Haha ja allemaal herkenbaar. Genoeg reden om er een 'auto mute' functie in te knallen, lijkt mijdvdkiwi schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:27:
[...]
Surround sets/speakers kunnen ook zachter he
Even aangeven dat ie te hard staat en het volume is zo aangepast. Als ik in een party zit gaat mijn surround altijd heel zacht maar ik hoor alle ingame geluiden nog prima.
Wat ik 100 keer irritanter vind zijn mensen die chips moeten gaan eten tijdens het gamen... zet dan je microfoontje even op mute of zo![]()
Of lui die een dure headset hebben maar een constante piep of brom veroorzaken.
Of lui die zo hard moeten schreeuwen en daarbij vergeten dat het PS4 oortje IN mijn oor zit..... dankjewel.
Dat was het voor nu. Ik laat jullie weer rustig verder BF'en
Is er al wat meer bekend over de medals?
Wordt dit nu eens opgelost?
Wordt dit nu eens opgelost?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
1) Dan neem je aan dat iedereen goed kan horen (er zijn best veel mensen al met een kleine gehoorbeschadiging)dvdkiwi schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:27:
[...]
Surround sets/speakers kunnen ook zachter he
Even aangeven dat ie te hard staat en het volume is zo aangepast. Als ik in een party zit gaat mijn surround altijd heel zacht maar ik hoor alle ingame geluiden nog prima.
2) Dan koop je een hele dure audioset, maar ga je deze vervolgens bijna helemaal uitzetten omdat het anders hinderlijk is. Waar de neuk koop je dan zo'n setje voor (en ja dat kan wel voor films zijn, maar tijdens gamen heb je er dus geen drol aan zo).
Gewoon een headset halen met zowel chat als game audio. Dat werkt nog altijd het beste. Hoef je ook niet het geluid zachter te zetten, wat weer ten koste gaat van je vermogen om dingen waar te nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2016 10:46 ]
Verwijderd
Gisteravond nog wat warbonds bij elkaar gespaard en gelijk de Lewis Gun Suppressive aangeschaft voor de support kit, de Low Weight versie met iron sights is echt een onmogelijk wapen. De gun bevalt me voor de rest prima alleen die iron sights zijn zo lomp dat je net zo goed de TV uit kunt zetten en blind verder spelen.
De Autoloader 8 .25 Extended, en als Assault alleen maar de Hellriegel
Vanavond die Autoloader maar eens gaan uitproberen dan, ben benieuwd...tot nu toe kunnen mij de wapens van de medic nog niet echt bekoren.poor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:58:
[...]
PSN: SmokeInTheFaceNL
Vanavond mijn percentage maar is weer omlaag brengen met de Medic, niet normaal hoe weinig mensen de Medic gebruiken en als ze hem gebruiken er geen fuck mee doen jammer.
REVIVES
297
#1,664 - Top 10%
1,917
#1,307 - Top 8%
0.4
#232 - Top 2%
REVIVES
297
#1,664 - Top 10%
1,917
#1,307 - Top 8%
0.4
#232 - Top 2%
Inderdaad groot gelijk in... Zelf ben ik wel altijd van de Medic class. En dan zoveel mogelijk reviven en healen, maar je hebt er mensen bij die het puur voor de mondragon storm doen en dan enkel en alleen dat healpakketje voor hun neus droppen, om tijdens een gevecht zelf geheald te kunnen worden... Snap ik niet maar zal wel aan mij liggen.DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:58:
Vanavond mijn percentage maar is weer omlaag brengen met de Medic, niet normaal hoe weinig mensen de Medic gebruiken en als ze hem gebruiken er geen fuck mee doen jammer.
REVIVES
297
#1,664 - Top 10%
1,917
#1,307 - Top 8%
0.4
#232 - Top 2%
Hellriegel gebruik ik ook voor assaultpoor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:58:
[...]
De Autoloader heft minder damage en hip fire, wel meer control wat houdt dat precies in?
Ligt niet aan jouTRK schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:01:
[...]
Inderdaad groot gelijk in... Zelf ben ik wel altijd van de Medic class. En dan zoveel mogelijk reviven en healen, maar je hebt er mensen bij die het puur voor de mondragon storm doen en dan enkel en alleen dat healpakketje voor hun neus droppen, om tijdens een gevecht zelf geheald te kunnen worden... Snap ik niet maar zal wel aan mij liggen.
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Misschien een rare vraag, maar is er een PTT button? Of moet je voice expliciet aanzetten? Ik heb zelf namelijk geen idee of mensen mij horen. Ben nieuw met console en shooters, dus vandaarVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:45:
[...]
Over diezelfde squads: Ik word er HE-LE-MAAL gestoord van dat vrijwel niemand de mic gebruikt in squads, laat staan de objective speelt. Een simpele mic wordt standaard bij de ps4 geleverd dus ik snap niet waarom mensen simpelweg weigeren om ook maar proberen samen te werken. Hopen dat ik snel baat heb van de tweakerslijst.
Ik heb de medic logica losgelaten, het is voor mij een verkapte recon/scout geworden. Rifle grenade, medic crate, Mondragon en lekker op afstand beetje enemies aftikken. Ze hebben zeer slechte keuze gemaakt mbt Medic class, dus ik ga mee met de rest. Respawntimer is toch maar iets van 9 seconde, kost amper tickets, revive is niet meer nodig.TRK schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:01:
[...]
Inderdaad groot gelijk in... Zelf ben ik wel altijd van de Medic class. En dan zoveel mogelijk reviven en healen, maar je hebt er mensen bij die het puur voor de mondragon storm doen en dan enkel en alleen dat healpakketje voor hun neus droppen, om tijdens een gevecht zelf geheald te kunnen worden... Snap ik niet maar zal wel aan mij liggen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha klopt hier hebben we een lange tijd ''hetzelfde'' gehad (althans, niemand van ons is slecht horend), iemand in onze groep had een peper dure Turtle Beach (?) headset voor de xbox one gehaald, sindsdien alleen maar echo (of zijn geluid stond te hard of die mic is TE gevoelig).. Dit werd zelfs irritant want je ging jezelf gewoon herhalen omdat je jezelf hoorde praten in de party (ik leek wel een stotteraar).Martinspire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:52:
[...]
Het komt anders vrij vaak voor (op beide platformen) en ja dat is gewoon erg irritant. Net als mensen die op de achtergrond een baby hebben krijsen (ik noem even geen namen) of andere herrie maken. En dan heb ik het nog niet over een echo van de voicechat zelf
Ik heb, vanwege mijn slechthorendheid, mijn volume aardig hard staan (en dat lijkt soms ook door te komen naar de microfoon, maar op 1 of andere manier wordt dat niet weggefilterd maar mijn stem wel) en hoor dus elk wissewasje op een harder volume dan de meesten. En ja, dan is het lastig gamen als je alles dubbel gaat horen of je je niet op het gamegeluid kunt focussen als dat nodig is.
Ik snap de reactie van MRE ook wel en het sloeg voornamelijk op het feit dat jullie meteen el-cheapo dingen aanraden en niet meteen een goede investering. Dat jullie vervolgens allemaal wat anders hebben is prima, maar dat doet niets af aan het feit dat het je eerste en enige suggestie is.
Nu heeft hij GELUKKIG!! eergisteren een standaard xbox one headset gehaald (zo 1 die standaard erbij geleverd wordt) en alle problemen zijn weg.
Nee de Turtle was niet defect, hij had hem al om laten wisselen bij de GameMania (zonder gedoe). Daarvoor had hij ook een redelijk dure headset, ZELFDE ellende.
Niemand bij ons gebruikt meer die dure krengen, alleen die standaard xbox one headsets en gelukkig heeft niemand meer problemen.
Een echo tijdens het gamen / party chat is echt vreselijk irritant haha, je krijgt spontaan geen zin meer om überhaupt nog wat te zeggen.
Zelf ben ik wel benieuwd in welke top ik zit (xbox one), waar kan ik dat opzoeken? Ik weet dat mijn support meer dan 1 miljoen aan punten heeft.DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:58:
REVIVES
297
#1,664 - Top 10%
1,917
#1,307 - Top 8%
0.4
#232 - Top 2%
Medic vind ik leuk spelen qua wapens en als ik met bekende speel. Zijn er géén bekende doe ik er bar weinig mee.
Standaard wanneer je medic speelt zonder bekende / party chat: je wilt iemand revive, je rent door de chaos heen en 1 meter voordat je er bent gaat die weg. Dat is me nu zo ontiegelijk vaak gebeurt (eigenlijk standaard), waarbij ik ELKE keer gekilled wordt wanneer ik iemand wil revive dat ik eigenlijk niemand meer help met de medic.
Ja ik gooi die kratten overal neer (doen de meeste ook al niet), maar revive? Nee alleen als die gene direct naast me ligt dan wel.
Gewoon een ondankbare class is dat haha (tenzij je zoals aangegeven met bekende (squad/party) speelt).
1) ik ken niemand met een gehoorbeschadiging waardoor wij alle moeten lijden tijdens het spelen.Martinspire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:45:
[...]
1) Dan neem je aan dat iedereen goed kan horen (er zijn best veel mensen al met een kleine gehoorbeschadiging)
2) Dan koop je een hele dure audioset, maar ga je deze vervolgens bijna helemaal uitzetten omdat het anders hinderlijk is. Waar de neuk koop je dan zo'n setje voor (en ja dat kan wel voor films zijn, maar tijdens gamen heb je er dus geen drol aan zo).
Gewoon een headset halen met zowel chat als game audio. Dat werkt nog altijd het beste. Hoef je ook niet het geluid zachter te zetten, wat weer ten koste gaat van je vermogen om dingen waar te nemen.
2) Je koopt een audioset niet alleen om BF1 te spelen, ook voor films, muziek en tv.
Online samen spelen is leuk, maar je moet niet elkaar gaan irriteren omdat je perse het geluid vol open moet hebben.. Dan kan je beter alleen spelen.
Ik ga ook niet als er bezoek is de muziek volle bak open gooien zodat iedereen zich kapot irriteert.
Zoals ik hierboven ook al aangaf, een vriend van ons die had een dure headset en gaf een flinke echo.. Het was gewoon niet meer prettig om te gamen, je hoorde alles dubbel, je hoorde alles wat bij hem gebeurde.. Hij heeft nu een cheapy headset gekocht en alles is opgelost.
Geloof me, niks is zo vervelend als continu een echo tijdens het gamen, jezelf horen praten, andere mensen dubbel horen praten en ook nog eens het geschiet van een ander te moeten aanhoren.
Zo kan je het ook zien, toch?
Ik las dan ook zojuist dat jouw oren niet 100% zijn, dat is uiteraard vervelend voor jou, maar dat hoeft niet daarom vervelend voor een ander te zijn (wil je denk ik ook niet). Maar goed, ik weet niet hoe het gaat wanneer men met jou online samen gaat gamen (met party chat).
Hoe dan ook, een echo is een dooddoener, dan sluit je liever af dan dat je verder speelt (wat de reden dan ook is).
[ Voor 26% gewijzigd door LopendeVogel op 02-11-2016 13:18 ]
settings > audio > VOIP uitzettenVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:11:
[...]
Ik zit me nu te bedenken dat ik gister niet een ander persoon behalve mijn party over de chat heb gehoord, misschien toeval of de magische werking van party-priority. Misschien is er een ander PS4 orakel die hier zijn licht op kan laten schijnen
12 dingen over de Multiplayer van BF1.
Ik wist niet dat je met bepaalde melee wapens dus het prikkeldraad kan door knippen.
Geen bug dus in het spot systeem:
http://www.windowscentral...battlefield-1-multiplayer
Ik wist niet dat je met bepaalde melee wapens dus het prikkeldraad kan door knippen.
Voor de rest was zijn de tips niets nieuws...Battlefield 1 has made it more difficult to spot enemies. You can no longer spam the spot button and expect to see a several red icons show up. Focusing on the enemy player with your crosshair near or on them is pretty much necessary for a spot.
http://www.windowscentral...battlefield-1-multiplayer
XBL: MRE Inc
Volgens mij komt dat echter door een fucked up update van Microsoft wbt headsets. Volgens mij is het probleem ergens dit jaar ontstaan, want ik zie meer mensen met een redelijke headset wel eens een echo geven, of op zijn minst wat achtergrondgeluid. In ieder geval is de kans aanwezig dat het dus ook nooit aan die headset heeft gelegen. Maar zo erg, klinkt alsof ie de microfoon ook gewoon niet goed had staan dan? Niet dat je hem moet inslikken, maar dan staat ie gewoon niet op zijn mond gericht heb ik het idee.LopendeVogel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:06:
[...]
Haha klopt hier hebben we een lange tijd ''hetzelfde'' gehad (althans, niemand van ons is slecht horend), iemand in onze groep had een peper dure Turtle Beach (?) headset voor de xbox one gehaald, sindsdien alleen maar echo (of zijn geluid stond te hard of die mic is TE gevoelig).. Dit werd zelfs irritant want je ging jezelf gewoon herhalen omdat je jezelf hoorde praten in de party (ik leek wel een stotteraar).
Nu heeft hij GELUKKIG!! eergisteren een standaard xbox one headset gehaald (zo 1 die standaard erbij geleverd wordt) en alle problemen zijn weg.
Nee de Turtle was niet defect, hij had hem al om laten wisselen bij de GameMania (zonder gedoe). Daarvoor had hij ook een redelijk dure headset, ZELFDE ellende.
Niemand bij ons gebruikt meer die dure krengen, alleen die standaard xbox one headsets en gelukkig heeft niemand meer problemen.
Een echo tijdens het gamen / party chat is echt vreselijk irritant haha, je krijgt spontaan geen zin meer om überhaupt nog wat te zeggen.
Maar goed, zo'n standaard xbox one headset vereist wel dat je speakers of iets gebruikt en dat wordt ook niet overal of altijd gewaardeerd.
Je hebt niet altijd een gehoorbeschadiging nodig om wat volume te willen tijdens het gamenLopendeVogel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:13:
[...]
1) ik ken niemand met een gehoorbeschadiging waardoor wij alle moeten lijden tijdens het spelen.
En ik zeg al: er zijn er vrij veel die toch wel wat minder horen, ondanks dat ze het niet doorhebben of nog niet op het niveau zitten om hoortoestellen nodig te hebben
Dat snap ik, maar waarom zou je geluidsvolumen en kwaliteit moeten inleveren puur om te kunnen voicechatten? Naast het feit dat ik niet de enige ben die zo'n aparte headset irritant vindt (ook al zou ik normaal horen, dan deed ik het nog niet)2) Je koopt een audioset niet alleen om BF1 te spelen, ook voor films, muziek en tv.
Online samen spelen is leuk, maar je moet niet elkaar gaan irriteren omdat je perse het geluid vol open moet hebben.. Dan kan je beter alleen spelen.
Snap ik, maar dat lijkt me een redelijk extreme situatie. Bovendien lijkt het probleem meer dan alleen zijn headset te zijn. Zal er eens verder naar zoeken.Ik ga ook niet als er bezoek is de muziek volle bak open gooien zodat iedereen zich kapot irriteert.
Zoals ik hierboven ook al aangaf, een vriend van ons die had een dure headset en gaf een flinke echo.. Het was gewoon niet meer prettig om te gamen, je hoorde alles dubbel, je hoorde alles wat bij hem gebeurde.. Hij heeft nu een cheapy headset gekocht en alles is opgelost.
Geloof me, niks is zo vervelend als dat ook nog eens veel harder klinkt omdat je bepaalde frequenties niet goed hoort en de rest dus ook harder is omdat de huidige consoles geen equalizer hebben.Geloof me, niks is zo vervelend als continu een echo tijdens het gamen, jezelf horen praten, andere mensen dubbel horen praten en ook nog eens het geschiet van een ander te moeten aanhoren.
Verwijderd
Ben ik nou zo scheel of is de HE mortar uit de loadout verdwenen? Ik zie alleen nog maar de AIR variant staan. (op de battlelog/companion website)
Krijg die assault class echt niet omhoog, medic/support/scout zijn allemaal 2-5, maar assault nog steeds tegen de 1.
Blijft killen en points capturen met operations, maar gaat zo tergend langzaam. Vraag me serieus af hoe mensen die hellriegel al hebben x_x
Blijft killen en points capturen met operations, maar gaat zo tergend langzaam. Vraag me serieus af hoe mensen die hellriegel al hebben x_x
Moet zeggen dat ik daar niet zoveel last van heb, ik doe het zelfde als bovenstaand en maak geregeld wat tanks kapot, moet nog 2 lvls en dan heb ik ook eindelijk de hellriegelco2301 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:37:
Krijg die assault class echt niet omhoog, medic/support/scout zijn allemaal 2-5, maar assault nog steeds tegen de 1.
Speel eigenlijk alleen maar conquest, misschien dat het daar aan ligt omdat je dan meer vlaggen kan cappen / verdedigen?
[ Voor 9% gewijzigd door smokeintheface op 02-11-2016 14:51 ]
Hier kun je alles vinden, wel Xbox selecteren.LopendeVogel schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:09:
[...]
Zelf ben ik wel benieuwd in welke top ik zit (xbox one), waar kan ik dat opzoeken? Ik weet dat mijn support meer dan 1 miljoen aan punten heeft.
Medic vind ik leuk spelen qua wapens en als ik met bekende speel. Zijn er géén bekende doe ik er bar weinig mee.
Standaard wanneer je medic speelt zonder bekende / party chat: je wilt iemand revive, je rent door de chaos heen en 1 meter voordat je er bent gaat die weg. Dat is me nu zo ontiegelijk vaak gebeurt (eigenlijk standaard), waarbij ik ELKE keer gekilled wordt wanneer ik iemand wil revive dat ik eigenlijk niemand meer help met de medic.
Ja ik gooi die kratten overal neer (doen de meeste ook al niet), maar revive? Nee alleen als die gene direct naast me ligt dan wel.
Gewoon een ondankbare class is dat haha (tenzij je zoals aangegeven met bekende (squad/party) speelt).
https://battlefieldtracker.com
Over dat naar iemand toe rennen om te reviven, veel mensen weten het niet, maar als je het doodskop icoontje ziet loop die in het rond langzaam af dat zijn de 9 sec dan kun je de gene reviven en zelfs na die tijd nog zolang ze niet op X drukken, maar zie je het icoontje knipperen dan is die gene al op de X knop aan het rammen om dat die geen zin heeft om te wachten.
Dus zie ik het knipperen ga ik er niet eens heen.
Vind conquest niet zo leuk, speel voornamelijk operations en domination.smokeintheface schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:49:
[...]
Moet zeggen dat ik daar niet zoveel last van heb, ik doe het zelfde als bovenstaand en maak geregeld wat tanks kapot, moet nog 2 lvls en dan heb ik ook eindelijk de hellriegelkan nie wachten tot ik hem heb!
Speel eigenlijk alleen maar conquest, misschien dat het daar aan ligt omdat je dan meer vlaggen kan cappen / verdedigen?
Maar even paar potjes conquest dan, wellicht vind ik het meteen leuker als ik mn class level omhoog zie springen
Wanneer ze voor een tank liggen (en ik weet dat ik de volgende ben die eraan gaat) duik ik er juist met m'n spuit vol boven op. Dat zal ze leren elke keer die X vast te houdenDoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:55:
[...]
Hier kun je alles vinden, wel Xbox selecteren.
[url] https://https://battlefieldtracker.com[/url]
Over dat naar iemand toe rennen om te reviven, veel mensen weten het niet, maar als je het doodskop icoontje ziet loop die in het rond langzaam af dat zijn de 9 sec dan kun je de gene reviven en zelfs na die tijd nog zolang ze niet op X drukken, maar zie je het icoontje knipperen dan is die gene al op de X knop aan het rammen om dat die geen zin heeft om te wachten.
Dit is ook mijn sport. Mensen reviven die niet niet wil. Tot nu toe toch nog maar handje vol keer gelukt. Mooie is ook dat ze dan even blijven liggen omdat ze het spawn scherm voor zich hadden verwachtRickz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:24:
[...]
Wanneer ze voor een tank liggen (en ik weet dat ik de volgende ben die eraan gaat) duik ik er juist met m'n spuit vol boven op. Dat zal ze leren elke keer die X vast te houden
Goede tip voor mij als beginner. Dan ga ik niet mijn tijd daar aan besteden (knipperende hoofden).DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:55:
[...]
Verwijderd
Wie is daarmee geholpen dan?Utoka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:33:
[...]
Dit is ook mijn sport. Mensen reviven die niet niet wil. Tot nu toe toch nog maar handje vol keer gelukt. Mooie is ook dat ze dan even blijven liggen omdat ze het spawn scherm voor zich hadden verwacht
MRE-Inc schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:30:
Nou op de PC snap ik het wel, stukken makkelijker.. maar op de console is echt wel stukken lastiger. Vind t echt jammer dat er niet of nauwelijks gespot wordtBattlefield 1 has made it more difficult to spot enemies. You can no longer spam the spot button and expect to see a several red icons show up. Focusing on the enemy player with your crosshair near or on them is pretty much necessary for a spot.
Terwijl het een kleine moeite is om te bashen op de spotknoppoor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:19:
[...]
[...]
Nou op de PC snap ik het wel, stukken makkelijker.. maar op de console is echt wel stukken lastiger. Vind t echt jammer dat er niet of nauwelijks gespot wordt
Ja dat wel, maar je moet echt spot-on erop zitten..
Ik wilde net zeggen. Als je er al paar cm naast zit dan spot die niet. Wel een beetje irritant als je onderweg bent naar een objective terwijl je een sniper zou kunnen spotten oid.poor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:23:
Ja dat wel, maar je moet echt spot-on erop zitten..
Net aangemeld op de spelerslijst. Ik speel voornamelijk Support en ben een rasechte teamplayer ---> PSN: Mister_Slavko.
Haha ja mooi, speel vaak met een stel irl maatjes van me, hoe vaak ze wel niet roepen dat ik ze niet mag reviven (omdat ze bv gevaarlijk liggen/van class willen wisselen) en toch doe... ze zijn me aardig zat als medicUtoka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:33:
[...]
Dit is ook mijn sport. Mensen reviven die niet niet wil. Tot nu toe toch nog maar handje vol keer gelukt. Mooie is ook dat ze dan even blijven liggen omdat ze het spawn scherm voor zich hadden verwacht
Hij krijgt er punten voor
[ Voor 21% gewijzigd door Rickz op 02-11-2016 16:38 ]
Verwijderd
Ben ik dan de enige die de revive alleen maar overslaat als ik op een plek doodga waar ik niet revived wil worden? Komt wel eens voor dat ik liever bij mijn squad spawn of bij een andere vlag, jammer dat het een ticket kost maar als je wordt revived op een plek waar je toch binnen 3sec weer dood gaat dan weet ik wel wat nuttiger is.Rickz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:34:
Hij krijgt er punten voorProbleem is dat bijna iedereen de revive tijd overslaat terwijl er een handje vol medics rondlopen die wel hun werk doen.
Zoveel haat op de medics.. BF forums ontploffen.. Zo egoistisch 
Mensen lijken ook te vergeten dat ook al staat er 10meter, dat de medic misschien het niet ziet.. Misschien bovenverdieping, achter een muur waar je niet bij kan komen.. of gewoon zelf in combat is etc etc etc etc etc..
Daarnaast mogen assaults tanks opruimen, supports ook meer ammo droppen en moeten de snipers flares afschieten. Gebeurt ook veel te weinig
Mensen lijken ook te vergeten dat ook al staat er 10meter, dat de medic misschien het niet ziet.. Misschien bovenverdieping, achter een muur waar je niet bij kan komen.. of gewoon zelf in combat is etc etc etc etc etc..
Daarnaast mogen assaults tanks opruimen, supports ook meer ammo droppen en moeten de snipers flares afschieten. Gebeurt ook veel te weinig
ik speel veel support en sta bijna elke match in de hall of fame omdat ik zoveel ammo neerpleurpoor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:54:
Zoveel haat op de medics.. BF forums ontploffen.. Zo egoistisch
Ja ik heb t natuurlijk niet over ons speelclubje he 
Die taken zijn vaak wel goed verdeeld, maar vooral de rest laat t vaak afweten..
Die taken zijn vaak wel goed verdeeld, maar vooral de rest laat t vaak afweten..
Ha tof!DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:55:
[...]
Jaja ik sta op top 1% met de support xd
Ja ik speel zelf op xbox en heb ook echt het idee alsof ik de enige ben die spot. Idd heel jammer vooral als ik mijn RB knop zowat uit de controller druk en de rest alleen maar voor de kill gaat.poor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:19:
[...]
[...]
Nou op de PC snap ik het wel, stukken makkelijker.. maar op de console is echt wel stukken lastiger. Vind t echt jammer dat er niet of nauwelijks gespot wordt
Sinds paar dagen ook op PS4 aan de slag. Ben ook wel in voor wat teamwork, eerst nog even oefenen.
[ Voor 35% gewijzigd door feen op 02-11-2016 20:01 ]
Nog meer mensen die vandaag meer last hebben met verbindings problemen, heb allerlei rode en oranje icoontjes rechts in beeld, zit gewoon op EU servers te spelen.
Al een paar dagen last van hier op de PS4, al scheelt het wel per potje, ik heb dan soms ook het idee dat ik een heel magazijn leeg schiet en dat 8/10 kogels niet aankomen.DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:42:
Nog meer mensen die vandaag meer last hebben met verbindings problemen, heb allerlei rode en oranje icoontjes rechts in beeld, zit gewoon op EU servers te spelen.
Ben ook van de partij op de PS4!
Zal es kijken of ik jullie kan joinen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Thanks! Leuk om te zien.DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:55:
[...]
Zelf presteer ik blijkbaar alleen redelijk goed als Pilot (9%). En als verste sniper kill (3%).
Ga het even bijhouden.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik heb de icoontjes maar uitgezet in de interface. Aan mijn verbinding ligt het iig niet dus dan is het of de PS4 of de server kan het niet aan. In beide gevallen kan ik er niks aan doen. Overigens ging ik net dood, kreeg ik geen interface te zien (skip knop e.d.) en werd ik terug in het hoofdmenu geplaatst.DoubleDutch schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:42:
Ik las net iets over medaille problemen. Houdt dit in dat het spel medailles kwijtraakt? Ik ging vanmiddag best lekker met de medic medaille, zat al in tree 3 en zojuist was deze weg. Nu heb ik alleen maar stomme medailles.
Verder wel lekkere potjes gehad, zelfs een positieve k/d met meerdere melee kills. Jammer dat het team het zo verprutst heeft.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Waar zie je die procenten etc?Kapitein187 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:27:
[...]
Thanks! Leuk om te zien.
Zelf presteer ik blijkbaar alleen redelijk goed als Pilot (9%). En als verste sniper kill (3%).
Ga het even bijhouden.
Naar --> https://battlefieldtracker.com/ gaan, daar het juiste platform kiezen vervolgens je gamer id invoeren en dan zie je het vanzelf.
MEDIC 15h 41m 32s Score 573,840 Top 9%
Top 9% van de wereld @ ps4 met de medic class.. cool
Top 9% van de wereld @ ps4 met de medic class.. cool
psn: HertogJack
Kan het niet zien want heb nooit BF 4 of Hardline gespeeld
Wat heb ik toch een hekel aan de Argonne Forest map. Kan daar de enemies gewoon totaal niet zien
Wat heb ik toch een hekel aan de Argonne Forest map. Kan daar de enemies gewoon totaal niet zien
PSN: bollsie
Vind het echt een heerlijke map, lekker rushen met een shotgunsjufke schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:33:
Kan het niet zien want heb nooit BF 4 of Hardline gespeeld![]()
Vanavond hopelijk wat rondjes schieten met wat mede tweakers, niet veel tijd gehad deze week helaas.
Heb er nu iig een aantal in mijn lijst staan, hopelijk zijn er vanavond genoeg online!
Repairs 24 - Top 9%
wtf?
Niemand ooit die wrench gebruikt ofzo? 
Lewis Gun Low Weight LMG 142 Top 4%
Niet zo'n populaire gun zeker
wtf?
Lewis Gun Low Weight LMG 142 Top 4%
Niet zo'n populaire gun zeker
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
M1907 SL Sweeper 11h 50m 56s Top 3% @ ps4..
[ Voor 15% gewijzigd door HertogJack op 03-11-2016 10:54 ]
Verwijderd
Leuk en aardig die percentages maar het zou interessanter zijn als ze een minimaal aantal uren playtime zouden inbouwen. Zelfs ik met mijn 6,5 speeltijd kom op meerdere punten al onder de 40% uit. Zegt m.i. dus geen ene reet allemaal.
Ik ben iig aanwezig[b][message=48990195,noline]
Vind het echt een heerlijke map, lekker rushen met een shotgunzeker als je achter de tegenstanders kan komen is het prijs schieten!
Vanavond hopelijk wat rondjes schieten met wat mede tweakers, niet veel tijd gehad deze week helaas.
Heb er nu iig een aantal in mijn lijst staan, hopelijk zijn er vanavond genoeg online!
[ Voor 5% gewijzigd door Tpost op 03-11-2016 11:56 ]
Snap dit niet helemaal, wat heeft het voor nut om iemand te reviven waar de kans groot is dat hij weer meteen gekild wordt en of jij zelf?Utoka schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:33:
[...]
Tuurlijk moet je zoveel mogelijk mensen reviven maar de enemy een extra easy kill geven is ook niet de bedoeling lijkt me.
Juist dit, heel irritant als je gerivived word en dan meteen weer dood gaat.donvalentino schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:57:
[...]
Snap dit niet helemaal, wat heeft het voor nut om iemand te reviven waar de kans groot is dat hij weer meteen gekild wordt en of jij zelf?
Tuurlijk moet je zoveel mogelijk mensen reviven maar de enemy een extra easy kill geven is ook niet de bedoeling lijkt me.
Probleem is dat jouw cam niet synchroon aan je 'lichaampositie' is, waar jij op dat moment heen kijkt (bv naar enemy) is niet meer de richting als je revived bent, vaak genoeg ik de kans heb om iemand neer te maaien als ik revived zou worden, maar door die draai opeens andere kant sta op te kijken.Swaxie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:06:
Juist dit, heel irritant als je gerivived word en dan meteen weer dood gaat.
Heb al de nodige 'REVIVE ME $#&*#$' berichten gekregen, bite me en ga zeuren bij EA, kan er ook niets aan doen dat het systeem erachter ruk is en ik dus geen revive meer meeneem. Haal nu veel meer exp op met die rifle nade en lekker op afstand met de mondragon, dan normaal met revives (mede omdat gewoon direct respawnen). Wat mij betreft gooien ze revive er helemaal uit, respawn naar 6 seconde en probleem opgelost.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2016 12:21 ]
Of dat je lichaam door een explosie heel ergens anders ligt, heb zelf wel eens dat ik gerevived wordt ineens een paar meter verderop tot leven kom (indicator van waar de medic is staat op 4meter en wordt ineens gerevived bijvoorbeeld).
En nog in het kader, mensen kijken niet om zich heen:
http://xboxclips.com/Sine...d7-4860-9588-4689f1dedee1
3x taggen, dan er maar zelf heen lopen.. zitten ze doodleuk naast elkaar
http://xboxclips.com/Sine...a0-4ef4-870a-72112ffc1317
Russian 1895 Cavalry, ding zou max 3 shot zijn op 40 meter. Blijkbaar dus niet.
http://xboxclips.com/Sine...d7-4860-9588-4689f1dedee1
3x taggen, dan er maar zelf heen lopen.. zitten ze doodleuk naast elkaar
http://xboxclips.com/Sine...a0-4ef4-870a-72112ffc1317
Russian 1895 Cavalry, ding zou max 3 shot zijn op 40 meter. Blijkbaar dus niet.
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2016 12:44 ]
Wat een heerlijk wapen is dit toch,in mijn ogen beter dan de Mondragon.HertogJack schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:49:
M1907 SL Sweeper 11h 50m 56s Top 3% @ ps4..
M1907 SL Sweeper SELF-LOADING RIFLE
1,061 Top 1% 13h 15m 21s
KILLS/GAME
6.0
- Top 98%
Rest van de statistieken zijn niet heel veel beter.
[ Voor 38% gewijzigd door The_Worst op 03-11-2016 12:56 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hoe moet je die percentages interpreteren dan? Longest headshot bijvoorbeeld is bij mij 72 meter en dan #16.710 top 84% . wat betekent het precies?smokeintheface schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:10:
[...]
Naar --> https://battlefieldtracker.com/ gaan, daar het juiste platform kiezen vervolgens je gamer id invoeren en dan zie je het vanzelf.
PSN id: PENo1
Dat 84% van de gebruikers een headshot heeft gemaakt op een afstand 72 meter of meer, 16% minder dan 72 meter.P.E.No.1 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:32:
[...]
Hoe moet je die percentages interpreteren dan? Longest headshot bijvoorbeeld is bij mij 72 meter en dan #16.710 top 84% . wat betekent het precies?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Maar bij score/min staat 263.7 #18233 top96%. Betekent dit dan dat 96% van de gebruikers een zelfde score als mij heeft? Lijkt me gek..rnenator schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:38:
[...]
Dat 84% van de gebruikers een headshot heeft gemaakt op een afstand 72 meter of meer, 16% minder dan 72 meter.
Nee, 96% heeft hetzelfde of hoger dan 263.7.P.E.No.1 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:04:
[...]
Maar bij score/min staat 263.7 #18233 top96%. Betekent dit dan dat 96% van de gebruikers een zelfde score als mij heeft? Lijkt me gek..
Kortom, er valt nog een boel te verbeterenrnenator schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:05:
[...]
Nee, 96% heeft hetzelfde of hoger dan 263.7.
Verwijderd
Gaat er dus gewoom om wie het meest gespeeld heeft met die gun, niet wie de beste prestaties met die gun heeft, tenminste zo komen de statistieken op mij over die ik hier zie..DoubleDutch schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:53:
[...]
Wat een heerlijk wapen is dit toch,in mijn ogen beter dan de Mondragon.
M1907 SL Sweeper SELF-LOADING RIFLE
1,061 Top 1% 13h 15m 21s
1,061 Top 1% 13h 15m 21sVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:21:
[...]
Gaat er dus gewoom om wie het meest gespeeld heeft met die gun, niet wie de beste prestaties met die gun heeft, tenminste zo komen de statistieken op mij over die ik hier zie..
Dat dikgedrukte zijn de kills. Het gaat erom wie de meeste kills ermee gemaakt heeft. Maar het zou kunnen dat iemand die een KD ratio heeft van 0.1, wel zoveel tijd erin stopt dat hij nog steeds de meeste kills maakt.
Ik denk dat statistisch een map win percentage, gecombineerd met een KD ratio, een goed beeld zou geven over of iemand dit spelletje kan of niet. De rest zegt niet zoveel.
Je merkt wel dat veel mensen die dit spelletje spelen aan een "COD" virus lijden. Me, me, me... 
Het spotten van een enemy kost 0 moeite, zeker als je hem niet dood kan schieten, spot hem dan in ieder geval! R1/RB!
Maar wat een geweldig spel is het zeg! Top titel!
Het spotten van een enemy kost 0 moeite, zeker als je hem niet dood kan schieten, spot hem dan in ieder geval! R1/RB!
Ben ik het helemaal mee eens! Spotten is wel wat lastiger gemaakt maar er wordt inderdaad echt weinig gespot. In BF 4 concentreerde ik me ook veel op de minimap onderin maar dat heeft nu ook weinig zin.bbblije schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:37:
Je merkt wel dat veel mensen die dit spelletje spelen aan een "COD" virus lijden. Me, me, me...
Het spotten van een enemy kost 0 moeite, zeker als je hem niet dood kan schieten, spot hem dan in ieder geval! R1/RB!![]()
Maar inderdaad wat een verslavend spel!
Dit is ind kills percentage, je kunt ook andere dingen aanvinken.rnenator schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:26:
[...]
1,061 Top 1% 13h 15m 21s
Dat dikgedrukte zijn de kills. Het gaat erom wie de meeste kills ermee gemaakt heeft. Maar het zou kunnen dat iemand die een KD ratio heeft van 0.1, wel zoveel tijd erin stopt dat hij nog steeds de meeste kills maakt.
Ik denk dat statistisch een map win percentage, gecombineerd met een KD ratio, een goed beeld zou geven over of iemand dit spelletje kan of niet. De rest zegt niet zoveel.
Maar ind het zegt vrij weinig over hoe iemand speelt.
Accuracy bv, als je een shot lost en het is raak en je gebruikt het wapen niet meer heb je een accuracy van 100%.
Longest Headshot- 285 - Top 11% (en die voelde heerlijk met de storm aimen op de glinstering van zijn sniper rifle)
Even moeilijk als aimenP.E.No.1 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:48:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens! Spotten is wel wat lastiger gemaakt maar er wordt inderdaad echt weinig gespot. In BF 4 concentreerde ik me ook veel op de minimap onderin maar dat heeft nu ook weinig zin.
Minimap is pas handig als mensen ook daadwerkelijk spotten, TDM is op het moment onspeelbaar omdat het eerder een FFA is. Run, gun, me, me, me...
Gelukkig zijn conquest en domination geweldig! Maar ook daar soms te weinig teamplay
Met moeilijk bedoel ik dat je nu beter moet richten op de enemy om te kunnen spotten.bbblije schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:18:
[...]
Even moeilijk als aimen![]()
Minimap is pas handig als mensen ook daadwerkelijk spotten, TDM is op het moment onspeelbaar omdat het eerder een FFA is. Run, gun, me, me, me...
Gelukkig zijn conquest en domination geweldig! Maar ook daar soms te weinig teamplay
In BF4 zag je op de minimap toch ook een enemy als die een schot lostte (zonder demper)? Dat is ook niet meer zo
[ Voor 8% gewijzigd door P.E.No.1 op 03-11-2016 15:37 ]
Even een vraagje.
Speel vooral scout rank 5 (overal rank 15 nu) maar kan alleen gebruik maken van de SMLE mk3 marksman sniper. Hoe kan ik andere snipers gebruiken/kopen? Speel op de ps4
Speel vooral scout rank 5 (overal rank 15 nu) maar kan alleen gebruik maken van de SMLE mk3 marksman sniper. Hoe kan ik andere snipers gebruiken/kopen? Speel op de ps4
Via de app kan je veel regelen. Maar ook ingame, in de server kan je de loadout veranderen.Sjk88 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:42:
Even een vraagje.
bbblije schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:10:
[...]
Via de app kan je veel regelen. Maar ook ingame, in de server kan je de loadout veranderen.
Ik vind het wel bij de setting passen.P.E.No.1 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:34:
[...]
Met moeilijk bedoel ik dat je nu beter moet richten op de enemy om te kunnen spotten.![]()
In BF4 zag je op de minimap toch ook een enemy als die een schot lostte (zonder demper)? Dat is ook niet meer zo
Sorry voor de dubbel post!!! Ging wat mis!
[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 03-11-2016 16:12 ]
Niet dat je veel aan die minimap hebt, je ziet alleen het geen wat echt vlak naast je staatP.E.No.1 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:48:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens! Spotten is wel wat lastiger gemaakt maar er wordt inderdaad echt weinig gespot. In BF 4 concentreerde ik me ook veel op de minimap onderin maar dat heeft nu ook weinig zin.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-11-2016 17:17 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ben vanavond weer van de partij, nog mensen aanwezig die een noob die een groot voorstander is van templay in hun squad willen opnemen?
[ Voor 27% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-11-2016 17:26 ]
Weet het niet zeker, maar dacht dat je de minimap kunt vergroten in de instellingen.Rickz schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:22:
[...]
Niet dat je veel aan die minimap hebt, je ziet alleen het geen wat echt vlak naast je staatis er een manier om de minimap wat meer uitgezoomd te krijgen (ik weet dat je op het touchpad kunt klikken maar dan wordt de hele map weergeven, maar dat is weer een beetje too much)
nee dankjeThrace Grumble schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:19:
Ben vanavond weer van de partij, nog mensen aanwezig die een noob in hun squad willen?
Ik zie een uitdaging
Net aangemeld op de spelerslijst. Het lijkt me erg leuk om samen te spelen met voice chat. Ik speel al jaren Bf games en doe dus ook aan spotten!
Origin id: Dragonm8
Kan iemand mij alleen vertellen hoe ik de lijst zie? Krijg elke keer een foutmelding,
Origin id: Dragonm8
Kan iemand mij alleen vertellen hoe ik de lijst zie? Krijg elke keer een foutmelding,
[ Voor 12% gewijzigd door Dragonm8 op 03-11-2016 17:46 ]
Idd niet in het menu, maar echt wanneer je pas je kit kan selecteren in een potje dan moet je customize kit doen en kan je alles kopen en selecteren!bbblije schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:10:
[...]
Via de app kan je veel regelen. Maar ook ingame, in de server kan je de loadout veranderen.
Ik zie vaak in mn rug geschoten worden omdat mn squadmate niets door heeft
Longest HeadshotHertogJack schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:08:
[...]
Kortom, er valt nog een boel te verbeteren![]()
![]()
204
#3,873 - Top 34
SUPPORT
punten 1,251,000
Top 1%
Arg, nja ik speel nooit met de scout eigenlijk.. 1 snel snel zodat die rank 2 werd (achievement) en toen weer support die in de top 1% staat xd
Wat ik dan graag wil weten, ja ik sta in de top 1% met de support, maar op welke plek? Bij de headshot zie je netjes plaats 3.873
Heb het al gevonden op plek nummer 62 (xbox one)
[ Voor 22% gewijzigd door LopendeVogel op 03-11-2016 18:06 ]
Ik zal mn best doen, ik beloof hetpoor Leno schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:55:
[...]
Ik zie vaak in mn rug geschoten worden omdat mn squadmate niets door heeft
heb voor support 551,149 top 5%LopendeVogel schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:58:
[...]
Longest Headshot
204
#3,873 - Top 34
SUPPORT
punten 1,251,000
Top 1%
Arg, nja ik speel nooit met de scout eigenlijk.. 1 snel snel zodat die rank 2 werd (achievement) en toen weer support die in de top 1% staat xd
Wat ik dan graag wil weten, ja ik sta in de top 1% met de support, maar op welke plek? Bij de headshot zie je netjes plaats 3.873
Heb het al gevonden op plek nummer 62 (xbox one)
Ja toch wel mijn favoriete class. Medic vind ik te ondankbaar en kost me alleen maar deaths en support heeft heerlijke wapens (medic ook, maar goed zit altijd zonder kogels
helemaal mee eens, kan er echt niet tegen als ik zonder ammo zit. en die M1909 met scope is echt super niceLopendeVogel schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:10:
[...]
Ja toch wel mijn favoriete class. Medic vind ik te ondankbaar en kost me alleen maar deaths en support heeft heerlijke wapens (medic ook, maar goed zit altijd zonder kogels)
Welke wapens raad je aan voor support? Ben bijna lvl 3 ermee en hoop dat de BAR wat is. Alles daarvoor heeft veel te weinig damage en rate of fire vergeleken met de HellriegelLopendeVogel schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:10:
[...]
Ja toch wel mijn favoriete class. Medic vind ik te ondankbaar en kost me alleen maar deaths en support heeft heerlijke wapens (medic ook, maar goed zit altijd zonder kogels)
zo kansloos als er iemand achter het stuur zit van een tein/zeppelin/dreadnaught die er geen tering van snapt
Ja die gaan vooral voor hun eigen score spelen. Of als jij de bestuurder bent van een dreagnought en dat dan de andere mensen op de boot niet hun kanonnen gebruiken om kleine bootjes er omheen neer te knallen, zodat je geen 1000 torpedo's vangt...DigitalError schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:21:
zo kansloos als er iemand achter het stuur zit van een tein/zeppelin/dreadnaught die er geen tering van snapt
Verschrikkelijk zijn die dingen
Verwijderd
Ik vind medics die niet reviven nog een graadje erger. Als verdediger zal het me jeuken maar als 3 aanvallende medics langs mijn lijk lopen op 5m van de bom word ik wel wat moe van dit spel. Kan nog wel 10 punten opnoemen van gebrek aan samenwerking. Ik pas er voor om altijd in een premade squad te zitten. Zonder teamwork is BF altijd 1 bom frustratie. Geen spel meer voor mij merk ik.
De MP vond ik erg goed de eerste dagen. Ik merk dat ik er niet veel plezier aan beleef sindsdien. Denk dat ik snel 13k xp voor de medic binnen tik en daarna krijgt bf1 een enkeltje game mania.
De MP vond ik erg goed de eerste dagen. Ik merk dat ik er niet veel plezier aan beleef sindsdien. Denk dat ik snel 13k xp voor de medic binnen tik en daarna krijgt bf1 een enkeltje game mania.
Een medic teken word alleen zichtbaar als die een revive bij zich heeft of elke medic class? Anders snap ik misschien waarom veel medics ons negeren haha.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:21:
Ik vind medics die niet reviven nog een graadje erger. Als verdediger zal het me jeuken maar als 3 aanvallende medics langs mijn lijk lopen op 5m van de bom word ik wel wat moe van dit spel. Kan nog wel 10 punten opnoemen van gebrek aan samenwerking. Ik pas er voor om altijd in een premade squad te zitten. Zonder teamwork is BF altijd 1 bom frustratie. Geen spel meer voor mij merk ik.
Denk er hier net zo over, maar het spel is ook net uit en een mensen snappen het misschien ook niet, denk dat over een paar maand beter word of als de private servers te huur komen dat je clan wars kunt spelen.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:21:
Spotten is te moeilijk geworden. Ik deed het altijd veel maar nu moet de enemy bijna midden in je vizier zitten. Minimap heb je momenteel weinig aan. Ook zie je vijanden niet meer die zonder geluidsdemper schieten. Hoop echt dat daar nog verandering aankomt, maar het lijkt mij niet omdat er volgens mij in ww1 nog niet echt geluidsdempers waren. Is er uberhaupt wel een wapen met een demper ?P.E.No.1 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:48:
[...]
Mijn BF4 score Kills/Death is iets van 39000 vs 27000. Een verschil van 12000. Dat kwam puur door de minimap want zo'n goede speler ben ik ook niet. Speel gemiddeld, maar dan houdt het ook op.
Afgelopen zomer is mijn zoon begonnen met BF4. Regelmatig met hem meegekeken. De enige dingen die ik tegen hem zei, waren: Reload en kijk op de minimap. MINIMAP !!! MINIMAP!!!! Dat hoeft nu ook niet meer
hardcore servers coming soon
en nog meer dingen:
https://www.battlefield.c...tlefield-1-the-road-ahead
Lol.....hadden ze bij BF4 Metro ook moeten doen. Daar was het een en al chaos rondom de B vlag in het midden. Voor A en C werd nauwelijks gespeeld.Paulus07 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:22:
hardcore servers coming soonen nog meer dingen:
Bovenstaande geldt voor de Suez map. Vond die ook vrij weinig aan. Of het ging erg goed in die map, of je werd afgeslacht.We have expanded the layout to feature five instead of three flags.
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.