Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:11
dangerpaki schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:18:
Heb een request gestuurd voor de tweakers community op De PS4 maar nog niet geaccepteerd.

Dus vandaag maar weer zelfstandig wat potjes gespeeld. Moet zeggen dat het extreem lekker wegspeelt.
Ik vind de balans tussen verschillende klassen mooi gedaan. Niet duidelijk 1 die er boven uit steekt. Allen een eigen voordeel.
Volgens mij zijn er heel veel mensen die dit hebben gedaan, alleen de gene die er over gaat is weinig online, plus elke keer als ik kijk wie er online is van de groep staat het op 0 vreemd.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:11

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hebben jullie bij het zoomen als sniper verschillende sensitivity niveaus per zoomlevel? Ben erg benieuwd, heb nog niet echt een goede instelling voor mezelf kunnen vinden. Misschien ook wel gewoon een kwestie van gewenning :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
DoubleDutch schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:00:
[...]

Volgens mij zijn er heel veel mensen die dit hebben gedaan, alleen de gene die er over gaat is weinig online, plus elke keer als ik kijk wie er online is van de groep staat het op 0 vreemd.
Heb je dan wel de goede groep te pakken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
To easy schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:59:
[...]

Nee hoor de begin machine gun is prima. Pas als je lvl 10 bent en de Hellriegel vrij speelt dan heb je een veel betere gun!
Zag die idd voorbij komen maar dat level duurt nog wel ff :P Gister wel lekkere potjes gehad maar dat ging dat zo goed dat ik elke keer door de kogels heen was. En niemand van support die ff een kistje dropt. ook al roep je ze of spring je voor ze. niks |:(

• Rickz
  • Laatst online: 11-11 15:16
poor Leno schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:15:
[...]

In je options zit een setting (ergens) onder gameplay, dan advanced. Daar zit een optie map zoom on foot oid. Zet die wat groter :)
Ah nice! vanavond even kijken d:)b

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03
Martinspire schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:51:
Bar Storm is anders een prima gun. Je moet alleen niet spelen zoals met een MG15 (sprayen) maar meer ala Assault je kills 1 voor 1 afwerken. Het grote voordeel ten opzichte van assault vind ik dan ook dat je jezelf kunt voorzien van meer kogels. Maar op close range (minder dan 10 meter) leg je het dan wel weer af. Maar dan moet je eigenlijk geen support pakken.

Ik vind de kickback van de Bar wel chill. Raak daardoor aardig wat headshots. Ik heb mn speelstijl wat aangepast en momenteel gaat het het beste van alle support-wapens ermee. Bij de andere guns dan Bar of MG15 vind ik het magazijn zo rete-irritant dat ik er gewoon niet aan gewend raak.
Vind de recoil van de BAR rete irritant. Dat terwijl ik de recoil van de PKP Pecheneg uit BF3 en BF4 toch wel aardig goed kan controleren (BF3 iets van 127 service stars mee en BF4 ook iets van 35 dacht ik) is het met de BAR hopenloos bij mij.

Tevens is het voor mij niet het goede wapen gezien mijn speelstijl. Vaak probeer ik te flanken en dan heb ik ineens 3 of 4 man voor mij staan. Dat red je niet met een 20 round magazijn. Dan heb je op de console ook nog eens last van de aim-assist die loopt te flippen. Schiet je 2 rounds in enemy 1, trekt de aim-assist naar enemy 2 en vervolgens naar enemy 3. Ondertussen heb je je magazijn al bijna leeg en schiet enemy 4 je neer.

De support class speel ik dan ook met de MG15 nA Storm. Heb nu al geregeld dat ik 3 of meer man neer maai of dat ze kort achter elkaar op elkaar spawnen en dat ik die ook kan afschieten zonder in een reload animatie te zitten.

Zaterdag avond was er niemand online, dus maar even lone-wolf gespeeld met de Martini-Henry die ik door een bug in het begin op level 2 scout al heb gekocht. Wat is dat een heerlijk wapen. Doet 80 damage op de eerste 30 meter, maar tussen de 30 en 100 meter is elk schot een One Hit Kill. Het is even wennen om de juiste afstand in te schatten, maar als je dat een beetje door hebt, dan schiet je op mid-range echt iedereen af. Voor de schoten binnen de 30 meter, maak ik ze af door gebruik te maken van de Mars Automatic. Ook een fijne handgun en veel beter dan die M1911.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5XxLTXv.gif

Dan nog de SSD. Ik heb totaal geen last van stotteringen tijdens het spelen zoals Martinspire wel heeft. Heb vrijdag met de Media Markt de Evo 850 256GB met SATA to USB adapter voor 112 euro gehaald. BF1 en BF4 er naar toe gekopieerd en dat verhoogt het speel plezier enorm. Ik zit niet meer naar een loading cursor te kijken en ben nu elke keer als eerste in de map. Alle tijd om dan nog een voertuig uit te zoeken.

XBL: MRE Inc

• Martinspire
MRE-Inc schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:42:
[...]

Vind de recoil van de BAR rete irritant. Dat terwijl ik de recoil van de PKP Pecheneg uit BF3 en BF4 toch wel aardig goed kan controleren (BF3 iets van 127 service stars mee en BF4 ook iets van 35 dacht ik) is het met de BAR hopenloos bij mij.
Bij de PKP deed je vooral aan (manual) burst fire, dat moet je met die bar niet doen. Juist inhouden (net als met de MG15) zorgt ervoor dat ie accurater wordt. Dus als je op een enemy schiet heeft bursten juist geen zin. En ja een mag van 20 helpt dan niet, maar ook dat moet je leren :P

Recoil vind ik zelf nog wel meevallen. Heb je wel de variant met minste recoil gebruikt? Overigens zorgt bij mij de Recoil ervoor dat ie langzaam naar het hoofdje klimt en daardoor afmaakt met een headshot.
Tevens is het voor mij niet het goede wapen gezien mijn speelstijl. Vaak probeer ik te flanken en dan heb ik ineens 3 of 4 man voor mij staan. Dat red je niet met een 20 round magazijn. Dan heb je op de console ook nog eens last van de aim-assist die loopt te flippen. Schiet je 2 rounds in enemy 1, trekt de aim-assist naar enemy 2 en vervolgens naar enemy 3. Ondertussen heb je je magazijn al bijna leeg en schiet enemy 4 je neer.
Mja flanken blijft een aparte tak van sport maar volgens mij zorg je dan blijkbaar ook voor 0 cover als je eenmaal het vuurgevecht aan gaat. Je moet juist cover hebben om te reloaden en leren om terug te vallen. Eventueel pistol eruit pakken als het echt moet.

Maar mijn punt is vooral dat je ze ook niet van dichtbij moet pakken. Een meter of 25 tot 50 is waar de BAR het beste werkt. En dan gewoon 1 voor 1 afgaan.
De support class speel ik dan ook met de MG15 nA Storm. Heb nu al geregeld dat ik 3 of meer man neer maai of dat ze kort achter elkaar op elkaar spawnen en dat ik die ook kan afschieten zonder in een reload animatie te zitten.
Mja maar met die MG15 doe je weer zo weinig damage dat je het van menig ander wapen gewoon verliest. De BAR is het sterkst van alle support wapens en ook heb ik regelmatig dat ik op close range van een MP18 win. Dat lukt je niet met die MG15.
Zaterdag avond was er niemand online
Ja sorry, was met COD en Titanfall singleplayers bezig dit weekend :P
, dus maar even lone-wolf gespeeld met de Martini-Henry die ik door een bug in het begin op level 2 scout al heb gekocht. Wat is dat een heerlijk wapen. Doet 80 damage op de eerste 30 meter, maar tussen de 30 en 100 meter is elk schot een One Hit Kill. Het is even wennen om de juiste afstand in te schatten, maar als je dat een beetje door hebt, dan schiet je op mid-range echt iedereen af.
Ik had hem in de beta ook even maar kon niet wennen aan de trage reload. Werd ook veel te vaak overlopen door een squad en de range is te klein om van veraf te gaan schieten.
Voor de schoten binnen de 30 meter, maak ik ze af door gebruik te maken van de Mars Automatic. Ook een fijne handgun en veel beter dan die M1911.
Weet even niet uit mijn hoofd wat voor pistol dat is, maar de 1911 is ook al veel te sterk imo. Ik verwacht wel een behoorlijke nerf voor pistols en dan wordt het al een stuk lastiger.
Niet verkeerd, maar ik denk dat ik ze met de BAR sneller te pakken heb. Zal daar ook nog maar wat footage van schieten binnenkort.
Dan nog de SSD. Ik heb totaal geen last van stotteringen tijdens het spelen zoals Martinspire wel heeft. Heb vrijdag met de Media Markt de Evo 850 256GB met SATA to USB adapter voor 112 euro gehaald. BF1 en BF4 er naar toe gekopieerd en dat verhoogt het speel plezier enorm. Ik zit niet meer naar een loading cursor te kijken en ben nu elke keer als eerste in de map. Alle tijd om dan nog een voertuig uit te zoeken.
Ik merk dat het meestal voorkomt als ik in een party zit of naar de dashboard ga en weer terug. Dan begint het op 1 of andere manier en kom ik er niet meer vanaf. Gister ook nog even een half uur zitten schieten en dat begon goed, maar toen ik een keer de dashboard opende, reageerde het ingame menu al erg traag en vervolgens had ik stotters ingame. Uiteraard geen last van bij andere games :(

Verwijderd

Voor wie nog een Tweakers emblem benodigd is:
https://emblem.battlefield.com/vAg20QGz6x

Dit zijn andere emblems die ik ook heb gemaakt:
Reddit logo: https://emblem.battlefield.com/jXtPfNhA6x
Eigen logo: https://emblem.battlefield.com/0G4RwajA6x

Ik wil ook best op aanvraag logo's maken :)

• MRE-Inc
Martinspire schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:12:
[...]
Bij de PKP deed je vooral aan (manual) burst fire, dat moet je met die bar niet doen. Juist inhouden (net als met de MG15) zorgt ervoor dat ie accurater wordt. Dus als je op een enemy schiet heeft bursten juist geen zin. En ja een mag van 20 helpt dan niet, maar ook dat moet je leren :P
Hmm, zal het dan nog eens een kans geven. Ik heb warbonds genoeg om de hele zooi te kopen :D Toch vind ik sproeien met de BAR het toch net niet. Magazijn is gewoon te klein. 3 seconden en je bent leeg.
Recoil vind ik zelf nog wel meevallen. Heb je wel de variant met minste recoil gebruikt? Overigens zorgt bij mij de Recoil ervoor dat ie langzaam naar het hoofdje klimt en daardoor afmaakt met een headshot.
Zal eens kijken wel ik heb. Volgens mij heb ik de verkeerde dan.
Mja flanken blijft een aparte tak van sport maar volgens mij zorg je dan blijkbaar ook voor 0 cover als je eenmaal het vuurgevecht aan gaat. Je moet juist cover hebben om te reloaden en leren om terug te vallen. Eventueel pistol eruit pakken als het echt moet.
Hangt van de map af of je cover hebt of niet. Meestal zoek ik dat wel, maar lukt niet altijd.
Maar mijn punt is vooral dat je ze ook niet van dichtbij moet pakken. Een meter of 25 tot 50 is waar de BAR het beste werkt. En dan gewoon 1 voor 1 afgaan.
Das nog best lastig om te doen. Vaak probeer je er zo dicht mogelijk bij te komen. Moet nog wel wennen aan de vorm van damage die ze hebben toegepast bij BF1 tov BF3 en BGF4. Veel wapens hebben nu een sweet spot waar je pas full damage doet op een bepaalde afstand waar dat in BF3 en BF4 niet zo was.
Mja maar met die MG15 doe je weer zo weinig damage dat je het van menig ander wapen gewoon verliest. De BAR is het sterkst van alle support wapens en ook heb ik regelmatig dat ik op close range van een MP18 win. Dat lukt je niet met die MG15.
Hangt van je speelstijl af he ;). Ik ben niet zo iemand die op 1 plek blijft staan als ik op een enemy aan het schieten ben. Strafing is king. Ik merk dat ik zo veel meer win, ook tov de MP18
Ja sorry, was met COD en Titanfall singleplayers bezig dit weekend :P
Dude...wtf....COD ? Werkelijk ? ;)
Ik had hem in de beta ook even maar kon niet wennen aan de trage reload. Werd ook veel te vaak overlopen door een squad en de range is te klein om van veraf te gaan schieten.
Je moet ook je speelsstijl aanpassen. Als ik met een squad speel, dan ga ik hem niet gebruiken, maar zoals zaterdag avond was het echt lone-wolf op St Quentin. Je weet gewoon dat op de heuvels snipers liggen te campen. Omtrekkende beweging maken, cover zoeken en dan vanaf 50 meter afschieten met een 100 full damage body shot. Je moet zeker niet full attack met dat ding gaan doen, want missen is het loodje leggen tenzij je dermate snel kan switchen naar je pistol dat je het daarmee kan compenseren.
Weet even niet uit mijn hoofd wat voor pistol dat is, maar de 1911 is ook al veel te sterk imo. Ik verwacht wel een behoorlijke nerf voor pistols en dan wordt het al een stuk lastiger.
M1911 te sterk ? Man, ik kan echt niks met die pistol. Sinds ik met de Mars speel, maak ik veel meer pistol kills. Heb het idee dat die M1911 nauwelijks damage doet.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Precies wat er gezegd word. Ik ben ook vaak aan het flanken of aan het pushen en dan zijn die 20 kogels idd niet goed genoeg om meerdere enemy's tegelijk aan te pakken.

• To easy
MRE-Inc schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:42:
[...]

Zaterdag avond was er niemand online, dus maar even lone-wolf gespeeld met de Martini-Henry die ik door een bug in het begin op level 2 scout al heb gekocht. Wat is dat een heerlijk wapen. Doet 80 damage op de eerste 30 meter, maar tussen de 30 en 100 meter is elk schot een One Hit Kill. Het is even wennen om de juiste afstand in te schatten, maar als je dat een beetje door hebt, dan schiet je op mid-range echt iedereen af. Voor de schoten binnen de 30 meter, maak ik ze af door gebruik te maken van de Mars Automatic. Ook een fijne handgun en veel beter dan die M1911.

[afbeelding]

Damn zo ziet dat wapen er echt OP uit ja. Maar wat voor bug dan? Ik ga namelijk nooit lvl 10 worden met sniper haha daar heb ik het geduld niet voor.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zit er veel verschil in de range van de snipers?

Welke haalt de langste afstand?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• To easy
Ricloo86 schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:54:
Zit er veel verschil in de range van de snipers?

Welke haalt de langste afstand?
Nee, want dat hele bullet drop werkt niet. Naar mijn idee is elke sniper hetzelfde daarin!

• MRE-Inc
To easy schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:54:
[...]

Damn zo ziet dat wapen er echt OP uit ja. Maar wat voor bug dan? Ik ga namelijk nooit lvl 10 worden met sniper haha daar heb ik het geduld niet voor.
Was net na de release. Je kon toen level 10 wapens kopen terwijl je class nog level 1 of 2 was. Ik zag toevallig dat de Martini Henry op unlocked stond bij mij terwijl ik level 2 scout was, dus toen heb ik die met warbonds gekocht.

Dice heeft dit later gefixed, maar ze waren zo sportief om diegenen die deze level 10 wapens al gekocht hadden, deze te laten behouden.

En voor het levelen met je scout class hoef je niet echt kills te maken volgens mij. Je kan gewoon vlaggen capturen, spotten en spot assists krijgen en zo af en toe eens een flag defend kill maken. Ik zie regelmatig potjes voorbij komen waarbij degene die bovenaan staan met 15k xp maar 4 kills heeft en 10 deaths....

• To easy
MRE-Inc schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:40:
[...]

Was net na de release. Je kon toen level 10 wapens kopen terwijl je class nog level 1 of 2 was. Ik zag toevallig dat de Martini Henry op unlocked stond bij mij terwijl ik level 2 scout was, dus toen heb ik die met warbonds gekocht.

Dice heeft dit later gefixed, maar ze waren zo sportief om diegenen die deze level 10 wapens al gekocht hadden, deze te laten behouden.

En voor het levelen met je scout class hoef je niet echt kills te maken volgens mij. Je kan gewoon vlaggen capturen, spotten en spot assists krijgen en zo af en toe eens een flag defend kill maken. Ik zie regelmatig potjes voorbij komen waarbij degene die bovenaan staan met 15k xp maar 4 kills heeft en 10 deaths....
Lucky you! Helaas heb ik dat niet gezien.

ja weet ik, maar als sniper flags capturen is niet echt ideaal dan ga ik wel assault ofzo. Als ik sniper speel dan ben ik ook echt een sniper die op afstand de kills maakt en dat is wel leuk, maar meer voor zo af en toe en dan gaat je score daarin niet hard haha. Miss een rifle zonder scope gebruiken en dan wat meer voor objective gaan ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Granaat en flare rond capture point gooien, zeker die flare kan je met marker op objective aardig wat mee scoren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 09:06
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:43:
Voor wie nog een Tweakers emblem benodigd is:
https://emblem.battlefield.com/vAg20QGz6x

Dit zijn andere emblems die ik ook heb gemaakt:
Reddit logo: https://emblem.battlefield.com/jXtPfNhA6x
Eigen logo: https://emblem.battlefield.com/0G4RwajA6x

Ik wil ook best op aanvraag logo's maken :)
Thanks! Die eerste heb ik gelijk ff ingesteld :*)
SinergyX schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:58:
Granaat en flare rond capture point gooien, zeker die flare kan je met marker op objective aardig wat mee scoren.
Met de flare op iemands borst schieten is ook gelijk een insta-kill >:)

• Martinspire
MRE-Inc schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:07:
[...]

Hmm, zal het dan nog eens een kans geven. Ik heb warbonds genoeg om de hele zooi te kopen :D Toch vind ik sproeien met de BAR het toch net niet. Magazijn is gewoon te klein. 3 seconden en je bent leeg.
Maar dat is toch hetzelfde als met bijna elke assault-gun? Maar idd, probeer ze gewoon allemaal
[...]

Hangt van de map af of je cover hebt of niet. Meestal zoek ik dat wel, maar lukt niet altijd.
Beter oefenen :+
[...]

Hangt van je speelstijl af he ;). Ik ben niet zo iemand die op 1 plek blijft staan als ik op een enemy aan het schieten ben. Strafing is king. Ik merk dat ik zo veel meer win, ook tov de MP18
Strafing gaat je niet veel helpen met de Bar, dat klopt (al is ie zonder ADS op 5 meter ook nog wel baas), maar het hangt van de situatie af of het kan of niet. En prioriteren van targets is essentieel
[...]

Dude...wtf....COD ? Werkelijk ? ;)
De singleplayer is anders prima. Ga hem verder niet doen of zo.
[...]

Je moet ook je speelsstijl aanpassen. Als ik met een squad speel, dan ga ik hem niet gebruiken, maar zoals zaterdag avond was het echt lone-wolf op St Quentin. Je weet gewoon dat op de heuvels snipers liggen te campen. Omtrekkende beweging maken, cover zoeken en dan vanaf 50 meter afschieten met een 100 full damage body shot. Je moet zeker niet full attack met dat ding gaan doen, want missen is het loodje leggen tenzij je dermate snel kan switchen naar je pistol dat je het daarmee kan compenseren.
Toch vind ik het jammer dat de recon geen fatsoenlijke semi-auto gun heeft zoals van de medics om wat agressiever mee te doen. Dat zorgt ervoor dat ik maar op 2 of 3 maps ga snipen. Monte Grappa en Sinai Desert bv. En dat zijn dan ook meteen de potten waar ik het laagst scoor van allemaal
[...]

M1911 te sterk ? Man, ik kan echt niks met die pistol. Sinds ik met de Mars speel, maak ik veel meer pistol kills. Heb het idee dat die M1911 nauwelijks damage doet.
Ik zeg al, die Mars heb ik nog niet gebruikt, maar ik heb menig gast afgeschoten met die 1911. Of die pre-order Baron pistol

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 10:26
Ik had het genoegen dat ik gister in de behemoth battleship mocht plaats nemen. Damn, na eindelijk de logica van het rode puntje op de map te snappen had ik aardig wat multi-kills. Voordeel, en voor de verdedigende partij direct het nadeel, is dat de battleship amper kapot te krijgen is.

Een punt waar ik nogmaals op terug wil komen is het Spoten van tegenstanders. Daar waar je bij BF4 makkelijk een enemy kon spoten, is dat in BF1 heel anders op de Xone. Mijn huisgenoot heeft BF1 op de PC, en daar kan je vanouds "makkelijk" spotten. Ook zie je, na het spotten, het lichaam van de tegenstander rood omlijst. Zodat je de tegenstander ook achter een duin of muur ziet staan als die cover zoekt. Dat is op de Xbox ook niet zo. Het lijkt mij daarom ook wel dat dit iets is wat bij de volgende update naar de Xbox komt.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
koening schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:15:
Een punt waar ik nogmaals op terug wil komen is het Spoten van tegenstanders. Daar waar je bij BF4 makkelijk een enemy kon spoten, is dat in BF1 heel anders op de Xone. Mijn huisgenoot heeft BF1 op de PC, en daar kan je vanouds "makkelijk" spotten. Ook zie je, na het spotten, het lichaam van de tegenstander rood omlijst. Zodat je de tegenstander ook achter een duin of muur ziet staan als die cover zoekt. Dat is op de Xbox ook niet zo. Het lijkt mij daarom ook wel dat dit iets is wat bij de volgende update naar de Xbox komt.
is bij de PS4 ook niet. Die huisgenoot heeft gewoon een wallhack :o

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:16
Voordeel, en voor de verdedigende partij direct het nadeel, is dat de battleship amper kapot te krijgen is.
Ik heb gisteren ontdekt dat de attack-planes aparte upgrades hebben voor het attacken van battleships. Dan gaat het ineens heel rap. Met een beetje teamwork is zo'n airship dan binnen 5 minuutjes gone.
Ook zie je, na het spotten, het lichaam van de tegenstander rood omlijst. Zodat je de tegenstander ook achter een duin of muur ziet staan als die cover zoekt. Dat is op de Xbox ook niet zo. Het lijkt mij daarom ook wel dat dit iets is wat bij de volgende update naar de Xbox komt.
Dit hoort echt niet het geval te zijn. Dat heb ik ook echt nog nooit in gameplay-beelden voorbij zien komen en dat wil ik graag zo houden ook.

PSN: xMaurice93

• DoubleDutch
Martinspire schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:18:
[...]

Heb je dan wel de goede groep te pakken?
Als het goed is wel, neem aan dat er maar één Battlefield 1 Tweakers is.
Vanavond maar is even controleren, hoe is de naam van de groep exact?

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 10:26
Maurice079 schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:22:

Dit hoort echt niet het geval te zijn. Dat heb ik ook echt nog nooit in gameplay-beelden voorbij zien komen en dat wil ik graag zo houden ook.
Hmm, kijken of ik het vanavond op een screenshotje kan krijgen. Zou mij verbazen dat hij de boel belazerd... maar je weet het nooit ;-).

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Dat het lichaam van de vijand na het spotten wordt omlijst lijkt mij niet normaal... Dit zie je alleen voor een korte duur als je ben neergeschoten door een vijand. Je ziet dan voor een aantal seconden waar hij zich bevind. Als je spot dan zou je enkel een rode cirkel boven zijn hoofd moeten zien met welke class hij speelt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TRK schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:07:
[...]

Dat het lichaam van de vijand na het spotten wordt omlijst lijkt mij niet normaal... Dit zie je alleen voor een korte duur als je ben neergeschoten door een vijand. Je ziet dan voor een aantal seconden waar hij zich bevind. Als je spot dan zou je enkel een rode cirkel boven zijn hoofd moeten zien met welke class hij speelt.
En die ook verdwijnt als hij uit zicht is (achter muurtje ofzo), enkel voertuigen blijf je zien.

Moet wel zeggen dat spotten soms niet/amper werkt, zit ik met m'n medic en 4x scope, gewoon geen spot hoevaak ik die knop ook in ram.

Over medic gesproken, blij dat ik ze steeds minder zie, minder valse hoop op een revive en steeds minder die verwachten dat er nog een revive komt van een rifle-nade medic :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
TRK schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:07:
[...]

Dat het lichaam van de vijand na het spotten wordt omlijst lijkt mij niet normaal...
Volgens mij is dat alleen zo in de campaign mode inderdaad, daar is het zeker zo dat je tegenstanders "omlijst" ziet.

PSN: Maichel

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Kwam er gisteren achter dat je de zoom (75,150,300 meter) van sniper wapens ingame kan veranderen met pijltje omlaag (ps4). Kleine handigheid die enorm nuttig is :)

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Zal wel aan mij liggen maar ik kom (bijna) niemand van de lijst hier online om samen met minimaal 3 man PTFO te spelen.
Misschien een idee om bij hele uren (2100 uur/2200 uur/2300 uur) te kijken of mensen willen joinen?

Ik ga vandaag zelf om 22:00 proberen. (maluyaja PS4)

[ Voor 4% gewijzigd door Choller op 07-11-2016 18:06 ]

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Dat ligt denk ik aan jou inderdaad Choller. Tot nu toe krijgen we, als ik speel iig dan, altijd minimaal 1 squad vol. Soms zelfs twee van vier man...

Ik ga rond 19:00 ook weer online.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• DoubleDutch
Ben er rond 20.00 uur Dirty__Dutchman.

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:32
Ben er rond 23:00 vanavond mochten er dan nog mensen online zijn.... helaas late dienst deze week...

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Choller
OK dan ligt het aan mij.

Hoe doen jullie dat dan? Iemand joinen die al bezig is of iemand in de lobby van bf1 inviten naar de party? Vaak zijn mensen apart bezig (maar ik zie soms maar 4 mensen online dus het kan ook zijn dat mijn lijst te kort is).

smokeintheface ik hou je vandaag in de gaten.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
smokeintheface schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:22:
Ben er rond 23:00 vanavond mochten er dan nog mensen online zijn.... helaas late dienst deze week...
Oh dan ben ik helaas al weg. Next time again ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:22
Ik ben er vanaaf ook wel. En anders zeker weten morgen 😎

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
wat is dat voor ge-ouwehoer met die medals joh, elk potje is het vakje weer leeg en niks geselecteerd :(

• Kenjoren
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-03-2024
Zijn er toevallig nog xbox spelers uit belgie?

Iedereen mag me toevoegen.
XboxOne: kenjoren

[ Voor 34% gewijzigd door Kenjoren op 07-11-2016 20:28 ]

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11 16:20

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Mensen die willen knallen op de PS4? Ik ben heel de avond online en zoek een leuke squad! Stuur een bericht en ik voeg je toe of voeg mij toe: FraxleHD.

• Hellmouth
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
koening schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:52:
[...]

Hmm, kijken of ik het vanavond op een screenshotje kan krijgen. Zou mij verbazen dat hij de boel belazerd... maar je weet het nooit ;-).
Dan spot hij waarschijnlijk met binoculars/periscope. Dan zijn ze volgens mij beter zichtbaar idd.

onderstaand filmpje zie je iemand spotten met een binocular/periscope
https://www.youtube.com/watch?v=KaBhOyTrh7Q

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

FraxleNL schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:16:
Mensen die willen knallen op de PS4? Ik ben heel de avond online en zoek een leuke squad! Stuur een bericht en ik voeg je toe of voeg mij toe: FraxleHD.
Qoriox schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:42:
Ik ben er vanaaf ook wel. En anders zeker weten morgen 😎
Ik zal t ook ff in de gaten houden, ik heb jullie al in m'n lijst :)
aaaido schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:53:
Kwam er gisteren achter dat je de zoom (75,150,300 meter) van sniper wapens ingame kan veranderen met pijltje omlaag (ps4). Kleine handigheid die enorm nuttig is :)
Is niet de zoom, maar voor het nulstellen/calibreren. Zie YouTube: Learning to Snipe - Range & Scope Adjustment - Battlefield 1 voor een mooie uitleg.

[ Voor 52% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-11-2016 00:41 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• MRE-Inc
Martinspire schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:59:
[...]
Maar dat is toch hetzelfde als met bijna elke assault-gun? Maar idd, probeer ze gewoon allemaal
Euh nee, want die heeft 30 of 31 patronen meer. Dat scheelt mij vaak 1 of 2 extra kills als ik flank. Heb met bv de MP18 regelmatig dat ik met 1 magazijn 3 man afschiet. Dat lukt je met de BAR niet.

Groot voordeel van de BAR is wel dat die single shot kan. Gisteren de AA sight erop gezet en dan kun je best long range snipen door vrij snel achter elkaar op de trigger te drukken.

Die potjes operations gisteravond.....ik vraag me echt af hoe die matchmaking gaat. Toevallig dat ik gisteren de operations map selecteerde. Dan zie je links op het scherm 4 opties staan die afgewerkt moeten worden.

Find map
Find region
Connect to server
Match skills

Ik vraag me echt af wat die Find region doet. Zag gister in de server alweer van die vreemde namen waarvan ik het vermoeden had dat ze niet echt dichtbij NL vandaan kwamen. Had geregeld dat ik weer hele magazijnen in iemand aan het pompen was en gewoon geen kill kreeg.

Nadat ik een zwart scherm kreeg tijdens de eerste operations, ging het bij mij niet meer na het connecten. Close range, mid-range en long range. Kon kogels in iemand pompen als een gek, ,maar alleen hitmarkers. Dat terwijl het leek alsof ik elke keer met 1 shot om lag.

Overigens is een SSD echt top hoor. Blijf het herhalen. Gisteren regelmatig gehoord dat sommigen nog de map aan het laden waren terwijl de SSD gebruikers al een objective aan het overnemen waren :D

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:11:
[...]

Overigens is een SSD echt top hoor. Blijf het herhalen. Gisteren regelmatig gehoord dat sommigen nog de map aan het laden waren terwijl de SSD gebruikers al een objective aan het overnemen waren :D
Ik wacht even af met een SSHD schijf.
Aankomend weekend is de PS4 pro in huis.
Kijken of het de moeite waard is. Het laden van de maps duurt wel vrij lang ja.

• Martinspire
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 07:11:
[...]

Euh nee, want die heeft 30 of 31 patronen meer.
Niet meer, wel rond de 30:
MP18 - 32 kogels
Automatico - 25 kogels

Uitzondering: Hellriegel met 60 maar dan moet je dus al level 10 zijn. Verder moet je na het afschieten van 10 man weer op zoek naar nieuwe ammo of andere gun

LMGs
De MG15 - 100 (of 200 in suppresive)
Benét-Mercié - 30 kogels
Lewis - 47
Madsen - 31
Huot - 26
Bar - 20
Dat scheelt mij vaak 1 of 2 extra kills als ik flank. Heb met bv de MP18 regelmatig dat ik met 1 magazijn 3 man afschiet. Dat lukt je met de BAR niet.
Ja maar dan gebruik je hem verkeerd. Je moet 2 man afschieten, reloaden en weer 2 man afschieten. Je moet ook je afstand houden, dan pakt een MP18 je echt niet meer. Prima als jouw speelstijl de MG15 prefereert, maar daar ben je bij 1-op-1 situaties gewoon zwaar in de minderheid. Ik win elk 1 op 1 gevecht van een Madsen, Lewis, Benét, MG15. Soms ook nog een MP18 of Automatico als ik 1 schot meer kan schieten door eerder te beginnen. En als de afstand meer dan 30 meter is, dan win ik hem ook.
Ik vraag me echt af wat die Find region doet. Zag gister in de server alweer van die vreemde namen waarvan ik het vermoeden had dat ze niet echt dichtbij NL vandaan kwamen. Had geregeld dat ik weer hele magazijnen in iemand aan het pompen was en gewoon geen kill kreeg.
Operations is de enige modus waar het inderdaad kan gebeuren dat je in een andere regio wordt gezet als daar een server beschikbaar is. Blijf het ook muf vinden, maar ik denk wel dat dit wordt gefixed in de toekomst. In de serverbrowser krijgen zou ook al helpen. Maar toch had ik gister in geen enkele pot problemen om mensen neer te schieten. Dat je iemand niet dood krijgt kan ook komen doordat ie gewoon een ruk-verbinding heeft, maar dat kan nog prima een Europeaan zijn. Als je echt ver weg wordt neergezet, dan merk je dat echt wel. Nu lijk je volgens mij de enige te zijn met die conclusie

Of je kunt gewoon niet schieten, dat kan ook want je klaagt wel vaker :+
Nadat ik een zwart scherm kreeg tijdens de eerste operations, ging het bij mij niet meer na het connecten. Close range, mid-range en long range. Kon kogels in iemand pompen als een gek, ,maar alleen hitmarkers. Dat terwijl het leek alsof ik elke keer met 1 shot om lag.
Lijkt me dan eerder een bug. Anders doe je de volgende keer gewoon even de game afsluiten en opnieuw proberen? Het is niet alsof de game bugvrij is.
Ja klopt. En even je loadout aanpassen omdat de teams nog niet klaar zijn is ook wel chill :P

Nog tip trouwens, bij de bunkers die capture points zijn, staan vaak veel explosieven binnen. 1 granaat erop en je hele gebouw is weer leeg. Bij B van de bos-map is dat erg handig. Ook voor multi-kills:
http://xboxclips.com/Mart...61-40da-9b6e-7ec02b8d8d26

Flanken met een sniper?
http://xboxclips.com/Mart...46-4d88-ab0e-9bb08a72a494

Flanken met een shotgun gaat ook prima:
http://xboxclips.com/Mart...77-49f1-b1f3-798fbfae5e68

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2016 08:58 ]

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

DigitalError schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:58:
wat is dat voor ge-ouwehoer met die medals joh, elk potje is het vakje weer leeg en niks geselecteerd :(
Ja dit werk echt nog totaal niet, denk dat dit na de eerste update wel gefixt wordt.
Gisteren namelijk met nieuwe medal bezig, bijna gehaald, zie ik ineens weer de medals van vorige week :X

Iets anders, soms heb ik last van het niet kunnen joinen van een squad, hebben hier meer mensen last van?
Ik join dan b.v. een vriend maar zit niet in een party en kan na het joinen van de pot geen enkele squad joinen, ook als die geen slotje heeft en mensen kunnen joinen.

Echt irritant.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 14:22
Ik had het genoegen dat ik gister in de behemoth battleship mocht plaats nemen. Damn, na eindelijk de logica van het rode puntje op de map te snappen had ik aardig wat multi-kills. Voordeel, en voor de verdedigende partij direct het nadeel, is dat de battleship amper kapot te krijgen is.

Hmm vreemde constructie dat hij mensen achter muren enz kan zien lopen, dat lijkt mij eerder een wallhack of een giga bug haha.

Op de xone kan je gewoon tegenstanders spotten die je dan op de kaart ziet lopen of in de game zelf op afstand, handig met snipers en etc, ik vind dat al nergens op slaan maar goed dat werkt gewoon perfect. Volgens mij anno 2016 hebben ze nog niet zo'n geavanceerd systeem als in BF1 / WW1 :P
aaaido schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:53:
Klopt dat is in elke BF game zo geweest op de console.
DigitalError schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:58:
Is een bug, zoals bij mij (wat jij ook bedoelt volgens mij)
Gisteren zijn de nieuwe medals gekomen, ik selecteer/track een nieuwe medal, vervolgens ga je uit dat menu en heb je niks meer geselecteerd. Je gaat terug het medal menu in en poef daar staan de medals van vorige week met de progress waar je was.

Ik baal er wel van, ik zit met 4/5 medals waar ik vrijwel niks mee kan, zoals bepaalde squad assist kills, nja dat draait vrijwel puur op geluk.
De nieuwe reeks die ik eigenlijk moet kunnen doen sinds gister die zijn een stuk leuker, maar goed die verdwijnen elke keer nadat ik er 1 geselecteerd heb.

Leuk idee de medals voor XP, het werkt alleen zeer slecht (google staat er ook vol mee, toevallig gister op google gekeken of wij (familie / vrienden) de enige waren, maar volgens mij ervaart iedereen deze bug).

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 14:22
donvalentino schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:54:
[...]

Ja dit werk echt nog totaal niet, denk dat dit na de eerste update wel gefixt wordt.
Gisteren namelijk met nieuwe medal bezig, bijna gehaald, zie ik ineens weer de medals van vorige week :X

Iets anders, soms heb ik last van het niet kunnen joinen van een squad, hebben hier meer mensen last van?
Ik join dan b.v. een vriend maar zit niet in een party en kan na het joinen van de pot geen enkele squad joinen, ook als die geen slotje heeft en mensen kunnen joinen.

Echt irritant.
Nja de eerste update is al geweest vorige week oid, alle opvallende bugs zitten er nog gewoon in uiteraard :P

• Maichel
Die medaille waarbij je 20 kills moet halen bij TDM, das toch bijna niet te doen? Je speelt 10 vs 10, en het is maar tot de 100.....dus of je moet wel heel goed zijn of je overige teammembers moeten heel slecht zijn 8)7

• MRE-Inc
Martinspire schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:49:
[...]
Niet meer, wel rond de 30:
MP18 - 32 kogels
Automatico - 25 kogels
Dat bedoelde ik :D ipv 20, 30 rounds en idd niet 30 méér.
Ja maar dan gebruik je hem verkeerd. Je moet 2 man afschieten, reloaden en weer 2 man afschieten. Je moet ook je afstand houden, dan pakt een MP18 je echt niet meer. Prima als jouw speelstijl de MG15 prefereert, maar daar ben je bij 1-op-1 situaties gewoon zwaar in de minderheid. Ik win elk 1 op 1 gevecht van een Madsen, Lewis, Benét, MG15. Soms ook nog een MP18 of Automatico als ik 1 schot meer kan schieten door eerder te beginnen. En als de afstand meer dan 30 meter is, dan win ik hem ook.
Weet niet of ik het verkeerd gebruik. Heb in het begin van de avond en middag nooit last. Met de MG15 gewoon strafen en afknallen, achter elkaar. Maar gisteravond kreeg ik gewoon niet 1 man omgelegd om een of andere vage reden. Ook gewoon afgeschoten worden door een MP18 van een afstand waarvan ik mijn bedenkingen heb.

Normaal gesproken win ik ook elk gevecht van een Madsen, Lewis en Benét. Wel met wat eigen damage, maar 8 van de 10 één op één gevechten win ik.
Operations is de enige modus waar het inderdaad kan gebeuren dat je in een andere regio wordt gezet als daar een server beschikbaar is. Blijf het ook muf vinden, maar ik denk wel dat dit wordt gefixed in de toekomst. In de serverbrowser krijgen zou ook al helpen. Maar toch had ik gister in geen enkele pot problemen om mensen neer te schieten. Dat je iemand niet dood krijgt kan ook komen doordat ie gewoon een ruk-verbinding heeft, maar dat kan nog prima een Europeaan zijn. Als je echt ver weg wordt neergezet, dan merk je dat echt wel. Nu lijk je volgens mij de enige te zijn met die conclusie
Ik heb gewoon een te goede verbinding. 1000/1000 glas..... 8) Jij ging gister idd wel lekker. Op het laatst maar even weer met de Martini Henry gespeeld. Blijft een lekker wapen _/-\o_
Of je kunt gewoon niet schieten, dat kan ook want je klaagt wel vaker :+
:D Gezien mijn BF3 en BF4 stats, denk ik dat het niet kunnen schieten wel mee valt :) Gisteravond was gewoon ruk. Nogmaals, op een normale zaterdag middag heb ik nooit last. Alleen in de late avond uren.....
Lijkt me dan eerder een bug. Anders doe je de volgende keer gewoon even de game afsluiten en opnieuw proberen? Het is niet alsof de game bugvrij is.
Snap ook niet dat het zo lang moet duren voor die patches doorgevoerd zijn. Je kan toch gewoon een kleine patch uitbrengen die wat irritante bugs oplossen ? Je hoeft ze als Dice zijnde toch niet op te sparen en dan 1 grote patch over 3 maanden uit te brengen van 3 GB ? Het zou een hoop frustratie tegen gaan igg.
Nog tip trouwens, bij de bunkers die capture points zijn, staan vaak veel explosieven binnen. 1 granaat erop en je hele gebouw is weer leeg. Bij B van de bos-map is dat erg handig. Ook voor multi-kills:
Haha, kwam ik laatst ook achter. Alleen was ik toen ook het slachtoffer. Zat idd eentje in die bunker in een hoekje achter die artillerie shells te schuilen. Gooide een granaat en boem, de hele teringzooi de lucht in, inclusief mezelf.
Dat bedoel ik nou, die gast die je als voorlaatste afschiet. Je krijgt op die afstand gewoon eerst 2 hitmarkers met een sniper rifle die 100 damage doet. Pas bij het 3e schot krijg je de kill 8)7 Dat klopt gewoon niet. Bij het 2e schot had je de kill al moeten krijgen gezien de damage chart: https://symthic.com/bf1-weapon-info?w=SMLE_MKIII_Carbine
Die gun doet op de eerste 20 meter 80 damage. Je krijgt een hitmarker op het eerste schot, dus 100-80 is 20 health over. Daarna nog een hitmarker, dus zou je weer op deze range -80 eraf moeten schieten.... Dit had ik dus gisteren de hele tijd.

In je laatste filmpje spawn je op mijn onder de brug op C. Ik heb daar een paar minuten zitten campen omdat je dan precies voor een loop pad zit waar de enemy telkens vandaan kwam. Dat deed ik puur om te kijken of het nou aan mij lag of aan de verbinding/server etc. Van de 4 man die op me afkwamen heb ik er 1 net aan neer kunnen knallen, de rest liep met alleen maar hitmarkers gewoon door. :-(

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 08-11-2016 09:31 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:15:
Die medaille waarbij je 20 kills moet halen bij TDM, das toch bijna niet te doen? Je speelt 10 vs 10, en het is maar tot de 100.....dus of je moet wel heel goed zijn of je overige teammembers moeten heel slecht zijn 8)7
Zo moeilijk is dat toch niet? Zet je oon bril op en gaan! Het gebeurt niet iedere ronde maar het is ook niet zelden dat ik +20 kills maak in TDM. Zeker als je een fatsoenlijke squad hebt dan is dit te doen.

Niet opscheps, want ik krijg ook nog met regelmaat billenkoek. Hoe sommige zo snel kunnen aimen met een controller, het is onmenselijk :p

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 08-11-2016 09:33 ]

• Maichel
bbblije schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:31:
[...]

Zo moeilijk is dat toch niet? Zet je oon bril op en gaan! Het gebeurt niet iedere ronde maar het is ook niet zelden dat ik +20 kills maak in TDM. Zeker als je een fatsoenlijke squad hebt dan is dit te doen.
Ok! :) Zal het eens proberen dan.... })

• Ricloo86
Medic class level 10 en scout 4.

Assault pas 3 waar ik toch best veel mee speel en vooral tanks etc sloop gaat ranken echt ontzettend sloom, iemand tips dat dit sneller gaat?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:12

DjVe

Hatsaflats!

Wat is die mobiele artillerie een heerlijk voertuig. Gisteren in Amiens bij de bruggen meer dan 30 kills gemaakt met een enkele truck. Op een afstandje lekker rammen met dat kanon. Na de laatse kogel over op het machinegeweer en de brug vol leggen met mijnen. Vervolgens weer terug en repeat. :D

Moet ook zeggen dat de kit van de bestuurder (dus als je het voertuig uit gaat) best prima is.

• MRE-Inc
Maichel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:32:
[...]

Ok! :) Zal het eens proberen dan.... })
Je moet gewoon achter iemand aan lopen.... Hij schiet de enemy naar 20% health en dan schiet jij de overige 20 health eraf. Gewoon kills stealen. Moet je maar aan Martinspire vragen hoe dat moet, hij is er namelijk meester in ;). Als er in-game een medal voor zou zijn, dan zou hij er al tig verzameld hebben >:)

Over medals gesproken. Ik doe niet mee aan die onzin om zo XP binnen te harken. Je bent dan meer met het halen van medals bezig als met de objectives (geldt alleen voor Operations en CQ en Rush natuurlijk). Die battlepacks kunnen me ook aan mijn r33t roesten. Als ik soms de opmerkingen hoor van sommigen die zoals het overkomt serieus pissed zijn omdat ze geen battlepack krijgen.

• Martinspire
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:18:
[...]

Dat bedoelde ik :D ipv 20, 30 rounds en idd niet 30 méér.
Dus dan scheelt het "maar" 10 kogels met de meeste guns. En velen schieten sneller dus dan ben je net zo snel door je kogels heen :>
[...]

Weet niet of ik het verkeerd gebruik.
Blijkbaar wel, want je hebt het over flanken van 3+ man tegelijk.
Heb in het begin van de avond en middag nooit last. Met de MG15 gewoon strafen en afknallen, achter elkaar. Maar gisteravond kreeg ik gewoon niet 1 man omgelegd om een of andere vage reden. Ook gewoon afgeschoten worden door een MP18 van een afstand waarvan ik mijn bedenkingen heb.

Normaal gesproken win ik ook elk gevecht van een Madsen, Lewis en Benét. Wel met wat eigen damage, maar 8 van de 10 één op één gevechten win ik.
Die 3 wint vrijwel iedereen het van. Het gaat juist om de overige guns. Inclusief jouw MG15
[...]

:D Gezien mijn BF3 en BF4 stats, denk ik dat het niet kunnen schieten wel mee valt :) Gisteravond was gewoon ruk. Nogmaals, op een normale zaterdag middag heb ik nooit last. Alleen in de late avond uren.....
Toch raar dat ik de hele avond nergens last van had. Vanaf 7 uur begonnen tot half 1. Ook met glasvezel.
[...]

Snap ook niet dat het zo lang moet duren voor die patches doorgevoerd zijn. Je kan toch gewoon een kleine patch uitbrengen die wat irritante bugs oplossen ? Je hoeft ze als Dice zijnde toch niet op te sparen en dan 1 grote patch over 3 maanden uit te brengen van 3 GB ? Het zou een hoop frustratie tegen gaan igg.
Mja ach, wanneer heeft DICE dat in de geschiedenis gedaan dan? Ja het is irritant, maar we weten in ieder geval dat er déze maand een update komt. Maar voor 90% van de bugs moeten we toch nog wel een paar maanden wachten eer er een fix is. Zeker console-specifieke issues duurt altijd gigantisch lang.
[...]

Dat bedoel ik nou, die gast die je als voorlaatste afschiet. Je krijgt op die afstand gewoon eerst 2 hitmarkers met een sniper rifle die 100 damage doet. Pas bij het 3e schot krijg je de kill 8)7 Dat klopt gewoon niet. Bij het 2e schot had je de kill al moeten krijgen gezien de damage chart: https://symthic.com/bf1-weapon-info?w=SMLE_MKIII_Carbine
Die gun doet op de eerste 20 meter 80 damage. Je krijgt een hitmarker op het eerste schot, dus 100-80 is 20 health over. Daarna nog een hitmarker, dus zou je weer op deze range -80 eraf moeten schieten.... Dit had ik dus gisteren de hele tijd.
Kijk eens goed. Het is een elite. Die kun je daar oppakken en ja die is wat taaier. Ik vond 3 schoten nog best weinig eigenlijk :P
In je laatste filmpje spawn je op mijn onder de brug op C. Ik heb daar een paar minuten zitten campen omdat je dan precies voor een loop pad zit waar de enemy telkens vandaan kwam. Dat deed ik puur om te kijken of het nou aan mij lag of aan de verbinding/server etc. Van de 4 man die op me afkwamen heb ik er 1 net aan neer kunnen knallen, de rest liep met alleen maar hitmarkers gewoon door. :-(
Met welke gun dan? En waarom gebruik je op die map geen shotgun? Dat werkt daar echt heerlijk.
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:41:
[...]

Je moet gewoon achter iemand aan lopen.... Hij schiet de enemy naar 20% health en dan schiet jij de overige 20 health eraf. Gewoon kills stealen. Moet je maar aan Martinspire vragen hoe dat moet, hij is er namelijk meester in ;). Als er in-game een medal voor zou zijn, dan zou hij er al tig verzameld hebben >:)
Haha, dat valt anders deze game reuze mee. Nee, ik haal mn kills gewoon normaal en kom dan nog steeds op het dubbele van de rest uit (soms zelfs meer >:) )
Over medals gesproken. Ik doe niet mee aan die onzin om zo XP binnen te harken. Je bent dan meer met het halen van medals bezig als met de objectives (geldt alleen voor Operations en CQ en Rush natuurlijk).
Op zich zijn de meeste medals prima te doen, het punt is dat je gewoon regelmatig even moet wisselen. De lastigste heb ik volgens mij al gehad. En verder hoef ik voor de medals van deze week weinig moeite te gaan doen.

Probleem is vooral dat ze nog blijven staan op die van vorige week en ik dus niet verder kan :/

Je hebt overigens wel gelijk dat je score er wat van achteruit gaat, maar dat hangt echt van de medals af die je moet halen. Class-gerelateerd of mode-gerelateerd zijn echt prima te doen. Gun-gerelateerd zijn het irritantst (bv 5 kills met granaten in 1 leven wut). Ze zijn al niet meer zo muf als in BF4 gelukkig, maar als ik ze allemaal heb, dan ga ik er ook niet meer mee verder. Want wat hebben ze gedaan: je krijgt ook reeds behaalde medals in je weekly medals. Dus die ga ik niet meer doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2016 10:11 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:41:
Over medals gesproken. Ik doe niet mee aan die onzin om zo XP binnen te harken. Je bent dan meer met het halen van medals bezig als met de objectives (geldt alleen voor Operations en CQ en Rush natuurlijk). Die battlepacks kunnen me ook aan mijn r33t roesten. Als ik soms de opmerkingen hoor van sommigen die zoals het overkomt serieus pissed zijn omdat ze geen battlepack krijgen.
Is werkelijk het enige wat je uit die onzin kan halen, een paar skins? Waarvan 90% een kleurtje aan je wapen geven, welke je ingame toch niet ziet omdat dit buiten beeld is?

• MRE-Inc
Toch raar dat ik de hele avond nergens last van had. Vanaf 7 uur begonnen tot half 1. Ook met glasvezel.
Jij hebt altijd al een ruk verbinding gehad ;)
Mja ach, wanneer heeft DICE dat in de geschiedenis gedaan dan? Ja het is irritant, maar we weten in ieder geval dat er déze maand een update komt. Maar voor 90% van de bugs moeten we toch nog wel een paar maanden wachten eer er een fix is. Zeker console-specifieke issues duurt altijd gigantisch lang.
Nooit dat is juist het probleem. Ik zie het probleem niet om patches sneller en los van elkaar te releasen. Ze worden toch allemaal QA getest, althans, daar mag je toch van uitgaan, maar met Dice weet je het nooit...
Kijk eens goed. Het is een elite. Die kun je daar oppakken en ja die is wat taaier. Ik vond 3 schoten nog best weinig eigenlijk :P
Idd. het is een elite. Had ik niet gezien, dan is het wel netjes met 3 schoten....
Met welke gun dan? En waarom gebruik je op die map geen shotgun? Dat werkt daar echt heerlijk.
Met de BAR die jij ook had.... Shotgun heb ik ook al gedaan daar. Haal je idd wel veel kills mee, maar op een of andere manier vind ik shotguns nooit fijn spelen. In BF3 en BF4 eigenlijk ook nooit met een shotgun gespeeld. Maar kan ik idd wel eens doen. Vooral ook omdat de range gewoon volkomen belachelijk groot is....
Haha, dat valt anders deze game reuze mee. Nee, ik haal mn kills gewoon normaal en kom dan nog steeds op het dubbele van de rest uit (soms zelfs meer >:) )
Sinds je weer thuis woont ja.... In BF3 was het gewoon echt erg op je shared studentenverbinding. 8)

• Maichel
SinergyX schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:12:
[...]

Is werkelijk het enige wat je uit die onzin kan halen, een paar skins? Waarvan 90% een kleurtje aan je wapen geven, welke je ingame toch niet ziet omdat dit buiten beeld is?
Mja, en puzzel stukjes voor 2 andere melee wapens....

• MRE-Inc
Maichel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:18:
[...]

Mja, en puzzel stukjes voor 2 andere melee wapens....
Puzzel stukjes....heb er nu 2 uit zo'n battlepack...... Gister nog zo'n battlepack gekocht omdat ik 940 van die scraps had. Je moet er toch wat mee doen he.... Zat dus weer een skin in....Direct maar weer verkocht.... Die battlepacks gaan echt nergens over. In BF4 kreeg je nog een scope of 25/50/100 XP voor 1 uur..... Nu alleen maar skins..... :')

• Maichel
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:21:
[...]

Puzzel stukjes....heb er nu 2 uit zo'n battlepack...... Gister nog zo'n battlepack gekocht omdat ik 940 van die scraps had. Je moet er toch wat mee doen he.... Zat dus weer een skin in....Direct maar weer verkocht.... Die battlepacks gaan echt nergens over. In BF4 kreeg je nog een scope of 25/50/100 XP voor 1 uur..... Nu alleen maar skins..... :')
In de Battlepacks die je krijgt bij Premium zit wel (mogelijk) XP boost, maar die je gewoon zo in-game krijgt, niet.

• To easy
Jammer dat die challanges bugged zijn. Had gister ook eentje bijna gehaald waar ik best wat moeite voor moest doen. Zie ik het volgende potje idd weer de oude van vorig week... Heeft iemand al gespeeld vandaag om te zien of de nieuwe er weer zijn of?

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 07:52
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:35:
Medic class level 10 en scout 4.

Assault pas 3 waar ik toch best veel mee speel en vooral tanks etc sloop gaat ranken echt ontzettend sloom, iemand tips dat dit sneller gaat?
Hoe level je je medic zo snel?
Ik heb weinig tijd om te spelen de afgelopen dagen, maar de uurtjes dat ik gespeeld heb toch aardig wat gerevived en geheeld gister als medic, maar zit pas op 35k xp van de 45k die ik nodig heb om lvl 1 te worden.

Ik wil die Mondragon hebben.. Bij mijn broertje thuis even mee gespeeld en die werkt lekker.

• Ricloo86
HansAnders07 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:55:
[...]

Hoe level je je medic zo snel?
Ik heb weinig tijd om te spelen de afgelopen dagen, maar de uurtjes dat ik gespeeld heb toch aardig wat gerevived en geheeld gister als medic, maar zit pas op 35k xp van de 45k die ik nodig heb om lvl 1 te worden.

Ik wil die Mondragon hebben.. Bij mijn broertje thuis even mee gespeeld en die werkt lekker.
Snel valt wel mee hoor, level 37 nu.
Storm heb ik nu 520 kills mee en dat eerst wapen ook 150 (omme nabij)

Dus veel gerived/healh en kills in die uren.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 07:52
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:57:
[...]

Snel valt wel mee hoor, level 37 nu.
Storm heb ik nu 520 kills mee en dat eerst wapen ook 150 (omme nabij)

Dus veel gerived/healh en kills in die uren.
Ik ben nu level 8 haha, heb de Selbstlader M1916 nu in de medic class, die vind ik lekkerder dan die Cei Reigatti. Zie ook veel mensen met die M1907 Sweeper lopen, is dat wat tot de Mondragon?

• Ricloo86
HansAnders07 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:02:
[...]

Ik ben nu level 8 haha, heb de Selbstlader M1916 nu in de medic class, die vind ik lekkerder dan die Cei Reigatti. Zie ook veel mensen met die M1907 Sweeper lopen, is dat wat tot de Mondragon?
Geen idee man, vond dat eerste wapen heerlijk en toen over gestapt naar de Storm waar ik eerst 1000 kills mee wil maken en dan ga ik het level 10 wapen proberen.

Tussentijds ook even kijken of ik de assault class kan ranken, maar dat gaat bij mij echt tergend langszaam :(

• To easy
Weet iemand of je ergens je vorige matches terug kan kijken? Aangezien ik soms na potjes geen score zie, maar alleen een zwart loading screen. Bij battlefield 4 kon je dat online, maar kan het nu nergens vinden.

Iemand die het misschien weet?

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

To easy schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:08:
Weet iemand of je ergens je vorige matches terug kan kijken? Aangezien ik soms na potjes geen score zie, maar alleen een zwart loading screen. Bij battlefield 4 kon je dat online, maar kan het nu nergens vinden.

Iemand die het misschien weet?
Volgens mij niet, via de BF1 app ook niet helaas (wat bv in HArdline wel kon).

• Utoka
  • Laatst online: 20-11 16:00
HansAnders07 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:02:
[...]

Denk ik helemaal persoonlijke voorkeur. Selbstlader m1916 heb ik zelf ook veel gebruikt maar kon niet aan het ritme wennen. Als je met dat wapen te snel achter elkaar afvuurt werkt de recoil je heel erg tegen.

M1907 Sweeper is best oke. Ik gebruik zelf de Autoloading 8 .25 Extended deze heeft iets snellere firerate en stuk minder last van de recoil voor mij idee. Damage is iets minder maar nog steeds evenveel kogels nodig om iemand van 100 naar 0 te schieten (5 kogels).

Hier ook een handige vergelijkings site: https://symthic.com/bf1-c...utoloading_8_.25_Extended

• Maichel
Utoka schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:18:
[...]

Denk ik helemaal persoonlijke voorkeur. Selbstlader m1916 heb ik zelf ook veel gebruikt maar kon niet aan het ritme wennen. Als je met dat wapen te snel achter elkaar afvuurt werkt de recoil je heel erg tegen.

M1907 Sweeper is best oke. Ik gebruik zelf de Autoloading 8 .25 Extended deze heeft iets snellere firerate en stuk minder last van de recoil voor mij idee. Damage is iets minder maar nog steeds evenveel kogels nodig om iemand van 100 naar 0 te schieten (5 kogels).

Hier ook een handige vergelijkings site: https://symthic.com/bf1-c...utoloading_8_.25_Extended
Sweeper is wel de enige die automatisch is....

• Bajan
Vandaag een hellriegel in mijn battlepack!
Ik helemaal blij. Alleen is hij nog steeds gelocked??? Moet ik zeker eerst assault class 10 halen? Wazig.
Battlepacks zijn alleen skins.. Wapens moet je gewoon unlocken ja.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Bajan schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:44:
Vandaag een hellriegel in mijn battlepack!
Ik helemaal blij. Alleen is hij nog steeds gelocked??? Moet ik zeker eerst assault class 10 halen? Wazig.
Idd, eerst class 10 halen, dan is die Hellriegel koopbaar. Moet je hem kopen en dan kan je je skin er op gooien waar je zo blij om was ;)

• Bajan
baronruud schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:50:
[...]

Idd, eerst class 10 halen, dan is die Hellriegel koopbaar. Moet je hem kopen en dan kan je je skin er op gooien waar je zo blij om was ;)
Blij met een dooie mus. Damn. :F

• Maichel
poor Leno schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:47:
Battlepacks zijn alleen skins.. Wapens moet je gewoon unlocken ja.
En puzzelstukjes, dus toch stiekem ook beetje wapens (al zijn het maar 2 melee wapens).

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:29
krijg je die medals nu automatisch als je ze (per ongeluk) gehaalt heb of moet ik voor de start van de game aangeven voor welke ik wil gaan?

• Ricloo86
basjuhh schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:11:
krijg je die medals nu automatisch als je ze (per ongeluk) gehaalt heb of moet ik voor de start van de game aangeven voor welke ik wil gaan?
Als je met geluk de juiste geselecteerd heb pak je hem automatisch ;)

Je moet track selecteren voor de match, kan ook tijdens als je options indrukt en naar rechts gaat.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:55
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:14:
[...]

Je moet track selecteren voor de match, kan ook tijdens als je options indrukt en naar rechts gaat.
Dit vind ik ook behoorlijk irritant. Ik heb maar weinig speeltijd en merk toch wel dat alles in deze game op veel speeluren uren gebaseerd is (of monsterscores halen, maar daarvoor moet je ook redelijk veel uren draaien).Bij Battlefield 4 vond ik dat beter.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 10:05
ze moeten echt wel doen aan die Medics. ik speel graag medic class en ik revive aan een stuk door. ben ik zelf dood staat er een andere gazzie op 1 meter maar reviven ho maar. bloedhekel aan. Of dat je als medic zijnde iemand wil reviven en dan houdt diegene X in gedrukt en dan ga je zelf dood omdat je hem niet meer kan reviven. bah.

leuk spel verder, die Mondragon is een bruut wapen zit nu op 828 kills met dat wapen schitterend!

• TRK
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

benjamin19 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:26:
ze moeten echt wel doen aan die Medics. ik speel graag medic class en ik revive aan een stuk door. ben ik zelf dood staat er een andere gazzie op 1 meter maar reviven ho maar. bloedhekel aan. Of dat je als medic zijnde iemand wil reviven en dan houdt diegene X in gedrukt en dan ga je zelf dood omdat je hem niet meer kan reviven. bah.

leuk spel verder, die Mondragon is een bruut wapen zit nu op 828 kills met dat wapen schitterend!
Bij mensen waarbij ik het doodskopje boven hun hoofd al zie knipperen sla ik al over om te reviven als medic, maar daarnaast probeer ik iig wel zoveel mogelijk te reviven. ;)

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 10:05
TRK schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:32:
[...]

Bij mensen waarbij ik het doodskopje boven zijn hoofd al zie knipperen sla ik al over om te reviven als medic, maar daarnaast probeer ik iig wel zoveel mogelijk te reviven. ;)
maar je kan ze dus nog wel reviven dat probeer dan meestal te doen, zo van; hier in je face ik loop hier niet voor jan l*l

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 19-11 12:47
Jumpman schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:21:
[...]

Dit vind ik ook behoorlijk irritant. Ik heb maar weinig speeltijd en merk toch wel dat alles in deze game op veel speeluren uren gebaseerd is (of monsterscores halen, maar daarvoor moet je ook redelijk veel uren draaien).Bij Battlefield 4 vond ik dat beter.
Lijkt mij dat ze dat expres doen zodat juist mensen meer gaan spelen ;)

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
is er al bekend wat de ps4 pro doet op 1080 met bf1 ? ik vindt namelijk de fes zeker bij operations veelte laag.. en het terugbrengen van de resolutie werkt niet goed.

ik zou hem graag wat stabieler met fps willen hebben... heb wel beelden gezien van 4k bf1 maar geen mp

• Maichel
shakespeare schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:55:
is er al bekend wat de ps4 pro doet op 1080 met bf1 ? ik vindt namelijk de fes zeker bij operations veelte laag.. en het terugbrengen van de resolutie werkt niet goed.

ik zou hem graag wat stabieler met fps willen hebben... heb wel beelden gezien van 4k bf1 maar geen mp
Als ik deze link moet geloven, dan niks :)

http://www.psx-sense.nl/2...aande-games-zonder-patch/

shakespeare schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:55:? ik vindt namelijk de fes zeker bij operations veelte laag.. en het terugbrengen van de resolutie werkt niet goed.
Uh huh :?

Hoezo bij operations? En wat bedoel je met terugbrengen ervan?
Dat heeft er niets mee te maken.. BF zal gewoon een patch krijgen..

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 08-11-2016 13:09 ]

• shakespeare
bij operations met 64 players kan de huidige ps4 het niet aan.. fps zwarkt gigantisch.. ik hoop dat die met de pro wel stabiel draait op een locked 30 of 60 fps.

bf1 pro patch komt er wel of is er al.

• shakespeare
anders speel ik soms liever paar potjes cod vanwege snelheid en hogere fps.. dit moet ook lukken met bf1 hoop ik. dan speelt het eventjes wat sneller zeg maar... ben nu lvl 28 bf1 prachtige game.

• To easy
shakespeare schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:10:
bij operations met 64 players kan de huidige ps4 het niet aan.. fps zwarkt gigantisch.. ik hoop dat die met de pro wel stabiel draait op een locked 30 of 60 fps.

bf1 pro patch komt er wel of is er al.
Wow dat is wel erg als die dat niet aan kan. Op de x1 nergens last van namelijk.
Ik op de PS4 eigenlijk ook niet.. Heel af en toe een dipje.. maar meer niet..

• Martinspire
MRE-Inc schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:17:
[...]

Jij hebt altijd al een ruk verbinding gehad ;)
Die vlieger gaat niet op. Op de PC heb je wel een ping zichtbaar en daar zit ik bij deze game op NL servers op 5 of 6ms (constant) en bij Rocket League was het zelfs 4ms. Geen packet loss of iets verder dus het ligt echt aan je eigen setup als je er last van hebt.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 11:30
poor Leno schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:16:
Ik op de PS4 eigenlijk ook niet.. Heel af en toe een dipje.. maar meer niet..
Ik speel niet zo veel operations maar het viel me wel op dat mijn PS4 inderdaad soms een drop had. Bij conquest eigenlijk nergens last van. Ik speel dan ook meer conquest, als ik wat beter ben me wat meer op operations richten.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

benjamin19 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:26:

Die gasten lopen vaak niet meer rond met revive, die hebben medicrate en rifle grenade (heb je nodig ook voor medaille). Die medics moeten ze gewoon uit die 'nearby medics' halen :P

Andersom, ik blijf doodskopjes op de map zien, maar niet in de UI, geeft kolere verwarring wie nu wel/niet te reviven valt.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2016 13:47 ]

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:29
hmmm juist, dacht al een hoop gehaalt te hebben in mijn hoofd, maar nooit medals gezien te hebben. Je moet vooraf dus aangeven voor welke je wilt gaan... nu in ieder geval duidelijk O-)
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:14:
[...]

• Maichel
poor Leno schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:08:
[...]

[...]

Dat heeft er niets mee te maken.. BF zal gewoon een patch krijgen..
Dan wel ja...maar nu dus nog niks :)

• Maichel
Over Operations trouwens....ik speel bijna altijd dezelfde (weet de naam effe niet meer, die links-onder in het menu) maar ik moet bijna altijd verdedigen. Heb pas 2 keer gehad dat ik het aanvallende team was. Dat is toch gewoon random neem ik aan? :S

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Maichel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:05:
Over Operations trouwens....ik speel bijna altijd dezelfde (weet de naam effe niet meer, die links-onder in het menu) maar ik moet bijna altijd verdedigen. Heb pas 2 keer gehad dat ik het aanvallende team was. Dat is toch gewoon random neem ik aan? :S
Nope, zie broncode BF1:

code:
1
2
3
4
if(player_psn == Maichel)
{
  team = defend;
}

:+ >:)

• DoubleDutch
Gisteren paar potjes gespeeld met de mede tweakers, maar weet niet wat er aan de hand was met het spel gisteren, joined ging gewoon de hele tijd niet kreeg de hele tijd een foutmelding.
Normaal als ik met de Medic de sweeper gebruik is het voldoende om iemand met drie kogels neer te halen maar vaak was een heel magazijn niet voldoende.
Mensen reviven deed het soms niet of pas na 3 keer prikken.

Tijdens een potje conquest in het woestijn zat ik met dynamiet achter de trein aan, kreeg het niet voor elkaar en besloot het voor de laaste keer te proberen, ik spawn naast de trein, gooi de dynamiet voor de trein boem, kreeg ik geen punten omdat ik opeens uit de squad ben en bij het team met de trein hoor??? :? WTF.

• Rickz
  • Laatst online: 11-11 15:16
Maichel schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:27:
[...]

Sweeper is wel de enige die automatisch is....
Cei-Rigotti ook, moet je alleen 1x pijltje naar beneden tikken ;)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• Choller
Gisteren voor het eerst met mede tweakers gespeeld (Dirty_Dutchman). Het was geweldig!
Ik krijg helemaal de RTCW gevoel terug met de teamplay.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Weet iemand hoe je op de PS4 je mini-map meer uitzoomt?

Heb al wel gevonden in instelling hoe je de mini-map vergroot maar daar heb ik weinig aan het zoveel ingezoomd is :-(

PSN: Von_Smallhausn

• DoubleDutch
Mon0lith schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:53:
Weet iemand hoe je op de PS4 je mini-map meer uitzoomt?

Heb al wel gevonden in instelling hoe je de mini-map vergroot maar daar heb ik weinig aan het zoveel ingezoomd is :-(
Weet wel dat als je op de toutchpad drukt je de map groter en uitgebreider krijgt.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

DoubleDutch schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:01:
[...]

Weet wel dat als je op de toutchpad drukt je de map groter en uitgebreider krijgt.
Ja snap ik, dan wordt je minimap vergroot naar de hele map maar het zoomt niet je minimap uit

PSN: Von_Smallhausn

Pagina: 1 ... 70 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.