Hier ook, maar dan met een PS4 (geen Slim of Pro) en built-in HDD. Lijkt me dus meer aan de verbinding te liggen dan aan een SSD.nexhil schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:29:
[...]
Ik heb een SSD aan mijn xbox ONE hangen, ben 99 van de 100 als eerste in de game.
Dit is wel erg kort door de bocht, die functie moet gewoon werken en lijkt me ook niet zo heel ingewikkeld.PSYVIRII schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:30:
En voor de Quite knop... Gewoon die zooi niet gebruiken en owwwhhhhh je moet even een minuutje langer wachten voordat de volgende map begint BOEHOE....
Dat er andere mogelijkheden zijn om een potje te verlaten is fijn maar zo makkelijk iets hoort gewoon te werken.
Heb ik in de 5 uur dat ik gespeeld heb helaas ook meerdere keren gehad. Gebeurt vreemd genoeg alleen nadat ik gerevived ben.Tjebakka schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:52:
Gister nog een gekke bug. Ik spawnde maar m'n wapen was niet bruikbaar. Alsof ik insta-parkinson had met m'n poppetje. Zoomen & schieten werkte niet.. pas nadat ik even naar m'n handgun was geswitched werkte alles weer.
Bij mij ook, maar meestal is het verholpen door even van wapen te wisselen.Mandamo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:34:
[...]
Heb ik in de 5 uur dat ik gespeeld heb helaas ook meerdere keren gehad. Gebeurt vreemd genoeg alleen nadat ik gerevived ben.
Of spawnen in een voertuig, zonder dat je in t voertuig zit, maar wel de handgun van die class hebt
PSN: Maichel
Die is idd wel erg frustrerend!Maichel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:50:
Of spawnen in een voertuig, zonder dat je in t voertuig zit, maar wel de handgun van die class hebt
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik heb hier ook last van de gasmaskerbug. Ik merk dat dit voornamelijk optreedt wanneer ik door (vriendelijk) gas loop dat het spel het gasmasker equipped in plaats van mijnen of anti-tank grenades. Komt vrij regelmatig voor en is zeer hinderlijk.
De revivebug heb ik ook bijna altijd last van maar tegenwoordig is het al een gewoonte om na reviven even van wapen te wisselen.
Stomme is dat beide bugs al sinds de alpha voorkomen, gemeld zijn en dus nog steeds niet gefixed zijn.
De revivebug heb ik ook bijna altijd last van maar tegenwoordig is het al een gewoonte om na reviven even van wapen te wisselen.
Stomme is dat beide bugs al sinds de alpha voorkomen, gemeld zijn en dus nog steeds niet gefixed zijn.
Weinig interessants om eerlijk te zijn.Reefun schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:52:
Ik las op reddit een "leak" aangaande de updates. Of deze helemaal kloppen durf ik natuurlijk niet te zeggen, maar hierbij alsnog de details ;
[...]
Het lijkt mij niet makkelijk anders had het er wel ingezeten vanaf het begin of werkte het direct na de patch.donvalentino schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:26:
[...]
Dit is wel erg kort door de bocht, die functie moet gewoon werken en lijkt me ook niet zo heel ingewikkeld.
Dat er andere mogelijkheden zijn om een potje te verlaten is fijn maar zo makkelijk iets hoort gewoon te werken.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat is geen handgun maar de primary van die classMaichel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:50:
Maar idd, vrij frustrerend. Wel fijn dat je zowel healing als ammo hebt btw
Gister had ik het ook samen met iemand in de party. Is die andere gozer gewoon 10-0 gegaan met 9 zwaard-kills
Ik kan daar soms wel om lachen als heel je squad zegt: Ik pak een vliegtuig en een tank enz en dan zie je iedereen staan zonder voertuigMaichel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:50:
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Verwijderd
Ik had gisteren een super bug. Ja dat kan ook nog, was erg lachen.
We hadden de sector bijna verloren en ik spawnde in een voertuig maar op het moment dat ik spawnde werd de tank opgeblazen. Ik ging niet dood maar kwam in een krater onder het brandende wrak van de tank terecht. De vlammen deden mij niets maar ik kon me maar een klein beetje bewegen. ik kon niet onder de tank vandaan komen. Vervolgens krijg ik het bericht dat we de sector verloren hadden en ik me terug moest trekken. omdat dit niet kon kwamen er steeds meer tegenstanders op mij af omdat ze dan die circel zien dat ik daar nog in hun gebied zit. Ik hoorde de kogels inslaan op de tank boven me en kon door een spleet tussen de rand van de krater en de tank steeds meer tegenstanders op me af zien komen. Met mijn sniper rifle wist ik er drie te doden maar ik denk niet dat ze mij zagen of konden raken. Na een tijdje verdween het brandende wrak van de tank en was ik de L#L. er stonden genoeg tegenstanders om me heen die mij genadeloos neermaaide maar het was wel even leuk.
ik denk niet dat je dit heel snel voor elkaar kunt krijgen maar zijn er meer die wel eens zoiets gehad hebben?
We hadden de sector bijna verloren en ik spawnde in een voertuig maar op het moment dat ik spawnde werd de tank opgeblazen. Ik ging niet dood maar kwam in een krater onder het brandende wrak van de tank terecht. De vlammen deden mij niets maar ik kon me maar een klein beetje bewegen. ik kon niet onder de tank vandaan komen. Vervolgens krijg ik het bericht dat we de sector verloren hadden en ik me terug moest trekken. omdat dit niet kon kwamen er steeds meer tegenstanders op mij af omdat ze dan die circel zien dat ik daar nog in hun gebied zit. Ik hoorde de kogels inslaan op de tank boven me en kon door een spleet tussen de rand van de krater en de tank steeds meer tegenstanders op me af zien komen. Met mijn sniper rifle wist ik er drie te doden maar ik denk niet dat ze mij zagen of konden raken. Na een tijdje verdween het brandende wrak van de tank en was ik de L#L. er stonden genoeg tegenstanders om me heen die mij genadeloos neermaaide maar het was wel even leuk.
ik denk niet dat je dit heel snel voor elkaar kunt krijgen maar zijn er meer die wel eens zoiets gehad hebben?
Uiteindelijk is dat even geinig (heb ookal een keer vast in een boom gezeten haha) maar uiteindelijk ga je dood omdat je niet in de juiste sector zit.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:56:
Weet je zeker dat je niet aan het hacken bentVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:56:
Haha echt? Dat ga ik ook proberen!HertogJack schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:48:
[...]
Klopt.. gas gaat door muren heen, heel suf..
Gister werd ik trouwens geknived terwijl ik boven zat en die andere kerel beneden liep, ook een irritante suffe bug.
PSN: SaddeW
Dit heb ik ook eens gehad, met Conquest, ik zat ook vast onder een tank die was opgeblazen.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:56:
Het was even leuk lekker mensen afknallen zonder zelf geraakt te worden tot dat de tank verdween
Hier al een paar keer op de PS4 tegenstanders (vooral snipers) buiten de map gezien op Aragonne Forest. We wisten met onze squad niet hoe ze daar in leven konden blijven.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Was het niet dat ze hun hun spawn zaten? Want op een zeker punt kan je niet verder, omdat de tegenstander daar spawnend mochten jullie alle punten hebben in conquest bijvoorbeeld. En met operations etc kan je ook niet in het gebied van de attackers komen!Jumpman schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:27:
Hier al een paar keer op de PS4 tegenstanders (vooral snipers) buiten de map gezien op Aragonne Forest. We wisten met onze squad niet hoe ze daar in leven konden blijven.
Blijft toch het leukst om met een groepje tweakers te spelen, anders moet ik zeggen dat de game mij behoorlijk begint te vervelen.
Word tijd voor wat nieuwe maps en game modi.
Was wel lache inderdaadDoubleDutch schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:43:
Blijft toch het leukst om met een groepje tweakers te spelen, anders moet ik zeggen dat de game mij behoorlijk begint te vervelen.
En ik ben het ook wel met je eens dat het een beetje begint te vervelen. Ik heb met BF1 minder moeite om te stoppen vergeleken met BF4. Ik weet alleen niet waar dit nou precies door komt. Misschien dat het toch aan de maps ligt..?
Maar het spelen met mede-tweakers brengt het spel weer even naar een nieuwe dimensie voor mij
Het is sowieso het leukste om samen te spelen, en als je een squad hebt die samenspeelt en op elkaar ingespeeld is kun je fiks punten pakken.SaddeW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:06:
[...]
Was wel lache inderdaad
En ik ben het ook wel met je eens dat het een beetje begint te vervelen. Ik heb met BF1 minder moeite om te stoppen vergeleken met BF4. Ik weet alleen niet waar dit nou precies door komt. Misschien dat het toch aan de maps ligt..?
Maar het spelen met mede-tweakers brengt het spel weer even naar een nieuwe dimensie voor mij
Ik heb met BF1 veel meer dat ik niet kan stoppen, BF4 deed ik echt enkel als er iemand online was anders keek ik er niet eens naar (wellicht komt dit omdat BF1 mij gewoon meer ligt en mijn scores ook altijd hoog zijn, dan is alles leuker!
Bij BF4 had je veel meer om vrij te spelen, en ook nog eens wapens die dan vervolgens echt beter waren. Nu zijn de latere wapens vaak zelfs minder goed (is een mening natuurlijk) en sowieso zijn het er erg weinig.SaddeW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:06:
[...]
Was wel lache inderdaad
Maar goed, inderdaad maar even wachten op de DLCtjes
Hmm, bij beide BF4 en BF1 eindig ik bijna altijd wel in de top 5, dus dat is bij mij niet de reden denk ikRicloo86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:15:
[...]
Het is sowieso het leukste om samen te spelen, en als je een squad hebt die samenspeelt en op elkaar ingespeeld is kun je fiks punten pakken.
Ik heb met BF1 veel meer dat ik niet kan stoppen, BF4 deed ik echt enkel als er iemand online was anders keek ik er niet eens naar (wellicht komt dit omdat BF1 mij gewoon meer ligt en mijn scores ook altijd hoog zijn, dan is alles leuker!)
Jouw squad zit helaas elke keer vol (deze week iig). Invite me maar een keer als je ooit een plekje vrij hebt
Ik ben wellicht vrij simplistisch ingesteld, maar ik vind het juist een verademing dat er niet 1000 en 1 verschillende dingen zijn waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.Maichel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:16:
[...]
Bij BF4 had je veel meer om vrij te spelen, en ook nog eens wapens die dan vervolgens echt beter waren. Nu zijn de latere wapens vaak zelfs minder goed (is een mening natuurlijk) en sowieso zijn het er erg weinig.
Maar goed, inderdaad maar even wachten op de DLCtjes
Maar een DLC en weer nieuwe maps zou leuk zijn, dat wel.
Ja altijd wel veel mensen die willen spelen of joinen inderdaad, maar dan maak ik binnenkort gewoon even plekkie vrij voor je!SaddeW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:37:
[...]
Jouw squad zit helaas elke keer vol (deze week iig). Invite me maar een keer als je ooit een plekje vrij hebt
Gisteravond hebben we tijd lang een plekje open gehad.
Is het mogelijk om een keyboard/mouse aan te sluiten op de PS4 voor BF1?
Ik weet dat ik enorm slecht ben met een controller
Ik gebruik zelf een Xim4. Daar kun je zelf je eigen muis en keyboard op aansluiten,of ipv een keyboard kun je ook een PS nav controller gebruiken. Kun je lekker op de bank blijven zitten. Zelf kon ik maar niet aan de controller wennen. Dit frustreerde mij enorm.DaYwaLkUr schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:19:
Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die mij ownen met een controller, maar ik kan in iedergeval fatsoenlijk richten. Je kunt het cheaten noemen,maar ja waar is de grens. Een stuur gebruiken bij race games?
Sneller hdd, om als eerste in de map zitten?
Snelste monitor met een lage lag.
De grens zit op die plek waar jij een gigantisch voordeel hebt ten opzichte van andere. Een muis en toetsenbord maakt het aimen zoveel makkelijker dat jij een gigantisch voordeel hebt ten opzichte van anderen. Voor mij is het niet anders dan een aimbot gebruiken en valt het niet goed te praten. Wat mij betreft zouden ze alle muis+tobo gebruikers in hun eigen servers moeten stoppen. Dan is het voordeel weg en hebben eerlijke spelers er geen last van.Bajan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:37:
[...]
Je kunt het cheaten noemen,maar ja waar is de grens.
Een stuur gebruiken bij race games?
Sneller hdd, om als eerste in de map zitten?
Snelste monitor met een lage lag.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Omdat de Xim via je controller loopt zul je nooit weten wie er 'eerlijk' spelen. Je hebt ook de Hori tactical, kun je wel rechtstreeks aansluiten op je PS4. Dus goedgekeurd en aangemoedigt door Sony zelf.
Gewoon blijven oefenen en doorzetten. Niet de makkelijke weg zoekenDaYwaLkUr schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:19:
(in het begin was ik met 5 bier zat, nu na meer dan 20 pas
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 02-12-2016 11:22 ]
Als er bij Sony iemand zat die competitive integriteit heeft, zouden ze deze groep niet tegen normale spelers laten spelen. Zeggen dat het voordeel niet zo groot is, is ook gewoon je kop in het zand steken. Bij Unreal tournament (Xbox 360) wilden ze crossplatform gaan. Maar deze feature hebben ze uiteindelijk geschrapt omdat gemiddelde PC gamers de high skilled consolegamers uit de testgroep met gemak inmaakte.Bajan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:11:
Omdat de Xim via je controller loopt zul je nooit weten wie er 'eerlijk' spelen. Je hebt ook de Hori tactical, kun je wel rechtstreeks aansluiten op je PS4. Dus goedgekeurd en aangemoedigt door Sony zelf.
bronMicrosoft scrapped plans to allow PC and Xbox 360 gamers to play shooters like Unreal Tournament 3 and Gears of War online together because during tests "console players got destroyed every time".
Shooters en RTS zijn niet geschikt om muis spelers eerlijk tegen controllers te laten spelen. Sport en racegames gaan prima.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Super goeie tip, dan ga ik BF1 ook aanschaffen!!Bajan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:37:
[...]
Ik gebruik zelf een Xim4. Daar kun je zelf je eigen muis en keyboard op aansluiten,of ipv een keyboard kun je ook een PS nav controller gebruiken. Kun je lekker op de bank blijven zitten. Zelf kon ik maar niet aan de controller wennen. Dit frustreerde mij enorm.
Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die mij ownen met een controller, maar ik kan in iedergeval fatsoenlijk richten. Je kunt het cheaten noemen,maar ja waar is de grens. Een stuur gebruiken bij race games?
Sinds release een PS4 en nu sinds een week met Black Friday een X1S erbij met Battlefield 1 om met een kameraad online samen te spelen.
Ga hier vanavond eens het topic doorspitten om nog meer mensen toe te voegen
Andersom mag ook altijd!
GT = username
Headset: check
Ik bedenk me net dat hier een "platoon" was om samen te kunnen spelen?
Hoe join ik hierbij?
Mss offtopic, maar welke headsets gebruiken jullie zoal?
Ga hier vanavond eens het topic doorspitten om nog meer mensen toe te voegen
Andersom mag ook altijd!
GT = username
Headset: check
Ik bedenk me net dat hier een "platoon" was om samen te kunnen spelen?
Hoe join ik hierbij?
Mss offtopic, maar welke headsets gebruiken jullie zoal?
[ Voor 13% gewijzigd door Agent 47 op 02-12-2016 13:16 ]
Verwijderd
de draadloze 5,1 bluetooth headset van sony zelf. Ik merk echt dat je op geluid kan spelen in dit spel. Hoor tegenstanders al vaak goed aankomen en ik hoor ook echt verschil tussen links en rechts ACHTER me
Hier ook een Sony wireless headset. Zit echt lekker,geen pijn aan de oren,omdat de set over je oren valt. Of je moet heeeele grote oren hebben. Tegenstanders hoor je echt goed aan komen lopen. Vooral in huis.
Ik heb geen tegenstanders in mn huisBajan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:51:
Hier ook een Sony wireless headset. Zit echt lekker,geen pijn aan de oren,omdat de set over je oren valt. Of je moet heeeele grote oren hebben. Tegenstanders hoor je echt goed aan komen lopen. Vooral in huis.
Gebruik de Razer Kraken usb headset. Die lag op zolder stof te happen, maar is eigenlijk niet echt geschikt voor de ps4.
PSN: bollsie
Ik gebruik een BeyerDynamic DT990Pro, icm de mic die bij de PS4 zit. Nadeel van al die gaming headset is dat het geluid eigenlijk nooit echt fatsoenlijk is. Ja iedereen kan zeggen: wat een geweldig geluid. Maar dat valt altijd tegen. Nu had ik deze headset al, maar die was lastig te gebruiken met de PS4. Nu heb ik daar een mini amp voor, die toevallig ook werkt met de PS4. En dat werkt geweldig moet ik zeggen. Wat een geluid
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Zo de SSD zit in de PS4,nu maar even kijken of ik als eerste in de tank zit.
Ik moet zeggen dat ik met de Pro met standaard hdd vaak 1 van de eerste ben om een voertuig te kunnen kiezen. Heeft misschien ook met je verbinding te maken.DoubleDutch schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:43:
Zo de SSD zit in de PS4,nu maar even kijken of ik als eerste in de tank zit.
De playstation geeft ook met de test een mooie snelheid aan,denk niet dat het mijn verbinding is,de HDD die ik eruit heb gehaald is wel van een onbekend gaar merk mss dat het daar aan ligt.Bajan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:06:
[...]
Ik moet zeggen dat ik met de Pro met standaard hdd vaak 1 van de eerste ben om een voertuig te kunnen kiezen. Heeft misschien ook met je verbinding te maken.
Ik heb een graf verbinding (6mbit middeleeuwen lijntje van de KPN) en ik had 9 van de 10 potjes de tank met een standaard PS4. Samen met 2 vrienden de PS4's gekocht en ik zit ruim 10 seconden eerder in de game dan hun, vaak snel genoeg om de tank te kiezen.Bajan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:06:
[...]
Ik moet zeggen dat ik met de Pro met standaard hdd vaak 1 van de eerste ben om een voertuig te kunnen kiezen. Heeft misschien ook met je verbinding te maken.
Ik zie wel dat sinds de PS4 pro uit is ik steeds minder vaak een tank kan kiezen in het begin van de ronde, dat is wel jammer. Geef mij het BF3 spawn systeem maar.
Kan ook tegen je werken zoals ik vandaag 2x had. Ik hoorde geluid achter me, draai me om en zie iemand uit mijn squad op me spawnen, draai me weer om naar voren en sta in de loop van een tegenstander te kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:47:
de draadloze 5,1 bluetooth headset van sony zelf. Ik merk echt dat je op geluid kan spelen in dit spel. Hoor tegenstanders al vaak goed aankomen en ik hoor ook echt verschil tussen links en rechts ACHTER me
XBL: MRE Inc
Oh ja, misschien maar weer eens opstarten binnenkort
Verwijderd
Daar heb je je mini map voor, als ik wat hoor kijk ik eerst daarop, zie ik iets blauws? Nee? dan is het de tegenstander en ik hoor dan ook welke kant ze op lopen. Geluid is echt dik in orde in BFMRE-Inc schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:26:
[...]
Kan ook tegen je werken zoals ik vandaag 2x had. Ik hoorde geluid achter me, draai me om en zie iemand uit mijn squad op me spawnen, draai me weer om naar voren en sta in de loop van een tegenstander te kijken
Draait Bf1 nou met betere fps op ps pro? Lees verschillende reacties. Staat op ene site dat fps beter is met 64 man bijv. Andere site zegt weer dat ze geen voordeel geven aan spelers met een pro in de MP
[ Voor 49% gewijzigd door nickdew op 03-12-2016 17:45 ]
Draait bijna altijd 1080p60fps. De normale PS4 heeft een dynamische resolutie met veel framedrops naar 35-45.
.
[ Voor 100% gewijzigd door nickdew op 03-12-2016 17:53 ]
Is dit nou heel knullig of misschin toch een granaat van de vijand die verder op zit?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
haha mooi, maar leek wel een mijn ofzo.RawChild schreef op zondag 4 december 2016 @ 09:15:
[video]
Is dit nou heel knullig of misschin toch een granaat van de vijand die verder op zit?
Granaat, je ziet hem gooien (waarschijnlijk hield hij hem te lang vast) en dat wordt ook geroepen.
Wel wat knullig om zo aan je einde te komen.
Ik weet er niet het fijne van. Maar was gister bij mijn broertje die de zelfde tv(4K)heeft maar een ps4 pro(ik heb de slim) en kwa beeld zit er toch wel een verbetering in en hij draait in mij ogen iets vlekkelozen.
Ik heb na 1,5 uur spelen toch maar besloten om de slim te verkopen en een pro te gaan halen.
Te lang vast?? Kan je de grenades 'cooken' dan?!dutchgio schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:05:
Granaat, je ziet hem gooien (waarschijnlijk hield hij hem te lang vast) en dat wordt ook geroepen.
Ik heb vaker grenaten lang vast (zodat je wat makkelijker kan richten), maar nog nooit gehad dat hij in mijn hand ontploft. Dus in dat opzicht lijkt me niet dat "cooken" werkt in BF1.clockw1ze schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:54:
[...]
Te lang vast?? Kan je de grenades 'cooken' dan?!
Van de week had ik een mooie dogfight. Voelde me echt even in topgun.... ;
Jij hebt dat vliegtuigje aardig onder controle zeg
Oh wacht, verkeerde game.clockw1ze schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:54:
[...]
Te lang vast?? Kan je de grenades 'cooken' dan?!
Volgens mij kun je inderdaad niet 'cooken', je houdt de granaat dan gewoon vast, de pin trek je er pas uit bij het gooien.
Behalve in dit geval dan lijkt het, houd het maar op een foutje in de fabriek dan.
Thanks! Hou al van jongs af aan van vliegtuigen. Zelf ook gewerkt aan civiele en militaire vliegtuigen (Fokker 50/70/100 en F-16's). Maar dat is alweer jaren geleden.RedHat schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:27:
Jij hebt dat vliegtuigje aardig onder controle zeg
Dit was de eerste keer in een lange tijd waarbij ik echt moest "werken" om een vijandelijk vliegtuig neer te halen. Had degene die ik neer had geschoten ook een berichtje gestuurd met het filmpje. Daar vlieg ik nu soms samen mee. Altijd fijn om een goede wingmate te hebben!
Maar iets anders, Jouw username komt me heel erg bekend voor. Speelde jij vroeger niet op de strikerz.net servers counter-strike? In de periode 2001~2005ish?
Ja [GoT]RedHat. Jij was zeker [GoT]Raven ofzo
Ja dat klopt!RedHat schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:35:
Ja [GoT]RedHat. Jij was zeker [GoT]Raven ofzo
Nou, Heb nooit bij het GoT "gehoord". Ik had altijd mot met DutchCommando, Firefox en andere. Maar eerlijk is eerlijk, ik was dan ook een enorm pisventje toen
Hier op tweakers had ik een andere username (Raven_), maar de "echte" Raven begon weer met posten dus heb ik Reefun aangemaakt.
Heb jij nog specifieke instellingen aangepast?Reefun schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:22:
[...]
Ik heb vaker grenaten lang vast (zodat je wat makkelijker kan richten), maar nog nooit gehad dat hij in mijn hand ontploft. Dus in dat opzicht lijkt me niet dat "cooken" werkt in BF1.
Van de week had ik een mooie dogfight. Voelde me echt even in topgun.... ;
[video]
Die controle die jij hebt tijdens het vliegen en tegelijkertijd schieten gaat bij mij echt niet hahaha
Als ik naar links / rechts aim omdat hij teveel beweegt gaat het bij mij niet zo rustig als bij jou...
Of speel jij op PC?
Ik heb enkel de soldier buttons op veteran zodat ik kan bukken met RS en melee met B. Voor de rest alles standaard.donvalentino schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:21:
[...]
Heb jij nog specifieke instellingen aangepast?
Die controle die jij hebt tijdens het vliegen en tegelijkertijd schieten gaat bij mij echt niet hahaha
Als ik naar links / rechts aim omdat hij teveel beweegt gaat het bij mij niet zo rustig als bij jou...
Of speel jij op PC?
Ik zal het voor de zekerheid vanavond nog een keer checken als we weer gaan spelen.
*Edit : Ja. Controls staan op standaard.
Ik richt verder de "grote" stukken met de RS naar links/rechts (de Ailerons), en kleine aanpassingen via LS. Via LS bestuur je de rudders welke kleine aanpassingen naar links/rechts mogelijk maakt waarbij je preciezer kan richten. Maar ik moet wel zeggen dat ik veel op instinct doe. Ik speel al sinds ik kan herrineren met flightsimulators. Zou zó graag een joystick willen gebruiken met de XB1
Indien je trouwens écht alle tijd wilt nemen qua richten, de hoogte opzoeken, en dan een duikvlucht. Dan is het nóg makkelijker richten. Bedenk wel dat je dan met een rotvaart naar beneden komt en ruim op tijd weer omhoog moet trekken wil je niet je vliegtuig de grond in planten
[ Voor 8% gewijzigd door Reefun op 05-12-2016 19:42 ]
Bedankt voor de uitleg.Reefun schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:39:
[...]
Ik heb enkel de soldier buttons op veteran zodat ik kan bukken met RS en melee met B. Voor de rest alles standaard.
Ik zal het voor de zekerheid vanavond nog een keer checken als we weer gaan spelen.
Ik richt verder de "grote" stukken met de RS naar links/rechts (de Ailerons), en kleine aanpassingen via LS. Via LS bestuur je de rudders welke kleine aanpassingen naar links/rechts mogelijk maakt waarbij je preciezer kan richten. Maar ik moet wel zeggen dat ik veel op instinct doe. Ik speel al sinds ik kan herrineren met flightsimulators. Zou zó graag een joystick willen gebruiken met de XB1![]()
Indien je trouwens écht alle tijd wilt nemen qua richten, de hoogte opzoeken, en dan een duikvlucht. Dan is het nóg makkelijker richten. Bedenk wel dat je dan met een rotvaart naar beneden komt en ruim op tijd weer omhoog moet trekken wil je niet je vliegtuig de grond in planten
Ik zal is meer gaan oefenen, tot nu is het steeds als ik een andere pilot achterna zit ik vaak met me aim te veel naar links / rechts ga en daardoor weinig damage maak bij hem
Om te leren vliegen kan je het beste oefenen in de mist of zandstorm
. Even een duikvlucht en dan hopen dat je de vlag niet tegen komt
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Met mist of een zandstorm is de bomber ideaal. Helemaal de hoogte op zoeken (dus net onder het "stall" gedeelte). En vervolgens gewoon vanaf grote hoogte brandbommen laten vallen. Besla je een enorm gebied mee.PSYVIRII schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:20:
Om te leren vliegen kan je het beste oefenen in de mist of zandstorm. Even een duikvlucht en dan hopen dat je de vlag niet tegen komt
Enige nadeel is dat je front gunner bijna niets kan raken van zo een hoogte. Plus als je competente piloten in het tegenteam zit ben je ook zo neer. Maar de meeste piloten letten niet op wat boven hun gebeurd. Dus deze bomber tactiek kun je ook zonder mist/zandstorm gebruiken. Bijkomend voordeel; de aa guns kunnen je ook niet raken als je zo hoog vliegt.
Zat trouwens door mijn filmpjes te kijken welke ik heb bewaard. Soms raak je overmoedig en zie je de kleinste dingen over het hoofd zoals een boom.... ;
Verder ;
Filmpje even geupload naar YT ;Reefun schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:03:
Wist je dat je bijvoorbeeld kan landen op de Zeppelin? Dankzij haar met een Attack Plane geprobeerd en haar afgezet + opgehaald tot 2x toe. Daarna nog met een bomber geprobeerd (als je eenmaal erop geland bent kun je ook makkelijk je bommen droppen).
[ Voor 30% gewijzigd door Reefun op 05-12-2016 19:47 ]
Moa kan gebeuren toch staan ook zoveel bomen op die mapReefun schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:42:
[...]
Met mist of een zandstorm is de bomber ideaal. Helemaal de hoogte op zoeken (dus net onder het "stall" gedeelte). En vervolgens gewoon vanaf grote hoogte brandbommen laten vallen. Besla je een enorm gebied mee.
Enige nadeel is dat je front gunner bijna niets kan raken van zo een hoogte. Plus als je competente piloten in het tegenteam zit ben je ook zo neer. Maar de meeste piloten letten niet op wat boven hun gebeurd. Dus deze bomber tactiek kun je ook zonder mist/zandstorm gebruiken. Bijkomend voordeel; de aa guns kunnen je ook niet raken als je zo hoog vliegt.
Zat trouwens door mijn filmpjes te kijken welke ik heb bewaard. Soms raak je overmoedig en zie je de kleinste dingen over het hoofd zoals een boom.... ;
[video]
Verder ;
[...]
Filmpje even geupload naar YT ;
[video]
Wat een verschil met een SSD, ps4 start heerlijk snel op, is een stuk stiller en geeft minder warmte af.
En met bf1 gaat het laden veel sneller, eigenlijk elk potje wat ik speelde kon ik altijd als eerste kiezen uit een voertuig,heb nog nooit eerder zoveel haat berichten gehad, moet ook zeggen dat het behoorlijke noob wapen is als je in een heavy tank zit, helemaal als je een bug hebt dat je repair balkje vol loopt en het enige wat je hoeft te doen is links op de D pad te drukken en je tank is 50% gerepaird lol,normaal moet je stoppen om hem te repairen en kun je niet schieten.
En met bf1 gaat het laden veel sneller, eigenlijk elk potje wat ik speelde kon ik altijd als eerste kiezen uit een voertuig,heb nog nooit eerder zoveel haat berichten gehad, moet ook zeggen dat het behoorlijke noob wapen is als je in een heavy tank zit, helemaal als je een bug hebt dat je repair balkje vol loopt en het enige wat je hoeft te doen is links op de D pad te drukken en je tank is 50% gerepaird lol,normaal moet je stoppen om hem te repairen en kun je niet schieten.
Die knaap gooit de granaat tegen die giga rotswand voor zijn neus, resultaat: die granaat komt terugdutchgio schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:05:
Dat is geen bug, maar 'emergency repair' en zit gewoon op elke tank..DoubleDutch schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:15:
...dat het behoorlijke noob wapen is als je in een heavy tank zit, helemaal als je een bug hebt dat je repair balkje vol loopt en het enige wat je hoeft te doen is links op de D pad te drukken en je tank is 50% gerepaird lol,normaal moet je stoppen om hem te repairen en kun je niet schieten.
Zit niet op elke tank hoor. Sommige hebben enkel track repair en andere helemaal niets ( zoals de mortar landship).poor Leno schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:21:
[...]
Dat is geen bug, maar 'emergency repair' en zit gewoon op elke tank..
Nee ok, bijna op elke tank/loadout zit wel zoiets..
Is de eerste keer dat ik het tegen kom, kon ook niet meer de normale repair doen.poor Leno schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:21:
[...]
Dat is geen bug, maar 'emergency repair' en zit gewoon op elke tank..
Nu zag ik het balkje snel vol lopen en als die vol was drukte ik links en had ik 50% health erbij.
Waarom kan je dan niet de gewone repair meer gebruiken met bv 75% health?
Voor de PRO users:
(Van BF forum)
(Van BF forum)
FancySquirrel
BF3 MOHW BF4 BFH BF1
December 5, 2016 4:18PM
Hi all,
We found an issue that explains a lot of the issues mentioned in this thread, e.g. FPS drops and blurry textures. The issue relates to the dynamic resolution where the minimum was too high.
We have a fix for this for all platforms (except PC that does not use dynamic resolution) and it will be included in the next patch.
Nils
Development Director at DICE @_FancySquirrel_
Waarschijnlijk was je class gebugged. Soms spawn je met een andere class zonder repair tool, en dan kan je niet "normaal" repairen.DoubleDutch schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:59:
[...]
Is de eerste keer dat ik het tegen kom, kon ook niet meer de normale repair doen.
Nu zag ik het balkje snel vol lopen en als die vol was drukte ik links en had ik 50% health erbij.
Waarom kan je dan niet de gewone repair meer gebruiken met bv 75% health?
Er is een 'Holiday Truce" dogtag 
Ben benieuwd of je die alleen kunt krijgen als je helemaal niet op 24/25/26 december speelt..
Ben benieuwd of je die alleen kunt krijgen als je helemaal niet op 24/25/26 december speelt..
Wanneer komt de DLC eigenlijk?
Ben nog steeds weg van het spel maar heb wel zin in wat vernieuwends en wat dingen die gefixt kunnen worden.
Ben nog steeds weg van het spel maar heb wel zin in wat vernieuwends en wat dingen die gefixt kunnen worden.
"They Shall Not Pass" wordt in maart 2017 verwacht. Binnenkort krijgen we er wel een gratis map bij, "Giant's Shadow".Ricloo86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:16:
Wanneer komt de DLC eigenlijk?
Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT
En de patch? want is nog wel wat te verbeteren.SebkeClaes schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:44:
[...]
"They Shall Not Pass" wordt in maart 2017 verwacht. Binnenkort krijgen we er wel een gratis map bij, "Giant's Shadow".
Is er al wat te zien van die nieuwe map?
Er waren geruchten dat op 16 December de volgende patch uitgebracht zou gaan worden. Maar goed, hé. Blijven geruchten.Ricloo86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:54:
[...]
En de patch? want is nog wel wat te verbeteren.
Is er al wat te zien van die nieuwe map?
Ik heb het spel net een paar dagen, ben nu level 8 of 9. Maar class level 1 nogmaar. Hoe level je dat een beetje snel? Ik spawn altijd op mijn squad en probeer met ze mee te gaan. Moet wel zeggen dat sonmige spelers echt vreselijk zijn. Lig ik dood te zijn, medic in de buurt, maar doet niks... zucht
Welke class wil je graag levelen?RawChild schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:11:
Ik heb het spel net een paar dagen, ben nu level 8 of 9. Maar class level 1 nogmaar. Hoe level je dat een beetje snel? Ik spawn altijd op mijn squad en probeer met ze mee te gaan. Moet wel zeggen dat sonmige spelers echt vreselijk zijn. Lig ik dood te zijn, medic in de buurt, maar doet niks... zucht
Nee dat gebeurd vaker, best storend als ze op je staan en niets doen. Die spelen vooral voor zichzelf. Maak mij er al niet meer druk om, vaak ben ik effectiever als ik weer opnieuw spawn dan gerivived te worden en weer bijna gelijk neer te gaan.
Soms wacht ik ook weleens bewust om iemand neer te schieten omdat ik weet dat hij gaat reviven, om ze vervolgens allemaal om te leggen.
Ligt eraan welke class je speelt.RawChild schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:11:
Scout : Mensen neer schieten/spotten
Medic : Mensen reviven/healen
Assault : Voertuigen kapot knallen
Support : Ammo geven/supressive fire geven
Dat zijn dan zo een beetje de punten waar je het meeste mee kan scoren per class.
Verder kun je ook "sneaky" je class levelen. Stel voor dat je als assault in een Zeppelin/Trein/Dreadnought gaat ; Alle punten welke je dan behaald tellen óók voor je class level. Dus zodoende kun je aardig wat punten scoren vanuit één van de Behemoths.
Al om al ; Gewoon de class spelen welke je het leukst lijkt en de punten volgen vanzelf wel. Alhoewel ik wel moet zeggen dat assault naar level 10 krijgen verreweg het meest "butt-crinching" is (lees, duurde het langst). Maar, je krijgt er wel 1 van de beste wapens van het spel voor terug (Hellriegel, 60 kogels, bijna geen recoil, wel maar iets van 20 damage per kogel).
Wat betreft medics ; het blijkt dat zelfs als medics géén syringe hebben om je te reviven, ze in je scherm komen zodra je dood ligt. Dus soms, héél soms, kan de medic er écht niets aan doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Reefun op 06-12-2016 10:27 ]
Goede uitleg!Reefun schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
[...]
Verder kun je ook "sneaky" je class levelen. Stel voor dat je als assault in een Zeppelin/Trein/Dreadnought gaat ; Alle punten welke je dan behaald tellen óók voor je class level. Dus zodoende kun je aardig wat punten scoren vanuit één van de Behemoths.
Al om al ; Gewoon de class spelen welke je het leukst lijkt en de punten volgen vanzelf wel. Alhoewel ik wel moet zeggen dat assault naar level 10 krijgen verreweg het meest "butt-crinching" is (lees, duurde het langst). Maar, je krijgt er wel 1 van de beste wapens van het spel voor terug (Hellriegel, 60 kogels, bijna geen recoil, wel maar iets van 20 damage per kogel).
Ik had de assault class echt wel vlot, samen met een maatje in een tank en het gaat echt wel hard (maatje spawnt in een tank en heeft dus de tank class, en geeft de tank vervolgens aan jou als assault).
Als je op de PS speelt moet je mij maar toevoegen help ik je wel.
Zit nu op bijna 2000 kills met de Hell, echt een heerlijk wapen!
Ik krijg overigens in een tank ook vaak de icoontjes dat ik kan reviven boven de poppetjes, dus dan lijkt het alsof ik ook kan reviven.
Ja, zo kan het ook. Echter enige nadeel ; Je kunt niet repairen als assault als je een tank echt zelf bestuurd. Je kan enkel zelf repairen als je een repair wrench heb. Ja, Of je moet emergency repair (GEEN track repair dus!) hebben, maar dit kan maar eens in de x aantal seconden waarbij je merendeels een zittende eend bent!Ricloo86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:35:
[...]
Goede uitleg!
Ik had de assault class echt wel vlot, samen met een maatje in een tank en het gaat echt wel hard (maatje spawnt in een tank en heeft dus de tank class, en geeft de tank vervolgens aan jou als assault).
Als je op de PS speelt moet je mij maar toevoegen help ik je wel.
Zit nu op bijna 2000 kills met de Hell, echt een heerlijk wapen!
Ik krijg overigens in een tank ook vaak de icoontjes dat ik kan reviven boven de poppetjes, dus dan lijkt het alsof ik ook kan reviven.
Zelf speel ik op de XB1 en heb alle classes al op level 10 ;-) Maar thanks.
Ik speel met assault nu óf met de hellriegel, of de hellfighter trench shotgun.
Nee daarom met je maatje spelen, als bestuurder pak je meer punten en je maatje kan dan repairen (blijft wel teamplayReefun schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:42:
[...]
Ja, zo kan het ook. Echter enige nadeel ; Je kunt niet repairen als assault als je een tank echt zelf bestuurd. Je kan enkel zelf repairen als je een repair wrench heb. Ja, Of je moet emergency repair (GEEN track repair dus!) hebben, maar dit kan maar eens in de x aantal seconden waarbij je merendeels een zittende eend bent!
Zelf speel ik op de XB1 en heb alle classes al op level 10 ;-) Maar thanks.
Ik speel met assault nu óf met de hellriegel, of de hellfighter trench shotgun.
Heb Scout en Support pas op 200k ofzo, medic en assault op 10.
Speel voornamelijk assault (score van 2.4miljoen ofzo nu).
Bedoel ook diegene waar de vraag vandaan komt.
Bedankt goede tips! Dat je vanuit bvb een zeppelin aan je class rankt werkt wist ik dus niet... en vanuit tank kan dus ook? Ik meende juist op youtube te hebben gezien dat je met je squad beter vlaggen kan pakken terwijl je niet in een tank zit. Haha.
Ik doe de assault class omdat ik graag dat level 10 wapen wil. Ricloo ik voeg je even toe
Ik doe de assault class omdat ik graag dat level 10 wapen wil. Ricloo ik voeg je even toe
is het al bekend wanneer de volgende patch uitkomt?
Lees iets van 9 berichtjes terugSC4RF4C3 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:28:
is het al bekend wanneer de volgende patch uitkomt?
Ligt eraan met welke tank je een vlag pakt. Als je een flamethrower tank heb, dan kan je nog een aardige bbq houden bijvoorbeeld (lees, goed geschikt voor CQC).RawChild schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:17:
Bedankt goede tips! Dat je vanuit bvb een zeppelin aan je class rankt werkt wist ik dus niet... en vanuit tank kan dus ook? Ik meende juist op youtube te hebben gezien dat je met je squad beter vlaggen kan pakken terwijl je niet in een tank zit. Haha.
Maar als je met een light tank er naar toe gaat... Dát is dan inderdaad niet zo handig.
Uiteindelijk verdien je bijna overal wel punten mee. Dus je haalt level 10 assault vanzelf wel als je assault blijft spelen. Dus overal ; Maak je niet al te druk erover en speel gewoon zoals je wilt. En aller, aller belangrijkste. Heb lol erin!
Ben ook wel erg benieuwd naar de nieuwe map, maar ze hadden van mij die dlc map pack wel naar januari mogen zetten ipv maart. Dat vind ik namelijk net wat te laat!
Ach heb je nog even om level 100 te worden en nieuwe doelstelling te hebbenTo easy schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:02:
Ben ook wel erg benieuwd naar de nieuwe map, maar ze hadden van mij die dlc map pack wel naar januari mogen zetten ipv maart. Dat vind ik namelijk net wat te laat!
Hoop dat ze het medal systeem ook gaan regelen met nieuwe patch, heb nu 15 stuks en wil ze graag allemaal.
Bedoel je dan dat je class rank alleen beïnvloed wordt door deze activiteiten die je hier per class opnoemt? Dus: als ik als Medic iemand neer schiet, dan tellen deze punten niet mee voor de class rank..?Reefun schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
[...]
Ligt eraan welke class je speelt.
Scout : Mensen neer schieten/spotten
Medic : Mensen reviven/healen
Assault : Voertuigen kapot knallen
Support : Ammo geven/supressive fire geven
Dat zijn dan zo een beetje de punten waar je het meeste mee kan scoren per class.
[...]
Uiteraard tellen die kills gewoon mee, denk dat hij even het onderscheid maakt wat je het beste kan doen per class. En als assault zul je de meeste punten door kills binnen harken.SaddeW schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:28:
[...]
Bedoel je dan dat je class rank alleen beïnvloed wordt door deze activiteiten die je hier per class opnoemt? Dus: als ik als Medic iemand neer schiet, dan tellen deze punten niet mee voor de class rank..?
Hmm... Hoe zeker weet je dit? Ongeveer tien pagina's terug beweerde iemand anders nog het tegenovergestelde...Reefun schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
[...]
[...]
Wat betreft medics ; het blijkt dat zelfs als medics géén syringe hebben om je te reviven, ze in je scherm komen zodra je dood ligt. Dus soms, héél soms, kan de medic er écht niets aan doen.
Zou echt gaar zijn als je deze syringe-loze Medics ook te zien krijgt. Het zorgt namelijk voor een hele hoop onnodige frustratie!
In dat geval zou ik altijd aanraden om vlaggen te gaan pakken, ongeacht welke class je speelt! Daar zijn naar mijn mening de meeste punten mee te verdienen.Ricloo86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:31:
[...]
Uiteraard tellen die kills gewoon mee, denk dat hij even het onderscheid maakt wat je het beste kan doen per class. En als assault zul je de meeste punten door kills binnen harken.
Als je het moet hebben van punten voor bijvoorbeeld suppression, dan kan het lang duren...
Eensch, denk dat het de snelste manier is.SaddeW schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:37:
[...]
In dat geval zou ik altijd aanraden om vlaggen te gaan pakken, ongeacht welke class je speelt! Daar zijn naar mijn mening de meeste punten mee te verdienen.
Als je het moet hebben van punten voor bijvoorbeeld suppression, dan kan het lang duren...
Alleen zie je de sniper mannetjes vaak in de hoeken van de map liggen te campen he.... dan kan het ff duren.
Medics die geen syringe bij zich hebben zie je niet op de map. Zij zien ook geen dooie liggen. Ook als je vraagt voor een medipack ziet de medic geen icon bij jou als hij dit niet bij zich heeft. (dit is ook zo bij support)
Het is wel geinig als je spawned zonder toestel en alsnog level up gaat door kills te maken als Soldier(tanker of pilot)Ricloo86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:40:
[...]
Eensch, denk dat het de snelste manier is.
Alleen zie je de sniper mannetjes vaak in de hoeken van de map liggen te campen he.... dan kan het ff duren.
Door de pro zit ik vaak in een tank als eerste maar heb vrijwel standaard bij de map (slecht in namen, met paleis in het midden) dat ik deze bug krijg.PSYVIRII schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:42:
[...]
Het is wel geinig als je spawned zonder toestel en alsnog level up gaat door kills te maken als Soldier(tanker of pilot)
En dan inderdaad met mijn tanker outfit richting die bunker bij A rennen met ops
Volgens mij heb ik afgelopen weekend meegemaakt dat een medic naast mij stond terwijl ik dood was en dat ik geen medic icon linksonder in mijn scherm zag... Zou er dan vanuit gaan dat hij dan geen syringe draagt?Reefun schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:
[...]
Wat mij is opgevallen, dat als je snel een voertuig voertuig selecteert, je onderaan wel kan zien dat je verkeerde klasse gaat krijgen. Als je dan vervolgens snel even het voertuig deselecteert en dan wel weer, dat je dan wel juiste klasse krijgt, zie je ook aan de wapens/equipment dan onderin.Ricloo86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:44:
[...]
Door de pro zit ik vaak in een tank als eerste maar heb vrijwel standaard bij de map (slecht in namen, met paleis in het midden) dat ik deze bug krijg.
En dan inderdaad met mijn tanker outfit richting die bunker bij A rennen met ops
Maar goed dan heb je kans dat iemand je opeens voor is dus..
Ja dan heeft hij waarschijnlijk een grenade launcher en is hij een d*ck.TRK schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:53:
[...]
Volgens mij heb ik afgelopen weekend meegemaakt dat een medic naast mij stond terwijl ik dood was en dat ik geen medic icon linksonder in mijn scherm zag... Zou er dan vanuit gaan dat hij dan geen syringe draagt?
Ps. of hij is voor de medal aan het gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door PSYVIRII op 06-12-2016 16:57 ]
Oke vanavond eens even checken, zal ongetwijfels wel weer een keer gebeurenAlbinoraptor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:56:
[...]
Wat mij is opgevallen, dat als je snel een voertuig voertuig selecteert, je onderaan wel kan zien dat je verkeerde klasse gaat krijgen. Als je dan vervolgens snel even het voertuig deselecteert en dan wel weer, dat je dan wel juiste klasse krijgt, zie je ook aan de wapens/equipment dan onderin.
Maar goed dan heb je kans dat iemand je opeens voor is dus..
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.