Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:58:
[...]

Het topic staat nog steeds bij MyReact, dus ik lees gewoon vrolijk mee met jullie; totdat er een nieuw topic komt ;)
Ik vind het interessant om te lezen wat Dice er van gemaakt heeft en hoe de game hier ontvangen en ervaren wordt. Ook kijk ik wel eens BF1 streampjes, wat best tof is.
poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:00:
Join the Dark Side.. Kom naar BF1, we missen je >:)
Ik help je wel kiwi over te halen als ik in december terug ben in Nederland. Eerste wat ik ga doen is battlefield 1 in de PS4 gooien :D . Eens kijken wie er van BF4 allemaal is overgebleven :P

[ Voor 3% gewijzigd door kidicoke op 25-10-2016 22:28 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fevo-1190 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:59:
Zijn er nog squads die goed samenwerken en niet alleen voor eigen succes gaan??
Enige jammere van de game vind ik dat er weinig samenwerking.
Speel vooral medic en heb zo nu en dan weleens ammo nodig en vraag er ook om maar niemand geeft ammo of healt mij..
Ik heb op random servers de medics al verlaagd naar scouts, semi-snipers die beetje leuk rondrennen, maar revive en healthbox kennen ze niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10
kidicoke schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:28:
[...]
Eens kijken wie er van BF4 allemaal is overgebleven :P
Iedereen behalve ik ;) Dus je hebt flink wat lui om mee te spelen straks Gixxer d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09

The_Worst

Unox

Mensen toevoegen aan de lijst en hen joinen als ze aan het spelen zijn, zo doe ik het meestal. Als je een headset hebt kan je ze eventueel uitnodigen voor een party. Hoewel het joinen vandaag rampzalig ging. BF1 ging totaal over zijn nek.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Iedereen beleeft plezier aan zijn eigen smerige tactieken. Dat zou jij toch moeten weten Spawn Beacon Leno :>
Iets dergelijks als een spawn beacon mis ik toch wel in bf1. Vaak wil je snel weer terug wil naar een objective maar is je halve squad is dood, in combat of in een voertuig waar je niet bij in kan.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:13
Warfare schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:52:
Ik heb ook het spel eerst via EA Access en later gekocht en ik join ook steeds als de eerste vlaggen al gecaptured zijn. Misschien is het dat wel idd... Voorlopig ff geen zin om 44GB en patches opnieuw te installen.

Bij mij staat het op een externe HDD zonder SDD.

Mocht je een oplossing vinden, meldt het ff hier!
Ik heb 'm even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het laden werkt nu een stuk sneller. Elke keer nu gewoon aan het begin van het potje zoals het hoort. :*) (interne HDD van de x1 zelf)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:55
bejaim schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:53:
[...]

Iets dergelijks als een spawn beacon mis ik toch wel in bf1. Vaak wil je snel weer terug wil naar een objective maar is je halve squad is dood, in combat of in een voertuig waar je niet bij in kan.
Net als in het echt ;)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:36
MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:15:
Iemand al met die Hellriegel gespeeld ? Is het echt zo'n beest van een wapen ? Zie weinig recoil in dit filmpje.

Deze gast speelt wel op een pc, dus totaal anders dan met de controller, maar toen ik destijds op de pc speelde was elk wapen een beest mits je een beetje fatsoenlijk kan aimen en corrigeren mbt de recoil.

[video]
Jup het is de GOD gun. Je hoeft niet eens te zoomen en je maait iedereen makkelijk neer. Vooral in combinatie met gas granaten en rushen is dit het beste wapen van BF1. Met rush haal ik hier easy 40+ kills mee en plant ik ook nog eens alle bommen.

• sv2203
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:26:
[...]

Die zijn er zeker. Wij hier vanuit tweakers gisteravond nog met in totaal acht man. Maakt de game ook een stuk toffer!

Morgenavond weer :)
Hoe werkt het nou precies. Is er gewoon een algemene party waar gejoined kan worden of gaat het allemaal via discord? Snap er geen zak van iig :D

PSN: Vonkiii

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
[...]

Die zijn er zeker. Wij hier vanuit tweakers gisteravond nog met in totaal acht man. Maakt de game ook een stuk toffer!

Gewoon de spelers toevoegen van de de sheet?
Dat lijkt me zeker tof !
Ik voeg me graag toe bij jullie 8)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
sv2203 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 02:18:
[...]

Hoe werkt het nou precies. Is er gewoon een algemene party waar gejoined kan worden of gaat het allemaal via discord? Snap er geen zak van iig :D
Op de ps4 gewoon als party.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
fevo-1190 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:59:
Zijn er nog squads die goed samenwerken en niet alleen voor eigen succes gaan??
Enige jammere van de game vind ik dat er weinig samenwerking.
Speel vooral medic en heb zo nu en dan weleens ammo nodig en vraag er ook om maar niemand geeft ammo of healt mij..
In BF Hardline kon je dus zelf naar zo'n support gast lopen en op X drukken. Take ammo was dat en hoefde je er niet om te vragen. Werkte best wel goed, maar dat bevordert het samenwerken niet echt. Men moet gewoon leren om samen te spelen in BF1.

Gisteren met wat Tweakers ook lekker in een squad gezeten. Had op een gegeven moment een score van 10-0 ondanks dat ik 5x neergeschoten was. Werd gelukkig elke keer gerevived door Martinspire. Aan het eind van het potje heb je dan én een leuke k/d score en belangrijker op het eind scherm staat Victory !!!
poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:07:
Komt goed, veel mensen moeten het nog leren spelen. Er zijn veel BF nieuwkomers..

En binnenkort komt CoD uit, dus dan wordt t waarschijnlijk wel beter ;)
COD :') Zelfs mijn 12 jarige zoon is overgestapt van COD BO3 naar BF4 en BF1. Als zijn vriendjes spelen COD BO3 op de PS4. Hij heeft van zijn zakgeld in november 2015 ook COD BO3 gekocht. Een tijdje gespeeld, maar hij kwam er al snel achter dat Battlefield veel leuker is. Realistischer, grootschaliger, meer samenwerking, voertuigen, granaten die wel door ruiten gaan en niet terug ketsen omdat de map verder compleet statisch is. Maar goed ieder zijn ding. Feit blijft wel dat al die COD spelers weinig tot geen benul hebben hoe BF in elkaar steekt, is mijn ervaring.
RedHat schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:40:
Hebben meer mensen moeite met vliegen? Ik snap er niets van.... Helemaal met de bomber, die krijg je gewoon niet omgedraaid zonder dat hij opeens stuurloos wordt en z'n neus naar beneden gooit 8)7

Ben ook niet de enige, want als ik bij iemand anders in een vliegtuig stap dan is crashen een feit ipv mogelijkheid.
Ik heb 2x gevlogen in de Bomber. Traag als dikke stront dat ding vergeleken met de Attack plane. Die laatste zit ik het meeste in. Die Bomber is echt een sitting duck in the sky voor de AA gunners op de grond. Gisteren ook 3 neergeschoten op Fao Fortress. Het is dat ik geen zin meer had om nog langer achter die AA gun te staan, anders had ik er nog wel 4 neer kunnen halen.

Hoe heb je de controls staan voor vliegen ? Bij mij staan ze op:
Air vehicle buttons: Lefty Veteran
Air vehicle sticks: Southpaw

Dat kwam bij mij het meest overeen zoals ik het ook in Battlefield 4 gewend was. Tot nu toe gaat het vrij goed met vliegen al mis ik wel de radar op je vliegtuig zoals die moderne jets dus wel hebben maar de vliegtuigen in WW1 natuurlijk niet. Zit me echt rot te zoeken naar andere vliegtuigen.
Conscience NL schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:19:
Ligt het aan mij of is de verdedigende partij bij Operations behoorlijk in het voordeel? Ik heb tot nu toe iedere match als verdediger gewonnen. Per sector hoef je als verdediger eigenlijk slechts één vlag te bezitten, terwijl de aanvallende partij deze alle twee (of zelfs drie, wat nog lastiger is) tegelijk moet bezitten. En dan zit er ook nog een spawn-limiet voor de aanvallende partij die drie keer geldt; als ze dan niet álle sectoren in álle maps die bij die Operation horen hebben veroverd, is het afgelopen.
Ik heb 2 potjes Operations gedaan. De eerste keer werden we als verdedigers overrompeld omdat de aanvallers 2 tanks hadden en die ook nog eens goed gebruikten. Ook de rest van het verdedigende team was belabberd overigens. Dat resulteerde dus in een dik verdiende Defeat op het eind scherm.
To easy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 01:06:
[...]

Jup het is de GOD gun. Je hoeft niet eens te zoomen en je maait iedereen makkelijk neer. Vooral in combinatie met gas granaten en rushen is dit het beste wapen van BF1. Met rush haal ik hier easy 40+ kills mee en plant ik ook nog eens alle bommen.
Ah okee, moet nog flink wat levels alvorens ik lvl10 ben voor die gun. Ga hem zeker eens proberen.

XBL: MRE Inc

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:07
Vraagje, hoe hebben jullie de sensetivity staan voor bf1?
Ik zwiep echt alle kanten op met die controller, kan er nog niet echt aan wennen.
Heb het nu op 23 staan...

PSN: SmokeInTheFaceNL

• Bintzak
  • Laatst online: 19-11 22:54
Met het bomber vliegtuig kill's maken is wel über wreed. Bom luikjes open en dan dat heerlijke gefluit van vallende bommen en dan het geschreeuw van de slachtoffers. Moet nog wel aan de gamepad wennen ben een pc-gamer.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:23
Wat een heerlijk spel, vooral de maps in het bos of tussen de huizen doet me veel denken aan bfbc2 en Vietnam.

Speel eigenlijk grotendeels medic en was benieuwd wie nog meer en welke gun jullie het meest gebruiken, omdat ik het gevoel krijg dat de meeste wapens van een medic niet echt close combat zijn en dat ik vaak in close combat neer word gemaaid, tot nu toe heb ik dat alleen niet met de M1907 SL Sweeper,ben nu lvl 12.

Ben ook blij om te zien dat je straks op huur servers de scout uit gezet kan worden, word er kriegel van in de grote mappen, normaal had ik er niet zo veel last van in bv bf3 & 4,zelfs niet in hardcore mode, maar in bf1 juist weer wel, zal wel aan mijn speelstijl liggen.

• SunStealer
  • Laatst online: 07-01 16:26
Ziet er toch allemaal wel erg goed uit. Misschien toch maar even langs de MediaMarkt vandaag

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:48
DoubleDutch schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:51:
Wat een heerlijk spel, vooral de maps in het bos of tussen de huizen doet me veel denken aan bfbc2 en Vietnam.

Speel eigenlijk grotendeels medic en was benieuwd wie nog meer en welke gun jullie het meest gebruiken, omdat ik het gevoel krijg dat de meeste wapens van een medic niet echt close combat zijn en dat ik vaak in close combat neer word gemaaid, tot nu toe heb ik dat alleen niet met de M1907 SL Sweeper,ben nu lvl 12.
Ben bijna rank 9 medic (lvl 23 andere rang) en speel eigenlijk ook altijd met de M1907 SL Sweeper, vind ik persoonlijk het lekkerste wapen.

Je kan de Mondragon Storm ook nog even proberen, daar is men ook over te zeer over te spreken, deze gun heeft iets meer dmg output maar ook weer een kleiner magazijn van 10 kogels, dus ja het is net wat je wil.

psn: HertogJack

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik zoek mensen om BF1 te spelen op PS4 mijn PSN is Alvanosa, het is mijn eerste Battlefield maar ik probeer zoveel mogelijk PTFO te doen.

PSN: Alvanosa

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren weer hard gelachen om aantal van deze BF1 momenten :D

_/-\o_

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
HertogJack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:02:
[...]

Je kan de Mondragon Storm ook nog even proberen, daar is men ook over te zeer over te spreken, deze gun heeft iets meer dmg output maar ook weer een kleiner magazijn van 10 kogels, dus ja het is net wat je wil.
Daar heb je er 2 van toch?

Gisteren ook weer heerlijk gespeeld (na de beta verre van overtuigd, maar nu nog geen moment spijt dat ik hem heb gekocht).
Schoot er 1 van zijn paard, ik dacht laat ik dat eens proberen, killstreak van 11 op mijn paardje _O-

Ik speel vrij weinig assault class, aangezien ik de wapens niet fijn vindt. Als ik punten binnenhark in een tank geldt dit dan ook als ranking voor de assault class?

[ Voor 12% gewijzigd door Ricloo86 op 26-10-2016 08:40 ]

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11 15:04
Zijn er nog mensen die vanavond begin vd avond gaan spelen ~7 uur.

Mijn PSN is: Steineke, speel nu 4 maandjes BF en ben redelijk average 1/1 KD met PTFO. Ben pas level 10 en speel nu vooral assault omdat ik de assault medal probeer te halen. Voornaamste bezigheid is het opblazen van tanks en flags cappen.

Zijn er btw mensen die assault spelen en van de MP18 zijn afgestapt (muv de hellriegel).

• HertogJack
Ricloo86 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:37:
[...]

Gisteren ook weer heerlijk gespeeld (na de beta verre van overtuigd, maar nu nog geen moment spijt dat ik hem heb gekocht).
Schoot er 1 van zijn paard, ik dacht laat ik dat eens proberen, killstreak van 11 op mijn paardje _O-

Ik speel vrij weinig assault class, aangezien ik de wapens niet fijn vindt. Als ik punten binnenhark in een tank geldt dit dan ook als ranking voor de assault class?
Ja klopt, maar die Mondragon Storm is wel vergelijkbaar met die sweeper, alleen meer dmg en minder kogels in magazijn.

Paardje is nice ja, ik heb er nog weinig op gezeten, wel al vaak zon kerel van zon paard geschoten 8)

Nee, als je in een voertuig zit telt dit niet voor je assault class als ik het goed heb.

• DoubleDutch
HertogJack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:02:
[...]

Ben bijna rank 9 medic (lvl 23 andere rang) en speel eigenlijk ook altijd met de M1907 SL Sweeper, vind ik persoonlijk het lekkerste wapen.

Sorry verkeerd neer gezet, ben rank 12 en bijna lvl 3 medic.

Ik zal eens de Mondragon Storm uitproberen als ik hem kan kopen thx.

• steineken
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:41:
Ik zwiep echt alle kanten op met die controller, kan er nog niet echt aan wennen.
Ik gebruik gewoon de standaard en vind het heel bruikbaar voor alle classes. Heb met de sensitivity veel minder het gevoel dat hij niet lekker staat tov BF4 waar ik dat gevoel wel had.

Verwijderd

Na BF1 eerst op mijn PC te hebben geprobeerd, waar hij toch niet helemaal lekker op draait, refund gedaan bij EA en direct daarna de PS4+BF1 besteld bij Media Markt. Als het goed is kan ik morgen weer lekker op console knallen. :)

Weer eventjes geleden dat ik met tweakers samen heb gespeeld.... De gouden tijden van EOD bot races in BF3!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 09:14 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:01

On_E

Housemusic

Ricloo86 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:37:
[...]

Dan verdien je punten voor je Tanker class.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Alvanosa
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

Dan verdien je punten voor je Tanker class.
Driver class (dus alle voertuigen) toch als het goed is?

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:41:
Oei, als je nu al zwiept...

Ik zit nu ff niet bij de PS4, maar volgens mij heb ik de sensitivity ergens tussen de 70 en 80 staan. De ADS sensitivity had ik op 180 staan maar heb die op een gegeven moment toch maar teruggezet naar 140.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:01

On_E

Housemusic

Alvanosa schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Driver class (dus alle voertuigen) toch als het goed is?
Je hebt Tanker en Pilot classes volgens mij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14

TRK

DoubleDutch schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 08:56:
[...]

Sorry verkeerd neer gezet, ben rank 12 en bijna lvl 3 medic.

Ik zal eens de Mondragon Storm uitproberen als ik hem kan kopen thx.
Ik heb 3 dagen geleden de Mondragon Storm gekocht. Persoonlijk niet mijn favoriete wapen, omdat ik met medic ook wel eens mee wil doen in close combat, dus gebruik ik de Cei-Rigotti Trench. Maar ben je meer van via de achterlinie aanvallen en afstand houden dan is de Mondragon zeker wel een aanrader aangezien zijn damage drop.

• smokeintheface
Jackal131 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:17:
[...]

Oei, als je nu al zwiept...

Ik zit nu ff niet bij de PS4, maar volgens mij heb ik de sensitivity ergens tussen de 70 en 80 staan. De ADS sensitivity had ik op 180 staan maar heb die op een gegeven moment toch maar teruggezet naar 140.
Ja ik weet het, tis gewoon die PS4 controller waar ik nog niet aan gewend ben, voorheen toen ik nog een XBOX had had ik nergens last van toen stond mijn sensitivity ook vrij hoog.
Ik vind die knuppeltjes niet zo fijn van de PS4 controller.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Ja ik weet het, tis gewoon die PS4 controller waar ik nog niet aan gewend ben, voorheen toen ik nog een XBOX had had ik nergens last van toen stond mijn sensitivity ook vrij hoog.
Ik vind die knuppeltjes niet zo fijn van de PS4 controller.
Ik moest in het begin ook erg wennen aan de PS controllers, kwam ook van de xbox! Die liggen veel fijner in de hand, zeker met wat grotere handen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• smokeintheface
Ricloo86 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Ik moest in het begin ook erg wennen aan de PS controllers, kwam ook van de xbox! Die liggen veel fijner in de hand, zeker met wat grotere handen.
Denk dat daar ook een beetje mijn probleem ligt, heb echt van "kolenschuppen" haha
Had ook al eens ergens gelezen dat je de sticks van een xbox controller over kan zetten naar de ps4 controller....weet alleen nie of ik daar wel zin in heb hehe...

Ik blijf het iig gewoon proberen game zelf is super!!

• steineken
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Denk dat daar ook een beetje mijn probleem ligt, heb echt van "kolenschuppen" haha
Had ook al eens ergens gelezen dat je de sticks van een xbox controller over kan zetten naar de ps4 controller....weet alleen nie of ik daar wel zin in heb hehe...

Ik laat wel weten hoe ze spelen, die van mij zijn nu onderweg: https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.XnnbXd

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:50
[...]

8 man? Damn, tof :) Volgende keer doe ik mee!

• smokeintheface
steineken schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Ik laat wel weten hoe ze spelen, die van mij zijn nu onderweg: https://www.aliexpress.co...=2114.13010608.0.0.XnnbXd
Ohh nice, ben benieuwd....is het veel werk om die dingen te vervangen denk je? Of is het zo gedaan?

• Alvanosa
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

Ohh nice, ben benieuwd....is het veel werk om die dingen te vervangen denk je? Of is het zo gedaan?
Het is de controller openschroeven, de PS4 versie erafhalen en de Xbox variant erop klikken.

• smokeintheface
PeevdTee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Deze week ook al een keer met een paar tweakers gespeeld.
Game is echt zoveel beter als je in een squad de objective speelt.

• HertogJack
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

Je kan toch ook gewoon van die opzet stukjes kopen? Gebruiken heel veel mensen bij fps games @ ps4.

• smokeintheface
Alvanosa schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:47:
[...]

Het is de controller openschroeven, de PS4 versie erafhalen en de Xbox variant erop klikken.
Niet heel veel werk dus dat kan ik zelfs nog wel, denk dat ik ze voor dat geld ook maar meteen ga bestellen dan haha

• smokeintheface
HertogJack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Je kan toch ook gewoon van die opzet stukjes kopen? Gebruiken heel veel mensen bij fps games @ ps4.
Die heb ik er al op zitten maar vind het niet echt fijn, van het linkerpookje glijd hij nog wel eens van af op 1 of andere manier, en ja hij zit er helemaal op :)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
PeevdTee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Je nodigde mij uit inderdaad, maar ik zat dus midden in het gevecht ;)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• steineken
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Die heb ik er al op zitten maar vind het niet echt fijn, van het linkerpookje glijd hij nog wel eens van af op 1 of andere manier, en ja hij zit er helemaal op :)
Ik heb ook op internet gezocht, als je zoekt op beste ps4 thumb grips zeggen de meeste mensen dat je meer winst hebt met nieuwe xbox sticks.

• DoubleDutch
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

Niet heel veel werk dus dat kan ik zelfs nog wel, denk dat ik ze voor dat geld ook maar meteen ga bestellen dan haha
Heb de zilveren alu in mijn ds4 gezet en het speelt heerlijk, bij mijn andere heb ik rubberen opzetstukken gezet, waren nu in de aanbieding bij Bart smit voor €5, 99 heb je 4 verschillende.
http://m.bartsmit.com/m20...?previousSearchTerm=Trust

Verwijderd

Ik heb altijd de PS controller fijner gevonden, ondanks dat ik grote handen heb. Ik heb juist het gevoel dat mijn handen minder in een bepaalde positie worden geforceerd dan bij de Xbox controllers.

Sticks ook niets op aan te merken, vooral een kwestie van gewenning denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 09:55 ]

• Alvanosa
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:54:
Ik heb altijd de PS controller fijner gevonden, ondanks dat ik grote handen heb. Ik heb juist het gevoel dat mijn handen minder in een bepaalde positie worden geforceerd dan bij de Xbox controllers.

Sticks ook niets op aan te merken, vooral een kwestie van gewenning denk ik.
Ik vind de PS controller pas echt fijn sinds de Dualshock 4, daarvoor kreeg ik altijd kramp in mijn handen.

• HansAnders07
  • Laatst online: 20:09
smokeintheface schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Kan! Heb ik gedaan, erg de moeite waard en relatief weinig inspanning haha.

• smokeintheface
Ze zijn besteld :)

• MRE-Inc
Kunnen die Dualshock 4 mod posts in het PS4 topic ?

Overigens kun je alweer goed merken dat na 23:00 uur de gameplay beduidend minder is gezien het feit dat dan US online komt in grote getalen. Gisteren weer van die gasten die niet te raken zijn. Ben om 17:00 begonnen met spelen en om 20:30 weer en dan gaat het een stuk lekkerder dan wanneer ja na 2300 uur speelt.

• pipapaulus
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat als ik uit een potje wilde gaan, dat zwarte scherm met dat ronddraaiende ding rechtsboven eeuwig bleef hangen. Uiteindelijk maar de game afgesloten en opnieuw opgestart. Herkenbaar?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
PeevdTee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:25:
Ik heb nu al een aantal keer gehad dat als ik uit een potje wilde gaan, dat zwarte scherm met dat ronddraaiende ding rechtsboven eeuwig bleef hangen. Uiteindelijk maar de game afgesloten en opnieuw opgestart. Herkenbaar?
Yep, heb ik ook steeds. Moet dan applicatie sluiten (PS4) en dan opnieuw opstarten.

PSN: Maichel

• MRE-Inc
Idd ook een paar keer meegemaakt. BF1 is nog niet ontdaan van alle bugs en de patch van afgelopen maandag heeft voor de consoles nog niet veel opgelost op het eerste gezicht. Althans niet de problemen die echt zichtbaar zijn. Wellicht op de achtergrond wel wat bugfixes.

Wat overigens ook irritant is als je vliegt, is dat de niet-speelbare omgeving dus ook vol met vliegtuigen zit. Die loop ik dan te spotten en dat werkt natuurlijk niet..... Dat had je volgens mij in BF4 en BF3 niet.

• HertogJack
Zitten idd nog wat bugjes in, persoonlijk vind ik de trage menu's erg irritant (op ps4).

[ Voor 5% gewijzigd door HertogJack op 26-10-2016 10:32 ]

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Psn down?

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11 16:20

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Is er toevallig een tweakers groep op de PS4 waarbij ik kan aansluiten?

• HertogJack
Er zou onderhoud zijn idd.

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
TRK schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:20:
Ik heb 3 dagen geleden de Mondragon Storm gekocht. Persoonlijk niet mijn favoriete wapen, omdat ik met medic ook wel eens mee wil doen in close combat, dus gebruik ik de Cei-Rigotti Trench. Maar ben je meer van via de achterlinie aanvallen en afstand houden dan is de Mondragon zeker wel een aanrader aangezien zijn damage drop.
Waarom vind je de Cei-Rigotti beter dan de storm? In mijn ervaring heeft hij eenzelfde ammo capaciteit, schieten ze even snel, maar is de cei rigotti minder accuraat op afstand en minder damage output.
kidicoke schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:28:
[...]

[...]

Ik help je wel kiwi over te halen als ik in december terug ben in Nederland. Eerste wat ik ga doen is battlefield 1 in de PS4 gooien :D . Eens kijken wie er van BF4 allemaal is overgebleven :P
Gixxer weer terug! *O*

Meesten spelen nog, nu BF1 :)

Alleen Kiwi weigert, Uffel zit op pc en Jetpaction lijkt van de aardbodem verdwenen :X

• MRE-Inc
Flarlarlar schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Waarom vind je de Cei-Rigotti beter dan de storm? In mijn ervaring heeft hij eenzelfde ammo capaciteit, schieten ze even snel, maar is de cei rigotti minder accuraat op afstand en minder damage output.
Enige verschil is dat de Cei-Rigotti 2 firemodes heeft, namelijk single shot en full auto. Ik leg het met de Mondragon altijd af tegen Cei-Rigotti gasten die hem op full auto hebben staan in semi-close combat.

• DoubleDutch
De trage menu's zijn ind erg storend.

Zijn er nog meer mensen die last hebben dat als je spawnt je meteen de gasmasker op zet of als je een med pack wilt selecteren je de gasmasker op zet?

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:16
Ik meen gelezen te hebben in de patch notes dat ze dat aangepakt hadden, blijkbaar niet dus :/

Gister met een paar maten nog wel een paar erg spannende potjes gespeeld, in de beginfase op achterstand komen, en dan uiteindelijk winnen met 1000-957 zit dan wel op het puntje van de stoel 8) . Heb wel vaak het idee dat wanneer we met onze squad echt bezig zijn om de objectives te pakken toch verliezen omdat de rest van het team wegens het gebrek aan teamwork 1 voor 1 de vijandelijke linie in rusht. Gaat uiteraard niet werken, werk samen met je squad en probeer ze van de zij te flanken oid.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• HertogJack
DoubleDutch schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:41:

Zijn er nog meer mensen die last hebben dat als je spawnt je meteen de gasmasker op zet of als je een med pack wilt selecteren je de gasmasker op zet?
Is een bekende bug.. irritant idd.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HertogJack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:32:
Zitten idd nog wat bugjes in, persoonlijk vind ik de trage menu's erg irritant (op ps4).
XBO heeft hetzelfde trage menu, lijkt alsof de game op de achtergrond gewoon 100% doordraait, als je pauze gaat voordat de game begint (waiting for teams) is het menu opeens bijzonder stuk sneller.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Alvanosa
DoubleDutch schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:41:
De trage menu's zijn ind erg storend.

Dit blijkt een bug te zijn ik neem aan dat ze dit wel zullen aanpassen.

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
oh haha, begon al aan mezelf te twijfelen dat ik telkens de verkeerde knoppen aan t indrukken was maar toch een bug dus O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Ansjo op 26-10-2016 10:47 ]

MRE-Inc schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:31:

COD :') Zelfs mijn 12 jarige zoon is overgestapt van COD BO3 naar BF4 en BF1.
12 jaar?? mmkaay :X

• pipapaulus
Ik kwam gisteren in een potje waar ook zo'n klein mannetje door de mic aan het tetteren was. Enorm irritant, zo'n piepstemmetje.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:43:
Dat gebeurt sowieso de hele tijd :(

Poppetjes die ongeveer het hele potje in een hoekje gaan zitten en wachten totdat er mensen langslopen. Top man, wat zullen die een plezier aan het spel beleven 8)7
Dat zijn bangerikjes die shellshocked zijn :P Wat dat betreft wel in lijn van het thema :+

Overigens, Kiwi moet niet zeuren, dit is een van de best Battlefields ever, dus stap over die themaissues heen en kom spelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 26-10-2016 10:57 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Jackal131
PeevdTee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Ik kwam gisteren in een potje waar ook zo'n klein mannetje door de mic aan het tetteren was. Enorm irritant, zo'n piepstemmetje.
Daar hebben ze een mute functie voor in het leven geroepen.
Jeroenimoes schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:55:
[...]
Overigens, Kiwi moet niet zeuren, dit is een van de best Battlefields ever, dus stap over die themaissues heen en kom spelen :)
Nee joh, de parties zitten nu al vol. Kan niet meer bij.
Laat hem lekker BF4 spelen in z'n uppie :+

[ Voor 36% gewijzigd door Jackal131 op 26-10-2016 11:00 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
MRE-Inc schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Enige verschil is dat de Cei-Rigotti 2 firemodes heeft, namelijk single shot en full auto. Ik leg het met de Mondragon altijd af tegen Cei-Rigotti gasten die hem op full auto hebben staan in semi-close combat.
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Die sweeper? is die Full Auto? of ook single shot?

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
q
PeevdTee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Idd, heb die voice chat ingame ook uitgezet, met randoms is het vaak alleen maar irritant, huilende babys etc, GTA online precies zo.

• steineken
Ansjo schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:46:
oh haha, begon al aan mezelf te twijfelen dat ik telkens de verkeerde knoppen aan t indrukken was maar toch een bug dus O-)
Same problem gebeurd constant met linkse d-pad (of rechtse) gruwelijk vervelend.

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:38
Wat ik zelf als zeer irritant beschouw is dat ik na een potje domination niet de mogelijkheid krijg om te stoppen. Ik moet dan wachten tot de nieuwe ronde begint voordat ik kan quiten

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 12:59
Bobo221 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:12:
Wat ik zelf als zeer irritant beschouw is dat ik na een potje domination niet de mogelijkheid krijg om te stoppen. Ik moet dan wachten tot de nieuwe ronde begint voordat ik kan quiten
Het is ook de bedoeling dat men nooit stopt en altijd nog even 1 'laatste' map speelt 8)7 >:)

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 10:26
Swaxie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Ik heb een beetje het zelfde probleem. Die sweeper? is die Full Auto? of ook single shot?
Ik zie in de BF app dat die beide is. Ik had zelf de storm vrijgespeeld, maar omdat ik van korte afstand niks kon beginnen tegen SMG's. Heb ik deze nu ook geunlocked, vanavond er maar eventjes mee oefenen :)

• MRE-Inc
Swaxie schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:04:
[...]

Sweeper heb ik geprobeerd, te lage firerate in full auto en een iron sight die ruk is. Ga hem nog wel eens proberen met een andere sight. Wellicht dat daar ook een AA sight voor is. Dis is wel fijn.

• TweakedTea
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 22:46
Voor de mensen die Battlefield 1 spelen op de PlayStation 4, de community is aangemaakt: Tweakers Battlefield 1

• DoubleDutch
TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:22:
Voor de mensen die Battlefield 1 spelen op de PlayStation 4, de community is aangemaakt: Tweakers Battlefield 1
Waar kan ik dit vinden?

• TweakedTea
Onder community's zoeken naar Tweakers Battlefield 1

• DoubleDutch
TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Onder communities zoeken naar Tweakers Battlefield 1
Bedankt.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42
gaat lekker met psn , nog steeds down .

psn: taker-mart

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:43:
gaat lekker met psn , nog steeds down .
https://status.playstation.com/nl-NL/

Kun je lekker de hele ochtend op F5 rammen

• TweakedTea
Geen probleem! Voor de mensen die benieuwd zijn, ik ben de community leider :+

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Na het onwijs toffe tank level voltooid te hebben nu beland bij het onwijs irritante vlieg level. Wat een kut besturing...

• taker1987
de hele ochtend is al bijna voorbij :+

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:16
Wees blij dat het in de ochtend is en niet meer op 'EU prime time'. Ten tijde van de PS3 was het vaak op een avond vanaf 18:00 of 19:00 uur.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Verdomme is wou net een paar potjes online spelen..

• DoubleDutch
Jumpman schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:49:
Wees blij dat het in de ochtend is en niet meer op 'EU prime time'. Ten tijde van de PS3 was het vaak op een avond vanaf 18:00 of 19:00 uur.
Zo zie ik dat toch anders op mijn vrije ochten en middag. :'(

• taker1987
Bron: VG24/7
Het PlayStation netwerk is nog steeds offline. Eerder werd al bekend gemaakt dat vandaag onderhoud aan het PSN plaats zou vinden, maar die tijd is inmiddels al verstreken. Sony geeft aan bezig te zijn met onderzoek naar de oorzaak.

Een oorzaak of wanneer het PSN weer online komt is nog niet bekend. Sony heeft op Twitter al uitspraken gedaan over de situatie dus hopelijk weten we snel meer.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MRE-Inc schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:20:

Sweeper heb ik geprobeerd, te lage firerate in full auto en een iron sight die ruk is. Ga hem nog wel eens proberen met een andere sight. Wellicht dat daar ook een AA sight voor is. Dis is wel fijn.
Ik switch nu enkel nog tussen de M1916 Marks en Optical, heeft meer kogels dan de Mondragon en dezelfde 54dmg, dus die extra recoil neem ik voor lief als ik meer kogels kan afvuren (rof beide ~250).

Snap alleen die Mondragon sniper niet, op plaatje is een bipod duidelijk te zien, maar proned heb ik nog steeds dezelfde recoil, je zou verwachten als die bipod werkt, dat niet meer het geval zou zijn (volgens stats zou ik 90 ipv 36 control moeten hebben). Heb ik nog wel steeds m'n meeste kills op zitten buiten andere classes.

de Autoloading 8 vond ik een flinke teleurstelling. Met 5 kogels per clip moet je wel headshots maken, 45dmg per kogel ben je er al 3 kwijt voor body kill. Lees wel veel over die level10 medic gun, dat die 1 van de slechtere danwel slechtste van de medic wapens zou zijn (samen met die van support).

Speel nu hoofdzakelijk nog support en assault, midrange kunnen ze nog perfect mee komen en long range heb ik m'n AT gun en mortar. Zeker gezien gros toch gewoon 'press A to respawn', zie ik weinig nut nog voor de medic. Had revive bij assault gehouden en medibag bij support, had je heel die medic class niet meer nodig.

• DoubleDutch
Misschien handige link voor de mensen die de wapens per class willen vergelijken. d:)b

https://symthic.com/bf1-weapon-info

Verwijderd

taker1987 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

de hele ochtend is al bijna voorbij :+
Dan plak je er een lekker middagarrangementje aan vast :)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09

The_Worst

Unox

taker1987 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:52:
Bron: VG24/7
Het PlayStation netwerk is nog steeds offline. Eerder werd al bekend gemaakt dat vandaag onderhoud aan het PSN plaats zou vinden, maar die tijd is inmiddels al verstreken. Sony geeft aan bezig te zijn met onderzoek naar de oorzaak.

Een oorzaak of wanneer het PSN weer online komt is nog niet bekend. Sony heeft op Twitter al uitspraken gedaan over de situatie dus hopelijk weten we snel meer.
Het lijkt inmiddels weer te werken.
TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:22:
Heb mij hiervoor ook maar aangemeld.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Jackal131
aaaido schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:45:
Na het onwijs toffe tank level voltooid te hebben nu beland bij het onwijs irritante vlieg level. Wat een kut besturing...
Controls aanpassen naar veteran heeft bij mij geholpen!

• To easy
  • Laatst online: 15:36
DoubleDutch schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:04:
Misschien handige link voor de mensen die de wapens per class willen vergelijken. d:)b

https://symthic.com/bf1-weapon-info
Ja dit is wat duidelijker dan als je dat ingame allemaal wil doen!

• Alvanosa
To easy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Ik gebruik er de battlefield App voor.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14

TRK

TweakedTea schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Onder communities zoeken naar Tweakers Battlefield 1
Moet dit binnen Battlefield 1 zelf of waar kan ik dit precies vinden?

• Jackal131
SinergyX schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:54:
[...]
... Zeker gezien gros toch gewoon 'press A to respawn', zie ik weinig nut nog voor de medic. Had revive bij assault gehouden en medibag bij support, had je heel die medic class niet meer nodig.
De optie om de revive te skippen moeten ze er of uithalen OF de mensen die hun revive skippen als attacker bij Operations moeten ze hun account afpakken. Ban voor het leven!! d:)b

Die mensen gooien onnodig een ticket weg + als je gerevived bent, ben je vaak ook een spawnpunt voor je squadmates.

• DoubleDutch
Alvanosa schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:17:
[...]

Ik gebruik er de battlefield App voor.
Die gebruik ik ind ook, alleen is de site wat handiger om bv (zie link) onder advanced 5 wapens tegelijk te vergelijken in een lange uitgebreide lijst. ;)

https://symthic.com/bf1-c...her?w=Cei-Rigotti_Optical

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

To easy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Ingame kan je gewoon 'hoveren' over de stats en ze meteen zien, die site moet je dus continue doorklikken voor stats, back, volgende wapen, back, volgende wapen, waarom niet gewoon alles in een groot tabel waar je kan filteren, sorteren en dergelijke?

Vind anno 2016 sowieso informatie vrij nutteloos, YouTube vol met 'god mode weapon X en Y', 'Guide to XX YY' met generiek gezwam, filmpjes van 4-5 minuten met effectief 20-30 seconde info en de rest van de tijd bedelen om subs en likes.
Jackal131 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:28:

De optie om de revive te skippen moeten ze er of uithalen OF de mensen die hun revive skippen als attacker bij Operations moeten ze hun account afpakken. Ban voor het leven!! d:)b

Die mensen gooien onnodig een ticket weg + als je gerevived bent, ben je vaak ook een spawnpunt voor je squadmates.
Het is combinatie van alles, ook medics die gewoon niet op de radar kijken en blind door huppelen, hoeft geen 'aan je handje revive 2.0' worden, maar iets duidelijker zichtbaar maken dat er iemand dood ligt, zou wel fijn zijn.

Pagina: 1 ... 63 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.