Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:48:
Mwoah disable is wat anders dan destroy. 1 Mortar serie met HE-shells en je hebt dat al
Wat dus kwestie van geluk blijft, dat tank niet wegrijd, niemand anders er tegenaan loopt te schieten, jij niet wordt doodgeschoten, en ergens boeien mij die exp medals ook totaal niet, 1000xp 2-3x en daarna 5000xp, toevallig omdat ik die targets haalde, maar echt niet omdat ik er moeite voor deed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

Wat dus kwestie van geluk blijft, dat tank niet wegrijd, niemand anders er tegenaan loopt te schieten, jij niet wordt doodgeschoten, en ergens boeien mij die exp medals ook totaal niet, 1000xp 2-3x en daarna 5000xp, toevallig omdat ik die targets haalde, maar echt niet omdat ik er moeite voor deed.
Nouja ik zeg alleen dat het makkelijker is dan een volledige tank slopen (iets wat ik nu 5x moet doen voor een medal). Maar ik vind ze nog altijd haalbaarder dan 10 kills met een EOD halen :z

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Vind je het erg als ik zeg dat ik die gewoon het eerste potje had :*) :> >:)
En het tweede, en het derde, en het vierde, etc... :+
Pff hoe dan? Elke x rond de 17-6 etc, maar steeds niet de 20... Tis toch gewoon knallen en gaan met die banaan of mis ik een tactisch punt?

Verwijderd

Stond wel steeds hoger dan mijn squad mates. Maar ik zal geen namen noemen. :)

Verwijderd

Aaaaaaaarggg,

Ik had 21-5 maar toch heb ik hem niet gehaald.. Tellen nade kills niet? Wtf :(

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-11 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:16:
Pff voor die ene tracker medaille moet ik 20 kills maken in 1 tdm potje.. Best pittig :(
Mij lukte het ook niet, maar ik kreeg de medaille in eens tijdens operations. Geen idee of het een bug is :+

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
TweakedTea schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

Via de app, tevens kan dit op de PlayStation zelf via het hoofdmenu ;)
Vreemd kan op geen van beide de tweakers community vinden. :-(

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:50
DoubleDutch schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:21:
[...]

Vreemd kan op geen van beide de tweakers community vinden. :-(
Zoek op 'Battlefield 1 Tweakers'
Jackal131 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

L2 is niet eens nodig. Je kunt ook gewoon R2 spammen.
Werkt bij mij niet.. Krijg dan ook de map niet te zien..

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Eindelijk mijn class gevonden!
Support met de lewis gun..

Al paar keer bovenaan geëindigd .
K/d van 34-13 ..
Misschien word het dan toch nog wat met me.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik ga hem volgende week halen, ps4. Heel veel zin in.

Een ding is me niet helemaal duidelijk. Is er nu een ps4 tweakers server? Of twente universiteit (b vietnam tijd ;-) )

Gewoon een server waar als je thuis komt meteen induikt en dus steeds dezelfde namen ziet.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:48
Turfschipper schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:28:

Een ding is me niet helemaal duidelijk. Is er nu een ps4 tweakers server? Of twente universiteit (b vietnam tijd ;-) )

Gewoon een server waar als je thuis komt meteen induikt en dus steeds dezelfde namen ziet.
Nope is er niet.

psn: HertogJack

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Echt niet??? Ahhh. Man..... daar had ik nou net zo zin in. Kon me zo voorstellen dat ik ineens bordewolf-achtige Vietnam veteranen weer zou tegen komen.

Heh, jammer zeg... dus elke dag zit je op een willekeurige server met totale vreemden plus je eigen maten?

• HertogJack
Turfschipper schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:37:
Echt niet??? Ahhh. Man..... daar had ik nou net zo zin in. Kon me zo voorstellen dat ik ineens bordewolf-achtige Vietnam veteranen weer zou tegen komen.

Heh, jammer zeg... dus elke dag zit je op een willekeurige server met totale vreemden plus je eigen maten?
Jup in feite wel..

Dice gaat later nog wel servers verhuren, dus dan zou een tweakers server wel kunnen :)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zonde man. Het is echt vet om een soort van homebase te hebben. Komt de gameplay ook ten goede, je leert leuke mensen kennen, met skills, en andere clans/servers uitnodigen voor een battle ed...

Goede oude tijd, ;-).

Maar ok, er is nog hoop.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Alleen dan moet er wel genoeg animo voor zijn.
Zou jammer zijn als je online ben en er 0spelers in de server zitten.
Aangezien het vrij grote mappen zijn moeten er wel heel wat spelers online zijn.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Goede servers zitten 24-7 goedgevuld hoor, dont worry. Duurt wel even om een goede naam op te bouwen denk ik. Aan de andere kant, lig er zo lang al uit, en heb geen idee meer hoe het gaat tegenwoordig met die servers, en clans, en wars ed.

Verwijderd

Haha clanbase tijden, die goede oude tijd toch.
Maar een spel als bf1 lijkt me echt vet voor clanwars. Lang geleden dat ik op die manier gespeeld heb.

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:41:
Goede servers zitten 24-7 goedgevuld hoor, dont worry. Duurt wel even om een goede naam op te bouwen denk ik. Aan de andere kant, lig er zo lang al uit, en heb geen idee meer hoe het gaat tegenwoordig met die servers, en clans, en wars ed.
'vaste' servers gebruik ik sinds BF Bad Company 2 al niet meer (Old Men Gaming anyone? :)) sinds BF3 zoek ik gewoon in de serverlijst een server met leuke maps en veel players, of join een vriend.

• signz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-12-2022
Gisteravond mezelf aangemeld bij de community op de PS4 en zojuist ook even op de spelerslijst.
Hoop zo af en toe met jullie kunnen spelen op de PS4! PSN: carnilios.

Verwijderd

Wat vinden jullie fijne wapens per class?
Heb sinds gister de montdragon storm en wat is dat een lekker wapen zeg.

• DoubleDutch
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:01:
Wat vinden jullie fijne wapens per class?
Heb sinds gister de montdragon storm en wat is dat een lekker wapen zeg.
Heb hem sinds gisteren ook in gebruik en hij speelt ind heerlijk, alleen van mij mag de fire rate wel iets omhooggevallen, probeer ook eens de M1907 SL Sweeper
voor CQ.
Heb trouwens ook de Montdragon sniper gekocht maar op een of andere manier krijg ik heel vaak geen hitmarkers te zien ondanks 100% hit, misschien een bug. M1907 SL Sweeper

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14

TRK

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:16
Is er nog een manier om fatsoenlijk punten te scoren met de support class? Hele pot rush gespeeld, gewoon iets van 15-5 qua kd, constant met squad bezig de objectives te destroyen, most resupplies, zodra de bom ligt defend ik dat ding met mortars en gasgranaten, maar eindig dan dik onderaan qua punten.

Maak dus een groot gedeelte van mijn kills in de nabijheid van de bom, verdedig dat ding, doe wat mijn class moet doen (supporten) maar word er totaal niet voor beloond.

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Malt007 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:37:
Is er nog een manier om fatsoenlijk punten te scoren met de support class? Hele pot rush gespeeld, gewoon iets van 15-5 qua kd, constant met squad bezig de objectives te destroyen, most resupplies, zodra de bom ligt defend ik dat ding met mortars en gasgranaten, maar eindig dan dik onderaan qua punten.

Maak dus een groot gedeelte van mijn kills in de nabijheid van de bom, verdedig dat ding, doe wat mijn class moet doen (supporten) maar word er totaal niet voor beloond.
Veel met ammo pouches rondstrooien. Eigenlijk gewoon gaan waar iedereen gaat. Overigens kan je ideaal flanken met een paar support wapens.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Malt007
Kapitein187 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:47:
[...]

Veel met ammo pouches rondstrooien. Eigenlijk gewoon gaan waar iedereen gaat. Overigens kan je ideaal flanken met een paar support wapens.
Dat levert nooit genoeg punten op voor een fatsoenlijke score, in dat potjes kreeg ik nota bene de titel van most resupplies.

• Kapitein187
Malt007 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

Dat levert nooit genoeg punten op voor een fatsoenlijke score, in dat potjes kreeg ik nota bene de titel van most resupplies.
Je moet ook wel kills maken haha :)

• Malt007
Kapitein187 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Je moet ook wel kills maken haha :)
In dat betreffende potje had ik een score van iets van 15-5, niet heel veel dus maar lang niet het minst maar wel onderaan met punten. Met de mortar bij een direct hit maar 65 punten natuurlijk en met gas ook veel assists.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Malt007 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

In dat betreffende potje had ik een score van iets van 15-5, niet heel veel dus maar lang niet het minst maar wel onderaan met punten. Met de mortar bij een direct hit maar 65 punten natuurlijk en met gas ook veel assists.
Als je onderaan eindigt dan speel je waarschijnlijk te weinig voor de objective... K/d ratio zegt echt weinig in dit spel. Genoeg mensen met een negatieve kd ratio die hoog eindigen omdat ze vooral voor de objective spelen.

• Malt007
aaaido schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Als je onderaan eindigt dan speel je waarschijnlijk te weinig voor de objective... K/d ratio zegt echt weinig in dit spel. Genoeg mensen met een negatieve kd ratio die hoog eindigen omdat ze vooral voor de objective spelen.
Ik doe dus niks anders dan objective met mijn squad, ben alleen niet degene die de bommen legt want ik support degene die dat doen, dat is precies mijn punt. Ik verdedig de bommenlegger en bewaak de bom maar dat levert geen extra punten op.

• pipapaulus
Sinds gisteravond rank 10 met mijn assault. Dit weekend maar eens die Hellriegel 1915 Factory uitproberen :D

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:07
Malt007 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Ik doe dus niks anders dan objective met mijn squad, ben alleen niet degene die de bommen legt want ik support degene die dat doen, dat is precies mijn punt. Ik verdedig de bommenlegger en bewaak de bom maar dat levert geen extra punten op.
conquest spelen en vlaggen cappen :) dan moet het wel goed komen met die punten!

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Heeft iemand al een keer een XP boost gehad in een Battlepack?

PSN: Maichel

• Timstuartt
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik ben sinds enkele dagen ook in het bezit van battlefield 1 en vermaak me er prima mee. Zoek alleen wat mensen om mee samen te spelen in een squad.

Dus voeg me toe op de ps4: timstuartt

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:36
HertogJack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:31:
[...]

is dat dan de anti tank mine? of bedoel je de light anti tank grenade?
Nee de gewone anti tank grenade die assault class kan equipen.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
Ervaren de PS4 gebruikers hier ook soms fps drops bij grote maps en veel spelers?

Verder vind ik het een vermakelijke game, ik faal alleen keihard en wordt overal overhoop geschoten. Moet ook meer om me heen krijgen want ik ga ook nog vaak dood door melee attacks en dat is helemaal vernederend :(

Bij welke class kun je eigenlijk die anti tank rifle unlocken? Dat ding is bruut _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-10-2016 11:54 ]

• To easy
PeevdTee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:46:
Sinds gisteravond rank 10 met mijn assault. Dit weekend maar eens die Hellriegel 1915 Factory uitproberen :D
Nou dan ga je dit weekend hard genieten. 2 gas granaten erbij maskertje op en rushen maar.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vlassie1980 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:53:
Bij welke class kun je eigenlijk die anti tank rifle unlocken? Dat ding is bruut _/-\o_
Die gun of the sniper-rifle? Die eerste is Assault, die 2de is een 'elite' class, random spawnt daar de pickup voor op de map (net als flametrower etc).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• smokeintheface
  • Laatst online: 18:07
Ervaren de PS4 gebruikers hier ook soms fps drops bij grote maps en veel spelers?

Verder vind ik het een vermakelijke game, ik faal alleen keihard en wordt overal overhoop geschoten. Moet ook meer om me heen krijgen want ik ga ook nog vaak dood door melee attacks en dat is helemaal vernederend :(

Die is idd echt gruwelijk, dat geluid!!!!
Volgens mij kan je die alleen uit zo'n kistje krijgen..correct me if iam wrong..

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Sonnve
  • Laatst online: 03-09 06:44
Nu twee weken lekker aan het lvlen als medic. In de avonden enorm veel (COD) rambo's, geen revives op 2m afstand, ieder voor zich, geen teamwork. Verschrikkelijk! Het nut van skins in battlepacks ontbreekt mij nog, alles gaat kapot en richting de puzzelstukjes! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sonnve op 28-10-2016 12:23 ]

• Kapitein187
PeevdTee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:46:
Hoeveel uur heb je er al op zitten?

• pipapaulus
Kapitein187 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:22:
[...]

Hoeveel uur heb je er al op zitten?
Waar kan ik dit zien? Ik gok een uur of 15/16 in de afgelopen week.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

PeevdTee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:25:
[...]

Waar kan ik dit zien? Ik gok een uur of 15/16 in de afgelopen week.
Op battlefield.com kun je je aanmelden en kun je bij je profiel zien hoeveel uur je hebt gespeeld.
Ik heb 22 uur gespeeld deze week.

[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 28-10-2016 12:34 ]

• pipapaulus
Qu3st schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Op battlefield.com kun je je aanmelden en kun je bij je profiel zien hoeveel uur je hebt gespeeld.
Ik heb 22 uur gespeeld deze week.
Ohh ik heb 25 uur gespeeld haha :o :o :o

• Qu3st

Qu3st

PeevdTee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

K/d ratio van 1.1 :)

Verwijderd

En je W/L ratio? :+

• Qu3st

Qu3st

Tja daar praten we maar niet over :+

• To easy
Damn zie ff dat ik een kd van 2.20 heb en een WL van 50%. Ik verlies vaak met conquest, maar dat zet ik weer recht met potjes rush :)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
PeevdTee schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

Pfoe, hier ook al 18 uur... Dit weekend weer samen wat uurtjes maken dan?

Trouwens: loadouts aanpassen op de website werkt bij mij niet. Irritant.

[ Voor 7% gewijzigd door Peter_Aragorn op 28-10-2016 13:12 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• pipapaulus
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Pfoe, hier ook al 18 uur... Dit weekend weer samen wat uurtjes maken dan?

Trouwens: loadouts aanpassen op de website werkt bij mij niet. Irritant.
Leuk, gaan we doen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb gewoon een 0.94 K/D, dat is even verbazend, had een 0.50 maximaal verwacht.

Wel gek dat ik bijna 7k score heb op cavalry, ik heb misschien 1x op een paard gezeten.

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-11 22:17
Ik twijfel heel erg tussen titanfall en bf. De meeste vrienden spelen bf. Bf4 was heel leuk maar was ik na 150u op uitgekeken omdat teamwork niet zo ver gaat en omdat de helft van het team als een kip zonder kop rondloopt.

Desalniettemin veel plezier met bf4 gehad. Maar had ea access bf1 en vond dit toch meer van hetzelfde alleen meer op dmr gericht (en iron sight...).

Ik kan bf1 voor een acceptabele prijs krijgen.
Mijn vraag uiteindelijk aan de mensen die ook een beetje klaar waren met bf4 maar bf1 wel gekocht hebben: zou je bf1 direct weer kopen mocht de disc bv kapot gaan?

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14

TRK

VySio schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:44:
Ik twijfel heel erg tussen titanfall en bf. De meeste vrienden spelen bf. Bf4 was heel leuk maar was ik na 150u op uitgekeken omdat teamwork niet zo ver gaat en omdat de helft van het team als een kip zonder kop rondloopt.

Desalniettemin veel plezier met bf4 gehad. Maar had ea access bf1 en vond dit toch meer van hetzelfde alleen meer op dmr gericht (en iron sight...).

Ik kan bf1 voor een acceptabele prijs krijgen.
Mijn vraag uiteindelijk aan de mensen die ook een beetje klaar waren met bf4 maar bf1 wel gekocht hebben: zou je bf1 direct weer kopen mocht de disc bv kapot gaan?
In BF1 heb je nog steeds in sommige potjes dat er haast geen teamwork in zit. Desondanks ik dit niet zo heel vaak meemaak. Maar ik denk dat je dat probleem in elke BF spel wel zal hebben, tenzij je natuurlijk een squad hebt met vrienden of met wat jongens van Tweakers.

Persoonlijk vind ik het echt een fantastisch spel!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
VySio schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:44:

Ja, zeker.

PSN: Maichel

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
Zag deze net op de TV. Blijft een lekker nummer van Seven Nations Army door de White Stripes:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fHEo29S3Teg]

XBL: MRE Inc

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09

The_Worst

Unox

Aangezien het onduidelijk is wat de taak is van de medic een tutorial:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3oz8xTQN4WvwA6Ctm8/source.gif

Niet van mij maar schaamteloos gejat van Reddit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Dies idd mooi, hopelijk dat al die noobs 'm zien. Squadleaders next?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10
MRE-Inc schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:49:
Zag deze net op de TV. Blijft een lekker nummer van Seven Nations Army door de White Stripes:

[video]
Sowieso vind ik de "BF1 versie" van dat nummer erg lekker klinken 8)
Dikke lol ook voor al die comments eronder op YT _O- _O-

"Bass dropped harder than COD's popularity"
"Beat dropped harder than the kid who fell into Harambe's cage"
"The beat dropped harder than ea servers"
"Activision should play this song on COD funeral"
"Last time something this hard dropped, Japan surrendered"

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 28-10-2016 16:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

MRE-Inc schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:49:

[video]
Psst, het is gewoon dit nummer: The White Stripes - Seven Nation Army [The Glitch Mob Remix]

Wel raar trouwens dat de soundtrack nog nergens te vinden is. Meestal is EA wel snel met dat soort dingen. Ik wil de nieuwe theme in mn spotify gamesplaylist gooien :D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:01:
Dies idd mooi, hopelijk dat al die noobs 'm zien. Squadleaders next?
Een tooltip voor squadleaders zou al zoveel schelen, aimen op een flag en 'taggen' is al genoeg om objective in te stellen.

Maar zit klein foutje in die medic, om die boot neer te leggen heb je grof geschut nodig, 1 granaat gaat dat niet halen. Of je moet rifle grenade meenemen, maar dan kan je helemaal geen bandage en revive hebben :P

• ruvansin
  • Laatst online: 09-11 13:46

De AT Rocket gun kan je met de Assault class gebruiken. De M1918 Tankgewehr is een pick up.

• The_Worst

The_Worst

Unox

SinergyX schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:39:
[...]

Een tooltip voor squadleaders zou al zoveel schelen, aimen op een flag en 'taggen' is al genoeg om objective in te stellen.

Maar zit klein foutje in die medic, om die boot neer te leggen heb je grof geschut nodig, 1 granaat gaat dat niet halen. Of je moet rifle grenade meenemen, maar dan kan je helemaal geen bandage en revive hebben :P
Je hebt medics en medics. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Iemand met een link van het Tweakers logo zodat het te gebruiken is?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• mitchell666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
Diederik-Jan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:49:
Iemand met een link van het Tweakers logo zodat het te gebruiken is?
https://pbs.twimg.com/pro...020041564160/RYTzdn9l.png

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Dit is een permanente link voor het nieuwe Tweakers-logo: http://emblemsbf.com/emblem-58067.html
Oude logo: http://emblemsbf.com/emblem-5747.html

Het vereist wel een klein beetje importeerwerk maar voor een beetje Tweaker moet het geen probleem zijn: http://www.bf4blog.com/import-custom-battlefield-4-emblems/

Spotify playlist van de soundtrack: https://open.spotify.com/album/3lLWlwS4BC6S6e1RtNAInZ

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:36
The_Worst schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:46:
Dit is een permanente link voor het nieuwe Tweakers-logo: http://emblemsbf.com/emblem-58067.html
Oude logo: http://emblemsbf.com/emblem-5747.html

Het vereist wel een klein beetje importeerwerk maar voor een beetje Tweaker moet het geen probleem zijn: http://www.bf4blog.com/import-custom-battlefield-4-emblems/
Cool, dat logo heb ik ooit eens gemaakt met de brakke Emblem editor. :)

YouTube

• HertogJack
Via mn ipad krijg ik het niet voor elkaar om hem te importen, zal wel op een pc moeten.

• aaaido
Er zit weinig consistentie in de potjes. De ene keer ga je 20-5 met goede objective score en het volgende potje ga je 8-12 terwijl je niet anders speelt...

Desalniettemin heb ik veel fun met dit spel :)

Tip voor de beginners: voor medic speel de mandragon gun vrij (een vd betere guns voor medic en je speelt het al snel vrij). Verder: check support en kies air mortars als gadget.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 21:13
aaaido schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:42:
Er zit weinig consistentie in de potjes. De ene keer ga je 20-5 met goede objective score en het volgende potje ga je 8-12 terwijl je niet anders speelt...

Desalniettemin heb ik veel fun met dit spel :)

Tip voor de beginners: voor medic speel de mandragon gun vrij (een vd betere guns voor medic en je speelt het al snel vrij). Verder: check support en kies air mortars als gadget.
Grappig, ik ben juist enorm fan van de M1916 in Medic Class. Wellicht de Mandragon de kans geven.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 14:15

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik ben zo een CoD gamer en doe mijn eigen ding merk gewoon dat kills niet veel doet TDM schiet het gewoon niet op.
Speel liefts Conquest. Maar ja beetje team play doe ik wel. En onze casual clan begrijpt het nog niet zo.
Als Asault met short medium range proppen knaller en die oh zo grote mappen is spotten belangrijk zodat longrange of SMG andere squads in de buurt vsn opfor het over kunnen nemen.
Tja dan heb je wapen tuig zoals attelerie wagen waar je dus afhankelijk bent van mede spotters. En dat gebeurt te weinig.
Daarnaast vind spotten wel handig. Zie het vaak niet zo goed dus die spot tag helpt enorm.
Heb ik even mijn big brother ook uitgelegd hoe je spotten moet.
Spelen BF3 BF4 BF1 en nog geen benul pvan spotten.
En COD tussen door.

Snipen en assault.
Voordeel medic vind ik dat je toch wat range hebt.

Speel nog met de stock wapens waarmee je begint.
Level 12 het schiet niet op wel goede K/D maar daar heb je blijkbaar niet veel aan. Team mates scoren met zeer slechte K/D juist veel meer.
Spot puntjes is ook niet genoeg.
Flag defend ook niet maar helpt wel.
Heb gister voor het eerst met Medic gespeeld.
Mij lijkt het ook dat Medic positie beste is achter asault fire team met meer range.

Mijn gok is dat als squad leader met commando inname flag en die flag inneemt met je squad juist punten vergaard. Maar ben zelden squad leader geweest. En er ook niet op gelet. Flag taggen en innemen helpt dus.

Je moet enorm veel kills maken om dat te compenseren.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bak er nog niet veel van maar begint weer te komen. De gevechten in de dorpjes zijn zo bruut :D en wat heerlijk dat het weer lekker terug in de tijd is! Omgevingen, wapens, audio etc. Geen huidige of moderne rommel :D zie online nog een ander gaaf level met dorp erin (volgens mij iets met paleis). Maar die heb ik nog niet gespeeld zelf

• aaaido
Paulus07 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:32:
Bak er nog niet veel van maar begint weer te komen. De gevechten in de dorpjes zijn zo bruut :D en wat heerlijk dat het weer lekker terug in de tijd is! Omgevingen, wapens, audio etc. Geen huidige of moderne rommel :D zie online nog een ander gaaf level met dorp erin (volgens mij iets met paleis). Maar die heb ik nog niet gespeeld zelf
Ballroom map is dat. Check de eerste map van operations ;)

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:11
Aangemeld voor de Tweakers Battelfield 1 groep, krijg je de leden dan te zien als vrienden zodat je online kan samen ?

Cloud ☁️

• Paulus07
  • Niet online
aaaido schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:39:
[...]

Ballroom map is dat. Check de eerste map van operations ;)
Zie dat ik een andere bedoel. Amiens. Maar het ziet er allemaal zo bruut uit :D

• Paulus07
  • Niet online
Die medic! en granaat kills :D

• To easy
Operations is echt wel ziek. Ik speelde die woestijnmaps en als je dan de 2de maps speelt spawn je gwn met 60 man tegen over elkaar met alleen een paar zandbultjes er tussen. Dan krijg je toch echt ff het ruwe oorlogs gevoel haha. Vechten voor elke meter en kosten wat kost alles tegen houden!

• DoubleDutch
  • Nu online
To easy schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:46:
Operations is echt wel ziek. Ik speelde die woestijnmaps en als je dan de 2de maps speelt spawn je gwn met 60 man tegen over elkaar met alleen een paar zandbultjes er tussen. Dan krijg je toch echt ff het ruwe oorlogs gevoel haha. Vechten voor elke meter en kosten wat kost alles tegen houden!
Hahaha ind totale chaos :Y , maar uiteindelijk gaat mijn voorkeur toch naar operations met 40 man.
Gisteren een potje gedaan en het speelt heerlijk weg stond gewoon boven aan :o met 83-21

[ Voor 8% gewijzigd door DoubleDutch op 29-10-2016 13:01 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Maar heeft je team ook gewonnen?

• DoubleDutch
  • Nu online
SmooK schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:03:
Maar heeft je team ook gewonnen?
:Y
Wel bij de laatste vlaggen en met een 2de herkansing. oOo

Verwijderd

Ik heb al 3 dagen absurde packetloss waardoor de game practisch onspeelbaar is. Meer mensen hier last van? (Xbox EU servers) BF4 bv doet het wel vlekkeloos.

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-11 23:43
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:14:
Ik heb al 3 dagen absurde packetloss waardoor de game practisch onspeelbaar is. Meer mensen hier last van? (Xbox EU servers) BF4 bv doet het wel vlekkeloos.
Speelde gisteren met een Squad van 5 personen (vrienden uit omgeving Eindhoven) waarvan er ook 2 klaagden over hetzelfde probleem. Heel opvallend aangezien ze normaliter nergens problemen mee hebben.
Het gaat hier wel op de PS4 versie.

Desalniettemin natuurlijk geweldig om met een Squad in een party helemaal los te gaan tijdens operations. Juist met 60 personen _/-\o_

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 14:15

SG

SG surft naar info hardewaren

Het valt mij ook op dat je moeilijk de vijand ziet maar ool gezien wordt.
Lig je ergen in low bush op 10 a 15 meter van full squad.
En uiteindelijk wordt je gepakt door respawn wreker .
Ook tof is met geshut en AA guns te gebruiken. Ideaal als vijandige squad bij elkaar dekking zoekt.

Heb ook even gegoogled naar wat volgende must have wapens zijn wat class verbeterd.

Met Asauld jaag ik ook meer op tank. Maar bij gebrek aan tanks ivm range ook op infanterie.
Gisteren met canon geshut een vlieg ding geraakt.

Bij ons is bijna iedereen overgegaan van BF4 naar BF1
Het bevald blijkbaar goed.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:59
Net begonnen met BF1 op de PS4, een van mijn eerste shooters ooit op console (ooit ook wel eens kort CoD gespeeld).
Blijf het toch lastig vinden.. dat aimen en lopen etc. Gaat wel steeds beter in ieder geval. Ik heb de sensitivity flink terug geschroefd als ik aim/zoom. Jullie ook?

Enkele dingetjes die me niet helemaal duidelijk zijn en welke ik ook niet meteen hier gevonden kreeg: kun je als medic iedereen reviven, of alleen squad members? Dus blauw/groen doodskopje.
Hoe speel ik wapens vrij? Droppen die uit die kisten die je soms 'wint'?
Ik gebruik eigenlijk alleen de standaard setup. Heb geloof ik nog geen extra wapens.. als scout moet ik bijv. echt een hs schieten voor een direct kill.

• DoubleDutch
  • Nu online
remzor schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:02:
Net begonnen met BF1 op de PS4, een van mijn eerste shooters ooit op console (ooit ook wel eens kort CoD gespeeld).
Blijf het toch lastig vinden.. dat aimen en lopen etc. Gaat wel steeds beter in ieder geval. Ik heb de sensitivity flink terug geschroefd als ik aim/zoom. Jullie ook?

Enkele dingetjes die me niet helemaal duidelijk zijn en welke ik ook niet meteen hier gevonden kreeg: kun je als medic iedereen reviven, of alleen squad members? Dus blauw/groen doodskopje.
Hoe speel ik wapens vrij? Droppen die uit die kisten die je soms 'wint'?
Ik gebruik eigenlijk alleen de standaard setup. Heb geloof ik nog geen extra wapens.. als scout moet ik bijv. echt een hs schieten voor een direct kill.
Naar mate je beter word gaat de sensitivity van zelf omhoog, zit op het moment op 82%.
Wapens kun je kopen met geld dat je krijgt bij elk volgend rank, dacht dat je tot level 20 steeds 160 krijgt en daarna 210.
Je kunt iedereen reviven als je maar dicht genoeg er naar toe loopt verschijnt er een doodskopje, groen is van je squad mates blauw van de rest.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:59
DoubleDutch schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:10:
[...]

Naar mate je beter word gaat de sensitivity van zelf omhoog, zit op het moment op 82%.
Wapens kun je kopen met geld dat je krijgt bij elk volgend rank, dacht dat je tot level 20 steeds 160 krijgt en daarna 210.
Je kunt iedereen reviven als je maar dicht genoeg er naar toe loopt verschijnt er een doodskopje, groen is van je squad mates blauw van de rest.
Thanks voor de tips!
Maar zo'n hoge sens ja? Lijkt mij echt niet fijn.
In de pro CS scene op desktops zag je juist het tegenovergestelde; mensen speelden op een ongekend lage sens.
Ach ja, maar net wat iedereen fijn vindt :)

• DoubleDutch
  • Nu online
remzor schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:58:
[...]

Thanks voor de tips!
Maar zo'n hoge sens ja? Lijkt mij echt niet fijn.
In de pro CS scene op desktops zag je juist het tegenovergestelde; mensen speelden op een ongekend lage sens.
Ach ja, maar net wat iedereen fijn vindt :)
Lage sens is ind wat wat fijner op lange afstanden maar op QC is het gewoon fijn als je iemand passeert dat je je snel kunt omkeren en op een gegeven moment went het gewoon.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Weer bijna vier uur lang heerlijke potten gehad met mensen van hier. Was weer top!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Kapitein187
Kan me zo ergeren aan mensen die dan in een Behemoth zitten en er ondertussen niks mee doen.. Vooral bij de maps met de trein waar je perfect ondertussen objectives kan overnemen.
Maar nee hoor, genoeg mensen die hem dan kunnen besturen en hem op z'n plaats laten staan.

/rant

• IJwit
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08-11 21:37
Ben er eindelijk uit welke shooter ik de komende tijd kapot ga spelen; Battlefield 1 :P
Zijn er trouwens mensen hier die zo nu en dan een squad willen maken? Dit is mn eerste Battlefield en met een squad + mics lijkt het me toch wat prettiger spelen voor objectives. Nu is het vooral een grote chaos.
PSN: IJwit.

• Beatz
  • Laatst online: 18:15
• Zoek Tweakers (verschillende platformen in de Weergave van het Google Docs document)

Dit is wat je te lezen krijgt op pagina 1... Ik heb mij ook ingeschreven maar zie geen document...weet iemand hoe dit zit? Of iets over het hoofd gezien?

• Paulus07
  • Niet online
Operations is vet :D hoe selecteer je de 2e map in zo'n missie?

• Kenjoren
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-03-2024
Beatz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:22:
• Zoek Tweakers (verschillende platformen in de Weergave van het Google Docs document)

Dit is wat je te lezen krijgt op pagina 1... Ik heb mij ook ingeschreven maar zie geen document...weet iemand hoe dit zit? Of iets over het hoofd gezien?
Dit is de link https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-eruXZD3-LYT5L73wRGvj1OirrsB9AZxcqbraE772G4
En dan bovenaan op result klikken.

• RaijRaij
  • Laatst online: 18-11 12:47
Paulus07 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:28:
Operations is vet :D hoe selecteer je de 2e map in zo'n missie?
Niet, deze komt nadat je de eerste hebt gewonnen als aanvaller

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
Zoo frustrerend, ik word elke keer geslacht in TDM :(

Ik zie iemand en ik ben dood... Ben ik dan toch echt te oud en gaan de reflexen acheruit? :P

• Paulus07
  • Niet online
SmooK schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:39:
[...]

Niet, deze komt nadat je de eerste hebt gewonnen als aanvaller
Kak. Als defend heb ik elke keer een degelijk team. Aanvaller zijn het kippen zonder kop :p

Verwijderd

Aantal wapens is toch wel beperkt vind ik. Ik gebruik geen shotguns en sniper. Dus het is de trench en de m18 en bij de support is het 1 a 2 guns..

Had van mij wel meer in gemogen.

Vermaak me nog prima er mee verder :)

en erg benieuwd hoe het er straks uitziet op de ps4 pro en met een nieuwe tv erbij die HDR ondersteund.
Pagina: 1 ... 65 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.