Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

donvalentino schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:39:
krijg je na elke keer behalen van een medal direct de XP bij of pas bij een nieuwe week?
Ik meen me te herinneren dat ik het direct kreeg, maar ik kan het fout hebben

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 10:26
donvalentino schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:39:
krijg je na elke keer behalen van een medal direct de XP bij of pas bij een nieuwe week?
De medals bestaan over het algemeen uit 3 of meer doelen die je moet behalen. Achter de doelen staat het aantal XP wat je krijgt bij het behalen van deze doelen. Stel je moet 3 headshots maken en je krijgt hier 1000 XP voor, direct na het maken van je 3de headshot krijg je de 1000XP. Een gedeelte van alle doelen behalen draagt dus ook al bij aan extra XP :)

[ Voor 0% gewijzigd door koening op 31-10-2016 14:02 . Reden: typo ]

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

koening schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

De medals bestaan over het algemeen uit 3 of meer doelen die je moet behalen. Achter de doelen staat het aantal XP wat je krijgt bij het behalen van deze doelen. Stel je moet 3 headshots maken en je krijgt hier 1000 XP voor, direct na het maken van je 3de headshot krijg je de 1000XP. Een gedeelte van alle doelen behalen draagt dus ook al bij aan extra XP :)
Bedankt!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
fevo-1190 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:25:
[...]

Zag het zal je morgen accepteren.
Zoek ook nog een squad.
Ik heb me zojuist aangemeld voor 'de lijst. Voeg me toe Scare360 op PSN. Ik speel vooralsnog hoofdzakelijk Operations.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:30
En weer offline......

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wel zwaar irritant dit zeg...

Verwijderd

Nergens last van? Gisteren ook niet.. en dat op de ps4 :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:57
Ik heb nu ook voor het eerst dat ik niet online kan (xbox). Net nog fifa gedaan en dat werkt wel gewoon....

Verwijderd

To easy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:35:
Ik heb nu ook voor het eerst dat ik niet online kan (xbox). Net nog fifa gedaan en dat werkt wel gewoon....
Ik startte hem net ook ff op, 'continue your campaign, you seem to be offline' leuk hoe EA het bij jou neerlegt ;) Ach, misschien morgen weer! *D

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:36:
[...]

Ik startte hem net ook ff op, 'continue your campaign, you seem to be offline' leuk hoe EA het bij jou neerlegt ;) Ach, misschien morgen weer! *D
Ja precies dat haha. Volgende keer ga ik meteen online spelen en dan kan ik op dit soort momenten lekker campain spelen haha.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 12:47
Hele middag gespeeld zonder connectie problemen. Ik kreeg vandaag nieuwe medals, maar na een paar seconden zie ik mijn oude(van vorige week) medals weer. Meerdere in de squad hadden er last van. Mede Tweakers hier ook last van?

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ah, hier werkt het ook weer inmiddels (ps4)

PSN: fonsmeister

• To easy
Ja bij mij staat soms wel dat ik de medal helemaal moet doen en dan soms ineens dat ik al een paar stappen heb gedaan, maar zowel de eerste als bijvoorbeeld de 3de stap pakt die niet als ik dat doe.

En word ook echt gek vanaf en toe een dikke hapering op de xbox. Dat kan echt irritant zijn met bijvoorbeeld een bom planten, want dan reset die gewoon.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://www.eurogamer.net/...itive-tweets-after-outcry Die tweet van, when your squad looks on point kon ik wel lachen.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Scare360 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

Ik heb me zojuist aangemeld voor 'de lijst. Voeg me toe Scare360 op PSN. Ik speel vooralsnog hoofdzakelijk Operations.
Ik zal je morgen toevoegen ben nogal druk deze dagen met werk.
Zal gelijk aantal van de sheet toevoegen om afentoe lekker te knallen.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

Pannekoek_NL schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:02:
Hele middag gespeeld zonder connectie problemen. Ik kreeg vandaag nieuwe medals, maar na een paar seconden zie ik mijn oude(van vorige week) medals weer. Meerdere in de squad hadden er last van. Mede Tweakers hier ook last van?
Had ik vanochtend ook last van ja. Een bug misschien?

Verwijderd

To easy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:23:

En word ook echt gek vanaf en toe een dikke hapering op de xbox. Dat kan echt irritant zijn met bijvoorbeeld een bom planten, want dan reset die gewoon.
Is volgens mij een resolitieaanpassong steeds. Super dom dat ze dynamic resolution in multiplayer gedaan hebben.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:56
Zo af en toe krijg ik op het einde van een potje een battleback, als ik deze open krijg ik skins, is dit alleen voor de heb of worden de wapens er ook beter van?

• fevo-1190
Van skins worden je wapens niet beter.
Wel krijg je vaak stukje puzzle van legendary wapens ...
Of krijg je gewoon een wapen.

• DoubleDutch
fevo-1190 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:23:
Thx, die skins kan ik dus net zo goed schrappen voor geld.

• h4y0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 03:26
Heerlijk begin van een potje Domination op Fao Fortress: https://gfycat.com/InnocentConsciousDrongo

[ Voor 22% gewijzigd door h4y0 op 31-10-2016 22:32 ]

• fevo-1190
DoubleDutch schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:32:
[...]

Keuze die jezelf maak ik vind het wel tof wat skins.

Verwijderd

fevo-1190 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:23:
Een wapen die je ook kan gebruiken ingame? Uit een packje? Dat is nieuw voor mij?

edit:

Btw, na het potje moet je best lang wachten, maar de menu's zijn best traag en daardoor wat frustrerend om bv het scoreboard ff snel te checken terwijl het spel aan het laden is voor de nieuwe map.. Dussss, wat doe ik altijd. Zodra ik het woordje defeat of victory zie, druk ik meteen op options en check dan alvast snel het scoreboard zodat ik in het laad menu dat niet meer hoef te doen en rustig kan kijken wie de pakjes krijgt en of als ik wil skippen heb ik daar ook nog tijd voor.
Beetje warrig uitgelegd, maar misschien hebben er sommigen wat aan, ik vond het wel handig van me zelf :P

en ps..

Die muziek die erin zit, relaxt hoor, komt beetje arabisch over, kan er heerlijk op weg"dromen" :o

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 23:48 ]

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:30

Dennis de Vries

Redacteur
Ben het wel een beetje zat om steeds in willekeurige squads terecht te komen, als er mensen zijn die willen spelen op de PS4 - graag!

Mijn PSN is Buttback

Verwijderd

Gisteravond voor de tweede keer gespeeld. Tot nu toe pas 1 potje gehad waarin de balans echt verstoord was, voor de rest lijken de meeste potjes wel lekker evenwichtig.

Ik moet nog wel even mijn draai vinden qua class en wapens, nu alles wel een keer geprobeerd maar Support bevalt tot nu toe het beste. Enige nadeel is de iron sights van de Lewis Gun, zodra je ADS gaat zie je werkelijk geen reet meer.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm en dan heb je plots een super druk weekend... Morgen maar weer dan... ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Dennis de Vries schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:50:
Ben het wel een beetje zat om steeds in willekeurige squads terecht te komen, als er mensen zijn die willen spelen op de PS4 - graag!

Mijn PSN is Buttback
Je kan je toevoegen op de tweakerslijst, ik stuur je even een invite (PSN: MikeBurkett)

• TRK
  • Nu online

TRK

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:52:
[...]

Dat verhaal had ik afgelopen weekend... Altijd jammer haha

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:00
Ook maar even aangemeld op de lijst, zal als ik vanmiddag thuis ben even de nodige mensen toevoegen :)

PSN: SmokeInTheFaceNL

Verwijderd

Mezelf ook in de lijst gezet net, wel met de opmerking dat ik meestal pas na 22:00 actief ben.

Vanavond maar eens op pad met twee real-life vrienden, even kijken of we wat leuke squad gameplay kunnen beleven!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Gisteravond is het me eindelijk gelukt om (zo'n beetje alleen) een Behemoth Blimp (Zepplin) kapot te maken. Na oneindig veel schieten op de cockpit en de turrets ging hij down: 1000XP. Ik vind dat toch best weinig, ze probeerden mij nog te bombarderen, dus moest tussendoor ook nog schuilen in nabijgelegen bebouwing. De trein is een stuk lastiger te doen (zeker alleen).
Vlassie1980 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:18:
Valt me inderdaad op dat het eeuwen duurt voordat je een keer een leuk wapen kunt unlocken. Ik ben nu pas level 6, gaat alleen maar langer duren aangezien ik ook een gezinsleventje heb en af en toe een uurtje / anderhalf uur mee kan pakken :)

Met Star Wars battlefront kon ik me altijd wel aardig staande houden maar dit is wel andere koek.

Verder wel een mooi spel!
Hier heb ik ook last van, nog maar vier en een half uur kunnen spelen vanaf release.

[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 01-11-2016 09:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:41:
Gisteravond is het me eindelijk gelukt om (zo'n beetje alleen) een Behemoth Blimp (Zepplin) kapot te maken. Na oneindig veel schieten op de cockpit en de turrets ging hij down: 1000XP. Ik vind dat toch best weinig, ze probeerden mij nog te bombarderen, dus moest tussendoor ook nog schuilen in nabijgelegen bebouwing. De trein is een stuk lastiger te doen (zeker alleen).
Op de meeste maps waar de trein spawnt zijn er wel fieldguns te vinden waarmee je de trein goed kan raken, en mijn ervaring is dat de mensen op de trein niet echt letten op die fieldguns, dus dan is het enkel nog een kwestie van zorgen dat je squad je rug heeft.

Over diezelfde squads: Ik word er HE-LE-MAAL gestoord van dat vrijwel niemand de mic gebruikt in squads, laat staan de objective speelt. Een simpele mic wordt standaard bij de ps4 geleverd dus ik snap niet waarom mensen simpelweg weigeren om ook maar proberen samen te werken. Hopen dat ik snel baat heb van de tweakerslijst.

• TRK
  • Nu online

TRK

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:45:
[...]

Op de meeste maps waar de trein spawnt zijn er wel fieldguns te vinden waarmee je de trein goed kan raken, en mijn ervaring is dat de mensen op de trein niet echt letten op die fieldguns, dus dan is het enkel nog een kwestie van zorgen dat je squad je rug heeft.

Over diezelfde squads: Ik word er HE-LE-MAAL gestoord van dat vrijwel niemand de mic gebruikt in squads, laat staan de objective speelt. Een simpele mic wordt standaard bij de ps4 geleverd dus ik snap niet waarom mensen simpelweg weigeren om ook maar proberen samen te werken. Hopen dat ik snel baat heb van de tweakerslijst.
Je kan mij zeker toevoegen als het gaat om squadleden die spelen met een mic/headset. Deze heb ik 9/10 keer wel op. ;) Word er soms ook gek van als ik in een squad zit en dat iedereen maar als een kip zonder kop rond rent alleen maar voor de kills...

[ Voor 7% gewijzigd door TRK op 01-11-2016 09:49 ]

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
[...]

En als ze dan eindelijk een headset op hebben, hoor je op de achtergrond alleen maar het geluid keihard aan staan, een wijf dat aan het zeuren is, de TV keihard aanstaan of een schreeuwend 12 jarig jochie.

• smokeintheface
Swaxie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:58:
[...]

En als ze dan eindelijk een headset op hebben, hoor je op de achtergrond alleen maar het geluid keihard aan staan, een wijf dat aan het zeuren is, de TV keihard aanstaan of een schreeuwend 12 jarig jochie.
Herkenbaar haha, snap ook niet waarom mensen altijd als rambo gaan spelen....als je de objective speelt met je squad is het zoiezo veel leuker en je krijgt er ook nog eens meer punten voor....BF is wat dat betreft echt een team game en geen COD...

• Swaxie
smokeintheface schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:01:
[...]

Herkenbaar haha, snap ook niet waarom mensen altijd als rambo gaan spelen....als je de objective speelt met je squad is het zoiezo veel leuker en je krijgt er ook nog eens meer punten voor....BF is wat dat betreft echt een team game en geen COD...
Als ik heel eerlijk ben speel ik ook vaak als Rambo, zeker in het begin.
Nu langzamerhand begint tot me door te dringen dat dit absoluut geen effect heeft en dat je beter eerst rustig om je heen kan kijken en moet nadenken wat 't beste is voor jou en je team.

• smokeintheface
Swaxie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:03:
[...]

Als ik heel eerlijk ben speel ik ook vaak als Rambo, zeker in het begin.
Nu langzamerhand begint tot me door te dringen dat dit absoluut geen effect heeft en dat je beter eerst rustig om je heen kan kijken en moet nadenken wat 't beste is voor jou en je team.
Sommige maps lenen zich hier ook wel een beetje voor, echter kan je ook met je squad rambo spelen zodat je altijd nog een backup zoals medic of support hebt en PTFO kan spelen dit ten goede van het team waardoor je ook wint :) (nu nog een goede squad vinden waar ook een medic en support in zit haha)
Laatste tijd met randoms alleen maar snipers die zich ergens achterin het veld proberen te verstoppen....dan maar lonewolf en dus rambo haha ;) |:(

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Ja zo speelde ik vandaag rush defend en de helft van mijn squad zat te mortieren richting de objectives die allebei aan stonden....

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
[...]

Dat laatste deel achter de komma, daar gaat het vaak mis met de trein kapot maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
DoubleDutch schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:32:
[...]

"Voor geld" kan niet, alleen voor punten waarmee je weer andere battlepacks kan kopen. Niet voor warbounds (geld) om wapens te kopen.

PSN: Maichel

• Rickz
  • Laatst online: 11-11 15:16
Maichel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:02:
[...]

"Voor geld" kan niet, alleen voor punten waarmee je weer andere battlepacks kan kopen. Niet voor warbounds (geld) om wapens te kopen.
Met die scraps kun je wel duurdere battlepacks kopen waar puzzle pieces in kunnen zitten :Y

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Volgens mij komt dat vooral omdat de meesten toch een party in springen en daardoor ingame geen mic meer hebben aanstaan. Dus vandaar dat samenspelen met vrienden een groot voordeel biedt. Plus je hebt inderdaad wat meer invloed om bepaalde irritaties uit de weg te gaan.

Het is ook op de X1 erg irritant in sommige spellen. Zo had ik er bij R6S ook veel last van en verplicht het je eigenlijk om met vrienden te spelen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Jumpman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:46:
[...]

Dat laatste deel achter de komma, daar gaat het vaak mis met de trein kapot maken.
Met 3 man in een Mathilda tank met tankhunter pakket heb je de trein zo kapot :)

• Maichel
Rickz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:08:
[...]

Met die scraps kun je wel duurdere battlepacks kopen waar puzzle pieces in kunnen zitten :Y
Dat is exact wat ik zeg ja :P

poor Leno schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:27:
[...]

Met 3 man in een Mathilda tank met tankhunter pakket heb je de trein zo kapot :)
Wat is zo? Ben nog steeds op zoek naar de efficientste oplossing die me niet elke minuut de kop kost

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Verbouwing van de woonkamer is eindelijk klaar, tijd voor een paar potjes. _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
Hebben jullie ook dat je in de webcompanion maar 1 loadout ziet, terwijl ik er ingame 3 heb? Vrij irritant zo, vond het juist zo handig dat je wat verschillende specs kon maken per class.

• Rickz
Maichel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:39:
[...]

Dat is exact wat ik zeg ja :P
Goeiemorgen :+

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-10 20:57
Qoriox schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:51:
Hebben jullie ook dat je in de webcompanion maar 1 loadout ziet, terwijl ik er ingame 3 heb? Vrij irritant zo, vond het juist zo handig dat je wat verschillende specs kon maken per class.
Ik heb exact hetzelfde. De app klopt niet of synchroniseert niet volledig. Erg irritant.

iRacing Profiel

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09
Werkt die "lijst met spelers" nog? Weergave werkt totaal niet op m'n telefoon...

Kan ik ergens zien welke GoT'ers actief zijn op bf1?

Ben toe aan een goed squad ;-)

Wie wil, voeg mij maar toe:
Sirrah_NL
(PS4)

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
Jup, goed squad ben ik ook voor te porren! Speel al regelmatig samen met andere tweakers, maar meer is altijd beter!

PSN: Qoriox

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:51:
[...]

Is volgens mij een resolitieaanpassong steeds. Super dom dat ze dynamic resolution in multiplayer gedaan hebben.
Meen je niet dat is echt belachelijk dan. Ben er vandaag al 3 keer door dood gegaan, omdat ik bijvoorbeeld tijdens een reload zo'n hapering krijg. Echt vies irritant is het :(

Ik zie ook zonder dat ik het door heb gehad dat ik voor beide legendary wapens 1 part heb haha. Niks van mee gekregen dat die uit een kist kwam namelijk.

• fevo-1190
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:53:
[...]

Je kan je toevoegen op de tweakerslijst, ik stuur je even een invite (PSN: MikeBurkett)
Beide toegevoegd .

• DoubleDutch
Voor de mensen die mij willen toevoegen Dirty__Dutchman, dat zijn 2 underslashes.
Probeer mijn MC te gebruiken, maar kan het vaak niet omdat me vriendin dan zit te zeuren dat ze de tv niet hoort.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik ga vanavond aan de singleplayer beginnen. Kan ik een beetje leren schieten. En dan meld ik me in de loop van de week ook aan, op de ps4.

Aanvalluuuhhhhh!!

;-)

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

Ik heb de meesten die het hier hebben aangegeven ook toegevoegd. Probeer ook zoveel mogelijk met MIC te spelen maar niet altijd mogelijk. Voor degene die mij nog wil toevoegen, PSN: BearQu3st

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ben van COD overgestapt naar BF (PS4) en moet zeggen dat het een erg gave game is.

Echter, ik heb geen headset / mic. Op welke manier kun je dan gemakkelijk met teamgenoten 'communiceren' over welke vlag te gaan capturen bijv?

• DoubleDutch
DaFreakR schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:03:
Ben van COD overgestapt naar BF (PS4) en moet zeggen dat het een erg gave game is.

Echter, ik heb geen headset / mic. Op welke manier kun je dan gemakkelijk met teamgenoten 'communiceren' over welke vlag te gaan capturen bijv?
Als het goed is heb je een simpel headsetje bij je PS4 gekregen die werkt perfect.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Ben heel benieuwd wat je hier nu in gedachte hebt.

• DaFreakR
bram1984 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:19:
[...]

Ben heel benieuwd wat je hier nu in gedachte hebt.
Hoe bedoel je? Doel is toch door samenwerking zoveel mogelijk vlaggen te veroveren / verdedigen? Communicatie lijkt me hierbij essentieel.

Verwijderd

DaFreakR schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:22:
[...]

Hoe bedoel je? Doel is toch door samenwerking zoveel mogelijk vlaggen te veroveren / verdedigen? Communicatie lijkt me hierbij essentieel.
dont feed the troll

• bram1984
DaFreakR schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:22:
[...]

Ja precies, maar hoe wil je dat anders doen dan via een mic dan?

• RaijRaij
Via de Comrose? of gewoon een vlag spotten? Hebben jullie de game überhaupt gespeeld?

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09

Met R1 kan je volgens mij orders requesten of als je squad leader bent zelf orders geven. Het geven of opvolgen van deze orders is imo het beste wat je kan doen zonder mic.

Desalniettemin is het wel aan te raden om een mic te gebruiken aangezien het veel voordelen geeft.

• bram1984
SmooK schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:37:
Via de Comrose? of gewoon een vlag spotten? Hebben jullie de game überhaupt gespeeld?
Ja maar dat is toch nooit zo effectief, lijkt me? Zou gewoon zo een el cheapo oortje met mic pakken. Verbale communicatie is vrij essentieel in een team based shooter.

• RaijRaij
ligt eraan, als je met randoms speelt zou ik een headset afraden(en misschien objectives spelen ook wel). Als je met vrienden speelt wil je sowieso een headset lijkt me. En een headset werkt het beste hoewel het wel vrij duidelijk is als een squadleader een objective marked.

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:44:
[...]

Ja maar dat is toch nooit zo effectief, lijkt me? Zou gewoon zo een el cheapo oortje met mic pakken. Verbale communicatie is vrij essentieel in een team based shooter.
Als je de orders van de squadleader volgt en je squadmaten om je heen in gaten houd, kom je al een heel eind zonder dat je headset nodig hebt. Natuurlijk is met headset beter, maar als je hem niet hebt of niet kunt gebruiken moet je er het beste van maken.

• DaFreakR
Ok, waarschijnlijk ontzettend domme vraag en zal vast iets over het hoofd zien, maar:

Heb gelukkig het standaard el cheapo oortje / mic wat bij de PS4 zat nog kunnen vinden. Geconnect met PS4 controller, wordt door PS4 ook herkend. Maar: in welke game / Squad ik ook speel, ik hoor niks!
Zie wel het 'luidspreker' symbool achter mijn naam wanneer ik wat roep..

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• RaijRaij
Waarschijnlijk omdat je teamleden in een party zitten. Ergo randoms gebruiken bijna geen mics alleen om te ragen. Als ik alleen online speel heb ik ook geen mic in.

• TRK
  • Nu online

TRK

Bloedvat schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:39:
Werkt die "lijst met spelers" nog? Weergave werkt totaal niet op m'n telefoon...

Kan ik ergens zien welke GoT'ers actief zijn op bf1?

Ben toe aan een goed squad ;-)

Wie wil, voeg mij maar toe:
Sirrah_NL
(PS4)
[quote]Qoriox schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:57:
Jup, goed squad ben ik ook voor te porren! Speel al regelmatig samen met andere tweakers, maar meer is altijd beter!

PSN: Qoriox

Voeg jullie allebei toe voor om in een squad te spelen. Hopelijj hebben jullie ook een mic natuurlijk!

[ Voor 46% gewijzigd door TRK op 01-11-2016 22:13 ]

• fevo-1190
Zal jullie allemaal morgen eens toevoegen , want heb nog niet in een fatsoenlijke squad gespeeld.
Speel nu nog vooral solo of met een real-life vriend.
Maar dat is echt een rambo en geen teamplayer..

Psn: fevo-1190

[ Voor 4% gewijzigd door fevo-1190 op 01-11-2016 22:19 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
spoiler:
SP uitgespeeld, geen enkele beloning daarvoor ofzo... Toch een beetje jammer..

• Rickz
Is er een manier om meer van de map op de radar te laten zien? Ik weet dat je door op het touchpad te drukken hem groter kan krijgen, maar wil graag het zelfde formaat maar meer info. Ik zie nu degene die recht achter me loopt amper :?

Oh wow cool!

Met gepaste trots kwam ik er net achter via battlefieldtracker.com dat ik op plaats #266 ter wereld sta met Medic/Revives oOo

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10
Ah, dus je kán het wel :+
Of wordt er zoals usual nauwelijks gerevived?

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2016 07:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:41:
spoiler:
als je al die dingen vindt etc krijg je wat skins, mja boeiend, niemand die ze ziet.

• DoubleDutch
poor Leno schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:12:
Oh wow cool!

Met gepaste trots kwam ik er net achter via battlefieldtracker.com dat ik op plaats #266 ter wereld sta met Medic/Revives oOo
Waar op de site vind je dat terug?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
bram1984 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:44:
Zou gewoon zo een el cheapo oortje met mic pakken.
DaFreakR schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:01:
Heb gelukkig het standaard el cheapo oortje / mic wat bij de PS4 zat nog kunnen vinden.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
DoubleDutch schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:05:
[...]
Als het goed is heb je een simpel headsetje bij je PS4 gekregen die werkt perfect.
Echt ik snap jullie PS4 spelers echt niet (en ja, heb zelf ook een PS4), De Xbox One is volgens vele van jullie bagger vanwege de (kuch) slechte graphics vergeleken met de PS4, maar wel gewoon met het cheap ass oortelefoontje je games spelen. Jullie zijn je er toch wel van bewust dat games anno 2016 (en al veeeeel eerder) Dolby Digital, DTS, 5.1/7.1 geluid ondersteunen en dat, vooral in deze shooters, dat de game nog eens 100% beter maakt ? Je gaat toch ook klagen als je in de bioscoop zit en het geluid dan van oortelefoon niveau is ?

Ik bedoel, je geeft 300 euro uit voor een game console. Je geeft dan nog eens 50-80 euro uit voor een game waarin team play voorop staat en waar je dmv het geluid een soort van extra beleving krijgt (nog los van het lokalisatie voordeel van vijandige troepen), geef dan ook nog eens 50-200 euro uit (afhankelijk van je budget) voor een goede headset/mic om je game ervaring compleet te maken.

XBL: MRE Inc

• Aramiss
  • Laatst online: 20-11 19:37
Oh wow cool!

Dat heb ik met score per minuut sta 98ste van de wereld. Maar ik betwijfel of het klopt. Zou het misschien 98ste van Nederland zijn? Want ik mag toch hopen dat meer gasten het beter doen.

• Superkiwi
MRE-Inc schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:37:
Echt ik snap jullie PS4 spelers echt niet (...)
Je denkt toch niet serieus dat het game geluid ook via dat oortje gaat? :/
Hier staat gewoon een Harman Kardon surround set die het (BF4) game geluid prima in surround weergeeft (audio op War Tapes uiteraard); het cheap ass oortje is puur bedoeld om te chatten en daarvoor voldoet ie prima.

Je post komt over alsof er iets gigantisch dwars zit bij je.....

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2016 07:46 ]

• bram1984
[...]

[...]

[...]

Echt ik snap jullie PS4 spelers echt niet (en ja, heb zelf ook een PS4), De Xbox One is volgens vele van jullie bagger vanwege de (kuch) slechte graphics vergeleken met de PS4, maar wel gewoon met het cheap ass oortelefoontje je games spelen. Jullie zijn je er toch wel van bewust dat games anno 2016 (en al veeeeel eerder) Dolby Digital, DTS, 5.1/7.1 geluid ondersteunen en dat, vooral in deze shooters, dat de game nog eens 100% beter maakt ? Je gaat toch ook klagen als je in de bioscoop zit en het geluid dan van oortelefoon niveau is ?

Ik bedoel, je geeft 300 euro uit voor een game console. Je geeft dan nog eens 50-80 euro uit voor een game waarin team play voorop staat en waar je dmv het geluid een soort van extra beleving krijgt (nog los van het lokalisatie voordeel van vijandige troepen), geef dan ook nog eens 50-200 euro uit (afhankelijk van je budget) voor een goede headset/mic om je game ervaring compleet te maken.
Ik gebruik een Tritton Katana van € 150,- dus waar heb je het over? Waar klaag ik? De vraagsteller geeft aan dat hij geen mic heeft (waaruit ik opmaak dat hij dus ook niet de intentie heeft om er een te kopen). Dus dan zou ik op z'n minst, omwille van de communicatie, het bijgeleverde oortje gebruiken. Beter iets dan niets, toch?

• DoubleDutch
Whahaha er zit hem zeker wat dwars, ga er verder niet eens op in.

Verwijderd

Oortje voldoet prima voor chat, rest van het geluid loopt netjes over de speakers. Daarnaast heb ik nog de 7.1 PS3 headset van Sony liggen en die bevalt goed, vooral het draagcomfort. Al moet ik zeggen dat de Logitech G930 die ik bij mijn PC gebruik een beter geluid produceert.

• Rickz
Oh wow cool!

Yay, ook een medic die wel wat doet oOo Heb zo'n hekel aan de medics die dichterbij komen en weer weg lopen wanneer je dood bent. Welke gun speel je mee als medic?

Revives
523
#790 - Top 3%

MEDIC
1d 2h 14m 1s
Score
902,351
Top 4%
[...]

[...]

[...]

Must resist 7(8)7

[ Voor 50% gewijzigd door Rickz op 02-11-2016 09:32 ]

• TRK
  • Nu online

TRK

Zijn er mensen in voor wat potjes Domination/Rush vanavond? Speel zelf altijd als Medic.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 18:54
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:52:
[...]

Ja laten we dat deze week (vanavond?) maar even inhalen.

Owh en wat betreft de mensen die het oortje alleen gebruiken voor de chat en hun audio verder via de speakers laten gaan: dit is echt enorm irritant voor de andere mensen in de party/squad. Je hoort dan constant dubbele game-audio.

[ Voor 31% gewijzigd door pipapaulus op 02-11-2016 09:46 ]

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
PeevdTee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:34:
[...]

Vanavond kan ik zeker! Gaan we doen!

Edit: hoor je dit bij mij ook dan? Ik gebruik dat PS4 dingetje. Headset moet ik nog een keuze in maken.

[ Voor 19% gewijzigd door Peter_Aragorn op 02-11-2016 09:51 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

[...]

Owh en wat betreft de mensen die het oortje alleen gebruiken voor de chat en hun audio verder via de speakers laten gaan: dit is echt enorm irritant voor de andere mensen in de party/squad. Je hoort dan constant dubbele game-audio.
Die mensen hebben dan hun TV te hard staan/zitten te dicht bij de TV denk ik, gister in een party gezeten met drie oortjes en nergens last van.

Het klopt dat je wel vaker achtergrondgeluiden hoort (kinderen, honden, vrouwen, toiletbezoek, muziek etc.) maar dit komt ook bij mensen voor die een headset gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 09:51 ]

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:49:
[...]

Die mensen hebben dan hun TV te hard staan/zitten te dicht bij de TV denk ik, gister in een party gezeten met drie oortjes en nergens last van.

Het klopt dat je wel vaker achtergrondgeluiden hoort (kinderen, honden, vrouwen, toiletbezoek, muziek etc.) maar dit komt ook bij mensen voor die een headset gebruiken.
Het komt anders vrij vaak voor (op beide platformen) en ja dat is gewoon erg irritant. Net als mensen die op de achtergrond een baby hebben krijsen (ik noem even geen namen :> ) of andere herrie maken. En dan heb ik het nog niet over een echo van de voicechat zelf

Ik heb, vanwege mijn slechthorendheid, mijn volume aardig hard staan (en dat lijkt soms ook door te komen naar de microfoon, maar op 1 of andere manier wordt dat niet weggefilterd maar mijn stem wel 8)7 ) en hoor dus elk wissewasje op een harder volume dan de meesten. En ja, dan is het lastig gamen als je alles dubbel gaat horen of je je niet op het gamegeluid kunt focussen als dat nodig is.

Ik snap de reactie van MRE ook wel en het sloeg voornamelijk op het feit dat jullie meteen el-cheapo dingen aanraden en niet meteen een goede investering. Dat jullie vervolgens allemaal wat anders hebben is prima, maar dat doet niets af aan het feit dat het je eerste en enige suggestie is.

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2016 09:54 ]

• pipapaulus
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:49:
[...]

Ja af en toe gaat het goed zoals jij nu beschrijft, maar ik kom echt váák in potjes waarbij je naar een constante stroom van crappy game-audio zit te luisteren.

Kan ik een automatische mute-all instellen ergens?

• Maichel
Vlassie1980 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:41:
spoiler:
Wel als je alle dingen vind, dan krijg je bepaalde skins ofzo.

Verwijderd

PeevdTee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:52:
[...]

Ja af en toe gaat het goed zoals jij nu beschrijft, maar ik kom echt váák in potjes waarbij je naar een constante stroom van crappy game-audio zit te luisteren.

Chatgeluid instellen op je headset, vervolgens je headset niet opdoen en gewoon je speakers gebruiken. tadaaa! :)

• pipapaulus
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:56:
[...]

Chatgeluid instellen op je headset, vervolgens je headset niet opdoen en gewoon je speakers gebruiken. tadaaa! :)
Haha, ik wil dus wel kunnen communiceren met mensen in de party.

Verwijderd

PeevdTee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:57:
[...]

Haha, ik wil dus wel kunnen communiceren met mensen in de party.
aha ;)

zit er niet ergens een party-priority functie? dacht zoiets te zien gister in een menu ergens.

edit: https://www.reddit.com/r/...n_a_party_and_prioritize/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 10:03 ]

• Swaxie
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:58:
[...]

aha ;)

zit er niet ergens een party-priority functie? dacht zoiets te zien gister in een menu ergens.

Je party heeft altijd priority. tenminste, dat geeft de game aan als je een party maakt als je al ingame bent

• pipapaulus
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:58:
[...]

aha ;)

Zo te zien is dit een oplossing voor de mensen die het gedonder veroorzaken, niet voor mij :9

Verwijderd

PeevdTee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:09:
[...]

Zo te zien is dit een oplossing voor de mensen die het gedonder veroorzaken, niet voor mij :9
Ik zit me nu te bedenken dat ik gister niet een ander persoon behalve mijn party over de chat heb gehoord, misschien toeval of de magische werking van party-priority. Misschien is er een ander PS4 orakel die hier zijn licht op kan laten schijnen :9

• TRK
  • Nu online

TRK

PeevdTee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:52:
[...]

Jij bedoeld dat je in-game de mic van een squadspeler hoort? Volgens mij kan je als je je squad opent per gebruik kiezen of je ze wilt muten of niet.

• TRK
  • Nu online

TRK

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:11:
[...]

Ik zit me nu te bedenken dat ik gister niet een ander persoon behalve mijn party over de chat heb gehoord, misschien toeval of de magische werking van party-priority. Misschien is er een ander PS4 orakel die hier zijn licht op kan laten schijnen :9
Bij sommige spellen heb je de mogelijkheid om als je in een party zit de chat in het spel zelf uit te schakelen. Ik weet niet of dit ook het geval is bij BF1. Bij mij is het iig zo als ik in een party zit dat ik dan niet in-game één of andere gozer hoor die lekker muziek aan het luisteren is op de achtergrond...

Ik weet trouwens niet of er een functionaliteit zit in BF1 dat je VOIP kan uitschakelen in BF Hardline had je dat namelijk wel zie hier: YouTube: HOW TO MUTE ALL PLAYERS IN BATTLEFIELD HARDLINE?

[ Voor 14% gewijzigd door TRK op 02-11-2016 10:29 ]

• Superkiwi
[...]
Surround sets/speakers kunnen ook zachter he ;)
Even aangeven dat ie te hard staat en het volume is zo aangepast. Als ik in een party zit gaat mijn surround altijd heel zacht maar ik hoor alle ingame geluiden nog prima.
Wat ik 100 keer irritanter vind zijn mensen die chips moeten gaan eten tijdens het gamen... zet dan je microfoontje even op mute of zo :r
Of lui die een dure headset hebben maar een constante piep of brom veroorzaken.
Of lui die zo hard moeten schreeuwen en daarbij vergeten dat het PS4 oortje IN mijn oor zit..... dankjewel.

Dat was het voor nu. Ik laat jullie weer rustig verder BF'en ;)

Pagina: 1 ... 67 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.