslacht. Ene piloot stond 50-0 en de andere stond vlak voor dat onze tickets op waren op 25-1. Dan gaat het hard.....

Maar goed, als je bij de aanvallers geen goede piloten hebt zitten op zulke mappen en de verdedigers hebben dat wel, dan mis je de AA gun wel. Volgens mij heeft Dice helemaal niet echt uitgedacht hoe dat hele operations in zijn werk zou moeten gaan. Helemaal ook omdat je nooit met 32 vrienden in 1 team zit, maar hooguit met 8 man en de rest zijn randoms. Als die 24 randoms besluiten om allemaal als sniper in de bergen te gaan liggen ipv aan te vallen, dan kun je als squad van 8 doen wat je wilt, maar winnen doe je niet.....

Verder nog de bugs.... Gisteren neergeschoten toen ik in de attack plane zat....Gevolg: een zwart scherm. Dan kun je de game quitten en opnieuw starten, maar dan join je je vrienden in dezelfde map en dan heb je weer een zwart scherm. Enige mogelijkheid lijkt dan om de console helemaal te restarten...
Dit krijg je dus...alle overlays zijn wel te zien, maar de map blijft verder zwart.....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Lb6SvZ.png

• To easy
MRE-Inc schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:16:
Begin me steeds meer te irriteren aan de onbalans en de bugs die momenteel nog steeds in BF1 zitten.

Gisteravond een potje operations gedaan (Monte Grappa map en Empire's Edge map). Op Monte Grappa waren wij aanvallers en hadden we direct 2 vliegtuigen en een tank. De verdedigers hadden niks. Op zich prima, maar waarom heeft de verdedigende partij geen tank en geen vliegtuigen ? Geen balans dus....

Bij de 2e sector heeft de verdedigende partij wel een AA maar nog steeds geen tank. Bij de laatste sector waarbij je 1 vlag in het fort hebt, hebben ze 2x een AA, artillery en 3 vliegtuigen..... Tja.....

Uiteindelijk op Monte Grappa gewonnen, dus door naar de Empire's Edge map. Ging op zich ook goed, balans was er wel in het eerste gedeelte. Beide kanten geen vliegtuigen...maar wij wel een tank.

Op de voor laatste sector, waar op CQ de C, D en E vlaggen staan, hadden ze 3 vliegtuigen. Wij hadden ook 3 vliegtuigen, maar bij niemand kwam het ook maar in het hoofd om als tail gunner mee te gaan. Als je dan bij de verdedigers 2 goede piloten hebt zitten die via de party chat samenwerken en ook allebei een tail gunner hebben, dan wordt je dus afgeslacht. Ene piloot stond 50-0 en de andere stond vlak voor dat onze tickets op waren op 25-1. Dan gaat het hard.....

Maar goed, als je bij de aanvallers geen goede piloten hebt zitten op zulke mappen en de verdedigers hebben dat wel, dan mis je de AA gun wel. Volgens mij heeft Dice helemaal niet echt uitgedacht hoe dat hele operations in zijn werk zou moeten gaan. Helemaal ook omdat je nooit met 32 vrienden in 1 team zit, maar hooguit met 8 man en de rest zijn randoms. Als die 24 randoms besluiten om allemaal als sniper in de bergen te gaan liggen ipv aan te vallen, dan kun je als squad van 8 doen wat je wilt, maar winnen doe je niet.....

Verder nog de bugs.... Gisteren neergeschoten toen ik in de attack plane zat....Gevolg: een zwart scherm. Dan kun je de game quitten en opnieuw starten, maar dan join je je vrienden in dezelfde map en dan heb je weer een zwart scherm. Enige mogelijkheid lijkt dan om de console helemaal te restarten...
Dit krijg je dus...alle overlays zijn wel te zien, maar de map blijft verder zwart.....

[afbeelding]
1 in de 4 potjes heb ik die blackscreen bug. vies irritant |:(

Verwijderd

donvalentino schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:11:
Hoe werkt nu precies het punten systeem in Conquest? Maw, hoe meer vlaggen hoe meer tickets, maar wanneer krijg je die, bij het killen van de enemy of?
Elke keer als een speler -na dood te zijn gegaan- opnieuw deployed kost het een ticket (vandaar dat een kill+revive geen ticket kost) en natuurlijk krijg je tickets als je vlaggen in bezit hebt. Overigens lopen de tickets op bij BF1 daar waar bij eerdere delen de tickets juist afliepen vanaf b.v. 500. Tickets gaan per vlag per seconde, dus hoe meer vlaggen je hebt hoe meer punten per seconde. Neutrale vlaggen leveren niemand iets op.

edit: dat deploys tickets kosten weet ik even niet heel zeker in BF1, die zoek ik nog even voor je op ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2016 16:54 ]

• DoubleDutch
Binnenkort een SSD in mijn PS4, begint me steeds meer op te vallen dat ik altijd als laatste in de game zit. :(
Wilde toch mijn PS4 een keer opschonen. :)

• Ricloo86
DoubleDutch schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:49:
Binnenkort een SSD in mijn PS4, begint me steeds meer op te vallen dat ik altijd als laatste in de game zit. :(
Wilde toch mijn PS4 een keer opschonen. :)
En je hebt ook een pro? Volgens mij met SSD i.c.m. een pro ben je al eerste in game.

• DoubleDutch
Nee hier geen pro, zie op het moment geen goede reden om die te halen. ;)

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-11 21:37
Ik kan gewoon geen game afsluiten om daarna weer door te gaan.
Zodra ik Quit met driehoekje (PS4) vanuit het scoreboard krijg ik een laadscherm die vervolgens zo blijft. Ontzettend storend omdat ik wel eens wat anders wil spelen. Herkenbaar voor mensen?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

AlexSaxoMusic schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:54:
Zodra ik Quit met driehoekje (PS4) vanuit het scoreboard krijg ik een laadscherm die vervolgens zo blijft. Ontzettend storend omdat ik wel eens wat anders wil spelen. Herkenbaar voor mensen?
Hoe lang is "zo blijft?"

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:32
Yep al veel te vaak mee gemaakt, enigste wat helpt is applicatie sluiten vanuit het PS4 menu.

PSN: SmokeInTheFaceNL

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
Hier eigenlijk altijd hetzelfde, vrij irritant. Na een paar minuten wachten ook geen vooruitgang.

• To easy
Ik heb dat ook vooral als ik direct na een potje wil leaven. Wacht ik de oude manier lama zeggen wanneer het nieuwe potje begint en dan op leave klik, dan heb ik nergens last van en leaved die wel meteen...

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 23:13

The_Worst

Unox

Is een bekende bug internet staat er vol mee. ;)

Of BF1 afsluiten via het homescreen of wachten tot je in een nieuw potje zit en dan afsluiten. Deze twee opties zijn allebei sneller dan via het driehoekje.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• MRE-Inc
Wat ik niet snap is dat Dice niet gewoon wekelijks een patch uitbrengt ipv elk kwartaal zoals het er nu op lijkt. Ik bedoel, je noemt je patch niet voor niks de Fall update. Dat zou dus inhouden dat er ook een Winter Update, Spring Update en Summer Update komt.

Bedrijven als Apple en Microsoft zouden zoiets moeten doen, dan was de wereld te klein. Dice kan toch gewoon die Quit bug fixen, deze QA testen en dan releasen ? Kost iedereen een 10 minuten hooguit om te updaten, maar je hebt iig 1 irritante bug minder. Dan 4 dagen later (weet niet hoe lang het hele per bug fixen duurt) weer een nieuwe patch. Zo heb je voor de kerst nog een game waarvan de meest irritante bugs zijn opgelost zodat de game steeds speelbaarder wordt. Kweek je enerzijds ook nog goodwill mee. Je zult natuurlijk altijd mensen hebben die blijven roepen dat de game bij release al goed had moeten zijn, maar dat is anno 2016 nog steeds te veel gevraagd van game ontwikkelaars.

• DoubleDutch
Het beste wat je kunt doen is het afwachten tot het nieuwe potje in beeld verschijnt en dan pas quitten.
Heb gisteren de game maar weer eens uit frustratie uit gezet, word echt helemaal gaar van die gasmasker, gister maar is op tank jacht gegaan maar elke keer als ik hem bijna op heb geblazen zit ik te wisselen tussen wapen en masker. :(

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
DoubleDutch schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:58:
Het beste wat je kunt doen is het afwachten tot het nieuwe potje in beeld verschijnt en dan pas quitten.
Heb gisteren de game maar weer eens uit frustratie uit gezet, word echt helemaal gaar van die gasmasker, gister maar is op tank jacht gegaan maar elke keer als ik hem bijna op heb geblazen zit ik te wisselen tussen wapen en masker. :(
Heb ik ook last, ligt het misschien aan DS4?

• MRE-Inc
Problemen met gasmasker heb ik niet en hoor anderen in de party chat door ook nooit over. Speel op de Xbox One, maar hoor er echt nooit iemand over behalve PS4 spelers....

Ik las op reddit een "leak" aangaande de updates. Of deze helemaal kloppen durf ik natuurlijk niet te zeggen, maar hierbij alsnog de details ;
Been told this by someone 'ITK' who i do trust so make of this what you will.
Next patch will arive december 13th.
Will include new map Giants Shadow, Behemoth is once again armoured train. There will be all vehicles, including boats in the river. Will include storm effect dynamic weather
Big focus on UI, fixes for customization, medals and battlepack rewards are reworked.
More custom servers, including custom ticket rates.
When selecting operations, you will be able to choose to join as either attack or defend.
Quit button should finally be fixed
You will be rewarded scrap for being featured on the reward screen
**** some things he said about future developments that wont make it onto the next patch......
Huge artillery cannons will be the 'behemoth' on a map set over trenches such as in the pilot story.
Dogfight mode will be coming early next year, will include airships.
Character customization is NOT in the works.
There will be a snow map dlc pack and also 3 maps will be reworked to be set at night in another dlc, but both are far down the line

• Ricloo86
MRE-Inc schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:48:
Problemen met gasmasker heb ik niet en hoor anderen in de party chat door ook nooit over. Speel op de Xbox One, maar hoor er echt nooit iemand over behalve PS4 spelers....
Speel op de ps maar wat is het probleem met het masker dan?

Gisteren wel voor het eerst (na 100 uur spelen) 2 keer in 1 potje een zwart scherm doordat ik op de options button drukte, dit was wel lelijk.

• Jumpman
Ricloo86 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:55:
[...]

En je hebt ook een pro? Volgens mij met SSD i.c.m. een pro ben je al eerste in game.
Het ligt ook erg aan je verbinding volgens mij. Ik speel BF1 momenteel nog op een PS4 500GB (geen SSD) en ik ben ook altijd als één van de eerste op de map.

• Ricloo86
Jumpman schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:11:
[...]

Het ligt ook erg aan je verbinding volgens mij. Ik speel BF1 momenteel nog op een PS4 500GB (geen SSD) en ik ben ook altijd als één van de eerste op de map.
Nou vriend van mij heeft exact hetzelfde scherm (4k Samsung scherm), beide de pro alleen heeft hij SSD. Ik heb glasvezel 100/100 en hij minder goed internet (weet niet hoe dat heet haha). Maar hij is altijd eerder in de map dan ik.

• MRE-Inc
Ricloo86 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:58:
[...]

Gisteren wel voor het eerst (na 100 uur spelen) 2 keer in 1 potje een zwart scherm doordat ik op de options button drukte, dit was wel lelijk.
Ik lees dat diverse PS4 spelers ineens hun gasmasker op hebben alsof het een of andere bug is waarbij je als je bv van wapen switcht, je gasmasker op gezet wordt.
Jumpman schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:11:
[...]

Nou ik heb een 1gbit up/down verbinding en zonder ssd was ik nooit als eerste op de map. Sinds ik een SSD heb, wel. Ik zie de led van de SSD ook als een gek knipperen als er een nieuwe map geladen wordt.

• Ricloo86
MRE-Inc schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:18:
[...]

Ik lees dat diverse PS4 spelers ineens hun gasmasker op hebben alsof het een of andere bug is waarbij je als je bv van wapen switcht, je gasmasker op gezet wordt.
[...]

Nou ik heb een 1gbit up/down verbinding en zonder ssd was ik nooit als eerste op de map. Sinds ik een SSD heb, wel. Ik zie de led van de SSD ook als een gek knipperen als er een nieuwe map geladen wordt.
Oke, dat is inderdaad wel erg hinderlijk.
Zou er opzich geen probleem mee hebben als hij hem automatisch op zet als het nodig is.
Gebeurd mij nog met enige regelmaat dat ik geraakt wordt en nog (bv.) 15 health heb en dan dood ga door het gas zonder het door te hebben.

• MRE-Inc
Ricloo86 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:20:
[...]

Oke, dat is inderdaad wel erg hinderlijk.
Zou er opzich geen probleem mee hebben als hij hem automatisch op zet als het nodig is.
Gebeurd mij nog met enige regelmaat dat ik geraakt wordt en nog (bv.) 15 health heb en dan dood ga door het gas zonder het door te hebben.
Dat heb ik ook met dat gas. Te laat er achter komen en dan dood gaan. Maar over dat gas is al genoeg gezegd. Gister toevallig een filmpje van Jackfrags gezien over oa gas. Dat gaat dus ook door muren heen van huisjes. Dus je bent niet veilig tegen gas als er een gas granaat in kamer 1 wordt gegooid en jij boven in kamer 2 zit. Maar vuur granaten gaan niet door muren heen. Heel vreemd weer..... Ook de range van dat gas. Ben ik er van weg aan het rennen heb ik het idee dat ik een kilometer verder nog steeds een wazige blik heb. :(

• DoubleDutch
Orpheo1975 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:06:
[...]

Heb ik ook last, ligt het misschien aan DS4?
Dacht ik eerst wel, maar de twee oude en een nieuwe DS4 doen het allemaal. :'(

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:58:
[...]

Ik heb dat ook wel is, dat ik b.v. wil switchen naar de AT rocket gun en dan doet hij ineens de gasmasker op...
Lijkt me niet een probleem in de controller maar een soort van bug oid, dit was op het begin niet.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 12:27
Iedereen heeft het heletijd over dat gasmasker maar ik heb na ca. 70 uur spelen het nog nooit gehad. Als ik met andere in een squad zit dan hoor ik die ook vloeken over die zooi. (ik gebruik een standaard controller)

Veel mensen zitten ook te bitchen over de update en dat de fix te lang duurt. Als ik even de geschiedenis van Dice naar voren haal over de andere BF games.......... BF1 is de eerste game die met zo min mogelijk bugs en crashes gereleased is. BF3/4 waren een hel bij de release (sowieso was BF4 onspeelbaar).

En voor de Quite knop... Gewoon die zooi niet gebruiken en owwwhhhhh je moet even een minuutje langer wachten voordat de volgende map begint BOEHOE....

Ps. Over het zwarte scherm en geen geluid of kleur hebben in de game dat is wel vervelend maar dat heb ik ook pas 1 keer gehad.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Jumpman
Ricloo86 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:17:
[...]

Nou vriend van mij heeft exact hetzelfde scherm (4k Samsung scherm), beide de pro alleen heeft hij SSD. Ik heb glasvezel 100/100 en hij minder goed internet (weet niet hoe dat heet haha). Maar hij is altijd eerder in de map dan ik.
Hier ook maar VDSL (33 Mbps down en 3 Mbps up) en toch altijd als één van de eerste in de map.

• Ricloo86
PSYVIRII schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:30:
Iedereen heeft het heletijd over dat gasmasker maar ik heb na ca. 70 uur spelen het nog nooit gehad. Als ik met andere in een squad zit dan hoor ik die ook vloeken over die zooi. (ik gebruik een standaard controller)

Veel mensen zitten ook te bitchen over de update en dat de fix te lang duurt. Als ik even de geschiedenis van Dice naar voren haal over de andere BF games.......... BF1 is de eerste game die met zo min mogelijk bugs en crashes gereleased is. BF3/4 waren een hel bij de release (sowieso was BF4 onspeelbaar).

En voor de Quite knop... Gewoon die zooi niet gebruiken en owwwhhhhh je moet even een minuutje langer wachten voordat de volgende map begint BOEHOE....

Ps. Over het zwarte scherm en geen geluid of kleur hebben in de game dat is wel vervelend maar dat heb ik ook pas 1 keer gehad.
Eens maar we moeten wel wat te zeuren hebben he ;)

Ben het deels met je eens hoor, maar gezien de miljoenen die ze verdienen bij EA mogen bepaalde bugs wel vlotter opgepakt worden imo.

• HertogJack
  • Laatst online: 14:49
MRE-Inc schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:48:
Heb hier zelf op ps4 ook nooit last van eigenlijk..

Alleen van de revive bug af en toe, dat je niet kan inzoomen.

psn: HertogJack

• HertogJack
  • Laatst online: 14:49
MRE-Inc schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:27:
[...]

Dat heb ik ook met dat gas. Te laat er achter komen en dan dood gaan. Maar over dat gas is al genoeg gezegd. Gister toevallig een filmpje van Jackfrags gezien over oa gas. Dat gaat dus ook door muren heen van huisjes. Dus je bent niet veilig tegen gas als er een gas granaat in kamer 1 wordt gegooid en jij boven in kamer 2 zit. Maar vuur granaten gaan niet door muren heen. Heel vreemd weer..... Ook de range van dat gas. Ben ik er van weg aan het rennen heb ik het idee dat ik een kilometer verder nog steeds een wazige blik heb. :(
Klopt.. gas gaat door muren heen, heel suf..

Gister werd ik trouwens geknived terwijl ik boven zat en die andere kerel beneden liep, ook een irritante suffe bug.

psn: HertogJack

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Laatst wel gehad dat ik wilde switchen naar een accessoire anders dan m'n gasmasker, maar dat ik steevast m'n masker aan het opzetten was. Gruwelijk vervelend! Qua spawnpoints kan er volgens mij ook nog veel verbeterd worden. Vaak genoeg dat ik recht voor iemand spawn en meteen word gedood, of dat ik achter een vijand spawn (dat mag wel ;) ).

Gister nog een gekke bug. Ik spawnde maar m'n wapen was niet bruikbaar. Alsof ik insta-parkinson had met m'n poppetje. Zoomen & schieten werkte niet.. pas nadat ik even naar m'n handgun was geswitched werkte alles weer.

If it aint fixed, it's broken.

Pagina: 1 ... 76 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.