Dat doet niets af aan het feit dat die nog het meest misbruikt wordt van allemaal. Daar ging het even om
Maar support is een brede opvatting, waar mortar/limpet zeker ook support is (geweldig om een 5squad mortar te spelen, 1 met ammo, rest met charges etc). Assault heb je in de basis maar 3 keuzes, dat je daar AT of dynamite neemt, je blijft in de basis wat je bent.
Snap ik, maar een airmortar is toch vooral voor eigenbelang (gezien je er alleen infantry mee sloopt, geen tanks). En geen ammo droppen is gewoon killing voor die class. Ik drop die shit meestal op een vlag neer als ik hem niet al elders strooi.
Wat is het eerste waar je aan denkt bij Assault? Aanval, grof geweld, check op alles wat ze hebben. Support? Ondersteuning, be it ammo of mortar of gewoon suppressie (100 kogels clip).
De naam misschien, maar hij is toch hoofdzakelijk bedoelt om voertuigen mee te slopen gezien zn loadout. En dat wordt echt te weinig gedaan.
Overigens is de shotgun daar echt heerlijk

Dan medic.. medic zonder healing, revive, maar puur offensief, dan be je geen medic, dan ben je gewoon scout.
Klopt en wordt ook vaak belabberd gedaan. Maar toch kan ik me ook wel ergens voorstellen dat komt omdat het:
1) nergens echt wordt uitgelegd hoe het werkt
2) je in de chaos het vaak niet door hebt
3) je vaak risico moet nemen en ik me kan voorstellen dat de mindere spelers dat ook snel gezien hebben
4) de scout class ook een aantal semi-auto rifles mist met fatsoenlijk magazijn. Er is er wel 1 maar die doet echt amper damage.
Voertuig misbruik is een geval apart, dat is geen class maar gewoon systeem misbruik.
Klopt maar geeft vooral aan dat het eigenlijk overal wel voorkomt.
Spotten is zo borked als het kan, ik aim, RB, doet niets. Vervolgens freescope richting van een gast, meteen gespot.
Mja bij mij werkt het ook vaak waardeloos. Je moet ook veel te precies zijn. Door het gebrek aan spots vanwege schieten op de kaart, hadden ze het gewoon moeten laten zoals in BF4. Maar goed, al is de hitbox om iemand te spotten zo groot als een olifant, dan nog zullen weinig mensen het doen omdat het net als met riviven gewoon nergens fatsoenlijk wordt uitgelegd.
Ik had een geforceerde tutorial niet erg gevonden.
Aan de andere kant, het is ook een beetje aan de ervaren rotten om het de newbies te leren. Dat iedereen in een party zit ipv in game chat maakt het niet beter, maar dan nog moet je gewoon mensen blijven reviven, spotten, healen, ammo supplyen etc. Ben zelf het goede voorbeeld, dan zal het vanzelf beter gaan. Ik meerdere malen dat als ik eenmaal dik begin te reviven dat het kwartje lijkt te vallen bij de rest van het team en er vervolgens een gigantische sprong wordt gemaakt qua k/d van het gehele team. Zeker in Operations en Rush zie je het. In andere modussen als TDM zie je het weer totaal niet. Iedereen lekker lone-wolfen en vervolgens eindigen met 0 revives. Gister een pot waar dus beide kanten geen revives had uitgevoerd terwijl je bij zo'n TDM pot dat vrij makkelijk kunt doen (korte afstanden) en je 90% zeker wint als je mensen gaat reviven.
Ik ga ook niet lonewolf, ik speel gewoon onregelmatig. Leuk als ik join, maar volgende potje er weer uit ga om andere zaken te doen, zit ook niemand op te wachten

Mij maakt het niet uit als iemand regelmatig even weg is. Al denk ik dat je juist vanwege een goede squad wat langer blijft hangen. Probeer vanavond maar gewoon even

Plus dat je niet gewoon een game kan joinen via friends, ik join wel de ingame party maar verder gebeurd er gewoon niets. Enkel via hoofdmenu kan je 1 friend joinen, maar die optie rotate of refreshed niet, dat je continue maar 1 persoon ziet staan die je kan joinen.
Joinen moet je gewoon doen via de dashboard. Dus naar gamercard gaan (of zelf de gamercard opzoeken) en dan join game. Dat werkt altijd. Al is er nog wel een bug dat je de verkeerde server joined omdat de game denkt dat een speler ergens anders in zit
offtopic:
Jaja weer een lap tekst. Sue me