Options - Gameplay - Hud / On foot zoom radius omhoog zettenMon0lith schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:26:
[...]
Ja snap ik, dan wordt je minimap vergroot naar de hele map maar het zoomt niet je minimap uit
Zag deze voorbij komen, wat ik mij afvraag is hoe kan ik het verschil zien tussen 4K en 1080 als het filmpje in 1080 word afgespeeld?
Zie trouwens Bar weinig verschil.
Is de pro patch voor BF1 al uit dan?DoubleDutch schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:02:
Zag deze voorbij komen, wat ik mij afvraag is hoe kan ik het verschil zien tussen 4K en 1080 als het filmpje in 1080 word afgespeeld?
[video]
Is er al een fix voor het feit dat die klote game elke keer loopt te stotteren, het is elke keer hetzelfde gezeik en het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Start de game niet meer op tot er een fix is. Het stotteren op de xbox one heb ik het over. Meer mensen hier last van? Hard reboot heeft geen zin.
Totaal geen last van, is je internet verbding goed?
swoutr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:25:
Is er al een fix voor het feit dat die klote game niet elke keer loopt te stotteren, het is elke keer hetzelfde gezeik en het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Start de game niet meer op tot er een fix is. Het stotteren op de xbox one heb ik het over. Meer mensen hier last van? Hard reboot heeft geen zin.
Glasvezel.inbedrijf schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:26:
Totaal geen last van, is je internet verbding goed?
[...]
Heb een ons S, en heb er bij geen een andere game last van. Het lijkt ook geen lag te zijn. De game freezed gewoon elke keer 1 seconde. Soms helemaal geen last van, soms vanaf minuut 1 en soms na een map switch.
Verwijderd
Ze zeiden dat die filmpje niet klopten omdat de rendering van youtube het verschil niet echt laat zien en niet alleen dat volgens vele is de patch nog niet uit.DoubleDutch schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:02:
[video]
SuperHellmouth schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:35:
[...]
Options - Gameplay - Hud / On foot zoom radius omhoog zetten
Klopt het ook dat dat het hele medal systeem op de PS4 kapot is?
Krijg namelijk steeds maar dezelfde medals om uit te kiezen
PSN: Von_Smallhausn
Die bunkers tijdens ww1 zijn trouwens maar slecht gebouwd. Gisteren in die italie map zeppelin omlaag geknalt (zowat in me uppie achter die AA gun, krijg er niet eens iets voor als beloning). Maar tijdens ontploffen mes in me rug. Spawn dus opnieuw in een bunker. BAM zeppelin op me kop (binnen de bunker).
Dus weer dood. maar kon ook niks meer doen aantal minuten. Kreeg geen respawn, re-deploy werkte niet. Supper irritant
Dus weer dood. maar kon ook niks meer doen aantal minuten. Kreeg geen respawn, re-deploy werkte niet. Supper irritant
Het aantal mensen dat Conquest als een soort grote Team Deathmatch beschouwd wordt er precies alleen maar groter op. Ongelofelijk frustrerend om game na game met een gigantisch verschil te verliezen omdat je team geen énkel idee heeft wat ze moeten doen
Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT
Dit ja....SebkeClaes schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:37:
Het aantal mensen dat Conquest als een soort grote Team Deathmatch beschouwd wordt er precies alleen maar groter op. Ongelofelijk frustrerend om game na game met een gigantisch verschil te verliezen omdat je team geen énkel idee heeft wat ze moeten doen
Leek bij BF4 veel minder te zijn, maar wellicht lijkt dat alleen maar zo.....
PSN: Maichel
Conquest is juist een heerlijke grind-modus. Geen enkel probleem om elk potje (dik) boven de 10.000 punten te eindeigen. Gewoon objective spelen en hier en daar was ventjes killen.
Prima!
Prima!
is denk bugged. op de xbox namelijk nog steeds hetzelfde probleem. Af en toe zie ik de nieuwe maar als potje dan echt start zijn het weer de oude!Mon0lith schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:18:
[...]
Super![]()
Klopt het ook dat dat het hele medal systeem op de PS4 kapot is?
Krijg namelijk steeds maar dezelfde medals om uit te kiezen
Jup! Al werkt dat wel alleen goed als je met een team speelt!PeevdTee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:37:
Conquest is juist een heerlijke grind-modus. Geen enkel probleem om elk potje (dik) boven de 10.000 punten te eindeigen. Gewoon objective spelen en hier en daar was ventjes killen.
Prima!
Wanneer kun je weer
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Haha, dat helpt altijd. Ergens dit weekend moet wel lukken!Peter_Aragorn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:26:
[...]
Jup! Al werkt dat wel alleen goed als je met een team speelt!
Wanneer kun je weer?
Toch wel weer een paar leuke potjes gehad. Dankzij slechte teamplay wel verloren maar wel mijn melee-medialle kunnen halen omdat deze nogmaals in de lijst verscheen. In het fort waren er twee aan het sniperen en 1 was mortieren aan het afvuren en dankzij hen de medaille kunnen behalen.
Daarna werden wij overrompeld door tanks, door op een paar makkelijke plaatsen mijnen te leggen een paar mooie kills kunnen behalen en meerdere tanks uitgeschakeld. Jammer dat dit dan helaas niet meetelt voor de vehicle damage medaille. Of het was weer bugged.
Hopelijk vanavond wat tijd voor potjes met teamplay.
Daarna werden wij overrompeld door tanks, door op een paar makkelijke plaatsen mijnen te leggen een paar mooie kills kunnen behalen en meerdere tanks uitgeschakeld. Jammer dat dit dan helaas niet meetelt voor de vehicle damage medaille. Of het was weer bugged.
Hopelijk vanavond wat tijd voor potjes met teamplay.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat ik nergens kan vinden maar wel op zoek naar ben is hoe de puntentelling gaat binnen Operations en of hier misschien een fout in zit.
Mijn ervaring op de PS4 is namelijk de volgende; Hoelang je ook speelt in de eerste Map, zodra de aanvallende partij wint en de map wordt gewisseld verdwijnen alle punten die je die game ervoor hebt behaald. Dit geldt voor het aanvallende team als het verdedigende team. Ook de progressie die je eventueel hebt behaald op medals verdwijnt. Alleen de punten van de map erna worden uiteindelijk berekend en toegekend aan je account.
Raar, en snap niet waarom dit zo is? Verreweg de leukste modus, maar ik ben geswitched naar conquest omdat je dan sowieso al je punten behoudt zolang je je potje maar af maakt.
Iemand een link naar de uitleg, of misschien wel het probleem? Of is dit gewoon zoals het bedoeld is? Kan het me haast niet voorstellen. Motiveert namelijk niet echt om de eerste map met veel punten te winnen. Snel winnen of snel eindigen. Duurt het te lang kan je beter opgeven want de punten ontvang je dus sowieso niet
Mijn ervaring op de PS4 is namelijk de volgende; Hoelang je ook speelt in de eerste Map, zodra de aanvallende partij wint en de map wordt gewisseld verdwijnen alle punten die je die game ervoor hebt behaald. Dit geldt voor het aanvallende team als het verdedigende team. Ook de progressie die je eventueel hebt behaald op medals verdwijnt. Alleen de punten van de map erna worden uiteindelijk berekend en toegekend aan je account.
Raar, en snap niet waarom dit zo is? Verreweg de leukste modus, maar ik ben geswitched naar conquest omdat je dan sowieso al je punten behoudt zolang je je potje maar af maakt.
Iemand een link naar de uitleg, of misschien wel het probleem? Of is dit gewoon zoals het bedoeld is? Kan het me haast niet voorstellen. Motiveert namelijk niet echt om de eerste map met veel punten te winnen. Snel winnen of snel eindigen. Duurt het te lang kan je beter opgeven want de punten ontvang je dus sowieso niet
Ik heb mijn eerste conquest rondjes erop zitten. Valt erg tegen... met een controller. Maar de game zelf is wel tof.
Hoop echt dat ik beter kan worden maar voorlopig is het voorzichtig wat vlaggen veroveren zonder gezien te worden haha, ;-).
Zie best veel groepjes samenwerken, en die overompelen vaak eenzame gasten. Ben daar maar mee gaan lopen. Echt geen enkel idee hoe het met squads zit en opdrachten en wapenkeuzes ed. Eerst maar eens wat maps verkennen en beter leren schieten.
Maar 1ste indrukken zijn heel positief. Wat een game zeg!
Hoop echt dat ik beter kan worden maar voorlopig is het voorzichtig wat vlaggen veroveren zonder gezien te worden haha, ;-).
Zie best veel groepjes samenwerken, en die overompelen vaak eenzame gasten. Ben daar maar mee gaan lopen. Echt geen enkel idee hoe het met squads zit en opdrachten en wapenkeuzes ed. Eerst maar eens wat maps verkennen en beter leren schieten.
Nou zo moeilijk is het niet. Zorg dat je squad vol komt. Als je de squad leader bent, richt of met je wapen op een vlag in CQ en dubbeltap je op de rechterbumper. De vlag wordt dan als objective voor de overige squadleden gemarkeerd. Veroveren of defenden ze dan de vlag, dan krijg je extra punten voor gegeven en opgevolgde squad orders. Je kan ook via de rechterbumper de exacte vlag selecteren waarop je een attack/defend order wil geven.Turfschipper schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:18:
Ik heb mijn eerste conquest rondjes erop zitten. Valt erg tegen... met een controller. Maar de game zelf is wel tof.
Als je geen squad leader bent, open je het menu met de rechterbumper en kies je de onderste optie voor een Request Order. Als je dan een oplettende squad leader hebt, dan zul je een squad order krijgen om een vlag de veroveren of te defenden. Wederom, als je daar in slaagt, extra XP.
Qua wapens....tja....de standaard wapens die je krijgt, zijn best goed. De Cei-Rigotti is best fijn, evenals de MP18. De Lewis lichte machine gun vind ik zelf minder en heb daarom wat andere gekocht. Verder is de Mondragon een fijn wapen en de BAR ook mits je de recoil goed kunt controleren.
Maps verkennen hoeft eigelijk niet. Althans als je bedoelt om ze beter te leren kennen. In COD begon ik zelf beter te spelen als ik elk hoekje van de map kende, bij BF mappen heb ik dat nooit. Je weet gewoon op sommige mappen dat de snipers altijd in de molens zitten (St. Quentin Scar) of op de heuvels vlag bij een vlag.
Enige probleem wat ik altijd heb, is dat er altijd wel een boomstammetje, of rotsje ligt waar je niet over heen kunt springen. Altijd natuurlijk als je onder vuur genomen wordt
XBL: MRE Inc
Ik kan je wel vertellen dat je altijd de punten krijgt. Ook als je bijvoorbeeld aan het einde van een potje een zwart scherm hebt. Ik kijk vaak na mijn stats en dan zie ik daar bijvoorbeeld verandering in, maar ook heb ik soms een battlepack ineens en dan weet ik dat alles telt. Je zou eventueel aan het einde van een potje altijd op start kunnen drukken en dan naar scoreboard gaan, want dan kan je iig je eigen stats even zienZantiath schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:02:
Wat ik nergens kan vinden maar wel op zoek naar ben is hoe de puntentelling gaat binnen Operations en of hier misschien een fout in zit.
Zal vanavond eens het lijstje met ps4 gamertags gaan invoeren.
De match duurt alleen 3-4x langer dan een potje Domination of TDM, waardoor het bij mij niet per definitie "lucratiever" is. Een potje Domination levert mij gemiddeld 17-25 kills op en 7-10K XP. Door de hoeveelheid kills train je een klasse sneller, en krijg je achievement XP voor wapens. Een goede pot Conquest geeft mij 20-30 kills en 12-15K XP, echter ben ik dan wel 30-40min bezig. Ipv de 7-10 minuten die een pot Domination/TDM duurt.PeevdTee schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:37:
Prima!
Waar het op neer komt, speel wat je leuk vindt
Hoop dat ik nu niet ga vloeken in de kerk, maar hoe groot is de kans dat ik BF1 ook leuk ga vinden als ik Star Wars Battlefront leuk vind?
Sowieso als je Battlefield leuk vind dan ga je deze zeker weten leuk vinden. Is ook een beetje aan wat je precies leuk vond in Battlefront.Trasos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:28:
Hoop dat ik nu niet ga vloeken in de kerk, maar hoe groot is de kans dat ik BF1 ook leuk ga vinden als ik Star Wars Battlefront leuk vind?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Ligt volledig aan jezelf, als je er voor open staat en het een kans geeft zul je zien dat dit echt een tof spel is (of je vind het niets dat kan ook natuurlijk).Trasos schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:28:
Ik ben zelf een diehard COD speler maar sinds infinite warfare toch gekozen voor BF1 en moet zeggen, totaal geen spijt van
Is het wennen; teamplay?donvalentino schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:36:
[...]
Ligt volledig aan jezelf, als je er voor open staat en het een kans geeft zul je zien dat dit echt een tof spel is (of je vind het niets dat kan ook natuurlijk).
Ik ben zelf een diehard COD speler maar sinds infinite warfare toch gekozen voor BF1 en moet zeggen, totaal geen spijt van
Ja op het begin wel, maar vind het juist super om met squad echt voor de objective te gaan. Iets wat bij COD nauwelijk kan.
Alweer level 48.
Bijna level 17 hier. Ik heb de xbox spelers toegevoegd van de tweakers lijst. Mijn GT is RepairedChip578
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om met 8 man in de PSN party een Operation te starten?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Verwijderd
7 man wel. Dit gaat nogal lastig, de eerste 5 zitten namelijk in dezelfde squad, de andere 2 in een andere squad (logisch) die niet per sé in hetzelfde team is (raar.) Als vervolgens iemand squad wisselt blijft de 4/3 verhouding wel, maar nogmaals: niet per sé zelfde team.PSYVIRII schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:49:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om met 8 man in de PSN party een Operation te starten?
Ik heb ook vaak dat als we met ze 2e joinen dat beide in een ander team zitten. Ze kunnen toch echt wel wat meer moeite doen met zoeken dan de eerste de beste server met 2 spots (1 in beide van de teams).
Komt er nou nog een 4k patch of zie ik gewoon geen verschil?
Tanks zijn OP als de tegenstander geen strategie hanteert om je tank te slopen. Anderzijds met twee goed opgezette traps als Assault heb je een tank zo neer..
Net 35-2 gedaan met 95% van de tijd in een tank. Op het laatst kwam de tegenstander met een volledig squad mijn tank slopen en toen was het klaar.
Net 35-2 gedaan met 95% van de tijd in een tank. Op het laatst kwam de tegenstander met een volledig squad mijn tank slopen en toen was het klaar.
Verwijderd
Hallo mensen. Ik heb dit probleem al eerder voorgelegd in het forum. Het lukt mij dus niet om in de multiplayer (deathmatch) om vijanden te taggen. Hoe doe ik dit precies? Ik speel op de Xbox.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2016 23:57 ]
Ik zag dat je een embleem kan maken. Meteen maar gedaan, wat een prutswerk met die app zeg.
Als ik iemand aan gort schiet, dan ziet hij/zij dat he?
Jammer dat dat niet in het scoreboard en meer plekken te zien is.
Als ik iemand aan gort schiet, dan ziet hij/zij dat he?
Jammer dat dat niet in het scoreboard en meer plekken te zien is.
Verwijderd
je hebt het over de ps4 pro?Malt007 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:11:
Komt er nou nog een 4k patch of zie ik gewoon geen verschil?
Ik heb wel het idee dat ik verschil zie qua beeld. Mooiere kleuren en iets meer detail erbij. Ook zijn de menu's ingame veel sneller. Scoreboard laden tijdens de mapswitch gaat nu echt snel, waar ik voorheen 5 sec moest wachten ofzo..
Heb overigens geen patch gedownload.. Wel kreeg ik toen ik battlefield opstarte na de intro, dat hij de performance instellingen ging optimaliseren. Nou weet ik niet of hij dat altijd doet, maar kon me niet herinneren dat ik dat vaker gezien had?
Ik speel overigens op een Full hd Plasma tv. Ben nu druk aan het zoeken naar een mooie 4k OLED tv met HDR, dan komt de kracht van de ps4 pro naar boven.
Ik ga morgen de beelden wel even vergelijken, vriend van me komt met zijn bf disc, doen we zijn disc in mijn oude ps4 en mijn disc in de niewe ps4 pro en dan beeld even vergelijken, misschien dat ik wel foto's upload mocht er belang bij zijn.
Hoe zit het nou met de framerate op ps4? Is die echt zo verschrikkelijke wisselend? Ik heb de originele versie Playstation 4
Verwijderd
Zo, de hoogste tijd voor mij als casual BF 1 speler om mij ook in dit topic te melden
Omdat ik vorige week zaterdag mijn 'oude' PS 4 heb ingeleverd en gisteren de PS 4 Pro heb opgehaald, heb ik in de tussentijd 'even' alle posts sinds de releasedate kunnen doornemen
Ik heb me tevens ingeschreven op de Tweakers Battlefield 1 community en de spelerslijst.
Wat een heerlijke game!
Omdat ik vorige week zaterdag mijn 'oude' PS 4 heb ingeleverd en gisteren de PS 4 Pro heb opgehaald, heb ik in de tussentijd 'even' alle posts sinds de releasedate kunnen doornemen
Ik heb me tevens ingeschreven op de Tweakers Battlefield 1 community en de spelerslijst.
Wat een heerlijke game!
Wat is die Incendiary Grenade toch heerlijk. In de map Ballroom Blitz met domination als je vijand dan de A of C vlag overneemt, gebruik maken van deze granaat en vervolgens naar de vlag rushen en nog wat vijanden neerhalen die nog een beetje health hebben.
Normaal loop ik hier op het forum te lurken, maar voor BF1 heb ik toch maar even een accountje aangemaakt in de hoop dat ik met jullie mag meespelen (@PS4)! 
Na BFBC2, BF3 en BF4 grotendeels "alleen" (wel zo veel mogelijk teamplay met onbekenden in de squad, tenminste als zij ook meewerken....) gespeeld te hebben, leek het me nu wel een keer leuk om met een community te spelen. Komt de teamplay doorgaans ten goede denk ik
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven op de spelerslijst en aangemeld op de community.
Na BFBC2, BF3 en BF4 grotendeels "alleen" (wel zo veel mogelijk teamplay met onbekenden in de squad, tenminste als zij ook meewerken....) gespeeld te hebben, leek het me nu wel een keer leuk om met een community te spelen. Komt de teamplay doorgaans ten goede denk ik
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven op de spelerslijst en aangemeld op de community.
PSN: SaddeW
Ik vind het persoonlijk wel meevallen. Op bepaalde maps heel af en toe eens een dipje maar voor mij geen gamebreakers..Amdwarrior schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 05:12:
Hoe zit het nou met de framerate op ps4? Is die echt zo verschrikkelijke wisselend? Ik heb de originele versie Playstation 4
PSN id: PENo1
Waar kan ik die tweakers lijst vinden?Swedgin schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:06:
Bijna level 17 hier. Ik heb de xbox spelers toegevoegd van de tweakers lijst. Mijn GT is RepairedChip578
Kijk is hier ondersoldier wolf schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:14:
[...]
Waar kan ik die tweakers lijst vinden?
Op Twitter is er een officieel bericht komen wat betreft de PS4 Pro: https://mobile.twitter.co...status/796821602499379201.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik kom mij ook maar eens melden in het topic. Lees altijd veel mee op dit forum. Speel BF nu al een aantal uren maar moet erg wennen. Wat heb ik een moeite om de guns onder controle te houden. In mijn ogen bak ik er niks van en kan ik nog niet goed overweg met de recoil. Vele uren bezig geweest om eens te kijken waar ik lekker mee speel. Snipen al helemaal niet met een controller. Lange tijd gespeeld als medic en nu over op support. Twijfel erg tussen de M1909 Benet Mercie Storm en de BAR. de BAR M1919 Telescopic nu net vrij gespeeld en even wennen maar vind de recoil minder als de Benet Mercie. Iemand goede ervaringen met een gun in support klas met acceptabele recoil?? Ga nu proberen de BAR goed onder de knie te krijgen.
Ben zelf erg te spreken over de Madsen MG Storm. Hierbij zet ik overigens de sight op AA-gun ipv iron sight.Errr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:22:
Ik kom mij ook maar eens melden in het topic. Lees altijd veel mee op dit forum. Speel BF nu al een aantal uren maar moet erg wennen. Wat heb ik een moeite om de guns onder controle te houden. In mijn ogen bak ik er niks van en kan ik nog niet goed overweg met de recoil. Vele uren bezig geweest om eens te kijken waar ik lekker mee speel. Snipen al helemaal niet met een controller. Lange tijd gespeeld als medic en nu over op support. Twijfel erg tussen de M1909 Benet Mercie Storm en de BAR. de BAR M1919 Telescopic nu net vrij gespeeld en even wennen maar vind de recoil minder als de Benet Mercie. Iemand goede ervaringen met een gun in support klas met acceptabele recoil?? Ga nu proberen de BAR goed onder de knie te krijgen.
Daarnaast kun je bij deze wapens ook de fire rate aanpassen door op het pijltje naar onder te drukken terwijl je speelt. Zo kun je van automatisch vuren naar single fire overschakelen. Single fire kan op lange afstand soms wel fijn zijn.
De BAR is voor mijn gevoel altijd te snel leeg. Wanneer je 3 vijanden tegenkomt gaat het vaak fout.
De Madsen MG Storm nog niet geprobeerd, binnenkort eens proberen.Pannekoek_NL schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:30:
[...]
Ben zelf erg te spreken over de Madsen MG Storm. Hierbij zet ik overigens de sight op AA-gun ipv iron sight.
Daarnaast kun je bij deze wapens ook de fire rate aanpassen door op het pijltje naar onder te drukken terwijl je speelt. Zo kun je van automatisch vuren naar single fire overschakelen. Single fire kan op lange afstand soms wel fijn zijn.
De BAR is voor mijn gevoel altijd te snel leeg. Wanneer je 3 vijanden tegenkomt gaat het vaak fout.
Ja met de BAR telescopic al meerdere malen snipers de nek om gedraaid van een lange afstand waarbij inderdaad single shot wel degelijk verschil maakt en je meer controle lijkt te hebben.
Ja dat is een drama als je 3 of meer tegenstanders tegen het lijf loopt maar probeer nu echt wat meer uit het heetst van de strijd te blijven en vanuit 2e lijn te vuren, dat gaat me redelijk af. Anders snel switchen naar je handgun in close combat situaties.
Echt knap van aantal mensen die zo perfect snipen en dat met een controller. Het lukt mij gewoon echt niet. Lees ook veel over hellriegel dat is de gun die je moet hebben, laat ik nou nog weinig tijd hebben gestopt in de assault class alleen om soms een tank oid aan te pakken. Misschien over een tijdje deze class eens proberen.
Mjah, snipen is ook wel heel makkelijk in BF1. Heb het al eerder geschreven, maar er is nauwelijks bullet drop. Dus van grote afstand met een fatsoenlijke scope erop is het gewoon 1 millimeter boven het hoofd richten en je hebt een headshot.Errr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:54:
[...]
De Madsen MG Storm nog niet geprobeerd, binnenkort eens proberen.
Ja met de BAR telescopic al meerdere malen snipers de nek om gedraaid van een lange afstand waarbij inderdaad single shot wel degelijk verschil maakt en je meer controle lijkt te hebben.
Ja dat is een drama als je 3 of meer tegenstanders tegen het lijf loopt maar probeer nu echt wat meer uit het heetst van de strijd te blijven en vanuit 2e lijn te vuren, dat gaat me redelijk af. Anders snel switchen naar je handgun in close combat situaties.
Echt knap van aantal mensen die zo perfect snipen en dat met een controller. Het lukt mij gewoon echt niet. Lees ook veel over hellriegel dat is de gun die je moet hebben, laat ik nou nog weinig tijd hebben gestopt in de assault class alleen om soms een tank oid aan te pakken. Misschien over een tijdje deze class eens proberen.
Speel zelf nu met de Martini-Henry. Die doet tussen 30 meter en 80 meter met een bodyshot ook 100% damage. Hoef je niet op het hoofd te richten. Je moet alleen zorgen dat wanneer je vuurt, je vijand tussen de 30 en 80 meter van jou vandaan is. Zo niet, afmaken met de Mars Automatic..... Overigens heeft die Martini Henry ook een fantastisch geluidje als je vuurt..... Op bewegende doelen, moet je iets voor hen richten omdat de snelheid van de kogel erg laag is in tegenstelling tot andere sniper rifles..... Op zich best een leuk wapen die toch aardig wat "denkwerk" nodig heeft om mee te kunnen spelen.
Gisteren nog even een potje Conquest op Aragon Forest gedaan.... Die map was leuk, maar nu zie je iedereen daar met een shotgun (Model 10 Hunter) rondlopen.... En die range van die dingen is uiteraard weer te.....
Gisteren in de party chat zei iemand nog.... "Ik weet niet wat Dice heeft met overpowered wapens, maar ze geilen er wel erg op"
De SMLE infantry is ook een geweldig wapen. Niet in alle gevallen even dodelijk. Maar je kunt veel sneller een tweede schot plaatsen. Helaas niet de sound van de Martini Henri.MRE-Inc schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:12:
[...]
Mjah, snipen is ook wel heel makkelijk in BF1. Heb het al eerder geschreven, maar er is nauwelijks bullet drop. Dus van grote afstand met een fatsoenlijke scope erop is het gewoon 1 millimeter boven het hoofd richten en je hebt een headshot.
Speel zelf nu met de Martini-Henry. Die doet tussen 30 meter en 80 meter met een bodyshot ook 100% damage. Hoef je niet op het hoofd te richten. Je moet alleen zorgen dat wanneer je vuurt, je vijand tussen de 30 en 80 meter van jou vandaan is. Zo niet, afmaken met de Mars Automatic..... Overigens heeft die Martini Henry ook een fantastisch geluidje als je vuurt..... Op bewegende doelen, moet je iets voor hen richten omdat de snelheid van de kogel erg laag is in tegenstelling tot andere sniper rifles..... Op zich best een leuk wapen die toch aardig wat "denkwerk" nodig heeft om mee te kunnen spelen.
Martini Henry is idd single shot, dus missen kan dodelijk zijn voor je zelf dan wel te verstaan. SMLE heeft iets van 10 patronen in het magazijn, dus kun je wel een keer missen. Ook de range is veel groter omdat er wel een scope op zit itt de Martini Henry. Die heeft alleen iron sights. Toch vind ik het spelen met de Martini Henry toch wel leuker. Doet me een beetje denken aan de KAR98 en de Lee Enfield uit COD2. Ook nodigt de SMLE meer uit tot campen. Met de MH kun eigenlijk nog best leuk run en gunnenClown1 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:23:
[...]
De SMLE infantry is ook een geweldig wapen. Niet in alle gevallen even dodelijk. Maar je kunt veel sneller een tweede schot plaatsen. Helaas niet de sound van de Martini Henri.
SMLE kan je ook run en gun spelen. Mis je een headshot of alleen bodyshot dan gewoon overschakelen naar pistol.MRE-Inc schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:33:
[...]
Martini Henry is idd single shot, dus missen kan dodelijk zijn voor je zelf dan wel te verstaan. SMLE heeft iets van 10 patronen in het magazijn, dus kun je wel een keer missen. Ook de range is veel groter omdat er wel een scope op zit itt de Martini Henry. Die heeft alleen iron sights. Toch vind ik het spelen met de Martini Henry toch wel leuker. Doet me een beetje denken aan de KAR98 en de Lee Enfield uit COD2. Ook nodigt de SMLE meer uit tot campen. Met de MH kun eigenlijk nog best leuk run en gunnen
De infantry versie heeft geen scope.MRE-Inc schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:33:
[...]
Martini Henry is idd single shot, dus missen kan dodelijk zijn voor je zelf dan wel te verstaan. SMLE heeft iets van 10 patronen in het magazijn, dus kun je wel een keer missen. Ook de range is veel groter omdat er wel een scope op zit itt de Martini Henry. Die heeft alleen iron sights. Toch vind ik het spelen met de Martini Henry toch wel leuker. Doet me een beetje denken aan de KAR98 en de Lee Enfield uit COD2. Ook nodigt de SMLE meer uit tot campen. Met de MH kun eigenlijk nog best leuk run en gunnen
Het geeft wel een soort van kick om 3 achter elkaar neer te schieten met de Martini, zonder zelf geraakt te worden.
Op ze aimen en RB/R1 drukken. Als ze te ver van je vandaan zijn kan je ze niet altijd taggen, ergens op een berg liggen campen en iedereen taggen is er dus niet bij. Het werkt niet altijd even goed, maar mij lukt het 80% van de tijd iemand te taggen. Ik tag zoveel mogelijk, ook als de enemy dicht bij is.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:53:
Hallo mensen. Ik heb dit probleem al eerder voorgelegd in het forum. Het lukt mij dus niet om in de multiplayer (deathmatch) om vijanden te taggen. Hoe doe ik dit precies? Ik speel op de Xbox.
Sowieso mensen taggen. Is Xp voor je teamgenoten en voor jezelf. Ook krijg je extra punten als het iemand van je squad is.bbblije schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:40:
[...]
Op ze aimen en RB/R1 drukken. Als ze te ver van je vandaan zijn kan je ze niet altijd taggen, ergens op een berg liggen campen en iedereen taggen is er dus niet bij. Het werkt niet altijd even goed, maar mij lukt het 80% van de tijd iemand te taggen. Ik tag zoveel mogelijk, ook als de enemy dicht bij is.
Switchen naar handgun helpt vaak wel even inderdaad, haha.Errr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:54:
[...]
Ik ben nu class 8 geloof ik met Support. Die werk ik nog af. Daarna ook assault en medic denk ik. Switch nu ook regelmatig naar assault om tanks te slopen. Alleen bij assault moet je de open vlaktes weer wat meer vermijden en dichterbij zien te komen.
Ik ben sowieso wel benieuwd naar al die class 10 wapens!
Eergister was ook gaaf, in Fao Fortress spawnt bij D af en toe zo'n anti tank gewehr waarbij 1 schot 1 kill is. 2 Tanks mee kapot geschoten en een shitload aan lui die van C en B naar D wilden
Helaas bedacht ik mij een paar potjes verder pas dat ik die footage eigenlijk op had moeten slaan
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Welke modus speel je veel Psy? Ik zie Griff wel veel BF spelen, jou maar weinig? Of heb je je friendslist op geschoond?PSYVIRII schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:46:
[...]
Sowieso mensen taggen. Is Xp voor je teamgenoten en voor jezelf. Ook krijg je extra punten als het iemand van je squad is.
Ik ga hetzelfde doen, eerst nog wat levels support spelen. Sowieso ook de MG15 suppressive uit gaan proberen met scope. Schijnt ook een monster te zijn en nog best accuraat ook zolang je maar blijft schietenPannekoek_NL schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:06:
[...]
Switchen naar handgun helpt vaak wel even inderdaad, haha.
Ik ben nu class 8 geloof ik met Support. Die werk ik nog af. Daarna ook assault en medic denk ik. Switch nu ook regelmatig naar assault om tanks te slopen. Alleen bij assault moet je de open vlaktes weer wat meer vermijden en dichterbij zien te komen.
Ik ben sowieso wel benieuwd naar al die class 10 wapens!
Hierna ook eens in assault duiken, maja weer hetzelfde om een fijn wapen te vinden.......
Ga de no-scope versie maar eens kopen dan. Eigenlijk heb ik alleen de Martini Henry gekocht en wat gadgets en handguns....PSYVIRII schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:39:
[...]
SMLE kan je ook run en gun spelen. Mis je een headshot of alleen bodyshot dan gewoon overschakelen naar pistol.
Ga ik maar eens aanschaffen dan. Die machine guns doen eigenlijk alles fout.Clown1 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:00:
[...]
De infantry versie heeft geen scope.![]()
Het geeft wel een soort van kick om 3 achter elkaar neer te schieten met de Martini, zonder zelf geraakt te worden.
1. Te weinig damage (eigenlijk alle mg's)
2. Te lage firerate (Ik mis de MG4 uit BF4)
3. Te klein magazijn voor een MG zoals de BAR en de Lewis
4. Te groot magazijn maar een te lage firerate (MG15)
5. Magazijn voor je gezicht (Madsen). Wie dat bedacht heeft.....
Vinden? Of leren gebruiken?Errr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:36:
[...]
Hierna ook eens in assault duiken, maja weer hetzelfde om een fijn wapen te vinden.......
Iedereen is altijd op zoek naar OP, en beste wapen. Het spel is op het moment redelijk goed in balans (Shotguns
[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 11-11-2016 15:47 ]
Nou voordal dan leren gebruiken voor mij. Maar handig om al te weten welke wapens wat minder recoil hebben. Ben het met je eens dat veel mensen op zoek zijn naar het beste wapen. Ik zoek alleen voor mezelf het wapen waar ik het prettigst mee speel en dat hoeft zeker niet het beste wapen te zijn. Precies wat je zegt ieder wapen is goed in de juiste handen.bbblije schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:45:
[...]
Vinden? Of leren gebruiken?
Iedereen is altijd op zoek naar OP, en beste wapen. Het spel is op het moment redelijk goed in balans (Shotguns). Ieder wapen is goed in de juiste handen!
Sinds gisteren de Playstation Pro, Battlefield 1 ziet er inderdaad iets scherper/beter uit met de pro! echter heb ik het idee dat de thumbsticks "trager" reageren nu dan op de standaard Playstation, Klinkt wellicht gek (weet dat ik het kan aanpassen) maar zou dit niet verwachten. Ben ik de enige die dit merkt of denkt? Wellicht omdat het 1080P was en nu 4K dat het beeld meer gespreid is?
Dat ding heeft wél een scope? Tot op heden elke keer zitten knallen met de M1909 Benet Mercie vanwege de combi machinegeweer + scope, had ik eindelijk genoeg class/warbonds (niet al te veel tijd voor gamen, en ben ook vrij slechtErrr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:36:
[...]
Ik ga hetzelfde doen, eerst nog wat levels support spelen. Sowieso ook de MG15 suppressive uit gaan proberen met scope.
Ik heb op de MG15 Storm gewoon de AA scope. Die werkt prima.....dijkhua schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:58:
[...]
Dat ding heeft wél een scope? Tot op heden elke keer zitten knallen met de M1909 Benet Mercie vanwege de combi machinegeweer + scope, had ik eindelijk genoeg class/warbonds (niet al te veel tijd voor gamen, en ben ook vrij slecht)voor de MG15 Storm, heeft dat verrekte ding geen scope...
Klopt de storm heeft geen echte scope los van de aa gun scope. Ik wilde juist eentje die wat meer kan inzoomen. Zag op YouTube goede dingen over de mg15 supressive en die heeft zo'n scope. Heb 'm al gekocht maar nog niet kunnen testen. Net als jij nu weinig tijd om te gamen. Als ik er ff mee gespeeld heb laat ik het weten!dijkhua schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:58:
[...]
Dat ding heeft wél een scope? Tot op heden elke keer zitten knallen met de M1909 Benet Mercie vanwege de combi machinegeweer + scope, had ik eindelijk genoeg class/warbonds (niet al te veel tijd voor gamen, en ben ook vrij slecht)voor de MG15 Storm, heeft dat verrekte ding geen scope...
Kan inmiddels bevestigen dat de MG15 Supressive een scope als optie heeft, tot 3.5x zoom. Had vanavond toch wel een prachtige ervaring met dit ding. Het veld met de grote kust kanonnen, rechts onderin de kaart. 3 man sterk kwam door een poort gewandeld, ik zag ze al aankomen. Ging er even mooi voor liggen... MG15 op bipod, 200 patronen voor 3 manErrr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:28:
[...]
Klopt de storm heeft geen echte scope los van de aa gun scope. Ik wilde juist eentje die wat meer kan inzoomen. Zag op YouTube goede dingen over de mg15 supressive en die heeft zo'n scope. Heb 'm al gekocht maar nog niet kunnen testen. Net als jij nu weinig tijd om te gamen. Als ik er ff mee gespeeld heb laat ik het weten!
Heb je er dan ook 200 voor nodig dan? Want dan mag je wel gewoon even wat verder oefenen tot je wel kunt mikkendijkhua schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:40:
[...]
Kan inmiddels bevestigen dat de MG15 Supressive een scope als optie heeft, tot 3.5x zoom. Had vanavond toch wel een prachtige ervaring met dit ding. Het veld met de grote kust kanonnen, rechts onderin de kaart. 3 man sterk kwam door een poort gewandeld, ik zag ze al aankomen. Ging er even mooi voor liggen... MG15 op bipod, 200 patronen voor 3 man
Nodig... rationeel gezien niet, emotioneel gezien welMartinspire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:42:
[...]
Heb je er dan ook 200 voor nodig dan? Want dan mag je wel gewoon even wat verder oefenen tot je wel kunt mikken
Kijk dat is goed om te horen. Het is beest wat ik heb gezien. Zie er weinig mee rond lopen. In close combat zal je t snel afleggen maar dat is imo ook niet de bedoeling van dit monster. Net buiten de actie idd bipod installeren en vooral die fire knop ingedrukt blijven houden. Ga m van de week uittesten!dijkhua schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:40:
[...]
Kan inmiddels bevestigen dat de MG15 Supressive een scope als optie heeft, tot 3.5x zoom. Had vanavond toch wel een prachtige ervaring met dit ding. Het veld met de grote kust kanonnen, rechts onderin de kaart. 3 man sterk kwam door een poort gewandeld, ik zag ze al aankomen. Ging er even mooi voor liggen... MG15 op bipod, 200 patronen voor 3 man
Klopt, is niet echt geschikt voor CQC. Daar moet je er echt headshots mee maken, anders maak je totaal geen kans. Net op die Sinai map wel wat mooie ervaringen opgedaan, in een groep met de MG15 vlaggen pakken, als scout vervolgens in de duinen liggen en de campende scouts counter snipen waardoor de collega's zo de vlag kunnen pakken. Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijke game is dit tochErrr-Tieee schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:44:
[...]
Kijk dat is goed om te horen. Het is beest wat ik heb gezien. Zie er weinig mee rond lopen. In close combat zal je t snel afleggen maar dat is imo ook niet de bedoeling van dit monster. Net buiten de actie idd bipod installeren en vooral die fire knop ingedrukt blijven houden. Ga m van de week uittesten!
Verwijderd
Ik haat het dat ik gekilled word door een shottienerd van 50m afstand door 1 schot like WTF?
Alsof ik een headshot krijg van een sniper, wat is het? een shottie... maar dan kijk je van hoe ver en dan denk ik echt wtf..
Ook de enige reden dat mensen er mee spelen omdat ze weten dat die zo'n groot bereik heeft, heb dit vaker in de battlefield serie meegemaakt dat Dice shotties zo ver laat schieten wat nergens opslaat.
Alsof ik een headshot krijg van een sniper, wat is het? een shottie... maar dan kijk je van hoe ver en dan denk ik echt wtf..
Ook de enige reden dat mensen er mee spelen omdat ze weten dat die zo'n groot bereik heeft, heb dit vaker in de battlefield serie meegemaakt dat Dice shotties zo ver laat schieten wat nergens opslaat.
Jammer dat het spel regelmatig bugged als je een vriend wil joinen vanuit de friendslist van PSN. Het spel blijft dan vaak hangen op reserving slot en dan kan je helemaal niks meer. Spel afsluiten, opnieuw starten en dan dezelfde vriend joinen vanuit het spel werkt dan wel...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik blijf het een heerlijk spel vinden, maar ik irriteer me wel mateloos aan de waardeloze teammates in operations. Vaak heeft de tegenstander niet eens een tweede run nodig om te winnen. Dan zit jouw team vol met mensen tussen lvl 0 en 10. Tegenstander heeft enkel mensen van level40+. Aan de matchmaking mag dus wel even gesleuteld worden.
PSN: xMaurice93
Weet niet waarom maar vind het een geweldig spel, speelt heerlijk en ziet er mooi uit, maar ik begin me een beetje te vervelen er zit weinig uitdaging in het spel.
Kan het moeilijk uitleggen, de meeste multiplayer games speel ik maanden achtereen, maar hier heb ik het helemaal niet, misschien komt het later nog met de nieuwe DLC maps en andere guns.
Kan het moeilijk uitleggen, de meeste multiplayer games speel ik maanden achtereen, maar hier heb ik het helemaal niet, misschien komt het later nog met de nieuwe DLC maps en andere guns.
In de patch die komende week gaat komen zitten veranderingen met betrekking tot matchmaking.Maurice079 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:17:
Ik blijf het een heerlijk spel vinden, maar ik irriteer me wel mateloos aan de waardeloze teammates in operations. Vaak heeft de tegenstander niet eens een tweede run nodig om te winnen. Dan zit jouw team vol met mensen tussen lvl 0 en 10. Tegenstander heeft enkel mensen van level40+. Aan de matchmaking mag dus wel even gesleuteld worden.
In conquest zelf ook. Door maar een beetje samen te werken heb je als snel de overhand maar als iedereen maar wat doet...
Vandaag BF1 gekocht. Tijdje geleden dat ik weer een shooter speel.
Iemand tips met welke class je het beste kan beginnen of welke spel type?
Eerst even Levelcap op YouTube bekijken.Bandeleros schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:56:
Vandaag BF1 gekocht. Tijdje geleden dat ik weer een shooter speel.
Domination is vrij recht toe recht aan, class is persoonlijk. Gewoon proberen!
Ik heb een aanvraag voor de got community ingediend. Even afwachten tot ik toegelaten wordt.
Ik ook al een tijd weer. De beheerder is niet heel actief volgens mij. Want nog steeds niets vernomen.
Verwijderd
Nou, ik zie het hele nut niet van het lid worden van die groep.. Je kan er niet iemand joinen ofzo.. Dikke kans dat ik me er weer afmeld, je mist niks iig..
Jammer dacht dat je dat juist allemaal kon zien en mensen kon joinen zonder een ellendig lange friends list te hebben.
Je kunt er wel gewoon mensen joinen: Als je in de community zit, naar tabblad "Now playing" en dan zie je alle sessies van mensen die in de community zitten. Party moet je dan wel afzonderlijk zien te joinen...dangerpaki schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:01:
Jammer dacht dat je dat juist allemaal kon zien en mensen kon joinen zonder een ellendig lange friends list te hebben.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Gisteren voor het eerst gespeeld op de ps4 pro
. Ik merk tog dat medic iets voor mij is. Afgelopen nacht alleen maar lopen healen omdat ze met ze alle voor een bunker zaten en er heel de tijd van de een naar de achter granaten begonnen te gooien
Thanks. Handig om te weten. Dan zou het toch fijn zijn als de moderator van de community de verzoeken accepteert. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.Jeroenimoes schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:26:
[...]
Je kunt er wel gewoon mensen joinen: Als je in de community zit, naar tabblad "Now playing" en dan zie je alle sessies van mensen die in de community zitten. Party moet je dan wel afzonderlijk zien te joinen...
Ik ben nog niet 1 iemand tegengekomen die zijn mic aan had. Bij fifa ook nooit, dus na 1 jaar weet ik nog steeds niet hoe en of mijn mic wel werkt haha, ;-).
Snap er niks van. Dacht dat veel mensen dat zouden gebruiken. Of zie ik iets over het hoofd? (Hij staat aan en heb getest hoor, dat werkt)
Je ziet bij mij als je bij squads kijkt, wel zo een mic symbooltje. Bij anderen dus nooit.
Snap er niks van. Dacht dat veel mensen dat zouden gebruiken. Of zie ik iets over het hoofd? (Hij staat aan en heb getest hoor, dat werkt)
Je ziet bij mij als je bij squads kijkt, wel zo een mic symbooltje. Bij anderen dus nooit.
[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 13-11-2016 19:05 ]
Dat komt waarschijnlijk omdat mensen geen zin hebben in ragende kleuters. Ze zitten waarschijnlijk met gezellige mensen in een party en dus hoor jij hun geluid niet. Ik heb als ik niet in een party zit nooit een mic in. Voegt niks toe met randoms, ja een beetje ergernis maar verder niks.
[ Voor 27% gewijzigd door RaijRaij op 13-11-2016 21:10 ]
Aha, ok, Smook, dat zou het verklaren, thanks. Een maat heeft net een pro binnen gehad, binnenkort eens testen of alles werkt.
Ben nu level 9, en als ik het goed begrijp kan ik vanaf 10 een echte wapenupgrade verwachten. Daar kijk ik wel een beetje naar uit.
Begin langszaam spelers te outsmarten, dat tactische, dat heb je snel weer terug. Maar wordt nog zwaar outgunned, verlies bijna elke 1 op 1 battle. Ik schiet vaak als eerste raak, maar echt snel dood ga je niet, en dan bam bam, ga ik er weer alsnog aan.
Hardcore wordt toch mijn format denk ik, dus nog ff volhouden, ;-).
Ben nu level 9, en als ik het goed begrijp kan ik vanaf 10 een echte wapenupgrade verwachten. Daar kijk ik wel een beetje naar uit.
Begin langszaam spelers te outsmarten, dat tactische, dat heb je snel weer terug. Maar wordt nog zwaar outgunned, verlies bijna elke 1 op 1 battle. Ik schiet vaak als eerste raak, maar echt snel dood ga je niet, en dan bam bam, ga ik er weer alsnog aan.
Hardcore wordt toch mijn format denk ik, dus nog ff volhouden, ;-).
No problem, je kunt mij ook toevoegen, ook al kom je uit Breda
[ Voor 7% gewijzigd door RaijRaij op 13-11-2016 22:24 ]
Heb precies hetzelfde. Misschien door het aantal maps of het gebrek aan beloningen voor ranking...DoubleDutch schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:25:
Weet niet waarom maar vind het een geweldig spel, speelt heerlijk en ziet er mooi uit, maar ik begin me een beetje te vervelen er zit weinig uitdaging in het spel.
Ik heb net meer voldoening dan in vorige BF's door die Operations gamemode.DoubleDutch schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:25:
Bij mij begon de voldoening ook steeds minder te worden. Toen heb ik de HUD uitgezet bij options, dat maakte het voor mij meteen weer een stuk interessanter en uitdagender!
Geen enkele info meer in beeld en het gevoel hebben dat er om elke hoek een tegenstander zit.
Geen enkele info meer in beeld en het gevoel hebben dat er om elke hoek een tegenstander zit.
Heb precies hetzelfde. Enige wat ik nog kan unlocken zijn de HUOT en de Hellriegel. Maar op een of andere manier boeien die wapens me eigenlijk ook niet zo.DoubleDutch schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:25:
Zaterdag nog even de Automatico M1918 Storm geprobeerd op aanraden van anderen. Maar wat een n00b wapen is dat zeg. Vuursnelheid van 900rpm. Daarmee win je het op close range dus van iedereen, zelfs als je tegenstander eerder vuurt.
Enige voldoening haal ik nog door het spelen met de Martini Henry omdat die echt single shot is en met een reload tijd van ongeveer 2,3 seconden moet je echt zorgen dat je shot raak is binnen de sweet spot change.
Op een of andere manier vond ik BF4 toch veel uitdagender. De opbouw in Operations en Rush is compleet verkeerd. In BF3 kon je nadat je een gedeelte van de map als verdediger verloren had, nog terug naar die locaties om de vijand van achter te benaderen en te flanken. Dat kan nu niet meer. Ging zo waar dood in een potje Operations omdat ik niet snel genoeg terug was
Ik heb dat ook.. Hoewel ik het echt een heel vet spel vind er zit nergens een echte 'verslavingsfactor'.. Bij BF4 was het leuk om alles te unlocken en te achieven.. Hier zit dat er niet in of boeit het me niet.. Woepie.. skins in de packs.. jeuj.. medals..
Ze hadden gewoon weer wapen-addons unlocks in de packs moeten stoppen. Niet zoveel als BF4 misschien, maar in ieder geval niet iedereen alle wapens al kant en klaar moeten geven.
Ook weer wapens die je kunt unlocken dmv achievements zou een goede toevoeging zijn.
Ze hadden gewoon weer wapen-addons unlocks in de packs moeten stoppen. Niet zoveel als BF4 misschien, maar in ieder geval niet iedereen alle wapens al kant en klaar moeten geven.
Ook weer wapens die je kunt unlocken dmv achievements zou een goede toevoeging zijn.
Je kan natuurlijk met de codexen en medals aan de slag. Maar eens, niet echt rewarding. Zit nog tot wachten tot de questli e phantom bow a la bf1 wordt ontdekt.poor Leno schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:10:
Ik heb dat ook.. Hoewel ik het echt een heel vet spel vind er zit nergens een echte 'verslavingsfactor'.. Bij BF4 was het leuk om alles te unlocken en te achieven.. Hier zit dat er niet in of boeit het me niet.. Woepie.. skins in de packs.. jeuj.. medals..![]()
Over dat niet terug kunnen naar je vorige verloren basis in Operations en Rush. Ik vind dat echt slecht. Ik kan me situaties herinneren in BF3 dat je op bv de map Metro je als verdediger de 2 mcoms in het park verloren had dat je dan nog vanuit het ondergrondse gedeelte weer terug kon naar dat park om de vijand van achteren uit te schakelen. Op die manier was het voor de aanvallende partij soms toch een stukje moeilijker omdat ze dan ook rekening moesten houden met hun "rear".
Nu in BF1 kan dat dus niet meer. Dan wordt je dus telkens door snipertjes die in hun eigen spawn liggen te campen uit geschakeld. En je kan er weinig tegen doen omdat je als verdediger niet in je spawn kan blijven hangen en je móet verdedigen. Je kan ze dus niet of nauwelijks flanken en als je uit je cover komt, dan wordt je direct door 6 snipers onder vuur genomen. Zo wordt je dus gedwongen om om 1 plek te blijven en hebben de attackers vrij spel....
Vrijdagavond een paar potjes Operations gedaan als verdedigende partij. De aanvallende partij dwong ons behoorlijk terug, dus ik dacht even met een MG15 te gaan flanken. Dat lukte niet omdat ik out of bounds was. De aanvallende partij hoeft daardoor alleen maar rekening te houden met wat er voor hen gebeurde. Als je terug zou kunnen en ze van achter kan uitschakelen levert dat veel leukere potjes op. Nu heb je zo'n basis zo verloren als de ze én een behemoth én 2 tanks én 2 vliegtuigen hebben. De heavy tank gaat na een paar hits terug naar hun eigen spawn, of iig dat gedeelte waar je als verdediger niet meer mag komen, repairt zichzelf en komt weer terug. Vrijdag deed zo'n gast dat dus continue. Die had een eindscore van 94-2 en stond ook strak bovenaan met ruim 25.000 xp in 1 potje Operations. Helaas voor hem hadden ze de pot wel verloren omdat wij met 2 squads met Tweakers wel voor de objectives gingen.
Al met al mag er nog wel wat gebeuren aan BF1 alvorens ik mezelf dit 2,5 jaar zie spelen. De mappen ben ik op zich ook al wel op uitgekeken... Die in BF3 en BF4 waren iig veel leuker ondanks de levelution....
Nu in BF1 kan dat dus niet meer. Dan wordt je dus telkens door snipertjes die in hun eigen spawn liggen te campen uit geschakeld. En je kan er weinig tegen doen omdat je als verdediger niet in je spawn kan blijven hangen en je móet verdedigen. Je kan ze dus niet of nauwelijks flanken en als je uit je cover komt, dan wordt je direct door 6 snipers onder vuur genomen. Zo wordt je dus gedwongen om om 1 plek te blijven en hebben de attackers vrij spel....
Vrijdagavond een paar potjes Operations gedaan als verdedigende partij. De aanvallende partij dwong ons behoorlijk terug, dus ik dacht even met een MG15 te gaan flanken. Dat lukte niet omdat ik out of bounds was. De aanvallende partij hoeft daardoor alleen maar rekening te houden met wat er voor hen gebeurde. Als je terug zou kunnen en ze van achter kan uitschakelen levert dat veel leukere potjes op. Nu heb je zo'n basis zo verloren als de ze én een behemoth én 2 tanks én 2 vliegtuigen hebben. De heavy tank gaat na een paar hits terug naar hun eigen spawn, of iig dat gedeelte waar je als verdediger niet meer mag komen, repairt zichzelf en komt weer terug. Vrijdag deed zo'n gast dat dus continue. Die had een eindscore van 94-2 en stond ook strak bovenaan met ruim 25.000 xp in 1 potje Operations. Helaas voor hem hadden ze de pot wel verloren omdat wij met 2 squads met Tweakers wel voor de objectives gingen.
Al met al mag er nog wel wat gebeuren aan BF1 alvorens ik mezelf dit 2,5 jaar zie spelen. De mappen ben ik op zich ook al wel op uitgekeken... Die in BF3 en BF4 waren iig veel leuker ondanks de levelution....
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.