Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Uit ergernis die gun ook maar aangeschaft. Damn, wat een lekker wapen is dat zeg hahah. Ineens snap ik waarom iedereen met dat ding rondloopt.
HahahahahaaaaaDoubleDutch schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:53:
[...]
Denk er hier net zo over, maar het spel is ook net uit en een mensen snappen het misschien ook niet, denk dat over een paar maand beter word of als de private servers te huur komen dat je clan wars kunt spelen.
Sorry
BF4 is nu 3 jaar uit en 90% weet nog steeds niet waar elke klasse voor dient, hoe je een klasse speelt zodat je team er ook iets aan heeft, wat rush is of hoe ze moeten spotten en dergelijke.
En dan heb ik het niet enkel over de shitload aan nieuwe lui die de game gekocht hebben sinds ie voor 4,99 in de aanbieding was, maar ook over lui die al flink hoog in hun level zitten.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar BF zou voor nieuwkomers een 10 uur durende tutorial moeten hebben
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
XBL: MRE Inc
Was dat niet gewoon de select knop? (althans op de xbox)Rickz schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:22:
[...]
Niet dat je veel aan die minimap hebt, je ziet alleen het geen wat echt vlak naast je staatis er een manier om de minimap wat meer uitgezoomd te krijgen (ik weet dat je op het touchpad kunt klikken maar dan wordt de hele map weergeven, maar dat is weer een beetje too much)
Haha ja het is een geinig wapen maar ik vind het gewoonweg niks (dan heb ik wel de sniper versie geprobeerd.. wellicht niet handig).Swaxie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:36:
Was ik gisteren lekker aan het gamen. Ben verdorie 10x neergemaaid door die Mondragon gun.
Uit ergernis die gun ook maar aangeschaft. Damn, wat een lekker wapen is dat zeg hahah. Ineens snap ik waarom iedereen met dat ding rondloopt.
Maar nee na 1-2 potjes heb ik die weer weggedaan.
Is het niet zo dat indien je (alleen) naar een server zoekt je met bijv een negatieve KD ratio bij de betere geplaatst wordt?Vlassie1980 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:56:
Wat ik fijn zou vinden is servers voor newbies. Gisteren werd ik weer constant doorzeefd en mijn K/D ratio zit op 0,7 ofzo.
Ik heb dat weleens gehad dat ik in een team geplaatst werd op basis van mijn skills (stond ook in het beeld).
Ik zou niet weten hoe ze dat anders kunnen doen, mensen met een slechte KD allemaal bij elkaar plaatsen of hoe zie je een newbie server voor je?
In ieder geval 1 tip: niet met oogkleppen op gaan rennen, ook niet als je ergens een tegenstander verderop ziet rennen.
Mijn neefje die voornamelijk cod speelde en nu ook de BF1 ultimate gehaald heeft werd op het begin knettergek, alleen maar negatief.. Maar dan zag ik hem ook als een kip zonder kop midden over het slachtveld rennen.. Hem dat even duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt en hij speelt nu de meeste potjes positief.
Ik bedoel hier niet mee dat je maar moet gaan kamperen gedurende het hele potje, maar wel dat je kan proberen het voorzichtiger aan te pakken.
Ook de wapens zijn zeer bepalend, zo kan het zijn (kijkend naar sommige reacties) dat de mondragon je goed ligt en je daar dus een stuk beter mee speelt. Geef mij dat wapen en ik speel 100% negatief omdat ik het een bagger wapen vind.
Wat ook kan helpen indien je even slecht gaat: pak een voertuig, een voertuig zie ik als iets voor beginners.. Je kan veel dmg aan en je doet zelf veel dmg. Ook pak ik weleens een bommenwerper indien we finaal ingemaakt worden, zo ruim ik even wat capture (conquest) punten op zodat mijn team die kan veroveren.
Daarnaast moet je in je achterhoofd houden dat BF niet echt de game is waar het om je K/D ratio gaat (daar waar dat wel het middelpunt bij de COD multiplayer is). Zo ben ik weleens (jaja nummer 61 inmiddels met de support / xbox one) alleen maar bezig met mensen munitie te geven.. Ja het kost me deaths maar ik krijg wel ontiegelijk veel punten.
Op dat moment boeit mij de k/d ratio gewoonweg 0,0 omdat er genoeg andere aspecten zijn die belangrijk zijn in BF en dat is gewoonweg winnen.. En je wint niet als je halve team zonder kogels en granaten zitten
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 04-11-2016 09:08 ]
Verwijderd
Origin? dan zit je in het verkeerde topicDragonm8 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:34:
Net aangemeld op de spelerslijst. Het lijkt me erg leuk om samen te spelen met voice chat. Ik speel al jaren Bf games en doe dus ook aan spotten!
Origin id: Dragonm8
Kan iemand mij alleen vertellen hoe ik de lijst zie? Krijg elke keer een foutmelding,
Dit topic is specifiek voor consoles, er loopt ook een apart PC topic. Succes!
Ik neem aan dat dat het zelfde is als het touchpad indrukken op de PS4 maar dan vergroot je hele minimap en ben je de helft van je scherm kwijt. de minimap kwa grote is prima, wil er alleen meer van de omgeving op zienLopendeVogel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:58:
[...]
Was dat niet gewoon de select knop? (althans op de xbox)
Suez map is vreselijk! Ik ben blij dat ze die aanpakken. Can de week in een team gezeten die er vrij weinig van bakte en we kansloos verloren. 200-1000 ofzo, echt klote.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:27:
[...]
Lol.....hadden ze bij BF4 Metro ook moeten doen. Daar was het een en al chaos rondom de B vlag in het midden. Voor A en C werd nauwelijks gespeeld.
[...]
Bovenstaande geldt voor de Suez map. Vond die ook vrij weinig aan. Of het ging erg goed in die map, of je werd afgeslacht.
En nee lag niet aan mij, helft van het team lag te snipen en ging niet helpen vlaggen te pakken.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Edit; nevermind, zit het bericht te tikken en vermoed Marksman - Sniper. Moet sniper versies hebben
[ Voor 11% gewijzigd door ThunderaceNL op 04-11-2016 10:02 ]
Hmm i get it. Ik zou niet weten hoe je de huidige map kan uitzoomen.. sorryRickz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:34:
[...]
Ik neem aan dat dat het zelfde is als het touchpad indrukken op de PS4 maar dan vergroot je hele minimap en ben je de helft van je scherm kwijt. de minimap kwa grote is prima, wil er alleen meer van de omgeving op zien
Ik weet nog dat je in Killzone 2 als beginner kon kiezen voor low rank potjes tot bv rank 15, alles daarboven kon niet joinen, is net zo eerlijk.LopendeVogel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:05:
[...]Is het niet zo dat indien je (alleen) naar een server zoekt je met bijv een negatieve KD ratio bij de betere geplaatst wordt?
Ik heb dat weleens gehad dat ik in een team geplaatst werd op basis van mijn skills (stond ook in het beeld).
Ik zou niet weten hoe ze dat anders kunnen doen, mensen met een slechte KD allemaal bij elkaar plaatsen of hoe zie je een newbie server voor je?
The Division had ook een soortgelijk idee in de Deadzone, was zeker geen rare setting.DoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:27:
[...]
Ik weet nog dat je in Killzone 2 als beginner kon kiezen voor low rank potjes tot bv rank 15, alles daarboven kon niet joinen, is net zo eerlijk.
Zou voor mij prima zijnRicloo86 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:50:
[...]
The Division had ook een soortgelijk idee in de Deadzone, was zeker geen rare setting.
Kom standaard spelers met mega hoge rank tegen die schijnbaar tijd te veel hebben
Tijd zegt niet alles, ik heb ook niet zoveel tijd maar vanaf het begin dat ik speel hou ik mij prima staande en eindig ik vrijwel ieder potje in de top 4 /5Vlassie1980 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:00:
[...]
Zou voor mij prima zijn
Kom standaard spelers met mega hoge rank tegen die schijnbaar tijd te veel hebben
Nja mijn neef was op rang 1 al een keiharde speler. Bij mij begon dat pas rond rang 20.DoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:27:
[...]
Ik weet nog dat je in Killzone 2 als beginner kon kiezen voor low rank potjes tot bv rank 15, alles daarboven kon niet joinen, is net zo eerlijk.
Dat vind ik dus niet echt een oplossing.. je hebt altijd goede en slechte spelers, de rang is zeker niet bepalend.
Ach je kan aan de hand van de tijd die mensen spelen wel zien welke rang dat ze eigenlijk "verdienen" en daarop ingedeeld worden.LopendeVogel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:18:
[...]
Nja mijn neef was op rang 1 al een keiharde speler. Bij mij begon dat pas rond rang 20.
Dat vind ik dus niet echt een oplossing.. je hebt altijd goede en slechte spelers, de rang is zeker niet bepalend.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2016 13:09 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vicieuze cirkel, daar komen ze nooit meer uit. Mensen respawnen direct omdat 90% van de medics niet revived, medics reviven niet omdat 90% direct respawnt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Wat dat betreft kunnen ze beter terug naar de voorgaande logica; 'accept or reject', dat zou voor beide partijen het beste werken denk ik. De medic kan dan lekker los gaan op alles wat dood is en de dode kan altijd nog kiezen of hij überhaupt revived wilt worden.SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:22:
[...]
Vicieuze cirkel, daar komen ze nooit meer uit. Mensen respawnen direct omdat 90% van de medics niet revived, medics reviven niet omdat 90% direct respawnt.
Verwijderd
Er bestaat een tweakerslijst (zie het rode vlak onder de laatste post in de thread of boven het veld waar je een comment typt).FraxleNL schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:19:
Voor de PS4 zoek ik een leuke groep van Tweakers, die regelmatig samen in een squad verschillende mappen onveilig maken, waar ik mij bij kan aansluiten. Wie of wie zoekt er een enthousiaste teamplayer bij die regelmatig online is en van serieuze gameplay, maar ook een grapje houdt?
Ik heb me hier ingeschreven en al een paar keer met tweakers samengespeeld, met veel plezier en succes. Zeker een aanrader om je hier in te schrijven en mensen toe te voegen dus!
Dankjewel voor je bericht! Ik had mij als goed is al aangemeld via de onderste link, maar nog geen reactie gehad van andere Tweakers. Wellicht dat ik het fout gedaan heb hoor, zou ook zomaar kunnen haha!Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:21:
[...]
Er bestaat een tweakerslijst (zie het rode vlak onder de laatste post in de thread of boven het veld waar je een comment typt).
Ik heb me hier ingeschreven en al een paar keer met tweakers samengespeeld, met veel plezier en succes. Zeker een aanrader om je hier in te schrijven en mensen toe te voegen dus!
In die lijst staan mensen die ook spelen en je zou er zelf een aantal toe kunnen voegen, gaat niet automatischFraxleNL schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:31:
[...]
Dankjewel voor je bericht! Ik had mij als goed is al aangemeld via de onderste link, maar nog geen reactie gehad van andere Tweakers. Wellicht dat ik het fout gedaan heb hoor, zou ook zomaar kunnen haha!
Ik denk dat het laatste maar eens ga doen haha, beetje lui van mijRickz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:34:
[...]
In die lijst staan mensen die ook spelen en je zou er zelf een aantal toe kunnen voegen, gaat niet automatisch
Ben blij dat ze Suez gaan aanpakken want dit is de enige map die echt niks aan is. Of je domineert of je wordt de pan ingehakt. 3 punten en 64 spelers is te krap.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:27:
[...]
Lol.....hadden ze bij BF4 Metro ook moeten doen. Daar was het een en al chaos rondom de B vlag in het midden. Voor A en C werd nauwelijks gespeeld.
[...]
Bovenstaande geldt voor de Suez map. Vond die ook vrij weinig aan. Of het ging erg goed in die map, of je werd afgeslacht.
--
Net wel wat lekkere potjes gehad. Zat in een goede squad en daardoor ook kunnen richten op de medaille: mêlee kills. Nu alleen de laatste tree nog, 3 melee kills in 1 leven. Dat wordt pittig, zeker aangezien ik hiervoor nauwelijks tijd voor heb.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Had ik maar beter opgelet dat er een melee medaille was, had er gister echt heel veel.The_Worst schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:52:
[...]
Ben blij dat ze Suez gaan aanpakken want dit is de enige map die echt niks aan is. Of je domineert of je wordt de pan ingehakt. 3 punten en 64 spelers is te krap.
--
Net wel wat lekkere potjes gehad. Zat in een goede squad en daardoor ook kunnen richten op de medaille: mêlee kills. Nu alleen de laatste tree nog, 3 melee kills in 1 leven. Dat wordt pittig, zeker aangezien ik hiervoor nauwelijks tijd voor heb.
An sich goed te doen hoor, niet geheel netjes, maar gewoon iemand jouw server laten joinen, team swap (bv in een vol squad gaan zitten), vervolgens even plekje op de map opzoeken langs de rand en je hebt er zo 3 te pakken.The_Worst schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:52:
Paar keer al zulke clubjes gezien, desnoods doe je dit met 2-3 man extra voor revive/heal/weapon medals.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat vind ik ook niet kloppen, we hebben het over BF1..Swaxie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:22:
[...]
Ach je kan aan de hand van de tijd die mensen spelen wel zien welke rang dat ze eigenlijk "verdienen" en daarop ingedeeld worden.
Toevallig dat ik een positieve k/d ratio heb, ik had eigenlijk gedacht negatief... Ik ben alleen maar met support bezig in conquest, niet met een potje tdm waar het om de kills draait.
Zo kan het goed zijn dat ik straks rang 100 ben met een negatieve k/d ratio, maar die verdien ik juist extra vergeleken de mensen die alleen maar met kills bezig zijn.
Ik sta ergens momenteel op plek 58 op de xbox one met de support, niet dankzij mijn kills maar juist doordat ik de char gebruik daar waar die voor ontwikkelt is door EA..
Verschillende manieren zijn aanwezig om het spel te spelen, rang staat nergens voor ondanks dat ik rang 50 ben.
Je moet er echt op richten om ze te taggen.Swizzler24 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:18:
Hallo mede gamers. Ik ben sinds eergisteren begonnen aan de multiplayer echter lukt het me niet om vijanden te taggen. In de singeplayer lukt me dit wel (R1 op de PS4). Iemand enig idee waarom mij dit in de multiplayer niet lukt ?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
BF4 en BF1 staan nu te kopiëren. Even een n00b vraag qua hardware. Die SSD die ik gekocht heb, daarin zat een starter kit. Dus zo'n SATA to USB 3.0 kabeltje. Die kon ik gewoon op de SSD klikken zonder gebruik te maken van een behuizing voor de SSD. Als ze zo'n SATA to USB 3.0 connector/kabel er bij leveren vanuit Samsung, dan mag ik er toch vanuit gaan dat je in principe geen behuizing meer nodig hebt toch ? Vind het enerzijds toch wel een beetje tricky.
Op zich kan het wel, maar ik vind het fijn om dergelijke hardware af te schermen. Plus dat als je nu de aansluiting van de schijf kapot maakt, je een serieus probleem hebtMRE-Inc schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:52:
Zo, net maar even een Samsung Evo 850 256GB SSD aan mijn XBox One gehangen. Werd er schijtziek van die lange laad tijden. Kom je eindelijk in de server, is vlag A al gecapped en zijn alle voertuigen bezet of vol.
BF4 en BF1 staan nu te kopiëren. Even een n00b vraag qua hardware. Die SSD die ik gekocht heb, daarin zat een starter kit. Dus zo'n SATA to USB 3.0 kabeltje. Die kon ik gewoon op de SSD klikken zonder gebruik te maken van een behuizing voor de SSD. Als ze zo'n SATA to USB 3.0 connector/kabel er bij leveren vanuit Samsung, dan mag ik er toch vanuit gaan dat je in principe geen behuizing meer nodig hebt toch ? Vind het enerzijds toch wel een beetje tricky.
Als ze het er zelf aan meeleveren, lijkt het me dat het wel moet kunnen, al gok ik dat het vooral bedoelt is om je schijf even extern eraan te hangen om dingen te kopieren of zo...
Overigens helpt een SSD niet om bepaalde haperingen/lagstoten helemaal op te lossen. Ik heb wel het idee dat het minder is, maar heb nog steeds 25% kans om een pot te krijgen met elke 5 minuten een heftige hapering (wat bij mijn speelstijl meestal wel garantie is voor een death). Is wel minder dan met normale externe schijf of de interne schijf, maar het gaat dus niet over.
Het reserveren van tanks bij een nieuwe pot is dan weer wel handig ja
Komen die haperingen niet omdat de doorvoersnelheid niet gehaald wordt ? Las al dat er tussen diverse kabels verschillende doorvoersnelheden zijn..... Zo blijkt een hdd behuizing met kabel van een 10tje niet de prestaties te leveren qua doorvoersnelheid dan de behuizingen van 30-40 euro.....Martinspire schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:01:
[...]
Op zich kan het wel, maar ik vind het fijn om dergelijke hardware af te schermen. Plus dat als je nu de aansluiting van de schijf kapot maakt, je een serieus probleem hebt
Als ze het er zelf aan meeleveren, lijkt het me dat het wel moet kunnen, al gok ik dat het vooral bedoelt is om je schijf even extern eraan te hangen om dingen te kopieren of zo...
Overigens helpt een SSD niet om bepaalde haperingen/lagstoten helemaal op te lossen. Ik heb wel het idee dat het minder is, maar heb nog steeds 25% kans om een pot te krijgen met elke 5 minuten een heftige hapering (wat bij mijn speelstijl meestal wel garantie is voor een death). Is wel minder dan met normale externe schijf of de interne schijf, maar het gaat dus niet over.
Het reserveren van tanks bij een nieuwe pot is dan weer wel handig ja
In je options zit een setting (ergens) onder gameplay, dan advanced. Daar zit een optie map zoom on foot oid. Zet die wat groterRickz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:34:
[...]
Ik neem aan dat dat het zelfde is als het touchpad indrukken op de PS4 maar dan vergroot je hele minimap en ben je de helft van je scherm kwijt. de minimap kwa grote is prima, wil er alleen meer van de omgeving op zien
Verwijderd
Om mezelf maar even te quoten:LopendeVogel schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:06:
[...]
Dat vind ik ook niet kloppen, we hebben het over BF1..
Toevallig dat ik een positieve k/d ratio heb, ik had eigenlijk gedacht negatief... Ik ben alleen maar met support bezig in conquest, niet met een potje tdm waar het om de kills draait.
Zo kan het goed zijn dat ik straks rang 100 ben met een negatieve k/d ratio, maar die verdien ik juist extra vergeleken de mensen die alleen maar met kills bezig zijn.
Ik sta ergens momenteel op plek 58 op de xbox one met de support, niet dankzij mijn kills maar juist doordat ik de char gebruik daar waar die voor ontwikkelt is door EA..
Verschillende manieren zijn aanwezig om het spel te spelen, rang staat nergens voor ondanks dat ik rang 50 ben.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:41:
Elke speler heeft toch gewoon een 'Skill' score? Ik weet niet precies hoe de hoogte van je Skill wordt bepaald maar dit zou je niveau aan moeten geven ongeacht level of speeltijd.
Gezien het ook optreed in TDM op hele kleine mappen en onder diverse omstandigheden, spelers en acties, ga ik er vanuit dat het gewoon een bug is die ze moeten oplossen.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:54:
[...]
Komen die haperingen niet omdat de doorvoersnelheid niet gehaald wordt ? Las al dat er tussen diverse kabels verschillende doorvoersnelheden zijn..... Zo blijkt een hdd behuizing met kabel van een 10tje niet de prestaties te leveren qua doorvoersnelheid dan de behuizingen van 30-40 euro.....
Weet nu wie Dirty__Dutchman is. Zat helaas bij de tegen partij... Heb je regelmatig boven aan zien staan. Kon helaas niet bij de mede Tweakers in het team vanwege unbalanced games oid.DoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:06:
Zo dat waren weer een paar leuke potjes met de mede tweakers, weet nu alleen nog niet wie wie is,ik was Dirty__Dutchman.
Verwijderd
Wat in ieder geval een meevaller is: geen glitchy shit in de single player. 1000gs binnen en we kunnen battlefield weer vergeten tot de nieuwe versie van de overhypde standaardshooter er weer is.
McBacon hier! Was top gisteravond :-)DoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:06:
Zo dat waren weer een paar leuke potjes met de mede tweakers, weet nu alleen nog niet wie wie is,ik was Dirty__Dutchman.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Aaaido hier. Was leukDoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:06:
Loading times zijn wel beter.
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 05-11-2016 09:20 ]
Doorvoersnelheid van USB3 (van de xbox?) is veel lager dan wat een ssd kan. Ik heb persoonlijk gekozen voor 7200rpm met ssd cache van 8gb. Je zit als 1 van de eersten in de game.SmokingCrop schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 09:19:
Ssd zal niet helpen om haperingen te voorkomen, eenmaal geladen zitten al die dingen in je ram en vram.
Loading times zijn wel beter.
Ja klopt wij ervaren dit ook, ook mijn schoonbroer met een one s (die volgens mij net een stapje sneller zou moeten zijn?). Het komt gelukkig niet elk potje voor en ook niet elke dag maar het is wel vaag..Martinspire schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:48:
[...]
Gezien het ook optreed in TDM op hele kleine mappen en onder diverse omstandigheden, spelers en acties, ga ik er vanuit dat het gewoon een bug is die ze moeten oplossen.
Zelf kamp ik nu met het probleem dat ik soms (1 op de 10 potjes?) amper kan draaien / aimen. Rennen gaat snel, draaien in slow motion
Waren idd erg leuke potjes!!DoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:06:
Heb weer als van ouds genoten, waren ook veel tweakers online!
PSN: SmokeInTheFaceNL
[ Voor 89% gewijzigd door SamStar op 05-11-2016 12:12 ]
Kijk, en daarom moet er toch even naar de wapens gekeken worden, door DICE..SamStar schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:11:
Mijn verste headshot.... niet met scout maar met support....
456.71m
[video]
Ik ben dus zo'n pechvogel die altijd door zo'n random motherfreaking lucky spray shot geraakt wordt
nou nou nou, lucky spray? ik was toch redelijk op hem aan het richten, wilde hem eigenlijk enkel suppressive fire gevenpoor Leno schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:14:
[...]
Kijk, en daarom moet er toch even naar de wapens gekeken worden, door DICE..
Ik ben dus zo'n pechvogel die altijd door zo'n random motherfreaking lucky spray shot geraakt wordt
dat is niet random, dat is puur skill jonguhpoor Leno schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:14:
[...]
Kijk, en daarom moet er toch even naar de wapens gekeken worden, door DICE..
met die M1909 scoped dinges kun je ook mooie headshots maken en ver inzoomen, maar jij haat support dus dat weet je niet
[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 05-11-2016 12:16 ]
Nee ok, maar je snapt toch wel wat ik bedoel? (Tof voor je dat je m hebt hoor) Maar dat klopt gewoon niet echt..SamStar schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:15:
[...]
nou nou nou, lucky spray? ik was toch redelijk op hem aan het richten, wilde hem eigenlijk enkel suppressive fire geven
Dit soort dingen zijn verreweg de dingen die mn bloed t meest doen koken.. gebeurt me zo vaak
nee die k*tmedicspoor Leno schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:18:
[...]
Dit soort dingen zijn verreweg de dingen die mn bloed t meest doen koken.. gebeurt me zo vaak
Ok, dat was dus de laatste keer dat ik mn leven waag om jouw sorry ass die face down in the mud ligt, weer te reviven
poor Leno schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:20:
[...]
Ok, dat was dus de laatste keer dat ik mn leven waag om jouw sorry ass die face down in the mud ligt, weer te reviven
Ahh die naam ben ik gistere indd tegengekomenDoubleDutch schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 23:06:
Grappige was dat er toevallig ook een DirtyDutchy aanwezig was.Tpost schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:39:
[...]
Ahh die naam ben ik gistere indd tegengekomen
Hahaha veel vieze Nederlanders dusDoubleDutch schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:42:
[...]
Grappige was dat er toevallig ook een DirtyDutchy aanwezig was.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
ja daar wordt je potje echt een stuk leuker vanongewoongewoon schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:33:
Ik doe het naar eigen zeggen best leuk in BF1, mijn score per minuut zit rond de 700 en mijn k/d zo rond de 2 a 2.1. Als ik een paar écht goede potjes heb dan heb ik (zonder multiplier) scores van 18 tot 22.000 punten. Vandaag kwam ik een gast tegen op empire's edge die na de helft van het potje al 28K punten had verdiend met een erg laag aantal kills, dus nieuwsgierig was ik was wisselde ik van squad en zocht hem op. Wat blijkt? Je kan met de torpedo hunter naar de tegenstander z'n basis toe en daar de spawnende torpedo boten kapot schieten. Ze respawnen meteen en je krijgt er steeds de destroy punten voor!
Ben er rond 8 uur!
Vind het zelf vrij lastig om te zien wie er van tweakers is als er 50 mensen online en zijn.
Edit
Bericht boven mij gaat over een server, haha.... ik ga even de laatste paginas terug lezen,
[ Voor 32% gewijzigd door Turfschipper op 05-11-2016 20:01 ]
bericht boven je gaat helemaal niet over een serverTurfschipper schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:00:
Als die rent a server mode er is. Is dat dan ook voor playstation? Zoja, komt er van tweakers dan ook een server?
Edit
Bericht boven mij gaat over een server, haha.... ik ga even de laatste paginas terug lezen,.
Even afwachten nog dus.
Excuus.... net ff gespeeld en nog shellshocked denk hehe.
Ps. Dat was bij een maat, en zijn toch veel mensen die, net als ik, jaren niet hebben gespeeld en ineens een ps4 bestellen en weer battlefield gaan spelen.
Echt een gouden zet, terug de ww in. Volgende keer wwii, en dan gaan we echt helemaal los,
[ Voor 49% gewijzigd door Turfschipper op 05-11-2016 20:13 ]
mee eens, facebook is echt een gierputNieuwevolger schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:53:
Las vandaag op facebook, iemand die vond dat snipers sterker moesten... dat is wel heel erg.
Heb je er alsnog geen hol aan.
Trein/zeppelin etc schiet/komt naar de plek waar enemies worden gespot! Dus als je hele team vol retards zit die niet spotten. Dan blijft hij inderdaad op 1 plek staan.Paulus07 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:59:
soms heb je potjes met alleen maar retards2 potjes achter elkaar dit keer. Winnen kwam er niet van dus kregen we de trein. jeujjjjj die vervolgens op 1 plek blijft staan en geen cm beweegt -_-
Heb je er alsnog geen hol aan.
Enige wat ze deden was zelf ook rondom de trein hangen in de map Amiens. Dus heel de ronde was het Punt A. Zelf erop uit gaan in die stad is dan ook niet te doen.bbblije schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:33:
[...]
Trein/zeppelin etc schiet/komt naar de plek waar enemies worden gespot! Dus als je hele team vol retards zit die niet spotten. Dan blijft hij inderdaad op 1 plek staan.
Net een request gestuurd. Scheelt wel erg. Hoef je dan niet meer iedereen als vriend toe te voegen?DoubleDutch schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:24:
Voor de mensen op de PS4, ga in je PS4 menu naar community en zoek Tweakers Battlefield 1 en meld je even aan, is handig om te zien wie er op dat moment online en aan het spelen is.
Vind het zelf vrij lastig om te zien wie er van tweakers is als er 50 mensen online en zijn.
Ja soms spawnt ie out of bounds en de ene keer killt het de inzittenden en de andere keer gaat ie meteen stuk. Erg muf, al vind ik een potje zonder Behemoth eigenlijk wel een stuk leukerPaulus07 schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:13:
Huhh. Operations. Denk spawn de laatse wave keer in de zeppelin. Direct bij spawn: killed in action. Wtf. 3x achter elkaar in de map balroomblitz
Verwijderd
Dat zou wel handig zijn. BF toch een stuk leuker als je samenspeelt.dangerpaki schreef op zondag 06 november 2016 @ 02:10:
[...]
Net een request gestuurd. Scheelt wel erg. Hoef je dan niet meer iedereen als vriend toe te voegen?
Oh als ik die praktijken zie dan verlaat ik gewoon het potje. Dit is niet alleen met boten, maar sommige weten het spel op die manier ook te verpesten met vliegtuigen, gewoon rondjes vliegen achter de spawn plek en dan pafpaf.ongewoongewoon schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:33:
Ik doe het naar eigen zeggen best leuk in BF1, mijn score per minuut zit rond de 700 en mijn k/d zo rond de 2 a 2.1. Als ik een paar écht goede potjes heb dan heb ik (zonder multiplier) scores van 18 tot 22.000 punten. Vandaag kwam ik een gast tegen op empire's edge die na de helft van het potje al 28K punten had verdiend met een erg laag aantal kills, dus nieuwsgierig was ik was wisselde ik van squad en zocht hem op. Wat blijkt? Je kan met de torpedo hunter naar de tegenstander z'n basis toe en daar de spawnende torpedo boten kapot schieten. Ze respawnen meteen en je krijgt er steeds de destroy punten voor!
Neuh doe ik niet aan mee, wij leaven gewoon ook al gebruiken wij de boot niet.
Zoveel manieren om op een leuke manier punten te krijgen maar sommige weten het inderdaad op een manier te doen die hopelijk snel aangepakt wordt
Klopt is veelal 1 van de bugs wanneer de zeppelin gecrasht is.Paulus07 schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:13:
Huhh. Operations. Denk spawn de laatse wave keer in de zeppelin. Direct bij spawn: killed in action. Wtf. 3x achter elkaar in de map balroomblitz
Dan heb je (niet altijd) gebieden waar je gewoon poef dood bent
Althans ik denk dat je dit bedoelt want ik heb dit ook al heel vaak meegemaakt, loop je of spawn je en poef killed in action. Valt me op dat het iets met de zeppelin te maken heeft die zwaar bugged is.
Ik had vanochtend een potje dat een gecrashte zeppelin door de gehele maps zoefde, vrijwel iedereen was dood en bleef dood gaan omdat die zeppelin overal door de grond stuiterde en deed.
Zat je op de spawn kaart te kijken zag je ook dat witte logo van de zeppelin alle kanten op vliegen
[ Voor 44% gewijzigd door LopendeVogel op 06-11-2016 12:57 ]
Net had ik een potje op St Quentin scar waarbij de neerstortende zeppelin een gigantische vuurtornado veroorzaakteIk had vanochtend een potje dat een gecrashte zeppelin door de gehele maps zoefde, vrijwel iedereen was dood en bleef dood gaan omdat die zeppelin overal door de grond stuiterde en deed.
Zat je op de spawn kaart te kijken zag je ook dat witte logo van de zeppelin alle kanten op vliegen
Hahaha heb ik ook al last van, kreeg hetzelfde gevoel als in killzone 3 ruins of Pyrrhus map, daar was ook alles scheef.Bajan schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:07:
Iemand al last gehad van zijn nek bij de map: Monte Grappa? Die heuvels zijn irritant. Zit de hele tijd met een scheve harses te kijken. :-)))
Meestal door die reflectie of je wordt gespot. Ook meestal als je iemand killed als sniper weet die gene ook meteen waar je zit om wraak te nemen.dijkhua schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
Weet iemand hier toevallig wat/welk wapen er bij sommige snipers voor zorgt dat je deze op kilometers afstand al ziet liggen? Lijkt erop dat er verlichting op sommige wapens zit of zo. Of zou dit reflectie van een scope moeten zijn?
Als je die ziet schijnen dan meteen weg duiken haha. Das een sniper die inzoomt!dijkhua schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
Weet iemand hier toevallig wat/welk wapen er bij sommige snipers voor zorgt dat je deze op kilometers afstand al ziet liggen? Lijkt erop dat er verlichting op sommige wapens zit of zo. Of zou dit reflectie van een scope moeten zijn?
Mooi nieTo easy schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:02:
[...]
Als je die ziet schijnen dan meteen weg duiken haha. Das een sniper die inzoomt!
[ Voor 10% gewijzigd door ThunderaceNL op 06-11-2016 21:18 ]
Haha ja zo ben ik zelf ook hoor. Gwn als een rambo schieten en hem bang maken. Dan naar hem toe rushen als ik een close range wapen heb.dijkhua schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:17:
[...]
Mooi nie, eerst paar magazijnen legen! eerst met 1 schot die sniper uitschakelen.
Ik dacht laat ik de BAR eens proberen, omdat ik de Doughboy (goud) camo heb voor dat geweer. En ik las ook wel veel positieve reacties over de BAR. Buiten de 20 kogels wat echt weinig is voor een LMG is het wapen echt te slecht voor woorden naar mijn idee. Had echt op meer gehoopt nu maar bij de merci blijven, want die werkt wel voor mij!
Yep ook mijn favo als support. Lekker sprayen als het goed richten even niet luktTo easy schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:28:
[...]
Had echt op meer gehoopt nu maar bij de merci blijven, want die werkt wel voor mij!
Ik vind de kickback van de Bar wel chill. Raak daardoor aardig wat headshots. Ik heb mn speelstijl wat aangepast en momenteel gaat het het beste van alle support-wapens ermee. Bij de andere guns dan Bar of MG15 vind ik het magazijn zo rete-irritant dat ik er gewoon niet aan gewend raak.
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 06-11-2016 21:51 ]
Dus vandaag maar weer zelfstandig wat potjes gespeeld. Moet zeggen dat het extreem lekker wegspeelt.
Ik vind de balans tussen verschillende klassen mooi gedaan. Niet duidelijk 1 die er boven uit steekt. Allen een eigen voordeel.
Nee hoor de begin machine gun is prima. Pas als je lvl 10 bent en de Hellriegel vrij speelt dan heb je een veel betere gun!Paulus07 schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:20:
Heb met assault nog steeds de default wapensen de 2 tank granaten en de anti tank gun. Maar primary gun nog steeds stock. Of is er een betere?
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.