Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:07
Moet zeggen dat ik ook wel eens mensen voorbij loop omdat ik het gewoonweg niet altijd goed kan zien als er iemand dood ligt te gaan.Mag idd wat duidelijker. Maar als je hem dan eindelijk spot en er toe rent en je wil die spuit in zijn mieter steken dat hij dan net op dat moment op A drukt....je ziet toch dat ik er aan kom.....grrrr

Om maar niet te spreken van medics die helemaal niet reviven...maar dat was in bf4 ook...

[ Voor 3% gewijzigd door smokeintheface op 26-10-2016 13:39 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:29:
Het is combinatie van alles, ook medics die gewoon niet op de radar kijken en blind door huppelen, hoeft geen 'aan je handje revive 2.0' worden, maar iets duidelijker zichtbaar maken dat er iemand dood ligt, zou wel fijn zijn.
Nog duidelijker zichtbaar?

Misschien zou het een optie zijn dat de game aan het account herkent of iemand ervaring heeft met BF. De mensen die nieuw zijn zouden dan verplicht een tutorial moeten doorlopen. Ik heb namelijk het idee dat er teveel rondlopen die geen ervaring hebben met BF en/of geen idee hebben wat ze met de medic class moeten doen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14

TRK

smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:37:
Moet zeggen dat ik ook wel eens mensen voorbij loop omdat ik het gewoonweg niet goed kan zien als er iemand dood ligt te gaan. Maar als je hem dan eindelijk spot en er toe rent en je wil die spuit in zijn mieter steken dat hij dan net op dat moment op A drukt....je ziet toch dat ik er aan kom.....grrrr

Om maar niet te spreken van medics die helemaal niet reviven...maar dat was in bf4 ook...
Word ik ook zo ziek van idd die mensen die helemaal niet reviven. Speel zelf enkel met de medic class, maar het is niet altijd duidelijk genoeg waar er teamgenoten van je een revive nodig hebben. Hopelijk komt hier wel een oplossing voor.

Het ergste vind ik nog als je down bent dat er een medic 1meter van je vandaag is en gewoon niks met je doet terwijl die zich niet in een gevecht bevindt... |:(

• Jackal131
TRK schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
Het ergste vind ik nog als je down bent dat er een medic 1meter van je vandaag is en gewoon niks met je doet terwijl die zich niet in een gevecht bevindt... |:(
Het is trouwens wel zo dat die afstandsmeter niet altijd juist is. Er blijkt namelijk een verschil te zijn tussen waar je dood bent gegaan en waar je lichaam ligt. Wordt wel eens revived door een squadmate, terwijl hij bijna 15 meter van mij af staat. Weet alleen niet of hij dan 15 meter staat van het punt waar ik dood ben gegaan of 15 meter van waar mijn lichaam zich bevindt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:23
TRK schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Word ik ook zo ziek van idd die mensen die helemaal niet reviven. Speel zelf enkel met de medic class, maar het is niet altijd duidelijk genoeg waar er teamgenoten van je een revive nodig hebben. Hopelijk komt hier wel een oplossing voor.

Ind komt me heel bekend voor, gisteren nog dood op de grond gelegen, 2 medics op 1 en 5 meter, meer dan 5 min gewacht deden gewoon niks, lagen ze op de grond punt A te verdedigen. |:(

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Gisteravond voor het eerst online het spel mogen ervaren. Ik ben als Medic gestart en Medic gebleven. Heb er een goed gevoel aan overgehouden. Heb ondanks mijn twijfelachtige niveau best aardig mee kunnen doen. M'n eerste revive ging niet helemaal lekker, ik had de knoppen nog niet door, wat mij mijn handgranaat, m'n medickit en uiteindelijk mijn leven koste en dus geen revive :P. Heb wisselende ervaringen gehad met squads, de één loopt beter dan de ander.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ze moeten gewoon de skip knop verwijderen aangezien het qua tijd niets uitmaakt, en eventuele healers hebben dan meer tijd/kans.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Jackal131 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Controls aanpassen naar veteran heeft bij mij geholpen!
Het is mij wel gelukt zonder aanpassingen alleen had wel soms even wat irritaties ;)

Gevecht met de behemoth was dan wel echt tof

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
Probleem met de medics en reviven is dat je pas moet reviven als het echt kan. Niet als er nog 3 vijanden om je heen staan.

In BF3 was het namelijk zo dat je 100xp kreeg voor elke revive. Je werd dan ook lukraak gerevived terwijl de vijand die je net had neergeschoten nog op 5 meter van je afstond. Krijg je een revive, werd je meteen weer doodgeschoten met als dank een extra 7 seconden respawn straf.

Dat hadden ze in BF4 wel goed gefixed. Je kon niet meer xp harken door simpelweg te reviven. De defib moest je lang opladen om 100% health te krijgen anders werd je met 20% health gerevived. En je kreeg maar 20xp.

XBL: MRE Inc

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
Pepigno schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:50:
Gisteravond voor het eerst online het spel mogen ervaren. Ik ben als Medic gestart en Medic gebleven. Heb er een goed gevoel aan overgehouden. Heb ondanks mijn twijfelachtige niveau best aardig mee kunnen doen. M'n eerste revive ging niet helemaal lekker, ik had de knoppen nog niet door, wat mij mijn handgranaat, m'n medickit en uiteindelijk mijn leven koste en dus geen revive :P. Heb wisselende ervaringen gehad met squads, de één loopt beter dan de ander.
Ik gooide gisteren ook opeens een granaat terwijl ik wou reviven, bracht in de party een flinke lachsalvo op haha

• TRK

TRK

Flarlarlar schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Waarom vind je de Cei-Rigotti beter dan de storm? In mijn ervaring heeft hij eenzelfde ammo capaciteit, schieten ze even snel, maar is de cei rigotti minder accuraat op afstand en minder damage output.
Ik vind m niet zo zeer beter. Maar persoonlijk kan ik er lekkerder mee spelen. Vooral omdat ik ook probeer close combat mee te spelen, dan zet ik mn Cei-Rigotti op vol automatisch i.p.v. dat ik de R2 toets moet blijven spammen.Heb ook het gevoel doordat ik meerdere malen moeten drukken op de R2 toets dat ik minder accuraat kan richten... Maar dat kan natuurlijk tussen mijn oren zitten.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:50
De keren dat je wordt gerevived als je in een potje zit zonder bekende squadmembers zijn op één hand te tellen. Echt zonde dat men vaak niet fijn samenwerkt.

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:33
Word helemaal gek van die game word er om het potje uitgegooid. Er staat dan lost connection met EA servers. Nog meer mensen last van? Dit is bij mij al sinds de launch.

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:22
Is er op de XB1 ook een community?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:18
MRE-Inc schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:17:
Dat hadden ze in BF4 wel goed gefixed. Je kon niet meer xp harken door simpelweg te reviven. De defib moest je lang opladen om 100% health te krijgen anders werd je met 20% health gerevived. En je kreeg maar 20xp.
Ja dat was idd helemaal genieten, van die medics die nooit hun defib opladen en overal snel voor 20% revived, vooral fijn als ze het dan deden als er nog gevochten werd, was je alweer dood voordat je skip revive wou selecteren.

Of als je zelf medic bent en dan steeds je defibs loopt op te laden, en dan er steeds zo'n kluns denkt, ha die 20 punten zijn voor mij. :+

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 19:25

Twammo

PSN: rtwouda

Wat is de snelste manier om die Behemoth neer te krijgen. Zag gisteren in een potje die Zeppelin naar beneden komen. Moet dat met een vliegtuig of kan dat ook vanaf de grond?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:48
Twammo schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:56:
Wat is de snelste manier om die Behemoth neer te krijgen. Zag gisteren in een potje die Zeppelin naar beneden komen. Moet dat met een vliegtuig of kan dat ook vanaf de grond?
kan ook gewoon vanaf de grond met zon AA battery gun die her en der over de map staan.

Toevallig gister zon ding naar beneden geknald, kreeg ik 1k punten voor en een dikke multikill van iedereen die erin zat. O+

psn: HertogJack

• TweakedTea
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 22:46
TRK schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

Moet dit binnen Battlefield 1 zelf of waar kan ik dit precies vinden?
Sorry voor mijn late reactie, gewoon op de PlayStation zelf, naar Community's gaan en daar kun je vervolgens zoeken. Mocht het niet lukken stuur dan stuur ik je een uitnodiging :7

[ Voor 3% gewijzigd door TweakedTea op 26-10-2016 15:03 ]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09

The_Worst

Unox

Ik ben regelmatig een medic maar ik revive niet voordat ik weet dat de aanvaller dood is of niet meer in de buurt is. Ik loop soms dan ook weg voordat ik terugkom. Als mensen dan al skippen kan kan ik het ook niet helpen.

En de skip knop weghalen heeft helemaal geen nut. Aangezien ik soms, afhankelijk van de situatie, van class wil wisselen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jackal131 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:40:

Nog duidelijker zichtbaar?

Misschien zou het een optie zijn dat de game aan het account herkent of iemand ervaring heeft met BF. De mensen die nieuw zijn zouden dan verplicht een tutorial moeten doorlopen. Ik heb namelijk het idee dat er teveel rondlopen die geen ervaring hebben met BF en/of geen idee hebben wat ze met de medic class moeten doen.
Ze moeten in ieder geval 'nearby medics' weghalen als die helemaal geen revive kit bij zich hebben, Medic is nu ook beetje de recon-jack-of-all geworden, Dragon sniper, rifle grenade (geen idee of je HE en FRG gelijktijdig kan meenemen) en bandage (die healed instant ipv crate met pulses), die spelen helemaal niet meer als medic.

Het schiet de class Medic dan ook compleet voorbij, gecombineerd met de weinig tot geen exp die je krijgt, de vaak negatieve reacties (class wisselen, spawnen elders, meteen weer worden afgeschoten), ze hadden dit imho nooit als dedicated class moeten maken, als deze ook compleet 'non medic' kan worden ingezet.

Dit was wel het toppunt
https://tweakers.net/ext/f/YGwZYFyaEqXer9NZqaHIhSuR/full.png
non squad staat zelfs naast me, 2 squadmembers net erachter, gewoon niet reviven (hij staat al op A.Skip, dus had al even gewacht).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Arend1987 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:43:
Word helemaal gek van die game word er om het potje uitgegooid. Er staat dan lost connection met EA servers. Nog meer mensen last van? Dit is bij mij al sinds de launch.
Dat had bij mij vroeger op de PS3 te maken met mijn router. Nadat ik de PS3 een vast IP in de DMZ had gegeven had ik nooit meer ergens last van.
SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Ze moeten in ieder geval 'nearby medics' weghalen als die helemaal geen revive kit bij zich hebben, Medic is nu ook beetje de recon-jack-of-all geworden, Dragon sniper, rifle grenade (geen idee of je HE en FRG gelijktijdig kan meenemen) en bandage (die healed instant ipv crate met pulses), die spelen helemaal niet meer als medic.

Het schiet de class Medic dan ook compleet voorbij, gecombineerd met de weinig tot geen exp die je krijgt, de vaak negatieve reacties (class wisselen, spawnen elders, meteen weer worden afgeschoten), ze hadden dit imho nooit als dedicated class moeten maken, als deze ook compleet 'non medic' kan worden ingezet.
Wat is een Recon die niet spot en geen flares afschiet?
Wat is een support die alleen een airburst mortar en limpet charge mee heeft? Of simpelweg nooit ammo dropt?
Wat is een assault die anti-tank granaten of AT Rockets niet gebruikt tegen voertuigen?
Wat heb je aan een vliegtuig die alleen achter infantry aan gaat? Of wat heb je aan een tanker/pilot die hem alleen als taxi gebruikt?

Er is zoveel te misbruiken, daar is de Medic niet alleen in. Al valt de medic wat meer op omdat je die alleen nodig hebt in mindere tijden en dat al snel een stuk negatiever is.

Niet dat het altijd even geweldig gaat, maar misschien moet je maar gewoon met wat Tweakers mee gaan doen. Ouwe lonewolfer :>

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2016 15:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42
HertogJack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

kan ook gewoon vanaf de grond met zon AA battery gun die her en der over de map staan.

Toevallig gister zon ding naar beneden geknald, kreeg ik 1k punten voor en een dikke multikill van iedereen die erin zat. O+
dit kan overigens ook met een heavy tank , je moet dan wel precies op zoon bakje schieten wat er onder hangt .

psn: taker-mart

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het scheelt trouwens echt verdomd veel als je team helpt met mensen te spotten. Helemaal de snipers in de verte zijn dan een veel makkelijker doelwit. Maar ik denk dat bijna alle nieuwelingen niet weten hoe je moet spotten. Ik wiste het ook pas toen een vriend vertelde het pas een jaar nadat ik bf4 had, ik keek hem aan of die Spaans praatte haha.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Nieuwevolger schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:59:
Het scheelt trouwens echt verdomd veel als je team helpt met mensen te spotten. Helemaal de snipers in de verte zijn dan een veel makkelijker doelwit. Maar ik denk dat bijna alle nieuwelingen niet weten hoe je moet spotten. Ik wiste het ook pas toen een vriend vertelde het pas een jaar nadat ik bf4 had, ik keek hem aan of die Spaans praatte haha.
Lol! :D

Spotten is 1 van de belangrijkste dingen in BF ja. In BF4 was het zelfs nog makkelijker, want dan had je bepaalde wapen-attachments die automatisch deden spotten als je een vijand door je vizier zag, super goed.

Helaas spotten steeds minder mensen lijkt wel.

PSN: Maichel

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het spotten gaat ook vrij lastig. Mensen recht in het vizier hebben maar dan wil spel niet spotten totdat je opnieuw mikt op de persoon.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:15
TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:22:
Voor de mensen die Battlefield 1 spelen op de PlayStation 4, de community is aangemaakt: Tweakers Battlefield 1
Heb een verzoek ingediend om lid te worden. :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:42:
[...]
Wat is een Recon die niet spot en geen flares afschiet?
Wat is een support die alleen een airburst mortar en limpet charge mee heeft? Of simpelweg nooit ammo dropt?
Wat is een assault die anti-tank granaten of AT Rockets niet gebruikt tegen voertuigen?
Wat heb je aan een vliegtuig die alleen achter infantry aan gaat? Of wat heb je aan een tanker/pilot die hem alleen als taxi gebruikt?

Er is zoveel te misbruiken, daar is de Medic niet alleen in. Al valt de medic wat meer op omdat je die alleen nodig hebt in mindere tijden en dat al snel een stuk negatiever is.

Niet dat het altijd even geweldig gaat, maar misschien moet je maar gewoon met wat Tweakers mee gaan doen. Ouwe lonewolfer :>
Recon boeit me weinig, vind ik toch domme class :P

Maar support is een brede opvatting, waar mortar/limpet zeker ook support is (geweldig om een 5squad mortar te spelen, 1 met ammo, rest met charges etc). Assault heb je in de basis maar 3 keuzes, dat je daar AT of dynamite neemt, je blijft in de basis wat je bent.

Wat is het eerste waar je aan denkt bij Assault? Aanval, grof geweld, check op alles wat ze hebben. Support? Ondersteuning, be it ammo of mortar of gewoon suppressie (100 kogels clip).

Dan medic.. medic zonder healing, revive, maar puur offensief, dan be je geen medic, dan ben je gewoon scout.

Voertuig misbruik is een geval apart, dat is geen class maar gewoon systeem misbruik.

Spotten is zo borked als het kan, ik aim, RB, doet niets. Vervolgens freescope richting van een gast, meteen gespot.

Ik ga ook niet lonewolf, ik speel gewoon onregelmatig. Leuk als ik join, maar volgende potje er weer uit ga om andere zaken te doen, zit ook niemand op te wachten :P Plus dat je niet gewoon een game kan joinen via friends, ik join wel de ingame party maar verder gebeurd er gewoon niets. Enkel via hoofdmenu kan je 1 friend joinen, maar die optie rotate of refreshed niet, dat je continue maar 1 persoon ziet staan die je kan joinen.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2016 16:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Maar support is een brede opvatting, waar mortar/limpet zeker ook support is (geweldig om een 5squad mortar te spelen, 1 met ammo, rest met charges etc).
Doet me denken aan: YouTube: BF3 - Official Javelin Squad #2 - Caspian Border :Y

• TRK

TRK

TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

Sorry voor mijn late reactie, gewoon op de PlayStation zelf, naar Community's gaan en daar kun je vervolgens zoeken. Mocht het niet lukken stuur dan stuur ik je een uitnodiging :7
Top moet wel lukken zo! Ben vanavond rond 19:00 online. Als mensen zin hebben om conquest/domination te doen kan je mij adden.
SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Dat doet niets af aan het feit dat die nog het meest misbruikt wordt van allemaal. Daar ging het even om
Maar support is een brede opvatting, waar mortar/limpet zeker ook support is (geweldig om een 5squad mortar te spelen, 1 met ammo, rest met charges etc). Assault heb je in de basis maar 3 keuzes, dat je daar AT of dynamite neemt, je blijft in de basis wat je bent.
Snap ik, maar een airmortar is toch vooral voor eigenbelang (gezien je er alleen infantry mee sloopt, geen tanks). En geen ammo droppen is gewoon killing voor die class. Ik drop die shit meestal op een vlag neer als ik hem niet al elders strooi.
Wat is het eerste waar je aan denkt bij Assault? Aanval, grof geweld, check op alles wat ze hebben. Support? Ondersteuning, be it ammo of mortar of gewoon suppressie (100 kogels clip).
De naam misschien, maar hij is toch hoofdzakelijk bedoelt om voertuigen mee te slopen gezien zn loadout. En dat wordt echt te weinig gedaan.

Overigens is de shotgun daar echt heerlijk _O_
Dan medic.. medic zonder healing, revive, maar puur offensief, dan be je geen medic, dan ben je gewoon scout.
Klopt en wordt ook vaak belabberd gedaan. Maar toch kan ik me ook wel ergens voorstellen dat komt omdat het:
1) nergens echt wordt uitgelegd hoe het werkt
2) je in de chaos het vaak niet door hebt
3) je vaak risico moet nemen en ik me kan voorstellen dat de mindere spelers dat ook snel gezien hebben
4) de scout class ook een aantal semi-auto rifles mist met fatsoenlijk magazijn. Er is er wel 1 maar die doet echt amper damage.
Voertuig misbruik is een geval apart, dat is geen class maar gewoon systeem misbruik.
Klopt maar geeft vooral aan dat het eigenlijk overal wel voorkomt.
Spotten is zo borked als het kan, ik aim, RB, doet niets. Vervolgens freescope richting van een gast, meteen gespot.
Mja bij mij werkt het ook vaak waardeloos. Je moet ook veel te precies zijn. Door het gebrek aan spots vanwege schieten op de kaart, hadden ze het gewoon moeten laten zoals in BF4. Maar goed, al is de hitbox om iemand te spotten zo groot als een olifant, dan nog zullen weinig mensen het doen omdat het net als met riviven gewoon nergens fatsoenlijk wordt uitgelegd.

Ik had een geforceerde tutorial niet erg gevonden.

Aan de andere kant, het is ook een beetje aan de ervaren rotten om het de newbies te leren. Dat iedereen in een party zit ipv in game chat maakt het niet beter, maar dan nog moet je gewoon mensen blijven reviven, spotten, healen, ammo supplyen etc. Ben zelf het goede voorbeeld, dan zal het vanzelf beter gaan. Ik meerdere malen dat als ik eenmaal dik begin te reviven dat het kwartje lijkt te vallen bij de rest van het team en er vervolgens een gigantische sprong wordt gemaakt qua k/d van het gehele team. Zeker in Operations en Rush zie je het. In andere modussen als TDM zie je het weer totaal niet. Iedereen lekker lone-wolfen en vervolgens eindigen met 0 revives. Gister een pot waar dus beide kanten geen revives had uitgevoerd terwijl je bij zo'n TDM pot dat vrij makkelijk kunt doen (korte afstanden) en je 90% zeker wint als je mensen gaat reviven.
Ik ga ook niet lonewolf, ik speel gewoon onregelmatig. Leuk als ik join, maar volgende potje er weer uit ga om andere zaken te doen, zit ook niemand op te wachten :P
Mij maakt het niet uit als iemand regelmatig even weg is. Al denk ik dat je juist vanwege een goede squad wat langer blijft hangen. Probeer vanavond maar gewoon even ;)
Plus dat je niet gewoon een game kan joinen via friends, ik join wel de ingame party maar verder gebeurd er gewoon niets. Enkel via hoofdmenu kan je 1 friend joinen, maar die optie rotate of refreshed niet, dat je continue maar 1 persoon ziet staan die je kan joinen.
Joinen moet je gewoon doen via de dashboard. Dus naar gamercard gaan (of zelf de gamercard opzoeken) en dan join game. Dat werkt altijd. Al is er nog wel een bug dat je de verkeerde server joined omdat de game denkt dat een speler ergens anders in zit :X 8)7

offtopic:
Jaja weer een lap tekst. Sue me :>

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:50
TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:22:
Voor de mensen die Battlefield 1 spelen op de PlayStation 4, de community is aangemaakt: Tweakers Battlefield 1
Ik heb me ook aangemeld :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:42:
Snap ik, maar een airmortar is toch vooral voor eigenbelang (gezien je er alleen infantry mee sloopt, geen tanks). En geen ammo droppen is gewoon killing voor die class. Ik drop die shit meestal op een vlag neer als ik hem niet al elders strooi.
Dan mis je echt gebruik van de mortar, ook de Air kan gewoon damage doen op voertuigen (fictieve cijfers, HE doet 100dmg op 3 meter radius, Air doet 50 dmg op 6 meter) en je jaagt daarmee behóórlijk snel een voertuig weg van een capturepoint. Key is wederom helaas.. spotting.
De naam misschien, maar hij is toch hoofdzakelijk bedoelt om voertuigen mee te slopen gezien zn loadout. En dat wordt echt te weinig gedaan.

Overigens is de shotgun daar echt heerlijk _O_
Shotgun OP man, 15 meter instakill :D Mine is situatie, AT gun doet imho veel te weinig damage (en AA doet dit 10x beter) tov grenade en rifle grenade, enkel de AT grenade is dan echt een damage dealer. Zelfde geld btw voor dynamite, maar 0,353% recurring kans dat jij dicht genoeg bij een voertuig kan komen (of niet dood ga voordat die tank op jouw plekkie komt).
Klopt en wordt ook vaak belabberd gedaan. Maar toch kan ik me ook wel ergens voorstellen dat komt omdat het:
1) nergens echt wordt uitgelegd hoe het werkt
2) je in de chaos het vaak niet door hebt
3) je vaak risico moet nemen en ik me kan voorstellen dat de mindere spelers dat ook snel gezien hebben
4) de scout class ook een aantal semi-auto rifles mist met fatsoenlijk magazijn. Er is er wel 1 maar die doet echt amper damage.
Het is geen hello Kitty goes online spel, mensen weten naadloos elke class te spelen, maar Medic (de naam zegt het zelfs) moeten ze aan hun handje? 1x testen, 2x proberen, 3rde keer snap je het toch wel (zeker bandage en revive als default gadgets ingesteld staan). Juist door het wapen (zoals dragon sniper) ben je gewoon semi-sniper, 54dmg met 50 meter drop (80%), clip van afaik 18, 4.0 zoom én bipod, dat is nu niet bepaald een motivatie achter je team aan te rennen.

Want Medic is per saldo niets meer dan wat BF3/4, BC1/2 al hadden, maar dan gemixed over Assault en Support, net zoals mortar en ammo bag er waren. En om eerlijk te zijn, nu ik vaker met die rifle grenade speel, ga ik vaker met een medi-crate en grenade als loadout, dan nog met revive.
Mij maakt het niet uit als iemand regelmatig even weg is. Al denk ik dat je juist vanwege een goede squad wat langer blijft hangen. Probeer vanavond maar gewoon even ;)

[...]
Joinen moet je gewoon doen via de dashboard. Dus naar gamercard gaan (of zelf de gamercard opzoeken) en dan join game. Dat werkt altijd. Al is er nog wel een bug dat je de verkeerde server joined omdat de game denkt dat een speler ergens anders in zit :X 8)7

offtopic:
Jaja weer een lap tekst. Sue me :>
Dat doe ik dus altijd, join -> game, ingame schiet ik dan naar 'party' (ingame party, niet XBO party), maar vervolgens... niets. Niets joining, niets loading, gewoon niets. Of dan join ik via hoofdscherm, zit ik of bij de tegenstander, of kans op een queue die maar niet weggaat, of de game is net afgelopen en zit ik op de nieuwe map opeens bij de tegenstander (als bv squad vol is).

Ze hadden dit 'join friend server' gewoon beter moeten neerzetten, of die hoofdscherm optie laten scrollen, of gewoon een duidelijk 'join server' optie (met server status).

SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:03:
[...]

Dan mis je echt gebruik van de mortar, ook de Air kan gewoon damage doen op voertuigen (fictieve cijfers, HE doet 100dmg op 3 meter radius, Air doet 50 dmg op 6 meter) en je jaagt daarmee behóórlijk snel een voertuig weg van een capturepoint. Key is wederom helaas.. spotting.
Dat je dat ermee kunt doen, betekend niet dat ie ook zo gebruikt wordt. Ja je doet er damage mee, maar serieus tanks slopen ga je er niet mee doen. Maar goed, een support zonder ammo is een beter voorbeeld.
[...]

Het is geen hello Kitty goes online spel, mensen weten naadloos elke class te spelen, maar Medic (de naam zegt het zelfs) moeten ze aan hun handje? 1x testen, 2x proberen, 3rde keer snap je het toch wel (zeker bandage en revive als default gadgets ingesteld staan).
Er is mijns inziens niets mis met een uitleg bieden en mensen wat meer uitdagen. De SP begon goed met repair van tank e.d. maar daarna kwam er eigenlijk niks meer terug. Verder overschat je de huidige game-generatie :+
Juist door het wapen (zoals dragon sniper) ben je gewoon semi-sniper, 54dmg met 50 meter drop (80%), clip van afaik 18, 4.0 zoom én bipod, dat is nu niet bepaald een motivatie achter je team aan te rennen.
Ik verwacht er ook wel een nerf bij hoor, maar de assault in bf4 had ook te goede wapens die ervoor zorgden dat mensen weinig zinvols deden met die class. Dat is dus niet echt uniek aan BF1.
Want Medic is per saldo niets meer dan wat BF3/4, BC1/2 al hadden, maar dan gemixed over Assault en Support, net zoals mortar en ammo bag er waren. En om eerlijk te zijn, nu ik vaker met die rifle grenade speel, ga ik vaker met een medi-crate en grenade als loadout, dan nog met revive.
Dus dan ben je net zo'n ego als de rest die je nu aanvalt? :?
[...]

Dat doe ik dus altijd, join -> game, ingame schiet ik dan naar 'party' (ingame party, niet XBO party), maar vervolgens... niets. Niets joining, niets loading, gewoon niets.
Als het goed is moet er een popup komen om een game te starten. Als die niet komt dan kan dat vanwege een bug komen, maar dat moet na een restart van de game alweer opgelost zijn.
Of dan join ik via hoofdscherm, zit ik of bij de tegenstander, of kans op een queue die maar niet weggaat, of de game is net afgelopen en zit ik op de nieuwe map opeens bij de tegenstander (als bv squad vol is).

Ze hadden dit 'join friend server' gewoon beter moeten neerzetten, of die hoofdscherm optie laten scrollen, of gewoon een duidelijk 'join server' optie (met server status).
Direct vrienden joinen blijft lastig voor DICE maar als je de party joined kun je altijd vragen hoe het ervoor staat qua aantallen en of er plek is in squad of team. Kunnen we je zo melden hoor :>

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:34
Ja heb net eindelijk mijn eerste ster gehaald op een gas granaat :D
Kortom 100 kills met gas

Floksor

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Floks schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:00:
Kortom 100 kills met gas
Gaat hard dan!
Ik kan a.s. vrijdag eindelijk beginnen. Afgelopen vrijdag met vakantie gegaan. Timing was niet echt handig,haha. Nu ik hier van iedereen zijn bevindingen lees, kriebelt het enorm.

Verwijderd

Floks schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:00:
Kortom 100 kills met gas
Netjes! Op de X1 merk ik dat iedereen zn mask op zet zodra je dr 1 gooit :P
Ik heb echt zo'n #*}}>%>}~$£! hekel aan dat %$>^!$' gas :(

Niet eens die van de enemy, maar vooral die van je eigen team. Mensen gooien die dingen maar lukraak overal tussen gevechten om maar snel die kills te pakken, die je teammaten al hebben aangeschoten :(

Zich totaal niet realiserend waarsch dat je er ontzettend last van hebt.
Je eerste reactie is dus om t masker op te zetten, maar dan toch af kunt doen, om vervolgens met geel blurry beeld te moeten vechten.

Kortom je team heeft er heel erg veel last van, meer dan dat t helpt.
Prima dat jij er plezier aan hebt, maar bij ons team komt het er dan dus ook niet in.

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:38:
Ik heb echt zo'n #*}}>%>}~$£! hekel aan dat %$>^!$' gas :(

Niet eens die van de enemy, maar vooral die van je eigen team. Mensen gooien die dingen maar lukraak overal tussen gevechten om maar snel die kills te pakken, die je teammaten al hebben aangeschoten :(

Zich totaal niet realiserend waarsch dat je er ontzettend last van hebt.
Je eerste reactie is dus om t masker op te zetten, maar dan toch af kunt doen, om vervolgens met geel blurry beeld te moeten vechten.

Kortom je team heeft er heel erg veel last van, meer dan dat t helpt.
Prima dat jij er plezier aan hebt, maar bij ons team komt het er dan dus ook niet in.
Ik vind het hilarisch om als rambo, vanuit de heup schietend, recht op tegenstanders, die hun masker op aan het zetten zijn, te rennen. Dat has spul is juist geinig.

Lag gisteren dood op de grond met een medic tegen me aan liggend. Snufferd echt een halve meter van mijn lijk. Op een vlag. Reviven? Ho maar! Meneer wou iets kwetsbaarder zijn in zijn uppie. :)

• TRK

TRK

Weet iemand of je je optical kleur kan aanpassen op je wapem? Dat donkerrode/bruine is haast niet te zien als je inzoomt...

• The_Worst

The_Worst

Unox

Woonkamer vanaf nu in de verbouwing dus dit weekend geen PS4/BF1. :(

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-11 15:56
Pff, Mensen die Medic spelen moeten toch echt leren om te reviven van in plaats je compleet te negeren.
Het helpt ook niet dat ze zowat 1 van de betere wapen klasse hebben gekregen zodat ze niet eens op je letten.

Battlelog

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:01

On_E

Housemusic

Guido001 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:28:
Pff, Mensen die Medic spelen moeten toch echt leren om te reviven van in plaats je compleet te negeren.
Het helpt ook niet dat ze zowat 1 van de betere wapen klasse hebben gekregen zodat ze niet eens op je letten.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wSCmiNW.gif

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Vraagje, stel voor ik koop battlefield 1 nu in de playstation store. Wordt hij dan automatisch geüpgraded naar de Playstation 4 pro ? of hoe zit het dat..

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:18:
Vraagje, stel voor ik koop battlefield 1 nu in de playstation store. Wordt hij dan automatisch geüpgraded naar de Playstation 4 pro ? of hoe zit het dat..
Jep voor zover ik weet wel.. je hoeft er niks extras voor te kopen o.i.d.

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:20:
[...]

Jep voor zover ik weet wel.. je hoeft er niks extras voor te kopen o.i.d.
En je weet het zeker? :p Wil geen 70 euro kwijt raken :X

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:36
Weet iemand al wanneer die kistjes vervangen worden met andere camo's?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:35:
[...]

zolang hetzelfde PSN account wordt gebruikt, ja

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 10:29
http://xboxclips.com/Wout...41-48ad-b729-f532d83d7eab

Blijft heerlijk :+ zeker als de 2 mensen 2x killed :). Haha als dit mij overkomt flikker ik nog net niet mijn controller door het raam.

[ Voor 25% gewijzigd door swoutr op 27-10-2016 01:26 ]

• Bintzak
  • Laatst online: 19-11 22:54
Gister kwam er een tank ik duiken in een gat kwam er een Squad van vijf man op me af, had ik net dynamiet gepakt voor de tank dus dan maar dynamiet naar de mannetjes gooien en wist er toch wel 3 mee te nemen de dood in dat was wel een mooi moment.

• HertogJack
[...]

Jaja weet ik zeker :)

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:54
[...]

De aankopen in de PSN Store zijn gekoppeld aan jouw PSN account, dus jij ergens anders inlogt bijvoorbeeld bij je nieuwe PS4 Pro dan kan je hem uit je bibilotheek halen en downloaden naar je PS4 Pro.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:08:
[...]

De aankopen in de PSN Store zijn gekoppeld aan jouw PSN account, dus jij ergens anders inlogt bijvoorbeeld bij je nieuwe PS4 Pro dan kan je hem uit je bibilotheek halen en downloaden naar je PS4 Pro.
Zou goed kunnen dat een ps pro versie alsnog iets duurder is?
devs moeten er extra aan werken, zou me niks verbazen...
zie het als een remaster :O

• Denman
  • Nu online
Ik heb BF1 afgelopen dinsdagavond opgehaald voor de PS4. Ik ben normaal niet zo van de "historische" setting, want die games heb ik in het verleden tot in den treure gespeeld.

Door de goede reviews toch overstag gegaan en ik had het niet verwacht: maar damn, wat een goede MP game is dit geworden zeg. De actie is echt intens, de spanning lijkt er veel meer te zijn dan BF4 (ook een goede game trouwens).
Helaas speel ik door omstandigheden op een 720p scherm (don't ask) maar zelfs daarop is de game nog best wel om aan te zien. Operations is een geweldige modus trouwens, prima toevoeging.

Nu suck ik verder best wel hard nog, aangezien ik Overwatch en daarvoor CoD: BO3 gewend was, maar kom er langzaam weer in :)
Alleen het aanpassen van de loadout vind ik wat omslachtig, en volgens mij verdien je best langzaam de punten om dingen te unlocken? Zijn er nog no-brainers qua wapens die goed zijn om als eerste te unlocken?

Join het GoT Pulse-Team!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:25
Ik speel veel Operations, vind die behemoth en die gunships echt heel erg OP. Als die voertuigen er eenmaal zijn kan je niet eens meer lopen zonder van bovenaf verrot geschoten te worden, het is echt complete (niet leuke) chaos. Ook nog eens vervelend dat de enemy bij iedere kans een nieuw warship krijgt, soms moet je er dus wel 2-3 verslaan.

Bedenk me nu trouwens pas dat ik nog nooit aan de attacking side heb gezeten bij Operations, gebeurt dat pas nadat je de 4 waves gedaan hebt ofzo? Meestal stop ik daarna en pak ik een andere server.

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Zucht mensen die skippen/geen orders geven:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2ub3fnglswtx.jpg

PSN: Alvanosa

• MRE-Inc
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:54:
[...]

Ik vind het hilarisch om als rambo, vanuit de heup schietend, recht op tegenstanders, die hun masker op aan het zetten zijn, te rennen. Dat has spul is juist geinig.

Lag gisteren dood op de grond met een medic tegen me aan liggend. Snufferd echt een halve meter van mijn lijk. Op een vlag. Reviven? Ho maar! Meneer wou iets kwetsbaarder zijn in zijn uppie. :)
Ik heb gisteren anders jouw ass meerdere malen gerevived. Viel me een beetje tegen dat je zo vaak niet vrijwillig de grond aan het knuffelen was.
Zucht...BF3.....Als BF3 morgen backwards compatible wordt op de Xbox One, dan gaat BF1 direct de kast weer in.
swoutr schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 01:25:
http://xboxclips.com/Wout...41-48ad-b729-f532d83d7eab

Blijft heerlijk :+ zeker als de 2 mensen 2x killed :). Haha als dit mij overkomt flikker ik nog net niet mijn controller door het raam.
Hoe zoom jij in met die gun ? Ik heb namelijk dezelfde wapens op de attack plane, maar mij lukt het nooit om in te zoomen.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:15
Gisteren voor het eerst eens een paar potjes als sniper gespeeld en wat is dat toch tof :D In de vorige BF games nooit echt lang gedaan maar denk dat ik dat in BF1 wel vaker ga doen. Dat geluid alleen al :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:39
Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar welke class me nu echt bevalt met spelen. Het is ook echt heel variabel. Ene potje als Assault bijv. 20 kills en 10 deaths en genoeg tanks vernield en het potje erop ineens 3 kills en 20 deaths. Heel jammer dit. Merk ook dat ik stiekem dan ook teveel concentreer op het behalen van medals. Misschien moet ik dat wel laten varen.

• MRE-Inc
XNL073 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:05:
Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar welke class me nu echt bevalt met spelen. Het is ook echt heel variabel. Ene potje als Assault bijv. 20 kills en 10 deaths en genoeg tanks vernield en het potje erop ineens 3 kills en 20 deaths. Heel jammer dit. Merk ook dat ik stiekem dan ook teveel concentreer op het behalen van medals. Misschien moet ik dat wel laten varen.
Die medals en camo's :') Ik doe er totaal niks mee en het interesseert me ook niet. Komt de team play ook niet ten goede. Ik had in het begin even gekeken welke medals ik kan halen. De eerste was iets van:

Maak 10 kills met de Attack plane
Maak 20 kills met de bomber plane
Maak 10 kills met de <insert other plane name> plane

etc.

Dan zou ik me dus gaan focussen op het vliegen en ik kan best wel een beetje vliegen, maar ik ben op de grond veel nuttiger. Ook omdat de attack plane nauwelijks damage doet op heavy tanks. Met de bomber moet je al erg laag gaan vliegen om een aantal kills te krijgen want van grote hoogte lukt het nauwelijks. Maar als je met die trage bomber laag vliegt, dan wordt je zo weer uit de lucht geschoten.

Balans met vliegtuigen is nog niet wat het moet zijn. Komt wellicht ook door het beperkte wapenarsenaal dat ten tijden van WW1 voor handen was.

In BF4 heb ik echt tig voertuigen om zeep geholpen. Aanvliegen met rocket pods, voertuig naar 60% damage schieten en daarna afmaken met de machine gun. Allemaal te doen in 1 run. In BF1 moet je echt 6x aanvliegen met die lullige bommetjes die de attack plane heeft.

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:03:
Juist door het wapen (zoals dragon sniper) ben je gewoon semi-sniper, 54dmg met 50 meter drop (80%), clip van afaik 18, 4.0 zoom én bipod, dat is nu niet bepaald een motivatie achter je team aan te rennen.

Welk wapen van de Medic doet 54 damage? Ik was onder de impressie dat de max damage op Medic wapens 40 was.

• TRK

TRK

Flarlarlar schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Welk wapen van de Medic doet 54 damage? Ik was onder de impressie dat de max damage op Medic wapens 40 was.
Mondragon Storm. :)

• swoutr
  • Laatst online: 13-11 10:29
MRE-Inc schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

Ik heb gisteren anders jouw ass meerdere malen gerevived. Viel me een beetje tegen dat je zo vaak niet vrijwillig de grond aan het knuffelen was.

[...]

Zucht...BF3.....Als BF3 morgen backwards compatible wordt op de Xbox One, dan gaat BF1 direct de kast weer in.
[...]

Hoe zoom jij in met die gun ? Ik heb namelijk dezelfde wapens op de attack plane, maar mij lukt het nooit om in te zoomen.
LT

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Flarlarlar schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Daar zit beetje de rare informatie, op de companion app zegt de Mondragon 54dmg, volgens symthic is dat echter 40 (tot een 35 dmg drop)

Zelfde met die M1907 Factory, app zegt 37 (dus flink lager dan Mondragon) maar symthic zegt 42.

Maar soms is er iets raar met die damage.
http://xboxclips.com/Sine...27-4659-afc0-8a5d32692e2b

Let op hoeveel hits ik doe op die gast met Mondragon sniper totaal 54dmg, daarna nog 3-4 hits met 20 dmg.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2016 10:41 ]

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Alvanosa schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:21:
Zucht mensen die skippen/geen orders geven:

[afbeelding]
Zo irrirant he! Damn!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 19:35
Zo. Eerste compilasietje is een feit. Voor degene die 2 minuten even niets te doen heeft:

• HertogJack
MrAelon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:43:
Zo. Eerste compilasietje is een feit. Voor degene die 2 minuten even niets te doen heeft:

[video]
Lekker filmpje..

Blijf het belachelijk vinden dat 3 stukken dynamite niet genoeg zijn om een tank op te blazen..

Het is al een wonder als je 3 stukken kan droppen dicht bij een tank zonder afgeknald te worden door 1 vd 6 inzittende en als het je dan lukt dan is het ook nog even niet voldoende :/

• MRE-Inc
Ah....ik heb mijn vlieg controls anders staan. Het is voor mij d-pad up. LT is bij mij afremmen en RT is gas geven. LB is spotten en RB is vuren. Toch eens wat vaker gebruik van maken. Echter heb ik altijd dat wanneer ik laag aan kom vliegen, dat er een of andere vlaggenmast, tak van een boom of antenne mijn vliegtuig raakt waardoor de dat voorwerp 100% blijft staan en mijn vliegtuig compleet crast. Dice physics..... :X

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:54:
[...]

Prima dat je dat hilarisch vindt, maar je teammaten zijn er niet op voorbereid en je brengt ze echt in t nadeel, met alle gevolgen vandien.

Vervolgens ga je zelf over medics klagen, dat ze niet 'teamplayen'.. |:(

Ten eerste, als ik in combat zit of het is een gevaarlijke situatie, dan kan het gewoon niet. Jij kunt niet aan de afstandsmeter zien hoe of wat.

Ten tweede, als ik zie dat jij gasgranaten loopt te spammen, laat ik je gewoon liggen, sorry :/

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
poor Leno schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Prima dat je dat hilarisch vindt, maar je teammaten zijn er niet op voorbereid en je brengt ze echt in t nadeel, met alle gevolgen vandien.

Vervolgens ga je zelf over medics klagen, dat ze niet 'teamplayen'.. |:(

Ten eerste, als ik in combat zit of het is een gevaarlijke situatie, dan kan het gewoon niet. Jij kunt niet aan de afstandsmeter zien hoe of wat.

Ten tweede, als ik zie dat jij gasgranaten loopt te spammen, laat ik je gewoon liggen, sorry :/
Gasgranaten spammen is inderdaad niet heel handig. Maar een goed geplaatste gasgranaat kan wel er handig zijn hoor. Om het vijandige team ergens uit te lokken bijvoorbeeld.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• HertogJack
Peter_Aragorn schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:48:
[...]

Gasgranaten spammen is inderdaad niet heel handig. Maar een goed geplaatste gasgranaat kan wel er handig zijn hoor. Om het vijandige team ergens uit te lokken bijvoorbeeld.
Gebruik die vuurgranaten vaak tegenwoordig.. die zijn ook heerlijk om in een bunkertje te gooien als er 4 vijanden in zitten :D

• MrAelon
HertogJack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

Lekker filmpje..

Blijf het belachelijk vinden dat 3 stukken dynamite niet genoeg zijn om een tank op te blazen..

Het is al een wonder als je 3 stukken kan droppen dicht bij een tank zonder afgeknald te worden door 1 vd 6 inzittende en als het je dan lukt dan is het ook nog even niet voldoende :/
Dankjewel :)

Nu ik wat meer uurtjes er in heb zitten ben ik toch wat terug gekomen op mijn idee dat tanks afschuwelijk OP zijn. Het klopt inderdaad dat je ze met alleen dynamiet niet zo snel kapot hebt maar in combi met de anti-tank gun en je handgranaten kun je al snel een vies stuk schade doen. Dat in combinatie met de mogelijkheid om tracks en turrets te disabelen én dat reparatie wordt gecanceled door schade geeft me wel vertrouwen.

Ik heb het idee dat zodra de "nieuwe" spelers gewend zijn aan het spel of terug gaan naar bijvoorbeeld Call of Duty de tanks ook wat sneller aangepakt gaan worden. Zie nu nog veel mensen of heel hard weg rennen of gewoon geen idee hebben. Met een ervaren squad die er vol op gaat is een tank kansloos IMO.
MrAelon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Dankjewel :)

Nu ik wat meer uurtjes er in heb zitten ben ik toch wat terug gekomen op mijn idee dat tanks afschuwelijk OP zijn. Het klopt inderdaad dat je ze met alleen dynamiet niet zo snel kapot hebt maar in combi met de anti-tank gun en je handgranaten kun je al snel een vies stuk schade doen. Dat in combinatie met de mogelijkheid om tracks en turrets te disabelen én dat reparatie wordt gecanceled door schade geeft me wel vertrouwen.

Ik heb het idee dat zodra de "nieuwe" spelers gewend zijn aan het spel of terug gaan naar bijvoorbeeld Call of Duty de tanks ook wat sneller aangepakt gaan worden. Zie nu nog veel mensen of heel hard weg rennen of gewoon geen idee hebben. Met een ervaren squad die er vol op gaat is een tank kansloos IMO.
Als je je hele arsenaal nodig hebt om 1 enkele tank uit te schakelen, kun je er vanuit gaan dat het 90% van de spelers niet gaat lukken om een tank uit te schakelen. En omdat vervolgens de meeste gasten als assault niet met de tanks bezig zijn, heb je dus monsterscores van gasten die in tanks rijden.

Verder heb je vaak als squad niet dat je alleen een tank aan kunt vallen. Je moet ook infantry eromheen pakken, zorgen dat je de ruimte hebt om bv mortar neer te zetten met clean line of sight (zonder huizen te raken dus) en snipers die de tank beschermen weg te halen. Je kunt rustig met een squad proberen, maar als je 10x dood gaat op weg naar de tank, dan houdt het op een gegeven moment ook op. Ja je kunt hem zo dood hebben, maar dat lukt lang niet altijd en in elke map

• MrAelon
Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:23:
[...]
Als je je hele arsenaal nodig hebt om 1 enkele tank uit te schakelen, kun je er vanuit gaan dat het 90% van de spelers niet gaat lukken om een tank uit te schakelen. En omdat vervolgens de meeste gasten als assault niet met de tanks bezig zijn, heb je dus monsterscores van gasten die in tanks rijden.

Verder heb je vaak als squad niet dat je alleen een tank aan kunt vallen. Je moet ook infantry eromheen pakken, zorgen dat je de ruimte hebt om bv mortar neer te zetten met clean line of sight (zonder huizen te raken dus) en snipers die de tank beschermen weg te halen. Je kunt rustig met een squad proberen, maar als je 10x dood gaat op weg naar de tank, dan houdt het op een gegeven moment ook op. Ja je kunt hem zo dood hebben, maar dat lukt lang niet altijd en in elke map
Dan speel ik volgens mij met een andere squad dan jij, sorry :p Ik vind het wel logisch dat je in je eentje niet een tank kan uitschakelen en dat het best enigszins moeite mag kosten. Het klopt ook echt wel wat je zegt maar ik heb het idee dat dat ook komt omdat veel spelers tanks nog niet snappen en dat dat echt wel gaat komen.

Wat ik zelf vaak doe is AT-mijnen meenemen, vanaf de zijkant flanken, mijnen droppen naast de tank en granaat er op. Ben je ook klaar. :)
MrAelon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Dan speel ik volgens mij met een andere squad dan jij, sorry :p Ik vind het wel logisch dat je in je eentje niet een tank kan uitschakelen en dat het best enigszins moeite mag kosten. Het klopt ook echt wel wat je zegt maar ik heb het idee dat dat ook komt omdat veel spelers tanks nog niet snappen en dat dat echt wel gaat komen.

Wat ik zelf vaak doe is AT-mijnen meenemen, vanaf de zijkant flanken, mijnen droppen naast de tank en granaat er op. Ben je ook klaar. :)
Dan val je andere tanks aan dan ik want ik kom meestal niet in de buurt van die dingen zonder het loodje te leggen.

• MrAelon
Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Dan val je andere tanks aan dan ik want ik kom meestal niet in de buurt van die dingen zonder het loodje te leggen.
Deze kom ik vaak tegen ;) :

Afbeeldingslocatie: https://www.east-inflatables.com/neweast/images/big/E1-147.jpg

• HertogJack
Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Precies.. Ze hebben gewoon een 360 view (mits vol bemand) en dan leg je het loodje voordat je er naast staat.

• To easy
  • Laatst online: 15:36
HertogJack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Precies.. Ze hebben gewoon een 360 view (mits vol bemand) en dan leg je het loodje voordat je er naast staat.
Met een squad moet je die aanpakken en anders als je alleen bent 2 tankgrenadas dan zijn vaak de tracks kapot en dan met dynamite er heen sprinten. En als je vind dat je dan te snel dood gaat afmaken met de rocketgun, maar het makkelijkste is dat je met meerdere op 1 tank gaat dan heb je ze zo neer!

• HertogJack
To easy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Met een squad moet je die aanpakken en anders als je alleen bent 2 tankgrenadas dan zijn vaak de tracks kapot en dan met dynamite er heen sprinten. En als je vind dat je dan te snel dood gaat afmaken met de rocketgun, maar het makkelijkste is dat je met meerdere op 1 tank gaat dan heb je ze zo neer!
is dat dan de anti tank mine? of bedoel je de light anti tank grenade?

Verwijderd

Zag dat er op de ps4 een soort van tweakers platoon is aangemaakt? Zoiets meende ik hier te gelezen hebben, hoe join ik die? Hoe je vind je de tweakers community in bf terug? Of moet dat via die app?

Verwijderd

TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Onder community's zoeken naar Tweakers Battlefield 1
Doe je dit ingame? Of via de app?

• HertogJack
Gister was er een discussie over (xbox) thumbsticks, misschien is dit iets voor jullie:

nieuws: Sony toont Pro-controllers van Razer en Nacon

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

In PS4 hoofdmenu naar community's gaan.

Verwijderd

TRK schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

In PS4 hoofdmenu naar community's gaan.
Ik kan die dus niet vinden?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:18
To easy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Maar het makkelijkste is dat je met meerdere op 1 tank gaat dan heb je ze zo neer!
Dat is juist iets waar ik me aan erger, rijd een tank steeds tussen 2 objectives, ik heb mijn leven al 4x gegeven en al mijn anti-tank ammo op heb geschoten, hij disabled is en dan lig je weer dood naast een disabled tank, voor de rest let niemand op tank, dus 3 min later zit hij weer op 100%.

Ik ben echt Engineer/Assault speler, altijd gedaan bij BF, maar heb nu al zo vaak gewisseld naar andere klasse vanwege ergernis dat voor de rest niemand op tank schiet, dat ik ook geen zin meer heb om nog proberen tanks uit te schakelen en nutteloos dood loop te gaan.

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Albinoraptor schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:41:
[...]

Dat is juist iets waar ik me aan erger, rijd een tank steeds tussen 2 objectives, ik heb mijn leven al 4x gegeven en al mijn anti-tank ammo op heb geschoten, hij disabled is en dan lig je weer dood naast een disabled tank, voor de rest let niemand op tank, dus 3 min later zit hij weer op 100%.

Ik ben echt Engineer/Assault speler, altijd gedaan bij BF, maar heb nu al zo vaak gewisseld naar andere klasse vanwege ergernis dat voor de rest niemand op tank schiet, dat ik ook geen zin meer heb om nog proberen tanks uit te schakelen en nutteloos dood loop te gaan.
Nou heb ik het niet geprobeert, maar kun je met de wrench de tank slopen?

PSN: Alvanosa

• MRE-Inc
Alvanosa schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:44:
[...]

Nou heb ik het niet geprobeert, maar kun je met de wrench de tank slopen?
Ja dat kan. Al geprobeerd. Probleem is bij die heavy tank dat die 6 zitplaatsten heeft en zie dan maar eens ongezien dichtbij te komen.....

• TweakedTea
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 22:46
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:36:
[...]

Via de app, tevens kan dit op de PlayStation zelf via het hoofdmenu ;)
HertogJack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:36:
Gister was er een discussie over (xbox) thumbsticks, misschien is dit iets voor jullie:

nieuws: Sony toont Pro-controllers van Razer en Nacon
Eindelijk knopjes onderop! Maar ik zou nog steeds graag zien dat je de weerstand van de pookjes kan instellen.. Blijf ze nog steeds te los vinden :/

Verwijderd

MrAelon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:43:

[video]
die tripple knife kill op 0:42 was creatief uitgevoerd, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen! d:)b

Tussen 13:00 en 16:30 komt de posbooi langs om mijn PS4+BF1 af te leveren, 17:00 naar huis racen en de boel uitpakken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 14:48 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eergisteren wat potjes Rush gespeeld, maar we werden ontzettend ingemaakt. Er was ook constant echt een regen van mortieren op de objectives. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat het een bug is van de mortieren? Dat als je de rechter trigger spamt dat je blijft schieten zonder te herladen.

Klopt dat of waren ze gewoon echt beter... ;)
SqueakyClean schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:49:
Eergisteren wat potjes Rush gespeeld, maar we werden ontzettend ingemaakt. Er was ook constant echt een regen van mortieren op de objectives. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat het een bug is van de mortieren? Dat als je de rechter trigger spamt dat je blijft schieten zonder te herladen.

Klopt dat of waren ze gewoon echt beter... ;)
Pro tip ;)

Je blijft niet schieten zonder herladen (lijkt zo) maar wat je moet doen is: Schieten (R2) en dan gelijk erachteraan L2 (aim) want dan kun je meteen nog eens schieten, zonder dat je de 'cut scene' hebt van de vliegende shells zeg maar.
Op die manier kun je sneller achter elkaar schieten, maar je hebt nog steeds 5 kogels en je krijgt het overzicht van de battlefield niet te zien (Wat soms ook handig kan zijn)

Dit werkt ook op de Dreadnought als je achter het grote kanon zit, hoewel het laden daar iets langer duurt, dus meestal kijk ik de animatie wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 27-10-2016 14:55 ]

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

[...]
Ik ben ook erg slecht in bf1. :)

Verwijderd

Pff voor die ene tracker medaille moet ik 20 kills maken in 1 tdm potje.. Best pittig :(

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:16:
Pff voor die ene tracker medaille moet ik 20 kills maken in 1 tdm potje.. Best pittig :(
Vind die trackers ook soms wat overdreven, diverse krijg je gewoon van zelf (100x heal, 50 squad revive, 75x damage), maar bv die 25x tank disable, dat is puur kwestie van geluk of jij de 'fatale' granaat erop gooit.

Verwijderd

Misschien een beetje rare vraag, maar hoe ga je op de xbox one naar het menu als je een potje deathmatch hebt afgerond en hij is aan het aftellen naar het volgende potje?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:26:
Misschien een beetje rare vraag, maar hoe ga je op de xbox one naar het menu als je een potje deathmatch hebt afgerond en hij is aan het aftellen naar het volgende potje?
Eerste 5-10 sec = Y
Daarna, niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:27:
[...]

Eerste 5-10 sec = Y
Daarna, niet.
Ok thanks, volgens mij was dat het enige knopje die ik niet heb ingedrukt.

• Jackal131
poor Leno schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:54:
[...]
Pro tip ;)

Je blijft niet schieten zonder herladen (lijkt zo) maar wat je moet doen is: Schieten (R2) en dan gelijk erachteraan L2 (aim) want dan kun je meteen nog eens schieten, zonder dat je de 'cut scene' hebt van de vliegende shells zeg maar.
Op die manier kun je sneller achter elkaar schieten, maar je hebt nog steeds 5 kogels en je krijgt het overzicht van de battlefield niet te zien (Wat soms ook handig kan zijn)
L2 is niet eens nodig. Je kunt ook gewoon R2 spammen.

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:30:
[...]

Ik ben ook erg slecht in bf1. :)
Understatement :Y)
SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

Vind die trackers ook soms wat overdreven, diverse krijg je gewoon van zelf (100x heal, 50 squad revive, 75x damage), maar bv die 25x tank disable, dat is puur kwestie van geluk of jij de 'fatale' granaat erop gooit.
Mwoah disable is wat anders dan destroy. 1 Mortar serie met HE-shells en je hebt dat al
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:16:
Vind je het erg als ik zeg dat ik die gewoon het eerste potje had :*) :> >:)
En het tweede, en het derde, en het vierde, etc... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2016 16:49 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.