PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Kwam er toevallig achter omdat ik normaal na 1 schot altijd naar mijn pistol switch, maar had toevallig nog een K-Bullet geladen die ik afschoot, daarna direct op Y en meteen werd de normale kogel afgeschoten waarmee ik alsnog die enemy afschoot.
Je kan trouwens met de normale bullets ook de engine van een bomber disablen al vraag ik me af of deze al niet eerder half afgeschoten was. Er komt geen rook uit de motor, maar na het schot wel.
XBL: MRE Inc
Moest gisteren wel hard lachen toen je zei: We moeten meer bij elkaar in de buurt blijven, waarop ik mij omdraai en jou keihard in je eentje de andere kant op zie sprintenRicloo86 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
Ik vind het echt wel een uitdaging om de medals te halen, alleen zou het fijn zijn als dit helemaal goed loopt zonder iedere keer andere medals te hebben.
Verder vind ik de verslavingsfactor wel aanwezig, maar zit het bij mij vooral in het samenwerken, echt gezellig en met samenspel worden de potjes echt intenser.
PSN: LinQ-NL
Whaha dat is idd waar, alleen zei jij dat ik niet om hoef te kijken en dat je wel volgtOdieus schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:38:
[...]
Moest gisteren wel hard lachen toen je zei: We moeten meer bij elkaar in de buurt blijven, waarop ik mij omdraai en jou keihard in je eentje de andere kant op zie sprinten
Ik heb dit ook al ondervonden met de SMLE.MRE-Inc schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:33:
Nog tweakers hier die regelmatig met de Martini-Henry Infantery spelen ? Ik weet niet of het "By Design" is of een bug bij dit geweer, maar wanneer je K-Bullets gebruikt en je vuurt een K-Bullet af en daarna direct op Y (switch weapon op de Xbox) drukt, dan kun je direct, zonder reload animatie een normale kogel afvuren.
Preciest dit. In mijn eentje vind ik het ook erg tof om te spelen, maar wanneer ik met wat vrienden ofzo een squad maak en echt ga samenwerken word BF1 nog 2 keer zo leuk. En dan de mooie moment die je meteen kan delen en het lachen er om is ook prachtig haha!Ricloo86 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:40:
Ik vind het echt wel een uitdaging om de medals te halen, alleen zou het fijn zijn als dit helemaal goed loopt zonder iedere keer andere medals te hebben.
Verder vind ik de verslavingsfactor wel aanwezig, maar zit het bij mij vooral in het samenwerken, echt gezellig en met samenspel worden de potjes echt intenser.
Ben benieuwd. De naam doet me overigens denken dat ze niet veel kleine patches gaan uitgeven, maar als deze goed is dan maakt me dat weinig uit (DICE kennende echter .... )Battlefield 1 Fall Update 11152016
We are pleased to announce that the Battlefield 1 Fall Update will start rolling out tomorrow.
The Battlefield 1 Fall Update will be automatically deployed to your platform starting on Tuesday, November 15th across all platforms in all regions with the following downtimes:
• PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 08.00 UTC / 12.00 AM PT.
• PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 10.00 UTC / 2.00 AM PT.
• Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 12.00 UTC / 4.00 AM PT.
Update notes will be posted here once the Battlefield 1 Fall Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete.
Thank you for your patience and see you on the Battlefield!
The Teams at EA/DICE
PSN: bollsie
vanaf woensdag ja, een week lang als het goed is.sjufke schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:10:
Is er woensdag ook niet een of ander event?
Het spawnen en dan weer dood gaan keer op keer is zo frustrerend dat je gewoon wilt gaan ragequitten.
Dan doe je naar mijn idee iets verkeerd! Als assault kan je wel degelijk in de buurt komen. Je moet idd niet meteen rechtdoor sprinten over een openvlakte. Ik spot bijvoorbeeld snipers en hoop dat mijn team leden die dan pakken en beweeg van huisje na huisje of van muurtje na muurtje. En dat spawnen heb je zelf in de hand bijvoorbeeld. Ik kies er vaak voor om voor aan te spawnen en dan is er idd een grote kans dat je meteen dood gaat, maar ook om meteen wat kills te pakken. Je kan er ook voor kiezen om helemaal achterin een safe spot te spawnen en dan rustig op te bouwen. En anders miss met een squad spelen waar je mee kan communiceren dat maakt het een stuk makkelijker en leuker.Sn0wblind schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:59:
Na 60 uur spelen begin ik BF1 wel flink zat te worden. Naar mijn menin gi shet mapdesign echt gewoon zo slecht in combinatie met de classes. Teveel maps zijn TE open en spawn je ook te vaak erg ongelukkig waardoor je constant door snipers en andere long distance wapens ertussen uitgepakt wordt. Geen kans om als assault speler als het team niet meewerkt dichterbij de vijand te komen. Iets wat ik totaal niet ervaarde in andere BF games.
Het spawnen en dan weer dood gaan keer op keer is zo frustrerend dat je gewoon wilt gaan ragequitten.
[ Voor 1% gewijzigd door MrAelon op 14-11-2016 23:48 . Reden: Typo ]
Helaas locked hij nu ook niet meer op enemies die je niet echt goed ziet liggen maar door de aim assist wel weet te spotten. Tijd voor een toggle knop
Uitrol:
PS4: downtime dinsdag van 11 tot 12 uur
X1: downtime dinsdag van 12 tot 13 uur
Bron. Patchnotes (zodra de update live gaat)
[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 15-11-2016 01:16 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Het vliegen was de eerste week leuk, maakte tientallen kills en kon gerust 15 minuten rond vliegen. Nu lig ik meeestal binnen 2 minuten uit de lucht, ofwel door die kut guns op de grond. Die veel te OP staan opgesteld in alle maps, ofwel word achterna gezeten door fighters zodra ik spawn, die onmogelijk af te schudden zijn met een attack plane.
Ik zit ook meestal in de attack plane en ervaar hetzelfde. Fighters zijn niet af te schudden. In BF4 kon ik vijandelijke vliegtuigen nog wel goed afschudden door flink laag te vliegen, veel bochten te maken etc. Dat lukt hier echt niet. Tevens klopt er aan hoe het vliegen in elkaar steekt ook niet.swoutr schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 01:44:
Het vliegen was de eerste week leuk, maakte tientallen kills en kon gerust 15 minuten rond vliegen. Nu lig ik meeestal binnen 2 minuten uit de lucht, ofwel door die kut guns op de grond. Die veel te OP staan opgesteld in alle maps, ofwel word achterna gezeten door fighters zodra ik spawn, die onmogelijk af te schudden zijn met een attack plane.
Soms wordt ik geraakt heb ik ik 98% health over in mijn attack plane. Dan is dat ding ineens onbestuurbaar. Andere keren wordt ik geraakt en heb ik nog maar 45% health over en vliegt de attack plane alsof er niks aan de hand is.
Ook het repairen zuigt hard. Het duurt al 12 seconden voordat je repair cursor helemaal rond is en je er, wat is het 30 health bij krijgt. Maar als je bij 11 seconden geraakt wordt, dan kun je opnieuw beginnen met repairen. Als ze nou gewoon om de 4 seconden er 5-10 health bij doen ofzo, dan wordt het vliegen ook wat leuker. Dan de AA iets minder damage laten doen en de balans is terug.
De naam doet idd vermoeden dat ze 4x per jaar een patch door gaan voeren, elk seizoen 1. Wel jammer dat ze het zo doen, of ze moeten echt de grote bugs en ergenissen nu gefixed hebben en in de rest van de patches de kleine dingen die zo op het eerste gezicht niet zo opvallen, fixen.Martinspire schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:08:
Update komt morgen!
[...]
Ben benieuwd. De naam doet me overigens denken dat ze niet veel kleine patches gaan uitgeven, maar als deze goed is dan maakt me dat weinig uit (DICE kennende echter .... )
Grote bugs die waar ik nog last van heb:
- Geen eindscherm met scores (blijft laden)
- Zwart scherm na crashen vliegtuig. Je ziet dan wel alle overlays zoals scores, maar de rest van het scherm is zwart.
- Toch nog vaak dat ik achter een muurtje denk te staan en afgeknald maar toch afgeschoten word (netcode)
- Brakke medal systeem (maar doe ik zelf niks mee)
- In game je wapen willen wisselen en dan is ineens alles uitgegrijsd.
En dan vergeet ik er nog wel een paar.....
Gisteren ook eindelijk een keer de credits gekregen voor het sloopwerk van een Behemoth..... Al zo vaak gehad dat iemand er met de kills vandoor ging (ook al was ik niet de enige die het ding aan het slopen was)
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23523014
[ Voor 42% gewijzigd door MRE-Inc op 15-11-2016 07:36 ]
Ben ik het niet me eens. 1 van die woestijn maps bijvoorbeeld heeft alleen cover in het dorp gedeelte. 4 punten eromheen zijn gewoon vrijwel altijd in het zicht. En hopen op je sniper team maten is als je alleen speelt vaak weinig support.To easy schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:23:
[...]
Dan doe je naar mijn idee iets verkeerd! Als assault kan je wel degelijk in de buurt komen. Je moet idd niet meteen rechtdoor sprinten over een openvlakte. Ik spot bijvoorbeeld snipers en hoop dat mijn team leden die dan pakken en beweeg van huisje na huisje of van muurtje na muurtje. En dat spawnen heb je zelf in de hand bijvoorbeeld. Ik kies er vaak voor om voor aan te spawnen en dan is er idd een grote kans dat je meteen dood gaat, maar ook om meteen wat kills te pakken. Je kan er ook voor kiezen om helemaal achterin een safe spot te spawnen en dan rustig op te bouwen. En anders miss met een squad spelen waar je mee kan communiceren dat maakt het een stuk makkelijker en leuker.
De helft van de maps hebben naar mijn mening dit probleem. Ze zijn allemaal gebouw rond een centraal punt. Zelfde als met centraal een kasteel in het midden op.een berg. Voordat je vanaf B bij D aan kan komen, komt er een hoop omlopen en geluk bij kijken.
Deze lijkt waarschijnlijk wel meegenomen te zijn in de bug volgens mij?MRE-Inc schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:01:
[...]
Grote bugs die waar ik nog last van heb:
- Geen eindscherm met scores (blijft laden)
UI
Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.
Waar haal je die lijst vandaan? Die launch-update?TRK schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:52:
[...]
Deze lijkt waarschijnlijk wel meegenomen te zijn in de bug volgens mij?
UI
Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.
https://forums.battlefiel...lefield-1-update-10242016Martinspire schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:48:
[...]
Waar haal je die lijst vandaan? Die launch-update?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat zijn de releasenotes van 24 oct, staat toch ook in de naam?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ah, mijn excuus zie het net pas...SAiN ONeZ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:42:
[...]
Dat zijn de releasenotes van 24 oct, staat toch ook in de naam?
Bij mij staat er ook altijd een microfoon icoon achter mijn naam, maar ik heb er geen aangesloten (tenzij er een microfoon in de controller zit).Turfschipper schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:04:
Ik ben nog niet 1 iemand tegengekomen die zijn mic aan had. Bij fifa ook nooit, dus na 1 jaar weet ik nog steeds niet hoe en of mijn mic wel werkt haha, ;-).
Snap er niks van. Dacht dat veel mensen dat zouden gebruiken. Of zie ik iets over het hoofd? (Hij staat aan en heb getest hoor, dat werkt)
Je ziet bij mij als je bij squads kijkt, wel zo een mic symbooltje. Bij anderen dus nooit.
There is no I in team!Sn0wblind schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:30:
[...]
Ben ik het niet me eens. 1 van die woestijn maps bijvoorbeeld heeft alleen cover in het dorp gedeelte. 4 punten eromheen zijn gewoon vrijwel altijd in het zicht. En hopen op je sniper team maten is als je alleen speelt vaak weinig support.
De helft van de maps hebben naar mijn mening dit probleem. Ze zijn allemaal gebouw rond een centraal punt. Zelfde als met centraal een kasteel in het midden op.een berg. Voordat je vanaf B bij D aan kan komen, komt er een hoop omlopen en geluk bij kijken.
Miss een verlate movember eventLabbers schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:34:
Wat voor een event is er komende week dan? Of is dat nog niet bekend?
Daarom vaste squad zoeken en lekker goed als een squad spelen.zlpsycho schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:52:
wat ik echt niet snap is dat het lijkt alsof niemand het spel kent. Iedereen doet maar wat als een stel mongolen bij elkaar. Niemand spot. Niemand ondersteunt, bijna niemand revived... Frustrerent soms.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Nieuwe Suez:
[ Voor 32% gewijzigd door The_Worst op 15-11-2016 13:07 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Ik wilde de lijst even hier plaatsen maar het is een massive lijst.
haha ja klopt, het is een aardig grote lijst!The_Worst schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:19:
[...]
Ik wilde de lijst even hier plaatsen maar het is een massive lijst.![]()
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
You can purchase Battlepacks in the Get Battlepacks menu
The Quit button is now available at any given time when in the End of Round
Deze veranderingen vallen mij als eerste opLight Machine Guns were less attractive than other weapon classes, we have given them various forms of adjustments to make them more viable mid-range weapons
Kan niet wachten om bf1 vanavond op te starten!
PSN: Von_Smallhausn
Wat is TAA? Iets met aim assist? (Hopelijk!)
Temporal anti-aliasing (TAA) seeks to reduce or remove the effects of temporal aliasing. Temporal aliasing is caused by the sampling rate (i.e. number of frames per second) of a scene being too low compared to the transformation speed of objects inside of the scene this causes objects to appear to jump or appear at a location instead of giving the impression of smoothly moving towards them.poor Leno schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:31:
"Improved TAA on PS4 and Xbox One"
Ben zelf toch wel blij met de nieuwe Suez, het automatisch wisselen van squad leader, verbeterde performance en gereduceerde laadtijden.
Heb alleen niks gelezen over de bug dat je niet meer kan schieten nadat je gerevived bent.
[ Voor 16% gewijzigd door The_Worst op 15-11-2016 13:40 ]
Top dit al die natnekken die geen order geven als squadmember.
[ Voor 19% gewijzigd door TRK op 15-11-2016 13:43 ]
temporal anti-aliasingpoor Leno schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:31:
"Improved TAA on PS4 and Xbox One"
Lijkt me niet dus
Edit: Iemand was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 15-11-2016 13:43 ]
PSN: Maichel
Verder behoorlijke lijst zeg....
Ja en dan ? Je kan het wel detecteren, maar wat ga je er dan aan doen ?Improve server metrics for detecting networking problems of specific players
Dus minder damage door de AA cannons....Op zich beter, maar verder niks over de repair tijd voor vliegtuigen, die blijft zo lang....Decreased damage of AA cannons against planes and plane parts.
Dit is dan weer jammer. Wordt echt van 10 meter afstand met dat zwaard omgelegd van die ruiters te paard. Die mogen ze van mij flink nerven.Reduced the damage a Cavalry soldier takes from headshots.
Net een potje gespeeld maar de clusterfuck bij B is verschoven naar C en nauwelijks mogelijkheden om te flanken. Alsnog met 1000-400 verloren. Is het eerste potje, misschien veranderd het de komende weken nog maar andere mensen ervaren hetzelfde. Binnenkort maar een server huren en Suez uit de roulatie halen.MRE-Inc schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:03:
2 extra vlaggen op Suez..... Wellicht dat die map in CQ dan wat leuker wordt.
Ze kunnen het pas repareren als ze weten waardoor de problemen worden veroorzaakt. Analyseren > repareren.MRE-Inc schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:03:Ja en dan ? Je kan het wel detecteren, maar wat ga je er dan aan doen ?
Verwijderd
Kan geen normale servers meer zoeken.. Server filter ingesteld op domination.. Er zouden 10 servers moeten zijn, zie alleen maar lege deathmatch servers.. Sowieso zie ik continu lege servers..
Hele server browser is verneukt op de ps4.. Hoe facking moeilijk kan het zijn anno 2016..
[ Voor 10% gewijzigd door nickdew op 15-11-2016 14:28 ]
Is die niet momenteel in downtime dan? Die update is toch nog aan het uitrollen?Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:17:
Wat een kut update..
Kan geen normale servers meer zoeken.. Server filter ingesteld op domination.. Er zouden 10 servers moeten zijn, zie alleen maar lege deathmatch servers.. Sowieso zie ik continu lege servers..
Hele server browser is verneukt op de ps4.. Hoe facking moeilijk kan het zijn anno 2016..
Verder over de update:
- Komt het er nu op neer dat in de meeste mappen je amper hoeft te gaan verdedigen op Operations omdat het toch niks uitmaakt? Met die nieuwe hoeveelheid tickets lijkt het me vrij lastig worden zo (naast het feit dat je K/D dan een grotere duik gaat maken)
- Het komt er nu op neer dat je elke 60 seconden een order moet geven om te zorgen dat je squad leader blijft. Vraag me af hoeveel egoistische squadleaders we nu gaan krijgen dan.
- Ben geïnteresseerd naar rent-a-server. Als daar geen pingcounter in zit dan laat ik hem lekker zitten. Is die er wel dan schaf ik hem meteen aan.
- Squad XP boost
alsof je nog wat aan XP hebt vanaf level 50

- Amper tot geen nerf voor: paard, mortars, long range smg, gas, rifle grenades, anti-tank grenades, pistols, shotguns of tanks (ik zie geen harde nerf in ieder geval)
- Geen operations in server browser en geen lag-related fixes
- Geen "gun werkt niet na revive" fix?
- Geen "kan niet staan na spawnen op vriend die hurkt of ligt" fix?
- Niet alle bugs gefixed voor joinen van friends?
- Geen change voor het verkrijgen van behemoth op laatste punt van rush of operations?
- Geen "spawn on dead teammates" fix?
[ Voor 73% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2016 16:15 ]
CrapThe_Worst schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:39:
[...]
Temporal anti-aliasing (TAA) seeks to reduce or remove the effects of temporal aliasing. Temporal aliasing is caused by the sampling rate (i.e. number of frames per second) of a scene being too low compared to the transformation speed of objects inside of the scene this causes objects to appear to jump or appear at a location instead of giving the impression of smoothly moving towards them.
Ben zelf toch wel blij met de nieuwe Suez, het automatisch wisselen van squad leader, verbeterde performance en gereduceerde laadtijden.
Heb alleen niks gelezen over de bug dat je niet meer kan schieten nadat je gerevived bent.
Movement/aim nog niet gefixed?
Het lijkt wel alsof 90% van die lijst "onbelangrijk" is en dat het meeste waar mensen over klagen op de fora totaal genegeerd is.
Wat is dit dan? Je noemt nu gewoon alle wapens van het spel op. Of speel jij nu altijd met de wapens die hier niet tussen staan? Er is niks OP aan al die dingen die jij opnoemt vind ik! Tuurlijk word je er wel eens gek van, maar er zijn ook mensen die zulke dingen masterenMartinspire schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:24:
[...]
Is die niet momenteel in downtime dan? Die update is toch nog aan het uitrollen?
Verder over de update:
- Amper tot geen nerf voor: paard, mortars, long range smg, gas, rifle grenades, anti-tank grenades, pistols, shotguns of tanks (ik zie geen harde nerf in ieder geval)
Aah vandaar dat ik zo snel squad leader werd. Dit is een leuke update!TRK schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:42:
If the squad leader ignores requests for orders the leadership is transferred to another member of the squad.
Top dit al die natnekken die geen order geven als squadmember.
Add: customizen vanaf het hoofdmenu werkt ook niet omdat al mijn classes op 0 staan en dus bijna geen extra wapens kan kiezen. Begint lekker!
[ Voor 40% gewijzigd door The_Worst op 15-11-2016 15:35 ]
Inderdaad las in de updates dat als 1 van de squadmembers om een order vraagt deze in een queue wordt gezet om als volgende squadleader te worden. Als de squadleader geen order geeft binnen 60 seconden nadat er om een order is gevraagd, dan wordt dus diegene die een order had gevraagd de nieuwe leader. Wie als eerst maalt principe geldt. Dus als ik om een order vraag wordt ik als nummer 1 in de queue gezet en als er vervolgens nog iemand om een order vraagt wordt die als 2e in de queue gezet voor squadleader.To easy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:18:
[...]
Aah vandaar dat ik zo snel squad leader werd. Dit is een leuke update!
Verwijderd
Is al live, moest bijna 2 gig downloaden voor de ps4 en dat was rond 13:00Martinspire schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:24:
[...]
Is die niet momenteel in downtime dan? Die update is toch nog aan het uitrollen?
Nu Destiny op zijn einde komt weer meer tijd voor Battlefield, zit te veel in Destiny rush modus, tijd om Battlefield een tweede leven in te blazenbbblije schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:35:
[...]
Welke modus speel je veel Psy? Ik zie Griff wel veel BF spelen, jou maar weinig? Of heb je je friendslist op geschoond?
Psy speelt denk ik 300% meer Battlefield dan dat ik speel.
Als we spelen zitten we meestal in conquest.
[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 15-11-2016 16:09 ]
Het is hier niet als in Destiny: een slowchat/kroegtopicGriffx schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:44:
[...]
Nu Destiny op zijn einde komt weer meer tijd voor Battlefield, zit te veel in Destiny rush modus, tijd om Battlefield een tweede leven in te blazen
Psy speelt denk ik 300% meer dan mij Battlefield
Maar weer on topic, van mij hadden ze de ruiter op een paard wel mogen nerfen. Zwaar overpowered.
En eindelijk de QUIT knop blijft staan...
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 15-11-2016 15:51 ]
He rustig met de paarden... Paard die recht op je afkomt gewoon even die shotgun of sniper(infantry) uit de kast halen en je one-shot die gozer er gewoon af.baronruud schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:50:
[...]
Het is hier niet als in Destiny: een slowchat/kroegtopic![]()
Maar weer on topic, van mij hadden ze de ruiter op een paard wel mogen nerfen. Zwaar overpowered.
En eindelijk de QUIT knop blijft staan...
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Dat je de update kunt downloaden betekend niet automatisch dat de servers ook allemaal online zijn of dat ze meteen gevuld zijnVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:41:
[...]
Is al live, moest bijna 2 gig downloaden voor de ps4 en dat was rond 13:00
Dit had ik voor de update ook al als je het binnen 10 seconden voor elkaar kreeg te quitten.The_Worst schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:29:
Ik kan men afraden om tijdens het laden te quitten. Spel blijft vastzitten tussen het laadscherm en hoofdmenu.
Enige optie was een herstart van het spel. Was flink irritant. Jammer dat het nog steeds niet opgelost is.
Martinspire schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:24:
[...]
Verder over de update:
- Komt het er nu op neer dat in de meeste mappen je amper hoeft te gaan verdedigen op Operations omdat het toch niks uitmaakt? Met die nieuwe hoeveelheid tickets lijkt het me vrij lastig worden zo (naast het feit dat je K/D dan een grotere duik gaat maken)
- Het komt er nu op neer dat je elke 60 seconden een order moet geven om te zorgen dat je squad leader blijft. Vraag me af hoeveel egoistische squadleaders we nu gaan krijgen dan.
- Ben geïnteresseerd naar rent-a-server. Als daar geen pingcounter in zit dan laat ik hem lekker zitten. Is die er wel dan schaf ik hem meteen aan.
- Squad XP boost
alsof je nog wat aan XP hebt vanaf level 50
- Geen operations in server browser en geen lag-related fixes
- Geen "gun werkt niet na revive" fix?
- Geen "kan niet staan na spawnen op vriend die hurkt of ligt" fix?
- Niet alle bugs gefixed voor joinen van friends?
- Geen change voor het verkrijgen van behemoth op laatste punt van rush of operations?
- Geen "spawn on dead teammates" fix?
Euh, meeste kan ik in komen hoor.To easy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:17:
[...]
Wat is dit dan? Je noemt nu gewoon alle wapens van het spel op. Of speel jij nu altijd met de wapens die hier niet tussen staan? Er is niks OP aan al die dingen die jij opnoemt vind ik! Tuurlijk word je er wel eens gek van, maar er zijn ook mensen die zulke dingen masteren
Operations...... 20 vs 20.... Was als verdedigende partij al lastig omdat de aanvallende partij een behemoth, 2 tanks, 2 vliegtuigen kregen (althans op de mappen die ik gespeeld heb). Sta je dan met je SMG tegenover 2 tanks.
Paard.....tja.... vanaf 10-15 meter neergesabeld worden...... Mortar heb ik idd mijn twijfels over, de rest is gewoon waar. SMG's kun je prima meer long range schieten in BF1. Gas granaten ? Al sta ik nog niet eens in de groene walm en mijn health gaat al naar beneden.... Anti tank grenades....valt over te discussieren.... Pistols.....diegene waar ik mee speel doen het best aardig qua damage. Iets van 56 of iets lager, maar iig genoeg om kills mee te maken....
Shotguns.... Model 10 wel eens geprobeerd. Ik stond er werkelijk waar van te kijken wat voor range die nog kills maakt.... Zwaar overpowererd....Heavy tank....zoals al eerder geschreven.....in Operations kan die terug naar de basis rijden waar de verdedigende partij niet bij kan om te flanken....repairt zich zelf uiterst snel en dan weer terug naar het slagveld....Dynamiet helpt niet echt. Ja hij is disabled, maar meer ook niet....
Dan nog de overige punten die Martinspire noemt.....niet eens opgelost of niet in de patch notes vermeld, maar dat lijkt me sterk aangezien er toch aardig wat grote irritatiepunten in staan. Kun je weer een maand of 2 wachten op de volgende patch....
Makkelijke oplossing voor je problemen. SQUAAAADDDDDDDDDDDMRE-Inc schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:41:
[...]
[...]
Euh, meeste kan ik in komen hoor.
Operations...... 20 vs 20.... Was als verdedigende partij al lastig omdat de aanvallende partij een behemoth, 2 tanks, 2 vliegtuigen kregen (althans op de mappen die ik gespeeld heb). Sta je dan met je SMG tegenover 2 tanks.
Paard.....tja.... vanaf 10-15 meter neergesabeld worden...... Mortar heb ik idd mijn twijfels over, de rest is gewoon waar. SMG's kun je prima meer long range schieten in BF1. Gas granaten ? Al sta ik nog niet eens in de groene walm en mijn health gaat al naar beneden.... Anti tank grenades....valt over te discussieren.... Pistols.....diegene waar ik mee speel doen het best aardig qua damage. Iets van 56 of iets lager, maar iig genoeg om kills mee te maken....
Shotguns.... Model 10 wel eens geprobeerd. Ik stond er werkelijk waar van te kijken wat voor range die nog kills maakt.... Zwaar overpowererd....Heavy tank....zoals al eerder geschreven.....in Operations kan die terug naar de basis rijden waar de verdedigende partij niet bij kan om te flanken....repairt zich zelf uiterst snel en dan weer terug naar het slagveld....Dynamiet helpt niet echt. Ja hij is disabled, maar meer ook niet....
Dan nog de overige punten die Martinspire noemt.....niet eens opgelost of niet in de patch notes vermeld, maar dat lijkt me sterk aangezien er toch aardig wat grote irritatiepunten in staan. Kun je weer een maand of 2 wachten op de volgende patch....
Geloof me, ik speel oa met Martinspire en andere Tweakers en die weten echt wel wat zij doen. Wij spelen vaak met een vast groepje die iig sinds BF3 al samen speelt. We hebben met die groep behoorlijk veel potten van verlies naar winst om weten te draaien, maar tegen een overmacht aan tanks, vliegtuigen en behemoths in combinatie met overige team leden die het niet zo goed snappen, dat is vechten tegen de bierkaai.... Vaak zie je aan het eind van zo'n pot dat wij met het gehele squad de bovenste 5 plekken bezetten, met aardig wat xp en vaak ook nog een goede k/d. Kijk je dan naar de overigen van het team, dan denk je vaak van: wat hebben ze in vredesnaam gedaan ? Niks of iig heel erg weinig.....tja veel doodgaan, maar dat helpt niet echt.PSYVIRII schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:44:
[...]
Makkelijke oplossing voor je problemen. SQUAAAADDDDDDDDDDD
De balans is gewoon zoek. Waarom heeft de aanvallende partij wel 2x een tank en de verdedigende partij niet ? Ik snap je punt mbt het vormen van een squad, maar met 20vs20 is 1 squad van 5 niet voldoende. In BF3 kon het nog net omdat je daar maar 12vs12 speelde, maar nu lukt ons dat ook niet meer.
Behemoth spawnd en is vaak al naar de knoppen als hij boven de flag hangt (AA-guns, Artillery tank en vliegtuigen) Vooral artillery tank sloopt alles. Tank van de tegenparty sloop je nu ook wat sneller omdat de Field cannons gebufft zijn. Daarbij nog 1x support en assault en het is bye bye met de tank. (blaas mezelf vaak gewoon op als assaultMRE-Inc schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:53:
[...]
Geloof me, ik speel oa met Martinspire en andere Tweakers en die weten echt wel wat zij doen. Wij spelen vaak met een vast groepje die iig sinds BF3 al samen speelt. We hebben met die groep behoorlijk veel potten van verlies naar winst om weten te draaien, maar tegen een overmacht aan tanks, vliegtuigen en behemoths in combinatie met overige team leden die het niet zo goed snappen, dat is vechten tegen de bierkaai.... Vaak zie je aan het eind van zo'n pot dat wij met het gehele squad de bovenste 5 plekken bezetten, met aardig wat xp en vaak ook nog een goede k/d. Kijk je dan naar de overigen van het team, dan denk je vaak van: wat hebben ze in vredesnaam gedaan ? Niks of iig heel erg weinig.....tja veel doodgaan, maar dat helpt niet echt.
De balans is gewoon zoek. Waarom heeft de aanvallende partij wel 2x een tank en de verdedigende partij niet ? Ik snap je punt mbt het vormen van een squad, maar met 20vs20 is 1 squad van 5 niet voldoende. In BF3 kon het nog net omdat je daar maar 12vs12 speelde, maar nu lukt ons dat ook niet meer.
Ben de laatste tijd weer vaak online en speel veel BF1. Ik lees hier in het topic veel positieve verhalen over het samen spelen. Zouden de actieve spelers die enigsinds serieus spelen mij willen toevoegen?
PSN: Bandeleros
Denk dat dit de kortste klap is! Kijk er naar uit om weer net zoveel plezier te beleven als met GTA!
Custom servers beginnen nu al: No gas, no shotgun...
[ Voor 15% gewijzigd door The_Worst op 15-11-2016 19:15 ]
To easy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:17:
[...]
Wat is dit dan? Je noemt nu gewoon alle wapens van het spel op. Of speel jij nu altijd met de wapens die hier niet tussen staan? Er is niks OP aan al die dingen die jij opnoemt vind ik! Tuurlijk word je er wel eens gek van, maar er zijn ook mensen die zulke dingen masteren
Zoals MRE al aangeeft ben je ook afhankelijk van de rest van je team. Nou heb ik op zich bij 20vs20 niet zoveel problemen. Ja je hebt het lastig, maar kunt met 1 squad nog wel veel uithalen. Maar voor het uitschakelen van tanks moet je ook in de buurt kunnen komen en dan helpt het niet als je team niet als buffer dient (of de belangrijkste doelwitten uitschakelt). Je kunt met 5 man ook maar zoveel doen en niet alle rollen aannemen.PSYVIRII schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:29:
[...]
Behemoth spawnd en is vaak al naar de knoppen als hij boven de flag hangt (AA-guns, Artillery tank en vliegtuigen) Vooral artillery tank sloopt alles. Tank van de tegenparty sloop je nu ook wat sneller omdat de Field cannons gebufft zijn. Daarbij nog 1x support en assault en het is bye bye met de tank. (blaas mezelf vaak gewoon op als assault) Wat is jou wel toegeef is dat de spawn rate van de tanks voor de aanvallende party een beetje te snel is. Vaak sloop je 2 tanks en dan komt opeens alweer een tank aan.
Mezelf opofferen heb ik ook geen probleem mee en veel druk op de Bohemoth zetten kan ik ook wel. Punt is dat als de rest niets doet, ze alsnog doorwalsen. Zeker met 32vs32 op vaak 2 objectives is het gewoon erg druk en de kans dat je dan lang genoeg leeft om een tank te slopen, is beperkt.
Persoonlijk vind ik het gebruik van mortars, rifle grenades, shotguns en gas vrij lame. Ze doen meer damage dan je verwacht en bent daardoor eigenlijk verplicht om het ook te gaan gebruiken. Ik snap dat je denkt dat het wat veel is, maar de balans is gewoonweg nog lang niet perfect. Dan mag ik daar toch zeker feedback op geven?
Ik bedoel met nerfen ook niet dat het helemaal de vergetelheid in beperkt moet worden, maar een mortar moet gewoon een tool zijn om druk te zetten. Niet zozeer hoge killstreaks halen. Een rifle grenade moet iets zijn wat je met preciezie gaat toepassen en niet iets wat je lukraak om je heen schiet omdat het makkelijk kills maakt. Mensen schade doen ipv meteen killen. Zeker insta-kills moeten beperkt worden.
Mijn grote punt is namelijk dat je gewoonweg soms geen kans maakt, wat je ook probeert. Dan is het al snel "if you can't beat them, join them" en dat vind ik voor een game een vrij waardeloze instelling. Ik moet niet verplicht worden een heavy tank te pakken om 30/0 killstreaks te halen of bij de bos-map maar altijd met shotgun te lopen. De game bevat juist meer zaken zodat je afwisselt, dat je pakt wat nodig is en dat je niet allemaal dezelfde loadout pakt, maar elkaar aanvult. Ik moet zelf bepalen hoe ik de game speel, dat moeten anderen of de gamebalans niet voor mij doen
Goed, we gaan de patch maar eens opstarten.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2016 19:18 ]
Die lijstjes ken ik inmiddels! Iedereen schrijft zich in het begin meteen serieus in en het verwaterd binnen notime. Vandaar mijn vraag;)The_Worst schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:48:
Iedereen die op de lijst staat, zie topicwarning, speelt serieus. Als je ze ziet spelen kan je gewoon joinen en dan word je eventueel uitgenodigd voor een party.
Custom servers beginnen nu al: No gas, no shotgun...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ligt er hier ook uitTechno Overlord schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:05:
Ligt bij jullie Origin eruit? Als ik hem opstart zie ik alleen de ronddraaiende cirkel maar verder gebeurd niet, ook niet na reboot of whatever.
ah ok mooi dan stop ik met troubleshooten...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
"Failed to connect to EA online"
20:11 - doet het inmiddels weer.
[ Voor 25% gewijzigd door Bandeleros op 15-11-2016 20:11 ]
http://www.playstationlif...gs-tons-changes/#/slide/1
Wat is er mis met movement/aim dan?poor Leno schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:04:
[...]
Crap
Movement/aim nog niet gefixed?
Het lijkt wel alsof 90% van die lijst "onbelangrijk" is en dat het meeste waar mensen over klagen op de fora totaal genegeerd is.
Verder stoor ik me alleen aan mijn eigen onkunde, de rest zit me niet in de weg om ouderwets plezier te hebben.
rocketgun van assault al geprobeerd? Dat is het enige rocket achtig spul wat er is haha!Turfschipper schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:01:
Dat is het enige wat ik mis, bazooka-achtige spullen.
Verder stoor ik me alleen aan mijn eigen onkunde, de rest zit me niet in de weg om ouderwets plezier te hebben.
Lang verhaal.. staan video's op YT..
De aim assist 'snapped' al van veel te ver op, en te ver vandaan, op een soldaat. Daardoor wordt raak schieten eigenlijk veel te makkelijk.. Ik kan daar niet goed genoeg aan wennen..
Als jij gewend bent om aim assist te gebruiken door je crosshair zo goed mogelijk eerst op een soldaat te richten, leg je het vaak af tegen iemand die al van verdere afstand al gesnapped/gericht heeft en jou beschiet.. (snap je t nog?
Stel, jij draait naar een enemy toe om te schieten dan snapp je de aim op 1cm (voorbeeld) van zn hoofd. Nu werkt de aim assist al als je er 3cm vanaf bent.. dus eerder.
De deadzone is ook niet 'gevoelig' genoeg en 100% sensitivty is zelfs niet snel genoeg om een insta-180 te maken.
Verwijderd
Zet AA uit?poor Leno schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:36:
[...]
De aim assist 'snapped' al van veel te ver op, en te ver vandaan, op een soldaat. Daardoor wordt raak schieten eigenlijk veel te makkelijk.. Ik kan daar niet goed genoeg aan wennen..
Als jij gewend bent om aim assist te gebruiken door je crosshair zo goed mogelijk eerst op een soldaat te richten, leg je het vaak af tegen iemand die al van verdere afstand al gesnapped/gericht heeft en jou beschiet.. (snap je t nog?)
Stel, jij draait naar een enemy toe om te schieten dan snapp je de aim op 1cm (voorbeeld) van zn hoofd. Nu werkt de aim assist al als je er 3cm vanaf bent.. dus eerder.
De deadzone is ook niet 'gevoelig' genoeg en 100% sensitivty is zelfs niet snel genoeg om een insta-180 te maken.
Geprobeerd, maar dan ben je ook te vaak de sjaak
Trouwens, tot nu, 2 nieuwe superk#tte bugs..
Als je tijdens een potje (operations) op de options knop drukt voor scorebord of menu, dan gooit t spel je eruit en terug naar het hoofdmenu.. Gisteravond 3x gehad
En stationary machineguns en de zware behemoth machineguns geven geen hitmarkers meer..
Ok, maar dat is dus alleen met die snap on optie? Aim assist auto rotation? Die heb ik uit staan. Ik heb wel die optie aanstaan dat je movement slow wordt als je aimed, aim assist slowdown.poor Leno schreef op woensdag 16 november 2016 @ 06:36:
[...]
Heb het wel even geprobeerd zonder die 2de optie, maar speelt dan ineens helemaal niet lekker meer.
edit:
Net weer uitgezet. eerste potje 12-22
[ Voor 8% gewijzigd door M617573 op 16-11-2016 10:19 ]
Ik heb nu vooral het idee dat veel denken van: oh het lukt toch niet als verdedigende partij, we gaan wel in onze spawn met een sniper rifle zitten en kills maken.Martinspire schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:17:
[...]
[...]
Zoals MRE al aangeeft ben je ook afhankelijk van de rest van je team. Nou heb ik op zich bij 20vs20 niet zoveel problemen. Ja je hebt het lastig, maar kunt met 1 squad nog wel veel uithalen. Maar voor het uitschakelen van tanks moet je ook in de buurt kunnen komen en dan helpt het niet als je team niet als buffer dient (of de belangrijkste doelwitten uitschakelt). Je kunt met 5 man ook maar zoveel doen en niet alle rollen aannemen.
Opofferen doe ik een keer of 3 en als ik dan merk dat de rest geen fuck doet, dan quit ik. Vooral in de eerste week na release, zelfs toen we met een Tweakers squad speelden, heb ik tijdens potjes Operations geroepen in de party chat dat die tanks opgeblazen moesten worden. Niemand deed iets....Als je zelf dan telkens afgeschoten wordt en die gast in de tank op 54-0 ziet staan, dan weet ik genoeg. Dan ga ik wel een potje CQ doen.Mezelf opofferen heb ik ook geen probleem mee en veel druk op de Bohemoth zetten kan ik ook wel. Punt is dat als de rest niets doet, ze alsnog doorwalsen. Zeker met 32vs32 op vaak 2 objectives is het gewoon erg druk en de kans dat je dan lang genoeg leeft om een tank te slopen, is beperkt.
Met 32vs32 is de kans zo groot dat je echt van alle kanten wordt afgeschoten als je uit cover komt. Dat is gewoon jammer voor de verdedigende partij. De aanvallende partij kan flanken, maar de verdedigende partij kan dat niet want dan sta je out of bounds. Je kan dus volledig omsingeld worden door de attackers.
Ze moeten gewoon de verloren basis weer open gooien zodat de verdedigende partij ook kan flanken zodat je tanks ook van achter kan benaderen en uitschakelen. De aanvallers hoefen nu alleen op te letten wat er voor hun gebeurd. De verdedigers kunnen van links, rechts voor en achter aangepakt worden.
Ik heb niet zo'n probleem met mortars, ik zie iig niemand echt veel killstreaks maken. Loop zelf ook met dat ding rond en heb niet echt zoiets van: even neerzetten en makkelijk kills maken.Persoonlijk vind ik het gebruik van mortars, rifle grenades, shotguns en gas vrij lame. Ze doen meer damage dan je verwacht en bent daardoor eigenlijk verplicht om het ook te gaan gebruiken. Ik snap dat je denkt dat het wat veel is, maar de balans is gewoonweg nog lang niet perfect. Dan mag ik daar toch zeker feedback op geven?
Rifle grenades....Heb ze even gebruikt. De reload tijd, of beter gezegd, het ontbreken ervan, is echt belachelijk. Nou weet je zelf ook dat ik in BF3 en BF4 de M320/GP30 Koning was
Over gas wil ik het niet eens hebben. De gas spam is verschikkelijk. Prima dat die dingen erin zitten, maar zorg er dan ook voor dat degene die ze gooit er ook last van heeft.
Ik ben toch vaker afgeschoten door een AT rocket dan door een rifle grenade. Ik snap werkelijk waar niet waarom de M320/Rifle grenade zo ontzetten lame wordt gevonden. Er komt veel meer skill bij kijken om een kill te maken met de M320/Rifle grenade dan met de SMAW/RPG/AT Rocket. Bekijk de onderste filmpjes maar. Die 2 kills met de AT rocket....tja, ik hoefde alleen maar te richten.... Die met de M320 was pure ervaring, weten waar je ongeveer moet richten om ervoor te zorgen dat de granaat op zijn plek komt..... Bij de rifle grenade schiet je echt met een boog, probeer die maar eens goed op zijn plaats te krijgen, veel moeilijker dan recht voor uit te schieten zoals met een AT rocket.... Op korte afstand gebruik ik die dingen overigens niet. Alleen mid en long range om enemies in cover af te schieten.....Ik bedoel met nerfen ook niet dat het helemaal de vergetelheid in beperkt moet worden, maar een mortar moet gewoon een tool zijn om druk te zetten. Niet zozeer hoge killstreaks halen. Een rifle grenade moet iets zijn wat je met preciezie gaat toepassen en niet iets wat je lukraak om je heen schiet omdat het makkelijk kills maakt. Mensen schade doen ipv meteen killen. Zeker insta-kills moeten beperkt worden.
AT Rocket:
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/23522992
M320:
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/859953
M320:
https://www.twitch.tv/mre_inc/v/46981815
Heb de laatste tijd steed meer dat gevoel: if you cannot beat them, join them. Check mijn kills in BF3 en BF4 maar eens met de shotguns... Die guns gebruikte ik niet tot nauwelijks. In BF1 pak ik hem standaard op Aragonne Forest puur omdat iedereen dat doet en niet omdat ik dat eigenlijk zelf wil. Ik pas vaak mijn loadout aan, aan de map. St Quentin Scar en Sinai Desert is het leuk om met de Martini Henri te spelen, maar dat hoef ik in Amiens niet te doen, want dan wordt ik van alle kanten afgeschoten.... Daar pak ik dan weer de Medic class of de Support class.....Mijn grote punt is namelijk dat je gewoonweg soms geen kans maakt, wat je ook probeert. Dan is het al snel "if you can't beat them, join them" en dat vind ik voor een game een vrij waardeloze instelling. Ik moet niet verplicht worden een heavy tank te pakken om 30/0 killstreaks te halen of bij de bos-map maar altijd met shotgun te lopen. De game bevat juist meer zaken zodat je afwisselt, dat je pakt wat nodig is en dat je niet allemaal dezelfde loadout pakt, maar elkaar aanvult. Ik moet zelf bepalen hoe ik de game speel, dat moeten anderen of de gamebalans niet voor mij doen
Goed, we gaan de patch maar eens opstarten.
Maar deel vooral je ervaring met de nieuwe patch. Ik lag gisteravond om 20:00 uur op de bank te slapen en heb dus de eerste avond post patch niet mee kunnen maken
Joinen van party (in fullsquad) blijft een drama, had toch verwacht dat ze dat zouden aanpassen (PC versie kan je 10x meer doen).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Patch notes:
We vinden het fantastisch om de herfstupdate van Battlefield 1 met jullie te delen. De onderstaande wijzigingen zijn voor alle platforms, tenzij specifiek anders staat vermeld.
ALGEMEEN:
Wijzigingen in Operations
o We doen iets aan de problemen met de spelbalans in de spelmodus Operations. Het is duidelijk dat aanvallers een boost nodig hebben. Om de effectiviteit van het aanvallende team te vergroten, verhogen we het aantal algemene tickets voor zowel Operations als Grand Operations. Daarnaast maken we het ook iets makkelijker om sectors als aanvaller te veroveren door de hoeveelheid tijd te reduceren die het kost om een vlag te veroveren in Operations en Grand Operations. We hebben ook het minimumaantal terugverdiende tickets in grand operations verhoogd van 30 naar 50. Verder hebben we het aantal tickets verhoogd dat je terugverdient door terugtrekkende verdedigers te killen. Dit biedt meer kansen bij het veroveren van de volgende sector als je nog maar heel weinig tickets over hebt omdat je eerder al een sector hebt veroverd.
64 spelers
Maximumaantal tickets van aanvallers verhoogd van 150 naar 250
Het aantal tickets verhoogd dat je terugverdient door het veroveren van een sector terugtrekkende verdedigers te doden: van 2 naar 3.
Het minimumaantal tickets verhoogd dat je terugverdient bij het veroveren van een sector in 64p Operations: van 30 naar 50.
De tijd die je nodig hebt om vlaggen te veroveren is iets verkort.
40 spelers
Maximumaantal tickets van aanvallers verhoogd van 150 naar 200
Het aantal tickets verhoogd dat je terugverdient door het veroveren van een sector terugtrekkende verdedigers te doden: van 2 naar 3.
De tijd die je nodig hebt om vlaggen te veroveren is iets verkort.
WIJZIGINGEN IN CONQUEST:
o We hebben naar jullie feedback over de indeling van Suez Conquest en de spelbalans geluisterd. We voegen twee extra vlaggen toe aan de indeling. Dit zou ertoe moeten leiden dat één team alle vlaggen niet zo makkelijk kan veroveren en vasthouden als voorheen. Daarnaast hebben we ook gemerkt dat het erg moeilijk was om vlaggen in de veroveringszones van de dorpsgebieden te heroveren. Om dit op te lossen, hebben we de veroveringsradius van deze gebieden verkleind, zodat deze minder gebouwen bestrijkt. Hierdoor zouden de vlaggen iets makkelijker te veroveren moeten zijn. Het zou er ook voor moeten zorgen dat een team dat heeft verloren en uit de dorpen is gedreven de
vlaggen makkelijker kan heroveren om weer terug te komen in het gevecht. Om teams te helpen die helemaal zijn teruggedreven naar hun hoofdkwartier, hebben we daarnaast een pantserwagen toegevoegd waarmee spelers uit het het hoofdkwartier kunnen breken om het andere team te flankeren.
Twee extra vlaggen toegevoegd op de Suez-map, zodat er in totaal 5 vlaggen zijn.
1 pantserwagen toegevoegd voor elk team om te spawnen in hun hoofdkwartier.
Veroveringsvolumes van de vlaggen in de dorpen (oude A- en B-vlag) verkleind. Op deze manier vallen er minder gebouwinterieuren in de veroveringszone. Door deze wijziging moeten de vlaggen makkelijker te veroveren zijn.
Je kunt je soldaat vanuit de UI aanpassen door het icoon op Home of op Soldier te zetten
Als de squadleider verzoeken om orders negeert, wordt de leiding overgedragen aan een ander lid van het squad.
o Als een squadlid om een order vraagt (en er geen actieve squad-order is), wordt de vragende speler toegevoegd aan de wil-leider-worden-wachtrij voor die squad en wordt er een timer van 60 seconden gestart (de timer wordt niet gereset als er al andere squadleden in de rij wachten).
o Als de 60 seconden voorbij zijn, wordt het eerste lid in de squad-wachtrij (degene die als eerste om orders vroeg) bevorderd tot squadleider. Als er na hem andere leden in de rij wachten, wordt de timer automatisch opnieuw ingesteld op 60 seconden. Als de nieuwe leider binnen die periode ook geen orders geeft, wordt de volgende in de rij bevorderd, enzovoort.
o Als de huidige squadleider een order geeft, wordt de wachtrij voor de squad gewist.
Dezelfde weersomstandigheden in Rush. Gebruikt nu dezelfde weersvolgorde en activeringsvoorwaarden voor beide ronden in een match
Standaardaantal spelers operations gewijzigd van 64 naar 40
De pigeon is vanaf een grotere afstand zichtbaar gemaakt in de game mode War Pigeon
Je kunt Battlepacks kopen in het menu Get Battlepacks
Er zijn twee nieuwe tabbladen toegevoegd aan de store: RSP en Battlepacks
Je kunt een server huren via het tabblad RSP
Je kunt Battlepacks kopen in de Store
Je kunt je aansluiten bij Custom Games vanuit multiplayer
De knop Quit is nu altijd beschikbaar in de End of Round
Tutorialvideo's toegevoegd die elke game mode beschrijven die je opnieuw kunt bekijken in Quickmatch
Squad XP-boost is toegevoegd. Je kunt dit item krijgen als je een Battlepack openmaakt.
Soldaten in buikligging kunnen niet meer worden weggeduwd door andere eigen soldaten
Probleem verholpen, zodat beide teams nu de juiste motoren hebben in Conquest op Sinai Desert
Minimale resolutieschaal toegevoegd tijdens dynamisch schalen
Oplossing voor haperende killcam in sommige omgevingen
Oplossing voor elite class dogtag die niet op de juiste wijze werd vrijgespeeld
Oplossing voor grafisch probleem tijdens ADS met diverse wapens op configuratie met meerdere monitors
Respawn-problemen verholpen met automatisch spawnende voertuigen in Operations. Bijvoorbeeld de ontbrekende torpedoboot van de verdedigers op Empire's Edge
Alle problemen verholpen met de bewegende kleding als de ragdoll stil komt te liggen
Reparatiegereedschap kan de Fortress Gun nu beschadigen
VFX voor voet die wordt neergezet worden niet meer afgespeeld in buikligging
Probleem verholpen op Amiens waarbij een speler door het level kon vallen als hij een lichte tank verliet naast het wrak van de Mark 5.
Scouts konden geen lichtbakens spotten als de speler doodging, en vliegtuigen konden geen lichtbakens spotten als de speler het voertuig verliet. Dit is nu verholpen.
Botsingsdetectie grond toegevoegd aan veroveringsvlaggen
Probleem verholpen, zodat botsingsdetectie van soldaten vrijlating van pigeon niet blokkeert
TAA verbeterd voor de PS4 en Xbox One
Oplossing voor soldaten die in de verkeerde hoek over terrein rennen.
Oplossing voor een probleem waarbij een speler kon worden gelanceerd als hij in buikligging tussen twee bouwwerken bewoog
Je krijgt geen punten meer voor het vernietigen van de Behemoth van je team
Oplossing voor verkeerde logica in gevechtsoverzicht als de speler net voor het einde van de operation doodging.
Probleem opgelost waarbij een paard kon doodgaan tijdens sectorovergang als er geen ruiter was en het paard buiten bereik kwam
Oplossing voor een probleem waardoor je te paard onjuist kon gaan richten
Probleem verholpen, zodat geluid boodschap niet wordt gestart als je een pigeon oppakt met een volledig geschreven boodschap
Oplossing voor zwarte balk aan de zijkant van het scherm als je het gasmasker gebruikt
Probleem opgelost waardoor vlaggen op veroveringspunt niet overeenkwamen met de eigenlijke status van het veroveringspunt voor late deelnemer
Oplossing voor extreme weer-desynchronisatie tussen spelers nadat ze opnieuw verbinding met de server maken
Oplossing voor ontbrekende score bij aanval op een Behemoth
Oplossing voor vuurschade die wordt geannuleerd als de speler schade oploopt door prikkeldraadhek
Oplossing voor onjuist aantal voertuigen voor elk team aan het begin van een Conquest-ronde
Diverse problemen verholpen met de lokalisering
Onzichtbare botsingsdetectie achter het paard verwijderd
De schade van de injectiespuit is nu afhankelijk van hoe lang de speler de knop heeft vastgehouden
Spelers kunnen vlak voor het einde van een ronde niet meer tussen teams schakelen
Diverse CPU-optimaliseringen
Diverse DX12-optimaliseringen
Herladen van wapens wordt nu afgebroken tijdens het beklimmen van ladders
3p-animaties voor het paard verholpen
Probleem opgelost waarbij een speler in de lucht kon worden gegooid als hij de top van een ladder naderde
Probleem verholpen, zodat soldaten in stationaire wapens kunnen worden aangereden
Oplossingen voor diverse DX12-crashes
Oplossingen voor diverse clientcrashes
Grafische artefacten vlammenwerper gecorrigeerd tijdens het gebruik van de vlammenwerper in tunnels en onder terrein
Kritieke gameplay-hints worden nu 3 keer weergegeven in multiplayer en daarna nooit meer
Oplossing voor diverse videocrashes gerelateerd aan venstergrootte, hardware-detectie en meerdere monitors.
Oplossing voor squadorders die tussen de rondes door niet worden gereset in Operations
Probleem opgelost met in- en uitschakelen ADS-instelling in combinatie met in- en uitschakelen sprintinstelling. Als een sprintende soldaat ADS activeerde, werden zowel sprint als ADS afgesloten na het starten van de ADS-animatie
Probleem opgelost waarbij het muiswiel de weergave draaide na het uitschakelen van directe muisinvoer
Probleem opgelost waarbij het paard geen schade opliep door gasgranaten, brandgranaten en puin.
Oplossing voor de einde-van-ronde-overgang die niet altijd op de juiste wijze werd geactiveerd als je dood was
Artilleriepatronen brengen nu schade toe op basis van hun FX-radius
De laadtijden tussen maps zijn iets verkort.
Oplossing voor een probleem waarbij de speler kon spawnen met de verkeerde kit. Bijvoorbeeld een tankwagenkit als hij in een vliegtuig spawnde.
Probleem verholpen in Operations waarbij een speler die zich op een andere map bij zijn teamleider voegde een zwart scherm kreeg na het openen van het in-game menu
Algemene prestatieverbeteringen gerelateerd aan randmodellen
Oplossing voor spelers die soms levels overslaan in klasserangvoortgang
Probleem verholpen, zodat alle voertuigen beschikbaar zijn tijdens de paraatheidsfase vóór een ronde
Probleem opgelost waarbij vernietigde gebouwen een grote invloed hadden op CPU-prestaties, wat leidde tot lage framerates
Een verkeerde 3p-soldaatanimatie gecorrigeerd die was gerelateerd aan het betreden en verlaten van een voertuig
Een probleem verholpen waarbij het einde-van-operatie-schermen over het deploy-scherm werden weergegeven als de speler precies vóór het einde van de operatie doodging.
Probleem opgelost waarbij de speler controle kon kwijtraken over voertuigen nadat hij de Origin-overlay twee keer had geopend
Probleem opgelost met emblemen die het volledige personage konden kleuren
Oplossing voor spelers die niet naar een ander team konden schakelen in TDM
Een probleem opgelost waarbij een speler op een paard vast kon komen te zitten in het puin nadat de bergbrug op Sinai Desert was ingestort
Probleem opgelost waarbij onderwater-VFX werden geactiveerd als je boven water schade opliep
Squads worden niet meer automatisch vergrendeld als minder dan drie spelers zich bij een server aanmelden als team.
Oplossing voor een probleem waarbij een speler vast kwam te zitten in de lobby met de melding "reserving slot" nadat hij een uitnodiging voor een volle server van een vriend had geaccepteerd
Probleem opgelost waarbij het spel bevroor als je naar bepaalde onderdelen van de UI ging
Probleem opgelost waarbij de in-game rang en de rang in de UI niet hetzelfde waren
Een paar problemen verholpen die waren gerelateerd aan de markering van verkeerde items in de UI
Probleem opgelost waarbij je geen puzzelstukken kon scrappen
Probleem opgelost waarbij de voertuigstatistieken niet werden bijgewerkt
Probleem opgelost dat spelers ondervonden als ze probeerden om voor de tweede keer te "Quickmatchen"
Probleem opgelost waarbij je het pauzemenu niet kon openen nadat je mee was gaan doen aan een andere ronde
PC: Probleem opgelost waarbij je niet alle teamleden kon zien
PC: Probleem opgelost waarbij je meerdere dialogen kon krijgen als je een filter verwijderde
PC: Spelers kunnen richtassistentie voor controllers nu uitschakelen
PS4: Probleem opgelost waarbij samenwerking met een vriend die al in hetzelfde team op dezelfde server zat, de speler liet hangen
PS4: Oplossing voor "Decorated" trofee die niet op de juiste wijze werd toegekend
Xbox One: Probleem opgelost waarbij een speler met een slechte reputatie niet in het team komt en de gamerkaart uit het Com Center verdwijnt na het accepteren van een teamuitnodiging
Xbox One: Oplossing voor gebruikers met een slechte reputatie die kunnen communiceren met niet-vriendgebruikers als ze in online modes in dezelfde squad zitten
Xbox One: Oplossing voor een crash naar het Xbox Home-scherm als je probeert mee te doen aan een spelsessie via de Xbox One Guide terwijl de titel is opgeschort in het hoofdmenu
Xbox One: Probleem opgelost waarbij gebruikers in een oneindige laadlus kwamen als ze vanuit het Campaign-scherm probeerden terug te keren naar het hoofdmenu nadat ze zich met een ander Xbox-profiel hadden aangemeld terwijl het spel was opgeschort.
MAPS:
Problemen met vernietigingsdiepte terrein verholpen op Monte Grappa en Empire's Edge.
Diverse oplossingen voor zwevende rekwisieten op alle maps.
Gevechtszones op Empire's Edge en Monte Grappa zijn getweakt. Spelers kunnen geen toegang meer krijgen tot achtergrondobjecten.
Diverse problemen met spawnpunten verholpen voor War Pigeon.
De spawnpunten voor vliegtuigen op Empire's Edge, Operations zijn getweakt om minder kwetsbaar te zijn voor de Behemoth.
Oplossingen voor artefacten in het watermateriaal op Suez.
Het terrein is op diverse maps aangepast om gaten in het terrein te voorkomen.
Diverse foutieve volumes voor botsingsdetectie gecorrigeerd op alle maps (“onzichtbare muren”).
Grafische artefacten gecorrigeerd op vijverwater Ballroom Blitz.
Intensiteit lensflare gereduceerd op Suez en Ballroom Blitz.
Naad in luchttextuur verwijderd op Ballroom Blitz.
Diverse objecten gecorrigeerd die problemen met springen veroorzaakten.
Vuur op de grond van Amiens brengt nu schade toe aan spelers.
Heavy Machine Gun bij vlag G (conquest) verwijderd op Empire's Edge.
Oplossing voor desynchronisatieprobleem client/server, waardoor spelers konden worden neergeschoten door de dubbele bunkerdeuren op Monte Grappa.
Diverse kleine grafische correcties.
UI:
Er worden geen voertuigen of paarden met 0 energie meer getekend op de minikaart.
Optie voor grootte minikaart wordt nu op de juiste wijze gereset bij het selecteren van Reset.
Titel in minikaartopties gewijzigd van HUD in minikaart.
Probleem opgelost met promptknoppen voor interactie die niet op de juiste wijze werden weergegeven voor alle voertuigkits.
Nametag van lokale speler in squad-selectiescherm is nu oranje, zoals het hoort.
Diverse spelfouten gecorrigeerd.
Diverse overlappende teksten gecorrigeerd.
Oplossing voor slechte prestaties op het kalibreringsscherm.
Icoon Behemoth-trein heeft nu de juiste rode kleur voor het vijandelijke team.
Er worden bijgewerkte wapenafbeeldingen weergegeven in Battlepacks.
Join/leave op squad-scherm bijgewerkt.
Probleem opgelost waarbij de verkeerde wapens en skins konden worden weergegeven op het squad-scherm.
Probleem verholpen waarbij timer vóór de ronde soms twee timers boven elkaar liet zien.
Een bug verholpen waardoor de melding "Under fire" werd weergegeven in het deploy-scherm voor niet-gemarkeerde squadleden.
Oplossing voor score-logboek met onjuiste iconen.
Knopinfo gecorrigeerd voor voertuigfuncties die voor sommige voertuigen niet werden weergegeven.
Oplossing voor grafisch element voor vlagverovering dat niet in alle gevallen juist werd weergegeven.
Foutieve kill-bonusscore gecorrigeerd voor brandgranaat.
Oplossing voor weergave van het verkeerde aantal verzamelde prijzen aan het einde van een operation.
Hints toegevoegd voor beide teams in Operations, die aangeven wat je moet doen als een sector valt.
Oplossing voor een probleem waarbij de HUD zichtbaar was op scherm tijdens overgang naar wereldbol.
Order-UI in deploy-scherm verwijderd en vervangen door een ordermarkering van het missiedoel.
Oplossing voor verwisselde revive-kleuren van squad en team.
Dood-icoonjitters gecorrigeerd op het deploy-scherm en de minikaart.
Er wordt geen hurk-/buikliggingsicoon voor soldaten meer weergegeven in een voertuig.
Oplossing voor onjuiste hoeveelheid munitie die wordt weergegeven bij de wapenaanpassingen voor de Lawrence of Arabia SMLE.
Probleem verholpen, zodat wapenskin-optie ook zichtbaar is in scherm voor wapenaanpassing als speler geen skins heeft vrijgespeeld.
Zichtbare statistieken toegevoegd voor de Villar Perosa.
Probleem opgelost met overlappend scherm als einde van ronde wordt geactiveerd wanneer de spelers introfilm bekijken.
Ontbrekende frontlinie-graphics toegevoegd op wereldbol voor Operation Kaiserschlacht, Conquer Hell en Iron Walls.
Een optie toegevoegd om het kill-logboek in de HUD te filteren. Je kunt nu kiezen om alles, de squad, jezelf of alles in de buurt weer te geven.
HUD - Attack/Defend Order Complete is nu groen, zoals het hoort.
Oplossing voor verkeerde selectie squad in het squad-scherm.
Probleem opgelost waarbij de achtergrond zwart werd in het pauzemenu.
Probleem opgelost waarbij de tracked medal niet op de juiste wijze werd weergegeven in het pauzemenu.
PS4: Oplossing voor ontbrekende markering in submenu Options.
Xbox One: Oplossing voor vervormde lettertypen.
Gameplay:
WAPENBALANS
o Light Machine Guns waren minder aantrekkelijk dan andere wapenklassen. We hebben diverse aanpassingen verricht om er levensvatbaardere middellange-afstandswapens van te maken.
Geluiddemping LMG- en SLR-kogels vergroot op middellange afstand.
Precisie tijdens richten ondersteunende machinegeweren verhoogd.
Terugslag-multiplier eerste schot Lewis verlaagd.
Terugslag-multiplier eerste schot Huot verlaagd.
Horizontale terugslag BAR M1918 vergroot.
Low Weight-machinegeweren worden tijdens vuren nu ook sneller nauwkeuriger.
Tweepoten toegevoegd aan Low Weight LMG's.
o Effect van terugslagrichting iets gereduceerd en op de juiste wijze laten schalen met terugslag-modifiers, zoals tweepoten.
o Precisiewaarden van SMG's en LMG's aangepast om verschillen beter weer te geven.
o Hellriegel raakt nu iets langzamer oververhit en heeft een grotere horizontale terugslag.
o Herlaadtijd Mle 1903 is iets gereduceerd.
o Opsteltijd Mle 1903 en Repetierpistole M1912 gereduceerd en de opstelanimatie versneld om meer dynamiek te krijgen.
o De vuursnelheid van de Russische 1895 Infantry en Sniper iets verlaagd en de tijd waarna je weer kunt vuren duidelijker gemaakt.
o Schade-multipliers voor hagelschot gewijzigd voor meer consistentie. Dit zorgt ervoor dat treffers met onbedoeld veel en weinig schade verdwijnen.
GADGET-BALANS
o Limpet Mines zijn nu onverwoestbaar totdat ze ontploffen. Dit voorkomt dat andere spelers de Limpet Mine met explosieven kunnen “stelen”. De Limpet Mine hoort alleen via een tijdmechanisme tot ontploffing te worden gebracht.
o Aantal magazijnen voor Gas en Incendiary Tripwire Bombs verhoogd naar 2 om ze aantrekkelijker te maken dan HE Tripwire Bombs.
o Mortieren hebben een balanscontrole gehad. Spelers moeten nu duidelijker kiezen tussen langzaam/nauwkeurig en snel/onnauwkeurig vuur.
Mortieren hebben na inzetten tijd nodig voordat ze volledig nauwkeurig zijn.
Onnauwkeurigheids-penalty verhoogd voor het snel vuren van meerdere mortiergranaten.
De max schaderadius van Support Airburst-mortieren is gereduceerd. Mortieren moeten dichterbij landen om hun volledige 65 schade aan te richten.
De minikaart-richtfunctie van mortieren geeft nu de huidige precisie van de aanval aan. De rode stip verschijnt alleen als de aanval maximale precisie heeft
Beide Support Mortars kunnen nu naast hun standaardgranaat 2 rookgranaten afvuren. Er is een hint toegevoegd om de functie uit te leggen.
De HE Mortar heeft nu hetzelfde bereik als de Airburst Mortar, zoals het hoort.
o Rifle granaten hebben een vertraging na het bakken.
Frag:
Verminderde tijd totdat explosie na de botsing van 1,1 s tot 0,7 s
Toegevoegd minimale tijd van 1,0 s voordat het kan ontploffen na het bakken
Verminderde botssnelheid multiplier 0,15-0,12 te laten stuiteren een beetje minder
HIJ:
Verminderde blast radius van 7 m tot 6 m
Verhoogde minimale tijd voordat explosie na het bakken van 0,3 s naar 0.75s
VERHOLPEN BUGS
WAPENS
o De vertraging verwijderd die optrad voor primair of secundair vuur na het opstellen van een gadget of het werpen van een granaat.
o Uitwerp-VFX Madsen-granaat veranderd in onderzijde (de juiste positie).
o Te hoge herlaaddrempel van de Lewis MG gecorrigeerd. Dit leidde tot het onbedoeld annuleren van herlaadacties.
o Herlaadtijden van Autoloading 8 Extended gereduceerd om deze beter af te stemmen op de animatie.
o Niet-werkende linker terugslagrichting van BAR 1918 Telescopic gecorrigeerd.
o Probleem verholpen met de Hellfighter Trench Gun, die geen zichtbaar korrel- en keepvizier had in ADS.
o De herlaadanimatie gecorrigeerd voor Autoloading 8.25.
o Chevron-draadkruis gecorrigeerd dat niet werd weergegeven bij Gewehr 98 Marksman.
o Selbstlader 1906 Factory, Autoloading 8 .35 Factory en Marksman herladen nu 10 kogels tegelijk.
GADGETS
o Verbeterd gedrag tijdens het schakelen tussen primaire wapens en geweergranaten in ADS.
o Oplossing voor houweel die door de hand clipte.
o De afstandsschaal in de Trench Periscope is nu weer zichtbaar.
o Snelheden van Rifle Grenades tijdens gebruik van de Autoloading 8 Marksman gecorrigeerd.
o Probleem verholpen, zodat alleen de speler die de mortier heeft geplaatst deze kan gebruiken.
o Probleem verholpen waarbij de Mortar soms binnen objecten werd opgesteld.
o Opstelling van Mortar en Trench Shield vereenvoudigd.
o Probleem opgelost waarbij spelers met Toggle Zoom vast kwamen te zitten bij het gebruik van de AT Rocket Gun of het Tankgewehr.
o De tijd verlengd die nodig is om je melee weapon na een aanval te trekken en voor je te houden. Dit voorkomt dat spelers onbedoeld een actief contactwapen krijgen tijdens verhitte nabijheidsgevechten.
FEATURE-UPDATES
o Ricochet
Lichtspoormunitie die afketst op pantservoertuigen is nu makkelijker te zien
Treffergeluid toegevoegd voor afglijdend schot op voertuigen.
o Hint-prompts toegevoegd voor soldaten, die uitleg geven over de schadereductie voor explosies in buikligging.
o Veel belangrijke hints verschijnen nu 3 keer voordat ze nooit meer worden weergegeven.
o Extra hints toegevoegd voor een aantal voertuig-gadgets die moeilijk te begrijpen waren voor spelers.
o Score voor Behemoth-schade komt niet meer alleen in stappen van 20 punten. Kleinere hoeveelheden schade registreren een puntenwaarde. De totale schadepuntenwaarde van een Behemoth is niet gewijzigd.
o Oplossing voor spelers die soms worden geteleporteerd tijdens het verlaten van het veldkanon tijdens de herlaadanimatie
o Ondersteuning voor niet-gamepad-joystick toegevoegd.
VOERTUIGEN:
VOERTUIGBALANS
o Fortress Gun richt meer schade aan bij voertuigen en heeft een grotere dodelijke zone tegen infanterie.
o Luchtafweer
Schade van luchtafweergeschut bij vliegtuigen en vliegtuigonderdelen verlaagd.
Bereik van AA Truck beter afgestemd op stationaire luchtafweer om HQ-camping te voorkomen.
Slecht uitgelijnde granaatuitwerp-VFX van de stationaire luchtafweer gecorrigeerd.
o Vliegtuigen
Ontploffingsschade en radius van Ranken-darts vergroot.
Schade van Scout-geweren bij vliegtuigonderdelen gereduceerd.
Schade van K Bullets bij aanvalsvliegtuigen vergroot.
Bommen van 50 kg kunnen nu een beetje schade aanrichten bij vliegtuigen en tanks als ze een directe treffer maken.
Kogelsnelheid Bomber Killer verhoogd om luchtgevechten bij dit patroon te verbeteren.
Bomber Torpedoes vs landdoelen verbeterd, waardoor ze zelfs op maps zonder boten bruikbaar zijn als zware bom.
o De schade die een Cavalry-soldaat oploopt door headshots is gereduceerd.
o Het werpbereik vergroot van AT-granaten die vanaf een paard worden geworpen.
o De schade vergroot die handgranaten aanrichten vs transportvoertuigen.
o De Armored Artillery Truck richt nu iets meer schade aan van dichtbij, en minder schade op lange afstand. Kogels dalen minder snel, zodat spelers de vijand vanaf grotere afstanden kunnen raken.
o Er kunnen nu maximaal 6 vanuit voertuigen gelegde mijnen actief zijn (was 3).
o De trein op Suez heeft nu een Heavy Mortar op het geschut vóór in plaats van het 57 mm AT-geschut. Dit geeft meer impact bij de vlaggen.
VERHOLPEN BUGS
o Probleem opgelost waarbij de soldaat het luchtafweergeschut vanuit de verkeerde richting betrad.
o Oplossing voor explosievuur dat te lang aanwezig was na een vliegtuigcrash.
o Probleem opgelost waarbij de speler zich kon verstoppen in het geschut van een beschadigde pantserwagen.
o Het tankjager-aanvalsvliegtuig herlaadt nu automatisch als deze niet actief is, net als tanks.
o Probleem verholpen met spelers die in de Armored Train spawnen terwijl spawnen niet beschikbaar moet zijn.
o Probleem verholpen met Rumpler Attack Plane om op de juiste manier energie te krijgen bij gebruik van de vaardigheid Wing Repair.
o Problemen met botsingsdetectie van Mark 5-wrak verholpen.
o Probleem verholpen, zodat torpedoboten tijdens het spawnen onsterfelijk zijn totdat speler deze heeft betreden, om een exploit te voorkomen.
o Probleem verholpen met knopinfo die verscheen nadat de speler het voertuig had verlaten.
o Overzichts-HUD van Behemoth geeft nu kapotte wapens en kapot geschut op alle Behemoths weer. Als je in een Behemoth-stoel zit die kapot is, zie je nu een indicator voor de voortgang van de reparatie.
o Probleem verholpen, zodat alle vliegtuigen Emergency Repair kunnen inzetten voor elke hoeveelheid schade.
o Probleem verholpen met vliegtuigen die Emergency Repair konden activeren terwijl ze daar niet mee waren uitgerust.
o Hoeveelheid waas gereduceerd tijdens het gebruik van artilleriewapens
o Camera op beckers-wapens beter uitgelijnd met het korrel- en keepvizier.
Ondersteuning toegevoegd om te voorkomen dat richten door passagiers wordt beïnvloed door draaiing van het voertuig.
Graphics voor inzoomkijker- en bomkijkerweergaven in voertuigen verbeterd.
Bomvizier en artillerierichter gebruiken nu het wateroppervlak in plaats van de oceaanbodem om het bereik weer te geven.
AUDIO:
Oplossing voor een probleem waarbij ragdoll-geschreeuw op snelheid kan gaan stotteren na een serie ragdoll-impacts achterelkaar.
Timing van diverse VO's gecorrigeerd.
Een bug verholpen waardoor de gasalarm-VO in de verkeerde situaties werd geactiveerd en te ver en te lang hoorbaar was.
Oplossing voor een VO-probleem waarbij EoR dubbel kon worden geactiveerd tijdens het wisselen van teams na de eerste poging.
Oplossing voor een crash die was gerelateerd aan het te snel schakelen van Atmos naar niet-Atmos.
Gedrag van motorgeluid op terrein aangepast.
Granaat werpgeluiden voor pieper-karabijn verwijderd.
Timing van vuurgeluid BAR M1918 getweakt.
Phasing-geluid voor de Fortress Gun gecorrigeerd.
Inkomend geluid van artilleriegranaat gepantserde trein gewijzigd.
Probleem verholpen waarbij de introductiemuziek van Operations later werd afgespeeld op de PS4 of Xbox One.
Probleem opgelost waarbij de muziek niet loopte na het beëindigen van de laatste ronde in een operatie.
Timing van diverse ondertitels aangepast.
Diagonale raycasts toegevoegd en berekeningen getweakt om binnen-/buitendetectie te verbeteren.
Problemen opgelost met first-person Foley-geluiden die worden afgespeeld tijdens het bewegen van de camera in third-person weergave in een aantal voertuigen.
Probleem opgelost waarbij de laadmuziek bleef doorspelen in het spel en nooit ophield.
Probleem opgelost waarbij de menumuziek niet stopte als je terugkeerde naar het menu en daarna een level startte.
Doppler-effect van paarden uitgeschakeld.
Problemen opgelost waarbij de status van het onderwatergeluid pas veranderde als de speler doodging.
Timing van het activeringsgeluid voor Pieper M1893 en BAR M1918 gecorrigeerd.
PS4: Probleem opgelost waarbij de audio kon haperen bij wapens met een hoge vuursnelheid.
PS4: Probleem opgelost waarbij het selecteren van reset audio de audio-taal niet resette.
SERVER:
Serverprestaties en bandbreedtegebruik voor vliegtuigen verbeterd.
Verwerking van netwerk-jitter, pakketverlies en verkeerde volgorde van aankomst pakketten verbeterd.
Serverprestaties voor prikkeldraadobjecten in de levels verbeterd.
Granaten toegevoegd aan de hogefrequentie-updates om te voorkomen dat spelers schade oplopen door explosieven voordat ze visueel tot ontploffing komen.
Treffer-registratie voor vliegtuigen verbeterd, vooral in luchtgevechten op korte afstand.
Melding bij verbroken serververbinding verbeterd.
Probleem met matchmaking opgelost voor servers zonder ronde-tijdslimiet.
Spelers worden op basis van hun vaardigheid in de huidige game mode in balans gebracht, en niet op basis van algemene vaardigheid.
Diverse verbeteringen in serverprestaties.
Servermetrieken voor detectie van netwerkproblemen bij specifieke spelers verbeterd.
Probleem opgelost waarbij spelers niet in dezelfde squad werden geplaatst als ze meededen met een vriend die zich in een vol squad of juist helemaal geen squad bevond.
Diverse correcties voor gangbare en niet-gangbare servercrashes.
CAMPAIGN:
Paarden lopen geen schade meer op door botsingen met soldaten.
De lichtspoorgloed van kogels van stationair geschut in Fog of War gecorrigeerd.
Probleem opgelost waarbij het vliegtuig vast kon komen te zitten in terrein.
Diverse ondertitels bijgewerkt.
Probleem verholpen op Young Men's Work waarbij AI vanuit pantservoertuigen de speler door terrein heen kon zien en kon blijven vuren.
Diverse kleine grafische correcties in alle levels.
Diverse foutieve volumes voor botsingsdetectie gecorrigeerd op alle maps (“onzichtbare muren”).
Diverse zwevende objecten gecorrigeerd in alle levels.
Diverse typefouten gecorrigeerd.
Probleem verholpen in The Runner waar AI verdween bij het halen van het missiedoel "Defend the Frontline".
Oplossing voor ontbrekend water in Carry your Friend.
Diverse kleine VO-correcties.
Vertraging van primair wapen na het werpen van een lokaas verwijderd.
Probleem verholpen met AI die door bepaalde poorten in Breakdown en Steel on Steel liep en ze in de verkeerde richting openmaakte.
De knop continue playing verwijderd die verschijnt als een hoofdstuk is voltooid.
Probleem verholpen met Wilson die in je gezicht bungelde als je het checkpoint herstartte tijdens de scène waarin je het vliegtuig vindt in Fall from Grace.
Probleem verholpen met alarmen die niet werden gedeactiveerd als de luidsprekers werden vernietigd.
Missiedoel in begin van Fall from Grace wordt nu maar één keer weergegeven als de speler vanaf checkpoint laadt.
Speler mag niet meer op zijn schreden terugkeren nadat hij het loopgraafgebied heeft betreden in Fall from Grace.
Heavy Machine Gun boven op treinwagon in Hidden in Plain Sight spawnt nu goed.
Probleem verholpen met missiedoel dat niet verscheen als je het laatste checkpoint laadde in Steel on Steel, en met speler die geen missie-update kreeg als hij Bess betrad vóór het missiedoel Return to tank.
Probleem verholpen waarbij springen de animatie van het luchtafweergeschut kon verstoren in Friends in High Places.
Probleem opgelost waarbij spelmissies met vertraging verschenen in pauzemenu.
Een prestatieprobleem opgelost dat was gerelateerd aan AI op Steel on Steel bij Hill Top.
Probleem verholpen met draadkruis dat soms verdween als je schade opliep in de FT Tank.
Oplossing voor speler die niet op een paard kon komen als het paard door een muur werd geblokkeerd.
Prikkeldraadmateriaal aangepast, zodat AI door het materiaal heen kan kijken en schieten.
Problemen verholpen waarbij dialoog in de tank op de positie van de speler werd afgespeeld terwijl deze buiten de tank stond in Steel on Steel.
Probleem verholpen met trefferindicator die in de onjuiste positie stond in kijkerweergave tijdens het vliegen in vliegtuigen.
Oplossing voor AI die gevecht afbrak als deze de speler even niet zag, ook als de speler schade aan de AI toebracht.
Oplossing voor zeldzame gevallen waarin de AI de speler niet zag als deze op een paard zat.
Oplossing voor een crash die optrad als je langdurig de SP speelde.
Oplossing voor ontbrekend grafisch effect tijdens het schieten nadat de speler tankreparatie onderbrak.
Incidentele glitch met munitieweergave verholpen tijdens het oprapen van een wapen van AI in Hidden in Plain Sight.
Probleem opgelost waarbij AI-tanks de speler niet zouden aanvallen in Steel on Steel.
Probleem opgelost waarbij AI-soldaten in artilleriebasis van Fog of War door de houten toren vielen.
Xbox One: Crash verholpen die kon optreden tijdens het besturen van een tank.
Xbox Live: Miesjh NL
Dat was gisteren al hé?Miesjh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:04:
De herfstupdate is uit: https://www.battlefield.c...479290620787&sf50879464=1
Patch notes:
--
Ik heb het idee dat mensen meer rage-quitten. Meer dan eens speel je 32-20 zonder dat er ook maar iets gebalanceerd wordt of dat de spelers weer worden aangevuld.
LMG's notes had ik niet gezien, is mijn nummer 2 meeste kills
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.battlefield.com/companion
Als je daar inlogt zie ik altijd de standaard layout voor alle classes.....
EDIT: ja dus.... althans zo lijkt het. Ik zie mijn loadout zoals ik die op de Xbox heb ingesteld.....
[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 16-11-2016 12:39 ]
Het gaat me ook niet om dat ik het 'fout' doe, ook niet dat ik het moet uitzetten. Nog steeds hebben mn tegenstanders juist dat 'easy, non-aim' voordeel.Qoriox schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:21:
[...]
Ok, maar dat is dus alleen met die snap on optie? Aim assist auto rotation? Die heb ik uit staan. Ik heb wel die optie aanstaan dat je movement slow wordt als je aimed, aim assist slowdown.
Heb het wel even geprobeerd zonder die 2de optie, maar speelt dan ineens helemaal niet lekker meer.
edit:
Net weer uitgezet. eerste potje 12-22Maar daarna 25-5. Al doende leert men blijkbaar :-)
Het gaat me erom dat ze het juist voor iedereen moeten aanpassen, ipv dat ik iets moet gaan uitzetten dat me toch geen voordeel oplevert...
Want als ik het uitzet, hebben de tegenstanders nog steeds die enorme snap-on
Ook weer zo'n typische DICE 'nerf'..MRE-Inc schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:27:
[...]
Over gas wil ik het niet eens hebben. De gas spam is verschikkelijk. Prima dat die dingen erin zitten, maar zorg er dan ook voor dat degene die ze gooit er ook last van heeft.
Mensen op de fora smeken om maar 1 granaat aan mensen te geven. Wat doen ze? Dat dus niet, en ze veranderen de gas- tripwires van 1 naar 2
Voor de rest is het weer een lijst waarvan meer dan helft niets boeit, maar de dingen die echt nodig zijn en gevraagd worden, totaal niet.
'Ok we gaan het paard aanpakken' - Van alles aan veranderd, BEHALVE natuurlijk het kutste: Dat je vanaf 10 meter al neergesabeld kan worden
typisch typisch typisch
[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 16-11-2016 12:36 ]
Snap ik. Maar heb jij het nou aan of uit staan? die twee opties?poor Leno schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:31:
[...]
Het gaat me ook niet om dat ik het 'fout' doe, ook niet dat ik het moet uitzetten. Nog steeds hebben mn tegenstanders juist dat 'easy, non-aim' voordeel.
Het gaat me erom dat ze het juist voor iedereen moeten aanpassen, ipv dat ik iets moet gaan uitzetten dat me toch geen voordeel oplevert...
Want als ik het uitzet, hebben de tegenstanders nog steeds die enorme snap-on
[...]
Mja of uberhaupt gewoon voor de kills ipv objective gaan. Lopen ze zo van een vlag af die door de tegenstander ingenomen wordt. Of over je lijk als Medic, want dat doet toch niemand meer. Zo irritantMRE-Inc schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:27:
[...]
Ik heb nu vooral het idee dat veel denken van: oh het lukt toch niet als verdedigende partij, we gaan wel in onze spawn met een sniper rifle zitten en kills maken.
Ik denk dat het in het begin vooral was dat men niet echt wist wat de beste manier was. Ik zelf zat ook nog met anti-tank nades maar daar moest je jezelf zo vaak voor opofferen, met ook vaak zonder resultaat. Nu is het gewoon de mortar pakken of at-rockets. Ik kom amper in de buurt nu.[...]
Opofferen doe ik een keer of 3 en als ik dan merk dat de rest geen fuck doet, dan quit ik. Vooral in de eerste week na release, zelfs toen we met een Tweakers squad speelden, heb ik tijdens potjes Operations geroepen in de party chat dat die tanks opgeblazen moesten worden. Niemand deed iets....Als je zelf dan telkens afgeschoten wordt en die gast in de tank op 54-0 ziet staan, dan weet ik genoeg. Dan ga ik wel een potje CQ doen.
Vanwege het gebrek aan range speel ik niet zo heel graag met de assault class meer.
Ik snap je punt, maar snap ook dat de irritatie van een camper in je basis zwaar mee weegt. En onderdeel van de mechanic nu is ook dat je tickets krijgt voor mensen die je tijdens het terugtrekken afschiet.Met 32vs32 is de kans zo groot dat je echt van alle kanten wordt afgeschoten als je uit cover komt. Dat is gewoon jammer voor de verdedigende partij. De aanvallende partij kan flanken, maar de verdedigende partij kan dat niet want dan sta je out of bounds. Je kan dus volledig omsingeld worden door de attackers.
Ze moeten gewoon de verloren basis weer open gooien zodat de verdedigende partij ook kan flanken zodat je tanks ook van achter kan benaderen en uitschakelen. De aanvallers hoefen nu alleen op te letten wat er voor hun gebeurd. De verdedigers kunnen van links, rechts voor en achter aangepakt worden.
Probleem is inderdaad dat je snel out of bounds loopt, zeker als verdediger. En dat er een groot gebrek aan cover is als je bij de objectives zit. Dat is toch net effe te lastig gemaakt. En die buffs voor attackers gaan dan niet helpen. Ik ga dan ook voorlopig geen operations meer doen.
Het is ook vooral op de PC dat ik zie hoeveel mortar-spam er is en ik ben dan ook bang dat dit ook naar consoles gaat komen. Daarom liever nerfen om dat voor te zijn want daar is het echt erg.[...]
Ik heb niet zo'n probleem met mortars, ik zie iig niemand echt veel killstreaks maken. Loop zelf ook met dat ding rond en heb niet echt zoiets van: even neerzetten en makkelijk kills maken.
Ik kom het vaak in close combat tegen dat ze zo'n ding een huis in schieten en ze niet hoeven te mikken. Op range (50+ meter) is het inderdaad skill, maar mij gaat het erom om de close-quarters-combat van minder explosive-spam te voorzien. Het moet geen ding zijn die je gebruikt om kills te maken, je moet er mensen mee wegjagen of onder druk zetten. Niet meer dan dat.Rifle grenades....Heb ze even gebruikt. De reload tijd, of beter gezegd, het ontbreken ervan, is echt belachelijk. Nou weet je zelf ook dat ik in BF3 en BF4 de M320/GP30 Koning wasmaar ben ze in BF1 ook nog niet veel tegen gekomen. Denk dat ik 2x door zo'n ding ben gekilled in 98 uur momenteel.
Idd ergenis nummer 1. Ik snap dat het bij WW1 hoort, maar gewoon 1 gasgranaat per speler lijkt me meer dan zat. En omdat je meer irriteert dan damage doet, vraag ik me af waarom men dan niet gewoon voor granaten kiest. Maar goed.Over gas wil ik het niet eens hebben. De gas spam is verschikkelijk. Prima dat die dingen erin zitten, maar zorg er dan ook voor dat degene die ze gooit er ook last van heeft.
Mja het helpt enorm om gewoon mee te doen, maar toch vind ik niet dat je kansloos bent. Een Martini Henri op Argonne Forest werkt ook gewoon, maar je moet er niet mee rushen. Ik merk ook vaak dat als ik de rust pak en regelmatig terugzak of niet ga sprinten naar een objective, ik het veel langer uit hou. Dat gehaast levert je misschien meer conquest-punten op, maar niet een betere K/D of assistentie voor je team. Zeker als Recon merk ik dat ik veel meer squad-spawn punten krijg als ik wel druk zet maar niet op het puntje van de aanval ga lopen. Sowieso laat ik wat vaker de n00bs voor gaan zodat ik weet waar de tegenstander zit als ze afgeknalt worden[...]
Heb de laatste tijd steed meer dat gevoel: if you cannot beat them, join them. Check mijn kills in BF3 en BF4 maar eens met de shotguns... Die guns gebruikte ik niet tot nauwelijks. In BF1 pak ik hem standaard op Aragonne Forest puur omdat iedereen dat doet en niet omdat ik dat eigenlijk zelf wil. Ik pas vaak mijn loadout aan, aan de map. St Quentin Scar en Sinai Desert is het leuk om met de Martini Henri te spelen, maar dat hoef ik in Amiens niet te doen, want dan wordt ik van alle kanten afgeschoten.... Daar pak ik dan weer de Medic class of de Support class.....
Op zich vond ik de patch prima. Veel fixes en voorlopig nog geen game-breaking bugs tegengekomen (of niets wat er nog niet was zoals een niet-werkend wapen na revive). De balans lijkt iets beter te zijn tussen de wapens en ook de nieuwe layout van de zand-map is een verbetering (zowaar gewonnen als Brit). Moet nog wat meer spelen om te kijken wat ik er nou echt van vindt, maar voor een DICE game voelt ie een stuk beter aan zo kort na launch.
Die rent-a-servers zijn wel een farce trouwens. Amper opties (geen banning, kan behemoths of specifieke voertuigen/wapens niet uitzetten, geen gadgets uit te zetten, max 6 maps in rotatie), geen pings, geen managen vanuit de game zelf (moet vanuit menu) en elke poep en scheet wordt ie custom ipv ranked. Dus ik ga er voorlopig geen huren.
Vergeleken de andere wapens is dit echt een verschil.
B.v. een assault changed een clip van 30 in één keer in zo'n 1 a 2 seconde, de medic komt 3 a 4 kogels bij steeds in totaal ong 3 a 4 seconde...
[ Voor 8% gewijzigd door donvalentino op 16-11-2016 17:19 ]
Is realistischer toch hahadonvalentino schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:14:
Vraagje, ik irriteer me echt aan de reload tijd van een Medic wapen. Is dit bewust zo gedaan of is dit een bug?
Vergeleken de andere wapens is dit echt een verschil.
B.v. een assault changed een clip van 30 in één keer in zo'n 1 a 2 seconde, de medic komt 3 a 4 kogels bij steeds in totaal ong 3 a 4 seconde...
Waarom is het niet gewoon net als vroeger? Mensen hebben tegenwoordig hun servers thuis staan, geef die mensen een server client voor battlefield en voila, iedereen blij.
Maar nee..... je kan bij ons een server huren en wij bepalen hoe en met wie jij gaat spelen. PFFFFFF
[ Voor 62% gewijzigd door Turfschipper op 16-11-2016 18:34 ]
In dit geval de Mondragon storm, maar dacht het met alle medics wel het probleem te hebben (dit was overigens voor de patch, nog niet getest hierna, vanavond maar is doen).Labbers schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:46:
Over welk wapen heb je het? Ik gebruik de sweeper. Nergens last van.
Blijkbaar klopt het wel, komen steeds meer boze reacties over de rental servers.Turfschipper schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:32:
Als dat waar is van die rentaservers, dan is dat wel echt super slecht nieuws hoor.
Waarom is het niet gewoon net als vroeger? Mensen hebben tegenwoordig hun servers thuis staan, geef die mensen een server client voor battlefield en voila, iedereen blij.
Maar nee..... je kan bij ons een server huren en wij bepalen hoe en met wie jij gaat spelen. PFFFFFF
Anyway, renting a server is absolutely pointless in this game.
- You're limited to a 6 map rotation
- You can't kick/ban
- You can't appoint admins
- There are no VIP slots anymore
- No server banner
- Can't choose which weapons can/cannot be used. Only the specific class
- Can't join your own server when its full (LOL)
- Get kicked from your own server when idle
- Can't disable skill-based autobalance
- You can't choose the next map in-game
Lekker waardeloos en ik hoor ook al weinig goeds over de hardcore mode dat je niet ziet wie in je team zit.
Moet je voorstellen dat je met je clan een belangrijke ranking war hebt, komt er midden in de game ineens een troll langs, en die verneukt de wedstrijd.
Kan je niks aan doen! Gaat nergens over.
Edit
Nouja.... dit zal toch wel niet he, privat servers met wachtwoord zullen er wel komen lijkt me. Maar je kan amper iets instellen, heb je alsnog niks aan dan.
[ Voor 26% gewijzigd door Turfschipper op 16-11-2016 19:10 ]
zal wel populair worden danDoubleDutch schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:59:
[...]
Blijkbaar klopt het wel, komen steeds meer boze reacties over de rental servers.
Anyway, renting a server is absolutely pointless in this game.
- You're limited to a 6 map rotation
- You can't kick/ban
- You can't appoint admins
- There are no VIP slots anymore
- No server banner
- Can't choose which weapons can/cannot be used. Only the specific class
- Can't join your own server when its full (LOL)
- Get kicked from your own server when idle
- Can't disable skill-based autobalance
- You can't choose the next map in-game
Lekker waardeloos en ik hoor ook al weinig goeds over de hardcore mode dat je niet ziet wie in je team zit.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.