fevo-1190 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:59:
Zijn er nog squads die goed samenwerken en niet alleen voor eigen succes gaan??
Enige jammere van de game vind ik dat er weinig samenwerking.
Speel vooral medic en heb zo nu en dan weleens ammo nodig en vraag er ook om maar niemand geeft ammo of healt mij..
In BF Hardline kon je dus zelf naar zo'n support gast lopen en op X drukken. Take ammo was dat en hoefde je er niet om te vragen. Werkte best wel goed, maar dat bevordert het samenwerken niet echt. Men moet gewoon leren om samen te spelen in BF1.
Gisteren met wat Tweakers ook lekker in een squad gezeten. Had op een gegeven moment een score van 10-0 ondanks dat ik 5x neergeschoten was. Werd gelukkig elke keer gerevived door Martinspire. Aan het eind van het potje heb je dan én een leuke k/d score en belangrijker op het eind scherm staat Victory !!!
COD

Zelfs mijn 12 jarige zoon is overgestapt van COD BO3 naar BF4 en BF1. Als zijn vriendjes spelen COD BO3 op de PS4. Hij heeft van zijn zakgeld in november 2015 ook COD BO3 gekocht. Een tijdje gespeeld, maar hij kwam er al snel achter dat Battlefield veel leuker is. Realistischer, grootschaliger, meer samenwerking, voertuigen, granaten die wel door ruiten gaan en niet terug ketsen omdat de map verder compleet statisch is. Maar goed ieder zijn ding. Feit blijft wel dat al die COD spelers weinig tot geen benul hebben hoe BF in elkaar steekt, is mijn ervaring.
RedHat schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:40:
Hebben meer mensen moeite met vliegen? Ik snap er niets van.... Helemaal met de bomber, die krijg je gewoon niet omgedraaid zonder dat hij opeens stuurloos wordt en z'n neus naar beneden gooit
Ben ook niet de enige, want als ik bij iemand anders in een vliegtuig stap dan is crashen een feit ipv mogelijkheid.
Ik heb 2x gevlogen in de Bomber. Traag als dikke stront dat ding vergeleken met de Attack plane. Die laatste zit ik het meeste in. Die Bomber is echt een sitting duck in the sky voor de AA gunners op de grond. Gisteren ook 3 neergeschoten op Fao Fortress. Het is dat ik geen zin meer had om nog langer achter die AA gun te staan, anders had ik er nog wel 4 neer kunnen halen.
Hoe heb je de controls staan voor vliegen ? Bij mij staan ze op:
Air vehicle buttons: Lefty Veteran
Air vehicle sticks: Southpaw
Dat kwam bij mij het meest overeen zoals ik het ook in Battlefield 4 gewend was. Tot nu toe gaat het vrij goed met vliegen al mis ik wel de radar op je vliegtuig zoals die moderne jets dus wel hebben maar de vliegtuigen in WW1 natuurlijk niet. Zit me echt rot te zoeken naar andere vliegtuigen.
Conscience NL schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:19:
Ligt het aan mij of is de verdedigende partij bij Operations behoorlijk in het voordeel? Ik heb tot nu toe iedere match als verdediger gewonnen. Per sector hoef je als verdediger eigenlijk slechts één vlag te bezitten, terwijl de aanvallende partij deze alle twee (of zelfs drie, wat nog lastiger is) tegelijk moet bezitten. En dan zit er ook nog een spawn-limiet voor de aanvallende partij die drie keer geldt; als ze dan niet álle sectoren in álle maps die bij die Operation horen hebben veroverd, is het afgelopen.
Ik heb 2 potjes Operations gedaan. De eerste keer werden we als verdedigers overrompeld omdat de aanvallers 2 tanks hadden en die ook nog eens goed gebruikten. Ook de rest van het verdedigende team was belabberd overigens. Dat resulteerde dus in een dik verdiende Defeat op het eind scherm.
To easy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 01:06:
[...]
Jup het is de GOD gun. Je hoeft niet eens te zoomen en je maait iedereen makkelijk neer. Vooral in combinatie met gas granaten en rushen is dit het beste wapen van BF1. Met rush haal ik hier easy 40+ kills mee en plant ik ook nog eens alle bommen.
Ah okee, moet nog flink wat levels alvorens ik lvl10 ben voor die gun. Ga hem zeker eens proberen.