Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kenjoren
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-03-2024
Heeft er nog iemand problemen met 'end of round' scherm? Telkens als de ronde gedaan is zou je score er op moeten komen, maar dat komt er niet op. Telkens loading en dan gaat hij gewoon verder naar de volgende map.
Maar krijg ik nu mijn punten wel want blijf lang op de zelfde 'class' staan?

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 11:11
Servers down op ps4, iig bij mij. Op de zondagmorgen :(

@Kenjoren

Zelf geen last van. Zolang je rechtsboven die save indicator wordt er wel wat opgeslagen volgens mij.

• Kenjoren
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-03-2024
balarina schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:08:
Servers down op ps4, iig bij mij. Op de zondagmorgen :(

@Kenjoren

Zelf geen last van. Zolang je rechtsboven die save indicator wordt er wel wat opgeslagen volgens mij.
Ik hoop het!
En de servers zijn bij mij net opgelost.
Thanks

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 23:54

Bozznl

GT: The Bozzz88

Kenjoren schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 07:16:
Heeft er nog iemand problemen met 'end of round' scherm? Telkens als de ronde gedaan is zou je score er op moeten komen, maar dat komt er niet op. Telkens loading en dan gaat hij gewoon verder naar de volgende map.
Dit heb ik ook sinds paar dagen.. ik ging eerst het probleem bij mijzelf zoeken maar hier ligt het probleem echt niet. Zo zijn er wel andere mensen die er geen last van hebben en sommige wel.. vreemd.

GT: The Bozzz88

Kenjoren schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 07:16:
Ja, vooral bij Operations.
Vaak zwart eindscherm, en als het dan wel een keer komt, duurt het vaak langer dan normaal en zijn de Battlepack vierkantjes grijs :/ (ps4)
AlexSaxoMusic schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:17:
[...]

Speelde gisteren met een Squad van 5 personen (vrienden uit omgeving Eindhoven) waarvan er ook 2 klaagden over hetzelfde probleem. Heel opvallend aangezien ze normaliter nergens problemen mee hebben.
Het gaat hier wel op de PS4 versie
Gisteravond had ik ook heel vaak die packet losses. Maakte zelfs een behoorlijk lange headshot met een sniper, terwijl ik eigenlijk totaal miste :D
Verder hits die slecht registreerden, en sommige mensen die al schoten en mij raakten voordat ze zich omdraaiden :/

Het verschilde wel per server, allemaal Europa..

[ Voor 46% gewijzigd door poor Leno op 30-10-2016 09:04 ]

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 19:35

Tweede Battlefield Bash staat online!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
poor Leno schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:59:
[...]

Ja, vooral bij Operations.
Vaak zwart eindscherm, en als het dan wel een keer komt, duurt het vaak langer dan normaal en zijn de Battlepack vierkantjes grijs :/ (ps4)

[...]

Gisteravond had ik ook heel vaak die packet losses. Maakte zelfs een behoorlijk lange headshot met een sniper, terwijl ik eigenlijk totaal miste :D
Verder hits die slecht registreerden, en sommige mensen die al schoten en mij raakten voordat ze zich omdraaiden :/

Het verschilde wel per server, allemaal Europa..
Zitten inderdaad nogal wat bugs in, zo ook het spawnen zonder paard als je cavalry hebt gekozen :+ verder wel lekker gespeeld gisteren, van lvl 21 naar 32 gegaan ;)
DigitalError schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Zitten inderdaad nogal wat bugs in, zo ook het spawnen zonder paard als je cavalry hebt gekozen :+ verder wel lekker gespeeld gisteren, van lvl 21 naar 32 gegaan ;)
Voor de patch van voroige week, werkte het wel goed :(

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 02:04:
Aantal wapens is toch wel beperkt vind ik. Ik gebruik geen shotguns en sniper. Dus het is de trench en de m18 en bij de support is het 1 a 2 guns..

Had van mij wel meer in gemogen.

Vermaak me nog prima er mee verder :)

en erg benieuwd hoe het er straks uitziet op de ps4 pro en met een nieuwe tv erbij die HDR ondersteund.
Er komen via de DLC nog 20 wapens bij. Ik hoop dat de supportklasse dan ook fatsoenlijke wapens krijgt want met die 27 damage doe je niet veel tegen een assault of medic die met hun wapens twee keer meer damage doen. Aangezien je als support munitie uit moet delen kun je niet op afstand blijven en kom je geregeld in 1:1 gevechten en dan leg je het dus af omdat je maar de helft van de damage doet. Bij lvl 10 krijg je als support een wapen wat zelfs nog minder damage doet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 02:04:
Aantal wapens is toch wel beperkt vind ik. Ik gebruik geen shotguns en sniper. Dus het is de trench en de m18 en bij de support is het 1 a 2 guns..

Had van mij wel meer in gemogen.

Vermaak me nog prima er mee verder :)

en erg benieuwd hoe het er straks uitziet op de ps4 pro en met een nieuwe tv erbij die HDR ondersteund.
Bij de scout class kun je ook nog de 'infantry' versies van de bolt action rifles kiezen, SMLE bijvoorbeeld. Dat zijn dus geen snipers en vind ik zelf erg leuk om mee te spelen omdat je echt goed moet mikken en geeft stuk meer voldoening om daar kills mee te maken in vergelijking met een beettje sprayen met een full auto :>

Vind de variatie hierdoor juist beter dan in de moderne shooters waarbij je eigenlijk alleen maar (semi) automatische wapens hebt (wel veel verschillende, maar toch).

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Er komen via de DLC nog 20 wapens bij. Ik hoop dat de supportklasse dan ook fatsoenlijke wapens krijgt want met die 27 damage doe je niet veel tegen een assault of medic die met hun wapens twee keer meer damage doen. Aangezien je als support munitie uit moet delen kun je niet op afstand blijven en kom je geregeld in 1:1 gevechten en dan leg je het dus af omdat je maar de helft van de damage doet. Bij lvl 10 krijg je als support een wapen wat zelfs nog minder damage doet.
hoe tellen ze 20 wapens? M4, m4 met scope, m4 met minder recoil en blabla. Allemaal een aparte gun? Zo kom je snel aan 20 idd.

Ik speel ook bijna alleen maar support. Omdat ik anders zonder kogels kom te zitten.

Dat filmpje van mraelon,

Neem je dat live op? Of heb je na het potje het terug gekeken en toen wat knip en plak werk?
Ik wil eigenlijk ook wel wat video's maken met bf acties. Maar ik ben altijd te lui ok bv een potje terug te kijken? Ik wil naar de volgende map etc.. Het zou mooi zijn als je bv het beeld van je ps4 op een laptop kan opnemen voor een duur van 2 uur ofzo en dan achteraf beetje knippen en plakken..

Sorry voor het off-topic gelul..

Edit.

Als je op een paard spawnt en je gaat vervolgens weer lopen, dan heb ik hele andere guns?? Net als, ik spawn in een vliegtuig en ik eruit spring, dan heb ik hele andere wapens dan normaal, ik ben non stop support met een dikke gun, maar als ik in een vliegtuig spring en ga er weer uit dan heb ik gare handguns..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2016 11:59 ]

• R1nnegan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09-2018
hey guys ik wil graag in een squad spelen nu ik vaak nog zo weinig vrienden online heb. Weet iemand hoe dat google docs bestand werkt? Ik heb me wel aangemeld maar geen info verder

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:57:
Als je op een paard spawnt en je gaat vervolgens weer lopen, dan heb ik hele andere guns?? Net als, ik spawn in een vliegtuig en ik eruit spring, dan heb ik hele andere wapens dan normaal, ik ben non stop support met een dikke gun, maar als ik in een vliegtuig spring en ga er weer uit dan heb ik gare handguns..
Dat is je outfit van <voertuig>, als je op paard of tank ga staan in spawning map, Y/driehoek kan je layout van die class aanpassen. Voertuigen zijn nu ook een eigen class.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

[...]
Dat klopt, als je op/in een voertuig spawned (als driver), dan spawn je niet als support/medic/assault/sniper maar als driver ofzo. Die hebben weer hun eigen gear.

Maatje van mij had dat gisteren toen hij op een paard spawnde, alleen kreeg hij het paard ook niet :X

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 19:35
[...]

Dat filmpje van mraelon,

Neem je dat live op? Of heb je na het potje het terug gekeken en toen wat knip en plak werk?
Ik wil eigenlijk ook wel wat video's maken met bf acties. Maar ik ben altijd te lui ok bv een potje terug te kijken? Ik wil naar de volgende map etc.. Het zou mooi zijn als je bv het beeld van je ps4 op een laptop kan opnemen voor een duur van 2 uur ofzo en dan achteraf beetje knippen en plakken
Share button op de PS4 -> save video clip en ik "edit" in share factory op de ps4. Stelt niet zoveel voor maar leuk om je highlights achter elkaar te mikken. Ik heb m'n clip grootte op
max 5 minuten staan. Doe je dus een toffe actie of heb je een grappig moment sla je direct daarna op en kun je die weer importeren in share factory. Werkt erg simpel.
[...]
hoe tellen ze 20 wapens? M4, m4 met scope, m4 met minder recoil en blabla. Allemaal een aparte gun? Zo kom je snel aan 20 idd.
Elke class zal wel een nieuw wapen krijgen (mogelijk met 3 varianten) en dan de driver/pilot ook nog 1. Dat in elke DLC (wat er ook wel weer 4 zijn) maakt gewoon 20 nieuwe unieke wapens

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:01
Iemand al de sensitivity zo kunnen krijgen dat het precies hetzelfde aanvoelt als in BF4? Het speelt nu verschrikkelijk.

YouTube

Verwijderd

MrAelon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:32:
[...]

Share button op de PS4 -> save video clip en ik "edit" in share factory op de ps4. Stelt niet zoveel voor maar leuk om je highlights achter elkaar te mikken. Ik heb m'n clip grootte op
max 5 minuten staan. Doe je dus een toffe actie of heb je een grappig moment sla je direct daarna op en kun je die weer importeren in share factory. Werkt erg simpel.
toch maar eens in verdiepen in goed instellen.
Maar als ik het goed begrijp doe je dus tijdens een potje save clip en later bewerk je deze?

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 22:32
Hmm iemand toevallig ook last dat al zijn stats naar 0 zijn gezet :( (Op PS4 btw, net nog gespeeld nu in 1 keer weer rank 0)

[ Voor 29% gewijzigd door frank131331 op 30-10-2016 14:17 ]

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
frank131331 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:16:
Hmm iemand toevallig ook last dat al zijn stats naar 0 zijn gezet :( (Op PS4 btw, net nog gespeeld nu in 1 keer weer rank 0)
Bij mij staat alles in de companion app op 0 maar hij laadt verder ook niet. Lijkt dat ie geen gegevens ophaalt.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 22:32
dijkhua schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Bij mij staat alles in de companion app op 0 maar hij laadt verder ook niet. Lijkt dat ie geen gegevens ophaalt.
Bij mij staat ingame alles ook weer op 0, en inderdaad werkt matchmaking ook niet.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Constant "an unknown error" nu met quickmatch op de ps4 na searching in your area. Daarna wilt hij matching slill doen maar als dat niet werkt zoals hierboven te lezen is wordt dat vrij lastig.
Tip: als je deze error krijg en je sluit het spel af en weer opnieuw stsrt doet ie het soms opeens wel.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier ook weer level 0. Misschien wat problemen met de servers ofzo?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

En time out. Alles ligt nu plat met bf1 lijkt wel. Lekker op de zondag

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

Ik ben ook op 0 in de companion app. Straks als ik thuis ben hoop ik toch dat BF1 weer online is.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 14:15

SG

SG surft naar info hardewaren

Zaterdag op zondag niet mogelijk op PSN om servers te joinen.
Zijn maar gestopt.

Zelf denk ik dat het balanse isue is veel ammo large mags is groot voordeel.
Zou je damage hebben wat ze in werkelijk hebben. Sniper ammo door heavyduty barrel. Dan kan je zo squadwipe doen. Als 1 kogel al genoeg hoort te zijn. Dus zwak is goed voor game play dus ik verwacht niet dat LMG krachtiger worden want dat maakt ze overpowerd.
Ze zijn erg log sprayen aardig dus medium close range met wat longrange exemplaren met kleine magazijnen.

Elke klasse maar ook wapens moeten naast sterke punt ook prominente zwakke punt hebben.

Wil je dat persee niet moet je wapen authentieke milsim spelen. Daar waar OP wapens getolereerd worden door ze of duur of zeldzaam te maken.

BF lost dit semi handig op door pickup wapens. De Elite klasse.

Een andere manier is om asym te spelen vaak is in oorlogen de tech niet gelijk.
Zoals je had 5 shermans nodig om tiger te pakken in WW2 ook waren de duitsers als eerste met Sturm gewher de eerste asault rifle 2de as na oorlogse AK47
Met 16 vs 48
Zo zou ik het doen dan zijn onbalans wapens ook gecompenseerd.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

WTF??? Hier ook Level 0 en alles gereset :( :( :(

Mag echt hopen voor ze dat ze dit kunnen fixen :( :(

(anders vlieg ik nu echt naar Stockholm en nu meen ik t)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 30-10-2016 14:32 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 22:40
Rustig maar.. ze hebben vast nog wel ergens een backup van vorig weekend :z

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:31:
WTF??? Hier ook Level 0 en alles gereset :( :( :(

Mag echt hopen voor ze dat ze dit kunnen fixen :( :(

(anders vlieg ik nu echt naar Stockholm en nu meen ik t)
_O- gaat ie weer :P
Arme playstation gamers :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Zo krijgt deze game wel een hele hoge replay value ;)

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:39
Ik ook gereset wss ben ik nu voor jan lul aan het spelen omdat die xp er niet bij optelt

Verwijderd

Als je een server joint krijg je gewoon je level weer terug.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:01:
Als je een server joint krijg je gewoon je level weer terug.
Ik niet hoor begon gewoon weer opnieuw met levelen. Net level 2 geworden terwijl ik 44 was

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:42
Damn vriendin en ik ook terug gezet naar level 0, beide waren level 30/32 :( (ps4) ~ mag hopen dat ik niet alles weer opnieuw hoef te doen...

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:28

DjVe

Hatsaflats!

Ik sta ook weer op 0, maar heb wel m'n wapens :S Ik kom alleen nergens meer binnen! Continue errors

• Lekker Ventje
[...]

Edit.

Ik weet niet hoe ze dat tellen, als er maar een fatsoenlijke gun voor de supportklasse komt waarmee je evenveel damage als de rest kunt doen.

En wie de verschillende klassen bedacht heeft weet ik niet maar de medic kan granaten afschieten, assault spelen en snipen. En wat ze eigenlijk moeten doen (healen en reviven) dat doen ze nauwelijks. Ik ben nu ook niet zo royaal meer met mijn munitiepakketjes, voor wat hoort wat :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mizojojo
  • Laatst online: 11:42
Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:16:
[...]

Ik weet niet hoe ze dat tellen, als er maar een fatsoenlijke gun voor de supportklasse komt waarmee je evenveel damage als de rest kunt doen.

En wie de verschillende klassen bedacht heeft weet ik niet maar de medic kan granaten afschieten, assault spelen en snipen. En wat ze eigenlijk moeten doen (healen en reviven) dat doen ze nauwelijks. Ik ben nu ook niet zo royaal meer met mijn munitiepakketjes, voor wat hoort wat :)
Gewoon het goede voorbeeld blijven geven :) Niks is zo ergerlijk als je dood bent een medic zien aankomen, en dan dit links onder zien, 10m, 5m, 2m, 5m, 10m, 18m and its gone.

• SG

SG

DjVe schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:16:
Ik sta ook weer op 0, maar heb wel m'n wapens :S Ik kom alleen nergens meer binnen! Continue errors
Gister avond werd het op compagnon ook even level 0 nu weer level 16.
Maar nu faald elk Join Server poging.

Daarnaast vond ik het levelen raar ging enorm snel en geen correcte feedback .
Zie sowie so niet direct ivm slomo door tappen naar derde na ronde sherm.
Als dat klop dat de leveling gaar is en dat niet kunnen corrigeren zou reset mogelijk zijn.

Die laaste levels 12 naar 16 gingen nogal snel met slechte game sesies midden en onderaan. En vaak verliezen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Heb tot 14:00 gespeeld op ps4 en had me rank nog gewoon.. En nu durf ik niet online te gaan, straks sta ik ook op 0 :p

• Lekker Ventje
Mizojojo schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Gewoon het goede voorbeeld blijven geven :) Niks is zo ergerlijk als je dood bent een medic zien aankomen, en dan dit links onder zien, 10m, 5m, 2m, 5m, 10m, 18m and its gone.
Probleem nu is dat revive een gadget is geworden in plaats van een standaard actie van de medic, niet handig van DICE. Ze hebben een beetje een zooitje van de klassen gemaakt waarbij de supportklasse gewoon het stiefkindje lijkt te zijn geworden.
De supportklasse kan kiezen uit een repairtool, kleefmijn of mortier. De eerste twee zijn echter nutteloos, een tankbestuurder kan zelf repareren en voor jij de kleefmijn aan kunt brengen ben je al dood. Als support kun je schieten en munitie uitdelen, dat is het wel een beetje. De mortier is leuk maar je bent kwetsbaar.

Kijk je naar bv de assault dan hebben die betere wapens en dynamiet, een rocket gun, anti tankmijnen of anti tank granaten naast de gewone granaten.
De medic kan naast health kits ook diverse granaten afschieten, kan snipen of vol in de aanval met hun wapens.

Ik speel nog steeds met plezier de support klasse maar wat meer balans kan geen kwaad.

Edit:
Heb daarstraks enkele pogingen nodig gehad om Operations te kunnen spelen maar kon na drie pogingen gewoon weer online. Was een uurtje terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-10-2016 15:37 ]

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Iedereens rank staat op dit moment ook weer op 0 en het is niet mogelijk om een server te betreden [PS4]. Jammer dat het er zo vaak uit ligt.

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk nogal tegenvallen. Ik ben toch meer een cod speler.
Ik gooi hem wel op marktplaats.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De servers gaan inderdaad lekker.

Dan maar het verhaal van die gast in de tank uitspelen.

[ Voor 47% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-10-2016 16:04 ]

• RaijRaij
ik ben op de app gewoon nog level 101

spoiler: Bewijs

[ Voor 107% gewijzigd door RaijRaij op 30-10-2016 16:20 ]

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Hier ook teruggezet naar 0, zowel in game als in de companion app. Tot nu toe ging de launch eigenlijk best soepel.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:48
Hier ook teruggezet. Twintig minuutjes problemen gehad met joinen, maar is nu ook gelukt.

PSN: bollsie

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 19:46
Helaas kan ik niet online, failed to connection to EA online (ps4)

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb de stap van de xbox 360 naar de PS4 gemaakt, omdat Battlefield mijn primaire game is en de fanbase op de PS4 een keer zo groot is, maar man man man. PSN is echt een drama vergeleken met Xbox live!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
idd op de xbox360 met xbox live kan ik me niet herinneren dat ik ooit een storing heb gehad. PSN zeker iedere maand en regelmatig vaker dan dat. Toen het gratis was kon ik daar nog begrip voor hebben.

• Erulezz
PSN zelf werkt gewoon, alleen de EA servers (voor de PS4 dan) niet.

• greatgonzo
  • Laatst online: 10:05

greatgonzo

schit-te-rend!

Met Bf4 had ik ook al problemen.. De ps4 EA server trekt het gewoon niet
Al opgelost? Durf t niet te proberen.. Straks kom je perongeluk in een game als level 0 en onthoudt ie het :>

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 17:48:
Al opgelost? Durf t niet te proberen.. Straks kom je perongeluk in een game als level 0 en onthoudt ie het :>
het zou wat zijn als niemand het meer durfde te proberen en er zo nooit meer iemand BF1 kon spelen :+

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:56
Hier gewoon nog lvl 24.

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 11:11
Mijn stats zijn na een uurtje weer terug in de App. Even wachten met paniek. Server issues waren vandaag onacceptabel, bederft speelplezier toch wel een beetje... Porten openzetten heeft mij niet geholpen.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

De supportklasse kan kiezen uit een repairtool, kleefmijn of mortier. De eerste twee zijn echter nutteloos, een tankbestuurder kan zelf repareren en voor jij de kleefmijn aan kunt brengen ben je al dood.
Dat de tankbestuurder zelf kan repairen maakt de repairtool niet direct nutteloos. Met de repairtool repareren gaat namelijk heel veel sneller dan zelf als bestuurder. Maar daar heb je wel alleen echt iets aan als je met vrienden speelt, anders is het idd vrij nutteloos.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Pfiew stats weer terug, inclusief laatste potje :D

• sjufke
  • Laatst online: 08:48
Hier ook. Had nog niet bar veel vooruitgang, maar toch.

Ben overigens iedere PS4 speler op die BF1 lijst brutaal een vriendschapsverzoek aan het sturen :)

PSN: bollsie

Bar?

Blijft leuk _O-

Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1337291367923770970.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door poor Leno op 30-10-2016 18:49 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:36
Net nog gespeeld op xbox one. Niks aan het handje!

• nickdew
  • Laatst online: 09:30
Ik was lvl55 en nu nog steeds 0.....

• Erulezz
Ook nog steeds geen stats terug. Lekker in het weekend.... ;(

• Lekker Ventje
Ik heb met de Benét Mercié een service star gehaald maar die ben ik weer kwijt volgens de app. Ik sta nu op 99. Zal vast weer goed komen en anders is die ene kill ook weer zo gemaakt.

Speel al vanaf dag 2 Operations maar volgens de app heb ik daar geen punten gehaald, alleen de conquest wordt aangegeven.

• RubenSaurus
Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:50:
Ik heb met de Benét Mercié een service star gehaald maar die ben ik weer kwijt volgens de app. Ik sta nu op 99. Zal vast weer goed komen en anders is die ene kill ook weer zo gemaakt.

Speel al vanaf dag 2 Operations maar volgens de app heb ik daar geen punten gehaald, alleen de conquest wordt aangegeven.
1 ster pas? :+

• Lekker Ventje
Voor dat wapen wel. Heb op andere wapens ook al sterren gehaald en op de gasgranaat ook.
Zag gisteren een sniper met 17 sterren op zijn wapen, die heeft echt tijd teveel. Ik moet het van de weekends en vrije dagen hebben.

• To easy
Lekker Ventje schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:55:
[...]

Voor dat wapen wel. Heb op andere wapens ook al sterren gehaald en op de gasgranaat ook.
Zag gisteren een sniper met 17 sterren op zijn wapen, die heeft echt tijd teveel. Ik moet het van de weekends en vrije dagen hebben.
Je hebt altijd mensen die het te gek doen haha. Maar damn met alleen sniper moet je ook vies veel geduld hebben tenzij je no scope rondloopt.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
sjufke schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:42:
Hier ook. Had nog niet bar veel vooruitgang, maar toch.

Ben overigens iedere PS4 speler op die BF1 lijst brutaal een vriendschapsverzoek aan het sturen :)
Zag het zal je morgen accepteren.
Zoek ook nog een squad.

• nickdew
  • Laatst online: 09:30
Hoe hebben jullie de rank? Allemaal terug?

• fevo-1190
Ik op ps4 geen problemen gehad met me rank

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Doe ik het met 622 score per minuut een beetje goed? Ik zit nu level 19 maar heb het gevoel dat het levellen niet echt op schiet. Ik mis gewoon al m'n dubbel xp van bf4 :(

En hoe kan je eigenlijk je klas levellen en die sterren halen?

[ Voor 16% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-10-2016 21:26 ]

• Erulezz
Jep alles is weer terug. Ze hebben alleen wel iets gedaan want in de Companion app moet ik nu weer eerst inloggen op de PS4 voordat ik de Companion app kan gebruiken :?

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Ik kwam er nog niet in helaas.... 5 min geleden nog geprobeerd

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Vind het levelen van class rank wel echt traag. Het duurt zo een eeuwigheid om rank 10 per class te worden en dan heb je nog maar 1 class.

Kan niet dagelijks spelen en moet het hebben van vrije avonden en soms het weekend ivm werk en prive. Als ik de Hellriegel 1915 of Martini-Henry wil unlocken ben ik nog wel een maand (misschien 2) bezig...

Mrja, zo is het vaker met dit soort spellen. Ik ben waarschijnlijk te oud om goed mee te gaan ;)

Verwijderd

aaaido schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:36:
Vind het levelen van class rank wel echt traag. Het duurt zo een eeuwigheid om rank 10 per class te worden en dan heb je nog maar 1 class.

Kan niet dagelijks spelen en moet het hebben van vrije avonden en soms het weekend ivm werk en prive. Als ik de Hellriegel 1915 of Martini-Henry wil unlocken ben ik nog wel een maand (misschien 2) bezig...

Mrja, zo is het vaker met dit soort spellen. Ik ben waarschijnlijk te oud om goed mee te gaan ;)
Is het de bedoeling dat je alles meteen unlocked dan? Ik vond dat juist altijd wel tof aan de BF games. Dat ik na een halfjaar spelen nog steeds nieuwe medals/guns/ribbons etc kreeg.

• RaijRaij
Je bent niet te oud, je moet er gewoon meer tijd in willen investeren. Dus minder sporten, minder tijd met de kinderen/kleinkinderen, negeer vanaf nu je vrienden, niet meer naar de kroeg en eigenlijk ook zo min mogelijk tijd besteden aan futiliteiten als toiletbezoek en douchen. Maar zonder gekkigheid, ik merk zelf ook dan je bij sommige games echt veel tijd moet investeren(ik kijk naar jou destiny) maar zoals hierboven gezegd word: als je na een week klaar bent is het ook niet leuk.

• DoubleDutch
Ik heb ook geen problemen met de rank, maar het spel speelt sinds vanavond echt bagger in alle opzichten.

• aaaido
Natuurlijk moet je niet alles binnen een week kunnen unlocken. Alleen het tempo waarop het nu gaat duurt voor de casual gamer met een 'druk' werk/prive aardig lang.

De spelers die veel kunnen spelen unlocken alles toch snel. Het merendeel zal er gewoon veel langer over doen.

• fevo-1190
Wel merk ik op ps4 dat er meer lag spelers zijn vandaag.
Of misschien gewoon toeval dat kan natuurlijk, maar viel me gewoon op.
Ben level 23 en medic is rank 4.
Support rank 2 volgens mij.
Duurt wel lang, maar vind ik niet erg.

Speel alleen wat in de avonden en vrije dagen zit momenteel op iets van 24 uur en 1030 kills...
Score per minuut op 470 ongeveer.

• DoubleDutch
fevo-1190 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:01:
Wel merk ik op ps4 dat er meer lag spelers zijn vandaag.
Of misschien gewoon toeval dat kan natuurlijk, maar viel me gewoon op.
Ben level 23 en medic is rank 4.
Support rank 2 volgens mij.
Duurt wel lang, maar vind ik niet erg.

Speel alleen wat in de avonden en vrije dagen zit momenteel op iets van 24 uur en 1030 kills...
Score per minuut op 470 ongeveer.
Je bent niet de enige die het opvalt, hier skippen mijn teammates elke keer een paar meter.

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:21:
Doe ik het met 622 score per minuut een beetje goed? Ik zit nu level 19 maar heb het gevoel dat het levellen niet echt op schiet. Ik mis gewoon al m'n dubbel xp van bf4 :(

En hoe kan je eigenlijk je klas levellen en die sterren halen?
dubbel xp hadden ze nog niet in 1914 dus is wel realistisch :+

• To easy
DigitalError schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:10:
[...]

dubbel xp hadden ze nog niet in 1914 dus is wel realistisch :+
Zullen vast nog wel weekenden of actie dagen komen denk ik.

• SG

SG

Klas Rank 3 heb je bijna alles. Dus meer heb je echt niet nodig.
En dat ene wapen voor rank 10 zal dat een must have zijn. Misschien niet.

Scout op 3
Asauld op 2
Medic op 1
Support 1

Bij scout blijft er dan single shot Breach loader met zware blackpowder kogel over.

Kom in ieder geval weer online en heb mijn Rank nog en level 17 geworden.

• Kapitein187
  • Laatst online: 06-11 17:22
SG schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:54:
Klas Rank 3 heb je bijna alles. Dus meer heb je echt niet nodig.
En dat ene wapen voor rank 10 zal dat een must have zijn. Misschien niet.

Scout op 3
Asauld Assault op 2
Medic op 1
Support 1

Bij scout blijft er dan single shot Breach loader met zware blackpowder kogel over.

Kom in ieder geval weer online en heb mijn Rank nog en level 17 geworden.
Voor Assault heb je wel degelijk een must have..
De Hellriegel 1915, fantastische gun. Heb hem zelf nog niet vrijgespeeld, maar vaak genoeg opgepakt. Zal me btw niks verbazen dat ze wat doen aan de balans van dat wapen.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• aaaido
Voor Assault vind ik de Hellriegel idd een must have. De shotguns zijn leuk maar voor close combat. Zijn niet echt guns voor Assault die meekunnen met zeg bijv een mandragon van medic.

• SG

SG

Ik zie bij sommige servers een NL achtig flaggetje voor.
Servers in NL? Het zijn er niet veel.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
Alleen dan weer jammer dat de achtergrond me doet denken aan Iwo Jima waar de Amerikanen tegen de Jappen vochten. Nou behoorden de Jappen wel tot de Axis mogendheden in WW2, maar ze hadden eigenlijk weinig te doen met het Nazisme.

Hoe hebben jullie in game het geluid staan ? Je hebt oa wartapes, maar daarvan lees ik her en der dat het geluid echt overdone is. Dan heb je nog een of andere setting voor Logitec speakers 5.1/7.1 en heb je nog de stereo optie.

Ik heb zelf een Astro A50 welke virtueel 7.1 ondersteund. Nou heb ik al de bovenstaande instellingen al geprobeerd, maar ik vind het geluid niet overtuigend qua surround. In COD Black Ops hoorde ik echt spelers achter mij lopen en zelfs herladen. In BF1 hoor ik wel vaag dat iets achter me gebeurd, maar het is niet overtuigend. Ik wil echt het geluid kunnen pinpointen. Dus als een enemy zijn geweer herlaadt, wil ik kunnen horen dat het links achter me gebeurd. Als een vliegtuig over mijn hoofd vliegt, dan wil ik hem echt door mijn hoofdtelefoon van links naar rechts horen gaan. Maar dat is met BF1 allemaal behoorlijk matig.

Dus hierbij het verzoek om hier te noteren welke headset je hebt, al dan niet met of zonder 5.1/7.1 ondersteuning en hoe je het geluid in game hebt staan.

XBL: MRE Inc

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier nog geen headset, maar ik heb al wel een setje op het oog. AMP/DAC van Fiio, gecombineerd met een Beyer Dynamic DT990 Pro.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• slotjejunior
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
Kan iemand mij vertellen wat de meest gunstigste instellingen zijn voor een PS4 controller om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen? Ik ben een redelijke newbie wat betreft shooter games op een PS4 ik faalde daarom gisteren ook erg hard in een potje online.... Maar misschien kunnen jullie mij vertellen wat handig is.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14

TRK

slotjejunior schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 07:56:
Kan iemand mij vertellen wat de meest gunstigste instellingen zijn voor een PS4 controller om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen? Ik ben een redelijke newbie wat betreft shooter games op een PS4 ik faalde daarom gisteren ook erg hard in een potje online.... Maar misschien kunnen jullie mij vertellen wat handig is.
Let voornamelijk op de instelling Soldier zoom sensitivity. Hiermee kan je instellen hoe snel je heen en weer kan kijken als je ingezoomd hebt met je wapen. Persoonlijk heb ik deze rond de 65% staan oid. Zo kan ik een stuk beter aimen. En de soldier stick sensitivity heb ik op 23% staan (Dit regelt hoe snel je om je heen kunt kijken als je niet hebt ingezoomd op je wapen), dus allemaal niet zo enorm hoog.Soldier stick sensitivity ga ik binnenkort wel verhogen denk ik. Oja + ik heb de vibratie van mijn joystick uitstaan. Het is bij het begin even wennen als je het wel aan hebt gehad maar als je er eenmaal aan gewend bent, dan kan je echt een stuk effectiever aimen.

[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 31-10-2016 08:28 ]

• slotjejunior
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
TRK schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:24:
[...]

Let voornamelijk op de instelling Soldier zoom sensitivity. Hiermee kan je instellen hoe snel je heen en weer kan kijken als je ingezoomd hebt met je wapen. Persoonlijk heb ik deze rond de 65% staan oid. Zo kan ik een stuk beter aimen. En de soldier stick sensitivity heb ik op 23% staan (Dit regelt hoe snel je om je heen kunt kijken als je niet hebt ingezoomd op je wapen), dus allemaal niet zo enorm hoog.Soldier stick sensitivity ga ik binnenkort wel verhogen denk ik. Oja + ik heb de vibratie van mijn joystick uitstaan. Het is bij het begin even wennen als je het wel aan hebt gehad maar als je er eenmaal aan gewend bent geraakt dan kan je echt een stuk effectiever aimen.
Dankjewel voor de info! Ik ga dat is bekijken :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Gisteren met heavy tank een bomber uit de lucht geschoten, geluksschot :P

PSN: Maichel

• KeesFluitman
  • Laatst online: 23-10 15:00
Hier kan je ook je stats bekijken:
https://battlefieldtracker.com/

De mijne:
https://battlefieldtracke...&utm_campaign=recentgames

Ik vind het spel leuk. Zijn echter wat balance problemen en vervelende bugs.
- In sommige fases van Operations zijn geen AA guns, dus verlies je die fase sowieso van een airship.
- Wnnr je een granaat gooit en snel weer wil schieten met je machinegeweer, gaat dat pas na 1s (maar dan ben je al dood)
- Wnnr vliegtuigen en stationary AT niet effectief worden gebruikt tegen tanks, zijn tanks wel erg sterk. De Light Flanker Tank vooral.
- De Airburst Mortar is zeer krachtig, al zullen mensen zich ook nog moeten wennen naar de lucht te kijken om de shells te kijken uitwijken. Ik heb al meer kills met de mortar dan met welk wapen dan ook.
- De Behemoth damage levert nauwelijks punten op. 10x Dinamiet plaatsen zijn mss 300 punten. Terwijl het zeer risicovol is en zeer effectief. Wnnr iemand echter een vliegtuig uit de lucht schiet, krijgt ie alleen al voor het vliegtuig kapot maken 500!? + andere scores vaak een totaal van 900. Ik snap echt niet hoe ze een gamemode kunnen maken waarbij het zich niet loont voor een speler een sleutelonderdeel van de modus uitteschakelen...Ik krijg meer punten wnnr ik gewoon aan de andere kant van de map ga killen.

[ Voor 23% gewijzigd door KeesFluitman op 31-10-2016 09:55 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KeesFluitman schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:50:
- De Behemoth damage levert nauwelijks punten op. 10x Dinamiet plaatsen zijn mss 300 punten. Terwijl het zeer risicovol is en zeer effectief. Wnnr iemand echter een vliegtuig uit de lucht schiet, krijgt ie alleen al voor het vliegtuig kapot maken 500!? + andere scores vaak een totaal van 900. Ik snap echt niet hoe ze een gamemode kunnen maken waarbij het zich niet loont voor een speler een sleutelonderdeel van de modus uitteschakelen...Ik krijg meer punten wnnr ik gewoon aan de andere kant van de map ga killen.
Omdat die ook beetje log/lomp uit de lucht te schieten is, beetje focus en dat ding is binnen 5 minuten alweer weg. Je krijgt btw 1000 punten als je dat ding weet neer te krijgen.

Vliegtuig is btw 250 voor disable en 250 destroy, als pilot op tijd uit z'n vliegtuig springt, krijg jij die 2de 250 niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
Valt me inderdaad op dat het eeuwen duurt voordat je een keer een leuk wapen kunt unlocken. Ik ben nu pas level 6, gaat alleen maar langer duren aangezien ik ook een gezinsleventje heb en af en toe een uurtje / anderhalf uur mee kan pakken :)

Met Star Wars battlefront kon ik me altijd wel aardig staande houden maar dit is wel andere koek.

Verder wel een mooi spel!

• KeesFluitman
  • Laatst online: 23-10 15:00
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Omdat die ook beetje log/lomp uit de lucht te schieten is, beetje focus en dat ding is binnen 5 minuten alweer weg. Je krijgt btw 1000 punten als je dat ding weet neer te krijgen.

Vliegtuig is btw 250 voor disable en 250 destroy, als pilot op tijd uit z'n vliegtuig springt, krijg jij die 2de 250 niet.
Die destroy krijg je ook wnnr er niemand in zit, gewoon niet te lang nadat de speler eruit is kapot schieten en dan heb je de punten nog. Je krijgt idd 1000 punten + de kills van de behemoth, dat krijgt echter maar 1 speler. De speler die het allerlaatste schot lost. Ik vind het systeem Assist counts as kill goed, assist on tank counts as kill zou echter ook goed zijn.

Zooo snel is de behemoth ook niet kapot, wnnr je geen AT of AA hebt wordt t wel erg moeilijk.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Hoe zit het met die medals?

Je kan enkel de 5 weeklys spelen? en deze veranderen iedere week en ben je de voortgang kwijt?

(staat nu bij de nieuwe 5 1 voltooide van afgelopen week bij mij)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Voor de mensen die zich zorgen maken over haperende servers en stats die terug zijn gezet naar 0: don't worry, dit is al sinds BC2 hetzelfde liedje. Over een maandje merk je er niets meer van :)

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

krijg je na elke keer behalen van een medal direct de XP bij of pas bij een nieuwe week?
Pagina: 1 ... 66 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.